חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש על המדף של דני בר 1/2021

מגזין ראשון לשנת 2021 ||| לכבוד חג האילנות מתכון חגיגי של מאפינס דובדבנים ובננות יבשים ||| מוצרים חדשים להמתיק ולהתנחם ||| חדשות וחידושים לנשים גברים וילדים ||| מסעדות ואוכל בעידן הקורונה ועוד ||| חוקים חדשים ותקנות לטובת הצרכנים והקוראים 2021 ||| לשאר החידושים והחדשות בהמשך…

חדש על המדף

סדרת חטיפי שוקולד ללא סוכר מריר וחלב (צילום אייל קרן)

Caring Candies עם חטיפי שוקולד מרכיבים טבעיים ובעבודת יד

חטיפי השוקולד של Caring Candies הגיעו לישראל. סדרת חטיפי השוקולד כוללים חטיפי שוקולד מריר וחלב העשויים מרכיבים טבעיים ומכילים מעט מאוד פחמימות. החטיפים מוכנים באהבה בעבודת יד, והם ללא תוספת סוכר, גלוטן, חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים. הם מיוצרים בחברת Caring Candies שבדרום אפריקה – הדוגלת במוצרים בריאים יותר, ומיובאים ע"י שניידר שירות ושיווק. חטיפי השוקולד מוצעים באריזות במשקל 50 גרם. בשל הרכבם, הם ידידותיים לשוחרי בריאות ולסוכרתיים: הם מכילים 4- 6 גרם פחמימות ל-100 גרם, כלומר 2 – 3 גרם פחמימה בלבד לחטיף במשקל 50 גרם. מגיעים ב-5 טעמים:

  • שוקולד מריר עם שבבי דובדבן חמוץ: מכיל שוקולד מריר 70% קקאו, בשילוב שבבי סוכריה בטעם מפתיע של דובדבן חמצמץ (לא מכיל פרי), אבקת מלטיטול, איזומאלט, חומרי טעם וריח טבעיים. ללא רכיבים מן החי. מכיל רק 2.5 גרם פחמימות בחטיף. מתאים לטבעונים.
  • שוקולד מריר עם שבבי מנטה: מכיל שוקולד מריר 70% קקאו עם שבבי סוכריה בטעם מרענן ומפנק של מנטה טבעי, אבקת מלטיטול, איזומאלט. ללא רכיבים מן החי. מכיל רק 2 גרם פחמימות בחטיף. מתאים לטבעונים.
  • שוקולד חלב: מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות וחומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.
  • שוקולד חלב עם שבבי מנטה: מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות, חומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל ואיזומאלט. בשילוב תמצית מנטה טבעית. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.
  • שוקולד חלב עם שבבי טופי קרמל: מכיל אבקת מלטיטול, חמאת קקאו, מסת קקאו (30%), אבקת חלב מלא ודל שומן, שומן צמחי, לציטין מחמניות, חומרי טעם וריח טבעיים מתמציות וניל, איזומאלט, תמצית טופי מחומרים טבעיים. מכיל רק 3 גרם פחמימות בחטיף.

כשר. מחיר 8.90 שקלים (50 גרם). להשיג בחנויות טבע, בתי מרקחת וחנויות ברחבי הארץ, ובאתר…

סנו עם ריצפז פרש הום בניחוח מרכך כביסה

ריצפז בניחוח סנו מקסימה בלו בלוסום (צילום ישראל כהן)

בעקבות ההצלחה של מרכך הכביסה ולאור בקשות צרכנים סנו משיקה את ריצפז פרש הום – בניחוח מרכך כביסה מקסימה BLUE BLOSSOM (בלו בלוסום) האהוב. לראשונה, נוזל לניקוי והברקת כל סוגי הרצפות בניחוח עצמתי של מרכך הכביסה בלו בלוסום עם אפקט הבישום המתמשך.

רבים מעידים על ההנאה מניחוח כביסה נקיה המתפשט בכל חדרי הבית בתהליך הכביסה והייבוש. מהיום ניתן ליהנות מהריח אהוב עם ריצפז פרש הום בניחוח מרכך כביסה מקסימה בלו בלוסום. ריצפז פרש הום החדש יעניק לביתכם תחושת ניקיון ורעננות בניחוח המוכר והאהוב של מרכך כביסה מקסימה בלו-בלוסום עם אפקט הבישום המתמשך. אריזת 2 ליטר. מחיר 16-23.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובאתר סנו עד הבית…

ט"ו בשבט

מאפינס דובדבנים ובננה (צילום Pixabay)

מאפינס דובדבנים ובננות יבשים  

מצרכים (12 מאפינס)

  • 1 כוס תערובת דובדבנים ופרוסות בננות יבשים (או דובדבנים יבשים בלבד)
  • 1 כוס חלב
  • 1.75 כוסות קמח
  • 2 כפיות אבקת אפיה
  • 1 כפית סודה לשתייה
  • קורט מלח
  • 35 גרם שמן זית עדין (או 50 גרם חמאה)
  • 3/4 כוס סוכר
  • 2 ביצים L
  • 1.5 כפות ליקר דובדבנים (או דומה שאוהבים)

אופן הכנה

  1. השרו את הדובדבנים והבננות היבשים בחלב כ- 30 דקות
  2. חממו תנור ל- 180 מעלות ושמנו תבנית שקעים למאפינס
  3. ערבב בקערה את הקמח, אבקת אפיה, סודה לשתייה ומלח
  4. בקערה נפרדת ערבו את שמן הזית (או חמאה) והסוכר
  5. הוסיפו את הביצים והליקר וערבבו לאחידות
  6. צרו גומה במרכז תערובת הקמח ושפכו לתוכה את החלב עם הדובדבנים ובננות
  7. הוסיפו את תערובת הביצים
  8. ערבבו בזהירות. הערה: אל תערבבו יותר מידי
  9. חלקו את התערובת לשקעים
  10. הכניסו לתנור למשך 15-20 דקות או עד שקיסם יוצא נקי ממרכז המאפינס

יין, בירה ואלכוהול

קוקה -קולה ישראל ללא בירה לף Leff והוגרדן Hoegaarden Br המצליחות

מבצע יינות ביתן בירה סטלה-ארטואה (צילם ארז בן)

החל מהחודש הפסיקה חברת קוקה קולה ישראל לשווק את מותגי הבירה הבלגית המוצלחים של תאגיד הבירה AB INBEV שבין היתר משווק את הבירה הנמכרת בעולם, באדוויזר Budweiser.

הרקע להפסקת השיווק של מוצרי AB INBEV הוא סירובה של קוקה קולה ישראל, לשווק את הבירה הנמכרת בעולם-באדוויזר, בישראל.

קוקה קולה ישראל משווקת את מותגי תאגיד הבירה הבינלאומי כבר מעל ל- 15 שנים ובהצלחה רבה אולם לאחר שבשנת 1984-5 היה ניסיון למכור את בירה באדוויזר בישראל ע"י תשלובת הבירה מ.ש.ל (מבשלת שיכר לאומית) ולמרות שמ.ש.ל היתה מונופול ושלטה על כל שוק הבירה בישראל, הבירה האמריקאית המצליחה כל כך בעולם, נחלה כישלון חרוץ.

יש לציין שבצמרת הנהלת קוקה קולה ישראל מכהנים מספר מנהלים שהיו חלק מהכישלון של לפני 35 שנים והם לא רצו להתנסות שוב בכישלון צפוי עם הבירה שלא מתאימה לטעם הישראלי (בירה קלה וחיוורת).

ימים יגידו מי יהיה הגורם המשווק את באדוויזר כתמורה לקבלת השיווק של שאר מותגי AB INBEV.

מסעדות ואוכל

טעם עם הגולן עם סל מטעמים מהכפרים הדרוזיים בגולן

סל מטעמים טעם עם הגולן (צילם אפרת מוסקוביץ')

כשהימים מתקצרים, רוח צוננת נושבת בעלי שלכת אדומים ופסגת החרמון מלבינה משלג, ממלאות נשות הכפרים את קנקני התה בתערובת מרלי מחממת ומחזקת. בדוכני הפלאחים בבקעת היעפורי מוכרים פירות טריים מהמטעים של הבקעה הפורייה. משפע הפרי מכינים ריבות כדי לשמר את כל הטוב לימים קרים יותר, כל ריבה בעונתה. לכל מקום שתגיעו בכפרים הדרוזיים, יציעו לכם להתכבד בכוס קטנה עם קפה שחור מהתרמוס. הקפה נטחן בעבודת יד אצל לטיף ממג'דל שמס. כדורי הלבנה שגולגלו בקיץ משומרים בצנצנות לעונה הקרה, הדרוזים, קולים את הפיתה במחבת או על הסאג' עם לבנה ושמן זית. מתקבל מעדן פריך וחמים שנהדר לפתוח איתו את הבוקר.

טעם עם הגולן הוא מיזם קולינרי תיירותי חדש המציע סל מטעמים מהכפרים הדרוזים שבגולן. את טעם עם הגולן יזמה אפרת מוסקוביץ, מעצבת גרפית, בלוגרית אוכל, צלמת ויוצרת החיה בגולן כבר 25 שנים, בין דובדבנים, כרמים ומעיינות, ומדריכה סיורים קולינריים בכפרים הדרוזיים בצפון הגולן.

אפרת מספרת: "המיזם התיירותי ׳טעם עם הגולן׳ משלב את הסקרנות והאהבה שלי לאוכל בראי התרבות. סיורי הקולינריה בצפון הגולן מעניקים למבקרים חוויה של חו״ל, בלי לצאת מהארץ. למען האמת הסיור הוא הכי קרוב שאפשר להגיע לביטוי האהוב ׳לנגב חומוס בדמשק׳. בימי קורונה כל ענף התיירות בטלטלה וגם אני ביטלתי סיורים וכדי להביא בכל זאת את הטעם של הגולן ואת האווירה והייחוד הקולינרי של האזור, יצרתי את סל המטעמים מהכפרים הדרוזיים בגולן, שמגיע בשליחות לכל מקום בארץ".

אפרת, אם לילדה מאומצת עם תסמונת דאון, בחרה לשלב את המוצרים בסל ייחודי המיוצר על ידי עמותת כוכב הצפון, בעבודת יד של בעלי מוגבלויות, יהודים, דרוזים וערבים, מהגליל ומהגולן. קנייה של הסל תורמת לתעסוקה השיקומית של העובדים.

אפרת: "כאמא לילדה מאומצת עם תסמונת דאון, שבעתיד אולי תעסוק בעבודה משקמת, ובהווה עוזרת לי לחלק את הצנצנות והקופסאות לסלים, ידעתי מייד שזה הסל הנכון למשלוח".

מה בסל? צנצנת לבנה כדורים מהכפרים הדרוזיים, ריבת סתיו של חבושים ואגוזים, בילטונג – חטיף בשר ממולח ומתובל, תערובת תה דרוזי של פסגות החרמון – קינמון, ג׳ינג׳ר ואניס, קומקום מיוחד לבישול התה על הגז, קופסת עוגיות מסורתיות ומעמולים בסירופ דבש ממג'דל שמס, מארז פרלינים מושלמים בתשעה טעמים יחודיים, אבקת סחלב להכנה מהירה בספל מים רותחים, סל קניות רב פעמי קלוע בעבודת יד על ידי בוגרים בעלי מוגבלויות, יהודים, דרוזים וערבים, מהגליל ומהגולן.

עלות סל: 370 שקלים. משלוח: 100 שקלים. איסוף עצמי ממושב יונתן במרכז רמת הגולן – ללא עלות משלוח. לפרטים והזמנות: אפרת 052-8348489

Vgarden מגן שמואל בשותפות ייצור גבינות טבעוניות באוסטרליה

סדרת ממרחים טבעוניים בסגנון שמנת משומשו (צילום גיא צורף)

וי-גארדן Vgarden, בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר-פוד, במגעים מתקדמים להקמת מפעל לייצור גבינות טבעוניות באוסטרליה. המפעל החדש מוקם בשותפות עם חברת ההפצה הגדולה ביותר ביבשת לשוק הטבעוני, המפיצה כיום את מוצרי Vgarden ברשת הקמעונאית הגדולה באוסטרליה. במסגרת ההסכם, יוקמו קווי ייצור למוצרי וי-גארדן בהשקעה כספית של כ-15 מיליון ₪, בשימוש חומרי גלם שחלקם מיוצרים במפעל החברה בקיבוץ גן-שמואל. מחלקת המו"פ של Vgarden מפתחת מוצרים טבעוניים ייעודיים לשוק האוסטרלי ולשווקים נוספים, כגון צא'דר, גבינות שמנת, חמאה ואף נקניקים טבעונים ותחליפי בשר, בהתאמה לטעם המקומי.

וי-גארדן עוסקת בייצור גבינות קשות ולבנות טבעוניות וכמו כן תחליפי בשר על בסיס חלבון אפונה, הנמכרים בישראל תחת המותג משומשו. בעלי המניות של וי-גארדן הם קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר פוד טכנולוג'י, שאחראית על פיתוח המוצרים. המוצרים אינם כוללים חומרים משמרים ואינם מכילים סויה, גלוטן, לקטוז או כל אלרגן אחר. החברה מנוהלת על ידי אייל אדוט, חבר קיבוץ גן-שמואל, ועומר אליאב. הקמת המפעל באוסטרליה הינה חלק מרכזי באסטרטגית ההתפתחות והצמיחה של החברה, הכוללת הקמה של 4 מוקדי פעילות בעולם, בהם אסיה, אירופה וצפון אמריקה וכבר נמצאת במגעים עם המשווקים המובילים בתחום הטבעונות בשווקים אלו. מלבד אוסטרליה מייצאת וי-גארדן כיום למספר מדינות בהן הולנד, יוון, קנדה, סין, הונג קונג, רוסיה, אנגליה וגרמניה, ותיכנס לשווקים נוספים בהם השוק האמריקאי במהלך השנה הקרובה.

כפי שפורסם לאחרונה, וי-גארדן החלה במגעים להנפקה בבורסה. בחברה החלו בהכנות מקדמיות לקראת הגיוס, ומכוונים להנפקה בתחילת 2021. קיבוץ גן-שמואל החליט להשקיע בתחום תחליפי הגבינה והבשר בשל הביקוש הגובר למוצרים לאור מגמת הטבעונות העולמית המתחזקת והמודעות הגוברת למזון בריא. מלבד השיווק לחנויות ולרשתות הקמעונאיות, הביקוש למוצרים מגיע מלקוחות פרטיים, מהתעשייה ומהשוק המוסדי – בתי מלון, פיצריות, בתי קפה, חברות הסעדה וקייטרינג. במהלך הרבעון הראשון של 2021 יושקו מוצרים חדשניים – חמאה טבעונית מופחתת שומן וקו מוצרי מאפה תחת המותג משומשו.

המותג משומשו הושק בשנת 2016 ומאז הוא גדל באופן משמעותי, עד שהוחלט להעביר את המפעל מבית-שמש לגן-שמואל. בשנת 2018 נחנך המפעל החדש, בשטח של כ-800 מ"ר ובהשקעה של כ-10 מיליון שקלים. לאור הצמיחה המהירה בפעילות, יחלו בחודשים הקרובים בהרחבת המפעל ורכישת מיכון שיאפשרו גידול משמעותי בהיקף ומגוון היצור עוד לפני סוף 2021.

קפה ציונה מנס ציונה עם תפריט מארזים – לכל שעה, הרכב וצורך

מארז בוהריים (צילום גל בן זאב)

בימים של שגרה חדשה ונטולת יציבות בעולם הקולינרי, משיק קפה ציונה תפריט מארזים שמנמן שנותן מענה טעים ומנחם לכל הרכב של סועדים, זוגות, חברים ומשפחות, במנעד רחב של סגנונות, בין בוקר לצהרים, בין צהרים לערב ולכל סיבה למסיבה. הלב הנדיב והזיכרון של מסעדה מעולה נארזים למבחר רחב של סלים במשלוחים וב-Take Away  בדרייב אין ממיטב ההיצע של תפריט המסעדה וממצרכי המעדנייה החדשה שנפתחה ממש לאחרונה.
הסל הנחשק ביותר, כוכב התפריט – אם תרצו, הוא מארז הבוהריים המפנק, שכולל מבחר גבינות משובחות, לחמים, מאפים וקינוחים בעבודת יד, מיצים טבעיים, סלטים עדינים, כל זה לצד קוקטייל בוקר לבחירה וזר תבלינים לתה. בנוסף מוצעת גרסה זוגית מצומצמת של סל זה – בוהריים בקטנה, וכן מארז פרודוקטים מובילים מהמעדנייה, ארוחת בוקר עסקית, מארז ים תיכוני, אירופאי או אמריקאי, מארז לארוחת ערב רומנטית או לארוחת חברים ועוד… מצורף תפריט המארזים המלא.
בקפה ציונה עובדים מהלב, באהבה גדולה לאנשים, בנגיעות קטנות ובתשומת לב לכל פרט.
הכל נעשה בעבודת יד, מחומרי גלם משובחים, נרקם ונשזר אל תוך מארג שלם של טוב ויפה, נעים וצבעוני, שילוב מושלם בין ישן לחדש.
ציונה אוהבת להתחדש גם (ובעיקר) בזמנים לא צפויים, להפתיע במנות ספיישל מיוחדות ובתפריטים מגוונים. התפריטים מותאמים לרוח התקופה ומשתנים לפי צרכי הקהל וההנחיות המתעדכנות.
בימים אלו המסעדה סגורה בהתאם להנחיות, אנחנו מקווים שנוכל להתראות בקרוב, ועד אז- מוזמנים להזמין, ונשמח להביא את כל הטוב של ציונה אליכם הביתה בטלפון: 08-8586565, באיסוף בדרייב אין, או בהזמנה באתר…

איגוד תעשיות המזון עם הצעה לסיוע לעם הבריטי במחסורו במזון

בשבועות האחרונים, ניצבת בריטניה למול הופעתה של מוטציית הקורונה ברחבי המדינה. הבהלה של האזרחים להגבלות ולהנחיות החדשות, בשילוב הצריכה והביקוש המוגברים בתקופת חג המולד וראש השנה האזרחית החדשה, מביאים למחסור משמעותי בממלכה המאוחדת במוצרי מזון. לאור זאת, שלח, יו"ר איגוד תעשיות המזון הישראלי בהתאחדות התעשיינים,  דודי מנביץ', מכתב לשגריר בריטניה, מר ניל וויגאן, בו הציע את הסיוע של מעל למאתיים וחמישים יצרני מזון גדולים, בינוניים וקטנים המאוגדים תחת איגוד תעשיות המזון הישראלי.

במכתב מציין מנביץ': "תעשיית המזון הישראלית ידועה באיכות מוצריה ובשמירה על הסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר בתהליך הייצור וזאת בכדי להבטיח את איכות ובטיחות המזון בסטנדרטים הגבוהים מסוגם. ברצוננו להציע את עזרתנו לאזרחי בריטניה ולבדוק את ההיתכנות לייצוא מוגבר של מגוון רחב יותר של מוצרים במטרה לסייע ולהקל על המחסור הצפוי ככל האפשר".

יופיקס עם יצוא יוגורט טבעוני חדש תחת השם YO'RIDGE לאנגליה

מוצרי יורידג' של יופיקס באנגליה (צילום חגית גורן)

חברת יופיקס, סטארט-אפ ישראלי בתחום המזון מן הצומח שהתחיל את דרכה בחממת הקיטשן של שטראוס, מתחילה לייצא סדרת מוצרים חדשה בשם YO'RIDGE לשוק הבריטי תחת המותג THE REAL FOODISTS. מדובר בסדרת יוגורטים חדשה מן הצומח עם חתיכות שיבולת שועל, המיוצרים רק מרכיבים איכותיים ביותר. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגרט חלבי ואחוז גבוה של פרי. הסדרה החדשה תימכר בשלב הראשון בכ-80 חנויות נוחות ובחנויות טבע ובריאות בלונדון ובהמשך, הכוונה להפיץ את המוצרים גם ברשתות המזון הגדולות בבריטניה. בנוסף, יושק המוצר בקרוב גם בשוק הישראלי ויימכר בסניפי GREEN של רשת שופרסל.

יופיקס הוא כאמור סטארט-אפ ישראלי שיזם ופיתח רונן לביא שפועל תחת החממה של שטראוס ושל רשות החדשנות. החברה משווקת בישראל את מותג היוגורט הטבעוני ONLY, המיוצר בישראל במפעל החברה בנתיבות, בשיתוף מחלבת שטראוס. YO'RIDGE הוא פיתוח חדש של יוגורט טבעוני שאינו מבוסס על סויה אלא על 4 חומרי גלם בלבד – כולם מן הצומח – בהם שיבולת שועל, עדשים, שומשום וקוקוס. הסדרה כוללת 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות. היוגורטים משווקים באריזה מיוחדת של קערת ארוחת בוקר ובעיצוב ססגוני. מדובר בפעם הראשונה שמוצר של יופיקס משווק בחו"ל, וזאת לאחר פיילוט שהחל טרום הקורונה בחודש פברואר. את ההפצה של המוצר בלונדון מבצעת יופיקס על ידי צוות מקומי ייעודי. המוצר יימכר באריזות בודדות של 125 גרם במחיר של 1.69-1.99 פאונד ליחידה.

לדברי סטיב גרין, מנכ"ל "יופיקס", "שוק תחליפי החלב צובר תאוצה בשנים האחרונות בישראל כמו גם בעולם, כשחברות מוצרים החלב מבקשות להתמודד עם ההאטה בצריכת חלב באמצעות יצירת חלופות והעמק הפנייה לקהלים של צרכנים הרגישים ללקטוז או כאלה המעדיפים לצמצם או להימנע מצריכת חלב. אחת המשקיעות שהצטרפו לסבב הגיוס של יופיקס בפברואר האחרון היא קבוצת מולר הגרמנית. בשני סבבי הגיוס האחרונים גייס הסטארט אפ סכום של כ-4.5 מיליון דולר, וזאת במטרה להרחיב את הפעילות אל מחוץ לישראל".

צרכנות ומבצעים

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן עם עמדה בנוגע להצגת חוות הדעת והדירוגים ברשת

דירוגים, חוות דעת וביקורות באשר למוצר או שירות הפכו לפרמטר תחרותי חשוב בעיקר ברשת האינטרנט. צרכנים רבים מדרגים וכותבים ביקורות לגבי מוצרים ושירותים שנצרכו על ידם. כמו כן, צרכנים רבים מסתמכים על חוות דעת שנכתבו בידי אחרים כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי עסקה. יתרה מכך, עוסקים רבים מבינים כיום את עצמתן של חוות הדעת ועושים בהם שימוש לצורך פרסום מוצריהם ושירותיהם.

סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 אוסר על מעשה ומחדל העלולים להטעות צרכן בפרט מהותי בעסקה. בשל השימוש הגובר וההולך בחוות דעת והבנה כי כלים אלו משפיעים על החלטת הצרכן אם להתקשר בעסקה, הרי שקיים פוטנציאל גדול להטעיה. ניתן לומר כי חוות הדעת, תוכנה, עיצובה וכו', הינם פרט מהותי בעסקה, כגון ביחס למהות ואיכות המוצר או השירות נשוא העסקה, ועל כן קיים צורך להתוות נורמות התנהגות ברורות כדי למנוע את הטעית הצרכן. ומה הפתרון?

הרשות מפרסמת טיוטת הנחיית ממונה להערות הציבור, להלן העקרונות, כאשר הפרה שלהם תיחשב הטעיה אשר בגינה יש לנקוט בסנקציה על פי החוק.

  • חוות דעת מזויפות – אין לכתוב או לפרסם חוות דעת מזויפות קרי, חוות דעת של צרכנים שאינם קיימים או של צרכנים, לרבות באמצעות בלוגרים או משפיעני רשת, שלא צרכו בעצמם את המוצר או השירות. חוות דעת שאינה אמיתית לא רק שהינה מטעה, היא גם פוגעת באמון הצרכנים ובסופו של דבר פוגעת גם בעוסק עצמו.
  • אין להתהדר או ליצור מצג במפורש או במשתמע כי חוות הדעת מסוימת ניתנה על ידי צרכן אמיתי ככל שהעוסק אינו יכול לאמת שאכן מדובר בצרכן אמיתי שעשה שימוש במוצר או בשירות שלו.
  • מומלץ כי עוסק או מנהל חוות דעת יאפשרו לצרכנים לדווח על חוות דעת מזויפות ומצופה כי העוסק יבדוק את הטענות במהירות הראויה ויגיב בהתאם.
  • חוות דעת שניתן בגינן תשלום או תמריץ כלשהו – חוות דעת עלולות להטעות אם הן מוצגות כחסרות פניות, אולם למעשה נוצרו על ידי העוסק/בני משפחתו/אדם שקיבל על כך תמורה, אף אם אלו עשו שימוש במוצר או בשירות.
  • ניתן להציע תמריצים תמורת חוות דעת, אולם יש לתתם באופן שווה ללא תנאי אם הביקורת תהיה שלילית או חיובית ויש להבהיר מראש כי התמריץ אינו תלוי בתוכן חוות הדעת.
  • מקום בו ניתן תשלום כספי או תמריץ אחר (כגון ביגוד חינם וכו') עבור חוות דעת יש לגלות זאת בצורה ברורה בסמוך לפרסום חוות הדעת. הגילוי הנדרש הינו הקשר המסחרי בין נותן חוות הדעת לבין העוסק ועל כך כי מדובר למעשה בפרסומת לעוסק מסוים. האמור נכון הן לפרסום חוות דעת כתובה והן לחוות דעת הניתנת על ידי בלוגר או משפיען ברשתות חברתיות או פלטפורמות מקוונות אחרות. עוסק המציג ציון כולל לחוות דעת, חייב לגלות האם הציון כאמור כולל חוות דעת שניתנו תמורתן תמריצים.
  • הצגת חוות דעת באופן סלקטיבי – ישנה חשיבות רבה כי חוות הדעת ישקפו במדויק את חווית כותבי חוות הדעת. על כן העוסק חייב להבטיח כי הצרכנים הנחשפים להן יראו את התמונה המלאה. יש לפרסם את כל חוות הדעת, חיוביות ושליליות והן צריכות להיות מוצגות בסדר כרונולוגי, או בצורה אובייקטיבית ושקופה אחרת. כל חוות דעת תפורסם, ככל הניתן, במלואה תוך ציון מועד הכתיבה/ההגשה והן מועד הרכישה או הצריכה על ידי הצרכן.
  • אין לשנות חוות דעת שפורסמה או לדלל אותה, למעט הסרה של תוכן לא חוקי או בניגוד לתנאי השימוש (למשל שימוש בשפה פוגענית וכו') ובמקרים חמורים ניתן אף להסיר את חוות הדעת לחלוטין.
  • יש לפרסם חוות דעת בהקדם האפשרי ואין לעכב פרסומם בשל אינטרס עסקי.
  • מומלץ כי חוות דעת שליליות יהוו מנוף ללימוד על בעיות במוצר או בשירות ומתן תגובה בהתאם.
  • עוסק או מנהל חוות דעת יגלו לציבור את המדיניות שלהם לגבי פרסום חוות דעת והסרה של חוות דעת (למשל במקרה של שפה פוגענית, חוות דעת לא אמיתית וכו'). הנחיה זו עוסקת אמנם בחוות הדעת ברשת האינטרנט, אולם עקרונותיה עשויות להיות רלוונטיות גם מקום בו חוות הדעת מתפרסמות במדיות אחרות כגון עיתונות כתובה. כמו כן, הנחיה זו חלה על עוסק המשווק מוצר או שירות, בין היתר, באמצעות חוות דעת, לרבות באמצעות משפיעני רשת וכן על כל מי שמנהל חוות דעת, בין באופן עצמאי ובין עבור עוסק.

תחילתה של הנחיה זו שלושה חודשים מיום פרסומה באתר הרשות. עו"ד מיכאל אטלן, הממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, מוסיף: "בקניה און ליין הצרכן אינו יכול להתרשם באופן ישיר מן המוצר או מנותן השירות שהוא שוקל לרכוש, וחוות הדעת של צרכנים אחרים ממלאות יותר ויותר את החסר.  תפקיד הרשות להגן על הצרכן מפיתויים שמובילים אותו לרכישה לא מושכלת. חוות דעת שאינה משקפת כראוי את המוצר, או חלילה מזויפת לחלוטין, עלולה להטעות צרכנים באשר למאפייני המוצר או השירות. לכן חשוב מאוד שלצרכן יוצגו רק חוות דעת אמיתיות, אוביקטיביות ואם שילמו תמורה כלשהי בעבור החוות דעת על הצרכן לדעת זאת. הרשות פועלת באופן תמידי למניעת הטעיות ותעשה כן בעתיד ככל שתתגלה פרקטיקה מטעה כלפי הצרכנים".

ועדת הכלכלה אישרה שצרכני גז ביתי שחלו בקורונה או נכנסו לבידוד יקבלו דחייה בבדיקה התקופתית

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ יעקב מרגי, אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית לדחיית מועדים לביצוע בדיקות תקופתיות של מתקני גז. ההצעה נועדה לאפשר אספקת גז סדירה לצרכנים שבדיקת מתקני הגז שלהם נדחתה בשל הקורונה, בתנאים מסוימים ולתקופה קצרה. היו"ר מרגי אמר כי הצעת החוק נועדה לסייע קודם כל לצרכנים, וגם לחברות הגז ולמשרד האנרגיה.

כיום חברות הגז מחויבות לבצע בדיקות בטיחות תקופתיות למתקני הגז השונים, כאשר בדיקה במערכות גז ביתיות מתבצעת אחת לחמש שנים. במקרה שלא בוצעה בדיקה במועד מחויבות חברות הגז להפסיק את האספקה, עד לקיומה. בשל התפרצות הקורונה נוצר מצב שבו בדיקות נדחות וצרכנים עלולים להישאר ללא גז. לכן אישרה הוועדה את הוראת השעה, לפיה בתקופת הקורונה ניתן יהיה לדחות, בתנאים מסוימים ולתקופה קצרה, את הבדיקה התקופתית ולהמשיך לספק גז באופן סדיר עד לביצועה.

מנהל מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה, חן בר יוסף, הסביר כי בשל הקורונה נוצר מצב שבדיקות לא התבצעו בזמן, והחברות היו חייבות לנתק צרכנים מאספקת גז. לכן הציע המשרד לתקן את החוק כך שתתאפשר דחייה לזמן קצוב, בתהליך סדור ובטוח. "כך לא נגיע למצב של ניתוק צרכנים, נבצע בדיקות ונמנע הדבקות בנגיף", אמר.

סמנכ"ל אמישראגז, עומר גורדון, אמר כי החברות מתמודדות עם מציאות לא פשוטה מזה שנה, וביקש לאפשר דחייה רוחבית לכל הבדיקות כדי להקל על כולם להתמודד עם המצב. דברים דומים אמר גם מנכ"ל ובעלי מרכז הגז, אבי פרל, שהוסיף: "חבל על הבירוקרטיה". מנכ"ל גז יגל, שלמה אביטן, טען: "החוק הזה בא לחפור לנו בורות לכתבי אישום".

בר יוסף דחה את הטענות ואמר בתגובה כי דחייה כוללת תביא למצב של עשרות אלפי בדיקות שלא יבוצעו, ויהיה מאוד קשה להשלים אותם לאחר מכן. הוא הוסיף כי רק חברה אחת העבירה למשרד נתונים על בדיקות שנדחו, וציין כי באוקטובר הייתה אותה חברה צריכה לבצע 8,311 בדיקות, מתוכן רק 33 בדיקות נדחו בגלל צרכנים בבידוד ועוד 9 בלבד נדחו בגלל צרכנים חולים. לכן, הסביר בר יוסף, החוק הוא מדתי.

לפי ההצעה שאושרה, במקרים בהם בדירה בה נדרשת בדיקה גר אדם בבידוד או חיובי לקורונה, או במידה וכניסה לדירה תסכן אדם בשל גילו ומצבו הרפואי, יוכל הצרכן לבקש מחברת הגז דחייה בכתב, ובכלל זה באמצעים אלקטרוניים. עוד אושר לאפשר למשרד האנרגיה לתת לחברות הגז דחייה כללית, במידה ו-25% מהטכנאים, או יותר, נעדרים מהעבודה בשל מחלה או כניסה לבידוד, ואם יש חשש להתפשטות.

במקרים של מחלה של אדם או טכנאים תתאפשר דחייה של עד חודשיים, ואם המקרים יחזרו על עצמם אז תתאפשר דחייה נוספת של עד כחודשיים. במקרים בהם הדחייה היא על רקע בידוד ביתי, אז הבדיקה תתבצע תוך חודש. הסדרים אלו לא יחולו במקרה של תקלה או חשש לתקלה המחייבות בדיקה ללא דיחוי. עוד נקבע כי ההצעה תהיה בתוקף בכל תקופת ההכרזה על מצב חירום בשל נגיף הקורונה. שר האנרגיה יוכל לקצר את התקופה, באישור ועדת הכלכלה או ועדה אחרת שתקבע הכנסת, אם ראה שאין בכך צורך או שיש בכך סכנה בטיחותית.

ועדת הכלכלה תקבל דיווחים על יישום חוק שוטף +30

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ יעקב מרגי, אישרה את תקנות הדיווח על יישום חוק מוסר תשלומים לספקים (שוטף +30), שהגיש משרד האוצר. היו"ר מרגי החליט לקבוע את חובת הדיווח כהוראת שעה ל-3 שנים, שתחול על עסקאות בשנים 2021, 2022 ו-2023, כאשר הדיווח הראשון לוועדה יימסר עד 30 ביוני 2021. הוא הבהיר כי אם יתברר שהגופים השונים עומדים בחוק הוראת השעה לא תוארך, אך אם יתברר שלא חובת הדיווח לוועדה תימשך.

התקנות שאושרו היום נועדו לסייע במעקב אחר יישום חוק מוסר תשלומים לספקים, שאושר בוועדה לפני למעלה משלוש שנים ונועד לחייב את הממשלה, הרשויות המקומיות וגופים ציבוריים לשלם לספקים, ברוב המקרים, תוך שוטף פלוס 30. על מנת לוודא ביצוע החוק החליטה הוועדה, במהלך החקיקה, לחייב את שרי האוצר, הכלכלה והרשות לעסקים קטנים להעביר לה דיווח שנתי. הוועדה אף הסמיכה את שר האוצר לקבוע, בתקנות, את מתכונת הדיווח, לרבות הגופים שיהיו מחויבים בדיווח, מועדי הדיווח, חובת מסירת הדיווח לגופים נוספים ועוד.

כעת הגיש משרד האוצר את התקנות האמורות, אולם לפי החוק התקנות אמורות היו להיות מוגשות לוועדה כבר לפני שנתיים וחצי. במסגרת הדיון בתקנות החליטה הוועדה כי משרדי הממשלה יעבירו את דיווחיהם לחשב הכללי באוצר תוך שלושה חודשים מתום שנת הכספים, והוא יעביר את הדיווח לוועדת הכלכלה תוך 6 חודשים מתום שנת הכספים. עוד נקבע כי במידה ומשרד ממשלתי לא העביר דיווח הדבר יצוין בדוח שיועבר לוועדה.

במתכונת דומה הוסדרו דיווחים של החברות הממשלתיות, שירוכזו ברשות החברות ויועברו לוועדה. כן נקבע גם דיווח על יישום החוק במועצות הדתיות, ברשויות המקומיות ובחברות העירוניות ועוד. מוסדות שאינם ממשלתיים ידווחו ישירות לוועדת הכלכלה. הוועדה אף החליטה להוסיף חובת דיווח גם על מוסדות בריאות, שתיכנס לתוקף לאחר שהחוק יוחל גם על מערכת הבריאות. את הדיווחים הללו ירכז מנכ"ל משרד הבריאות ויעביר לוועדה.

הדיווחים ימסרו באופן דיגיטלי, כאשר מנכ"ל וחשב הגוף המדווח יהיו חתומים עליהם. כמו כן נקבע כי גוף שמוסר דיווח יפרסם אותו גם באתר האינטרנט שלו מידע על שיעור העסקאות ששולמו במועד. דיווח ראשון יוגש לוועדה עד 30 ביוני 2022, אודות שנת הכספים 2021.

ילדים ונוער

Sniff & Smile עם מדבקות תלת מימדיות להפגת ריחות לא נעימים במסכה

אמנם החיסון קרוב מתמיד אך נראה שממסכות לא ניפרד בזמן הקרוב ולפחות בשנה הקרובה, חברת Snif&Smile  מציגה פטנט ייחודי, ראשון מסוגו בעולם, מדבקה מפיצת ריח למניעת הריחות הרעים שמצטברים במסכה לאורך היום. המטרה של המוצר היא לתת תחושת רעננות וריח טוב לעוטה המסכה, יצירת חוויה חדשה בעת שימוש במסכה, עידוד השימוש ושמירה על בטיחות המשתמש וסביבתו.

המדבקה נדבקת לכל מסכות הפנים שאנו מחויבים לשים ומקלה משמעותית על עוטה המסכה, מותירה לו ריח רענן לאורך כל היום ולפעמים גורמת לשכוח כמה המסכה עלולה להיות גם לא נעימה בעוד אנו מחויבים לעטות אותה. כל מה שצריך לעשות הוא להדביק את המדבקה בצידה החיצוני של המסכה וליהנות ממגוון ניחוחות נעימים ומרעננים!

המדבקות מגיעות בגיליון של 16 מדבקות. (מינימום רכישה של 2 גיליונות). ריחות וצבעים: לילי (סגול), מנטה (תכלת), וניל (לבן), תפוח (ירוק), ותות (אדום). מחיר 33 שקלים (32 מדבקות) או 49 שקלים (64 מדבקות). לרכישה באתר…

נשים, גברים ואופנה

רון ורוני עם איורים דיגיטליים אישיים

רון שנהב, סטודנט לאדריכלות ורוני ברכה, סטודנטית למחול, חיים את עולם האמנות מגיל צעיר. השניים משיקים מיזם שמציע איורים דיגיטליים מותאמים אישית, שהם יוצרים לרגעים היפים והמרגשים של החיים. "אנחנו כאן כדי לאייר את הרגעים המיוחדים בחייכם, בעיצוב אישי ומלא בסטייל" אומרים השניים. "זאת, באמצעות ציורים דיגיטליים שאנחנו יוצרים לפי תמונות ששולחים לנו".

מחירים: החל מ 85 שקלים לקובץ ממוחשב בשחור לבן, 180 שקלים לאיור מודפס ממוסגר 30X20 שחור לבן, 200 שקלים לאיור עם רקע צבעוני, 225 שקלים איור שחור לבן 40X30 ו- 295 שקלים לאיור ממוסגר בצבע.

לפרטים: רוני 054-3381269 [email protected]

שרה גץ עם סייל הקוסמטיקה בשנתי

הקוסמטיקאית שרה גץ מתחילה סייל של 48 שעות בלבד בו היא מעניקה 20% הנחה על מגוון רחב של מוצרים ו-20% הנחה ברכישת סדרה של 4 טיפולים. המבצע יחל ביום שני 11/1/2021 ויהיה בתוקף עד יום שלישי בחצות. במסגרת המבצע ניתן יהיה לרכוש סדרות טיפולים בפיגמנטציה, אקנה, אנטי אייג'ינג, טיפולי זוהר ועוד. ברכישת סדרות הטיפולים, ניתן יהיה לרכוש כעת ולממש את הטיפולים בהמשך.

לאחר שסבלה ממחלת עור סבוריאה וטיפלה בעצמה בהצלחה, החליטה שרה גץ קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E לחקור ולהעמיק בנושא בריאות העור והקימה מרכז לטיפול בבעיות עור בהרצליה.

לדברי גץ: "העור שלנו יודע מה לעשות, עלינו רק לעזור לו ולכוון אותו בעזרת הסימנים שהוא מאותת לנו". המרכז הוקם במטרה לתת מענה לקשת רחבה של בעיות עור, עם התמחות מיוחדת בפתרון בעיות פיגמנטציה ואנטיאייג'ינג. כאשר כל טיפול מותאם לכל המטופלים לפי מאפייניהם האישיים.

הטיפולים בקליניקה משלבים קוסמטיקה טבעית וקוסמטיקה קונבנציונלית, עם המכשור המתקדם ביותר ותכשירים מהשורה הראשונה. בין הטיפולים שהמרכז מציע: טיפולי הבהרה ופיגמנטציה, טיפולי פנים "גואשה", טיפולי אקנה, טיפולי צלקות פוסט אקנה, טיפולי אנטיאייג'ינג, טיפולי זוהר ייחודיים ועוד. פרטים באתר…

פלסטיקאים ישראלים בכנס רפואי בדובאי לצד רופאים מומחים מאיראן

הסכם השלום עם איחוד האמירויות מגיע גם לתחום הכירורגיה הפלסטית. לראשונה פלסטיקאים ישראלים, הוזמנו באופן רשמי להשתתף בכנס רפואי בדובאי, שיתקיים בשבוע האחרון של חודש ינואר 2021. הפלסטיקאים יצאו לדובאי במשלחת רשמית של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, במטרה לקדם שיתופי פעולה והחלפת ידע בין המדינות. הכנס שיערך בכפוף לתקנות ההתקהלות בדובאי, יתמקד בשילוב בין מדע ואמנות בתחום הכירורגיה הפלסטית ויעסוק בשיחזור אסתטי ופריצות דרך בתחום. לראשונה בעולם, לצד המנתחים הפלסטיים מישראל ישתתפו בכנס גם רופאים מומחים מאיראן.

הכנס נערך ביוזמת האיגוד לכירורגיה פלסטית באיחוד האמירויות הערביות (The Emirates Plastic Surgery Society) וצפויים להשתתף בו באופן היברידי מרחוק עוד אלפי רופאים מומחים שיצפו בהרצאות בשידור חי מכל רחבי העולם. בין הדוברים בכנס יהיו רופאים מומחים מארצות הברית, איטליה, בלגיה, טורקיה וכן ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית אשר מסר כי: "ההשתתפות שלנו בכנס תתרום לחיזוק התחום בשתי המדינות, תביא לחילופי ידע, מחקר וניסיון ואולי אף תתרום גם ליצירת הזדמנויות להשתלמויות ארוכות בחו"ל (פלושיפ) במהלך ההתמחות של דור העתיד של המומחים. מרתק לדעת כי למרות קוד הלבוש הצנוע במיוחד המכסה את כל הגוף, גם תושבי איחוד האמירויות בדומה לציבור בישראל מתעניינים מאוד בדרכים לשפר את המראה החיצוני ואת והביטחון העצמי ופונים לעזרת הכירורגיה הפלסטית והרפואה האסתטית. כך שככל הנראה כמו בכל מדינה מערבית, גם האמירתים עושים הגדלות חזה, שאיבות שומן, מתיחות פנים והזרקות".

ד"ר זוהיר אל פרדן Dr. Zuhair Al Fardan נשיא האיגוד לכירורגיה פלסטית באיחוד האמירויות The Emirates Plastic Surgery Society ואחד המנתחים הפלסטיים הנחשבים באיחוד האמירויות מסר כי: "נארח בכנס כמה מהמוחות המבריקים ביותר בתחום הפלסטיקה, השיחזור והניתוחים האסתטיים אשר יתכנסו כדי לשתף, לדון ולדון בהתפתחויות, באפשרויות ובהמצאות החדשות בתחום. הכנס ימשך שלושה ימים ויציג מחקרים ועבודות שנעשו בכל רחבי העולם בתחומי הכירורגיה הפלסטית, השחזור והאסתטיקה. אני רוצה להודות מראש לכל הדוברים שיקדישו זמן להשתתף בחוויה החינוכית זו בדובאי. תודתי הכנה גם לכל הארגונים התומכים שלנו, השותפים המדעיים ושותפי התעשייה על תמיכתם ועל מאמציהם להצלחת הכנס. מאחל לכולנו חווית למידה נהדרת".

מנתוני האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, עולה כי מדי שנה מתבצעים בישראל כחצי מיליון הליכי אסתטיקה רפואית וכ- 70 אלף ישראלים עוברים ניתוח פלסטי במערכת הציבורית והפרטית.  על פי הערכה באיחוד האמירויות הערביות, הפדרציה הכוללת שבע אמירויות מונרכיות שהן אבו דאבי, עג'מאן, דובאי, פוג'יירה, ראס אל-ח'ימה, שארג'ה ואום אל-קיוין גם מתבצעים ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים בהיקף דומה לישראל המונה כ – 9 מיליון אזרחים, שכן מספר האזרחים באיחוד האמירויות עומד על כ – 10 מיליון תושבים.

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ-300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית ואסתטית בישראל ברפואה הציבורית והפרטית ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר.

רופאי האיגוד מטפלים בשחזור מומים מולדים, שחזור שד, עור ורקמות, ניתוחי פציעות מורכבות, נפגעי כוויות, ריפוי פצעים, מיקרוכירורגיה נוירו-וסקולרית, כירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית.

מומחה בכירורגיה פלסטית הוא רופא שלאחר קבלת הרישיון לעסוק ברפואה כללית בישראל בחר להמשיך את הכשרתו ולהתמחות בענף הרפואי הנקרא כירורגיה פלסטית ואסתטית, השלים את תקופת ההתמחות שנמשכה 6 שנים, עמד בהצלחה בכל הדרישות הכרוכות בה וקיבל ממשרד הבריאות תעודת רופא מומחה בתחום זה.

כך שבחלוף כ–13 שנה מתחילת לימודיו הפך לרופא מומחה לכירורגיה פלסטית שמביא עמו אל שולחן הטיפולים ניסיון רב, הכשרה מעמיקה ויכולת למנוע מראש סיבוכים ואף לטפל בהם אם חלילה קרו.

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ.

כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית.

איגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור וכולל את רשימת המומחים וממליץ להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח

אלונה שכטר עם תו אחריות למוצרי טיפוח והחזרת מוצרי טיפוח

מותג הביוטי, אלונה שכטר יוצא עם בשורה מהפכנית של איכות ישראלית – תו איכות 100% אחריות על מוצרי הטיפוח של החברה, החזר מוצר עד 90 יום או עד שימוש של חצי חומר תמורת החזר כספי מלא. מדובר בתו איכות שיצרה החברה על מנת לתת את האפשרות ללקוחותיה להחזיר את המוצרים גם לאחר ההתנסות, וזאת מתוך ההבנה כי צרכניות רבות מתנסות במוצרי טיפוח שונים ומתאכזבות מהתוצאות.

אלונה שכטר הינה חברה המייצרת ומשווקת מוצרי טיפוח המבוססים על מרכיבים טבעיים, אשר משלבים צמחי מרפא ומינרלים מים המלח בשילוב חומרים פעילים בריכוזים גבוהים. החברה עשירה בידע וניסיון בתחום מוצרי הטיפוח, היופי והבריאות במוצריה מותאמים לפנים, לגוף ולשיער והם מיועדים לפתור לטיפוח העור, אנטי אייג'ינג ופתרון בעיות עור שונות.

"קיבלנו על עצמנו נורמות שירות בינלאומיות, אנו משקיעים משאבים ניכרים בפיתוח פורמולות חדשניות למוצרי טיפוח ואנו חורטים על דגלנו השקעה באיכות ובשירות 100%. לכן, אנו מתחייבים על איכות מלאה על כלל מוצרי החברה". מוסרת אלונה שכטר בעלת המותג.

"אנו מקווים ומאמינים כי המהלך החלוצי שיזמנו יביא חברות נוספות לייצר לעצמן תו מסוג זה על מנת להעניק ללקוחות את האמון במוצריהם." מוסיף אלמוג שכטר, מנכ"ל החברה.

כל מוצרי חברת אלונה שכטר עומדים בסטנדרטים בינלאומיים ומשווקים באמצעות חנויות קוסמטיקה מובילות בחו"ל, הם לא נוסו על בעלי חיים והם בעלי רישיון משרד הבריאות בישראל ו CPNP באירופה. פרטים באתר…

עלו החודש

נושאים פופולריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *