צימרים בכנרת למשפחות עם חיות מחמד

כל אדם שמגדל חיות מחמד יעיד כי חיות המחמד הן חלק בלתי נפרד מהמשפחה, הכלב הוא בן משפחה לכל דבר, ראוי כי יצטרף אל החופשה המשפחתית השנתית. אם במשך תקופה ארוכה היה עליכם להשאיר את הכלב בבית היום כבר אפשר למצוא צימרים בכנרת למשפחות שמקבלים גם חיות מחמד. אלו הם צימרים המאפשרים אירוח עם בעלי חיים במתחם.

לובי מלון יוקרתי (צילום Freepik)

איך יוצאים לצימר עם הכלב?

תחילה יש לבחור צימרים אשר מאפשרים זאת, לא בכל צימר תוכלו להתארח עם חיות מחמד. ההמלצה שלנו, צרפו את חיות המחמד אל החופשה רק כאשר בעלי הצימר מאשרים זאת ומקבלים אתכם בשמחה. לקראת אירוח עם חיות המחמד אתם זקוקים לצימרים ידידותיים לבעלי חיים ולבעלי צימר אוהבי חיות.

יש לעדכן מראש את בעל הצימר בצירופו של הכלב לחופשה המשפחתית, כך יוכל בעל הצימר להכין בהתאם את המתחם. יהיו מקרים בהם בעל הצימר ירחיק מהמקום חפצי נוי, יהיו מקרים בהם בעל הצימר ירחיק מהמקום כלבים הנמצאים בבעלותו ויהיו מקרים בהם בעל הצימר יכין בעבורכם פינת לינה לכלב וכלי אוכל ומים.

מה חשוב להביא?

כמו בכל יציאה ממושכת מהבית עם הכלב כדאי להצטייד בקערת מים ואוכל, במקום זר הכלב ישמח למצוא את קערת האוכל המוכרת שלו. לתעסוקה במהלך הנסיעה ובמהלך השהייה בצימר כדאי להביא צעצועי לעיסה. הצעצועים יעסיקו את הכלב ויצמצמו את הסיכויים לגרימת נזקים בצימר. הכלב יתרגש מאוד מהמקום החדש, עליכם להשגיח עליו היטב, אם מדובר בכלב חובב לעיסת רהיטים ושאר חפצים הרחיקו אותו מהרהיטים בצימר.

אם הכלב שלכם מעדיף לשהות בחוץ כדאי לוודא מראש מול בעל הצימר כי יש מקום מתאים בחצר בו תוכלו לקשור את הכלב. אל לכם להשאיר את הכלב חופשי בחצר הצימר, המקום החדש יסקרן אותו והוא עלול לברוח. כדאי להביא גם שמיכות עם ריח מוכר מהבית לשילוב בפינת השינה של הכלב. אל תשכחו לצרף גם את רצועת הטיול של הכלב וגם מחסום פה לעת הצורך.

מה עושים כאשר בעל הצימר אינו מאפשר אירוח עם בעלי חיים?

התשובה לכך פשוטה מאוד, אם בעל הצימר אינו מאשר זאת בוחרים צימר אחר או משאירים את הכלב בבית. ישנם צימרים בכנרת למשפחות בהם תוכלו להתארח עם הכלב וגם להכניסו אל הצימר וישנם צימרים בכנרת למשפחות בהם תוכלו להחזיק את הכלב בחצר הצימר בלבד. לא כל בעלי הצימרים אוהבים כלבים, חלקם אוהב מאוד כלבים אך חושש לגרימת נזקים, כדאי לברר מראש מול בעל הצימר מהי הגישה שלו כלפי אירוח עם חיות מחמד.

האם יש מקום לכלב בתוך הצימר?

אם מדובר בכלב קטן מאוד השאלה מיותרת, אין כל צורך בצימר גדול במיוחד. אך כאשר מדובר באירוח עם כלבים גדולים יש לבחון את גודל הצימר ולוודא כי יהיה מספיק מקום גם לכלב. שימו לב, אם בכוונתכם להתארח עם מספר כלבים חשוב לציין זאת בפני בעל הצימר.

כתבה זו נכתבה על ידי אתר התיירות Zimmers.co.il המציג מקומות אירוח עם חוות דעת אמיתיות לטוב ולרע!

כתיבת תגובה