חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים להקמת בלוג טיולים מוצלח

זה עידן בו אתם יכולים לקחת את התשוקה שלכם, את החלומות שלכם ופשוט להפוך אותם למנוע המייצר לכם עוד כסף. זה אולי נשמע כמו חלום, אבל זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נדמה ברגע הראשון. במאמר הבא נדבר על איך אתם, מדריכי טיולים ומי שפשוט אוהבים את התחום, יכולים למשוך עוד לקוחות ולספר על החוויות שלכם, דרך הרשת. מתחילים עכשיו.

צילום אתרי טיול (צילום Dariusz Sankowski from Pixabay)

כמה מילים על האלגוריתם של גוגל

רגע לפני שנדבר עליכם, על המקצועיות שלכם ועל התשוקה שלכם לתחום הטיולים, אנחנו רוצים לקחת אתכם לנושא אחר, חשוב לא פחות. לא משנה כמה אתם אוהבים לטייל ועד כמה אתם מדריכים טובים, כל עוד לא תדעו איך לשחק עם האלגוריתם של גוגל, הלקוחות הפוטנציאלים שלכם פשוט לא יכירו אתכם. לכן, אנחנו רוצים לספר לכם מה אפשר לעשות כדי להגדיל את החשיפה. במילים אחרות, מקצועיות, איך תקימו בלוג טיולים ותגדילו את החשיפה באופן אורגני, כלומר, בלי לשלם לחברת גוגל כסף.

ככה תקימו בלוג טיולים מוצלח ותגיעו ללקוחות דרך גוגל:

ראשית, הקפידו על יצירת תוכן כל הזמן: ככה האלגוריתם יבין כי מדובר על אתר מתעדכן וכזה שמשקיעים בו ולכן הוא יציג אותו לעוד לקוחות פוטנציאלים שיכתבו מילות חיפוש אקראיות במנוע החיפוש.

שנית, הקפידו על עיצוב קפדני ומושך: חווית משתמש הוא קריטי בשביל למשוך עוד גולשים. אתם יכולים לעצב את האתר לבד ואתם יכולים להיעזר בשירות של בניית אתרים. אבל אל תשכחו כי האתר הוא כרטיס הביקור שלכם, חלון הראווה אם תרצו. כמו שאתם רוצים להיכנס לאתרים הנראים טוב, מלאים בתמונות יפות ומעוצבים למשעי, כך הלקוחות שלכם רוצים לראות את האתר שלכם.

שלוש, כדאי להשתמש במילים הנכונות: הבעיה היא כזו, אם אנחנו רוצים להגיע לקהל גדול של לקוחות, אנחנו רוצים להופיע ראשונים ברשימת החיפוש בגוגל. למה? נסו לחשוב על עצמכם, מתי לאחרונה נכנסתם לאתר שלא מופיע באחת משלוש האופציות הראשונות ברשימה? אבל, הלקוחות הפוטנציאלים שלנו מחפשים את אותו הדבר במילים שונות. איך האלגוריתם ידע לחבר אותם לאתר שלנו?

יצרנו קשר עם מקדם האתרים אברהם בדוש כדי לשמוע את דעתו המקצועית בנושא, לפי אברהם: "אם נדע להשתמש במילים שלהם. במילים פשוטות יותר, אנחנו רוצים לכתוב מאמרים ובתוכם לשתול מילות מפתח נבחרות. אלו מילים שבהם משתמשים מי שיחפשו שירותים שאפשר למצוא אצלנו באתר. כך ששורה ארוכה של לקוחות ימצאו אותנו במקומות הראשונים. איך עושים את זה נכון? מדובר על עבודה מורכבת וברוב המקרים, כדאי להתייעץ עם מקדם אתרים כדי לעשות בחירות נכונות ולא לבזבז זמן ואנרגיה."

אל תוותרו על האותנטיות שלכם ועל התשוקה

מעבר לעבודה הטכנית, זכרו כי אנחנו חיים בעידן חדש. זה עידן בו הרשתות החברתיות מאפשרות לכל אחד להפוך לרגע לאיש מדיה. כל אחד מאיתנו יכול לכתוב, להעלות כמה תמונות ולספר על עצמו. איך אתם תביאו ערך מוסף לגולשים? למה שיבחרו בכם ולא באף אחד אחר? כל עוד תישארו אותנטים. אם תקפידו על כתיבה חוזרת של פוסטים בבלוג, תשמרו על קשר עם העוקבים ותספרו את האמת שלכם, יהיה לעוקבים ולגולשים קל יותר להתחבר אליכם. זה מה שיוביל אותם לבחור בכם בכל פעם מחדש. זה עידן בו הקהל יודע לזהות מי אמיתי ומי מציג תמונת שווא למצלמה. נסו לדבר את עצמכם ותראו איך בתוך זמן קצר האתר שלכם הופך למקור הכנסה רווחי.

שיהיה לכם המון בהצלחה!

עלו החודש

נושאים פופולריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *