חדש על המדף של דני בר מס' 19/2021

מבצעים ופעילויות קולינריות לסתיו והחורף הממשמש ובא ||| מוצרים חדשים וטאפרוור חוזרת לישראל ||| חדשות וחידושים, מבצעים והצעות לכל גיל ||| מסעדות ואוכל מעניין לסתיו 2021 ||| חודש המודעות לסרטן השד ||| לשאר החידושים והחדשות בהמשך…

חדש על המדף

כלי אכסון חדשניים של טאפרוור (צילום יח"צ חו"ל Tupperware)

Tupperware עם חזרה לישראל ב- On Line בלבד

לאחר 3 שנים בהן נעדרהTupperware  מהשוק הישראלי, חוזרת החברה עם זכיינית חדשה לשוק הישראלי, אקומיקס. הזכיינית החדשה של Tupperware טאפרוור בישראל מחזירה את המותג ארצה, והינה הראשונה בעולם שמשווקת את מוצריה רק באונליין. המעבר לאונליין מאפשר לאקומיקס למכור את מוצרי Tupperware בישראל במחיר נמוך בכ-20%, ביחס למחירי המוצרים שנמכרו כאן בעבר. האתר המקומי מציע מגוון מוצרים מתקדמים המציגים טכנולוגיות חדשניות, מוצרים אקולוגיים וממוחזרים ועוד. המגוון רחב ומתחדש וכולל מוצרים בקטגוריות שונות כגון: כלי מטבח, אחסון, בישול, אירוח, To-Go וקטגוריית סדרות. בנוסף ניתן למצוא באתר סרטוני הדרכה והוראות שימוש במוצרים, לצד מתכוני בישול ואפייה המותאמים לשימוש במוצרי Tupperware. בנוסף אתר Tupperware מציע ללקוחות הישראליים מבצעים חדשים ומשתלמים ושירות משלוחים לכל רחבי הארץ. Tupperware ישראל מעמידה לרשות לקוחותיה צוות שירות מיומן ואדיב, המספק מענה מהיר ומקצועי בטלפון ובפלטפורמות הדיגיטל השונות.

חשוב לציין שמותג Tupperware מזוהה בעולם ובארץ בזכות איכות מוצריו ולא פחות מכך בזכות העיצוב והצבעוניות העזה המקבלים ביטוי בכל סדרות המוצרים. מאפייני העיצוב של Tupperware מאפשרים סידור וארגון ארונות המטבח בצורה אופטימלית, אסתטית ונוחה. הצבעוניות המיוחדת משדרגת את המטבח. בזכות שני אלה עבודת המטבח הופכת לחווייתית ומהנה. בין קטגוריות המוצרים החדשות:

ECO+: קו של כלים עשויים פלסטיק ממוחזר ביניהם: "כוס קפה לדרך", "סט קופסאות שקופות" ו"בקבוקי מים אקולוגיים". הסדרה האקולוגית מתכתבת עם החזון של Tupperware העולמית לפיו עד 2025 תשווק את כל מוצריה במארזים מתכלים בלבד. Tupperware היא הראשונה מבין ארבע חברות עולמיות המשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת אשר ממיסה ומעבדת פסולת פלסטיק חד פעמי, המביאה לפירוקה תחת תנאי לחץ גבוהים לרמה מולקולרית ושיחזור לפלסטיק איכותי המאושר לבוא במגע עם מזון.

סירי פלסטיק נכנסים לתנור: בין המוצרים החדשניים והמסקרנים ביותר שמציגה Tupperware בימים אלה, נמצאת סדרת אולטרא פרו – סירי פלסטיק המתאימים לשימוש בתנור עד 250 מעלות, לשימוש במיקרו גל, לאחסון במקרר או במקפיא. סדרה חדשנית זו מאפשרת יעילות ונוחות מרבית במטבח, בבטחה וללא חשש מפליטת חומרים מסוכנים.

Tupperware היא מובילה עולמית בתחום מוצרי הבית והמטבח. החברה מייצרת ומשווקת מוצרי בית הכוללים מוצרי הכנה, אחסון והגשה למטבח ולבית. בשנת 1942 פיתח ארל טאפר את המיכל הראשון של המותג; מוצרי המותג הוצגו לציבור לראשונה בשנת 1946. לאור הצלחתו בעולם כולו, שם המותג Tupperware הפך לגנרי בהתייחסות למיכלי אחסון וקופסאות מזון מפלסטיק.

תבואות עם סדרת פסטות אורגניות ללא גלוטן מקטניות וכוסמת

תבואות – סדרת פסטות מקטניות וכוסמת (צילום אייל גרניט)

תבואות, המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה סדרת פסטות אורגניות ללא גלוטן מקטניות וכוסמת – מהירות הכנה, טעימות ועשירות בערכים תזונתיים. הפסטות, המיובאות מאיטליה, עשויות 100% קמחים אורגניים של חומוס, עדשים כתומות, עדשים צהובות, אפונה ירוקה, שעועית שחורה וכוסמת, שגודלו ללא חומרי הדברה ודשנים כימיים.

הסדרה כוללת 5 סוגים: "אטריות קטניות אורגניות" (עדשים כתומות, אפונה ירוקה אורגנית, חומוס אורגני ושעועית שחורה אורגנית); "אטריות עדשים כתומות אורגניות"; "פוסיליני עדשים צהובות אורגניות"; "פנה חומוס וכורכום אורגניים"; "פוסילי כוסמת אורגנית".

כל אחד מסוגי הפסטה נהדר להכנת מגוון מאכלים ובהם מנה עיקרית, תוספת, סלט פושר או קר ועוד – עם מגוון רטבים, ירקות, צמחי תבלין, בשר, דג או גבינות.

הנטורופתית יערה איכילוב כהן: "אלה הפסטות הכי בריאות שיש: הן עשירות בסיבים תזונתיים התורמים לתחושת שובע, מכילות כמות גבוהה של חלבון, ברזל, סידן, מגנזיום וחומצה פולית והן נטולות גלוטן, כך שהן מתאימות גם לכל מי שנמנע מגלוטן".

הסדרה כוללת:

  • אטריות קטניות אורגניות: עשויות משילוב של קמחי עדשים כתומות אורגניות, אפונה ירוקה אורגנית, חומוס אורגני ושעועית שחורה אורגנית. מכילה 20 גרם חלבון ב-100 גרם
  • אטריות עדשים כתומות אורגניות: עשויה 100% קמח עדשים כתומות אורגניות. מכילה 24 גרם חלבון ב-100 גרם
  • פנה חומוס וכורכום אורגניים: עשויה מ-98% קמח חומוס אורגני ו-2% כורכום אורגני. מכילה 21 גרם חלבון ב-100 גרם
  • פוסילי כוסמת: עשויה 100% קמח כוסמת אורגנית. מכילה 12.8 גרם חלבון ב-100 גרם

אופן ההכנה מהיר וקל: מרתיחים 3-2 ליטר מים בסיר, ממליחים מעט, מוסיפים את האטריות ומבשלים במשך 3-8 דקות (בהתאם לסוג הפסטה). מסננים ומתבלים. כשר פרווה. מחיר: 17.90 שקלים לאריזה במשקל 250 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

סבח Sebach עם 5 דברים שחייבים להיות בחדר האמבטיה שלכם

ארונית אדאורד ווד חברת סבח (צילום שגיא מורן)

כל חנות ורשת העוסקת בתחום של הום סטיילינג מחזיקה מלאי עצום של מוצרים שכל ייעודם הוא להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום שתחלמו כל היום להיכנס אליו ואז לא תרצו לצאת ממנו. הדגש עבר מההיבט הפרקטי גרידא לדגש על עיצוב שהוא גם אסתטי וגם פרקטי, עם מתן חשיבות זהה לכל האלמנטים. בתוך המבחר המרשים הזה, יש כמה דברים שחדר האמבטיה שלכם פשוט לא שלם בלעדיהם וחשוב לשים עליהם דגש:

  1. ריהוט איכותי ועמיד לחדרים רטובים: חדר אמבטיה אקסקלוסיבי כולל הרבה יותר מאמבטיה או מקלחת ולפעמים גם אסלה. בדרך כלל, ניתן למצוא בו לפחות ארון אחד ואפילו יותר, שמשמשים לאחסון מוצרי היגיינה, מגבות ועוד. הריהוט צריך כמובן להשתלב בצורה הרמונית עם הסטייל של החדר כולו וניתן אף לומר שהוא זה שנותן את הטון לאווירה בחדר, משום שהוא גדול ומאסיבי יחסית. כך למשל, לחדר אמבטיה באווירה רומנטית כדאי לבחור בריהוט בסגנון וינטג', עם צבעים רכים וגימור שאופייני לסגנון. לחדר אמבטיה שיש בו אמירה מודרנית יותר, ניתן לבחור ריהוט עם צבעוניות בולטת או הדפסים גיאומטריים נועזים, וחדר אמבטיה שמעוניינים להשרות בו אווירה אלגנטית, כדאי לרהט בלבן קלאסי ושלל גווניו (שמנת, אוף-וויט וכדומה).
  2. מקומות אחסון מרווחים במגוון נפחים: ועוד בהמשך לנושא הריהוט, חשוב כאמור לבחור כזה שמציע מגוון פתרונות אחסון ואף להוסיף לחדר האמבטיה אמצעים לאחסון במידת הצורך. השתמשו בנישות גלויות ונסתרות, מגירות, מדפים וכל מה שמתאפשר על-מנת לאחסן ציוד שמצד אחד חשוב שיהיה בהישג יד ומצד שני אתם לא רוצים להציג אותו באופן שיפגום בעיצוב המושקע של החדר. למשל, צעצועי ילדים או מגבות מעט דהויות. כדאי לוודא שמקומות האחסון הם בגדלים משתנים, כדי שתוכלו לאחסן בהם חפצים מכל הסוגים.
  3. כלים סניטריים ברמה גבוהה: התחום של כלים סניטריים לחדרי אמבטיה עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות. אם פעם כיורים היו בצבע אחד בנאלי – לבן, הרי שכיום ניתן למצוא כיורים שחורים ובצבעים מעניינים נוספים כגון זהב, כחול בהיר, ירוק, חום ועוד. בחירה בכיור בצבע לא שגרתי ואפילו בצורה גיאומטרית מעניינת יכולה להוסיף המון למראה הכללי של חדר האמבטיה ולהפוך אותו למודרני ומזמין. חשוב להתקין כיור מחומר עמיד וחזק, מוגן שריטות ושיהיה קל לניקוי באמצעות חומרים עדינים, שלא יהרסו את המראה הנאה שלו.
  4. אקססוריז דקורטיביים: האקססוריז הם כל אותם פריטים קטנים שעושים את ההבדל הגדול ומעניקים לחדר מגע סופי מושלם. אלה יכולים להיות וילון אמבטיה עם דוגמה מעניינת, סבוניות מיוחדות, סלסלות קש המעניקות אווירה כפרית, נרות ריחניים, ברזים עם צבע וגימור יוצא דופן ועוד. מה שנחמד באקססוריז, מעבר לכך שהמחיר שלהם לרוב שווה לכל כיס, היא היכולת לבחור כאלו שגם עומדים בפני עצמם וגם משתלבים עם העיצוב והאווירה של חדר האמבטיה, מה שמאפשר גם להחליף אותם מפעם לפעם וליהנות מגיוון ורעננות.
  5. תכננו את מיקום וסוג הריהוט בהתאם למרחב העומד לרשותכם: אם אתם חושבים שחדרי אמבטיה מעוצבים הם רק לבעלי תקציבי ענק או אנשים שעומד לרשותם מרחב גדול, חשבו שנית. חדרי אמבטיה ניתן לעצב כמעט בכל תקציב ובכל גודל, החוכמה היא לעשות זאת בחוכמה. אם עומד לרשותכם חלל גדול, אתם יכולים למקם בו ריהוט אמבטיה – ארונות, שידה ואפילו ספסל ואתם יכולים אפילו לתכנן אותו כך שישמש שני אנשים בו זמנית. למשל, באמצעות כיורים נפרדים או מקלחון המעניק פרטיות מלאה. אם יש לכם חלל קטן יחסית, אתם עדיין יכולים לעצב חדר אמבטיה חלומי, באמצעות ריהוט צר וקטן יותר ופריטים דקורטיביים קטנים ולא מאסיביים. בכל מקרה, חשוב לקחת מידות מדויקות לפני שרוכשים כל סוג של ריהוט וכמובן גם לקחת בחשבון את מיקום הצנרת, התאורה, שקעי חשמל אם יש ואלמנטים קבועים נוספים בחלל.

סבח Sebach מתמחה בייצור, ייבוא ושיווק של כלים סניטריים וארונות אמבטיה. החברה הוקמה לפני כ- 50 שנה ומלווה את לקוחותיה בנאמנות כבר 3 דורות ע"י משפחת סבח. מוצרי החברה משווקים למאות חנויות תצוגה ברחבי הארץ ונמכרים ברשתות העיצוב המובילות בישראל. אתר החברה: https://www.sebach.co.il/

מסעדות ואוכל

לאנץ' טיים עם השקעת ענק בהרחבת מפעל המזון המספק למערכת החינוך

מנת אוכל בצהרון של לאנץ טיים (צילום ארקדי רסקין)

חברת לאנץ' טיים, המתמחה בייצור ואספקת ארוחות לילדים במערכת החינוך, מרחיבה את פעילותה לרגל שנת הלימודים, באמצעות השקעה במטבחים, תשתיות, קווי הייצור ובמערכות הפצה ושילוח מזון. החברה משיקה במפעלה בהוד השרון מטבח חדש בהשקעה כספית של כ-5 מיליון שקלים, אשר יפעל במקביל למתקן החברה בברקן. בסך הכול תייצר החברה כ- 35,000 ארוחות צהרים חמות, אשר תסופקנה לכ-1800 נקודות של גני ילדים, צהרונים, מתנ״סים ובתי ספר מידי יום, מאזור גדרה עד חדרה באמצעות חברת לוגיסטיקה המונה כ-85 רכבים ייעודיים, בה היא מחזיקה בבעלות משותפת.

חברת לאנץ' טיים הוקמה בשנת 1997 על ידי איש העסקים אלי מלכה ונחשבת לגדולה ביותר בתחום הזנת ילדים במערכת החינוך. החברה מתמחה בייצור ואספקת ארוחות צהרים טריות, בריאות, מזינות ובטעם של בית, על פי גישה של ״מהשדה לצלחת״, דהיינו שליטה מלאה על כל שרשרת הייצור והאספקה, מהשדות והמגדלים הבלעדיים, דרך בתי האריזה, המטבחים, השינוע ועד לצהרון. החברה דוגלת בתמיכה בתעשייה הישראלית וכל ספקי החברה הנם יצרנים ישראליים כחול-לבן.

התפריט הבריא של לאנץ' טיים לילדים נבנה בשיתוף שפים מומחים, יועצים ותזונאים קליניים המתמחים בילדים ומותאם לטעמם של הילדים. החברה דוגלת בשיטת "בשל – הגש", כלומר הכנתו טרי מידי יום, ובשימוש בחומרי הגלם המובחרים ביותר. בבעלות החברה בית אריזה לפירות וירקות, המוגשים בתוך 24 שעות מחוטאים וארוזים מהקטיף ועד הצלחת. לפני כשנתיים הקימה החברה מפעל לייצור אוכל ללא אלרגניים וללא גלוטן, במטרה לתת מענה לילדים בעלי אלרגיות ורגישויות מיוחדות למזון, צמחונים וטבעונים. המפעל נותן מענה ל- 13 אלרגנים בהם חלב, סויה, שומשום, בוטנים, שקדים, ביצים, אגוזי לוז, פיסטוק, קשיו, אגוזי מלך, ולרגישות ללא גלוטן. בשנת הלימודים הקרובה יכסה המפעל 3 אלרגנים חדשים בהם דגים, פקאן ומקדמיה.

לדברי אלי מלכה, מנכ"ל חברת לאנץ' טיים: "אנו נערכים לפתוח  את השנה ללא עיכוב ונספק מידי יום אוכל טרי, בריא, מזין, המבושל ומוגש לילדים באותו היום. שנת הלימודים האחרונה בצל הקורונה היוותה אתגר תזונתי גדול, להורים ולילדים, ואנו מקווים לתרום לבריאותם של הילדים ולהחזיר את הביטחון התזונתי והסדר בתפריט היומי".

Sweegen מרחיבה את מגוון הממתיקים שלה עם brazzein

המוצר פותח בשיתוף עם Conagen, שותפת החדשנות לטווח ארוך, אשר הרחיבה אותו לייצור מסחרי. Brazzein הוא חלבון קטן, חום יציב, 500 עד 2,000 פעמים מתוק יותר מאשר סוכר רגיל, נתון שהופך אותו אטרקטיבי מאוד ליצרני מזון ומשקאות המחפשים ממתיק מצוין. כממתיק brazzein, מבטיח טעם לוואי מר בערכים זניחים ובעל יעילות המתקה טבעית. Brazzein יציב במגוון רחב של pH ושומר על איכויות לאחר פיסטור.  הרכיב גם מסיס בקלות, נתון שהופך אותו אידיאלי עבור הפחתת סוכר על פני ספקטרום של יישומי מזון ומשקאות.

"החדרת brazzein טהור לפורטפוליו הממתיקים הטבעיים של Sweegen היא פתרון יצירתי נוסף לסיוע למותגים להפוך מוצרים דלי קלוריות טובים יותר עבורך", אמרה שרי מהון, סגנית נשיא בכירה, ראש החדשנות העולמית ב-Sweegen. "מותגים יכולים לצפות לחקור את היתרונות הסינרגיסטיים של שילוב brazzein וסטיביה להפחתת סוכר במזון ומשקאות בצורה חסכונית".

כחלבון מתוק, ל- brazzein יש הבטחה גדולה להתאים לתזונה הצרכנית, כגון קטו, סוכרת, או אורח חיים דל-פחמימות. צרכנים מודעים לבריאות מתרחקים גם מממתיקים מלאכותיים ומקבלים ממתיקים מבוססי טבע, כגון סטיביה ואלולוז.

התכונות יוצאות הדופן של Brazzein בולטות בקרב ממתיקים בעצימות גבוהה. הברזאין, שנמצא במשורה בטבע, נובע מפרי צמח מטפס במערב אפריקה. כדי לשנות את קנה המידה של brazzein באופן בר קיימא, Conagen מייצרת אותו על ידי תהליך תסיסה מדויק קנייני, טכנולוגיה המייצרת מרכיבים נקיים וטבעיים.

"Brazzein הוא המוצר הראשון שנוצר מפלטפורמת הפפטיד החדשה שלנו, אשר משתלב היטב לתוך תשתית התסיסה הקיימת שלנו בקנה מידה עולמי", אמרה ד"ר קייסי  ליפמאייר, סמנכ"ל חדשנות בחברת קונג'ן. "פפטידים וחלבונים קטנים כמו brazzein יכולים להיות קשים מאוד לייצור כלכלי.  עם זאת, כעת, לאחר שהגדלנו בהצלחה את הפפטיד הזה, אנו מצפים שמרכיבי פפטיד חדשים ובני קיימא יותר יבואו במהירות".

SweeGen מספקת פתרונות של טעם מתוק ליצרני מזון ומשקאות ברחבי העולם. יש לנו משימה להפחית את הסוכר והממתיקים המלאכותיים בתזונה הגלובלית שלנו. בשיתוף פעולה עם הלקוחות, אנו יוצרים מוצרים טעימים עם אפס סוכר שהצרכנים אוהבים. עם ממתיקי הסטיביה מהדור הבא הכי טובים בתיק שלנו כגון Bestevia® Rebs B, D, E, I, M, N יחד עם הידע המעמיק שלנו במשני טעם וחומרי מרקם, SweeGen מספקת פתרונות מובילים בענף שהלקוחות רוצים והצרכנים מעדיפים. " "Be well. Choose well – "תהיו בסדר – בחרו היטב". למידע נוסף באתר SweeGen

teamLab Planets Tokyo טויוסו עם ראמן אוזו טוקיו הטבעוני Vegan Ramen UZU Tokyo

ראמן מיסו צמחוני (צילום יח"צ חו"ל טוקיו)

חלל תצוגה חדש וחנות פרחים שבה המבקרים יכולים לקחת הביתה את הסחלבים המשמשים באחת מיצירות האמנות של המוזיאון. " Vegan Ramen UZU Kyoto" נפתח בקיוטו במרץ 2020, והפך לפופולרי מאוד עם זמני המתנה של שעה. ב"ראמן אוזו טוקיו הטבעוני", ניתן ליהנות מראמן טבעוני בסבב הפיך – חלל לא אובייקטיבי או חללי אמנות של שמים ואש. בנוסף, תהיה גם חנות פרחים חדשה, "teamLab Flower Shop & Art", שבה המבקרים יכולים לקחת סחלבים הביתה המשמשים ביצירות האמנות גן פרחים צף: פרחים ואני מאותו שורש, הגן ואני אחד, שבו המבקרים הופכים לאחד, עם מעל 13,000 סחלבים. כל המתקנים האלה פתוחים לציבור, בנוסף ל-  teamLab Planets   המוזיאון.

  • ראמן אוזו טבעוני טוקיו
  • ראמן אוזו טבעוני טוקיו: https://vegan-uzu.com/pages/uzu-tokyo-en
  • פרטי מוזיאון teamLab Planets : planets.teamlab.art
  • teamLab Planets ביוטיוב: https://youtu.be/xofyyJYYWMY
  • ראמן אוזו טבעוני

ב-Vegan Ramen UZU Kyoto, שנפתח במרץ 2020 בגושו-מינאמי, קיוטו, teamLab היה אחראי על עיצוב החלל והיבטים אחרים של המסעדה, בהם תוכלו ליהנות מאוכל טבעוני בעודכם מוקפים באמנות. "Vegan Ramen UZU Tokyo" אשר ייפתח ב- teamLab Planets, יהיה ראמן טבעוני זמין עבור משלוחים, כמו גם ליהנות בסיבוב הפיך שנפתח לאחרונה – חלל לא אובייקטיבי ושולחן של שמיים ואש יצירות אמנות. פרח ראמן טבעוני, תה ירוק ראמן טבעוני, וגלידה טבעונית יהיה זמין גם רק "Vegan Ramen UZU Tokyo".

teamLab Planets הוא מוזיאון שבו אתם הולכים דרך מים, וגן שבו אתם מתמזגים עם הפרחים. ישנם ארבעה חללי תצוגה מסיביים ושני גנים. על ידי טבילת כל הגוף עם מבקרים אחרים ביצירות אמנות מאסיביות אלה, הגבול בין הגוף ליצירות האמנות מתמוסס, הגבולות בין העצמי, אחרים, והעולם הופכים רציפים, ואנחנו חוקרים מערכת יחסים חדשה ללא גבולות בינינו לבין העולם.

היכנסו יחפים, טיבלו את גופכם עם אחרים בחללי הגרפיקה, והתמזגו  לאחד עם העולם. פרטים באתר וגם באתר teamlab Planets TOKYO. אינסטגרם פייסבוק טוויטר פתוח עד סוף 2022.

יין, בירה ואלכוהול

יקבי כרמל עם ציונים מרשימים ממבקר היין האמריקאי ג'יימס סאקלינג

היינות הזוכים מיקבי כרמל (צילום איל קרן)

יקבי כרמל קבעו השבוע הישג מרשים, כשזכו בציונים פנומנליים, בסקירת יינות ישראלים של מבקר היין האמריקאי ג'יימס סאקלינג. סאקלינג, לשעבר מעורכי מגזין היין "וויין ספקטטור" הוא מבקר יין בעל שם. את הציון הגבוה ביותר בסקירה, קטף יין הדגל לימיטד אדישן 2017, עם ציון של 94 נקודות.

לימיטד אדישן 2017 הוא יין הדגל האייקוני של יקבי כרמל, מופק במהדורה מוגבלת. להפקת היין היוקרתי נבצרים הענבים מחלקות הכרם המצטיינות ביותר של יקבי כרמל, שהניבו את הפרי האיכותי ביותר. היינות מהכרמים השונים עברו תהליכי התססה והתבגרות בנפרד לפני קביעת הממסך הסופי ואיחודם לתקופת התבגרות נוספת. סך הכל התבגר היין במשך 16 חודשים בחביות עץ אלון, 30% מהן חדשות. היין מוכן לשתייה עם שחרורו, אך ימשיך ויתיישן לפחות כעשור משנת הבציר בשמירה בתנאים נאותים. בביקורתו תיאר סאקלינג את היין כתערובת מפוארת ומלאת גוף, המבוססת על קברנה, שהתברכה בטאנינים משובחים שהתרככו עד לנקודה שבה כל לגימה היא תענוג. בסקירה היוקרתית נכללו 5 יינות נוספים של יקבי כרמל, בניהם מידטרניאן 2018 ופטיט סירה 2018, כרם גוברין , מסדרת Single Vineyards עם 93 נקודות.

יוסי אדרי סמנכ"ל השיווק והמכירות של יקבי כרמל: "כל זכייה של היינות שלנו בתחרות, בין אם מקומית או בינלאומית, ממלאת אותי בגאווה, כיוון שהיא מסמנת את יקבי כרמל כמובילים בתחומם, הן מבחינת האיכות הבלתי מתפשרת במרכיבים ובתהליכי הייצור והן מבחינת הטעם הסופי. 6 הציונים שקיבלנו ממבקר היין המוביל, ג'יימס סאקלינג, מצטרפים ל-27 תארים בהם זכינו בשנה החולפת, בעולם ובישראל, שמחזקים אותנו להמשיך בעשייה האיכותית שלנו המשלבת מסורת, חדשנות ומשפחתיות".

רשימת הזכיות המלאה:

  • יין הדגל Limited edition 2017 – 94 נקודות
  • Mediterranean 2018 – 93 נקודות
  • פטיט סירה 2018, כרם גוברין, סדרת Single Vineyards – 93 נקודות
  • קברנה סוביניון 2019, כרם אדמון, סדרת Single Vineyards – 92 נקודות
  • קריניאן 2019, כרם ואדי מילק, סדרת Single Vineyards –  92 נקודות
  • בלנד אדום יבש  2019 סדרת Mediterranean 4 Vats – 91 נקודות

6 הציונים המרשימים של יקבי כרמל בסקירה, מצטרפים לתארים מכובדים ומדליות מתחרויות שונות בארץ וברחבי העולם שנערכו בשנה החולפת, בסך הכל 33 זכיות.

צרכנות ומבצעים

סולתם עם המועדון הקולינרי של סולתם וגם מבצע לכבוד יום הפסטה

סדרת כלי אמייל של סולתם (צילום גל בן זאב סטיילינג נטשה חיימוביץ)

רשת סולתם המובילה בישראל בתחום כלי הבישול והציוד המקצועי למטבח, יוצאת במהלך אסטרטגי-שיווקי, מרחיבה את רשת החנויות ומקימה מועדון לקוחות חדש שיהווה עבור החברה מנוע צמיחה משמעותי ויחבר את המצטרפים אליו למותג איכותי וותיק.

המצטרפים החדשים והקיימים במועדון יוכלו ליהנות ממגוון הטבות והנחות משמעותיות ברשת החנויות, ההצטרפות למועדון הינה ללא עלות ותתבצע בסניפים באמצעות סריקת QR. בנוסף, מתנת הצטרפות 50 שקלים מתנה (בקנייה מעל 199 שקלים) לקנייה הבאה, צבירה ומימוש נקודות, 30 שקלים מתנת יומהולדת ותוכן עשיר של מתכונים, סרטונים ועוד.

לדברי ישראל מאיו, מנכ"ל משותף בסולתם: "בשנים האחרונות מועדוני לקוחות הפכו לכוח צרכני חזק ומשמעותי עבור חברות. אנחנו מאמינים כי חדשנותה של סולתם והראיה הצרכנית תקדם את המקצועיות בעולם הבישול Professional Cookware ותהיה סמל בתחום הקולינרי בישראל. במהלך השנה האחרונה הקמנו ארבעה סניפים חדשים בהשקעה של מעל מיליון וחצי שקלים ובכוונתנו להרחיב את המהלכים האסטרטגיים והשיווקיים של חברה." מוסיף מאיו.

בנוסף, יוצאת סולתם במבצע לקראת יום הפסטה הבינלאומי: קנה ב-200 ושלם 100 שקלים. כזכור ב-25 באוקטובר מדי שנה, מעריצי פסטה ברחבי העולם מתאגדים כדי לחגוג את יום הפסטה הבינלאומי.

פסטה ידועה בתור אחד המאכלים האהובים על צרכני האוכל ברחבי העולם והעדות הראשונה לשימוש בה נמצא כבר בשנת 1154 בעיר האיטלקית סיציליה. הפסטה היא המזון הבסיסי של המטבח האיטלקי והיא כוללת מעל 600 צורות, אשר נקראות על פי התיאור שלהן כמו: מעטפות, ספירלות, עוגות קטנות, לשונות קטנות, שערות דקות וכו'.

את הרעיון ליום הפסטה העולמי קבעו בקונגרס הפסטה העולמי בשנת 1995 כדי לקדם את אכילת הפסטה והתרבות הקולינרית, ומאז הוא יום בלתי נפרד בחייהם של המכורים לבצק.

מיטל רובין, מנהלת השיווק של סולתם ממליצה לחגוג את היום הבינלאומי בהתאספות סביב שולחן לצד אהובים ובני משפחה, אכילת הפסטה האהובה עליכם וחגיגת החג כמו איטלקים אמיתים – דברו בקול רם ולקקו את האצבעות בתנועת נשיקה. לחילופין, ניתן לנסות סוגים חדשים שמעולם לא ניסיתם והכי חשוב, להפיץ את האהבה לפסטה לכל דורש.

לקראת יום הפסטה הבינלאומי שיתקיים גם בישראל, יוצאת סולתם במבצע: קונים ב-200 שקלים ומשלמים רק 100 שקלים, ניתן לממש גם בכפולות. בין כלי הפסטה ניתן למצוא סירי פסטה, כפות ומסננות לפסטה וכו'. המבצע בתוקף עד ה- 3.11.21. להשיג ברשת חנויות סולתם בפריסה ארצית בחנויות המובחרות ובאתר…

אסא אבלוי עם כספת מסדרת Yale High Security ושלוש אפשרויות פתיחה

הכספות החדשות מאפשרות פתיחה קלה באמצעות טביעת אצבע (ניתן לשמור בזכרון עד 100 טביעות אצבע שונות) או קוד ספרות (3-8 ספרות) או מפתח.

הכספת החדשה כוללת תצוגת לוח מקשים LCD, אפשרות לחיבור סוללת גיבוי חיצונית  V9, הגדרת קוד מאסטר, בריחים בקוטר 20 מ"מ, גוף פלדה, תאורה פנימית, חיתוך בלייזר עם מרווח מזערי בין הדלת לקירות המקשה על פריצת הכספת, שכבת מגן רכה בתחתית הכספת לשמירה על חפצי ערך, מנגנון הנעילה מופעל על ידי סוללות, מערכת מכנית לגיבוי והתראה על סוללות חלשות. מחיר 1200 שקלים (כולל מע"מ). להשיג בסניפי ייל אקספרס.

חודש המודעות לסרטן השד

Food appeal ואחת מתשע לרגל חודש המודעות לסרטן השד

ספלים של פוד אפיל בשיתוף עמותת אחת מתשע (אילוסטרציה)

לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, משיקה Food appeal, הרשת המובילה בישראל לכלי בישול ואביזרי מטבח משלימים, מהדורה מיוחדת של צמד ספלי זכוכית לשתייה חמה, בעיטור נקודות ורודות. למארז מצורפת גלויית הסברה על שגרת הבדיקות המומלצת ו-10% מההכנסות יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע".

הכוסות המעוצבות, בעלות דופן זכוכית כפולה, מבודדות חום ומתאימות לשימוש משקאות קרים או חמים. הכוסות לא מתאימות לשטיפה במדיח.

מחיר לצרכן של צמד ספלים, 350 מ"ל – 39.90 שקלים. מתוכם יעברו 10% בתרומה לעמותה.
את המהדורה המיוחדת ניתן יהיה לרכוש באתר היבואן ובחנויות מובחרות. המארז מכיל גם גלוית הסברה מטעם העמותה על שגרת הבדיקות המומלצת.

סרטן השד הוא סוג הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים בישראל. בכל שנה מאובחנות 5,500 חולות חדשות בסרטן השד, כאשר 25% מהחולות הן מתחת לגיל 50. כ-1,000 נשים נפטרות מהמחלה מידי שנה. אחוזי הריפוי של נשים שמחלתן אובחנה בשלב מוקדם גבוה מאוד ועומד על 92%.

עמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן, קוראת לנשים החל מגיל 30 לקחת אחריות על גופן, לגלות ערנות ולגשת להיבדק אצל כירורג שד. החל מגיל 40 לבקש מהכירורג הפניה לבדיקת ממוגרפיה.

אייל שרון, מנכ"ל Food appeal: "אנו שמחים וגאים לקחת חלק במטרה חשובה זו. כלי הבישול והמטבח של פוד אפיל, נמצאים כמעט בכל בית בישראל ועובדה זו מאפשר לנו לעורר מודעות בקרב הציבור הישראלי"

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע": "סרטן השד הוא הגורם השכיח ביותר בישראל לתמותת נשים צעירות. אחת מכל 8 נשים עלולה לחלות בסרטן השד במהלך חייה, כשרובן המכריע לא משתייכות לקבוצת סיכון כלשהי. כרבע מהנשים חולות מתחת לגיל 50. זו הסיבה שאנחנו קוראות לנשים ללכת להיבדק כבר מגיל 30, ובשל כך זו השנה השלישית שאנו מגישות בקשה לסל הבריאות להוריד את גיל הממוגרפיה מ-50 ל-40. זה מציל חיים".

LIME בשיתוף פעולה עם עמותת אחת מתשע להעלאת המודעות לסרטן השד

קורקינט ליים בתל אביב (צילום גל ליבר)

חברת LIME, חברת הקורקינטים השיתופיים המובילה בעולם, יוצאת במיזם מיוחד לרגל חודש המודעות לסרטן השד. במסגרת שיתוף הפעולה עם עמותת 'אחת מתשע', LIME תעודד את קהילת הרוכבות להיבדק באמצעות הפניית הרוכבות למידע אודות שגרת בדיקות מומלצות לאבחון מוקדם ומיקומי המרכזים הרפואיים. בנוסף, ימותגו אלפי הקורקינטים והקסדות של LIME בגוש דן בסרטים ורודים והחברה תציע לקהילת הרוכבות והרוכבים שלה לתרום לעמותה דרך האפליקציה.

סרטן השד הוא סוג הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים בישראל. בכל שנה מאובחנות 5,500 חולות חדשות בסרטן השד, כאשר 25% מהן מתחת לגיל 50. כ-1,000 נשים נפטרות מהמחלה מידי שנה. אחוזי הריפוי של נשים שמחלתן אובחנה בשלב מוקדם גבוה מאוד ועומד על 92%.

יניב גודר, מנכ"ל LIME אזור דרום אירופה: " LIMEהנה חלק מחיי היום-יום של מאות אלפי משתמשות ומשתמשים. לשמחתנו, יש לנו הזדמנות למנף את הפלטפורמה שלנו גם לצורך קידום מטרות לטובת קהילת הרוכבות שלנו".

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע": "סרטן השד הוא הגורם השכיח ביותר בישראל לתמותת נשים צעירות. אחת מכל 8 נשים עלולה לחלות בסרטן השד במהלך חייה, כשרובן המכריע של החולות לא משתייך לקבוצת סיכון כלשהי. כרבע מהנשים החולות הן מתחת לגיל 50. זו הסיבה שאנחנו קוראות לכלל הנשים להיבדק אצל כירורג שד כבר מגיל 30, ובמקביל זו השנה השלישית ברציפות שבה אנו מגישות בקשה לסל הבריאות להוריד את גיל הממוגרפיה מ-50 ל-40. זה מציל חיים".

עמותת "אחת מתשע", שפועלת לגילוי מוקדם ומציל חיים והמסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן, קוראת לנשים החל מגיל 30 לקחת אחריות על גופן, לגלות ערנות ולגשת להיבדק אצל כירורג שד והחל מגיל 40 לבקש מהכירורג הפניה לבדיקת ממוגרפיה.

LIME, חברת המיקרו- מוביליטי השיתופית המובילה בעולם, מספקת פתרונות ניידות נגישים וחדשניים במרחבים עירוניים. החברה נוסדה ב- 2017 בסן פרנסיסקו והיא פעילה ביותר מ – 130 שווקים בהן היא מפעילה קורקינטים חשמליים, אופניים חשמליים ולאחרונה אף השיקה קטנועים חשמליים שיתופיים בוושינגטון די.סי, ניו יורק ופריז.

כחלק מהמחויבות של Lime לבטיחות הרוכבים, הובילה החברה לאחרונה מהלך תקדימי וייחודי בישראל, במסגרתו השיקה ביטוח רוכבים מובנה ללא עלות נוספת, ללקוחות החברה. במסגרת ההסכם כל רוכב שיתחיל רכיבה בLime יכוסה באופן אוטומטי ללא עלות נוספת בביטוח תאונות אישיות וכן תאונות כלפי צד שלישי. שיתוף הפעולה יעניק מעטפת ביטוח מלאה וכוללת לרוכבי Lime ויגביר את תחושת הביטחון בשימוש בכלים שיתופיים במרחב העירוני.

מעדני יחיעם עם לוגו ורוד

לוגו ורוד מעדני יחיעם (צילום נאוה שעיו רינת)

מעדני יחיעם, יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, מצטרפת ליוזמה של ארגון גמאני רצה, קבוצות ריצה וכושר חברתיות לנשים שמתמודדות ומחלימות מסרטן השד, ותחליף למשך כל חודש אוקטובר את לוגו החברה שלה, ללוגו וורוד.

מעל ל-100 משרדי ממשלה, רשויות מקומיות , זרועות ויחידות צה"ל, בתי חולים, בתי השקעות, חברות מסחריות, עמותות ועסקים קטנים כבר הצטרפו ליוזמה והחליפו את תמונות הפרופיל שלהם לגווני וורוד, למעל העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, וכדי לתמוך ולחזק את כל הנשים שמתמודדות עם סרטן השד בישראל.

לדברי יוחאי נאמן, מנכ"ל חברת "מעדני יחיעם": "לרגל חודש המודעות העולמי לסרטן השד, החלטנו להיענות ליוזמת גמאני רצה ולהחליף באופן זמני את תמונת הפרופיל שלנו ובכל הפרסומים של מעדני יחיעם לגווני ורוד, כדי לחזק ולתמוך בנשים שמתמודדות עם סרטן השד וכדי להגביר את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. אנחנו קוראים לכל עובדות החברה ולקוחות החברה לרוץ ולהיבדק. גילוי מוקדם מציל חיים!".

ילדים ונוער

מהתקף אסטמה לסיור במסוק של מגן דוד אדום

מסוק מ.ד.א (צילום מיקי פריידן דוברות מדא)

איתן גרוסי בן ה-5 משדרות, מכיר כבר בגילו הצעיר את הניידות לטיפול נמרץ של מד"א ואת בתי החולים – בשל אשפוזים חוזרים הנובעים ממחלת האסטמה ממנה הוא סובל. לאחרונה, בעת שסבל מהתקף אסטמה חריף, הוזנקה לביתו ניידת טיפול נמרץ של מד"א – בראשות הפראמדיק קובי זלצר.

איתן הקטן שסבל מקושי חריף בנשימה, חשש מדקירת המחט, מהתרופות ומהצינורות של מסכת החמצן, אשר נדרשו להליך הטיפול. כשפראמדיק מד"א קובי פגש את איתן – הוא פעל ברגישות יוצאת דופן ובסבלנות יתרה, על מנת להנגיש לאיתן את הטיפול בצורה נעימה ורגועה ככל הניתן. לאחר שאיתן שב הביתה מבית החולים – יצר קובי קשר עם משפחתו של איתן והזמין אותם ליום כיף באמבולנס ובמסוק מד"א-להק בשדה תימן, על מנת ליצור חוויה מתקנת לאיתן ולגרום לו לחייך.

עמית גרוסי, אמו של איתן, סיפרה: "הזעקנו את מד"א בגלל מצוקה נשימתית קשה של איתן והגיע אלינו קובי. ברגע שהוא ראה את איתן – נוצר חיבור מיידי, וקובי דאג להרגיע אותו והיה סבלני ורגיש. כשהגענו לבית החולים, קובי הבטיח לאיתן חוויה מתקנת ואכן כעבור כמה ימים – פתאום הטלפון צלצל וקובי הזמין אותנו לביקור במד"א".

על החוויה יוצאת הדופן, הוסיפה: "כשהגענו לשדה תימן, קובי ערך לנו סיור מקיף שכלל את המסוק של מד"א ואת האמבולנס. הוא עשה הכל על מנת להפגיש את איתן, הפעם בתזמון רגוע ונעים, עם הציוד הרפואי שבשימוש מד"א על מנת להפיג את החשש ולהקל עליו בטיפול שיקבל בעתיד. אנו רוצה להודות לקובי ולאחל לו שתמיד ימשיך לפעול בדרך מעוררת השראה". איתן בן ה-5 סיפר בהתרגשות "שמחתי מאוד לראות את המסוק של מד"א מבפנים, זו הייתה חוויה מיוחדת מאוד."

קובי זלצר, פראמדיק מד"א סיפר: "כשנכנסתי לבית של איתן ראיתי ילד מקסים עם חרדה מובנת מאוד מדקירות ומזרקים. טיפלתי בו ברגישות וסבלנות, ממש כאילו הוא הבן שלי והצעתי למשפחה חוויה מתקנת לאחר השחרור מבית החולים. שמחתי מאוד שהם הגיעו וערכתי להם סיור במסוק ובאמבולנס שלנו, העיניים של איתן נצצו וזה ללא ספק שיפר את החוויה שלו. אני מאחל לו בריאות איתנה ובעיקר – שניפגש בעתיד רק בנסיבות משמחות בלבד".

שונות

TerminalX עם AMKIRI ושירנקה בבלעדיות באתר

מותג AMKIRI, הבושם הוויזואלי הראשון בעולם, המורכב מדיו ריחני בצבעים שונים ואין סוף עיצובים ושבלונות, יצר לראשונה שיתוף פעולה עם שירן כדר מילר (שירנקה). השניים יצרו מהדורת שבלונות אקסקלוסיבית ומוגבלת בשם "True Love", שמאפשרים גם לכם להתהדר בקעקועים שעל גופה של שירנקה. מדובר בקעקועים זמניים ריחניים, קלים ונוחים להנחה שיימכרו בבלעדיות באתר האופנה TERMINAL X. את המהדורה המיוחדת ניתן כבר עכשיו למצוא באתר ולהזמין במשלוח מהיר מהיום למחר.

מהדורת השבלונות "True Love" של הבושם הוויזואלי נבחרו בקפידה ע"י שירנקה מתוך הקעקועים שעל גופה והם המסמלים עבורה אופטימיות, חמלה ואהבה, כך שמי שמתחבר לערכים האלה יכול ל"קעקע" אותם על גופו בקלות וללא מאמץ. מבין הקעקועים שעל השבלונות: שמש וירח- התאומים של שירנקה מון וריי, True Love- בכתב ידו של בן זוגה עומר מילר, קעקוע של עין- בצורת התליון שעל צווארה שהיא קיבלה ממילר כשהתחילו לצאת ועוד.

AMKIRI הוא מותג ביוטי ולייף סטייל של יזמית ישראלית, המבוסס על טכנולוגיה מהפכנית, אשר מפתחת את הדמיון ואת היצירתיות, ומאפשרת לצרכנים הזדמנות לראות את ריח הבישום שלהם. מדובר בפורמולה ייחודית שמגיעה בבקבוק דיו ריחני, בשילוב סט שבלונות. באמצעות מריחת הדיו על גבי השבלונות, ניתן ל"קעקע" על הגוף עיצוב לבחירה. הפורמולה של הדיו המבושם היא היפו-אלרגנית, מחזיקה על הגוף למעלה מ- 12 שעות, עמידה בפני מים וזיעה, ללא אלכוהול, טבעונית וקלה למריחה ולהסרה.

מהדורת "True Love" נמכרת בבלעדיות באתר האופנה TERMINAL X וניתן להזמין אותה במשלוח מהיר "מהיום למחר" עד הבית. המדורה קיימת למכירה בשתי ערכות: אמקירי מיני סט & קולקציית True Love by Shiranka- הכוללת דיו מבושם 5 מ"ל (מספיק בממוצע ל-150 שימושים), מגוון של למעלה מ-115 שבלונות לקעקועים- מחיר השקה 134.00 שקלים; אמקירי קלאסיק סט & קולקציית True Love love by Shiranka הכוללת: דיו מבושם 10 מ"ל (מספיק בממוצע ל-250 שימושים), מגוון של למעלה מ-165 שבלונות- מחיר השקה 190 שקלים.

שירנקה מספרת על שיתוף הפעולה: "מדובר במתנה שמתאימה בדיוק לחגים, ויוצרת חוויה למשתמש לכל גיל ואירוע. יצירתה של מהדורת הקעקועים שעל גופי, הוא תהליך קסום שעברתי יחד עם אתר TERMINAL X ומותג AMKIRI, דרך שיתוף הפעולה יצרנו יחד מהדורה משמעותית עם ערך מוסף . אני שמחה ונרגשת להשיק אותה לראשונה לכבוד השנה החדשה".

מאסר על תנאי וקנס של 20 אלף שקלים לשני דייגים שדגו בשמורת הטבע הימית שקמונה

נמל דייגים טיפוסי בקפריסין (צילום: F. Silvestris)

בית משפט השלום בחיפה הרשיע שני דייגים מהעיר עכו, בשנות ה-20 לחייהם, בגין דיג לא חוקי בשמורת הטבע הימית שקמונה וגזר עליהם מאסרים על תנאי וקנס כספי בסכום כולל של 20,000 שקלים. על פי כתב האישום שני הנאשמים דגו בנובמבר 2019 בשמורת הטבע המוכרזת שקמונה בניגוד לחוק ושילוט הקיים בשמורה. השניים עשו זאת באמצעות רשת מתוך סירה ממונעת תוך שהם פועלים להקשות על זיהויים.

השניים תועדו בזמן אמת על ידי צלם ואיש טבע, שטייל באזור והכיר את כללי האיסור על הדייג בשטח השמורה, צילם אותם בשעת מעשה והעביר את הפרטים והממצאים לידי פקחי רשות הטבע והגנים. בעקבות זאת הדייגים שזוהו על ידי הפקחים על סמך התמונות הוזמנו לחקירה ברשות הטבע והגנים, סירתם נתפסה והחל הליך משפטי שבסופו הדייגים הודו באשמה ובעבירות שיוחסו להם. לנאשמים יוחסו 3 עבירות בהן: איסור פגיעה בשמורת טבע, פגיעה בבעל חיים בשמורת טבע ואיסור הכנסת חומר זר (רשת דייגים) לשמורה.

על דייג אחד, בעל הרשעה דומה קודמת, נגזרו 3 חודשי מאסר על תנאי, קנס כספי בסך 11 אלף שקלים ומימוש התחייבות מההרשעה קודמת בסך נוסף של 4,000 שקלים. זאת בנוסף להתחייבות כספית בסך 15,000 אלף שקלים להימנע מעבירות דומות במשך כשנתיים

על הדייג השני נגזרו 3 חודשי מאסר על תנאי, קנס כספי בסך 5,000 שקלים והתחייבות כספית בסך 11,000 אלף שקלים להימנע מעבירות דומות במשך כשנתיים.

ביחידה הימית של רשות הטבע והגנים מציינים: "פעילות דייג לא חוקית ולא מבוקרת הינה אחד הגורמים העיקריים להרס בתי גידול ימיים ולהפחתה בשכיחות אוכלוסיית דגים רבות בכל העולם. במעשיהם פגעו הנאשמים בשמורה ובדגים החיים בה. ראויה לשבח ערנותו של הצלם וחובב הטבע שצילם את המעשים בזמן אמת וסייע לנו במהלך שהוביל להרשעתם. הרשעה זו היא חלק חשוב ממאמצי האכיפה שאנו נוקטים למען שמירה על משאב הדגה ועל שמורות הטבע ולציבור אפשרות לסייע בכך רבות כפי שניכר ממקרה זה. רשות הטבע והגנים, עם הפקחים הפרושים בכל הארץ תמשיך לפעול למען שמירת הטבע בישראל וכנגד אלו שמנסים לפגוע בו בניגוד לחוק".

לדברי עו"ד שי פרץ, התובע הראשי ברשות הטבע והגנים: "שוב מוכח כי שילוב הזרועות של רשות הטבע עם משרד החקלאות , מניב  את הענישה המרתיעה והראויה כנגד הפוגעים במשאבי הטבע היקרים לנו מאוד. בהתאם ימשיכו הגופים באכיפה בלתי מתפשרת וביעילות רבה".

Plaskolite עם רכישת Plazit-Polygal הישראלית למעט פעילות רוסיה

חברה בינלאומית פורצת דרך בתחום העיצוב, הפיתוח והייצור של לוחות תרמופלסטיים הנדסיים. Plaskolite תרכוש את הפעילות ואת הנכסים של Plazit-Polygal בצפון אמריקה, בדרום אמריקה ובאירופה, למעט הפעילות של Plazit-Polygal ברוסיה. לאחר סגירת העסקה, המשרדים הראשיים של Plazit-Polygal בישראל ישמשו כמשרדים הראשיים של אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) של Plaskolite.

מהמשרדים הראשיים בקיבוץ גזית בישראל, Plazit-Polygal מייצרת היצע נרחב ומותאם אישית ברמה גבוהה של מוצרים תרמופלסטיים הנדסיים, כולל לוחות אקריליק ולוחות פוליקרבונט מלאים, וכן לוחות רב-שכבתיים ולוחות גליים. באמצעות רכישה זו, Plaskolite תרחיב את טביעת הרגל הגיאוגרפית שלה בצפון אמריקה, באירופה ובדרום אמריקה. Plaskolite תרחיב את היצע המוצרים שלה עם יכולות ייצור חדשות של לוחות רב‑שכבתיים, והגדלת ההיקף והנוכחות הבינלאומית של החברה תשפר את יכולתה לשרת בסיס הולך וגדל של לקוחות.

"רכישה מהפכנית זו תרחיב באופן משמעותי את הנוכחות הגלובלית של Plaskolite ותחזק את ההיצע האיכותי שאנו מספקים ללקוחותינו", אומר ריאן שרודר, נשיא ומנכ"ל Plaskolite. "במשך למעלה מ-70 שנה Plaskolite מובילה את התעשייה שלנו, תוך התמקדות בשירות לקוחות, באיכות המוצר ובחדשנות. הוספת הצוות המוכשר ויכולות הייצור הדינמיות של Plazit-Polygal תסייע לנו להרחיב את מעמדנו כחברה מובילה ולשרת בסיס הולך וגדל של לקוחות. אני שמח לקבל בברכה את אמיר ואת שאר העובדים של Plazit-Polygal למשפחת Plaskolite".

"Plaskolite היא השותף האידיאלי לטווח ארוך לתמיכה בעסק שלנו במהלך שלב הצמיחה וההתרחבות הבא שלנו," אומר אמיר אברמוביץ', מנכ"ל הקבוצה Plazit-Polygal. "החברות שלנו חולקות מחויבות חזקה למוצרים מצוינים, לשביעות רצון הלקוחות ולתרבות המבוססת על שיתוף פעולה. אני בטוח שיחד נוכל לשרת את לקוחותינו בצורה טובה עוד יותר באמצעות החידושים ומוצרי לוחות הפלסטיק האיכותיים ביותר".

"אנו נרגשים לקבל בברכה את Plazit-Polygal כשותפה ל-Plaskolite במסגרת הרחבת מאמצי בניית העסק שלנו לישראל ולאזורים הגיאוגרפיים האחרים שיקבלו שירות מהחברה המשולבת," אומר טוני פריצקר, יו"ר ומנכ"ל Pritzker Private Capital. "כשאבא שלי, דונלד פריצקר, הקים את חברת Hyatt Hotels, הוא הפך רשת של שישה מלונות לאחת ממפעילות המלונות הגדולות בעולם. כולנו ב-Pritzker Private Capital ממשיכים לכבד את המורשת של משפחת פריצקר על ידי יצירת שותפויות עם חברות הממוקדות בצמיחה, כדי לבנות עסקים חזקים לטווח הארוך".

תומאס צ'אדוויק, בכיר ב-Pritzker Private Capital, מוסיף, "רכישה אסטרטגית זו מייצגת הזדמנות פז עבור Plaskolite להאיץ את צמיחתה לטווח הארוך, להתרחב לשווקים חדשים ולשפר עוד יותר את החדשנות שלה. אנו שמחים להמשיך את השותפות שלנו עם Plaskolite, בעודה מחזקת את מעמדה כמובילה עולמית בתחום ייצור המוצרים התרמופלסטיים ההנדסיים".

העסקה כפופה לאישור רגולטורי ולתנאי הסגירה המקובלים, וצפויה להיסגר בדצמבר 2021.

כתיבת תגובה