חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חדש על המדף של דני בר

לאחר חגיגות הוולנטיין וטו בשבט יש הרבה חדש ||| מתנות ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| רכב, אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

 

MIDO עם OCEAN STAR – קולקציית שעוני צלילה

קולקציית שעוני צלילה אופנתית וחזקה המיועדת לכבוש את המעמקים מושקת בימים אלו באמצעות מותג השעונים MIDO.

הקולקציה – מיועדת ליורדי ים, חובבי צלילה ולגברים התרים אחר אביזר אופנה שישלים את הטוטאל לוק שלהם ואת הסטטוס שלהם. ידוע כי שעונים גדולים ומאסיביים יש בהם סוג של אמירה כמו גם בשעון זה. השעון – בעל לוח מסתובב חד כיווני כשעל גבו חרוט סמל כוכב הים, סמל לשמירה ולקשר מתמיד של הימאי עם אותות המגדלור המציינים דרכו. לוח שעון – כולל תאריכון יומי וחודשי DAY DATE וכתר הברגה. צמיד השעון עשוי ממתכת, מלוטש ועמיד במים ולצלילה של עד 200 מ' וכן מקל מאד במשקלו כאשר עונדים אותו.

השעון בעל מנגנון אוטומטי שוייצרי (קליבר 80), זכוכית ספיר אנטי רפלקס המונעת שריטות או חבלות.

מחיר: 3,995 – 4,995 שקלים (עם צמיד טיטאניום ולוח שעון שחור).

אסם עם במבה שהתחפשה לבייגלה

לקראת פורים, אסם נכנסת לאווירת החג העליזה ומשיקה מהדורת קונספט מיוחדת, שמחה וצבעונית ובתוכה הפתעה- במבה שהתחפשה לבייגלה שמיניות. במבה שהתחפשה היא אותה הבמבה האהובה והטעימה, במרקם נימוח ועדין במיוחד, רק בצורת בייגלה ומתאימה לשילוב במשלוחי המנות.

אסם כבר ייצרה בעבר במבה בצורות שונות, שהתקבלו באהדה על ידי הצרכנים, ביניהן: במבה קוביות, ובמבה עגולה. ההשקה תיתמך בפעילות קד"מ חוץ מדף בנקודת המכירה ומשחק בדיגיטל. מחיר: במבה שהתחפשה  3-4.5 ₪ לאריזת 60 גרם.

סודהסטרים נכנסת לעולם המסעדנות

האם חברת סודהסטרים הישראלית, מותג הסודה המוביל בעולם המתמקד במכירת ברי משקאות ביתיים ומשרדיים, שמה לעצמה אתגר חדש ומכוונת להיכנס לעולם המסעדנות? החברה השיקה פיילוט לשיתוף פעולה עם מסעדת הטבעונות החדשה 416 בתל אביב, בה כל המשקאות המוגזים שיוגשו ללקוחות יהיו מוכנים באמצעות ברי המשקאות של החברה, בבקבוקים רב פעמיים שעוצבו במיוחד עבורה.

אחרי שקמפיין F**K PLASTIC BOTTELS של חברת סודהסטרים בכיכובו של תור ביורנסון ("ההר") ממשחקי הכס שבר שיאי ויראליות, לוקחת החברה את המסר הסביבתי והבריאותי הנוגע למעבר לשימוש בבקבוקים רב פעמיים לשלב הבא, ומציגה פיילוט חדשני המשתף פעולה עם המסעדה הטבעונית 416, הממוקמת ברחוב הארבעה בתל אביב.

המסעדה חברה לחברת סודהסטרים ותגיש ללקוחותיה גרסאות טבעוניות ובריאות של משקאות מוגזים שיוכנו על ידם מחומרים טבעיים. הבר העשיר במסעדה יכלול גם קוקטיילים שירקחו במקום, ויוגזו גם הם באמצעות בר משקאות מיוחד של החברה.

בייגל בייגל עם "רולים" – גלילי בייגלה חלולים עם מלח או שומשום

בייגל בייגל, מבית יוניליוור ישראל, ממשיכה לחדש ומשיקה את "רולים", הדבר הבא בעולם הבייגלה מאז הבייגלה השטוח. רולים הוא צורה חדשה של בייגלה המושקת לראשונה בישראל. לרולים צורה גלילית והם נאפים בצורה שמותירה חלל אוורירי מבפנים היוצר רול פריך, שמביא חווית אכילה חדשה, מלאת קראנץ' וטעם.

בייגלה רולים, מגיעים בשני טעמים: עם מלח או שומשום והם מביאים עימם אלטרנטיבה מעניינת לחטיפים המלוחים כיום וניתנים לאכילה ישר מהשקית, עם מתבל או מילוי.

רולים מוצע באריזה משפחתית של 280 גרם ובאריזה אישית של 60 גרם. מחיר: 6.70 שקלים.

מבצעים

ליסטרין עם מבצע חופשה בהפתעה

ליסטרין, מותג שטיפות הפה המוביל בישראל יוצא במבצע "חופשה בהפתעה" במסגרתו קונים ליסטרין 500 מ"ל + 250 מ"ל במארז מיוחד ויכולים לזכות בהגרלה של חופשה זוגית בחו"ל. ההפתעה: יעד החופשה יתגלה רק ביום הטיסה.

מבצע "חופשה בהפתעה" הינו חלק ממהלך "הולכים עד הסוף" המבוסס על מחקר אופי בינלאומי שערך המותג וממצאיו עולה בין היתר כי משתמשי ליסטרין הינם נועזים יותר מאשר אלו שאינם משתמשים בליסטרין.

המבצע בתוקף עד ה-28.2.17 ברשתות הפארם והשיווק המשתתפות במבצע. מבצע ההגרלות נערך בהתאם להוראות ההיתר הכללי לעריכת הגרלות לפרסומת מסחרית לפי חוק העונשין, התשל"ז- 1977. המבצע הינו למארזי ליסטרין 250 + 500 מ"ל. בכפוף לתקנון. ט.ל.ח. חפשו Listerine  בפייסבוק <<<

אנשים טובים באמצע הדרך

רשת אוטודיפו, הקמעונאית הגדולה בתחום הרכב בישראל, מחבקת את עמותת "אחוקים – חברים בדרכים" ותורמת לכ-500 מתנדבי העמותה מאות אפודים זוהרים ומיוחדים. העמותה הצעירה, שהוקמה לפני קצת פחות משנה, מסייעת לאזרחים, ללא עלות, בתקלות קטנות שלא מצריכות בעלי מקצוע, כגון: סיוע הנעה לרכב (כבלים), סיוע החלפת פנצ'ר ומילוי אויר בצמיג, סיוע בפתיחת רכב נעול כשהמפתחות בפנים וכדומה.

מתנדבי אחוקים הם מכלל האוכלוסייה, יהודים וערבים, חילונים ודתיים. העמותה חוצה מגזרים ודתות ובאה להעניק סיוע לכל עובר/ת דרך שזקוק/ה לסיוע הקטנטן הזה על מנת להמשיך בחיים שלווים.

נפתלי קליין היו"ר והמייסד מסביר: "אני מטייל במהלך היום בכבישי ישראל ויוצא לי לעצור ולסייע לאנשים שנתקעים בדרך, זה הביא אותנו למחשבה לפתוח עמותה מסודרת שתוכל לסייע לאנשים. בכל יום מצטרפים מתנדבים חדשים שמעוניינים לעשות מעשה טוב על הדרך. העמותה מבוססת על תרומות בלבד ואנו שמחים על החיבוק הענק ותרומתה הנדיבה של אוטודיפו".

מנהלי העמותה נפגשו השבוע עם הנהלת רשת אוטודיפו והעניקו להם תעודת הוקרה על תרומתם. באוטודיפו מספרים כי זו תחילתה של דרך משותפת יחד. העמותה הקימה מוקד טלפוני ארצי הפעיל 24 שעות ביממה – למעט שבתות וחגים. המוקד מופעל כאמור ע"י מתנדבים בלבד ומספרו 058-7000110. לינק לפייסבוק העמותה <<< 

מועדון "ביחד בשבילך" מציין שנה וחוגג עם חברי המועדון

מועדון 'ביחד בשבילך' מציין שנה להיווסדו ולרגל המאורע יוכלו חברי המועדון ומחזיקי כרטיס האשראי, ליהנות בחודש פברואר ממגוון מופעים ואירועים אטרקטיביים, במחירים מסובסדים.

מועדון ההטבות 'ביחד בשבילך' של עובדי וגמלאי ההסתדרות הכללית החדשה, הינו המועדון החברתי הראשון בישראל המעניק ללקוחותיו העובדים והגמלאים, שירותים מסובסדים בעולמות התרבות, בילוי ופנאי, מוצרי צריכה, תיירות, חוגים וסדנאות ועוד. המועדון הושק בתחילת חודש ינואר 2016 במטרה לחזק את כוח הקנייה של העובדים, להוריד את יוקר המחיה ולהקטין את ההוצאות.

בתחילת אוקטובר 2016 שיתוף פעולה אסטרטגי עם לאומי קארד הוביל להנפקת כרטיס אשראי חדש, המאפשר למחזיקי כרטיס זה הטבות והנחות נוספות באתר המועדון, וכן זכאות להטבות המוצעות על ידי לאומי קארד.

במסגרת חגיגות השנה יוכלו חברי המועדון להנות ממגוון השירותים המסובסדים הבאים:

  • 24.2 הופעה של שלומי שבת בשישי בצהריים (אירוע מיוחד לחברי המועדון) + קבלת פנים ומתנה (החל מ-72 ₪ , היכל התרבות תל אביב)
  • הופעות של ה'ווקה פיפל' ברחבי הארץ-החל מ-79 ₪. (מופעים בכל הארץ בתאריכים שונים)
  • 26.2 "אירוע מקפיץ למשפחות עם ילדים". אירוע סגור לחברי המועדון שיתקיים ב iJump פ"ת וחיפה כולל DJ, פיצה וברד במחיר הכרטיס, החל מ 29 ₪.
  • כרטיס כניסה מוזל לפארק קרסו למדע בבאר שבע החל מ 19 ₪ במהלך כל חודש פברואר

תחרויות נושאות פרסים והפתעות נוספות ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק של מועדון ביחד בשבילך.

לתינוק לילד ולצעיר

שוברים את השוק – תיק תלמיד אורטופדי ממותג רק ב-139 שקלים

"אין שום סיבה שבעולם שנשלם מחירים גבוהים הנהוגים בשוק" אומר היזם החברתי עוזי ריעני שחבר ליצרנית תיקי COOL ומציע תיק טרולי איכותי רק ב-179 שקלים במקום 350

אחרי שהוכיחו לנו שאפשר לשתות כוס קפה רק בחמישה שקלים, הנה מגיע המהפך הבא שנוגע לכל מי שיש לו ילדים הלומדים בבתי הספר הייסודים. בקיץ הזה תוכלו לרכוש תיקי תלמיד אורטופדיים באיכות גבוהה במחירים נמוכים ב- 50 אחוזים לעומת הקיץ החולף, כל זאת לאור יוזמה בה נוקט היזם החברתי עוזי ריעני, מפעיל אתר האינטרנט "קבוצתית" ומנהל קבוצת הפייסבוק "קבוצת רכישה לציוד חזרה לבית הספר".
ריעני המארגן מזה שלושה קיצים בשיתוף עם ועדי הורים בכל הארץ ירידים לרכישת ציוד חזרה לבית הספר, במחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק, מפעיל קבוצת פייסבוק בה חברים כ-14 אלף עוקבים. לאחרונה חתם על הסכם עם חברת טלבר פופ , יצרנית מותג התיקים COOL , על ייצור של ליין תיקים ייחודי לקבוצת הרכישה.

מדובר בעשרים וחמישה דגמים שונים לבנים לבנות, בהם הלו קייטי, ניקי הכבשה, מותגי דיסני וספורט בדגמים אורטופדיים ובדגמי סמארט טרול [טרולי]. את התיקים ניתן להזמין כבר היום באתר האינטרנט קבוצתית https://www.kvutzatit.co.il כאשר במידה ויהיו 90 הזמנות לכל דגם באתר המחיר לתיק אורטופדי יעמוד על 139 שקלים במקום 220 שקלים, הנחה של 37 אחוזים ולתיק טרולי במחיר של 179 שקלים במקום 350 שקלים הנחה של 49 אחוזים.

מקפ"ת עם מיזם שיעורים פרטיים – מקפ"ת הישגית

הקמת " מקפ"ת הישגית" תהווה קידום להצלחה לימודית לתלמידים מכיתות ד'- ו', בעלי קשיי למידה. תכנית "מקפ"ת הישגית" תעניק תגבור במקצועות האנגלית והמתמטיקה, כאשר השיעורים יתקיימו בקבוצות קטנות של 6-8 תלמידים באמצעות מורה מקצועי מוסמך של משרד החינוך, אשר ילמד במקביל לחומר הנלמד בכתה ובהתאם לצרכי התלמיד.

פעילות "מקפ"ת הישגית" תתקיים במתנס"י ורבר, אחדות, ונפלאות שבפתח-תקוה. השיעורים ייתקיימו אחת לשבוע לאחר שעות הלימודים החל מהשעה ארבע אחה"צ ועד שבע בערב ויספקו בין היתר גם העשרה לתלמידים באמצעות תרפיה באמנות. לכל פעילות המרכזים אחראית רכזת שעובדת צמוד לאנשי קשר בבתי הספר, ובהם המחנך, יועצת, מנהלת וצוות בית ספרי, באופן שייתן תמונת מצב כוללת על הישגיו וקשיי תלמיד, תוך פעילויות מגוונות לחיזוק יכולותיו הלימודיים.

בנוסף לחומר הלימודי התלמידים ייהנו מפעילויות תוכן משמעותיות תוך התמקדות בכישורי חיים (ניהול שיחה, התמודדויות בסיטואציות יומיומיות, מצבים חברתיים וכו'), תכני העשרה ופעילויות מהנות וחווייתיות, במטרה לעודד דיאלוג שיתוף פעולה עם הילד והגברת הרצון שלו ללמוד ולהשתתף בשיעורים.

הפעילות ממומנת ברובה על ידי הגורמים העירוניים (מקפ"ת, אגף החינוך, עיר ללא אלימות, אגף הקליטה, אגף השכונות) כאשר ההורים משלמים תשלום חודשי סמלי ע"ס 160 ₪ לשני מקצועות: מתמטיקה ואנגלית.

KIWI במבצע סוף עונה

KIWI (צילום דניאל אליסטר)

מבצע סוף העונה על כל קולקציית החורף כאשר כל הקולקציה מ-14.90 –  49.90 שקל. חולצות ומכנסים החל מ 14.90 שקל. סריגים 29.90 שקל, חליפות מעבר ופוטר 29.90 שקל, מעילי ניילון  39.90 שקל, מעילים וז'קטים 49.90 שקל, קפוצ'ונים ואוברולים 2 ב 50 שקל.

המבצע בתוקף  ועד גמר המלאי. אין כפל מבצעים. מהפריטים המשתתפים במבצע.

אוכל ואלכוהול

"עוף טוב" עם כריכי "ראפ" מושקעים של סדרת מוצרי DELI עסיסית

צילום יח"צ

סדרת מוצרי ה- DELI הינה סדרה איכותית ועסיסית במיוחד המעניקה חווית DELI אמיתית.

ההשראה לסדרה לקוחה היישר ממעדניות הDELI-  בניו-יורק אשר מתמחות במוצרים ומאכלים ייחודיים, ביניהם כריכים מפנקים אשר נעשים במקום על פי דרישת הלקוח. המעדניות החלו לצוץ באמריקה במהלך המאה ה-19 כאשר מהגרים יהודים עברו לארה"ב ופתחו מקומות המציעים אוכל אתני.

ההמלצה שלנו להצעת הגשה של הנקניקים, היא בכריכי ראפ, אחד הטרנדים החמים ב"דלי'ס" הניו- יורקים.

  • "פסטרמה אמריקה סטייל" בנגיעת דבש משתלבת היטב בראפ קלאסי של מיונז, אבוקדו ונגיעת רעננות של חסה ובצל. מומלץ להוסיף כמה טיפות של טבסקו לאוהבי הפיקנטיות.
  •  "פסטרמה כמו ברומניה" אשר מאופיינת טעם שומי קליל, משתלבת היטב בראפ עם טפנד זיתים, פלפל קלוי ובטטה שמעניקה ניגוד מושלם של טעם מתקתק שמעניק חווית טעמים עשירה.
  • "פסטרמה מפולניה" שמאופיינת בעסיסיות מרובה, משתלבת היטב עם מיונז וממרח פסטו אשר משדרג את טעם הפסטרמה. להרגשת הרעננות הוספנו לראפ חסה ורצועות גמבה טריות.

ה "סלמי פפרוני פיקנטי" לא צריך יותר מידי לצידו מלבד כמות נדיבה של חרדל איכותי, נגיעת מיונז ומלפפון חמוץ להעצמת את הטעם. כל הפסטרמות עשויות מנתחים שלמים נבחרים של ירך ושוק הודו הידועים בעסיסיותם הרבה. נקניק הפפרוני בסדרה, עשוי מבשר משובח ומתאפיין בטעם פיקנטי מעודן המשתלב היטב בכריכים.

כל הפסטרמות של "עוף טוב" עשויות מבשר הודו. בשר ההודו ידוע  כמזון בעל ערך תזונתי גבוה: הוא מכיל כמות גדולה של חלבון, ומצד שני דל יחסית בשומן. יש בו מגוון ויטמינים ומינרלים הנחוצים לבריאות. המוצרים משווקים במשקל 240 גרם. מחיר: כ- 20 שקלים.

מייקס פלייס.עם שפירא –  בירת בוטיק ירושלמית

בירות מבשלת שפירא (צילום יח"צ)

בשבועות הקרובים יתקיים מפגש "Drink Pairing" עקב הטרנד האמריקאי החדש של התאמה בין בירות ומנות. באירוע ימצאו, בעזרת המשתתפים, השילובים המוצלחים ביותר של בירות מבשלת ה-craft "שפירא" והמיטב מהמטבח של רשת מייקס פלייס. מבשלת שפירא נבחרה בקפידה בזכות הטעמים הייחודיים והדומיננטים שהיא מציעה, לאחר טעימת בירות עבודת יד ישראליות רבות. במפגש יוגשו מיטב הבירות של הרשת, בראשם מבשלת "שפירא", במקביל למגוון רחב של מנות מהתפריט בכדי לבחור את השילובים שיוצעו לכל סועד כמומלצי הרשת

דיקסי עושה כבוד ליינות האירופאים

יין שבלי של דומיין לארוש (צילום דני בר)

לאור הצלחתם של פסטיבלי היין, ממשיכה מסעדת דיקסי במסורת זו ותקיים את האירוע גם השנה. פסטיבל היין של דיקסי ב-2016 נתן במה ליינות הישראלים. הפעם יציעו בדיקסי לקהל, מסע ליבשת אירופה וטעימה מעשרה יינות משובחים מהעולם הישן. האורחים יחשפו ליקבים מובילים מגרמניה, איטליה, צרפת וספרד, ביניהם: יקב לה דופין, וילה וולף, טדסקי, פאוסטינו, ברושארד ועוד. כולם יוצעו בבקבוק (185-119 ש"ח) או בכוס (29-49 ש"ח), על מנת לאפשר מספר טעימות. לצד אלו ועוד יוצעו יינות מיקב רמת הגולן ויקב הרי גליל, שעשויים מזנים שמייחדים את העולם הישן.

הפסטיבל מתקיים עד 4 למרץ. בשבועיים בהם יתקיים הפסטיבל יוגשו מנות מתפריט מיוחד שיצר חיים כהן עבור האירוע כשבכל אחת מהן יין הוא אחד הרכיבים. למשל:

  • כבדי עוף פריכים על מצע פירה ובצל מטוגן, מוגשים ברוטב יין אדום
  • סביצ'ה סלמון
  • סטייק פילה בקר קצוץ, רוטב יין אדום ופירות יער מוגש עם מח עצם ופירה ירקות שורש

לאלו שירצו להעמיק את החוויה, תציע המסעדה אירועים אינטימיים (עד 10 איש), המשלבים חוויה מלאה הכוללת סעודה וסדנת יין, שתועבר על ידי אנשי מקצוע מהתחום.

דיקסי גריל-בר, חוגגת השנה 23 שנים לפעילותה וידועה כמי שפעלה ראשונה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. חיים כהן, שף שהוא מוסד בפני עצמו, הקים סטייק האוס שהפך למוסד קולינרי מוכר ואהוב.

כאמור לצד המנות הקלאסיות הנשמרות בתפריט באדיקות, ובהיותה מסעדה שפתוחה 24 שעות, מציעה מגוון עשיר של מנות בארבעה תפריטים שונים בהתאם לשעה: בוקר, צהריים, ערב ולילה. היא ידועה במנות שחיתות לשעות הלילה המאוחרות הכוללות Steak & Eggs , מגדלי פנקייק וארוחות בוקר עשירות.

דיקסי גריל בר, יגאל אלון 120 פינת תוצרת הארץ 3, תל אביב. פרטים באתר <<< ובטל': 03-6966123

מסעדות כרמים עם פברואר של בירות

לברק פרוס בציפוי בצק בירה של השף סהר רפאל מסעדת כרמים. (צילום : סטודיו רן הלל)

מסעדות כרמים של השף סהר רפאל מקדישות את חודש פברואר לחגיגה של בירות. לרגל חודש זה, רקח השף סהר רפאל תפריט מיוחד אשר יציע מגוון מנות המשלבות בירות מסוגים שונים. המנות יוגשו לצד בקבוק בירה, אשר כלול במחיר המנה. חודש בירות במסעדות כרמים נערך עד 28 לפברואר.בתפריט:

  • ויטלו טונאטו – נתחי בשר עגל במרינדה הנעשים בסגנון איטלקי בליווי רוטב טונאטו מיוחד עם אנשובי צלפים קורנישונים ושיפקה פיקנטית, מוגש בליווי בקבוק בירה הוגרדן רוזה – 72 ₪
  • נקניקיות צ'וריסוס הנעשות במקום, מכילות תערובת של בשר ובירה ויינשטפן, צרובות בגריל בליווי כרוב בכבישה חמה עם תפו"א מדורה וקרם חרדל חלק, מוגשות בליווי בקבוק בירה ויינשטפן – 69 ₪
  • פאי רועים – תבשיל ראגו בקר וירקות בבירה לף בלונד, במעטה של קרם תפו"א קטיפתי מוגש בליווי בקבוק בירה לף בלונד –  105 ₪
  • לברק פרוס בציפוי בצק בירה הוגרדן וייט, בליווי מבחר רטבים, קונפי שום, לימון ופוטאטוס מוגש בליווי בקבוק בירה הוגרדן וייט – 135 ₪
  • אוסובוקו טלה מטלאים מקומיים בליווי ירקות שורש ארומטיים, בבישול ארוך בבירה לף בראון, מוגש בליווי בקבוק בירה לף בראון – 135 ₪

כרמים סגולה – בכניסה למושב סגולה, טל': 08-8505859, כרמים ב"ש – דרך חברון 66 ב"ש, טל': 08-9966444.

אומינה עם ערכות סופרפוד אישיות שמגיעות עד הבית

אומינה – ערכות סופרפוד חד יומיות (צילום אסף אמברם)

אומינה, מובילת תנועת הסופרפוד בארץ ובעולם, לוקחת את התחום צעד נוסף קדימה ומשיקה 3 סדרות של ערכות סופרפוד חד יומיות, אישיות וחדשות לניקוי הגוף. הרעיון שעומד מאחורי השקת ערכות הסופרפוד האישיות החד-יומיות של אומינה הינו היכולת לשדרג את התזונה היומית שלנו במזונות טבעיים העוצמתיים ביותר הקיימים בטבע, ובכך להשיג הגברת האנרגיה, החיוניות חיזוק וריענון מערכות הגוף, הבראה והרזיה.

הערכות המבוססות על טהרת חומרי גלם טריים ואורגנים מגיעות ישירות עד בית הלקוח בתיאום מראש. בכל ערכה ארוזים משקאות, חטיפי גורמה ומזונות המבוססים כולם על המזונות העוצמתיים ביותר הקיימים בטבע –  הסופרפוד, כל ערכה כוללת מזון ליום אחד, כאשר הכל מיוצר בבוקר אותו יום ומגיע לבית הלקוח טרי ורענן.

ערכות הסופרפוד החד יומיות של אומינה מוצעות ב-3 קטגוריות שונות:

  • ערכות מתנה: לחיזוק האם לאחר לידה, חגיגת שוקולד, ערכת מתנה ליום הולדת
  • ערכות הרזיה וניקוי גוף: לתמיכה בתהליך הרזיה, לניקוי גוף קל/ בסיסי/ עמוק (צום מיצים עד הבית)
  • ערכות טיפוליות: לחיזוק המערכת החיסונית לאחר מחלה/ניתוח, לתמיכה בטיפולי כימותרפיה, לעור ושיער בוהקים

יתרונן הגדול של הערכות החד-יומיות של אומינה טמון בכך שהן מאפשרות לכל אחד להתנסות בתהליך במשך יום אחד בלבד, מבלי להתחייב למספר ימים או לשינוי קיצוני באורח חייו.

ערכות הסופרפוד החד יומיות של אומינה מוצעות במחיר  של 390 ₪ לערכה. כעת, לרגל ההשקה מוצעות הערכות במחיר השקה מיוחד של 279 ₪ לערכה.

ניתן להזמין את הערכות דרך אתר האינטרנט <<< או בטל': 055-6685060.

אופנה ועוד

DOGO עם קולקציית אהבה

נעלי DOGO (צילום יח"צ)

הכירו את DOGO – מותג אופנה חדש וייחודי אשר הגיע לכבוש את ישראל בסערה, המציע קולקציה צבעונית ושיקית של נעליים, תיקים, כריות נוי, חולצות ועוד.

קולקציית DOGO מזוהה בעיצוביה המתוחכמים המציעים ללקוח סגנון אופנתי ובעל אמירה. למותג מבחר רחב של סגנונות וצבעים המאפשר לכל אחד להגיע ולמצוא את הזוג המושלם ביותר עבורו.

לכל פריט סיפור משלו, כל נעל ותיק בDOGO- הם עולם ומלואו שניתן בקלות להתאהב בהם. ה-DNA  של המותג מתאפיין בגרפיקה מודפסת על גבי הפריט עם עיצובים מקוריים, לא שגרתיים וטרנדים המעניקים מראה ייחודי.

בואו לבקר ב-DOGO לקראת יום האהבה הבינלאומי ותזכו להיות נאהבים וייחודיים בזכות עצמכם ובזכות והנעלים והאביזרים של DOGO. בואו להתחדש בתיק פנדה מתחבק, בנעלי סנאי מאוהב או אפילו בכרית חמודה ומפנקת. כן, הפריטים ב-DOGO יאפשרו לך להציג את הייחודיות שלך, בואו לחוויה שלמה בחנות ותצאו מאוהבים.

DOGO דיזינגוף סנטר, קומה 2, ת"א. אתר <<< ובפייססבוק DOGO Tel Aviv

וואלה!שופס עם HOOVERBOARD  מבית ARTOS

אתר וואלה!שופס החל לשווק את הגאדג'ט הכי חם שכבש את העולם,HOOVERBOARD  מבית ARTOS סקייטבורד חשמלי עם סוללת LG, רמקול בלוטות' מובנה, מוגן מים, בעל אפליקציה חכמה. 50 הקונים הראשונים יקבלו במתנה רמקול בלוטות' אלחוטי כולל מעמד לאופניים ARTOS דגם  BOOM RIDER בשווי 149 ₪.

ההובר בורד (HOOVERBOARD NINIO) מתאים לגילאי 16 ומעלה לנסיעות בעיר ובפארק באישור משרד תחבורה ובאישור מכון תקנים ומגיע בשני דגמים:

  • NINIO סקייטבורד חשמלי נטען מנוע חזק ושקט 500W, גלגלים עבים ובטיחותיים  6.5, עולה עליות בשיפוע של עד 15 מעלות 1,490 ₪* (מגיע בצבעי שחור לבן משולב)
  • CRUISER סקייטבורד חשמלי נטען מנוע חזק ושקט 800W, גלגלים עבים ובטיחותיים  8.5,  2,990 ₪* (מגיע בלבן, שחור או שחור לבן משולב)

שני הדגמים כוללים רמקול בלוטות' איכותי מובנה לשמיעת מוזיקה, עיצוב מודרני המאופיין בצבע מטאלי ותאורת לד, סוללת LG חזקה נטענת – מהירות מירבית עד 13 קמ"ש ובנסיעה רצופה 25 ק"מ.

ההובר בורד עמיד במים בתקן בינלאומי של IP54 ובעל אפליקציה חכמה הנותנת חיווי על הנסיעה, מנוע חזק ושקט 500W, גלגלים עבים ובטיחותיים  6.5, עולה עליות בשיפוע של עד 15 מעלות.

רכב

מיצובישי עם Eclipse Cross

מותג הרכב הכריז השבוע על שמו של דגם הרכב קומפקט SUV החדש שלו. שמו יקרא אקליפס קרוס Eclipse Cross.

בין השנים 1989 ושנת 2012 נמכרו בארה"ב מעל ל- 1.4 מיליון מכוניות ספורטיביות של מיצובישי תחת שם הדגם אקליפס. ה- SUV החדש של מיצובישי יקרא כך בהצדעה לדגם המיתולוגי של מיצובישי.

UMI עם שברולט סילברדו החדש

שברולט סילברדו החדש (צילום יח"צ חו"ל)

קבוצת UMI, יבואנית קאדילק, שברולט ואיסוזו לישראל החלה השבוע בשיווק שברולט סילברדו המחודש המשודרג. הסילברדו, מציג את מנוע ה" דוראמקס" V8 משודרג, טורבו-דיזל בנפח 6.6 ליטר בהספק החזק בקטגוריה 445 כו"ס המהווים תוספת של 48 כו"ס וכ-20% בכוח המנוע לעומת הדגם היוצא. למנוע החדש משודכת תיבת ההילוכים Alliso 1000 – אוטומטית 6 הילוכים קדמיים כולל הילוך יתר, מערכת בחירת תחומי הילוכים ומצב גרירה.

הסילברדו המשודרג קיבל גם עדכון חיצוני בדמות כונס אוויר מאסיבי על מכסה המנוע, עדכון במערכות הבטיחות שכולל מערכת התרעה מפני התנגשות מלפנים ומערכת התרעה על סטייה מנתיב (ברמת גימור LTZ, ביתר רמות הגימור תותקן מערכת מובילאי בהתקנה מקומית).

הסילברדו סיים את שנת 2016 עם נתח שוק של 63% והוא מוביל את הקטגוריה במכירות, ישווק בשני מרכבים:

  • קבינה מורחבת (DOUBLE CAB)
  • תא נהג כפול (CREW CAB)

כמו כן שתי רמות גימור (LTZ,LT) בהנעה כפולה או בהנעה אחורית בלבד(קבינה מורחבת). מותג שברולט הציג בשנה החולפת עלייה של 37% במכירות. לקוחות שברולט נהנים ממהפכה בעולם השירות עם אפליקציית CHEVROLET COMPLETE CARE  – אפליקציה אישית לכל לקוח. כוללת תפעול הרכב מרחוק, מידע תפעולי, שירותי דרך, שירותי מוסך ומוקד 24/7.

מחירים החל מ- LT קבינה וחצי 42X 199,900 שקלים ועד LTZ קבינה כפולה 4X4 262,900 שקלים.

Inpris עם מערכת בידור ומידע לרכב חדשנית

מסך מגע אינטואיטיבי לבטיחות הנהיגה

חברת הסטארט אפ הישראלית Inpris השיקה את מערכת SIGHTLESS TOUCH  – מערכת בידור ומידע לרכב, הנשלטת באמצעות מגע בטכנולוגיה ייחודית וחדשנית, המאפשרת שימוש ללא צורך בהסטת המבט מהכביש ומעניקה חווית נהיגה בטוחה ומתקדמת. מערכת SIGHTLESS TOUCH כוללת שליטה בסמארפטון, ברדיו ובמערכת הניווט, ומאפשרת נהיגה בטוחה ואחראית, תוך שיפור חווית הנהיגה.

החברה השקיעה חמש שנות פיתוח ומעל מיליון דולר בפיתוח המערכת, במטרה לבצע מהפיכה בחוויית ממשק האדם-מכונה, תוך כוונה להגיע ל- 5-10%  מכלל המכוניות החדשות בתוך חמש שנים, כמו גם להפצה גלובלית בשוק החלפים. לחברה תכניות פיילוט בשיתוף מספר יצרניות רכב ויצרניות ציוד מקורי, והיא שואפת להשיג השקה של מוצריה כרכיב ציוד מקורי בתוך 18 חודשים. המערכת פועלת בשפה העברית ותומכת גם באנגלית, רוסית, גרמנית, יפנית ועוד.

ניסן ירון, מייסד ומנכ"ל אינפריס: "בשנה האחרונה המשיכה מגמת העליה בתאונות הדרכים הקטלניות בישראל ובארה"ב. מחקרים מצאו כי לפחות חצי מהתאונות קשורות להיסח דעת בנהיגה כגון שליחת הודעת טקסט, שינוי תחנות ברדיו, הגדרת יעד במערכת הניווט וכד'. על פי נתוני עמותת אור ירוק, בשנת 2015 ניתנו בממוצע בישראל כ- 5,000 דוחות בכל חודש בגין שימוש בטלפון סלולארי בזמן נהיגה בניגוד לחוק. בארה"ב פורסמו תוצאות מחקר לפיו 17% מהנהגים שהיו מעורבים בתאונות דרכים הודו כי התאונה התרחשה עקב היסח דעת. על פי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בארה"ב, שימוש בטלפון נייד בזמן הנהיגה מגדיל פי 4 את הסיכון לתאונה".

"מערכות המולטימדיה החדשות המותקנות ברכבים, המבוססות על מסכי מגע, גורמות ליותר הסחות דעת בזמן הנהיגה, שכן לא ניתן להביט בעת ובעונה אחת גם במסך וגם בכביש. מחקר של ה- AAA (American Automobile Association) מצא כי פקודות קוליות כשלו בצמצום הסחות הדעת של נהגים, בשל האמינות הנמוכה שלהן בסביבת הנהיגה הרועשת, ובשל הסחת הדעת הקוגניטיבית החזקה שהם יוצרים. עובדה זו מובילה לצורך מידי בפתרון שיאפשר את הקטנת היסח הדעת, תוך שיפור חווית הנהיגה". הוסיף ניסן.
הטכנולוגיה החדשנית של אינפריס מצמצמת באופן מהותי, עד כדי אפסי, את היסח הדעת של הנהג, תוך שיפור היעילות האינטראקטיבית. הטכנולוגיה ממפה את היד האנושית ועוקבת אחר האצבעות באמצעות אלגוריתמים המשייכים פונקציה נפרדת לכל אצבע ותנועותיה, ופותחת את האפשרות למתן פקודות להפעלת הקונסולה ללא צורך להביט בה. הנהג מניח 3 אצבעות על המערכת, והתוכנה מתכיילת אוטומטית למיקום האצבעות. לאחר מכן, הנהג מסיר שתי אצבעות, וסביב האצבע הנותרת מופיע תפריט צף חדש בצורת שושנה בעלת 4  אפשרויות בחירה, במקביל להשמעת הסבר קולי. כל מה שנותר לנהג לעשות כעת הוא להחליק את האצבע לאחד מארבעה כיוונים על מנת לבחור פעולה. רעשי רקע, מוזיקה ושיחות של אנשים אינם מפריעים לפקודות ולפעולות של המערכת.

על ידי כך, מערכת SIGHTLESS TOUCH עונה על כל בעיות הבטיחות, ומשחררת את עיני הנהג מהצורך להביט במסך, תוך הענקת חווית משתמש יעילה ונוחה. טכנולוגיית המגע הייחודית שפיתחה אינפריס, מאפשרת ביצוע משימות מרובות באופן מלא, תוך מיקוד תשומת הלב על הכביש: החלפת תחנות ברדיו, חיוג שיחה בטלפון הנייד והכנסת יעד למערכת הניווט. כל זאת נעשה תוך שימוש ב 3 אצבעות בלבד עם אפשרות לשילוב פקודות קוליות ומבלי להסיר את המבט מהכביש אפילו לשנייה.

טכנולוגיית ה SIGHTLESS TOUCH מהירה פי עשרה מפקודות קוליות במערכות הקיימות, ובכך מונעת את אותה ההסחה הקוגניטיבית לה גורמות המערכות המסורתיות. ממשק המערכת מעוצב בהתאם לסביבת הנהיגה, תוך מחשבה על בטיחות, מהירות ופונקציונאליות. המערכת מציעה קיצורי דרך מהירים בהם יכול הנהג להשתמש כדי לבצע את הפעולות השכיחות ביותר ברדיו, בניווט ובטלפון. המערכת מאפשרת התאמה אישית להעדפות הנהג, תוך אפשרות לאינספור פרופילים של נהגים המשתמשים באותו רכב. כדי לאפשר אבטחה מוגברת, העדפות המשתמש נשמרות במכשיר הסמארטפון של הנהג, ונמחקות עם ניתוק הטלפון הנייד מהמערכת.

מערכת SIGHTLESS TOUCH זמינה להזמנה מוקדמת באתר החברה, ותופץ החל מפברואר במגוון חנויות לאביזרי רכב ברחבי הארץ.

מחיר המערכת 3,000-5,000 שקלים. למידע נוסף באתר <<< 

כללי

"כפר ביקרתם?" חוגג 7 שנים של פעילות

להקת ריקוד צ'רקסית (צילום חן גלילי)

"כפר ביקרתם?" מותג שהפך שגור בקרב המטיילים ואנשי התיירות בארץ הציג בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM שהתקיימה השבוע בתל אביב נתונים  המוכיחים את חוזקו של המותג ומצדיקים את המשך ההשקעה בפרויקט.

במעמד מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, ראשי רשויות, נציגי משרדי הממשלה שתמכו והובילו את הפרויקט, אנשי תקשורת ואורחים רבים, זכה פרויקט "כפר ביקרתם?" לשבח בכנס מרתק שהציג מגמה מרכזית – המותג תפס "חזק" בקרב הציבור הישראלי ונהנה מאהדה רבה וזוהי סיבה טובה להמשיך ולקדם את הפרויקט ואף להתאימו לקהלים בינלאומיים

אולם G, בגני התערוכה היה קטן מלהכיל את המשתתפים הרבים שהגיעו לציין בחגיגיות, 7 שנים לפרויקט "כפר ביקרתם?" ששם לעצמו מטרה לקדם את התיירות בכפרים הדרוזים והצ'רקסיים. להקת המחול "טיפסה" מכפר כמא הצ'רקסי בגליל, פתחה את הכנס בריקוד קצבי מרהיב שמיד לאחריו הוצגו נתוני הסקר שנערך בהזמנת אגף תיירות פנים במשרד התיירות ע"י לפ"מ. הגרפים שהוצגו על המסך הראו את מידת האהדה לה זוכה המותג.

  • ממצא ראשון העלה כי 85% מהאוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מטיילים בארץ
  • כאשר נתנה לנשאלים רשימת מקומות לטיול, עלתה העדפה חד משמעית לבקר בכפרים הדרוזים והצ'רקסיים.
  • כאשר הוצגו המקומות טבריה והכנרת, חיפה והכרמל, צפת, ראש פינה והכפרים הדרוזים והצ'רקסיים, 24% היו מעדיפים טיול יומי בכפרים
  • כאשר המיקוד היה על מקומות אתניים  כגון עכו, בית שאן, צפת, קיבוץ עברון – 44% העדיפו את הכפרים.
  • 50% מהנשאלים מכירים, שמעו ומעוניינים לבקר בכפרים ולקחת חלק באירועי "כפר ביקרתם?".
  • כאשר נשאלה כלל האוכלוסייה לגבי ביקור בכפרים, ההיענות היתה עצומה. 64% לא ביקרו אך מעוניינים להגיע. 20% ביקרו, ירצו לשוב וגם ימליצו לחברים לקחת חלק בחוויה חיובית. 20% לא ביקרו ולא מעוניינים.
  • מהסקר עולה כי החשיפה למותג גבוה ואתה גם רמת האהדה. הקהל מוצא עניין ורצון לקחת חלק באירועי "כפר ביקרתם?"

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, חיזק אף הוא את נתוני הסקר וציין את היקפי ההשקעה הרבים שהתרכזו בתשתיות הכפרים, בהדרכה, שיווק ופרסום הפרויקט. הלוי, ציין כי אחרי 7 שנים ברור לכל השותפים לדרך כי המוצר הוא בעל ערך ועניין לתייר, וכעת המשימה היא למנף ולהתאים את המוצר לתיירות נכנסת. הלוי, הודה לכל השותפים לפרויקט, החל מהתיירן ועד אנשי המקצוע שהובילו את הפרויקט והרימו אותו לאן שהוא נמצא כיום. מאות אלפי מבקרים כבר לקחו חלק וביקרו בשלל אירועי הפרויקט במהלך שבע שנותיו. מופיד מרעי ראש מועצת חורפיש וראש פורום ראשי המועצות וזכריה נפסו ראש מועצת כפר כמא, בירכו על הכנס ועל ההישגים עד כה וסימנו את היעדים הבאים: פיתוח התשתיות התיירותיות בכל הכפרים וכניסה לשוק תיירות נכנסת, בעקבות ביקוש בעולם.  חיים ברום מנהל הפרויקט מטעם משרדי הממשלה, ציין בדבריו את המרכיבים להצלחת הפרויקט, החל בראשי הרשויות, רכזי התיירות, מדריכי התיירות, התיירנים ותושבי הכפרים שהתגייסו למטרה. כמו כן צויינו החלטות הממשלה שתמכו בקידום הפרויקט.

פרויקט "כפר ביקרתם" זוכה להצלחה רבה בשנים האחרונות. הפרויקט מתפתח בצעדי ענק, ומאגד תחת קורת גג אחת תיירות מגוונת, בארבעה עשר כפרים דרוזים ברחבי הגליל והכרמל ובשני כפרים צ'רקסיים בגליל. התיירות בכפרים משלבת מגוון רחב של אפשרויות טיול ובילוי, פסטיבלים שנערכים במהלך השנה, בדגש על מורשת העדה, ימיי ענף הזית, אירוח אותנטי וסיורים מודרכים בכפרים במהלך סופי שבוע. משרד התיירות השקיע בשנים האחרונות עשרות מיליוני שקלים בפיתוח תשתיות ציבוריות בכפרים הללו ושיפץ את 'גרעיני הכפר', וכן העמיד חממות עסקיות להקמת עסקים תיירותיים קטנים ומסייע ביחד עם שותפיו לשיווקם. הכפרים מרושתים במערך מקצועי של רכזי תיירות ומדריכי טיולים מוסמכים שאיתם ניתן לתאם סיורים מודרכים לצד אירועי שיא שמתקיימים לאורך השנה בכפרים ומושכים אליהם עשרות אלפי מבקרים.

פרויקט "כפר ביקרתם" לקידום התיירות הדרוזית והצ'רקסית מתקיים בהובלת משרד התיירות, המשרד לפיתוח הפריפריה  הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הגליל ומשרד ראש הממשלה.

להכרות מעמיקה ומידע בקרו באתר >>> ובדף הפייסבוק "כפר ביקרתם".

App.Date עם אפליקציית הכרויות חדשה

מסך הרשמה (צילום יח"צ)

האפליקציה שמה את הנשים וביטחונן האישי בראש סדר העדיפויות בכך שמאפשרת – גישה לדף הפייסבוק של הגברים, בקשה לשליחת הודעה קולית מהגברים והתייעצות עם חברות על הדייט הפוטנציאלי רגע לפני תחילת הצ׳אט. האפליקציה החדשה App.Date מושקת בעיתוי מושלם ומציעה קונספט חדש ובטוח בתחום ההיכרויות –צפייה בהזמנות אמיתיות לדייטים, שהועלו על ידי גברים אמיתיים (לא משתמשים מזויפים ולא רובוטים) בסביבתה של המשתמשת. רק לאחר שהמשתמשת מקבלת מידע אמין לגבי הבחורים היא יכולה לבחור עם מי היא מעוניינת לפתח שיחה ולהמשיך הלאה.

ניתן להוריד את האפליקציה באפל סטור <<< או בגוגל פליי <<<

 

 

עולם המים המכללה האקדמית וינגייט עם קורס מדריכי שחייה במים פתוחים

עולם המים (צילום: ניר עצמון)

לראשונה בישראל, רשת מרכזי עולם המים ללימוד שחיה ופעילויות מים בשיטת ה-WEST  בשיתוף המכללה האקדמית וינגייט, בהנחיתו של המייסד וההידרותרפיסט אורי סלע, מציעים קורס מדריכי שחייה במים פתוחים אשר יפתח את התחום ואולי דרך המדריכים והמאמנים של הדור הבא נביא את המדליה הראשונה באולימפיאדה בשחייה במים פתוחים.

שחייה במים פתוחים היא ענף ספורט אשר שחיינים מתחרים בו בשחייה במקורות מים כמו נהרות, אגמים והים הפתוח. השחייה במים פתוחים, שונה לחלוטין משחיה בבריכה כיוון שבים תחום הנתיב אינו מופרד, יש להיזהר מפגיעה במתחרים אחרים ולשמור על הנתיב. כמו כן, המיומנות כוללת גם התחמקות מהגלים, שחיה עם הזרם, ניווט במים והתמודדות עם תנאי מזג האוויר קיצוניים.

רוב הקורסים שנעשים היום בעולם למאמני שחייה במים פתוחים הם בעיקר מול מחשב להבדיל קורס זה המשלב תרגול מעשי בים. הקורס משלב בתוכו את כל האלמנטים שמאמן חייב לדעת החל מכלי אימון ועד לכלים לשמירה על בטיחות השחיינים מתוך הבנת עולם הים. במסגרת הקורס לומדים על ההיסטוריה של הענף, בניית תוכנית אימון, איך הגוף עובד פיזיולוגית במאמצים בשחייה במים פתוחים ואיך משלבים תזונה נכונה. כמו כן, לומדים את שיטת הטיפול WEST- איך לשמור על הכתפיים והגב התחתון של המתאמן. בסוף הקורס, תוענק תעודה של מדריך שחיה במים פתוחים מטעם המכללה האקדמית בוינגייט ועולם המים של אורי סלע, למסיימי הקורס בהצלחה.

אורי סלע מרגיש צורך להעביר את הידע שלו לכמה שיותר אנשים כיוון שהבין את כוחו של הים על בשרו. הוא איבד את אביו, שחיין מים פתוחים ואיש ים, כאשר שחה בים סוער ובסמוך לחוף גל הוריד אותו ושבר לו את המפרקת (הוא נפטר במקום).
לאחר ששבר שיא עולם למים פתוחים כששחה ביחד עם 5 מחבריו מקפריסין לישראל, אימן שחיינים לשחות ופיתח את שיטת WEST, אורי מציב לעצמו יעד למצוא את אלוף העולם הבא.

לפרטים נוספים באתר <<< או בטלפון: 03-6992995

עלו החודש

חמש תרופות סבתא לחורף

החורף מביא לעיתים קרובות הצטננויות, שפעת ותחושת קור כללית, ותרופות סבתא הן פתרון נפלא לחימום הגוף ולחיזוק המערכת החיסונית באופן

לקריאה...

נושאים פופולריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *