ארוחת בוקר כמו מלך

5 סוגי ארוחת בוקר מומלצות לבריאות ולחיטוב הגוף ||| מומחי התזונה של הרבלייף ממליצים ||| ארוחת בוקר מזינה ומבטיחה התחלת יום אנרגטית, ערנית ולא פחות מכך, בריאה ||| כל הפרטים בהמשך <<<

ארוחת בוקר בריאה (צילום סטיב ג'יי)

מה אמר הרמב"ם

הרמב"ם שהיה הוגה דעות ורופא, שחי לפני כ-850 שנה השאיר לנו מורשת קולינרית על שילוב ספורט ותזונה נכונה ועוד. בין היתר, מיוחסת לרמב"ם האימרה: "ארוחת בוקר תאכל כמו מלך, צהריים כמו נסיך וערב תאכל כאביון". למי שצריך פירוש הכוונה שהארוחה העיקרית והחשובה ביותר צריכה להיות ארוחת הבוקר שתניע את יומך.

"ארוחת הבוקר חשובה לגוף, היא עוזרת לו לשמור על מסת השריר ומעניקה לו אנרגיה לתפקד במשך היום", אומרת סוזן באוורמן, דיאטנית קלינית בהרבלייף הבינלאומית. "כמובן שיש חשיבות לסוג האוכל שנאכל. בבוקר כדאי לאכול פחמימות כי הגוף משתמש בהן לאנרגיה, אך גם  מומלץ לאכול כל 3 שעות ארוחה שמורכבת מכל אבות המזון".

חמש ארוחות בוקר לחיטוב הגוף

המלצת מומחי התזונה של הרבלייף:

  • יוגורט בתוספת סיבים תזונתיים

ארוחת בוקר מומלצת לאחר אימון לשמירה על תחושת שובע לאורך היום. השילוב בין החלבון של היוגורט לסיבים התזונתיים ישמרו עיכול תקין ועל איזון רמות הסוכר בדם. כדי לקבל מנת סיבים ניתן להוסיף ליוגורט סובין או ברנפלקס או כף מדידה של אבקת סיבים תזונתיים בטעם תפוח של הרבלייף.

ארוחת בוקר עשירה בויטמין B1 (צילום סטיב ג'יי)

  • פנקייק  בריאות

החליפו את הקמח הלבן בקמח שיפון או בשיבולת שועל, הוסיפו ביצים, מעט חלב אורז או חלב שקדים או חלב סויה ואבקת שייק חלבון בטעם וניל של הרבלייף שתוסיף טעם, חלבונים, מינרלים וויטמינים שהגוף צריך. אפשר להוסיף מעט שקדים ופירות יער.

משקה חלבון בטעם שוקולד הרבלייף (צילום בועז אופנהיים)

  • פרוסת לחם שיפון עם כפית טחינה גולמית וביצה קשה

לחם שיפון עשיר בוויטמינים התורמים לערנות, לשמירה על המשקל ולחיזוק מערכת העצבים, השיער והעור. הטחינה הגולמית עשירה בסידן, מסייעת באיזון רמות הסוכר בדם ועשירה בברזל. הביצה הקשה תורמת חלבון, ויטמין B12, סידן, ברזל ואומגה 3 ו-6.

  • דייסת שיבולת שועל

3 כפות של שיבולת שועל מכילות בסך הכל 90 קלוריות והמון יתרונות בריאותיים המסייעים לשמירה על בריאות הלב, שמירה על המשקל, העלאת האנרגיה, הרגעה ושיפור מצב הרוח. שיבולת השועל טובה לעיכול ומספקת חלבון לגוף.

  • שייק

הכי פשוט ומהיר – מכניסים לשייקר את כל הפירות הירוקים שמעניקים כלורפיל, ברזל והרבה אנרגיה. מוסיפים בננה שתספק אנרגיה, אשלגן ומגנזיום ולבסוף, שתי כפות של אבקת שייק חלבון בטעם האהוב עליכם. אבקת החלבון מעניקה את מנת הויטמינים והמינרלים שהגוף צריך כדי לפתוח את היום כמו שצריך.

בוקר טוב לבריאות

הוספת תגובה