חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חדש על המדף של דני בר

איך לדאוג לצמיגי הרכב ושמירה על ילדים ברכב ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

הרבליס בריז עם לכסנית מציצה בעלות פעילות כפולה

HERBALIS BREEZ הרבליס בריז -לכסניות מציצה של פלוריש (צילום יח"צ)
HERBALIS BREEZ הרבליס בריז -לכסניות מציצה של פלוריש (צילום יח"צ)

תחלואי עונת החורף מאופיינים לרוב בכאבי גרון וגירוי במערכת הנשימה המתישים את הגוף, מחלישים ומקשים על התפקוד. עד חיזוק הגוף וההחלמה, חשוב לסייע בהקלה על תסמיני המחלה עד כמה שניתן. חברת פלוריש הישראלית משיקה את הרבליס בריז – HERBALIS BREEZE לכסנית מציצה בעלת שתי שכבות – קשיחה ורכה, לפיתרון כפול:

  • השכבה העליונה – הינה סוכרית מציצה קשיחה מכילה דבש , תמצית פרג תרבותי וקנה סוכר חום, הידועים בספרות העממית כמסייעים בהקלה על גרון צורב.
  • השכבה השניה – הינה ליבה רכה, במילוי סירופ מנטול ואקליפטוס, הידועים בספרות העממית כמקלים על מערכת הנשימה.

לכסנית הרבליס בריז – HERBALIS BREEZE טעימה וקלה לשימוש, בעלת אפקט מידי. לכסנייה אחת למציצה כל שעתיים- שלוש. התכשיר מיועד לבני 12 ומעלה. את הרבליס בריז –  HERBALIS BREEZE כשאר מוצרי סדרת הרבליס של פלוריש, ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים, בעלות של 29.9 ש"ח ל 20 לכסניות. מומלץ אכסון במקום קריר ויבש   floris.co.il.

"רפאל'ס" עם גרנולה אורגנית ב- 6 טעמים

סדרת מוצרים אורגנית רפלאס (צילום יח"צ)
סדרת מוצרים אורגנית רפלאס (צילום יח"צ)

חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, משיקה סדרת מוצרים חדשה על טהרת הרכיבים טבעיים: גרנולה אורגנית "גרנולה רפאל" – תערובות גרנולה אורגניות בטעמים ייחודיים: אגוזים זרעים ופירות, חלוה תמרים ושקדים וללא סוכר אגוזים ופירות. כל תערובת תשווק באריזת נוחות בגדלים 300 גרם ו-800 גרם, מגשיות שקופות לשמירה על הטריות ולנוחות מקסימלית בפתיחה וסגירה לשימוש חוזר. סדרת הגרנולה האורגנית החדשה של רפאל'ס נמכרת בבתי הטבע, רשתות המזון ורשת שופרסל ברחבי הארץ.

מחיר 19.90 שקלים לאריזת 300 גרם ו- 29.90 שקלים לאריזת 800 גרם.

לואקר עם שוקולד ממולא בוופל ואגוזי לוז

לואקר שוקולד (צילום יח"צ חול)
לואקר שוקולד (צילום יח"צ חול)

מותג לואקר מרחיב את סדרת טבלאות השוקולד של לואקר ומשיק: לואקר – טבלת שוקולד חלב ממולא קרם אגוזי לוז, עם וופל ואגוזים קצוצים. טבלת שוקולד אגוזים של לואקר עשויה שוקולד משובח, במילוי קרם אגוזי לוז, וופל פריך ואגוזי לוז קצוצים שנבחרו ונבררו בקפידה ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים של המותג לואקר. טבלאות השוקולד של לואקר מספקות דרך נוספת ליהנות מטעמם הנהדר של מוצרי לואקר, הן  מפנקות, מענגות ומתאימות מאד להשתלב בחוויה הביתית החמימה והמשפחתית, הן מתאימות גם כפינוק אישי ומהוות פתרון יוקרתי ומשובח  לאירוח.

טבלת שוקולד אגוזים של לואקר מצטרפת לסדרת השוקולדים של לואקר בהם: שוקולד חלב במילוי קרם חלב וופל לואקר  פריך, שוקולד חלב במילוי קרם קקאו וופל לואקר פריך, שוקולד לבן במילוי קרם חלב וופל לואקר  פריך ושוקולד מריר במילוי קרם קקאו וופל לואקר  פריך.

מותג לואקר ידוע ומוכר באיכות הבלתי מתפשרת של מוצריו. כמו כל מוצרי לואקר, כך גם טבלאות השוקולד מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים ביותר, ומכילות רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים

מחיר (85 גרם) 8.90 שקלים. להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

"אחוה" עם עוגת חמוציות חדשה 

עוגת חמוציות אחוה (צילום יח"צ)
עוגת חמוציות אחוה (צילום יח"צ)

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה בליין מוצרי המאפה האיכותיים של החברה: עוגת חמוציות – עוגה עשירה, ללא צבעי מאכל, נימוחה ובטעם של אפייה ביתית. עוגת החמוציות במשקל 450 גר' מצטרפת לסדרת העוגות הבחושות של אחוה המיוצרות במפעלה בהתבסס על ידע רב ובמחיר ללא תחרות.

עוגת החמוציות החדשה עשויה מבצק איכותי, עשיר ונימוח, עתירה בכמות יוצאת דופן ומיוחדת של חמוציות (לפחות 15% חמוציות) ובטעם מעולה. העוגה משווקת באריזת 450 גרם ושומרת על טריותה לאורך זמן. מחיר: 8 – 10 שקלים לעוגה במשקל 450 גרם.

גרנליקס ביו טכנולוגיות עם GranaGard

GranaGard גרנגרד -תוסף תזונה זרעי רימונים (צילום- אפרת אשל)
GranaGard גרנגרד -תוסף תזונה זרעי רימונים (צילום- אפרת אשל)

חברת גרנליקס ביו טכנולוגיות בע"מ (Granalix Bio Technologies LTD ) משיקה בימים אילה את "GranaGard" – נוגד חמצון עוצמתי, פרי מחקר ופיתוח בראשות הפרופ' רות גביזון, חוקרת בכירה של מחלות מח ניווניות מהמחלקה לנוירולוגיה בבית החולים האוניברסיטאי בהדסה ירושליים ופרופ' שלמה מגדסי – מומחה בינ"ל בתחום הננוטכנולוגיה ממכון קזלי לחקר הכימיה, באוניברסיטה העברית.

""GranaGard הינו תוסף התזונה נוגד החמצון הראשון המיוצר בטכנולוגיה ייחודית (פיתוח פרופ' שלמה מגדסי)  של "מיקרו טיפות" המונעת את פירוקו ע"י מערכת העיכול והכבד ומאפשרת ספיגת החומרים הפעילים במחזור הדם והגעת נוגדי החמצון במינון גבוה ואפקטיבי אל מערכת העצבים המרכזית והמח – היכן שהופכים לחומצה מסוג CLA שנוסף על סגולותיה המופלאות ידועה גם כמעכבת יצירה של חלבוני אלצהיימר ודמנציה פתולוגים. הרכיבים הפעילים ב "GranaGard" מסייעים בהארכת חיי התא, שיפור תפקודו ומניעת ההרס והנזק הטבעי.

"GranaGard"  – מבוסס על שמן זרעי רימונים (80%) חומר טבעי, המכיל ריכוז גבוה של חומצה שומנית בלתי רוויה מסוג אומגה 5 או בשמה המדעי חומצה פוניצית (Punicic Acid) הנחשבת לנוגד חמצון מהחזקים בטבע. לחומצה זו מיוחסות בין היתר גם תכונות אנטי סרטניות.

נוגדי החמצון ידועים ביכולתם להגן מפני הרס של תאי הגוף והמוח – תהליך הפוגם בבריאותנו ותפקודנו כמיומנויות חשיבה וזיכרון, התמצאות במרחב, ערנות ועוד. לרוב, נוגדי החמצון שאנו צורכים מהמזון או בתוספים, אינם מייצרים את ההשפעה המיוחלת, אם בשל פירוקם במערכת העיכול או בשל מינון נמוך מדי.

בזכות טכנולוגית ה"מיקרו טיפות" נוגדי החימצון  שבתוסף ""GranaGard מגיעים במינון אפקטיבי עד אל מערכת העצבים המרכזית והמח, היכן שביכולתם להיספג ולהשפיע. מחיר השקה של 120 שקלים ל- 60 כמוסות. "GranaGard" ניתן להשיג באתר החברה <<< ובטל': 050-583319848

"אחוה" עם טחינה גולמית בטחינה עדינה

טחינה אחוה (צילום: דרור קליש)
טחינה אחוה (צילום: דרור קליש)

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, משווקת את הטחינה הגולמית מתוצרתה בגרסה חדשה: טחינה בטחינה עדינה. בחברה מסבירים, כי הטחינה העדינה מתאפשרת הודות לטכנולוגיה חדשה, המשפרת את מרקמו של המוצר ואת טעמו, והופכת את חוויית הצריכה לאיכותית הרבה יותר. טחינה גולמית מתוצרת "אחוה" תימכר בגרסתה החדשה במחיר מבצע של 8 – 10 שקלים בלבד, לצנצנת חצי קילו.

על רקע זאת, מתברגת "אחוה" בראש רשימת מותגי הטחינה הנמכרים ביותר בישראל. על פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2015, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כמותי של כ- 40%. את שנת 2016 צפויה לסיים החברה עם גידול נוסף בקטגוריית הטחינה הגולמית, עם מחזור מכירות הנאמד ביותר מ-  170 מיליון שקלים.

בחברת אחוה מקפידים על הכנת הטחינה על בסיס 100% שומשום טחון, כאשר שומשום מלא (עם הקליפה) גבוה בערכים תזונתיים בשל הוויטמינים והמינרליים הנמצאים בקליפה. המוצרים מכילים רכיבים טבעיים בלבד ומהווים בסיס לעשרות מאכלים מגוונים, בריאים וטעימים ובדגש על מחירים אטרקטיביים השווים לכל נפש.

מחיר: 8-10 שקלים לאריזת 500 גרם או 14-16 שקלים לאריזת 1 ק"ג.

מבצעים

מלון אייל עם סופ"ש קולינרי בירושלים

לובי במלון אייל (צילום יח"צ)
לובי במלון אייל (צילום יח"צ)

מלון הבוטיק "אייל" בירושלים מרשת המלונות Smart Hotels מציע חבילת סופשבוע קולינרי בין ה- 19-21 בינואר 2017, הכוללת סיורי טעימות בשוק מחנה יהודה בהדרכת אבי שמר וסדנאות בנושא קולינריה עם השף והקונדיטור אורן בקר.

במסגרת סוף השבוע ייערך:

  • סיור קולינרי מומחז בין דוכני שוק מחנה יהודה עם המדריך והשחקן אבי שמר, כולל טעימות מדוכני טחינה, חלבה, תבלינים, פירות יבשים, עלי גפן, בורקס, אספרסו, מיצי פירות טבעי, חמוצים ביתיים, חליטות תה, גבינות, גלידה טבעונית, ועוד.
  • סיור קולינרי היסטורי בסגנון "בוסתן ספרדי" דרך הסמטאות, השכונות הירושלמיות ובתי הכנסת.
  • השף והקונדיטור, אורן בקר, יעביר סדנת קינוחים וסדנת בישול בעקבות הסרט הקולינרי "לבשל סרט", בשילוב המנות המופיעות בסרט.
  • תיערך סדנה פעילה של הדרכת צילום מנות אוכל בטלפון הנייד.

כול הפעילויות במהלך סוף השבוע ילוו בכיבוד, שתייה קלה ויין.

מלון אייל מרשת Smart Hotels ממוקם ברחוב שמאי, ונושק למדרחוב בן יהודה, כ-100 מטרים מכיכר ציון. המלון, אשר עבר שיפוץ מקיף ונפתח מחדש במאי 2014, הינו מלון "ירוק" וידידותי לסביבה, ובעל 68 חדרים מעוצבים בסגנון חדיש ומודרני, עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. כל החדרים ממוזגים וכוללים מיני בר וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים. המלון מציע מסעדה ודלפק קבלה הפתוח 24 שעות ביממה. באזור בית המלון ניתן למצוא בתי קפה, מסעדות ומועדוני לילה קטנים.

מחיר הסופ"ש הקולינרי: 1,995 שקל לזוג, כולל 2 לילות ע"ב לינה וארוחת בוקר, וכולל את כלל הפעילויות והסדנאות. לפרטים באתר <<< ובטל':  02-6221111

עדן טבע מרקט מעניקה 200 ש"ח מתנה בחודשים ינואר – פברואר

עדן טבע מרקט (צילום אסף לוי)
עדן טבע מרקט (צילום אסף לוי)

רשת עדן טבע מרקט מקנה 200 ש"ח הנחה בקופונים לקניות בחנויות הרשת לכבוד שנת 2017 בחודשים ינואר פברואר. ההנחה תתבצע דרך באנרים ומודעות הפזורות ברשת כאשר הלקוח יזהה אחת מהן עליו ללחוץ עליה כך יגיע לדף הנחיתה, בו ימלא את פרטיו לשם קבלת ומימוש הקופונים אשר יינתנו לו בליווי קוד מימוש אישי.

הקופונים הניתנים למימוש:

  • 50 ש"ח הנחה בקנייה 200 ש"ח ומעלה בין התאריכים 8.1.17 עד 21.1.17
  • 50 ש"ח הנחה בקנייה 200 ש"ח ומעלה בין התאריכים 22.1.17 עד 11.2.17
  • 50 ש"ח הנחה בקנייה 200 ש"ח ומעלה בין התאריכים 12.2.17 עד 28.2.17
  • 50 ש"ח הנחה בקנייה 300 ש"ח ומעלה בין התאריכים 8.1.17 עד 28.2.17 .

המימוש אינו מותנה בחברות מועדון הלקוחות של רשת עדן טבע מרקט במהלך חודש ינואר ופברואר תינתן הטבה נוספת לשנה החדשה – חידוש חברי מועדון ומצטרפים חדשים ב-9.90 שקלים בלבד במקום ב- 49 שקלים. פרטים באתר <<<

לתינוק לילד ולצעיר

הילד לא רוצה לקחת התרופה ? איך מתמודדים עם התנגדות הילד

החורף היא עונה בה השימוש בתרופות, בעיקר תרופות להורדת חום ושיכוך כאבים בילדים, מאוד נפוץ. עם זאת, ידוע שבפעמים רבות מתן התרופה לילד אינו תהליך פשוט. פנינו וקיבלנו טיפים מד"ר אהרון גרומן, מומחה לרפואת ילדים, מנהל יחידה להתפתחות הילד במכבי.

חום גבוה בקרב ילדים עשוי להיגרם ממספר סיבות: מחלות זיהומיות – ויראליות וחיידקיות, שהן הסיבה הנפוצה יותר. מחלות ראומטיות (מפרקים), פגיעות/מכות חום והתייבשות. אין ספק, כי הדרך הטובה ביותר לטפל בחום גבוה ובכאב היא על ידי נטילת תרופה מתאימה בהמלצת הרופא המטפל, כגון אדויל ילדים, אשר פועל במהירות ומשפיע לאורך זמן ממושך יחסית (עד 8 שעות). עם זאת ניתן לשלב בטיפול בחום, גם שתייה מרובה המצננת את הגוף וגם מקלחת פושרת, היכולה לסייע בהורדת טמפרטורת הגוף.

הורים רבים נתקלים בהתנגדות מצד הילד בעת נטילת התרופה. רצוי לא לנסות ולכפות על הילד ליטול את התרופה בכוח. צריך להבין שילדים הם מתוחכמים, ואם הם לא רוצים לקחת את התרופה, הם לבסוף יפלטו אותה. מסיבה זו על ההורים להיות רגישים וקשובים לילד ולסייע לו להתמודד עם נטילת התרופה.

הסיבות להתנגדות הילדים לבלוע תרופות

  • לחץ ההורים בזמן נטילת התרופה: הלחץ יוצר מתח אצל הילד והוא מגיב בהתנגדות
  • הטעם – בעשור הראשון לחייהם, הילדים בדרך כלל מאוד שמרנים ומתקשים לגוון. לתרופה טעם משונה, ולרוב לא ערב לחיכם.
  • חוסר תיאבון – בעת המחלה, הילד ממעט לאכול ולשתות. התרופה נתפסת אצלו כסוג מזון, וכשמנסים להאכילו בכוח – הוא מתנגד.
  • חדירה לפרטיות – ילדים הם יצורים עם רצונות ובחירות משלהם, ולעיתים מתן התרופה בכוח יוצר אצלם התנגדות ומתפרש כחדירה לפרטיות.

טיפים להתמודדות עם התנגדות הילד לנטילת התרופה

  • מומלץ לגשת למתן הטיפול ברוגע וללא לחץ.
  • בחרו בתרופה הטעימה ביותר לילד – ישנה עדיפות לטעמים מוכרים שילדים אוהבים, כמו למשל אדויל ילדים בטעם ענבים או פירות.
  • הסברה – מומלץ להסביר לילד, בעיקר אם הוא בוגר, כי התרופה תעזור לו להרגיש טוב יותר.
  • משחקים והומור בזמן מתן התרופה – צחוק, הרגעה והפחתת מתח ידועים כגורמים המסייעים בריפוי. כיום, ישנן פעילויות שונות, שנעשות במחלקות ילדים ובמרפאות, על מנת להקל על הילד וכן במהלך הבדיקה של רופא הילדים. כל תוספת של פעילות או שי לילד, יכולים לסייע להורה להתמודד עם מצבים בהם הילד מסרב לשתף פעולה. שילוב של משחקים עם בובות ומשחקים שהילד אוהב, יקצרו את התהליך ויקלו על שיתוף הפעולה.
  • נסו לערבב את התרופה (במידת האפשר) עם מזון שהילד אוהב.
  • השתדלו לא לנסות בכוח, זה מתכון לכישלון.

אוכל ואלכוהול

טונה סטארקיסט עם טונה בשמן זית כתית מעולה

טונה סטארקיסט בשמן כתית מעולה (צילום ניר עצמון)
טונה סטארקיסט בשמן כתית מעולה (צילום ניר עצמון)

טונה סטארקיסט מציגה: טונה בשמן זית כתית מעולה ומתכונים קלים ומזינים בשילוב טונה. התזונה הים התיכונית מאופיינת ברכיבים כמו דגים, יוגורט, שמן זית ועוד. חברות המזון מציעות לנו לא פעם סוגים שונים של שמן זית: שמן זית רגיל, שמן זית כתית, שמן זית כתית מעולה ועוד. לא פעם תהינו האם יש הבדלים ומה ההבדלים בין סוגי שמן הזית ?

טיבו של שמן זית נמדד על פי מידות שונות של איכות, בהתאם לצורת הפקדתו ולרמת חומצות השומן החופשיות שהוא מכיל. כאשר סוג שמן הזית הוא כתית המשמעות היא שהשמן מופק בתהליך של כבישה קרה, ללא חימום או שימוש בחומרים כימיים אשר מטרתם לגרום להפקת כמות גדולה יותר. ככול שרמת החומציות בשמן הזית נמוכה יותר, כך השמן מכיל פחות חומצות שומן חופשיות ואיכותו עולה. שמן זית כתית מעולה הוא המכיל את הכמות הנמוכה ביותר של חומציות, עד 1%, בעל האיכות הגבוהה ביותר ובו טונה סטארקיסט משתמשת.

סטארקיסט מציגה מוצר- טונה בשמן זית כתית מעולה, המשלב שני מאפיינים בולטים בתזונה הים התיכונית- הדגים ושמן הזית. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

אופנה ועוד

כתר פלסטיק עם מגוון אביזרים רומנטיים לזוגות  

כתר- ספסל פטיו (צילום יח"צ)
כתר- ספסל פטיו (צילום יח"צ)

לרגל חג האהבה הקרב, כתר פלסטיק  משדרגת את החוויה הזוגית ומציעה מגוון סטים לאירוח זוגי במטרה לשדרג את החוויה הרומנטית ולייצר אוירה אינטימית חמימה בבית ובחצר.

  • סט ישיבה מדגם ביסטרו: המערכת מיועדת לבית ולגינה. אידיאלית לישיבה נוחה במרפסת, פטיו או שטח קומפקטי אחר. הסט כולל זוג כסאות ושולחן וקיים בצבעים: אפור, חום, לבן, בז'. מחיר 460 שקלים.
  • סט ישיבה זוגי מדגם ריו: המערכת מיועדת לתנאי בית וגינה. הסט בצבעים: אפור, חום, לבן, בז'. מחיר 700 שקלים.
  • ספסל אחסון דגם פטיו: ספסל אידיאלי עבור כל צרכי האחסון בבית ובגינה. ספסל האחסון הייחודי מהווה  פתרון אחסון אידיאלי. הספסל המעוצב ניתן לנעילה ושומר על התכולה שלו יבשה ומאווררת. הספסל מתאים לישיבה של שני אנשים זה לצד זה. מחיר 320 שקלים.

להשיג ברשת חנויות כתר פלסטיק ובחנויות נבחרות.

ASUS עם חידושים מתערוכת 2017 CES

מסך אסוס קעור (צילום יח"צ חו"ל)
מסך אסוס קעור (צילום יח"צ חו"ל)

במסגרת תערוכת CES שהתקיימה לאחרונה בלאס ווגאס, ארה"ב, הציגה ASUS הטאיוואנית את המקבץ החדיש ביותר של לוחות אם, מסכים, מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, מחשבי AiO (All In One) וציוד היקפי לגיימינג. הדגמים המשודרגים מבוססים על הדור השביעי והעדכני ביותר של מעבד  KabyLake של אינטל, לביצועים מהירים ויעילים יותר.

  • בין המחשבים שהוצגו בתערוכה: סדרת Zenbook, בדגמים: UX330, UX410, UX310, UX510 וב- ZenBook Flip UX360UA, בסדרת ה- VivoBook בדגמים VivoBook Max X541, X441, VivoBook Flip TP501, בסדרת ה- Transformer בדגם Transformer Pro T304 ובסדרת ה-AiO  בדגמים: Zen AiO Pro Z240IE,, Zen AiO ZN241IC, Zen AiO ZN270IE החדש ו- Vivo AiO V221IC.
  • חברת ASUS השיקה  את  מחשבי ה- VivoMini PC, המבוססים על המעבד המתקדם של אינטל. ביניהם ניתן למצוא את ה UN65U ,VM65, וה- VC66. מחשבים אלו נועדו לספק ביצועים מהירים ואפקטים חזותיים ברמת ה- 4K UHD.
    סדרת דגמי ה VivoMini PC מגיעים עם גרפיקת NVIDIA® GeForce® 930 m Optimus™ עבור צפייה בסרטונים ברמה מעוררת התפעלות ומשדרגת את חווית הצפייה בסביבת הגיימניג. חלק מהדגמים מתאימים למגוון רחב של ביצוע משימות ברמה הביתית והמשרדית ובעלי כונן אופטי, המאפשר ביצועים מוגברים ויעילים יותר.
  • בנוסף חשפהASUS  מכלול שלם של ציוד גיימינג חדש, כולל סדרת מחשבים ניידים מבוססי מעבד קבילייק מהדור השביעי, מחשבי גיימינג נייחים, לוחום אם מבוססי ערכת השבבים Z270 החדשה ביותר מבית אינטל וציוד היקפי כגון עכבר גיימינג אופטי מדגם ROG Gladius II , עכבר ROG Strix Evolve  עם טכנולוגיית Aura Sync RGB,  מיקרופון ROG Strix Magnus  עם חדות ורגישות צליל מוגברת מדגם ונוספים.  עוד השיקה ASUS סדרת מסכים הכוללים מסך קעור מדגם MX38VQ בעל עיצוב חסר מסגרת, תצוגת QHD עם זווית צפייה רחבה במיוחד ופאנל IPS מקלדת הגיימינג המכנית ROG Claymore,  ועכבר הגיימינג האלחוטי/חוטי ROG Spatha  בעלי טכנולוגיית Aura Sync RGB הייחודית. ממוצרי הדגל שהושקו בתערוכה היה גם נתב הגיימינג ROG Rapture GT-AC5300, המאפשר חוויית משחק קלה, חלקה ומהירה מאי פעם.

שנה זו מציינת עשור למותג ROG אשר זכה לפרסום בכל רחבי העולם. ROG מחויבים לפתח ולייצר חומרת PC חדשנית המספקת חוויית מחשוב אולטימטיבית לגיימרים ולחובבי הז'אנר בכל רחבי העולם. מסירות המותג להנדסה, לתכנון ולעיצוב מעולים העניקה לגיימרים לוחות אם, כרטיסים גרפיים, מחשבים ניידים, מחשבים שולחניים, מסכי מחשב, כרטיסים גרפיים וציוד היקפי מחזית הטכנולוגיה למטרות גיימינג.

רכב

מדריך הצמיגים לרכב

צמיגים בחורף (צילום באדיבות רשת אוטודיפו)
צמיגים בחורף (צילום באדיבות רשת אוטודיפו)

צמיגים הם הקשר הישיר של המכונית עם הכביש. חשיבות הצמיגים לבטיחות הנסיעה מקבלת בחורף משמעות כפולה ומכופלת. בכביש רטוב פוחתת אחיזת הצמיג באופן משמעותי, וההבדלים בכושר האחיזה בין צמיג תקין לצמיג שחוק עשויים להיות גדולים מאוד.                                מומחי רשת "אוטודיפו" מציגים את המדריך המלא לצמיגים לרכב לרגל עונת החורף

קצת על דופן הצמיג

  • אורך חיים ממוצע של צמיג לרכב עומד על כ-4 שנים, אך זה תלוי כמובן באופי השימוש; נהיגה אגרסיבית, אי הקפדה על לחץ אוויר תקין, זוויות היגוי שאינן תקינות, תנאי מזג אוויר ואיכות הכבישים, עלולים לקצר משמעותית את חיי הצמיג.
  • צמיג הרכב בעל חריצים על דופן הסוליה ומטרתם לנקז את המים אל מחוץ לשטח המגע עם האספלט, לכן חשוב להקפיד שעומק החריצים הוא בטווח התקין (5 מ"מ לפחות!). מלבד עומק החריצים, יש לבדוק היטב כי הצמיג אינו יבש – דבר שמשפיע גם הוא על כושר האחיזה באספלט; הופעת סדקים, נימים או קרעים קטנים בדופן הצמיג, מהווים אינדיקציה ברורה לצמיג הזקוק להחלפה.
  • להבין את המספרים- על הדופן של כל צמיג רשומים פרטי מידע רבים שהבנת המשמעות שלהם תסייע לכם לדעת מה בדיוק אתם קונים. נתחיל במידות הצמיג המסומלות בפורמט כמו זה למשל: 255/55.  R16 המספר הראשון – 255, מציין את רוחב סוליית הצמיג במילימטרים. המספר שאחרי הקו הנטוי – 55 בדוגמה שלנו, מבטא את גובה דופן הצמיג (המידה שבין החישוק לסוליה) באחוזים מרוחב הצמיג. כלומר: במקרה הזה גובה הדופן הוא 55 אחוזים מ-255 המילימטרים של רוחב הסוליה, או בחישוב פשוט: 112.75 מילימטרים. האות R מציינת שמדובר בצמיג רדיאלי (כולם היום כאלה), והמספר 16 מציין באינצ'ים את קוטר החישוק המתאים לצמיג.
  • עוד מספרים – על הדופן של כל צמיג, בתוך אליפסה קטנה, ישנו מספר בעל ארבע ספרות המייצג את מועד ייצור הצמיג. שתי הספרות הימניות מציינות את שנת הייצור, ושתי הספרות השמאליות מציינות את השבוע בשנה שבה הצמיג יוצר. ההמלצה היא לרכוש צמיג לרכב שמועד ייצורו כמה שיותר קרוב למועד הרכישה. מלבד הנתונים שהוזכרו, רשומים על דופן הצמיג עוד שלל מספרים, אותיות וקודים כמו דירוג מהירות, שחיקה, טמפרטורה, עומס מרבי, לחץ אוויר ועוד. הקודים הללו ברורים לצמיגאים ולבוחנים, אך פחות רלוונטיים ללקוח הממוצע.
  • רצוי להחליף צמיגים כל שלוש עד ארבע שנים, או אם עברו 50-60 אלף קילומטרים. סימני בלאי, עיוותים, נפיחויות, יובש או סדקים יעידו גם הם על הצורך בהחלפת הצמיגים. כדי לשמור על הצמיגים ברכב, חשוב לבדוק את לחץ האוויר אחת לשבוע ולנפח בהתאם לדרישות היצרן. כמו כן, חשוב לבדוק את הלחץ בבוקר לפני הנסיעה כשהצמיג עדיין קר.
  • כאשר מחליפים צמיגים, רצוי שכל ארבעת הצמיגים יהיו מאותו יצרן ודגם וחובה לוודא שכל זוג צמיגים (קדמיים או אחוריים) יהיו זהים מבחינת התוצרת, הדגם ומראה הסוליה. אם מחליפים רק זוג צמיגים, מומלץ להתקין את החדשים מאחור ולהעביר את הישנים לפנים.

סעו בזהירות!  הטיפים באדיבות מומחי רשת "אוטודיפו".

חובת התקנת מערכות התראה למניעת שכחת ילדים ברכבי הסעות

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה לאחרונה תקנות שיחייבו חברות הסעה להתקין מערכות התראה למניעת שחכת ילדים ברכבי הסעות. משה ויצמן, מנהל אגף הרכב במשרד התחבורה ציין שהמערכת תותקן בכ-17,000 רכבי הסעות וחובת התקנה תיכנס לתוקפה החל מה-1.4.17.

מערכת " iCARE" שפותחה ע"י חב' "איתוראן"  וחברת "משדן " המסייעת למנוע מקרים של שכחת ילדים, קשישים או אנשים בעלי מוגבלויות ברכבי הסעה, הינה המערכת הראשונה והיחידה בישראל שהינה בעלת תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

קבלת התקן ממכון התקנים התבצעה בתום תקופה ארוכה של בדיקות המערכת, שהתבצעו במקביל במספר  מעבדות, ביניהן מעבדת QUALITEK ומעבדות מכון התקנים. מערכת " iCARE" הינה מערכת ייחודית המיועדת להתקנה ברכבי הסעות על מנת למנוע את המקרים הטרגיים בהם ילדים או מבוגרים בעלי מוגבלויות נשכחים ברכבי הסעות.
מערכת " iCARE" כוללת מתג מיוחד, שמותקן בקצהו האחורי של תא הנוסעים ומחייב את הנהג לגשת אליו ולהפעיל אותו באמצעות תג זיהוי אישי הן בטרם הנסיעה והן בסיומה ובכך בעצם מחייבת אותו לבצע סריקה יסודית ברכב. אי הפעלת מתג מערכת iCARE בתחילה ובסיום נסיעה, תוביל להפעלת אזעקה ייעודית, להבהוב אורות ולשליחת התרעות אוטומטיות למנהל הצי באמצעות מערכת ניהול צי הרכב של איתוראן, או בהודעת SMS. ההתרעה מתקבלת בצירוף זיהוי הרכב ומיקומו המדויק.

מבדיקה שנעשתה ע"י חב' "איתוראן" עולה שמידי שנה נשכחים כ – 45 ילדים ברכבי הסעות.

כללי

קייטרינג "אלסנבאל" של הנשים הבדואיות בנגב עם מפעל נוסף במגדל העמק

מפעל הקייטרינג אלסנבאל מגדל העמק (צילום יח"צ)
מפעל הקייטרינג אלסנבאל מגדל העמק (צילום יח"צ)

מפעל הקייטרינג "אלסנבאל", שמוגדר כעסק חברתי, הוא מיזם משותף של ארגון אג'יק וראש המועצה המקומית בישוב הבדואי חורה, ד"ר מוחמד אלנבארי. המפעל מייצר מדי יום כ-8,000 מנות חמות המוגשות לארוחות הצהריים של ילדי בתי הספר בחורה וביישובים בדואיים נוספים השוכנים באזור. המפעל מסוגל לייצר עד כ- 15,000 ארוחות ביום. הארוחות כוללות בשר, אורז, ירקות מבושלים, פרי וירק. כל הנשים שעובדות באלסנבאל הן מהחברה הבדואית. מדובר ביוזמה של ארגון "אג'יק מכון הנגב", הפועל להעצמת האוכלוסייה הבדואית בנגב, שחבר לצורך הגשמתה לראש המועצה המקומית חורה.

בעקבות הצלחת המיזם בחורה פתחה חברת אלסנבאל מפעל נוסף במגדל העמק. המפעל מעסיק כ-20 עובדים, ומספק מנות חמות לכ-2,600 ילדים בבתי ספר ביישובים יהודיים וערביים מסביב לעיר.

עפ"י המבנה העסקי והסכם השיתוף שייסד את "אלסנבאל" – 20% מהרווחים יושקעו בפרוייקטים חברתיים בחברה הבדואית הנבחרים ע"י ועדת השקעות שחברים בה נציגי העובדים, 40% לפרוייקטים קהילתיים בישוב חורה ו-40% נוספים בפרוייקטים חברתיים של מכון אג'יק.

קמלה חוואג'רה, תושבת חורה ואם לשמונה, סגנית השף במפעל ומובילת גיבוש קבוצת הנשים שהביאה להקמת אלסנבאל, מספרת: "ברקע שלי הייתי מובטלת וללא השכלה. למדתי במתנ"ס: בגרויות, לימודי מחשבים, תזונה ובריאות האישה. בהמשך התנדבתי באג'יק ואחר כך בקיבוץ נחל עוז שם למדתי את העבודה, הוצאתי גם רישיון נהיגה ואפילו קניתי רכב. התחלנו שש נשים, היינו מכינות מדי יום 600 מנות. גדלנו וגדלנו, ל-3,000 מנות, לאחר מכן ל-4,000 ו-8,000 מנות ואנחנו ממשיכות לגדול."

"אני קמה בבוקר והולכת יום יום לעבודה ב-14:30. לפני שעבדתי, הייתי קמה בבוקר ורואה שחור בעיניים. העבודה נתנה לי כבוד, נתנה לי תקווה, וכך גם לנשים האחרות שעובדות כאן לצידי. אני מרגישה שכל הילדים שאוכלים את המנות החמות שאנחנו מכינות הם הילדים שלי. ומצד שני אני מרגישה שהמפעל תורם לי גם כאמא. הוא מאפשר לי גם לפרנס את ילדיי וגם לגדל אותם כאנשים עם כבוד. מאז שאני עובדת הם עוזרים לי בבית, הם מעריכים אותי ואת העבודה והנתינה. נתתי להם דוגמא אישית. יש לי בת מורה ובת שעובדת בהנדסת מחשבים".

Fiverr עם קמפיין מיתוג בינלאומי תחת הכותרת "In Doers We Trust"

הקמפיין המשולב הוא ייחודי וראשון מסוגו, וכולל פרסום בעולם הפיזי והדיגיטלי: שילוט חוצות, פרסום על תחבורה ציבורית ונוכחות נרחבת בעולמות הדיגיטליים ושיתופי פעולה מרכזיים עם חברות Facebook ו .Google (YouTube) כל נכסי המותג עוצבו מחדש באופן התואם את הלך הרוח והמחשבה של תנועת ה'יזמות הרזה' (Lean Entrepreneurship- פירושה לעשות יותר עם פחות ולעשות כל מה שצריך כדי להצליח ולפרוח בכלכלה החדשה) ההולכת ומתרחבת בעולם וחובקת את קהילת Fiverr ואת קהילת היזמים באשר הם. בד בבד עם השקת הקמפיין המרכזי, Fiverr פתחה השבוע משרדי מטה חדשים בתל אביב, המאופיינים בעיצוב ותרבות ארגונית ייחודיים, המקדשים את רוח היזמות הן ברמת העיצוב והן בתחושת השליחות וההזדהות עם הקהילה שהם מקנים לעובדי החברה.

משרדי החברה מקושטים בעשרות יצירות אמנות ואלמנטים עיצוביים פרי ידם של 40 חברי קהילת Fiverr הגלובלית, בדרך אותנטית ומקורית המציגה את הכישרונות והתשוקה של חברי Fiverr באופן שניתן לראותו מכל מקום בבניין.

קמפיין המיתוג הנרחב והרב ערוצי מבית Fiverr, חורג מכל מסורת שיווק, ומשקף את רוח היזמות הגולמית של אינספור חברי הכלכלה החדשה, תוך שהוא מטיל ספק בתפיסות השגורות והמוכרות ביחס לדרכים לפתח עסק ולהצמיח אותו בצורה יעילה. עבודות הצילום בקמפיין נעשו על ידי שניים מהצלמים הידועים והמוכרים בעולם פלאטון (Platon) וסנדרו (Sandro), המציגים בצילומי הסטילס חברי קהילה אמיתיים ב- Fiverr. סרטון הווידיאו הנשכני הופק ובוים על ידי אחד מבתי היוצר המובילים בתעשייה –The Directors Bureau. "In Doers We trust" פונה אל קהילות יזמים, בעולם הדיגיטלי ובעולם האמיתי, ברחבי ארה"ב. הקמפיין כולל שיתופי פעולה מרכזיים עם גוגל (יוטיוב) Google (YouTube), ופייסבוק Facebook, הפורצים גבולות וציפיות בכל הנוגע לתכני וידיאו, וכן פרסום חוצות חדשני על פני תחבורה ציבורית בסן פרנסיסקו ובניו יורק.

בנוסף לפרסום החוצות החדשני, פילוסופיית "In Doers We Trust" תונגש דיגיטלית למשתמשים באמצעות עיצוב מחודש של זירת המסחר, הבלוג ושאר הערוצים.

עלו החודש

נושאים פופולריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *