איך למצוא את הדילים הטובים ביותר?

לא משנה איזה שירות אתם מחפשים: בין אם חבילת נופש בארץ, טיול לחו"ל, השכרת רכבים או כל שירות אחר. המטרה שלכם תהיה כמובן למצוא את הדיל האטרקטיבי ביותר.
עכשיו, דיל אטרקטיבי נמדד לא רק במחיר אלא גם במה שהוא כולל – ולמעשה, ביחס העלות אל מול התועלת.
לכן, לפני שאתם סוגרים דיל מסוים רק בגלל שמחירו הינו נמוך בצורה משמעותית.
ההמלצה היא לשים דגש תחילה גם על הדרישות והצרכים הפרטניים שלכם מאותו הדיל.
בשלב הבא, תוכלו להתמקד אך ורק באותם הדילים אשר יכולים לענות על אותם הצרכים שהגדרתם ומתוכם לבצע בסופו של דבר את הבחירה הטובה ביותר.

טיול בחו"ל עם רכב שכור (צילום Shutterstock)

איך להגדיר תקציב?
בכדי שלא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם הוצאה גבוהה משמעותית מזאת שאולי תכננתם. בשלב הראשון ההמלצה תהיה להגדיר את התקציב אותו אתם מייעדים למטרה.
עכשיו, הגדרת התקציב אמורה להתבסס על הבנת טווח המחירים – תוכלו לעשות שימוש ברשת האינטרנט על מנת להבין את העלויות של חבילות כאלו.
בשלב הבא, תולו להבין מה גובה התקציב אשר יכול לאפשר לכם ליהנות בסופו של דבר מאותו הדיל ולבסס את החיפוש על התקציב עליו החלטתם.

מה הדיל כולל (כולל הפרטים הקטנים)
יש לקחת בחשבון שיש לא מעט גורמים אשר יכולים להשפיע על מחיר של דיל או חבילת שירותים מכל סוג ובין היתר:

  • מה הדיל כולל – לדוגמא, אם החלטתם שאתם מעוניינים בהשכרת רכב למספר ימים. חשוב שתוודאו פרטים לגבי: סוג הרכב, לגבי מה המחיר כולל – האם הוא כולל רק את השכרת הרכב, או גם ביטוחים וכיסויים מסוגים שונים. כדאי גם לשים דגש על הפרטים הקטנים – לדוגמא, האם לשאלה מהיכן אתם אוספים את הרכב או להיכן אתם מחזירים אותו יכולה להיות השפעה על המחיר וכיוצא בזה.
  •  האם המחיר כולל מע"מ – כשאתם בודקים את הצעת המחיר של הדיל הרלוונטי, חשוב שתשימו לב אם המחיר של אותו הדיל כולל מע"מ או לא – ואז יש להוסיף את המע"מ בכדי להבין את העלות של אותו הדיל.
  • מה קורה במקרה של ביטול – אם אתם מזמינים את הדיל מראש, אתם צריכים לקחת בחשבון שעלולים לעלות מקרים בהם יעלה הצורך לבטל את הדיל. לכן, חשוב לבדוק מה קורה אם אתם רוצים לבטל – האם תדרשו לשלם סכום כסף מסוים, האם תחויבו על כל עלות העסקה וכיוצא בזה.. במקרים מסוימים תוכלו להוסיף כסף, על מנת להבטיח לעצמכם את האופציה לבטל בעת הצורך.

דגש על כל הפרטים כולל הקטנים, יאפשר לכם להבין מה בדיוק אתם עתידים לקבל בתמורה לכסף שלכם. בצורה כזאת, תוכלו להימנע ממצבים בהם תגלו ברגע האמת שעליכם להוסיף סכומי כסף נוספים בשביל להתאים את החבילה לצרכים הפרטניים שלכם.

מי עומד מאחורי הדיל?
יכולים לקרות מחיר בהם תחפשו בגוגל פרטים לגבי עלויות של דיל מסוים. פתאום תתקלו במחיר מפתה ואטרקטיבי במיוחד.
בשלב הבא, כמובן תיכנסו לבדוק את פרטי  הדיל ואולי תגלו שגם כאן, לא גיליתם שום פרט מאכזב.
יחד עם זאת, בשלב הבא חשוב שתבדקו מי עומד מאחורי אותו הדיל – האם מדובר בחברה אמינה, בעלת שם ומוניטין בתחומה.
כידוע, כולנו שמענו על מקרים בהם אנשים סגרו דילים וגילו בדיעבד שהם בחרו בחברה לא אמינה, שאכזבה אותם וגרמה להם להפסיד את כספם – חשוב שתעשו כל מה שביכולתכם ותבדקו כל פרט רלוונטי על מנת שתבטיחו שדבר שכזה לא יקרה גם לכם.

כתיבת תגובה