מה חדש על המדף של דני בר

נמל תל אביב חוגג עם מנטוס ומגנום ۩ רשת בתי הקפה ביגה מתרחבת ۩  בארומה מיץ טרי טבעי ۩ עוגת שוקוצ'יפס ומיץ למונדה חדשים ۩ מבצעי חופש גדול וגם מסעדות ומשקאות לט"ו באב ۩ לחצו על הכותרת להמשך הכתבה ۩ ۩ ۩ ۩ ۩ ۩ ۩

מוצרים חדשים

פרימור לימונדה

צילום יח"צ
צילום יח"צ

חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", המתמחה בייצור מיצים טבעיים סחוטים, משיקה לרגל הקיץ משקה קל חדש ומרענן: משקה קל לימונדה, מיץ תפוזים עשוי מרכז. המיצים החדשים, אשר ישווק בבקבוק 3 ליטר, מצטרפים לסדרת המשקאות המצוננים של פרימור בהם מיץ אשכולית, תפוזים, רימונים, הדרים ועוד.המיצים החדשים יכנסו למגוון המיצים של "פרימור" באופן קבוע.

המיצים החדשים, הינם ללא תוספות חומרים משמרים. המיצים ישווקו בבקבוק של 3 ליטר וישווקו בכל רשתות המזון והמרכולים ברחבי הארץ.

לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום שיווק בשוק המקומי ב"גניר-פרימור": "החלטנו לחדש את המגוון במקרר המצוננים ובחרנו בלימון – האהוב כל כך על הישראלים, משקה קייצי, מרענן וטעים במיוחד. לאחר שמיצי התפוזים והרימונים שלנו זכו להצלחה כבירה במהלך השנים האחרונות, אנו שמחים לגוון ולחדש לצרכן מוצרים נוספים ולהשיק שני מוצרים באריזת חיסכון משפחתית. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ. מחיר: כ- 29 ₪ לבקבוק 3 ליטר.

עוגת שוקולד צי'פס עשירה

"אחוה", יצרנית מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה בליין מוצרי המאפה של החברה: עוגת שוקולד צ'יפס עשירה – עוגה עתירה בשוקולד מריר, נימוחה בפה ובטעם של אפייה ביתית. עוגת השוקולד צ'יפס מצטרפת לסדרת העוגות המובחרות של אחוה המיוצרות במפעלה בהתבסס על ידע רב.

עוגת שוקולד צ'יפס עשירה החדשה עתירה בכמות יוצאת דופן ומיוחדת של שוקולד מריר (לפחות 20% של שוקולד מריר איכותי) ובטעם מעולה. העוגה משווקת באריזה החדשה על פי הקו העיצובי החדש של חברת אחווה במשקל 400 גרם ושומרת על טריות העוגה לאורך זמן. מחיר מומלץ לצרכן: 11 – 13 ₪ לעוגה במשקל 400 גרם.

שולחן הנפתח לאורכו ולרוחבו גם יחד

חברת "עץ המשאלות" מציגה את הפיתוח האחרון. שולחן עשוי מעץ אלון הנפתח גם לאורכו וגם לרוחבו ומאפשר לכל אחד לבחור את מספר הסועדים שישבו סביב השולחן. השולחן בעל מראה כפרי בעיצוב חדשני בהשראת פרובנס המשלב בין המראה הגס של משטח העץ יחד עם מראה נקי של הרגליים. יתרון בולט של השולחן בא לידי ביטוי בכך שההגדלות מאופסנות באופן נסתר בגוף השולחן, וניתנות לשליפה קלה בעת האירוח והשימוש לאורך או לרוחב או שניהם במקביל. השולחן מתאים לכל בית בישראל, מראהו משתלב בכל פינה בבית והוא קל לשימוש.

את מידות השולחן, הצבע, הגימור וסוג העץ כל אחד יכול לבחור לפי טעמו האישי וצרכיו. "עץ המשאלות" היא חברה המתמחה במתן פתרונות אירוח, עיצוב וייצור פינות אוכל פרימיום  בעלי יכולת הגדלה של עד פי 4 מגודלם המקורי. מאחורי כל שולחן מושקעים מחשבה, רגש וחדוות יצירה בכדי לתת מענה נוח ופרקטי המשלב עיצוב חדשני ומקורי. כל שולחן מיוצר בהתאם לצרכי הלקוח ומותאם לדרישותיו.

עופר זהר, בעלים, דור שלישי לחרשי עץ  "יש לנו יכולת להבין את האחר ולחבר את זה לפתרון.  אנו יודעים לתת מענה לכל צורך של הלקוח ומלויים אותו לאורך כל תהליך היצירה. כך אנו מגשימים את המשאלות". לאתר: https://www.z-tree.com/

ארועי ומבצעי יין בירה ואוכל קרובים

רשת בתי הקפה פרימיום ביגה מתרחבת

צלם אלעד גוטמן
צלם אלעד גוטמן

יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי רשת גרג קפה, מרחיב את פעילות רשת בתי הקפה ביגה ופותח בימים אלו עוד 14 סניפים חדשים במיקומים אסטרטגיים. סניפים אלו יצטרפו ל- 9 הסניפים הקיימים בחיפה: בחורב ובגרנד קניון, בקריית חיים, קריית טבעון, ביג פאשן אשדוד, גן יבנה, תל אביב מתחם שרונה, קניון כפר סבא הירוקה וקניון אילון ברמת גן. ההשקעה נאמדת בכ- 30 מיליון שקלים.

סניפי ביגה מעוצבים בסגנון בולנז'רי פטיסרי נוסח פריזאי, עם תפריט כשר מגוון הכולל מנות בריאות ייחודיות ומעדניית בוטיק על טהרת הבריאות המציעה מאפים, עוגות, לחמים ומגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים.

הסניפים שיפתחו במקומות מרכזיים בערים: קריית שמונה, יבנה, צומת שילת, באר שבע, נתניה, חיפה, ירושלים, ראש פינה, חולון, יבנה, כפר תבור ועוד.

יאיר מלכה, מנכ"ל רשת הקפה ביגה: "התרחבות הרשת ברחבי הארץ, מוכיחה כי הקונספט של הרשת, המושתת על ארוחות בריאות, מבדל עצמו משאר רשתות הקפה הקיימות בישראל. הצרכן הישראלי מחפש חווית קפה אחרת באווירה אירופאית, בשילוב תפריט רשת ביגה המושתת על מנות בריאות". לדבריו: לאור הצלחת הסניפים, והביקוש מצד השוכרים. החליטה הרשת להמשיך ולהתרחב ולתת לקהל הישראלי חווית קפה אחרת באווירה של "קפיצה קטנה לחו"ל".

עוד ציין מלכה כי: "הסניפים החדשים ישתרעו על שטח של כ- 200 מ"ר כל אחד. חלל הסניפים החדשים יתכתבו עם שאר סניפי הרשת בסגנון קונספט של פריז שיק, המשרה אוירה צרפתית-כפרית".

בארומה טרי, טבעי וסחוט במקום

צילום דן לב.
צילום דן לב.

לאחרונה החלו ברשת 'ארומה ישראל' להציע ללקוחות מגוון מיצים מרעננים ממיקסים ייחודיים של פירות וירקות העונה. המיצים נסחטים למול עיני הלקוח, כך שהינם טריים, טבעיים וללא חומרים משמרים או כל תוספת אחרת. בכל מיץ יש למעלה מ 400- גרם של פירות וירקות. מגוון המיצים מציע לדוגמא מיקס של סלק-תפוח-גזר-סלרי. מיץ זה, אשר מוגש לאורך כל השנה, נוקד על ידי שומרי משקל (3 נקודות) ומכיל 105 קלוריות בלבד. מעבר לכך, מומחי וינגייט ממליצים על שתיית מיץ זה לפני ואחרי פעילות גופנית, גם בשל שילוב הסלק במיץ. ארומה ישראל ומכון וינגייט, חברו יחדיו בכדי לקדם פעילות גופנית ותזונה מושכלת בישראל. להבטחת הטריות, נארזים המיקסים של הפירות והירקות במפעל החדשני של הרשת בעמק האלה. מהמפעל הם מגיעים בשקיות ואקום לסניפים ונסחטים, בו במקום, בתהליך סחיטה איטי המבטיח הנאה מירבית, עם הערכים התזונתיים הקיימים בפירות ובירקות. ארומה מגישה מעתה גם מיץ תפוזים הסחוט באותה דרך ייחודית, לאורך כל השנה, גם כאשר עונת התפוזים חולפת. המיץ טבעי לחלוטין, ללא שימוש ברכז וכמובן ללא תוספות של חומרים משמרים או תוספת סוכרים.

מחיר: 16 ₪.

SPICE UP YOUR (LOVE) LIFE

צילום יח"צ
צילום יח"צ

בשנים האחרונות סצינת הקוקטיילים פורחת בכל רחבי העולם וגם בישראל, כתוצאה מכך ישנה פריצה מחודשת של תעשיית הביטרים. חברת הכרם יבואנית האלכוהול משיקה לקראת ט'ו באב סט חגיגי של "The Bitter Truth" (האמת המרה), שנועד לתבל לכם את הקוקטיילים ואת החיים.. טיפה אחת תשדרג לכם את הקוקטייל.

לכבוד ט"ו באב, ולאלו ממכם המתכננים בילוי רומנטי בבית, הכנו עבורכם שני מתכונים חגיגיים, "לו ולה", עבור קוקטיילים בהכנה ביתית בתוספת הביטרים הארומטיים של חברת "דה ביטר טרוט" המותאמים באופן אישי לאופי ולטעמים של כל אחד מהם:

ביטרים (Bitters) – תערובת צמחים ועשבי תיבול המושרים באלכוהול ועוברים תהליך יישון בחבית. רוב היטרים בחוזק אלכוהולי של 30-45%. מטרת הביטרים היא תבלון קוקטלים, הרחבת מגוון הטעמים בקוקטיל, הדגשת ארומה ומתן עומק.

ביטר סוויט אייס טי

מרכיבים

40 מ"ל ירמייסטר , 20 מ"ל מאנקי שולדר, 25 מ"ל מיץ לימון, 25 מ"ל מיץ אשכוליות, 15 מ"ל רוזטה, דש ביטר טרוט' ג'רי תומס ביטרס.

אופן ההכנה

לשקשק את המרכיבים עם קרח, לסנן לכוס נמוכה מלאה קרח ולקשט בלימון.

סמאש עשבוני

מרכיבים

50 מ"ל וודקה סטולי, 15 מ"ל שרטרז, 25 מ"ל מיץ לימון, 10 מ"ל מי סוכר, 50 מ"ל ג'ינג'ר אייל ודש ביטר טרוט' סלרי ביטרס.

אופן ההכנה

לשקשק את המרכיבים עם קרח, לסנן לכוס נמוכה מלאה בקרח עם רצועות מלפפון דבוקות לדופן הכוס. להוסיף גינג'ר אייל ולערבב קלות.

דה ביטר טרוט – ערכה בה מגוון של חמשת הטעמים של דה ביטר טרוט בבקבוקי 20 מ"ל במארז פח. 100 מ"ל (5 X 20 מ"ל), 38.2% אלכוהול, מחיר מומלץ – 115 ₪.

לט"ו באב: ארוחת קרניבורים מאוהבים במסעדת רובינשטיין 

במוסד הבשר הותיק יחגגו את ט"ו באב בארוחת בשרים זוגית מפוארת – עם שלוש אפשרויות בחירה. כל שלושת הארוחות ילווה בשתי כוסות קאווה.

אנטריקו חצי קג (צילום ROL)
אנטריקו חצי קג (צילום ROL)
  • אנטריקוט זוגי 0.5 ק"ג + שתי כוסות קאווה ב 168 ש"ח
  • אנטריקוט ענק – 0.75 ק"ג + שתי כוסות קאווה ב 218 ש"ח
  • פלטת בקר במשל 1 ק"ג + שתי כוסות קאווה ב 298 ש"ח

מסעדת רובינשטיין   גיבורי ישראל 17, נתניה   טל':09-7888838 כל יום 12:00 עד לקוח אחרון.
החופש הגדול

מבצע לבקשתכם לחברי מועדון הלקוחות של מזרחי טפחות

הולכים לחגוג בגדול בקיץ הקרוב! מועדון הכרטיס מציע שורה של מבצעים והנחות לאטרקציות ובילויים נבחרים עם הילדים. בין המבצעים המוצעים לחברי המועדון נמצא גם ההטבה הנבחרת על ידי חברי המועדון במסגרת "מבצע לבקשתכם" – זוג כרטיסים לסרט ב-20 ש"ח בלבד (במקום 78 ש"ח). בנוסף מוצעים כרטיסים בהנחה לפארק המים שפיים (זוג כרטיסים ב-90 ש"ח במקום 222 ש"ח), הצגות ילדים בבית לסין (כרטיס ב-25 ש"ח במקום 110 ש"ח) וארוחת ראנץ' מלאה בבורגר ראנץ' ב-20 ש"ח בלבד.

רשימת ההטבות המלאה באתר המועדון:

  • זוג כרטיסים לסרט ב 20 ₪ ברשת גלובס גרופ (במקום 78 ₪ מחיר מלא)
  • זוג כרטיסי כניסה לפארק המים שפיים ב90 ₪ (במקום 222 ₪ מחיר מלא)
  • זוג כרטיסי כניסה לפארק המים לונה גל ב80 ₪  ( במקום 206 ₪ מחיר מלא)
  • שובר לארוחת ראנץ' מלאה ב20 ₪  ( במקום 46 ₪ מחיר מלא)
  • כרטיס לפסטיבל "חלום של תיאטרון" בתיאטרון הבימה ב25 ₪  (במקום 70 ₪ מחיר מלא)
  • כרטיס להצגות ילדים בבית לסין ב 25 ₪ (במקום 110 ₪ מחיר  מלא)
  • כרטיס להצגות ילדים במדיטק ב 25 ₪  ( במקום 75 ₪ מחיר מלא)
  • כרטיס לסדנת יצירה במוזיאוני חיפה ב 10 ₪ (במקום 25 ₪ מחיר מלא)

MAGNUM TEL AVIV

מגנום בר 1
צילום: סוכנות ג'יני

לאור ההצלחה בארץ ובעולם, בר שלגוני הגורמה של המותג המוביל מגנום מגיע שוב לנמל תל אביב. בר שלגוני Hand Made לפי בחירה ומבחר שלגונים מומלצים בהשראת עולם המוזיקה. הקיץ, תוכלו להרכיב לעצמכם את המגנום המושלם לפי טעמכם ב-3 שלבים פשוטים:

  1. בוחרים בשלגון מגנום וניל או בשלגון מגנום שוקולד.
  2. מצפים בשוקולד חלב, בשוקולד מריר או בשוקולד לבן.
  3. בוחרים 3 תוספות מתוך מגוון רחב ומפנק, לדוגמא: סוכריות זהב, שבבי מרנג, גרנולת השף, שברי חלבה, מיני מרשמלו ועוד

מי שמתקשה לבחור לבד, תפריט המומלצים של  MAGNUM TEL AVIV מציע שלגונים בהשראת עולם המוזיקה:

    • מגנום רוקנ'רול- מגנום וניל בציפוי שוקולד לבן עטוף בפצפוצי אורז שוקולד, בקראמבל שקדים, בפניני שוקולד מריר ובזילוף שוקולד לבן.
    • מגנום היפ הופ- מגנום וניל בציפוי שוקולד חלב עטוף בשברי חלבה, במיקס אגוזים, בגרנולה ובזילוף ריפל משמש.
    • מגנום אופרה- מגנום וניל בציפוי שוקולד חלב עטוף בחמוציות, בקראמבל יוגורט, בשבבי מרנג ובזילוף מייפל.
    • מגנום ג'אז- מגנום שוקולד בציפוי שוקולד מריר עטוף בפקאן סיני, בעוגיות שוקולד צ'יפס, בסוכריות זהב ובזילוף קרמל.
    • מגנום פופ- מגנום וניל בציפוי שוקולד לבן עטוף במיני מרשמלו, בשבבי שוקולד לבן ובסוכריות צבעוניות.

הבר ממוקם ברחבת הדק הצפוני של נמל תל אביב ופתוח לקהל הרחב עד ה-16/8 החל משעה 17:00. (בימי שישי הבר סגור. בימי שבת הבר יפעל שעה לאחר יציאת השבת).

מחיר שלגון מגנום גורמה – 10 שקלים

חנות פופ-אפ של מותג מנטוס נפתחת בנמל ת"א

צילום VisionArt
צילום VisionArt

בישראל הנמצאת במקום השני בעולם בצריכת סוכריות מנטוס כבר שנים רבות, נמכרים מידי יום כ-60,000 מוצרים שונים של מותג מנטוס, מתוכם כ- 20,000 גלילים של סוכריות מנטוס וכ- 25,000 חפיסות מסטיק מנטוס. הולנד, ארץ הייצור של המותג היא המדינה המובילה בצריכת מנטוס. על המקום השני נאבקת מול ישראל סינגפור, שם כידוע אסור ללעוס מסטיק וסוכריות מנטוס מהוות לכך תחליף.

במסגרת מהלך שיווקי מיוחד, רחב היקף וחד פעמי, ליימן שליסל פותחת חנות פופ-אפ של מותג מנטוס בנמל תל-אביב. החנות, ייחודית ומעוצבת, ניפתחה ב-15 ביולי, למשך חודש ימים בלבד. החנות עוצבה עפ"י שפת המותג והרוח הצעירה והרעננה של מנטוס, בהקמתה הושקעו למעלה ממיליון ₪ ובמהלך החודש בו תפעל צפויים לבקר בה למעלה מ- 300,000 איש. חנות הפופ-אפ של מנטוס הנפתחת בישראל היא  הראשונה מסוגה הנפתחת ע"י מנטוס ברחבי העולם. עד כה לא נפתחו חנויות מסוג זו באף מדינה אחרת.

מה תציע חנות הפופ-אפ של מנטוס: במשך חודש הפעילות, יוכלו המבקרים בחנות ליהנות ממגוון מוצרי מנטוס שיימכרו בסדרות מוגבלות, בהם: סוכריות ומסטיקים של מנטוס שניתן יהיה לקנות לפי משקל, יצירת גלילי מנטוס במיתוג אישי, שפע של אביזרים, אקססורייז, מתנות ומוצרים שיובאו לישראל במיוחד לרגל חודש הפעילות ויימכרו באופן בלעדי בחנות הפופ-אפ של מנטוס, כל אלו לצד הסוכריות והמסטיקים המוכרים והאהובים הנמכרים בארץ דרך קבע. מחירים לדוגמא: מכונת סוכריות מנטוס: 34.90₪, אוזניות מנטוס: 49.90 ₪, גליל מנטוס במיתוג אישי: 4.90 ₪, מוצרי מנטוס לביה"ס, אביזרי מנטוס לים, ביגוד וציוד ספורט מנטוס, קופות חיסכון ותכשיטי מנטוס.

חנות הפופ-אפ של מותג מנטוס ממוקמת בדק המרכזי בנמל ת"א ותהיה פתוחה עד 15/8. שעות פעילות החנות: בימים א'-ה': משעה 15:00 ועד חצות, בימי שישימשעה 09:00 בבוקר ועד 18:30 בערב. במוצ"ש: החנות תיפתח בצאת השבת ותיסגר בחצות.

כתיבת תגובה