עונת המסיק התחילה וגם יינות חדשים ||| מוצרים חדשים ||| מבצעי קולנוע ||| חומוס ישראלי לקזאחסטאן ||| משלוחה עוזרת לירושלמים ||| לחצו על התמונה לשאר החידושים והחדשות<<<<
שמן זית
ירידה ביבול שמן הזית שיסתכם בישראל השנה בכ-9,000 טון
יבול של כ-9,000 טון שמן זית, צפויים להפיק השנה בתי הבד בישראל, כך מסר האני ג'השאן, מנכ"ל משק משפחת ג'השאן, יצרני שמן זית איכותי בגליל, לקראת פתיחתה של עונת מסיק הזיתים לשמן זית. לדבריו, מדובר בירידה של כ-20 אחוז בהשוואה ל- 11,000 טון שנמסקו בשנה שעברה. למרות שהשנה היא סירוגית, הירידה לא הייתה משמעותית כי החורף היה קר ומוקדם, מצב שהטיב עם הזיתים.
לדברי האני ג'השאן מחיר שמן הזית בספרד, המכתיבה את מחירי שמן הזית בעולם, עלה מאוד במהלך שנת 2015 והגיע לעליה בשיעור של 25%. בשנים 20152016/ מצפים לשנה ברוכת יבול אך עם זאת אין הערכות לירידה במחיר מחיר ליטר שמן בארץ יהיה כ- 45 ₪
מבצעי צרכנים
זוג כרטיסים לקולנוע ב- 10 ₪ בלבד!
כל יום חמישי, מבצע כרטיס קולנוע ב-10 שקלים. ל-50 אלף גמלאי הרשויות המקומיות, מוצע כרטיס קולנוע בזול – כל השנה. מדובר בכל הסרטים (למעט סרטי תלת מימד), גם באמצע השבוע וגם בסופי שבוע.
מועדון הצרכנות: 'המעו"ף שלך לגמלאי' מציע לחבריו כל השנה: שני כרטיסי קולנוע לסרטים רגילים (לא תלת מימד), במחיר של: 10 ₪ בלבד!, ברשתות הקולנוע: 'סינמה סיטי' ורשת 'גלובוס'.
האזרחים הוותיקים, שעבדו ברשויות המקומיות ויצאו לפנסיה, יכולים ליהנות, בנוסף לסרט במחיר סמלי, גם מארוחת בוקר זוגית ב- 29 ₪ בלבד! ברשתות בתי קפה מובילות, בהן: 'קפה קפה', 'רולדין' ו'מנדרין'.
מספר עו"ד אופיר אלקלעי, מנכ"ל מועדון הצרכנות 'המעו"ף שלך לגמלאי' מבית הסתדרות המעו"ף: "אנו פועלים באופן קבוע לחתום על הסכמים עם רשתות בתי קולנוע ואתרי בילוי כדי להציע מחירי מוזלים מאוד, אשר כל גמלאי יוכל לעמוד בהם, ולא ייאלץ לעמוד בפני בחירה בין בילוי לבין הוצאות אחרות, כגון: בריאות, מזון וכיו"ב".
הילה קניסטר בר דוד, סמנכ"לית המועדון, מוסיפה: " לפעמים אנחנו שוכחים שאין גיל שבו מפסיקים לרצות לבלות וליהנות מהחיים. אנו מציעים ל- 50 אלף גמלאי הרשויות המקומיות לבלות וליהנות".
סנו ספארק למדיח
חברת סנו למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, ממשיכה לחדש עם המותג spark (ספארק), מותג הפרימיום האיכותי בתחום ניקוי הכלים ומשיקה סדרת מוצרים למדיח לניקיון עוצמתי ולהברקה מושלמת.
סדרת סנו ספארק למדיח כוללת טבליות למדיח all in 1 לניקוי יסודי, הסרת שומנים יעילה, הברקה מושלמת, הגנה על סכו"ם מקורוזיה וייבוש מהיר ללא השארת סימנים. הטבליות משווקות באריזה של 30 טבליות ובאריזה חסכונית של 70 טבליות. לצד הטבליות, משיקה סנו גם אבקה למדיח ומוצרים משלימים למדיח – נוזל הברקה ומלח. כל מוצרי הסדרה מותאמים למים הקשים בישראל ומאפשרים יעילות גבוהה בניקיון ובמניעת הצטברות אבנית.
תחת המותג ספארק משווקת סנו גם סדרת נוזלי כלים בבקבוק עם משאבה או בבקבוק רגיל; נוזל כלים סנו ספארק בניחוח קלאסי, נוזל כלים סנו ספארק בניחוח לימון רענן, נוזל כלים סנו ספארק בניחוח לבנדר עדין, נוזל כלים סנו ספארק היפואלרגני, לבעלי עור רגיש, בניחוח פריחת השקד, אשר נבדק דרמטולוגית.
להשיג ברשתות השיווק
משלוחה נחלצת לעזרת המסעדות בירושלים
עקב הירידה הדרסטית בכמות הלקוחות הפוקדים את המסעדות בירושלים, ועקב פניה של רבים מבעלי המסעדות, בבקשת עזרה על מנת לחזק את פעילות המשלוחים, משלוחה יוצאת בקמפיין מיוחד, קמפיין הקורא לתושבי ירושלים להמשיך ולהזמין משלוחים ממיטב המסעדות בעיר, על מנת לפצות במשהו על אובדן ההכנסה, המאיים על המשך קיומם של רבות מהמסעדות בעיר.
כמו כן אתר משלוחה מציע ללקוחות שאינם עושים משלוחים בעיר ירושלים, לקבל את הפלטפורמות הטכנולוגיות של משלוחה בחינם על מנת להגדיל את היקף המכירות שלהם,
משלוחה קידמה מהלך דומה עם תחילת עבודות הרכבת הקלה, מהלך אשר זכה להיענות רבה והוכיח את עצמו כמוצלח מאוד.
מדיווחי המסעדות נרשמה ירידה של מעל 68% ברוב המסעדות בעיר ירושלים לעומת עלייה של 40% ואף יותר בכמות המשלוחים בעיר.
בערים מעורבות אחרות כגון חיפה ויפו המצב דומה אך פחות דרסטי. שם נרשמה ירידה משמעותית של 45% בכמות הלקוחות המגיעים למסעדה, לעומת עלייה של 30% בכמות המשלוחים בערים המדוברות.
מטרת הקמפיין המוצע הינה לחזק בדיוק מגמה זו של העלייה במשלוחים, ולשפר את חוסנם של המסעדות על אף המציאות הביטחונית המורכבת.
דניאל רחמים , מנכ"ל משלוחה :"בעלי מסעדות פנו אלינו בשל ההפחתה בפעילות של המסעדה באזור ירושלים עקב העדר סועדים במסעדה. מסעדות רבות הודיעו על סגירות העסק באופן זמני עקב המצב הבטחוני, אל מול זאת ישנה עלייה בכמות הזמנות המשלוחים און ליין ברחבי הארץ."
יעקב סויסה, מנהל סניף ארומה ירושלים: "אנחנו מבינים ללב הלקוחות ועם זאת קוראים לתושבי ירושלים להמשיך ולהזמין משלוחים מהמסעדות האהובות עליהם על מנת לשמר גם את חוסנם של העסקים בעיר"
אתר משלוחה הוא אתר המשלוחים הגדול בישראל המרכז את כל המסעדות בארץ שעושות משלוחים ומספק להם מערכות להזמנה און ליין. לאתר משלוחה – www.mishloha.co.il
מבצעי יין בירה ואוכל קרובים
חדש: ירדן פטי ורדו 2012 של יקב רמת הגולן
ירדן פטי ורדו 2012 מציג ניחוחות משכרים של פירות אדומים ושחורים, לצד מאפיינים של פרחים ומינרלים ורמזים לאניס ואדמה. זהו יין מרוכז ובעל גוף מלא, המציג מבנה האופייני ליינות מהזן הזה. ירדן פטי ורדו 2012 מוכן לשתייה כבר עם צאתו וימשיך להשתבח בבקבוק בשנים הקרובות. בתנאי אחסון נאותים יישמר היין במיטבו למשך שנים רבות.
בציר 2012 הינו הבציר הראשון בו ייצרנו את ירדן פטי ורדו. היין יוצר מענבי פטי ורדו שנבצרו מכרם עינות יונתן הממוקם בגובה 700 מטרים. על אף שבביתו המקורי, בורדו אשר בצרפת, הזן איבד מעט מיוקרתו בעקבות בעיות הבשלה, ברמת הגולן מרגיש הפטי ורדו נוח במיוחד. היין יושן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 18 חודשים, 40% מהן חדשות.
על אזור הגידול: הגליל הוא אזור הגידול הצפוני ביותר בישראל ונחשב הטוב ביותר לגידול ענבי יין. בתוך אזור גידול זה, רמת הגולן היא החלק בו הטמפרטורות הן הקרירות ביותר והענבים באיכות הגבוהה ביותר. הכרמים על רמה וולקנית זו גדלים מ- 400 מטר ועד 1,200 מטר מעל פני הים והגבוהים שבהם פוגשים שלג בחורף.
סדרת ירדן, סדרת הדגל של יקב רמת הגולן, משלבת בין ענבי היין הנבחרים, יצירת האומנות של הטבע ברמת הגולן, לבין היצירתיות של יינני היקב. בסדרת ירדן יינות איכות המיוצרים מהכרמים המובחרים ביותר המבטאים את אומנות יצירת היין במיטבה.
מחיר כ- 125 ₪. להשיג בחנויות היין והמסעדות.
סתיו מתוק ב'ארטה גלידריה'
'ארטה גלידריה' בנחלת בנימין ת"א, פותחים את עונת הסתיו עם מבחר גלידות איטלקיות
בטעמי שוקולד ייחודים!
ארטה גלידריה היא גלידריה איטלקית, קטנה וביתית בנחלת בנימין. המקום מציע מגוון גלידות טבעיות, גלידות פירות העשויות מפירות טבעיים-אורגניים, גלידות ללא גלוטן, גלידות ללא תוספת סוכר ואף גלידות טבעוניות. כל הפירות נרכשים טריים בשוק הכרמל הסמוך וחומרי גלם שאינם זמינים בשוק, נבחרים ונרכשים בקפידה על ידי בעלי המקום.
לקראת הסתיו מתמסרים בארטה גלידריה לטעמי השוקולד העשירים, בהם טעמים נדירים כמו 'אצטקה שוקולד' – גלידה המורכבת משוקולד מובחר ופלפל צ'ילי, שוקולד תפוז, פיסטוק, שוקולד באצ'ו (עם אגוזי לוז), שוקולד מריר, שוקולד וקינמון סטרצטלה (רוטב שוקולד תוצרת בית), מאלקוף (חלב שקדים, שקדים ושוקולד), שוקולד רום, גלידת שוקולד קלאסי כמובן, גרניטת שוקולד ועוד.
ארטה גלידריה היא גלידריה איטלקית חדשה, קטנה וביתית בנחלת בנימין. ארטה גלידריה מציעה מגוון גלידות טבעיות, גלידות פירות העשויות מפירות טבעיים-אורגניים, גלידות ללא גלוטן, גלידות ללא תוספת סוכר, גרניטות, מגון טעמי סורבה ועוד.
ב'ארטה גלידריה' לא משתמשים בצבעי מאכל. לא נעשה שימוש בחומרים מתחלבים, ולכן הגלידה רכה וטעימה יותר. לכל טעם יש איזון משלו, ואפילו קישוטי הגלידה הם מעשה ידי השפים. לכל טעם וטעם בארטה גלידריה יש סיפור!
בעלי הגלידריה, הם השפים סיסי (סטפניה) ומרקו קאמורלי המגיעים ממילאנו, איטליה. סיסי ומרקו מייצרים את הגלידה האיטלקית והאותנטית בארץ ממרכיבים טבעיים ואיכותיים אשר נבחרים אישית ובאופן מדוקדק . חומרי הגלם מיובאים מרחבי העולם וכמובן גם מישראל, כולל סוגים שונים של שוקולד, קקאו ופירות יבשים. כל המתכונים הינם מתכונים מקוריים של השפים. לאחר שהוכשרו באופן מקצועי במעבדות מזון לגלידה איטלקית וטוסקנה ובסיציליה.
ARTE אמנות הגלידה,
רחוב נחלת בנימין 11 תל אביב 055-9854868 www.arteglideria.com . שעות פתיחה: א'-ה' בשעות 11.00-23.00 ובשבת 13:00-23:00
סלקטד של כרמל בין 100 ה-Best Velue
קברנה סוביניון 2013 "סלקטד" של יקבי כרמל נבחר לאחד מ-100 יינות ה-Best Value (מקום 45) במגזין המוערך The Wine Enthusiast
מוקדם יותר השנה, כרמל סלקטד קברנה סוביניון וכרמל סלקטד סוביניון בלאן, זכו שניהם בציון 89, ציון ראוי להוקרה ליינות במחיר הזה, ובתואר Best Value על ידי צוות הטועמים של מגזין The Wine Enthusiast.
The Wine Enthusiast הוא אחד ממגזיני היין החשובים ביותר באמריקה. נדיר ביותר שיין ישראלי נכנס לרשימת סוף השנה של היינות הנבחרים של המגזין. אירוע זה משפיע לטובה לא רק על יקבי כרמל, אלא על כל תעשיית היין הישראלית. ליינות הישראליים יצא שם של יינות המתומחרים לרוב גבוה, וכאן מופיע ברשימה היוקרתית יין ישראלי המתחרה עם מיטב יינות העולם במחירים נוחים, נגישים ושווים לכל נפש.
השימוש הראשון במילה 'סלקטד' על תוויות יקבי כרמל היה כבר בתחילת שנות ה-70 של המאה העשרים. הוא הפך לשם מותג מסחרי של יינות כרמל הבסיסיים בשנת 1987, ומאז ועד היום נשאר המותג המוכר והנמכר ביותר בישראל. בסדרת סלקטד יינות זניים וממסכים נגישים, פירותיים, בטעמים וניחוחות רעננים, ללא עץ.
חדשים
חומוס ישראלי בקזחסטן
חברת "מעדני מיקי" החלה לאחרונה בייצוא מוצריה לקזחסטן. החברה תשווק למזרח אסיה מגוון מוצרים בהם חומוס, טחינה וסלטים נוספים. לדברי עדי קאופטייל, מנהלת תחום השיווק והייצוא של "מעדני מיקי", החומוס הוא המוצר המזוהה ביותר עם הייצוא הישראלי והוא נמכר כמעט בכל העולם. "שווקים רבים מגלים עניין רב במוצרי מזון ישראליים, על רקע של איכות המזון ואנינות הטעם".
עדי קאופטייל מציינת כי יצוא החומוס של החברה מתפרס על עשרות מדינות ביניהם, קנדה, ארה"ב, אירופה ועד למזרח. "החומוס הוא מוצר צומח בכל רחבי העולם. אזרחי העולם נחשפים לממרח שבישראל היה ידוע שנים רבות, והם מתחילים לצרוך אותו. החומוס נתפס כמוצר בריא עם ערכים תזונתיים טובים והוא מתיישב טוב עם טרנד הצמחונות והטבעונות שהולך וצומח בעולם. קזחסטן היא מדינה יחסית חדשה אליה התחלנו לייצא ומייצאים להם בעיקר חומוס ובקרוב תחל החברה גם בפעילות ייצוא לסין".
אך לדבריה, במזרח עדיין קיימת עבודה מול הצרכנים שאינם מכירים מספיק את הטעם הישראלי האהוב – החומוס. "כדי לחנך את המקומיים, אנחנו משת"פ עם מפיץ מקומי ישראלי שעומל על חינוך הצרכן לחומוס, כלומר, לחשוף את הסינים לחומוס".
מפעל חדש ל"עדן קינוחים"
יצרנית הקינוחים המובילה העתיקה את מושבה מראשון-לציון לאזור התעשייה אשקלון, בהשקעה כספית של כ- 7 מיליון שקלים. מרחיבה את פעילותה בתחום הקינוחים ומופצת בהפצה ארצית של חברת "תנובה"
חברת "עדן קינוחים", יצרנית הקינוחים האישיים המובילה, חנכה לאחרונה את מפעלה החדש באזור התעשייה הדרומי של אשקלון. המפעל החדש הוקם בעלות של כ- 7 מיליון שקלים, מייצר קינוחים אישיים המשווקים לכל רשתות המזון ברחבי הארץ. המפעל ומוצרי החברה נמצאים תחת פיקוח תקן בינלאומי של ISO ו- HACCP. מוצרי עדן משווקים לכלל השוק הפרטי ורשתות השיווק באמצעות חברת "תנובה", וכמו כן מייצאת החברה את הקינוחים לארצות הברית. החברה מעסיקה 30 עובדים ומחזור המכירות השנתי שלה נאמד בכ- 30 מיליון שקל.
עדן קינוחים הינה החברה המובילה בישראל לייצור קינוחים באריזות אישיות (בכשרות בד"צ העדה החרדית). החברה הוקמה בשנת 1997 ע"י נאור ברזאני ואלי בוארון, אשר החלו את פעילותם מחנות קטנה, עם מוצר אחד בלבד- מלבי חלבי, ששווק באזור בת ים חולון בלבד. לימים גדלה החנות והוקם מפעל חדש בראשון לציון, פותחו מוצרים חדשים ושונו האריזות והעיצובים. כיום מייצרת החברה מגוון קינוחים קרים בהם מלבי, עוגת גבינה, מוס שוקולד, טרמיסו וקדאיף.
לדברי נאור ברזני, מנכ"ל "עדן קינוחים": "איתרנו באזור התעשייה אשקלון מיקום המתאים לצרכינו ולהיקף הפעילות והקמנו מפעל על פי הסטנדרטים הגבוהים של תחום הקינוחים האישיים. אנו שמחים להצטרף לקהילת העסקים בדרום, המתמודדת עם קשיים רבים בתקופה מאתגרת זו בשוק המזון הישראלי".
אפסון משיקה מקרן לייזר Full HD בטכנולוגיית 4K
חברת אפסון, מובילה עולמית בתחום המקרנים מאז 2001, משיקה את ה- EH-LS10000, מקרן לייזר Full HD בטכנולוגיית 4K, המהווה בשורה לשוחרי הקולנוע הביתי הסופר-איכותי באשר הם. זהו המקרן הראשון של אפסון המתוגבר בטכנולוגיית ה-4K, והוא מפגין יכולות של Full HD 1080P (בדו ובתלת מימד) וטכנולוגיית 3LCD Reflective. תכונות נוספות: זכרון למיקום העדשות (עד 10 מצבים), בהירות צבע ובהירות לבן של 1500 לומנס, שימוש בטכנולוגיות ה-Super-resolution ובטכנולוגיית ה-Enhancement שפיתחה אפסון, מערכת קירור שקטה במיוחד ויכולת להמיר בקלות תמונות בדו-מימד לתלת-מימד (שני זוגות משקפי RF 3D מצורפים). ה- EH-LS10000 מיועד לחובבי ושוחרי הקולנוע המחפשים את המילה האחרונה והביצועים הגבוהים ביותר בנמצא בטכנולוגיית ההקרנה לבית.
המקרן, שמדגים את טכנולוגיית ההקרנה המתקדמת ביותר שאפסון פיתחה עד היום, משתמש בשני מקורות אור לייזר, והוא מספק לצופים את חווית הצפיה האולטימטיבית, עם קונטרסט שחור אבסולוטי וטווח צבעים מהעשירים שיש. "אני מאמין שהחוויה שהמקרן הזה מספקת עונה לדרישות צרכני הקולנוע הביתי המחמירים ביותר. הוא שקט במיוחד, מעוצב למשעי ומשתלב היטב בכל סביבה מתקדמת", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל. פליישר אף מזכיר כי מעבר לעובדה שמדובר במקרן המספק את התמונה הטובה ביותר שניתן לקבל מכל מקרן שהוא בשוק, הוא דורש התעסקות מועטה, עולה ל'שידור' תוך 20 שניות ואורך חיי המנורה שלו עובר את רף ה-30 אלף שעות (במצב Eco). "זהו מוצר פרימיום אמיתי שמעלה משמעותית את הרף לכל התעשייה. למי שיצפה פעם אחת בסרט שמוקרן באמצעות מקרן זה, יהיה קשה לשקול מקרנים אחרים במקומו…"
מחיר: כ-47,900 ש"ח, כולל מע"מ.
מטבחי פרימיום במחירים נמוכים בלפחות- 30% ממחיר השוק
מטבחי "79" הנה חברת מטבחים חדשנית המאפשרת הנאה ממטבח מעוצב ואיכותי, בחסכון של לפחות 30% ממחירו של מטבח זהה וכל זאת בליווי צמוד של מעצבים מומחים המגיעים עד לבית הלקוח.
שיטת השיווק החדשנית של החברה מאפשרת לה לחסוך משמעותית בעלות המטבח בלי להתפשר על איכות החומרים ולגלגל את החיסכון אלינו, הצרכנים.
הרעיון העומד מאחורי החברה הוא ויתור על אולמות תצוגה יקרים. במקום זאת, מעצבי החברה מגיעים ישירות לבית הלקוח ומעצבים יחד את המטבחים באמצעות תכנת תלת-מימד מתקדמת ואמצעי המחשה. החברה פועלת בשלוש השנים האחרונות והתקינה כבר מאות מטבחים ברחבי הארץ.
79 משנה את כללי המשחק בכל הקשור בשיווק ומכירת מטבחי פרימיום מעוצבים:
הקונספט של החברה המחויבת לתקנות "תו אמון הציבור" מאפשר לה להציע ללקוחותיה שני יתרונות עיקריים: 1. מחיר מוזל על עיצוב והתקנת המטבח על-בסיס החסכון של החברה בהוצאות אולם התצוגה (שכירות, ארנונה, חשמל וכיו"ב). 2. עיצוב אישי המותאם לצרכים של כל לקוח באמצעות מעצבת מטבחים הנשלחת מטעם החברה לבית הלקוח.
החברה מבססת את המחיר הנגיש שלה על השיווק הממוקד ועל עלויות הייצור המיידי, ומתחייבת על איכות המוצרים.
בביקור הראשון בבית הלקוח המעצבת מגיעה עם מגוון דוגמאות וצבעים לתכנון המטבח, בדגש על קרמיקה, תאורה, חיפוי הקיר, הנדסת האנוש ועוד. בשלבים הבאים, לאחר אישור תכנית תלת-מימד של המטבח, המעצבת מפקחת על בעלי המקצוע השונים המתקינים את המטבח, תהליך שנמשך בין 45-60 ימים מרגע ההזמנה.
באתר הבית של החברה אפשר ליצור קשר, להתרשם מגלריית הדגמים (כפרי, מודרני, קלאסי ועוד), לקבל הסבר גראפי על הדרך בה החברה מוזילה את העלויות לטובת לקוחותיה ולקרוא חוות דעת של לקוחות.
ב-79 מקפידים לספק את הדגמים הכי עדכניים בשוק ולבחור עבור הצרכן אך ורק חומרים ברמת פרימיום (שיש קיסר, פרזול חברת בלום הבינלאומית ועוד) על מנת לייצר את המטבחים האיכותיים והטובים ביותר, ללא פשרות. החברה מציעה גם מפרט עשיר של אביזרים משלימים למטבח מצויד ומושלם.
שוק המטבחים בישראל נאמד בכ-2.5 מיליארד שקלים ונוגע בכ-100,000 בתי אב בכל שנה. השחקניות הראשיות בשוק נחלקות לשלוש קטגוריות: חברות מטבחים כמו רגבה, דקור וסמל התופסות 40%, מטבחי יבוא כמו איקאה ובולטהאופ התופסים 5% ונגרים פרטיים התופסים 55%.
79 היא קטגוריה חדשה בתוך אלו, יצור כלאיים המשלב מכל העולמות. אפשר לראות שרוב השוק מוחזק בידי נגרים או חברות מטבחים. הרוב המוחלט של הנגרים לא מחזיק אולמות תצוגה ולכן מסוגלים לשמור על רמת מחיר נמוכה. מאידך, חברות המטבחים מחזיקות מערך תפעולי גדול (ויקר) מאוד רק על מנת להדגיש את יכולות העיצוב שלהן. 79 לוקחת את הטוב שבשני העולמות האלו ומחברת אותם יחד. מצד אחד, נושא העיצוב מקבל עדיפות באמצעות מעצבת שמגיעה עד הבית ומצד שני מחיר נמוך שנובע מכוח קניה גדול של חברה ומבנה תפעולי רזה.
חלק גדול מהחלפות או שדרוג מטבחים נובע מאילוץ – מעבר דירה, מטבח ישן – ומייצג צורך בסיסי ואמיתי שכל אדם צריך להתמודד איתו פעמיים או שלוש בתקופת חיים, רכישת מטבח דרך 79 יכולה לתרום לחסכון ניכר בקנייה של משפחה ממוצעת.
היזמים מאחורי החברה הם איתי זילברשמידט ודניאל ששון, שני חברים אשר הכירו במהלך השירות בצנחנים והתחברו לצורך הקמת החברה. זילברשמידט מספר: דניאל מגיע מתחום המטבחים וניהול מערכי ייצור ושיווק במספר חברות מטבחים מובילות. אני מגיע מתחום השיווק באינטרנט בארגונים גדולים. שנינו עזבנו קריירות מבטיחות לטובת הקמת החברה כיוון שהאמנו ברעיון ובשינוי שהוא יכול לחולל. בקיץ 2011 בזמן המחאה החברתית מצאנו את עצמנו מפגינים בשדרת רוטשילד ושואלים 'מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשנות את המצב?' 79 היא התשובה שלנו. החיבור המיוחד בין המומחיויות השונות שלנו איפשר לנו לקחת תחום מסורתי ומיושן ולדחוף אותו קדימה לעידן החדש. גילינו שנוכל לחסוך למשפחה ממוצעת אלפי שקלים ברכישת מטבח חדש, אלפי שקלים שישארו פנויים עבור שאר סל הצריכה המשפחתי. מפה ועד לעזיבת מקומות העבודה הדרך הייתה קצרה וחמושים באמונה יצאנו לדרך חדשה".
יונידרס 9-6 עם ליין בעיצובה של ליאת אשורי
שיתוף פעולה בין הסטייליסטית ליאת אשורי לחברת יונידרס 9-6 הניב קולקציית קפסולה ייחודית. הליין מורכב מפריטי קפסולה, שעוצבו ונבחרו בקפידה וזאת במטרה להעשיר את קולקציית 9-6 הקיימת. התוצאה הינה מערכות לבוש שלמות במראה סתיו – חורף עדכני שעוצב במיוחד עבור אשת הקריירה.
לליאת אשורי ניסיון רב שנים במלאכת הסטיילינג, הן במישור המקצועי על פלטפורמות האופנה הנרחבות והן במישור האישי ובהלבשת ארונות פרטיים. כאשת קריירה פעילה בזכות עצמה, ליאת מבינה היטב את הצרכים היומיומיים של כל אישה המנהלת סדר יום עמוס במגוון רחב של תפקידים ואת הצורך להיראות במיטבך, תוך הקפדה על הופעה ייצוגית ואסתטית, המשדרת רצינות , מקצועיות ונשיות גם יחד.
בקולקציית הקפסולה, התמקדה אשורי בגזרות הקלאסיות ובמראה הצעיר. יד ביד עם בעלת החברה, רוית רוזנברג, נעשתה בחירה מדוקדקת של בדים נוחים ונעימים, לרבות, כתנה איכותית , בדי קרפ דק , וויסקוזה, שיפון ועוד, כשהדגש הינו על בדים נוחים, נושמים, עמידים לשימוש יומיומי … נתונים שהינם חשובים מאד בלבישת בגד שעות ארוכות ובתדירות גבוהה.
הגזרות קלאסיות ובעלות טוויסט ודיטיילים טרנדיים כגון צווארונים מיוחדים , טופים בעלי מפתח עמוק מעובד בשינה רחבה, ג'קטים קטנים ובעלי כנף משולש המשתלבים עם הקולקציה הרחבה של יונידרס 9-6, המותאמת בצורה מושלמת לאישה העובדת בכל קשת המקצועות. פרטי הקפסולה משדרגים את המראה לעדכני ונכון יותר.
ישנה קריצה לטרנד צבעי החורף, אשר באה לידי ביטוי בבחירת צבעים מדויקת בסקאלה שנעה בין שחור לכחול עמוק, תכלת חורפי, צבעי שמנת וחמרה ולבן.
הקולקצייה מביאה רוח מרעננת לתחום עיצוב הלבוש האורבני ומציגה נינוחות, קלילות, ייצוגיות ואת התחכום שבפשטות ומשאירה ללובשת הרבה מקום לסגנון ואמירה אישית וביטוי האישיות. הקולקצייה מיוצרת בסדרה מצומצמת ובלעדית למותג.
דינה חזוט, סמנכ"ל שיווק, יונידרס, מרוצה מאד מהמהלך, ומספרת כי הפעילות הפכה לסוג של מסורת: "יונידרס 9-6 החלה ביצירת שיתופי פעולה עם אושיות מעולם האופנה כבר לפני כשנתיים. תחילה, עבדה על קולקציית קפסולה עם המעצבת קרן בנקר שהצליחה מאד וזכתה להתלהבות רבה. לאחר מכן, בוצע שיתוף פעולה עם המעצבת ליאת ז'רמון שטיפלה במלתחת הגברים וכעת החיבור עם הסטייליסטית ליאת אשורי. אין ספק ששילוב הניסיון והידע שלנו יחד עם אושיית אופנה מביא תוצאות מדויקות ביותר שנותנות מענה לקהל לקוחותינו."
חברת יונידרס 9-6 נותנת מענה אופנתי בסיסי ללבוש לעבודה ומציגה מגוון פריטים שכולנו צריכים בארון. החל מחולצות מכופתרות, מכנסיים מחוייטים, חצאיות, שמלות, ג'קטים ואף חליפות לנשים וגברים שמהווים בסיס להרכבת מגוון אאוטפיטים. הקולקציה מבוססת על הבנת הצורך הבסיסי של הצרכנים לרכוש בגדים אופנתיים לעבודה תוך שמירה על רמת מחירים נוחה לצד איכות מירבית.
ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.unidress.co.il
WatchMe88 – אפליקציית הדייטינג הישראלית
האפליקציה מאפשרת להכיר אנשים על בסיס תמונה ומיקום בלבד – ללא פרופיל
"אנחנו מעודדים אנשים לייצר אינטראקציות כאן ועכשיו עם בני זוג פוטנציאליים שנמצאים בקרבת מקום, בלי לבזבז זמן על פרופילים ארוכים ומילים ריקות"
למתקדמים: האפליקציה מאפשרת לבעלי שעונים חכמים לאותת אחד לשני שהם מעוניינים בקשר באמצעות שינוי צבע הפאנל של השעון
מאות אתרי היכרויות, שעות של מילוי ושיפוץ פרופילים ולא מספיק אינטראקציות אנושיות: את הבעיה הזו מקווה לפתור אפליקציית הדייטינג החדשה WatchMe88 שמושקת כעת לראשונה בישראל, אחרי שכבשה את ליבם של משתמשים ברחבי העולם וביפן וסינגפור בפרט.
https://www.youtube.com/watch?v=U0ofyoq9_5Y
WatchMe88, שנוסדה לפני כשנה ע"י שני יזמים סדרתיים ישראלים, תושבי סינגפור, מאפשרת להכיר אנשים במהירות ובפשטות, על בסיס תמונה, מיקום וגיל בלבד. להבדיל מאפליקציות היכרויות אחרות, WatchMe88 מציגה בפני המשתמש על גבי מפה את כלל המשתמשים בקרבת מקום, ברדיוס של בין 200 מטר ל-50 ק"מ, באמצעות שימוש בטכנולוגיית GPS. כאשר משתמשים בטכנולוגיית BT, ניתן להגיע לרמת דיוק גבוהה אף יותר, של 30-50 מטר, במתחמים סגורים. לאחר צפייה בתמונה, ניתן לשלוח קריצה או להתחיל בצ'ט מהיר עם המשתמש.
לדברי המייסדים, אחרי הדור הראשון של אתרי ההיכרויות, בהם משתמשים נדרשו למלא פרופילים מורכבים ולשפץ אותם בהתאם למה שייראה אטרקטיבי בעיני בני זוג פוטנציאליים, הגיע הדור השני של האפליקציות הסלולאריות שקיצר משמעותית את הפרופיל והפך את החיפוש למהיר ומבוסס מיקום. אלא שבמציאות נוצר מצב אבסורדי, בו אנו מחוברים למכשירים דיגיטליים על מנת להכיר, אבל השפע והזמינות לאו דווקא מייצרים יותר מפגשי פנים אל פנים.
יואב אלגרישי, ממייסדי האפליקציה: "WatchMe88 היא למעשה הדור השלישי של עולם הדייטינג. אנחנו מעודדים אנשים לייצר אינטראקציות כאן ועכשיו עם בני זוג פוטנציאליים שנמצאים בקרבת מקום לפי מה שמתאים לנו באותו רגע, בלי לבזבז זמן על פרופילים ומילים ריקות. ראית מישהו שמוצא חן בעינייך ולפי המפה הוא נמצא בקפה השכונתי? תקרצי לו ואולי תוך רבע שעה תמצאו את עצמכם שקועים בשיחה על הפוך ועוגת גזר. ואולי אתם כבר יושבים באותו מקום ועכשיו בזכות האפליקציה ברור לשניכם שאתם פנויים להכיר ותפתחו בשיחה".
איך ייראה העתיד? טכנולוגיה לבישה בשירות עולם הדייטינג
בנוסף לסמארטפונים, האפליקציה מיועדת לשימוש גם באמצעות שעונים חכמים. בחברה מעריכים כי עם התפתחות הטכנולוגיה הלבישה, היא תהווה כלי חדש ומרכזי ליצירת קשרים והכרויות בין אנשים. באפליקציה המותאמת לשעונים חכמים, הפאנל של השעון זוהר בצבעים בהתאם לסטטוס שהגדיר המשתמש ולמעשה מעודדת אינטראקציות מיידיות בין אנשים שנמצאים במרחק של קשר עין זה מזה. למרות שבישראל השימוש בשעונים חכמים נמצא עדיין בראשיתו, הרי שבעולם מדובר במגמה שנמצאת בעלייה מתמדת: שוק הטכנולוגיה הלבישה בעולם גלגל 1.5 מיליארד דולר ב-2014 וצפוי לגדול לכ-5.8 מיליארד עד 2018.
אפליקציית WatchMe88 ניתנת להורדה בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ו-iOS