חדשות השבוע בעולם הרכב

סרטים של בצועי רכב מהירים, מכירה פומבית מעניינת, תאונה וכמעט תאונה מול עדשת המצלמה. גם מבצעי מכירות ואף רכב חדש מבית סקודה בקרוב אצלנו. גם בשורה בתחום הצמיגים ועוד כל טוב.

סקודה 2016 (צילום יח"צ חו"ל)
סקודה 2016 (צילום יח"צ חו"ל)

חדשות

סקודה רפיד 1.2 TSI במחיר 110,000 שקלים

חטיבת סקודה, מבית צ'מפיון מוטורס, משיקה את דגמי סקודה החדשים משנת ייצור 2016, עם שורה של שינויים: יותר אבזור ברמות השונות (כשגרסת ה- Elegance משתנה לטובת גרסת ה- Style) מערכת Start & Stop כסטנדרט, מנועים משודרגים המותאמים לתקני הזיהום יורו 6 ומערכות מולטימדיה חדישות יותר הכוללות בחלק מהדגמים Smart Link לסינכרון הסמארטפון עם מסך הרכב (מותאם לכול דגמי הסלולר החדישים).

במקביל לכך תציע חטיבת סקודה מחירים מעודכנים במספר דגמים (מחירון מצורף) ותרחיב את ליין מוצריה עם הוספת גרסה חדשה למשפחת הראפיד – לראשונה עם גרסת מנוע 1.2 TSI, המציעה ללקוחותיה רף כניסה נמוך מאי פעם למשפחתית, במחיר של החל מ- 109,990 ₪. דגם הספייסבק בנפח 1.2 מציע את אותה רמת האבזור הגבוהה (בשם Style) במחיר של 114,990 ₪.

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה: "המחירון החדש לאור דגמי שנת ייצור 2016 מציע שדרוגים משמעותיים לצד הטבות אטרקטיביות ובשורות לאלו הנזקקים לדגמים משפחתיים. מתוספת של גרסת ראפיד חדשה בנפח 1.2 שתספק לנו כלי נוסף בהתמודדות בסגמנט עם מחיר כניסה נמוך מאי פעם לסקודה ועד מחירים אטרקטיביים יותר עם תוספת אבזור בגרסאות האוקטביה והייטי השונות".

גרסת המנוע בנפח 1,200 סמ"ק של הראפיד מציעה גרסה מתקדמת, המותאמת לתקני יורו 2016, של ליין מנועי סקודה. המנוע המשודרג מגיע עם הספק של 90 כ"ס. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים DSG בת שבעה הילוכים. המנוע מספק תאוצה של 11.4 שניות מ- 0 ל- 100 קמ"ש ותצרוכת דלק חסכונית יותר של 21.7 ק"מ לליטר (נתוני יצרן) בנסיעה משולבת ההופכים אותה לאחת מהמשפחתיות היותר חסכוניות בקטגוריה. הראפיד מגיעה  עם דרגת זיהום אויר 3.

תוספות האבזור בגרסאות האוקטביה כוללים אבזור עשיר מבעבר, כשכבר בגרסת ה- Ambition מוצעים:

  • חישוקי סגסוגת קלה
  • מערכת Start & Stop
  • מזגן קלימטרוניק עם בקרת אקלים.

מנועי האוקטביה בעקבות ההתאמה לתקני יורו 6 מציעים כעת בתאמה מנועים משודרגים בהספק. גרסת 1.2 TSI עלתה מ- 105 כ"ס ל- 110 כ"ס ואילו גרסת ה- 1.4 עם 140 כ"ס עלתה ל- 150 כ"ס. ברמת גימור Style מוצע כסטנדרט תוספת מערכת Smart Link. המערכת מציעה סנכרון מלא בין מסך הסלולר על הפונקציות השונות בו על גבי מסך הרכב. המערכת תואמת למכשירי כדוגמת iPhone 6, גלקסי 6 ו- LG 4 ועוד.

מבצעי מכירות

קל אוטו -יריד חיסול מלאי 17-23 ביולי

קל אוטו יוצאת במבצע חיסול מלאי בעקבות מעבר למרכז לוגיסטי חדש בפי גלילות. חברת הרכב תקיים יריד מכירות רכבים חדשים ויד ראשונה בין התאריכים 17-23 ביולי במרכז הלוגיסטי החדש שהיא משיקה בפי גלילות. הרוכשים ייהנו ממבצעים חד-פעמיים והנחות ענק של עד 45%.

במסגרת היריד תציע החברה גם מגוון גדול מאוד של רכבים חדשים (אפס קילומטר), רכבי יד ראשונה, יד שנייה ועוד. במהלך היריד יזכו הרוכשים לתנאי מימון מיוחדים של עד 100% ועסקאות טרייד אין לכל רכב. כמו כן, קל אוטו השיקה לאחרונה מסלול מימון חדשני ובלעדי עבור רכבי אפס קילומטר: מקדמה נמוכה, תשלומים חודשיים נמוכים (עד 60 תשלומים) ויתרה בתום התקופה. מדובר במימון יוצא דופן, שכן עד כה ההלוואות המקובלות בישראל הן כאלו הנפרעות לאחר 36 תשלומים לכל היותר.

ההנחות ביריד חיסול המלאי יהיו אטרקטיביים במיוחד. כך למשל:

  • טויוטה קורולה סאן פלוס משנת 2011 שמחיר המחירון שלה עומד על 81,400 שקל תימכר במהלך היריד החל מ-49,990 שקל – הנחה של 39% מהמחירון.
  • רנו פלואנס סולר 1461 סמ"ק שנת 2011 תזכה להנחה של כ-42% ותימכר במחיר התחלתי של 46,500 שקל.
  • פורד פוקוס 2012, מנוע 1600, שמחיר המחירון שלה עומד על 79,400 שקל, תימכר באותם ימים בקל אוטו במחיר של 46 אלף שקל – הנחה של 42%.

לובינסקי טרייד ושופרסל בשת"פ מכירות עד סוף אוגוסט

לובינסקי טרייד, רשת הטרייד אין של קבוצת לובינסקי יבואנית פיג'ו, סיטרואן וMG   בשיתוף עם כרטיס אשראי שופרסל, יחלקו אייפון 6 או טלוויזיה 50 אינץ' מתנה בקניית רכב ממגוון הדגמים בלובינסקי טרייד. בנוסף, רוכשי מותגי הבית של לובינסקי טרייד- פיג'ו וסיטרואן ייהנו מחבילת לובינסקי מושלם הכוללת שנתיים אחריות מבית היבואן ושנתיים טיפולים לפי מפרט יבואן ללא תוספת תשלום. המבצע מותנה בתשלום של 5000 שקל מסכום הרכישה בעזרת כרטיס אשראי חוץ בנקאי של רשת שופרסל.

המבצע ייערך בין התאריכים: 15.7 עד 30.8.15. לתיאום פגישה ניתן להתקשר מכל טלפון 3008 *

שונות

חדש: צמיגי KMAX של Goodyear עכשיו בישראל

צילום יח"צ חו"ל
צילום יח"צ חו"ל

חברת ב.מ.ב, יבואנית צמיגיGoodyear  בישראל, החלה בשיווק סדרת צמיגי משא חדשים עם טכנולוגיית KMAX המציעה לציי רכב שיפור של עד 35% יותר קילומטר בחיי הצמיג ! זאת לצד שיפור בבטיחות (על פי תוצאות מעבדה, כשכל נתוני ההשוואה נעשו אל מול סדרות צמיגי Regional RHS II ו- Regional RHD II של Goodyear). סדרות הצמיגים החדשות יוצעו בכל הפנצ'ריות המורשות של Goodyear.

טכנולוגיית KMAX של Goodyear מציעה שילוב בין מבנה ייעודי של הצמיג, לבין גיאומטריית סוליה וחומרים עמידים, המבטיחים חיי צמיג ארוכים מבלי לפגוע בתכונות אחרות.  סדרת צמיגי משא בטכנולוגיית KMAX כוללת למעשה שלוש תת סדרות המותאמות, כל אחת באופן ייעודי, לתפקידם באחד מהפוזיציות/סרנים: עבור הצמיגים הקדמיים המשמשים להיגוי מוצעים צמיגי ה- KMAX S  הכוללים גשרי חיזוק בחריצים המרכזיים המתחברים אחד לשני ותומכים זה בזה, באופן שמגביל יכולת החלקה, במיוחד בשעת פנייה. עבור הסרן מניע פיתחה Goodyear את דגמי D KMAX המציעים עיצוב דוגמת סוליה כיוונית בצורת V ארוכה, שמורכב מ- Waffle sipes המגיעים בצורת S תלת ממדית. המבנה הייחודי ותצורת הסוליה יוצרים מגע עם הכביש בצורה הדרגתית וגם מתנתקים ממנו בתורה הדרגתית, דבר המגביל את הפוטנציאל להחלקת בלוקים ומייצר עד 35% יותר קילומטראז' לעומת הדגם הקודם. תת הסדרה האחרונה מיועדת עבור הנגרר עם צמיגי ה-  KMAX T. צמיגים אלו מוצעים בתצורת חלל מרובת רדיוסים ומורכבים מגומי בעל בלאי גבוה, עם תרכובת סוליה אופטימאלית המותאמת עבור צרכי הנגרר, הכוללת חומרים היוצרים התנגדות להיסדקות חריצים והתפוררות סוליה.

כל צמיגי KMAX כוללים תרכובת סוליה חדשנית בעלת תכולת סיליקה גבוהה, המעניקה חיי שירות ארוכים עם אחיזה אופטימלית בכביש רטוב, שחיקה אחידה, התנגדות גלגול נמוכה וחיסכון בדלק. הנוסחה של הסוליה משלבת כמות גדולה של סיליקה עם מערכת מיוחדת של חיבורים צולבים. מטריצת פולימר זו בעלת המשקל המולקולרי הגבוה מגבירה את הקשיחות ואת ההתנגדות לקריעה ומפחיתה את  החשל (היסטרזה). היתרונות בהשוואה לביצועים של תרכובות אחרות הן שיפור בהתנגדות לשחיקה, אחיזה בכביש רטוב, חיסכון בדלק, עמידות בפני נזקים, התנהגות כביש ויציבות. מבנה צמיגים אלו מאפשרים לציים להינות מעד 35% יותר קילומטר לחיי צמיג בהשוואה לסדרות היוצאות של Goodyear.

שמעון ביטון, מנכ"ל ובעלים משותף ב.מ.ב: "סדרת צמיגי המשא של Goodyear מציגה שוב את המחויבות הגבוהה של המותג לחדשנות המובילה לחיסכון וביטחון גם בתחום הצמיגים המקצועיים. סדרות אלו נעשו לאחר מחקרים שהוכיחו כי אורך חיי הצמיג עומד בראש סדר העדיפויות של מקבלי החלטות בציי רכב בעת בחירת צמיגים. צמיגי המשא החדשים של Goodyear מאפשרים לציי רכב לשפר משמעותית את יכולת העבודה, עם יותר זמן עבודה בין החלפה להחלפה, של צי המשאיות, הזמן וחיי הצמיג כפרמטר החשוב ביותר".

לסיום : סרטי השבוע

אוסף של 23 מכוניות ששוויו 65 מילון $ למכירה

אוסף מכוניות נדיר יוצא למכירה פומבית בעוד חודש במונטרה. באוסף 23 מכוניות יוקרה הכוללות פרארי אנזו שהיתה בצי המכוניות של האפיפיור, למבורגיני, בוגאטי ועוד. לאתר המכירה הפומבית, לחץ כאן

פרסומת שלא תראו באמריקה

כידוע, בארה"ב אין לקלל ואין להתבטא בגסות. הפרסומת הבא של סמרט forfour שוברת את הכללים ולכן גם לא תשודר בארה"ב.

https://www.youtube.com/watch?v=RsUKDu7iJGY

חניה אוטונומית גם במרצדס

כמה פעמים ניסיתם לצאת מהרכב בחניה צפופה וזו היתה משימה בלתי אפשרית ? מרצדס מציע פתרון להחנות הרכב עם שלט רחוק- Remote Parking Pilot. צא מהרכב ובעזרת הסמרטפון או שלט רחוק המתקשר עם המרצדס בבלוטות' תוכל להחנות בלי צורך לדיאטה על מנת לצאת מהרכב החונה.

פגאני

10 דברים שלא ידעתם על רכב העל המפנק, פגאני

מרדף כזה רק באמריקה

מרדף אחר גנב רכב, כמיטב המסורת האמריקאית. רק באמריקה.

טרקטור חודר למסלול המרוצים

החקלאי שעיבד את מטע הפרי לא היה מודע למבחני המרוץ שנערכו בין המטעים שלו. אינסטיקטים בריאים של הטרקטוריסט ושל נהג המרוץ מנעו סיום אחר.

פורשה חשמלי

פורשה LMP1 חשמלית יכולה להפגין ביצועים מהירים ומרגשים בפסטיבל המהירות של גודווד.

מסלול דריפטינג עשה במו ידך

תאונה: טרקטורון גורם לתאונה ובורח

https://www.youtube.com/watch?t=11&v=TRuyraYO5Xk

כתיבת תגובה