חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש: ריינג'ר חשמלי

ד.ל.ב מוטספורט, יבואנית פולריס מקבוצת דויד לובינסקי, מודיעה על התחלת השיווק של הריינג'ר EV –  ריינג'ר חשמלי  בעל שני מקומות וארגז משא המונע בחשמל בלבד. הריינג'ר EV מוגדר כטרקטור משא חשמלי ומכאן שהוא מורשה לנסיעה בכבישים עירוניים. הכלי בעל עבירות שטח מצוינת ומיועד לעבודה בשטח עירוני, עבודה חקלאית ובסביבה תפעולית.

ריינג'ר חשמלי (צילום יח"צ חו"ל)
ריינג'ר חשמלי (צילום יח"צ חו"ל)

RANGER EV

הריינג'ר החשמלי החדש מצוייד במנוע חשמלי המספק 30 כו"ס ואינו מצריך עמדת טעינה מיוחדת –  באפשרותו להיטען מכל שקע חשמל ביתי רגיל של 220 וולט. טווח הנסיעה של הריינג'ר החשמלי עומד על כ-80 ק"מ. משקל ההעמסה המקסימלי שלו עומד על 453 ק"ג ויכולת הגרירה שלו עומדת על 681 ק"ג. הריינג'ר EV מצוייד במערכת הינע של 4X4 עם אפשרות לנעילת דיפרנציאל.

דברי רווה תבורי

לדברי תבורי, ראש תחום תחבורה חשמלית בקבוצת לובינסקי: "הריינג'ר EV מספק פתרון תחבורתי מצוין ללקוחות שמעוניינים בכלי קל בעל יכולת עבירות טובה ועלויות תחזוקה ותפעול נמוכות במיוחד. מעבר להוצאות הנמוכות, הכלי מתנייד בשקט מופתי כמו כל כלי חשמלי, עובדה שתסייע לו להיות הבחירה הראשונה עבור לקוחות שצריכים להתנהל בשטח מעט מורכב, אך כזה שאפשר להעריך בו כלים שאינם מרעישים, כמו שמורות טבע, פארקים ושטחים תפעוליים בהם יש רגישות לרעש".

https://www.youtube.com/watch?v=lCHVQ_jZb7U

מנוע:

  • מנוע חשמלי  48V  –  זרם חילופין (AC), מצבר LED ACID 155a 12 v
  • הספק של 30 כו"ס.
  • מטען :  H.F קבוע (נמצא בכלי)
  • זמן טעינה: עד 8 שעות (מלאות)
  • טווח נסיעה : 80 ק"מ

תיבת הילוכים

הנעה ישירה עם מערכת גלגלי שיניים שקטים, בורר מצב נסיעה (High/low/max range) וכן אפשרות בחירת הנעה: X4 / 4X42.

נתונים נוספים

  • משקל יבש 771 ק"ג
  • מרווח גחון 25.5 ס"מ
  • משקל העמסה 453 ק"ג
  • יכולת גרירה 681 ק"ג
  • מידות ארגז משא: אורך-81 ס"מ, רוחב- 107 ס"מ וגובה- 29 ס"מ

מחיר

ד.ל.ב מוטוספורט מציעה את הריינג'ר EV במחיר השקה של 65,000 שקל (לפני מע"מ) ואחריות מלאה לשנתיים.

עלו החודש

נושאים פופולריים

6 Responses

  1. ערב טוב.
    ביצעתי הזמנת כלי במרץ השנה,העברתי תשלום ואף גורם בכיר בכלנחברת פולאריס לא חוזר אליי ונותן לי תשובה מזה 3 חודשים מה בגורל קבלת הכלי.
    אני נורא מאוכזב מחוסר הסינכרון בין כל הנהלת החברה ,הסוכנים וכו'

  2. הרכב נחמד ויעיל.
    טווח הנסיעה המוכרז כ – 80 ק"מ הוא לא פחות מהזיה מנוולת. הרכב ירוקן את הסוללות לרמה שתפגע בתפקודו לאחר כ – 10 ק"מ.
    יש שלוש מהירויות לבחירה, ובהתאם צריכת החשמל. המהירות האיטית מתאימה לעבודת שטח אך לא לנסיעה חפשית.
    שמונה סוללות רגילות, צורכות מים מזוקקים בכל שבועיים. הגישה למילוי המים קשה עד בלתי אפשרית.
    בסיכום, הרכב נוח ומבטיח. תפעול אחזקתו מתוכנן באופן הכי אידיוטי שתעשית הרכב מאפשרת בעידן זה.
    חבל.

  3. קראתי את הכתבה והתרשמתי לטובה מתכונות ומביצועי הטרקטורון אשר מתאימים לעבודה הנדרשת (גינון וחצרנות בישוב).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *