חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש על המדף של דני בר 9/2020

איפה ואיך אפשר להעביר את החופש הגדול ||| הצעה לעצמאים שנאנקים תחת ההרס הכלכלי ||| אפליקציות וטכנולוגיה ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| מרצדס, בואינג וקווי לילה חוזרים ||| לשאר החידושים והחדשות בהמשך…

גן לאומי עין עבדת (צילום מנו גרינשפן, רשות הטבע והגנים)

קיץ והחופש הגדול

רשות הטבע והגנים עם הטבות למטיילים באזור הר הנגב

רשות הטבע והגנים משיקה בימים אלו מבצע לקידום התיירות בשמורות הטבע והגנים הלאומיים באזור הר הנגב במסגרתו היא תעניק הנחה של 25% מעלות דמי הכניסה לאתרים החל מהאתר השני באותו יום ביקור.

כל מטייל שיבקר באחד מאתרי הר הנגב: חניון בארות, מרכז המבקרים מכתש רמון, חי רמון, עבדת ועין עבדת, יקבל באתר הנוסף הנמנה על אתרים אלו 25% הנחה במהלך 24 השעות מתחילת הביקור הראשון באחד האתרים ברשימה. זאת בכפוף להצגת קבלה על תשלום באתר הראשון.

ברשות הטבע והגנים מציינים: "המבצע נועד לתמוך בתיירות המקומית בארץ ובנגב בפרט, בימים בהם בצל הקורונה אין אפשרות לצאת לטיולים בחו"ל. זה הזמן לצאת לחופשה וטיולים בישראל, לגלות מחדש את נפלאות הטבע והמורשת בישראל ולזכות בחוויות מרגשות ומיוחדות עם החברים והמשפחה בנוף מדברי קסום, עטור מוקדי טבע ומורשת מעניינים יחד עם שקיעות וזריחות מרהיבות. האתרים באזור הר הנגב  קרובים זה לזה ובמרחק של חצי שעה-עד שעה נסיעה אחד מהשני ניתן להנות ביום אחד מביקור חווייתי ומהנה בשניים ואף שלושה אתרים, כאשר ניתן ללון בחניון הלילה חאן בארות ולהמשיך לטייל גם למחרת".

מבצע ההטבות יהיה בתוקף עד ה-31.12.2020 . ההנחה בחניון הלילה חאן בארות תינתן על לינת שטח בלבד. פרטים נוספים על הטבה זו והאתרים הנכללים בה יחד עם אפשרויות טיול נוספות בשמורות הטבע והגנים הלאומיים באתר רשות הטבע והגנים: https://www.parks.org.il/

ברליץ לילדים ונוער עם פעילויות קיץ 2020

Group of little kids in early development lesson

חווית קיץ באנגלית במרכזי הלימוד של ברליץ ברחבי הארץ לילדים בכיתות א' עד י"ב והשנה גם בזום. השנה אנו נכנסים לעונת הקיץ והחופש הגדול עם חוסר ודאות. הקורונה שבשה את השגרה, ואין עדיין ודאות לגבי פתיחת שנת הלימודים בספטמבר. לכן, הקיץ היא הזדמנות מצוינת לשלב בין בילויים להשלמת הלימודים החסרים, ביניהם לימודי האנגלית.

בברליץ מציעים קורסי קיץ באנגלית לילדים ולנוער, בכיתות א' עד י"ב, אשר מתאימים לדרישות הלימודיות של משרד החינוך, תוך מתן דגש על דיבור השפה. כל קורס קיץ מועבר על ידי צוות ההוראה הטוב בישראל ועל פי הטכניקות שהפכו את ברליץ להיות בית הספר המוביל בעולם לשפות זרות. בסוף הקורס, ייהנו הילדים מיתרון על פני שאר חבריהם לכיתה וגם יהיו מלאים בחוויות משבועיים שהם הרבה מעבר לשוקו ולחמנייה.

מטרתם של קורסי הקיץ של ברליץ היא לחזק את ביטחון הדוברים בשיחה שוטפת, זאת תוך תרגול בדרכים של משחק, סדנאות ופעילויות המעניינים את בני הנוער. בין השאר יעסקו בפעילות ספורט, שיחות ערות על סרטים אהובים, קריאה משותפת של ספרים, משחקי חברה, צפייה משותפת ומודרכת בסרטים ללא תרגום ועוד. התרגול מסייע בהבנת הזמנים השונים באנגלית, בהכנתם של המשתתפים לשנת הלימודים הקרובה. הילדים מתקדמים בהבנת השפה, דבר המסייע בביטחון העצמי שלהם ובערך העצמי, וכן מספק ערכים של מנהיגות והעצמה.

בברליץ מציעים שתי אפשרויות לקיום קורסים הקיץ: קורסים קבוצתיים פרונטליים המתקיימים במרכזי ברליץ ברחבי הארץ או לימודים מהבית אמצעות זום למי שרוצים בכך:

קורסים קבוצתיים פרונטאליים (עד 8 משתתפים), שני מחזורי לימוד: 19-31 ביולי, 2020 וב- 2-13 באוגוסט 2020 (ללא ימי שישי). הקבוצות מחולקות על פי גילאים: כיתות א' עד ז' בין שעות 9-12:30 (עם אפשרות לצהרון עד השעה 16:00) וכיתות ח' עד י"ב בין השעות 13-16:30.

לימודי בית באמצעות זום, היא אפשרות חדשה אשר נוספה בעקבות הקורונה. בתקופה זו הציעה ברליץ לתלמידיה לימודי שפות מהבית באמצעות תוכנת הזום. במהלך חודשים אלה, צברו בברליץ ניסיון רב בשיטת לימוד זו, ואף הבחינו כי לימודי האון ליין מתאימים לבוגרים כמו גם לילדים.  מיועדים לקבוצות קטנות של 4-6 משתתפים ופתוחים במגון תאריכים גמישים.

פלפוט עם הלהיט בננות – רכות, ריחניות ומחבקות

מחבק הבננות של פלפוט (צילום סטודיו פלפוט)

פלפוט שגרמה בשנה האחרונה לכל ילדי ישראל כמו ברחבי העולם להתמכר לצעצועי האספנות, עושה זאת שוב עם הרחבת ליין סדרת 'הבננות'. הקולקציה החדשה כוללת שתי סדרות חדשות מהאוסף הריחני, בננות בעיצובים והדפסים חדשים, צבעוניים ומטריפים.

מחבק הבננות: ליין חדש עם דמויות הקראשי האהובות עם זרועות ארוכות במיוחד שמחבקות הכל- את הצמה, האצבע, העט או הבננה. הבננות מגיעות במגוון צבעים, לצד דמויות חדשות וכובשות- נמרים, פנדות, חד קרן, קופים, ג'ירפות ועוד, מדבקות אבני חן, צמח מטפס והפתעה נוספת חדשה! מסיכת פנים שבמגע עם מים נצמדת לפנים וגורמת לכם להיראות בדיוק כמו הקראשי שלכם!

בייבי בננות: שלישיית בייבי בננות מתוקות בתוכן מסתתרים 3 בייבי קראשי קטנטנים, וזה לא הכל! לכל אחד מהם מוצץ ובקבוק! בנוסף תמצאו בפנים טבעת מיוחדת לאצבע שבייבי קראשי יכול להתיישב עליה.

הסדרה מגיעה בצבעי פסטל מתוקים של צהוב, ורוד ותכלת! את כולן ניתן לתלות על תיק גב או המפתח בזכות אטב שמגיע מחובר לכל בננה. פותחים מגלים מה קיבלתם, משחקים ומחליפים!

שגעון הבננות, מבית Cepia האמריקאי, הפכו במהירות שיא ללהיט בארצות הברית, אסיה ואירופה, ובשנה האחרונה הפכו להיות אחד ממוצרי האיסוף הנמכרים ביותר גם בישראל.

מתאים לגילאי 4+. את מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר החדש פלפוט אונליין:  http://www.palphot.co.il

חדש על המדף

תבואות עם מיונז אמיתי אורגני ללא חומרים משמרים

מיונז אורגני של תבואות (צילום איל קרן)

תבואות, המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה מיונז אמיתי אורגני מביצים מפוסטרות, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או תוספת סוכר.

המיונז הוא אחד הממרחים המוכרים והאהובים בעולם. זהו רוטב סמיך שהומצא ע"י צרפתי ויש כמה גרסאות לגבי זהות הממציא המקורי ומקום ההמצאה: אין ספק שמדובר בצרפתי, אבל יש חילוקי דעות לגבי זהותו, וגם לא בטוח שההמצאה התרחשה על אדמת צרפת.

הממרח משמש כבסיס לסוגים שונים של רטבים וממרחים קרים. נהוג להשתמש בו כרוטב מלווה לצ'יפס, בשר קר או ביצים קשות, למרוח אותו על לחם, לתבל עמו סלט ירקות, סלט תפוחי אדמה או טונה, להיעזר בו לתיבול ולהעשרה של מנות חמות כמו פשטידות, עופות ודגים ואפילו להכנת עוגות.

מיונז אמיתי אורגני מכיל, בין השאר: שמן חמניות, חלמון ביצה, חומץ תפוחי עץ, זרעי חרדל, מלח, פלפל לבן, סירופ חיטה ותמצית רוזמרין. לאחר הפתיחה, יש לשמור במקרר ולהשתמש תוך 3 חודשים. כשר. מחיר 16.90 שקלים (משקל 370 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. פרטים באתר  www.tvuot.co.il

ילדים בסיכוי עם לוח שנה חדש ותקווה לשנה קצת יותר טובה ו"סטנדרטית"

ילדי הפנימיות בישראל, שהוצאו מבתיהם בשל נסיבות חיים מורכבות וחוסר תיפקוד הורי, חווים תקופה מאד לא קלה, בה הם מצויים בהסגר, שומרים על הכללים וחרדים כמו כולנו, אך ללא תמיכה משפחתית ועוגן, שרובנו מכירים ביומיום. עמותת 'ילדים בסיכוי' פועלת 35 שנה למענם ומסייעת להם בכל היבטי החיים, באמצעות תוכניות מגוונות, חינוכיות ושיקומיות, כדי לתת להם סיכוי להצליח, כמו כל ילד אחר.

הקיץ מעבר לפינה והחגים מתחילים מוקדם השנה. נשמח אם תזמינו את לוח השנה המקסים, בו ילדים ובני נוער משתפים בחלומות שלהם…המצאות והברקות, שרק מוח יצירתי של ילד יכול לחשוב עליהם. כלל ההכנסות הינן תרומה למען שיפור חייהם של ילדים בסיכון החיים בפנימיות ובגינן תתקבל קבלה על תרומה המוכרת במס לפי אישור 46.

בימים מטורפים שכאלה, שכולנו נדרשים להמציא את עצמנו מחדש ולחשוב מחוץ לקופסא, חשבנו שאין כמו המוח היצירתי של ילדים, כדי לתת השראה. פרטים והזמנות באתר…

מותג ההלבשה התחתונה Odelis בישראל עם קולקציה למידות גדולות

הלבשה תחתונה ODELIS (צילום יח"צ חו"ל)

Odelis מציג קולקציית הלבשה תחתונה למידות גדולות. הקולקציות מגיעות ממסלולי התצוגות באירופה, במגוון גזרות ובטווח מידות רחב הכולל גם מידות קאפ גדולות שיתאימו לכל אחת.

Odelis מייבאת ומשווקת מותגים בבלעדיות ESCORA, JASMINE, ו- ZEBRA. איכות בלתי מתפשרת לצד נוחות ואופנתיות – ערכים מנחים ב Odelis. כל הקולקציות מיוצרות באירופה ונתפרות בבדים מאיטליה, תחרה מצרפת וגרמניה, חומר מילוי בלגי BULFSAT היקר ביותר בעולם, המונע הצהבת הבד על מנת שהבד הלבן ישאר צח ולבן גם אחרי כביסות.

כל המוצרים עוברים חיטוי בסטרליזטור UV אולטרה סגול, שאינו מחמם ולכן לא פוגע במוצרים.  אנו דואגים לבריאות הלקוחות תמיד וכל יום.  מרגע פתיחת הבוטיק ולאורך כל הזמן אנו משתמשים במכשיר, על מנת שמוצרים יהיו נקיים וסטריליים.  לא עוד חזיות שנמדדו לפניך בתאי הלבשה, לא עוד חוסר סטריליות.

מידות: החל מהיקף 65 ועד 95, קאפ החל מ-A ועדI  . טווח מחירים: חזיות החל מ- 250 שקלים. תחתוני תחרה החל מ- 75 שקלים. פרטים והזמנות רק באתר: https://www.odelis.co.il/

סנו עם מסיר כתמים סנו אוקסיג'ן Power 

סנו אוקסיג'ן אריזת 1.5 ק"ג (צילום טל אזולאי סטודיו)

הקיץ יראו הבגדים נקיים ביותר בזכות  מסיר הכתמים העוצמתי סנו אוקסיג'ן Power המשווק, גם באריזת 1.5 ק"ג. אבקת סנו אוקסיג'ן Power מבוססת טכנולוגיה חדשנית, המשלבת מנגנונים שונים לטיפול מושלם בכל סוגי הכתמים ולהסרתם מכביסה לבנה וצבעונית בזכות שילוב מנצח ועוצמתי של חמצן פעיל, ממיסי שומנים ואנזימים.

חמצן פעיל – מסיר כתמים עקשים (עגבנייה, יין, סלק, גזר, דשא ועוד)

ממסי השומנים – לוכדים כתמים שמנוניים וממיסים אותם

אנזימים – פועלים לפירוק עמילנים וחלבונים דביקים וקשים להסרה (רטבי סלטים, מעדני חלב, גלידות, דייסות ועוד).

מסיר הכתמים סנו אוקסיג'ן Power – מתאים לכביסה לבנה וצבעונית, מחזיר את הברק לכביסה, אנטי בקטריאלי ומנצח כתמים קשים במיוחד. מתאים לשימוש כתוסף כביסה למכונת הכביסה, להשריה טרום כביסה במכונה (כשעה) או לטיפול נקודתי בכתמים לפני הכביסה.

מחיר: 25.90-29.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

LG עם מקרר InstaView Door-in-Door

LG Electronics מעדכנת על אבן דרך משמעותית למקרר היוקרתי LG InstaView Door-in-Door™ – אשר הגיע למכירות גלובאליות של מיליון יחידות מאז השקתו בשנת 2016. עם ממוצע מכירות של יותר מ-700 יחידות בכל יום, המקרר בעל הקיבולת הגדולה של LG זמין כעת בכ-150 מדינות בשש יבשות.

המקרר היוקרתי LG InstaView Door-in-Door™ מעוצב כדי לספק אורח חיים קולינרי ברמה גבוהה, תוך יצירת איזון מושלם בין צורה לתפקוד. הוא מתהדר באסתטיקה מסוגננת ובמאפיינים פרקטיים שזכו להכרה מכמה מפרסי העיצוב היוקרתיים בעולם כמו למשל Red Dot Design Award, ו- iF design Award.

"אבן דרך זו היא עדות ליכולתה של LG לפתח מוצרים מובדלים ואיכותיים, המובילים אותנו לראש הסולם בקטגוריות רבות של מכשירי חשמל ביתיים", אמר Dan Song, נשיא חטיבת מכשירי החשמל הביתיים ומיזוג אוויר. " המכשור של ימינו כולל טכנולוגיה רבה כמו זו של מחשב או הסמארטפון וללקוחות שלנו יש ציפיות גבוהות במיוחד ממנו. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו יחד עם גישת "הלקוח קודם לכל" יצרה תהודה אצל הצרכנים שהפכו את InstaView לאחד ממותגי המקררים הנמכרים ביותר מאז שהמקררים קיימים בשוק."

המקרר LG InstaView קיבל את שמו בגלל לוח הזכוכית הנמצא בדלת המקרר והופך לשקוף בעזרת שתי נקישות בלבד. דבר המאפשר למשתמשים לראות מה יש בפנים מבלי לפתוח את הדלת, ומפחית אובדן אוויר קר. InstaView Door-in-Door™ מספק גישה נוחה וקלה למשקאות וחטיפים מועדפים, תוך צמצום החשיפה של תא המקרר הראשי לאוויר בטמפרטורת החדר, ומסייע בהפחתת אובדן האוויר הקר ביותר מ- 41%.

כדי לספק את הביקוש העולמי ההולך וגובר של מקררי InstaView, LG הוסיפה את התכונה המשפרת את הנוחות, למקררים נוספים רבים המיוצרים על ידה, הכוללים בין היתר את מקררי 3,4 דלתות ודלת ליד דלת.

בנוסף, כיום ניתן למצוא את טכנולוגיית InstaView הפופולרית במכשירי LG נוספים כמו מקרר היין LG SIGNATURE.

החיפוש התמידי של LG אחר הוספת ערך למקררים שלה באמצעות חידושים שימושיים, הביא לפיתוח טכנולוגיות נוספות שנועדו ליצור חיים קולינריים יעילים וטובים יותר. לדוגמה, Smart Care+  משתמש ב- LG ThinQ™ AI בכדי לשמור על אוכל טרי יותר, להוזיל עלויות אנרגיה ולהעניק שירות מותאם אישית. על ידי ניתוח נתונים שנאספו במשך מספר שבועות, המכשיר החכם יכול לאתר דפוסי שימוש המאפשרים לו להוריד את הטמפרטורה לפני זמני שימוש "כבדים יותר" על מנת לשמור על טמפרטורת היעד שנקבעה בצורה טובה יותר.

Smart Care+ ממנף את אותם נתונים להפחתת בזבוז אנרגיה, ומכניס אוטומטית את המקרר למצב "חיסכון" במהלך שימוש מופחת, ועם ™Craft Ice, מארחים הופכים לברמנים מנוסים, ויכולים להכין משקאות עם קרח עגול וליצור את הקוקטייל המושלם.

סנו סושי עם צלחות מעוטרות עשויות מקנה סוכר טבעי

כלי אוכל מקנה סוכר טבעי – סנו סושי (צילום טל אזולאי סטודיו)

סנו סושי משיקה סדרת צלחות עשויות קנה סוכר טבעי מעוטרות בעיצוב מיוחד ועדכני לאירוח אסתטי, יוקרתי ופשוט מושלם. כלי האוכל מקנה הסוכר הטבעי מתכלים ושומרים על איכות הסביבה וכן מאושרים למגע במזון.

הסדרה כוללת, צלחות בגדלים שונים למנה עיקרית, ביניים וראשונה, מרקייה וסלטייה אובלית. בכל אריזה בסדרת הצלחות מקנה סוכר טבעי של סנו סושי 25 יחידות. הכלים מגיעים ב-5 גדלים שונים:

  • סט צלחות ענקיות XL
  • סט צלחות גדולות L
  • סט צלחות קטנות M
  • סט צלוחיות אובליות לסלטים
  • סט קעריות למרק או לקינוחים

כשר לפסח. מחיר: 16.90- 7.90 שקלים. להשיג בכל רשתות השיווק.

מבצעים

שורש עם מבצעי חודש יולי 2020

סנדלי שורש לקיץ (צילום יוהן יורד)

שורש, יצרנית ציוד הטיולים- המקומית הוותיקה, המובילה בקטגוריה מזה שלושה עשורים, יוצאת במבצעים בלעדיים בחנות המפעל של שורש, בטירת כרמל, במהלך חודש יולי 2020.

קונים ב- 200 שקלים ומעלה ומקבלים את אחד מהמוצרים הבאים ב- 50 שקלים בלבד: תיק רחצה גדול, תיק גימנסיה, כפכפי ג'יבוטי.

בקנייה מעל 200 שקלים המוצרים הבאים ב 100 שקלים בלבד: סנדלי שורש דגם אורבן, תיק אתנה, תיק מים VIM, כפכפי ג'יבוטי עור.

חנות המפעל של שורש, ברחוב תנופה 7, טירת כרמל. טל': 04-8136400

WeWork ישראל עם הצעה לפרילנסרים: חלל עבודה מ-300 שקל בחודש

WeWork ישראל יזמה תוכנית למען פרילנסרים הכוללת הנחה בשכירות ותכנים ייעודיים. קהילת הפרילנסרים היא אחת הקהילות שנפגעו קשה במשבר הכלכלי הנוכחי, והתוכנית נבנתה כדי לאפשר להם לעבוד בתוך קהילה, לפתח קשרים חברתיים ועסקיים ולמנף את העסק שלהם דרך שיתופי פעולה. התוכנית מציעה למשך 4 חודשים דסקים ואת כלל השירותים הנלווים, בכל מתחמי ווי וורק ברחבי הארץ, בעלות של החל מ-300 שקל בלבד לחודש. ההרשמה עד 15 ליולי בקישור: http://we.co/freelancers

הפרילנסרים יוכלו לקחת חלק בסדנאות והרצאות בנושאים, כמו שיווק, ניהול זמן, פרודוקטיביות, שיחות 1:1 עם מומחים בתחומים שונים ועוד. התוכנית תוצע לממברים חדשים וקיימים, אשר פועלים כפרילנסרים בתחומים כמו: עיצוב, שיווק דיגיטלי, כתיבה, תרגום, וידאו, אנימציה, מוזיקה, סאונד, סגנון חיים וכיו"ב.

על-פי דו"ח של להב (לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל) שהוכן על ידי ד"ר רובי נתנזון – היועץ הכלכלי של להב ומנכ"ל מרכז מאקרו לכלכלה ומדיניות, נכון לשנת 2018, מספר העסקים הכולל בישראל עומד על כ-600 אלף עסקים, כשלמעלה ממחצית מהם (307 אלף) הם של עצמאים ללא שכירים. עסקים אלו מהווים 7.8% מכוח העבודה במגזר העסקי, ותורמים 10% מהתוצר העסקי.

בנג'י זינג'ר, מנכ"ל WeWork ישראל: "ווי וורק ישראל מחבקת את קהילת הפרילנסרים, שמהווה חלק בלתי נפרד מקהילת הממברים של WeWork. משבר הקורונה סיפק הזדמנות למנף את היתרונות המובנים בווי-וורק לטובת הממברים הקיימים וחדשים, בין אם מדובר בסביבת עבודה בטוחה ונוחה ובין אם מדובר בגישה למידע מקצועי ורשת קשרים ענפה לקהילת העסקים הגלובלית של ווי וורק. לווי וורק יש נסיון רב בחיבור פרילנסרים אחד לשני כדי לספק עבודות משותפות לחברות המובילות בארץ. המטרה שלנו היא להיות להם בית חם ולסייע להם להתאושש או להמשיך להצמיח את עסקיהם בתקופה מאתגרת זו".

עו"ד רועי כהן, נשיא להב: "אני מברך את WeWork על היוזמה לסייע לעצמאים ובעלי העסקים בימים אלה, בהם המשק הישראלי מצוי בחוסר ודאות. עבודה בחלל משותף, המשלב סדנאות, פגישות עם מומחים ושייכות לקהילה של יזמים ובעלי עסקים – גם מייצרת סביבת עבודה חדשנית וגם נותנת מענה לצרכים העולים עכשיו מהשטח בעקבות משבר הקורונה".

תוכנית האצה לעסקים קטנים: בנוסף, WeWork Labs  – תוכנית הסטארט-אפים של ווי וורק, תשיק באוגוסט תוכנית האצה וירטואלית בת 10 שבועות לחברים אשר הינם עסקים קטנים (שאינם סטארטאפים טכנולוגיים בהכרח). העסקים שיתקבלו לתוכנית ייחשפו למגוון סדנאות והרצאות, מנטורינג 1:1 מפגשים קבוצתיים, אירועי נטוורקינג וגישה להטבות ומערכות מקוונות בשווי 450 אלף דולר בתחומים כמו: שירותי ענן, גיוס עובדים, גיוס הון, כספים, משפטי, וולנס ונסיעות.

במהלך תקופת הסגר עבדו במרץ צוותי WeWork ישראל על תוכנית לשגרה החדשה בצל הקורונה על מנת להבטיח סביבת עבודה בטוחה והיגיינית. התוכנית, שמיושמת בשטח, מתמקדת בעיקר בסניטציה, ריחוק חברתי שבא לידי ביטוי בהושבה בחללים ובחדרי ישיבות, ניהול תנועת העובדים, הנחיות ושילוט. כל זה מבלי לוותר על הרוח הייחודית והערכים המוספים שהחברות בווי-וורק נותנת.

צעד זה מצטרף לצעדים נוספים שנקטה החברה בתקופה האחרונה. לאחרונה יצאה WeWork ישראל בקול קורא ליצרנים ישראלים לעבוד איתה, מתוך שאיפה להגדיל למקסימום את מוצרי הריהוט והאמנות כחול-לבן במתחמיה. על ידי תמיכה בתעשיות מקומיות, WeWork ישראל גם שואפת להגיע לרמות קיימות גבוהות יותר. יצרני רהיטים, אביזרים וציוד (כולל עבודות נגרות, ציורי קיר, אביזרי עיצוב, דקורציה, ריהוט משרדי וכו' ), יכולים ליצור קשר באמצעות המייל הייעודי [email protected]. בנוסף, ווי וורק ישראל הקימה פלטפורמה חינמית לקהל הרחב המציעה תכנים מקצועיים ולפנאי, בה היא גם מקדמת את עסקי חברי הקהילה.

מלון LINK hotel & hub עם PRIVATE OFFICE @LINK מתחם משרדים מרוהטים

מלון LINK hotel & hub, מרשת מלונות דן משיק את: @LINK PRIVATE OFFICE – מתחם משרדים מרוהטים קומפלט בהתאמה אישית בשיטת הכול כלול.

לאחר משבר הקורונה ובעידן של ריחוק חברתי אנשי עסקים ועצמאיים יחפשו משרדים עם יותר פרטיות ופחות מתחמי עבודה משותפים המוניים ב-OPEN SPACE. המתחם, שצמוד למלון לינק בתל אביב בשדרות שאול המלך (סניף דואר ישראל לשעבר), בגודל של כ-300 מ"ר מציע עד 15 משרדים אישיים מאובזרים להשכרה עם מגוון אפשרויות השכרה לצד מתחם משותף. המשרדים המוצעים מרוהטים ומאובזרים בהתאמה בציוד הנדרש לקהל אנשי עסקים ועצמאיים, החל משולחנות ועד למכונות קפה, מיני-בר ומדפסת.

מלון לינק LINK תל אביב (צילום סיון פרג')

עלות השכירות של משרד מרוהט ומאובזר במתחם הינה 5000 שקלים לחודש והיא כוללת גם הטבות בשירותי המלון, כגון: חדרי ישיבות, מזון ומשקאות, חדר כושר וחדרי מלון. הפרויקט, אשר עוצב על ידי המעצבת דנה לייטרסדורף, ייפתח בחודש ספטמבר 2020. ניתן לקבל מקום חלופי במלון עוד לפני כן.

מלון LINK hotel &hub מציע 94 חדרים על פני 8 קומות, ממוקם בשדרות שאול המלך בתל אביב בסמוך למוזיאון תל אביב, בתי המשפט, בית החולים איכילוב ומרכזי משרדים ובילוי באזור. המלון לוכד את הרוח האנרגטית של תל אביב ומציע מוקד אידיאלי לכל מה שיש לעיר להציע.

במלון LINK hotel &hub החדש הלובי המסורתי הפך ל-HUB – חלל עבודה משותף שבו אורחים ומבקרים יכולים לעבוד, להיפגש, לשחק, לנוח, לאכול ולשתות, ויכולים לבחור בין להיות לבד לבין לעבוד ולבלות עם  אחרים.

ה-HUB מאובזר בשולחנות עבודה משותפים, מבחר רחב של חדרי פגישות בגדלים שונים, שולחן ביליארד ומשחקי וידאו ולוח. בערב הופך ה-HUB לאזור בילוי ומפגש עכשווי, כולל שימוש בכלי התצוגה לצפייה במצגים, סרטים ואירועי מוסיקה וספורט.

ה-LINK מציע חדר כושר עם ציוד מלא המאפשר לכל אורח להתאמן בקצב שלו. בסמוך לחדר הכושר יש חדר שירות עם תאים לאחסון ציוד אישי לאורחים שמגיעים לפני הצ'ק-אין או רוצים להישאר לאחר הצ'ק-אאוט, מכונות כביסה ומייבשים בשירות עצמי.

כמו כן, ממש בכניסה למלון החדש ממוקם אספרסו בר LinkCafe שפתוח 24/7.

רכב ותחבורה

כלמוביל מרצדס עם GLE Coupe

כלמוביל מרצדס מתחילה בשיווק הדור השני של ה-Coupe GLE. גרסת הקופה היוקרתית והספורטיבית משלבת בין טכנולוגיה מתקדמת, נראות ספורטיבית וחזות ייחודית.

GLE coupe החדשה מציגה ממדים רחבים, מנועים מתקדמים הלקוחים מדגם ה-SUV , מערכות בטיחות מתקדמות לנהיגה סמי אוטונומית ויכולות דינמיות בנהיגת שטח כביש. ה-GLE coupe  מציגה נוכחות חיצונית שוברת שגרה. עיצוב השמשה הקדמית מסייע לשיפור של 9% ביעילות האווירודינמית, ממדי הרכב צמחו ביחס לדור היוצא והמידות החדשות מאפשרות מרחב נדיב יותר ונוחות גם ליושבים בשורה האחורית.

דגם הקופה מושק בישראל עם מנוע חסכוני ומתקדם הלקוח מדגם ה-SUV המציג ביצועים ספורטיביים והנעה כפולה המאפשרת העברת של עד 100% מהכוח לסרנים. המנוע מגיע בנפח 3 ליטרים עם 6 טורים המשודכים לתיבת ההילוכים המתקדמת של מרצדס (G-TRONIC9) המפיק 272 כוחות סוס ותאוצה מאפס ל-100 ב-6.6 שניות.

הרכב מגיע עם מבחר מערכות בטיחות וסיוע לנהג ובניהן: בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, מערכת התרעה מפני סטייה מנתיב עם פעולה אקטיבית למניעת סטייה, Driving Assistance package Plus, Active Distance Assist DISTRONIC, Active Braking Assist with Cross-Traffic Function, Active Steering Assist, PRE-SAFE® PLUS ועוד.

בפן הנוחות והבידור דגם הקופה, בדומה ל-SUV, מציג עיצוב פנים מרשים ללא חופה ללוח השעונים ושני צגי ענק, בגודל 12.3". צג אחד המשמש כלוח השעונים והצג השני אחראי על מערכת הבידור המתקדמת  MBUXהכוללת גם תפעול מלא בעברית. כמו כן, הרכב משלב תאורת אווירה של 64 גוונים, חבילת נוחות למושבים, בקרת אקלים מפוצלת, ניווט בשילוב מציאות רבודה כאופציה, תצוגה עילית, ריפודי עור, מושבים חשמליים ומאווררים, מצלמות היקפיות, מערכת שמע משודרגת תוצרת Brunmester, איכות חומרים גבוהה ועוד.

גילי פריינטה, מנכ"ל מרצדס בישראל מציין כי ה  GLE coupeמרחיב את תמהיל הדגמים המשווקים ומציע שילוב ייחודי של רכב קופה ספורטיבי עם נראות ונוכחות מרשימה. אנו נערכים להשקות נוספות של דגמים פורצי דרך ועתירי טכנולוגיה. ה- GLE350d Coupe  מוצע במחיר של החל מ – 679,900 שקלים

רכבת מהירה מירושלים לסבידור-מרכז

רכבת בנתיבי איילון תל אביב (צילום דני בר)

נוסעים יכולים לעלות על הרכבת בתחנת יצחק נבון בירושלים, ולהגיע  בתוך כ-40 דקות עד למרכז תל אביב (תחנת סבידור-מרכז), ללא כל צורך בהחלפת רכבת, ותוך קיצור משמעותי של לוחות הזמנים.

הקו יפעל בתדירות של שתי רכבות בשעה לכל כיוון, בימים ראשון עד חמישי, מהשעה 06:30 בבוקר ועד לשעה 21:30 בלילה. כמו כן, יופעל שירות רכבות במוצאי שבת, אחת לשעה, מ-21:00 בלילה ועד חצות. בשל הגבלות התו הסגול, הנסיעה בקווי הרכבת מוגבלת ל-500 נוסעים ומותנית בהנפקת שובר נסיעה מראש. כמו כן משרד התחבורה וחברת רכבת ישראל, פועלים להארכת הקו החשמלי לתחנת הרצליה, עד לחודש ספטמבר הקרוב ולהאצת העבודות על קו הרכבת החשמלי בין תל אביב לאשקלון.

מנכ"ל הרכבת, מיכאל מייקסנר ציין כי מדובר בהישג חשוב לרכבת, המהווה מנוף הן מבחינת השירות והן בהסתכלות עתידית לתוכנית הפיתוח של הרכבת, הכוללת החלפת צי הנייד, המונע דיזל, ברכבות חדישות המונעות באמצעות אנרגיה חשמלית ירוקה. "אני מודה לשרת התחבורה, מירי רגב, ולעובדי הרכבת על עבודתם המסורה והמאומצת בתקופה האחרונה והמאתגרת, ומברך את נוסעי הרכבת", אמר מייקסנר.

מאז פתיחתו של הקו לפני כשנה וחצי, נסעו בו יותר מ-4 מיליון נוסעים. בדצמבר 2019 הושלם חישמול הקו בין תחנת נמל התעופה בן גוריון (נתב"ג) ובין תחנת תל אביב ההגנה, דבר שאפשר נסיעה רציפה ומהירה ברכבת החשמלית מתל אביב לירושלים. עם החשמול, הוכפל מספר הנוסעים בקו, מ-10 אלף נוסעים ביום ל-20 אלף נוסעים. עם חיבור הקו לתחנות תל אביב השלום וסבידור-מרכז צפוי גידול נוסף במספר הנוסעים.

קו הרכבת המהיר לירושלים הוא אחד הפרויקטים ההנדסיים והטכנולוגיים, המורכבים ביותר שבוצעו אי פעם בישראל. הפרויקט כולל מסילה כפולה באורך של 56 קילומטרים. העבודות על הרכבת כללו כרייה של 5 מנהרות, באורך כולל של 38 קילומטרים ו-8 גשרים, באורך של 7.5 קילומטרים. הקו עובר דרך מנהרה באורך של 11.5 קילומטרים, הנחשבת לארוכה ביותר בארץ, וכן מעל גשר שגובהו כ- 100 מטרים, ונחשב לגשר הגבוה בישראל.

מרצדס ו- NVIDIA עם שיתוף פעולה אסטרטגי

אנבידיה, מובילה עולמית בתחום הבינה המלאכותית והמעבדים הגראפיים ומרצדס בנץ, מהיצרניות הגדולות בעולם של מכוניות נוסעים יוקרתיות הודיעו היום כי ישתפו פעולה ביצירת מערכת מחשוב מהפכנית ותשתית בינה מלאכותית לכלי רכב. פירות הפיתוח המשותף ישקו החל מ-2024 יושקו בצי מכוניות הדור הבא של מרצדס-בנץ ויאפשרו בהן פונקציות שונות של נהיגה אוטומטית, הניתנות לשדרוג. בעבודה משותפת, החברות מתכננות לפתח את ארכיטקטורת המחשוב המתוחכמת והמתקדמת ביותר שנפרסה אי פעם בכלי רכב.

הארכיטקטורה החדשה תהיה מוגדרת תוכנה ותתבסס על NVIDIA DRIVETM. היא תסופק כחלק מהסטנדרט בכל כלי הרכב של הדור הבא של מרצדס-בנץ ותאפשר פונקציונליות נהיגה אוטומטית מתוחכמת. מאפיין מרכזי יהיה היכולת לתכנת נהיגה אוטומטית במסלולים קבועים מכתובת לכתובת. בנוסף, המכוניות יצוידו באפליקציות עתידיות רבות של בטיחות ונוחות. הלקוחות יוכלו לרכוש ולהוסיף יכולות ואפליקציות תוכנה, בעוד עדכוני תוכנה יסופקו over the air במהלך חיי המכונית.

ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה, אמר: "אנו נרגשים לעבוד עם מרצדס-בנץ, השותפה המושלמת בשבילנו לאור העבר החדשני שלה וקשרינו הטכניים האמיצים. מהדיונים הנרחבים שערכנו עם אולה וצוותו, ברור שיש לנו חזון משותף למכונית העתיד. יחדיו, נחולל מהפכה בחוויית הבעלות על מכונית, נהפוך את תוכנת המכונית לניתנת לתכנות ושדרוג מתמידים באמצעות עדכוני over the air. כל מכונית עתידית של מרצדס-בנץ עם מערכת NVIDIA DRIVE תלווה בצוות של מהנדסי בינה מלאכותית ותוכנה מומחים אשר ימשיכו ויפתחו, ילטשו וישפרו את המכונית בהתמדה לאורך חייה."

אולה קלניוס, יו"ר הדירקטוריון של דיימלר AG ומנהל מרצדס-בנץ, אמר: "אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה עם אנבידיה. ג'נסן ואני מכירים היטב זה את זה ובילינו זמן רב בשיחות על היעדים והפוטנציאל של ארכיטקטורת המחשוב בכלי הרכב העתידיים. הפלטפורמה העתידית שעליה אנו מכריזים היום תהפוך למערכת מרכזית יעילה ומוגדרת תוכנה בכלי הרכב העתידיים של מרצדס-בנץ. ארכיטקטורת מחשוב הבינה המלאכותית של אנבידיה תסייע לנו לייעל את המסע לקראת נהיגה אוטונומית. היכולות והשדרוגים החדשים יורדו היישר מהענן וישפרו את הבטיחות, יגדילו את הערך ויגבירו את ההנאה אשר כל לקוחות מרצדס-בנץ שואבים מהנהיגה במכוניות שלנו."

אנבידיה ומרצדס-בנץ יפתחו יחדיו יישומי AI ונהיגה אוטונומית (AV) הכוללים בתקן SAE רמה 2, וכן פונקציות חנייה אוטומטית (עד רמה 4). היכולות המתוחכמות של המערכת החדשה יתמקדו בבטיחות מעל הכל. ככל שהטכנולוגיה והרגולציה ימשיכו ויתפתחו, ניתן יהיה לעדכן את המכוניות בפונקציות נהיגה אוטומטיות חדשות, כמו גם במאפייני בטיחות ונוחות חדשים.

מרצדס-בנץ AG מייצרת את המכוניות והוואנים של מרצדס-בנץ בעזרת יותר מ-173,000 עובדים בעולם. ב-2019 מכרה החברה קרוב ל-2.4 מכוניות נוסעים ויותר מ-438,00 וואנים.

משרד התחבורה עם הפסקת ההתקשרות עם יפה נוף

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הודיע ליפה נוף על סיום התקשרות עם החברה והעברת הפרויקטים שבטיפולה לחברות תשתית אחרות של המשרד. משרד התחבורה מחוייב לתושבי מטרופולין חיפה ואין לי כוונה לגלות סובלנות לעיכובים ולחריגות בתקציב שגורמות נזק אדיר לציבור ומעכבות את פיתוח תשתיות התחבורה. על החברות לתת שירות עפ״י היעדים ולוחות הזמנים שנקבעו להם.

בנוסף, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית תאפשר תשלום במזומן בתחבורה הציבורית, שהופסק בפרוץ הקורונה. התשלום יתאפשר לקשישים המוגדרים כ״אזרח וותיק״, תושבי יהודה ושומרון ומלווים של נוסעים עיוורים. כזכור, בשבועות האחרונים אירעו מספר מקרים בהם נוסעים קשישים שאינם מתורגלים בשימוש ברב קוו נקלעו לסיטואציות שבהם הם הורדו מהאוטובוס.

ההחלטה תמוה לגבי תושבי יהודה ושומרון שנהנים מהנחת מזומן בקווים מסוימים במקרה של תשלום במזומן וכעת הקלה זו תאפשר להם להמשיך וליהנות מהנחות אלה. ההחלטה מתואמת גם עם נציגי נהגי האוטובוסים ומימושה יחל ב12.7, על מנת לאפשר לחברות התחבורה להיערך ליישומם באופן בטיחותי.

מילגם EV-Edge עם 70 עמדות טעינה לרכבים חשמליים באחוזות החוף ת"א

החשמלי GE3 בישראל (צילום רונן טופלברג)

מילגם EV-Edge, חברת שירותי טעינת הרכב החשמלי המובילה במגזר המוניציפאלי בישראל, זכתה במכרז של חניוני "אחוזות החוף" להתקנה והפעלה של עמדות טעינה לרכבים חשמליים, כאשר העמדה הראשונה היא בחניון גולדה.

במהלך תקופת ההתקשרות שהינה ל-5 שנים, יוקמו כ- 70 עמדות טעינה, שיפרסו בשלב ראשון ב-29 חניונים בכל רחבי תל אביב-יפו. כ- 60 מתוך סך העמדות שיותקנו הן עמדות AC ו-10 עמדות DC שיותקנו בחניונים נבחרים. פריסת המטענים בחניונים וזמינותם ייוצגו ע"ג יישומון ייעודי. כמו כן למערכת שנבחרה  תכנת ניהול מתקדמת לביצוע בקרות וכיו"ב. לתקופת ההתקשרות הראשונית ישנה אופציה להארכה ב-5 שנים נוספות. התעריפים אשר הוצעו במסגרת המכרז מעניקים לתושבי תל-אביב יפו הטבות ומחירים מיוחדים לטעינת רכבים ברחבי העיר.

עמדות הטעינה אשר מציעה החברה מיוצרות עבורה על ידי יצרניות אירופאיות מובילות, בעלות ניסיון משמעותי מוכח עם למעלה מ-50,000 עמדות טעינה. בין היתר, תציע החברה עמדות לטעינה מהירה המאפשרת הטענת הרכב החשמלי בזרם ישר (DC) ובמהירות של 50KW שעה אשר ביכולתן להטעין רכב חשמלי תוך דקות.

אחוזות חוף ביחד עם עיריית תל אביב- יפו רואות לנגד עיניהן את תושבי תל אביב- יפו, והמטרה היא שגם תושב שאין ברשותו חנייה פרטית בבית, יוכל לקנות רכב חשמלי ללא "חרדת סוללה" מכיוון שתהיה לו עמדת טעינה בקרבת הבית. ביחד הן פועלות למען סביבה ירוקה וזאת כחלק ממדיניות עיריית תל אביב יפו.

שרלי בן סימון, מנכ"ל אחוזות החוף: "אחוזות החוף, כחלק מהתכנית האסטרטגית שלה שמה לעצמה מטרה להיות שחקן משמעותי בתחום הטעינה החשמלית בעיר תל אביב יפו. המערכת שפריסתה בחניונים החלה לאחרונה תאפשר טעינת רכבים במטעני AC חדשים ובמטעני DC מהירים לשימוש לקוחות פרטיים ומסחריים כאחד, בשאיפה לפרוס עמדות טעינה ברוב החניונים בשנה הקרובה, ואף להכין תשתית לקראת שת"פ עם מוניות חשמלית, לראשונה בתל אביב יפו.

טומי דויטש, מנכ"ל מילגם EV-Edge, אמר: "מדובר בזכייה משמעותית ואסטרטגית עבור מילגם EV-Edge. חניוני אחוזות החוף הפופולאריים משמשים קרוב למיליון לקוחות מידי חודש, ואנו מאמינים שעמדות הטעינה בחניונים ישרתו תושבים רבים ויסייעו בהאצת חדירת הרכב החשמלי לישראל"

רונן יבלון, מנכ"ל EV-Edge, ציין: "רשת הטעינה של EV-Edge כבר מיצבה מעמדה כרשת הגדולה בישראל, עם למעלה מ- 100 עמדות טעינה ציבוריות הזמינות עבור הנהגים לטעינה באמצעות אפליקציית החברה. נמשיך להשקיע באימוץ פתרונות טכנולוגיים איכותיים וייחודיים על מנת להיות חברת פתרונות הטעינה המתקדמת בישראל".

מילגם EV-Edge נמצאת בבעלות קבוצת מילגם המתמחה במתן שירותים מקיפים ומתקדמים לעיריות, גופים מוניציפאליים וממשלתיים ופעילה בלמעלה מ-160 רשויות מקומיות. לחברה ניסיון רב שנים במתן פתרונות סליקה שונים ברשויות המקומיות, בין היתר באמצעות אפליקציית פנגו שבבעלותה וכן מוקד שירות לקוחות המטפל מדי יום באלפי פניות של תושבי רשויות בישראל ו-EV-Edge מקבוצת יוניון, שהינה יבואנית רכבי טויוטה ולקסוס ומותג האופנה H&M. לקבוצת יוניון ניסיון רב הן בתחום הרכב והן בתחומים נוספים בהם קמעונאות ואנרגיה.

"אחוזות החוף" הינה חברה עירונית של עיריית תל-אביב יפו, המתמחה בניהול ותפעול חניונים עירוניים במרחב תל אביב-יפו והיא מהווה את הזרוע הביצועית העיקרית של העירייה ליישום תוכניות תנועה, חניה ותחבורה עירונית. אחוזות החוף מפעילה 60 חניונים עירוניים ומשרתת מידי חודש קרוב למיליון לקוחות מזדמנים.

קווי הלילה חזרו לפעול במתכונת הרגילה

מפת קווי הלילה 2018

אחרי חודשים של הפסקה בעקבות מגפת הקורונה ועד לסופו של החופש הגדול, יפעלו עשרות קווי הלילה ברחבי הארץ, שיסיעו בביטחון צעירים בדרכם לבילוי בשעות הלילה ובחזרה לבתיהם. הנוסעים מתבקשים להקפיד על הנחיות משרד הבריאות ולשמור על מרחק, מסכות והיגיינה, תוך הימנעות משימוש בתחבורה הציבורית במידה ומזהים תסמיני מחלה.

כזכור, קווי הלילה הם קווי אוטובוס הפועלים בשעות הלילה, מאזורי המגורים למוקדי הבילוי ובחזרה, בעשרות ערים ויישובים ברחבי הארץ, במחיר נסיעה רגילה. במהלך השנה פועלים קווי הלילה בלילות חמישי ומוצ"ש, ובמהלך החופש הגדול תורחב פעילותם של חלק מקווי לילה גם לשאר ימות השבוע.

מידע נוסף על קווי הלילה זמין באפליקציות התחבורה הציבורית, מוקד "כל קו" 8787*,  באתר kav-layla.co.il ובדף הפייסבוק.

השכלה וטכנולוגיה

מצפה רמון עם מסלולי לימוד יחודיים ומרחיבי אופקים

לא רק שמש ונופים, בשנים האחרונות קמו במצפה רמון מסלולי לימוד ייחודיים, והיא מציעה שנת לימודים ייחודית וחווייתית של מגורים במדבר ולימודים. בתאריך 6.7.20 יערך יום פתוח למתעניינים במסלולי הלימוד: פעימה – לימודי תיאטרון ויצירה, הלך רוח – לימודי פילוסופיה, רוח ותודעה וקרקס מדבר – לימודי קרקס, יצירה קהילה וקיימות.

מצפה רמון הוא ישוב קטן בלב המדבר עם קהילת צעירים פורחת. זהו מקום עם מרחב, אנשים טובים וטבע מהפנט. דווקא בגלל זה צמחו בו מסלולי לימוד ייחודיים אשר מושכים מכל רחבי הארץ צעירים שרוצים ללמוד משהו חדש ולהתנסות בו לתקופה של שנה.

היום הפתוח, שיתקיים בתאריך 6.7.20 בשלושת המוסדות פעימה, הלך רוח וקרקס במדבר במקביל, יציע מפגשי היכרות וטעימה מהתכנים בכל אחד ממסלולי הלימוד, ואחריהם התכנסות ליריד מצפאי, ובו מידע על כל מסלולי הלימוד, הסברים על דיור ותעסוקה, מוזיקה, דוכני תוצרת מקומית ועוד. בנוסף המועמדים יכירו את קהילת הצעירים הרשת מצפה רמון מבית ארגון ארץעיר, הפועל לקידום קהילתיות עירונית ברחבי הארץ באמצעות פיתוח קהילה, יזמות ותעסוקה ומלווה מגוון מיזמים חברתיים בעיר.

"בחרנו ללוות את פעימה ומדרשת הלך רוח כחלק מרשת היזמים של ארץעיר בגלל הבשורה הקהילתית והתרבותית שהם מביאים, גם לתלמידים אשר מגיעים מכל רחבי הארץ וגם למקום בו הם פועלים. החיבור עם הקהילה המקומית במצפה רמון יוצר שלם אשר גדול מסך חלקיו" אומרת מור איזמילובסקי סדן, רכזת תחום יזמות בארגון ארץעיר.

  • פעימה ללימודי תאטרון ויצירה מציעה מרחב ללמידה ויצירה מקצועית ומגוונת, תוך עידוד מתן ביטוי לתהליכים פנימיים וחיפוש, דרך משחק, תנועה, קול, כתיבה ובמה. את המסלול מלווה מירה עווד כמנהלת אמנותית, והיא אף תגיע ליום הפתוח לפגוש את המועמדים. מיכל בר נכון, יזמית ומנהלת 'פעימה'  "תכנית הלימודים, על שלל תכניה, מעודדת את התלמידים לחקירה עצמית ויצירה, דגש מושם על תהליך קבוצתי ואישי כאחד ויש מקום רב לביטוי עצמי בסביבה תומכת, מאפשרת ונטולת שיפוטיות ככל הניתן, כל זאת ברוח המדבר והשקט המאפשרים העמקה והתבוננות לצד גדילה והתפתחות".
  • מדרשת הלך רוח מציעה לימודי פילוסופיה רוח ותודעה בתוכנית ייחודית, ומציעה קורסים של פילוסופיה מזרח-מערב, נפש ותודעה, חלומות, אהבה ומיניות, שמאניזם, קוסמולוגיה ואקולוגיה, תנ"ך וחסידות, שירה, מדיטציה, מדעי הדתות, אמנות יצירה וחינוך. דניאל אראל ראש המדרשה מספר "מטרת הלימודים היא להציע למשתתפים מגוון מפות – מפות פילוסופיות, פסיכולוגיות נפשיות ורוחניות, וזאת על מנת שיוכלו לדייק את המפה האישית שלהם, וכך להגיע למקום בו הם רוצים להיות. ביחד, אנחנו לומדים איך המסע שלנו קשור הדוקות למסע האנושי בכללו, וכך מנסים לתרום את חלקנו למימוש שלו".
  • קרקס במדבר מציע לימודי קרקס בדגש מיוחד על עבודה יצירתית, אישית וקבוצתית, בשילוב תחומי הלימוד וההתנסות מעולם הקיימות, הפרמקלצ'ר והקהילה​.

היום הפתוח יתקיים בתאריך 6.7.20 בין השעות 11:00-19:00, להרשמה ופרטים נוספים:

זירוקס עם מחקר שמציג מגמות העתיד במקומות העבודה

מגפת הקורונה תפסה את העולם לא מוכן להתמודדות עם תחלואה עולמית והשלכותיה על כל תחומי החיים. החל ממערכות הבריאות שקרסו וכלה בתחום הפיננסים, תיירות שנפגעה, המעבר לתשלומים דיגיטליים, שינוי צורת העבודה בארגונים ועסקים שונים ועוד. סקר עולמי חדש של זירוקס חושף את סדרי העדיפויות החדשים של 600 מנהלי IT בכירים מרחבי העולם, במקומות העבודה בתקופת "פוסט קורונה". אחד הממצאים הבולטים מראה כי 72% ממקומות העבודה לא היו מוכנים למעבר הפתאומי של עבודה מרחוק ו-26% ציינו כי היה קושי בתקשורת בין הצוותים או העובדים.

  • לפני ובמהלך הקורונה: המחקר בחן את חששות המעסיקים טרם המעבר לעבודה מרחוק ומצא כי 33% מהנשאלים ציינו כי אבטחת מידע ופרטיות הם הדאגה הגדולה ביותר שלהם לעבודה מרחוק. 24% ציינו כי חוששים מירידה בתפוקת העובדים ו-16% בלבד העידו כי תשתיות הטכנולוגית מהוות מכשול. המעבר המהיר לעבודה מרחוק חשף כי רק 28% מהחברות היו מוכנות לכך. שאר החברות התמדדו עם אתגרים רבים של עבודה מרחוק ובניהם: 35% תמיכת IT מרחוק, 27% פתרונות זרימת עבודה לא מספקים, 22% היעדר כלי תקשורת משותפים ו-10% חוסר בפתרונות מבוססי ענן.
  • אז מה צופן העתיד? המחקר מציין כי 82% מכוח העבודה בארגונים השונים יחזרו למקום העבודה בפרק זמן של כ-12-18 חודשים בממוצע. עוד עולה כי חברות משקיעות במשאבים חדשים לתמיכה בכוח עבודה היברידי (עבודה מרחוק ועבודה משרדית). 70% ממנהל ה-IT ברחבי העולם מבצעים הערכה מחודשת להוצאות התקציב שלהם, 58% מתכננים מעבר לצורת עבודה היברידית, 55% מגדילים את תקציבי הטכנולוגיה לשם כך, 40% יקצו תקציב לטובת שילוב משאבי עבודה ו-34% מתכננים לזרז את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם כתוצאה מהקורונה. בנוסף, 65% מהארגונים יבצעו השקעות בתוכנות מבוססות ענן ו-63% בתמיכת IT מרחוק.

אולם, בפן ההתפתחות האישית המחקר מצא כי 95% מהנשאלים מאמינים בכך שתקשורת אישית חשובה להתפתחות אישית והמקצועית במקום העבודה. דבר המעיד כי עבודה מרחוק על בסיס קבוע לא יכולה להוות תחליף לצורת העבודה המסורתיות. בנוסף, בעקבות הקורונה: זירוקס משיקה אפליקציה התומכות בשיטת עבודה גמישה. האפליקציה תאפשר להציג את זמינות העובדים ומיקומם.

בסקר שערכה החברה נמצא כי 58% מתכננים מעבר לצורת עבודה היברידית המשלבת בית ומשרד

זירוקס משיקה אפליקציית זמינות חדשה, Team Availability App, אשר מהווה פתרון מהיר לארגונים אשר משלבים שיטת עבודה גמישה. האפליקציה תאפשר להציג את זמינות העובדים ומיקומם בזמן אמת ובכך מספקת כלי משמעותי לניהול סביבת העבודה במקומות בהן עובדים רבים נאלצים לעבוד מרחוק.

מתוך סקר עולמי שערכה זירוקס, נמצא כי 58% מהנשאלים מתכננים מעבר לצורת עבודה היברידית המשלבת בית ומשרד. נתון זה מחייב את מקומות העבודה והארגונים הגדולים להיערך טכנולוגית לניתור יעיל של העבודה מרחוק. בכדי להתמודד עם המצב החדש, כ-55% מהחברות משקיעות במשאבי טכנולוגיה לעבודה מרחוק ו-40% מקצים משאבים לטובת שילוב עבודה היברידית הנעה בין עבודה מרחוק לעבודה המשרדית.

בניגוד לכלי ניהול אחרים המיועדים לבחינת נוכחות מרחוק ומצריכים יישום ארוך טווח (כשבועיים) לטובת התחברות לתשתיות ה-IT, אפליקציית Team Availability מאפשרת התחברות תוך מספר שעות. האפליקציה מספקת למשתמשים מורשים נתונים מותאמים אישית והגנה על הפרטיות.

ג'ואן קולינס סמי (Joanne Collins Smee), סגנית הנשיא בזירוקס, ציינה כי "ניהול כוח עבודה במהלך הקורונה נמשך ומציג אתגרים ייחודיים ששום ארגון לא חווה לפני כן. "ארגונים צריכים לדעת את המיקום ומי מהעובדים זמין בכדי שיוכלו לקבל החלטות טובות יותר בעת הקצאת משאבים ועבודה. כלי זה מספק ידע בזמן אמת למנהלים עם אוכלוסיות עובדים מבוזרות."

בואינג עם רכש גומלין של מיליארד דולר ב-3 השנים האחרונות

תאגיד התעופה והתעשיות הביטחוניות בואינג, ביצע בשלוש השנים האחרונות רכש גומלין בהיקף העולה על מיליארד דולרים (כשלושה מיליארד שקלים וחצי). כך עולה מנתוני החברה והרשות לשיתוף פעולה תעשייתי וקידום השקעות זרות במשרד הכלכלה (רשפ"ת) שפורסם.

בשנת 2018, במסגרת הסכם גג עם משרד הכלכלה הישראלי, התחייבה בואינג לאסטרטגיה ארוכת טווח לפיתוח ענף התעופה והחלל בישראל. בואינג הסכימה ליעד של לפחות 35% מערך חוזה רכישות ביטחוניות של ממשלת ישראל עם חברות וספקים ישראלים.

"הסכם זה הוא בהחלט הזדמנות, הבעת אמון והצהרת כוונות של תאגיד עסקי בינלאומי מוביל ביכולות התעשייה המקומית ומוצריה, במיוחד בימים אלה". אמרה זיוה איגר, מנהלת הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי וקידום השקעות זרות. "על ידי טיפוח שותפויות אסטרטגיות כמו אלה, נמשיך לקדם את הכלכלה הישראלית."

"ההכרזה זו של הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי וקידום השקעות זרות כי בואינג ביצעה פה רכש גומלין ושיתוף פעולה תעשייתי שסייעה לחזק את מגזר התעופה והחלל בישראל במיליארד דולר בשלוש שנים בלבד, היא מרשימה אך לא מפתיעה," אמרה מריה ליין, סגנית נשיא בבואינג, שותפויות אסטרטגיות בינלאומיות. "השותפות של בואינג עם ישראל נמשכת למעלה משבעה עשורים ולמדינה יש תעשייה איתנה שמסוגלת ויכולה לספק תמיכה עולמית לעסקים ביטחוניים ומסחריים כאחד."

ההסכם הוא גם עדות למחויבותה של הרשות לשת"פ תעשייתי וקידום השקעות זרות לגשר על הפער בין עסקים קטנים ובינוניים במדינה לתאגידים רב לאומיים. ליין ציינה גם כי בואינג עבדה בתיאום ובשיתוף פעולה עם מנהל הרכש והייצור במשרד הביטחון, וכן עם התאחדות התעשיינים בישראל, בכדי לפתח ולהכשיר חברות קטנות ובינוניות (SME) בדרכן להפוך לספקיות של בואינג.

בואינג סיפקה הדרכה למעל 60 חברות קטנות ובינוניות ישראליות. בין הדוגמאות האחרונות:

התעשיה האווירית היא ספקית מרכזית לתוכנית ה 15F של מכלי דפונה וחלקים רבים נוספים, מבצעת פרויקטים למערכות אוויאוניקה כולל ל-V-22 Osprey, T-38 Talon, ו-T-45 Goshawk.

חברת אלביט מערכות וחברות בנות שלה מספקות חיישנים, מעבדים ומערכות תצוגה בפלטפורמות רבות של בואינג, כולל כוונת קסדה לכל המטוסים, מערכת DIRCM ומערכת לוחמה אלקטרונית עבור הצ'ינוק H-47, מערכות תצוגה עילית לפרויקטים 15F, 18F, ומטוס האימון החדש 7T. כמו כן מספקת מערכות ל"א לקונים זרים של הצ'ינוק.

חברות ישראליות קטנות ובינוניות נהנות מחוזי מפתח ושיתופי פעולה עם בואינג, ביניהן ראד"א תעשיות אלקטרוניות בע"מ, ספיר, עשות אשקלון תעשיות, קבוצת ת.א.ת טכנולוגיות, ובז רכיבים ומכלולים תעופתיים. כמו כן, בואינג מבצעת פרויקטים חדשניים בשיתוף פעולה עם חברות כמו ALGOLiON ו- Assembrix, Sky Sapience ו Tactical Robotics.

ההשקעה הניכרת בענף התעופה והחלל בישראל מצד ממשלת ישראל ובואינג, תמשיך לשמש כמאיץ צמיחה במדינה, ולהוות אבן יסוד ללקוחות ולספקים, מסחריים וצבאיים, לפיתוח שותפויות ארוכות טווח.

שונות

זינוק בהובלות לדירות בחודש יוני

זינוק בכמות ההובלות בעקבות מעבר דירות בחודש יוני, לאחר שהוסרו רוב ההגבלות של הקורונה. לפי בדיקה סטטיסטית שבוצעה בחברת גט מובינג (Get Moving) שמלווה ומפקחת על תהליכי הובלה, בחודש יוני (עד מחצית החודש) נרשמה קפיצה חדה של כ-69% בכמות ההובלות בכל הארץ לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

נזכיר, כי בחודשים מרץ-מאי כמעט ולא היתה פעילות במשק עקב הסגר בבתים בחסות הקורונה, אך לפי נתוני אתר Get Moving, שוק ההובלות המשיך לפעול כרגיל, למעט האטה בחודש אפריל. בחודש יוני, עם החזרה לפעילות מלאה פחות או יותר של המשק, אנשים המשיכו לעבור דירות ומשרדים – מה שהקפיץ בחדות את כמות ההובלות שנעשו בתקופה זו.

שוק ההובלות בישראל מגלגל לפי הערכות מאות מיליוני שקלים בשנה עם כ-115 אלף הובלות כל שנה. מנתוני אתר Get Moving עולה, כי לצד הזינוק בכמות ההובלות בחודש יוני, גם השוואה בין החודשים של תחילת השנה הנוכחית לעומת החודשים המקבילים ב-2019 מצביעה על קפיצה של עשרות אחוזים בפעילות: בינואר 2020 היתה צמיחה של 120% לעומת ינואר 2019, בפברואר נרשמה עלייה של 21% ובחודש מרץ הפעילות צמחה ב-62%.

לדברי שרון דודיאן, מנכ"ל חברת גט מובינג, "מסתבר שגם משבר הקורונה לא הצליח לעצור את שוק ההובלות. למעט האטה מסוימת בחודש אפריל, שגם בו נרשמה צמיחה לעומת אשתקד אך פחות מחודשים אחרים, הדרישה לשירותי הובלה עדיין היתה גבוהה גם בתקופת הסגר. בחודש מאי למשל רשמנו זינוק חד של כ-95% בכמות הפניות לעומת מאי 2019, וזאת כי אנשים עדיין עברו דירות ועדיין היו מסירות דירות חדשות והיתה דרישה להובלות". בחברה צופים שהענף ישוב לפעילות מלאה בחודשים הקרובים ואף לצמיחה מוגברת עקב אפקט הפגיעה הכלכלית של הקורונה באוכלוסיה.

חברת גט מובינג (Get Moving) שהוקמה על ידי מגל מולנר, לירן פלד ושרון דודיאן מרמת-גן, היא פלטפורמה להשוואת מחירי הובלה, וכן פלטפורמה להמלצות ודירוגים, השוואות בין סוגי הביטוח בהובלה ועוד. אתר החברה מסייע בחיבור בין חברות הובלה ובעלי מקצוע, לבין הלקוחות שניצבים בפני מעבר דירה ושזקוקים לשירותי הובלה ושירותים נלווים.

גט מובינג מפעילה אתר שמציע ללקוחות "מכרז" שבאמצעותו מתבצע סקר שוק מקיף בין מאות חברות הובלה מקצועיות ומומלצות ובסופו מוצעות ללקוח מספר חברות הובלה המתאימות לדרישותיו הספציפיות. המכרז מוזיל את עלויות ההובלה ללקוח הסופי בכ-30% ממחיר השוק, ואחריו החברה מלווה ומפקחת על כל תהליך ההובלה. החברה מציעה בנוסף לשירותי הובלות דירה גם הובלות של משרדים, שירותי בעלי מקצוע נלווים, ואף חומרי אריזה וקרטונים למעבר הדירה או המשרד.

בואינג חוגגת מסירת 2500 מסוקי אפאצ'י AH-64

בואינג מסרה לאחרונה את מסוק האפאצ'י AH-64 שלה מדגם E ה-2,500 במספר עבור צבא ארה"ב, מפס הייצור של החברה במסה, אריזונה. מסוק אפאצ'י AH-64 מדגם A הראשון יצא מפס הייצור ב-30 בספטמבר 1983, ונמסר על ידי מקדונל דאגלס, חברת הבת של בואינג, לצבא ארה"ב בינואר 1984. כיום, בואינג מייצרת ומוסרת את מסוקי AH-64E  לרשימת לקוחות ברחבי העולם שהולכת וגדלה.

https://www.youtube.com/watch?v=oJ5VrxWEFUE

קתלין ג'וליבט, סמנכ"ל תוכניות מסוקי תקיפה ומנהלת בכירה במפעלי בואינג במסה אמרה: "למסוק האפאצ'י מורשת מרשימה של הצלחה מבצעית, והוא בעל יכולות וטכנולוגיות רלוונטיות מתקדמות שנדרשות ע"י כוחות הגנה כיום ובעתיד. חברי צוות וספקים של החברה ברחבי העולם מתמקדים בהרכבה, אספקה ותמיכה בלקוחות אמריקאיים וגלובליים. האפאצ'י מוכן למלא תפקיד מפתח בפעולות מיוחדות במגוון תחומים שונים גם בעתיד".

כיום, דגם ה-E של האפאצ'י, בעל טכנולוגיות משולבות הכוללות יכולות תקשורת וניווט לשיפור מודעות מצבית ותיאום; מעבד משימה רב-ליבתי חדש ומהיר יותר לשילוב מערכות מתקדמות; ויכולת ימית ברדאר פיקוח האש לגילוי וזיהוי של כלי השיט לצד זמן תגובה קצר יותר. מערכת ההנעה המשופרת של המסוק כוללת תיבת הילוכים מתקדמת במיוחד, מנוע 701D וסכיני רוטור ראשי מורכבים שהופכים את האפאצ'י לפלטפורמת קרב אווירית יציבה, מוכחת ומתקדמת.

מסוקי האפאצ'י, שקיימים בשירות או הוזמנו לשירות עתידי בצבא ארה"ב וכוחות ההגנה של 15 מדינות נוספות בחרבי העולם, מיועדים למלא את דרישותיהם של טייסים ומפקדי שדה קרב למשך עשרות שנים. המודרניזציה המתוכננת הבטיחה שהאפאצ'ים התפתחו עם טכנולוגיות מהפכניות. המסוקים של ימינו כוללים יכולות התאוששות מהירה בסביבות מבצעיות מרובות משימות.

דייב גוטרי, הטייס הראשי של בואינג לתוכניות אפאצ'י אמר: "כטייס צבא לשעבר עם שירות צבאי החל מאוקטובר 1978 שבהמשך נבחר להטיס את ה-AH-64A הראשון ואחר כך את דגם ה-AH-64D, אני נרגש להיות חלק מהצוותים שמבצעים את בדיקות הטיסה במסוקים במהלך הפיתוח ולפני המסירה ללקוחות, ויודע שאני חלק מההיסטוריה של המסוק ועתידו."

מסירות אפאצ'י לאורך ההיסטוריה כוללות מסוקים שנבנו מחדש וייוצרו מחדש: 937 דגמי A עד 1997, יותר מאלף דגמי AH-64D בין 1997 ל-2013, ויותר מ-500 דגמי E מאז 2011.

מאסטרקארד עם האפטר שוק של הקורונה על הקניות

אילוצי הקורונה השונים אשר הוטלו על חיי היומיום הובילו לאימוץ הרגלים חדשים בקרב צרכנים במגוון רחב של תחומים. מחקר חדש של מאסטרקארד אשר נערך ב-15 שווקים שונים ברחבי העולם, חושף חלק מההרגלים החדשים ומציג מגמות מעניינות בתפיסת התשלומים של הצרכנים.

המחקר מצא כי הצרכנים מתרחקים מהשימוש במזומן ובוחרים בחוויות תשלומים שונות כדוגמת תשלום ללא מגע, תשלומים דיגיטליים או קניות מקוונות. 7 מתוך 10 (70%) ציינו כי המעבר לתשלומים דיגיטליים (טלפון, שעון וכו') בתקופת הקורונה יהפוך אצלם לתהליך קבוע. בנוסף, כ-50% מהצרכנים מתכננים לשלם פחות במזומן גם לאחר הקורונה.

בהתפלגות אזורית, מאז פרוץ הקורונה כ-46% מהצרכנים באסיה פסיפיק ציינו שהם משתמשים במזומן לעיתים רחוקות יותר. 66% מהצרכנים מדרום אמריקה (אמריקה הלטינית) משתמשים פחות במזומן או הפסיקו לגמרי את השימוש בו. באירופה שבה שיטת התשלומים ללא מגע נפוצה מאוד, 64% ציינו כי תשלומי קירבה (tap and pay) הם הדרך המועדפת שלהם לשלם בחנות.

עולם ה-eCommerce

מגמה נוספת שעולה מתוך המחקר מראה כי חלה עלייה חדה בסחר אלקטרוני. בארה"ב בלבד חלה נסיקה של 93% בהוצאות מקניות מקוונות (ביחס לחודש מאי 2019). בהתפלגות פנימית נמצא כי חלה עלייה של 149% במוצרים לשיפוץ הבית, 64% בהנעלה, 41% בהלבשה, 27% בחלקי רכב. לעומת זאת, בתחום הריהוט חלה ירידה של 4% ובתכשיטים ירידה של 33% בהוצאות. עוד נמצא כי בחודשים אפריל ומאי הצרכנים בארה"ב הוציאו 53 מיליארד דולר בערוצי הסחר המקוון נתון הגבוה יותר מההוצאות של 12 ימי סייבר מנדי האחרונים במשותף.

בחודש אפריל בקנדה חל גידול של 112% בקניות המקוונת וירידה של 4% מסך כלל הקניות. בבריטניה חל גידול 64% בסחר המקוון וירידה של 8% מסך כלל הקניות. בשילוב של אפריל ומאי המסחר האלקטרוני הגיע לשיא של 33% מסך כלל המכירות הקמעונאיות במדינה. ברזיל הציגה עליה של 41% בסחר המקוון וירידה של 19% מסך כל הקניות.

בנוחות ויעילות הקניות המקוונת, המחקר מצא כי 83% מחזיקים בכרטיסים ששמורים במאגר מידע מאובטח. 76% מציינים כי זה מאפשר תשלום אונליין מהיר יותר ו-71% מסכימים כי זה מאפשר תשלום נוח יותר.

למה הכי מתגעגעים? מגבלות הקורונה גרמו לצרכנים להתגעגע לפעילויות שבעבר היו מובנות מאליהם. לדוגמה, 28% מהצרכנים ציינו כי חסרה להם האפשרות לאכול מחוץ לבית. 19% טיולים, 13% קניות, 12% אירועים חברתיים, 11% ללכת לעבודה, 9% קונצרטים, 8% אירועי ספורט ו-7% אירועי אומנות.

עוד נמצא במחקר כי 77% ציינו כי הם מודאגים מנושא ההיגיינה, 64% ציינו כי ימשיכו את ההתחברות הדיגיטלית לחברים ומשפחה, 60% יעבדו יותר מהבית, 59% אוכלים יותר, 50% יותר מתחברים לקהילות מקומיות, 50% משתמשים יותר ברפואה מרחוק (Telemedicine)  ו-47% פחות קונים בחנויות.

עלו החודש

נושאים פופולריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *