איך ניתן לשלב עבודה בארה"ב ביחד עם טיול?

עבודה בארה"ב יכולה להיות משולבת בטיול ||| עבודה כחוק שמשלבת טיולים בסופי השבוע ||| דרך טובה לממן גם את טיול ההמשך לדרום אמריקה או אסיה

צילום דני בר
צילום דני בר

איך ניתן לשלב עבודה בארה"ב ביחד עם טיול?

אין ספק כי עבודה בארה"ב יכולה להיות מתגמלת מאוד. כיום צעירים רבים בוחרים לעבור למגורים בארצות הברית, ולעבוד במקום, וכך לשלב את העבודה יחד עם טיול והיכרות עם עולם שונה לחלוטין מזה שהם מכירים פה בארץ. עבודה בארצות הברית, היא קודם כל עבודה במקום חדש, מקום עם קהילה שונה, תרבות אחרת, מקומות בילוי מגוונים ועוד. לכן, מדובר בעבודה אשר מאפשרת לכם גם לטייל וליהנות מכל הטוב שיש לארצות הברית להציע בצורה הטובה ביותר.

עובדים כל השבוע – מטיילים בראשון

בניגוד לישראל, בארצות הברית יום המנוחה הוא יום ראשון, וביום זה אין עבודה. לכן, אתם יכולים לנצל את יום החופשה הזה לטיול איכותי ומהנה במיוחד בו תכירו את האזור בצורה הרבה יותר טובה ותבקרו במקומות חדשים שמעולם לא הייתם בהם. בנוסף, תוכלו לנצל את חופשות החגים השונות לטיולים ארוכים יותר של כמה ימים. ארצות הברית היא גדולה מאוד ולכן, טיסה פנימית קצרה יחסית יכולה להוביל אתכם אל מקום שונה לחלוטין ומרשים במיוחד, למקום בעל מזג אויר שונה מזה שקיים באזור בו אתם מתגוררים, נופים אחרים, מקומות בילוי שונים ועוד. בצורה הזו אתם יכולים לשלב עבודה בארה"ב יחד עם טיול בצורה הטובה ביותר וליהנות מחוויה מיוחדת שלא תשכחו למשך זמן רב.

עבודה בארה"ב למימון הטיול

רבים אשר פונים לחיפוש עבודה בארה"ב עושים זאת בכדי להשתקע במקום או לחסוך כסף שישמש אותם כשיחזרו לארץ. יחד עם זאת, ניתן לראות גם רבים אשר מעוניינים לטייל בארצות הברית, אך אין להם מספיק כסף לכך ולכן בוחרים גם לשלב עבודה במקום וכך לממן את הטיול בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לקחת בחשבון כי גם במקרה בו העבודה היא רק למימון הטיול, חל איסור על כניסה באשרת תייר ולכן כדאי לסדר את הניירת מראש בכדי שלא להסתבך עם רשויות ההגירה בארצות הברית, דבר שיכול לגרום להחזרתכם ארצה עוד לפני שנכנסתם בכלל לשטחה של ארצות הברית ולשלול מכם גם אפשרות להיכנס לארצות הברית בשנים הבאות, וחבל.

עבודה קלילה ולא תובענית

אם אתם רוצים לשלב עבודה בארה"ב יחד עם טיול, עליכם לבחור בעבודה קלילה וגמישה יחסית ולא עבודה תובענית אשר תגרום לכם לעבוד רוב הזמן ובקושי למצוא זמן לטיולים. במידה והמטרה היא בעיקר הטיול, בחרו בעבודה נוחה כמו עגלות, מכירות או הובלות, עבודה גמישה יותר מבחינת שעות ומבחינת ימי העבודה. לעומת זאת, אם הכוונה שלכם היא להשתקע בארצות הברית ולפתח בה קריירה מצליחה, נסו למצוא עבודה רצינית ותובענית יותר, אולי בשנים הראשונות לא תוכלו לטייל הרבה, אך לאחר שתבססו לעצמכם את התפקיד, יהיה לכם זמן רב להכיר את ארצות הברית ולטייל בה.

כתיבת תגובה