אוהבים את וויל סמית'? אלו הם חמשת הסרטים הכי טובים בכיכובו

וויל סמית' הוא אחד השחקנים הכי מוערכים בהוליווד ואדם מעורר השראה בפני עצמו. הוא השתתף בעשרות סרטים, הרבה פעמים בתור הדמות הראשית והדומיננטית ובנוסף לכך פיתח גם קריירת ראפ. וויל סמית' צבר מעריצים רבים מאוד לאורך השנים ואם גם אתם נמנים עליהם, הנה 5 סרטים בכיכובו שאולי תרצו לראות:

סרט ופופקורן (צילום depositphotos)

עלי Ali

סרט ביוגרפי על המתאגרף האגדי מוחמד עלי, העוסק ב-10 שנים מחייו ועוקב אחר זכייתו הראשונה באליפות העולם, התאסלמותו, התנגדותו למלחמה בוויטנאם, מאסרו והקרבות האגדיים שלו על אליפות העולם מול ג'ו פרייזר וג'ורג' פורמן.

כמו כן, הסרט עוקב אחר חייו האישיים ומשפחתו.

"עלי" הוא סרט ביוגרפי מצוין ומעניין ממש על מוחמד עלי, המתאגרף שרבים מחשיבים כאחד הטובים אי פעם, אם לא הטוב שבהם, שעמד מספר פעמים בראש עולם האגרוף ודבק באמונתו על אף ששילם על כך מחיר.

הבימוי המצוין והמשחק המעולה מצליחים להכניס את הצופה אל תוך נעליו של עלי ואל חייו המרתקים.

גברים בשחור Men in Black

סרט מדע בדיוני פעולה קומי המבוסס על קומיקס. "גברים בשחור" הוא אחד מסרטי הפעולה הקלאסיים ביותר של התרבות המערבית כשהחליפות, צמד השחקנים, החייזרים והטכנולוגיה העתידית השפיעו רבות על מגוון של יצירות ונכנסו לזיכרון הקולקטיבי של התרבות.

הסרט עוסק בשני גברים העובדים עבור ארגון חשאי שמטרתו לשמור ש"מהגרים" מחוץ לכדור הארץ, המחופשים לבני אדם, לא יעברו על החוקים ולדאוג שהאוכלוסייה האנושית לא תדע על החייזרים.

זהו סרט קלאסי עם משחק מצוין, סצנות אקשן מעולות, עלילה נהדרת, אפקטים טובים, הרבה יצירתיות והומור משובח. אם עדיין לא ראיתם – זה הזמן!

אני, רובוט I, Robot

סרט מדע בדיוני מעולה העוסק בעולם עתידני בו בני אדם ורובוטים חיים בדו קיום.

לאחר שמדען רובוטיקה נודע, ממציא "חוקי הרובוטיקה", לכאורה התאבד, בלש שלא מאמין ברובוטים וחי את חייו בהתאם לתקופה שלפני כניסת הרובוטים לחיים האנושיים, נקרא לחקור את המקרה.

עד מהרה הוא מגלה רובוט אחד שמתחיל להפגין רגשות – דבר שרובוטים אינם יכולים לחוות ומשם, האמת מתחילה להתגלות.

"אני, רובוט" הוא אחד מסרטי המד"ב הבולטים בעשרות השנים האחרונות. הוא מושפע מכתביו של אייזיק אסימוב ושמו נקנה מזכויות הספר המפורסם שלו, כמו גם 3 חוקי הרובוטיקה.

הסרט מבוסס, בנוסף על כך, על מספר סיפורי מדע בדיוני אחרים שנכתבו לאורך המאה ה-20. ההפקה שלו נהדרת, המשחק של וויל סמית' מצוין וסוחף והסיפור מצליח לגעת ברגשות ולגרום להרהורים בקשר לעולם הרובוטי ההולך ומתרחב ומעמדם בחברה.

אויב המדינה Enemy of the State

"אויב המדינה" הוא מותחן מצוין על פרשת שחיתות של ה-NSA (הסוכנות לביטחון לאומי). הסרט עוסק בניסיון של קצין ב-NSA להעביר חוק המקנה סמכויות מעקב על אזרחים תוך שימוש באלימות, איומים, התנקשויות והרבה שחיתות.

לאחר שעורך דין נגרר לפרשה בעל כורחו ומופלל, הוא מנסה להילחם באנשים המושחתים ולטהר את שמו.

"אויב המדינה" מלא במרדפים, יריות, הריגות, אקשן, אישים ביטחוניים מושחתים ומזימות לשלוט באוכלוסייה, צריך יותר מזה בשביל להנות מסרט טוב?

תוסיפו לזה את המשחק המצוין של סמית' ושל ג'ין הקמן ותקבלו מותחן פעולה איכותי ומהנה.

המרדף לאושר The Pursuit of Happyness

רבים יכתירו את זה לסרט הטוב ביותר של וויל סמית', שהיה מועמד לפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר. הסרט מעורר השראה ומרגש ביותר. הוא עוסק בסיפורו של כריסטופר גרדנר, שלאחר שאשתו עוזבת אותו, נאלץ לחיות יחד עם בנו חיי עוני ותוך כדי כך לנסות להתקבל לתוכנית הכשרת ברוקרים.

וויל סמית', שבעצמו היה קרוב בחייו לפשיטת רגל והושפע מהסיפור של גרדנר, נותן הופעה פשוט פנטסטית וממש מחזיק את הסרט על כתפיו. את דמותו של הבן של גרדנר משחק ג'יידן סמית' – בנו של וויל, מה שמוסיף לאותנטיות.

אין מה להגיד יותר מדי – וויל סמית' באחד משיאי הקריירה שלו וסרט חובה למעריציו והאמת – שגם למי שלא:)

עולם הקולנוע מלא בכוכבים מוכשרים רבים. היכנסו לאתר kicky וראו רשימה של סרטים רבים בכיכוב שחקנים נהדרים.

למעבר לאתר

כתיבת תגובה