אסטון מרטין בישראל

נחנכה בהרצליה הנציגות ה- 156 של מותג העל Aston Martin. ישראל היא המדינה ה-46 בה מוכרים את אסטון מרטין בעולם.Autoart נבחרה לייצג את המותג בישראל וכבר מכרה 9 מכוניות אסטון מרטין שנוסעות על כבישי הארץ מאז תחילת היבוא.

צילום דני בר
צילום דני בר

אסטון מרטין

מותג רכבי היוקרה אסטון מרטין הוקם בשנת 1913 בבריטניה. השם הוא שילוב של שמו של אחד המייסדים- Lionel Martin והמירוץ הראשון בו נטל חלק הרכב, מירוץ Aston Hill. היום נמצא מטה החברה ומפעלה הראשי ב- Gaydonאנגליה. האסטון מרטין מזוהה עם ג'יימס בונד תודות להשתתפות הרכב ב-8 מסרטי ג'יימס בונד וכן גם בסרט הג'וב האיטלקי.

2 מהדגמים שהושקו (צילום דני בר)
2 מהדגמים שהושקו (צילום דני בר)

השקה בישראל

השבוע הושק בהרצליה פיתוח, אולם התצוגה החדש של אסטון מרטין. לכבוד הארוע הגיע מנכ"ל החברה ד"ר אנדי פלמר (Andy Palmer) לישראל.

בארוע ההשקה השתתפו הצוות הניהולי של החברה הבריטית וכן מנהלי ובעלי הנציגות בישראל, תומר דותן ומאיר אוחיון, בעלי חברת הטרייד-אין "אוטודיל"  והחברה הנציגה בישראל של אסטון מרטין- אוטוארט.

קטגוריית סופר פרימיום בישראל

על פי נתוני "אוטודיל", המתמחה בין היתר במכירת רכבי "סופר פרימיום" (כלי רכב ששווים מעל 700,000 שקלים), ב-4 השנים האחרונות חלה עלייה של 50% בביקוש לקטגוריה. חברת אוטודיל לבדה, מכרה 30 מכוניות העומדות בקריטריון מחיר זה בשנת 2012, לעומת 46 בשנת 2014 וכעת בסיכום הרבעון הראשון של שנת 2015, עומדת בקצב של כ-60 מכוניות בשנה.

היעד אותו הציגה אוטוארט הוא מכירת 100 מכוניות אסטון מרטין ב-4 השנים הקרובות. לדברי היבואנים, הדבר יתאפשר תודות לביקוש העולה משנה לשנה למותגים מן הסוג הזה. בנתונים שהוצגו בהשקת המותג, נראה כי מכוניות הסופר פרימיום "נחטפות" מאולמות התצוגה. "ימי המלאי" שהם הזמן שעובר מרגע הגעת המכונית לאתר המכירה ועד למסירתה לרוכש. בשנת 2012 זמן ימי המלאי עמד על 41 יום עד למכירת רכב סופר פרימיום, היום עומד הזמן על כ-13 יום בלבד.

ד"ר אנדי פאלמרמנכ"ל אסטון מרטין העולמי

במסיבת העתונאים בה נחנכה הנציגות בהרצליה, נשא דברים מנכ"ל אסטון מרטין ואמר בין היתר כי "פתיחת סוכנות זו כאן בישראל מהווה דוגמה מלהיבה נוספת להתרחבות הגלובלית הזהירה שלנו, וברצוני להודות לשותפי ההפצה שלנו בישראל על מחויבותם לפרויקט זה.

בחודשים האחרונים ראינו סוכנויות חדשות של אסטון מרטין נפתחות בקוריאה הדרומית, ביפן, בתאילנד ובאינדונזיה – כולן נבחרו בקפידה לשם הרחבת הנוכחות שלנו בשווקים מרכזיים. הפעילות המבוצעת היום מהווה דוגמה נוספת להתרחבות עולמית זו המתוכננת בקפידה".

ישראל היא המדינה ה-46 בה נמכרת אסטון מרטין והנציגות בהרצליה היא הנציגות ה-156 של אסטון מרטין.

מסיבת העתונאים- שני משמאל המנכ"ל העולמי של אסטון מרטין (צילום דני בר)
מסיבת העתונאים- שני משמאל המנכ"ל העולמי של אסטון מרטין (צילום דני בר)

תכניות לעתיד

בדבריו של מנכ"ל אסטון מרטין הוצגו תכניות החברה הבריטית: "בתערוכת הרכב האחרונה בג'נבה, שוויץ, חשפנו כמה מהיצירות המלהיבות והנועזות ביותר שלנו – כולל מכונית העל אסטון מרטין Vulcan המדהימה בעלת מנוע 7.0 ליטר, 800+ כ"ס, וכן את המהדורה המיוחדת של Vantage GT12 שקיבלה את השראתה מהמרוצים. אך יתכן שהחשיפה הבולטת ביותר הייתה הבכורה הגלובלית של מכונית הקונספט החדשה DBX – הגרסה שלנו לעתיד סגמנט GT העליון היוקרתי והמכונית הראשונה בעולם של אסטון מרטין שכולה חשמלית ובעלת הנעה לכל הגלגלים".

ד"ר פאלמר יצא בהצהרה כי: "יהיה זה הוגן לומר כי "גנבנו את ההצגה" עם מכוניות אלה, ועלי לומר לכם היום כי יש עוד הרבה מאוד דברים מרגשים שיגיעו מאתנו בחודשים הקרובים".

עוד סיפר לעתונאים המנכ"ל: "ההשקעה שלנו במוצרים כבר מניבה תוצאות. בשנה שעברה מסרנו עדכונים משמעותיים לדגמי Vanquish ו-Rapipde S, ואנו נביא שיפורים חשובים נוספים עבור Vantage, DB9 ו-Rapide S מאוחר יותר השנה. בנוסף, בשנת 2012 יצרנו את מחלקת "Q by Aston Martin". על ידי הבאת תכנון רכב מותאם אישית לרמה חדשה, "Q by Aston Martin" המאפשר לנו ליצור מכוניות ספורט בהתאמה אישית יוצאת דופן וגם סדרות מצומצמות של דגמים במהדורות מיוחדות. השנה, אנו נרחיב את עסקי "Q by Aston Martin" ונשלב אותם במסגרת מחלקת המוצרים המיוחדים. יחידה עסקית חדשה זו, תאפשר לנו למסור כל דבר החל מהתאמת הצבעים של מושבי המכונית לארנק המועדף עליכם, ועד ליצירת DB10 שתככב בסרטו הבא של ג'יימס בונד, "Spectre.

אסטון מרטין- v12 ואנטג' S  נחשפת ע"י מנכ"ל אסטון מרטין העולמי (צילום דני בר)
אסטון מרטין- v12 ואנטג' S נחשפת ע"י מנכ"ל אסטון מרטין העולמי (צילום דני בר)

ובישראל

במהלך ההשקה חשף היבואן דגם חדש בישראל, אשר נחת לפני מספר ימים, דגם היוקרה גם בסטנדרט של אסטון מרטין- v12 ואנטג' S  , הנחשב לרכב מצליח וייחודי של אסטון מרטין. מחירו, ללא תוספות, עומד על 1,848,000 שקלים.

לפני החשיפה (צילום דני בר)
לפני החשיפה (צילום דני בר)

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. משה

    מה הריח שמריחים כשמפליצים ברכב עם חלון סגור?

כתיבת תגובה