הצעות לחגים ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה, רכב וטכנולוגיה ||| לשאר החידושים והחדשות <<<
חגי תשרי
יריד רכבי אספנות בעופר בילו סנטר אאוטלט
יריד רכבי אספנות בשיתוף מועדון החמש -מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל, יערך בעופר בילו סנטר אאוטלט בסופ"ש 28-29 לאוקטובר. היריד פתוח לקהל הרחב, הכניסה ללא תשלום ויכלול מגוון עשיר ורחב של רכבי אספנות. מדובר ברכבי אספנות נדירים מהמאה הקודמת, רכבים מיוחדים אשר שמשו את אזרחי המדינה בתקופת הקמתה ועשרות רכבי אספנות מהתקופה שבין שנת 1921 ועד שנת 1986.
מועדון החמש מתנהל כמלכ"ר ונחשב למועדון הרכב המוביל והגדול בישראל. מטרת המועדון טיפוח אספנות ושימור רכבים עתיקים וקלאסיים בישראל ומקור שמו בחמש הספרות בלוחיות הרישוי. מרכז הקניות עופר בילו סנטר אאוטלט, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאאוטלט המוביל בישראל. במתחם פועלים כ- 180 שוכרים, ביניהם מותגים ישראלים ובינלאומיים. המתחם פתוח שבעה ימים בשבוע ומהווה מרכז קניות ובילוי ועלייה למשפחות רבות מכל אזור מרכז הארץ והשפלה.
לפרטים עופר בילו סנטר אאוטלט, קריית עקרון, באתר <<< ובטל': 08-9411959
חמשת תערובות הפפריקה שאתם חייבים במטבח
בחודשים ספטמבר-אוקטובר חל קטיף הפפריקה ולכן זהו זמן מצוין לרענן את ארון התבלינים שלכם. כמו כן, כמידי שנה, גם השנה כולכם מוזמנים בחג הסוכות, חג האסיף, לפסטיבל הפפריקה הססגוני ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית. הפסטיבל יכלול סיור מרתק בשדות על גבי עגלה, המלווה בסיפורים והסברים על נפלאות הפפריקה וגידולה, סדנאות קולינריות ועוד שפע של פעילויות מפולפלות לכל המשפחה. הכניסה לפסטיבל ללא תשלום (חלק מהפעילויות בתשלום סמלי).
כולנו משתמשים בפפריקה כמעט בכל תבשיל, אבל למה להסתפק בפפריקה הרגילה כשאפשר לקבל תערובות פפריקה במגוון טעמים ? חוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית מציגה לרגל עונת קטיף הפפריקה: סדרת תערובות פפריקה למגוון שימושים:
- פפריקה לעוף בתנור – תערובת הפפריקה לעוף בתנור מכילה פפריקה, פלפל שחור, צנובר, כמון, סומק ואורגנו. איך משתמשים? יש למרוח את העוף בשמן, לצפות בתערובת ולצלות בתנור בחום בינוני. ניתן להשתמש גם לאפייה של תפוחי אדמה ובטטות בתנור עם שמן זית ובתוספת רוזמרין. התערובת מתאימה לתיבול עוף וקציצות ומומלצת במיוחד לילדים בגלל טעמה העדין. מחיר: 13 ₪ (100 גרם).
- תערובת לחריימה – תערובת החריימה הינה על בסיס הפפריקה המרוקאית המתוקה והחריפה. איך משתמשים? יש לשים במחבת רחבה עגבניות, גמבה ובצל טרי, להניח את חלקי הדג, לערבב את התערובת עם שמן ולשפוך מעל הדג. ניתן להוסיף כוסברה טרייה קצוצה מעל. מחיר: 13 ₪ (100 גרם).
- פפריקה מעושנת לתפוחי אדמה – התערובת מכילה פפריקה שעושנה במעשנת ביתית במשך 10 שעות, בשילוב עם רוזמרין, אורגנו ופטרוזיליה. איך משתמשים? יש להוסיף שמן לפפריקה ולצפות את תפו"א. התערובת מתאימה גם לבשר על האש וגם לתבשילי קדירה. מחיר: 13 ₪ (100 גרם).
- תערובת לפתיתים על בסיס פפריקה – התערובת מכילה פפריקה הונגרית מתוקה ופפריקה מרוקאית מתוקה, בצל, שום, גמבה וגזר. איך משתמשים? יש לטגן במעט שמן זית 4 כפות מהתערובת עם חבילת פתיתים, עד להזהבת הפתיתים. להוסיף 4 כוסות מים רותחים עד להרתחה, להנמיך את האש ולבשל עוד 8 דקות. לסגור את האש ולהמתין מס' דקות לפני ההגשה. ניתן להוסיף מלח ופלפל. התערובת מתאימה גם לאורז, קוסקוס, קינואה. מחיר: 13 ₪ (100 גרם).
- פפריקה מעושנת עם מלח אטלנטי – פפריקה מתוקה, שעושנה בשלמותה במעשנת מיוחדת על בסיס עשבי תבלין יבשים, ומלח ים אטלנטי גס המיובש בתהליך מסורתי השומר על המינרלים הטבעיים במלח. איך משתמשים? רצוי להוסיף לקראת סוף הבישול לשמירה על מרקמו הגס של המלח. התערובת מתאימה לבשרים, עופות ודגים ומעניקה טעם מעושן עדין. מחיר: 11 ₪ (100 גרם).
ניתן להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, בסניפי הרשת ובאתר <<< ובטל': 04-9533405.
מבצעים
אולם תצוגה חדש לסוזוקי בעקבות העלייה במכירות בשנת 2016
חב' "מכשירי תנועה" משיקה בימים אלו אולם תצוגה מרכזי חדש של חב' סוזוקי בשטח של כ-1,000 מ"ר במקום אולם התצוגה המרכזי עד כה שהשתרע על שטח של 450 מ"ר. בפתיחת האולם החדש תשקיע החב' כ-500 אלף ש"ח והוא יכלול אלמנטים יפניים (צמחייה יפנית, תמונות נוף יפניות).
אורן אוחנה מנהל חב' "סוזוקי" בישראל מציין, שהמעבר נובע מגידול במכירות של דגמי "סוזוקי" בשנת 2016. עד כה נמכרו 11,000 מכוניות סוזוקי לעומת 9,243 רכבים בכל שנת 2015. חלק ממעבר אולם התצוגה נובע גם מהעובדה שבתחילת שנת 2017 יהיו השקות גדולות של ה"איגניס" החדשה וה"קרוסאובר" החדש.
שרונה תל אביב תגריל 4 מכשירי אייפון 7 בערב השקה 19 לאוקטובר
בלילה לבן שיתקיים בחנות של רשת איידיגיטל בשרונה תל אביב בלבד ביום רביעי 19.10, תתקיים השקה בלעדית של אייפון 7 החדש של APPLE בישראל, אשר במסגרתה יוגרלו ארבעה מכשירי אייפון 7 למגיעים לשרונה, כאשר מי שיגיע לחנות בערב ההשקה יכול לזכות במכשיר הנכסף.
בנוסף לכך, שרונה תל אביב רכשה 100 מכשירי אייפון 7 חדשים כחלק ממהלך שיווקי נרחב איתו היא עומדת לצאת בזמן הקרוב, והיא הקונה הראשון בארץ אשר רוכש כמות מכשירים כזו.
ההשתתפות בהגרלה מותנית בקנייה של 100 ₪ ועל הלקוח למלא את פרטיו. ביום למחרת בשעה 10:00 בבוקר יוכרזו שמות ארבעת הזוכים. בנוסף, במסגרת הערב החגיגי, יתקיים גם הפנינג מכירות גדול בחנות, בו יוענקו 20% הנחה באופן מיוחד וחד פעמי, על קניית מוצרים שונים בחנות.
חדש
טוויקס לבן וסניקרס לבן במהדורה מוגבלת
טרנד השוקולד הלבן מגיע לMars -! בהמשך להצלחה מהשנה שעברה, חברת סידס, רק הטוב ביותר, מביאה לרגל הסתיו את חטיף טוויקס לבן במהדורה מוגבלת. בנוסף, משיקה סידס בישראל חטיף סניקרס לבן במהדורה מוגבלת. חטיף סניקרס בטעם חדש וחווייתי, חטיף שוקולד לבן ובוטנים קלויים במילוי נוגט וקרמל.
מחיר: 4.5 שקלים. (חטיף טוויקס – 46 גר', חטיף סניקרס – 49 גר')
טכנולוגיה לבישה לנוסעים: מידע ממוקד, קצר ורלבנטי במבט אחד חטוף
טכנולוגיה לבישה – סדרת מוצרים הכוללת שעונים חכמים, מדי כושר, חיישנים ביומטריים ואפילו ביגוד מחובר – כבר החלה לחולל שינוי באופן שבו אנחנו מטיילים. השעון החכם מציג מידע עדכני על טיסות, שערי עליה למטוס, מד הכושר מעדכן על כמות הצעדים והחיישן המובנה בשעון החכם מודד את הדופק. השעון מעדכן על מספר מסוע המזוודות, היכן ממוקמת התחבורה לעיר ואיפה נמצא המלון. הוא אפילו יכול להיכנס אל חדר המלון שלו בעזרת השעון החכם, בלי להזדקק למפתח או כרטיס.
כל הסימנים מצביעים אף הם על המשך הצמיחה המהירה של מגמת אימוץ המכשירים הללו. על פי נתוני CCS Insights, בשנת 2016 צפוי מחזור המכירות של שוק הטכנולוגיה הלבישה להגיע ל- 14 מיליארד דולר והוא צפוי לגדול עד שנת 2020 למחזור של 34 מיליארד דולר. בשנת 2014, חברת נילסן העריכה, כי אחד מכל שישה צרכנים השתמש בהתקן מיחשוב לביש אחד לפחות – וכי מרבית המשתמשים הללו היו צעירים ואמידים למדי. הסקר של נילסן מצא, כי כמעט מחצית (48%) ממשתמשי הטכנולוגיה הלבישה היו בגילאי 18 עד 34, וכי 29% הרוויחו יותר מ-100,000 דולר בשנה.
https://www.youtube.com/watch?v=nBfgsXcJFK8
טכנולוגיות לבישות מציעות לאנשים שעורכים נסיעות עסקים מספר יתרונות: הן מאפשרות מידע בהצצה מהירה, לחיצה אחת וללא סרבול מיותר, מאפשרות להתחבר בקלות למשרד, בעוד מד כושר מאפשר להם להמשיך לוודא שהם נמצאים בתנועה, הולכים ומתעמלים במידה מספקת, ממש כמו בבית, ומספקות זרם יציב של נתונים על אודות משתנים פיזיקליים, דוגמת דופק, לחץ דם וכיוצא באלה.
הטכנולוגיה הלבישה מציעה לספקי שירותי תיירות דרך חדשה ורבת עוצמה לתקשר עם הלקוחות. נראה שזהו אמצעי תקשורת שהנוסעים לא מוטרדים ממנו, כל עוד ההודעות ממוקדות ורלוונטיות. גם למלונאים יש שפע של אפשרויות חדשות לתקשר ישירות עם המטיילים. יש רק להקפיד שהמסרים למכשיר הלביש יהיה רלוונטיים בדיוק לחלק במסע שבו נמצא הנוסע.
"תערובות כרגיל" לאפיית עוגות ללא גלוטן
חברת אשבל והשפית עינת מזור יוצאים בסדרה חדשה של "תערובות כרגיל" לאפיית עוגות ללא גלוטן הכוללת עוגת שוקולד עסיסית ועוגת וניל עדינה. התערובות קלות להכנה ומאפשרות לצליאקים ושוחרי הבריאות אפיית עוגות מעולות ללא גלוטן כמו מקונדיטוריה במטבח הפרטי . סדרת תערובות העוגות כרגיל מתווספות לסדרת הקמחים "כרגיל" ללא גלוטן (רב תכליתי ולחם ומאפי שמרים), אשר פותחו ע"י השפית- עינת מזור והפכו למותג מוביל בקטגוריה.
סדרת התערובות החדשה מבית "כרגיל", בפיתוחה הושקעו חודשים ארוכים, מאפשרת הכנת עוגות בקלות ובמהירות ומביאה לתוצאות אפייה מצוינות כמו מקונדיטוריה מקצועית. העוגות מתאימות לימי הולדת לילדים, לאירועים, לאירוח קליל וקוצר מחמאות בחגים וכשמתחשק משהו מתוק…ללא גלוטן.
תערובת כרגיל לעוגות ללא גלוטן אינה מכילה חלב, אגוזים וחומרים משמרים. בעלת תקני איכות בינלאומיים עם תנאי ייצור נקיים מגלוטן, קטנים מ 20 PPM. כשר. יצרן: חברת אשבל. משקל 450 גרם. מחיר: 19.90 שקלים.
לתינוק לילד ולצעיר
ד"ר פישר עם קמיל בלו שיבולת שועל
לאור הצלחתה של סדרת קמיל בלו שיבולת שועל החליטו בד"ר פישר להרחיב את מגוון המוצרים עם פיתוח חדש ממעבדות המחקר של ד"ר פישר: קמיל בלו מוס רחצה לתינוק המועשר בשיבולת שועל לטיפול והגנה מיובש עור, גירויים ואדמומיות בעת רחצת התינוק. שיבולת שועל נחשבת לאחד הדגנים האיכותיים והמועילים שהעניק לנו הטבע. שיבולת שועל הינו דגן העשיר במינרליים וויטמינים ולו השפעה מיטיבה גם בטיפול, ריכוך, הרגעה והגנה על העור.
מוס רחצה שיבולת שועל מכיל נוסחה ייחודית בעלת מרקם קטיפתי, רך ומלטף ובניחוח נפלא. הנוסחה מועשרת בשילוב של שמן שיבולת שועל, שמן זית, תמצית קמומיל ופרו-ויטמין B5, המסייע בהגנת העור מפני גירויים ואדמומיות, מרכך, שומר על לחות העור וממשיך לטפל בעור התינוק גם לאחר הרחצה. קמיל בלו מוס שיבולת שועל הינו היפואלרגני ועבר את מבחן סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד כעור התינוק. המוצר אינו מכיל SLS ו- SLES, סיליקונים, שמן מינרלי, צבע ושמנים ארומטיים, ואינו גורם לדמעות.
מחיר: 34.90 שקלים. מחיר היכרות בהשקה: 19.90 שקלים.
"הספירה לאחור" – חדר בריחה חדש בהרצליה
חברת Insideout חדרי בריחה תשיק בחול המועד סוכות חדר בריחה חדש " הספירה לאחור" בהרצליה פיתוח. חדר הבריחה, או כפי שבעליו אהוד בוסו מעדיף לכנותו "חדר המשימה", מביא בשורה חדשה בתחום חדרי הבריחה בישראל, החל מהיותו מונגש לנכים וכלה בטכנולוגיה המרהיבה המצויה בו.
"החדר מונגש באמצעות חניה צמודה, מעלית מרווחת מהכניסה לבניין ועד לקומה, כל אזור הפעילות מצוי במפלס אחד וכל המעברים רחבים דיים למעבר כיסא גלגלים" מציין בוסו, מהנדס מומחה למכניקה עדינה.
חדרי הבריחה של חברת Insideout הפכו לכלי אבחוני לאינטראקציה חברתית לחברות עובדים, ולכן הושם דגש בחדרי הבריחה על תנאי צפייה משופרים של המאבחנים על מהלך המשחק ותפקוד המשתתפים.
חדר בריחה הוא משחק חברה מציאותי המורכב מעלילות שונות, כשעל השחקנים מוטלת המשימה לפענח את כל הרמזים ולפתור את החידות ולעבור למשימה הבאה עד שהם מצליחים לצאת מהחדר בזמן מוגבל, לרוב 60 דקות. "אני מעדיף לקרוא לזה "חדר משימות" ולא "חדר בריחה" אומר בוסו ומסביר, "בריחה היא לא תמיד ולא בהכרח הפתרון".
העלילה הייחודית בחדר "הספירה לאחור" שולחת את השחקנים למשימה חשאית שבמסגרתה הם מתבקשים למנוע אירוע בטחוני שמאיים על אזור גוש דן. "להבדיל מחדרי בריחה אחרים היה חשוב לי שכל החידות תהיינה קשורות לסיפור העלילה ושלא יהיה ניתוק לרגע אחד" אומר בוסו. "הצוות מקבל מכשיר קשר ויוצא למשימה כשבחוץ צוות חפ"ק צופה על כל המתרחש. העלילה ריאליסטית ואין רמזים שמגיעים מהשמיים".
אוכל ואלכוהול
מסעדת Le Bistro Bar בחולון מתחדשת עם תפריט ספיישלים
מסעדת Le Bistro Bar שממוקמת במתחם עזריאלי בחולון, מצרפת לתפריט העשיר ואהוב של המקום, תפריט של מבחר מנות ספיישל מיוחדות:
- ממולאי הבית – עלי גפן/חציל/כרוב/פלפל ממולא באורז מתובל. מוגש על מצע ציזיקי/טחינה.
- דג אמנון אסייתי – פילה אמנון עם ירקות מוקפצים ברוטב אסייתי, בליווי בטטה קריספית, עירית ושומשום קלוי. בליווי סלט ירוק.
- מוקפץ עם אנטריקוט – נתחוני אנטריקוט עם ניוקי, תרד, חמוציות, אגוזי מלך, עירית וגזר, ברוטב חמוץ מתוק.
- טקסס צ'יז טוסט – כריך פתוח עם רוטב הבית, חזה בקר מעושן, עגבניות חריפות, בצל מטוגן ומלפפון חמוץ, מוקרם עם גבינת מוצרלה ופרמז'ן. בליווי סלט ירוק.
- מחבת פירות ים – שרימפס, קלמרי, ניוקי ועגבניות שרי, ברוטב חמאה, יין ושום.
- בוסטון סטייק – נתח סינטה בחמאת שום ומרווה. בליווי סלט ירוק.
לצד הספיישלים, מוזמנים הלקוחות להמשיך וליהנות מתפריט עשיר של ארוחות בוקר ומנות ראשונות, מבחר המבורגרים מבשר אנטריקוט בשילוב תוספות ורטבים שונים, רשימת עיקריות שכוללת בין השאר פסטות תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, רביולי 4 בטטה כתומה, שלל סלטים בשילובים שונים, פיצות אישיות שנאפות במקום, סטייקים, שניצלים ועוד ועוד.
בשעות הצהריים מוגשות ארוחות עסקיות החל מ-35 שקל. ליד תפריט האוכל אפשר ליהנות מתפריט של אלכוהול עשיר, יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק. בתפריט הביסטרו קפה מוצעת רשימה ארוכה של מאפים מלוחים ומתוקים במילויים שונים. לצד המאפים מוזמנים הלקוחות ליהנות מקפה איכותי וממבחר משקאות חמים נוספים.
Le Bistro Bar פועלת 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים. כתובת: רחוב הרוקמים 26, חולון. במקום ניתן לקיים אירועים עד 100 איש. לפרטים ולהזמנת מקומות באתר <<<
בואו לפגוש את סוכריות 'מנטוס פופינס' בקניוני עזריאלי ובמתחמי סינמה סיטי
לרגל ההשקה של 'מנטוס פופינס', החליטו במנטוס לשתף את בני הנוער, הצעירים, הצעירים ברוחם ואת הציבור הרחב בפעילות אינטראקטיבית שתנדוד בין קניוני עזריאלי ומתחמי סינמה סיטי ברחבי הארץ.
את הפעילות ילווה רכב אספנות ממותג 'מנטוס פופינס' מסוג שברולט שנת 1949 אשר יגיע למתחמים השונים ברחבי הארץ. הציבור יוזמן לקחת חלק במשחק המנטוס פופינס בו כל משתתף יצלם את עצמו עם פה פתוח (בדומה ללוגו המוצר), יעלה את התמונה לאתר הייעודי www.mentospopins.co.il וינסה לקלוע את אחת מסוכריות מנטוס פופינס לפיו שבתמונה. מי שיצליחו, יוזמנו לעלות שלב ולהשתתף במשחק הגדול- שם ינסו לקלוע סוכריות לכמה שיותר משתתפים אחרים שלקחו חלק בפעילות. המשתתף הזוכה הוא זה שהגיע לגמר הגדול והצליח לצבור ניקוד גבוה בשלב "הגמר השיתופי" שבמשחק, וכן השיב בתשובה מקורית על השאלה "ספרו מה תעשו אחרי הנחיתה ואולי תזכו בטיסה להולנד ובכניסה לפארק אפטלינג" (Efteling) – אחד הפארקים המשפחתיים הפופולאריים ביותר בהולנד.
לצד העמדה האינטראקטיבית יוצב שולחן הוקי בו אפשר יהיה לשחק, לקלוע סוכריות לזכות בפרסים, וכמובן גם לטעום מסוכריות 'מנטוס פופינס' החדשות. את הפעילות כולה ילווה כאמור רכב אספנות – שברולט מודל 1949, אשר נרכש ע"י ליימן שליסל ועבר תהליך שיפוץ יסודי והשמשה מחדש ע"י משפץ מכוניות אספנות מקצועי. הרכב נצבע ומותג בהתאם למיתוג של מנטוס פופינס והוא מהווה אטרקציה ממשית בכל מקום אליו הוא מגיע.
הפעילות תתקיים במהלך חודש אוקטובר, בימי חול וחוה"מ (בערבי וימי חג לא תתקיים פעילות). ניתן לעקוב אחר מועדי ומיקומי הפעילות בעמוד הפייסבוק של מנטוס <<<
אופנה ועוד
לונדון 88 עם קולקציית סתיו-חורף 2016-17
לונדון 88 מותג אופנה לנשים, טרנדי ואופנתי המתמחה בייצור ועיצוב מכנסיים לנשים. האישה של לונדון 88 היא אישה ללא גיל, כאשר המכנה המשותף של כולן הינו הרצון להיות ייחודית במראה, בולטת, טרנדית, נשית ומחוברת לנוחות של עצמה. המותג שומר על רמת איכות גבוהה ולא מתפשרת ומשתמש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות, אשר שם דגש על נוחות, איכות וצבע הבד.
המכנס הראשון המתקבל מגיע בצבע לבן העובר תהליך צביעה לקבלת הצבע הדרוש. תהליך הצביעה נעשה תחת בקורת קפדנית הכוללת בדיקה של איכות הגוון, רציפות הצבע ואחידותו לאורכו ולרוחבו של הבד. כל זאת במטרה לספק מענה לדרישותיהן של הלקוחות.
כחלק מבדיקת האיכות, המכנסיים עוברים תהליך כיבוס לבדיקת איכות הצביעה.
לונדון 88 קשובים לצרכיהן ודרישות הלקוחות ויוצאים בקולקציה חדשה ומעודכנת בכל שבועיים, הקולקציה מורכבת מפריטים חדשים, טרנדיים וייחודים בהתאם לרוח התקופה והחדשנות ומעניקה מענה לצורך של כל אחת ואחת. ובכך יוצרים מגוון רחב של מכנסיים שעוצבו בהשראת עולם האופנה עם התייחסות לגוף הנשי.
במלתחה קולקציה רחבה וענפה עם פריטים נחשקים ויוקרתיים במחיר שווה לכל כיס, באסטרטגיה של התאמת פריטים מלאי סטייל ושיק במחירים ברי השגה לכל כיס- Affordable chic.
מכנסי לונדון 88 נמכרים בחנויות אופנה נבחרות בישראל ברחבי הארץ. למציאת החנות הקרובה לביתך דף פייסבוק: London 88 או טל': 03-6815415 .
מדד החדשנות של Mastercard: ישראלים משתמשים בסמארטפון כ- 7.4 שעות ביום
מדד החדשנות של Mastercard סקר 23,000 צרכנים ב-23 מדינות באירופה, אפריקה והמזרח התיכון לגבי גישתם לטכנולוגיה דיגיטלית. מדד החדשנות של Mastercard חושף:
- יותר מ-90% מהצרכנים בישראל משתמשים בסמארטפון, יותר מאשר בכל התקן אחר ועושים בו שימוש של כ-7.4 שעות ביום.
- 84% מהישראלים משתמשים במחשב נייד קצת יותר מ-4.5 שעות ביום.
- 53% משתמשים בטאבלטים כשעתיים ביום.
במסגרת התשלומים עבור עסקאות, המדד מגלה כי הצרכנים מעדיפים להשתמש בזיהוי ביומטרי במקום בקוד מספרי בעת התשלום. בישראל:
- 33% מעדיפים להשתמש בסריקה של טביעת האצבע לצורך תשלום
- 31% בקוד מספרי (PIN)
- 29% באמצעות קוד שיקבלו במסרון
- רק 6% באמצעות סלפי
למרות נתונים אלו, בישראל רק 9% משתמשים בזיהוי ביומטרי בעת התשלום. המדד מצא שבעוד שבאפריקה ובמזרח התיכון 70% מהצרכנים מוכנים לשלם באמצעות הסמארטפון, רק 40% מקרב הצרכנים במערב אירופה ציינו אופציה זו בחיוב. בישראל:
- 65% מהנשאלים ציינו שהם מוכנים לשלם באמצעות הסמארטפון
- 25% באמצעות תעודת זהות
- 24% באמצעות טאבלטים
- 14% באמצעות שעונים חכמים
- 9% באמצעות מכשירים ביתיים
- 6% באמצעות תכשיטים
- 3% באמצעות צמידי כושר גופני.
מהמדד עולה כי רוב הנשאלים מכל המדינות הדגישו כי ייבחרו בסמארטפון כחלופה לכרטיס הפלסטיק כאמצעי תשלום חדשים. אנדרס המברגר מנכ"ל Mastercard ישראל מציין כי "המדד מאשר שבמקביל לרצון בשימוש דרכי תשלום חדשות, רוב הצרכנים בישראל מעדיפים להשתמש בסמארטפונים כבר עתה כדרך תשלום כאלטרנטיבה לשימוש בכרטיסי הפלסטיק." הצרכנים מצהירים באופן ברור על רצונם בחדשנות דיגיטלית בכל תחומי החיים, מוסיף המברגר.
הצרכן הישראלי מבטא בסקר את שביעות רצונו מהחדשנות בתחום הנסיעות ברחבי העולם (76%), בעריכת קניות (68%), ברשתות החברתיות (62%) ובשירותים פיננסיים (62%). אך הצרכנים הישראליים רוצים יותר חדשנות דיגיטלית בתחומי החינוך, הבריאות והתחבורה הציבורית.
91% מהישראלים בטוחים שהשירותים הדיגיטליים יהיו בשימוש נרחב ובקשת רחבה יותר של תחומים, וישפיעו על רוב האוכלוסייה, דבר המחייב אבטחה מתקדמת ביותר, שהיא הדבר החשוב ביותר בתשלומים דיגיטליים כמו גם אבטחת הפרטים האישיים. הצרכנים גם מייחסים חשיבות רבה למהירות ולפשטות של תהליך התשלום.
רהיטי "שמרת הזורע" עם טרנד ה-Wood & White לחדר השינה
השילוב המנצח של גווני עץ עם צבע לבן כבר כבשו מטבחים מעוצבים רבים ברחבי העולם. כעת, רהיטי "שמרת הזורע" מבקשים להכניס את הטרנד גם לחדרי השינה ומציגים פריטים חדשים של ריהוט Wood & White, הכוללים מיטות, ארונות ושידות לחדר השינה, בהם העץ והצבע הלבן חוברים זה לצד זה בהרמוניה.
הייחודיות בטרנד ה-Wood & White היא שמדובר בשילוב המתמזג עם קווי עיצוב שונים – מודרני, כפרי וקלאסי. לריהוט מסוג זה ניתן להתאים מגוון פריטים משלימים המסייעים לגיבוש האווירה הרצויה. הרהיטים כוללים מיטה זוגית, ארונית לילה, שידת טואלט ומראה, המשלבים בין צבע עץ אלון סאן רמו לצבע לבן מבריק:
- המיטה הזוגית כוללת משענת גב בגימור וחיתוך מודרני בשילוב של עץ ולבן. מגיעה במידה 167/210/90.
- ארונית הלילה כוללת שתי מגירות לרוחב, בשילוב של עץ ולבן היוצר מראה אלגנטי ושלו. מגיעה במידה 50/37/40.
- שידת הטואלט כוללת 7 תאי אחסון; חמש מגירות קטנות במרכז ושני תאים גדולים בצדדים. השידה בשילוב מעניין של עץ בדופן העליון לצד צבען הלבן של המגירות. מגיעה במידה 100/37/88.
- המראה, כפריט משלים, גם היא בעלת גימור וחיתוך מודרני, באופן המשתלב עם חדר השינה. מגיעה במידה 58/96.
מחיר לחדר שינה מלא "גרנדה": 4,290 ₪
להשיג ברשת "שמרת הזורע", באתר <<< ובטל': 073-2221800
אינטרברנד עם דו"ח המותגים הגלובליים הטובים בשנת 2016
חברת הייעוץ המובילה בתחום המותגים אינטרברנד ציינה את אפל, גוגל וקוקה-קולה כשלושת המותגים בעלי השווי הרב ביותר בדוח המותגים הגלובליים הטובים ביותר 2016 שלה, עם דומיננטיות של מותגי רכב וטכנולוגיה בדירוג – וטסלה ודיור נכנסו למאה המותגים המובילים. בשנתו ה-17 הדו"ח חושף את האנטומיה של הצמיחה וכולל מבט מבפנים איך מותגים מצוינים מגדילים עסקים מצוינים.
זאת השנה הרביעית ברציפות שאפל וגוגל הגיעו למקומות הראשונים. שווי המותג של אפל גדל ב-5% ל-178 מילארד דולר, ושווי המותג של גוגל עלה ב-11% ל-133 מיליארד דולר. קוקה-קולה, מיקרוסופט, טויוטה, IBM, סמסונג, אמזון, מרצדס-בנץ ו-GE (ג'נרל אלקטריק) משלימים את העשירה הפותחת. דיור וטלסה נכנסו לדוח המותגים הגלובליים הטובים ביותר בפעם הראשונה, במקומות 89 ו- 100, בהתאמה.
חמשת המותגים הצומחים ביותר בעולם הם פייסבוק (גידול של 48%), אמזון (33%), לגו (25%), ניסאן (22%) ואדובי (21%).
עם 29 מקומות ביחד, מותגי רכב וטכנולוגיה הם הדומיננטיים בדוח השנה. קמעונאות הוא המגזר הצומח ביותר, גידול של 19%, ואחריו מגזרי הספורט והיוקרה – גידול של 10% כל אחד.
השווי הכולל המשולב של מאה המותגים המובילים הוא 1,796 מיליארד דולר, גידול של 4.8% לעומת 2015. כדי לצפות בדירוג המלא של מאה המובילים ובדוח עם ניתוח מקיף של מגמות גידול, מגזרים וענפים, בקרו באתר <<< .
BG Paint עם פוליזור לעץ ושמן דק PRO לשמירה על העץ
העץ הינו חומר גלם המצוי סביבנו בכל מקום – בדלתות, בגגות, בפרגולות, באביזרי נוי ובריהוט – ודורש תחזוק וטיפוח לשמירה על איכותו ונראותו. BG paint, מותג הצבע החדשני מבית קבוצת אשטרום, מציג סדרת מוצרי עץ, הכוללת פוליזור לעץ ושמן דק, לשמירה על העץ בחלל הבית ומחוץ לו (מפני קרני UV, תנאי מזג אוויר שונים, פטרת וריקבון) והענקת מראה דקורטיבי טבעי.
פוליזור לעץ – צבע על בסיס מים – כל מי שניסה לצבוע ריהוט או משטחים מעץ בצבע המיועד לקיר בוודאי הבחין במריחה בעייתית ובמרקם שאינו משתלב עם משטח העץ. לשם כך, פותח המוצר החדש – פוליזור לעץ. הצבעים מותאמים לשימוש פנים וחוץ, מגיעים בגוונים שונים ושומרים על המראה הטבעי של העץ. לצבעי הפוליזור מאפיינים רבים המקנים לו מספר יתרונות לשימוש: צבעי הפוליזור מיוצרים על בסיס מים, ולא על בסיס שמן ומדללים, ובכך ידידותיים לסביבה, בטוחים לשימוש ונטולי ריח. זו גם הסיבה שצבעי הפוליזור מותאמים לשימוש בחדרי הילדים.
צבעי הפוליזור עמידים באופן מלא בפני קרינת UV ובכך מותאמים לא רק לשימוש בחלל הפנימי של הבית, אלא גם בחללים החיצוניים כדוגמת חצר הבית ומרפסות. צבעי הפוליזור בעלי עמידות גבוהה בפני תנאי מזג האוויר, עמידות בפני לחות גבוהה, מונעים חדירת רטיבות ומכילים חומר פעיל נגד היווצרות פטריות, עובש וריקבון. לפיכך, מותאמים לגגות ופרגולות מעץ. מחיר: 125 ₪ (2.5 ליטר).
שמן דק PRO: יש שיעדיפו לשמור על מראה העץ הטבעי, עם הגוון המקורי אותו רכשו, אך עם זאת להקנות לו הגנה מלאה וברק. לשם כך, פותח שמן הדק המותאם לכל סוגי העץ, ומבוסס על תערובת שמנים טבעיים. שמן הדק מקנה לעץ מראה עשיר בגוון שקוף מט משי ומותאם לפרגולות, גגות, בתי עץ, משטחי דק וכדומה. בנוסף, השמן מגן מפני נזקי רטיבות וקרני ה-UV ומותאם לכל סוגי העץ (איפאה, אורן, אירקו, גדרות במבוק וכדומה). כמו כן, ניתן לגוון את שמן הדק לפי מניפות הצבעים. מחיר: 140 ₪ (3.8 ליטר).
להשיג בחנויות לחומרי בניין, עשה זאת בעצמך, חנויות למוצרי בית וסניפי הום סנטר ברחבי הארץ, בדף הפייסבוק ובאתר <<<