מה חדש על המדף של דני בר

יינות לראש השנה ופעילויות לחופש הגדול ||| מבצעים ואופנה ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| מרצדס, כביש 6 ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

החופש הגדול

קניון אייס מול באילת עם פארק חבלים אתגרי

פארק חבלים קניון אייס מול באילת (צילום דוד חיים)

אייס מול באילת, קניון האטרקציות הגדול בישראל, המכיל במרכזו משטח החלקה אולימפי על הקרח ומגוון אטרקציות, חנויות ומסעדות, השיק בימים אלה אטרקציה מאתגרת וייחודית, הממוקמת לראשונה בתוך קניון: פארק חבלים אתגרי.

פארק החבלים, המתנשא לגובה של 3 קומות, מכיל מגוון מסלולים מסעירים ומעוררי אדרנלין. לאורך 270 מטרים מלהיבים משולבים סוגים שונים ומגוונים של אתגרים:

  • הליכה על גשר מוטות המתנדנד בין שמיים וארץ
  • רשתות טיפוס
  • עמוד גלישה
  • גשרי חבלים תלויים-מעופפים בעיצובים מאתגרים שונים
  • הליכה על חישוקים מתנדנדים
  • גשר ספירלה
  • נדנדות על חבלים
  • גשר של שקי אגרוף ועוד.

הפארק הססגוני מתאים לילדים, נוער ומבוגרים, מגיל 5. כל משתתף חובש קסדה ומחובר לרתמה בטיחותית. האטרקציה החדשה מצטרפת למגוון האטרקציות המהנות שבקניון, המיועדות לטווח גילאים מקטנטנים ועד למבוגרים: כל אחד, בכל גיל, יכול למצוא את האטרקציה בה יהנה. בין האטרקציות: משטח החלקה אולימפי על הקרח, לייזר טאג – משחק לחימה קבוצתי ברובי לייזר; בבילון טאוור  – אטרקציית אקסטרים – מתקן מעלית שעולה עד קצה המגדל ויורד במהירות; מטווח ירי; רכבת הרים; קולנוע 7D-MAX – סרטי תלת ממד רב חושיים; פארק אטרקציות בבילון (משחקי וידאו, קרוסלה, סימולטורים ועוד); ג'ימבורי ענק לקטנטנים; מבוך מראות מאתגר; אטרקציית כדורגל "סים-גול" – תנסו להבקיע גול לשוער רובוטי; אטרקציית מציאות מדומה – "קורת הפחד", המדמה הליכה על קורה בגובה עצום; משחק "פוט-פול" (סנוקר בסגנון כדורגל), כדורגל מטרה, באולינג כדורגל, חדר אשליות – הגדול נראה קטן והקטן גדול. בנוסף לאטרקציות, ניתן ליהנות בקניון הממוזג גם מבתי קפה, מסעדות, דוכנים ושופינג בכ-150 חנויות של מגוון המותגים. פרטים בפייסבוק ובאתר <<<

איפה הישראלים מטיילים בקיץ

חילופי משמר המלכה בלונדון (צילום דני בר)

בזמן שהישראלים נמצאים בעיצומה של עונת החופשות, חברת Booking.com מציגה את חמשת היעדים המובילים בהם טיילו ישראלים ביולי ואוגוסט בשנת 2017 ומעלה את השאלה – האם הישראלים בוחרים את היעדים שלהם נכון? הנתונים שמעלהBooking.com  מראים שאמנם הישראלים בוחרים יעדים יחסית זולים בהתאם לעונת התיירות אך עם היכרות מעמיקה מעט יותר ניתן למצוא את אותם יעדים במחירים זולים הרבה יותר. המידע שמובא על ידי החברה מסביר האם משתלם לטוס ליעדים אלו בקיץ ומה חודשי החופשה האידיאלים בהם.

  • היעד האהוב ביותר על הישראלים הוא לונדון שבאנגליה. המחירים בלונדון באוגוסט נמוכים ב-16% מאשר ביולי ולכן החודש הקרוב זו הזדמנות טובה להגיע לשם. יחד עם זאת, לאלו שמעדיפים את הדיל המשתלם ביותר ומוכנים לחכות, החודש הכי משתלם להיות בו בלונדון, הוא פברואר.
  • ניו יורק היא היעד שממוקם במקום השני כאשר מדובר בחופשות לחו"ל בחודשי יולי ואוגוסט. חודשים אלו נחשבים לכאלו שיחסית משתלם לטייל בהם בניו יורק, והם בהחלט החודשים המשתלמים ביותר לראות את ניו יורק במזג אויר שמשי. תקופה זו זולה ב-20% מהחודש היקר ביותר בניו יורק- אוקטובר. לעומת זאת, פברואר הוא החודש הזול ביותר לבקר בניו יורק.
  • במקום השלישי נמצאת פראג שבצ'כיה. יולי ואוגוסט הם חודשי הקיץ הזולים ביותר לטיול בפראג והם ללא ספק משתלמים מבחינת עלות מול תועלת. אם רוצים לבקר בעיר מחוץ לחודשי הקיץ, החודשים הזולים ביותר לטיול בפראג הם מרץ ופברואר.
  • ברצלונה גם יעד חביב ביותר על ידי הישראלים ובסקירת חודשי הקיץ היא תופסת את המקום הרביעי בלבם. המחירים בברצלונה במהלך כל תקופת הקיץ הם די דומים כך שניתן לנצל את אוגוסט ויולי כדי ליהנות מהשמש הקטלונית. לאלו שפחות מתחברים לשמש חשוב לדעת כי בדצמבר המחירים בברצלונה צונחים ב-50%.
  • במקום החמישי והאחרון בסקירה שערכה חברת Booking.com בנוגע ליעדים האהובים ביותר על ישראלים בחודשי הקיץ, נמצאת וינה שבאוסטריה. גם ביעד זה יולי ואוגוסט הם חודשי הקיץ הזולים ביותר לטייל בוינה. שני החודשים הללו זולים למשל ב-15% מאשר התקופה שבין אפריל עד יוני.

מתחם צומת הגומא עם פסטיבל הבירה הראשון בגליל

בירה צוננת להתחיל את הערב (צילום אביבה בר)

מתחם צומת הגומא מזמין את הציבור ליהנות מפסטיבל שכולו הצדעה לבירה הישראלית עם מיטב מבשלות הבירה בארץ, דוכני אוכל,  דוכני אומנות ויצירה, מוזיקה טובה, מופעי רחוב ועוד. פסטיבל הבירה הגלילי הראשון יתקיים במתחם צומת הגומא בימים שלישי ורביעי 14-15 אוגוסט  בין השעות 18:00-23:00  ויכלול מבחר רחב של סוגי בירות ממבשלות בוטיק מקומיות. בנוסף לבירות , המבקרים יוכלו ליהנות מדוכני Food Trucks  מגוונים שיציעו אוכל רחוב מגוון, בשרי, צמחוני וטבעוני , אזורי ישיבה שאנטי , על הבמה המרכזית  מופעי רחוב של להקות מקומיות ובועטות שיתנו את הגרוב הנכון, את הפסטיבל יחתמו שמעון ולוי (שוטי הנבואה) עם השירים המוכרים ושירים חדשים.

במהלך שני ימי הפסטיבל  ניתן יהיה לטעום מבירות​ מוכרות ואהובות כמו בירה מלכה, בירה ברזל, בירה בזלת, מבשלת התבור​,​ לצד מבשלות הבוטיק הגליליות בירה FASS מקיבוץ גשור שברמת הגולן, בירה בוטיק מחוסן, בירה "הגיבור" מכרמיאל ועוד.

הפסטיבל יתקיים בימים שלישי ורביעי , 14-15.8 בין השעות 18:00-23:00 במתחם צומת הגומא הנמצא בסמוך לצוק מנרה. כניסה וחניה חינם.

קייקי מעיין הגושרים עם פוד-טראק חדש ומשוכלל

טרנד משאיות האוכל פרץ לעולם בשנים האחרונות ובימים אלו הופך פופולארי במיוחד גם בישראל. מדובר במטבח שלם המוקם בתוך משאית, שהותאמה למתן שירותים קולינריים תוך שמירה על אסטטיות, טריות  ונגישות ללקוח. רוב  ה'פוד- טראקס' הינן בדרך כלל ,רכב קטן המקשה על הטבחים לעמוד בביקוש גבוה ולחץ של לקוחות. בשל כך, רכשו קייקי מעיין הגושרים את הפוד- טראק הגדול ביותר בישראל המאפשר הכנת 500 מנות בשעה!

הפוד- טראק החדש באתר קייקי מעין הגושרים, כולל 2 פלנצ'ות מרווחות להכנת הבשר, מקררים, מקפיאים, פינת טיגון עם 4 צ'יפסרים גדולים, 2 כיורים, סלטיה גדולה ועוד. הפוד- טראק הוצבה בכניסה למתחם הקמפינג, ויהיה פעיל לאורך כל שעות היום והערב. בין שלל המנות שיוכנו: המבורגר, קבב, צ'יפס, נקניקיות, נגיסי עוף וכדומה. את המקום יתפעלו עובדים שגויסו במיוחד לשם כך ועברו הכשרה להכנת המנות שיוגשו במקום.

הפוד-טראק הינו הטרנד הקולינרי הבולט ביותר הקיץ, כאשר גם מסעדנים ושפים מובילים החלו להפעיל  משאיות אוכל בעצמם ,כדוכני מכירה וגם מפעילים אותן לאירועים מיוחדים. גם בחתונות ובר מצוות הפכו הפוד טראקס לאטרקציות. הטרנד הגיע לישראל מארצות הברית ורחבי אירופה ומאפשר הקמת מטבח סטרילי ונגיש בשטח מצומם.

חדש

ניל מג'סטיק עם Fresh Bar Mojito

מוחיטו פרש בר (צילום משה שמע)

חברת ניל מג'סטיק גאה להשיק בישראל את: FRESH BAR MOJITO – משקה מוחיטו מוגז בטעם לימון ליים עם עלי מנטה בפחית. המשקה הלטיני האהוב והפופולארי ברחבי העולם עושה עלייה בימים אלה לישראל וכובש את הברים והמסעדות ברחבי הארץ. מהיום כבר אין צורך בנהג תורן אחרי כל בילוי לילי או מסיבה טובה. FRESH BAR MOJITO משקה מוחיטו מוגז בטעם למון ליים עם ניחוח מנטה טרייה שאינו מכיל אלכוהול מגיע אלינו בטעם חדשני ומרענן ולכן, הוא מעניק את האלטרנטיבה המושלמת בכל יציאה מהבית.

FRESH BAR MOJITO – עשוי מחומרי טעם וריח טבעיים ואינו מכיל צבעי מאכל או נתרן. ייחודו בא לידי ביטוי בטעם ובניחוח שלו הלמון ליים מוכר בזכות טעמו המעודכן הנחשב לסוג לימון השייך למשפחת ההדרים. את הלהיט מייבאת לישראל חברת ניל מג'סטיק הישראלית.

FRESH BAR MOJITO מגיע אל המדפים בפחית ירוקה מעוצבת בשפה טרנדית וצעירה. ההשקה תיתמך בקמפיין פרסום, בפעילות יחסי ציבור רחבה, אירועי קידום מכירות, במסגרתם תינתן חסות בברים נבחרים ברחבי הארץ ובפסטיבלים, שלטי פרסום, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות. עלות הקמפיין נאמדת בכ- 1.5 מיליון שקלים. מחיר 5-8 שקלים לפחית 330 מ"ל. רכיבים: קלוריות: 39 מ"ל ל100 גרם,  9.6 סוכרים,  ללא נתרן חומרי טעם וריח טבעיים. המלצת הגשה: לשים בפריזר 26 דקות לפני הטעימה הראשונה.

אחוה עם סדרת סירופ בתוספת ויטמינים

סדרת סירופ לשתיה עם ויטמינים (צילום יעל האן)

לאחר שכבשה את שוק הטחינה, החלוה ומוצרי המאפה, משיקה חברת אחוה סדרת מוצרים תחת קטגוריה חדשה: סדרת סירופ בתוספת ויטמינים. הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים חדשים: סירופ בטעם ענבים, סירופ בטעם אננס וסירופ בטעם פטל. הסירופים מועשרים בוויטמינים מקבוצת B ובחומצה פולית, ללא צבעי מאכל.

זוהי אינה הפעם הראשונה שאחוה משווקת סירופ לשתייה. בעבר שיווקה החברה בקבוקי סירופ בגודל 4 ליטרים בלבד בשמונה טעמים, בעיקר למגזר החרדי ולשוק המוסדי. לאור הדרישה הגוברת לסירופים איכותיים במחירים מוזלים, החליטה החברה להשיק בקבוקי 1 ליטר, בטעמים מיוחדים ומועשרים בוויטמינים. מחיר 7.90 – 9.90 שקלים לבקבוק 1 ליטר.

יורוסטנדרט עם מוצרי איכות חובקי עולם של לינה Lina

צילום יח"צ חו"ל

קונפיטורות של פירות יער מליטא, מלפפונים כבושים מהודו, פטריות כבושות מסין, מיונז מליטא ועוד. דמיינו שאתם יכולים לבחור מכל יעד בעולם את חומרי הגלם הטובים ביותר, קונפיטורות של פירות יער מליטא, מלפפונים כבושים מהודו, פטריות כבושות מסין, מיונז מליטא ועוד.

אז לא צריך באמת לדמיין – חברת יורוסטנדרט משיקה רשמית את ליין מוצרי מותג Lina. Lina הינו מותג הבית של חברת יורוסטנדרט, חברה יבואנית גדולה אשר מייבאת מלמעלה מ- 20 מדינות משקאות חריפים, יינות, משקאות קלים, בירות, מוצרי מזון יבש וגבינות. לדברי יורוסטנדרט "אנו בחיפוש מתמיד אחרי מוצרי מזון איכותיים, במהלך החיפוש מצאנו את עצמנו בוחרים שדות חקלאיים, מגדלים ושיטות יצור על מנת להגיע למוצר הטוב ביותר. כך נולד הרעיון למותג בית עולמי. התחלנו בכמה מוצרים ראשונים כבר לפני 6 שנים והגענו למותג הכולל עשרות מוצרי איכות". להלן דוגמאות למוצרים ומחירהם:

מלפפונים בחומץ/מלח – 8 שקלים, לבבות דקל חתוכים – 7 שקלים, ללבות דקל שלמים- 8 שקלים, מיונז קטן – 6.9 שקלים, חלב ממותק- 8 שקלים או ריבת דומדמניות שחורות – 12 שקלים.

אימפורט פור יו עם קפטן קמבוצ'הCapitan Kombucha

Captain Kombucha (צילום יח"צ חו"ל)

קפטן קמבוצ'ה, המשקה עם הפטרייה, תוסס אורגני וטעים, עכשיו בישראל. את הקמבוצ'ה נוהגים לסווג כפטרייה, אך היא בעצם סביבת מחיה של 32 זני מיקרואורגניזמים שרובם הם שמרים החיים יחד, ניזונים אחד מהשני ובסופו של דבר יוצרים את משקה הפלא בעל שלל היתרונות. את פטריית הקמבוצ'ה מגדלים בתה ירוק או שחור כאשר היא מוסיפה לו טעם חמצמץ וטעים ואפילו אחוז אלכוהול קטן בגלל התסיסה.

משקה הקמבוצ'ה נהנה מפריחה בשנים האחרונות והפך לפופולארי, אבל בעצם הוא היה בסביבה במשך אלפי שנים. מקורו בסין במאה השלישית לפני הספירה. משם עשה את דרכו לרוסיה, הודו, ויפן והיום הוא מככב כאלטרנטיבה טרנדית ובריאה למשקאות מוגזים ומיצים עתירי סוכר בעולם המערבי.

משקאות הקמבוצ'ה הפכו לטרנד עולמי עם עליה דרסטית במכירות. זוהי קטגוריית המשקאות שגדלה הכי מהר בשנים האחרונות והפכה ללהיט בסופרים ובחנויות בארה"ב, אוסטרליה ובאירופה שם תמצאו אותם במגוון טעמים במקררי ענק על גבי קירות שלמים והם נחשבים לתחליף המושלם למשקאות התוססים הרגילים ועתירי הסוכר והקלוריות.

שוק הקמבוצ'ה צפוי לצמוח פי 2.5 עד שנת 2022 ל 2.457 מיליארד דולר כאשר 51% מהאוכלוסיה הבוגרת בארה"ב שותים משקאות קמבוצ'ה, וישנה עליה של 700% ו500%  בצריכת המשקה באוסטרליה ואירופה, לא מפתיע שכל העולם מדבר על קמבוצ'ה. משקה הקמבוצ'ה עתיר בחומרים אנטי-דלקתיים, אנזימים, חומצות אמינו, פוליפנולים ובנוסף מכיל רמות גבוהות של ויטמין C, B ונוגדי חמצון.

כוח נוגד החמצון זה עשוי להגן מפני נזק לתאים, מחלות דלקתיות, דיכוי חסינות, וגידולים. קמבוצ'ה עשוי לסייע למערכת חיסוניות ומערכת העיכול גם בגלל היותו תה פרוביוטי המכיל בקטריות חיוניות הזמינות מאוד לגוף. החיידקים הפרוביוטים בשילוב חומצת מאליק וחומצת חלב הנמצאים בקמבוצ'ה ידועים כמסייעים לשיפור העיכול והרגשת שובע (שולחות מסר למוח שאכלת מספיק) ובכך עלולות לתרום לשמירה על המשקלים. משקה הקמבוצ'ה מכיל כמויות אדירות של חומצה גלוקורונית, הידועה כמנקה רעלים מהגוף באמצעות היקשרות לרעלים ופנויים מהגוף.

החומצות האורגניות בשילוב הכמות הגדולה של של ויטמין C במשקה הקמבוצ'ה עשויות לשפר את ספיגת הברזל ממקורות צמחיים לגוף. דבר זה יכול להועיל במיוחד לטבעונים ואנשים עם נטיה לספיגת ברזל נמוכה. קפטן קמבוצ'ה הוא משקה אורגני, נא, טבעוני ולא מפוסטר  המיוצר במומחיות בעיר הפסטורלית קרסקאיס שבפורטוגל. קפטן קמבוצ'ה אינו מכיל גלוטן, ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים, והוא ללא חומרי שימור! קפטן קמבוצ'ה הוא משקה מוגז מזין ומרענן לשמירה על הבריאות תוך כדי הנאה מטעם נהדר, משקה קייצי המספק אלטרנטיבה בריאה למשקאות קלים וכתוספת נהדרת לארוחה טובה !

בשנים האחרונות משקאות קמבוצ'ה החלו להימכר בחנויות בריאות, סופרים,ומוגשים גם בברים ומסעדות כחלופה בריאה ומרעננת לבירה או משקאות מוגזים עתירי סוכר. קפטן קמבוצ'ה משווק בישראל בארבע טעמים: תה ירוק, פטל, ג'ינג'ר לימון ואננס אפרסק. המשקאות מגיעים בבקבוקי פלסטיק כהים (400 מ"ל) השומרים על הערכים הפרוביוטים של המשקה. קפטן קמבוצ'ה זכה במקום ראשון באירופה כמוצר החדש, הטבעי והאורגני. את משקאות הקמבוצ'ה של "קפטן קמבוצ'ה" ניתן להשיג ברשתות טיב טעם, ניצת הדובדבן, עדן טבע, סטופמרקט, רשת אניס, במעדניות, חנויות מזון מתמחות ובבתי טבע ברחבי הארץ. משווק בבלעדיות ע"י אימפורט פור יו – 09-9580522.

Nany עם שקשוקה קלאסית

שקשוקה קלאסית נאני (צילום נועה סטרלינג)

Nany, המתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים, משיקה רוטב מהפכני בתחום רוטבי הפרמיום: שקשוקה קלאסית. רוטב מעגבניות בשלות, פלפלים קלויים ונגיעות שמן זית. רוטב עשיר וטעים להפליא, עשוי מחומרי הגלם המשובחים ביותר, במתכון ייחודי של Nany והעומד בראשה, השף נדב חג'ג'.

שקשוקה קלאסית של Nany מרכיבים טבעיים בלבד, עשוי משמן זית, משווק בבקבוק מעוצב של 250 מ"ל ובכשרות מהודרת. הרוטב מתאים לשימוש בשקשוקה, רטבים לפסטה וכל תבשילי עגבניות אחרים. הרוטב Vegan Friendly, אינו מכיל רכיבים מהחי ומתאים לטבעונים וניתן להשיגו במאפיות מובחרות, מעדניות וחנויות טבע.

חברת Nany היא עסק חברתי המעניק עזרה לקהילה. במפעל המתפקד כמשפחה חמה מועסקים בעלי מוגבלויות, נוער במצבי סיכון, לצד פנסיונרים המעוניינים להשתלב בשוק העבודה. החברה  נוסדה בשנת 2012 ומתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים. בסל המוצרים ניתן למצוא מיונז טבעוני ללא ביצים, ממרחים, רטבים וכל זה ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל, שומנים מזיקים וחומרי טעם מלאכותיים, שנמכרים ביותר מ- 200 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ ודרך אתר האינטרנט של החברה. בין מוצרי החברה ממרחים בהם ממרח ארטישוק ומחית כמהין, לימון כבוש, קציפת ארטישוק ופסטו, איולי צ'יפוטלה, קרם פלפלים קלויים, פלפל צ'ומה ועוד. מחיר כ- 19 שקלים לאריזת 250 מ"ל. להשיג בחנויות המתמחות והמובחרות וכן באתר החברה <<<

סנו עם ספוג הפלא נירוסטה

סנו סושי ספוג הפלא נירוסטה (צילום מוטי פישביין)

סנו משיקה את ספוג הפלא נירוסטה, להסרת לכלוך ושומן שרוף בקלות ובמהירות ולניקוי והברקת מוצרי נירוסטה. ספוג הפלא נירוסטה, מעניק לכלי הבישול כגון סירים ומחבתות מנירוסטה מראה מבריק ונוצץ כחדש, ללא כל מאמץ וללא תוספת של חומרי ניקוי אגרסיביים.

באריזה –  3 ספוגים במידות 12X10 ס"מ המתאימים לשימוש חוזר. להשיג בכל רשתות השיווק

למידע נוסף באתר סנו <<< ובפייסבוק <<<

אוכל ואלכוהול

יקב טפרברג עם רוזה ESSENCE 2017

יקב טפרברג רוזה רסנס 2017 (צילום אייל קרן)

יין הרוזה הפך בשנים האחרונות לאחד המרעננים של הקיץ הישראלי בעונת הקיץ מזוהה עם משקאות קרים, מצננים וקלילים. הצריכה העולמית של ינות רוזה עולה ב-20% ובארה"ב מהווה הרוזה כבר 50% מצריכת היינות ובצרפת 30%.
הרוזה, הוא יין אשר נעשה מענבים אדומים בשיטת עשייה של יין לבן, מה שנותן לו גוון ורוד צלול והופך אותו ליין קליל ומלא אווירה אשר מוגש קר ומתאים לעונת הקיץ החמה ולאוכל ים תיכוני.

רוזה אסנס 2017 עשוי 50% ענבי גראנש נואר ו-50% ענבי ברברה מחלקות מובחרות בעמק אילון, אשר עברו מספר דילולי אשכולות על מנת למקסם את האיכויות של כל זן. ענבי הגראנש נואר והברברה נבצרו במועדים שונים עם הגעת כל זן להבשלה מלאה. היין לא עבר תסיסה מאלולאקטית כדי לשמור על רעננותו ופריכותו. לאחר ייצובו של היין פאנל הטועמים של היקב החליט על היחס הסופי של שני הזנים המרכיבים את היין. צבע כתום אדמדם בהיר, ארומות של פירות אדומים וצעירים, בפה בעל חמיצות מאוזנת וארוכה. 12.4% אלכוהול. כשר. לשתייה בקיץ הזה. כשר. מחיר 75 שקלים.

י. מרבה עם סדרת חטיפים חדשה Granola Bites קראנצ'י

חטיפי גרנולה מבית מרבה ישראל (צילום ניר כהן)

בהמשך להצלחת י. מרבה בקטגוריית העוגיות, המותג מרחיב את פעילותו ומשיק את Granola Bites קראנצ'י כדורי גרנולה ושיבולת שועל קראנצ'ים, בשלושה טעמים:

  • Granola Bites קראנצ'י חטיפי גרנולה בטעם אוכמניות
  • Granola Bites קראנצ'י חטיפי גרנולה בטעם אגוזי לוז
  • Granola Bites קראנצ'י חטיפי גרנולה בטעם קוקוס ושוקולד

חטיפי הגרנולה מתאימים לכל מי שמחפש תזונה מאוזנת יותר ואורח חיים בריא. החטיפים מצוינים כפתרון לנשנוש האולטימטיבי: גם טעים וגם בריא ותמיד כייף לנשנש. Granola Bites קראנצ'י הם כדורי דגנים קראנצ'ים עם פתיתי שיבולת שועל מלאים אפויים בתנור, עשירים בסיבים תזונתיים, ללא תוספת מלח או סוכר (*מלבד חטיפי גרנולה קוקוס ושוקולד) נטולי לקטוז ומתאימים גם לטבעוניים.

Granola Bites קראנצ'י בטעמים מעולים של אוכמניות, אגוזי לוז וקוקוס ושוקולד שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול. נהדרים כארוחת בוקר בריאה בתוספת יוגורט, ואפשר גם להשקיע עם פירות טריים ודבש לפינוק מפנק ופוטוגני במיוחד..  אבל כמובן גם כשמתחשק ליהנות ממשהו קטן, Granola Bites קראנצ'י מהווים פתרון מצויין, לנשנוש בין הארוחות כשבא לך משהו טוב!

החטיפים מושקים בתזמון מושלם לעונת הקיץ שבה עוד יותר מקפידים על תזונה נכונה והרגלי אכילה נכונים. Granola Bites קראנצ'י, עשירים בסיבים תזונתיים, ללא תוספת מלח והם מלאים בדברים טובים שאפויים בתנור, ואין מתאימים מהם כדי להתחיל את הבוקר או לנשנוש בכל זמן שמתחשק. מחיר 9.90 שקלים לאריזה במשקלים 125 גר'. כשר.

יקב בן חיים קברנה סובניון RESERVE 2014

יקב בן חיים קברנה סוביניון רזרב 2014 (צילום: אייל קרן)

בלנד של 85% ענבי קברנה סוביניון והשאר ענבי מרלו ופטיט סירה. היין התבגר 24 חודשים בחבית עץ אלון. צבע אדום כהה. ארומה של פרי יער ודובדבנים בשלים. בפה מתובל וגם נגיעות שוקולד. סיומת ארוכה ונעימה. 13.5% אלכוהול. כשר. 150 שקלים.

מעדני יחיעם עם כתף בקר מעושן בציפוי פלפל

כתף בקר מעושן בציפוי פלפל מעדני יחיעם (צילום אריה ויסמין)

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, משיקה מעדן בשר חדש בסדרת מעדני הגורמה: כתף בקר מעושן בציפוי פלפל. הנקניק החדש יצטרף לסדרת "טעם של מעדניה" של יחיעם הכוללת נקניקי בוטיק בהם פרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ ועוד.

סדרת "טעם של מעדניה" של יחיעם כוללת נקניקי בוטיק המיוצרים מנתחי בשר בקר מובחר, בעלי טעם עשיר, ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין הנקניקים הזוכים להצלחה ישנם הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סלמי הרץ, סרוולד, פסטרמה של פעם, סדרת מוס כבד עוף וסדרת נקניקיות הגורמה וינר, קנאקרס וקרקובר. יחיעם דוגלת ב"גיור" של מעדני בשר הפופולאריים בעולם, תוך הנגשתם לשוק הישראלי והכשרתם. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי. מחיר כ- 29.90 שקלים לאריזת 150 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

יקב מדבר עם מדבר 22 בציר 2017

הסקוטית- חטיבת היין והאלכוהול מבית ישרקו, משיקה לקראת חגי תשרי סדרת יינות חדשים מיקב מדבר- "מדבר 22" שיוצרו באופן בלעדי עבורה. הסדרה כוללת 4 יינות – מרלו, קברנה סוביניון, ויונייה ושרדונה.

יקב מדבר, נחשב לאחד מיקבי הבוטיק המובילים בישראל, המייצר של למעלה מ- 60,000 בקבוקים בשנה של מגוון יינות. ביקב מדבר מקפידים, בדרך כלל, על עשיית יין "טרוארי" אמתי וממעטים להשתמש בעץ כדי לא למסך את טעמי הפרי. היינות כולם רעננים, מאוזנים להפליא וארומטיים. יינות של כיף וחוויה לחיך.

יינות יקב מדבר זוכים להערכה רבה בשל טעמם הייחודי. היקב ממוקם בערד, ברובע האמנים. רוב היינות עשויים מענבים מכרם ייחודי, ברמת הנגב הגבוהה, 800 מטר מעל לפני הים. בית הגידול לגפנים במדבר מצטיין באדמת לס בלתי מחלחלת, יובש קיצוני שמחייב השקיה מושכלת, קרינת שמש ייחודית בליווי הבדלי הטמפרטורה בין היום והלילה ועונות השנה, מיטיבים עם הגפנים.

יקב מדבר ויוניה 22 (צילום אסף לוי)

היינן של היקב: שחר לנדמן ודיאגו צ'ורלטי מפנזנו שבקיאנטי בטוסקנה, שמסייע ומייעץ לו, בשיתוף פעולה עם הכורמים, מופקדים על עשיית היין. טעמם, מומחיותם וניסיונם בשטח באים לידי ביטוי הולם ובלתי מתפשר ביין איכותי וטעים. יינות "מדבר 22" סדרה בלעדית לסקוטית מבוססת ענבים מחבלי ארץ שונים:

  • ויונייה 22 הוא בלנד לבן עשוי מענבי ויונייה וריזלינג. צבע זהבהב, ארומות פרותיות עזות, וטעמי הדרים ואפרסק. היין קליל ונעים לחיך. כשר. 13.5% אלכוהול. 35 שקלים.

    יקב מדבר קברנה סוביניון 22 (צילום אסף לוי)

  • קברנה סוביניון 22 הוא בלנד אדום מענבי מרלו וקברנה סוביניון. יין אדום יבש בעל גוון אדום עמוק. ארומה של פירות אדומים, קסיס ריבת פירות יער. הפה עשיר בטעמים ומרוכב. וסיומת ארוכה ועמוקה. כשר. 14% אלכוהול. 35 שקלים.

את יינות יקב מדבר ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות  פרטים באתר חברת ישרקו <<<

עלמה של גילרו עם גביעי גלידה טילון

גביעי טילון עלמה (קומפוזיציה צילום אפרת אשל)

גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, יצרנית ומשווקת מותג "עלמה", משיקה גביעי גלידה מיוחדים לשימוש ביתי בעיצוב חדש: גביעי טילון במארז 24 יחידות. גביע טילון מיוצר בהליך יציקה מיוחד ובתוכו טבעת מיוחדת שפותחה על מנת לשמור על חוזקו ויציבותו בזמן השימוש. הגביע מיוצר ללא סוכר וערכו הקלורי נמוך מאוד, כ- 2 קלוריות בלבד לגביע. גביעי הטילון מצטרפים לסדרת גביעי הגלידה של עלמה הכוללים גביעי גלידריה (מארז 12 יחידות) וגביעי אמריקה (מארז 24 יחידות).

גביעי הגלידה של "עלמה" נחשבים לגביעים האיכותיים והמשובחים ביותר המשווקים לכל מותגי הגלידה המובילים בישראל בהם מפעלי הגלידה  נסטלה, יוניליוור, שטראוס, בן אנד ג'ריס, ריו, פלדמן וגלידריות מובילות. גביעי הגלידריה משווקים באריזה משפחתית עם שלוש אריזות פנימיות לשמירת הטריות, עשויים מחומרי גלם משובחים, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, המתאימים לטבעונים. הגביעים נפלאים לשימוש באירוח וכקינוח בתוספת גלידה להנאת המשפחה בימי הקיץ החמים. מחיר 6.90 שקלים לאריזת גביעי טילון (24 יחידות).

כרמית עם וופלים אגו מצופים בשוקולד מריר

כרמית וופלים בציפוי שוקולד מריר (צילום סטודיו כרמית)

כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, משיקה 2 מהטעמים המוכרים בסדרת הוופלים של "אגו" בציפוי שוקולד מריר איכותי. הוופלים ללא שומן טראנס וללא כולסטרול ומתאימים גם לקהל הטבעוני בסימון תו ויגן פרנדלי. הוופלים מוצעים ב- 2 טעמים :

  • וופלים במילוי קרם בטעם אגוזי לוז
  • וופלים במילוי קרם בטעם שוקולד

שניהם בציפוי שוקולד מריר עשיר והם יצטרפו לסדרת הוופלים של מותג "אגו".
מחיר 6.90 שקלים לאריזה במשקל 110 גרם. פרטים באתר <<< ובפייסבוק <<<

מבצעים

הוניגמן קידס במבצע סוף סוף עונה

על קולקציית אופנת הקיץ 2018 – שמלות, אוברולים, חולצות. החל ממחיר 19.90 שקלים עד 49.90 שקלים לא כולל ג'ינסים.

תוקף המבצע עד 15/8/2018.

ארגון אלאור עם מבחר מתנות נוי דקורטיביות בעיצוב דיירים עם צרכים מיוחדים

ארגון אלאור משיק לקראת השנה החדשה חנות מקוונת חדשה בה ניתן לרכוש מתוך מבחר של מוצרי נוי- פסלונים העשויים מקרמיקה ועבודות חמר דקורטיביות בעיצובם של אנשים עם צרכים מיוחדים. המוצרים ניתנים לרכישה באתר. המחירים של היצירות נעים מ-10 שקלים ועד 100 שקלים עבור פריט. רווחים מהמכירות ישמשו להמשך תעסוקת הדיירים ולתגמולם.

ארגון אלאור הוא ארגון הקיים מזה 30 שנה ומטפל באכלוסיה עם צרכים מיוחדים, במקצועיות ומסירות. לארגון מסגרות שונות החל מכפר בני ציון השוכן בראש העין ומהווה בית לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, מערך דיור אור בנתניה עם בתים בקהילה, בית ספר לאוטיסטים, מרכז עיסוקים ולמידה וכן בתים לחיים לאוטיסטים הפזורים ברחבי הארץ. בארגון אלאור משקיעים מחשבה, תכנון וביצוע על מנת לקדם ולהעניק איכות חיים מיטבית בכל תחומי החיים ובשותפות מלאה עם מקבלי השרות ומשפחותיהם, תחת פיקוח קפדני פנימי וחיצוני.

קישור לחנות קטנה ומטריפה אונליין והזמנות טלפוניות: חן שביט 054-2645172 או דורית שבי 053-2757574.

KIWI במבצע סוף סוף עונה 

KIWI (צילום דניאל אליסטר)

על כל קולקציית אופנת הקיץ 2018 – החל מ-19.90 שקלים עד 69.90 שקלים. אין כפל מבצעים. לחברי מועדון.

תוקף המבצע עד 15/8/2018

אופנה, ילדים ועוד

פעמית סטור עם כיסוי בד מעוצב  לכיסא לכבוד ראש השנה

פעמית סטור כיסוי כיסאות (צילום אורי גורן)

פעמית סטור משיקה לכבוד החג  כיסוי מהודר לשמירה על הכיסא או הפיכתו לכלי מעוצב ומרשים מתאים במיוחד לאירועים משפחתיים, מהיום שומרים על הכיסאות מלכלוך. הכיסוי כיסא עשוי מבד עדין ונעים ,אינו נדבק  מגיע עם סקוץ' סגירה בתחתית. מתאים לכיסאות עד גובה 100 ס"מ וברוחב 40-50 ס"מ. ניתן לשדרג את כיסוי הכיסא  על ידי יחידה אחת של סרט קישוט לכיסא. הכיסוי מגיע באריזת מתנה בצבע שמנת. מחיר 4 יחידות 69 שקלים. חבק פפיון 4 יחידות 19.90 שקלים. להשיג ברשת פעמית סטור ברחבי הארץ

Babyzen עם תיק נסיעות חדש לטיול עם העגלה והרך הנולד

BABYZEN new travel bag (צילום Lisa p )

תיק נסיעות לעגלת יויו+ החדש הוא אביזר נסיעות חיוני ושימושי, המאפשר לכם לצאת לטיול נוח ולהגן על עגלת היויו + בכל רגע נתון. התיק מאפשר לכם לארוז לתוכו את העגלה בקלות ובנוחות. הוא קל, חזק וקומפקטי מאוד, כולל רצועות נוחות לנשיאה על הגב, מתקפל בקלות וכולל גם כיס קדמי גדול לאחסון מגזינים, מחשב נייד או אביזרים נוספים.

רצועת הגב הנוחה ניתנת לתלייה גם על מזוודה, כך שאין צורך לשאת אותו כל הזמן. כשהוא אינו בשימוש, התיק מתקפל בקלות למצב שטוח ונכנס בקלות לסל האחסון התחתון של העגלה. הוא קל משקלים ויציב, ומגיע במידות 44 ס"מ עומק, 45 ס"מ גובה, ו-19 ס"מ עומק.

  • קל לקפל ולסגור
  • ניתן לנשיאה על הכתף או על הגב
  • בעזרת הרצועה, ניתן לתלות את התיק על מזוודה, כך שלא צריך לשאת אותו כל הזמן
  • הרצועות ניתנות לאפסון בתוך התיק כשאינן בשימוש
  • תיק נסיעות לעגלת יויו+ מתאים גם לעגלת ניובורן וגם לטיולון

מחיר 270 שקלים. צבע: שחור. להשיג באולם התצוגה של IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בייבי ביורן ובייביזן, משכית 14 הרצליה  03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ

פעמית סטור עם חגיגת קיץ ומסיבת פיג'מות

פעמית סטור (צילום שחר תמיר)

יום אחד הבת שלכם מודיעה לכם שבאחד הלילות הקרובים כל חברותיה מגיעות למסיבת פיג'מות לילית. על פניו נראה להם שתצלחו את הלילה הזה בשלום. יכול להיות. ובכל זאת, כדאי לקחת נשימה ולתכנן את הערב. מדובר במסיבה מגדרית: בנים מגלים בה פחות עניין. הבנות מתלהבות יותר מהרעיון. החלל: כדאי לפנות את החלל מרהיטים ומספות ולפרוש באופן מסודר את שקי השינה והכריות שהאורחות הביאו. הפרידו בין מתחם השינה למתחם האכילה. כדי ליצור אווירה מיוחדת ומאוחדת כדאי לסדר את שקי השינה כ"כוכבית", מעין עיגול שכל הראשים מרוכזים באמצע. את החדר עצמו אפשר לעצב כזולה, כמאהל או כחדר בבית מלון. את שולחן ארוחת הערב, לדוגמא, ניתן לעצב בצורת מיטה. לערוך את השולחן בצבעים ורודים וירוקים, להוסיף כרית בסוף השולחן– והרי לכם שולחן ייחודי. מבחינה קולינרית יש לקחת בחשבון שתי ארוחות מרכזיות ונשנושים. לארוחת הערב כדאי להכין מאכל פשוט להכנה ובעיקר לא מלכלך- נקניקייה בלחמנייה, פסטה עם רוטב או פיצה. אל תסתבכו, למשל, עם מרק חם.

בבוקר- ניתן להגיש מבחר לחמים וממרחים, חביתה אישית, פנקייק עם שוקולד או קרואסון ושוקו. גם בארוחת הבוקר הגשה של מאכל נוזלי, כמו קורנפלקס עם חלב מיותרת. ומה בתכנית הלילה? סרט להקרנה, רצוי ארוך, משחקי חברה כמו אמת או חובה, תצוגת אופנה של הבנות בפיג'מה, פינת איפור ולקים וכל פעילות שבנות אוהבות. אפשר לבנות את הערב כמסיבת קריוקי שעשויה למלא לפחות שעתיים של כיף והנאה. ניתן לרכוש כוסות ייעודיות וחד פעמיות לפופקורן או לחילופין כוסות נייר גדולות לאותו שימוש וכך לתרום לאווירה ולמסגרת. סוג שולחן: מזנון. אם מדובר בקבוצה קטנה של בנות, אפשר לערוך שולחן במטבח. עיצוב השולחן: קליל, צעיר וכייפי.

חבילת צלחות 10 יחידות החל מ-  8.8 שקלים, חבילת כוסות 20 יחידות מקריסטל מרובע ב 10 שקלים, חבילת גביעים 12 יחידות החל מ- 8.9 שקלים, חבילת סכינים החל מ- 4.4 שקלים, חבילת מזלגות החל מ- 4.4 שקלים, חבילת כפות החל מ-4.4 שקלים, חבילת כפיות החל מ-  4.4 שקלים, מפות החל מ- 4.5 שקלים וראנרים החל מ- 13.9 שקלים.

הרשת מונה 20 סניפים ברחבי הארץ

Mon Platin Professional עם קיט מפנק לראש השנה

monplatin (צילום ארכדי בורשטיין)

הקיט כולל: מסכת קאוויר 500 מ"ל, שמפו קאוויר 500 מ"ל במחיר מיוחד של 229 שקלים. על כל רכישת קיט תקבלי שמפו 500 מ"ל  ומסכה בגודל של 250  מ"ל במתנה.

שמפו קאוויר: נוסחה מדויקת המעניקה נפח ויכולת שליטה בשיער. משאירה את השיער בריא מלא נפח ועתיר לחות. מעושר בתמציות קוויאר שחור, ויטמין B3 וחומצות אמינו מתקדמות  המסייעים בשמירת הברק והגוון של צבע השיער. בעל חומציות מאוזנת. מכיל חלבוני נבט חיטה המזינים את השיער, ופרוטאין  משי שעבר הידרוליזה מותרים אותו רך נעים למגע ובעל נפח מגודר.

מסכת קאוויר: מסיכת לחות טיפולית אינטנסיבית  במיוחד המזינה את השיער במרכיבים חיוניים ומסייעת בשימור חוזקו של השיער. לא מכילה מלחים ואיננה נוגדת את טיפולים כימיים כגון החלקה. מסייעת באיזון רמת ה-ph בשיער ומעניקה לשיער ברק לחות גמישות וחיוניות. פורמולה המונעת חשמל סטטי בשיער ומבוססת על מגוון מרכיבים חדשניים המועשרים בתמציות קוויאר שחור ובשמן זית. מזון מלכות ותמציות צמחים למניעת חימצון (תמצית אובליפיחה רימונים ותה ירוק).

להשיג במספרות מורשות Mon Platin Professional ברחבי הארץ.

רכב ותחבורה

כלמוביל מרצדס עם רכב השטח כביש האייקוני G-Class

מרצדס מבית כלמוביל, מתחילה את שיווק ה-G קלאס החדש המגיע עם עיצוב חיצוני מודרני עם זוויות מעודנות המשנות במעט את המראה של הדור הקודם. הדגם מציע מנוע חדש, שינויים טכנולוגיים מרחקי לכת, עיצוב פנים מהודר המיישר קו עם פילוסופיית העיצוב היוקרתית של הקונצרן, שדרוג משמעותי ליכולת הכביש ושיפור נוסף ליכולות השטח של הרכב המיתולוגי.

ה-G500 וה G63-אשר ישווקו תחילה בישראל יגיעו עם מנוע בנזין ביו טורבו V8 בנפח 4 ליטר המשודך לתיבת 9 הילוכים מתקדמת 9G-TRONIC ויספקו 422 ו-585 כוחות סוס בהתאמה.

בזכות שלדה משופרת והמעבר למתלה קדמי נפרד, התנהגות הכביש שודרגה משמעותית ב-G קלאס החדש. נוחות הנסיעה השתנתה לחלוטין, ומאפשרת נהיגה נוחה, נעימה ובטוחה גם בכבישים משובשים. מלבד זאת, הרכב האייקוני החדש מציג שיפור נוסף בנסיעת שטח, ומציע את הקשיחות הנדרשת בתנאי קיצון, כאשר שלושת הנעילות הדיפרנציאליות (מרכזי, קדמי ואחורי) נשארו בדומה לדור הקודם.

ב- G קלאס יש בורר בעל חמישה מצבי נהיגה המשפיע על התנהגות הרכב בשטח ובכביש. מצב קומפורט, אקו, ספורט, שטח (G-Mode) ואישי. בדגם ה- G63 יש שלושה מצבי נהיגה נוספים בנהיגת שטח הכוללים תנאי שטח שונים כדוגמת: חול, שביל ואבנים וסלעים.

בפן הבטיחותי ה-G קלאס מציג את טכנולוגיות הבטיחות המתקדמות ביותר כדוגמת ה-Driving Assistance Package, Distance pilot DISTROINC, Blind Sport Assist, Pre-Safe,  ,Attention Assistמערכת חנייה אקטיבית ועוד.

פנים הרכב עוצב מחדש וכולל שני מסכי מולטימדיה מתקדמים בגודל של 12.3 אינץ', איכות חומרים גבוהה, הנדסת אנוש מוקפדת, סטנדרט אבזור גבוה הכולל תאורת אווירה פנימית בעלת 64 גוונים לבחירה, הגה רב תפקודי עם שליטה באמצעות מגע, מושבי נהג ונוסעים עם 3 זיכרונות, מושבים מחוממים ועוד. מידות הרכב גדלו וכעת הנהג והנוסעים נהנים ממרווח ונוחות נוספים. אורך הרכב גדל ב-10.1 ס"מ, רוחב ב-12.1 ס"מ והגובה ב-4 ס"מ.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין כי מדובר ברכב אייקוני שהושק לראשונה לפני כמעט 40 שנה והגדיר מחדש את נהיגת השטח בעולם הרכב. מאז ועד היום הרכב המשיך להוביל את הסגמנט לצד המתחרים הרבים. בישראל ה-G קלאס החדש מיועד לקהל לקוחות מצומצם מאוד אשר קונה מבחירה רכב ייחודי, בעל סמל סטטוס יוקרתי. הרכב יגיע בסטנדרט אבזור גבוה ומותאם אישית על פי בחירת הלקוח. להערכת כלמוביל מרצדס ימכרו כ-10 רכבי G-Class חדשים בשנה. מחירי ה-G קלאס בישראל:

  • G500 החל מ-1.177 מיליון
  • Mercedes AMG G 63 החל מ-1.647 מיליון

כביש חוצה ישראל ממשיך בפיתוח חלקו הצפוני של כביש 6

הדמיית הרחבת כביש 70

חברת כביש חוצה ישראל פירסמה לאחרונה מכרז לאיתור קבלן להרחבת כביש 70 בין מחלף עין תות ליקנעם. הפרוייקט כולל הרחבת כביש 70 הקיים מ- 2 נתיבים לכל כיוון ל- 4  נתיבים לכל כיוון, לאורך של 6.5 ק"מ והפיכתו לכביש 70/6. הפרוייקט ימשך כ- 3 שנים במהלכן יישאר כביש 70 פעיל.

המכרז כולל עבודות עפר, מבנה כביש, עבודות סלילה וניקוז, בניית קיר אקוסטי, קירות תמך, תמרור ושילוט וכן  הרחבה והסדרה של חניון קק"ל באזור יער אליקים והפיכתו לתחנת רענון למשאיות וכלי רכב פרטיים. בנוסף נדרש הזוכה במכרז לאחזקת הכביש למשך תקופה של עד 5 שנים ממועד סיום העבודות.

חברת כביש חוצה ישראל הינה הרשות הממונה על כביש 6 ומפקחת על הקמתו ותפעולו מטעם הממשלה. החלק הראשון שהוקם הינו חלקו המרכזי של הכביש ממחלף שורק ועד עין תות, המהווה כביש האגרה הראשון בארץ והזכיין המנהל אותו כיום הינו חברת דרך ארץ. בימים אלה מבצעים את חלקו הצפוני של כביש 6 עד מחלף סומך. חלק זה כולל סלילת 21 ק"מ, כריית 3 מנהרות כפולות: יקנעם, רכסים ואיבטין, באורך כולל של 9.4 ק"מ ובניית שני מגה מחלפים. בזמן הקרוב יפתח לתנועה המקטע הראשון – בין יקנעם למחלף תל קשיש, מקטע זה יהיה מיום פתיחתו כביש אגרה וינוהל בידי הזכיין  '6 חוצה צפון'.

המקטעים הנדונים במכרז הנוכחי של כביש 70 ,בין מחלף עין תות ליקנעם, מצויים בין שני קטעי האגרה המוזכרים ונותנים מענה כיום לכ 86,000 כלי רכב, הנעים בהם בממוצע במהלך יממה במשך השבוע. עם סיום העבודות והשלמת הפרויקט כולו תתאפשר נסיעה בכביש 6 לאורך של כ- 188 ק"מ מבאר שבע ועד למחלף סומך – ללא רמזורים!

את המכרז יש להגיש ביום27.8  עד השעה 16.00, פרטים מלאים לגבי המכרז ניתן למצוא באתר החברה: www.hozeisrael.co.il , תחת לשונית מכרזים.

קבוצת חלווה מתרחבת לרכבי יוקרה עם המותג X-Motors

קבוצת חלווה, בבעלות מר יעקב חלווה בעל מוסך המיישרים-חלווה בע"מ, מהמובילים בארץ בענף הפועל בענף הרכב למעלה מ44- שנה ובענפים נוספים מתחום האחזקות ונדל"ן, מרחיבה את פעילותה לתחום הפרימיום של ענף הרכב ותציע יבוא אישי של רכבי יוקרה תחת המותגX- motors .

X- motors תספק שרותי יבוא אישי של רכבי יוקרה ייחודיים וכן שירותיי יבוא זעיר של רכבי יוקרה חדשים לחלוטין מהמפעל ובהתאמה אישית. X- motors מתחייבת להעניק לקהל לקוחותיה את חבילת הפרימיום המשתלמת והבטוחה בישראל עם כלל השירותים המתבקשים. כך לדוגמא:  אפיון הרכב לפרטי פרטים ובמינימום הגבלות, מחירים אטרקטיביים ואבזור עשיר,  קשרים ענפים העומדים לרשות הלקוח בארץ ובחו"ל, בדיקת הרכב בחו"ל ע"י נציג מטעם החברה,  טיפול בכל הנושאים הלוגיסטיים בחו"ל ובארץ עד למעמד מסירת הרכב,  ליווי משפטי מלא לכל אורך התהליך, הסדרים מול מוסכיי השירות לקבלת שירות vip, אפשרות לפתרונות מימון וטרייד אין. בקבוצת חלווה עסקים בתחומיי הרכב, המוסכים, חלפים, אחזקות ונדל"ן.

שונות

סוגרים הכל לדירה עם חבילת שיפוץ ייחודית

חדר שינה עם סוגרים הכל לדירה (צילום פלג אלקלעי)

לקראת עונת השיפוצים ומעברי הדירה חברת סוגרים הכל לדירה המתמחה בקבוצות קניה מתרחבת ומציעה חבילת שיפוץ אטרקטיבית במיוחד. חבילת השיפוץ במסגרת הכול כלול במחיר ידוע מראש ובמפרט ידוע מראש! השיפוץ כולל – עבודה, קרמיקה וכל הכלים הסניטריים! לדירה עד 100 מ"ר. בנוסף:

  • ריצוף כללי בדירה כולל חדרי שינה – בשיטת הדבקה
  • מרצפות איכות בגודל 80X80 או 60X60 – לבחירה ממגוון דוגמאות

הכנה לצבע וצבע כללי בדירה:

  • צבע אקרילי בכל הדירה, כולל תקרות, כולל כל החדרים

ל-2 חדרי אמבטיה (הורים ואורחים), המפרט כולל:

  • ארון אמבטיה הכולל מראה, כיור וברז בכל חדר
  • ריצוף חדרי האמבטיה קרמיקה R10
  • חיפוי קירות עד גובה תקרה
  • מקלחון או אמבטיה אקרילית (כולל מוט) בכל חדר רחצה
  • אינטרפוץ 3 דרך בכל חדר רחצה
  • אסלה מונובלוק או ניאגרה סמויה / אסלה תלויה לבחירתך
  • החלפת אינסטלציה בחדרי האמבטיה ל-SP

עלות החבילה, כולל הכל: 96,000 שקלים כולל מע"מ בלבד! המחיר כולל פירוקים, פינוי אשפה, הובלה ושינוע.

קבוצת זאפ עם השקה מחודשת של אתר דוקטורס

אתר דוקטורס מקבוצת ZAP, אתר הרפואה הגדול בישראל, נבנה ועוצב מחדש בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים ומשיק מתחמי תוכן ראשוניים מסוגם במודל ONE STOP SHOP, המרכז תחת קורת גג אחת יותר מ- 10,000 עמודים חדשים המרכזים מצבים בריאותיים, הכוללים מידע רפואי מעמיק, אישי ונגיש. בנוסף, "דוקטורס" יציע לראשונה השוואת מחירים בין מוצרים מתחום הבריאות על בסיס הטכנולוגיה של זאפ השוואת מחירים.

לפי נתוני האתר: מידי יום, כ-1700 גולשים מאבחנים את עצמם בטרם ההגעה אל הרופא באמצעות השירותים שאתר מציע ובהם: סימפטומייזר – מערכת פרסונלית לאבחון סימפטומים, פיענוח בדיקות דם ועוד. עוד נמצא כי נשים מחפשות פי 2 יותר מידע רפואי מאשר גברים; הרופאים המחופשים ביותר ב-2017 הם: נוירולוגים, עור ומין ואף אוזן גרון; הנושאים המחופשים ביותר: פסיכולוגיה קלינית, פריון האישה, ומיגרנות.

האתר החדש הוקם ואופיין לאחר תהליכי חשיבה ופיתוח ארוכים, בליווי מקצועי של רופאים ומומחים מתחום הבריאות, וכן מומחי אינטרנט אשר ניתחו במשך חודשים ארוכים מעל למיליון כתבות ופורומים, וזאת במטרה להעניק לגולש תכנים המותאמים אישית ומענה לכל צורך בתחום הרפואה והבריאות תחת קורת גג אחת.

פרסונליזציה רפואית:האתר החדש מייצר הקשרים רפואיים אשר בעזרתם הוא מסייע למשתמש להגיע לאבחנה המדויקת ביותר לגבי מצבו הרפואי, בנוסף מרכז עבורו מידע אודות המצב הרפואי, הטיפול הנחוץ ומסייע במציאת מוצרים ושירותים נדרשים. גולשים שירצו לבחון את מצבם הבריאותי או מתעניינים במצב רפואי כזה או אחר יוכלו לעשות זאת באמצעות בחירה בקריטריונים המתאימים להם ושמעניינים אותם כגון: מידע אודות המצב הרפואי, אבחון עצמי, שאלות ותשובות, התייעצות עם מומחים, רופאים מומלצים, הזמנת תור אצל רופא אונליין,  מוצרים רלוונטיים ועוד. גם כאשר מדובר במצב רפואי מורכב כגון סימפטומים לאבחון סכרת, המערכת תפרט בפניו את האפשרויות לטיפול וכן מוצרים רלוונטיים עבורו. מלבד זאת האתר יציג לגולשים כ-2 מיליון שאלות ותשובות ביותר מ-725 פורומים רפואיים שונים, המנוהלים על ידי אנשי מקצוע ותיקים ובעלי ניסיון

השוואת מחירים רכישת מוצרים  ושירותים דיגיטליים מתקדמים: לראשונה בישראל, יציע אתר "דוקטורס" השוואת מחירים בין מוצרים מתחום הבריאות במסגרתה יוכל הגולש להשוות מחירים של מוצרים כגון תוספי תזונה וויטמינים, תרופות ללא מרשם, היגיינת הפה, חיתולים לתינוקות ועוד מוצרים רבים או לרכוש אותם ישירות. כמו כן יציע האתר כלים לפענוח בדיקות דם ובנוסף את פיצ'ר הסימפטומייזר, מערכת שפותחה ע"י מומחים רפואיים מאוניברסיטת הרווארד בארה"ב, לאבחון עצמי ומהיר של מחלות ובעיות רפואיות.

חווית גלישה מהירה ומותאמת אישית: "עד כה , מסביר דן גורי, גולש שסבל לדוגמא מכאבים בקרסול, לא קיבל בהכרח במקום אחד את כל המידע הרלוונטי עבורו והוא נאלץ לחפש ברשת בניסיון למצוא מקור מידע אמין שישפוך אור על מצבו המאוד ספציפי. האתר החדש יציע לגולש להיכנס לעמוד מיועד לכאבים בקרסול, אשר נותן מענה מלא לצרכי הגולש. העמוד יכלול : קשר רפואי בין "כאב בקרסול" למצבים רפואיים אחרים כדוגמת שבר בקרסול או דורבן, וכך יוכל הגולש להגיע ללב הבעיה במהירות":

אתר דוקטורס החדש מציע בכל עמוד נושאי חדש אפשרות למנהל רפואי שניתן ליצור איתו קשר, מדריך שלם אודות הבעיה הכולל וידאו של רופא, בדיקות שיש בנושא, רופאים מומלצים, שאלות ותשובות בנושא ומוצרים רפואיים להשוואה או רכישה.

תביעה חשפה נציג הפניקס קורא הצהרת בריאות בקצב רצחני ובלתי אפשרי להבנה

תושבת אשדוד הופתעה לגלות, כי חברת הביטוח הפניקס, דחתה את תביעתה לממש את ביטוח המשכנתא של אמה שנפטרה. לטענת החברה, האם הסתירה את מצבה הבריאותי הרעוע בעת שהצטרפה לביטוח, ורק מסיבה זו התקבלה אליו מלכתחילה.

בצר לה, פנתה הבת לעוה"ד דוד פייל, אשר הגיש בשמה תביעה לביהמ"ש השלום בתל-אביב – נגד חברת 'הפניקס' – במסגרתה ביקש לקבל לידיו את הקלטת השיחה בה התבקשה הקשישה לתת הצהרת בריאות. הוא נדהם מתוכן הקלטת השיחה שנשלחה אליו.

בהקלטה נשמע סוכן הביטוח כשהוא משוחח עם בתה של הקשישה, וזאת לאחר שהובהר לו שהאם דוברת רוסית בלבד. אך לא הייתה זו שיחה רגילה. בהקלטה נשמע הסוכן כשהוא מקריא לבת את כל סעיפי הצהרת הבריאות במהירות מסחררת – תוך שהוא מפרט עשרות סעיפים שונים על מחלות אפשריות – מבלי לחכות להסבריה ולתשובותיה. לבסוף חתם הסוכן בעצמו בשם האם על התצהיר  – שעל פיו היא כביכול בריאה לחלוטין.

עו"ד פייל טוען כי בתה של המבוטחת לא הייתה מוסמכת לענות בשם אימה, ואין ספק שלא הבינה את שטף המילים המתפרץ של הסוכן ואת מצבה הבריאותי של אמה.

לדברי עוה"ד פייל, דחיית תביעות על רקע אי גילוי מידע בשאלונים רפואיים, הפך לעניין שכיח בקרב חברות הביטוח, שנסמכות לעיתים על חוסר ההבנה של מבוטחים. התופעה הביאה אף את המפקחת על הביטוח במשרד האוצר, גב' דורית סלינגר, להוציא חוזר לפני שנים אחדות ובו עקרונות מנחים לעריכת השאלונים בפשטות ובבהירות. בין היתר הושם בחוזר דגש על התאמת השאלון לשפתו של המבוטח.

"לא רק שהשאלון לא הותאם לשפת האם, מי שהקריא אותו בקצב רצחני לבתה של המבוטחת וחתם עליו, הוא סוכן הביטוח בעצמו", טוען עו"ד פייל בתביעתו שחברת הביטוח תממש את הפוליסה של האם.

BumpYard עם WhatsApp Business לשירות לקוחות בעשרות ארגונים בישראל

שירות הלקוחות בוואטסאפ מגיע לישראל: לאחר שבתחילת השנה הושקה אפליקציית WhatsApp Business בארצות הברית, בריטניה, אינדונזיה, איטליה ומקסיקו, עתידה החברה להשיק בקרוב את השירות גם בישראל.

בגלל הפופולריות העצומה של וואטסאפ – מיליארד וחצי משתמשים בעולם וכמה מיליוני משתמשים בישראל – ארגונים רבים בארץ ביקשו בשנים האחרונות לספק שירות ללקוחותיהם דרך האפליקציה. עם זאת, וואטסאפ לא סיפקה עד כה ממשק (API) שיאפשר לארגונים לבצע אליה אינטגרציה ולנהל את הפניות שמגיעות דרכה דרך מערכותיהם התפעוליות. כעת, וואסטאפ מתכוונת כאמור להשיק את WhatsApp Business בישראל, ובכך לאפשר לארגונים להתממשק לאפליקציה ולתת דרכה שירות ללקוחותיהם באופן רשמי.

חברת BumpYard, שפיתחה מערכת לניהול התקשורת עם הלקוחות דרך כל הערוצים הדיגיטליים באופן אחיד, שיתפה פעולה בשנים האחרונות עם וואטסאפ וחברת האם שלה, פייסבוק, ותיישם בקרוב את ה-API החדש של WhatsApp Business בפלטפורמה שלה.

המשמעות עבור הלקוח הישראלי תהיה כמעט מיידית – רוב חברות התקשורת הגדולות בארץ (ביניהן הוט, יס, 012, פלאפון ופרטנר) וכן החברות הפיננסיות, הקמעונאיות והרשויות המקומיות מנהלות את התקשורת הדיגיטלית שלהן עם הלקוחות דרך הפלטפורמה של BumpYard, וכעת יוכלו להציע להם שירות בוואטסאפ.

BumpYard מציגה גישה הוליסטית חדשנית לתקשורת בין ארגונים ולקוחות. המערכת שפיתחה החברה מאפשרת לצוותי שירות, מכירות ותמיכה לנהל את התקשורת דרך כל הערוצים הדיגיטליים באופן אחיד, ובכך לייעל את תהליכי העבודה ולשפר את השירות שניתן ללקוח.

BumpYard הוקמה בשנת 2013 ומשרדיה ממוקמים בקיבוץ גליל ים. למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של החברה <<<

PassportCard מאמצת את הג'ודוקא שגיא מוקי בדרכו לאולימפיאדת טוקיו 2020

חברת PassportCard חתמה על הסכם ליווי וחסות לג'ודוקא הישראלי המבטיח שגיא מוקי, פעמיים אלוף אירופה ואלוף ישראל בג'ודו, לקראת אוליפיאדת טוקיו ב-2020.

מוקי הינו אחד מהספורטאים הבכירים בענף הג'ודו הישראלי והראשון שזכה באליפות אירופה בשתי קטגוריות משקלים שונות, ומעבר לחסות ולמלגה הקבועה שיקבל מ- PassportCard, תעניק החברה למוקי גם כיסוי ביטוחי מלא לביצוע ספורט תחרותי בחו"ל.

PassportCard שאימצה בעבר גם את הספורטאית ירדן ג'רבי, שמה לעצמה למטרה לעודד את הספורט הישראלי, תוך תמיכה בספורטאים ובתרומה לקהילה.

שגיא מוקי: "חברת PassportCard תלווה אותי עד אולימפיאדת טוקיו 2020, ומהמפגש הראשון איתם ידעתי שאני נכנס למשפחה חמה ואוהבת. מעבר לשקט שהם נותנים לי לצורך האימונים, אקבל גם שקט בין הטיסות ובזמן השהות בחו"ל, ואני יודע שהם נותנים שירות מהיר ומדהים ושאין לי מה לדאוג לא פה בארץ ולא בכל מקום בעולם. שיהיה לנו בהצלחה!"

הוספת תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות