לילה בגליל המערבי בפחות מ-500 שקלים לזוג

במסגרת מבצע של מיזם "אוצרות הגליל" מציעים בתי מלון וצימרים אירוח בעלות של עד 500 שקלים ללילה וארוחת בוקר לזוג

מלון אסיינדה (צילום אתר המלון)
מלון אסיינדה (צילום אתר המלון)

חופשה בגליל המערבי

רגע לפני חופשת הפסח, יזמו משרד התיירות בשיתוף מיזם "אוצרות הגליל" מבצע הקורא לאזרחי ישראל לצאת לחופשה במגוון אתרי הנופש בצפון וזאת במחיר שווה לכל נפש.

במסגרת המבצע מציע מיזם "אוצרות הגליל" מגוון אפשרויות לינה ביותר מ- 30 אתרים ברחבי הגליל המערבי, בעלות של עד 500 שקלים בלבד לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר, באמצע שבוע ובסופ"ש.

מיזם אוצרות הגליל

מיזם פילנטרופי שהושק לפני כשנתיים ביזמת רעיה שטראוס-בן דרור, תושבת הגליל המערבי. המיזם נועד לעודד את התיירות בגליל המערבי  ולהביא לקפיצת מדרגה של האזור כולו.

המיזם הינו חדשני ורחב היקף, משדרג ומייעל את אפשרויות הבחירה של המטיילים מבילוי חד פעמי ועד נופש ממושך. יחודו של המיזם ביכולתו למקד בנפרד את תהליך בחירת התוכן של כל מטייל ומטייל, כשהוא מאפשר למטייל באמצעות התוכן המצוי באתר האינטרנט ובאפליקציה הסלולרית של המיזם להרכיב את חבילת הטיול והנופש המתאימה לו.

שירותי המיזם

המיזם שם לעצמו מטרה לשדרג ולייעל את מתן השירות לתיירים באמצעות  קורסי התייעלות לתיירנים בשיתוף עם משרד התיירות ובאמצעות צוות המיזם הנמצא בקשר רציף עם התיירנים  ומעמיד לרשותם יועצים בתחומים שונים כגון: גינון, יועצת לעיצוב צימרים, יועץ  בנושא האינטרנט, תוכנה מיוחדת בשם "ביזיבוקס" שמיועדת להקל עליהם בניהול העסק ותזרים המזומנים וכוללת תמיכה, משרד שיווק  ומשרד יחסי ציבור העומדים לרשות התיירנים ללא תשלום ועוד.

היזמים הכלולים במיזם נבחרו בקפידה על ידי צוות המיזם ונדרשים לעמוד באמות המידה הגבוהות שנקבעו על ידי אוצרות הגליל. כל המיזמים ללא יוצא מהכלל נבדקו אחד אחד ורק לאחר שנמצאו מתאימים נכנסו למיזם.

מיזם אוצרות הגליל מקיים מעקב קבוע אחר רמת השירות של המיזמים התיירותיים באמצעות  מבקרים סמויים. מיזמים שנמצא כי לא עמדו בסטנדרטים של אוצרות הגליל הוצאו מהמיזם אך ניתנה להם אפשרות לתקן ולחזור למיזם  בכל עת.

מחירי חופשה לפסח

דוגמא למחירי הצימרים שמציע מיזם "אוצרות הגליל" במסגרת הקמפיין. המחירים לזוג לינה וארוחת בוקר:

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר אוצרות הגליל בכתובת : www.ozrothagalil.org.il

או בדף הקמפיין של משרד התיירות בכתובת : www.davkaisrael.co.il

כתיבת תגובה