ריץ קרלטון הרצליה לא רק לריץ'

ביקור של אמצע שבוע במלון ***** ויותר ||| מלון ריץ-קרלטון במרינה הרצליה מאפשר ניתוק בספרה אחרת ||| היינו אורחים של נד קפלריס המנכ"ל ומירי וסילבסקי מנהלת השיווק, ומאד נהנינו מהמקום והחברה ||| הכל על החוויה בהמשך <<<

מסעדת הרברט סמואל במלון ריץ-קרלטון הרצליה
מסעדת הרברט סמואל במלון ריץ-קרלטון הרצליה

הוזמנו לביקור מפנק במלון ריץ בהרצליה. לכאורה הזמנה מיותרת כי הרי אנחנו גרים כל כך קרוב, אבל כבר עם ההגעה ברור שאתה נכנס לחוויה אחרת- מקרוקוסמוס מפנק ומלטף וכל כך קרוב לבית.

ההזמנה

ביריד התיירות השנתי האחרון, פגשתי את נד קפלריס (Ned Capeleris) מנכ"ל מלון ריץ קרלטון במרינה הרצליה ואת מנהלת השיווק מירי וסילבסקי (Miri Vasilevsky). באותה פגישה עלה הרעיון לבוא לבקר במלון ולטעום ממה שיש להציע במלון המשקיף על המרינה של הרצליה. למותג ריץ ולשני המנהלים הלבביים של המלון קשה היה לסרב.

צ'ק אין

כבר בהגיענו למלון התקבלה התחושה שזו חווית שירות אחרת. עובדי המלון, מהשוער בכניסה, שומר החניון ועד שולחן הקבלה התקבלנו בברכה לבבית וחיוך. הצוות המיומן נותן שירות ומשרה הרגשה שכל אחד עושה זאת באהבה ובנתינה, תחושה שרוב אנשי צוות במלונות ישראל, פחות יודעים להעניק. בריץ קרלטון זה אחרת.

נתחי טונה בהרברט סמואל (צילום דני בר)
נתחי טונה בהרברט סמואל (צילום דני בר)

החדר או יותר נכון הסוויטה

עלינו לחדר בלווית עובדת המלון שטרחה להסביר לנו כל כפתור וכל אביזר למה הוא נועד וכיצד להתשמש בו, בחדר רחב הידיים המשקיף על המרינה והים. החדר אותו קיבלנו בעל מרפסת נעימה הצופה לים מעל רציפי המרינה ויכטות- נוף מרגיעה ושקט.

גם מהמיטה הסופר רחבה ניתן להשקיף על הים ואף השקיעה הממשמשת ובאה. חדר האמבטיה משקיף על החדר המפנק ובו גם 2 כיורים (לא לחלב ובשר) כך שאין צורך לריב מי יגיע ראשון לצחצח שיניים- לכל אחד פינה מתאימה. אמבטיה מעוצבת המתינה על מנת למלא אותה בהרבה מים וקצף אמבטיה ולמי שפחות אוהב אמבטיה, יש גם מקלחת.

בחדר חיכו לנו צלחת פירות, יין ומגש שוקולדים אבל יותר מכך, תמונות שלי ושל אביבה בסין, סקוטלנד ורחבי הגלובוס וגםברכות אישיות מנד המנכ"ל (באנגלית) וממירי מנהלת השיווק (בעברית) – אכן היתה כאן השקעה ותשומת לב אישית (צוות המלון טרח לבחור מתוך התמונות הציבוריות הרבות שלי ושל אביבה, בפייסבוק).

ארוחת ערב בהרברט סמואל

הוזמנו לארוחת ערב בחברת נד ומירי במסעדה המיוחדת של המלון- הרברט סמואל הכשרה. מיד בכניסה למסעדה מורגשת אווירה מיוחדת של נוף המרינה מצד אחד וקיר בהיר שבו שכובים מאות בקבוקי יין בתוך תווך שקוף וממוזג – זה מקרר היין העשיר של המסעדה.

את הארוחה ליוו יין לבן ויין אדום ישראליים שהיו בהחלט השלמה למנות מחד ולא פחות מכך, תרמו לאווירה החופשית ולשיחה הקולחת ביננו. שיחה שהפליגה לאוסטרליה משם הגיע נד, ארה"ב, ים ושייט ועוד.

המנות בהרברט סמואל

התחלנו עם סשימי טונה אדומה, ציר יסמין ושיטאקי פרא שהיתה מנה מענגת ונימוחה בפה, עם שלל טעמים וחוויות בחלל הפה.
אחת הגאוות של המקום הוא סלט עגבניות "הרברט סמואל" שמורכב משלל סוגי עגבניות ומעוטר ברוטב עסיסי המשלים את טעמי העגבניות השונות.

המשכנו עם ברוסקטה פלמידה – איולי חציל שרוף, ירקות גינה, פסטו ופרוזיליה שאין מילים לתאר את התענוג המשתלב היטב עם היין הלבן ששתיתי. טעמנו גם מטרטר סלמון שהוגש בצרוף ירקות פריכים, אגם הבנרו יוזו – מנה חיה ומענגת.  אביבה לא פסחה על פילה בקר שהתענגה עליו.

לא סירבנו למנות אחרונות שהיו נגיעות של טעמים לסיום ארוחה נדשה, מענגת ובעיקר בחברה נעימה ויין טוב- 3.5 שעות של כיף צרוף.

מנה אחרונה בהרברט סמואל (צילום דני בר)
מנה אחרונה בהרברט סמואל (צילום דני בר)

למחרת היום

ירדנו לארוחת בוקר מאוחרת במסעדת הרברט סמואל ושם לא אכזבו אותנו עם שלל סלטים חלקם גרסה משודרגת למקובל במלונות ישראל וחלק באמת מנות יחודיות למקום. את הבוקר סיימנו בטיול על הטיילת של המרינה ובעיקר בבהייה ממרפסת החדר, על סירות, גלים, מים ושמיים. אכן סיום מענג ליום שבירת שגרה במלון ריץ קרלטון.

מלון ריץ – קרלטון, השונית 4, הרצליה.  להזמנות <<< או בטל': 09-3735555. טל' מסעדת הרברט סמואל הרצליה: 03-7289607

כתיבת תגובה