חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חדש על המדף של דני בר

ראש השנה האזרחי-סילבסטר, בפתח ||| הרבה יין ואלכוהול במבצע ||| פסטיבל אוכל ארגנטינאי ||| לבוש ואופנה לחורף ||| לחצו על התמונה לשאר החידושים והחדשות <<<

מבצעים

טיב טעם מחלקת יינות (צילום אסף לב)
טיב טעם מחלקת יינות (צילום אסף לב)

חודש היין והאלכוהול בסניפי טיב טעם

כמיטב המסורת, תקיים רשת "טיב טעם" במהלך חודש דצמבר, פעילות ייחודית וחגיגית לקראת אירועי חנוכה, סילבסטר וסוף שנת 2015 במסגרת חודש היין והאלכוהול, אשר ילווה בקמפיין פרסומי וקד"מ.

את חודש היין והאלכוהול, ילווה מבצע אטרקטיבי במיוחד, במסגרתו ייהנו חברי מועדון ומצטרפים חדשים הרוכשים ב-150 ₪ ומעלה במחלקות היין והאלכוהול, מקופונים בסך 150 ₪ לרכישה בכל המחלקות, למימוש בחודשים ינואר עד מרץ.

בנוסף, במסגרת חגיגות חודש היין והאלכוהול תציע רשת טיב טעם ללקוחותיה במחלקות היינות והאלכוהול מגוון יינות, שמפניות ומשקאות אלכוהול איכותיים ובלעדיים מהארץ ומהעולם במבצעים משתלמים. במהלך החודש יזכו הלקוחות לחוויית טעימות, הסברים על מגוון היינות והאלכוהול ממומחי הרשת.

מבצעים לדוגמא:

  • וודקה בלאק ריגה 700 מ"ל רק 59.90 ₪.
  • וודקה רוסקי סטנדרט 700 מ"ל רק 59.90 ₪.
  • מארז וויסקי גראנטס 700 מ"ל + כוס מתנה רק 79.90 ₪.
  • וויסקי ג'ק דניאלס 700 מ"ל רק 129.90 ₪.
  • וויסקי ג'וני ווקר אדום 700 מ"ל רק 79.90 ₪.
  • וויסקי בושמילס אורגינל 1 ל' רק 129.90 ₪.
  • וויסקי בלנטיינס 700 מ"ל רק 89.90 ₪.
  • יין קאווה באך יבש/חצי יבש 750 מ"ל 2 בקבוקים ב 49.90 ₪.

מבצעים מיוחדים לחברים:

  • קוניאק לואי רוייה VS 700 מ"ל רק 119.90 ₪.
  • יין עמק האלה סוביניון בלאן 750 מ"ל רק 65.90 ₪.
  • יין רקנאטי יסמין אדום/לבן 3 בקבוקים רק 99.90 ₪.

המבצעים יתקיימו  בכל סניפי רשת טיב טעם עד 3 לינואר 2016.

מבצע דצמבר באתר Paneco.Com

paneco1חודש דצמבר עמוס בחגים ואירועים. אם חשקה נפשכם לחגוג את תחילת השנה החדשה באלכוהול איכותי במחיר הכי טוב שאפשר יהיה לקבל ועם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום, אתר PANECO.COM הוא המקום בשבילכם. באתר PANECO.COM  ניתן למצוא מבצעים בלעדיים וייחודיים ובמחיר מצוין.

עד 31 לדצמבר ניתן לרכוש באתר שלושה פריטים במחירים מוזלים במיוחד:

  • רמי מרטין XO במחיר: 549₪   במקום: 619₪
  • קוניאק הנסי XO 699₪  במקום: 739₪
  • טקילה פטרון סילבר 159₪  במקום: 192₪.

מבצע נוסף בדצמבר הוא שלושה פריטים לבחירה מרשימה בשיטת MIX AND MATCH בעלות כוללת של  379 ₪ (99$). בין הפריטים גם משקאות שנמכרים ב- 139 ש"ח באתר (למשל, ג'וני ווקר בלאק לייבל ושיבאס ריגל 12 ליטר).

המוצרים המשתתפים במבצע: ואן גוך ליטר במגוון טעמים, טרי אוליבס ליטר מגוון טעמים, גריי גוס ליטר + גריי גוס תפוז ליטר, ג'ק דניאלס ליטר, מטקסה 7 כוכבים ליטר (מחיר רגיל 135 ש"ח), ויסקי קינג אוף קווינס 12 שנה 750 מ"ל, בקרדי בלאק ליטר, לג'נד אוף קרמלין 750 מ"ל (135 ש"ח) אפטר שוק במגוון טעמים 700 מ"ל, רום הוואנה קלאב 3  700 מ"ל, שיבס ריגל 12 ליטר, ג'וני ווקר בלאק ליטר.

בחנות האון ליין החדשהPANECO.COM  ניתן למצוא מוצרים אלכוהוליים מקוריים באיכות הטובה ביותר, במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ, אפילו יותר אטרקטיביים מהדיוטי פרי , ועם שירות ברמה הגבוהה ביותר והמשלוח- חינם! האתר מציע חוויית קנייה איכותית, משתלמת, קלה ונעימה ומשלוח אישי עד הבית חינם.

הרכישה ב PANECO.COM בטוחה, מיידית ונוחה. החל מתהליך ההזמנה הפשוט והקל, שלוקח לא יותר ממספר דקות ועד קבלת המוצר ארוז הרמטית עם שליח אישי (לאחר הצגת תעודת זהות) עד הבית תוך 1-4 ימים עסקים*.

באתר נמכרים מוצרי אלכוהול פופולריים כגון וויסקי גו'ני ווקר בלאק לייבל, וודקות גריי גוס ו-ואן גוך, לצד קוניאקים מבית הנסי, רמי מרטי ומרטל, ומוצרים יוקרתיים נוספים כגון ויסקי בלוויני 21, ג'וני ווקר בלו לייבל, שיבאס רוייאל סאלוט 21.

בעלי האתר הם חברה ותיקה בתחום השיווק והמכירה של משקאות אלכוהוליים בעולם – FALIC GROUP. החברה מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של משקאות אלכוהוליים. בנוסף, לחברה קו מוצרי Exclusive Brands, אשר גם הם יימכרו באתר: קאריבנה סול, רום איכותי מברבדוס, גילה טקילה המיוצרת במקסיקו, בבושקה וודקה איכותית – הכל במחירים אטרקטיביים.

PANECO.COM הינה החנות האינטרנטית הראשונה של FALIC GROUP כאשר הכוונה היא לפתוח אתרים דומים בתקופה הקרובה במדינות נוספות בעולם. הרכישה מתבצעת באופן מוגן ומאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PAYPAL. משלוחים לאזור המרכז הם בתוך יום עסקים אחד. ליישובים מרוחקים יותר בין 2-4 לימי עסקים.

לפרטים ותמיכה בטל. –  1700-70-22-32 או באמצעות המייל.

חדש

לינדט אקסלנס ליים- טעם חדש בסדרת אקסלנס

לינדט אקסלנס ליים
לינדט אקסלנס ליים

מותג השוקולד השוויצרי "לינדט", המשווק בישראל על ידי חברת סידס, משיק טעם חדש בסדרת אקסלנס: לינדט אקסלנס ליים (Lindt Excellence Lime Intense) – טבלאות דקות במיוחד של שוקולד עז ועוצמתי לשוחרי השוקולד המריר, בשילוב של קליפות ליים המעניקות לשוקולד טעם מושלם ומרענן. עוד מתכון מוצלח מבית המאסטר שוקולטיירים של לינדט.

סדרת לינדט אקסלנס טבלאות שוקולד מריר דקות, עשויה מתערובת סודית של פולי קקאו, מעובד לכדי מרקם חלק ודק במיוחד המדגיש את הטעמים והניחוחות המורכבים של השוקולד. התוצאה, פסגת השלמות של שוקולד מריר החבויה בתוך יצירת מופת דקה. הסדרה כוללת מגוון רחב של טעמים: 90% מוצקי קקאו, 70% מוצקי קקאו, 85% מוצקי קקאו, תפוז, מלח ים, צ'ילי ועוד.

המאסטר שוקולטיירים של לינדט מביאים לסדרת אקסלנס את המומחיות והאמנות שלהם בכדי ליצור שוקולד בטעמים חזקים ובמרקם מיוחד, תוך הקפדה על בחירת חומרי גלם איכותיים בלבד. בלינדט הציבו סטנדרטים גבוהים במיוחד כמו שרק השוויצרים יודעים לעשות. כך ברבות השנים הפך שוקולד לינדט לאחד ממובילי תרבות הצריכה בקרב קהלים היודעים להעריך איכות. אמני השוקולד של לינדט מובילים אותנו לחוויית חמשת החושים: חוויה מושלמת שבה השוקולד אינו רק חווית טעם. המגע, הריח, המרקם, הנראות, מהווים חלק אינטגראלי מחוויה זו. מחיר: 15 ₪.

שני טעמים חדשים בסדרת נמס בכוס של קנור

נמס בכוס החדש
נמס בכוס החדש

קנור, המותג הקולינרי המוביל מבית יוניליוור, משיק לקראת החורף שני טעמים חדשים בסדרת נמס בכוס – לאוהבי המתוק ואוהבי החריף:

  • נמס בכוס מעדן סחלב- משקה החורף האולטימטיבי באריזה אישית שניתן לקחת לכל מקום ולהתפנק במעדן חם וטעים.
  • נמס בכוס עגבניות חריף- מבוסס על טעם העגבניות הפופולארי בתוספת טוויסט של חריפות, המיועד לפלח גדול באוכלוסייה של אוהבי חריף.

סדרת נמס בכוס מציעה הפסקה קטנה ומשביעה, המהווה פתרון מושלם לצורך בנשנוש או בשתייה חמה, לצריכה בבית ומחוצה לו -במקום העבודה, צבא, לימודים ועוד.

המרקים קלים ומהירים להכנה (2-3 דקות) ומיועדים להכנה בספל עם מים חמים. שני הטעמים החדשים מצטרפים לסדרת נמס בכוס הקיימת. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

מכון וולקני: זני זיתים חדשים

מסיק זיתים מכני (צילום דני בר)
מסיק זיתים מכני (צילום דני בר)

הזנים החדשים לשמן שפותחו במכון וולקני מתאפיינים בתכונות ייחודיות.  תפוקת השמן שלהם גבוהה ועומדת על 24%-25%. זני המאכל שפותחו במכון גדלים לגובה בינוני- ננסי המאפשר מסיק פשוט ללא שימוש בסולמות, בעלי פרי גדול ואיכותי, חרצן הנפרד בקלות מן הפרי והתאמה כפולה לכבישה וליצור שמן זית. חלקם מתאפיינים ב"סרוגיות מתונה" כלומר, אינם מניבים יבול גבוה רק פעם בשנתיים כמקובל, אלא יבול הנע בסביבות הממוצע הרב שנתי בכל שנה.

ד"ר בני אבידן חוקר במכון למדעי הצמח במרכז וולקני:" הזית הוא עץ סירוגי, וזה אומר שאם בשנה מסוימת היבולים גבוהים, בשנה שלאחר מכן תהיה לרוב שנת שפל.   הדבר פוגע בחקלאים וגורם להם נזקים קשים ומייקר את המחיר לצרכן. אחדים מהזנים שפיתחנו הם בעלי סירוגיות מתונה, כלומר התנודתיות ביבול קטנה יותר. זה יאפשר לחקלאי לצמצם נזקים כלכליים ולייצב את מחירי שמן הזית בשוק."

עד אמצע שנות השמונים, היה ענף הזית לשמן מבוסס על שיטת גידול מסורתית  ללא השקיה ודישון מסודרים. בנוסף, המסיק היה ידני או בנקיפה עם הספקים נמוכים. במגזר היהודי גודלו בעיקר זני מאכל לכבישה עם הצלחה יתרה.  המגמה הייתה  להגיע גם עם זני שמן להצלחות דומות תוך יישום שיטות מודרניות של השקיה, דישון ומסיק.

על תכנית הטיפוח מספר ד"ר בני אבידן, מרכז וולקני: "תכנית הטיפוח התאימה את עצמה להתפתחות האדירה בתחום שמן הזית בארץ. כיום הצרכנים הם אניני טעם ומתחילה דרישה לשמן זית שמיוצר מזנים ספציפיים. לשם כך מאוקלמים במרכז וולקני זנים מאירופה ומארצות אחרות ייחודיים בטעם מעודן יחסית לזנים המקומיים ולצורך כך ניטעה במרכז וולקני חלקת אוסף בינלאומי של כ 130 זנים."

ענף הזית בישראל הוא הגדול ביותר מבין גידולי המטעים והוא עומד על 330 אלף דונם של שטח נטוע. עד היום, 75% ממטעי הזיתים מטופלים בשיטות מסורתיות. 80,000 דונם של כרמי זית גדלים תחת ממשק של השקיה ודישון כאשר 65,000 דונם מתוכם מיועדים לשמן זית ורק 15,000 למאכל. בשנת שפע מיוצרים בישראל כ-15,000 טון שמן שנצרכים בשוק המקומי, הצריכה לשמן בישראל עומדת על כ- 25,000 טון. יצוא של שמן מישראל הינו שולי (100-150 טון) ונעשה על ידי מגדלים פרטיים המשווקים לרוב שמני בוטיק שמיועדים בין היתר לצרכנים שומרי כשרות. לעומת זאת בגלל הסכמי סחר של ישראל עם השוק האירופי, מיובאים לארץ כ-8,000 טון של שמן שמתחרים במחירי שמן ישראלי. בשל בעיות של כוח אדם רמת הפיקוח והאכיפה של החוק על איכות השמנים המיובאים אינה מספקת ורובם נמכרים תחת מותג של שמן זית כתית על אף שבבדיקות מדגמיות הוברר שרבים מהם הינם שמנים מזוככים או מזויפים דבר הפוגע בצרכן.  יש לציין שהשמן הישראלי הנמכר עם תו תקן של אגף הזית במועצת הצמחים הינו ברמות איכות מהגבוהות בעולם ומפוקחות גם על המדף.

היקף הייצור של זיתי מאכל עמד השנה על כ-17 אלף טון ובנוסף ייבאו מירדן כ-800 טון של זיתים ירוקים לכבישה הרוב נצרך פה היצוא עומד על כ-1000 טון.

יבוא השמן פוגע במגדל הישראלי אשר גרם ב-3 השנים האחרונות לירידה במחיר (1 ₪ לקילו שמן למגדל) והביא אפילו לעקירה של מאות דונמים. מגמה של עלייה במחיר שמן הזית בעולם השנה הביאה גם לשיפור קל במחירים שחקלאי ישראל פודים כ-19 ₪ לקילו.

זני זית ישראליים

  • מעלות-  מקורו בכפר מעיליה. הוא הזן היחיד בעולם שמראה עמידות למחלת עין הטווס הגורמת לנשירה מלאה של העלים. הזן הופץ בארץ ובעולם וממשיך לשמש כ"הורה" לזנים חדשים בהשבחה כדי להעביר את התכונה הזו.
  • אסקל-  העץ נוטה לגדול למעלה (ולא לצדדים). מבין זני הזית המושקים, הוא מניב את תכולות השמן הגבוהה ביותר העומדת על 25% בבית הבד- כבישה קרה.
  • מאספו- זן למאכל המתאפיין בפרי גדול – מעל 5 גרם ובגלעין נפרד המתאים לכבישה ספרדית.
  • ספוקה- זן למאכל המתאפיין בפרי גדול- 6-7 גרם, בעל פרי מאורך.
  • קדשון- זן למאכל, ננסי באופיו המאפשר מסיק מכני ללא אמצעי עזר, הפרי שלו גדול ומאורך מעל 7 גרם ומותאם לכבישה ספרדית.

 

כריות MIX

תלמה מבית יוניליוור, משיקה מהדורה מוגבלת של המותג כריות- כריות MIX- דגנים במילוי קרם בטעם וניל ובמילוי קרם בטעם שוקולד, שמאפשרים ליהנות משני טעמים בביס אחד.

המותג "כריות" הוא מהמותגים המובילים בשוק הדגנים בישראל בכלל, והמוביל בשוק דגני הילדים והנוער בפרט. המותג אהוב ע"י צרכנים מכל שכבות הגיל, שלעיתים קרובות נהנים ממנו גם כחטיף או נשנוש ללא חלב.

כריות MIX אינו מכיל חומרים משמרים וצבעי מאכל. המהדורה מצטרפת לסדרת "כריות" הכוללת את הטעמים: נוגט, וניל, צ'וקולדה ווניל עוגיות. משקל 750 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

מבצעי אוכל ומסעדות

שבוע האוכל הארגנטינאי עד 19 לדצמבר

אסאדו בר קיבוץ אלונים (צילום קובי יוסף)
אסאדו בר קיבוץ אלונים (צילום קובי יוסף)

שגרירות ארגנטינה מציגה: שבוע של טעמים, ניחוחות ותרבות במסעדות נבחרות ברחבי הארץ. היום יצא לדרך, לראשונה בישראל, שבוע קולינרי המוקדש כולו לתרבות האוכל הארגנטינאית העשירה והמגוונת.

במהלך השבוע יוכל הקהל הישראלי למצוא עשרות מנות ארגנטינאיות וספיישלים שהורכבו במיוחד על ידי השפים  ושמביאות לידי ביטוי את חומרי הגלם והטעמים המאפיינים את המטבח הארגנטינאי.

בין המסעדות המשתתפות באירוע: דוניה רוסיה-עין הוד, קלואליס, מורגנפלד אכזיב, רשת אל גאוצ'ו, רשת סוד הבשר, אסדו בר קיבוץ אלונים, גרינגוס גריל בר זכרון יעקב, צ'ורסקו גדרה, רשת רק בשר, לה בוקה ירושלים, אדוארדוס חיפה, אל ראנצ'ו טבריה, פטגוניה קיבוץ אור הנר, פיצה מרגריטה קצרין, בנץ דיינר ארגנטינאי תל אביב, בוצ'רי דה ברילוצ'ה תל אביב, קמפנלו תל אביב, ריו גרנדה תל אביב ועוד.

שגריר ארגנטינה בישראל, מר קארלוס גרסייה מסר כי: "החלטנו לקיים את שבוע האוכל הארגנטינאי על מנת לחשוף בפני הקהל הישראלי את סגולות המטבח הארגנטינאי, מטבח פיוז'ן הניחן בשפע עצום של מאכלים שמקורם בהשפעות מגוונות – לטיניות וגם אירופיות. נשמח להכיר לישראלים מנות נוספות וטעמים נוספים מלבד המובן מאליו –מעבר לכך, ארגנטינה נודעת ביינות איכותיים במיוחד הזוכים לביקוש בכל העולם. אנו שמחים שניתנה לנו ההזדמנות להעניק בישראל טעימה מהעולם הגסטרונומי שלנו."

לפרטים נוספים אתר הארוע embassyofargentina.wix.com/culinary-week

פייסבוק: שבוע האוכל הארגנטינאי

קניון שבעת הכוכבים בהרצליה – חקלאות חברתית ישירה

קניון שבעת הכוכבים חקלאות חברתית ישירה (צילום יח"צ)
קניון שבעת הכוכבים חקלאות חברתית ישירה (צילום יח"צ)

שוק 'חקלאות חברתית ישירה' מגיע לקניון שבעת הכוכבים. קבוצת חקלאים החליטו לעשות סוף לפערי התיווך במחירי הפירות והירקות, לחתוך את המתווכים שלא מאפשרים לחקלאים להתפרנס בכבוד ולאפשר לצרכנים לקנות במחירים הגיוניים. בחדשות קראו להם "מחאת הפלפלים" , הם קוראים לעצמם: "חקלאות חברתית ישירה".

חקלאות חברתית ישירה מביאה איתה גם בשורה של מוצרים איכותיים  וטריים, מהשדה הישר לצלחת ללא שהות במקררי ענק…קניון שבעת הכוכבים נותן במה לחקלאים !

החקלאים יגיעו עם הסחורה המשובחת ביותר ויאפשרו לתושבי הרצליה והסביבה הזדמנות לקנות, להנות, ולתרום לחקלאות חברתית ישירה.

השוק הראשון  יתקיים ב17.12.15 החל מהשעה 14:00 בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

הכניסה חופשית! לפרטים באתר קניון שבעת הכוכבים- שדרות שבעת הכוכבים 8 הרצליה.

חורף ברשת פיצה דון פרדו

רשת הפיצה 'דון פרדו', המציעה ללקוחותיה מגוון פיצות הנאפות, בשיטה המסורתית, בתנור לבנים, משיקה לקראת החורף 2 פיצות בטעמים עשירים, חורפיים ומפנקים.

פיצה דון פרדו עם חצילים (צילום אנטולי מיכאלו )
פיצה דון פרדו עם חצילים (צילום אנטולי מיכאלו )

הפיצות החדשות שנכנסו לתפריט:

  • חגיגה יוונית – פיצה עם כדורי מוצרלה, עגבניות שרי וזיתי קלמטה. מחיר 86 שקלים (מגש משפחתי)
  • בלקנית  – פיצה עם חצילים מטוגנים וגבינה בולגרית. מחיר 80 שקלים (מגש משפחתי)

לדברי ניר גלאם, מנכ"ל והבעלים של רשת פיצה 'דון פרדו', פיתוח והרחבת מגוון הטעמים של הפיצות ברשת, הוא בראש מעיינינו ולכן אנו שוקדים כל העת בפיתוח טעמים חדשים והתאמת הפיצות שלנו לחיך הישראלי. לדבריו, הטעמים החורפיים מביאים לידי ביטוי את התוספות האהודות על הישראלים ואני מקווה כי הצלחנו לקלוע לטעמם של לקוחותינו.

רשת פיצה 'דון פרדו':

  • סניף הרצליה – רח' בן גוריון 13
  • סניף פתח תקווה – קניון סירקין, אליעזר פרידמן 9
  • סניף פתח תקווה – רחוב טרומפלדור 24
  • סניף קריית אונו – קאנטרי קריית אונו, רפאל איתן 1

להזמנות: 1-700-55-5050 או הזמנה און ליין באתר.

"השמן של המשפחה" של סבא חביב

"השמן של המשפחה" סבא חביב (צילום יח"צ)
"השמן של המשפחה" סבא חביב (צילום יח"צ)

"השמן של המשפחה" נקבע כל שנה ע"פ מבחני טעימה, מרקם וניחוח ייחודים למסיק של העונה, תוך שילוב של זנים שונים במינונים אשר נקבעים ע"י מומחים. "השמן של המשפחה" מבית הבד- "סבא חביב" – הינו כתית מעולה בכבישה קרה, 0.5% , מגיע בבקבוק זכוכית פרימיום , 750 מ"ל במהדורה מוגבלת במחיר 45-50 ש"ח ומתאים לבישול חם ולתיבול קר.

"סבא חביב" בית הבד הגלילי בקיבוץ פרוד משנת 1913  הינו ממייסדי ענף הזית בגליל. סבא חביב ובהמשך – בניו ונכדיו, מגדלים עצי זית ומייצרים שמן זית משובח ומבחר מוצרים בהם: טחינה המיוצרת בעזרת אבני ריחיים, מבחר זיתים בכבישה טבעית, חלווה, דבש, זעתר וסבונים משמן זית.
כמו כן, לקראת עונת המסיק ריכזנו עבורכם ב"סבא חביב" מבחר פעילויות חוויתית וסדנאות מרתקות לילדים ולמבוגרים כאחד, במרכז המבקרים במהלך סופי השבוע בתיאום מראש. בית הבד הגלילי בקיבוץ פרוד יציג על גבי מסכים סרט על "סיפורו של שמן הזית"  המסביר על מסיק הזיתים, דרכי הפקת שמן הזית, סוגי הזיתים השונים ועוד. בזמן שהילדים יהנו מהפעלות ללא תשלום: כבישת זיתים, צביעת כדי חרס, הכנת שקיות ריחניות מסבון שמן זית, ריסוק זיתים ו"ייצור שמן" באבן ריחיים עתיקה יוכלו המבוגרים להנות מטעימת שמן זית זני ומהסברים על איכויות המזונות והתבלינים והתועלת הבריאותית תזונתית שבצריכתם על ידי בני משפחת "סבא חביב" ותערך שיחה על מזון ברפואה העממית. בגינת מרכז המבקרים- דוכני פיתות זעתר בטאבון ובבית הבד תתקיים מכירת שמן זית "מתחת למכונה".

את השמן של המשפחה ניתן להשיג בחנות המפעל בקיבוץ פרוד, ברשת לגעת באוכל, עדן טבע מרקט, סניפי השוק של יינות ביתן ובהזמנה בשירות "סבא חביב עד הבית" (הספקה עד 72 שעות עלות של 20 ש"ח)-בטלפון- 046991888 או באתר.

DOMINO'S Button שמאפשר להזמין פיצה בלחיצת כפתור אחת

אחרי שחוללה מהפכה בשוק המזון המהיר ושינתה הרגלי צריכה ארוכי שנים עם הסטת הלקוחות מהזמנת פיצה בטלפון להזמנה ב- E-commerce.  אחרי שהשיקה את אפליקציית המובייל הראשונה בישראל בשוק המזון המהיר והפכה את ההזמנה לאישית מאי פעם מציעה דומינו'ס פיצה את החדשנות הבאה בשוק הזמנות הפיצה:

הקץ לבזבוז הזמן והאנרגיות המיותרות. תכירו את כפתור ה- DOMINO'S Button – לחיצה אחת על כפתור המגנט שעל המקרר והפיצה אצלך בדלת. דומינו'ס פיצה תחל בחלוקת הכפתורים במהלך חודש ינואר, כשבשלב הראשון הטכנולוגיה תוצע למספר מוגבל של נסיינים, שייבחרו מבין אלו אשר ישאירו פרטים באתר החברה.

אז איך תעבוד הטכנולוגיה ? הכפתור הייחודי יגיע לבית הלקוח עם שליח בתוך קופסא המעוצבת כמגש פיצה זעיר. בהטענה הראשונית מזינים את פרטי ההזמנה, השולח ופרטי התשלום. הכפתור/גאדג'ט עובד בסינכרון מלא עם יישום ה-ONE CLICK PIZZA, כך שלחיצה על הכפתור הפיזי תסנכרן מול האפליקציה ותשלח בשניות בודדות את ההזמנה הקבועה/שכיחה שלו עם כל הפרטים הנדרשים לסניף הקרוב לביתו. כדי לסיים את ההזמנה (לשלוח אותה לסניף להכנה) ולמנוע טעויות יקבל כל לקוח הודעת סמס לסלולרי האישי שלו ורק לאחר אישורה תצא ההזמנה לדרך.

הגיעו חברים שאוהבים טעמים אחרים, או התחרטתם ושניתם את הפיצה האהובה עליכם ? אין בעיה, כפתור ה- ONE CLICK PIZZA מציע גם אפשרויות שינוי בחירה מהירות באמצעות סליידר הבוחר בין האופציות השכיחות ביותר בשדות השונים, כך בשניה ניתן לבחור בין שתי כתובות מגורים, או כמובן בין שתי פיצות מועדפות.

80% מהציבור הישראלי אוכלים פירות וירקות מידי יום

בסקר שערך לאחרונה מכון וולקני בקרב האוכלוסייה הבוגרת בישראל על מנת לבחון את הרגלי צריכת הפירות והירקות של אזרחי ישראל נמצא כי לפי הסקר, כ- 80% מאזרחי ישראל צורכים פירות וירקות כמעט על בסיס יומיומי. נתון זה מהווה אינדיקציה למודעות שקיימת בציבור ליתרונות הבריאותיים הגלומים באכילת פירות וירקות. לעומת זאת, 10.9% מהנשאלים הצהירו כי הם צורכים פירות וירקות כ- 2-3 פעמים בשבוע בלבד.

קבוצת הפירות הפופולאריות ביותר בקרב אזרחי ישראל היא:

  • פירות ההדר עם 41.4%
  • אבטיח אשר כובש את המקום השני עם 35.1%
  • במקום השלישי נמצא פרי קיץ נוסף – הענבים עם 11.6%.

בגזרת הירקות:

  • המלכה הבלתי מעורערת של הירקות היא העגבניה אשר שומרת באדיקות על מקומה בראש הטבלה עם 44.4%.
  • אופי הצריכה של העגבניה הוא מגוון, מרבית הנשאלים כ- 54% אמרו כי הם מעדיפים את העגבניה שלהם בסלט.
  • במקום השני, כ- 17.9% מהנשאלים טענו כי הם אוהבים לאכול את העגבניה כמו שהיא.
  • 11% הצהירו כי הם הכי אוהבים את העגבניה בתוך השקשוקה.
  • במקום השני בקטגוריית הירקות נמצאת החסה עם 19.4%, ייתכן מאוד שבעקבות עליית קרנה של קטגוריית הסלטים בתזונה הישראלית.
  • המלפפון שפעמים רבות נמצא ליד העגבניה בסלט מגיע למקום השלישי בסדר ההעדפות של צרכן הירקות הישראלי עם 17.4% בלבד.

שאלה נוספת אשר הוצגה לנשאלים היא כמה ירקות נמצאים בסלט שלהם, התשובה לשאלה זאת היא שרובם של תושבי המדינה כ- 56.8% מכניסים ארבע ירקות ויותר לסלט, זאת לעומת 38.2% אשר מסתפקים בשלוש סוגי ירקות בלבד.

הסקר שנערך על ידי המכון מתייחס גם לסוגיה נוספת, מה אנחנו לא אוהבים בפירות וירקות, ובכן קודם כל הריח העז העולה מחלק מהפירות והירקות, כך העידו 19% מהנשאלים. האלמנט השני אשר הישראלים לא מחבבים במיוחד הוא אקט הקילוף עם כ- 17.1% מהנשאלים.

אופנה ועוד

מותג הילדים האירופאי EMOI  מבית VEGOTTEX ברשת המשביר לצרכן

מותג EMOI  מבית  VEGOTTEX פונה לגילאי שלוש ועד נוער, ומציע קולקציה מגוונת של מכנסי ג'ינס, חולצות פוטר, מעילים, שכפ"צים, סוודרים, טוניקות, דגמ"חים, מכנסי טייץ ועוד.

לקראת החורף הקרוב, המותג האירופאי החדשEMOI  מביתVEGOTTEX   מצטרף בימים אלו למחלקת הילדים בסניפי רשת המשביר לצרכן, רשת הכל בו הגדולה בישראל, ומציע קולקציה מגוונת לילדים החל מגילאי שלוש ועד גילאי נוער. הקולקציה החדשה כוללת מגוון מכנסי ג'ינס, חולצות פוטר, מעילים, שכפ"צים, סוודרים, טוניקות, דגמ"חים, מכנסי טייץ ועוד, ומחיריה נעים בין 49 ₪ לחולצות ועד ל-89 ₪ לג'ינסים וסריגים, ו-99 ₪ למעילים.

עוד במחלקת הילדים, קולקציות לעונת המעבר, אשר מתאפיינות בבדים דקים, חולצות ריב וסינגל, עם דפוסים שונים המתאימים לילדות כגון פיות, לבבות, נסיכות, אול אובר פרחוני בצבעוניות רכה, מכנסי טייץ אופנתיים מאובזרים באבנים, בלורקס, או בפלוק, מכנסי מעבר לבנים ובנות במגוון צבעים ועוד.

בצד החגיגי יותר של בגדי הילדים, המשביר מציעה חולצות מכופתרות לבנים, מכנסי אריג עם ובלי שלייקס, מכנסי ג'ינס, חולצות ג'ינס לבנים ולבנות, שמלות וחצאיות, קרדיגנים מסריג עדין לבנות, וקרדיגנים אופנתיים לבנים.

מותג נוסף במחלקת הילדים הוא סטיב מאדן, שמציע קולקציה המתאפיינת בצבעוניות של עונת מעבר חגיגית, כשהצבעים הבולטים בה הם שחור, לבן, ג'ינס, קרם ורוד, פרחוני, מנומר עדין, פוקסיה, כחול, מלאנג' ועוד. היא מיועדת לבנים, בנות  ותינוקות בין המידות  0-18, ומחיריה מתחילים מ- 039.9 ₪.

בנוסף, קולקציות של מכנסי ג'ינס לבנות בדוגמאות של קרעים, משופשף, סקיני, ופרחוני, ומידותיהם נעות בין  4-18.

יין ואלכוהול

יקב גבריאל מאיטליה עם מוסקטו

מוסקטו יקב גבריאל (צילום מוטי פישביין)
מוסקטו יקב גבריאל (צילום מוטי פישביין)

היין עשוי מענבים שנבצרו מאזורים שונים באיטליה מכרמי ענבי מוסקטו. אחוז אלכוהול: 6%. צבע: צבע קש עם השתקפות ירוקה. ארומה מרוכזת ואופיינית לזן הרבגוני, ניחוח של פרחים, אפרסק וורדים. בטעם: מתוק, נעים ומרענן, בעל גיזוז עדין שמשאיר תחושת רוויה מהנה. כשר. מחיר 59 שקלים. (צילום מוטי פישביין)

יקב גבריאל מאיטליה עם מלבסיה

היין עשוי מענבים שנבצרו מאזורלאצ'יו באיטליה מכרמים 70% ענבי מלוזייה, 30% ענבי מרלו. אחוז אלכוהול: 5.75%. צבע: אדום רובי עם נטייה לסגלגל. ארומה אופיינית לזן של פירות אדומים טריים. טעם: מתוק, גוף חזק ומלא אך עם רכות ורעננות. כשר. מחיר 59 שקלים.

היינות הטובים ביותר לשנת 2015 עפ"י רוברט פרקר

רוברט פרקר, הבעלים של מגזין Wine Advocate הוא מבקר היין המשפיע ביותר בעולם. מארק סקווייר הוא אחד מצוות הטועמים שלו וללא כל ספק מומחה מספר אחד ליינות ישראל היום. סקווייר, הכין את רשימת ששת היינות הישראליים והלבנונים הטובים ביותר. היינות הזוכים הם:

  • קסטל גרנד וין 2013
  • אלכסנדר אמרולו 2011
  • Chateau Kefraya Comte de M 2011
  • יתיר ויונייה 2013
  • כרמל כרם קאיומי קברנה סוביניון 2011
  • קלו דה גת שנסון לבן 2014

השלושה הראשונים נבחרו לפי ניקודם הגבוה והשלושה הבאים סומנו כיינות שנותנים את התמורה הטובה ביותר למחירם. מארק סקווייר עצמו אמר: "…כרמל לרוב מהווה מקור מצוין ליינות בעלי מחיר טוב".

כבוד גדול ליקבי כרמל להופיע עם שני יינות ברשימה יוקרתית זו, בה מופיעים רק חמישה יינות ישראליים. בשנה שעברה, ברשימת היינות הטובים ביותר לשנת 2014, יקבי כרמל יוצגו גם כן על ידי שני יינות:

  • כרמל כרם קאיומי ריזלינג
  • 2013 וכרמל ויניארדס פטיט סירה גפנים בוגרות 2010.
יתיר ויונייה 2013 (צילום איל קרן)
יתיר ויונייה 2013 (צילום איל קרן)

זכיות אלה מצביעות על מגמת איכות, יציבות ותמורה טובה למחיר, ומעניקות קרדיט גבוה ליקב ההיסטורי של ישראל.

עלו החודש

נושאים פופולריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *