חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חדש על המדף של דני בר

חגיגות הבוז'ולה בחמישי הקרוב ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חגיגת הבוז'ולה

המרתף של רוזנר חוגג הבוז'ולה

חגיגות בוז'ולה ברוזנר
חגיגות בוז'ולה ברוזנר

החגיגה השנתית של יינות חבל בוז'ולה חוזרת למי שלא יודע, מקור היינות הוא בחבל ארץ מקסים בצרפת, צפונית לעיר ליון, עליו מספרים שיש בו יותר כרמים מאנשים ויותר יין ממים. יינות הבוז'ולה נובו, היינות הראשונים היוצאים אל השוק בכל בציר, הינם יינות קלים ופירותיים אשר מיוצרים בשיטה מיוחדת ואינם מתיישנים כלל. היינות הצעירים המפורסמים ביותר בעולם נוחתים בישראל ונפתחים בחגיגת טעימות וכיבודים בחנויות יין רבות אחת החגיגות היותר מעניינות שתהיה בחמישי הקרוב תהיה במרתף של רוזנר, כפר סבא.

בנא משקאות עם חגיגות הבוז'ולה

בוז'ולה דה-באף (צילום יח"צ חו"ל)
בוז'ולה דה-באף (צילום יח"צ חו"ל)

רשת "בנא משקאות", רשת חנויות היין והאלכוהול המובילה בישראל, מזמינה את כל חובבי היין לסניפיה בראשון לציון, ביל"ו ופתח תקווה לחגיגות "הבוז'ולה נובו" שהיא חגיגה של חוגגי היין, בצרפת ומחוצה לה.

בישראל, החגיגה השנתית של התוצר הראשון מהבציר החדש שהבשיל, הנקרא "בוז'ולה נובו" תתקיים ביום חמישי ה-17.11 בין השעות 17:00-22:00 בסניפי הרשת בראשון לציון, סניף ביל"ו וסניף פתח תקווה.

יינות הבוז'ולה יגיעו לסניפי הרשת ישירות מיקבי דו באף ולואי ז'אדו שבצרפת, ויוגשו לקהל הרחב לטעימות ללא תשלום, כאשר ניתן יהיה גם לרכוש במקום. בנוסף, יוגשו טעימות של יינות צעירים מיקבים ישראליים כגון טפרברג, יקבי ברקן ועוד. האירוע בסניפי "בנא משקאות" פתוח לקהל הרחב וללא תשלום, ומיועדים לבני 18+ בלבד.

באשר פרומז'רי חוגג הבוז'ולה

bashar בשאר בחיפה (צילום יפית שקאלו)
bashar בשאר בחיפה (צילום יפית שקאלו)

בסניף החיפאי של רשת המעדניות באשר פרומז'רי יחגגו ביום ה' 17.11 את פתיחת הבוז'ולה במסיבה גדולה, במהלכה יימזגו לכוסות יינות בוז'ולה מקוריים מצרפת. בנוסף ליין, יהנו החוגגים מטאפסים מיוחדים וגבינות בוטיק וכן ממוזיקה של הדי ג'יי ALI CHIVE. במהלך החגיגה תנתן הנחה של 10 אחוזים על כל המוצרים במעדנייה.

באשר פרומז'רי גרנד קניון חיפה. טל': 04-8268228. יום חמישי 17.11 החל משעה 22:00

חדש

טיב טעם עם חודש איטליה

שבוע איטליה בטיב טעם (צילום אסף לוי)
שבוע איטליה בטיב טעם (צילום אסף לוי)

רשת הסופרמרקטים  'טיב טעם' ממשיכה במסורת "חודש מדינה" מהעולם. ותחגוג  עד 28 בנובמבר 2016 ב- 37 סניפיה ברחבי הארץ את חודש איטליה,  תחת הכותרת: "כשחומרי הגלם טובים, לא צריך להתאמץ כדי להכין ארוחה טובה", שיתמקד בעולם הקולינריה האיטלקי על כל טעמיו וסוגיו.

במסגרת חגיגות חודש איטליה בסניפי רשת טיב טעם, תייבא ותשווק הרשת באמצעות חברת האחות "ישרקו" מגוון רחב של מוצרים בלעדיים מאיטליה בקטגוריות מגוונות: פסטות, גבינות, יינות ואלכוהול, שמני זית, רטבים, ריבות, נקניקים, ממרחים, מתוקים ועוד. הרשת תציע במהלך החודש מגוון רחב של מבצעים על מוצרים איטלקיים לחברי מועדון, לדוגמא:

  • רוטב פסטה מגוון טעמים של המותג גראפלו 1+1 מתנה
  • מגוון פסטות קפואות של המותג סורג'יטל קנה 1 השני ב- 50% הנחה
  • שמן זית של המותג  צ'יריו 750מ"ל ב- 28.90 שקלים במקום 34.90 שקלים
  • חומץ יין אדום/לבן של המותג צ'יריו 9.90 שקלים בלבד
  • סלמי טוסקנה/מילאנו במשקל של מעדני מזרע רק 9.99 שקלים ל- 100 גרם
  • מגוון פסטות של המותג גראפלו 500 גרם קנה 2 יחי' + 1 מתנה
  • מורטדלה איטלקית של מעדני מזרע 100 גרם המחיר 3.99 שקלים ל- 100 גרם
  • גבינת פרמז'נו רג'אנו במשקל 12.59 שקלים ל- 100 גרם
  • גבינת טלג'יו במשקל המחיר 13.59 שקלים ל- 100 גרם
  • יין קיאנטי קלאסיקו 750 מ"ל המחיר 59.90 שקלים ועוד…

כמו כן תערוך הרשת הגרלה של 15 טיסות לאיטליה, טעימות של מאכלים איטלקיים, יינות, מתכונים נבחרים ועוד.

המטבח האיטלקי הוא אחד מהמטבחים הפופולארים ביותר בבישול העולמי, ומתכונים לאוכל איטלקי מבוקשים מאוד בכל העולם.זהו מטבח מגוון ורב טעמים, המתבסס על מסורות עתיקות של עמים שחיו באיטליה לאורך ההיסטוריה, מחולק לפי אזורים ומושפע במרכיביו מעונות השנה, האקלים והטעם המקומי. בבישול האיטלקי ניתן למצוא עקבות של מטבח ערבי, ים תיכוני, יווני, טורקי, אירופאי (סלאבי נורמנדי) ואפילו בישול עברי עתיק.  בחלקים שונים של איטליה, ניתן לפגוש מתכונים מאכלים איטלקיים אופייניים לאזור כמו אוכל טוסקני, נפוליטני, וונציאני, תיבול ייחודי לפרובנס, לסיציליה ועוד.
המתכונים המובילים במטבח האיטלקי הם כמובן מתכוני פסטות, פיצות , מאפים, גלידות ייחודיות, שילוב יינות איטלקיים וכמובן גבינות איטלקיות משובחות כמו פרמזן ומוצרלה.

לפרטים על מגוון המותגים האיטלקיים – אתר טיב טעם <<< ואתר ישרקו <<<

מוצרי טיפוח לשיער של פילקסיל- Pilexil בישראל

מוצרי טיפוח פילקסיל Pilexil (צילום יח"צ חו"ל)
מוצרי טיפוח פילקסיל Pilexil (צילום יח"צ חו"ל)

סדרת מוצרי הטיפול והטיפוח לשיער הנמכרת ביותר בספרד הגיעה עכשיו לישראל. הסדרה הטיפולית החדשה "פילקסיל- Pilexil" מכילה שמפו וספריי טיפולי ומשווקת ברחבי העולם, וברחבי אירופה זכתה להצלחה מסחררת ועכשיו מושקת בישראל על ידי חב' "תרו".

  • יתרונות השימוש ב"פילקסיל- Pilexil" סדרה טיפולית לחיזוק השיער: מסייעת בויסות הפרשת החלב והפחתת הסבוריאה בקרקפת, ממריצה את הקרקפת ומשפרת ספיגת המינרלים החיוניים לשיער, מכילה קומפלקס של ויטמינים החיוניים לסיב השיער, להזנתו, לשיקום נזקים ולמראה בריא חזק ומבריק, המוצרים נבדקו דרמטולוגית, המוצרים בטוחים לשימוש ללא קונטראינדיקציות, לשימוש יומיומי לתקופה בלתי מוגבלת, ללא תופעות לוואי, מתאים לכל סוגי השיער, ללא תחושת שומניות, מסייע בהחזרת האלסטיות לשיער פגוע, בניחוח נעים במיוחד, מכיל חומרי ריכוך לסרוק קל ונוח.
  • פילקסיל שמפו: מזין ומחזק שיער חלש ושביר, משאיר את השיער רך ונעים למגע, בניחוח נעים במיוחד, רמת חומציות מאוזנת הזהה לחומציות הקרקפת ומעניקה לה הגנה pH 5.5) ), מתאים לכל סוגי השיער, לשימוש יומיומי.
  • פילקסיל ספריי טיפולי: מזין ומחזק שיער חלש ושביר, ממריץ את הקרקפת ומעניק מראה שיער בריא, מלא ומטופח, ללא שטיפה, פיה ייחודית לשימוש נוח ויעיל, ללא תחושת שמנוניות, מתאים לכל סוגי השיער.

מחיר שמפו 300 מ"ל 49.90-59.90 שקלים, ספריי טיפולי 120 מ"ל  159.90-219.90 שקלים. ניתן להשיג את סדרת מוצרי הטיפול והטיפוח לשיער של "פילקסיל- Pilexil" בבתי מרקחת פרטיים וברשתות הפארם, עם מבצעים תקופתיים. אתר פילקסיל <<< ובפייסבוק <<<

ג'נרל מילס עם מיתוג מחדש לחטיפי הדגנים Nature Valley

צילום יח"צ חו"ל
צילום יח"צ חו"ל

ג'נרל מילס ישראל, כחלק ממהלך השקה כלל עולמי, השיקה לאחרונה את המיתוג מחדש למותג חטיפי הדגנים Nature Valley. סדרות הקראנצ'י, צ'ואי, פרוטאין ופופקורן זוכות למראה מעודכן ומתקדם, הנותן דגש על שקיפות מול הצרכן, בהלימה עם טרנד הבריאות. יריית הפתיחה של המהלך הינה סדרת מוצרי הקראנצ'י המזוהה כ"כ עם המותג. מהלך המיתוג הינו המשך ישיר למהפכת הבריאות ולכניסתה לקטגוריות חדשות של החברה, ומותאם במדויק לאסטרטגיית ה NO NO NO עליה הצהירה החברה: ללא חומרים משמרים ,ללא צבעי מאכל וללא לקטוז.

מחקר המצרכים העולמי של  נילסן מצא כי 73% מהצרכנים רגועים יותר כאשר ישנה שקיפות מידע על המוצר אותו הם רוכשים. 55% נמנעים מרכישת מוצרי מזון עם צבעי מאכל ו- 60% נמנעים מרכישת מזון עם חומרים משמרים. עוד מצא המחקר כי כיום ישנה מודעות רבה לאיכות חיים בריאה ולרכישת מצרכים בריאים ו54% מהצרכנים אף יעדיפו לשלם יותר עבור מזון ומשקאות שאינם מכילים רכיבים לא רצויים. חטיפי נייצ'ר וואלי, עשויים משיבולת שועל מלאה, מכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים . לחטיפים מגוון טעמים ומרקמים עשירים הכוללים פירות, דגנים ,בוטנים ושקדים.

לאורך השנים מחקרים רבים נעשו אודות השפעת הצבעים על בני האדם והפסיכולוג מרק לישר אף הגה את מבחן הצבעים- שיטה מדעית פסיכולוגית. לפי מרק לישר תפיסה חושית של צבעים הינה אובייקטיבית ומשותפת אוניברסלית לכל, אבל העדפת צבעים היא סובייקטיבית. ההבחנה הזו מאפשרת מדידה אובייקטיבית של מצבים סובייקטיביים באמצעות צבעי מבחן. לדבריו, בחירות הצבע מתבצעות באופן בלתי מודע ועל כן מציגה את האדם כפי שהוא באמת. בהתאם למסקנה זו ניתן לראות כי כיום בעת הקמת מותגים שונים, נעשית בחינה לעומק אודות הצבע הרצוי ומה הוא משדר לצרכנים.

גם בnatur valley  לצבעים משמעות רבה:

ארבעת הסדרות, פרוטאין, קארנצ'י, צ'ואי ופופוקורן יככבו  בצבעים חדשים, כאשר לכל צבע ישנה משמעות ייחודית ומסר אסטרטגי מותאם:

  • קארנצ'י-  האריזה בגוון ירוק, במטרה לחזק את החיבור של המותג לסביבה, לטבע ולצמיחה. יוצר תחושה של איזון וחידוש אנרגיה.
  • צ'ואי- האריזה בגוון אדום וחום, מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים הבריאים והאיכותיים, והערכים התזונתיים ואילו האדום מדגיש את היותו של המוצר מפנק, טעים ומרגש.
  • פרוטאין-האריזה בגוון צהוב- מקרין אנרגיה, חיות ומעורר תיאבון.
  • פופקורן-האריזה בגוון לבן, מדגישה את נושא הקלוריות המופחתות והאווריריות

Nature Valley, הינו מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.

לפידות מדיקל עם משקפי השמש והראייה של מותגי היוקרה dunhill  ו- Loewe

משקפי LOEWE (צילום יח"צ חו"ל)
משקפי LOEWE (צילום יח"צ חו"ל)

חברת "לפידות מדיקל", מהיבואניות הגדולות בישראל בתחום משקפי השמש והראייה, קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצה של 2 מותגי יוקרה חדשים בישראל בתחום משקפי השמש והראייה – DUNHILL ו-LOEWE. בכך החברה מחזקת את הקשר עם חברת האופטיקה האיטלקית המובילה "דה ריגו" עמה החברה עובדת כ-6 שנים ומייבאת ממנה לישראל באופן בלעדי את המותגים – שופארד, פוליס, פורלה, לנווין, אסקדה וטרוסרדי.

חברת "לפידות מדיקל" מייצגת חברות בינלאומיות במגוון רחב של תחומי בריאות, מייבאת ומשווקת מותגים ומוצרים מובילים בתחומי הציוד הרפואי, תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם. בתחום בריאות העין "לפידות מדיקל" היא החברה הגדולה והמובילה בישראל, ופועלת בתחומי ניתוחי עיניים, תרופות עיניים, עין יבשה, עדשות מגע ועוד.

החברה עוסקת בכל הזוויות וההיבטים של תעשיית האופטיקה והמשקפיים, והינה אחת היבואניות של מותגי על והמפיצות המובילות בישראל. החברה עובדת עם היצרנים האיכותיים והמוכרים בעולם ומספקת 360 מעלות של פתרונות כוללים ושירות מעולה לתעשיית האופטיקה, לחנויות קמעונאיות ואופטומטריסטים פרטיים. בין המותגים המובילים של לפידות מדיקל – עדשות ראייה ZEISS, עדשות מגע ALCON, טיפות לעין יבשה סיסטיין ומגוון רחב של מותגי משקפי שמש וראייה.

ד"ר פישר עם קרם ידיים TO GO

קרם ידיים (צילום יח"צ)
קרם ידיים (צילום יח"צ)

לאור הצלחת סדרת EFFECTIVE CARE החליטה תשלובת ד"ר פישר להרחיב את הסדרה ולהשיק את קרם הידיים אפקטיב קר באריזת  TO GO – גרסה מוקטנת של קרם הידיים המוכר, האהוב והאפקטיבי.

התכשירים החדשים פותחו במיוחד במטרה לתת מענה לכל המחפשים קרם ידיים קטן, קל ונוח לנשיאה בתיק היד, שיהיה זמין לנו בכל שעות היום ובכל מקום: קרם ידיים לעור יבש במיוחד וקרם ידיים לעור יבש ומגורה, להקלה מיידית במקרים של עור יבש במיוחד, עור מחוספס, אדמומי או מגורה.

סדרת  אפקטיב קר TO GO בעלת נוסחה עשירה המשלבת קומפלקס ויטמינים עם מרכיבים אפקטיביים מועשרי לחות, הנספגים במהירות ומעניקים לעור לחות ל-24 שעות. התכשירים הינם היפואלרגנים וללא פראבנים.

היתרון הגדול הוא באריזה הקטנה –אפקטיב קר TO GO : מתאים לנשיאה בתיק ביום יום, מתאים במיוחד לתיק עליה למטוס ולנסיעות לחו"ל, אריזתו הקטנה מתאימה לתיקי איפור קטנים וניידים, מצוין להחזיק ברכב ומתאים במיוחד למשרד.

סדרת EFFECTIVE CARE כוללת מגוון סוגים של קרם גוף וקרם ידיים המומלצים לשימוש יומיומי למניעת יובש עור ולמראה עור בריא וצעיר יותר.

תכולה: 50 מ"ל. מחיר: 8.90-10 שקלים.

מבצעים

HOTPOP במבצע פתיחת החורף!

הוטפופ (צילום יח"צ)
הוטפופ (צילום יח"צ)

הוטפופ –  פופקורן להכנה במיקרוגל במבצע  אריזת 6 שקיות + 2 שקיות מתנה. המבצע מתקיים במהלך חודש נובמבר בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. חברת ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג  הוטפופ – פופקורן להכנה במיקרוגל הנמכר ביותר בישראל, מציעה את הוטפופ במבצע חם ומשתלם במיוחד לרגל פתיחת עונת החורף:

אריזת המבצע  – במחיר מומלץ של 14.9 שקלים עכשיו על המדפים ברשתות השיווק.

המבצע כולל את הוטפופ בטעם טבעי בתוספת מלח הוטפופ בטעם חמאה והוטפופ מופחת שומן. מותג הוטפופ מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל .

לתינוק לילד ולצעיר

תערוכת בייבילנד 2016 עם החידושים בעולם התינוקות

תערוכת בייבילנד (צילום מושיק לינדנבאום)
תערוכת בייבילנד (צילום מושיק לינדנבאום)

השבוע נערכה תערוכת "בייבילנד", זו השנה התשיעית ברציפות בגני התערוכה בתל אביב. התערוכה נערכה במשך 3 ימים, ומשכה אליה כמידי שנה עשרות אלפי אימהות, אבות ונשים בהריון.

בתערוכה כ-80 יצרנים ומשווקים מתחומים מגוונים –  עגלות, ריהוט לתינוקות, כיסאות בטיחות, צעצועים ואביזרים, מזון לתינוקות, בגדי תינוקות וילדים, מוצרי טואלטיקה, רפואת ילדים, בריאות האישה, בגדי הריון ועוד. לצד הביתנים יתקיימו פעילויות להורים ולתינוקות: הרצאות של רופאים מומחים, מתחם הנקה מפנק ופינות החתלה נוחות בכל רחבי התערוכה. בין מגוון הפעילויות יתקיימו סדנאות מגע של איתי יטוב בחסות מותג האגיס בבמה המרכזית  וסדנת בייבי יוגה בחסות סימילאק, שתלמד כיצד להתמודד ולהקל על התינוק בעת הופעת גזים ולמצוא פתרון טבעי שגם מסייע לקשר בין ההורה לפעוט. בנוסף סדנת קונטקט בחסות האגיס ועוד.

חברת סופר-פארם הקימה בתערוכה חנות ענקית, בה נימכרו מגוון מוצרי התינוקות, כולל חיתולים, מוצרי מזון, מוצצים, מוצרי טקסטיל וטואלטיקה במבצעים אטרקטיביים במיוחד למבקרים בתערוכת בייבילנד.

לצד התערוכה, בייבילנד השיקה את האתר המחודש baby-land.co.il הכולל שפע כתבות עם מיטב המומחים, טיפים, ומידע מקצועי ומהימן על כל מה שמעניין הורים והורים שבדרך החל מהריון, לידה, התפתחות תינוקות ועד סטייל וביוטי, צרכנות, תזונה וכושר. באתר תמצאו מבצעים שווים לגולשים ולחברי הפייסבוק, פעילויות ופרסים בשווי אלפי שקלים.

חשיפה ראשונית בישראל למערכת "הכפתור Baby"

חברת "הכפתור" משיקה בימים אלו מערכת חדשנית לזיהוי והתרעה מידית של שכחת ילדים ברכב מיד עם נעילתו, המבוססת על טכנולוגיה תרמית המזהה חום גוף בשילוב עם חיישני קול ותנועה.

כיצד פועלת המערכת: המערכת מזהה באופן עצמאי, לאחר נעילת הרכב, מצב שבו פעוט נשכח ברכב, וזאת באמצעות חיישנים מתקדמים המותקנים ברכב. חיישני נפח וקול יזהו בכי, נשימה לא סדירה  ותנועה מעל רדיוס של 5 ס"מ בשטח הרכב. מצלמה תרמית תזהה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הימצאותו של פעוט בתוך הרכב, גם במקרים קיצוניים של טמפרטורה גבוהה וגם בשעות החשיכה. הייחודיות של המערכת היא בכך שהיא מקושרת לא רק להורה ולמקורבים לילד, אלא גם למוקד חירום המאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בעת שכחת הילד תשלח המערכת התרעה אוטומטית ומידית למוקד שיאתר את ההורה, ובמידת הצורך ישלח את כוחות ההצלה.

המערכת תפעל ב-4 דרכים:

  • תשלח התראה אוטומטית למוקד החירום של חברת הכפתור הפועל 24/7
  • יצירת קשר מיידי עם ההורה/נהג הרכב (עד 3 בני משפחה)
  • באין מענה אצל בני משפחה יופעל נוהל הזעקת כוחות שירותי חירום למיקום הרכב
  • אורות הרכב יהבהבו במטרה למשוך את תשומת ליבם של העוברים והשבים

תכונות נוספות אשר מתאפשרות על ידי המערכת:  התראה ב SMS ובדואר אלקטרוני על גרירת רכב ופלטפורמת איתור מיקום הרכב החונה במידה ומיקומו נשכח.

כאמור, המערכת הוצגה לראשונה השבוע בתערוכת בייבילנד ותיכנס לפעולה בינואר הקרוב. לפרטים נוספים באתר <<< https://www.kaftor.co.il/

בייבי סטאר עם עגלות חדשות ומוצרים נלווים לאם ולתינוק

עגלת אויסטר זרו בבייבי סנטר (צילום יח"צ חו"ל)
עגלת אויסטר זרו בבייבי סנטר (צילום יח"צ חו"ל)

המוצרים החדשים המוצעים במחירי הכירות הוצגו לראשונה השבוע בתערוכת בייבילנד.

  • עגלת תינוק מעוצבת בעלת לוק סטייליסטי, בדים רכים נעימים למגע, קלה לתפעול, פרקטית, צמיגיTRU RIDE , סל אחסון גדול,3 מצבי שכיבה, הסלקל בצורת ביצה , ניתן לכוון את כידון העגלה ל-5 מצבים שונים, ניתן לקפל את העגלה ביד אחת, טיולון דו צדדי. ניתן לרכוש את העגלה ב- 8 צבעים. מחיר העגלה EGG STROLLER 6000 שקלים.
  • עגלת OYSTER ZERO קלה, נוחה לקיפול ומאופיינת בעיצוב מודרני ונקי. העגלה בעיצוב מוקפד, קלה לקיפול, מגיל לידה והכי חשוב קלה – רק 7.9 קילו. העגלה בעלת עיצוב חדשני ומודרני מבלי להתפשר על איכות ובטיחות, תוך הקפדה על נוחות שימוש לרך הנולד ולהורים.  העגלה קלה לתפעול, וכוללת שלדת אלומינים במשקל 7.9 ק"ג קלה לקיפול, אמבטיה מרווחת לנוחות מירבית של התינוק, גלגלים קדמיים ואחוריים מסתובבים עם התקן נעילה, מתחברת בקלות לסלקל, בעלת סל קניות גדול. ניתן להשיג בצבע: שחור, ורוד, אפור, ירוק, כחול. מחיר 3000 שקלים.

מותג חדש ובלעדי ברשת בייבי סטאר "DIONO" חברה המתמחה באקססרויז לעגלות ורכבים אשר תימכר בבייבילנד במחירים מיוחדים. בטיחות היא הדבר המוביל את החברה מעל הכול, ולחברה מוצרים איכותיים מאוד במחירים השווים לכל כיס, לחברה זרוע שיווקיות באירופה ובארה"ב. בין מוצרי החברה:

  • מראה לרכב 360 מעלות – אשר מעניקה לנהג אפשרות לראות את התינוק כאשר הוא יושב במושב האחורי בניגוד לנסיעה ,זווית של 360 מעלות, ללא צורך להתאים את המראה האחורית של המכונית. רצועות מתכווננות למושב האחורי המראה בצורה קמורה,  המראה היחידה שעברה מבחני ריסוק וזאת על מנת לא לפגוע בתינוק. מחיר 69 שקלים.
  • ארגונית לעגלה-ניתן לשים בצד אחד טאבלט לכיוון הילד ובצד השני הטלפון של האם ניתן לגעת במסך דרך הניילון המיוחד מאפשר אינטראקציה לילד מחיר 119 שקלים.
  • צלון אחורי לרכב השמש מגיעה מהצד ולא ניתן להגן על התינוק בפניה מעכשיו עם הצילון האחורי זה אפשרי  –כולל מסנן קרינה 49.90 שקלים.
  • צלון לבוסטר -צלון שמתאים לרוב סוגי העגלות והבוסטרים וכיסאות הבטיחות 49 שקלים .
  • מארז צלונים 39.90 שקלים.
  • כתפיות ויסקו לרצועות 39.90 שקלים.
  • קליפסים לכיסא בטיחות 39.90 שקלים.
  • ארגונית 49 שקלים.
  • כוס לעגלה 49 שקלים.

פרטים נוספים באתר <<<

ד"ר פישר עם קמיל בלו שיבולת שועל

מוס שיבולת שועל (צילום יעל האן)
מוס שיבולת שועל (צילום יעל האן)

לאור הצלחתה של סדרת קמיל בלו שיבולת שועל החליטו בד"ר פישר להרחיב את מגוון המוצרים עם פיתוח חדש ממעבדות המחקר של ד"ר פישר: קמיל בלו מוס רחצה לתינוק המועשר בשיבולת שועל לטיפול והגנה מיובש עור, גירויים ואדמומיות בעת רחצת התינוק. שיבולת שועל נחשבת לאחד הדגנים האיכותיים והמועילים שהעניק לנו הטבע. שיבולת שועל הינו דגן העשיר במינרליים וויטמינים ולו השפעה מיטיבה גם בטיפול, ריכוך, הרגעה והגנה על העור.

מוס רחצה שיבולת שועל מכיל נוסחה ייחודית בעלת מרקם קטיפתי, רך ומלטף ובניחוח נפלא. הנוסחה מועשרת בשילוב של שמן שיבולת שועל, שמן זית, תמצית קמומיל ופרו-ויטמין B5, המסייע בהגנת העור מפני גירויים ואדמומיות, מרכך, שומר על לחות העור וממשיך לטפל בעור התינוק גם לאחר הרחצה.
קמיל בלו מוס שיבולת שועל הינו היפואלרגני ועבר את מבחן סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד כעור התינוק. המוצר אינו מכיל  SLS ו- SLES, סיליקונים, שמן מינרלי, צבע ושמנים ארומטיים, ואינו גורם לדמעות.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בתי המרקחת הפרטיים, חנויות למוצרי תינוקות ובחנויות המובחרות. מחיר 34.90 שקלים ובמחיר היכרות 19.90 שקלים.

אוכל ואלכוהול

מאפו של ניר צוק עם תפריט עסקיות צהריים חדש

ניר צוק במאפו (צילום מקס מורן)
ניר צוק במאפו (צילום מקס מורן)

לאחר השקה מוצלחת של מסעדת מאפו, ניר צוק משיק את תפריט עסקיות במסעדה שיוגש בכל יום בין השעות 12:00-15:30. תפריט עסקיות צהריים יהיה ברוח המסעדה, ויציע חוויה קולינרית ים תיכונית, איכותית ויצירתית.

  • מנות ראשונות לבחירה: סלט ירוק גס ולימוני; פרושוטו בקר בשמן אגוזים וחלכום וצ'ילי; טרין כבד אווז עם דבלים כבושות (בתוספת 25 ₪); חזה אווז בצלייה איטית ביין ואוכמניות שחורות; קריספי בשר כנפיים ברוטב גספאצ'ו נקטרינות; וריזוטו של פריקי וארבוריו תרד + גבינה טבעונית.
  • מנות עיקריות לבחירה: בלוטין עוף במילוי עגל + אורז שחור; לברק במילוי אורז אדום צלוי בתנור עם שמן זית + עשבים; טורטליני אווז בקרם קשיו + צלפים; פילה מוסר ים על ירקות אורגנים צלויים בתנור; דואט של סלמון ואופנה עם רביולי אפונת גינה לצד סלמון צלוי; שניצל וינאי בנוסח תל אביבי + בצל שאלוט מוחמצים; טלייריני פטריות יער,שום + אגוזי מקדמיה; טלה מורי + תמרים ממולאים (בתוספת 25 ₪) ומדליוני פילה בקר, תרד + קונפי תפו"א בוורדים (בתוספת 25 ₪).

עם השקת התפריט, 'מאפו' יוצאת עם שני מבצעים מיוחדים:

מאפו דואט: ארוחה עסקית לשניים ב- 98 ₪ לכל סועד הכוללת מנת עיקרית לכל סועד, 3 מנות ראשונות שיוגשו למרכז השולחן , לחם ומטבלים וקנקן סודה ללא נתרן.

מאפו סולו: ארוחה עסקית אישית ב- 118 ₪ הכוללת 3 מנות ראשונות,  לחם ומטבלים, מנה עיקרית וסודה ללא נתרן.

תפריט עסקיות צהריים, מידי יום בין א'-ה' בין השעות 12:00-15:30. מאפו, רחוב מאפו 9 מלון פרימה סיטי ת"א, טל': 03-7629002.

החומוסייה של זרזיר בכרמי יוסף

החומוסיה של זרזיר (צילום פאולין שובל)
החומוסיה של זרזיר (צילום פאולין שובל)

החומוסייה של זרזיר, בבעלותו של זהר בר און (המכונה זרזיר), תושב היישוב, מאכילה אנשים רעבים באמצע הדרך כבר 7 שנים. אז אם בא לכם לחדש או  לרענן  את מנת החומוס היומית /שבועית / חודשית, צאו  מהעיר היישר לכרמי יוסף  והגיעו לחומוסייה של זרזיר.

מטיילים באזור? עולים לירושלים או מבקרים בלטרון, אפשר לומר כי החומוסייה של זרזיר היא אופציה שפויה (מתאימה גם לבילוי משפחתי) וטעימה עבורכם.

בתפריט החומוסייה כל אחד ימצא מה לאכול: בראש ובראשונה מגוון של 8  מנות חומוס טריות, הנעשות כל יום מחדש, מחומרי גלם טבעיים וטריים, יקדמו את פני הסועד (חומוס טחינה, מסבחה, חומוס פטריות, חומוס צנובר, חומוס פול ועוד במחירים הנעים בין  25 שקלים – 30 שקלים). יש גם מנת טעימות המתאימה לזוג וכוללת חומוס, חומוס פול, מסבחה, שקשוקה, סלט ופלאפל, במחיר של 80 שקלים.

עוד מציע התפריט מבחר מנות 'על האש' כמו: המבורגר המוגש בלחמנייה עם צ'יפס וצלוחית חומוס (45 שקלים) או  קבב המוגש עם צלוחית חומוס וצ'יפס (45 שקלים), נקניקיות חריפות (35 שקלים) ולילדים שלא אוהבים חומוס (ויש מעט כאלו בחומוסייה של זרזיר) מציע התפריט שניצלונים וצ'יפס (25 שקלים).

ליד החומוס תוכלו ליהנות ממנות כמו קובה פטריות (25 שקלים), לבנה (25 שקלים), צ'יפס בטטה (30 שקלים), פסטלים תפו"א או סיגרים עם בשר (25 שקלים) ועוד.

בשבת בבוקר, כמיטב המסורת הישראלית – יש גם ג'חנון עם ביצה ורסק (20 שקלים) לשומרי הדיאטה, ישנו גם סלט קצוץ דק כמו של פעם.

שעות וימי פתיחה: ב' – ה' (ימי א'  סגור)  09:00 – 19:00, שישי 09:00 – 15:00 ושבת 09:00 – 16:00. החומוסייה של זרזיר (לא כשר, אך כל חומרי הגלם שלנו כשרים) רחוב הגפן 1 כרמי יוסף. טל': 08-9762535 / 052-5333256 ובפייסבוק

רוברטה וינצ'י בכרכור עם תפריט חורף חדש

צילום נתי אוחיון
צילום נתי אוחיון

תפריט החורף יהווה מהדורה מורחבת לתפריט המוכר ואהוב של רוברטה. למנות הקבועות יתווספו מנות ראשונות חדשות, מרקים מתחלפים (מרק משתנה בכל יום), קדירות מהבילות ומנות טאבון חדשות. המנות מורכבות מחומרי גלם עונתיים משובחים.
בין מנות החורף המיוחדות: כרובית צלויה בקרם שמנת וגבינת עיזים ( 44 ₪), נודי ארבייטה – כדורי ריקוטה ופרמזן ברוטב עגבניות פיקנטי ( 52 ₪), ריזוטו פטריות עשיר ומסקרפונה כמהין ( 58 ₪),  סקלופיני סלמון פפרדלה וחמאת לימון ( 88 ₪), לזניה חצילים וגבינת עיזים מהטאבון ( 58  ₪), פטריות וירקות בטאבון עם איולי לימון ועשבי תיבול ( 68 ₪ ), אוסובוקו מוסר ים – מוסר חתוך על העצם על תבשיל ירקות שורש, תפוח אדמה וגרמולטה בטאבון ( 110 ₪ ). מצורף תפריט החורף המלא והמתומחר.
רוברטה וינצ'י ממוקמת בבית אבן מרווח באווירה מזמינה, ובה כ-80 מקומות ישיבה, מרפסת טובלת בירוק, חצר רחבה ומחוממת וקומת גג שמשקיפה לאופק הפתוח של אזור פרדס חנה-כרכור. עיצובה הנינוח ומלא האור מבטיח בילוי אינטימי ונעים.
רוברטה וינצ'י, אחוזה 43, כרכור טל': 04-6037377 ובפייסבוק <<< 
אופנה ועוד

ALICE'S BIRTHAY PARTY

יומולדת לאליס (צילום רפי דלויה)
יומולדת לאליס (צילום רפי דלויה)

אליס חוגגת יום הולדת שנה במסיבת תה מהאגדות ומשיקה קולקציית לנז'רי חגיגית ממותג ההלבשה התחתונה האירופאי- VERALLY.

הקולקציה צבעונית ותוססת ונעה בין סטים מתחרה לסטים טרנדים בהדפסי פסים ונקודות, בגזרות טי- שירט או פוש אפ. התחתונים מגיעים בשפע גזרות, ביניהן ביקיני, חוטיני וסדרת פריטים ללא תפרים להתאמה מושלמת לגוף. אינה מלשקו, יזמית והבעלים למותג אליס, מאמינה במתן יחס אישי, מקצועי וסבלני לכל לקוחה ולקוחה. מלשקו מאמינה שזכותה של כל אישה , באשר היא- להרגיש בנוח עם גופה ולהראות נשית ואופנתית.

צבעי קולקציית יום ההולדת כוללים את המובנים מאליהם- לבן, שחור וניוד, ולצידם צבעוניות של ורודים, בורדו, סגולים ותכלת. החזיות מהודרות משולבות בתחרות, פפיונים ורקמות באווירה נוסטלגית ורומנטית ולצידן קו קז'ואלי המציע את הטרדנים האופנתיים והעכשוויים. כולנו משקיעות זמן רב בבחירת הבגדים שבהם נראה הכי טוב ולא כולן יודעות שלהלבשה תחתונה יש תפקיד חשוב מאוד, הן מבחינת נוחות והן מבחינת נראות הבגד מעליה.

הלבשה תחתונה שאינה מותאמת לקימורים שלנו ולא עושה עבודתה נאמנה יכולה לקלקל את הלוק היפה ביותר לכן בחירת הלבשה תחתונה צריכה להיות מדויקת ומקצועית.

קולקציית ההלבשה התחתונה של אליס מורכבת ממגוון רחב של גזרות ומידות לכל אישה ובכל גיל ובאמצעות התאמה נכונה הקולקציה של אליס תעצב את הגוף, תקטין היקפים ותעזור לנו להיראות נפלא גם בטי שרט.

המוטו של אליס הוא להגשים את רצונן של נשים רבות בישראל שמחפשות הלבשה תחתונה איכותית, יפהפייה נוחה ובמחירים אטרקטיביים.

דקו-כד עם קולקציית כדים חדשה

הכדים החדשים של דקו-כד מהווים אלמנט דקורטיבי מרהיב. כדי החברה המאפשרים לייצר "גינה ברגע", כוללים כדי ענק מעוצבים שחלקם נראים כפסלים, לצד כדים בינוניים וקטנים.

הכדים הדקורטיביים של דקו-כד מספקים קו מעוצב ואסתטי לכל אזור – בגינות ובשטחי החוץ, בפינות האירוח ובסלון, או במשרדים מעוצבים ויוקרתיים.  הכדים עשויים פוליפרופילן משובח, מיובאים מאיטליה, גרמניה ופורטוגל, מגיעים במגוון מעורר השראה של צבעים וטקסטורות, בעלי חזות יוקרתית, חזקים ועמידים מאוד, ומייצרים נוכחות דקורטיבית עוצמתית שלא ניתן להתעלם ממנה. מחיר: 100 שקלים.

רכב

יונדאי אלופת המסירות בישראל

יונדאי 2016 (צילום יח"צ חו"ל)
יונדאי 2016 (צילום יח"צ חו"ל)

יונדאי- מדורגת במקום ה-1 (מצטבר וחודשי) עם 36,532 מכוניות חדשות על כבישי ישראל. זו עלייה של 30.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. נתח שוק מצטבר של יונדאי בשנת 2016 (חודשים ינואר-אוקטובר) הוא 14.1%. קיה נמצאת במקום השני במסירות.

מיצובישי מדורגת במקום ה-5 (מצטבר וחודשי) עם 15,817 מכוניות חדשות ועלייה של 9.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. נתח שוק מצטבר ל-10 החודשים הראשונים של שנת 2016 הוא 6.1%.

קונצרן דיימלר מקים מרכז R&D ראשון בישראל

מרצדס V Class מעל עמק החולה (צילום דני בר)
מרצדס V Class מעל עמק החולה (צילום דני בר)

קונצרן דיימלר מקים מרכז R&D חדש בתל אביב, המצטרף לרשת הגלובלית של מרכזי מחקר ופיתוח של הקונצרן, המיועדים להמשיך להוביל בהתמודדות עם אתגרי העתיד. את מרכז הטכנולוגיה בישראל תנהל עדי אופק, ישראלית בעלת ניסיון ניהול בינלאומי הכולל מספר תפקידי ניהול  בקונצרן דיימלר מאז שנת 2000.

פרופ' ד"ר תומס וובר, חבר מועצת המנהלים של דיימלר AG, אחראי תחום מחקר ופיתוח מכוניות בקונצרן, מציין כי מרכז הטכנולוגיה החדש בתל אביב נועד לחזק את מערך ה- R&D  הגלובלי בעזרתה של ישראל, מדינת ההיי טק. המרכז מצטרף למערך מרכזי המחקר והפיתוח הגלובליים של דיימלר הפועלים בין השאר בארה"ב, גרמניה, הודו וסין במטרה להמשיך להוביל את חזית הטכנולוגיה העולמית של ענף הרכב בכל הקשור למכוניות יעילות, טכנולוגיות ובטוחות.

סאג'ד קאן, סגן נשיא כלי רכב וניידות דיגיטליים בדיימלר AG, ציין כי מרכז ה- R&D בישראל, יתמוך ויתרום באמצעות צוות מקצועי ומיומן למובילות הקונצרן בכל הקשור לשירותי ניידות ודיגיטליזציה. בנוסף לפיתוח ובדיקות של פרויקטים שונים בממשקי משתמש חדשים, שואף הקונצרן לקיים שיתופי פעולה אסטרטגיים עם שותפים, אוניברסיטאות וחברות טכנולוגיה מקומיות.

מייסדי החברה, גוטליב דיימלר וקארל בנץ נרשמו בספרי ההיסטוריה כממציאי המכונית ב-1886. כחלוץ בהנדסת רכב, קונצרן דיימלר המשיך לעצב את עתיד הניידות עד לימינו. הקבוצה מתמקדת בטכנולוגיות חדשניות וירוקות. דיימלר משקיע בפיתוח מערכות הינע חלופיות שיאפשרו נהיגה נקייה מפליטות. זוהי רק דוגמה אחת לאופן שבו ממלא הקונצרן את אחריותו כלפי החברה והסביבה. לדיימלר מפעלי יצור והרכבה באירופה, ביבשת אמריקה הצפונית והדרומית, אסיה ואפריקה. מותגי הקונצרן כוללים מרצדס-בנץ, משאיות דיימלר, וואנים מרצדס-בנץ, אוטובוסים של דיימלר, סמארט, פרייטליינר, ווסטרן סטאר, בהראט-בנץ , FUSO, Setra, Thomas Built Buses. בשנת 2015 מכרה הקבוצה  כ-2.9 מיליון כלי רכב והעסיקה 284,015 בני אדם. הכנסות הקבוצה הסתכמו ב-149.5 מיליארד אירו ורווח לפני ריבית ומסים של כ-13.2 מיליארד אירו.

"מולטילוק" בהסכם עם קבוצת פז'ו – סיטרואן לשיווק מערכות נעילה

סיטרואן פיקאסה (צילום יח"צ חו"ל)
סיטרואן פיקאסה (צילום יח"צ חו"ל)

חב' "מולטילוק" המובילה בתחום מערכות נעילה וצילינדרים חתמה הסכם עם קבוצת PSA (פז'ו סיטרואן) מצרפת לשיווק מערכת נעילה לרכבים שפותחה ע"י"מולטילוק" – מערכת ArmaDLock ב-1,700 מרכזי השרות והמכירה של הקבוצה בכל רחבי העולם.

מערכת  ArmaDLock עוצבה במיוחד לשימוש מסחרי יומיומי. היא קלת משקל אך מאסיבית, בעלת גוף אל חלד עם מערכת המגינה מפני חדירת לחות ואבק לתוך המנגנון. ניתן  לנעול אותה בלחיצה, או להגדיר נעילה באמצעות מפתח, וניתן להתאים מפתח זהה למערכות נעילה קיימות ולמערכת מאסטר.

ArmaDLOCK   הינו פתרון נעילה ברמת High Security ומתאים במיוחד לדלתות צדדיות (הזזה) ואחוריות ברכבים מסחריים. האפשרות לנעילה בלחיצה, ללא מפתח, הופכת אותם לבחירה האידיאלית הן עבור ציי-רכב גדולים והן עבור יחידים עם רכב מסחרי. היקף המכירות הצפוי בשנה הקרובה כ-3 מיליון שקלים.

כללי

הישראלי והתקציב המשפחתי

מחקר שנערך על ידי חברת TNS עבור MasterCard בישראל, לבדיקת הרגלי התנהלות פיננסית של ישראלים עולים ממצאים המאששים את התחושות כי לישראלים יש מודעות גבוהה בנושא צרכנות והתנהלות פיננסית.

מהממצאים עולה כי:

  • 89% מהישראלים מודעים למצב חשבון העו"ש שלהם ויודעים כמה כסף יש בו ברגע נתון. 10% ציינו שלפעמים הם מודעים לסכום ורק אחוז בודד (1%) ציין שאין לו מושג כמה כסף יש לו בחשבון.
  • עוד עולה כי הישראלים מקפידים מאוד לעבור על פירוט התשלומים החודשי שלהם בכרטיסי האשראי ועושים זאת בצורה אדוקה. 86% ענו כי הם עושים זאת בקביעות ו- 11% טוענים שרק לפעמים עוברים על הפירוט. 3% לא עוברים בדרך כלל על פירוט ההוצאות שלהם.
  • ממצא נוסף המעיד על החשיבות שהישראלים רואים במעקב אחר פירוט התשלומים מראה כי 43% עוברים על הפירוט של בני הזוג באופן קבוע, 12% עוברים לפעמים ורק 13% לא עושים זאת בכלל.
מסטרפס של מסטרקרד (צילום יח"צ חו"ל)
מסטרפס של מסטרקרד (צילום יח"צ חו"ל)

אחד מהממצאים החשובים שעולים מהמחקר שנערך על ידי MasterCard הוא כי:

  • ל- 69% מהישראלים יש תקציב משפחתי מוגדר מראש; ל- 41% בקביעות ול- 28% לפעמים.
  • 16% מהישראלים לא עורכים תוכנית תקציב משפחתי בכלל.
  • במחצית מהמשפחות בישראל אב המשפחה או הבעל אחראי על התקציב לעומת 27% משפחות שבהן הנשים או האימהות אחראיות על התקציב. ברבע מהמשפחות כל אחד עושה את התקציב האישי עבור עצמו.

לגבי תשלומי חשבונות:

  • ב- 54% מהמקרים אחראי על משימה זו הבעל או אב המשפחה
  • ב- 30% מהמקרים האישה או אם המשפחה
  • ב- 16% מהמקרים כל אחד בעצמו.

המחקר של MasterCard מצא עוד כי:

  • 52% מהישראלים מאמינים כי את רוב ההוצאות שלהם הם מוציאים על מזון
  • 12% על רכב
  • 11% על נסיעות וטיולים
  • 9% מהמשיבים מציינים כי הם מוציאים הכי הרבה כסף על בגדים
  • 4% על מוצרי חשמל
  • 3% על בידור.

הקניה הכי פחות נחוצה שהישראלים מסמנים אותה היא בתחום הביגוד; 32% ציינו  זאת כקניה לא נחוצה שהם מצטערים עליה. 27% ציינו מוצרי מזון, 10% מצטערים על קניה של מוצרי חשמל ו- 8% ציינו הוצאות בתחום הרכב.

לגבי שימוש בכרטיסי אשראי המחקר מצא כי הישראלים אוהבים להחזיק כרטיסי אשראי – מהממצאים עולה כי שלושה מתוך ארבעה (75%( מחזיקים בין 2 ל- 5 כרטיסים בארנק: לכ- 38% מהישראלים יש 3 עד 5 כרטיסי אשראי ו- 37% מחזיקים 2 כרטיסים. 22% מחזיקים כרטיס אחד ו- 4% מחזיקים למעלה מ- 5 כרטיסים.

בנוסף, נמצא כי 37% מהמשיבים ציינו כי הם משתמשים יותר בכרטיס אשראי ביחס למחקר הקודם (22% שענו כך בתחילת שנת 2016) מדובר על גידול של 68%.

עד עולה כי רק 21% היו מסכימים להשתמש בכרטיס "דביט" שבו חשבון הבנק מחויב מיידית עם ביצוע הקניה, 46% לעומת זאת, היו רוצים לדחות זאת לתשלום אחד בסוף החודש.

אנדראש המברגר מנכ"ל מסטרקארד ישראל מציין כי השוק בישראל מראה בגרות והתנהלות צרכנית פיננסית נבונה. הישראלים מחושבים, מקפידים על תקציב חודשי מראש, עוברים על פירוט ההוצאות שלהם ומגלים מעורבות בנושאי ניהול הכספים. MasterCard רואה חשיבות רבה בשוק הישראלי בעיקר בנושא ההתנהלות הפיננסית ואימוץ טכנולוגיות. לאחרונה הושק שירות המאפשר תשלום באמצעות קרבה של מכשיר סלולרי למסופון חכם. זו רק סנונית ראשונה מתוך מגוון של אפשרויות חדשות של תשלומים דיגיטליים חדשנים שנשיק בשנים הקרובות אשר משפרות את ההתנהלות הפיננסית, הוסיף המברגר.

עלו החודש

נושאים פופולריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *