חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חדש על המדף של דני בר

מתכוננים לט"ו בשבט ולפורים ||| מבצעים, מוצרים חדשים ועוד ||| חידושי רכב ותחבורה ||| אפליקציה לעסקים קטנים ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

מונבטים – כריך חם (צילום מיה אוסלנדר)

חדש

מונבטים לרכישה גם בשופרסל-גרין ובאורגניק מרקט

מותג לחמי הבריאות מונבטים הרחיב את שיווק המוצרים לאור הביקוש הגובר. בימים אלה נכנסו המוצרים למתחמי גרין ברשת שופרסל ול"אורגניק מרקט". עד כה שווקו המוצרים בבתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

מונבטים היא סדרה חדשנית של לחמי בריאות מהצומח, העשויה משילובים מיוחדים של קינואה, כוסמת, קטניות מסוגים שונים, דגנים ללא גלוטן, ירקות ופירות. הסדרה מוצעת ב-15 טעמים.

החזון בפיתוח מונבטים היה להוציא לשוק מוצרים שיספקו תחליף ללחם ללא גלוטן, תוך הקפדה על כך שהרכיבים לא יכילו גלוטן באופן טבעי, שיהיו עשויים מרכיבים טבעיים, אורגניים וטהורים בלבד, ושיהיו בריאים ומזינים. המוצרים אינם מכילים סוכר או ממתיקים מלאכותיים, שמנים, שומנים, שמרים, חומרים משמרים וחומרי טעם וריח וכן אינם מכילים מרכיבים מן החי. מונבטים מיועדים לכל מי שחשוב לו לצרוך מזון טבעי, בריא ומזין. כמו כן הם מספקים מענה איכותי ומזין לחולי צליאק, לרגישים לגלוטן, לטבעונים ולצמחונים. פרטים באתר <<< 

Pharmers עם סכיני גילוח Dorco ובמחיר המשתלם ביותר

סכיני גילוח דורקו (צילום עומרי מרון)

אחת הבשורות המרכזיות שמציג אתר PHARMERS הינו חזרתו לישראל של מותג סכיני הגילוח האיכותי Dorco, לאחר היעדרות של קרוב לשנה. מוצרי חברת דורקו, המיובאים ומשווקים לישראל בלעדית ע"י PHARMERS, נחשבים לאיכותיים ביותר וידועים ברחבי העולם במחירם הזול בחצי עד שליש פחות לעומת סכיני הגילוח האיכותיים המתחרים.

Dorco שהוקמה בשנת 1955, היא חברת סכיני הגילוח ה-3 בגודלה בעולם הממוקמת בקוריאה הדרומית. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מספר מוצרי איכות שיעניקו תמורה מעולה למחיר, על מנת להתחרות במובילה העולמית. מוצרי דורקו נחלו הצלחה בארה"ב עם נתח שוק מדהים של 50% משוק האונליין האמריקאי, אפריקה, אסיה ואנגליה.

לאחר מתיחת פנים רצינית ועיצוב חדיש של המותג האהוב, המהווה את חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם, יתרחב שוק סכיני הגילוח בישראל ולצרכן הישראלי תתאפשר סוף סוף האופציה לרכוש סכיני גילוח איכותיים במחיר זול יותר מארה"ב. מגוון המוצרים כולל:

  • PACE 4- סכין מעולה בעלת ארבעה להבים בהשקת בכורה בישראל – סכין שמביאה בשורה גדולה לבעלי זיפים קשים ועבים הרגילים להשתמש במאך3. הסכין מתנקה בקלות רבה והשערות לא נתקעות בזכות צפיפות הלהבים כך שהסכין מבטיחה גילוח מהיר, חלק ועדין יותר, ואורך חיים עד ליותר מ-30% מהסכין האיכותית המקבילה. סכין מתאימה גם לאילו המגלחים לא רק את עור הפנים ולספורטאים. מחיר: מערכת סכיני הגילוח הבסיסית של   PACE4 כוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים) במחיר 68 שקלים.
  • PACE 6 – סכין פרימיום, הסכין הראשונה בעולם בעלת שישה להבים (פלוס טרימר- להב אחורית לעיצוב הזקן והפאות). ה'פייס 6' חזר, לאחר היעדרות של כשנה, כדי להתחרות על נתח השוק של סכין הפרוגלייד והפיוז'ן, ויש לו את כל הנתונים להצליח. הסכין, שמיועדת לאנשים עם עור רגיש ומגורה, מכיל קומבינציה של ויטמין E, אלוורה ושמן לבנדר שמרגיעה ושומרת גם על העור הרגיש ביותר. גם כאן הידית בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה ולא מרגישה גדולה או מסורבלת. מחיר: מערכת סכיני גילוח פרימיום 6 PACEהכוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים) במחיר 80 שקלים.

כל ידית של דורקו, מתאימה לכל סכין של דורקו ולהפך. פרטים ומידע נוסף באתר <<<

מאסטר שף עם רכז ורסק עגבניות איטלקיות

רסק עגבניות מאסטר שף (צילום: אסף לוי)

המותג הקולינארי מאסטר שף ממשיך להתרחב ומשיק  סדרת פרמיום של רכז ורסק עגבניות איטלקיות: 100% עגבניות איטלקיות, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים. העגבניות האיטלקיות מוכרות בטעמן ובאיכותן. הן נקטפות מהשדה בשלהי חודש אוגוסט, שיא עונת העגבניות באיטליה, כאשר העגבניות אדומות, בשרניות ועסיסיות. תוך שעות ספורות הן נארזות בכדי לשמור על האיכות והטריות של העגבנייה האיטלקית.

האיטלקים אשר עושים שימוש נרחב בעגבניות כחומר גלם במטבח האיטלקי, מעדיפים לקנות עגבניות ארוזות בפחית מחוץ לעונה מאשר עגבניות בשוק, מכיוון ששיטת הייצור המוקפדת של העגבניות לפי מיטב המסורת האיטלקית, שומרת על הטעם הנפלא והערכים התזונתיים של העגבניות האיטלקיות.

בשנים האחרונות לצד הטרנד הגובר של בישול מתמחה ושימוש בחומרי גלם איכותיים ומובחרים ניכרת עלייה משמעותית בצריכה בישראל בעגבניות תוצרת איטליה. גם במטבח הישראלי, עגבניות מהוות חומר גלם מרכזי במבחר רב של מנות: שקשוקה, פסטות, פיצות, לזניות, מרקים ותבשילים שונים ועוד. הצרכן הישראלי מעדיף את טעמה העשיר והאיכות הבלתי מתפשרת של העגבנייה האיטלקית. רסק עגבניות מארז שלישייה 140 גר' ליחידה במחיר 10 שקלים, רכז עגבניות 400 גר'. מחיר 8.90 שקלים.

משבוע הבא כפל רישיונות נהיגה ורכב רק בדואר, רשיומט, אינטרנט ובטלפון

החל מ-1 בפברואר 2018 לא ניתן יהיה להדפיס רישיונות נהיגה ורכב בסניפי משרד הרישוי. מדובר בנהגים שתוקף רישיונם פג ולא קיבלו את הרישיון לכתובתם, או נהגים שרישיונם אבד או נגנב ומבקשים להדפיס רישיון חדש (כפל רישיון).

משרדי הרישוי ימשיכו להדפיס רישיונות נהיגה ורכב, רק במקרים בהם לא ניתן להנפיק את הרישיון בערוצים המהירים, שמעמיד משרד התחבורה לרשות הנהגים. מדובר במקרים בהם נהגים נדרשים לחדש את רישיונם לאחר שלילת רישיון על ידי משטרה או בית המשפט, הליכי הוצאה לפועל ועדכון פרטים אישיים או שינויים טכניים ברכב.

יצוין כי משרדי הרישוי אינם מאפשרים כיום תשלום עבור רישיונות נהיגה ורכב, אלא להדפיסם בלבד. לעומת זאת, בערוצים השונים שהמשרד מעמיד לרשות הנהגים, ניתן לשלם עבור הרישיונות ולהדפיסם במקום אחד, בקלות ובנוחות, ולחסוך זמן יקר.

החל מ-1 בפברואר, הנפקת כפל רישיונות נהיגה ורכב תתבצע אך ורק באמצעות הערוצים המהירים: 700 סניפי דואר ישראל הפרוסים בכל רחבי הארץ, כ-100 עמדות רישיומט, המוצבות ברשת הסופר פארם ובמרכזי הקניות, אתר האינטרנט של משרד התחבורה וכן במוקד הטלפוני (*5678) או במענה האוטומטי הפועל 24 שעות ביממה.

רשימת סניפי הדואר בהם ניתן להנפיק את הרישיונות מפורסמת באתר האינטרנט של דואר ישראל. רשימת עמדות הרישוימט ניתן למצוא באתר האינטרנט של משרד התחבורה.

התכנית מבוצעת במסגרת רפורמה שכוללת שורה ארוכה של שיפורים מהפכניים בכל תחומי הרישוי, ובכלל זה הארכה משמעותית של תוקף רישיונות הנהיגה, צמצום הבירוקרטיה, הסמכת גופים נוספים במתן שירותי רישוי, הרחבת השירותים המקוונים, הנגשת המידע לאזרחים, העתקת משרדי רישוי למבנים חדשים ומרווחים ושיפור השירות בסניפים הקיימים.

כרמית עם סדרת "אגו מיקס" נשנושי שוקולד ב-3 טעמים חדשים

כרמית אגו מיקס (צילום סטודיו פליי)

לקראת חגיגות פורים ומשלוחי מנות. כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, משיקה, סדרת "אגו מיקס" נשנושי שוקולד ב- 3 טעמים חדשים. באריזות אישיות ומהודרות. סדרת "אגו מיקס" מתאימה לקהל הנוער והמבוגר. הסדרה מגיעה באריזות אישיות ומכילה שילוב של טעמים מפתיעים וללא שומן טראנס. הטעמים החדשים בסדרת "אגו מיקס":

  • כדורים  מצופים שוקולד חלב
  • כדורים מצופים שוקולד לבן
  • כדורים מצופים שוקולד חלב ולבן

סדרת הטעמים החדשה מצטרפת לטעמים הקיימים: מיקס מיני וופל מצופה שוקולד חלב, בייגלה מצופה שוקולד לבן / חלב, קרקר מצופה שוקולד חלב, חטיף תירס מצופה שוקולד חלב ועוד.

מחיר 5 שקלים לארוזה של 55 גרם. פרטים באתר <<< 

מבצעים

מלונות מטיילים חוגגים ט"ו בשבט

מדשאות במלון מטיילים אילון (צילום יח"צ)

רשת "מלונות מטיילים" המפעילה חמישה בתי מלון לאוהבי טיולים וחופש בגליל הירוק, מזמינה את הנופשים להתארח במלון מטיילים "אילון" או "גשר הזיו", ולחגוג את ט"ו בשבט במשק "עידן הפרי" במושב בצת שבקרבת בתי המלון. במקום תיערך חגיגה משפחתית ופעילות מיוחדת ברוח החג "בעקבות מגדלי הבננות". עוד במשק, סיור חקלאי כולל הסברים מרתקים, פינת צילום עצמית ("סלפי ט"ו בשבט"), חידון נושא פרסים, הפעלות ומשחקים, מסלול מכשולים ובנייה מקרטוני בננות. למי שחפץ לקנח את הפעילות בהתרגעות מפנקת, מציעה הרשת גם כניסה ללא עלות לקאנטרי עברון- מתחם הכולל בריכה מחוממת, ג'קוזי וסאונה. עוד מציעה הרשת לאורחים  את מיזם "קפה מטיילים"-  מפגש אישי עם צוות המלון, המסייע "לתפור" לפי היכולות, הטעם האישי והרכב הטיילנים מסלולי טיול ייחודיים בנופי ארצנו בקרבת המלון, סביב פינג'אן קפה ותה צמחים. ההצעה תקפה בשבת 27 בינואר ושבת 3 בפברואר. פרטים נוספים והרשמה באתר <<< ובטל': 054-8089061.

מזרחי טפחות עם הצעה לחופשה מפנקת ברשת ישרוטל

זו כבר הפכה לכמעט מסורת, שנה שישית שמועדון הלקוחות של מזרחי טפחות מציע מבצע אטרקטיבי ללקוחותיו: חופשה זוגית במגוון מלונות ברשת ישרוטל ב-1,500 שקלים בלבד, כולל מלונות היוקרה של הרשת. חברי המועדון יוכלו ליהנות מחופשות בתקופת החורף, ימי האביב ועד חודש יוני במגוון ממלונות רשת ישרוטל

רשימת המלונות המלאה והתאריכים האפשריים מופיעים במלואם באתר המועדון. ניתן להזמין חופשות עד תאריך 31 למרץ או עד גמר המלאי בשיטת כל הקודם זוכה. כל הפרטים באתר המועדון <<< 

אוכל ואלכוהול

קניון כפר סבא הירוקה חוגגים ט"ו בשבט

לכבוד ראש השנה לאילנות (31.1.18 ובין השעות 17:00-20:00) קניון כפר סבא הירוקה מזמין את כל המשפחה ליהנות מחוויות בלתי נשכחות –  סדנאות יצירה, קולינריה והפעלות – ללא תשלום. מתחמי הפעילות יעוצבו באווירת ט"ו בשבט על ידי שטיחים, שולחנות, כסאות ושילוט לסדנאות. ובנוסף, שחקן בדמות דחליל יקבל את הילדים ויסביר להם על עולם שמירת הצמחים בצורה היתולית ומשעשעת ויכניס אותם לאווירת החג.

  • סדנה להכנת ראש דשא-סדנה להכנת ראש דשא בעזרת זרעים, גרב ,נסורת וקישוטים נוספים.
  • סדנת אצטרובלים- סדנה לצביעת אצטרובלים צבעוניים ויפים במגוון צבעים.
  • סדנה להכנת פרח- סדנה להכנת פרח מבצק סוכר במגוון צבעים וטעמים.
  • פרח מפירות יבשים- סדנה להכנת פרחים ממגוון פירות יבשים.

משתלות יגור עם פסטיבל ט"ו בשבט המסורתי

סדנאות במשתלות יגור (צילום: אגמדיה)

משתלות יגור אשר נמצאות במתחם "חוצות יגור" יקיימו החל מיום חמישי ה-25.1 ועד יום שבת ה-3.2 את פסטיבל ט"ו בשבט המסורתי ושבמסגרתו יתקיימו מספר פעילויות לכל המשפחה: סדנת הכנת ראש דשא, סדנת שתילה לילדים והכנת פיצות עם תבלינים. בנוסף, יינתנו מגוון ענק של מבצעים והנחות על מגוון מוצרים. להלן שעות וימי הפעילות :

  • יום שבת ה- 27.1 (10:00-14:00)  יתקיימו סדנאות של הכנת פיצות עם תבלינים והכנת עציצים מבצק סוכר
  • יום שבת ה-3.2 (10:00-14:00) יתקיימו סדנאות לכל המשפחה: הכנת ראש דשא וסדנת שתילה לילדים

בנוסף, המבקרים במשתלה ייהנו מבצעים מיוחדים לט"ו בשבט. לדוגמא: כל העצים ב35% הנחה, קומפוסט ב-30% הנחה, רקפות (ק11) ב-16 שקלים, אמנון ותמר ב-10 שקלים.

פרטים נוספים באתר <<<

ישפרו פלאנט ב"ש עם סדנאות אוכל וקינוחים

סדנאות יצירה לילדים (צילום קישקוש)

מתחם ישפרו פלאנט באר שבע מקיים בכל יום ראשון ושלישי בחודש ינואר סדנאות יצירה בסגנון "עשה זאת בעצמך" לכל המשפחה. בכל מפגש יעברו הילדים חוויה מודרכת ומרתקת של חשיבה יצירתית ויכינו מוצר שימושי וייחודי. בסדנאות יתנסו הילדים בטכניקות שונות, מפטיש ומסמר ועד עבודה בבדים והכל נעשה בהדרכה צמודה וליווי מקצועי בכל שלבי היצירה. הסדנאות מתאימות לכל הגילאים וללא תשלום. בין סדנאות חודש ינואר תוכלו למצוא סדנת הכנת שבלול מבצק סוכר, מתלה למפתחות, סדנה להכנת עוגת שכבות, סדנה ליצירת ראש דשא וסדנת פרחי שקדיה מבצק סוכר.

  • 23.01.2018, שלישי, 17:30 – סדנת הכנת קינוחים:  והפעם- עוגת שכבות – טועמים ונהנים מהמתוק יחד עם הילדים
  • 28.01.2018, ראשון, 17:30 – סדנת יצירה ראש דשא: בואו ליצור את החבר הנוסטלגי והאהוב ראש הדשא, קחו אותו הביתה ואל תשכחו תספורות מדי פעם!
  • 30.01.2018, שלישי, 17:30 – סדנת שקדיה, בצק סוכר:  פעם שלישית גלידה, או יותר נכון פרחי שקדיה! בואו ליצור פרחים יפים ומתוקים מבצק סוכר.

אופנה ועוד

MANGO עם מבצעים ל-Valentine's

מנגו (צילום יח"צ חו"ל)

ענקית האופנה הבינלאומית MANGO מציגה קולקציית Valentine's רומנטית ומרשימה במיוחד

לקראת הוולנטיינ'ס דיי, רשת MANGO מציגה מגוון פרטי ערב מרשימים וטרנדיים במיוחד. הצבעוניות השולטת היא על טהרת השחור, אדום ונגיעות של לבן. שימוש בתחרות, בדי סאטן מבריקים ושילובים מושלמים של פייטים שמעניקים מראה נוצץ ומפזרים גלאם על הפריטים.

בין הפריטים שמציעה הרשת ניתן למצוא שמלת סאטן אדומה, מגוון גופיות בשילוב תחרה עדינה, חליפת חולצה וחצאית במראה שנות ה- 50 וכמובן אקססוריז להשלמת המראה. למראה קז'ואל מציעה הרשת חולצות טי מתוקות עם אלמנטים של לבבות ושפתיים. טווח מחירים: החל מ- 79.90 שקלים בסניפי הרשת.

CASIO ג'י-שוק עם מהדורה מוזהבת ומוגבלת של TORNADO GOLD

מותג השעונים G-SHOCK מבית CASIO חוגג השנה 35 שנות פעילות, מאז הוצג לראשונה ביפן בשנת 1983, ומשיק מהדורה מוגבלת בסגנון מוזהב, 'TORNADO GOLD' המיועדת לאוהבי השעונים. הסדרה המוגבלת כוללת שלושה דגמים ייחודיים, בגרסת ה-35 שנה, המבוססים על העיצוב השחור-אדום הקלאסי עם נוכחות בולטת לצבע זהב, שמסמל את המורשת של המותג ואת המחויבות לאיכות השעון. השעונים מיובאים ע"י קבוצת  T&Iוכוללים את 3 דגמי השעונים הפופולריים: GRAVITYMASTER , G-STEEL ו- FROGMAN.

הדגמים בסדרת TORNADO GOLD:

  • GRAVITYMASTER GPW2000TFB-1A מתגאה בטכנולוגיית  Triple-G, שמשמעותו עמידות בפני זעזועים, מכות וכוח צנטריפוגלי. בדגם זה מוטמע הדור הבא של מנוע חיבור 3-Way ויכולת טעינה סולארית מכל מקור אור. קוטר השעון הוא 51.7 מ"מ.
  • G-STEEL GSTB100TFB-1A משלב לוחות סיבי פחמן קלים ונוקשים ומתגאה ביכולת כיול זמן אוטומטי וקוטרו 53.8 מ"מ.
  • FROGMAN GWFD1035B-1 הוא שעון צלילה ברמה מקצועית העושה שימוש ביומן צלילה ובעל מצפן דיגיטלי, מד-טמפרטורה, נתוני ירח וגרף גאות ושפל. קוטר הדגם 53.3 מ"מ.

איך בוחרים ספק שירותי דיגיטאל

מדיה חברתית (צילום גיל סימקוביץ')

יעל דגן, מומחית לשיווק ברשתות חברתיות ודיגיטאל ובעלת YaDa Marketing מציע:

  • שקיפות: הכל על השולחן (לטוב ולרע). ספק השירותים שתבחרו צריך להיות כנה ופתוח על מנת להגיד במה הוא טוב, וגם במה פחות, אילו כיוונים נראים לו יותר ומה פחות, לדעת להמליץ על פלטפורמות בהתאם לעסק ולקהל היעד, ולא בהתאם ליכולות האישיות שלו, וכמובן גם לדעת מתי לא לקחת לקוח.
  • מבין את העסק: את הערך שהעסק מציע, ומי קהל היעד אליו העסק מבקש לפנות (בין אם אנחנו כמנהלים יודעים להגדיר אותו, ובין אם מתשאלים אותנו לגביו בכדי לחדד).
  • חיבור עם האסטרטגיה השיווקית הקיימת, ובין האופליין לאונליין: הדיגיטל הוא עוד כלי בתוך מערכת שיווקית שלמה (360 כפי שקוראים לה) וצריך לשרת את האסטרטגיה של העסק בצורה הנכונה ביותר לפלטפורמות בהן נבחר לעבוד.
  • גמישות ויצירתיות בהתאם למשאבים הקיימים: כי צריך לדעת לעבוד עם מה שיש. לא לכל עסק יש את אותם המשאבים, אבל אני מאמינה שדיגיטל ניתן לבצע תחת כל "מגבלה" (או אתגר) תקציבי. לא הכל חייב להיות קמפיינים ממומנים. התוכן האורגני יכול לייצר עבור העסק שלנו תוצאות לאורך זמן.
  • חיבור אישי: שותף לדרך. בסופו של דבר, גם אם מדובר בספק חיצוני, הוא צריך להרגיש שותף לדרך, להאמין בעסק שלנו ובהצלחה שלו.
  • זמינות לשאלות: מי אמר שהלקוח יודע הכל? בכל שעה של היום יכולות לצוץ שאלות, ובעיקר חששות לגבי… כל דבר בעולם הדיגיטל, ובעיקר בכל הנוגע לרשתות חברתיות. ספק השירות צריך להיות מוכן לתת מענה לכל שאלה, ולא משנה עד כמה התשובה לה נראית לו מובנת מאליו. כל עוד נזכור שמולנו עומד לקוח, שהפלטפורמות הללו לא תמיד הגיוניות עבורו – כך העבודה המשותפת תהפוך נעימה ויעילה יותר.
  • משאיר את ה-Data לעסק! מידע קריטי לגבי הצלחות המהלכים השיווקיים. החלטתם שהפעילות בדיגיטל תעזור לכם לגייס מידע, לאסוף לידים, לגרום לאנשים ליצור אתכם קשר – תדאגו שהData שנאסף יישאר בידי העסק שלכם. כל פעילות או קמפיין מייצרים אינפורמציה רבה לגבי קהל היעד שלכם, ולכן הוא, בראש ובראשונה – נכס שלכם.
  • בריף ותוכנית עבודה מפורטים, מותאמים למטרה המרכזית של העסק. ישבתם, נפגשתם, סיכמתם. מעולה. חשוב שתהיה תוכנית עבודה מסודרת, בדיוק כפי שעושים בכל פעילות שיווקית אחרת. אמנם מהירות התגובה בדיגיטל זריזה בהרבה מאשר בכלי השיווק האחרים, אך חשוב לעבוד לפי תוכנית מסודרת וידועה לשני הצדדים.
  • פתרון דיגיטל שלם, עם כל הכלים הנדרשים להפקת ויצירת החומרים (או נגישות לכך): הפעילות בדיגיטל לא מסתכמת בתזמון פוסטים בדרך כלל. נלווים אליה גם פעולות נוספות (בהתאם לדרישת העסק): יצירת תוכן (בלוגים או באתר העסק), עיצובים גרפיים נלווים, פנייה ישירה ללקוחות (e-mail marketing), ולכן כדאי לבחור בספק שירותים שיש ביכולתו להעניק פתרון כולל.
  • אל תתפתו להבטחות מפוצצות: אם מישהו מוכן לחתום לכם על הבטחה ל-X לידים, הצעות ל-Y מילים לקידום בגוגל או כל הבטחה כזו, תנסו לחשוב מהכיוון שלכם – האם אתם הייתם מבטיחים בוודאות משהו ללקוחות שלכם? אלו הצעות שכדאי לבחון ולהשוות.

רכב ותחבורה

יונדאי NEXO בתערוכת CES לאס וגאס

בתערוכת CES האחרונה בלאס וגאס, יונדאי חשפה את :NEXO

  • CUVחשמלי משולב FC עם טווח נהיגה של 570 ק"מ
  • טכנולוגיות מתקדמות
  • טכנולוגיות בטיחות חדשות
  • חניה אוטונומית גם ללא נהג ברכב

מודל ה- NEXO יוביל את החזון של יונדאי להאיץ את הפיתוח של כלי רכב בעלי פליטת מזהמים נמוכה. בהתאם ליעדים המחודשים של קבוצת יונדאי, החברה תציע 18 דגמים ידידותיים לסביבה לשווקים הגלובליים עד שנת 2025.

https://www.youtube.com/watch?v=EiCA_esNxg8

רכבת מהירה לירושלים מערב פסח

רכבת חשמלית בין תל אביב לירושלים תחל לפעול בתוך כחודשיים. קו הרכבת המהיר לירושלים יפתח ב-30 במרץ 2018, ערב חג הפסח, ויאפשר להמוני בית ישראל לעלות לרגל לירושלים, באמצעות רכבת חשמלית שתיסע במהירות של 160 קמ"ש.

השר, ישראל כץ הודיע כי בשלושת חודשי ההרצה הראשונים של הרכבת, ניתן יהיה לנסוע בקו ירושלים – תל אביב, הלוך וחזור ללא תשלום, באמצעות כרטיס רב קו.

בשלב הראשון תפעיל הרכבת מסילה אחת מתחנת האומה בירושלים (ע"ש הנשיא לשעבר יצחק נבון) לתחנת רכבת ההגנה בתל אביב. תדירות הרכבת תעמוד בחודשים הראשונים להפעלתה על שתי רכבות בשעה, לכל כיוון. זמן הנסיעה בין תל אביב לתחנת האומה יעמוד על 28 דקות בלבד.

בשלב השני, שיחל מספר חודשים לאחר מכן, תפעיל הרכבת שתי מסילות בין תחנת רכבת האומה לתחנת ההגנה, ותדירות הרכבת תגדל לשלוש רכבות בשעה, בשעות השיא לכל כיוון, כך שבכל 20 דקות תצא רכבת לירושלים וממנה. בעתיד ניתן יהיה להגדיל תדירות הרכבת לשש רכבות בשעה בשעות השיא.

תחנת רכבת האומה היא חלק מהמרכז התחבורתי הגדול בישראל, שיכלול גם שתי תחנות של הרכבת קלה, תחנות מוניות וחניון חנה וסע המכיל יותר מ-1,200 מקומות חנייה. המבנה התחתון של התחנה נמצא בעומק של יותר מ-80 מטר מתחת לפני הקרקע. הוא מורכב ממנהרות ופירים וכולל ארבעה רציפים באורך של 300 מטרים כל אחד (בשעת חירום ישמש מבנה התחנה כמקלט אטומי). הקשר לתחנה העליונה יתבצע באמצעות שלוש מעליות מהירות, המכילות כל אחת 35 נוסעים, שאמורים לעלות לרציפים העליונים בתוך מספר שניות. המעליות וחלק מהדרגנועים, כבר שמישים ופועלים. מבנה התחנה העליונה נבנה מזכוכית, והוא כולל 40 עמודי פלדה בגובה של 13 מטרים ומעליהם צוהר ענק בקוטר של 21 מטרים. גודל התחנה עומד על כ-70 אלף מ"ר והוא כולל רציפים, שטחי שירות ופירי אוורור. חלקה העליון של התחנה כולל אולמות כניסה, כרטוס, שירותים לנוסעים וחדרי מערכות בשטח כולל של כ- 20 אלף מ"ר. מערך הבטיחות של התחנה תוכנן על פי אמות מידה בינלאומיות המחמירות ביותר והוא נותן מענה לשהותם של כ-4,000 נוסעים בעת ובעונה אחת.

קו הרכבת המהיר לירושלים כולל מסילה כפולה באורך של 56 קילומטרים, שיעבור דרך נתב"ג, העיר מודיעין ושער הגיא, ויגיע לירושלים. מהירות הרכבת תעמוד על 160 קמ"ש והיא תבצע כארבע מיליון נסיעות בשנה הראשונה. עלות הקמת הקו נאמדת ב-7  מיליארד שקלים.

אוטודיל עם שיא מכירות בסיכום שנת 2017

רשת אוטודיל, חברת המשומשות והטרייד אין הגדולה בישראל, מסכמת שנת שיא עם מכירה של 9,500 כלי רכב השנה, עליה של כ-5 אחוזים לעומת אשתקד. מנתוני אוטו דיל עולה כי סגמנט הג'יפונים (((SUV גדל ב-60 אחוזים לעומת 2016, ומהווה 17 אחוזים מכלל המכירות, בשוויון עם סגמנט המשפחתיות.

  • סגמנט סופר מיני שומר על מובילות עם 21 אחוזים מסך כל המכירות.
  • קטגוריית המנהלים ממשיכה לסבול משחיקה ורושמת ירידה של כ-3 אחוזים – מ-8 ל-5 אחוזים.
  • שוק היוקרה שומר על יציבות (6 אחוזים)
  • סופר פרימיום (700,000 שקלים ומעלה) – נמכרו ברשת כ-50 מכוניות השנה
  • בגזרת אסטון מרטין: נמכרו 21 אסטונים השנה, סה"כ 61 אסטונים אשר נוסעות בכבישי ישראל!

בתוך כך, החלה בניית אולם תצוגה חדש של אסטון מרטין במתחם אוטו דיל בבני ברק, בהשקעה של מעל למיליון שקל אשר נבנה על פי ה- CI של אסטון העולמית. האולם החדש נבנה על שטח של 200 מ״ר, יעניק חווית רכישה ייחודית ואמור להיפתח במהלך חודש מרץ. האולם החדש יחליף את האולם בהרצליה פיתוח לטובת המתחם בבני ברק מתוך כוונה ליצור "one stop shop" הכולל את רכבי אוטודיל, אוטודיל פרימיום, אסטון מרטין וזרוע הטרייד אין התומכת בהם.   קרדיט: אוטודיל

כללי

Vegans pay less – ביטוח בריאות מיוחד לטבעונים

לאחר שזכתה להצלחה ברחבי העולם, מגמת הביטוח חיים ובריאות לטבעונים מגיעה גם לישראל. חברת 'לביא' חברה לעמותות טבעוניות, מתוך רצון ואידיאולוגיה לקדם את הטבעונות בישראל ויחד הקימו את מיזם Vegans pay less (VPL) ופיתחו מסלול ביטוח חיים ובריאות לטבעונים הכולל הנחה משמעותית במחיר הביטוח וגם התחייבות לתרומה למען בעלי חיים מתוך תשלום הביטוח.

בשנים האחרונות, מגמת הטבעונות בעולם הולכת ומתחזקת, וכך גם בישראל, הנחשבת למובילה בתחום בהשוואה לעולם (5% מהאוכלוסייה הינם טבעונים). מחקרים רבים מחזקים את הטענה שאורח חיים טבעוני הוא בריא יותר, מאריך את תוחלת החיים ותורם לבריאות ולסביבה. כך לדוגמא, הוכח כי לטבעונים יש כ- 63% פחות סיכוי לחלות במחלות כגון יתר לחץ דם, 15% פחות סיכוי לחלות בכל סוגי הסרטן, 49% פחות סיכוי לחלות בסוכרת ו- 15% פחות סיכוי למות מכל סיבה שהיא והכל ביחס לאוכלי הבשר.

'כלל ביטוח' הינה הראשונה מחברות הביטוח המובילות בישראל להצטרף למהפכה במסגרת הביטוח לטבעונים. לביטוח הבריאות בתנאים המוצעים, יוכלו להצטרף אך ורק חברים בעמותות טבעוניות תחת תנאי הקבלה הנהוגים בהן. חשוב לציין, שהקבלה בהתאם להצהרת בריאות וחיתום מלא.

Refresh עם מפעל חדש למוצרים ללא גלוטן בשדות נגב

eמח רב תכליתי ללא גלוטן ריפרש

יצרנית המוצרים ללא גלוטן נטורל קייקס, בבעלות רפאל חדד, המתמחה בייצור ושיווק מוצרים ללא גלוטן בהם עוגות, מאפים, קמחים ומאפים קפואים, מקימה מפעל חדש לייצור מוצרים ללא גלוטן בשדות נגב הסמוך לנתיבות. המפעל החדש, אשר הוקם בהשקעה של 20 מיליון שקלים, משתרע על שטח של 5 דונם ובמבנה של כ- 2500 מ"ר וכולל קווי ייצור למוצרים יבשים, מאפים, תערובות ומוצרי מאפה קפואים. המפעל יעסיק כ-100 עובדים, תושבי נתיבות והסביבה, ויפעל תחת התקנים המחמירים ביותר לבטיחות מזון.

בתוך כך משיקה החברה מותג חדש Refresh אשר יחליף את השם נטורל קייקס בכל קטגוריות המוצרים. תחת המותג החדש ישווקו מוצרים ללא גלוטן במחיר שווה לכל נפש, כחלק ממענה צרכני לשוק הנמצא בצמיחה מתמדת. בנוסף, תושק גם קטגוריה חדשה של דגני בוקר, בה ישווקו בשלב הראשון שני מוצרים חדשים: דגני בוקר ללא גלוטן במילוי קרם שוקולד ודגנים ללא גלוטן במילוי קרם נוגט. כל המוצרים יישאו סימון מיוחד ללא גלוטן כרשום בחוק ויהיו מותרים גם לצליאקים.

המפעל החדש מביא בשורה גם לחקלאי הדרום. החברה חתמה על הסכמי סחר עם מגדלים ותרכוש מהם חומרי גלם של תוצרת חקלאית לייצור מוצריה. הפצת המוצרים תיעשה על ידי חברת ליב, המתמחה בשוק מוצרי הבריאות.

המפעל החדש פועל תחת סטנדרטים בינלאומיים לאיכות ובטיחות מזון ומפוקח על ידי גורמי פיקוח ממשלתיים (משרד הבריאות) וע"י מכוני בקרה והתעדה מובילים בתחום הללא גלוטן. למפעל מחלקת איכות ובטיחות מזון סביב השעון, שתפקידה לוודא כי תהליכי יצור המזון מבוצעים תחת תנאי יצור נאותים. חברת נטורל קייקס פועלת משנת 2003 בשוק ללא גלוטן.

המועצה לצרכנות עם טיפים לצרכן במקרה של הליכי פירוק נגד בית העסק

אם אכן הוגשה בקשה לפירוק (הבקשה מתפרסמת ברשומות) עדיין ישנם מצבים בהם הצרכנים יכולים לצמצם את הנזק שנגרם להם. יש לבחון בין מספר מצבים שונים:

  • צרכנים שכלל לא קיבלו את התמורה בעבור כספם– ניתן לדרוש ביטול תשלומים עתידיים, אולם החוק שונה אם מועד האספקה שנקבע מראש חלף או לא חלף.
  • אם מועד האספקה כבר חלף, ניתן לבצע הליך ביטול העיסקה בשל "כשל תמורה", כלומר לשלוח מכתב ביטול לעסק ולחברת האשראי, בו תבקשו לבטל את כל התשלומים העתידיים. בנוסף, ניתן לבטל צ'קים אם הם צ'קים לא סחירים (צ'קים  "למוטב בלבד").
  • אם מועד האספקה טרם חלף, כדאי לשלוח הודעה לחברת האשראי, לפיה הוגשה בקשה לפירוק נגד הספק. החוק קובע כי במקרה של בקשה לפירוק, חברת האשראי לא עוצרת את הגבייה, אלא רק משהה את העברת הכספים לחברה. חברת האשראי תפעל בהמשך בהתאם להנחיות בית המשפט: אם בסופו של יום בית המשפט יורה על פירוק החברה, כל הסכומים שניגבו יוחזרו לצרכן.
  • צרכנים שקבלו רק חלק מהתמורה –אם ניתן להעריך את שווי המוצרים שלא סופקו ומועד ההספקה חלף, יש לפנות לחברת האשראי בדרישה לעצור תשלומים עתידיים עד לגובה התמורה שלא סופקה.

LEADer עם אפליקציה לעצמאים ועסקים קטנים

LEADer  – אפליקצית ניהול לקוחות חדשנית בעלת אלגוריתם חכם הנועדה לבעלי מקצוע עצמאיים (קטנים) החל מעו"ד, רו"ח, יועץ ומתווך ועד קוסמטיקאית, חשמלאי, אינסטלטור וטכנאי. האפליקציה בעלת ממשק חוויתי מתקדם והנה מהירה, פשוטה וחכמה, אשר מאפשרת לכל אחד לנהל לקוחות בנייד בקלות יתר (גם לאנשי מקצוע שאין להם "גישה" לטכנולוגיה ומחשוב) בעזרת מכלול כלים אוטומטיים ופשוטים (כגון כרטיס ביקור דיגיטלי, תזכורות, פגישות, הצעות מחיר, הערות לקוח, כרטיסיית לקוחות ועוד שלל כלים שיקלו על עבודתך וישפרו את ביצועיך העסקיים). כך למעשה LEADer  תשפר את ביצועיהם של המשתמשים מול לקוחותיהם, תדמיתם של המשתמשים ואף תגדיל את סגירת העסקאות…..והכל בקליק!

מערכות ניהול קשרי לקוחות המוצעות היום בעולם נותנות בעיקר מענה לעסקים גדולים או בינוניים הדורשים מערך מסיבי של מעקב וסנכרון אינפורמציה בין עובדי הארגון לרבות ניהולי מלאי, מעקב ודיווחי מכירות, הזמנות ועוד תכונות שהעצמאי הקטן העובד בגפו אינו צריך ולכן אין מענה לאוכלוסיה זו שאינה מבוטלת הזקוקה לארגון, ניהול וסדר מול לקוחותיהם. LEADer  מבצעת פעולות אוטומטיות רבות בזמן ולאחר שיחה החוסכות זמן, אנרגיה ומשאבים מהעצמאי הבודד. והכל דרך הנייד ובקליק! (וזו גם הסיבה שאינה פותחה לאייפון בעלת המערכת הסגורה שאינה מתירה פעולות אוטומטיות(

LEADer  מזהה שיחה מלקוח חדש ומזינה אותו אל המערכת, שולחת ללקוח הפוטנציאלי כרטיס ביקור דיגיטלי לאחר שיחתך הראשונה עמו, והפעם הבאה שיתקשר יופיע חלון קופץ על המסך בזמן השיחה עמו מלווה בכל ההערות על אותו לקוח.

  • תתזכר את הלקוח אוטומטית על פגישתכם עמו בהודעת סמס.
  • תנהל רשומות לקוח לרבות הערות, תזכורות, הצעות מחיר מוכנות בקליק לוואטסאפ או למייל הלקוח.
  • סטטיסטיקות באינפוגרפיק ויזואלי על מדד זמינות וחזרה ללקוחות ומדד סגירת עסקאות מהלידים הנכנסים
  • ועוד תכונות רבות שיעזרו לעצמאי קטן להתנהל כגדול ובקלות!

להורדת האפליקציה באתר <<<

בואינג עם רחפן חשמלי להעברת מטענים

בואינג, יצרנית המטוסים המובילה בעולם, חשפה אב-טיפוס של רחפן חשמלי (CAV) חדש, המיועד לשאת מטענים במשקל של עד כ-230 קילוגרמים (500 פאונד) ובעל יכולת המראה ונחיתה אנכית (eVTOL). המודל הראשוני של כלי הטיס נועד לשמש ככלי להעברת מטענים והוא ישמש לבדיקת הטכנולוגיה האוטונומית של בואינג עבור כלי טיס עתידיים.

הרחפן תוכנן ונבנה על ידי מהנדסי הפיתוח של בואינג, בהובלת HorizonX וחטיבת המחקר והטכנולוגיה של בואינג, תוך פחות משלושה חודשי עבודה. האב טיפוס כבר השלים בהצלחה את בדיקות הטיסה הראשונות במעבדות המחקר והטכנולוגיה שבמיזורי. כעת, משמש הרחפן את מומחי חברת בואינג כאבן בוחן לפיתוח טכנולוגיה אוטונומית עתידית.

ה-CAV מופעל על ידי מערכת הנעה חשמלית ידידותית לסביבה ומצויד בשמונה להבים מיוחדים שמסתובבים לכיוונים שונים ומאפשרים טיסה אנכית. אורכו של הרחפן הוא 4.57 מטר, רוחבו 5.49 מטר, גובהו 1.22 מטר, ומשקלו 339 ק"ג.

בואינג ממשיכה להוביל בעולם התעופה: בשנת 2017 סיפקה בואינג יותר מטוסים מסחריים מכל יצרן אחר, זאת השנה השישית ברציפות. את 2017 סיימה בואינג עם שיא חדש של הספקת 763 מטוסים לחברות תעופה שונות ברחבי העולם.

חלק מההצלחה נזקפת לזכותם של שני המטוסים המובילים בשוק ה-737 וה-787. במקביל, בואינג צברה במהלך השנה האחרונה 912 הזמנות נטו, בשווי של 134.8 מיליארד דולר. נתון זה משקף ביקוש גדול למטוסים צרי גוף וכן למטוסים רחבי הגוף של החברה.

בואינג שברה שיא חדש עם מטוס ה-737, בכך שהיא העלתה את היצור ל-47 מטוסים בחודש בשנת 2017. הספקת מטוסי ה-737 MAX החדשים הסתכמו במספר חסר תקדים של 529 מטוסים. גם מטוס 787 דרימליינר, לא נשאר מאחור. בואינג המשיכה לייצר דרימליינרים בקצב הגבוה ביותר בשוק מטוסים רחבי הגוף, וסיימה את השנה האחרונה עם מסירת 136 מטוסי 787 לחברות תעופה ברחבי העולם. בואינג שברה שיא נוסף עם 5,864 מטוסים שהוזמנו עד סוף 2017, הזמנות אלו שוות לשבע שנים של ייצור מטוסים.

אס.סי ג'ונסון עם סקר הרגלי ה"בילוי" והניקיון בשירותים

דאק נוזל לאסלה ב-2 ניחוחות חדשים (צילום: אפרת אשל)

סקר שערכה חברת אס סי ג'ונסון יצרנית מותג DUCK בשיתוף חברת דיאלוג חושף את הרגלי "הבילוי" והניקיון של הישראלים בחדר השירותים. הסקר נערך לרגל השקת 2 הניחוחות החדשים של מותגDuck  (דאק) והשתתפו בו 611 נשאלים – גברים ונשים בגילאי 18-64 במדגם ארצי מייצג. מניתוח הסקר עולה כי :

  • 36% מכלל האוכלוסייה מנקים את האסלה כל יום
  • 48% מכלל הציבור חשפו כי בעודם יושבים בשירותים הם גולשים ברשתות החברתיות
  • 39% גילו שהם מרפדים את האסלה בנייר כאשר נכנסים לשירותים במקום עבודתם
  • 90% מהישראלים מנקים את האסלה לפחות פעם בשבוע.

מסתבר שהמדיות החברתיות נכנסו לנו לתחתונים והן שולטות גם בדרך בה הישראלים מעבירים את זמנם בשירותים – 46% מהגברים לעומת 50% מהנשים, 16% מעדיפים להעביר את הזמן בקריאת עיתון או ספר, מתוכם 22% גברים 11% נשים, 3% מדברים בטלפון, נשים וגברים גם יחד.

עוד נתון שהתגלה בסקר מראה כי מעל גיל 35 השימוש בטלפון הסלולרי בשירותים יורד משמעותית, בגילאי 18-24 60% גולשים ברשתות החברתיות בעודם יושבים בשירותים לעומת 16% בגילאי 64.

הישראלים לא ממש מרוצים מניקיון השירותים במקום עבודתם בו הם מבלים את רוב היום שלהם –  61% ענו שהניקיון סביר ו-17% ענו כי גרוע במיוחד.

ומה לגבי טיב המפגש עם האסלה במקום העבודה?

  • 24% ענו כי יושבים על האסלה, מתוכם 26% גברים ו-22% נשים
  • 28% עושים סקוואט באוויר ודווקא שמענו שזה מחזק את השרירים 41% בקרב הנשים לעומת 13% בקרב הגברים
  • 39% מתעסקים במלאכת הריפוד בנייר, מסתבר שרוב העוסקים במלאכה הם דווקא הגברים עם  51% בהשוואה לנשים עם 29%.

 

עלו החודש

נושאים פופולריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *