חדש על המדף של דני בר 9/2019

חגיגת ויסקי בתל אביב ויינות לבנים במרינה הרצליה ||| ל"ג בעומר ושבועות בפתח ||| מבצעים והצעות ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| תחבורה ורכב ועוד ||| לשאר החידשים והחדשות …

יין, בירה ואלכוהול

Whisky Live Tel-Aviv מאי 15-16

תערוכת Whisky Live (צילום אנטולי מיכאלו)

תערוכת הוויסקי הבינלאומית הגדולה והיחידה מסוגה בעולם מתקיימת זו השנה החמישית בארץ והשנה מצטרפת לרשימת האירועים הבולטים שיתקיימו במסגרת חגיגות הארוויזיון ולילה לבן בתל אביב. התערוכה, בחסות ובבעלות Whisky Magazine הבריטי, מקיימת מידי שנה בשלושים ערים ברחבי העולם –  בלגיה, הודו, יפן, צרפת, סין, אוסטרליה ומדינות רבות נוספות.

Whisky Live Tel-Aviv מרכזת תחת קורת גג אחת את כל החידושים  בתחום הוויסקי ומציגה מאות מותגי וויסקי שונים מרחבי הגלובוס בעשרות דוכנים – החל ממותגי הוויסקי המובילים ועד למזקקות ביתיות קטנות.

בנוסף לוויסקי יוצגו עמדות של משקאות יוקרתיים שונים כגון: רום, ברנדי, קוקטיילים, ליקרים ובירות.

עוד בתערוכה – סדנאות, הרצאות, מתחם קולינרי ייחודי בינלאומי, פרפורמים ומופעים מהמובילים בשוק העולמי. באגף הפרימיום יוצעו טעימות וויסקי של אוספים נדירים, עמדת בר סיגרים ייחודיים ופינוקי סושי מבית ג'אפניקה.

לאור ההצלחה בשנים קודמות גם השנה תתקיים התערוכה על גג קניון עזריאלי בתל אביב ותציע חנייה בשפע, החל מהשעה 15:00 בעלות מוזלת. התערוכה מתקיימת בשיתוף: שגרירות בריטניה, רשת קניוני עזריאלי, מסדר אבירי הגריל, קופות תל-אביב וג'אפניקה. כרטיסים באתר…

הדובים עם בירות חדשות

הדובים – אלוסטרציה (רותם בר אילן)

אש: פייל אייל בסגנון אמריקאי – בירה בהירה, קלה, עם ארוחות וטעמים כשותיים מרעננים ועם טויסט – פלפלי שאטה קטנים שמתווספים לבירה בתהליך התסיסה, מוספים לה עקיצה קטנה של חריפות במורד הגרון. חריפות קלה וכמעט לא מורגשת שהולכת ומתגברת לאט לאט. אש היא בירה עם חיוך ועם המון כשות, כמו שהדובים אוהבים. 4‪.7% אלכוהול.

הדובים – אלוסטרציה (רותם בר אילן)

Typhoon APA – טייפון: ‫APA השייכת לדור החדש של בירות הקראפט. אלו שלא מנסות לתת בראש עם אלכוהול גבוה ומרירות מכסחת או מתיקות מודגשת. היא הרבה יותר רגועה, מה שמאפשר לה להיות מרעננת וכיפית מאד לשתיה ועוד יותר – ללוות אוכל. בעיקר אוכל שהדובים אוהבים – בשר, אוכל מתובל ושמן, עם הרבה טעם. טייפון היא בירה בהירה בהירה, יבשה, עם מעט מאד מתקתקות מאלטית שמאזנת אותה ובעיקר עם ארומות וטעמים פירותיים. יש לה טעמים טרופיים וגם טעמים הדריים נעימים (יש מי שמוצא בה טעמים של ליצ׳י או פומלה או למון גראס… כל אחד עם מערכת האסוציאציות של הלשון שלו). 4‪.9% אלכוהול.

הדובים – אלוסטרציה (רותם בר אילן)

Black Out – בלאק אאוט: הסטאוט היבשה של הדובים. בירה שחורה, מרירה וקלויה. בלאק אאוט היא סטאוט קלאסית, עם רמת אלכוהול רגועה, גוף בינוני ונוכחות כשותית קלה ומרעננת. בירה כיפית לשתיה שהולכת נהדר לצד אוכל טוב. 4‪.5% אלכוהול.

הדובים – אלוסטרציה (רותם בר אילן)

Love Ale – בירת האהבה של מבשלת הדובים הישראלית: לקראת אירועי חודש הגאווה (והפעם – גם לקראת הארויזיון), חוזרת למקררים ה-Love Ale. בירה המיוצרת, כהזדהות עם מאבק הקהילה הלהט״בית לשיוויון אזרחי. Love Ale היא בירה אדמדמה, קלה וארומטית, המשלבת מתקתקות עדינה, מרירות קלה והמון טעמים פירותיים של כשות. התוית שלה, נושאת את הטקסט הזה: בירה היא האהבה שלנו. אחרים אוהבים חתולים או צניחה חופשית. יש כאלו שאוהבים נשים ויש שאוהבים גברים. כל אחד והאהבה שלו. אנחנו יודעים שאין דרך לכבות אהבה ובטוחים שאין אדם שיוכל לבטל את זכותו של מישהו לממש את אהבתו. כל כך פשוט וכל כך בסיסי. אז בימים שהזכות הזאת נמצאת בסכנה, אנחנו מזמינים אתכם להרים איתנו כוס. לחיי האהבה. 5‪.5% אלכוהול.

מבשלת Thornbridge בישראל

היא מבשלת קראפט אנגלית. המבשלה הוקמה בשנת 2004, בטירה בשם Thornbridge Hall באזור אשפורד, במרכז בריטניה. ת׳ורנברידג׳ החלה לייצר מגוון בירות בסגנונות קראפטיים ובשנת 2005 הוציאה לשוק את ג׳ייפור IPA שזכתה לתגובות מסחררות ולפרסים רבים והיתה הבסיס להצלחתה של המבשלה. היום נחשבת ת׳ורנברידג׳ לראשונת מבשלות הקראפט המודרניות באנגליה ולאחת המצליחות והמוערכות שבהן, עם כ-350 פרסים בינלאומיים. הבירות של ת׳ורנברידג׳ נמכרות בעשרות מדינות בעולם. למבשלה מספר בירות המיוצרות באופן קבוע ומגוון גדול במיוחד של בירות עונתיות ומהדורות מוגבלות, אשר מצליחות להפתיע, בכל פעם מחדש, את חובבי הבירה בעולם.

בירה AM:PM (צילום יח"צ חו"ל)

AM:PM: ‫Session IPA. מה זה אומר? ‫IPA קלה, עם מרירות נמוכה יחסית, רמת אלכוהול סולידית והמון טעמים וארומות של כשות פירותית נהדרת. AM:PM היא IPA בהירה ומאוזנת עם ניחוחות של אננס ומנדרינה ולצידם טעמים מאלטיים עדינים ונעימים. בירה שכיף לשתות תמיד ו… הרבה. 4.5% אלכוהול.

בירה JAIPUR (צילום יח"צ חו"ל)

JAIPUR : בירת הדגל של מבשלת ת׳ורנברידג׳. IPA בסגנון אמריקאי המתהדרת ביותר מ-100 פרסים בתחרויות ברחבי העולם. בירה בהירה במיוחד, שמתפוצצת בפה, עם מרירות נהדרת, פירותיות ממכרת ואפטר טייסט ארוך במיוחד. ג׳ייפור היא IPA חלקה ומאוזנת עם טעמים הדריים מרעננים והיא פשוט… טעימה נורא. 5.9% אלכוהול.

בירה HALCYON (צילום יח"צ חו"ל)

Halcyon : בירה בסגנון אימפיריאל IPA או כמו שמכנים אותו גם – Doubel IPA. בירה עוצמתית, בצבע מוזהב בהיר, עם ראש קצף לבן ומרשים, מרירות מורגשת וארומות טרופיות משגעות. ההליקון מתאפיינת בטעמים של מנגו ופירות בשלים, ומרירות כשותית המאוזנת במתיקות קרמלית עדינה. בירה מרשימה שמתאימה בול לאנשים שאוהבים הרבה כשות בבירה שלהם. 7.4% אלכוהול.

פסטיבל White – יין לבן על הים במרינה הרצליה 29-30 מאי

פסטיבל וויט (צילום תום גץ)

יותר מ – 100 יינות לבנים, סמוקים ומבעבעים, השקות, סדנאות יין ייחודיות, מתחם קולינרי מפנק, חנות פסטיבל, הרבה מצב רוח טוב וזה עוד לפני שדיברנו על הנוף, המוסיקה והאווירה…

הפסטיבל ייערך ברחבת המרינה בימים רביעי וחמישי 29-30 במאי, ויציע טעימות של יותר מ- 100 יינות לבנים, סמוקים ומבעבעים, סדנאות יין, מתחם אוכל, מוזיקה שמחה ועוד הפתעות רבות. בפסטיבל לוקחים חלק מיטב היקבים ויבואני היין לישראל וייחשפו לראשונה עשרות יינות לבנים חדשים. במהלך הפסטיבל יתקיימו סדנאות Speed Taste עם מיטב מדריכי היין של איש הענבים. (ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש על בסיס מקום פנוי)

לנוחות המבקרים: חנות פסטיבל, בה ניתן יהיה לרכוש את היינות, שיוצעו לטעימה בפסטיבל, כאשר חלק מהיינות ימכרו ישירות על ידי המציגים (פירוט בקטלוג האירוע). הפסטיבל נערך בהפקה ובארגון החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה ואיש הענבים, בשיתוף מגזין יין וגורמה.

לדברי יו"ר החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה: "זו כבר מסורת מוצלחת. שנה אחד עשרה שבה מתקיים בהרצליה הפסטיבל היחיד בארץ, שמוקדש ליין לבן. אני מזמין גם השנה את הציבור הרחב להגיע וליהנות מפסטיבל יין לבן מושקע, איכותי וייחודי, באווירה הקסומה של המרינה והים".

לדברי חיים גן איש הענבים: "בשנים האחרונות יקבים רבים הטמיעו את הידיעה, שבקיץ שלנו שותים יין לבן. גם הציבור הישראלי ממשיך לגלות  את 'העולם הלבן', ובתוך כך ניכר גידול נאה ביותר בביקוש ליינות הלבנים, וההיצע של יינות אלה בארץ עולה בהתאמה, עם מגוון חדש של זנים מקומיים והקפדה של הייננים על איכות גבוהה".

בין המציגים בפסטיבל (הרשימה חלקית): יקב דלתון, יקב ויתקין, יקב טפרברג, יקב כרמל, יקב וילה מריה- ניו-זילנד, יקב תבור, יקב ברטנורא – איטליה, הרצוג – מסביב לעולם, צור סוכנויות – ייבוא יינות כשרים, יקב פסגות, יקב שילה, יקב עמק יזרעאל, יקב טוליפ, יקב מאיה, יקב כישור, יקב בראבדו, יקב נטע, יקב נטופה, יקב היוצר, צילינסקי- דרום איטליה, יקב 1848, יקב קנאטיר, אקרמן- צרפת ארה"ב, Francois Lurton – איטליה, יקב לוריא, הסקוטית עם- Plomari

בין מציגי האוכל: ארטיז'אן-שרקוטרי – נקניקים איכותיים, מן האדמה – גבינות, נגיעות דים סאם, גדיס Gadi’s – בשרים.

הפסטיבל יתקיים במרינה הרצליה, בימים  ד'-ה' 29-30/05/2019  בשעות:18:00-23:00. פרטים וכרטיסים דרך האתר… ובטל': 03-5180533

טפרברג עם אסנס רוזה 2018

טפרברג עם אסנס רוזה 2018 (צילום איל קרן)

בלנד של 50% ענבי מורבדרה, 30% ענבי גרנאש נואר ו- 20% ענבי ברברה מחלקות כרמים בעמק אילון אשר עברו מספר דילולי אשכולות על מנת למקסם את האיכויות של כל זן. היין לא עבר תסיסה מאלולאקטית כדי לשמור על רעננותו ופריכותו. לאחר ייצובו של היין פאנל הטועמים של היקב החליט על היחס הסופי של הזנים המרכיבים את היין. צבע ורוד סלמון, ארומה של תות ושושנים. בעל חמיצות מאוזנת, מרענן רך ונעים. 11.6% אלכוהול. מחיר 75 שקלים.

טפרברג עם אינספייר פמיטאז 2018

טפרברג אינספייר פמיטאז 2018 (צילום איל קרן)

בלנד של 55% ענבי דבוקי מכרם ותיקה מאזור זכרון יעקב, 25% ענבי סוביניון בלאן מכרם גוש עציון ו-20% ענבי גוורצטרמינר מכרם ברום הרי השומרון. בלנד לבן זה הוא שילוב ייחודי בין זנים שונים המתאחדים לכדי יין שלם והרמוני. הזן המוביל ביין זה הוא זן הדבוקי – זן עתיק ומסורתי בארץ המעניק אף עשיר התורם עם הזנים האחרים ניחוחות פרחוניות ופירותיות בשילוב תיבוליות מאופקת. היין מאופיין במרקם רך ונעים, יש בו שילוב עסיסי בין מתיקות פרי לחמיצות עדינה ומענגת. 12.6% אלכוהול. מחיר 60 שקלים.

היוצר VIRTUOSO גוורצטרמינר 2018

סדרת Virtuoso עוצבה בקפידה ובייחודיות רבה, וההשראה לעיצובה מגיעה מעולמות כלי הנגינה, עם בקבוק בעל צורה ייחודית המיובא ממפעל בוטיק לזכוכית בצרפת. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 9 חודשים. יין מעודן ורענן, מענבי הזן הארומטי גוורצטרמינר הגדלים בצפון הנגב. בעל ניחוחות של פירות אקזוטיים, פרחים לבנים ותבלינים. 11.5% אלכוהול. מחיר 50 שקלים.

היוצר LYRICA ויונייה 2018

סדרת LYRICA עטורת הפרסים יינות הסדרה נוצרו ממבחר זני ענבים שמוצאם באגן הים התיכון, הנפוצים בעיקר בדרום צרפת, איטליה וספרד, ומתאימים יותר מכל לאקלים בישראל. הענבים מגיעים מכרמים באזור הכרמל וסביבת הר תבור. דגש רב הושם על גידול אופטימלי בכרם, שיאפשר להגיע לבשלות מלאה תוך שמירה על פירותיות רעננה ככל האפשר. יין מלא ועשיר עם ניחוחות של פירות לבנים, וניל ואפרסק. התיישן בחביות עץ אלון 5 חודשים. מקורו של הויונייה מהר ברכה שבשומרון. 13% אלכוהול. מחיר 90 שקלים.

היוצר לגאטו שרדונה 2018

סדרת הפרימיום המיוחדת מטופלת בצורה אישית במהלך כל השנה על ידי היינן ומבוססת על מספר זנים מובחרים ומגוונים. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 12 חודשים. יין מלא וארוך בניחוח פירות טרופיים ווניל. מופק מענבי שרדונה הגדלים בשילה בשומרון. 13% אלכוהול. מחיר 60 שקלים.

היוצר מוסקטו 2018

היין מיוצר באזור Lazio במרכז איטליה, מזן מקומי של ענבי מוסקטו לבנים הגדל לאורך חופי Ulysses שבדרום Lazio. זן ענבי המוסקטו שייך לאחד מזני הענבים הוותיקים ביותר בעולם ויש הסבורים שבמקור מוצאו במזרח התיכון, והוא שימש לעשיית יין עוד בימי יוון הקדומה. לשם בחירת הכרמים המושלמים שיביאו לידי ביטוי את חזונו, ערך היינן באופן אישי את החיפושים באיטליה, ואיתר בין רומא לנפולי את הכרמים המתאימים במדויק ליצירת המוסקטו המבעבע. מחיר 40 שקלים.

ל"ג בעומר ושבועות

קמפינג לכל המשפחה

חוף סוסיתא צפונית לקיבוץ עין גב (צילום אריאל צור)

ל"ג בעומר, חג המדורות והמנגלים, מהווה הזדמנות למשפחות ובני זוג לישון בחיק הטבע. בשנים האחרונות הקהל הישראלי מנצל את יום החופש לטובת לינה בשטח לצד קיום פעילויות ואטרקציות נוספת.

חוף צאלון בכינרת- החוף השקט למשפחות: מדובר באחד מהחופים הקסומים בכינרת ובו חורשות מוצללות, צמחייה ופינות חמד. מדובר בחוף שקט בו נאסרת הכנסת מערכות שמע והשמעת מוסיקה אך ניתן להבעיר מנגלים. בחוף מתחם המותאם ללינה באוהלים, מדשאות, תאורה, שמשיות, שירותים ומלתחות ואף עמדת הטענת טלפונים ניידים. מבחינת נגישות לנכים- בחוף חניית נכים, שירותים ומלתחות נגישות, פינות פיקניק וברזיות מונגשות. בחוף מזנון המופעל על ידי זכיין. ברשות הכינרת דאגו להסדיר לאורך רצועת החוף מתחמים נרחבים בהם ניתן להקים את אוהלים ללינה, על מדשאות או אדמה. אטרקציות בסביבה: גן לאומי כפר נחום, גן לאומי ושמורת טבע ארבל, שביל סובב כנרת.

חוף סוסיתא בכינרת: חוף סוסיתא הוא חוף יפהפה בכנרת, הנמצא צפונית לעין גב, לאורכו של מפרץ, במקום שטוף שמש ורוח. החוף זרוע בתשתית טבעית של חול ואבנים קטנות הנמשכות עד לקו המים. לאורכו של החוף נטועה שדרת איקליפטוסים המעניקים צל. ביניהם פרוסות סככות צל נוספות.

חניון סוסיתא הינו מקום מתאים במיוחד לחופשה ובילויי משפחתי בחיק הטבע. ניתן להקים בו אוהלים ומתקני קמפינג אחרים. בחניון סוסיתא קיימת הקפדה על השקט. מתאים לקמפינג בכנרת. אטרקציות בסביבה: בנמל עין גב- הנגריה של סבא יוסי, סיור ברכבת זעירה בקיבוץ, הפלגה בכינרת מהמזח בנמל עין גב, בית הפרי, גלריית האמנים מינוס מאתיים, מסעדת הדגים בנמל עין גב.

קמפינג באתר קייקי מעין הגושרים- חניון מעין ברוך- על החצבני: בקייקי מעין-הגושרים, הממוקם על גדות נחל החצבני, לינת שטח לצד מגוון רחב של אטרקציות בסמוך לקו המים, באחת מפינות החמד הקסומות של הגליל. חניון מעין ברוך, הוא חניון יום ולילה המאפשר פיקניקים, לינת שטח במרחבים הירוקים על גדות החצבני, בין מדשאות מטופחות, פינות צל ופלגי מים צוננים. בחניון מבני שירותים ומקלחות חדשים שנחנכו זה עתה, בהם מים חמים, שולחנות ישיבה, חנייה מסודרת, נקודות חשמל, תאורה ועוד. לאחרונה נחנכו אוהלי קולמן חדשים מסודרים ומרווחים המתאימים לעד שמונה אנשים. בכל אוהל מזרונים כמספר האנשים, שולחן קק"ל, נקודות חשמל. בנוסף לשלל האטרקציות ובסמוך לקו המים, החניון מותאם להבערת מנגלים ופתוח 24 שעות ביממה, מגודר עם שמירה בשעות היום והלילה (מגיל 3 ומעלה). אתר השייט הצפוני ביותר בירדן בעל הזרימה הטובה ביותר בנחל, ממוקם בסמוך לחניון. אטרקציות בסביבה: במתחם מסלול קייקים משפחתי הנמשך כ-5 ק"מ, פוד-טראק, מגרש פיינטבול הגדול ביותר בארץ.

נווה מדבר בלב הערבה- פארק ספיר: בכניסה לישוב ספיר שבערבה התיכונה תחשפו לנווה מדבר קסום בלב המדבר, המשתרע על פני כ- 150 דונם ובו שני מעיינות ומפל קטן, הזורם לאגם הפארק. האתר נסתר מהעין, אך סמוך לכביש  הראשי המוביל לאילת. באגם  תמצאו ברווזים, מרחבי דשא נרחבים ועצים להצללה והשלמת האווירה. כמו כן, במקום פינות ישיבה ואזורי פיקניק על המים וחניון קרוואנים חדש. כמו כן במקום פסלים של אומניות תושבות הערבה המתארים את החיים במדבר. הפארק נגיש מותאם לציבור הנכים וכולל מבני שירותים ומקלחות, שולחנות ישיבה, חנייה מסודרת, מרחבי דשא מטופחים. המקום פתוח 24 שעות ביממה. כמו כן במקום ניתן הוקם חניון קרוואנים חדש המאפשר לינת קראוונים או לחילופין לשכור קראוון. אטרקציות בסביבה: מיקו סושי, אוכלים בבית של אבלין ומאיר ביטון, פיצה פיצה, קרוקולוקו – חוות התנינים בערבה, מדבר בריחה בישוב צוקים, יקב ויינשטיין.

חוות האנטילופות במושב צופר: במתחם הלינה של חוות האנטילופות נמצא מתחם קמפינג משודרג ורחב ידיים ל"מתפנקים בשטח". הלינה מתקיימת בסוכות סגורות, מחוממות או מאווררות, בהתאם לעונה בשנה. הסוכות ממוקמות על משטחי בטון ועליהם מחצלות ומזרנים נוחים בשפע. הסוכות ניתנות לחלוקה למתחמים, על פי תיאום מראש. לחלופין, באפשרותכם להקים בעצמכם אוהלים פרטיים בשטחים מוצלים המיועדים למטרה זו. אטרקציות בסביבה: קדריתא, חליל וצליל, חוות האנטילופות, תיבת נח, גן ירק, מרכז המבקרים ויידור.

גן לאומי אכזיב: הגן הארכיאולוגי, היה ישוב עירוני יהודי עוד בימי בית שני. ברחבי הגן מדשאות רחבות, דקלים, עצי אשל ופיסת חוף יפה. כמו כן לאורך הרצועה שירותים שונים כגון- ברזיות, שירותים, מלתחות, שולחנות וחניון יום ולילה. אתר הקמפינג ממוקם במרחק מספר צעדים מהלגונות, ברכות ים רדודות וברכת ים עמוקות. ניתן ללון באוהלים ולערוך פיקניקים. אטרקציות בסביבה: ראש הנקרה, יקב אכזיב, טרק ים אכזיב, פארק אתגרי עכו, רייזרים בשטח, פארק חבלים ועוד.

מתחם קמפינג לכל המשפחה- אגם מונפורט: אגם מונפורט, הפארק האקולוגי הראשון בישראל, שוכן בסמוך לעיר מעלות, בלב הגליל המערבי, מוקף מדשאות ומתקני פעילות. משפחות, קבוצות ומטיילים מוזמנים ליהנות ממבחר אטרקציות, בילויים ונופש מהנה לכל הגילאים. במתחם הקמפינג שבאגם, מדשאות רחבות-ידיים, שולחנות קק"ל, מקלחות ושירותים עם מים חמים ומטבח מצויד במקררים, גז, משטחי הכנת מזון וכיורים המאפשרים בישול במקום. כמו כן, פזורים מנגלים לשימוש ברחבי האתר. הלנים מקבלים מזרונים, שולחן ו-4 כסאות לכל משפחה. ניתן ללון באוהל מהבית או לשכור אוהל במקום, בהזמנה מראש. החניון מואר ומגודר וישנה גם פינת הטענה עבור פלאפונים. אטרקציות בסביבה: המוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן, מניאנה,GALIL EAT  סדנת בישול גלילי, פוצקר, שמורת הטבע עין אפק, עכו העתיקה, בית פליאה.

ילדים וטף

מותג האופנה לילדים KIWI בקולקציית שבועות 

קיווי קידס קולקציית 2019 (צילום דניאל אליסטר)

מגוון של פריטים שמלות, ג'ינסים, חולצות ועוד..ב-40% הנחה עד 15/6/2019. קולקציית החג של קיוי בצבעוניות רכה ופאסטלית צבעים: לבן, תכלת, קאמל, נייבי ואקווה, תכלת בהיר דפוסי פרחים אפרסק וורודים על גווניהם.

קולקציית הבנים: חולצות מכופתרות חגיגיות מבדים קלילים ודקים. גרפיקות עדינות וניטרליות שמשתלבות יפה עם מכנסי אריג בגזרות קלסיות. מכנסיים וג'ינסים קצרים, חולצות פולו עם תפוסי אול אובר עדינים.

קולקציית בייבי: קולקציית מרינס מתוקה עם משחקי תלת מימד של עוגנים וסירות בצבעוניות של נייבי, כחולים בהירים, אדום ולבן. יש חולצות מכופתרות עם אוברולים עדינים המשתלבות עם מכנסי אריג וג'ינסים שטופים.

טווח המחירים: מכנסיים טווח מחירים החל מ 19.90 שקלים, חצאיות טווח מחירים החל מ 24.90 שקלים, חולצות  טווח מחירים החל מ 19.90 שקלים, שמלות טווח מחירים החל מ 29.90 שקלים.

טווח מידות: ניו בורן עד מידה 3, 4 עד מידה 16.

רשת Kiwi – פריסה ארצית 100 סניפים.

יד שרה עם טפ-צפה שמונע לחלוטין שכחת ילדים ברכב

החופש הגדול הגיע – ויד שרה שומרת לכם על הילדים: כדי למנוע את הישנות האסונות הנוראים שאירעו לאחר שכחת תינוקות ופעוטות במכוניות לוהטות בחודשי הקיץ, מעמידה יד שרה לרשות הציבור אלפי מכשירי "טפ-צפה" שיימנעו את האסון הבא. הם קלים ופשוטים לשימוש, עומדים בתווי התקן הבינלאומיים המחמירים וניתנים להשאלה ללא תשלום בסניפים המרכזיים.

החיים עצמם הם האתגר הגדול של הקיץ. על פי נתוני יד שרה, כ-40 ילדים בכל רחבי הארץ נשכחים בימי הקיץ הלוהטים כשכתוצאה ישירה מכך מחצית מהם מצאו את מותם. במרכז השירות לילד ביד שרה נמצא כי זה יכול לקרות חלילה לכל אחד, מגוון הסחות הדעת בשגרה היומיומית מביאים במקרי קיצון לשכחה מיותרת, לעיתים של כמה רגעים מסכני חיים.

בעשור האחרון, השאילה יד שרה מגוון עזרים למניעת שכחת ילדים, אך הבעיה בכל אותם אביזרים הייתה שבהיעדר תשומת לב עלול האסון 'לעקוף' את אמצעי ההגנה. כך הגיע לעולם כבר בשנה שעברה ה'טפ-צפה' – הפיתוח החדשני של יד שרה המונע לחלוטין אפשרות של שכחת ילדים ברכב.

ה'טפ-צפה' שנבחנה ואושרה בהתאם לתקנים הישראליים והבינלאומיים המחמירים ביותר, לא מזקיקה אף מכשיר עזר נוסף. המכשיר, שכמו אלפי הפריטים ב- 107 סניפי יד שרה, מושאל חינם לכל פונה, מצפצף כאשר התינוק מושאר ברכב ולו לזמן קצרצר ומונע את הסחת הדעת העלולה להיות טראומטית או אפילו קטלנית חלילה.

הוניגמן קידס בקולקציה חגיגית ולבנה לכבוד שבועות

הוניגמן קידס (צילום דניאל אליסטר)

קולקציה חגיגית לקראת החגים משלבת לבן לבן ולבן – שמלות חגיגיות לבנות יכניסו רוח חגיגית לקולקציה ויתאימו בול לשבועות! שמלות מבדי תחרה בגזרות שונות, פתחים בכתפיים, וולאנים, עיטורי שרשרות פנינים ואבנים יתנו לכן את המענה המושלם לעונת החתונות וחגי העונה.

בקולקציית הבנים לחג לבן על גבי לבן אפקטים של תבליט או תפרים בולטים ומודגשים היוצרים תלת מימד בחולצות הטי ובחולצות הגבריות ג'ינס ארוך וגם ברמודה בצבע לבן, להשלמת המראה הלבן.

טווח המחירים: מכנסיים טווח מחירים החל מ 24.90 שקלים, שורטס טווח מחירים החל מ 79.90 שקלים, חולצות טווח מחירים החל מ 24.90 שקלים, שמלות טווח מחירים החל 39.90 שקלים.

טווח מידות: 2-16. הוניגמן קידס עם 45 סניפים בפריסה ארצית.

NUK עם מוצץ של נסיכים

צילום יח"צ חו"ל

לכבוד הולדת הנסיך המלכותי של מייגן והארי, NUCK מציע לכל ההורים הטריים, שיש להם בבית נסיך או נסיכה קטנטנים, להתחדש במוצץ NUK 'אדור' עם הכיתוב Little Prince / Little Princess.

מוצץ NUK מרגיע טוב יותר מאי פעם ומותאם באופן אופטימלי לפיו של התינוק, היות והוא שטוח, דק וצר יותר ומשאיר ללשון מספיק מקום לתנועת היניקה. עובדה זו אושרה ע"י אורתודונטים, רופאי ילדים ומיילדות. המוצצים של NUK מוצעים במחיר 40 שקלים לזוג מוצצים.

Blankkini עם קולקציית בגדי ים מטריפה לילדות 

בגד ים לילדות של blankkini (צילום שי ארבל)

מותג בגדי הים הישראלי בעל טכנולוגיה פורצת דרך, ללא סימני שיזוף מבוסס על 3 שנים של פיתוח טכנולוגיה המוגנת בפטנט המאפשרת שיזוף אחיד מבלי להסיר את בגד הים. כדי להשיג שיזוף אחיד וסקסי בכל הגוף ללא הבדלי צבע גם בחלקי הגוף שאינם חשופים לשמש וללא סימני שרוכים, פיתחה חברת Blankkini בגד ים המבוסס על טכנולוגיה המאפשרת להשתזף ללא סימני שיזוף. בימים אלו משיקה קולקציית בגדי ים לילדות במידות 2-4  4-6.

הקולקציה כוללת הדפסים טרופיים כוכבים, פרפרים, מנומר פרחים טרופיים אקזוטיים ועוד. בגדי ים שלמים. הקולקציה תוכננה ובאה לתת מענה במיוחד לילדות בגיל שרוצות בגד ים תואם לאמא. מחיר 240 שקלים. מידות 2-6. פרטים באתר…

חדש

NOOA עם Schindelhauer והאופניים העירוניים Ludwig

חנות הדגל nooa לאופניים עירוניים, נפתחה לראשונה בגבעתיים ומציעה לקהל הישראלי מגוון סוגי אופניים חדשים ברמה הגבוהה ביותר לרכיבה עירונית. nooa הינה המשווקת הבלעדית של המותג הגרמני Schindelhauer Bikes, בימים אלו החנות משיקה את דגם Ludwig של המותג, המונע ברצועת קרבון דרייב של GATES המהווה אלטרנטיבה חדשה ויעילה לשרשרת הנפוצה בשוק.

בדרך כלל שרשרת האופניים דורשת תחזוקה שוטפת רבה, הכוללת ניקוי ושימון לפחות אחת לחודש. בנוסף, היא מלכלכת, מרעישה ונשחקת מהר. הרצועה מהווה תחליף מצוין ואיכותי לשרשרת המסורתית, היא נקיה, שקטה, קלה וחזקה.

השקט והניקיון משנים את חווית הרכיבה על האופניים. הרצועה האיכותית של חברת Gates האמריקאית, עשויה בחלקה החיצוני פוליאוריטן העמיד מאוד לפגעי מזג האוויר כשבתוכה מוטמעים סיבי קרבון חזקים מאוד ועמידים למתיחה. כמו כן, הרצועה מאפשרת העברת כוח ומומנט חזקים מאוד ואורך החיים שלה הוא פי 2-4 מאורך חיי שרשרת רגילה. האופניים מציעים תנוחת רכיבה ספורטיבית, הם זריזים ומהנים מאוד לרכיבה. משקל האופניים כ-10.5 ק"ג, והינם קלים יותר ממרבית האופניים בשוק, בין היתר הודות להנעה ברצועה.
להשלמת המראה הקלאסי, שולבו אוכף עור של Brooks וידיות כידון מעור של Schindelhauer באופניים. הדגם מגיע בשלושה צבעים שונים, כחול עמוק, אלומיניום מוברש ושחור מט. ניתן לבחירה של 8 או 11 הילוכים פנימיים של  .Shimano Alfine

מחיר: 9,990 שקלים (לדגם 8 הילוכים) או 11,200 שקלים (לדגם 11 הילוכים).

nooa כצנלסון 8, גבעתיים. פרטים באתר … ובפייסבוק: nooa@

משומשו עם מפעל חדש לייצור מוצרים טבעוניים

גוש מעודנת לאפיה בטעם ריקוטה משומשו של "משומשו" (צילום: אביתר ניסן)

מפעל חדש למוצרים טבעוניים נחנך בקיבוץ גן שמואל, עבור ייצור מותג המזון הטבעוני משומשו. המפעל, הנחשב לחדשני מסוגו בתחום הטבעוני בישראל, הוקם בהשקעה כספית של כ 10 מיליון שקלים, מתפרס על שטח של 900 מ"ר וייצר מוצרים טבעונים בהן גבינות טבעוניות צהובות, מלוחות, פיתוחים חדשים של נאגטס גבינה טבעונית וממרחים. עוד ייצר המפעל תחליפי בשר טבעוניים במגוון סוגים. המפעל פועל תחת בקרת איכות מחמירה והוא ללא אלרגנים, לרבות ללא גלוטן וסויה, וצפוי בעתיד להתרחב לייצור של מוצרים טבעוניים בקטגוריות נוספות.

מותג משומשו, בבעלות קיבוץ גן-שמואל והדר פוד, הושק לפני כשלוש שנים ורשם צמיחה מרשימה שהובילה להעתקת מפעל הייצור מבית שמש לגן שמואל ולהרחבתו באופן משמעותי. לדברי אייל אדוט ועומר אליאב, מנכ"לים משותפים, השוק הטבעוני צומח באופן עקבי ומטרת המפעל גם לתת מענה לשוק המוסדי בו נרשם ביקוש רב לתחליפי חלב מצד פיצריות, בתי קפה, חברות הסעדה, קייטרינג וכו'.

אלטמן עם פרוביוטיק SPORT

חברת אלטמן משיקה את פרוביוטיק ספורט, תכשיר פרוביוטי חדש המיועד לעוסקים בפעילות גופנית. פרוביוטיק ספורט נחקר במסגרת מכון המחקר של אלטמן במחקר קליני שנערך בשיתוף פעולה של המכללה האקדמאית תל חי ובית חולים זיו. הפורמולה פותחה על ידי צוות מכון מחקר אלטמן בשיתוף עם חברת LALLEMAND (החברה המובילה בתחום הפרוביוטיקה). תוצאות המחקר של פרוביוטיק ספורט פורסמו לראשונה במסגרת הכנס המקצועי המוביל בעולם הפרוביוטיקה בחודש פברואר האחרון וביניהם: שיפור מובהק בסרגל המאמצים (RPE) ובצריכת החמצן המירבית.

בתמהיל הזנים שנבחרו לפורמולה הייחודית ישנם 5 זנים שמעורבים בתהליכים שונים וחשובים למהלך אורך חיים תקין בקרב ספורטאים: קיצור משך מחלות דרכי הנשימה העליונות ושיפור סממנים של מערכת החיסון בספורטאים וצעירים העוסקים בפעילות גופנית, הפחתת תסמינים גסטרואינטסטנליים  (שכיחות תסמינים גסטרואינטסטינליות בקרב ספורטאים הינה גבוהה בשל תופעות שונות כגון לחץ מכני במהלך פעילות, שינוי בזרם הדם המגיע למערכת עיכול ועוד….), ירידה בסימפטומים הקשורים לסטרס (בעיקר כאבי בטן ובחילות) והפחתת רמות קורטיזול (סמן לסטרס).

הפורמולה פועלת בשני מישורים מרכזיים: פרו מערכת החיסון ופרו מערכת העיכול.

מבצעים

דומינו'ס פיצה עם פיצות דוז פואה!

דומינןס פיצה עם צמחונית דוז פואה (צילום: אודי מוצני)

דומינו'ס פיצה החליטו להצטרף לחגיגת הארוויזיון עם פיצות דוז פואה מנצחות המשלבות לא פחות מ-12 תוספות מטורפות על כל פיצה. פיצת הדוז פואה הבשרית משלבת כמובן גבינת 100% מוצרלה ורוטב עגבניות ייחודי של הרשת יחד עם 12 תוספות שיעוררו לכם את בלוטות הטעם: פפרוני, סלמי סרוולד משובח, חזה בקר, קבנוס, פלפלים קלויים, בצל סגול, עגבניות, זיתי קלמטה, קונפי שום, אקסטרה גבינת מוצרלה, גבינה בולגרית ופטריות. פיצת הדוז פואה הצמחונית כוללת גבינת 100% מוצרלה, רוטב עגבניות משובח וכמובן 12 תוספות טעימות במיוחד: פטריות, בצל סגול, זיתים ירוקים, עגבניות, תירס, פלפל ירוק, קונפי שום, זיתי קלמטה, גבינת עיזים, אקסטרה גבינת מוצרלה, גבינה בולגרית, קונפי ארטישוק

הפיצות החגיגיות הושקו לקראת האירוויזיון במהדורת Special Edition חגיגית עד ל-18/05. לכבוד האווירה הנוצצת, תציע דומינו'ס פיצה הטבה מיוחדת במשלוח: משפחתית דוז פואה + משפחתית 100% מוצרלה ב-59.9 שקלים בלבד לכל אחת. באיסוף עצמי תוכלו ליהנות מפיצת דוז פואה 64.9 שקלים בלבד.

עדי בירן סובול, מנהלת שיווק המשלוחים בדומינו'ס פיצה בישראל: "חדשנות היא נר לרגלי דומינו׳ס וכשמגיע אירוע כמו האירוויזיון לישראל זוהי סיבה אמיתית לייצר חדשנות ולהצטרף לחגיגה. אז גם הפעם, דומינו'ס שמחה לחדש ולהפתיע את הלקוחות שלה עם מוצרים חדשים ומפנקים ולהצטרף לחגיגת האירוויוזיון בישראל. אנחנו מזמינים את החוגגים וגם את אלו שפשוט אוהבים פיצה בלי קשר, ליהנות מפיצות המשלבות לא פחות מ"דוז פואה" של תוספות המשתלבות אחת עם השנייה בצורה מושלמת שתגרום לכל מי שטועם ליהנות מכל ביס".

רכב ותחבורה

דלק מוטורס עם ליאור סושרד כפרזנטור הרשמי של מאזדה בישראל

ליאור סושרד (צילום ליאור נורדמן)

דלק מוטורס בחרה באמן החושים ליאור סושרד לפרזנטור של מותג הרכב מאזדה בישראל. זו הפעם הראשונה שבה דלק מוטורס מגייסת לשורותיה של מאזדה פרזנטור, והקמפיין הראשון בכיכובו של סושרד יעלה כבר בסוף חודש מאי.

יוגב וייס, מנהל התקשורת השיווקית בדלק מוטורס: "זו פעם ראשונה שמאזדה לוקחת פרזנטור, וברגע שהציעו לי את ליאור, אמרתי ׳בינגו׳. הדמות של ליאור מתחברת אחד לאחד עם המקום שבו המותג מאזדה צועד אליו. הוא מכוון גבוה, אבל נשאר בגובה העיניים.  הוא מצליחן, בינלאומי, צעיר ונחשק, וכמובן מקיים ובגדול את הבטחת המותג שלנו – Prepare to be amazed. אנחנו מאמינים גדולים בנסיעות למרחקים ארוכים ואני משוכנע שזו רק תחילתה של דרכנו המשותפת"

קיה עם הצצה ל-SUV החדש שלה

איור יח"צ חו"ל

תחילת ייצור הדגם מתוכננת למחצית השנייה של השנה והגעתו המשוערת לישראל בתחילת שנת 2020.

אדי מערכות עם אפליקצייה Viewer MDAS ל- MOVON

אדי מערכות נציגת תאגיד MOVON בישראל המשווקת מערכת בטיחות למניעת תאונות דרכים ברכב משיקה בימים אלו אפליקצייה למערכת MOVON – אפליקציית Viewer MDAS המאפשרת לבעל הרכב לבחון ולנתח את התנהגות הנהג במהלך הנסיעה.

מערכת MOVON למניעת תאונות דרכים כוללת מצלמת דרך מובנת, בנוסף לשימוש הרגיל של שיחזור מסלול הנסיעה ניתן, באמצעות האפליקצייה הייחודית לנתח את התנהגות הנהג.

האפליקציה לא רק משחזרת את מסלול הנסיעה אלא מציגה מגוון רחב של נתונים שקרו במהלך הנסיעה כגון: מהירות הרכב בכל רגע נתון, הצגת תמרור המהירות שמקטע הכביש בו נוסע הרכב, מתי הנהג לחץ על הבלם, האם הנהג אותת במעבר בין המסלולים.

בנוסף האפליקציה מציגה את כל התרעות ממערכת MOVON שהופעלו במהלך הנסיעה: התרעות התנגשות ברכב מלפנים, התרעת סטיה ממסלול הנסיעה ללא איתות, התרעת התנגשות בהולכי רגל ואי שמירת מרחק.

השימוש באפליקציה מתאים במיוחד להורים לנהגים צעירים שרוצים לבדוק ולבחון את התנהגותם בכביש, למקומות עבודה שרוצים לבדוק מעת לעת את כשירותם של הנהגים ועוד. השימוש באפליקציה הוא ללא תשלום וניתן להוריד אותה מאתר הבית של MOVON ישראל.

מערכות הבטיחות MOVON מיוצרות ע"י תאגיד MOVON מדרום קוריאה. מערכתMOVON  מצוידות במצלמה המותקנת על גבי השמשה הקדמית של הרכב, המערכות מחוברת בחיבור השראתי למחשב הרכב, ממנו היא מקבלת מידע על מהירות הרכב ועל הפעלת מערכת האיתות של הרכב (כל צד בנפרד).

המערכת כוללת צג המותקן ע"ג הדשבורד של הרכב שמציג לנהג את נתוני המערכת במהלך הנסיעה (בפועל אנו ממליצים שלא להסתכל על הצג במהלך הנסיעה). המצלמה סורקת את תוואי הכביש במהלך הנסיעה, ובעת הצורך מתריעה ומסבה את תשומת לב הנהג, בעזרת התרעות קוליות וויז'ואליות, מפני הסכנות הצפויות לו. המערכת מזהירות ומתריעה:

  • FCW – התרעה מפני התנגשות ברכב מלפנים
  • LDW – התרעה סטיה ממסלול הנסיעה בלא איתות (המערכת יודעת לאבחן כל צד בנפרד)
  • PCW – התרעת התנגשות בהולכי רגל וברוכב דו גלגלי
  • SDA – התרעה מפני אי שמירת מרחק
  • FPW – התרעת התנגשות ברכב מלפנים במהירות הנמוכה מ 30 קמ"ש
  • FVSA – צליל תשומת לב שהרכב שלפניך החל בנסיעה ואתה עדין עומד
  • TSR – זיהוי תמרורי מהירות והתרעה על חריגת מהירות
  • התרעה קולית מפני שכחת ילדים ברכב

רכבות בכל שעות היממה להילולת ל"ג בעומר במירון

בשורה טובה לחוגגים השנה במירון. משרד התחבורה יפעיל מערך היסעים נרחב להילולת הרשב"י במירון, שיכלול לראשונה רכבות מיוחדות שיסיעו את מאות אלפי החוגגים במירון, לאורך כל שעות היממה. במסגרת ההילולה, שתחול בשבוע הבא בערב ל"ג בעומר במירון, יופעל שירות רכבות לאורך כל שעות היום והלילה, מתחנות רכבת מרכזיות בכל רחבי הארץ. השירות יתבצע באמצעות החלפת רכבות בתחנת חיפה חוף-הכרמל. משם ימשיכו הנוסעים ברכבות מיוחדות לתחנת כרמיאל.

בערב ל"ג בעומר (יום רביעי,22 במאי), יופעלו שתי רכבות בשעה, לכל כיוון, מתחנת חיפה חוף הכרמל – כרמיאל, משעות אחר הצהריים ועד לשעה 01:00 לאחר חצות. מהשעה 01:00 בלילה ועד לשעה 05:00 לפנות בוקר (יום חמישי), תפעל בין התחנות רכבת אחת לשעה, בכל כיוון.

כמו כן, יופעלו רכבות מיוחדות מתחנות בני ברק וראש העין-צפון ישירות לתחנת כרמיאל, עם עצירות בתחנות פתח תקוה. הרכבות יצאו בשעות 17:00, 19:00, 20:48, 23:20 ו-01:00 בלילה. כמו כן, תופעל רכבת מיוחדת וישירה בשעה 18:00 מתחנת אשדוד עד הלום אל תחנת כרמיאל, ללא עצירות ביניים.

בנוסף, יופעלו חמש רכבות ישירות מתחנת כרמיאל לתחנות בני ברק, פתח תקוה (קרית-אריה וסגולה) וראש העין-צפון. הרכבות יצאו בליל ל"ג בעומר (רביעי) בשעות: 23:06, 01:06, 03:06, 04:10, ו-10:06 בבוקר יום חמישי. רכבת מיוחדת וישירה נוספת תצא מתחנת כרמיאל לתחנת אשדוד עד הלום, ללא עצירות ביניים, בשעה 02:30 לפנות בוקר.

בל"ג בעומר (יום חמישי, 23 במאי), תוכפל תדירות הרכבות בקו חיפה חוף הכרמל – כרמיאל, לשתי רכבות בשעה, לכל כיוון. בתחנת כרמיאל ימתינו לנוסעים אוטובוסים מיוחדים שיסיעו אותם עד לקבר הרשב"י, בהצגת כרטיס משולב ברב-קו. מכירת הכרטיסים  ברכבות תוגבל ל-650 מקומות לכל רכבת.

בנוסף, יופעל מערך הסעות נרחב של קווי אוטובוסים ישירים למירון יופעלו מהערים הבאות: בני ברק, ירושלים, ביתר עילית, מודיעין עילית, בית שמש, אשדוד, חיפה, נתניה, טבריה, חצור, עפולה, קרית גת, רכסים, צפת, אלעד, טבריה, נתיבות ואופקים.

ההגעה למתחם הקבר במירון תתבצע באמצעות עשרות אוטובוסים (שאטלים), שיופעלו עבור נוסעי האוטובוסים ללא תשלום מחניונים עין הוזים ופרוד. בעלי רכב פרטיים מופנים לחניונים בכרמיאל, חצור וצבעון, בעקבות הנחיית המשטרה, האוסרת על הגעה למירון עם כלי רכב פרטיים. 220 אוטובוסים יסיעו מהחניונים ללא תשלום את בעלי הרכב הפרטי והנוסעים למוקד ההילולה במירון.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, אמיר אסרף, הדגיש כי מדובר באירוע מורכב ורב משתתפים, המחייב שיתוף פעולה בין כל הגורמים השונים ובכללם אגף התנועה במשטרת ישראל, המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים במשרד הדתות, מפעילי התחבורה הציבורית, הרשויות המקומיות ועוד.

"הרשות נערכה למבצע מורכב זה במשך מספר חודשים, תוך הפקת לקחים משנים קודמות, במטרה לשפר את ההגעה להילולה ולשמור על הסדר באזור. אני קורא לציבור המשתתף בחגיגות ל"ג בעומר במירון, לעקוב אחר הפרסומים אודות לוחות הזמנים של התחבורה הציבורית ולרכוש מראש את כרטיסי הנסיעה לאירוע", הוסיף אסרף.

במבצע ההיסעים הגדול ישתתפו שבעה מפעילי תחבורה ציבורית, בהם חברת נתיב אקספרס, אגד, סופרבוס, אפיקים, דן בדרום, מטרופולין וחברת קווים. חלק מהחברות יופעלו כחברות קבלניות מטעם בעלי הרישיונות.

השימוש בהיסעים למירון מותנה בהזמנת כרטיסים מראש, גם אם התשלום עליהם מתבצע באמצעות מנויי "חופשי חודשי" או "חופשי יומי". מכירת הכרטיסים הוקדמה לכעשרה ימים לפני ל"ג בעומר ועד 72 שעות לפני ההילולה. הזמנת הכרטיסים תבטיח לנוסעים את מועד הנסיעה הרצוי עבורם ותעניק למפעיל התחבורה הציבורית אפשרות להיערך כראוי למספר ההסעות הנדרש בכל שעת נסיעה.

כמו כן, יופעל חדר מצב של משרד התחבורה בהר מירון, במטרה להעניק מענה מיידי לצרכי רישוי וניהול של מפעילי התחבורה הציבורית. זאת, החל מיום רביעי בבוקר ועד ליום חמישי בלילה. חדר המצב יאויש בדרג ניהולי של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית וכל מוקדי היציאה של קווי האוטובוסים והטרמינלים השונים יאוישו גם הם בנציגי משרד התחבורה.

ReCall לבעלי רכב סאנגיונג רקסטון לשנים: 08.2018 – 02.2019

הודעת תיקון חוזר נשלחה ללקוחות בעלי רכב מתוצר סאנגיונג דגם רקסטון וזאת בעקבות הודעת יצרנית הרכב SsangYong כי במקרים מסוימים יתכן ונורית חיווי מערכת אוריאה עשויה לדלוק בלוח המחוונים, נדרש לבצע עדכון תוכנת יחידת בקרת המנוע והאוריאה.

מס' כלי הרכב המושפעים בישראל הינו 40. לבעל הרכב המושפע תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן שיחת חינם בטלפון מספר 1-800-800-484 או לבדוק באתר האינטרנט https://Ssangyong.co.il/recall

את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה. רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה www.ssangyong.co.il תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום. מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך. משך התיקון:  כשעה.

שונות

HOT עם מהירות של 500 מגה בפרישה ארצית

HOT משיקה, בפעם הראשונה בישראל אינטרנט במהירות של 500 מגה ללקוחותיה. המהירות תהיה זמינה במקביל בפרישה ארצית ללקוחות החברה. HOT מובילה את מהירות הגלישה בישראל והיתה הראשונה להשיק מהירות של 200 מגה למגזר הפרטי. מהירות הגלישה הממוצעת של לקוחות HOT היא הגבוהה בישראל ועומדת על mb 123.4.

לקוחות שיצטרפו למהירות של חמש מאות מגה ייהנו גם מנתב חדש HOTBOX4, מודם- ראוטר מתקדם בתקן AC התומך במהירויות גלישה גבוהות ומאפשר ללקוחות ליהנות מרשת האינטרנט החזקה של ישראל גם בגלישה אלחוטית. הנתב החדש תומך ברשת הWIFI בתדר GHz2.4  ובתדר GHz5 , המאפשר תמיכה אופטימלית בריבוי מכשירים המחוברים לרשת האינטרנט וגלישה של עד 500 מגה גם בחיבור לרשת אלחוטית.

חבילת הגלישה החדשה תגיע למהירות הורדה (Download) מירבית של 500 מגה המאפשרת גלישה במקביל במגוון רחב של התקנים, חוויית גיימינג וצפייה רציפה בשידורי סטרימינג, ועד 10 מגה-ביט בשנייה בהעלאה (Upload), המאפשרת שליחה של תכנים כבדים מהמכשיר וחווית גיימינג רציפה.

השירות המתקדם יתאפשר במכשירי ה- HOTBOX4 וממירי ה – FIBER 4k. המהירות  תתאפשר ללקוחות חדשים וקיימים במחיר של 99 שקלים לחודש בלבד. כעבור שלושה חודשים יעודכנו דמי השימוש החודשיים ל-129 שקלים בחודש.

פייק ניוז – סיגריה אלקטרונית מזיקה פחות ב- 95%. העובדה היא מזיקה!!!

ביקורת קשה נמתחת בימים אלו על רשות בריאות הציבור הבריטית ה – PHE, המהווה את זרוע הביצוע של משרד הבריאות בבריטניה, שפרסמה בעבר דו"ח תמיכה בסיגריות אלקטרוניות והציגה אותן כפחות מזיקות כביכול ב – 95%. ה – PHE מואשמת עתה בהעלמת עין והתעלמות מראיות מצטברות על ידי אנשי רפואה מובילים.

פרופ' מרטין מק'קי, רופא ומרצה לבריאות הציבור בבית הספר היוקרתי להיגיינה ולרפואה טרופית בלונדון (The London School of Hygiene and Tropical Medicine) שהנו מרכז לימודי לתארים גבוהים ובעל מוניטין בינלאומי באפידמיולוגיה אמר כי: "בריטניה איבדה את הדרך לעומת מדינות אחרות בעולם ביחס לבטיחות מכשירי האידוי. בעוד ארצות הברית מזהירה בני נוער מפני הסכנות של התמכרות לניקוטין בסיגריה אלקטרונית, ה – PHE הבריטי עשה ככל שביכולתו כדי לקדם סיגריות אלקטרוניות ובחר להתעלם מראיות ואזהרות על הסיכונים".

הדו"ח של רשות בריאות הציבור הבריטית (Public health England) הכפופה למשרד הבריאות הבריטי, משמש כטיעון מרכזי עבור החברות המשווקות את הסיגריות האלקטרוניות, אשר טוענות כי המוצר שלהן פחות מזיק, תוך שהן חוזרות פעמים רבות על המסר לפיו: "מעבר מעישון לשימוש בסיגריה אלקטרונית מצמצם את הסיכון שבעישון ב-95% וכמעט מבטל את סיכוני העישון הפסיבי".

באגודה למלחמה בסרטן מזכירים כי הם היו מהראשונים להזהיר מפני הנזק הבריאותי ולהטיל ספק בהמלצות הדו"ח הבריטי אשר בחר לצדד בסיגריות אלקטרוניות מבלי להתייחס להשלכות ארוכות הטווח שלא כולן עדיין ידועות, כולל בדיון ב – 27.11.2018 בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת.

ד"ר דודי ביטון, רופא ורכז הסברה בכיר באגודה למלחמה בסרטן הסביר כי: "הטענה לפיה ישנה הפחתת נזק משוללת אחיזה מדעית, מכיוון ש – 95% פחות חומרים מזיקים, אינם מעידים על הפחתת נזק באותו שיעור. היינו מהראשונים להזהיר שאין ביסוס מדעי לטענה. כולל בדיון בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בראשות ח"כ אלי אלאלוף, שם אמרנו כי יש להטיל ספק בחוות הדעת של ה -PHE המשמשת כעלה תאנה עבור יצרני הסיגריות האלקטרוניות אשר חוזרים על המסר המטעה. כעת ראוי לומר בבירור כי לא ניתן לטעון להפחתת נזק של 95%, או לחשוב שסיגריות אלקטרוניות יכולות להציל מדי שנה את חייהם של 7,600 מעשנים בישראל (מתוך 8,000 איש המתים מדי שנה מעישון). מדובר בטענה שנועדה לפתות מעשני סיגריות רגילות לעבור לסיגריות אלקטרוניות, במקרים רבים על חשבון גמילה מוחלטת, והחמור מכל להכניס צעירים ונוער למעגל העישון, לכן נראה שמדובר בהחלפת נזק יותר מאשר הפחתת נזק. צריך לדייק ולהיצמד לאמת המדעית. לטעון שסיגריה אלקטרונית פחות מזיקה מסיגריה רגילה, בשלב זה, שקול לטענה שהתקף לב פחות מזיק מסרטן".

דנה פרוסט מקדמת הבריאות באגודה למלחמה בסרטן הוסיפה כי: הבריטים נמצאים בצד המצדד בסיגריות אלקטרוניות כאמצעי גמילה. כזכור דו"ח הוועדה המייעצת ל-FDA  בנושא סיגריות אלקטרוניות הדגיש כי העדויות בנושא תרומתן של סיגריות אלקטרוניות לגמילה מעישון, הן מוגבלות ובמקביל מחקרים מראים כי השימוש בסיגריה אלקטרונית מגביר את הקושי להיגמל מעישון. הנתון הבריטי שבסיגריה האלקטרונית יש רק 5% חומרים מחוללי סרטן, כלומר 95% פחות לעומת סיגריה רגילה אינו כולל ראיות מדעיות לנזק מופחת באותו היקף. יש לזכור כי גם לשאר החומרים ובעיקר לניקוטין יש השפעה רעילה ארוכת טווח על התפתחות המוח בגיל ההתבגרות. רוב ארגוני בריאות ברחבי העולם ובכללם באגודה למלחמה בסרטן בישראל, נוקטים מדיניות שונה ומזהירים מפני הנזק הבריאותי הכרוך בשימוש בסיגריות אלקטרוניות כמו גם מהעובדה שאין מספיק מחקר על ההשלכות ארוכות הטווח. יחד עם זאת, כבר נמצא כי סיגריות אלקטרוניות אינן מוצר תמים וכי הן מכילות חומרים רעילים, חומרים מסרטנים ידועים ומתכות. נכון להיום, מתחילות גם להתגלות סכנות לטווח הקצר, כגון שינויים גנטיים בחלל הפה המזוהים עם התפתחות גידולים סרטניים, אוטם שריר הלב, אירועים מוחיים וסיכון מוגבר לתעוקת חזה (אנגינה פקטוריס) או מחלת לב כלילית ונזק למערכת החיסונית של הריאות".

ד"ר ביטון אמר לסיכום: "כבר ידוע לנו שסיגריות אלקטרוניות נחשדות כגורמות לפרכוסים בקרב בני נוער על בסיס דיווחים מהשטח ומחקרים מעודכנים גם הצביעו על קשר בין ניקוטין לסרטן. אין מדובר רק בנזק ישיר למעשנים. אצל נשים הרות, נצפה סיכון לעובר המתפתח, וכן התגלתה פגיעה באנשים הנחשפים לאדי הסיגריה האלקטרונית. חשוב להדגיש למעשנים שעברו לסיגריות אלקטרוניות או מתקני איוד ואידוי ניקוטין מסוגים שונים, במחשבה שהם מהווים כלי גמילה, שחלק מהמחקרים הוכיחו כי השימוש מוריד את הסיכוי להיגמל מסיגריות רגילות ואף המחקרים המחמיאים מצביעים על אחוזי גמילה נמוכים, וגם זאת בליווי טיפולי צמוד. בנוסף יש לזכור שמקור הניקוטין בסיגריות האלקטרוניות הוא גם מטבק, כמו הסיגריות הרגילות".

עמותת רסיסים עם קמפיין גיוס המונים להמשך תמיכתה במתמודדים עם טראומות מהצבא

עמותת רסיסים הוקמה לפני שש שנים במטרה להוביל ולהרחיב את השיח החברתי-תרבותי בישראל בנושאי צבא, לחימה ושכול תוך יצירת מרחב בטוח ומכיל הנותן לגיטימציה לשיתוף חוויות הלחימה.

העמותה מאמינה כי מרחב בטוח ומכיל הנותן לגיטימציה לשיתוף חוויות הלחימה, יטיב עם נושאי הזיכרונות הכואבים ויחזק את החברה הישראלית כולה. לאורך השנים הפכה העמותה לפלטפורמה ייחודית המבקשת לתת צבע לחוויות השקופות, דרך אירועי תוכן שונים ביניהם; סדנאות, ערבי שיח, מיצגי אמנות ועוד.

מיום היוסדה מקיימת העמותה אירועי יום זיכרון לנופלים ולחיים, בהם נשים וגברים מספרים את הזווית ממנה חוו את הלחימה ומשתפים כיצד היא ממשיכה להדהד ולהשפיע על חייהם. לאירועים אלו מגיעים מאות אנשים מדי שנה. הטקסים מועברים בשידור חי בדף הפייסבוק ובאתר האינטרנט, בהם נאספו לאורך השנים סיפורים רבים.

רסיסים פועלת כעמותה בהתנדבות מלאה. בכדי להמשיך את הפעילות ולקיים את אירועי העמותה בירושלים ובתל אביב ועל מנת להתרחב לערים נוספות ברחבי הארץ ובכדי לשמר את מה שהוקם ולהעמיק את הפעילות – זקוקה העמותה לתקציב עבור צוות ומשאבים שיוכלו לגרום לזה לקרות.

הקמפיין מבקש לגייס 150,000 שקלים לעמוד הקמפיין באתר "מימונה"

מגן הכבוד ולה-ליגה עם מגן כבוד וחבילת מענק הכוללת אירוח בספרד לקבוצת נוער

שיתוף הפעולה בין מיזם "מגן הכבוד – תקווה ישראלית" ומנהלת "לה-ליגה" (הליגה הספרדית הראשונה), במסגרת יום העיון המסכם של מיזם "מגן הכבוד" לעונת 2018-19. ביום העיון שהתקיים במלון שפיים השתתפו מועדונים ומחלקות נוער מישראל ונציגים מהאקדמיה של אתלטיקו מדריד, המנהל הטכני של ההתאחדות לכדורגל, ווילי רוטנשטיינר, מאמני הנבחרות ניר לוין, גיא עזורי, סלאח חסארמה ועופר פביאן.

במסגרת שיתוף הפעולה, תוענק חבילת מענק הכוללת אירוח בספרד למחלקות הנוער הזוכות באות "מגן הכבוד". נשיא המדינה, מר ראובן (רובי) ריבלין, יעניק בקיץ הקרוב, זאת השנה החמישית, אות למחלקות נוער, למועדוני ליגת העל, למיזמים ייחודים ולמאמן הכבוד שבלטו בעשייתם הערכית-קהילתית לאורך העונה. לאירוע המתוכנן צפוי להגיע נשיא "לה ליגה" ומספר שגרירים של כבוד מהליגה הספרדית.

שיתוף הפעולה והאסטרטגיה של הליגה הספרדית הוצגו במהלך יום עיון שכלל סדנאות חווייתיות ומעשירות עבור המועדונים ומחלקות הנוער של מגן הכבוד. מרתה דיאז, נציגת לה ליגה בישראל: "מנהלת 'לה–ליגה' יחד עם המועדונים שלנו מברכים ונרגשים לקחת חלק ביוזמת 'מגן הכבוד' שמוביל בית הנשיא בישראל. אנחנו רואים בספורט, והכדורגל בפרט, כמנוע משמעותי ביותר לקידום ערכים משותפים של כבוד, סובלנות וקבלת האחר ושמחים לקחת חלק במיזם מגן הכבוד".

המנהל הטכני של ההתאחדות לכדורגל ונבחרות ישראל ווילי רוטשטיינר, השתתף גם הוא ביום עיון והציג את השקפת עולמו בנוגע ליצירת סביבת התפתחות מקצועית וערכית לשחקני כדורגל צעירים ואף ציין את ייחודיותו של המיזם הישראלי: "במהלך הקריירה שלי הסתובבתי במדינות רבות באירופה, ראיתי תכניות דומות אך מיזם 'מגן הכבוד' הישראלי הינו מהמרשימים ביותר אליו נחשפתי".

ערן איתן, מנהל מיזם "מגן הכבוד – תקווה ישראלית" מטעם בית הנשיא: "אנחנו נרגשים לשתף פעולה וידע עם הליגה מהטובות בעולם. הליגה הספרדית מצטרפת השנה למעגל השותפים שלנו במיזם, משרד התרבות והספורט, מנהלת הליגות, ההתאחדות לכדורגל, הטוטו ועמותת ערכים בספורט".

מיזם ״מגן הכבוד – תקווה ישראלית״ בהובלת נשיא המדינה, משרד התרבות והספורט, המועצה למניעת אלימות בספורט, ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות בכדורגל, הטוטו ועמותת ערכים בספורט, הינו חלק מתכנית הדגל "תקווה ישראלית" אותה מוביל נשיא המדינה, לביסוס השותפות בין המגזרים השונים שמרכיבים את החברה הישראלית. "מגן הכבוד" נולד מתוך רצון לעודד ולתמוך במועדוני הכדורגל לבסס תשתית ארגונית, חינוכית וערכית משמעותית שתסייע לצמצמם פערים, לייצר שיתופי פעולה בין מגזרים שונים ולצמצם את האלימות והגזענות במגרשים.

הגשת המועמדות לאות הנשיא תתבצע באמצעות אתר תקווה ישראלית – מגן הכבוד…

כתיבת תגובה