חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חדש על המדף של דני בר

חנוכה מסתיים וסילבסטר בפתח- יש עם מה לחגוג ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| חדשות הרכב ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

מסעדת VONG הויטנאמית עם סופבניות

סופבניה ב-VONG (צילום בועז לביא)

VONG נפתחה בשנת 2012 כמסעדה הויאטנמית האותנטית הראשונה בתל אביב המגישה Premium Street Food. המסעדה הינה מותג מתוך קבוצת המותגים הקולינריים ולייף סטייל 2Z שבבעלותה גם המותג היפני  Ze Sushi ו-88 (קפה אל-נור לשעבר) המהווה מתחם אירועים אורבני בלב העיר.

בני הזוג ענבר ואיב הקימו את VONG בלב ליבה של השדרה המפורסמת ביותר בארץ שדרות רטשילד ובמרכז ההתחרשות של אזור הבילויים העיקרי בתל אביב. אהבתם הגדולה של בני הזוג לבני אדם, לעולם הקולינריה וזיקתם העזה לאוכל, הם שהניעו אותם ליצור חוויה ויאטנמית אמיתית בלב העיר ובמחיר הוגן לכולם.

המילה VONG בויאטנמית פירושה "בתוך". בתוך האוכל שלנו תמצאו את האהבה הענקית שאנו חולקים למזון ולבני אדם.  VONG היא מסעדה ויאטנמית אותנטית אך עדכנית, המשלבת את הטעמים החזקים והחושניים של שווקי ויאטנם בעטיפה מודרנית.  תבלינים אקזוטיים כגון כוכב האניס, זרעי השומר, הבזיליקום התאילנדי, הנענע והכוסברה בניצוחם של דגה טרייה מדי יום, רוטב דגים איכותי ומיץ הליים, מביאים את הקסם של ויאטנם אל העיר הגדולה.

VONG הייתה למסעדה הראשונה בת"א שדאגה להביא ארצה את בשורת לחמניות הבאן (לחמניית ענן) ומאז ועד היום תפסו תאוצה רבה ואיתן מבחר מילויים מיוחדים אשר ישאירו אתכם רעבים לעוד. צלחות הקרמיקה וכלי ההגשה בהם מגישים את האוכל במסעדה עוצבו על ידינו לטובת הגשה מושלמת עבור כל מנה. גם במשלוחים פיתחנו אריזות מיוחדות לשמירה על איכות המנות, צורתן וטיבן לביס מושלם ומאוזן.

מתוך מחשבה עמוקה לשמור על חווית הלקוח כמו במסעדה גם בביתו, ייצרו בוונג אריזות ייעודיות לכל מנה אותה אנו מציעים בתפריט – אריזות בהן המנות תוכלנה "לשבת" בתוכן באופן מדויק וללא תזוזה לשמירה על איכות המזון. גורם ההפתעה בכל המארזים הוא מרכיב בלתי נפרד מהמגמה לעצב ולהעניק נוחות וחוויה חדשנית ומיוחדת ללקוחות בכל מקום והוא אחד הערכים המובילים בקבוצת מותגי קולינריה ולייף סטייל, קבוצת 2Z.

במסעדה בר קוקטיילים פעיל עם מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים במחירים אטרקטיביים מאוד.

את הבר מפעיל צוות ברמנים מקצועי ומיומן המעניק לסועדים חוויה מיוחדת במינה.

מהביס הראשון ובמהלך 6 שנות קיומה, VONG הוא מקום שהוא בית, המורכב מהמון מנות מלאות אהבה וללא פשרות. במסעדה שירותי Take Away או לבוא לקחת (To Go).

VONG, שדרות רוטשילד 15, תל אביב. שעות פתיחה: 12:00-24:00 אתר <<< טלפון: 03-6337171  פייסבוק: לחץ כאן <<< אינסטגרם: לחץ כאן <<<   אתר:

גנצ'יה Gancia עם מבעבעים לסילבסטר

בשנת 1859, קארלו גנצ'יה המציא את "מבעבע מוסקטו" הראשון – כך היין המבעבע האיטלקי הראשון נולד… ממבעבע מוסקטו ועד לספומנטו אסטי, גנצ'יה היה חלוץ הצלחת ייצוא היין האיטלקי. כיום, יקב גנציה מפיק מנעד מכובד של יינות פרימיום מבעבעים זוכי פרסים מן הכרמים שבצפון איטליה, כולל פרוסקו, מוסקטו ד'אסטי, אסטי וכן מוסקטו רוזה. גנצ'יה: היין המבעבע האיטלקי המקורי.

יין מבעבע גנצ'יה

  • גנצ'יה אסטי – הטעמים הצימוקיים של גנצ'יה אסטי מאוזנים בחומצה פירותית טבעית ומרעננת וסיומת חדה ונקייה, למרות המתיקות הדבשית. היין נהדר כאפטריף מענג או כיין למסיבות, אירועים וחגיגות, ואף לצד עוגת פירות ופודינגים. 7.5% אלכוהול. מחיר 49.90 שקלים.
  • גנצ'יה פרוסקו – גנצ'יה פרוסקו מופק ממבחר של ענבי גלארה ממחוז ונטו, צפון איטליה, בהתאם למסורת ותרבות יין ארוכה באיזור זה. הפרוסקו מפגין בשומת עדינה ורמזים ללחם, תפוזים ולימונים, כמו גם ניחוחות של תפוחים ירוקים וצהובים. הטעם בושמתי, עדין, חלק, טרי ונעים. הרב-גוניות, הקלילות והרעננות  ינעימו את כל סוגי החיך. 11.5% אלכוהול. מחיר 49.90 שקלים.
  • גנצ'יה מוסקטו רוזה – גנצ'יה מוסקטו רוזה מופק ממבחר ענבים מצפון איטליה, שנבצרו בסלים קטנים כדי לשמר ת הבשומת והטעם. זהו יין מבעבע אדום מתוק, מוסקטו רוזה מיוחד לא רק בשל צבעו הבהיר והבועות הבוהקות, אלא גם בשל הטעם החלק הרב שכבתי. בשומות של ורדים, אפסרסקים ופטל. 11.5% אלכוהול. מחיר 49.90 שקלים
  • גנצ'יה ברוט – צבע קש בהיר עם גוונים ירקרקים. טעם קליל, יבש עם רמזים של מינרלים ופרחים, תוך שהוא שומר על יציבות ורעננות מיוחדת. ליין בשומת פירותית, רעננה ועוצמתית, עם רמזים לפירות לבנים ופרחי בר. היין נהדר לאוכל, הודות לטעם היבש ולרעננותו – אפריטיף מושלם. הוא גם יתאים לצד מנות דגים מן הים התיכון, סלטים קלים ורוטב בשר לבן. 11% אלכוהול. מחיר 49.90 שקלים.

תבואות עם סירופ מייפל אורגני טהור

תבואות – סירופ מייפל אורגני (צילום אייל קרן)

תבואות המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים משיקה סירופ מייפל אורגני טהור. הסירופ מופק מעצי מייפל הגדלים בקנדה, והוא 100%  טהור ואורגני, ללא תוספות. הסירופ מופק מעץ מייפל-הסוכר (Acer saccharum) הנקרא בעברית אֶדֶר-הסוכר. מרבית עצי המייפל גדלים בקנדה ובצפון ארה"ב, ובקנדה עצמה מפיקים כ-80% מהכמות הכוללת של המייפל בעולם. הסמל על דגל קנדה הוא עלה של עץ מייפל.

לדברי הנטורופתית טל בן דוד, סירופ מייפל טהור מכיל מגוון מינרלים, בהם: ברזל, סידן, אבץ, אשלגן ומגנזיום. המייפל מכיל הרבה סוכר, אך הוא עדיף על סוכר פשוט (לבן או חום) שכן האינדקס הגליקמי שלו מעט נמוך יותר (בדומה לדבש).

סירופ מייפל משמש תוספת מתוקה קלאסית למגוון מנות מתוקות: פנקייקים, עוגות, עוגיות, ופל בלגי, לביבות מתוקות מגבינה או מתפוחי עץ בחג החנוכה, וכמילוי מפתיע בסופגנייה. כמו כן, בדומה לשימוש בדבש ובסילאן, סירופ המייפל משתלב נהדר במגוון מתכונים כגון רוטב לסלט ירוק, מרינדה לעוף או פרגית, משרה לדג סלומון אפוי בתנור, לתיבול ירקות כתומים ועוד.  מחיר 25.90 שקלים (צנצנת 235 מ"ל). פרטים באתר <<<

רוסקי סטנדרט עם מהדורה מוגבלת לכבוד סוף השנה האזרחית

מותג הוודקה רוסקי סנדרט הוציא לקראת חגיגות השנה האזרחית בקבוק מעוטר וחגיגי במיוחד. את בקבוקי מותג וודקה רוסקי סטנדרט – אוריגינל, פלטיניום, גולד והמהדורה המוגבלת ניתן למצוא בחניות והרשתות ברחבי הארץ. יבוא: חברת יורו סטנדרט.

מחירים לבקבוקי 700 מ"ל:

  • רוסקי סטנדרט אוריגינל / רוסקי סטנדרט מהדורה מוגבלת  – 59 שקלים
  • רוסקי סטנדרט פלטיניום – 70 שקלים
  • רוסקי סטנדרט גולד – 85 שקלים

דיפלומט עם בירה סייגון ספיישל

סייגון ספיישל (צילום יח"צ חו"ל)

בשורה לאוהבי הבירה בישראל עם בירת לאגר חדשה – סייגון ספיישל. עולם הקולינאריה האסייתי אהוב על ידי הישראלי וייבוא הבירה האיכותית מהווה השלמת החוויה לצרכן. בירת סייגון ספיישל  מיוצרת בקווי ייצור מודרניים בעלי טכנולוגיית תסיסה ייחודית בשילוב עם המסורת ארוכת השנים של המבשלה ליצירת תסיסה נעימה. מתכון של 100% לתת ארומטי מהחיטה מבטיח טעם נהדר וארומה יחידה במינה.

בירת סייגון ספיישל מיוצרת במבשלת Sabeco Brewery שהיא אחת מבין מבשלות הבירה הפופולאריות ביותר בוייאטנם ומיובאת לישראל על ידי חברת דיפלומט. בקבוק 330 מ"ל. 4.9% אלכוהול. השיג במסעדות האסייתיות המובילות.

ביאנקי ברוט Bianchi Brut

ביאנקי ברוט ארגנטינה (צילום יח"צ חו"ל)

עם 85 שנות ניסיון בעסקי היין, משפחת ביאנקי הפכו לחלוצים בפיתוח היין הארגנטינאי. דון וואלנטיו ביאנקי, מייסד היקב, נולד באיטליה ועבר לארגנטינה בשנת 1928, שם הוא גילה את שאיפת חייו כשהקים יקב לייצור יין משובח. היקב והכרמים ממוקמים בסאן רפאל, דרומית לעיר מנדוזה. שנים של עבודה קשה, שיפורים מתמידים ומחויבות לאיכות אפשרו לבודגאס ולנטין ביאנקי להיות חלק מטרואר D.O.C. San Rafael . הדור הבא של היקב שם לעצמו מטרה לייצר מגוון יינות חדשים ולשווקם ברחבי העולם. היום היקב מפיץ
לכ- 40 מדינות בעולם.

היין המבעבע הזה עשוי מענבי שרדונה ופינו נואר מכרמים D.O. San Rafael, Mendoza Finca Las Paredes. התסיסה השניה בבקבוק, נעשתה בשיטת שמפיין. התוצאה, יין מבעבע בסגנון צרפתי. בגוון בהיר ירקרק. בעל ניחוח נהדר של פירות ושמרים. חלק, מאוזן ומרענן. 12% אלכוהול. מחיר: 69 שקלים. שיווק אדום כהה.

UNDURRAGA Demi Sec

אנדורגה סמי סק (צילום יח"צ חו"ל)

יקב UNDURRAGA הוקם בשנת 1885 בצ'ילה. זהו אחד היקבים היוקרתיים ביותר בצ'ילה, נמכר בלמעלה מ- 70 מדינות. ליקב מגוון רחב של טעמים עם יינות באיכות גבוהה.

UNDURRAGA מתבלט בחדשנות, פיתוח כרמים באזורים שונים בצ'ילה ואיכות בלתי מתפשרת של יינות. היינן Carlos Concha הוא היינן הראשי של סדרת היינות המבעבעים המונה 10 סוגים. המבעבע אנדורגה סמי סק עשוי 100% ענבי שרדונה. צבע צהוב חיוור עם גוונים ירקרקים. בועות אחידות היוצרות כתר קלאסי. בפה טרי ופירותי מזכיר מתיקות של תפוח וקומפוט אגסים. מחיר 49 שקלים. שיווק אדום כהה.

UNDURRAGA BRUT

אונדורוגה ברוט (צילום יח"צ חו"ל)

המבעבע אנדרוגו ברוט עשוי 60% ענבי שרדונה ו- 40% ענבי פינו נואר צבע צהוב חיוור עם ברק בהיר. בועות קטנות שעולות דרך הזכוכית ויוצרות זר עדין. בפה יין יבש, עם חומציות מאוזנת המובילה לגימור מושלם. ארומה של פירות סתיו כמו תפוח וחבוש. מחיר 49 שקלים. שיווק אדום כהה.

מבשלת Menabrea עם בירת ביונדה

בירה מנבראה (צילום יח"צ חו"ל)

מבשלת Menabrea משיקה בישראל את בירת מנבראה ביונדה – בירת בוטיק פרימיום איטלקית. מבשלת MENABREA הקיימת מאז 1846 ממוקמת למרגלות הרי האלפים האיטלקיים, בעיר ביאלה, בגובה 800 מטר מעל פני הים. בזכות חומרי הגלם האיכותיים, ההבשלה הארוכה והמים הטהורים מהאלפים לבירה טעם מלא, מאוזן ומעודן. עד היום זכתה ב-9 מדליות זהב וכסף באליפות העולם לבירה בשיקאגו.

בירת ביונדה מאופיינת בגוף עגול ומרירות בינונית. בטעם מעודן, ארומות פירותיות/ פרחוניות הנובעות מהשמרים הנבחרים לתהליך הבישול. מומלצת במיוחד עם אוכל איטלקי, בעיקר עם פיצה ופסטה. 4.8% אלכוהול. מחיר כ- 15 שקלים. להשיג במסעדות איטלקיות נבחרות.

B&D עם חליטות סוויטי חדשות

בטר אנד דירפנט – תה ירוק עם סטיביה (צילום תהילה צלניקר)

B&D – בטר אנד דיפרנט, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון, מציגה לקראת החורף חליטות תה סוויטי Sweet Tea  – חליטות פרחי קמומיל ותה ירוק המשלבות בתוך שקיקי התה עלים טבעיים וירוקים של צמח הסטיביה, כך שמתקבל תה מתוק באופן טבעי. הסדרה מושקת באריזות חדשות ומהודרות, המכילות אריזות אישיות ואטומות של שקיקי התה.

הנטורופתית טל בן דוד מציינת כי צמח הסטיביה מוכר כממתיק טבעי ונטול קלוריות, והוא מתאים לשומרים על המשקל וגם לחולי סוכרת. לפרחי הקמומיל ולתה הירוק מיוחסות סגולות רבות לפי הרפואה הטבעית. התה הירוק מכיל נוגד חמצון חזק במיוחד EGCG. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות על התה הירוק מראים כי שתיית תה ירוק מסייעת לירידה במשקל, מפחיתה כולסטרול, מחזקת את מערכת החיסון, וכך מקטינה סיכון למחלות שונות. הקמומיל נחשב לצמח מרגיע המסייע בהתמודדות עם הפרעות עיכול, מצבי מתח, חרדה, זיהומים ונדודי שינה.

להכנת החליטה: מרתיחים מים טריים, מוסיפים השקיק לכוס או למאג וממתינים כ-3-2 דקות. מחיר אריזה (25 שקיקים): 17-15 שקלים.

מבצעים

DORINA עם מבצע נקוי מדפים לחג

DORINA- סט של 3 תחתונים מתחרה חוטיני וברזילאי (צילום יח"צ)

לכבוד סוף השנה מציע דורינה – מותג ההלבשה התחתונה, מבצע ניקוי מדפים. 50% הנחה על קולקציית החורף עד 31/12/2017.

להשיג בחנויות ההלבשה התחתונה הנבחרות.

KIWI עם מבצע סוף שנה

KIWI (צילום דניאל אליסטר)

50% הנחה על קולקציית האופנה לא כולל נעליים, בייסיק, פרומו ומוצרי קופה. אין כפל מבצעים. לחברי מועדון. דוגמא למבצע – סריג ינשוף במקום 129 ב- 60 שקלים. חולצת קופים 35 שקל במקום 70 שקל מכנס 55 שקלים במקום 110 שקלים.

המבצע בתוקף עד 31/12/2017. אין כפל מבצעים.

לתינוק לילד ולצעיר

BABYZEN עם YOYO+ by Air France

כבר בשנת 2012, חזו יזמי המותג BABYZEN, את הייחודיות שמלווה את ההורים מיום הלידה ועד המעבר לטיולון. היזמים פיתחו את העגלה הראשונה והיחידה המאפשרת נשיאה של העגלה למטוס, בעיצוב ייחודי וקומפקטיות שלא נראתה לפני כן, אשר העניקה להורים ברחבי העולם, מפאריס ועד שנחאי, את הפתרון האידיאלי לנסיעה בדרכים עירוניות ולטיסות בכל העולם עם הילדים.

עגלת היויו+ זמינה בצבעים אופנתיים רבים, ועכשיו בשילוב כוחות עם חברת התעופה הצרפתית Air France מתווסף צבע חדש במהדורה מיוחדת בצבעי חברת התעופה, צבע כחול נייבי עם הדפס ייחודי, המסמל את הגישה הדינמית של החברה.

קומפקטית, קלת משקל ומושלמת לנסיעות, מורשית עלייה למטוס, בעלת אפשרות קיפול ביד אחת וידית לנשיאה נוחה על הכתף. כל הבדים נשלפים וניתנים לכביסה.

https://www.youtube.com/watch?v=1TetrfU1CBI

היתרונות: קלת משקל- 5.8 ק"ג בלבד, קיפול ופתיחה ביד אחת במהירות ובקלות, נהיגה נוחה ביד אחת עם מערכת "נהיגה קלה" בלעדית, קומפקטית במיוחד, מתאימה לחללים הקטנים ביותר ונכנסת בתא האחסון העילי במטוס, בדים נשלפים וכביסים, סל אחסון XXL, 4 בולמי זעזועים איכותיים, רצועת נשיאה מרופדת, גגון ארוך לעריסת ניובורן, פאוץ' אחסון בגב הטיולון, גגונים המספקים הגנת UPF 50+ מפני השמש, כיסויי גשם להגנה מלאה על העגלה, בורד טרמפיסט המאפשר נשיאה של עד 20 ק"ג.

מוצרים משלימים לשדרוג החוויה: מתאמים לסלקל, מתקן לכוס, שמשייה, שק שינה, תיק טיסות.

מחיר ניובורן: 3,150 שקלים, מחיר טיולון: 2,170 שקלים (עגלת הניובורן כוללת ערכת +0 וערכת +6).

להשיג באולם התצוגה של IBB GROUP, הנביאים 55 רמת השרון. פרטים באתר <<< בטל': 03-5407999 ומשווקים מורשים.

אוכל ואלכוהול

יפהל'ה הירושלמית עוברת מקום ומתרחבת

יפהל'ה ירושלים (צילום יפהל'ה)

מסעדת יפהל'ה, שנפתחה לפני כשש שנים ברחוב יד חרוצים, עברה לאחרונה למשכנה החדש ברחוב מעשה חושב 6, ירושלים. לדברי איציק בנין (40), מבעלי המסעדה, "החלטנו לשנות את מיקומה של המסעדה בגלל שהביקוש החל לעלות על ההיצע. חלל המסעדה הקודם היה קטן מידי בכדי להכיל את מספר הלקוחות הגדל, ולכן חיפשנו מקום גדול יותר שיוכל להכיל כמות רבה של סועדים. לשמחתנו, המעבר למיקום החדש גם הביא לעלייה בכמות הלקוחות", מוסיף בנין.

בימים אלו, מרחיבה המסעדה גם את השירותים שהיא מציעה. "שטח המסעדה החדש כולל שתי קומות. בקומה הראשונה נמצאת המסעדה, שכוללת הן שטח מקורה והן מרפסת מטופחת, בהם ניתן לשבת. בקומה השנייה, שנמצאת עדיין בשיפוץ, אנו מעוניינים להפעיל אולם לאירועים קטנים של עד 150 אנשים" אומר בנין. "כחלק מהשינוי שעוברת המסעדה, בכוונתנו לשנות את אופייה בשעות הערב, כך שהיא תהפוך לשיפודיה". המסעדה מספקת כיום אוכל למוסדות, למשרדים ולמחזיקי כרטיס "סיבוס". כמו כן, מציעה המסעדה שירותי קייטרינג לאירועים של עד 300 אנשים.

מסעדת יפהל'ה היא עסק משפחתי, שנמצאת בבעלותם של יפה סבג, בנה עוזי, וחתנה איציק בנין. סבג, תושבת שכונת נחלאות, שאחראית על הבישולים במסעדה, מבשלת מגיל 16 ועבדה לאורך השנים במטבחים רבים. כמו כן, במסעדה עובדים עוד שני בני משפחה.

לצורך השינוי בעלי מסעדת "יפהל'ה" נעזרו בשירותי הייעוץ העסקי והמימון של מט"י ירושלים.

פרטים נוספים באתר <<< ובדף הפייסבוק <<<

קופיקס חזרה ל-5

supercofix סופר קופיקס קניון אבנת פ"ת (צילום יח"צ)

רשת קופיקס הכריזה על הורדת המחיר וחזרה להציע לצרכן הישראלי קפה ב-5 שקלים ותפריט עשיר ומגוון חדש. לדברי הרשת לאחר ההכרזה ושינויי המחיר, הקהל מצביע ברגליים ובסניפי הרשת כבר משתרכים תורים. מוצרי הרשת המוגדלים – הטוסטים והסלטים אזלו מהסניפים. כבר בשעות הצהריים המוקדמות ובעקבות הביקוש עבר מפעל קופיקס לייצור סביב השעון וכל עובדי המטה גויסו גם הם לקווי הייצור. מנכ"ל הרשת יקי ודמני גויס אף הוא לטובת עבודה באחד הסניפים.

יקי ודמני מנכ"ל קופיקס גרופ : "הקשבנו לצרכנים והם מצביעים ברגליים! משמח לראות את הסניפים מלאים ואת הלקוחות מפרגנים ומרוצים. התגובות שאנחנו מקבלים מחממות את הלב…חזרנו והתקבלנו בחיבוק מדהים על ידי הצרכן הישראלי….נכון לבוקר, נרשם ביקוש גבוה למוצרים המוגדלים ב-8 שקלים המהווים למעלה מ-50% מהמכר !

הסלטים המוגדלים המוצעים ב-12 שקלים אזלו מן המלאי ואנו פועלים הלילה לייצור מוגבר של מוצרים בכדי לענות על הדרישה… אני קורא לכולם להגיע ….זו ההזדמנות המשותפת של כולנו להוכיח שאפשר בשיתוף פעולה עם הצרכן להוריד מחירים ולתת מוצרים איכותיים וגדולים יותר …אנחנו מתחייבים להמשיך, לחדש ולהפתיע…". אז מה חדש:

  • קופיקס פלוס+ – מוצרים מוגדלים במחיר של 8 שקלים, שיתנו מענה לדרישת הצרכנים למוצרים ומנות גדולות יותר כגון: קפה, מיצים, כריכים, מאפים, מרקים ועוד . לדוגמה; קפה רגיל (250 מ"ל) יחזור למחיר של 5 שקלים וקפה גדול (370 מ"ל) יוצע ב – 8 שקלים.
  • תפריט עשיר חדש הכולל מגוון חידושים כגון: לחמניות סביח, 3 סוגי חביתות, פרנה עם  שווארמה צמחונית ושקשוקה, מאפה חמאה שקדים, טוסטים גדולים, מגוון עוגות, קינוחים ועוד, שיוצעו גם הם ב-8 שקלים .
  • ארוחות שלמות במגשים במחיר של 15- 12 שקלים, לדוגמה: ארוחת ילדים הכוללת נגיסי תירס בתוספת פסטה ברוטב עגבניות/תפוחי אדמה/אורז במחיר של 12 שקלים, ארוחת סושי צמחוני/סלמון (במארז הכולל 6 יחידות עם  רטבים ומקלות אכילה) ב-12 שקלים, ומבחר סלטים (בשילובים של חסה, ביצה, גרגירי תירס, גבינה, טונה, כולל רטבים ) במחיר 12 שקלים.
  • FOODIES- מותג חדש אותו משיקה החברה. קו מוצרים  ייחודי שייוצר במפעלה ביבנה לחברות קייטרינג, הסעדה, אירוח ואירועים שיציע מגוון רחב של מוצרים ייעודיים ו"תפורים" לפי הזמנת הלקוח. מוצרים למשרדים ואירועים –  קופיקס מחדשת עם קו מוצרים לאירוח, לאירועים ולמשרדים עם מגשי אירוח ייחודיים ועוגות טעימות, כולל עוגת יום הולדת לילדים, והכל במחירים מפתיעים ביותר ובהזמנות מראש. (לדוגמה מגש אירוח הכולל 16 סנדוויצ'ים במחיר 70 שקלים, עוגת שוקולד עם סוכריות המתאימה לימי הולדת – 60 שקלים).
  • קופיקס נכנסת לתחום מוצרי הקפה – משיקה לראשונה ליין מוצרי קפה פרימיום שיוצע בסניפי הרשת, יופנה גם לרשתות קמעונאיות נוספות ויכלול קפסולות קפה וקפה מגורען מיובש בהקפאה. גולת הכותרת היא כניסתה של קופיקס לתחום הקפה השחור המקורי כאשר היא מובילה שיתוף פעולה עם מותג הקפה השחור הוותיק "אל נח'לה" שייצר עבורה קפה שחור תחת השם "קופיקס קפה אל נחל'ה", קפה אותנטי עם ובלי הל. סדרת הקפסולות כוללת שלושה טעמים שונים, COFIX BLEND  SAFARI, TROPICANA ותוצע במארזים של 8 יחידות ובמחיר של 10 שקלים. סדרת מוצרי קפה נמס מיובש בהקפאה תוצע בשלב ראשון ב- 2 גדלים שונים: 50 גר'  – במחיר 5 שקלים ו-100 גרם ב -10 שקלים. קפה שחור- אל נח'לה עם ובלי הל  יוצע בשני גדלים –  70  גרם ב- 5 שקלים  ו 120 גרם ב 8 שקלים.

ב- 2018 הרשת מתכוונת לשלב בחלק מסניפיה מכונות יוגורט, תנורי אפיה, כאשר הדגש יינתן להשקה של קו למוצרי בריאות ללא סוכר, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

יקי ודמני מנכ"ל קופיקס גרופ : "זכות גדולה נפלה בחלקי להוביל את קופיקס יחד עם מנהליה, עובדיה, זכייניה וספקיה אל הדור החדש של המהפכה הצרכנית שהיא עשירה יותר, טעימה יותר והכול במחירים שטרם נראו בארץ. הסניפים בעיצובם החדיש והמבחר האיכותי החדש יוצרים חוויה שאין דומה לה. כמנכ"ל החברה תפקידי היה להקשיב ללקוחות ולהתאים את עצמנו לבקשותיהם והכי חשוב להמשיך ולשפר, לחדש, לרגש  ולהפתיע כל פעם מחדש. מדהים איך הקונספט התפשט בכל רחבי העולם ואתו הפניות לקבל זיכיונות במדינות נוספות. עוד מותג ישראלי שאנחנו מאמינים שיהיה שגריר נאמן של המדינה".

קופיקס במספרים: 60,000 לקוחות ביום, 18 מיליון לקוחות בשנה, 32 מיליון יחידות מכירה בשנה.

תאגיד המיחזור אסופתא בעתירה לבג"צ להרחיב את הפיקדון גם על בקבוקי משקה גדולים

השבוע הוגשה לבג"צ עתירה נגד השר להגנת הסביבה, ח"כ זאב אלקין בדרישה לחייב את המשרד להחיל את דמי הפיקדון גם על בקבוקי משקה גדולים (בג"ץ 9864/17). בעתירה נטען כי למרות ממצאי דו"ח ביקורת שהוזמן על ידי המשרד, אשר קבע כי תאגיד אל"ה, הנשלט על ידי חברות המשקאות, לא עמד ביעדי האיסוף והמיחזור שנקבעו בחוק הפיקדון, נמנע השר מלאמץ את מסקנות הדו"ח ולהורות על הרחבת חוק הפיקדון על מכלי משקה גדולים (1.5 ליטר ומעלה). בהתאם להוראות חוק הפיקדון, ככל ששיעור איסוף מכלי המשקה הגדולים היה נמוך מ-47% מסך מכלי המשקה ששווקו, אמור החוק להיות מורחב באופן אוטומטי, כך שיחול פיקדון גם על מכלי משקה גדולים.

העתירה הוגשה בשמה של חברת אסופתא תאגיד מיחזור בע"מ העוסקת באיסוף, מיון ומיחזור של מכלי משקה על ידי עורכי הדין קובי בר-לב, בילה כהנא לוינזון ואדווה פרץ-עובדיה ממשרד עורכי דין נשיץ, ברנדס, אמיר ושות'.

הרקע לעתירה הינם נתוני דו"ח ביקורת שהוזמן על ידי המשרד להגנת הסביבה ממשרד רואה החשבון ימין ג'ורג'י ושות', במטרה לבדוק את אמיתות הדיווחים שהגיש תאגיד אל"ה, חברה בבעלות 4 חברות המשקאות הגדולות (החברה המרכזית למשקאות, יפאורה תבורי, מי עדן וטמפו) בדבר שיעורי האיסוף והמיחזור של מכלי המשקה הגדולים.

מנתוני דו"ח הביקורת עולה תמונת מצב עגומה בדבר אי סדרים חמורים, ובהם: דיווחים כפולים בגין אותם בקבוקים; שימוש בשיטות חישוב שונות על מנת "לנפח" לכאורה את המספרים שהוצגו על ידי אל"ה בדו"ח מטעמה; דיווחים מטעים בנוגע למקורות איסוף הבקבוקים; ליקויים בהערכות פחת ייצור; היעדר אסמכתאות בדבר ייצוא הבקבוקים לחו"ל; וכן מחסור במסמכים המוכיחים שהבקבוקים אכן הועברו למפעלים בעלי תקן מתאים למיחזור.

עוד התברר כי שיעור האיסוף של מכלי המשקה הגדולים בפועל, אינו מתקרב לאלה שדווחו על ידי אל"ה עבור חברות המשקאות, למעלה מ-60%, וכי הללו עומדים בפועל רק על כ- 37% בלבד מכלל מכלי המשקה הגדולים ששווקו בשנת 2016. אם לא די בכך, הרי שמדו"ח הביקורת עולה כי שיעור מחזור מכלי המשקה עומד על כ-10% בלבד בעוד שאל"ה דיווחה עבור חברות המשקאות על שיעורי מחזור של 100% ממכלי המשקה שנאספו. כלומר, גם מיכלי משקה גדולים שכן נאספו על ידי אל"ה, כמעט שלא מוחזרו.

לפי החוק, אי העמידה ביעדי האיסוף אמורה לגרור קנסות של הטלת כפל פיקדון על חברות המשקאות, כאשר מן הפרסומים עולה כי מדובר בתשלום לקרן לשמירת ניקיון של כ-80,000,000 שקלים, וכן לגרור הטלת עיצומים כספיים בגין הדיווחים אשר התברר כי אינם משקפים את המציאות בפועל.

אספותא טוענת בעתירתה, כי מדבריו של אלקין כפי שנשמעו בדיון במליאת הכנסת עם פרסום הדו"ח בתקשורת, עולה כי הוא מנסה לגרום לפרשה החמורה דנן "להתפוגג", על מנת שלא יצטרך להכריע בשאלת נתוני שנת 2016. בכך יפגע אמון הציבור בשלטון החוק, תגרם פגיעה סביבתית כתוצאה מלכלוך רשות הרבים ויינתן פרס לחברות המשקאות שלא עמדו ביעדי החוק. בעתירה מתבקש בג"צ להורות לשר אלקין להחליט באשר לשיעור איסוף מכלי המשקה הגדולים, בשים לב לממצאיו החמורים של דו"ח הביקורת.

ירון ברדוגו, מנכ"ל תאגיד המיחזור אסופתא: הציבור, ומקבלי ההחלטות, חייבים להבין כי במשך שנים תאגיד המיחזור  הפרטי אל"ה בבעלות חברות המשקאות הגדולות עשו ככל שביכולתם על מנת למנוע את החלת חוק הפיקדון גם על בקבוקי המשקה המשפחתיים. זאת מתוך חשש לפגיעה בהכנסותיהם ומתוך רצון לחמוק מהקנסות הקבועים בחוק על אי עמידה ביעדי המיחזור. לא משום סיבה אחרת.  הדו"ח שהזמין המשרד לאיכות הסביבה מוכיח כי רק תמריץ כלכלי יגרום לציבור לאסוף ולמחזר בקבוקים, בדיוק כמו בבקבוקי המשקה הקטנים. לדבריו, רק כ- 20% ממכלי המשקה הגדולים נאספים במחזוריות לעומת 80% ממכלי המשקה הקטנים עבורם הציבור מקבל כסף לכל בקבוק שמחזיר. "הגיע הזמן שגם על מכלי משקה גדולים, שמזהמים פי 3 מקטנים, ישלמו לציבור וכך מדינת ישראל תגיע ל 80%-90% איסוף ומיחזור".

"בנוסף", אומר ברדוגו, "מכלי המשקה הגדולים ברובם נצרכים בבתי הצרכנים ולכן הרבה יותר קל למחזר אותם, פשוט מגיעים לסופר הקרוב ומזדכים עליהם במכונות אוטומטיות, שאר יפרסו ברחבי הארץ עם הרחבת החוק-  כך זה עובד בלמעלה מ 50 מדינות בעולם".

המסעדה Express במבצע בירה ללא תחתית

בירה צוננת להתחיל את הערב (צילום אביבה בר)

'המסעדה' – רשת מסעדות שכבר מנהלת שני סניפים מרשימים בראשון לציון (דוד סחרוב 22) ובתל אביב (רחהארבעה 18 פתחה לאחרונה סניף חדש במתכונת 'Express' ברחוב קרליבך 39, תל אביב. הרשת יצאה במבצע חדש לבלייני העיר תל אביב – בסניף החדש יוצעו בירות ללא תחתית (בעלות של 20 ש"ח לבירה הראשונה) לכל המבקרים לאחר השעה 20:00.
את החזון להקמת הסניף מגדיר אמיר בן שטרית, בעלי הרשת: "לאחר פעילות רבה ברחוב הארבעה עם המסעדה שלנו, הבחנו בצורך אמיתי לאוכל מהיר, איכותי ובמחיר הוגן שמתאים לכל כיס. מדובר באזור חם במיוחד ותנופת הבנייה של מבני מגורים ובתי עסק עוד בעיצומה. בין השכונות החדשות (לדוגמא פרויקט הבנייה של גינדי) ובין השכונות הוותיקות (קריית ספר, אזור הבימה וכו') זו פנינה מבחינתו ואנחנו מאמינים שבשנים הקרובות האזור רק יילך ויגדל. אנחנו שואפים לתת מענה לכל העובדים באזורי העסקים וכן לילדים שמחפשים ארוחה זריזה וטעימה אחרי בית הספר, כמו גם למשפחות לארוחת הערב או לבליינים המחפשים אחר נשנוש לילי.
המודל העסקי שלנו מתמקד במנות גדולות ומשביעות מחומרי גלם איכותיים ושירות לכמות סועדים גדולה, וזה מה שמאפשר לנו להציע מנות כמו המבורגר איכותי, שמסעדות באזור מתמחרות אותו ב-59 שקלים, במחיר שהוא רבע מזה".
בסניף החדש תוכלו להנות מ- Street food איכותי במיוחד, מנות טעימות ומשביעות בעלויות נוחות ומשתלמות לכל כיס: 15 שקלים למנות עיקריות,3-7  שקלים לתוספות, 8 שקלים לשתייה קלה, 10 שקלים בירות ויין, 5 שקלים צ'ייסרים ו-15 שקלים למשקאות סמודי'ס במגוון טעמים.
מבצע 'בירה ללא תחתית' בכל יום לאחר השעה 20:00 בעלות של 20 שקלים לבירה הראשונה. שעות הפעילות: כל ימות השבוע (כולל שישי ושבת) בין השעות 12:00 – 24:00.

המועצה לצרכנות בדרישה לקיצור הזמן להטמעת הסימון האדום על מוצרי מזון מזיקים

המועצה לצרכנות מציעה לקבוע תקופת הסתגלות והוראת שעה אחת בלבד בת 18 או 24 חודשים בלבד. כזכור, ההצעה של משרד הבריאות עומדת על 2 תקופות הסתגלות בנות 18 חודשים כל אחת, דהיינו 36 חודשים בשתי פעימות.

ג'וש גולדשמיד, מנכ"ל המועצה לצרכנות: "הארכת הזמן עד לגמר ביצוע בפועל של הסימון האדום על מוצרי מזון מזיקים, עלולה לפגוע בצרכנים ואף בעוסקים כפי שהם ציינו. 2 תקופות הסתגלות בנות 18 חודש כל אחת עלולות לבלבל את הציבור ולפגוע ביכולתו להבחין בין מזון מזיק יותר לבריא יותר ויש לבחון התקנת הוראת שעה אחת בלבד.

הדבר יאפשר ביתר קלות גם ליצרנים להיערך, לאור דבריהם כי נדרשים זמן ומשאבים רבים להיערך לכל שינוי ושינוי, כולל הטמעת הרגלי הצריכה והטעם של הצרכנים שבהם הם תלויים".

המועצה הישראלית לצרכנות מברכת על קידום התקנות בנושא סימון תזונתי על מוצרי מזון,  משום שמדובר בנושא חשוב כחלק מתוכנית ממשלתית רחבה יותר, אשר מטרתה להביא להגברת מודעות הציבור לרכיבים מזיקים במזון כגון סוכר, נתרן ושומן, ולהביא להפחתת התחלואה והתמותה הנובעות מצריכת מזון מזיק. התקנות המוצעות מנגישות מידע חשוב זה לצרכן ומאפשרות לו לקחת אחריות על בריאותו ועל רכיבי המזון שהוא וילדיו צורכים.

לעמדת המועצה, אין ממש בטענות כי עלות הטמעת התקנות תגרום לעליית מחירים משמעותית, שכן הניסיון מוכיח כי המחיר לצרכן נקבע בהתאם ובהמשך למצב התחרותיות.

לאור נתוני משרד הבריאות שהוצגו רק לאחרונה, המשקפים עלייה מדאיגה בתחלואה כתוצאה מתזונה לקויה (30% מתלמידי כיתות ז' וכ- 60% מהמבוגרים כבר סובלים מהשמנת יתר ומדינת ישראל נמצאת במקום השני בעולם בתחלואה בסוכרת ובמקום הראשון בקטיעות איברים בכל שנה כתוצאה מסוכרת בעיקר), חשוב שמשרד הבריאות יבחן אף התערבות והגבלה על השימוש ברכיבים מזיקים, בלי קשר לסימון התזונתי, כפי שכבר נעשה ונבחן במדינות שונות, בכדי להשפיע על בריאות הציבור בדגש על עצירת ההתדרדרות הבריאותית של הצרכנים כתוצאה מחוסר מודעות מספיקה.

אופנה ועוד

Alcon עם עדשות המגע הצבעוניות Freshlook לסילבסטר

עדשות מגע צבעוניות יומיות וחודשיות, בעלות מראה טבעי או דרמתי, המתאימות הן למי שמעוניין בשינוי צבע עיניים בלבד והן למי שזקוק גם לתיקון ראייה. הסדרה כוללת מגוון של צבעים ומאפשרת תחושת נוחות בעין מיד עם הכנסתן: ירוק ג'מסטון, אפור, דבש, כחול ספיר, טורקיז, סגול, שקד ועוד.

הגוונים מתאימים הן למי שמעוניין בשינוי עדין של צבע העין או בשינוי משמעותי יותר בשילוב עם הצבע הטבעי של העין. העדשות בעלות טכנולוגיית הדפסה ייחודית in 3 1 למראה חדש אך טבעי.

מחיר חבילה של 10 עדשות יומיות 120 שקלים וחבילה של 2 עדשות חודשיות 138 שקלים.

https://www.youtube.com/watch?v=qancsjVQK-k

להשיג ב"אופטיקה הזורע", גרנד קניון, חיפה

גלריה יוניטי ארט עם מתנות יודאיקה

צילום מריה שרייבר

עמותת UNITY ART נוסדה על ידי גב' מריה פרייגר בשנת 2014 כעמותה ללא כוונות רווח במטרה לסייע לאמנים ישראלים ולתמוך בהם. העמותה פועלת בפריסה ארצית רחבה ומקיימת קשרים ושיתופי פעולה עם גופים ומוסדות ציבוריים בארץ ובחו"ל לקידום אומנות, תרבות וחינוך. באירועי העמותה משתתפים גם ילדים וגם בני נוער מכל רחבי הארץ, העוסקים באומנות ובמוזיקה.

מיום היווסדה עמותת ארגנה כי 50 אירועים: תערוכות, פסטיבלים וירידים כולל תצוגות אופנה, הפנינג לילדים ולכל המשפחה,ימי כיף למשפחות, ארגונים וחברות.

בגלריה של עמותה שנפתחה באפריל 2016  מתקיימים תערוכות, סמינרים, סדנאות, תצוגות בגדי של מעצבים, כיתות אמן ומפגשים. הגלריה מציגה מבחר ענק של מתנות מעוצבות ומקוריות ומוצרי יודאיקה מיוחדים במגוון עצום שאין באף מקום אחר ממיטב המעצבים. סטים של פמוטים, זכוכית, חנוכיות, תליונים  ועוד… במחירים ללא תחרות. כל המוצרים תוצרת כחול לבן.

עמותה תומכת באמנים צעירים ואמנים שבתחילת דרכם, אמני מלאכות יד, מעצבי בגדים ותכשיטים ובעלי מקצוע בתחום היופי והבריאות. אחד הכיוונים החשובים של העמותה – תמיכה בילדים מוכשרים.  Unity Art דוד רזיאל 6 ת"א. פרטים באתר <<< ובפייסבוק <<<

DUCK (דאק) עם סדרת ג'ל נוזלי לניקוי האסלה עם פורמולה חדשה

דאק – סדרת ג'ל נוזלי לניקוי האסלה עם פורמולה חדשה ב7 ניחוחות חדשים (צילום אפרת אשל)

חברת אס. סי ג'ונסון מרעננת את מותג DUCK (דאק) בארץ ובעולם ומשיקה מוצרים חדשים לסדרת ג'ל נוזלי לניקוי האסלה עם פורמולה חדשה ויעילה, בעוצמת בישום חזקה במיוחד. ישראל נמנית על המדינות הראשונות המשיקות את המהלך עם סדרת ג'ל ניקוי האסלה של המותג דאק (DUCK) , המוביל בתחום ניקיון השירותים.

מדובר בג'ל נוזלי לניקיון האסלה הכולל פורמולה חדשה, יעילה במיוחד, המשמידה 99.9% מהחיידקים  מנטרלת ריחות רעים ומותירה ניחוח מרענן . הסדרה מונה 7 ניחוחות, בהם חמישה קיימים: רענן, הדרים, ים, פריחה מרעננת וטרופי ומשיקה שני ניחוחות חדשים: מנטה עדין ולבנדר. ניחוח מנטה עדין הנו ניחוח חדשני וייחודי בשוק הישראלי המעניק תחושת ניקיון עוצמתית. ניחוח לבנדר הוא הניחוח המוכר והאהוב של אס.סי.ג'ונסון, אשר מגיע גם לסדרת הנוזל עם עוצמת בישום גבוהה.

הניחוחות החדשים מתווספים לסדרת המוצרים הקיימת, ומרחיבים את המשפחה למגוון ניחוחות עשיר, טרנדי ועדכני אשר מאפשר לכל אחד למצוא את הניחוח המועדף עליו.

הפורמולה החדשה של דאק חזקה, חכמה ויעילה יותר, עם ריכוז גבוה של בישום ובמרקם ג'ל ייחודי ויעיל במיוחד, ההופכת את פעולת הניקוי לקלה יותר: מנטרלת ריחות לחוויית ניקיון טובה יותר , ללא ריח לוואי, במרקם ג'ל המעניק כיסוי גדול יותר בעת הניקוי, עם צבע נוזל נעים ומיוחד המעניק כיסוי מלא וחוויית בישום טובה יותר תוך כדי השמדה של 99.9% חיידקים ובקטריות.

הפורמולה החדשה של דאק עם עוצמת בישום חזקה וגבוהה במיוחד, ומכילה שמני בישום ייחודיים המפיצים את ריחם תוך נטרול הריחות הרעים, מרעננים את חדרי השירותים ומותירים בהם ניחוח מרענן לאחר פעולת הניקוי. מחיר 8.90 שקלים.

רכב

אופל עם אינסיגניה החדשה Opel INSIGNIA

ש.י.ר שלמה יבוא רכב, משיקה בישראל את "אופל אינסגיניה" החדשה, המובילה את קטגוריית רכבי המנהלים, עם מגוון ייחודי של חידושים עדכניים ותוספות ברמה הגבוהה ביותר. אופל אינסיגניה החדשה תהווה שלב נוסף בחיזוק מעמדה של אופל בשוק המקומי כמותג איכותי וחדשני, בקטגוריית רכבי המנהלים.

בסוף העשור הקודם השיקה אופל את האינסיגניה שהציבה סטנדרטים חדשים של יוקרה ואיכות בסגמנט המשפחתיות הגדולות, מה שהעניק לה את תואר מכונית השנה באירופה לשנת 2009. האינסיגניה החדשה, כמו קודמתה, תציב סטנדרטים חדשים וגבוהים בסגמנט המנהלים עם מרווח פנימי עצום ותהיה מכונית הדגל של אופל בשנים הקרובות.
האינסיגניה החדשה יוצרה ותוכננה על מנת שנהג הרכב ירגיש בסביבה נוחה, בטוחה וחזקה, עם עיצוב מרשים ואלגנטי המקנה תחושה יוקרתית. עם האינסיגניה החדשה צפויה אופל להמשיך את תנופת ההצלחות שלה בשוק הישראלי, כשהיא תציע ללקוח חבילה יוצאת דופן של ביצועים, בטיחות ואיכות.

  • האינסיגניה החדשה מביאה איתה סגנון עיצוב דינאמי יחד עם נגיעות ייחודיות מקוריות. חרטום האינסיגניה החדשה מציג את החזית העדכנית של המותג, ותגיע גם בדגמי הגרנדלנד והקרוסלנד X, עם שכבה רוחבית חדשה ויחידות תאורה גדולות ובולטות, המתעקלות אל תוך הכנפיים הקדמיות.
  • האינסיגניה החדשה מבוססת על פלטפורמת E2 שפותחה במרכז המחקר והפיתוח של אופל בגרמניה. המעבר לפלטפורמה החדשה איפשר לאופל להפחית ממשקל הדגם כ- 175 ק"ג לעומת הדגם היוצא – לדגם הבסיס משקל של 1,400 ק"ג.
  • הנדסת האנוש המתקדמת שיצרו מתכנני האינסיגניה יצרה פנים רכב מאוורר במיוחד, מעוצב ומותאם הן לנהג והן לנוסעים. מרחב תנועה ומושבים מרווחים, לצד תא מטען גדול בעל נפח 490 ליטרים הגדול ב-130 ליטרים מהגרסה הקודמת, מספקים תחושת נוחות, מרווח ומרחב מקסימליים.

האינסגניה החדשה מגיעה עם 2 תצורות מנוע:

  • גרסת 1.5 ליטר טורבו ומנוע 1.5 ליטר טורבו המספק 165 כו"ס, וצריכת דלק חסכונית.
  • מנוע 2.0 ליטר המספק 260 כו"ס, בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים, מעניקים חווית נהיגה חזקה ודינאמית עם ביצועי מנוע מהגבוהים בקטגוריית רכבי המנהלים. האינסיגניה החדשה מאפשרת לנוהג ברכב לבחור בין מצבי הנהיגה – מערכת להפחתת רעש אקטיבי  לנסיעה שקטה, לבין מערכת המספקת את צליל המנוע במלוא עוצמתו.

בנוסף לכך גרסת ה 2.0 ליטר מגיעה עם מערכת הנעה כפולה 4X  4 המחלקת אוטומטית את המומנט בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים ובין גלגל ימין ושמאל האחוריים, מוסיפה כוח לגלגלים וכך מביאה לאחיזת כביש טובה יותר ליציבות ובטיחות מקסימליות. המתלים הממוחשבים  FlexRide Premium מאפשרים מעבר חלק בין סגנונות נסיעה שונים, אשר בלחיצת כפתור ניתן לבחור בין נהיגה ברכב פנאי (TOUR) לבין נהיגה ברכב ספורטיבי, קשוח ואגרסיבי (SPORT). כל אלו משתלבים בתיבת הילוכים חדשנית וקומפקטית בעלת 8 הילוכים (AT8) המייעלת את עבודת המנוע.

  • האינסיגניה החדשה מציגה את חבילת הבטיחות אקטיבית מסוג  ה-OpelEye – חבילת מערכות בטיחות מקוריות ובין המתקדמות ביותר בתעשיית הרכב הנסמכת על מצלמת ומערך רדארים, באמצעותם מתאפשר ניטור של סביבת הרכב ויצירת מערכת התראות מקיף לנהג על סכנות בדרך. חבילת ה-OpelEye מגיעה כסטנדרט בכל רמות הגימור.
  • נוסף למערכת ה-Intellink כוללת האינסיגניה החדשה רשימת אבזור עשירה הכוללת כסטנדרט בכל הדגמים מערכת בקרת אקלים אלקטרונית עם שליטה נפרדת על הטמפרטורה לנהג ולנוסע, בקרת שיוט עם מגביל מהירות הנשלטת מגלגל ההגה, חיישן תאורה להפעלה אוטומטית של אורות הדרך, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים ומראה מרכזית מתכהה נגד סינוור בלילה.

מחירים:

  • ENJOY 1.5 ליטר  169,900 שקלים
  • INNOVATION 1.5 ליטר 189,900 שקלים
  • INNOVATION 2 ליטר 239,900 שקלים
  • INNOVATION PREMUIUM 1.5 ליטר 209,900 שקלים
  • INNOVATION PREMUIUM 2 ליטר 249,900 שקלים
  • OPC-Line Premium 2 ליטר  289,900 שקלים

רוכב אופנוע שרכב ללא ביטוח חובה יקבל  פיצויים לאחר שנפצע בתאונה

תושב בני ברק, אב לשמונה ילדים, כבן 47, רכב על אופנועו ללא ביטוח חובה. במהלך רכיבתו בכביש 4 בנתיב הימני מתוך שלושה נתיבים, סטה לפתע רכב פרטי מהנתיב האמצעי ופגע בו. הרוכב עף מהאופנוע והוטח בעוצמה בקרקע, האופנוע עלה עליו ומחץ את רגלו השמאלית. הוא פונה באמבולנס לבית החולים כשהוא סובל משפשופים וחבלות קשות ברגליו. חרף העובדה ששוחרר לביתו עוד באותו היום, הכאבים המשיכו ללוות אותו ואף החריפו. למחרת, בהגיעו לבית החולים הוא אושפז ונותח ברגלו באופן דחוף ובהמשך אף נותח בשנית.

לפני כשנתיים הוגש נגד הנהג הפוגע כתב אישום, בגין סטייה מנתיב נסיעתו וגרימת נזק של ממש לרוכב האופנוע. שופט בית משפט השלום לתעבורה, רועי פרי, הרשיע את הנהג הפוגע בסעיפי כתב האישום וגזר עליו פסילה על תנאי ל-3 חודשים ולמשך 3 שנים – וקנס כספי נמוך.

לדברי עוה"ד קרן זיסו, העובדה שרוכב האופנוע לא היה מבוטח בביטוח חובה, שללה ממנו את האפשרות לתבוע פיצויים במסגרת חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים (הפלת"ד). בשל כך לא נותרה בידו ברירה, אלא לתבוע פיצויים במסגרת פקודת הנזיקין בעילת רשלנות ולטעון כי התאונה ארעה באשמתו של הנהג הפוגע. על כן, הגישה פרקליטתו קרן זיסו, תביעה נזיקית נגד נהג הרכב הפוגע ונגד חברת הביטוח 'שומרה' שביטחה את רכבו בביטוח חובה. התביעה הוגשה לבית משפט השלום בהרצליה אצל השופטת יפעת אונגר ביטון.

במסגרת התביעה הציגה עוה"ד זיסו את הרשעתו של הנהג הפוגע בהליך הפלילי – כהוכחה לאשמתו הבלעדית להתרחשות התאונה. חברת הביטוח טענה לאשם תורם של רוכב האופנוע, אולם, לבסוף   השתכנעה בנסיבות התאונה ובאשמתו המוחלטת של הנהג הפוגע.

"אם התאונה הייתה מתרחשת באשמתו של רוכב האופנוע– לא היו מגיעים לו פיצויים", מוסיפה עוה"ד זיסו, "כמו כן, אם הייתה מתגלית ראיה המצביעה על אשם תורם של רוכב האופנוע– פיצוייו היו מופחתים".לאור העובדה כי חברת הביטוח השתכנעה בנסיבות התאונה לרבות באשמתו המוחלטת של הנהג הפוגע, התייתר המשך ההליך בבה"מש והתביעה הסתיימה בפשרה מחוץ לכתלי בהמש"פ, לפיה פיצתה  חברת הביטוח 'שומרה' את רוכב האופנוע בכ-250 אלף שקלים.

קיה עם פרס העיצוב המצטיין לדגמי ריו, סטינגר ונירו

יצרנית הרכב הקוריאנית, קיה, זכתה זו השנה ה-8 ברציפות, באות העיצוב המצטיין לשנת 2017 בקטגוריית רכב. השנה זכו העיצוב של דגמי Rio compact hatchback, Stinger fastback sports sedan ודגם Niro hybrid crossover.

פרטים על התחרות והזוכים <<<

כלמוביל עם אאוטלנדר 2018 אבזור בטיחות משודרג

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל משדרגת את אבזור הבטיחות בכלל דגמי האאוטלנדר. לצד אבזור הבטיחות הקיים, יתווספו כסטנדרט מערכות בטיחות מקוריות ומתקדמות של היצרן לכל דגמי האאוטלנדר הנמכרים בישראל, כולל PHEV החל מדגמי הבסיס. בין המערכות החדשות:

  • בקרת שיוט אדפטיבית – (ACC – Adaptive Cruise Control) המאפשרת שמירת מרחק קבוע מהרכב מלפנים על ידי שימוש ברדאר לייזר ומצלמה.
  • בלימה אוטונומית – (FCM – Forward Collision Mitigation), מערכת עזר המזהה כלי רכב, הולכי רגל ודו גלגלי. מתריעה ואף תבלום את הרכב באופן אוטונומי (במהירויות של עד 65 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל ו80 קמ"ש בזיהוי כלי רכב).
  • מערכת המאפשרת שליטה אוטומטית באורות הגבוהים (AHB – Automatic High Beam).
  • מערכת התראה לסטייה מנתיב (LDW – Lane Departure Warning).
  • דגמי ה-Premium ו- PHEV Luxury יקבלו בנוסף מערכת  BSW- מערכת התרעה על שטח מת ו- RCTA- (Rear Cross-traffic Alert), התרעה על רכב חוצה מאחור.

בנוסף, תשודרג מערכת המולטימדיה Connected Car למערכת חדשה מבית כלמוביל בעלת מסך 8" בטכנולוגיית G4 LTE.

מערך הבטיחות הקיים כולל בנוסף: 7 כריות אוויר כולל אפשרות לנטרול כרית אוויר נוסע, מערכת אקטיבית לבקרת יציבות, מגבר בלם בבלימת חרום (BAS), איתות בבלימת חירום, מערכת למניעת נעילת גלגלים מבוקרת מחשב, מערכת לחלוקת עוצמת בלימה, מערכת עזר לזינוק בעליה (HSA), ניטור לחץ אוויר בצמיגים (TPMS), מבנה רכב מחוזק (RISE), בקרת יציבות (ASC) ובקרת אחיזה (TCL). בדגם Elite קיים גם מערך חיישני חניה היקפיים, מערכת למניעת האצה פתאומית לא רצויה (UMS – Ultrasonic Missacceleration Mitigation System) ופנסי ערפל קדמיים מסוג LED.

האאוטלנדר הינו מכלי הרכב המאובזרים והחסכוניים בקטגוריה עם גיר CVT רציף המציע שיפור בתאוצה, הפחתת פליטת המזהמים, טווח רחב יותר של יחסי ההעברה והקטנת החיכוך. בשילוב עם מנוע בנזין מתקדם בנפח 2 ליטר, עם 150 כו"ס, מציע האאוטלנדר ביצועים מעולים, נוחות נסיעה משופרת ותחושה חלקה במיוחד של העברת הכוח.

כללי

השירות הבולאי עם מארז בולים מיוחד לציון 20 שנים לעמותת אור ירוק

השירות הבולאי השיק מארז בולים חדש לכבוד 20 שנות פעילותה של עמותת אור ירוק. המארז, שיופק גם בשפה האנגלית יכלול חמישה בולים חדשים שעוסקים בנושאים הקשורים לבטיחות בדרכים שהעמותה מקדמת ומתמקדת לאורך שנות פעילותה:

  • בול "כללי זהירות בדרכים"
  • בול "חוצים על הפסים" שעוסק בחציית כביש בטוחה במעבר חציה
  • בול "חגורים לחיים" המדגיש את חשיבות חגירת חגורת בטיחות בכל נסיעה ברכב
  • בול "רוכבים בטוח" המבקש לעודד חבישת קסדה בכל רכיבה על אופניים
  • בול "חיים של זה"ב" אשר מחזק את משמרות הזהב אשר מגנים על הילדים בדרך אל בית הספר.

מתוך איגרת הברכה המצורפת למארז הבולים: "עמותת "אור ירוק" הוקמה לפני כ-20 שנה על-ידי אבי נאור, לאחר שבנו רן ז"ל נהרג בתאונת דרכים. העמותה הוקמה כמלכ"ר, מיזם פילנתרופי שמטרתו להפחית את הקטל בדרכים ולהשפיע על תרבות הנהיגה בישראל. "עמותת אור ירוק" פועלת בתפר שבין המגזר הראשון – הממשלתי למגזר השני – הפרטי. תפקידה לעודד את הממשלה להירתם למאבק בקטל בדרכים, באמצעות העלאת הנושא לסדר-היום הלאומי ובאמצעות יוזמות אזרחיות.

אלפי אזרחים מתנדבים במסגרות הפעילות המגוונות שמציעה העמותה, וכך  מדי שנה יוצרים קשר  ישיר עם  מאות אלפי אזרחים, הנחשפים לתוכן מקצועי בהרצאות, הדרכות, פעילויות חווייתיות וליווי אישי. הפעילות נועדה להעלות את מודעות האזרחים לסכנות בדרך, והיא פניה היפות של החברה האזרחית של ישראל. עם השנים הפכה העמותה למוקד ידע מרכזי בתחום הבטיחות בדרכים, ורבות מהמלצותיה אומצו על-ידי הרשויות הרלוונטיות. עם זאת, עוד עבודה רבה לפניה והיא תמשיך לפעול ללא ליאות כדי להקטין את הקטל בדרכים, מתוך האמונה העמוקה המניעה אותנו, ולפיה התאונות אינן גזירות גורל אלא מחדל הניתן למניעה".

אלעד גולדברג מ- ebay: תעשיית המסחר האלקטרוני בארץ שווה 65 מיליארד שקל

אלעד גולדברג ebay (צילום מוטי מילרוד)

תעשיית המסחר האלקטרוני בישראל מגלגלת 65 מיליארד שקלים בשנה, כך חשף אלעד גולדברג, מנהל הפעילות העסקית של ebay בישראל בוועידת הדיגיטל של The Marker בתל אביב. "בישראל יש יותר קונים באיביי מאשר סין, יפן וברזיל", אמר גולדברג.

"יש 65 מיליארד שקל שקורים בלי שאף אחד עשה כלום. אם נחבר את הדברים ביחד אפשר לעשות משהו יותר גדול מזה", הוסיף גולדברג. "ישראל עשתה את זה בהייטק. לקחנו את ההון האנושי שלנו ובנינו משהו חדש. הכסף הגדול לאו דווקא נמצא בקונים. אנחנו רוצים לעודד הקמת מרכזי פיתוח בארץ. יש כאן גם הון אנושי של מהנדסים וגם הון של סוחרים".

"למעלה משבעה מיליון ישראלים קנו השנה באינטרנט. 2.5-3 מיליון קנו פעם-פעמיים בחודש. 60 אלף סוחרים ישראלים מוכרים באינטרנט. יש כמה חברות סופר מצליחות בישראל, לצדן יש תעשייה שלמה של ספקים. שווי תעשיית המכירות מישראל השנה: 10 מיליארד שקל. יש בישראל 30 מרכזי פיתוח של חברות בין לאומיות בתחום האי-קומרס. יש 300 סטארטאפים שזה תחום העיסוק הבלעדי שלהם. החברות הגדולות בעולם בוחרות בישראל. תעשיה של 40 מיליארד שקל בגודל שלה, לא כולל משכורות וספקים".

"ישראלים ייצאו באיביי 12 מיליון מוצרים השנה", פירט מנהל הפעילות העסקית. "רק בישראל יש את השילוב של הדברים האלה, הקונים מספר אחד בעולם, המוכרים מספר אחת והטכנולוגיה".

שחל עם דפיברילטורים לציבור הרחב

בישראל נמכרים כ- 1,500 דפיברילטורים מדי שנה לשוק העסקי והמוסדי (לא כולל בתי חולים וקופות חולים). שחל מציעה כעת פתרון שירות כולל, לניהול הדקות הראשונות הקריטיות להצלת חיים: מכשיר דפיברילטור דובר עברית, הדרכת תפעול, מוקד חירום, יעוץ רפואי בחירום ומשלוח ניידת במקרה הצורך.

על רקע פרסום הנתונים הרשמיים, המצביעים על מחלות לב כסיבת המוות השנייה בישראל, חברת שחל מציעה מכשירי דפיברילטורים דוברי עברית בשוק הפרטי והעסקי, במסגרת מנוי לחבילת שירות, הכוללת את המכשור רפואי בעלות  מותאמת, הדרכת תפעול,  מוקד חירום, יעוץ רפואי בחירום ומשלוח ניידת במקרה הצורך. על פי גורמים בשוק המכשור הרפואי נמכרים בישראל כ- 1,500 דפיברילטורים מדי שנה לשוק העסקי והמוסדי (לא כולל בתי חולים וקופות חולים).

על פי נתוני הלמ"ס שפורסמו לאחרונה סיבת המוות השכיחה בישראל לשנת 2015 היא מחלת הסרטן ואחריה מחלות לב. בשנת 2015 נפטרו בישראל 44,266 תושבים, כרבע  23.5% מכלל הנפטרים נפטרו מכלל מחלות הלב וכלי הדם. ממחלות לב (ללא מחלות לב ראומטיות) נפטרו 14.4% מהנפטרים. מחלות לב גרמו ל-14.8% מהפטירות בקרב גברים ול-14.0% מהפטירות בקרב נשים.

דום לב יכול לקרות לכל אחד בכל מקום בכל זמן. מדובר במצב חירות קרדיולוגי שבו הלב מפסיק לפעול והדם מפסיק לזרום ממנו ובחזרה. בארה"ב יש יותר מ- 356,000 מקרי דום לב בשנה. דפיברילטור  Defibrillator- הוא מכשיר המחזיר קצב לב לפעולה סדירה על ידי מתן שוק חשמלי ללב, באמצעות שתי אלקטרודות שמצמידים לגוף החולה בסמיכות ללב. השוק החשמלי משתק רגעית את פעולת הלב וכך, כאשר הלב חוזר לפעולה, הוא יכול לפעום בצורה סדירה. הפעולה עצמה נקראת דפיברילציה. השימוש העיקרי במכשיר זה הוא במצב דום לב פתאומי. מרבית אירועי דום לב מתרחשים מחוץ לבית החולים ולכן ביצוע החייאה ע"י  אדם לא מיומן, בהדרכה טלפונית ממוקד רפואי עד  להגעת צוות הרפואי, מגדיל  דרמטית את סיכויי ההישרדות.

 

עלו החודש

נושאים פופולריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *