חדש: קיה פיקנטו המחודשת 2015 בישראל

לאחר שנחשפה רשמית הבוקר בתערוכת הרכב בז'נבה, הקיה פיקנטו המחודשת מוצעת מעתה למכירה בישראל. ישראל הינה שוק הייצוא הראשון בעולם הזוכה לשווק את הרכב מחוץ לקוריאה.

קיה פיקנטו החדשה (צילום יח"צ חו"ל)
קיה פיקנטו החדשה (צילום יח"צ חו"ל)

עיצוב חדש

הפיקנטו המחודשת כוללת עיצוב חדש לפגושים קדמיים ואחוריים המשפרים עוד יותר את מראה המכונית המוצלח וכן טיפול מחודש בעיצוב  ה-Tiger Nose סימן ההיכר של דגמי קיה בשבכה הקדמית . השיפורים הללו רלוונטיים הן לתצורת חמש והן לתצורת שלוש דלתות. יחידות התאורה הקדמיות שודרגו כך שתאורת היום DRL בולטת יותר וזאת לצד כונס אויר קדמי מוגדל בצורה חדשה.

איבזור משופר

מחידושי הפיקנטו ניתן למנות גם פקדי שליטה חדשים על גלגל ההגה, חישוקים קלים 14" בתצורה חדשה (ברמת גימור EX) תאורת תא פנימי משודרגת, גימור בצבע שחור מבריק בחלקים שונים של תא הנוסעים ואלמנטים עיצוביים נוספים. באבזור הבטיחות הפיקנטו המחודשת תצטייד בשבע כריות אוויר (למעט גרסת LX ידני) ובנוסף משווקת עם חיישני לחץ אויר בצמיגים TPMS.

מכירות קיה פיקנטו בישראל

מאז תחילת השיווק בישראל בשנת 2011 נמסרו למעלה מ-30,500 יחידות של קיה פיקנטו. בשנת 2013 הייתה הפיקנטו לדגם הרכב הנמכר בישראל עם 9,450 מסירות ובשנת 2014 הייתה לנמכרת ביותר בסגמנט רכבי המיני עם 10,880 יחידות ונתח שוק של כ-41% מול מתחרותיה הישירות.

חוזקת הדגם בשוק המקומי והפופולאריות האדירה לה הוא זוכה מאז השקתו, באים לידי ביטוי גם בחודשיים הראשונים של השנה הנוכחית. בסיכום נתוני מסירות לחודשים ינואר-פברואר 2015, הפיקנטו שומרת על מעמדה כמיני הנמכרת בישראל עם 2,604 מסירות מתחילת השנה (רק 14 מכוניות פחות מהמכונית הנמכרת בישראל).

כתיבת תגובה