חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משרת ההייטק שתוכלו לעשות גם תוך כדי טיול

שיווק דיגיטלי בהייטק – איך זה עובד?

מנהל שיווק דיגיטלי בהייטק כבר מזמן הפך לאחד התפקידים היותר פופולריים בשוק.

מי לא היה רוצה תפקיד מעניין, מאתגר ודינמי עם משכורות גבוהות מהממוצע ויכולת התפתחות וקידום בחברות ההייטק הגדולות? תוסיפו על כל זה את האפשרות לעבודה היברידית או מהבית, וקיבלתם משרה מנצחת.

במאמר הזה נספר לכם כל מה שמעניין על התפקיד Digital Marketing Manager – מנהל שיווק דיגיטלי ואפילו נמליץ לכם על מקום בו תוכלו למצוא את העבודה הבאה שלכם בתפקיד.

מגוון אפליקציות (צילום FREEPIK)

מה זה שיווק דיגיטלי?

השיווק הדיגיטלי הוא המפתח להגעה אל קהל היעד הרצוי.

אנשי השיווק מבצעים עבודת חקר מעמיקה על המוצר, על הצורך שהוא עונה עליו, על הלקוחות, על הקהל הפוטנציאלי ועל המסרים שהמוצר או החברה רוצים להעביר.

רק לאחר שהבינו היטב את כל הפרטים הקטנים, מתחילים לשווק את המוצר או החברה דרך מגוון האפשרויות המוצעות – מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, משפיענים, פודקאסטים, אירועי השקה ועוד.

בשונה משיווק אופליין, כמו לדוגמה פרסומת בשלט חוצות באיילון שפשוט מופיע שם ומגיע לכולם בלי יכולת להבחין אם באמת מדובר בקהל יעד פוטנציאלי, שיווק דיגיטלי מאפשר לטרגט את הקהל וכך להגיע בדיוק לאנשים הרלוונטיים למוצר או לחברה.

בנוסף, אנשי השיווק הדיגיטלי צריכים כל הזמן להתאים את עצמם להתחדשות שנעשית בשוק ולהיות מוכנים להשתמש בכל כלי מתקדם וחדשני ככל שיהיה, כדי לא להישאר מאחור.

סוגי השיווק הדיגיטלי בהייטק

מאחר שעולם ההייטק הוא נרחב במיוחד, תוכלו למצוא מגוון תפקידי שיווק דיגיטלי עם ביקוש גבוה. בסטארטאפים וחברות קטנות בדרך כלל יוקצו הרבה תחומי אחריות לכל עובד, לעומת זאת בחברות הייטק גדולות ומובילות תהיו חלק מצוות שעובד במחלקה מוגדרת לכל תחום.

Product Marketing – תפקיד העוסק בשיווק המוצר

על מנהל השיווק לחקור את המוצר לעומק ואת הצורך עליו הוא עונה, להכיר אותו מקרוב ולנתח לפרטי פרטים את קהל היעד של המוצר. כך ידע אילו מסרים בדיוק להעביר, באיזו שפה להשתמש ובאילו ערוצי שיווק לפעול.

Field Marketing – תפקיד העוסק בשיווק בשטח

תפקידו של איש/צוות שיווק מקומי הוא לשווק את המוצר בשטח באמצעות השתתפות באירועים קטנים וגדולים כדי ליצור לידים ולהשיג לקוחות. הצוות עובד בשיתוף פעולה עם צוות המכירות בחברה ומתבסס על שיווק פנים אל פנים וקשר אישי.

Marketing Automation Manager – תפקיד העוסק בשיווק אוטומטי

תפקידם של אנשי השיווק האוטומטי הוא לגרום למוצר ולחברה להשאר בתודעה, ועליהם להגיע לקהל לקוחות רחב. הם מגיעים ללקוחות האלו באמצעות הודעות טקסט למספר האישי, שליחת אימיילים וגם באמצעות מודעות באתרים. התפקיד כולל שימוש בתוכנות שונות שיודעות לנתב את המידע על הלקוחות שנאסף בארגון, למידע יעיל.

למי מתאים להיות מנהל שיווק דיגיטלי?

בדקנו מעל ל-250 משרות של דרושים שיווק דיגיטלי שעלו לפלטפורמת אקספוינט וזיהינו את הדרישות הנפוצות ביותר לתפקיד.

מעבר לדרישות טכניות, על מנהלי שיווק דיגיטלי להיות בעלי ראש יצירתי ויכולת לחשוב מחוץ לקופסה. מנהלים מיומנים ידעו לנצל את כל המשאבים שברשותם בדרך היעילה ביותר.

אם יש לכם זיקה לשיווק ויכולת ללמוד בקצב מהיר, יכולות אנליטיות ויכולת ליצור תוכן ממוקד ושיווקי תוך כדי התאמת השפה לקהל היעד, התפקיד הזה לגמרי יכול להתאים לכם.

אחד הבונוסים בעבודה בשיווק דיגיטלי הוא היכולת לתכנן ולהכין את כל התוכן מראש, ואז פשוט לפרסם כשמגיע הזמן. כך בעצם תוכלו לעשות את העבודה שלכם גם ביום טיול עם המשפחה, באמצע יום כיף בים או אפילו בחו"ל. כל מה שצריך זה את המוח הקריאטיבי שלכם ומחשב.

בדקנו לכם איפה נמצאות המשרות הכי טובות בתחום השיווק הדיגיטלי

בהשוואה שעשינו בין כמה אתרים לחיפוש משרות הגענו למנצחת: אקספוינט.

הפרמטרים שבדקנו היו כמות משרות רלוונטיות ומעודכנות שמוצעות לנו, נוחות, ויעילות בשימוש באתר ובשליחת קורות חיים למעסיקים פוטנציאליים.

בבדיקה שלנו זיהינו שבאקספוינט הופיעו כל המשרות שראינו מפוזרות בין אתרים בלוח אחד. במקום לקפץ בין לשוניות ואתרים, באקספוינט מרכזים משרות מכל רחבי הרשת ומכל החברות הגדולות ומציגים אותן במקום אחד. לוח שכזה מקל על תהליך חיפוש העבודה, מקצר ומייעל אותו.

בנוסף, השימוש באתר היה קליל, נוח ויעיל.

כשפנינו למייסדי אקספוינט לצורך הכתבה, לא הופתענו לגלות שמי שעומד מאחורי הפלטפורמה הם הצוות המיומן של חברת Sea Data. הצוות מורכב מאנשי תוכנה, שיווק ומומחים נוספים בעולם ההייטק ומבין את הקשיים איתם מתמודדים מועמדים בתחילת דרכם, או כאלה שרוצים למצוא את המשרה הבאה שלהם. לאחר שנים של עבודה בעולם ההייטק וסיפורים של כוח אדם חדש שהיה מגיע לחברה, זיהו בשיא דאטה את הקושי שמעמידות הפלטפורמות הרגילות שמציגות משרות ממגוון תחומים שונים – דבר שהופך את חיפוש המשרה למסובך וארוך.

עוד קצת על שיא דאטה, החברה שמאחורי אקספוינט:

שיא דאטה מובילה בפתרונות בעולם הביג דאטה והענן, כשהשירות הכי מבוקש אצל הלקוחות שלה הוא MySQL DBA. החברה מתמחה בכל מה שנוגע לניהול מסדי נתונים – מארכיטקטורה והקמת הפתרון ועד ניהול שוטף ותקין שלו, כשבין לקוחותיה תוכלו למצוא את פלייטיקה, אלביט, אמדוקס, בנק לאומי, מגדל ועוד רבות.

עלו החודש

נושאים פופולריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *