סלטים יוונים, מכוניות, שואבי אבק ועוד חידושים ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| הכל על ימי הסייל המטורפים שעברנו ||| לשאר החידושים והחדשות <<<
חדש
מעדני מיקי עם יאסו- סדרת סלטים ים תיכוניים טבעוניים
מעדני מיקי, משיק את יאסו – סדרת סלטים ים תיכונית טבעונית, הכוללת שישה סלטים ייחודיים, בהשראת מטבחים מרחבי הים התיכון. הסלטים כוללים שילובים של מרקמים, טעמים וחומרי גלם ים תיכוניים, שיהפכו כל ארוחה לשמחה יותר וטעימה יותר. המתכונים לסדרה החדשה הותאמו במיוחד לטעמו של הצרכן הישראלי.
המוטו של סדרת "יאסו" הוא -"דברים טובים באים באריזות קטנות", כלומר מנות קטנות של כל טוב המרכיבות יחד ארוחה גדולה. אתם מוזמנים לפתוח איתנו שולחן מלא כל טוב, להזמין את החברים והמשפחה ויאללה יאסו. ביו המנות בסדרת הסלטים החדשה :
- טחינה סלק: מתכון זה פותח בהשפעת הממרח היווני פנזרוסלטה – ממרח סלק ויוגורט כבשים. סלטי מיקי החליפו היוגורט בטחינה והפכו אותו לטבעוני.
- פאווה: ממרח אפונה יווני, הגרסה היוונית של חומוס – ממרח המזכיר בטעמו ובמרקמו את החומוס המוכר והאהוב, רק עם טוויסט קטן ומפתיע.
- פלפלים קלויים: סלט המשקף את הצבעוניות שבמטבח הים תיכוני, הטעם והניחוח המעושן של פלפלים קלויים על האש, שעשויים כמו שצריך.
- טחינה פלפלים: מתכון זה פותח על בסיס של הממרח היווני טירוקפטרי – ממרח גבינה ופלפלים. הסלט שודרג והפך לטבעוני על בסיס טחינה גולמית.
- טחינה פטרוזיליה: טחינה גולמית עשירה בתוספת פטרוזיליה טרייה.
- אג'דה: ממרח שמשקף את האהבה הגדולה של היוונים לשום, עשוי מתפוחי אדמה ושום. יכול לשמש כממרח או כתיבול. בקרוב על המדף.
מחיר 7.90-9.90 שקלים ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
סנו עם מספר 2 No.
רבים מתארים את היציאה מהשירותים, כשהם אינם נמצאים בביתם, כחוויה מטרידה, בין היתר, בשל הריחות הלא נעימים הנותרים אחריהם. תחושת המבוכה מוכרת לכולנו, אך עד כה לא נמצא פתרון שיאפשר את מניעת הריח. להתאפק מחוץ לבית או לא להתאפק? עכשיו, כבר אין שאלה…
מחקר שנערך לאחרונה עבור חברת סנו מעיד כי 83% מהאנשים מוטרדים מהריחות שיישארו אחריהם לאחר יציאה מהשירותים שאינם בביתם. מרבית האנשים מעדיפים להתאפק ולהמתין עד להגעה לביתם לשם עשיית צרכים בשירותים. מרביתם יעשו צרכיהם במקום אחר רק כשאינם מסוגלים להתאפק עוד. מהסקר עולה כי הסיטואציות המביכות ביותר בתחום מתרחשות בבית של חברים, במהלך דייט ובמקומות ציבוריים כגון מסעדות וברים.
עבור צרכנים אלה ואחרים פיתחה סנו את "מספר 2" – פתרון לבעיות המבוכה והריח, הלוכד את הריחות הרעים בתוך האסלה. לפני השימוש בשירותים מתיזים את התרסיס אל תוך האסלה. התרסיס יוצר שכבת מגן על פני מי האסלה, אשר כולאת את הריחות הרעים בתוך המים וחוסמת את יציאתם. שכבה זו עשויה משילוב שמנים אתריים, אשר מונעים התפשטות ריחות רעים ומשחררים ניחוח עדין לחלל האוויר.
"מספר 2" הוא פתרון דיסקרטי ונח המגיע בבקבוק אישי קטן (60 מ"ל). את התרסיס מתיזים ישירות על פני המים לפני הישיבה על האסלה.
חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן. כנסו לאתר <<< או בפייסבוק <<<
יקב בן-חיים עם בקבוק יין ייחודי לכריסטמס וראש השנה החדשה
בכריסטמס ובראש השנה האזרחית, נהוג לשתות את היינות המובחרים והטובים ביותר, שלפעמים קונים מבעוד מועד, רק כדי לשמור ולפתוח באווירת החג ובמזג האוויר החורפי. יקב בן-חיים מציע למאורע המיוחד, בקבוק יוקרתי ומעוצב במיוחד, כחלק משיתוף פעולה של היקב עם חברת סברובסקי העולמית. הבקבוק, פרי עבודתו של המעצב הראשי בחברת התכשיטים והקריסטלים – סברובסקי, הינו מוצר אומנותי, עשוי עבודת יד ומוגש בקופסת עץ מפוארת. היין המוגש בבקבוק מעוטר וממוספר, הוא קברנה סוביניון, מסדרת הדגל של היקב ומבציר 2012 – יין אדום יבש העשוי מענבים מכרמי היקב בהר מירון שבגליל העליון. 90% ענבי קברנה סוביניון והיתרה קברנה פרנק ומעט פטיט סירה. היין התבגר 30 חודשים בחביות עץ אלון חדשות והתוצאה: יין עשיר בטעמים וניחוחות, פירותי ובעל גוף מלא בצבע ארגמן בוהק עם טאנינים עדינים שמורגשים היטב. יין בעל פוטנציאל התיישנות לשנים רבות. מחיר בקבוק מגנום משובץ אבני סברובסקי: 1500 שקלים. מחיר לבקבוק 750 מ"ל: 250 שקלים. להשיג בחנויות היין המובחרות וביקב בן-חיים, רח' השרף 6, רמת השרון.
BLU עם Blu Day Exotic Edition בטעם תפוח-מילון
חברת בני פאוזי שמשום המייבאת את משקה האנרגיה המוביל בישראל BLU, משיקה טעם חדש מסדרת המשקאות הקלים עם האנרגיה Blu Day Exotic Edition בטעם תפוח-מילון. המשקה החדש מצטרף לסדרת Blu Day, קטגוריה בתחום המשקאות הקלים – משקאות קלים עם אנרגיה, שנותנת מענה לצורך במשקאות המעניקים תחושת רעננות ואנרגטיות. לאחרונה השיקה החברה מיתוג חדש לפחיות משקה BLU עם סימון גדול ובולט יותר לשם המותג.
המשקה החדש בסדרה הינו משקה קל בתוספת אנרגיה. האנרגיה מתבטאת בכמות קפאין מופחתת (15 מ"ל ל-100 מ"ל) ובתוספת אנרגיה המופקת מטאורין. המשקה הקל עומד בדרישות התקנים המחמירים בעולם ועונה על צורך קיים של הצרכנים שכן הוא כולל רמת קופאין נמוכה ואנרגיה מן הטבע. טעמו ייחודי ורכיביו כוללים בין היתר מיץ ענבים בתוספת תמציות שמקורן בפירות אקזוטיים נוספים.
הרכיבים הטבעיים במשקה בשילוב כמות הקפאין המופחתת הופכים אותו למתאים גם לצרכנים צעירים שכן מהות המשקה היא צריכתו ללא אלכוהול. גם מבוגרים השותים משקאות אנרגיה ומבקשים לצרוך מוצר אנרגיה מופחת קפאין ימצאו את מבוקשם במוצר החדש.
מחיר החל מ-6 שקלים.
הובר HOOVER עם 2 שואבי אבק חדשים: סינטזי ורפסודי
חברת ברימאג המתמחה בייבוא ושיווק מותגי חשמל מובילים משיקה בימים אלו בישראל סדרת שואבים חדשים של המותג HOOVER הובר. סדרת השואבים מבוססת בעיקרה על שואבים אלחוטיים ובכך מיישרת קו עם הטרנד העולמי, במסגרתו עוברים להשתמש בשואבים אלחוטיים בכל הקטגוריות. הובר מציגה שני מוצרים חדשניים מתוך סדרת השואבים:
- רפסודי Rhapsody – שואב אבק אלחוטי בעל עוצמה חזקה המבוסס על מערכת טכנולוגיה מתקדמת התומכת במערכת סחרור אוויר ע"י מנוע ייעודי. טכנולוגיה זו מקלה על ריקון המכל, ללא צורך לבוא במגע עם האבק ויוצרת הפרדה של האבק וסינונו מהאוויר הנפלט מהשואב. במכשיר הרפסודי מברשת מסתובבת עם תאורת לד ((Led חזיתית המאירה בצורה טובה ביותר פינות חשוכות מתחת לרהיטים.
- סינטזי Synthesis – שואב אבק בעל פטנט ייחודי המצליח לדחוס עד 10 ליטר אבק במיכל של ליטר אחד. הטכנולוגיה הבלעדית של סינטזי גורמת למדחס המרכזי להסתובב ללא הפסקה ולדחוס את האבק והלכלוך למכל איסוף מתארך שבו הם מצטברים, תוך כדי טיפול באמצעות יוני כסף. השואב הוא רב-צקלוני ללא שקיות ומציג ביצועים בשאיבת רצפות ופרקטיים המשפרים את השאיבה ב- 111%, לצד פעילות שקטה ואוויר הנפלט נקי לאחר סינון האבק מתוכו ע"י מסנן ייחודי שיעילותו מגיעה ל99.98%.
מחיר השקה מיוחד של רפסודי: 990 שקלים. אחריות: שנה.
מחיר שואב אבק סינטזי: 1,490 שקלים. אחריות: שנה.
להשיג בחנויות המובחרות וברשתות המובילות ובאתר ברימאג <<<
דקסל פארמה עם קומבודקס תרופה נגד כאבים וחום וללא מרשם
דקסל פארמה משיקה את קומבודקס, תרופה ללא מרשם לשיכוך כאבים והורדת חום, המכילה 24 קפליות. קומבודקס היא התרופה הראשונה והיחידה בישראל לטיפול בכאבים והורדת חום שמשלבת את שני החומרים הפעילים: פראצטמול ואיבופרופן – בקפליה אחת. החומרים הפעילים במוצר ידועים כבר שנים כמשככי כאבים יעילים בתעשיית התרופות ונמצאים בתרופות נפוצות בארץ ובעולם:
- פראצטמול – משכך כאבים ומוריד חום
- איבופרופן- משכך כאבים, ונוגד דלקות השייך למשפחת החומרים נוגדי הדלקת שאינם סטרואידים.
במחקרים נמצא ששילוב בין משככי כאבים בעלי מנגנון פעולה שונה הוא בעל יעילות גבוהה יותר בשיכוך כאב משימוש במשכך כאבים בודד. השימוש בקומבודקס יעיל יותר בשיכוך כאב משימוש בתכשיר המכיל פראצטמול או איבופרופן בנפרד במינון יומי זהה, ומאפשר ליטול קפליה אחת שמשלבת את 2 החומרים הפעילים הנ"ל במקום שילוב מספר תרופות שונות המכילות חומרים אלה, דבר שמקל על אופן הטיפול לקבלת התוצאה הרצויה. יתרונות השימוש בקומבודקס:
- יעיל יותר משמעותית בשיכוך כאב מאשר כל חומר פעיל בנפרד במינון יומי זהה.
- יתרון בשיכוך כאב כתוצאה משילוב של 2 חומרים פעילים בעלי מנגנון פעולה שונה.
- מתן מענה למגוון רחב של מצבי כאב.
- מינון נכון ומדויק ללא צורך בנטילת תכשירים שונים המכילים את החומרים הפעילים בנפרד.
התרופה מתאימה לשיכוך כאבים כגון: ראש, מיגרנה, גב, שרירים ומחזור; כאבי שיניים וכאבים הקשורים לטיפולי שיניים, כאבי גרון וכאבים הקשורים להצטננות ולשפעת, להורדת חום. מחיר 39.90 שקלים. להשיג בבתי המרקחת ורשתות הפארם.
מבצעים
באדג'ט חוזרת עם יריד "בעל הבאדג'ט השתגע"
חברת באדג'ט חוזרת ביריד מכירת רכב הגדול ביותר השנה, "בעל הבאדג'ט השתגע", המציע מגוון רכבים של היצרנים המובילים בהנחות ענק ובמחירים המוגדרים כ"שוברי שוק", המגלמים הנחות של עד 50% ממחיר המחירון. כמו כן, ניתן יהיה לקבל עד100% מימון וטרייד אין במחיר מחירון.
זאת השנה הרביעית בה מתקיים יריד בעל באדג'ט השתגע והשנה ייערך ב- 5 סניפים עיקריים: הסניף המרכזי והגדול בקריית שדה התעופה (Airport City), בירושלים, באר שבע, אשדוד וחיפה. היריד יתקיים בין התאריכים 8-5 לדצמבר.
חברת באדג'ט היא חברה בינלאומית עם 20 סניפי שרות בארץ המעניקה מגוון אפשרויות להשכרת רכב ללקוחות פרטיים ועסקיים, ליסינג, מכירת רכב והשכרת רכב בחו"ל במגוון רחב של תכניות עפ"י צרכי הלקוח.
Cashdo עם נתוני ה- Black Friday בישראל
חברת Cashdo המפעילה אתר אינטרנט ואפליקציה מאפשרת ללקוחות ישראלים הרוכשים מוצרים ושירותים באתרים ברשת רכישה במחירים הזולים ביותר באמצעות החזר כספי. חברת Cashdo שהוקמה על ידי התאומים אלכס ופבל רקון מאשדוד, מתמחה בהחזרים לרוכשים מוצרים ושירותים באינטרנט. עד היום החזירה החברה מאות אלפי שקלים ללקוחותיה.
החברה המפעילה אתר אינטרנט ואפליקציה, סיימה בהצלחה את מבצעי "יום הרווקים הסינים" שהתקיים בשבת 11.11.2017. במבצעי החג, קיבלו לקוחות החברה החזרים כספיים של עד 8% ב"עלי-אקספרס", עד 10% באתר "גירבסט", ועד 12% באתר אסוס, אחוזי ההחזר הכספי הגבוהים בישראל. כמו כן נהנו הלקוחות מהחזר קבוע של 7% באתר "דיל-אקסטרים". למעלה מ- 5,000 לקוחות רכשו מוצרים ביום הרווקים הסיני בהיקפים של מאות אלפי שקלים. בעקבות ההצלחה אחוזי ההנחה נותרו גם בבלאק פרידיי ביום שישי האחרון עם קניות בהיקפים גדולים.
אצרי הקניות המובילים ב- Black Friday הם אלי-אקספרס, איביי, גירבסט, אייהרב, אסוס,KSP, גרופון, בנגוד, GeekBuying, LookFrantastic, סטרוברי ועוד.
ממוצע קנייה של 1000 איש אקראי בכל האתרים הוא 348 שקלים לאדם. האתר הישראלי המוביל הוא KSP ואחריו GROUPON.
Cashdo מעניקה החזרים כספיים של בין 1% ל-22% על רכישות ב-170 אתרים ברשת ביניהם
גם eBay ,אסוס ועשרות אתרים נוספים. כל ההחזרים הם ישירות לחשבון הפייפאל או חשבון הבנק של הלקוח לפי בחירה וניתנו בנוסף להנחות המיוחדות שניתנו באתרים השונים בימים אלה. מימוש ההחזר יוכל להתבצע ברגע שההחזר הכספי מגיע ל- 50 שקלים.
חברת cashdo הוקמה כאמור על ידי התאומים אלכס ופבל רקון מאשדוד, אתר החברה מאפשר ללקוחות ישראלים פרטיים ליהנות ממחירים השמורים ללקוחות סיטונאיים ברשת .מדי יום מתעדכנים באתר קופונים בלעדיים להנחה ברכישות באתרים שונים. החברה מספקת תוסף לדפדפנים כרום ופיירפוקס אפליקציית למכשירי אנדרואיד ושירות בעברית 7 ימים בשבוע. בחנויות רשת פחות מוכרות יזכו לקוחות cashdo להנחות בשיעורים גבוהים אף יותר, לדוגמה, בחנות Gammis יזכו הלקוחות בהנחה של 22.5% מסכום הרכישה, בחנות Dezzal יקבלו לקוחות האתר הנחה של 18.75% ובחנות Zaful שיעור ההנחה עומד על 12%.
שלום זידלר יו"ר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים על רפורמת המזון הבריא
דברי יו"ר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים, שלום זידלר, בועדת העבודה של הכנסת, בנושא סימון מוצרי מזון: "תעשיית המזון תומכת ברפורמת ייצור מזון בריא של משרד הבריאות, ומייצרת מגוון רחב של מוצרים בריאים לטובת הציבור. מגמה זו רק תלך ותתחזק". כן הוסיף זידלר: "אנו מחויבים לצרכנים שלנו, ותומכים ברפורמת ייצור מזון בריא של משרד הבריאות, במטרה להוביל ולקדם אורח חיים בריא. תעשיות המזון מייצרות כבר שנים מספר, מגוון רחב של מוצרים בריאים לטובת הציבור ומגמה זו רק תלך ותתחזק".
זידלר המשיך ואמר כי "תעשיית המזון מובילה באופן עצמאי את הרפורמה לייצור מזון בריא ומזין יותר. במסגרת זו, התעשייה פעלה ללא לאות על מנת לחדש ולשפר את מוצריה, ולהפחית באופן מבוקר את כמות השומן, הנתרן והסוכר. זאת על מנת להעניק לצרכנים את המוצרים הטובים והבריאים ביותר, מבלי לפגוע בטעמים האהובים. יצרני המזון היו שותפים לועדת האסדרה של משרד הבריאות לפני כשנה, משתפים פעולה ותומכים ברפורמת הסימון. סימון מזון המומלץ לצריכה בסימון ירוק, הנו מהלך חיובי וחשוב שייושם במקביל לסימון אדום, על מנת לעודד את היצרנים".
בנוסף הדגיש זידלר את חשיבותה הגדולה של הקרן לתמיכה במפעלים קטנים ובינוניים למען ייצור מזון בריא, שההתאחדות פועלת להקים ביחד עם ועדת האסדרה של משרד הבריאות. "הקרן צפויה לעזור למפעלים קטנים ובינוניים, אשר זקוקים לתמיכה כלכלית במעבר לייצור מוצרי מזון בריאים יותר, במסגרת הרפורמה. כספי הקרן יופנו לפעילות מחקר ופיתוח חדשנית וענפה, אשר תוביל לחדשנות בתחום המזון והגדלה משמעותית בהיקף המוצרים הבריאים המוצעים לצרכן הישראלי".
זידלר הדגיש כי הוא רואה ברפורמה הזדמנות, ובכדי שהרפורמה תצליח באופן מלא, על משרד הבריאות לאפשר לתעשייה זמן הערכות ראוי ובפרט להתחשב בצרכי התעשייה הקטנה והבינונית. "התעשייה הקטנה והבינונית בישראל היא בעלת משאבים כספיים נמוכים יותר וכוח אדם מועט, ועל כן על משרד הבריאות מוטלת האחריות להעניק לה תשומת לב מיוחדת, על מנת שתעבור את הרפורמה בהצלחה, ותוכל לספק מוצרים בריאים ומזינים לציבור הרחב".
בזק עם נתונים על קניות ברשת בדוח מצב האינטרנט בישראל לשנת 2017
בזק פרסמה השבוע את הדו"ח הרביעי למצב האינטרנט בישראל לסיכום שנת 2017. הדו"ח, אשר סוקר את הרגלי השימוש וההתנהגות של הישראלים בעידן הדיגיטלי, מבוסס על מחקר מעמיק שערכה החברה על האינטרנט בישראל, המגמות השולטות בו ושימושיו השונים, וכן על נתונים מפעילות החברה ומערכותיה. לצורך הדו"ח נערך בין השאר סקר בשיתוף מכון המחקר TNS, בקרב 1268 נדגמים בגילאי 13+. הסקר כולל קטגוריות שונות המרכיבות את החיים הדיגיטליים של כל אחת ואחד מאתנו. הסקר ונתוני התשתיות שנאספו ממערכות בזק בצרוף אנליזה של נתוני השוק, משקפים תמונת מצב של החיים בעידן הדיגיטלי לשנת 2017. מהדו"ח עולה כי:
- בשנת 2017 מספר המשתמשים באינטרנט בישראל עומד על כ-6.6 מיליון.
- רוחב הפס הממוצע באינטרנט ממשיך לעלות וחבילת הגלישה הממוצעת כיום הוא 67 מגה.
- הגולש הממוצע מוריד קבצים בנפח של כ-5.7 גיגה בממוצע ביום (עליה של 36% בשנה).
- גולשים "כבדים" ומשתמשים לתעבורת וידיאו וטלוויזיה עומדים על ממוצע של 20 גיגה ביום.
- 36% משתמשים בשירותים ותוכנות סטרימינג.
- 15% מהבתים שלנו הם בתים חכמים
- כ-67% מגבים תמונות וסרטונים ושומרים מידע על גבי הענן (לעומת 60% ב-2016).
בנוסף לנתונים כמותיים אודות מספר משתמשי האינטרנט, קצב הגלישה שלהם והחלוקה לאינטרנט נייח וסלולרי, נסקרו בדוח נתונים רבים אודות תופעות והרגלים שלנו כמשתמשים, תוך התמקדות ב- 7 פרקים שהפכו מרכזיים בשנים האחרונות: אפליקציות וסמארטפונים, ילדים דיגיטליים, קניות אונליין ופינטק, IOT, פרסום וביג דאטה, סייבר, ורשתות חברתיות.
בפרק של הקניות אונליין עלו ממצאים מעניינים מאוד ואף מפתיעים בחלקם, כולל איך אנחנו בוחרים לשלם ולהעביר כספים כיום.
- קניות אונליין ופינטק: בעבר נטען שלמסע שופינג יש אלמנט מזכך ומרגיע וההיבטים הפסיכולוגיים שנלווים אליו הם רבים. אם בעבר הארון שלנו היה מורכב אך ורק מפריטים שרכשנו במיטב כספנו בחנויות הקניון הגדולות והמפתות, כיום יותר ויותר מהישראלים מוותרים על תאי המדידה ועוברים לקנייה אונליין. למעשה, יותר משליש מאתנו רכשו בשנה הנוכחית ביגוד והנעלה אונליין. אתרי קניות אונליין כדוגמת ASOS, eBay, עלי אקספרס, NEXT ועוד, למדו את העבודה ומציעים למיליוני אנשים ברחבי העולם את מיטב מרכולתם עם הנחות והצעות מפתות שמושכות את הקונים.
- הקנייה אונליין חוצה יבשות (וגילאים) וכולם קונים ברשת. 80% מהישראליים ציינו שהם קונים ברשת, עם עלייה משמעותית של צרכנים בגילאי 50+. נושא הבינלאומיות קורץ לנו, והעובדה שאפשר להשיג הכול ובקלות גורם לכך ש-44% מאתנו מבצעים רכישות אונליין מאתרים בינלאומיים. עם זאת, אנחנו לא שוכחים להיות גם כחול-לבן, ו-67% דיווחו שהם קונים גם באתרים ישראליים.
- 67% מהקונים אונליין ציינו שהם התאכזבו ממוצר כלשהו שרכשו השנה ו-23% החזירו את המוצרים שרכשו לחברה. למרות זאת, סביר להניח שזה לא יעצור מבעדם להמשיך עם הרכישות אונליין.
- אתרי האונליין הבינלאומיים הגדולים ביותר בכל חודש נובמבר מציעים 3 ימי מכירות ענקיים, עם הנחות ענק (וגם רווח ענק): יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי והסייבר מאנדי. גם על הישראליים זה לא פסח ויום השופינג שלנו מגיע בדמות Shopping IL של גוגל.
אז למה בכל זאת אנחנו קונים אונליין ולמה זה כל כך קל?
- 72% מהנשאלים ציינו שהם קונים אונליין כי זה זול
- 70% אמרו שזה בגלל שהם לא צריכים לצאת מהבית ויכולים לעשות זאת בנוחות ובזמנם הפנוי מול מסך המחשב / הסמארטפון, גם באמצע הלילה
- 38% ציינו שזה בגלל המגוון הרחב שאתרי האונליין מציעים.
עם זאת, לעגבנייה שלנו אנחנו עדיין נאמנים וכנראה שלמרות העלייה הגדולה בקנייה אונליין, אין תחליף לחוויית הסופרמרקטים הגדולים ולמגע הישיר באוכל שלנו. אחוז הקניות אונליין של מצרכים ומזון לבית נשאר נמוך, כ-18% וללא שינוי בשנים האחרונות.
בנושא הפינטק- בנק, טלר, צ'קים, מסוף הפקדות… המילים האלו אומרות לכם משהו? בישראל 2017 העולם הפיננסי הווירטואלי צומח וכ-40% מעבירים ואוספים כספים באפליקציות ייעודיות כגון Bit ו- Pepper Pay.
זוכרים את המוניות מהפרק של "אפליקציות וסמארטפונים"? אז גם אופן התשלום אליהם השתנה וכ-15% משלמים למוניות דרך הסמארטפון
טרנד גיוס הכספים ברשת (למשל Headstart) צובר תאוצה וכ-14% כבר השקיעו במיזמים כאלה.
אגב קניות אונליין – יותר ויותר ישראליים עושים כסף באינטרנט ונרשמה עלייה של 7% בישראלים שעושים כסף באינטרנט באתרים כגון Ebay ,Amazon, Etsy, Facebook מ-15% ב-2016 ל-23% השנה.
לתינוק לילד ולצעיר
Bugaboo Donkey2 במהדורה משופרת
מותג בוגבו משיקה עגלה מודולארית וחכמה להורים חכמים, במהדורה מחודשת ומשופרת. העגלה הכי משפחתית שיש, במראה חדש, ביצועים חדשים ושילובי צבעים להתאמה אישית Mix & match. עגלת Bugaboo Donkey2 היא העגלה החכמה ביותר שתפגשו. עגלה מודולארית, היחידה שמתאימה עצמה לצרכי המשפחה. ניתנת לפיצול ב-3 לחיצות פשוטות ומהירות, והופכת מדגם Bugaboo Donkey2 Mono – עגלת יחיד, לדגםBugaboo Donkey2 Duo – עגלת אחים המתאימה לנשיאת שני ילדים יחד אוBugaboo Donkey2 Twin – עגלת תאומים.
בנוסף, ניתן לשחק עם כיוון הנסיעה כך שהתינוק יכול להיות מונח כלפי ההורה או כלפי חוץ בכמה לחיצות פשוטות.
מושלמת עבור הורים אשר מתכננים להרחיב את המשפחה בתקופה קצרה, ויזדקקו לעגלת אחים כשבצד אחד אמבטיה ובשני טיולון, עבור הורים לתאומים, או אפילו אם לאמא או אבא מתחשק לבלות זמן איכות עם אחד מהילדים, בכמה קליקים קצרים הופכים מעגלת תאומים, ליחיד עם תיק צד איכותי ונוח.
בבוגבו דונקי2 שופרו הגלגלים, ל- 4 גלגלים גדולים מוקצפים עם בולמי זעזועים איכותיים, מה שמעניק לה נסיעה טובה וחלקה. העגלה מגיעה עם שטח אחסון כפול וגמיש, עד 10 ק"ג. לסל הצידי אשר אידאלי לאחסון התווסף כיסוי תואם לעגלה וכיס פנימי חדש המאפשר נשיאה של טלפון, ארנק ומפתחות.
הרוחב המקסימלי שלה במצב פתוח הוא 74 ס"מ. כלומר, היא עוברת בכל דלת סטנדרטית ובמצב סגור היא ברוחב של עגלה רגילה. מה שהופך אותה לניידת בקלות ברכב.
ניתן לרכוש כעגלת יחיד/ אחים/ תאומים. מחיר: 6,020 – 9,300 שקלים. אחריות 2+1 שנים.
פרטים ורכישה IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בייבי ביורן ובייביזן הנביאים 55 רמה"ש 03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ ובאתר <<<
אוכל ואלכוהול
מסעדת שותא הגרוזינית מקיבוץ שמרת בערבי קונספט
אנו בשותא מאמינות כי קולינריה גרוזינית ואירוח אותנטיים כמו שאנו מציעות הן מעל הכול ובהמשך לתרבות האירוח עליה אנו שוקדות ומקפידות, החלטנו לערוך סדרת ערבי תוכן שבועיים ובכך לגוון ולייצר ערך מוסף לקהל לקוחותינו המקומי ואלה המגיעים מרחבי הארץ לטובת חיבור עמוק בין לקוחותינו, למסעדה ולעדה.
https://www.youtube.com/watch?v=9EpnVAYSEiw
מזה 6 שנים שותא מגישה תפריט גרוזיני-בלקני אותנטי עשיר וכיאה לזאת נפתח בארוחת ערב עם מאפים גרוזינים כמו החצ'פורי הנדיר, תבשילים מיוחדים וספיישלים והכול נעשה במקום בעבודת יד, אלכוהול משובח ואווירת אירוח הייחודית רק לנו. בהמשך הערב יעלה ויבוא זמר הבית מושק'ה טטרואשווילי ויחמם את האווירה תוך כדי עריכת טקס שתיית היין הגרוזיני המסורתי שלנו – הג'אג'א.
הערב הינו בילוי מתגלגל ומתמשך ולרגע תרגישו כאילו התפרצתם לאירוע סלון בית בבאטומי.
בעלות המקום מבטיחות לכם ערב חוויתי, מרגש עם טעמים, ריחות ואורחים מדהימים שבין רגע יהפכו לחבריכם וכל אחד ואחת מהם הוא זהב עבורנו – מה שמאפיין את שותא ובכלל את העדה הגרוזינית.
יש להזמין מקום מראש בטלפון המסעדה 04-8219208, או לכתוב לנו בעמוד הפייסבוק שלנו ואנחנו נחזור אליכם בהקדם. בימי חמישי מתקיים ערב תוכן ולעיתים גם חגיגת טברנה גרוזינית. גאומרג'וס! (לחיים). במסעדת שותא ניתן לערוך אירועים עד 80 איש ולהזמין שירותי קייטרינג בבית הלקוח. כמו כן, באפשרותכם להזמין TAKE AWAY ולהגיע לאסוף את המנות במהלך שעות הפעילות.
שותא, קיבוץ שמרת (כביש עכו נהריה) פרטים באתר <<< ובטל': 04-8219208
BBB על גלגלים עם BBB Food Truck
רשת מסעדות ההמבורגרים BBB משיקה לראשונה Food Truck: מסעדה ממונעת וניידת, אשר בהקמתה הושקעו כ- 250,000 שקלים. הפוד טראק מהווה את סניפה ה- 28 של הרשת הארצית.
הפוד טראק של BBB, אשר מסיים בימים אלה תקופת הרצה, הינו נגיש ונייד, ובעל מסוגלות להגיע לכל אתר ברחבי הארץ: מתחמי מזון של מקומות עבודה, אירועים מסחריים ופרטיים, פסטיבלים, אירועים במכללות ואוניברסיטאות, מופעים המוניים וירידי תרבות, פנאי ואוכל.
הפוד טראק מציע מנות נבחרות, מתוך תפריט הרשת המגוון, בהם המבורגרים, תוספות צד וסלטים, והוא עומד תחת הסטנדרים המוקפדים של רשת BBB, עובדה המבטיחה לציבור הסועדים מנות טריות, איכותיות ובטיב מעולה, בדומה למזון המוגש בכל מסעדות הרשת הפרוסות בכל רחבי הארץ.
כמו כן, מציע ה- Food Truck דוכן מזון, אותו ניתן למקם בחללים סגורים, דוגמת חדרי אוכל במקומות עבודה, באירועי חברה עסקיים, באירועים פרטיים באולמות וכיו"ב. בדוכן זה מציעה הרשת אפשרויות בחירה נוספות למגוון המנות המוצעות.
אילן פנחס, השף הראשי של רשת BBB בנה את התפריט וצורת הגשת המנות, תוך הקפדה שטיב האוכל, טריותו ואיכות הבשר יעמדו תחת הסטנדרטים המקובלים במסעדות הרשת. BBB Food Truck פועל באמצעות הזכיינים כנרת יהוד, עופר סאיג ואיציק סוויסה, בעלי חברת Food To Go.
רשת BBB נמצאת בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"ל. הרשת מונה 27 סניפים בפריסה ארצית. בשנת 2016 פתחה הרשת סניף בברלין. מסעדות הרשת מציעות חוויה נעימה, טעימה ואיכותית, לצד אווירה חמה, משפחתית וביתית. הרשת מחזיקה במועדון הלקוחות המוביל בתחום המזון, ומונה כ- 400 אלף בתי אב.
אופנה ועוד
שורש עם פקקולים לכבוד ט"ו בשבט 2018
שורש, יצרנית הסנדלים, תיקי המים וציוד ה outdoors-המקומית הותיקה, המובילה בקטגוריה בשלושת העשורים האחרונים, יוצאת עם "פקקולים" – מוצר קטן עם משמעות גדולה – סביבתית וחברתית וקוראת לנו לקחת אחריות על איכות חיינו.
זה התחיל מחניכי חוגי הסיירות שנהגו להשחיל פקקים משומשים על חגורות ולהבריג אליהם תוך כדי טיול או מסע בטבע בקבוקים ריקים שמצאו. אנשי חברת שורש, בשיתוף עם החברה להגנת הטבע, פיתחו מוצר יעיל ומעוצב, שכל אחד יכול לקחת איתו לשטח, לאסוף בקבוקי פלסטיק ריקים ולהעביר אותם למיכלי מחזור, ובכך לסייע לנקות את הטבע.
הפקקולים של שורש- מחיר 39.90 שקלים. להשיג בחנויות מטיילים נבחרות.
רכב
טלקאר עם סאנגיונג טיבולי XLV
שמו של טיבולי XLV הוא מגזרת של ההגדרה eXciting smart Lifestyle Vehicle. הדגם החדש הוא SUV רב תכליתי, והודות לתוספת האורך שלו הוא מגדיל את נפח המטען הפנימי והופך אותו לשימושי עוד יותר עבור משפחות.
העיצוב של ה-XLV, המבוסס על תפיסת העיצוב של סאנגיונג "Nature-born 3 Motion", נעשה בהשראת הדינמיות והעוצמה שבטבע. מרכיבי המפתח הם המראה הדינמי, צורת המרכב בעלת המראה החזק וקו הגג ה"צף" בסגנון קופה המותאם בצורה הרמונית. כל אלה מתמזגים ליצירת מראה מלוטש של דגם "סטיישן" חזק ובעל נוכחות. הרכב מציע גישה שהיא מעבר לכלי תחבורה שימושי, המבטיחה את נוחות הנהג, הבטיחות, והנחשקות. ה-XLV יתרום לכיוון החדש של המותג המתמקד ביצירת דגמי SUV עירוניים בעלי עיצוב עדכני המעניקים חוויית נהיגה מהנה.
עיצוב חיצוני: מאופיין בקווי מתאר עדינים שמייצרים תחושת זרימה לאורך המרכב. בחזית, עיצוב השבכה הקדמית והפנסים מזכיר כנפי נשר פרושות, עם מראה דק גזרה ורחב. עמוד D השחור הוא סימן היכר נוסף של דגמי הקונספט האחרונים של סאנגיונג. למרות המראה החיצוני הספורטיבי והדינמי, ה-XLV מעניק גם את המרחב המוביל בקבוצה לנוסעים ולמטענם, לשימושיות רבה יותר. קו הגג מעניק למכונית מראה ספורטיבי, ואילו עמודי A השחורים המשופעים מעניקים מראה רחב ופתוח במבט מהצד.
עיצוב פנימי: מייצר סביבה דינמית, עם מראה מודרני של חלל פנימי, מסוגנן ועדכני. למרות המידות הקומפקטיות שלו, החלל הפנימי מעניק מרחב גדול, מואר ואוורירי עבור 5 נוסעים
מרחב פנימי: אזור המטען הנדיב, עם נפח של עד 720 ליטר, גדול מספיק כדי להכיל מגוון פריטים שונים לפעילות פנאי. המושבים בשורה השנייה מוטים בזווית של 32.5 מעלות, והרצפה השטוחה כמעט לחלוטין מבטיחה נוחות לשלושה מבוגרים במושב האחורי, גם בנסיעות ארוכות. הטיבולי XLV מעניק שפע של מקומות אחסון ברחבי תא הנוסעים, כולל תא בעל נפח גדול, תא כפפות ומגש פנימי, מגש פתוח ומגש מטען.
https://www.youtube.com/watch?v=HwD-jR91OEs
ביצועים: לטיבולי XLV מנוע דיזל 1.6 ליטר בתקן Euro 6 עם הספק של 115 כ"ס המיועד להעניק ביצועים חזקים יחד עם חיסכון משופר בדלק.מנוע הדיזל e-XGi160 עם הספק מרבי של 115 כ"ס, מצויד במדגש טורבו E-VGT מהדור החמישי שמעניק ביצועים מרביים, במיוחד בטווח מהירויות המנוע הבינוניות-נמוכות. הטיבולי XLV מגיע עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים מתוצרת Aisin. תיבת הילוכים זו שכבר הוכיחה את עצמה מתוכננת לשפר את צריכת הדלק ומעניקה החלפות הילוכים חלקות לנהיגה נוחה, והאצה נמרצת הודות ל-Quick Shift Control ויחסי העברה אופטימליים.
נוחות והתנהגות כביש: הטיבולי XLV מצויד במערכת ההיגוי Smart Steer בעלת שלושה מצבי היגוי שונים – Normal (רגיל), Comfort (נוחות) ו-Sport (ספורט). הנהג יכול לכוונן את תחושת ההיגוי בהתאם להעדפותיו ובהתאם לתנאי הנהיגה. המערכת מציעה כוונונים שונים להיגוי בטוח ונוח בשעת חנייה, בנסיעה במהירויות נמוכות ובנהיגה עירונית עם עצירות והתחלות רבות, או בשיוט במהירות גבוהה בכביש המהיר.
בטיחות: המרכב בנוי ברמת חוזק ובטיחות גבוהה מאוד, כש-38.5% ממנו מיוצרים מפלדה מתקדמת בעלת חוזק גבוה (AHSS). כדי להפחית את ההשפעה של התנגשויות, 10 אזורים עיקריים ברכב מחוזקים באמצעות תהליך שנקרא "עיצוב בכבישה בחום". מערכת ההגנה האקטיבית מפני גלגול ומערכת הסיוע לבלימה מונעות מהרכב להתהפך בשעת פנייה פתאומית במהירות גבוהה, ומגבירות את כוח הבלימה במקרה חירום אם הנהג אינו מסוגל להפעיל מספיק לחץ על דוושת הבלימה. מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS) עם חלוקה אלקטרונית של כוחות הבלימה מחלקת את כוח הבלימה בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים בהתאם לכמות הנוסעים ומשקל המטען, בעוד מערכת בקרת האחיזה מונעת החלקת גלגלים באמצעות בקרה של הבלמים והמנוע.
בנוסף, מצויד הרכב במאפייני בטיחות נוספים, כגון סיוע לזינוק בעלייה ואיתות בבלימת חירום שמפעיל את מהבהבי החירום בעת בלימה חזקה במקרה חירום, כדי למנוע התנגשות. כדי להגביר ככל האפשר את ההגנה על הנוסעים, מצויד הטיבולי ב-7 כריות אויר. בנוסף קיימת מערכת ריסון בטיחותית מתקדמת השומרת על הנוסעים בבטחה במושביהם במקרה של התנגשות, וקדם-מותחנים כפולים שמהדקים את חגורות הבטיחות באופן אוטומטי כדי לסייע לרסן את הנוסעים במקרה של פגיעה.
מאפייני בטיחות נוספים כוללים בלמי דיסק גדולים מלפנים ומאחור, מערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים שמזהירה את הנהג מייד בכל מקרה של שינוי במצב הצמיגים, תאורת נסיעה ביום LED לשיפור הנראות, והתראה קולית המושמעת במקרה שאחת מחמש חגורות הבטיחות אינה חגורה כשהמושבים מאוישים.
כל הרכבים יצוידו במערכת בטיחות "מובילאיי" כסטנדרט. רמת אבזור בטיחות 6 וקבוצה ירוקה 15 (אדום). מחיר טיבולי XLV 128,900 שקלים.
אינפינטי עם מועדון VIP
מותג רכבי היוקרה אינפיניטי משיק לראשונה בישראל מועדון אקסקלוסיבי של המותג:INFINITI & BEYOND. המועדון מורכב מלקוחות VIP של המותג ויציע ללקוחות אינפיניטי מגוון רחב של פעילויות תוכן, אירועים והטבות מיוחדות מתחומי התרבות, בידור, לייף סטייל , ספורט, קולינריה, מוזיקה ואופנה.
https://www.youtube.com/watch?v=qh2oC6vjXrU
האירוע הראשון של אינפינטי יתקיים למוזמנים בלבד, ביום שישי ה – 1.12 בזאפה תל אביב – עם הופעה מיוחדת של מארינה מקסימיליאן ואמיר דדון.
לדברי שמעון זיקרי מנכ"ל אינפינטי ישראל: "מעבר למספרים ולטכנולוגיות המיוחדות של רכבי אינפיניטי, ערכי המותג אינפיניטי מתבססים על חוויות, ריגוש, ליהנות מהרגע, ולמצות את החיים עד הסוף. זו גם הסיבה שאנו רוצים להעניק ללקוחתינו את החוויות המיוחדות במסגרת המועדון האקסלוסיבי שהשקנו".
מאיר מכוניות בהסכם עם אדי מערכות להתקנת מערכת MOVON
חב' "מאיר מכוניות" חתמה הסכם עם חב' "אדי מערכות" להתקנת מערכת למניעת תאונות דרכים MOVON ברשת המוסכים המורשים של הונדה הכוללת כ- 20 מוסכים כל רחבי הארץ. יוזמת המהלך הנ"ל בא למנף את החלת נוהל 151 של משרד התחבורה המאפשר לכל רכב פרטי שעלה על הכביש מינואר 2000 לקבל הנחה של עד 1,500 שקל בהגעת הרישוי שבו הותקנה מערכת הבטיחות.
מערכת הבטיחות MOVON נמכרת עם 3 שנות אחריות ושירות של א.ד.י מערכות, מספקת ללקוח יתרונות וערכים המוספים ביניהם :מצלמת דרך (DVR) מובנית, המערכת מדברת בעברית ומתריעה מפני שכחת ילדים ברכב.
מיצובישי עם 5 כוכבים לאקליפס קרוס
מיצובישי אקליפס קרוס השיגה 5 כוכבים בדירוג הבטיחות עם ביצועים מצוינים במבחן הריסוק של .Euro NCap מדובר בציון הגבוה ביותר בקטגוריה שהושג עד כה עם 97% הגנה על הנוסעים ו- 80% הגנה על הולכי רגל.
כללי
FAMAE עם הפחתת פסולת ומיחזור פסולת: אתגר המיחזור של מיליון אירו
FAMAE השיקה רשמית את אתגר החדשנות הראשון שלה שמחפש פתרונות מעשיים, יעילים, מאריכי ימים, כלל עולמיים וחסכנים כדי להפחית או למחזר את הפסולת השנתית שיוצרת משפחה עירונית (תוך שימוש אם צריך בפתרונות קיימים). אתגר החדשנות מיועד בעיקר לאוניברסיטאות מצטיינות (סטודנטים, חוקרים), ארגונים (עסקים קטנים ובינוניים, הזנקים, חממות) ושחקנים פילנטרופיים (ארגונים ללא ממשלתיים, יזמים חברתיים). התחרות הזאת של מיליון אירו היא אחת התחרויות הכי גדולות שהושקו אי פעם בעולם.
בהשראת הסכם פריס 2COP שאושר על ידי 166 מדינות ב-12 בדצמבר 2015, FAMAE מחויבת להפוך את כדור הארץ שלנו שוב לירוק! אתגר החדשנות פתוח לכולם. מועמדים יכולים להגיש מועמדות באמצעות תהליך פשוט בפלטפורמת מחשוב מאובטחת מה-15 בנובמבר (2017) עד ה-18 בפברואר (2018). בחירת הפרויקטים והמועמדים הסופיים תתרחש עד מאי 2018 כשמידע נוסף יתבקש ממגישי המועמדות.
חבר שופטים ייעודי יבחן את כל הפרויקטים של המועמדים הסופיים ויבצע את הבחירה הסופית באביב 2018. השופטים הם נציגים מ-Agoranov, Zero Waste, מומחי טכנולוגיות ירוקות אחרים, המייסד של FAMAE אריק פיליפון, סדריק ויאני (מדען מפורסם, זוכה מדליית פילדס 2010), ז'ק לווינר (מדען וממציא מפורסם עם אלף פטנטים) וז'נבייב פרון (סגנית נשיא של קרן ניקולא אולו לטבע והאנושות).
התחרות הזאת של מיליון אירו נתמכת על ידי שותפים מפורסמים: Agoranov (שתטפח את אחד מהפרויקטים המועמדים הסופיים), Zero Waste (שתביא את המומחיות שלה בניהול פסולת), Viva Technology (שתארח את טקס הענקת הפרסים), La Ruche (שמארחת כעת את הצוות שלנו), Make.org (שתשתף את האתגר בקהילת הטכנולוגיה האזרחית שלה). פרטים באתר <<< או בכל הרשתות החברתיות FAMAE Challenge
מייקל פלפס שגריר עולמי של קריסטל לגונס
מים הם לא הגורם היחידי שמשותף לשחיין המעוטר מייקל פלפס וחברת חדשנות המים הרב-לאומית קריסטל לגונס. קריסטל לגונס הודיעה רשמית על שיתוף פעולה אסטרטגי עם השחיין הגדול ביותר בכל הזמנים, מייקל פלפס. העניין המשותף שקושר את השניים ביחד הוא המטרה להביא שחייה ופעילויות ספורט מים לקהילות ברחבי העולם באמצעות הטכנולוגיה המובילה בענף של קריסטל לגונס שהופכת נופים רגילים ללגונות מפוארות צלולות בבדולח.
פרננדו פישמן, המייסד של קריסטל לגונס, אמר: "לכבוד רב הוא לנו שספורטאי גדול כמו מייקל פלפס מצטרף אלינו, ומוכן להשקיע מזמנו בעבודה משותפת עם החברה. אנחנו מאמינים שלגונות צלולות כבדולח יעזרו להביא את השחייה וספורט המים אל המאה ה-21. בנוסף למגוון הרחב של פעילויות ספורט מים, לגונות צלולות כבדולח גם מספקות סביבה מכלילה לפעילויות חברתיות ופנאי בנוף טרופי מפואר. הרעיון של לגונות צלולות כבדולח התקבל היטב והחברה עוסקת באופן פעיל ביותר מ-600 פרויקטים — בשלבים שונים של פיתוח ומשא ומתן — בכל העולם. בנוסף, קריסטל לגונס מפתחת מודל של גישה ציבורית בפרויקטים במדינות הכוללות את ארצות הברית, תאילנד, אוסטרליה, טורקיה, ארגנטינה וצ'ילה.
https://www.youtube.com/watch?v=7bdgFOsYjqw
קריסטל לגונס היא חברה רב-לאומית, עם מטה אמריקני במיאמי, פלורידה, שפיתחה רעיון וטכנולוגיה חדשניים, שרשומים כפטנט ב-190 מדינות, המאפשרים בנייה ותחזוקה של מקווי מים בגודל בלתי מוגבל במצב צלול כבדולח בעלות נמוכה. מי הטורקיז המרשימים של קריסטל לגונס מחוללים מהפיכה לא רק בעולם הנדלן אלא גם בהפקת מים ואנרגיה. היישומים נעים מהבאת חיי חוף אידיאליים למקומות שאי אפשר היה לעשות זאת באופן אחר ועד למתן פתרונות תעשייתיים למערכות קירור במעגל סגור לתחנות כוח תרמיות ומרכזי נתונים, בין היתר. למידע נוסף, בקרו באתר www.crystal-lagoons.com, YouTube, ועקבו אחרינו ב-LinkedIn.