מה חדש על המדף של דני בר

מבצעי פסח של אוכל ואלכוהול ||| ריהוט הבית לקראת האביב ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

פסח

PIP STUDIO  משיקה את ROYAL WHITE COLLECTION

Royal White אחד העצובים לחג (צילום יח"צ חו"ל)
Royal White אחד העצובים לחג (צילום יח"צ חו"ל)

לרגל האביב PIP STUDIO משיקה קולקציית כלים חדשה בצבע לבן ROYAL WHITE COLLECTION עם עיטורים ייחודיים בכחול וזהב, המזכירה סגנון מלכותי וקלאסי.

העיצוב הנוכחי לסדרת הרויאל הלבנה נחשב יוצא דופן ביחס לסגנון העיצוב הייחודי של PIP: הקולקציה החדשה מעניקה בולטות לצבע הלבן הקלאסי, אך יחד עם זאת נשמרים העיטורים הציוריים האופייניים לPIP- בצבעי זהב וכחול. העיצוב הייחודי מביא עמו את תחושת האביב לשולחן החג עם המון לבן, שמחה ואור.

בין הפריטים בסדרה:

  • צלחות אוכל בגדלים שונים, למנות ראשונות, עיקריות ולהגשת עוגה. לצלחת יש צורה ייחודית (לא עגולה ולא מרובעת) אשר מעוטרת בקצוות בזהב. מחיר: בין 440-556  שקלים לסט של 5 צלחות.
  • הקנקן מהאוסף הלבן המלכותי של "פיפ סטודיו" הוא אביזר ייחודי בפני עצמו. הוא משמש לא רק עבור מזיגת תה אלא גם כפריט קישוט נהדר במטבח או בסלון. הוא עשוי פורצלן באיכות גבוהה ומעוטר בזהב עם פרטים כחולים מרשימים. מחיר: 383 שקלים.
  • מגש אובאלי – באמצעותו ניתן להפתיע את האורחים עם עוגות או עוגיות על מוצרי יוקרה.  גם במגש ניתן למצוא פרטים כחולים משולבים בזהב, לתחושת מראה מלכותי. מחיר: 371 שקלים.
  • ספל ותחתית מפוארים – לכוס מלכותית של קפה או תה בסיום הארוחה. אף הם מעוטרים בצבעי הכחול והזהב הייחודיים. הספל בנפח של 225 מ"ל ובמרכז הצלוחית יש צורת פרח מעודן. מחיר: החל מ-77 ₪ לספל ותחתית לאספרסו ועד 580 ₪ לסט של 6 ספלים ותחתיות לתה או קפה.
  • קערת סוכר רויאל לבנה עם מכסה קישוט על השולחן, בשילוב כד החלב הלבן המלכותי יוצרת סט מלכותי שלם עשוי פורצלן. מחיר: בין 301-580 שקלים.
שולחן ערוך צבעוני (צילום יח"צ)
שולחן ערוך צבעוני (צילום יח"צ)

בנוסף, לקראת חג הפסח PIP STUDIO  משתפת אתכם במספר טיפים לעיצוב שולחן החג. מי אמר שעיצוב שולחן לחג צריך להיעשות בצורה מרובעת ושבלונית או בצבע אחיד? בשנים האחרונות השכילו המארחים להבין כי עיצוב יכול להיות מלא צבע וגיוון כדי להכניס אור ושמחה לחג. PIP STUDIO משתפת אותנו במספר טיפים לעיצוב שולחן החג:

  • ערבבו סטי כלים שונים באופן חופשי- סגנון אקלקטי מתאים לצבעוניות ולחגיגיות שהחג מביא עמו. ניתן לשלב צלחת גדולה, צלחת קטנה וקערה משלושה סטים שונים, ולפזרם בעיצוב השולחן. הסגנון יוסיף גיוון לשולחן ועדיין ישמור עליו אלגנטי וסימטרי. במקרה כזה חשוב שהמפה תהיה בצבע אחיד.
  • השקיעו בכוסות יין מעוצבות ל-4 הקושיות- שילוב גביעי יין מקריסטל, דיקנטרים מעוצבים או שמפניירות, יוסיפו ממד יוקרתי לעיצוב השולחן ויעשירו את מראה השולחן עם מגוון משקאות כמו יין, מיצי פירות בשלל צבעים, מים מתובלים בנענע ובפלחי לימון ועוד.
  • הניחו פריט מעוצב ומרשים במרכז השולחן- קנקן, קערה לפסח, מגש למצות או וואזה מעוצבת יעשו את העבודה ויהפכו כל שולחן למעניין ומיוחד.
  • שילוב מפיות וחבקים למפיות מעניינות- מקופלות, בערימה או מגולגלות, המפיות הן חלק מעיצוב שולחן החג ולכן כדאי להשקיע במחשבה גם בכל הקשור אליה. כדי לשוות לשולחן מראה יותר חגיגי, ניתן להיעזר בחבקים, אותם ניתן לקנות או להכין לבד מחומרים פשוטים (כדוגמת ניירות וגלילים בצבעים נועזים וקיציים או בהירים ואלגנטיים) או סרטי בד עדינים סביב המפיות.
  • בסיום הארוחה השקיעו בשולחן הקינוחים-  ניתן לשלב מגשי עוגה נמוכים עם מגשי קומות בגדלים וצורות שונות לגיוון. פיזור פרחים וקישוטים בשולחן יעצים את האווירה החגיגית- אבל לא להגזים!
  • טאצ' אישי- במקום צלחת פיצוחים אחת לכל האורחים השקיעו והכינו לכל אחד מנה אישית בצלחת נפרדת. הטאצ' האישי יכול להוסיף לאווירה ולהתרשמות האורחים.
  • לשתייה החמה השתמשו בספלים בצבעים שונים לכל אורח- רצוי צבעי פסטל המשתלבים זה עם זה בהרמוניה מושלמת. בצורה זו כל אורח ירגיש שהוא אינדיבידואל והושקעה בו מחשבה.

להתרשמות ממוצרי PIP STUDIO ישראל ניתן להכנס לאתר PALDINOX, היבואנית הבלעדית של פיפ סטודיו בארץ <<< 

Helpbook יעזור למצוא אנשים טובים לבייביסיטר על הילדים, הבית ועוד

פלטפורמה יעילה ואיכותית לחיבור משפחות ומשקי בית עם למעלה מ-2,000 מטפלות, עוזרות ודוגווקרים שיטפלו בילדים, בבית ובכלב בזמן חופשת החג בארץ ובחו"ל הושקה לאחרונה. אחרי שבשנה החולפת יותר מ300,000 ישראלים יצאו לחופשת החג שלהם בחו"ל, השיא הזה צפוי להישבר בחג הפסח הקרוב.

זירה אינטרנטית חדשה, Helpbook.co.il, תאפשר השנה  לאלפי הורים לטוס לחופשה בראש שקט ובידיעה שהילדים המתבגרים, הבית וחיות המחמד שלהם נמצאים תחת השגחה שבחרו בקפידה וביעילות. זאת ועוד, יותר ויותר הורים יוצאים לחו"ל בליווי צמוד של אופר או מטפלת, עבור הילדים בזמן שההורים זוכים לנוח וליהנות מהחופשה המיוחלת.

באמצעות Helpbook יכולים ההורים למצוא אנשי מקצוע למשרות האמון המרכזיות בבית, המצריכות את רמת האמון והמיומנות הגבוהות ביותר, כמו בייביסיטר, מטפלת, משפחתון, דוגווקרים ודוגסיטרים, אופר (שלעיתים מתלווה להורים לחופשתם) , פנסיונים ביתיים לחיות מחמד, שמירה על הבית וחיות המחמד בזמן היעדרות הבעלים, ואף עוזרי ועוזרות בית שיכולים לנקות ולסדר את הבית בזמן או לאחר החופשה.

מה שמבדיל ומייחד את תחום הדרושים לבית ולמשפחה מכל תחום אחר של גיוס עובדים הוא שמי שמחפש את העזרה הינם בד"כ משפחות והורים. לעומת אתרי לוחות דרושים, שמספקים פלפטפורמה לפרסום מודעה סטנדרטית ותו לא, Helpbook מעודד את המועמדים למשרות למסור ולחשוף כמה שיותר פרטים רלוונטיים אודותיהם ועל הניסיון המקצועי שלהם לרבות: מילוי שאלון מפורט, תמונה, סרטון היכרות, טבלת זמינות שבועית עדכנית, ממליצים שאותם צוות האתר מראיין, וההקלטות זמינות להאזנה – פיצ'ר ייחודי שאין כמותו בישראל בשום פלטפורמת דרושים.

בנוסף האתר מאפשר שימוש בחוכמת ההמונים: חוות דעת למועמדים ע"י חברי האתר, איתור מועמדים שיש להם קשרים משותפים עמם ברשת החברתית, ועוד. לרשות המעסיקים מערכת חיפוש חכמה וידידותית המאפשרת בין השאר פנייה למועמדים בקליק (עם אופציה ללא חשיפת פרטי קשר על מנת לחסוך בפניות לא מתאימות), והתנעת התהליך לאחר תיאום ציפיות ראשוני אך ידידותי המבוסס על מידע רב שחוסך שיחות טלפון, פגישות וראיונות לשני הצדדים.

באמצעות הכלים הללו Helpbook עוזרת למשפחות למצוא את מי שמתאים להן בצורה יעילה ומהירה ובהתאם לצרכיהן המדויקים. מאופר המצטרפת לנסיעה ועד חופשה זוגית בראש שקט ורגוע,  בידיעה שהילדים (בגיל ובמשך הזמן המתאים,  בהתאם ליכולתו של כל ילד), הבית וחיות המחמד האהובות נמצאים תחת טיפול מסור ואיכותי של אנשי מקצוע טובים שאותם בוחרים ההורים, המשפחות ומשקי הבית.

BuyMe – הקניון הדיגיטלי לפסח

BuyMe היא הפלטפורמה הדיגיטלית הגדולה והמובילה בישראל לשוברי מתנה (Gift Cards). החברה נוסדה בשנת 2011, ומוחזקת ברובה ע"י קבוצת טלכלל. BuyMe חוללה מהפיכה בעולם הסחר האלקטרוני, כששינתה את האופן בו הצרכנים קונים מתנות. החברה מונה 17 עובדים, ומשרדיה ממוקמים בנחלת יצחק- תל אביב.

BuyMe מאפשרת לאנשים לתת ולקבל יותר מתנות ויותר טובות – בלחיצת כפתור. כיום BuyMe יודעת לספק מגוון עצום של מידע על התנהגות צריכה והרגלי רכישת Gift Cards דיגיטאליים ועוד. לרגל פסח הקרוב, BuyMe מציעה שלל שוברים בלמעלה מ- 600 בתי עסק, במגוון קטגוריות, החל מאופנה, חבילות ספא, מוצרי טיפוח, כלי בית ועוד. למי שיבחר לפנק את יקיריו בארוחה טובה במסעדה, יוכל ליהנות משוברים למסעדות מעולות ברחבי הארץ – קטגוריה שאותה BuyMe מובילה בארץ עם היקף המסעדות הגדול ביותר בפריסה ארצית העומד על למעלה מ- 200 בתי עסק! לאתר >>>

חדש

סדרת טבלאות שוקולד פרימיום של מרסי (merci)

טבלאות מרסי (צילום אפרת אשל)
טבלאות מרסי (צילום אפרת אשל)

טבלאות השוקולד פרימיום של מרסי מספקות דרך נהדרת ליהנות מטעמי השוקולד הנהדרים של מרסי, הן  מפנקות, מענגות ומתאימות מאד להשתלב בחוויה הביתית והמשפחתית, כמו גם כפינוק אישי וכפתרון יוקרתי ומשובח  לאירוח. בכל טבלה של שוקולד מרסי ארוזות 4 טבלאות קטנות ואישיות, כל אחת מהן עטופה בנפרד ויוקרתית מאד בפני עצמה.

טבלאות השוקולד פרימיום של מרסי מוצעות במבחר של 5 טעמים משובחים:

  • שוקולד חלב מעולה עם אגוזי לוז ושקדים 100 גרם (עדיף להשתמש לפני: 01/10/2016)
  • שוקולד חלב מעולה ממולא קרם אגוזי לוז ((43%) 112 גרם. עדיף להשתמש לפני: 01/10/2016 – 01/12/2016)
  • שוקולד מריר מעולה 72% מוצקי קקאו (עדיף להשתמש לפני: 01/12/2016)
  • שוקולד מריר מעולה במילוי מרציפן
  • שוקולד חלב מעולה 100 גרם (עדיף להשתמש לפני: 01/11/2016 -01/10/16)

מותג מרסי ידוע ומוכר באיכות הבלתי מתפשרת של מוצריו המיוצרים בסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים ביותר. בונבוניירות מרסי מובילות את שוק הבונבוניירות בישראל מזה שנים רבות וכעת עם השקת סדרת טבלאות השוקולד פרימיום, צפוי המותג לתפוס מקום משמעותי גם בשוק השוקולד המקומי ולבסס עוד יותר את מעמדה של ליימן שליסל בשוק זה. החברה הודיע היום כי בתווית העברית הושמטה אזהרת אלרגיה לבוטנים, שקדים ואגוזים למיניהם. החברה מבקשת שמי שידועה לו רגישות לאחד מרכיבים אלה מתבקש שלא לצרוך את המוצר. חשוב להדגיש כי פרט לאוכלוסייה שידוע לה על רגישות לאחד מרכיבים אלה, המוצר תקין ובטוח לשימוש.

טבלאות השוקולד פרימיום של מרסי, כמו גם את כל מוצרי מותג מרסי, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות. הן מוצעות במחיר של 14.90 ₪  לטבלה.

רגיעון סטיביה של הדס ללא סוכר  לילדים ובוגרים

מותג "הדס" – מהמובילים בישראל בתחום ויטמינים ותוספי תזונה, בתקני איכות קפדניים, משיק את "רגיעון סטיביה"  – השני בקו המוצרים החדש הייחודי והבלעדי, על טהרת צמח הסטיביה.

רגיעון סטיביה מבית הדס
רגיעון סטיביה מבית הדס

פיתוח סדרת התוספים על טהרת הסטיביה ארך כשנה ומציע כיום לראשונה בישראל תוספי תזונה ללא סוכר, נטולי ממתיקים מלאכותיים ורכיבים מחוללי אלרגיה- כגלוטן, לקטוז, צבעי מאכל, חומרים משמרים, סויה ועוד.

רגיעון סטיביה של הדס, מציע מענה טבעי למצוקות ומתחים נפוצים, השכיחים במיוחד בחג, לכל המשפחה – לילדים ומבוגרים! העדר הסוכר בתוסף, מסייע במניעת צריכת קלוריות מיותרות (קלוריות ריקות) ואף מונע תחושת חסר שקט בעיקר אצל ילדים הרגישים מאד להשפעת הסוכר.

רגיעון סטיביה של הדס, מבוסס על פורמולת צמחי מרפא שפותחה לסייע במצבי לחץ נפוצים ולהקלה על מתח נפשי, ללא תחושת נמנום או טשטוש. התוסף אינו ממכר אינו גורם לפיתוח תלות, גם בשימוש יומיומי.

עם רגיעון סטיביה של הדס, תוכלו "לעבור את החג" – על החופשה הממושכת, המפגשים המשפחתיים והנסיעות הארוכות (בפקקים…) בקלות יחסית ובתחושת נינוחות.

רגיעון סטיביה של הדס מכיל:

  • פסיפלורה-  צמח שמיוחסות לו תכונות המסייעות במקרים של עצבנות ותחושת חרדה.
  • כשותנית-   צמח העשיר בויטמינים מקבוצת B הידועים כמסייעים ביצירת תחושת רוגע, הפגת מתחים, חרדה ודאגות.
  • מליסה-  צמח שמיוחסות לו תכונה בעלת השפעה מרגיעה התורמת לשיפור דיכאונות, ומצבי רוח.
  • פרג תרבותי-  צמח שמיוחסות לו תכונות בעלות השפעה מרגיעה וסיוע במקרים של חרדות ועצבנות.

המלצות: בתקופות של לחצים וחרדות, לפני אירועים חשובים, בתקופות בחינות וכד, ניתן ליטול את התוסף כחצי שעה לפני האירוע.

את רגיעון סטיביה של הדס, ניתן לרכוש בבתי המרקחת של קופות החולים, בתי המרקחת הפרטיים והפארמים. מחירו  59.90 ₪  ל120 מ"ל. פרטים נוספים בקו יעוץ והדרכה  1-800-336636 או באתר <<<

הסודה של טמפו מציגה בועות, בועות ועוד קצת בועות

סודה + סודה למון לייםכחלק מטרנד הבריאות העולמי שהפך למגמה שכבשה גם את ישראל בסערה, הסודה הפכה למשקה המועדף בקרב ציבור רחב, ציבור שגדל מידי שנה.

טמפו יוצאת בקמפיין חדש ותוסס למשקאות הסודה. סודה וסודה למון ליים – סודה כמו שסודה צריכה להיות. הסודה של טמפו בולטת בגיזוז עוצמתי במיוחד המעניק חווית שתייה תוססת ומרעננת לצד יתרונות בריאותיים. הסודה של טמפו הינה הסודה היחידה שמכילה רק מים וco2 וזו אחת הסיבות לתחושת הגיזוז הייחודית.

שוק הסודה הינו השוק הצומח ביותר בקטגוריית המשקאות הקלים בעולם. הסודה מתחזקת ע"ח המשקאות הקלים ומוגזים. בישראל ע"פ סטורנקסט (נתוני אמת מהשוק המבורקד בישראל) קטגוריית הסודה כ – 100 מיליון שקל והסודה של טמפו אוחזת בנתח של כ – 33% מהקטגוריה הצומחת.

לקמפיין החדש קדם מחקר שוק ומבחני טעימה שהצביעו על כך שהסודה של טמפו בולטת על המתחרים בתחושת הגיזוז העוצמתי שלה. לכן נהנה המותג מהעדפה הולכת וגדלה הודות לטעמו ולעוצמת הגיזוז.

את הסודה של טמפו ניתן למצוא במגוון רחב של טעמים:

  • סודה בנגיעות למון ליים
  • פירות יער
  • אננס ואבטיח

כל מוצרי הסדרה הינם ללא סוכר, ללא קלוריות, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים. הסודה של טמפו נמכרת בבקבוקי 1.5 ליטר וכן בבקבוקי זכוכית אישיים של 250 מ"ל.

קופסת הוואקום החדשה לאחסון מזון בוואקום עמוק

משאבה בפעולה קופסאות אחסון (צילום יח"צ)
משאבה בפעולה קופסאות אחסון (צילום יח"צ)

אופק חדש, יבואנית ומשווקת מגוון מוצרים עשיר בתחום המטבח הבריא מהמותגים  המובילים בתחומם בעולם משיקה קופסאות אחסון בוואקום מבית STATUS , חברה מובילה מתחומה מסלובניה, המציגה מוצרים איכותיים המתאפיינים בחדשנות, נוחות השימוש,  איכות מוצר ומתן מענה לבעיות יומיומיות.

ואקום עמוק שומר על המזון טרי וטעים למשך זמן רב: עד פי 4 יותר זמן מקופסאות רגילות. הקופסאות מפלסטיק מסוג טריטן, ללא BPA , ללא חומרים מזיקים, עמיד ביותר ומתאים להקפאה, לשימוש במדיח כלים ובמיקורגל. שאיבת האוויר מתוך הכלי או הקופסא מתבצעת על-ידי משאבה ידנית או חשמלית. ניתן לבצע שימור בקופסאותSTATUS  מלבניות, עגולות, או להשתמש במכסי איטום המתאימים גם לקערות, צנצנות ובקבוקים.

קופסאות ואקום עמוק כוללות פטנט סימון התאריך, כך שניתן לדעת במדויק כמה זמן המזון נשמר בקופסא. ניתן להשיג קופסאות בצורות מלבניות, עגולות, או להשתמש במכסי איטום המתאימים גם לקערות, צנצנות ובקבוקים.

מחיר: מ- 89 ₪ ועד 179 ₪ בהתאם לגודל (0.5 ליטר –  89 ₪, 0.8 ליטר – 99 ₪, 1.4 ליטר – 119 ₪, 2 ליטר – 129 ₪, 3 ליטר – 149 ₪ ו-4.5 ליטר 179 ₪.

Salt N' Easy של "מלח הארץ" עם תערובות מלח גס ותבלינים לצליה

מלח הארץ - סדרת salt-n-easy (צילום אלן צפלסקי)
מלח הארץ – סדרת salt-n-easy (צילום אלן צפלסקי)

חברת "מלח הארץ" ממשיכה לדבוק בטרנד הבישול הביתי ומעדכנת את Salt N' Easy – סדרת מוצרים חדשנית ומקורית המיועדת לשימוש בשיטת הצלייה במלח. מוצרי Salt N' Easy הינם מוצרי cooking aid המיועדים לצלייה במלח ומאפשרים הכנת מנות עסיסיות של עוף, דגים וירקות בקלות ובמהירות והתוצאה טעימה ומפתיעה. סדרת מוצרי Salt N' Easy מבוססת על מלח-ים טבעי בשילוב תערובות עשירות של תבלינים ועשבי תיבול –  100% טבעיים,  מוצעת כעת באריזות חדשות ונוחות לשימוש, בתכולה חדשה של 400 גרם – כמות מעודכנת המספיקה במדויק לתבנית אחת של עופות/ דגים /ירקות.  תערובות Salt N' Easy מוצעות בשלושה סגנונות שונים:

  • דרך המשי: מכיל מלח ים גס, כורכום, חרדל, ג'ינג'ר, רוזמרין, אורגנו ועשבי תיבול המהווים מפגש טעמים בין מזרח למערב.
  • Salt N' Easy – ים תיכוני: מכיל מלח ים גס, עשבי תיבול, תימין, טרגון, כוסברה, קצח – בטעם ובארומה ים תיכוניים.
  • Salt N' Easy – טוסקנה: מכיל מלח ים גס, פלפל אדום, תה ירוק, קליפות הדרים, בזיליקום, סלרי, שום, רוזמרין, אורגנו ומרווה – המעניקים את הטעם האיטלקי המושלם.

יתרונה הגדול של שיטת Salt N' Easy היא בקלות ההכנה. כל שיש לעשות הוא להניח את העוף/ הדגים/ הירקות במרכז התבנית, לרוקן את תכולת השקית מסביב למנה ולהכניס את התבנית  לתנור שחומם מראש ל 200 מעלות – עד להשחמה. להדגשת הטעמים ניתן לזרות מעט מהתערובת על המנה, לפני הצלייה.

תערובות Salt N' Easy  הן פתרון מצוין לכל מי שרוצה להכין ארוחה טעימה ומזינה ואין לו את הזמן להשקיע בהכנה מורכבת של האוכל.

מהי צלייה במלח? צלייה במלח היא שיטה פשוטה, קלה ומהירה המנצלת את הולכת החום הייחודית של המלח ומעניקה מרקם רך ועסיסי כמו גם טעם נפלא, ללא צורך בהוספת שמן. המלח, בשל היותו מוביל חום מצוין, הופך בתהליך הצלייה למעין מצבר שצובר ופולט חום מהצדדים, מאזן את הנוזלים שבעוף/ בדג/ בירק כך שלא יתייבש. הנוזלים לא בורחים, והמנה יוצאת מהתנור עסיסית וטעימה במיוחד. בשיטת הצלייה במלח,  המליחות אינה חודרת למנה, המלח נחרך מעט והתוצאות – מעולות.

את המוצרים בסדרת Salt N' Easy החדשה, כמו גם את כל מוצרי "מלח הארץ", ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות השוק הפרטי ובחנויות המובחרות למזון. מוצרי Salt N' Easy מיוצרים, מעורבבים ונארזים תחת הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים של "מלח הארץ" והם בעלי כשרות בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית.

האם נטל ניקיונות חג הפסח מתחלק באופן שווה בין נשים וגברים?

תמונהלקראת חג הפסח, הידוע גם כחג הניקיונות, מתפרסם סקר חדש של מותג מוצרי הניקיון סיף מבית יוניליוור, החושף נתונים על הרגלי הניקיון של הישראלים לקראת החג. מהסקר עולה כי:

  • כולם מנקים את הבית לקראת חג הפסח
  • במרבית בתי האב מנקים בפסח יותר מאשר בשאר ימות השנה
  • כחמישית מהאוכלוסייה לא מנקים יותר מאשר בימים רגילים
  • 18% כלל לא מפנים חמץ בקרב האוכלוסייה היהודית
  • 82% מהנשים טוענות כי הן אלו שמנקות את הבית
  • הגברים טוענים כי החלוקה בינם לבין הנשים שווה
  • 94% מהנשאלים העידו כי הילדים אינם לוקחים חלק פעיל בניקיון הבית
  • בנוסף, כמעט כל הנשים מעידות כי הן אלו שמחליטות אילו מותגי חומרי ניקוי לקנות, בעוד כמחצית מהגברים טוענים כי הם מעורבים בהחלטת הקנייה.

ומה לגבי העסקת עוזרת בית?

בקרב נשים בגילאי 25 ומעלה עולה כי בעוד שבשנת 2014 39% מבתי האב העסיקו עוזרת בית, בשנת 2016 רק 30% מבתי האב מעסיקים עוזרת בית, ירידה של 9%.

מפתיע לגלות כי רק 10% מאלו שמעסיקים עוזרת בית מאוד מרוצים מתפקודה, בעוד כחמישית אינם מרוצים מעוזרת הבית שלהם. כ-8% מהמעסיקים עוזרת בית העידו כי היא מעורבת בקבלת ההחלטות על מותגי חומרי הניקוי שקונים לבית.

  • 20% מהאוכלוסייה מוציאים למעלה מ-500 שקלים בחודש על ניקיון הבית ו- 8% מהאוכלוסייה מוציאים למעלה מ-1000 שקלים בחודש, בעוד שלמעלה ממחצית האוכלוסייה מוציאה עד 300 שקלים בחודש על ניקיון הבית.

טיפים לניקוי באדיבות המותג סיף מבית יוניליוור:

  • יש לבדוק את עמידות המשטח במקום נסתר לפני הפעולה
  • הכתמים הקשים בבית לא יורדים? השתמשו בסיף ג'ל לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה מרוכזת. המתינו דקה ושטפו. למשטחים קטנים, כיורים ותנורים השתמשו ישירות על הלכלוך הקשה
  • הילדים משאירים סימנים שחורים ושומניים על הקירות או משתוללים עם צבעים בכל הבית? תנו חופש לנטיות האומנותיות שלהם. מלאו דלי במים חמים והוסיפו חצי כוס סיף תרכיז ניקוי רב תכליתי. טבלו בנוזל המדולל ונקו בעזרתו את כל שטח הקיר
  • מרוב לכלוך אי אפשר לראות את הכיריים? שימו סיף קרם ניקוי על ספוג או מטלית, שפשפו את הכיריים בעדינות ונגבו עם מטלית
  • שאריות נדבקו בתחתית הסיר או המחבת? על ידי שפשוף קל עם ספוג קרצוף וקרם ניקוי סיף, הסיר והמחבת יבריקו כמו חדשים
  • כתמים על הספה בסלון? מהלו קרם ניקוי סיף במים ונקו בעזרת מטלית לחה (לריפוד סינתטי בלבד).
  • ידיות הדלתות מכוסות טביעות אצבעות או דביקות? עברו עליהן עם מטלית ספוגה בקרם סיף, שטפו היטב במים והלכלוך יעלם
  • רוצים מנגל נקי? ספריי סיף למטבח אידיאלי להסרת שרידי שומן ושאריות מזון – שפשפו את המנגל שלכם עם מברשת קטנה ושטפו היטב במים
  • רוצים להשיב את הברק לרהיטי הגינה? השתמשו במעט קרם סיף על ספוג או מטלית וצינור ההשקיה יעשה את שאר העבודה.

לתינוק ולילד

תקנים חדשים למנשאי תינוק

מכון התקנים הישראלי פרסם סדרת תקנים חדשה (סדרת ת"י 13209) למנשאי תינוקות. סדרת התקנים מקנה ביטחון כי המוצר איכותי ולא מהווה סכנה לתינוק. סדרת התקנים נכתבה על מנת לתת מענה לפניות רבות של הורים שביקשו לדעת אם המנשא שברשותם עומד בדרישות בטיחות שונות.

סדרת התקנים מתייחסת לשלושה סוגי מנשאים:

  • מנשאי גב בעלי מסגרת קשיחה המוכרים לנו בעיקר כמנשאי טיולים- מנשאים אלו מיועד לילדים בוגרים יותר המסוגלים לשבת בכוחות עצמם
  • מנשאים רכים הנלבשים על החלק הקדמי של גוף המבוגר והם מכילים חורים מובנים לגפיים של התינוק
  • מנשאי כריכות (sling carriers) המכונה גם "מינסארי" – מנשא בדים הנקשר באופן מסוים על גוף המבוגר על מנת שיתפקד כמנשא- המוצר "הופך למנשא" ולא מגיע כמוצר מוגמר.

אלי שטיין מנכ"ל מכון התקנים הישראלי: "סדרת תקנים חשובה זו היא אימוץ של תקנים אמריקנים ואירופאים והיא מיועדת לוודא כי שימוש סביר במנשא ישמור על בטיחות הילד. התקן למנשאים מצטרף לתקנים נוספים המסייעים לנו כהורים לשמור על בטיחות ילדינו דוגמת: אביזרי האכלה, אביזרי שתייה, מוצצים, מחזיק מוצץ ורצועות קשירה ושרוכי הידוק על בגדי ילדים".

מומחי מכון התקנים קיבצו כמה טיפים שיוכלו לסייע להורים המעוניינים לרכוש מנשאים:

  • יש לקרוא בקפידה את ההוראות והאזהרות שעל גבי המוצר
  • יש להתאים את המנשא למשקל הילד לפי הוראות היצרן
  • לפני כל שימוש במנשא יש לוודא שכל אביזרי הקשירה מאובטחים כראוי
  • יש לוודא כי לילד יש מספיק מקום לטווח תנועה
  • יש לוודא שפני הילד אינן חסומות, על מנת למנוע פגיעה של חנק
  • במנשאי גב קשיחים המיועדים לטיולים, יש לשים לב כשנכנסים למקומות נמוכים כך שהילד לא יקבל מכה
  • במנשאי סארי יש לוודא שהילד ממוקם בבטחה והקשירה נכונה וכן לוודא שהילד לא מקופל כך שתתאפשר לו נשימה רציפה. יש לשים לב כי במנשא כריכות קיימת סכנה גבוהה יותר לנפילת הילד כשהוא גדל והופך להיות פעיל יותר
  • יש לנקוט במשנה זהירות כשמתכופפים או כנשענים קדימה
  • יש לשים לב כי המנשאים אינם מתאימים לפעילות ספורטיבית, אלא רק להליכה רגילה

"מילים ראשונות" – אפליקציה עם למעלה מ-200 מילים חדשות

בייבי
בייבי

לאחר שזכתה להצלחה בעולם, מציגה "טלית תקשורת" את הגרסה הישראלית של אפליקציית "מילים ראשונות". האפליקציה החדשה מעניקה לקטנטנים חוויית מאתגרת ומעשירה ומשתפת אותם בלמעלה מ-200 מילים חדשות באמצעות משחקי התאמה, מיון וניחוש. כך, למשל, יכולים הדעתנים הצעירים לשחק במשחק "יוצא דופן", משחק זיכרון, התאמת זוגות, "ניחוש הקלף הבא בתור" והתאמת אובייקט לצללית.

בכל אחד מהמשחקים, קיימים מאות צירופים אפשריים, שמציגים 9 קטגוריות: בעלי חיים, לבוש, פֵּרות וירקות, אוכל, כלי נגינה, צורות, צעצועים, תחבורה ומספרים. על מנת להעשיר ולתבל את חוויית המשחק,  כוללת האפליקציה גם 8 סרטונים מפתיעים, המשלהבים את הדמיון. מבין הסרטונים: הזמנה לפוצץ בלונים עם החבר הג'ירף, להפיל לבנים ולגלות כבשה מרקדת, להאכיל פיל רעב, לרקוד רוקנ'רול עם סנאי שובב, ולסייע לארנבון לאכול גזר.

האפליקציה מתכתבת עם סדרת הטלוויזיה החדשה "המופע של בייבי" בערוץ "בייבי". "המופע של בייבי" נועדה לבדר את הקטנטנים ולסייע להם לפתח מיומנויות חשובות, בזכות למעלה מ-200 מילים ראשונות ועשרות משחקי ניחוש והתאמה. בסדרה זו מגלם לראשונה "בייבי הפרפר" את הדמות המרכזית, והיא כוללת 15 פרקים בנושאים שונים, כאשר בכל פרק מתבקשים הצופים הצעירים (מאוד) לגלות ולנחש מה מסתתר בקלפים של בייבי. ניתן להוריד את האפליקציה ב-  Google Play-iOS.

סנו סושי – כלי אירוח חד פעמיים

סדרת סנו סושי כלים חד פעמיים לאירוח (צילום מוטי פישביין)
סדרת סנו סושי כלים חד פעמיים לאירוח (צילום מוטי פישביין)

חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, מציעה לרגל האביב, את סדרת סנו סושי – כלי אירוח חד פעמיים.

סדרת סנו סושי כלי אירוח חד פעמיים כוללת צלחות בגדלים שונים למנה עיקרית, ביניים וראשונה, מרקייה וקערית "קסרול" (אובלי), כוסות שתיה וסכו"ם (סכין, מזלג, כף וכפית). הכלים עשויים מפלסטיק קשיח חזק ואיכותי בגוון שקוף עם עיצוב מיוחד ועדכני לאירוח אסתטי, במראה יוקרתי.

הסדרה כוללת גם מפיות מודפסות סנו סושי –  100 מפיות חד שכבתיות, עשויות מנייר איכותי ורך העשוי מ-100% תאית נקייה. מפיות נייר אווריריות, בעלות נפח וכושר ספיגה מעולה במגוון הדפסים מעוצבים. להשיג ברשתות השיווק.

אוכל ואלכוהול

מארז ארוחת חג לכל המשפחה של מבושלת עד פתח הבית

דג נסיכה בנוסח חריימה מבושלת (צילום דניאל לילה)
דג נסיכה בנוסח חריימה מבושלת (צילום דניאל לילה)

בכל חג ישנה אותה הדילמה, איפה לאכול את ארוחת החג ומה לבשל בליל הסדר. בתום ההכנות, הניקיונות והסידורים הרבים לקראת החג נפגשים יחדיו כל בני המשפחה לסעודה החגיגית.

השנה לא צריך להתלבט, חברת 'מבושלת' מהחברות הגדולות והמוכרות בישראל לארוחות מוכנות ולשירותי הסעדה, משיקה ארוחת חג במארז לשישה עד שמונה סועדים המגיעה עם שליח עד פתח הבית. הארוחות הוכנו בהמון מחשבה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים בניצוחם של שף החברה ותזונאית. התוצאה הסופית הינה ארוחות חג טעימות, מזינות ובריאות במגוון רחב של סגנונות וטעמים הכוללות מנות מסורתיות לצד מנות חדשניות, תוך הקפדה מירבית בשלבי הבישול וההכנה על אסתטיקה וניקיון, איכות חומרי-הגלם ובקרה על תהליכי הבישול.

מגוון הארוחות כולל : מרק ירקות וכופתאות עוף ||| מנה ראשונה- גלילות חציל במילוי בשר, פשטידת פטריות ||| 2 מנות דגים – דג נסיכה בנוסח חריימה- מזרחי,  פילה סלמון בניחוח ריחן ||| מגוון מנות עיקריות- פרגיות ממולאות בנוסח השף, צלי בקר ברוטב בורגיניון, פילה עוף מוקפץ, בדבש תמרים ||| מנה עיקרית לילדים- חזה עוף על הגריל ברוטב ||| תוספת לארוחה- תפו"א בעשבי תבלין |||תבשיל ירקות הגינה

בכל מארז 5 מנות ארוזות המגיעות קפואות ומוכנות לחימום. הארוחות יגיעו עד פתח הבית מספר ימים לפני כניסת החג. השנה החברה משיקה קונספט חדש של מארז אחד הכולל 11 מנות במבחר טעמים אשר נבחרו בקפידה על ידי שף החברה ומתאימים למגוון רחב של סועדים סביב שולחן הסדר.

מחיר מארז ליל הסדר ל-6 -8 סועדים- 799 ₪ כולל מע"מ. מבצע מיוחד לרוכשים מעל ערכה אחת -5% הנחה מהערכה השנייה ומעלה. קבלת הזמנות עד 18 באפריל בלבד, מספר הערכות מוגבל. המחיר כולל משלוח ואספקה עד בית הלקוח. ניתן להזמין דרך אתר החברה <<< או בטלפון 8050*   www.mevushelet.co.i

ויטמיקס מציגה 2 דגמי בלנדרים לבית

ויטמיקס, היא חברה אמריקאית המובילה בתחומה בעולם המייצרת מזה 95 שנים אך ורק   בלנדרים. הבלנדר של ויטמיקס הוא בלנדר  שמשלב ביצועים, איכות ועמידות יוצאי דופן. הוא מאפשר מעל 50 פעולות שונות, שחלקן אינן אפשריות בבלנדרים אחרים.

בלנדר ויטמיקס TNC5200: הבלנדר של ויטמיקס מאפשר להכין מגוון רחב של מנות: שייקים, מרקים חמים וקרים, גלידות טבעיות, ממרחים בהכנה ביתית, רטבים, קינוחים ומה לא? לצד השגת מרקמי מזון חלקים במיוחד לבלנדר פעולות נוספות כגון: קיצוץ ועיבוד מזון, הכנת קמח, תבלינים ועוד. זאת, עם רמת אמינות גבוהה ביותר ואיכות ביצועים לאורך שנים. הוא מסוגל לעבד ולטחון כל סוג של מזון בשניות בודדות- תוך 30 שניות. מבנה הלהבים הייחודי, חודר את דפנות התאים של הירקות והפירות ומשחרר מתוכם מרכיבי תזונה באופן שמגביר את זמינותם לגוף.

ובנוסף הוא חסוך את החלק המייגע של הניקיון ומנקה את עצמו תוך שניות בודדות!

כל שיש לעשות הוא למלא את המיכל מים עם קצת סבון כלים ולהפעיל את הבלנדר והניקיון מושלם.  זהו בלנדר ביתי ברמה של מסעדה עם מנוע 1200W ובעוצמה של מעל 2 כוח סוס

לבחירה בצבע אדום, שחור, לבן או כסוף. רכישת בלנדר ויטמיקס כוללת מנוע עוצמתי, מיכל 2 ליטר ללא BPA , דוחף מזון, 2 ספרי מתכונים,DVD    בהדרכת שף , אחריות מלאה של 7 שנים. מחיר 3,550 שקלים.

https://www.youtube.com/watch?v=MX897Kvotpc

ויטמיקס פרו 750: בלנדר בעל 5 תכניות אוטומטיות מובנות, שיעזרו לכל אחד להגיע למרקמים מדויקים גם אם הוא לא שף. הדגם המתקדם ביותר של חברת ויטמיקס, בלנדר ביתי ברמה מקצועית, המציע על לוח המכוונים 5 תכניות שונות להפעלה אוטומטית. לשימוש מהיר ונח המותאם בדיוק מרבי לכל סוג של מאכל, גם אם הבשלן איננו שף מקצועי. כל תכנית היא בעלת זמן פעולה ועוצמת טחינה וערבול אופטימליים. הויטמיקס פרו 750, מעניק פתרון תפעולי מושלם לצרכנים אשר להם מטבח קטן, או ארונות נמוכים, על-ידי התאמה ועיצוב המיכל כך שיהיה רחב ונמוך יותר. רכישת בלנדר ויטמיקס כוללת מנוע עוצמתי, מיכל 2 ליטר ללא BPA , דוחף מזון, 2 ספרי מתכונים,DVD    בהדרכת שף , אחריות מלאה של 7 שנים. מחיר לצרכן: 4,790 שקלים.

רשת  JAPAN JAPANהשיקה את מועדון הלקוחות החדש שלה תהיו חברים !

סלט קריספי צ'יקן- ג'אפן ג'אפן - (צילום תמוז רחמן)
סלט קריספי צ'יקן- ג'אפן ג'אפן – (צילום תמוז רחמן)

במיוחד לחודש אפריל ניתן להצטרף למועדון החברים בעלות של 19.90 ₪ ולהיות חלק ממשפחה שתפנק אתכם בכל אירוע מיוחד ובכל חג. חברי המועדון יוכלו להנות במסגרת מועדון החברים :מ- 25% הנחה על ארוחות בימי הולדת וימי נישואין, בכל יומי ראשון 1+1 על תפריט הסושי ובימי שלישי 1+1 על כל מנות הווק. בימים שישי ושבת (ובהתאם לפעילות הסניפים) חברי המועדון יוכלו להזמין אורחים ולארגן קייטרינג שווה במיוחד עליו יקבלו  15% הנחה. המבצע תקף בכל חודש אפריל , ניתן להצטרף למועדון טלפונים או עם הגעה לאחד מסניפי הרשת.

רשת JAPAN JAPAN הינה רשת מזון אסייתית המתמחה במטבח האסייתי העדכני. הרשת בעלת 10 סניפים בפריסה ארצית, ופועלת מזה 6 שנים בהצלחה גדולה. מטבח הרשת בנוי על יסודות המטבח הסיני, היפני והתאילנדי, תוך הקפדה על שימוש בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, אשר את מרביתם מייצרת הרשת באופן עצמאי החל מאטריות הנודלס וכלה ברטבים המיוחדים.

סניף ג’אפן ג’אפן אסף הרופא- אסף הרופא, צריפין, ראשון לציון ימים א-ה 11:00-22:00

08-9228585

סניף ג’אפן ג’אפן חדרה – הלל יפה 11, חדרה א'-ה' 10:00-23:00, יום ו' 10:00-14:55, מוצ"ש-24:00 04-6221090

סניף ג’אפן ג’אפן ירושלים – תחנה מרכזית החדשה, ירושלים ימים א'-ה' 12:00-22:00. מוצ"ש עד 22:30   טלפון: 02-5000612  כשר, בקר חלק, עוף מהדרין וירקות מהדרין

סניף ג’אפן ג’אפן טבריה – יהודה הלוי 1, טבריה ימים א'-ה' 11:00-21:30 יום ו' 11:00-14:30 מוצ"ש-22:00   04-6359606

סניף ג’אפן ג’אפן בית שמש – קניון ביג פאשן, יגאל אלון 3  ימים א'-ה' 11:00-22:00 , שעה ממוצ"ש – 23:00   02-6222862

סניף ג’אפן ג’אפן אקספרס נתניה – הרצל 50, נתניה  ימים א'-ה' 11:00-21:30 יום ו' 11:00-14:30 מוצ"ש-22:00  09-8344344

סניף ג'אפן ג'אפן גבעת שמואל – מוטה גור 14 קניון עמי בוטיק ימים א'-ה' 11:00- 23:00 יום ו' 11:00- 14:30 ומוצ"ש עד 00:00   03-6092002

סניף ג'אפן ג'אפן יקנעם (הפתיחה בקרוב) – ביג יקנעם  ימים א'-ה' 11:00- 23:00 יום ו' 11:00- 14:30 ומוצ"ש עד 00:00

סניף ג'אפן ג'אפן בשוהם – מול שהם עמק איילון 61  ימים א'-ה' 11:00- 23:00 יום ו' 11:00- 14:30 ומוצ"ש עד 00:00   03-6915559

קובינגס – Big Mouth 6000 B מסחטת מיצים איטית

אופק חדש, יבואנית ומשווקת מגוון מוצרים עשיר בתחום המטבח הבריא מהמותגים  המובילים בתחומם בעולם, מציגה את קובינגס Big Mouth  6000 B – מסחטת מיצים איטית  (פעולה אשר שומרת על הערכית התזונתיים של הפרי) אשר פועלת בטכנולוגיה חדשנית והראשונה בעולם ובעלת פתח הזנה רחב שלא מצריך חיתוך הפרי.
הטכנולוגיה החדשה מאפשרת עוצמת סחיטה חזקה וסחיטה על-ידי מעיכה ולא על-ידי קיצוץ סכינים ממתכת ובכך מונעת את חמצון הפרי, הנגרם מהמתכת.

המסחטה עם הפיה הרחבה: אין צורך בחיתוך הפרי – מכניסים פרי שלם למסחטה!

הטכנולוגיה פורצת הדרך של קובינגס מאפשרת בפעם הראשונה בהיסטוריה נוחות וקלות של סחיטת פירות וירקות שלמים, גם בטכנולוגיית סחיטה איטית הפועלת בעקרון מעיכת הפרי. מסחטת קובינגס Big Mouth 6000 B, מגיעה עם חידוש מהפכני מבחינה תפעולית, כאשר היא יוצרה עם פתח הזנה רחב, שאינו מצריך חיתוך הפירות והירקות לפני הכנסתם למסחטה. הדבר מקל על ביצוע ההכנה וחוסך בזמן. פשוט מכניסים את הפרי שלם.

תפוח, תפוז, סלק, רימון… המסחטה סוחטת את כל סוגי הפירות והירקות-  קשים, רכים, הדרים ועלים ירוקים.

עוצמת מנוע חזקה ממסחטות אחרות!  לקובינגס 6000 B מנוע חזק במיוחד של W 240. המנוע של הקובינגסBig Mouth   6000 B, מיוצר בקוריאה ע"י היצרן NUC אלקטרוניקה, חברה המתמחה ביצור מנועים למסחטות מיצים. עוצמת הסחיטה בדגם זה חזקה לעומת מסחטות אחרות, גם בגלל האטה  בקצב הסיבובים לדקה ל-60 סל"ד וכך, יש יותר עוצמה בכל סיבוב. עם קובינגס 6000 B ייקח לכם כ-25 שניות בלבד להכנת כוס מיץ.

המסחטה עוצבה באופן שיהיה קל ופשוט להרכיב ולפרק אותה, מעט חלקים עם סימון ברור כיצד להתאימם יחד. רכישת מסחטת KUVINGS  כוללת ערכה להכנת מיצים צלולים, ערכה להכנת מיצים בעלי סיבים, ערכה להכנת גלידות סורבה, מברשת ניקוי תלת ראשית לניקוי קל, ספר מתכונים עשיר, אחריות מלאה של 7 שנים על המנוע ו- 3 שנים על החלקים. תוצרת קוריאה.

מחיר: 2,940 שקלים.

אופנה ועוד

נעלי עקב קלאסיות בצבעי פסטל ופודרה של ליידי קומפורט

240 שח צילום עמירם בן ישי נעלי ליידי קומפורט
נעלי ליידי קומפורט (צילום עמירם בן ישי )

הנסיכה קייט מידלטון הידועה כפאשניטסה ומודל לחיקוי , כתמיד נראית מעודכנת אופנתית כשלרגליה  נעלי עקב גבוהות במיוחד בצבע פודרה המשתלב בכל סט של בגדים שתוכלי לאמץ גם את לעונת האביב (ויוותרו כנראה על נצחיות).

לקראת עונת האביב- קיץ, רשת ליידי קומפורט משיקה נעלי עקב במראה קלאסי וגבוהות במיוחד . חזית העקב עגולה התורמת למראה מעודן והעקב  יישא אתכן לגובה של 8 ס"מ . למרות העקב הגבוה , הנעליים נוחות בשל מבנה הנעל הבנוי כפלטפורמה נסתרת. ניתן להשיג בצבע: ורוד אפרסק, פודרה, שחור, לבן ועוד.

מרבית דגמי ליידי קומפורט עשויים בטכנולוגיה מתקדמת כך שלכל דגמי הנעליים סוליה גמישה ונוחה המפחיתה זעזועים ובעלת מדרך אנטומי מוקפד . שימוש בעורות נאפה וחומריים איכותיים ונעימים למגע, במגוון גדול של עיצובים וצבעים בהתאם לטרנדים העדכניים המשלבים נוחות מבלי להתפשר על האופנתיות. במרבית הדגמים קיימת רפידה אנטומית ובטנת עור מקופדת.  סוליות קלות וגמישות.

להשיג במידות 36-42 . מחיר: 240 שקלים. ניתן להזמין דרך האתר <<< לרגל השקה שליחות חינם.

צילום פקשוט : עמירם בן ישי

נמאס לכם מדיאטות שלא עובדות? "אף מילה על קלוריות"

עטיפת דיסק אף מילה על קלוריות סופיכמה פעמים קיוויתם שהפעם תצליחו לרדת במשקל ולשמור על משקל תקין לאורך זמן, אבל שוב זה לא עבד? מחקרים מגלים כי ספירת קלוריות היא לא הדרך הנכונה לשמור על משקל תקין לאורך זמן. שם המשחק הוא אכילה בריאה ונכונה. סדרת הווידאו "אף מילה על קלוריות" מציעה לראשונה במקום אחד תוכנית מפורטת ועשירה לירידה במשקל. הסדרה כוללת את כל המידע הדרוש למעבר הדרגתי ונכון לאורח חיים בריא, מתייחסת להיבטים השונים של ירידה במשקל ומעניקה מידע נרחב על כל ההיבטים של תהליך הירידה במשקל, לרבות אכילה רגשית, התפיסה שלי את עצמי וכיצד זה משפיע על הצלחת הדיאטה, החשיבות של עשיית צעדים קטנים בדרך לשינוי, הסכנה במזון מעובד ואף מתכונים למאכלים בריאים. בסדרה משתתפים: מיכל צפיר, ד"ר גיל יוסף שחר, פיליס גלזר, ד"ר מיכאל ויינפאס, אנה נווה-לדרמן וד"ר דני קרת. "אף מילה על קלוריות" מוצעת גם ב-DVD.

הוצאת ספרי הבריאות "פוקוס" והפורטל הגדול בישראל לתזונה בריאה  Eatwell – משיקים סדרת וידאו לצפייה ישירה "אף מילה על קלוריות" שמציעה את כל

מה שדרוש למעבר לאורח חיים בריא ושמירה על תזונה בריאה. הסדרה "אף מילה על קלוריות" עושה סדר בשלל המידע שקיים כיום על תזונה בריאה ומעבר לאורח חיים בריא, ומגישה לצופים את עיקרי הדברים החשובים באמת עבורם. הסדרה מכילה את כל הידע הדרוש לירידה הדרגתית במשקל, תוך שינוי הרגלי תזונה. הסדרת מציעה ידע נרחב בכל ההיבטים של חיים בריאים: החל מהסבר על כיצד פועל גופנו, דרך פירוט על הסיבות שבגללן לא נכון לספור קלוריות, הסבר על מהי אכילה רגשית, טיפים פרקטיים לירידה במשקל, וכלה במתכונים בריאים להכנה פשוטה בבית.

בסדרה מככבים 6 מומחים מובילים לתזונה בריאה:

  • מיכל צפיר – מאמנת לאורח חיים בריא
  • ד"ר גיל יוסף שחר ( MD )- מומחה לרפואה תזונתית ורפואת הרמב"ם
  • פיליס גלזר – מומחית לבישול בריא
  • ד"ר מיכאל ויינפאס  (MD)- מומחה לרפואת משפחה
  • רופא סוכרת והרבליסט קליני, אנה נווה-לדרמן – מאמנת ומומחית לאכילה רגשית
  • ד"ר דני קרת  (MD)- רופא ונטורופת.

הסדרה כוללת חמישה סרטונים שמחולקים לחמישה נושאים:

פרק 1: למה דיאטות לא עובדות – מרבית הדיאטות מתעסקות רק במה אוכלים, וגורמות להתעסקות אובססיבית בספירת קלוריות. כשהגוף מקבל פחות ממה שהוא זקוק לו הוא נכנס למצוקה ולכן הוא מתגונן, מה שמקשה על ירידה במשקל. על פי מחקרים, דיאטות שמבוססות על ספירת קלוריות לא עובדות משום שכ-95% ממי שניסו אותן, חזרו למשקל הראשוני שלהם. אכילה רגשית באה לטשטש רגשות שלנו. רוב הדיאטות לא מתייחסות להיבט הרגשי שיש באכילה. חשוב שירידה במשקל תבוא עם עלייה ברמת הבריאות של האדם. על כל אלה ועוד תוכלו ללמוד בפרק הראשון.

פרק 2: התמכרויות וחשקים למזון מעובד – אחת הטעויות שאנשים עושים היא אכילה של מזון מעובד – מזון מוכן. רוב המוצרים בסופרמרקט הם למעשה מזון מעובד. מדובר במזון שעשיר בפחמימות, חלבונים ושומנים אבל דל במינרלים, ויטמינים, נוגדי חמצון, סיבים תזונתיים ועוד. במזון שאנו אוכלים חשוב לתת דגש על הערכים התזונתיים שאנו מקבלים ממנו. במזון מעובד יהיו תמיד פחות ערכים. המטרה של תעשיית המזון היא לעשות כסף. חשוב להתרחק ממזון מעובד כמה שניתן, משום שהוא לא בריא ומקשה על ירידה במשקל. מזון מעובד ואכילה רגשית כרוכים זה בזה, משום שהסיפוק באכילה של מזון מעובד הוא ממש מיידי. ככל שאוכלים יותר מזון מעובד כך התשוקה של הרגש למזון כזה גדלה וזו למעשה התמכרות. על כל אלה ועוד תוכלו ללמוד בפרק השני.

פרק 3: ידע כמפתח להצלחה – איזה מוצרים טבעיים משמשים מקור מצויין לשומן בריא, מה גורם להיווצרות סוכר בדם וכיצד מתפתחת תשוקה לפחמימות, אילו מזונות מונעים מחלות, מהו המקור הטבעי למגנזיום, מדוע חשוב להקפיד על תזונה בריאה מגוונת, למה כדאי לאכול כמה שיותר סיבים תזונתיים ועוד ועוד.

פרק 4: איך מתחילים בשינוי – על פי המומחים, הדבר הראשון הוא לקחת אחריות ולא לחפש אשמים, כמו גנטיקה וכו'. צאו מנקודת הנחה שהכל תלוי בכם. בפרק זה תלמדו לחשוב מה אתם כן יכולים להוסיף לתפריט שלכם כדי להעשיר אותו בתזונה בריאה. בנוסף לכך תקבלו טיפים כיצד לוותר על מאכלים שאתם מרגישים מכורים אליהם,  איך מחליפים בהדרגה תזונה לא בריאה בתזונה בריאה ומה החשיבות בהדרגתיות.

פרק 5: צידה בריאה לדרך – כל אחד יכול לשנות את המחשבות שהוא מזין בהן את עצמו. יש אנשים שמתמקדים רק בירידה במשקל וזו טעות. חשוב לחיות אורח חיים מלא בעשייה ויצירה וכשחיים בריא גם המשקל מתאזן. אל תנסו להיות רזים, נסו להיות בריאים. תנו דגש על מאכלים בריאים ומזינים שישפרו את המטבוליזם ותיפטרו מספירת קלוריות.

פרק זה מכיל גם מידע על מזונות בריאים, על איך חיים יותר בשלום עם הגוף שלנו, מדוע חשוב לא לקחת יותר מדי משימות בהקשר של תזונה בריאה בדרך לשינוי, החשיבות בניהול חיינו מתוך הקשבה לצרכי הגוף והרגש ועוד. בנוסף מציע הפרק החמישי מתכונים בריאים והנחיות לבישול של אוכל בריא.

לאחר הפנמת המידע הרב והמרתק שמציעה סדרת "אף מילה על קלוריות", יהיה לכם הרבה יותר קל לרדת במשקל ולשמור על התוצאות לאורך זמן. לרכישת הסדרה לצפייה ישירה או לרכישת DVD באתר <<<

רשת iShare מתרחבת ופותחת סניף חדש בתל אביב

חברת iShare, יבואנית מוצרי Apple לישראל, עושה צעד נוסף לקראת הפיכתה לרשת בפריסה ארצית ופותחת סניף חדש בתל-אביב. הסניף החדש ממוקם במתחם 'רביעיית פלורנטין' ומשתרע על פני 140 מ"ר, מצטרף לסניף הראשון של הרשת בפתח תקווה ולחנות המקוונת, אשר נפתחו מלפני מעל לשנה. עד סוף שנת 2016 צפויה הרשת לפתוח סניפים חדשים. מלבד מחירים אטרקטיביים במיוחד, לרגל פתיחת הסניף החדש בתל-אביב ביום ראשון ה- 20.3, ייהנו 200 הרוכשים הראשונים ממתנה ייחודית- אוזניות איכותיות.

חנויות הרשת, מאופיינות בעיצוב, אווירה, חווית קנייה ורמת שירות גבוהה כנהוג בחנויות Apple ברחבי העולם. רשת iShare מציעה את שלל מוצרי Apple במחירים הטובים בישראל לצד מגוון מוצרים נלווים של מיטב המותגים המתאימים למוצרי החברה.

לדוגמא: Apple Watch החל מ- 1,679 ש"ח,Apple TV  החדש החל מ-839 ₪ ו- MacBook Air 13 החל מ-4,999 ₪.

iShare מציעה חווית שירות ויעוץ מקצועית בבחירת המוצרים, התנסות בהם, שירותי הדרכה ותמיכה טכנית מבעלי מקצוע מוסמכים ומעבדות שירות תיקונים מקצועיות ומהירות בכל סניפי הרשת. בחנות החדשה מוצגים שלל מחשבי Mac ומוצרי הסלולר החדשים של Apple במצב עבודה פעיל ללקוחות המעוניינים להתנסות בהם. בנוסף, , iShare מעמידה לנוחיות לקוחותיה חנות אינטרנטית ומוקד מכירה טלפוני.

ishare.co.il – סניף פתח תקווה: שחם 32, פתח-תקווה. סניף תל-אביב: מתחם "רביעיית פלורנטין"- אברבנאל 72, ת"א. 1-700-70-70-48 שעות פעילות: א'-ה': 10:00-21:00, שישי וערבי חג: 09:00-13:00

הדור החדש של מקררי Haier בישראל

מקרר הייר
מקרר הייר

ניופאן, יבואנית Haier בישראל, מציגה קו חדש של מקררים חכמים, מעוצבים ובטכנולוגיה מתקדמת. Haier הינה יצרנית המקררים הגדולה בעולם אשר מייצרת כ – 12 מיליון מקררים בשנה. במסגרת ההשקה של ליין המקררים החדשים מציגה ניופאן, מגוון רחב ביותר של למעלה מ – 25 דגמים, המגיעים בגימורים ובצבעים שונים.הדגמים המובילים בהשקה הינם מקררי 4 דלתות חדישים עם מנועי אינוונטר חדשניים, דרוג אנרגטי הגבוה ביות A , ובגימור זכוכית מקורית במגוון צבעים.

ירון צפדיה, סמנכ"ל ניופאן מציין כי מדובר במהלך אסטרטגי של החברה במסגרתו החלטנו להתמקד בראש ובראשונה בליין המקררים היוקרתי של Haier אשר עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובחזית הקדמה הטכנולוגית- בחדשנות, באיכות ובעיצוב. אנו סבורים שלHaier , כיצרן הגדול ביותר בסין ואחד הגדולים בעולם, יש את הפוטנציאל להיות אחד משלושת המותגים המובילים בישראל- ואף להיות למותג המוביל בשוק הישראלי בשלוש השנים הקרובות.

Haier הינו מותג מוצרי החשמל המוביל בעולם כבר 7 שנים ברציפות לפי מדד EUROMONITOR, כאשר מוצרי Haier נמכרים ב 165 מדינות ברחבי העולם עם 130 מיליון אנשים שרכשו מקרר Haier בחמש שנים האחרונות. Haier משקיע רבות בפיתוח מוצרים ומחזיק בלמעלה מ – 16,000 פטנטים ייחודיים עם 5 מרכזי מחקר ופיתוח. לאחרונה רכשה Haier את חטיבת החשמל של GE ב 5.4 מיליארד דולר. הרכישה כוללת מספר מפעלים של GE בארה"ב. ג'נרל אלקטריק GE היא השנייה בגודלה בשוק האמריקאי, מה שיבטיח להאייר שליטה גם בשוק זה ויכולות משופרות להמשיך ולמצב עצמה כמובילה בעולם בתחום המקררים.

מקררי Haier יוצעו במחיר של החל מ- 2,000 שקלים למקררים הבסיסיים ועד למקררי פאר ענקיים 4 דלתות ברוחב של מטר במחיר צרכן של כ 15,000 שקלים.

קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וצילום. המייצגת הרשמית של  מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון  TOSHIBA,BOSE ,  HAIER, ILLY, JBL , Delonghi, kitchenaid, Magimix, Harman/Kardon, Bauknecht,  ACER, DELL, Indesit, Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups, VAX, Dirt Devil,  Canon, , GRUNDIG  ועוד.

Chinabuy במבצע חבילות ריהוט לבית ב-9,900 שקלים

חבילת עוברים לגור יחד- מזנון (צילום יח"צ)
חבילת עוברים לגור יחד- מזנון (צילום יח"צ)

chinabuy החל לפני כחצי שנה בייבוא ישיר של ריהוט איכותי מסין וכעת האתר מציע מערכת ריהוט שלמה לבית במחירים משתלמים במיוחד של החל מ-9,900 ₪. לקוחות cal  ייהנו מהנחה נוספת של 10% על כל הרהיטים באתר. בנוסף, האתר מציע בשיתוף cal הלוואה מיידית של עד 20,000 ₪ בפריסה של עד 60 תשלומים.

קבוצת chinabuy, השיקה לפני כחצי שנה קטגוריה חדשנית באתר הישראלי שלה: ריהוט ועיצוב הבית. מדובר בקטגוריה שלא קיימת באתרי הסחר האחרים ומהווה בשורה של ממש עבור הצרכן הישראלי, שיכול להזמין דרך האתר ריהוט בייבוא ישיר מהמפעל בסין בעד כחצי מחיר מהריהוט שנמכר בחנויות בישראל.

תחת הקטגוריה ניתן למצוא ריהוט לסלון, חדרי שינה להורים נוער וילדים, ריהוט גן, ריהוט משרדי ופינות אוכל. הספקים שנבחרו על ידי chinabuy הינם מפעלים בעלי תווי תקן מחמירים המייצרים מוצרים איכותיים מעל הממוצע המוכר לנו בישראל. קבוצת chinabuy מתחייבת לאמנת שירות הכוללת הקפדה על איכות, משלוח תוך 45 ימי עסקים, 14 ימי החזרה  גם עם המוצר תקין לחלוטין ואחריות ל12 חודשים.

 

האתר יצא במבצע אטרקטיבי ומציע חבילות ריהוט שלמות לבית במחירים של החל מ-9,900 ₪.

חבילות לדוגמא:

  • חבילת עוברים לגור ביחד כוללת ספה פינתית עם הדום לרגליים + מזנון + שולחן אוכל+ מיטה זוגית ב- 9,900 ₪ בלבד.
  • חבילת הרגע התחתנו כוללת ספה פינתית יוקרתית נפתחת+  שולחן אוכל מעץ מלא + מזנון בסגנון סקנדינבי+ מיטה זוגית בריפוד בד ב- 9,900 ₪ בלבד.
  • חבילת פול האוס לזוגות עם ילדים כוללת ספת עור יוקרתית לסלון+ שולחן אוכל עגול עם 4 כסאות מרופדים + מיטת הורים יוקרתית עם גב עור רך+ מיטת ילדים ברוחב 120 עם מקומות אחסון + פינת עבודה לתלמיד ב- 14,900 ₪

לצפייה בכל החבילות <<<

סדרת כיסאות NEGRONI בעיצוב אקלקטי של Lucca

NEGRONI BROWN מבית LUCCA להשיג בוואלה שופס (צילום יח"צ)
NEGRONI BROWN מבית LUCCA להשיג בוואלה שופס (צילום יח"צ)

לקראת חג הפסח רבים נוהגים לרענן את עיצוב הבית ולרענן את הנראות, אך לא חייבים להחליף את כל הריהוט אלא מספיק להחליף פריטים משלימים או כיסאות והרי לכם עיצוב מחודש…

חברת הריהוט Lucca"" מציגה: סדרת כיסאות  NEGRONI דמוי עור ב-3 צבעים לבחירה שחור, חום ולבן. העיצוב הנו אקלקטי וכשמה של הסדרה – NEGRONI, סוג של קוקטייל, העיצוב הנו קוקטייל של מספר סגנונות עיצוב. הכיסאות כוללים אלמנטים של קפיטונג' עם כפתורים בשילוב דמוי עור, רגלי עץ בהירות המתחברות האחת עם השנייה על ידי קשירות חבל שחורות המשרות מראה מעט גותי.

סדרת הכיסאות מתאימה למבחר צורכי ישיבה ברחבי הבית – ככיסאות אוכל סביב שולחן, לפינת קריאה בשל עיצובן הייחודי וכמקומות ישיבה משלימים בסלון הביתי (במקום כורסה).

הכיסאות נמכרים בזוגות בוואלה!שופס בלבד: מחיר לזוג 449 ₪ (מחיר מבצע לרגל פסח 408 ₪ בתוקף עד 21/4/16)

איסוף עצמי או משלוח על ידי שליח ב-69 ₪ לפרטים נוספים  באתר <<<

מבצעים

עד 50% הנחה על גופי תאורה נבחרים בדורי קמחי – תאורה אדריכלית

גוף תאורה דורי
גוף תאורה דורי

דורי קמחי – תאורה אדריכלית, אחת מחברות התאורה המובילות בישראל, יוצאת במבצע בלעדי לרגל חג הפסח – עד 50% הנחה על גופי תאורה נבחרים בחנות. גופי התאורה שבמבצע כוללים בין היתר מנורות לבית, לגינה, פרופילים, מנורות שולחן, קיר, תקרה ועוד.

התאורה בבתים ובחללים מסחריים משמשת בשני כובעים; האחד, מבחינה פונקציונאלית והארת החלל הנבחר, והשני, מבחינה עיצובית ואדריכלית. דורי קמחי – תאורה אדריכלית פועלים כל העת ליצור תאורה פונקציונאלית וחסכונית ויחד עם זאת חדשנית ומעוצבת בהתאם לבקשתו של הלקוח. לרגל חג הפסח, יוצאת החברה במבצע של עד 50% הנחה על מגוון גופי תאורה בחנות. בין המנורת המשתתפות במבצע ניתן למצוא סגנונות ועיצובים יחודיים המתאימים לתאורת פנים (בתוך הבית) ולתאורת חוץ (בגינה).

המבצע בתוקף לחודש אפריל 2016 בלבד. ניתן להשיג: באולם התצוגה ברח' קיבוץ גלויות 32, תל אביב ובאתר האינטרנט <<< בטלפון: 03-682-3857 ובבפייסבוק

מגוון פריטים ב- 20 שקלים בלבד בקניוני BIG FASHION

האביב כבר כאן וקבוצת ביג מרכזי קניות יוצאת במבצע בקניוני ה BIG FASHION: מגוון פריטים יימכרו בעשרות חנויות בקניונים במחיר של 20 שקלים בלבד! המבצע יתקיים עד לתאריך ה- 14.4.

במסגרת המבצע, יציעו חנויות האופנה המובילות בקניוני ה BIG FASHION מבחר של פריטים חג במחיר אטרקטיבי של 20 שקלים. בין החנויות המשתתפות במבצע: בוגארט, דלתא, קרייזי ליין, קרוקס, ללין ועוד.

הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית ביג מרכזי קניות מציינת כי השנה, עם תחילת עונת האביב, החלטנו להעניק לקהל לקוחותינו מבצע אטרקטיבי ביותר ואנו מציעים מבחר גדול של פריטים אופנתיים במחיר של 20 שקלים בלבד, ללא התניות ומבלי להתפשר על איכות וזאת כמובן לצד חווית קנייה ייחודית.

המבצע יתקיים עד לתאריך ה- 14.4 בקניוני BIG FASHION  טבריה, בית שמש, נצרת, אשדוד וירכא. הצטרפו לפייסבוק של BIG ותדעו LIVE על כל האירועים, המבצעים וההטבות שמחכות לכם במרכזי BIG בכל הארץ! דף הפייסבוק <<< .

ג'פניקה בחול המועד פסח

רשת ג'פניקה מתאימה את תפריט הרשת לחג הפסח ובמהלך חול המועד תציע בסניפי הרשת הכשרים את המנות האהובות והוותיקות של הרשת, בהתאמה לחג הפסח, ללא חמץ. בשאר סניפיה תציע הרשת את מנות התפריט הניתנות לשינוי, שלא יכללו חמץ.

בסניפי ירושלים, שמטבחיהם יעברו הכשר לפסח ויהיו נטולי חמץ, התפריט כולל מבחר מנות פתיחה, מרקים, סלטים ואת מנות הנודלס של הרשת, תחלפנה מנות אטריות אורז בדגש על המטבח האסייאתי ועל טעמי המזרח, שילוו ברטבים כשרים שיוכנו באופן מיוחד בסניפים עצמם, כגון רטבי טריאקי ורטבי חלב קוקוס על בסיס פסטו או קארי אדום. בקטגוריית הסושי, מנות הטמפורה יוצעו בתחליף של קמח מצה, או ללא טמפורה.

בין המנות:

  • טטאקי טונה אדומה צרובה על מצה חסה מתובלת ומעל רוטב פלפלים וג'ינג'ר עם ליים
  • קראנץ' טופו סלט – חסה אייסברג, עלים ירוקים, פלפלים, בצל ירוק, בצל סגול, עגבניות שרי ואבוקדו עם שומשום קלוי ברוטב ויניגרט לימון פיקנטי בתוספת קוביות טופו פריכות
  • אטריות אוסקה – אטריות אורז מוקפצות בפסטו אסייתי וחלב קוקס בתוספת ירקות/טופו/עוף
  • סנסט רול – סלמון בציפוי קמח מצה, אבוקדו, מלפפון ועירית בציפוי בטטה ורוטב טריאקי
  • ספיידר רול – דג לבן בציפוי קמח מצה ברוטב ספייסי מיונז, כוסברה, אספרגוס, חסה ועירית בציפוי סלמון נא

הרטבים שיוגשו הינם כשרים לפסח ומיוצרים בסניפים עצמם בסביבת עבודה כשרה

בסניפי הרשת הלא כשרים תציע הרשת את האפשרות לקבלת מנות התפריט הקבוע של הרשת ללא חמץ. בין המנות:

  • מרק תירס על בסיס קארי אדום וחלב קוקוס ועוף מאודה עם אטריות זכוכית במקום אטריות אודון
  • נודלס פוקט – אטריות מוקפצות בחלב קוקוס ופסטו אסייתי עם שלל ירקות, נבטים, כוסברה, בצל ירוק, בוטנים ופלח לימון בתוספת ירקות/טופו/עוף עם אטריות אורז במקום אטריות אודון
  • טוריקאצ'ו – חזה עוף מוגש עם אורז לבן וסלט חסה אישי בטיגון קמח מצה במקום פנקו

כל מנות הסושי בפנקו או בטמפורה ניתנים לטיגון בקמח מצה או ללא טיגון והרכיבים שמכילים חמץ ניתנים להסרה. המנות יוכנו בסביבת עבודה המכילה חמץ.

רשת  ג'פניקה היא חלק מקבוצת לאנדורה – קבוצת הקולינריה בבעלות ברק אברמוב אשר כוללת רשתות מסעדות בפריסה ארצית רחבה: רשת קינג ג'ורג' המונה 13 סניפים, רשת יוגו המונה 11 סניפים, רשת ציפורה אקספרס המונה 7 סניפים ורשת פינקי.

אביב הגיע פסח בא לאתר Paneco.co.il

מבצעי פסח בפאנקואיך יראה התפריט שלנו לליל הסדר? איזה מתנה נביא למארחים? מהן 4 כוסות היין שנרים סביב שולחן ליל הסדר עם קריאת ההגדה? על השאלה הראשונה אולי לא תמצאו מענה באתר PANECO אבל לשתיים האחרונות בהחלט שכן.

כנסו  ל – PANECO ותחסכו זמן וכסף. באתר תוכלו להנות ממגוון מבצעים אטרקטיביים לחג ברכישת יינות כשרים לחג, מוצרי אלכוהול ואביזרים משלימים שתוכלו להביא איתכם לשולחן החג גם כמתנה למארחים וגם לעצמכם.

להלן רשימת המבצעים המיוחדים:

  • רביעיית בלו נאן כשר לפסח, ב- 179 ש"ח במקום 192 ש"ח.
  • 2 טפרברג קולג' פטיט סירה + שני טפרברג קולג' שרדונה סימון ב-99 ש"ח במקום 112 ₪
  • מארז שישיה "דרך ארץ" ב-199 ש"ח במקום 279 ₪
  • שלישיית טרה מרלו 2011 ב-149 ₪
  • רקנאטי ספיישל רזרב ב-179 ש"ח במקום 189 ₪
  • 2 בקבוקי יין קברנה סוביניון , 2012  תוצרת יקב פסגות ב-149 ש"ח במקום 170 ₪
  • 2 בלו נאן כשר לפסח + גמלא קברנה מרלו השמורה + גמלא השמורה סוביניון בלאן     ב-185 ש"ח במקום 198 ש"ח.

הרכישה ב PANECO בטוחה, מיידית ונוחה. החל מתהליך ההזמנה הפשוט והקל, שלוקח לא יותר ממספר דקות ועד קבלת המוצר ארוז הרמטית עם שליח אישי (לאחר הצגת תעודת זהות) עד הבית תוך 1-4 ימי עסקים.

באתר נמכרים מוצרים ייחודיים שאין לרכוש במקומות אחרים כגון: גילה טקילה (אנייחו, רפוסדו, סילבר),  ויסקי סקוטי יוקרתי  KING OF QUEENS (12 שנה, 18 שנה, 21 שנה), ו- CARIBANA SOL (רום סילבר, רום מטובל).  בקרוב יתווספו לאתר גם וודקה בבושקה, וודקה STARS AND STRIPES ו-וויסקי CANADIAN HARITAGE.

בנוסף ניתן למצוא מוצרים משלימים ואקססוריז בתחום האלכוהול כמו כוסות מיוחדות, אביזרי יין חדישים, מתכונים לשייקים ומשקאות מיוחדים בשילוב פירות, תווי שי ועוד.

הזמנות לקראת פסח ניתן לבצע מהאתר עד לתאריך 19.4.2016.

האתר יהיה פתוח כל הזמן. משלוחים לא יתבצעו בין ה-22.4 -1.5.

משלוחים יתחדשו בראשון 1.5.2016.

הרכישה מתבצעת באופן מוגן ומאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PAYPAL.

לפרטים ותמיכה בטל:  1700-70-22-32 או באמצעות המייל <<<

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. משה טמסאת

    שלום,איפה ההסבר על וודקה פורטי?

  2. אליהו המעשי

    מרתק…בייחוד איך לרדת במשקל.
    מחכים בכיליון עיניים לראות כיצד זה משפיע על דני- כל שבוע תמונה שלו ושל המשקל…
    עבודה מאד יפה ומקצועית וכתבות מרתקות…

כתיבת תגובה