יינות חדשים לראש השנה המתקרב ובא ||| קיץ עם דילים ומבצעי קיץ ||| מבצעים והצעות ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| תחבורה ורכב ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות …
מזון ומשקאות
שילה עם פסיפס (מוזאיק) Mosaic 2016
בלנד של 42% ענבי מרלו, 26% ענבי קברנה סוביניון, 20% ענבי קברנה פרנק ו-12% ענבי פטי ורדו. כל זן התיישן בנפרד כחצי שנה ולאחר הרכבת הבלנד עוד כשנה בחביות עץ אלון צרפתיות. יין פירותי ואלגנטי, גוף מלא ועוצמתי וסיומת ארוכה. היין ימשיך וישתבח בשנים הקרובות בתנאי אחסון נאותים. 15.5% אלכוהול. מחיר 200 שקלים.
רמת הגולן עם ירדן קברנה סוביניון 2016
היין עשוי מענבי קברנה סוביניון שנבצרו ממיטב הכרמים של קברנה סוביניון של היקב ברמת הגולן. היין התיישן במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, מהן 40% חדשות. מהנה לשתייה בעת שחרורו, בתנאי אחסון נאותים היין ישתבח משמעותית לאחר מספר שנים של התיישנות, ויהיה נהדר לשתייה גם בעוד עשור ואף יותר מכך. ארומה של פירות אדומים ושחורים בשלים, לצד ניח אדמה ורמזים לעשבי תיבול. זהו קברנה סוביניון קלאסי המציג גוף מלא, טעם מרוכז וסיומת ארוכה. 14.5% אלכוהול. מחיר 129 שקלים
פסגות אדום EDOM 2017
בלנד של 42% ענבי קברנה סוביניון, 45% ענבי מרלו ו-13% ענבי פטיט וורדו. היין התבגר 12 חודשים בחבית עץ אלון צרפתי. בלנד עשיר עם ארומות מרעננות, ארומטיות ומרובדות של פירות אדומים, שחורים וקצת כחולים, נגיעות של אספרסו, עשבי תיבול, מנטה וקינמון. טאנינים יבשים, חומציות טובה וסיומת ארוכה. היין יתיישן טוב על ציר הזמן בתנאים אופטימליים. 14.5% אלכוהול. מחיר 120 שקלים.
פסגות מרלו 2017
100% ענבי מרלו (מכרמים מקומיים). היין התבגר 12 חודשים בחבית עץ אלון צרפתי. צבע אדום בוהק. ארומה של וניל, קוקוס ואספרסו עם נוכחות חזקה של שזיפים אדומים, דובדבן אדום מתוק ואוכמניות. בעל גוף בינוני וסיומת בינונית. היין נגיש כבר היום ובעל טאנינים יבשים וישתבח על ציר הזמן. 15% אלכוהול. מחיר 100 שקלים.
הר אודם וולקני ריזלינג 2018
100% ענבי ריזלינג מכרם אודם בצפון רמת הגולן בגובה 1100 מטר מעל פני הים. כרם אודם הוא כרם הבית של היקב בו טיפוח הגפנים מבוצע הלכה למעשה ע"י אדם אלפסי יינן היקב. ריזלינג יבש חד אך עסיסי. בעל צבע קש ירקרק, ניחן בטעמים של תפוח ירוק ולימון. 13.5% אלכוהול. מחיר 85 שקלים.
שילה עם שור מרלו 2017 Merlot SHORE
עשוי 100% ענבי מרלו מחלקות שונות של היקב. היין השתבח 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות. היין ימשיך וישתבח היטב בשנים הקרובות. ארומה של פרי יער שחור, שזיף, שוקולד מריר ומנטה. סיומת ארוכה ודועכת אט אט. 15.5% אלכוהול. מחיר 85 שקלים.
טפרברג עם רוזה אסנס 2018
בלנד של 50% ענבי מורבדרה, 30% ענבי גרנאש נואר ו-20% ענבי ברברה מכרמים בעמק אילון אשר עברו מספר דילולי אשכולות על מנת למקסם את האיכויות של כל זן. ענבי הגראנש נואר, הברברה והמורבדרה נבצרו במועדים שונים. הענבים שהו בפרס זמן קצר על מנת למצות ארומה וצבע עדין מהזגים. עם סיום ההשריה הענבים נסחטו בלחץ נמוך ביותר, בסחיטה עדינה ואיטית וללא חשיפה לחמצן על מנת לקבל תירוש ענבים עשיר בגוון אדמדם. היין לא עבר תסיסה מאלולאקטית כדי לשמור על רעננותו ופריכותו. 11.5% אלכוהול. מחיר 75 שקלים.
הרי גליל אלה 2016
בלנד של 62% ענבי סירה, 33% ענבי ברברה ו-5% ענבי פטי ורדו מכרמי היקב בהרי הגליל העליון. היין התבגר כשנה בחביות עץ אלון צרפתי. צבע אדום עמוק, חמיצות עדינה ומאוזנת מרקם מלטף, וסיומת ארוכה. ארומה של דובדבן ואוכמניות. 14.5% אלכוהול. מחיר 70 שקלים.
הר אודם יער אודם 2018
בלנד של ענבי נביולו, קברנה סוביניון וסירה. צבע אדום דובדבן חצי אטום. בפה דובדבן, פטל משולבים במעט מרווה. לשימוש עוד 4-5 שנים משנת הבציר. 14.5$ אלכוהול. מחיר 65 שקלים.
רמת הגולן עם גמלא השמורה סוביניון בלאן 2018
יין מ- 100% ענבי סוביניון בלאן מכרמי היקב הממוקמים בצפון הקר של רמת הגולן, אזור הידוע בגידול סוביניון בלאן איכותי. היין עבר תסיסה קרה, אשר עוזרת לזן חובב הקור הזה לשמר את אופיו הרענן. ארומה של גויאבה, פסיפלורה ופירות קיץ. יין מרענן בעל גוף בינוני ומלא טעם. מוכן לשתייה כעת ויהיה במיטבו כשנתיים משנת הבציר. %13.5 אלכוהול. מחיר 50 שקלים.
הרי גליל עם קברנה סוביניון 2017
יין המורכב 100% ענבי קברנה סוביניון מכרמים בהרי הגליל העליון. עבר 6 חודשי יישון במכלי נירוסטה לשימור האופי הפירותי של היין. בתנאי אחסון נאותים, היין ישמר היטב במשך שנתיים עד ארבע שנים ממועד הבציר. היין בעל אופי צעיר ורענן עם ארומת פרי עוצמתית ומודגשת. 14.5% אלכוהול. מחיר 48 שקלים.
טפרברג שרדונה אסנס 2018
100% ענבי שרדונה מכרם הנטוע ברום הרי יהודה בגובה של 900 מטר. היין התבגר על שמריו בשיטת ה-sur lie למשך כ- 10 חודשים. במהלך 4 החודשים הראשוניים היין עבר אחת לשבוע, ערבוב של משקעיו בתהליך ה- battonage. לאחר הבקבוק, היין התבגר בבקבוק לפני שיווקו לשוק. צבע זהוב עדין וצלול. ארומה של פירות טרופיים והדרים. בפה פירותי ובעל חמיצות עדינה וגוף בינוי – מלא עם סיומת עגולה מהנה וארוכה. 13.8% אלכוהול. מחיר 75 שקלים.
טפרברג אינטגריטאז' אינספייר 2017
בלנד של 45% ענבי גראנש מכרמים בעמק איילון, 40% ענבי סירה מכרמים באיזור כרמי יוסף, 15% ענבי מורבדרה מכרמים בעמק איילון. לאחר סיום התסיסה המאלולאקטית, היינות השונים החלו את תהליכי ההתבגרות בחביות עץ אלון צרפתיות ישנות למשך כ- 8 חודשים. לקראת תום תקופת ההתבגרות בחביות נבנה הבלנד הסופי של היין. צבע אדום בוהק, ארומה עשירה ומתובלת מעט. בעל מרקם רך וחלק עם חמיצות מאוזנת. 13.7% אלכוהול. מחיר 60 שקלים.
BERINGER עם Main & Vine White Zinfandel 2017
יין רוזה המשלב את עולם היין הלבן והאדום גם יחד. ענבי זינפנדל הינם בעלי צבע אדום כהה והם משמשים לרוב לייצור יינות אדומים. אולם, בתהליך הייצור של White Zinfandel נעצר תהליך ההשריה בשלב מוקדם יחסית, פעולה שמובילה לטעמים רעננים וצבע ורוד מהפנט. Beringer Main & Vine White Zinfandel הינו אחד היינות המובילים של יקב ברינג'ר בכלל וסדרת Main & Vine בפרט. בתהליך הייצור של White Zinfandel הדגש העיקרי הוא להדגיש את טעמי פירות היער האדומים, הדרים ומלון הן בארומה והן בטעם. בסוף התהליך מתקבל יין בעל תחושה צעירה ורעננה. צבע ורוד סמוק, ארומה של מלון, תותים והדרים. בפה עשיר בטעמי מלון, הדרים ופירות יער אדומים. יבואן אקרמן. לא כשר. 10% אלכוהול. מחיר 49 שקלים.
טפרברג סירה אימפרשן 2018
100% ענבי סירה. לאחר סיום התסיסה המאלולאקטית היין עבר להתבגרות בחביות עץ אלון צרפתיות ואמריקאיות למשך של שישה חודשים. צבע אדום סגול, ארומה פרחונית של סיגליות המשולבים עם עץ אלון ובפה בעל גוף בינוני, מרוכז, קטיפתי ונעים עם סיומת פירותית וארוכה. 14.1% אלכוהול. מחיר 40 שקלים.
Dragon SuperFoods עם אבקות חלבון טבעוניות אורגניות
בשורה חדשה לספורטאים ושוחרי בריאות הנהנים מתזונה צמחונית או טבעונית ומחפשים פתרונות להשלמת מנת החלבון היומית שלהם מהצומח. אבקות החלבון הטבעוניות של דרגון סופרפודס מכילות חלבון אורז, חלבון אפונה וחלבון שקדים אשר מספקים לגוף את כל חומצות אמינו חיוניות לו, חלבונים אלו נחשבים לתחליף הראוי ביותר לחלבון מן החי ונספגים בצורה טובה בגוף. אבקות החלבון של דרגון סופרפודס מכילות אבקות פירות אורגנים מיובשים בהקפאה מה שמבטיח הנאה שלמה מכל הערכים התזונתיים בחלבונים ובפירות. צריכה יומיומית של אבקות החלבון האורגניות של דרגון סופרפודס מבטיחה אספקה חיונית של חלבונים איכותיים בתפריט היומי בתוספת טעמים מפנקים ומתאימה לצריכה קבועה.
אבקות החלבון של דרגון סופרפודס מכילות רק 4-5 רכיבים טבעיים, רובם מוגדרים סופרפודס, בניגוד לאבקות חלבון אחרות המכילות משמרים, מחלבים וממתיקים מלאכותיים. לחלבון מן הצומח יתרונות רבים:
- הרכב מלחים איכותי אשר מחזיר מינרלים לגוף ומסייע לשמור על רמת מלחים טובה להפחתת התכווציות שרירים
- יחס החלבון:פחמימה באבקות דרגון סופרפודס (3:1) מסייע לגוף לקבל חלבון האיכותי הדרוש לבניית השריר
- מעודד שריפת פחמימות זמינה וכך מייעל את בניית השריר ותחזוקת גוף האדם.
אבקות החלבון של דרגון סופרפודס מגיעות בארבע טעמים ובאריזות במשקל של 500\450 גרם ליחידה.
- טריפל מיקס חלבונים: תערובת חלבוני אורז, שקדים ואפונה, בעלת טעם נייטרלי להעשרת שייקים ומאפים בחלבון טבעי מבלי לפגוע בטעמם. רכיבים: חלבון אורז (45%), חלבון אפונה (45%), חלבון שקדים(10%)
- קקאו וניל: שילוב מושלם של טעם שוקולדי עשיר ועמוק לוניל בורבון אמיתי, הקקאו עשיר בפנילאתילאמין, אנאנדמיד ובוטריפטופאן הנחשבים ככימקלי האהבה, האושר ושיפור מצב הרוח. רכיבים: חלבון אורז(70%), אבקת קקאו (15%), סוכר קוקוס, אבקת וניל בורבון (0.2%)
- בננה: פצצת אנרגיה עשירה במגנזיום ואשלגן המסייעים במניעת התכווצויות שרירים ותפקוד תקין של כל תאי הגוף. רכיבים: חלבון אורז (40%), חלבון שקדים (30%) ,סוכר קוקוס, אבקת בננה מיובשת בהקפאה (10%) אבקת קוקוס
- תות: טעם קייצי ומרענן של תות חמצמץ מתקתק העשיר בנוגדי חמצון. רכיבים: חלבון אורז (40%), חלבון שקדים (32%), סוכר קוקוס, אבקת תות שדה מיובשת בהקפאה (8%), אבקת קוקוס.
יתרונות אבקות החלבון האורגניות טבעוניות של דרגון סופרפודס: קלות לעיכול ואיננה מכבידה
אינו גורם לתופעות לוואי של נפיחות, מלאות או גזים, 100% טבעונית, מיוצר מצמחים שלא עברו הנדסה גנטית או ריסוס כימי, חופשי מכימיקלים, חומצות וממיסים, מעניקה תחושת שובע לאורך זמן, מסייעת בשמירה על רמות אופטימליות של אנרגיה לאורך זמן, תומכת בתהליך החיטוב ובניית מסת שריר, מכילה רכיבים טבעיים ללא תופעות לוואי, האבקות מתערבבות היטב עם מים ועם מגוון חלבים מן הצומח, אבקת חלבון נא (רוא) העוברת תהליך ייבוש בהקפאה ללא חימום על מנת לשמור על הערכים התזונתיים ועל איכות המוצר.
אבקות החלבון של דרגון סופרפודס ניתן להשיג ברשת ניצת הדובדבן, במבחר חנויות טבע ובריאות ומכוני כושר ברחבי הארץ. משווק בבלעדיות ע"י ניצת הדובדבן. פרטים בטל': 02-5330235.
ליב עם סדרת פירות היער אורגניים מוקפאים
ליב, המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני ומוצרים ללא לקטוז וללא גלוטן, מרחיבה את פעילותה בתחום פירות היער המוקפאים. לאחר שהשיקה בהצלחה סדרה חדשה של מוצרי פירות יער אורגניים מוקפאים ברשת ניצת הדובדבן, תחל החברה לשווק את המוצרים לרשתות מזון וטבע נוספות. בין הרשתות החדשות בהן ימכרו המוצרים, טיב טעם, AM-PM, סטופ מרקט, טבע קסטל, אניס, דבח, סופר יהודה, ניצת הדובדבן ונוספים.
לדברי רנאל ליימן, מנכ"ל חברת "ליב": "סדרת פירות היער המוקפאת של ליב היא היחידה בישראל אשר נושאת תקן אורגני. פירות יער הינם פירות עונתיים ואינם זמינים בכל חודשי השנה. ביקשנו באמצעות הסדרה החדשה לתת מענה מבלי הצורך להתחשב בעונתיות, כך שניתן ליהנות מהפירות בכל עת, עם יתרונותיהם התזונתיים. אנו שמחים על הצלחת הסדרה ועל הרחבת ההפצה לכלל השוק".
סדרת פירות היער המוקפאים של "ליב" כוללת ארבעה מוצרים חדשים, אשר אינם מהונדסים גנטית ומכילים סיבים תזונתיים: פטל שחור אורגני מוקפא, פטל אדום אורגני מוקפא, תות שדה ותערובת פירות יער אורגנים מוקפאים. המוצרים מכילים 100% פרי אורגני ומשווקים באריזות 300 גרם. בנוסף, משווקת החברה אדממה אורגני מוקפא – 100% פולי סויה אורגניים באריזת 400 גרם. מחיר המוצרים 21.90 – 24.90 שקלים (מחיר אדממה כ-11.90 שקלים) וניתן להשיג גם במבצעים שונים שבכל רשת.
הקיץ והחופש הגדול
נוער לתת עם פרויקט תרומה חברתי
חניכי נוער לתת יתרימו בכניסה לסניפי קרביץ בכל רחבי הארץ, בקהילה, בשכונה ואפילו ברשתות החברתיות ציוד בית ספרי עבור ילדים ממשפחות מעוטות יכולת. מדובר בפרויקט ראשון מסוגו של ארגון 'נוער לתת' שבחרו לנצל את ימיו האחרונים של החופש הגדול בפעילות התנדבותית למען מי שידו אינה משגת.
אסף אזר, מנהל ארגון 'נוער לתת': "עוד רגע נפתחת שנת הלימודים וזהו הזמן לפתוח את הלב ולזכור שישנם אלפי תלמידים שציוד לביה"ס לא תמיד נמצא בהישג ידם. במהלך חודש אוגוסט, במקום לצאת ולבלות כמו יתר בני גילם, יצאו חניכי 'נוער לתת' בשיתוף רשת 'קרביץ' להתרים ציוד לביה"ס לאלו שחסר להם. אנחנו קוראים לכולם לבוא לסניפי 'קרביץ' ולנקודות האיסוף של ארגון וער לתת ולקחת חלק במבצע המרגש הזה."
מאור ארצי, סמנכ"ל 'קרביץ': "אנחנו שמחים להרחיב את מעגל התרומה לקהילה של 'קרביץ', ולהוביל יחד עם חניכי הנוער של ארגון 'נוער לתת' את הפרוייקט החשוב 'לתתיק'. פרוייקט זה יאפשר ללקוחות לתרום ולהעניק למאות בני נוער וילדים את הציוד הנדרש לשנת הלימודים החדשה."
חניכי ארגון 'נוער לתת' יעמדו בחלק גדול מסניפי רשת 'קרביץ' ובסניפים אחרים יוצב ארגז איסוף של ארגון נוער לתת שם ניתן יהיה לתרום את הציוד. בנוסף יש נקודות איסוף נוספות ברחבי הארץ אליהן ניתן להביא ציוד לתרומה. אלו הסניפים בהם יהיה ניתן לתרום ציוד לבתי הספר ברשתות קרביץ:
חיפה – גרנד קניון חיפה, אשקלון – מרכז גירון, באר שבע – קניון עזריאלי הנגב ועופר גרנד קניון, חולון – קניון עזריאלי חולון, מעלה אדומים – קניון עופר מעלה אדומים, נתניה – קניון עיר ימים וקניון השרון, קריית גת – ביג קרית גת, קרית ביאליק- קריון קרית ביאליק.
אלו נקודות האיסוף למתן ציוד לתרומות בימים א' – ה': כיסרא – בית העם, 16:00-20:00, כפר סמיע – בית העם, 16:00-20:00, ירכא – בית המועצה המקומית, 16:00-20:00, עין קניא – בית המועצה המקומית, 8:00-16:00, מג'אר – בית ספר יסודי ב', 16:00-20:00, חורפיש – היכל התרבות וכיכר אלקראג', 16:00-20:00, חולון – שער האריות 16 מרכז נוער שער האריות, 15:00-20:00, ראש העין – מחלקת נוער – רמת הגולן פינת שיר השירים, 8:00-16:00, מעלה אדומים – אגף הנוער – דרך מדבר יהודה 1, 9:00-16:00, קרית גת – מרכז לנוער ולצעירים תנופה רחוב עצמאות 47, 12:00-17:00 ובאר שבע – מתנ"ס לוין, אליהו הנביא 3, 12:00-17:00.
חדש
Shoppu עם קופסאות בנטו של TAKENAKA
הכירו את Takenaka קופסאות הבנטו המקוריות מיפן! הקופסאות נמכרות כבר מעל 90 שנה בחנויות העיצוב והרשתות הגדולות ביותר ביפן, בארה"ב ואירופה ומגיעות בשלל צבעים יפהפיים ובעיצוב נקי ומוקפד. קופסאות הבנטו מבית טקנקה מיוצרות עם תשומת לב רבה לכל הפרטים הקטנים, בדיוק כמו ארוחת הבנטו המסורתית ביפן – ארוחת טייק אוויי מושקעת ובריאה! מחיר 169 שקלים.
להשיג באשתורי הפרחי 24, מתחם בזל, ת"א טל': 03-5294814 וברבי פנחס 11, שוק הפשפשים, יפו טל': 03-6153255 ובאתר…
מותג הטיפוח לגבריםOLD SPICE מושק מחדש בישראל
מותג מוצרי הטיפוח (שמעוצבים בצורת מצוף עם לוגו של סירה), הצליח לעשות כותרות בעבר, אז השחקן וכוכב העבר של ליגת הפוטבול האמריקנית אייזיאה צץ בפרסומת למותג שהפכה ללהיט ויראלי והזניקה אותו בחזרה לתודעה. "שלום גבירותי. תסתכלו על הגבר שלכן עכשיו תסתכלו עלי תסתכלו עליו ועכשיו שוב עלי. הוא לא אני, לצערכן. אבל עם אולד ספייס הוא יכול להריח כמוני", אמר אייזיאה, וזכה ל-38 מיליון צפיות.
ההשקה של המותג בארץ תכלול את קמפיין היוטיוברים הגדול ביותר שאי פעם צולם בישראל תחת הסיסמה: "תריח כמו גבר, גבר ("Smell like a man, man") שצולם עם הגעתו של הכוכב אייזאה לישראל בחודש יולי האחרון.
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל אמר היום: "אולד ספייס הוא מותג בינלאומי אייקוני ונועז, אשר הפך להיות גם המותג הכי צומח מכל מותגי פרוקטר אנד גמבל באירופה. המותג אולד ספייס כולל קו מוצרים רחב במגוון ריחות גבריים ומוכר בכל העולם בזכות ההומור שבו הוא מתייחס לתפקידו החשוב בחייהם של גברים".
סדרת המוצרים שיגיעו ארצה של מותג הטיפוח לגברים OLD SPICE כוללת:
- דאודורנט ANTIPERSPIRANT OLD SPICE- ספריי מעניק הגנה אגדית לגברים "אגדיים" ומזיעה וריחות למשך 48 שעות, לא מכיל אלכוהול, מתייבש במהירות. קיים בריחות Lasting Legend -ריח אגדי, Citron – בריח הדרים. תכולה 150 מ"ל
- ספריי גוף לגבר- ספרי גוף חזק במיוחד, התזה אחת מעניקה הגנה ליום שלם, ריח נקי עם תחושת רעננות, מכיל טכנולוגיית ליבה שמשחררת ריח טוב בצורה רציפה לאורך היום, מתייבש במהירות, ללא סימנים לבנים או כתמים צהובים על החולצה. קיים בריחות : Original , Captain, WHITEWATER , BEARGLOVEתכולה: 150 מ"ל
- דאודורנט אולד ספייס סטיק לגבר מנטרל ריחות עם טכנולוגיית השחרור האיטי ומפחית את הרטיבות בבית השחי, לא משאיר סימנים בבגדים, מעניק תחושת רעננות גדולה שנמשכת לאורך זמן עד 48 שעות. קיים בריחות: Lasting Legend -ריח אגדי, WHITEWATER –ריח רענן, Citron – בריח הדרים. תכולה: 50 מ"ל
- סבון גוף לגבר: עשיר ומקציף עם ריח יוצא מהכלל מנצח ריחות רעים עם טכנולוגיה שמשאירה אותך רענן לכל היום גם אם תצטרך לטפס על הר או להילחם בדוב באותו היום. קיים בריחות: Captain , WHITEWATER . תכולה: 400 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן של סדרת הטיפוח לגברים OLD SPICE 19.90 שקלים, ניתן להשיג ברשת סופר פארם. עד ה-4.9 מבצע השקה במחיר של 14.90 שקלים.
דיור אינטריורס עם השקת קולקציית 2020 של FDESiGN האיטלקי
דיור אינטריורס משיקה את קולקציית 2020 של המותג האיטלקי FDESiGN בנוכחות המעצב הראשי והבעלים של החברה – ניקולה פרלה. FDESiGN מתמחה בייצור של מערכות ישיבה וספות המאופינות בעיצוב המשלב בין מסורת איטלקית קלאסית לבין חדשנות עיצובית. כל הפריטים מיוצרים 100% באיטליה. כל רהיט שיוצא מהמפעל מהווה איזון מושלם בין רגש לפונקציונאליות ומיועד לבטא אינדבידואליות ויוקרה המדברת בעד עצמה מבלי לנקר עיניים. במוצרי החברה נעשה שימוש בחומרים איכותיים: שימוש במגוון רחב של עורות במגוון צבעים ובעץ איכותי המבטיח עמידות לאורך זמן. כמו כן מתמחה החברה בעבודת אמנות ידנית תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים באופן המבטיח את האלגנטיות של הסגנון.
מוצרי החברה מאופיינים במראה אקלקטי, בעל זהות מובהקת שאינה מתפשרת על התאמה לצרכים השונים ומהווים שפה חדשה מודרנית הנסמכת על שימוש בקלאסיקה איטלקית.
הקולקציה הקלאסית – מציגה את הדגמים הקלאסיים של שנות ה 70 שהוכיחו את עצמם לאורך השנים והפכו ל"בסט סלר" עד היום. בקולקצייה זו ניתן לראות את השימוש המובהק בשיטת הקפיטונאז'. שיטת ריפוד זו בה מהודק הבד באמצעות כפתורים ותפורים במראה של גומות היוצרת מראה יוקרתי, אלגנטי ועשיר. בקולקצייה זו המאופיינת בחדשנות עיצובית בשילוב מסורת ניתן למצוא מאפיינים של נפח, תיפורים, ידיות רחבות, תיאטרליות ונוכחות מאסיבית שלא ניתן להתעלם ממנה, גזרות עשירות ומלכותית, וכל זאת מבלי לשכוח את הנוחות. הטכנלוגיה המדויקת והפונקציונאלית והשימוש בטכנולוגיה עכשווית, מעניקים לדגמים הקלאסיים מראה על זמני.
הקולקציה המודרנית מיועדת לאנשים החיים אורח-חיים מודרני ועכשווי. היא מאופיינת בקווים נקיים מתוחכמים שמתאימים לחללים מרווחים ומשלבת נוחות וטכנולוגיה הפועלת לשיפור איכות החיים. אחד הדגמים הבולטים בקולקציה הוא דגם מונזה המאופיין בעיצוב מתוחכם ועל זמני. הקולקציה מורכבת מגזרות פרופורציונאלית ואסטטיות המנגישות את עבודת היד האמנותית שהיא בלב במוצר. הדגמים הם בעלי מימד מודרני ואלגנטי עם דגש על גב הפריט שבד"כ משולבים בו ריקליינרים והוא מאפשר נוחות מקסימלית.
ברבים מהמושבים נעשה שימוש בטכנולוגית מילוי היוצרת מראה בעל נפח ונוחות ברמה גבוהה מאוד. הפולירוטן הינו חומר מילוי רגיש ללחיצות, החוזר בצורה מושלמת למצבו המקורי על אף שהוא זוכר את תנוחת הגוף שלך ומשחזר אותה. הפוליטרון אינו מכיל רעלים. בנוסף, במערכות הישיבה משולבת טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לפריטים לזוז קדימה ואחורה מבלי שיהיה צורך להרחיקם מהקיר. השילוב בין הצבעים והגדלים של הריהוטים תוכן לייצר מראה עשיר ומתוחכם, אך למנוע מראה של גודש.
- קולקציית LIVING היא הטרנד האחרון בעולם הריהוט – ספות שנפתחות למיטות. הדגמים בקולקציה זו הופכים את עיצוב הפנים ביתי למעניין וישומי. הקולקציה עכשווית מיועדת למי שרוצה למקסם את תחושת הנוחות בביתו מבלי לפגוע בקו העיצובי שלו.
- קולקציית LUXURY מיוצרת על פי הזמנה בלבד מיועדת לטירות יוקרתיות, אחוזות ובתים ברמה הגבוהה ביותר. בקולקציה זו ניתן דגש מיוחד הן לרמת הביצוע של עבודת היד האומנותית הנעשית והן לבחירת חומרי הגלם האיכותיים.
ניקולה פרלה יחד עם ציון שגב ושרית פיינשטיין מדיור אינטריורס ישראל מתאימים את קולקציות FDESIGN לדרישות הצרכן הישראלי ומציגים דגמים מרהיבים באולם התצוגה של החברה בשד' הגיבורים 9, א. פולג בנתניה. פרטים נוספים באתר…
עמותת יחדיו עם מתנה חברתית לראש השנה
יחדיו מציעה מגוון אפשרויות לרכישת מתנות חברתיות לחג – חולצות שעוצבו על ידי נערות בתים חמים, עבודות קרמיקה שנעשו בסדנה לאנשים עם מוגבלויות או לוח שנה המציג את הווי העמותה. כל הרווחים למען שיפור ופיתוח שירותים חברתיים עבור מטופלי העמותה ברחבי הארץ.
חולצות עם מסרים מעצימים: רגע לפני החגים עמותת יחדיו מציעה לקהל הרחב מגוון אפשרויות למתנה עם ערך מוסף לחגים הקרובים. פרויקט "נערות מעצבות עולם" הוא פרויקט להעצמת נערות בתים חמים המופעלים על ידי עמותת יחדיו ברחבי הדרום. במסגרת הפרויקט עברו הנערות סדנאות מעצימות בנושא העברת מסרים ודנו בנושאים המעסיקים בנות בגילן, כמו ביטחון עצמי, מסוגלות אישית, הפרעות אכילה, בעיות עם ההורים, התמודדות עם הסביבה ועוד. הן חברו למעצבת האקטיביסטית גל צייכנר ובהנחייתה עיצבו חולצות עם מסרים מעצימים. העיצובים השתתפו בתחרות ושלושת העיצובים שזכו במקומות הראשונים נמכרים כעת בפופ-אפים ברחבי הארץ ובאתר העמותה. בין המסרים: "אל תלך אחרי העדר, גם להיות שונה זה בסדר" ו"ללביאה אמיתית לא אכפת מה חתולי רחוב אומרים עליה".
עבודות קרמיקה: מע"ש יחדיו באר שבע הוא מסגרת יום שיקומית לאוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית בגילאי 21 ומעלה. במע"ש מתקיימת סדנת אמנות שבה החניכים לומדים ויוצרים בטכניקות וחומרים שונים חפצי נוי ומוצרים שימושיים מיוחדים. את התוצרים מוכרים החניכים בירידים שונים כחלק מהשאיפה לחשיפה ולביטוי של כישרונם ועל מנת לשלבם באוכלוסייה. לכבוד חגי תשרי הכינו עבודות מיוחדות חג שיימכרו באתר העמותה ובהזמנות מראש.
לוחות שנה מעוצבים: גם השנה מציעה עמותת יחדיו לוחות שנה קונספטואליים עם הווי העמותה המוכרים כתרומה למס לארגונים וחברות.
כל הכנסות מהמכירות הן למען שיפור ופיתוח שירותים לטובת מקבלי השירות: ילדים ונוער בסיכון, נפגעי אלימות, מתמכרים, אנשים עם מוגבלות ותעסוקה. לבירורים ולהזמנות חפשו באתר עמותת יחדיו חנות מוצרים… או בדוא"ל…
סנו עם K3 תחנת פיתיון
חברת סנו משיקה את הדור הבא בעולם ההדברה, סנו K3 תחנת פיתיון, קופסא סגורה ובה פיתיון המושך ומרעיל את התיקנים המסתובבים בבית. תחנת הפיתיון פשוטה ליישום והיא פתרון חדשני להדברה ביתית ללא מגע אדם עם החומר הפעיל וללא ריסוס. תחנת פיתיוןk3 בעלת יעילות מוכחת לקטילת תיקנים למשך חצי שנה.
סנו K3 תחנת פיתיון הינה פתרון חדשני, פשוט ויעיל, לחיסול התיקנים בבית וסביבתו ולמניעת התרבותם בפינות מסתור. התחנה מאפשרת הדברה ביתית פשוטה בשיטת עשה זאת בעצמך ללא מגע יד אדם עם החומרים. פשוט מניחים את התחנות במקומות נסתרים בבית בהתאם להוראות השימוש הרחק מהישג ידם של ילדים וחיות מחמד. הפיתיון מושך אליו את התיקנים בחיפושים אחרי מזון ומים, הם אוכלים אותו, חוזרים אל הקן שם הם נקטלים וקוטלים תיקנים אחרים. התחנות חסינות פתיחה והן עובדות ברציפות למשך שישה חודשים ומבטיחות הדברה יעילה של תיקנים.
סנו K3 תחנת פיתיון היא המוצר השני בסדרת K3, המושק לקיץ 2019. לאחרונה הושק סנו K3 פיתיון ג'ל, המשווק באריזת מזרק וגם הוא פיתיון המושך בעוצמה תיקנים, בעת שהם תרים אחר מזון ומים. אכילת הפיתיון הופכת את התיקן לנשא של החומר הפעיל עמו בחזרה לנקודת המסתור, שם הוא מרעיל וקוטל את יתר התיקנים.
מחיר: 49.90 שקלים (אריזה עם 4 תחנות פיתיון). להשיג ברשתות השיווק. יש להיצמד להוראות המפורטות בתווית – המשרד להגנת הסביבה קובע כי שימוש בתכשיר זה בניגוד להוראות התווית עלול לסכן את בריאותך ואת איכות סביבתך. חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים، שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן. למידע נוסף היכנסו לאתר סנו… ולפייסבוק…
Doshisha יפן עם תרמוס !MOSH
קנקן תרמוס בעיצוב וינטג' של בקבוקי החלב האהובים מפעם ועשוי נירוסטה ללא ציפוי (304 Stainless Steel) 100% אקולוגי ובטוח לשימוש בכל גיל – אינו פולט או סופח חומרים כימיים, גם לא בעת שימוש בטמפ' גבוהה. עמיד למשך שנים, ניתן לניקוי בקלות רבה בשטיפה ידנית.
לקנקן פתיחה וסגירה באמצעות מכסה הברגה המבטיח איטום מוחלט, ומאפשר הכנסת קוביות קרח ומזיגה נוחה. דופן הבקבוק כפולה עם בידוד ואקום, המונע ריחות וטעם לוואי ושומר היטב על טמפ' המשקה – חום מעל 62 מעלות עד 10 שעות , חום מעל 43 מעלות עד 24 שעות, קור מתחת ל- 11 מעלות עד 10 שעות. התרמוס יכול להסתובב על צירו כך שכל אחד בשולחן יוכל להגיע לידית בקלות! למשקה מרענן בטיול עם הילדים ובכל ארוחה!
להשיג בשופו. דברים יפים מיפן אשתורי הפרחי 24, מתחם בזל, ת"א טל': 03-5294814 וברבי פנחס 11, שוק הפשפשים, יפו טל': 03-6153255 וכן באתר…
ילדים ונוער
חוגלה-קימברלי תפצה את הציבור ב-16 מיליון שקלים לאחר שמכרה חיתולים דולפים
בתום הליך משפטי אשר נמשך כ-8 שנים, ואשר נדד מביהמ"ש המחוזי אל העליון וממנו בחזרה אל המחוזי – קבעה כבוד השופטת מיכל נד"ב מבית המשפט המחוזי מרכז, כי על חברת חוגלה-קימברלי לפצות את ציבור הצרכנים, מאחר שלא גילתה לציבור פגם בחיתולים חדשים אותם שיווקה בשלהי שנת 2010 תחת המותג האגיס. בפסק דינה קובעת השופטת כי חברת חוגלה-קימברלי הטעתה את הצרכנים, התרשלה כלפיהם וגרמה לנזקים ולעוגמת נפש, בכך ששיווקה לציבור חיתולים דולפים – וחרף ידיעתה על הפגם לא פעלה להפסקת השיווק ולאזהרת הציבור מפניו. בפסק דינה חייבה השופטת את חוגלה-קימברלי לפצות את הציבור בסך מינימלי של כ-16 מיליון שקלים.
התובעת הייצוגית, גב' מאיה גיא מסטיי תזכה לתגמול מיוחד על סך 800 אלף שקל, בעוד שלפרקליטיה עוה"ד יואב גפני ורפאל אלמוג ממשרד 'אלמוג-שפירא' נפסק שכר טרחה על סך 2.4 מיליון שקלים לפני מע"מ.
כב' השופטת נד"ב קבעה בפסק דינה כי חוגלה-קימברלי ידעה אודות הפגם בחיתול האגיס כותנה אורגנית החדש, ימים ספורים ממש לאחר תחילת שיווקו. חרף כך, המשיכה החברה לייצר ולשווק את החיתול הפגום במשך שבועות נוספים, ורק כעבור כחודש תיקנה את הפגם בייצור. על פי פסק הדין, רק בחלוף כחודשיים וחצי מתחילת השיווק, ולאחר שהופצו לשוק עשרות מיליוני חיתולים, הודיעה החברה לציבור אודות התקלה.
להגנתם טענו נציגי חוגלה-קימברלי כי נשלחה הודעה לציבור בדבר הפגם במסגרת קמפיין תקשורתי נרחב, אך בית המשפט קבע כי לא הוכח שאכן היה זה קמפיין נרחב, וכי המודעות אותן פרסמה החברה נחזו יותר כפרסומת מאשר הודעה לציבור על תקלה.
כב' השופטת נד"ב קבעה עוד כי היה על הנתבעת לאסוף את החיתולים הפגומים מהמדפים, או לפחות ליידע את הציבור אודות התקלה, מיד בסמוך לאחר גילויה. לדברי השופטת, היה על חוגלה-קימברלי לעצור את הייצור עד להטמעת השינויים הסופיים במפרט החיתולים, ולא לשווק חיתולים בטרם עמדה עד תום על מהות התקלה. אילו פעלה הנתבעת בדרך זו הייתה מונעת רכישה של חלק לפחות מהחיתולים הפגומים וכן הייתה מונעת שימוש בחיתולים פגומים על ידי צרכנים שרכשו את החיתולים עובר לגילוי.
בית המשפט קבע כי התנהלות הנתבעת עולה בגדר הטעיה על דרך מחדל כאמור בסעיף 2 בחוק הגנת הצרכן ואי גילוי כאמור בסעיף 3 בחוק הגנת הצרכן, וכי התגבשו גם עילות של הפרת חובה חקוקה ורשלנות. השופטת נד"ב קיבלה את טענת עורכי הדין גפני ואלמוג, כי נגרמה לחברי הקבוצה עוגמת נפש עקב הליקוי בחיתולים ועקב כך שדבר התקלה פורסם רק לאחר יותר מחודשיים.
בית המשפט קבע עוד, כי הופצו מאות אלפי חבילות חיתולים פגומים, ולפי מכפלת פיצוי בסך 85 שקלים לכל חבילה פגומה, נפסק פיצוי מינימלי בסך כ-16 מיליון שקלים.
השופטת נד"ב קובעת בפסק דינה את הליך הפיצוי אשר ייערך כך: על צרכן אשר רכש חיתולי כותנה אורגנית פגומים במועד הרלוונטי (תחילת שנת 2011), לאמת את טענותיו בתצהיר בפני עורך דין בצירוף תעודת זהות להוכחת גיל הילד, ולאחר שהנתונים יישלחו לחוגלה, יפוצו הצרכנים. יתרת הכספים שלא תועבר לצרכנים הניזוקים, תועבר לקרן לרווחת תינוקות ופעוטות.
לתובעת הייצוגית, גב' מיה גד מסטיי, פסק בית המשפט גמול מיוחד בסך כ-800,000 שקלים, ולבאי כוחה, עורכי הדין יואב גפני ורפאל אלמוג ממשרד עוה"ד אלמוג-שפירא, נפסק שכ"ט בשיעור 15% בתוספת מע"מ מסך הפיצוי (2.4 מיליון שקלים).
עו"ד רפאל אלמוג, שותף מייסד במשרד עורכי הדין אלמוג – שפירא, המתמחה בביטוח, נזיקין ורשלנות רפואית, מרצה לדיני ביטוח בפקולטה למשפטים במסלול האקדמי המכללה למנהל ויועץ משפטי ללשכת סוכני הביטוח בישראל בתחום הבריאות והסיעוד.
רכב ותחבורה
טלקאר עם קיה נירו הייבריד בישראל
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, משיקה את דגם נירו הייבריד החדש ומציגה שורה של עדכונים בעיצוב, באבזור ובבטיחות בקרוסאובר ההיברידי של קיה שמשלב שימושיות של קרוסאובר עם רמת הפליטות הנמוכה של רכב היברידי.
מאז תחילת המכירות בשנת 2016, נמכרו למעלה מ-270,000 יחידות של הנירו ברחבי העולם, מתוכן למעלה מ-100,000 באירופה ולמעלה מ 16,000 יחידות שנמכרו בישראל. דגם הקרוסאובר נירו היה הדגם החמישי הנמכר ביותר בישראל, כשהמכירות שלו גדלו ב-122% לעומת שנת 2017 .
- עיצוב המחודש מעניק לנירו מראה מעודכן תוך שמירה על עיצוב הקרוסאובר הייחודי. פגושים חדשים מלפנים ומאחור מעניקים לו מראה תכליתי יותר ויציבה בטוחה יותר על הכביש. הפנסים הראשיים זוכים לעיצוב חדש, כשהם משלבים את עיצוב "קוביית הקרח" הייחודי של קיה. הפגוש הקדמי מתאפיין בתאורת יום LED מתחת לפנסים הראשיים שהם בעלי עיצוב ייחודי בצורת חץ כפול. בחלק האחורי של הרכב, פנסי LED בעלי עיצוב חדש מעניקים לנירו חתימת אור ייחודית ומודרנית יותר. הפגוש בעל העיצוב החדש מצויד בחיפוי בצבע כסף ומשלב מחזירי אור חדשים ופנסי ערפל אחוריים בקצותיו.
- אווירה פנימית משודרגת: בתא הנוסעים הציגה קיה סדרה של שדרוגים של המראה והחומרים, המייצרים אווירה יוקרתית יותר ואיכות משופרת של תא הנוסעים. החלק העליון של לוח המכשירים מחופה בחומר איכותי ורך למגע, בעוד לוח המכשירים ולוח המחוונים מתאפיינים בגימור שחור מבריק ואלגנטי חדש עם דגשים בצבע כסף. הרכב מצויד בצג מגע 8.0 אינץ' עבור מערכת המידע והבידור וצג TFT 7 אינץ' בלוח המחוונים (בגרסת EX). הנירו הייבריד מצוייד בבלם חנייה אלקטרוני חדש, וכן בבלמים אחוריים גדולים יותר כדי לשפר את כוח העצירה בכל מצב.
https://www.youtube.com/watch?v=84p9X1QpCuI
- זמינות של טכנולוגיות בטיחות חדשות: הנירו המשודרג מציג סדרה של טכנולוגיות בטיחות אקטיבית לסיוע לנהג. הנירו מצויד כסטנדרט בבקרת שיוט חכמה המשלבת מעתה גם תפקוד Stop & Go. בקרת שיוט חכמה עם תפקוד Stop & Go עוקבת אחרי הרכב שמלפנים, ומסוגלת כעת להביא את הנירו למצב של עצירה מוחלטת, ולהחזיר אותו עד למהירות השיוט כשהרכב שלפניו מתקדם. הנירו ממשיך להיות מוצע עם חבילה מקיפה של טכנולוגיות בטיחות אקטיבית. טכנולוגיות אלה כוללות התראת התנגשות קדמית, סיוע לשמירה על נתיב, התראת ערנות הנהג וסיוע לאלומה גבוהה.
- שימושי, יעיל ומהנה לנהיגה: עם מתלים קדמיים ואחוריים עצמאיים לחלוטין, ותיבת הילוכים כפולת מצמד בעלת שישה הילוכים והחלפות הילוכים חלקות, מציע נירו הייבריד איזון מעולה בין נוחות נסיעה לבין הנאת נהיגה. תצורת הקרוסאובר– היחידה בקרב דגמים היברידיים בטווח המחירים שלו – מאפשרת ליהנות ממרחב פנימי נדיב וקיבולת מטען גבוהה עם חלל אחסון גמיש.
הנירו מצויד במנוע 1.6 ליטר GDi (הזרקת דלק ישירה) יעיל, בשילוב עם מערך סוללות ליתיום-יון פולימר 1.56 קווט"ש. נירו הייבריד 1.6 גרסת EX במחיר 144,900 שקלים וגרסת LX במחיר 143,900 שקלים.
הטכניון עם מכונית הפורמולה הקלה בעולם
המכונית הקלה ביותר בתולדות תחרויות "פורמולה סטודנט" באירופה חוזרת הביתה, לטכניון, עם גביע על זכייתה במקום הראשון במקצה Skidpad בצ'כיה. במקצה זה נדרשת המכונית לעבור במהירות מסלול בצורת 8, כשהיא מקיפה פעמיים כל עיגול.
בפרויקט פורמולה טכניון שותפים כיום 35 סטודנטיות וסטודנטים משלוש פקולטות שונות – הנדסת מכונות, הנדסת אווירונוטיקה וחלל והנדסת תעשייה וניהול. בראש הקבוצה עומד הסטודנט טל ליפשיץ מהפקולטה להנדסת אווירונוטיקה וחלל. מכונית המרוץ הנוכחית של הטכניון, עם 60 כוחות סוס, היא כאמור הרכב הקל ביותר בהיסטוריה של תחרויות פורמולה סטודנט – היא שוקלת 132 קילוגרם בלבד לאחר שהשילה מעליה יותר מ-120 קילו תוך שלוש שנים בלבד. הניצחון במקצה Skidpad הוא הזכייה הראשונה של קבוצה ישראלית בגביע במקצה דינמי בתחרויות אלה.
מכוניות "פורמולה טכניון" מתוכננות ונבנות על ידי סטודנטים במסגרת הקורס "תכנן מוצר חדש" המתקיים בפקולטה להנדסת מכונות בהנחיית פרופ' ראובן כץ. בפרויקט תומכים גורמים רבים ובראשם GTEP – תכנית האנרגיה ע”ש ננסי וסטיבן גרנד בטכניון. המשלחת קיבלה ממשרד המדע והטכנולוגיה מימון לנסיעת הסטודנטים לחו״ל.
השנה השתתפה הקבוצה בשלוש תחרויות בסבב העולמי של Formula Students באירופה. בתחרויות, שהתקיימו בגרמניה, באוסטריה ובצ'כיה, השתתפו כ-600 אוניברסיטאות מכל העולם. פרויקט הפורמולה מתקיים בטכניון משנת 2013 וזו השנה השביעית ברציפות שנבחרת הטכניון משתתפת בתחרויות. במקביל נמשכת בנייתה של מכונית הפורמולה האוטונומית, הצפויה לצאת לתחרויות בקיץ 2020.
מגיעים למשרדי הרישוי בעפולה ובטבריה רק בזימון תור מראש
לתשומת לב הנהגים בצפון הארץ. החל מ-2 בספטמבר ניתן יהיה לקבל שירות במשרדי הרישוי בעפולה ובטבריה, באמצעות הזמנת תור מראש בלבד. זאת, במסגרת מהפכת הרישוי, שמוביל משרד התחבורה במטרה לשפר את השירות בכל משרדי הרישוי בארץ. זימון תורים יתבצע באמצעות אפליקציית MY VISIT, וכן באתר האינטרנט של משרד התחבורה ובמוקד הטלפוני (5678*). מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר-אייל ציינה כי השירות החדש, שיורחב בקרוב לכל סניפי הרישוי בארץ, נועד לקצר את התורים במשרדי הרישוי, באמצעות זימון תור מראש וקבלת שירות בתוך מספר דקות.
עם הזמנת התור ישלח למזמין מסרון (SMS) המאשר את התור, עם אפשרות לשינוי או ביטול מועד התור באתר משרד התחבורה, בכל שעות היממה. מזמין התור יקבל מסרון תזכורת על מועד התור שהוזמן, 24 שעות מראש. לדברי טרנר-אייל, שירות זימון התורים ישפר משמעותית את השירות לאזרח, ויחסוך המתנה ארוכה במשרדי הרישוי.
סמנכ"ל השירות במשרד התחבורה, גילי כהן, ציין כי ניתן לבצע את מרבית פעולות הרישוי באתר האינטרנט של משרד התחבורה, בעמדות הרישיומט שבסופר פארם ובמקומות מרכזיים נוספים, בסניפי דואר ישראל ובמוקד הטלפוני. אזרח שנדרש להגיע ולקבל שירות בסניפי הרישוי, יוכל לעשות זאת בקלות ובנוחות, באמצעות זימון תור מראש.
ניתן להזמין תור לצורך ביצוע פעולות שלא ניתנות באמצעים המקוונים כמו המרת רישיונות נהיגה זרים, רישוי להפעלת מוניות, רישיונות לציוד מכני הנדסי (צמ"ה) ופניות למכון הרפואי לבטיחות בדרכים. בעת הזימון, יופנה האזרח לסניף הרלוונטי בו ניתן לבצע את השירות הנדרש. התור יקבע בהתאם לשעות קבלת הקהל בסניף.
חובת זימון התורים תחול מ-2 בספטמבר על סניפי הרישוי בעפולה ובטבריה. יצוין כי ברוב סניפי משרד הרישוי בארץ כיום ניתן להזמין תור מראש ולקבל שירות בתוך דקות ספורות. מדובר בסניפי הרישוי בחיפה, כרמיאל, חדרה, נתניה, חולון, ירושלים, פתח תקוה, רמת גן, ראשון לציון, רמלה, אשדוד, אשקלון, באר שבע ואילת.
EVCharge עם מענק להקמת עמדות טעינה מהירות לרכבים חשמליים ברחבי הארץ
EVCharge מקבוצת אורד, זכתה במענק של כ- 440 אלף שקלים מלשכת המדען הראשי במשרד האנרגיה, להקמת עמדות טעינה מהירות ואולטרה מהירות (DC) לרכבים חשמליים בארבעה אתרים ברחבי הארץ.
ניר הוימן, מנכ"ל EVCharge הביע שמחה רבה על הזכייה במכרז ואמר: "בימים אלו סיימנו בהצלחה פרויקט ייחודי להקמת עמדות טעינה AC ברחבי העיר נתניה, ועבורנו זהו הישג נוסף בדרך לבניית רשת טעינה ארצית עבור רכבים חשמליים. העמדות המהירות יותקנו בתחנות דלק בכבישים בינעירוניים ויאפשרו ללקוחותינו עצירה להתרעננות, הטענת רכבם תוך מספר דקות והמשך נסיעתם בצורה בטוחה".
חברת אורד הישראלית, בעלת ותק של קרוב ל- 50 שנה עם מומחיות הנדסית למתן פתרונות כוללים בארץ ובעולם, בפרויקטים המאופיינים במורכבות טכנולוגית גבוהה, הקימה בשנת 2017 את חברת הבת EVCharge העוסקת במתן פתרונות ושירותי טעינה לרכבים חשמליים בפריסה ארצית. החברה עוסקת בתחומים טכנולוגיים רבים, בהם: ביטחון והגנה היקפית, בטיחות וגילוי אש, תשתיות, מערכות אלקטרומכניות, תקשורת ובקרה ומערכות אנרגיה סולארית.
קבוצת קרסו עם עלייה ברווח הנקי לכ-46.4 מיליון שקל ברבעון 2
קבוצת קרסו – יבואנית רכבי רנו, ניסאן, אינפיניטי ודאצ'יה – פרסמה את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השני לשנת 2019. עיקרי תוצאות המחצית הראשונה 2019. הכנסות החברה במחצית הראשונה 2019 הסתכמו בכ-2.1 מיליארד שקל לעומת כ-2.3 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מכירות כלי רכב חדשים הסתכמו במחצית 2019 ב-14,296 כלי רכב לעומת 17,156 כלי רכב בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בהיקף מכירות כלי רכב חדשים בתקופה נבעה בעיקרה מהפסקת מכירת חלק מדגמי הרכב המשווקים על ידה. נתח השוק של קרסו עמד במחצית 2019 על 9.3% לעומת 11.2% בתקופה המקבילה אשתקד. חלוקה למגזרים:
- הכנסותיה של החברה במחצית 2019 במגזר מכירת כלי רכב הסתכמו בכ-1.4 מיליארד שקל לעומת כ-1.6 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. רווחי המגזר במחצית 2019 עלו לכ-204.6 מיליון שקל, לעומת כ-169.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
- ההכנסות ממגזר החכרה תפעולית, מימונית והשכרה עלו במחצית הראשונה של 2019 לכ-481.8 מיליון שקל, לעומת כ-437.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. רווחי מגזר זה בתקופה עלו לכ-40.2 מיליון שקל, לעומת כ-36.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
- ההכנסות ממגזר שירות ואחרים במחצית שנת 2019 עלו לכ-198.8 מיליון שקל, לעומת כ-179.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח ממגזר זה בתקופה ירד בשיעור קל לכ-40.9 מיליון שקל בהשוואה לכ-41.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס: "אנחנו מסכמים את הרבעון השני 2019 עם גידול משמעותי ברווחי הקבוצה, ועם שיפור ברווחיות מגזר הליבה של מכירת כלי רכב חדשים. שורת המכירות הושפעה מכך שאנו מצויים בתקופת מעבר, במהלכה נרשמה ירידה מסוימת בהיצע הדגמים של קבוצת קרסו לשוק המקומי, ואנו פועלים כדי להרחיב את מגוון הרכבים שאנו מציעים ללקוחותינו כבר במהלך הרבעונים הקרובים. כמו כן, בעקבות תקנות חדשות בתחום המיסוי הירוק, אנו צופים כי החל משנת 2020 ייגברו הביקושים לרכבי בנזין ודיזל, אותם משווקת הקבוצה".
להלן פילוח כמות מכירות כלי הרכב שמייבאת החברה בחלוקה למותגים:
רנו 6,062 כלי רכב לעומת 6,114 תקופה מקבילה אשתקד, ניסאן 6,095 לעומת 8,193 כלי רכב אשתקד, אינפיניטי 186 לעומת 251, דאצ'יה 1,953 לעומת 2,598. כאמור, סה"כ 14,296 לעומת 17,156.
הרווח הנקי של החברה במחצית הראשונה 2019 עלה לכ-76.4 מיליון שקל, לעומת כ-65.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. במקביל לפרסום הדוחות הכספיים, אישר דירקטוריון קרסו חלוקת דיבידנד בסך של כ-35 מיליון שקל.
רכבת ישראל עם עליה של 22% בנסיעות י-ם, בית שמש ונתיבות
ימי "בין הזמנים", ימי חופשתם של בני הישיבות, מתאפיינים בגידול משמעותי בנסיעות הציבור החרדי והדתי ברכבת, ליעדים רבים ברחבי הארץ. השנה, עם הפעלתה של תחנת ירושלים נבון לראשונה בתקופה זו, גדל עוד יותר מספר הנסיעות של המגזר החרדי.
לצד העלייה המבורכת בכמות הנסיעות בתקופה זו, מדגישים ברכבת ישראל את הצורך בשמירה על הנחיות הבטיחות בתחנות, ברציפים וברכבות: כגון שמירה על הפס הצהוב, שימוש נכון ובטוח בדרגנועים, שמירה על דרך ארץ והשגחה מתמדת על הילדים. בחטיבת הבטיחות של רכבת החליטו להעביר את מסרי הבטיחות מצילי החיים באופן ישיר לציבור החרדי, ויוצאים בימים אלה בקמפיין בטיחות ייחודי הכולל הדבקת פשקווילים בערים ושכונות חרדיות ברחבי הארץ. לצד הפשקווילים, חברו ברכבת ישראל לארגון 'איחוד הצלה' ומובילי דעת קהל בעדה החרדית, כגון הסופר והמחנך יוסל'ה אייזנבך ודמויות ידועות אחרות במגזר.
ברכבת ישראל מציינים כי בשבוע שעבר, בין הימים שני עד חמישי (12-15.8), עלה ממוצע הנסיעות היומי בתחנות ירושלים נבון, נתיבות ובית שמש ב-22 אחוזים, לעומת אותם הימים בשבוע שלפניו (5-18.8).
בתחנת ירושלים נבון, בוצעו בשבוע האחרון (למעט תשעה באב) 51,020 נסיעות, לעומת 41,170 נסיעות בשבוע שלפניו, גידול של 24 אחוזים. בתחנת בית שמש, בוצעו בשבוע האחרון (למעט תשעה באב) 17,300 נסיעות, לעומת 13,600 נסיעות בשבוע שלפניו, גידול של 27 אחוזים. בתחנת נתיבות, בוצעו בשבוע האחרון (למעט תשעה באב) 16,250 נסיעות, לעומת 14,150 נסיעות בשבוע שלפניו, גידול של 15 אחוזים.
שונות
קנזון עם מכירת מוצרים המכירים CBD
קנזון CANZON המפתחת, באמצעות חברה אירופאית בבעלותה, מותג מוצרים מבוססי קנאביס, למכירה מקוונת דרך את יעודי לכך: www.canzon.com, מודיעה כי החלה לאפשר מכירות לתקופת הרצה של החנות המקוונת. החברה מתקדמת על פי התוכנית העסקית ומסמנת את שלב ההקמה האחרון עם פתיחת החנות להרצה. כעת עם תחילת המכירות יושקו קמפיינים ממוקדים לבניית בסיס לקוחות רחב, וללימוד התנהגות הצרכנים והשווקים במטרה לפתח את מותג CANZON. החברה פועלת להגדלת מגוון המוצרים המוצעים למכירה.
פוטנציאל השוק אליו פונה החברה נאמד בכ-22 מיליארד דולר כבר בשנת 2022, וזאת לצד צמיחה בשוק ה-CBD ובשוק המסחר האלקטרוני. לאחרונה דיווחה החברה על גיוס של כ-32.5 מיליון שקל ומעבר למסחר ברשימה הראשית של הבורסה לניירות ערך בתל אביב.
אלון כרמלי, יו"ר דירקטוריון קנזון: "הרצת הניסיון מהווה אבן דרך מרכזית. בחנות נמכרים מוצרים איכותיים שפותחו, יוצרו ונבדקו על ידי מעבדות מורשות מהטובות בעולם, בשוויץ ובאיחוד האירופאי, הפועלות תחת תקינת האיחוד. המוצרים ממותגים CANZON וכוללים שמנים (CBD Oil) בריכוזים ובגדלים שונים, משחות (CBD Balm) ונוזלי אידוי (CBD e-liquid). נשווק בהמשך מוצרים נוספים ממותגים CANZON, במטרה להגיע לקהלים רחבים, לרבות לשוק חיות המחמד. בעקבות הניסיון באירופה נבחן כניסה לשווקים נוספים בהם הרגולציה מאפשרת שיווק ומכירת מוצרים CBD".
קנזון היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. קנזון מפתחת באמצעות חברה בת אירופאית את מותג CANZON, קו מוצרים מבוססי קנאביס למכירה מקוונת, דרך www.canzon.com, לשוק האירופאי תחילה. מוצרי החברה מפותחים ומיוצרים על ידי מעבדות אירופאיות העומדות בכל התקנים הנדרשים, אינם דורשים מרשם רופא ומיועדים לבני אדם ולבעלי חיים. מנכ"ל החברה הוא מיכה פרידמן ויו"ר החברה הוא אלון כרמלי.
ניוסטאר עם נתוני גידול במספר התקפות ה-DDoS
התקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS) בקנה מידה קטן הופכות יותר תכופות ומתוחכמות, לפי מחקר חדש של מרכז המבצעים של האבטחה (SOC) של Neustar. דוח האיומים והמגמות בסייבר ברבעון השני של 2019 שפורסם היום מגלה שבין אפריל ויוני השנה, יותר מ-75 אחוז מכל ההתקפות שניוסטאר הפחיתה היו 5 גיגה-ביט בשנייה (Gbps) או פחות, ואילו התקפות גדולות — אלה של 100 Gbps ויותר — קטנו ב-64 אחוז.
במבט ראשון, נראה שיש דפוס בהתפתחות של התקפות DDoS על ארגונים. המספר הכולל של ההתקפות ברבעון השני של 2019 לעומת השנה הקודמת גדל ב-133 אחוז, ולמרות הירידה לעומת הגידול של 200% ברבעון הקודם, זה עדיין גבוה. אבל כשעוברים מניתוח של מספר ההתקפות למבנה שלהן, רואים כמה שינויים מעניינים, לדברי ניוסטאר.
התקפות DDoS נחשבות מזמן לאיומים מכריעים וקשורות באופן מסורתי עם קצבי תעבורה גבוהים. התקפות כאלה ממשיכות להתרחש, אבל חדירות יותר קטנות וממוקדות בקפידה רבה יותר גדלות בכמות, העוצמה והמשך שלהן. ההתקפות האלה לא מנסות להביא את חיבור הרשת לרוויה — ולמשוך תוך כדי כך תשומת לב — אלא להגריע או להשבית תשתית ספציפית בתוך המטרה. החדירות בנפח נמוך יותר האלה יכולות לאפשר לתוקף להיכנס ולצאת מבלי שיבחינו בו, או לאפשר להתקפה להימשך זמן רב מבלי שיבחינו בה. למעשה, המשך הארוך ביותר של התקפה יחידה ברבעון השני היה קרוב ליומיים. ההתקפות הקטנות האלה מהוות איום גדול, כי הן מתחת לסף הטיפוסי שארגונים עם אסטרטגיית הפחתת DDoS של "לגלות ולהתריע" עשויים להגדיר. תוקף יכול לכן לפגוע במטרות שנעות מתשתית ועד לשרתים ספציפיים ללא עונש יחסית.
המצב נעשה יותר מטריד כשמביאים בחשבון את היכולת של ארגון לזהות איומים כאלה כשהם התבצעו. כשנשאלו מה הסבירות שיבחינו בהתקפות הקטנות שהכי נפוצות היום, אחוז מדהים – 72- ממנהלי התפעול, מנהלי מערכות המידע ומנהלי האבטחה ממועצת האבטחה הבינ"ל של ניוסטאר (NISC) ענו שהסבירות מאוד נמוכה, נמוכה או גבוהה במקצת. 28 האחוזים הנותרים של המשיבים חשו שמאוד סביר שיבחינו בהתקפות מניעת שירות מבוזרות בקנה מידה קטן.
"העלייה במספר התקפות ה-DDoS הקטנות עוברת מתחת לרדאר, ועכשיו זה הזמן שארגונים יתקינו שירות הפחתת DDoS "שפועל כל הזמן" שמנטר כל הזמן את התעבורה כדי להבטיח שאיומים מכל גודל מזוהים, מטופלים ומפוזרים", אמר רודני ג'ופי, סגן נשיא בכיר, טכנולוג בכיר ועמית בניוסטאר.
עכשיו, כשרוב ההתקפות כיום מכוונות לשירותים, שערים ויישומים ספציפיים – ולכן צריך פחות תעבורה כדי לשתק אותם – רמה גבוהה יותר של הבנה מצד עסקים חיונית כדי לקבוע את ההגנה שהם צריכים. השלב הראשון של זה הוא לקבוע מה בעל ערך, לא מה פגיע. אחת הדרכים הטובות להפריד בין פגיעות וערך היא ליצור "רשימת סיכונים" שמתחילה מבפנים ומתמקדת בנכסים העסקיים הכי קריטיים שלכם", הוסיף ג'ופי.
סאני תקשורת סלולרית עם תוצאות הרבעון השני 2019
סאני תקשורת (ת"א: סנתק), המוחזקת בכ-46% על ידי קבוצת לפידות קפיטל (ת"א: לפדת), היא היבואנית הרשמית והגדולה בישראל של מכשירים סלולריים, טאבלטים ואביזרים מתוצרת SAMSUNG, ושווי השוק שלה עומד על 395 מיליון שקל. לחברה כיום מגוון רחב של ערוצי מכר, ביניהם רשת חנויות סמסונג, הכוללת 20 סניפים, כ-550 סניפי רשתות שיווק, חנות אונליין, וצוות מכירות ייעודי לארגונים ועסקים. סמסונג החזיקה בנתח של 56.9% מהטלפונים החכמים שנמכרו בישראל, כך על פי נתוני GFKמיוני 2019.
ברבעון הראשון 2019 הסתכמו מכירות סאני תקשורת ב-309 מיליון שקל. בשנים 2016, 2017 ו-2018, סאני דיווחה כי מכירותיה השנתיות הסתכמו ב-903 מיליון שקל, 1.07 מיליארד שקל ו-1.13 מיליארד שקל, בהתאמה. הרווח הנקי של החברה בשנים 2016, 2017 ו-2018 הסתכם ב-20.7 מיליון שקל, 41.7 מיליון שקל ו-65.2 מיליון שקל, בהתאמה. ברבעון הראשון של 2019 הסתכם הרווח הנקי ב-8.5 מיליון שקל. החברה נסחרת במדדי תל אביב SME60, תל אביב SME150, תל אביב All-Share ות"א רימון. בעלי העניין המוסדיים בסאני תקשורת (ע"פ סדר א'-ב'), הם אפסילון קרנות נאמנות, הראל השקעות, כלל ביטוח וילין לפידות.