מה חדש על המדף של דני בר

מבצעים לחנוכה הקרוב ||| יין ואוכל לרוב ||| שבוע המטבח האיטלקי והאקדמיה למטבח האיטלקי בישראל ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה, רכב ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

דומינו'ס פיצה עם פיצה ללא גלוטן

פיצה ללא גלוטן ברשת דומינו'ס פיצה (צילום דן פרץ)

דומינו'ס פיצה, השיקה פיצה ללא גלוטן. הפיצה החדשה מצטרפת למגוון הפיצות הייחודיות שהשיקה דומינו'ס פיצה בשנים האחרונות עבור קהלים שונים החל מפיצה מחיטה מלאה, פיצה טבעונית, פיצת שף ועכשיו גם פיצה ללא גלוטן. לרגל כניסתה של הפיצה ללא גלוטן, הרשת נערכה קרוב לשנה ובכלל זה ביצעה תהליך מקיף של פיתוח מוצר, החלפת קמח הדורום עימו פותחים הפיצ'יולים של דומינו'ס את הבצק ידנית לקמח תירס נטול גלוטן, הכשירה את העובדים כך שתהליך הכנתה מתבצע בכלים נפרדים, לחלוטין אך יש לקחת בחשבון שהפיצה נאפית בתנור משותף ובסביבת עבודה הכוללת גלוטן ולכן עלולה להכיל שאריות ועקבות של גלוטן.

כפי שצוין מעלה, תהליך פיתוח הפיצות החדשות היה ארוך וקפדני וכלל מחקר רקע מעמיק, בדיקות מקיפות ושימוש בקבוצות מיקוד במטרה להגיע למוצר הטוב ביותר. בשיתוף עם חברת Green-Lite, העומדת בתקן האיכות GMP לסביבה ללא גלוטן, דומינו׳ס פיתחה בצק ייחודי המרכיב בין היתר עמילן טפיוקה, עמילן תירס וקמח סויה. על מנת לייחד את הפיצה, דומינו'ס ללא גלוטן מוצעת בצורת ריבוע, בגודל משפחתי של 31X31 ס"מ. ניתן להזמין את הפיצה החדשה גם בגרסה הטבעונית המומלצת בעבור הנמנעים מלקטוז ומגלוטן או בעבור הקהל הטבעוני. עם הכנסת הבצק החדש לתפריט דומינו'ס, לקוחות יוכלו לבחור את סוג הבצק המועדף עליהם לצורך הכנת הפיצה כבר בתחילת התהליך, מקמח מלא, לבן, או ללא גלוטן ועליו יוכלו לבנות את הפיצה האישית שלהם.

מחיר הפיצה ללא גלוטן 74.9 שקלים. לרגל ההשקה תציע דומינו'ס פיצה מבצע השקה: מחיר משפחתית דומינו'ס ללא גלוטן + 2 תוספות יהיה 74.9 שקלים בעוד מחיר 2 משפחתיות ללא גלוטן + 2 תוספות יעמוד על 110.9 שקלים. צילום: דן פרץ

קוקי עם סדרת מוצרים חדשניים להגשה ואירוח

סדרת קוקי (צילום אפרת אשל)

לאחר שנים רבות בהן צבר מוניטין ואמון בזכות שקיות הצלייה שהפכו לשם גנרי לקטגוריה "שקיות קוקי", מתרחב המותג ונכנס למוצרים נוספים בתחום הכנת האוכל במטבח. במסגרת זו, משיק המותג בימים אלה סדרת מוצרים עם חדשנות וייחודיות, שיעניקו פתרונות לעבודה קלה, נוחה ונקייה יותר במטבח. סדרת קוקי החדשה כוללת את המוצרים הבאים:

  • תבנית פלוס – תבנית אלומיניום שלבסיסה מוצמד נייר אפייה היוצר הפרדה בין המזון לתבנית. נייר האפייה מייתר את הצורך לשמן את התבנית ומונע מהאוכל להידבק לתבנית. מגיע ב-2 גדלים L x 3 יח' / XL x2 יח'. מחיר 11.90-9.90 שקלים
  • דפי קוקי – יריעות לתבנית התנור, מתאימות לצלייה של עוף, בשר, דגים, אנטיפסטי, דגים או כל מאכל שעד היום לכלך את התבנית משומן. עם דפי קוקי, אשר אטומים יותר מנייר אפייה, השומן לא עובר לתבנית ושומר אותה נקייה ויבשה. 25 יח' במארז במחיר 15.90-12.90 שקלים
  • רדיד אלומיניום כוכבים עם סכין חיתוך – רדיד אלומיניום עם סכין חיתוך, קל ונוח לשימוש, מעוטר בכוכבים יפים אשר מסייעים גם להפחתת הידבקות המזון לרדיד. מחיר 26.90-22.90 שקלים
  • ניילון נצמד עם סכין חיתוך – ניילון לעיטוף מזון, הנצמד מעולה לכל כלי. 120 מ' באריזה קומפקטית הנכנסת לכל מגירה במטבח. מחיר 21.90-24.90 שקלים
  • תבניות אלומיניום שמחות – תבניות אלומיניום צבעוניות, מתאימות לאפייה, צלייה, הקפאה וקירור. בצבעים שמחים שילדים אוהבים: ורוד וכחול. מגיע בשני גדלים: אינגליש קייק (5 יח' במארז), מלבניות (3 יח' במארז) ובמחיר 11.90-9.90 שקלים

דורות עם מגשית עשבי תיבול לבישול איטלקי

מגשית עשבי תיבול לבישול איטלקי של חברת דורות (צילום ארקדי רסקין)

חברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, משיקה מגשית תיבול חדשה באריזת נוחות להקפאה: עשבי תיבול לבישול איטלקי. התיבול החדש ישווק במגשית מעוצבת בנראות החדשה של דורות, 8 יחידות גדולות יותר המותאמות לבישול מנות בסגנון איטלקי, ים תיכוני. לאריזה תצורף חוברת מתכונים להכנת מנות מבוססות מגשית התיבול החדשה. עשבי תיבול לבישול איטלקי מתאים למנות איטלקיות וים תיכוניות בהן פסטות, פיצות, פוקצ'ות, עוף, בשר, דגים וירקות. מאפשר יצירתיות וחידוש בהכנת מנות המוכרות למשפחה, בקלות ובמהירות. נוח וזמין תמיד לשימוש – אין צורך להחזיק את מגוון עשבי התיבול במקרר, מוציאים מגשית מהמקפיא ושולפים את הקוביות ישירות למנה לשדרוג הטעמים באופן פשוט וקל ולהנאה מטעם משובח.

מגשיות התיבול המחודשות של דורות מהווים מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול. החברה משווקת שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד, במגשיות נוחות מוקפאות בכמויות מדודות המאפשרות שימוש לפי הטעם. מחיר 8-12 שקלים למגשית 70 גרם (8 יחידות).

מגשית עשבי תיבול לבישול איטלקי של חברת דורות (צילום ארקדי רסקין)

ברילה עם פסטת פתיתים גם למרק בצורת כוכבים

ברילה. פסטה כוכבים (צילום אפרת אשל)

מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, ברילה , משיק בימים אלה פסטת פתיתים גם למרק, בצורת כוכבים (סטלינה) במרקם וצורה שילדים אוהבים במיוחד. הפסטה בעלת מרקם נגיס ובגודל מיניאטורי, עשויה מחיטת דורום משובחת שהופכת את בצק הפסטה למוצק יותר וכך הוא לא מתרכך לגמרי בזמן הבישול. חיטת הדורום עשירה ברמת חלבונים גבוה, ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. הפסטה מצטרפת למגוון פסטות של המותג בצורות, גדלים וחיתוכים שונים, המשווקות בישראל.

פסטה כוכבים שומרת על צורתה המיניאטורית גם לאחר הבישול, לכן מתאימה בדיוק לכף המרק. הפסטה מהווה בסיס איכותי לכל מנה, וניתן להשתמש בה במתכונים מגוונים: כתוספת מעשירה למרקים, כפתיתים שילדים אוהבים, עם תבשילי ירקות, תוספת לתבשילי קדרה חורפיים, מלווה ברטבים שונים ועוד. פסטת הפתיתים מתאימה לילדים ולמבוגרים. זמן בישול 6 דקות בלבד. מחיר אריזה 500 גרם: 5.90-7.90 שקלים.

אחוה עם מארז רוגעלך – מאפה שמרים במילוי בטעם שוקולד

רוגעלך 400 גרם אחוה (צילום יעל האן)

אחוה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות בסדרת המאפים מתוצרתה: רוגעלך – מאפה שמרים במילוי בטעם שוקולד. עוגיות הרוגעלך החדשות מבית אחוה עשויות מבצק שמרים פריך ממולאות קרם שוקולד, נימוחות בפה ובעלות טעם עשיר של אפייה ביתית. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 400 גרם, מתאימות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ לחמם לפני ההגשה.

מחיר 7 – 8 שקלים לאריזת 400 גרם.

סנו עם רב מגבת לספיגה מירבית לאחר טיגון ותבניות אלומיניום

לכבוד חנוכה, סנו, מציעה שני מוצרים שיסייעו בהכנת מאכלי החג ובאירוח:

  • סנו סושי רב מגבת ג'מבו – מגבות נייר פרימיום, באריזת חסכון של 6 גלילים רגילים בגליל ענק אחד. 75 מגבות הנייר שבגליל, בגודל 27 ס"מ X 28 ס"מ כל אחת,  מיוצרות מתאית נקייה ומתאימות למגע עם מזון (מבלי להותיר סיבים על המזון) ולניקוי וניגוב משטחים. נוח במיוחד וחוסך את החלפת הגליל בתכיפות. גליל הג'מבו חוסך נפח אחסון עצום בעגלת הקניות ובבית וכן חוסך בפסולת קרטון. בנוסף, לדפים שבגליל "קו ניקוב" מיוחד המאפשר שימוש חסכוני, כך משתמשים בכמה ניירות שצריכים מבלי לבזבז.
  • תבניות אלומיניום חד פעמיות לאפיה, חימום ואחסנה בתנור של מאכלי החג. 2 יחידות של תבניות אלומיניום בגודל אקסטרא-לארג' עבות וחזקות במיוחד.

עוף טוב עם סדרה מוצרי DELI בטעם אותנטי של מעדניות ה- DELI מניו-יורק

עוף טוב מרחיבה את מגוון המוצרים בסדרת מוצרי ה- DELI ומשיקה שלושה מוצרים חדשים בהשראת מעדניות ה- DELI בניו-יורק שמתמחות במוצרים ומאכלים ייחודיים ביניהם: כריכי DELI המהווים אטרקציה קולינארית בעיר הגדולה. בסדרת מוצרי ה- DELI החדשה שלושה מוצרים איכותיים ועסיסיים:

  • סלמי איטליאנו עם גרירי חרדל, כתף בקר עסיסי וקורנביף ניויורקי. סלמי איטליאנו עם גרירי חרדל- מקור הסלמי הוא במטבח האיטלקי. בעבר היה אהוד בקרב האיכרים האיטלקיים בשל היותו מוצר בשרי הניתן לאחסון בטמפרטורת החדר. הסלמי המסורתי מורכב מתערובת בשר בקר עסיסי עם תערובות תבלינים מעודנות. בשל תהליך קצר יחסית, הסלמי האיטלקי בעל מרקם רטוב במקצת המקנה לו עסיסיות. משווק באריזת 240 גרם.
  • כתף בקר עסיסי – עשוי מנתח בקר איכותי שלם בתיבול עדין של שום וחרדל. הכתף בקר הוא שדרוג לכל כריך, מתאים במיוחד לכריך עסיסי ומפנק לטוסטים  בשריים, כך ניתן להרגיש את טעם הבשר המשובח והעסיסיות שבו. משווק באריזת 200 גרם.
  • קורנביף ניו-יורקי בתיבול ארומטי- עשוי מנתח שלם של חזה בקר בנגיעות תערובת תבלינים של חרדל ופלפלים באפייה עדינה בתנור. הקורנביף נחשב למוצר פרימיום מפנק ומשדרג בקלות כל כריך. הקורנביף הינו השחקן הראשי בכריך "הרובן" האמריקאי שם מוגש חם לאחר ששהה זמן קצר בגריל וכולל בין היתר פרט לקורנביף ולחם השיפון, כרוב כבוש וחרדל. משווק באריזת 180 גרם.

כל מוצרי ה- DELI מיוצרים ללא צבעי מאכל, ללא גלוטן וללא מונוסודיום גלוטמט ועם תבלינים טבעיים בלבד. סדרת מוצרי ה- DELI החדשה מצטרפת למוצרי ה- DELI של עוף טוב שהושקו לפני כשנה בהם: פסטרמה אמריקה סטייל, פסטרמה כמו ברומניה, פסטרמה מפולניה וסלמי פפרוני פיקנטי. מחיר כ- 19.90 שקלים לאריזה.

אחוה עם סדרת מוצרי חלוה חדשה

חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות של אחוה (צילום יעל האן)

חלוה מיוצרת מטחינת שומשום הידועה כמזון בריא, מזין ועשיר בוויטמינים ומינרלים. רבים מגדירים את החלוה כממתק הבריא ביותר וכמזון הבריאות המתוק ביותר. חלוה מתוצרת "אחוה" הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל ועומדת בראש מותגי החלוה לשנת 2016.

אחוה, משווקת סדרת מוצרי חלוה חדשה: חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות. בין טעמי החלוה שישווקו, פירות יבשים, דבש שקדים, תפוז ופולי קקאו, פיסטוק ועוד. החלוה תשווק במיכלים של 3 ק"ג שבהפיכתם נראים כעוגה עשירה ויפיפייה. בנוסף, תשווק החלוה גם במארז מוכן, מגשית ארוזה במשקל 200 גרם. המחיר, על פי מדיניות המחירים של אחוה, במחיר היכרות של 5 – 6 שקלים אריזת 200 גרם.

הסקוטית עם בירות ממבשלת Brunehaut בלגיה

בירה ס מרטין טריפל ממבשלת ברונהאוט (צילום אסף לוי)

הסקוטית מבית ישרקו – המייבאת ומשווקת יינות, אלכוהול ומזון, של המותגים המובילים בעולם, משיקה, סדרת בירות פרימיום מבלגיה כשרות, ללא גלוטן ובירות נזירים ממבשלת Brunehaut  – בראסרי דה ברונהאוט. בירות בורנהאוט זוכות בפרסים ובתחרויות בינלאומיות ומופצות בכ- 26 מדינות ברחבי העולם.

בשנת 1890 ייסדה משפחת אלארד את מבשלת ברונהאוט בגיגניס, שבבלגיה תחת השם "מבשלת סט ג'וזף". המבשלה התפרסמה במהירות באזור בזכות בירות ה"דרואיד" וה- ברונהאוט 8". בשנת 1991 החליטה המשפחה לעשות מעשה ולבנות מבשלה חדשה לגמרי, ולעבור למיבנים חדשים וגדולים יותר. ובתוך כל זה לשמר את כל אופייה של המבשלה המסורתית ואיכות הבירה. גם כיום מוטו המשפחה הוא "שילוב מודרניות ומסורת" – בעשייה, ניהול ושיווק.

מאחר והמשפחה עדיין ממשיכה להשתמש בטכניקות מסורתיות וממשיכה להתסיס את הבירות תסיסה שניה בבקבוקים ומכלים. ומגדלת את השעורה בעצמה, בחווה סמוכה למבשלה – והתוצאה מגוון בירות אורגניות שכולן ייחודיות ואיכותיות. בירות ברונהאוט אורגניות מכילות פחות מ- 8 חלקים למיליון של גלוטן ומוגדרות לכן – בירות ללא גלוטן. מגוון הבירות בישראל כולל 5 סוגים. 2 מהן טעמנו:

  • ברונהאוט אורגנית טריפל –אורגנית ללא גלוטן עשויה מלתת ושעורה. תהליך הבירה מיוצרת משעורה אורגנית מקומית בתהליך ייחודי (פטנט) טבעי, שבו מרחיקים את הגלוטן מהבירה. הבירה קלה אבל עוצמתית. צבע זהוב נחושת. ארומה עדינה ופרחונית ומזכירה שמרים טריים. הטריפל היא בירה מלאה, "שמנה" וארוכה. 8% אלכוהול.
  • בראסרי דה ברונהאוט סט.מרטין טריפל – בירה גורמה אמיתית. עשויה ומספר סוגי לתת שעורה, כשות ותערובת תבלינים סודית. הבירה מיוצרת משעורה מקומית, לפי מתכון עתיק יומין ששורשיו במאה ה- 11, בבלגיה. נזירי מנזר סט. מרטין בטורניי הם אלה שיצרו את הבירה לראשונה – בירה המבוססת על סוגים שונים של לתת וכשות, ומועשרת בצמחי תבלין שונים. בסגנון טריפל מנזרים- סשן ביר – מתקתקה ומרשימה. צבע זהבוב כהה עם קצף יציב וסמיח. ארומה עשירה של פירות מסוכרים עם נגיעות של דבש. מלאה טעמים ומרירות קלה. 9% אלכוהול.

המחיר לבקבוק של  330 מ"ל: 13 שקלים.

ישרפוד

בתערוכת ישראפוד השנתית היתה נוכחות מוגברת של נציגויות זרות מפולין, סרי-לנקה, לטביה וגם טורקיה, ששלחה השנה עשרות מציגים וחברות. לא כל מוצר מעניין ומחדש ובחרתי מספר מציגים מעניינים לדעתי:

  • מ.ש רובינפלד עם סופגניות מקמח מלא – החברה, שעיסוקה בתחום האפייה הבריאה, מציגה ליין מוצרי מאפה קפואים מחיטה מלאה וכוסמין. המאפים מוכנים לאפייה. רק להפשיר, להתפיח ולאפות. ליין המוצרים כולל: חלות, לחמניות רגילות ומתוקות, פיתות ולקראת חנוכה, סופגניות מוכנות לטיגון, מחיטה מלאה וכוסמין. רק להפשיר, להתפיח, לזרוק לשמן ולהנות מסופגניה טרייה  וטעימה שסופגת הרבה פחות שמן.
  • ענבי ציון עם Premium Cream –  סדרה חדשה של קרמים על בסיס שומן המיוצרת בטכנולוגיה חדשנית ומתאימה לשילוב בקינוחים, מאפים וגלידות.

  • מונבטים – לחמים מהצומח (צילום לירון זנדמן)

    לחמי מונבטים – סטארט אפ ישראלי – מדובר בסדרה חדשנית של לחמים העשויה משילובים של קינואה, כוסמת, קטניות, דגנים ללא גלוטן, ירקות ופירות. כל חומרי הגלם אורגניים ומונבטים. הסדרה כוללת מגוון של 15 טעמים. לחמי מונבטים אינם מכילים גלוטן, אורגניים וטבעוניים. המוצרים משווקים קפואים (רק להכניס לטוסטר).

  • מאפיית ברמן עם "לחמניות מדברות" –  קבוצת מאפיות ברמן, המובילה בשנים האחרונות מהלכים מתקדמים בענף הלחם, מציגה פיתוח טכנולוגי נוסף, לראשונה בישראל: “לחמניות מדברות” –  לחמניות ברמן אקטיב במגוון כיתובים ואיורים. הלחמניות המדברות יהוו פיתרון להורים השואפים לתת לילדיהם כריך מזין לשעות הלימודים יחד עם חווית אכילה מהנה. בין הכיתובים ניתן למצוא איחולים כגון: “בהצלחה בלימודים”, “שנה מוצלחת”, “♥ אותך” ועוד. האיורים מתכתבים עם עולם האימוג’י ומציגים כלי כתיבה, סרגל, אוטובוס, תרגילי חשבון ועוד. במהלך השנה, מדי מספר חודשים, יושקו כיתובים ואיורים חדשים.
  • יקב תשבי עם  Cruzillesקרוזיל – מותג פרימיום צרפתי ותיק המתמחה בייצור פירות וירקות מסוכרים טבעיים בלבד. בין מוצרי החברה בארץ: פרוסות ליים, פרוסות תפוז דם, רצועות יוזו, סלרי בר, פלפל אדום חריף, מחיות של תפוז ברגמוט ולימון, מיקס פירות לאפייה, מוצרי ערמונים שונים כגון Creme De Marrons Confits ,  Marrons Glacesועוד.

  • כוס ButterflyCup  היא כוס נייר שנסגרת ללא צורך במכסה פלסטיק – ישנה מגמה עולמית הולכת וגוברת לשינוי בכוסות הנייר והמכסים שגורמים לנזק סביבתי עצום ברחבי העולם. ButterflyCup  מביאה חידוש מרענן עם יתרונות לכל הגורמים בשרשרת הצריכה כולל לאיכות הסביבה. המוצר הוא פרי המצאתה של חברה אירית בשם Hanpak ובעלת שלושה פטנטים עולמיים. החברה פיתחה ושיפרה את הכוס במשך ארבע שנים ולפני שלשה חודשים המכונות התחילו לייצר ולספק כוסות למספר מדינות ברחבי העולם.

https://www.youtube.com/watch?v=UkVBZBVxt1Y&t=

  • סרי לנקה הציגה השנה גם אוכל כשר מסרי לנקה וגם מגוון סוגי התה המיוחד של סרילנקה. מועצת התה של סרי לנקה Sri Lanka Tea Board הציעה למבקרים טעימות ודוגמאות של סוגי התה השונים: Uva, Ruhuna, Dimbula ועוד.

במסגרת התערוכה נערכה גם אליפות ישראל פטיסרי-בולנז'רי 2017. האליפות נערכה בחסות איגוד השפים הישראלי.

מראה תחרות הפטיסרי (צילום דן בר-דוב)

מבצעים לחנוכה

גלידריית ג'ף עם סופגניות במילוי גלידה

גלידה וסופגניה (צילום אורה דרוקר, מירו יחסי ציבור)

לכבוד חנוכה, גלידריית ג'ף האיטלקית תגיש סופגניות טריות במילוי גלידה איטלקית במבחר טעמים, עם מבחר תוספות ורטבים. בין הטעמים המיוחדים ניתן למצוא: פררו רושה (אגוזי לוז ושוקולד), פיסטוק סיציליאני, קרמשניט, ג'וני (אגוזים וקרמל), מסקרפונה ומגוון עשיר של סורבטים.

הלקוח מוזמן להרכיב לעצמו סופגניה במילוי גלידה לבחירתו, תוספות של רטבי שוקולד תוצרת בית, קצפת, פירות טריים ומיני אגוזים ומתוקים. המחיר למנה – 19 שקלים.

הבעלים, ג'וני שמשום, צעיר בן 27, מכין את הגלידות בכל בוקר, בכמויות קטנות מחומרים טבעיים בלבד, ללא תמציות וחומרים משמרים. לתשומת לב הטבעונים – המבחר כולל לא פחות מ-12 טעמים טבעוניים, סורבטים וגלידות, מבלי להתפשר על הטעם.

גלידה ג'ף, יפת 18, תל אביב-יפו, 03-9233513

בית הבד פתורה במהדורה מיוחדת של ראשון המסיק

"ראשון המסיק" של פתורה הינו שמן זית בתולי, ייחודי ומובחר המופק בראשית העונה מזיתי הכרמים הוותיקים של פתורה שבחבל לכיש.  השמן מיוצר בכבישה קרה ונמזג לבקבוק מיד לאחר הכבישה בבית הבד, מבלי שעבר תהליך סינון משקעים בחביות מה שמקנה לו מראה עכור. שמן זה ניחן בארומה חזקה, מרירות מודגשת של קליפת הזית וניחוח של דשא שזה עתה נקצר.

במשך שלושה דורות עוסקת משפחת תמיר במלאכת גידול הזיתים באהבה, במסירות לטבע ובהקפדה על איכות השמן.   כרמי הזיתים נטעו ב 1976 בסמוך לחורבות היישוב פתורה, שהיה מקור להפקת שמן כבר בתקופות קדומות. יש דברים שקורים רק פעם בשנה- חג חנוכה הוא הזדמנות נהדרת להכיר את הטעמים החדשים לשנה הקרובה של שמני הזית המקומיים המגיעים מאדמת חבל לכיש.

נחגוג חנות הבית החדשה שלנו במרכז ת"א, אחד העם 144 ת"א, מול תיאטרון הבימה, טעימות ללא הפסקה בעיר ללא הפסקה מכל שמני הזית החדשים לעונה (בתוך בית הקפה נחמה וחצי).

חוות צוק- המעדנייה

הסיפור התחיל לפני שנים, כשתומר הקים את חוות צוק בגבעות הציוריות של עמק האלה. החווה מקיימת משק אוטרקי בו העיזים והכבשים רועות במרעה, מגדלים ירקות, מוסקים זיתים ויוצרים שמן זית, יין, דבש וריבות ביתיות. לפני שש שנים תומר הביא את החווה לעיר ופתח את "חוות צוק המעדנייה" ברמת אביב. המעדנייה הציעה, ועדיין מציעה את מיטב התוצרת של החווה. גבינות עיזים, בשר טלה וגדי, ירקות טריים, שמן זית איכותי ועוד… במעדנייה אפשר למצוא גם מוצרים איכותיים שנלקטו מיצרנים מובחרים אחרים. לפני כשנה החוואי והשף, אסף שנער, חברו יחדיו ופתחו בצמוד למעדנייה מסעדה כשהרעיון המרכזי הוא 'לעלות לצלחת' את מוצרי המעדנייה.

תפריט המסעדה ברמת אביב מורכב כולו ממוצרי החווה, המעדנייה והקצבייה עם שמן הזית של החווה. במהלך ימי החנוכה תציע המסעדה טעימות של שמן זית מהמסיק הראשון בנוסף לתפריט המיוחד שיכיל  את שמן הזית החדש של החווה!

חוות צוק, משה פרלוק 5, רמת אביב החדשה. אתר <<< פייסבוק <<< וטל': 077-5155905

עראיס מתחם שרונה ת"א עם בספיישל חנוכה לאורך כל חודש דצמבר

עראיס – כניסת המסעדה (צילום דניאל מתתיה)

עראיס הוקמה ביולי 2015 במטרה ליצור קונספט חדשני שנולד מתוך מפגש של יזמים מתחום המסעדנות עם אנשי האטליז מיטמרקט משוק הכרמל בתל אביב. המסעדה ממוקמת בלב מתחם שרונה היוקרתי אשר משמש היום כאחד המקומות הלוהטים ביותר לתל אביבים ושאר תושבי הארץ שפוקדים את המקום במהלך כל ימות השנה. המקום בנוי כבר פינתי המשקיף על גינת שרונה ומחופה אריחי חרסינה לבנים ממש כמו באטליז קלאסי. את תפריט המסעדה הרכיב השף ירון קסטנבוים תוך בחירת נתחים וחיתוכי בשר מובחרים. בנוסף הרכיב מסבחת מעושנים ייחודית, מגוון שיפודים, קבבים קלאסיים ו"שקשוקה" של קציצות בשר בסגנון מרגז.

המטרה של עראיס היא להפוך את הגישה לבשר לעניין פשוט, נוח, יומיומי ומהיר תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים. מנת הדגל של המקום נקראת על שמו – "עראיס" שהיא פיתה ממולאת בתערובת קבב טלה צלויה על הגריל ובתנור. הפיתה משחימה והופכת לקריספית ומוגשת על מצע סלט עגבניות עם טחינה וחריף לימונים. בתפריט תמצאו גם מנת מסבחת מעושנים, שקשוקה קציצות מרגז ונתחי בשר מובחרים.

ספיישל חנוכה – עראיס מעניקה לכם דמי חנוכה ומפנקת את חבריה בדמי חנוכה על סך 30 שקלים בכל ארוחה. לאורך כל חודש דצמבר, למימוש חד פעמי, בהזמנה מעל 100 שקלים ובהצגת כרטיס חבר. באפשרות כל לקוח להצטרף למועדון החברים אונליין באתר המסעדה טרם הגיעו או בזמן הביקור בה וליהנות מההטבה כבר בביקור הבא. ההצטרפות למועדון החברים אינה כרוכה בתשלום.

עראיס, מתחם שרונה מרקט, תל אביב. אתר <<< וטל': 03-5509070

סוזוקי עם הפנינג מכירות לחנוכה

סוזוקי סוויםט 2017 (צילום יח"צ)

סוזוקי מבית מכשירי תנועה יוצאת בהפנינג מכירות בחנוכה (13.12-22.12) – דגמי סוזוקי 2018 ללקוחות שייקחו את רכבי סוזוקי מכל הדגמים ב -18.1.18 יבטיחו את מחירי 17.1.18 לרבות הטבות של מבצע, הנחות וחבילות אבזור לדוגמה: סוזוקי סלריו אוט ב- 59,990 שקלים במקום 65,990 שקלים.

המבצע חל על כל הדגמים ובמסגרתו יינתנו הטבות חופפות של טרייד אין, מימון הנחות וחבילות אבזור. בסוזוקי טרייד יימכרו דגמי סלריו ידני (מס' מוגבל של מכוניות) באפס ק"מ חדשים במחיר 49,990 שקלים, (דגם המכונית הידני הזול ביותר בישראל כולל אגרת רישוי בשווי 1,220 שקלים, חבילת אבזור ומולטימדיה). דגמי סוויפט אוטומטים חדשים אפס ק"מ מהדגם שהוחלף לאחרונה (לא הדגם החדש) ב 79,990 שקלים כולל רישוי מולטימדיה וחבילת אבזור. המחירון לפני תוספות 98,990 שקלים. בסוזוקי טרייד גם יוצעו דגמי קרוסאובר משנתונים 2014-2016 בהנחות הטבות וטרייד אין במחיר מחירון על מגוון דגמים.

ערכותי עם מתנה חברתית לחנוכה

לקראת חנוכה דוכני ערכותי ברחבי הארץ, מקבוצת "שכולו טוב" פיתחו מוצר חדשני וייחודי: נרות שעווה עם לד מחליפי צבע היוצרים אפקט ואווירה בחלל ומפזרים מגוון ניחוחות בעלות של 20-40 שקלים בלבד (תלוי בגודל הנר). נרות בניחוח ווניל. נרות בפחית בניחוח לבנדר, מאסק, וניל, אוקיינוס ועוד

לצד הנרות הריחנים ניתן למצוא מתנות ייעודיות ומקוריות לחנוכה כמו קופסת חיסכון מעוצבת עם מטבעות שוקולד וסביבון ב-15 שקלים, שוקולדים בתוך מארזים בצורת סביבון – 15 שקלים, 3 צנצנות מתוקים בטעמים – 40 שקלים ועוד.

ניתן לרכוש את המוצרים במעל ל-60 נקודות של "ערכותי" בקניונים ברחבי הארץ . ניתן למצוא את רשימת הסניפים באתר <<< ובטל': 03-5195046. חברות ועסקים לפנות לטל': 050-2001728.

אופל ורשת מלונות קראון פלזה בשת"פ של חופשה

אופל אסטרה (צילום יח"צ חו"ל)

רשת מלונות קראון פלזה יוצאת בשיתוף פעולה עם אופל ישראל. במסגרת שיתוף הפעולה שיתקיים במהלך חודש דצמבר, מספר של לקוחות שיזמינו חופשה באחד ממלונות קראון פלזה למימוש בחודשים דצמבר וינואר יוכלו לזכות ללא עלות נוספת באופל מוקה לנסיעה לחופשה ועד סיומה. הרעיון לשיתוף הפעולה נולד מתוך בדיקות שערכה הרשת בהן נמצא כי איכות הנסיעה משפיעה על טיב החופשה על כן אופל מוקה הדינאמית והחזקה נבחרה על מנת להשלים את חווית הנוסעים לחופשה.

מלונות קראון פלזה בישראל פרוסים בכל הארץ מצפון לדרום. שני בתי מלון בחיפה : קראון פלזה חיפה הצופה למפרץ והים ומלון חיפה Bayview על הכרמל. שני בתי מלון בתל אביב לחופשה אורבנית: קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר במגדלי עזריאלי, הסמוך למרכז שרונה ולקניון עזריאלי ומלון קראון פלזה תל אביב על הים עם גישה ישירה לאחד החופים הפופולאריים של תל אביב. מלון קראון פלזה ירושלים, הממוקם בכניסה לעיר במרחק הליכה לכנסת ישראל, לבית המשפט העליות ולשכונת נחלאות ולשוק מחנה יהודה המתחדש. מלון קראון פלזה ים המלח עם חוף ים צמוד ומתחם ספא עם למעלה מ – 50 סוגי טיפולים. ובנקודה הדרומית ביותר מלון קראון פלזה אילת הממוקם בחלקה הצפוני של הטיילת. בין אם הזמנתם חופשה בקראון פלזה לצפון הארץ או לדרומה, תוכלו להגיע עם רכב למלון ולהרגיש את החופשה כבר מהדרך . מספר הרכבים שיועמדו לצורך שיתוף הפעולה הינו מוגבל.

לתינוק לילד ולצעיר

חברת הצעצועים דיאמנט עם מכירת חיסול מיוחדת באשדוד

בשורה חשובה לילדים בחנוכה, דמי החנוכה שלכם קונה יותר צעצועים. משחקים ממגוון המותגים, משחקי פעילות, פאזלים עודפים ופגומים במחירים מיוחדים. כולל מותגי מפרץ ההרפתקאות פרוזן ועוד.

המחירים החל מ 9.90 שקלים לפריט. האירוע מתקיים עד 22 לדצמבר. שעות 9:00-18:00  ובשישי 08:00-12:00. החרושת 29 איזור תעשיה, אשדוד

אוכל ואלכוהול

שבוע המטבח האיטלקי בישראל וברחבי העולם

לאחרונה נערך שבוע המטבח האיטלקי. זהו אירוע עולמי שנערך ביזמת ובחסות שגרירות איטליה. שבוע המטבח האיטלקי בעולם, המתקיים זו השנה השנייה, הוא אירוע לקידום המסורת הקולינרית כאחד המאפיינים הבולטים של הזהות והתרבות המייחדות את איטליה. שגרירות איטליה בישראל ערכה מספר אירועים מרכזיים והרבה תכניות קטנות יותר באותו שבוע. בין היתר נערך ערב גאלה עם השפית כריסטינה בוורמן בבית השגריר, סדנאות אמן, הרצאות, אירועי טעימה וסרטים תיעודיים סביב נושאי קולינריה. הפרויקט משתלב במערך הפעילויות לביסוס נוכחותם של מוצרי החקלאות והמזון האיטלקיים האמיתיים ברחבי העולם. שבוע המטבח האיטלקי בעולם התקיים בו-זמנית בכ-110 מדינות בעולם עם יותר מ-1000 אירועים ופעילויות שיוקדשו למצוינות האיטלקית ולאיכות התוצרת Made in Italy.

כמה מן האירועים הבולטים בתוכנית המגוונת של שבוע זה: מפגשים קולינריים עם כריסטינה בוורמן, שפית בעלת כוכב מישלן ונשיאת אגודת "שגרירי הטעם". סיור בשוק הכרמל עם מסימיליאנו די מטאו, זוכה מאסטר שף 2015, טעימות איטלקיות, טעימת יינות איטלקיים באולם התצוגה של מטבחי סקיפיני וברנץ' מחומרי גלם איטלקיים במסעדת לה רפובליקה, שבמהלכו הוצג הרומן "ארטישוק בנוסח יהודי" של אליזבטה פיוריטו ועוד הרצאות וסרטים.

בארוע הצגת הספר "ארטישוק בנוסח יהודי" של אליזבטה פיוריטו סיפרה אליזבטה על הרקע המשפחתי ומעט על הספר. האירוע היה "בראנץ' אקדמי" של האקדמיה Accademia Italiana Della Cucina שבו טעמו חברי האקדמיה בישראל ואורחיהם, מנות איטלקיות בגרסה הישראלית ובסיום הארוחה כל אחד מנקד ומחווה דעה על המנות במסעדה המארחת.

הספר "ארטישוק בנוסח יהודי" של אליזבטה פיוריטו מתארת המחברת, ברוח קלילה של הקומדיה, המורכבות, המתחים והסתירות של מציאות ימינו, דרך המבט הצלול והמפוכח של הגיבורה, רוזה-מריה, אשה חזקה, אינטליגנטית, בעלת חוש הומור, אשר נעה בחיננית והחלטיות בין שני מוקדים: הארוחות הכשרות למהדרין עם משפחתו של בן זוגה, יהודי שומר מצוות יוצא טריפולי לבין הארוחות בעלות אופי רומאי מובהק שאמא שלה מכינה בימי ראשון. ברקע, המשבר הכלכלי השורר כבר מספר שנים באיטליה, שהביא את חברת הרהיטים של המשפחה לפשיטת רגל.

בורגר סאלון משיקה המבורגר wild מקסיקני

המבורגר מקסיקני (צילום ישראל אלפסה)

בורגר סאלון, רשת מסעדות המתמחה בהגשת המבורגרים ומנות מוכרות ואהובות נוספות. הוויילד-בורגר עשוי כולו 100%  בשר בקר טרי שמקורו בחווה שבלב הירוק של עמק יזרעאל. כדי להבטיח את ההמבורגר הכי טרי, הכי איכותי והכי טעים בעולם, נתחי הבשר מגיעים לסניפי בורגר סאלון כשהם ארוזים ברשת, (ללא מגע של ניילון), וכל נתח עובר פיקוח ואישור לפני הטחינה. בבורגר סאלון, הבשר נטחן בקצבייה של כל סניף, לנגד עיניהם של הלקוחות, על ידי גריל-מן מיומן ומקצועי ומונח בלחמניות שאותן אופים במקום.

ברשת בורגר סאלון השיקו השבוע המבורגר חדש לרגל חודש דצמבר, Wild בורגר שכולל גבינה 160 גר' בתוספת גוואקמולה פיקנטי וירקות טריים, מוגש עם צ'יפס טורטייה מתובל. עלות המנה 58 שקלים (במקום 66 שקלים). חשוב לציין כי המחיר הנ"ל תקף לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים, ההצטרפות למועדון היא ללא עלות וניתן להצטרף דרך הורדת האפליקציה. ההטבה תקפה עד ה-31.12.

סניפי הרשת: קריית טבעון, ביג קריות, רוממה חיפה, זיכרוןיעקב, קדימה, יקום, ראשון לציון, רמת השרון , קניון סביונים יהוד.

פרטים באתר <<< ובטל': 1700-705-715

Arte אמנות הגלידה עם טעם חדש לחנוכה

שיתוף הפעולה הפורה בין השף ניר צוק ל Arte-אמנות הגלידה משיק טעם חדש לכבוד החנוכה. וגם הוא כמו שאר הטעמים בסדרה מקדיש מרווחיו לעמותת "גשר אל הנוער"- המסייעת לילדים בסיכון להשתלב בחברה הישראלית. "נס פך השמן" הוא טעם המשלב את האיכויות הגבוהות של הגלידה האיטלקית עם טעמים ארץ- ישראליים שמביא השף ניר צוק מעולמות ההשראה החקלאית והקולינרית שלו.

הטעם החדש מכיל חלב, שמנת, שמן זית ומרווה. רוטב: עגבניות שרי מקורמלות. כמו בטעמים המוצלחים הראשונים בסדרה גם הטעם הזה יקדיש מרווחיו לעמותת גשר אל הנוער המסייעת לנוער בסיכון להשתלב בחברה. וגם השף וגם בני הזוג מכירים ומעוניינים לסייע להם. הטעם החלבי החדש לא ימכר במסעדת מאפו הכשרה של השף ניר צוק אך הוא כן ממשיך להכין את הטעמים הטבעוניים הראשונים בסדרה: שוקולד פלפל אנגלי ולימון הל. כל הגלידות והגרניטות ב- Arte – מיוצרות ללא גלוטן. וניתן לרכוש גם גביעים ללא גלוטן שנשמרים באריזה שומרת איכות.

בימי חמישי בין השעות 20:30-22:30 ממופע ג'אז חי עם הרכב נגנים מתחלף. הגלידריה פתוחה בכל ימי השבוע. Arte, נחלת בנימין 11, תל אביב.

יקב רמת הגולן עם גמלא השמורה ברוט NV חדש

גמלא השמורה ברוט NV  (non-vintage) מציג מאפיינים של ליים ותפוח ירוק לצד רמזים לאפרסק ופריחה; כל זאת תחת מעטפת של ניחוחות עדינים של בגט קלוי. זהו יין מבעבע מרענן ונגיש במיוחד אשר יהווה אתנחתא מצננת מושלמת ביום קיץ לוהט, או כליווי מושלם לכל ארוחה.

גמלא השמורה ברוט מורכב מחלקים שווים של פינו נואר ושרדונה. היין מיוצר בדקדקנות על פי השיטה המסורתית, הכוללת סחיטת אשכולות שלמים ותסיסה שנייה בבקבוק. כל בקבוק עבר יישון של שנים עשר חודשים לפחות על משקעי השמרים. מרבית הפרי שממנו יוצר היין נבצר בבציר 2015.

פוטנציאל התיישנות: מוכן לשתייה כעת, ויישמר בתנאי שתייה מצוינים כחמש שנים מיום צאתו לשוק.

מחיר 75 שקלים.

אופנה ועוד

Com עם סל מוצרי ניקיון לחנוכה

חג החנוכה הידוע גם כחג הסופגניות והלביבות או במילים אחרות "חג השמן", מצריך הערכות לניקוי סביבת העבודה רגע אחרי הטיגונים במטבח. חברת קומ תיאום בינלאומי (Com), משווקת מותגי הניקיון והצריכה לבית ABC ו- FIX בישראל, מציעה מגוון מוצרים לניקיון הסירים, המחבתות, משטחי העבודה ואפילו ניקיון של הבגדים להסרת כתמי השמן. כמו כל מוצריה, גם מוצרי החנוכה נמכרים במחירים המשתלמים ביותר לעומת המתחרים, ומגיעים לחסכון של עד 20-30 אחוזים בסל הקנייה.

סל מוצרי הניקיון של חברת Com לחנוכה כולל את המוצרים הבאים:

  • אבקת כביסה ABC OXY- היחידה המשווקת בישראל, אשר נבדקה לפי תקן ISO 105 A03   של EGE University המעיד כי האבקה מסירה כ-104 סוגי כתמים שונים ועם זאת, היא שומרת על סיבי וצבעי הבגדים ומותאמת לכל סוגי האריגים ומכונות הכביסה. אבקת הכביסה כוללת כבר חמצן פעיל לפירוק כתמים קשים, ובכך מייתרת את הצורך בהוספת חומרים על בסיס חמצן להסרת כתמים קשים. סדרת אבקות הכביסה OXY ABC מגיעה בארבעה ניחוחות מפנקים: ניחוח ורדים, ניחוח פסגות, ניחוח פרחים (מיוחד לכביסה צבעונית) וניחוח פצ'ולי-לבנדר המשאירים ניחוח נעים על הבגד. מחיר 1.25 ק"ג – 8.9 שקלים. 5 ק"ג – 27.9 שקלים. 9 ק"ג –  54.9  שקלים.
  • נוזל כלים ABC – סדרת נוזלי הכלים של המותג המובילABC  כוללת נוזל לניקוי כלים איכותי המכיל 24% חומר פעיל וממיס שומנים, עם הבטחה שטיפה אחת מספיקה לשטיפת מס' רב של כלים. ניתן להשיג ב-3 ניחוחות: ליים, לימון ודובדבן. מחיר 6.90 שקלים ל-750 מ"ל.
  • נוזל רב תכליתי לניקוי והברקה ABC – נוזל רב תכליתי לניקוי והברקהABC  מנקה ומבריק, מתאים לכל סוגי המשטחים בניחוח לבנדר רענן. מגיע בבקבוק התזה של 750 מ"ל. מחיר 9.9 שקלים.
  • מסיר שומנים קר FIX – מסיר השומנים הקר של FIX שריקי מנקה שומן חזק במיוחד מכיריים, סירים, תבניות, קולטי אדים וכיורים. יעיל ופועל במהירות ללא צורך בחימום. להשיג בבקבוק של 750 מ"ל. מחיר 10 שקלים ל-750 מ"ל.
  • מטליות לחות לניקוי כללי FIX שריקי – מנקות משטחי שיש, קרמיקה, עץ, מתכת, פלסטיק, עור ועוד. המטליות הן אנטי-בקטריאליות, לחות מאוד, בניחוח תפוח מרענן ונשלפות אחת אחת. המטליות מסירות לכלוך, אבק וכתמים, מרעננות ומותירות ריח בושם נעים במהלך הניקוי. מחיר 5.90 שקלים ל-50 מטליות.
  • ספוג הפלא  FIX- ספוג הפלא מיועד להסרת שומנים וכתמי לכלוך עקשניים. לניקוי יסודי וקל של כל משטח, פועל ביעילות ובמהירות, לניקוי אמבטיות, כיורים, פורמייקה, קרמיקה, שיש, נירוסטה, קירות, חלונות ועוד. ניתן לניקוי ושימוש חוזר. גודל הספוג: 6.3X11 ס"מ. מס' יחידות במארז: 6. מחיר 6.9 שקלים למארז.
  • כריות יפניותFIX  – כריות יפניות רב תכליתיות מיועדות לניקוי והברקה ללא שריטות, עם ספוג פנימי איכותי להקצפה וניקיון מושלם. הכריות מתאימות לכל סוגי הכלים והמשטחים, לכלי מתכת מסוגים שונים, נירוסטה, נחושת, טפלון, קרמיקה, פלסטיק, חרסינה, שיש, זכוכית ועוד. מכיל פולירטן, פוליאסטר ואינו מחליד. גודל הכרית: 8.5X11 ס"מ. מס' יח': 6. מחיר 7.9 שקלים למארז.
  • ספוגיות אל חלד – ספוגיות מתכת רב שימושיות מיועדות לניקוי יסודי של סירים, מחבתות, גריל, אביזרי מתכת ועוד. הספוגיות מנקות בקלות לכלוך עקשן, הן חזקות ועמידות לאורך זמן ואינן מחלידות. הספוגיות בעלות כשרות חוג חתם סופר. מס' יחידות במארז: 2. מחיר 6.9 שקלים למארז.

את כל המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות, השוק פרטי וסיטונאים בכל הארץ.

ביקונקט עם מטענים אלחוטיים ל- iPhone החדש

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים משיקה סדרת מוצרים אשר יתנו מענה לאפשרות ההטענה האלחוטית למכשירי ה- iPhone 8, iPhone 8+,ו- iPhone X החדשים. בין היתר תשיק ביקונקט את מוצרי החברה הצרפתית Exelium אשר פיתחו מטענים אלחוטיים למגון רחב של מקומות כולל מתקן מיוחד לרכב ובעתיד גם מתקן לחובבי אופניים. בנוסף משיקים ביקונקט מותג פרטי אשר מבוסס על PowerBank ומאפשר להטעין בצורה אלחוטית גם ללא חיבור לחשמל. בין המוצרים אשר מושקים:

  • מטען אלחוטי של Exelium לרכב מדגם UPM2U02B. מחיר: 189 שקלים

  • מתקן אלחוטי מגנטי לרכב של Exelium לטעינה אלחוטית מדגם UPM22i7B. מחיר:  189 שקלים
  • מטען אלחוטי של Exelium לבית מדגם UPM1U02B. מחיר: 179 שקלים
  • כיסוי מגנטי שקוף Exelium Up. מחיר: 119 שקלים

במוצרי מותג בלקין BELKIN אשר עובדים בשיתוף פעולה מלא של חברת אפל בהשקת ה- iPhone 8  ניתן למצוא:

  • משטח ההטענה האלחוטי – Belkin Boost Up. משטח ההטענה מותאם להטענת מכשירי iPhone 8, iPhone 8+, iPhone x, Samsung, LG, ושאר המכשירים התומכים בטעינה אלחוטית כגון טאבלטים, פאבלטים ועוד, ללא צורך בהורדת הכיסוי מהמכשיר. משטח ההטענה תומך בסטנדרט החדש ביותר לטעינה אלחוטית בעוצמת טעינה של עד 15w (3A) ובכך מאפשר טעינה מהירה לכלל המכשירים. ה- Boost Upמעוצב בצורת ייחודית השומרת על הטלפון מהחלקות בזמן ההטענה. ניתן להשיג: באתר Bconnect ואצל המשווקים המורשים. מחיר מומלץ: 379 שקלים.

  • משטח טעינה אלחוטי ל-8+ iPhone 8, iPhone, iPhone x, בטכנולוגיית Qi Wireless בעוצמה של 5W (1Amp) עם תאורת לד המציינת מצב הטענה. מחיר מומלץ: 199 שקלים.
  • עמדת הטענה מגנטית כפולה ואלחוטית -Belkin PowerHouse, מיועד למכשירי האייפון וה-Apple Watch. מעמד הטעינה מעוצב בצורה יוקרתית המשדרגת את החדר ומאפשרת הטענה מגנטית אלחוטית מהירה לשני המכשירים בו זמנית ללא צורך בחוטים. מרכז ההטענה עומד בתקינת MFI של Apple ומגיע בצבעים שונים המשתלבים עם צבעי האייפון וה- .Apple Watch . ניתן להשיג: באתר Bconnect ואצל המשווקים המורשים מחיר מומלץ 599 שקלים.

HomingPin עם טכנולוגיית איתור אבדות

מי לא חושש מהרגע בו מתברר לו כי הנורא מכל קרה, הנייד אבד, המחשב נגנב, הדרכון ואו הארנק נעלמו לנו או נשכחו במקום רחוק, שכחנו את המצלמה, את האייפד ועולמנו חרב עלינו, החרדה המודרנית של המאה ה 21. מחקרים מראים כי ישראלים חוששים לאבד את הטלפון שלהם יותר משהם חוששים ממלחמות או מפיטורין. נתונים עולמיים מראים כי לכל 6 טלפונים אחד נאבד או נגנב, יותר מ 40 מיליון פריטים נשארים/נשכחים מדי שנה בבתי מלון, 12,000 מחשבים ניידים נאבדים מדי שבוע בשדות התעופה בארה"ב, חברות תעופה מאבדות מטען במספרים עצומים, 400,00 מדי שבוע, כל חברת תעופה מוצאת בממוצע 10,000 פריטים מדי חודש.

"הומינגפין" הופכת בשנים האחרונות להיות המערכת המובילה לאיתור כבודה, עבור חברות התעופה ובזכות שיתוף הפעולה של "הומינגפין" יחד עם חברת WorldTracer היא כבר פועלת בכ- 2800 שדות תעופה בעולם ופועלת לאיתור כבודה של נוסעים שטסים בחברות השונות.

כיצד זה עובד? המוצא פשוט מתחבר אל המאבד באמצעות כניסה אל אתר האינטרנט של הומינגפין או אם זה שדה תעופה, באמצעות שימוש במערכת WorldTracer שלהם לטיפול בכבודה. באמצעות הכנסת פרטיהם ומספרי ה-HomingPIN שנמצאו, נשלח מסרון SMS באופן מיידי לבעלים. המוצא אינו מקבל מידע על הבעלים. הבעלים יוצר אז קשר עם המוצא ומארגן את קבלת רכושו בחזרה. האתר מתורגם ליותר מ- 60 שפות והשיטה עובדת בעולם ובהצלחה.

שתי דרכים כדי לגרום לכך לקרות:

  1. לחברות תעופה, אנו מספקים את המידע על המקום בו המזוודה נמצאת ברגע שהיא נמצאת. לאחר מכן הם יצרו אתך קשר ויארגנו העברה מיידית. אין צורך להמתין עוד עד שהם ימצאו את מזוודותיך, ואינך ממתין עוד בתסכול כדי לשמוע מהם מתי תקבלם בחזרה.
  2. כאשר רכוש נמצא בכל מקום אחר באפשרותנו לספק, במחיר סביר, שיטה להשבת רכושך. זה כולל מזוודות כאשר הבעלים חזר הביתה בטיסה בינלאומית.

פרטים באתר <<< 

רכב

פיאט-קרייזלר ו-ENI עם הסכם אסטרטגי לתדלוק כלי רכב במתנול

X500 החדשה של פיאט (צילום יח"צ חו"ל)

ענקית הרכב פיאט-קרייזלר (FCA) וחברת האנרגיה הלאומית של איטליה (ENI) הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי לפיתוח יישומים וטכנולוגיות להפחתת פליטות וזיהום אוויר מכלי רכב. ההסכם, שנחתם לאחרונה ברומא, במעמד ראש הממשלה האיטלקי, מר פאולו ג'נטילוני, ויושבי הראש של החברות, עוסק בפיתוח ויישום טכנולוגיות וחידושים להפחתת פליטות וזיהום אוויר מכלי רכב, ובכלל זה שימוש בתחליפי דלקים המבוססים על גז טבעי דחוס (CNG), מתנול ודלקים חלופיים אחרים מבוססי אלכוהול.

אחד החידושים העיקריים בהסכם להפחתת פליטות הוא שימוש ב- M15 במסגרת פרויקט הרכב השיתופי שמפעילהENI  באיטליה, המכונה פרויקט ENJOY. שימוש ב- M15 (תערובת דלק המכילה 15% מתנול ו-85% בנזין) צפוי להביא להפחתה של מעל ל- 4% בפליטות גזי חממה של כלי רכב לעומת רכבי בנזין אחרים, והפחתה אף גבוהה יותר בחלקיקים ובמזהמי אוויר נוספים.

חשוב לציין, כי השימוש ב- M15 כתחליף דלק מקורו בפרויקט שבוצע בשיתוף פעולה בין פיאט קרייזלר העולמית לבין קבוצת דור הישראלית, שבמסגרתו ערכה קבוצת דור ניסויים לשימוש במתנול כתחליף דלק לכלי רכב, אשר השלימו נסועה של כ-2 מיליון ק"מ.

בעקבות הצלחת ניסויים אלה, אושר לאחרונה בישראל תקן ייעודי לשימוש במתנול בכלי רכב, ובימים אלו עומד להיחתם על ידי שר האנרגיה הצו שיאפשר שימוש ציבורי נרחב ב- M15. לפי נתוני המשרד להגנת הסביבה מתים כל שנה בישראל כ- 1,100 איש כתוצאה מזיהום אוויר מכלי רכב, ושימוש במתנול כתחליף דלקים לכלי רכב יביא להפחתה בהיקפי התמותה והתחלואה מזיהום אוויר מתחבורה.

קבוצת דור בירכה את ממשלת איטליה והשותפים הנוספים על המהלך והוסיפה, כי בימים אלה הקבוצה מרחיבה את הניסויים גם לשימוש ב-100% מתנול בכלי רכב ומשאיות המונעות בדיזל.

כללי

UPS עם סקר קניות און-ליין 2017
סקר של UPS שנעשה בנושא קניות ברשת בדק מהן חוויות השירות החשובות ביותר לקונים אונליין. מהסקר עולה כי במהלך הקנייה המקוונת ישנה חשיבות רבה למספר ערוצי תקשורת, כך למשל:

  • 55% יעדיפו לקבל שירות לקוחות בדוא"ל
  • 45% בשאלות ותשובות באתר הקנייה
  • 42% בצ'אט לייב
  • 40% בשירות טלפוני
  • 23% ברשתות החברתיות – פייסבוק 30%, טוויטר 30%, אינסטגרם 22% וסנאפצ'אט 15%.

כמו כן, המחקר בדק את החשיבות לאפשרויות שילוח מהירות ומצא כי:

  • 77% מוכנים לשלם יותר עבור משלוח מהיר. בהתפלגות פנימית – 88% מדור המילניום מוכנים לשלם על משלוח מהיר לעומת 70% מכלל האוכלוסייה.
  • עוד עולה כי 63% השיבו כי מהירות השילוח הינה גורם חשוב בעת תהליך הרכישה. 41% מהרוכשים אונליין שילמו על אפשרות לקבל את המשלוח ביום הרכישה, 23% על קבלת המשלוח למחרת.

בנוסף, מהנתונים על הקונים אונליין שביקשו לקבל את המוצר באותו היום, עולה כי 32% קונים יותר ברשת, 21% קונים פחות בחנויות פיזיות, 19% מוכנים לשלם יותר כסף על מוצרים, 14% מחכים לדקה ה-90 בכדי לעשות את הקניות אונליין. כמו כן, 27% הגדירו כי האפשרות לקבלת משלוח באותו יום משפיעה על בחירת החנות המקוונת בעת חיפוש המוצר.

נתון נוסף מגלה כי 50% מרוכשי האונליין בחרו באיסוף המוצר בחנות הפיזית ומתוכם 44% ביצעו רכישות נוספות בחנות. 52% ציינו כי הם מעדיפים לקבל את המשלוח בנקודת שילוח אלטרנטיבית ובממוצע 30% מהמשלוחים אונליין בוצעו לנקודות אלו.

לצד ריבוי הקניות אונליין נוצר גידול גם בהחזרות המוצרים. כ-80% מהרוכשים אונליין ציינו כי האפשרות להחזרת מוצרים ללא עלות נוספת חשובה להם. 44% מהרוכשים שהחזירו מוצרים ושילמו על המשלוח ראו זאת כחיסרון. 68% בודקים את התנאים להחזרות לפני הקנייה ו- 67% מביעים שביעות רצון ממדיניות החזרת מוצרים פשוטה וידידותית. עוד עולה כי 75% מהמחזירים מעדיפים לעשות זאת ישירות לקמעונאי ולא לחנות פיזית (עלייה של 7% ביחס לשנת 2016). 50% בחרו כך בגלל פשטות התהליך, 47% בגלל השילוח בחינם ו-39% מסרו כי מדובר בחנות מקוונת בלבד ולא הייתה אפשרות אחרת.

בנוסף, 62% מסרו כי הם מרוצים מהאפשרות להחזרת מוצרים אונליין, לעומת 65% שמרוצים מדרך החזרת המוצרים לחנויות הפיזיות. הסיבה העיקרית לבחירה בהחזרת מוצר לחנות הפיזית היא חסכון בעלות על משלוח חזרה (58%), מהירות (53%), מיקום נוח של החנות (41%) ואפשרות להחלפת מוצר במוצר אחר (34%).

מחקר ה- Online Shoppingשל UPS נערך על ידי חברת comScore שסקרה למעלה מ-5,000 צרכני רשת אמריקאים ברבעון הראשון של שנת 2017.

כתיבת תגובה