חדש על המדף של דני בר 8/2019

מבצעים ליום  העצמאות והקיץ ||| יין ובירה לחגיגות ובכלל ||| מבצעים ומסעדות ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| תחבורה ורכב ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות …

יום העצמאות עד ל"ג בעומר

פסטיבל וינום תל אביב (צילום טל שחר)

פסטיבל Vinum TLV by American express  

אחרי שזכה להצלחה מסחררת בשנתיים הראשונות, Vinum TLV by American express  פסטיבל היין האורבני בחסות אמריקן אקספרס, חוזר לרחבת רוטשילד 1 עם הופעות מוזיקה חיה, יינות של 15 יקבים נבחרים, פסטות משובחות מביתRummo  ברטבי כמהין ועגבניות, גבינות וניחוחות איטלקיים של חבל פיאמונטה.

פסטיבל היין האורבני by American express  Vinum TLV יתקיים בלב ליבה של תל אביב ברחבת מתחם רוטשילד 1 זו השנה השלישית. עשרות אלפי מבקרים כבר נהנו בשנתיים האחרונות מפסטיבל ייחודי וחוויתי עשיר בטעמים צלילים וריחות , כנהוג בערים המרכזיות בעולם. הכניסה לפסטיבל חופשית והוא מציע מבחר יינות מסקרן, עושר קולינרי והופעות חיות. בפסטיבל יציגו מבחר יקבים גדולים לצד יקבי בוטיק בניהם: 1848, פסיפלורה, רמת הגולן, תבור, ארזה, מדבר, ברקן , גוש עציון, גבעות, הרוא"ה, כרמל ועוד.

לקראת חג השבועות ובשילוב מושלם עם כוס יין, יוצעו בפסטיבל מגוון גבינות מבית גד, פסטה משובחת של Rummo (רומו) שתוגש במגוון רטבים משולבי כמהין, מאפים ולחמי גורמה ועוד הפתעות קולינריות ותרבותיות. באי הפסטיבל יוכלו לרכוש במקום כרטיסיית טעימות לחמישה סוגי יינות, יקבלו סינר ממותג עם כיס ייעודי לכוס היין, עמה יעברו ביו דוכני היקבים השונים וייהנו מטעימות עפ"י בחירתם.

פסטיבל  Vinum TLV by American express – הכניסה לפסטיבל חופשית. מכירת כרטיסי טעימות במקום בלבד. רביעי וחמישי, 5-6/6  18:00-23:00. מתחם רוטשילד 1, ת"א

פעמית סטור עם יום העצמאות באווירה מושלמת של כחול ולבן

פעמית סטור – עצמאות (צילום אפרת אשל)

פעמית סטור, המתמחה בכלים חד פעמיים מעוצבים ומוצרים משלימים, מציגה לקראת יום העצמאות  – יום ההולדת של מדינתנו קולקציית כלים חד פעמיים, שיהפכו את הפיקניקים והמנגלים של יום העצמאות לחגיגיים ופטריוטים במיוחד. הכלים בקולקציית החג, מגיעים בצבעי הדגל – כחול ולבן. בין העיצובים ניתן למצוא פסים בכחול לבן, נקודות בכחול ולבן, דגלי ארץ ישראל ועוד….

הכלים עשויים מנייר ידידותי לסביבה, כך שבתום הפיקניק, כל שנותר לעשות הוא להשליך לפח (ובלי נקיפות מצפון..). הכלים משתלבים בסידור שולחן החג ומהווים פתרון מדליק, נוח וחסכוני לאירוח אירועי יום העצמאות בבית ומחוצה לו. מגוון מבצעים מיוחדים לחג:

  • מוצרי עצמאות: דגלים, ראנרים, צלחות, כוסות, קונפטי, שרשרות, פטישים, סטרימרים, כדור, שרשרת וכו' מוצר שני ב40% הנחה
  • לפתניה השני ב- 70% הנחה
  • מפיות מודפסות מוצר שני ב- 50% הנחה

להשיג ברשת "פעמית סטור" ברחבי הארץ.

יקבי כרמל עם SPARKLING BUZZ מנגו

יקבי כרמל באזז מנגו (צילום איל קרן)

לקראת חגיגות יום העצמאות ה-71,  יקבי כרמל מרחיבים את סדרת Sparkling Buzz ומשיקים את Sparkling Buzz מנגו שפותח ביקב בהמשך לפופולריות של מבעבעים בטעמים ולאחר שנבחר ברוב קולות במבחני טעימה.

Sparkling Buzz מנגו, מיוצר מענבי מוסקטו בתוספת נגיעות קלות של מנגו טבעי, עם אחוז אלכוהול נמוך (6%). המשקה בעל מתיקות וארומה של מנגו, מתאים כאפריטיף, ארוחות קלות, פיקניקים, על האש ומסיבות.

סדרת יינות Sparkling Buzz הינה סדרת יינות קלים, נגישים ומהנים, בעבוע קל ומתקתקות עדינה עם אחוז אלכוהול נמוך (6%). עיצוב הסדרה חדשני, בולט וצעיר ו יינות הסדרה מתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה ומעניקים חווית שתייה שלא דורשת הכנה מוקדמת, פשוט לשתות וליהנות.

מומלץ לשתות את היינות צוננים מאוד בטמפרטורה של 4 מעלות. ניתן לרכוש את היינות מסדרת  Sparkling Buzz  בכל רשתות השיווק  בעלות של 25 שקלים.

נווה התבלין עם סדרת תערובות תיבול באריזות חגיגיות בצבעי כחול-לבן

נווה התבלין – סדרה ליום העצמאות (צילום ניב גניש)

נווה התבלין, המתמחה בייצור ושיווק תבלינים ותערובות תיבול מיוחדות, השיקה לכבוד יום העצמאות וההכנה המסורתית של מטעמים "על האש", סדרה של 4 תערובות תיבול מעולות – באריזות חגיגיות בצבעי כחול-לבן, מעוטרות בדגל ישראל. סדרת התערובות כוללת:

  • תערובת "ברביקיו של נווה" כוללת מלח גס, פלפל שחור גרוס, שום גרוס, כוסברה וקימל.
  • תערובת "גריל עוף" כוללת פפריקה מתוקה, כמון, מלח ושום
  • תערובת "תבלין על האש" כוללת פפריקה מתוקה, פלפל שחור, מונוסודיום גלוטמט, מלח, שום, כמון וכורכום
  • תערובת "פילדלפיה" כוללת פפריקה מתוקה, חרדל, מלח, אורגנו, טימין ובזיליקום.

התערובות מתאימות לתיבול בשר, עוף, דגים וירקות. אפשר לתבל עמן את מה שרוצים רגע לפני הצלייה, או להשרות את הבשרים, הירקות או הדגים במרינדת תבלינים מספר שעות ואף לילה מראש. את המרינדה ניתן להכין מחצי כוס שמן זית או קנולה, מעורבב עם 5 כפות תערובת תיבול. אפשר להוסיף למרינדה דבש או סילאן, לפי הטעם. ניתן להשתמש בתערובות גם לצלייה בתנור של בשר, עוף, תפוחי אדמה, ירקות ועוד. מחיר: 10 שקלים (100 גרם). להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות.

הקיץ והחום כאן – מסתכלים ומצילים

עם בואו של האביב והחום ועם עליית הטמפרטורות בימים האחרונים מד"א מבקש מהציבור לגלות ערנות מוגברת לרכבים חונים במטרה לוודא שלא נשכחו ילדים ברכב

בעקבות הטרגדיות של ילדים שנשכחו בכלי רכב לוהטים בשנים האחרונות במגן דוד אדום שבים ומזכירים לציבור כי יש לבדוק שוב ושוב בכל נסיעה את המושב האחורי ולוודא את שלומם של הילדים וכי אף אחד מהם לא נשכח ברכב. בנוסף, מבקשים במד"א מהציבור לשים לב למכוניות חונות במהלך היום, ולהזעיק את מד"א בקו החירום 101 או באמצעות אפליקציית 'מד"א שלי' בכל מקרה שבו נראה ילד בכלי הרכב, ללא השגחת מבוגר. יצוין, כי תשומת לב מוגברת של הציבור כולו יכולה להציל את חייהם של פעוטות רבים.

הטמפרטורה ברכב סגור מזנקת בתוך דקות ועלולה לגרום למכת חום ואף למוות. יש לעשות את כל הפעולות האפשריות הנדרשות על מנת לוודא שלא נשארו ילדים ותינוקות ברכב סגור. אין להשאיר תינוקות וילדים ללא השגחת מבוגר ברכב – גם אם משאירים ברכב חלונות פתוחים!! במידת הצורך, יש להשאיר בעבורם שתייה קרה, מזגן דולק ומבוגר אחראי ברכב.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: ״את האסון הבא ניתן למנוע. אנחנו רגע לפני חג הפסח בו עם ישראל יוצא לבלות ולטיל ברחבי הארץ כאשר הטמפרטורות מתחילות לעלות אני מבקש מהציבור להקפיד שבעתיים על כללי הבטיחות ולתת את מלוא תשומת לב כשמסיעים ילדים ברכב, להביט לכלי רכב חונים ולדווח במידה נראה ילד ללא השגחת מבוגר. מד"א, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, מחויב לעשות כל שביכולתו על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד".

אתלטיקו מדריד מגיעה לישראל למשחק ידידות מול בית"ר ירושלים

דניאל בנעים, בעלים ומנכ"ל של קבוצת קומטק הודיע כי הוא חתם עם מועדון הכדורגל הספרדי אתלטיקו מדריד על הגעתו למשחק ידידות שיתקיים באצטדיון טדי בירושלים, ב- 21 למאי, 2019. דניאל בנעים, אשר עומד מאחורי הפקות ענק בתחום הספורט בישראל ובראשן ביקור מועדון הכדורגל ברצלונה בשנת 2013 מירוץ האופניים ג'ירו דה-איטליה, אליפות אירופה לג'ודו, היורובסקט ועוד, אמר לאחר חתימת ההסכם: "אני נרגש לקראת ביקורה של אחת מהקבוצות הגדולות והטובות בעולם, מהליגה הספרדית, אשר תגיע לישראל ולירושלים על-מנת לקדם ערכים של ידידות וספורט בין שני המועדונים ותיתן הזדמנות לאלפי אוהדים ישראליים לקחת חלק במפגן כדורגל ייחודי. אני מודה לעידן עופר, מבעלי מועדון אתלטיקו מדריד, על תרומתו הרבה בסיוע ובקידום הגעת הקבוצה למשחק בישראל", אמר דניאל בנעים.

https://www.youtube.com/watch?v=7CO_P16PWvs

משה חוגג, הבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים ציין "זה כבוד גדול עבור בית"ר ירושלים לארח במגרשנו הביתי, באצטדיון טדי בירושלים, את אחת מקבוצות הכדורגל הטובות ביותר בעולם, אתלטיקו מדריד, הממוקמת במקום השני בליגה הספרדית. זאת גם הזדמנות יוצאת דופן לחשוף את היכולות הגבוהות שיש לשחקני בית"ר ירושלים. אני תקווה כי משחק ידידות זה יהווה פתיחת דלת עתידית למשחקי כדורגל מקצועיים בין קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים לקבוצות אירופאיות מובילות במסגרת האירופאית הרשמית".

יודגש כי המשחק יהיה פתוח לקהל האוהדים הרחב ומכירת הכרטיסים החלה, באמצעות חברת הכרטיסים "לאן".

טיבי'ס בחות ורד הגליל חוגגים עצמאות

טיביס ורד הגליל (צילום איתיאל ציון)

שף חיים טיבי, מזמין ליהנות ממבחר מנות בשר טרי ואיכותי ונתחים מובחרים, המגיעים מעדרים הגדלים בגליל ובגולן ולחגוג את יום העצמאות במסעדת 'טיבי'ס' בוורד הגליל. בין מנות הבשר:

  • Tibi's Steak House- בשר המיושן במקום, כשבועיים-שלושה בטמפרטורה ותנאים אופטימאליים
  • Tibi's Hamburgers- המבורגר מבשר בקר טרי, עשוי מתערובת 100% בשר בגדלים שונים
  • פורטהאוס- חוויה של שני עולמות, בשר פילה רך וסינטה בשרנית ועסיסית, סטייק אנטריקוט, סטייק פילה,
  • טריו טלה- 3  נתחים שונים- טיבון, פורטרהאוס ופריים של טלה

לצד מגוון סלטים, ומנות שילדים אוהבים: מיני המבורגר, שניצלונים, צ'יפס ועוד. בין המנות הראשונות:

  • פרשוטו אניילו- נתח שוק טלה מיובש במקום, בשיטה המסורתית לפרושוטו. מוגש עם שמן זית ארומטי בלסמי, תאנים מיובשות, ועלים רעננים.
  • קרפצ’יו ארמני- נתח בשר נא, פרוס לפרוסות דקיקות,  מוגש עם אגס כבוש ביין ותבלינים, ברוטב שמן חרדל ודבש, זרעי כוסברה, ועלים רעננים.
  • טרין כבדים פרובאנס- עשוי לפי המסורת הצרפתית.  כבד ברווז,  פינצ’טה בקר,קונפי ארטישוק, כרישה וקונפיטורת פרי.

בנוסף, מציע שף חיים טיבי מבחר מנות דגים, נקניקים מסוגים שונים שמכינים במקום, מנות צמחוניות, מיני אטריות תוצרת בית ומנות אחרונות הנאפים כולם בקונדיטורית המסעדה. ב"טיביס" גם חדר יין מרשים עם יינות משובחים מיקבים מהגליל והגולן.

מסעדת 'טיבי'ס' בחוות ורד הגליל, מעוצבת במבנה כפרי, אלגנטי, בשילוב אבני בזלת מקומיות ועץ מלא וכן דק עץ, ומרפסת הצופה לעבר המאנג' וחוות הסוסים. מסעדת טיביס וחוות ורד הגליל הוותיקה נמצאות סמוך לצומת עמיעד. הזמנות בטל':  04-6330885, ובאתר …

יקב טוליפ ומיטב המסעדות עם  WINE THAT MATTERS

יקב טוליפ (צילום נטלי סאיגו)

כל מי שמכיר את יקב טוליפ, יודע שערך התרומה החברתית הוא אחד היסודות החזקים של היקב, שפועל בכפר תקווה ומעסיק אנשים בעלי צרכים מיוחדים. השנה החליט היקב לתת ביטוי נוסף לפעילות החברתית שלו ולהוציא את בשורת העשייה החברתית מחוץ לגבולות היקב ולהפיצה ברחבי הארץ. במהלך חודש מאי, חובר היקב למסעדות מובילות ברחבי הארץ. במשך אותו חודש היקב והמסעדה יחדיו יתרמו ממכירות כל בקבוק וכל כוס של יין טוליפ שימכרו במסעדה (מכל סוג שהוא).

הכסף שייאסף בחודש זה, ייתרם כולו לכפר תקווה – בית וקהילה לבוגרים בעלי צרכים מיוחדים וישמש לרווחת דיירי הכפר.

לפרוייקט התגייסו שפים ומסעדות מובילות מכל הארץ, ביניהן: משייה, אונזה, קיטשן מרקט, לה רפובליקה, ביסטרו בראון, מקום של בשר, מיטבר, טפאו, גוגא ביסטרו ויין, מיטבר הרצליה, ים 7, לבקה לוקה, באקארו (רעננה) , מוג'ו (נתניה), מגדלנה (מגדל), אוקטגון (נהלל), בלה (בית שעריים), דוניה רוסה (עין הוד) דקס (טבריה), סנט אורבן (טבריה), טורו (ירושלים) ודון ויטו (אור יהודה). הרשימה ממשיכה להתעדכן במהלך החודש בעמוד הפייסבוק ובאתר של יקב טוליפ

לדברי רועי יצחקי הבעלים של יקב טוליפ: "אנו מאמינים בכל ליבנו ובלי שמץ של ציניות שכאשר אדם עושה משהו טוב העולם משיב לו כגמולו. באמצעות הפרוייקט הזה, אליו התגייסו באהבה שותפים רבים, אנו מאפשרים לכל אדם לקחת חלק בעשייה חברתית לתרום ולהביע תמיכה, ע"י בחירת יין טוליפ לליווי הארוחה. אני מאמין שבזכות הפרויקט גם נסייע לכפר תקווה וגם נעלה את המודעות להעסקת בעלי מוגבלויות בשוק העבודה, כאחד האדם"

היינות של טוליפ, אותם ניתן למצוא במסעדות הם מסדרת טוליפ: טוליפ קברנה, טוליפ מרלו, וויט פרנק, וויט טוליפ. סדרת אספרו אדום, אספרו לבן. סדרת הרזרב: נט סוביניון בלאן, סירה רזרב, פרנק מרלו רזרב וגם שרדונה סדרת היינן ובלאק טוליפ.

כל שנותר לסועדים הוא להגיע למסעדה האהובה עליהם, ולשתות יין איכותי של טוליפ, בידיעה שהם תורמים לחברה עם כל לגימה. מה שהופך את היין והארוחה לטעימים ומהנים יותר. יקב טוליפ, כפר תקווה, קרית טבעון, טל' 04-9830573

חדש

כספי עם כרמליטן ו-WHY NOT 

צילום יח"צ חו"ל

WHY NOT הוא קוקטייל ייחודי על בסיס בירה. טרנד עולמי הולך ומתפתח. מיוצר מרכיבים טבעיים. כרגע יגיעו לארץ 2 סוגים:

  • WHY NOT Raspberry Rose – קוקטייל פטל ורדים מכיל פטל, מי ורדים, גזר שחור, לימון, תפוחים. 4.8% אלכוהול.
  • WHY NOT Smoky Island – קוקטייל אשכולית מכיל אשכולית ורודה, לימון, ערער, אשכוליות. 5% אלכוהול.

בירה כרמליטן: כרמליטן הינה מבשלת בירה בווארית, גרמנית. אשר חרטה על דגלה לעסוק במלכת בישול הבירה הנזירית המסורתית בצמוד לתקן הבווארי לייצור בירה מהמאה 16 וכמובן יכולות מודרניות שהתפתחו במרוצת השנים. המסורת הנזירית היא המודל של המבשלה. על רקע חלוני של החיים המודרניים, עדיין נשמרים הערכים המסורתיים והם מרכיב מרכזי במודל של הבירה. האחריות האתית כלפי הטבע ועל בני האדם חשובה מאוד, כיאה לנזירים. הקו המנחה של המבשלה נבנה  כתוצאה מאיכות בלתי מתפשרת בכל ההיבטים, שעמם קובעים את הבסיס לחוויית שתיית הבירה. מאז ימי בראשית ההתחייבות לשמחת החיים ולהנאות העולם הייתה המפתח לרווחתם של הנזירים.

צילום יח"צ חו"ל

הבירה מבושלת באיכות הגבוהה ביותר ללא פשרות. כאשר הנזירים משמשים מודל לחיקוי . לפני מאות שנים הנזירים לא רק שמו דגש על איכות המרכיבים שלהם אשר הגיעו אך ורק מהאזור בוא חיו, הם היו גם מומחים לאמנות הבישול. אין זה מפתיע כי הבירות שלהם בכל רחבי אירופה היו טובות מאוד ובעקבתם התפתחה מסורת ארוכת שנים של משקאות נזירים. כללי האיכות הקפדניים, והקשר שנוצר בין המסורת הישנה והאומנותית, לבין הטכנולוגיה המתפתחת,  הובילו למבשלה אולטרה-מודרנית.  קשה מאוד לחלוט בירה טעימה לאין שיעור המבוססת רק על מתכונים מסורתיים במנזר באופן שבו אנשי הבירה מעריכים. תשוקה בוערת זו לאמנות הגבוהה ביותר של בישול, הובילה לבירה הטוב ביותר בכל קטגוריות הבירה. ניתן למצוא מגוון של בירות כרמליטן בסוגי תסיסה שונים, צבע, טעם וחוזק כוהלי.

  • כרמליטן בלונד: בירת לאגר פרימיום בהירה ומעודנת. זהובה, כשותית, מתובלת במידה, מרירה, קלילה ומעט עוקצנית. 5.1% אלכוהול.

שבט SHEVET ה-Brewstillery הראשונה בישראל

בירה שבט – אייסמן (צילום סשה דובינסקי)

המונח ברוסטילרי Brewstillery מתייחס למפעל ייצור אשר בו מתבצע תהליך שילוב טכניקות וטכנולוגיות מעולמות בישול הבירה לבין מגוון טכניקות וטכנולוגיות בתהליכי זיקוק וייצור ספיריטים מיוחדים. אותו מונח שלא ניתן "לעברת" היום למה שמחר סביר שייקרא "חלוצים בתחומם" או "פורצי דרך". הברוסטילרי הראשון בישראל, מתייחס כאן אל שני "המדענים המשוגעים" והחביבים ניל וסרמן וליאור בלמס, שבכמה שנים האחרונות עובדים במפעל בפרדס חנה, שנראה מוסווה לחלוטין, מדייקים את עצמם ומכניסים את עולמם הייחודי, ושלל כישוריהם וטעמיהם הבלתי מתפשרים אל טכנולוגיה במיכלי נחושת חדשניים ובירות שמתיישנות בתוך חביות ברבון רום וויסקי.

Brewmaster ליאור בלמס נולד בישראל ועוסק בהכנת בירה בתשוקה רבה מזה כ-16 שנים. בתחילה הקים מבשלת בירה ביתית, ואז טס לגרמניה כדי לקבל ניסיון מעשי והכשרה פורמלית בטכנולוגיות הייצור. לאחר מכן עבר הכשרה במלתתה, מבשלה ומעבדה Brewery & Laboratory, Malt House והינו גם בעל תואר Master Brewer ממכון לימודי בירהVLB  שבגרמניה. ליאור מוכר כאחד מיצרני הבירה המוכשרים בארץ ושימש בעבר כBrew Master-  בכמה מבשלות בוטיק בישראל. באותה תקופה הוא גם זכה בכמה מדליות זהב עבור הבירה שלו בתחרויות בינלאומיות.  ליאור הרצה ברחבי הארץ על טכנולוגיית הייצור, ובעלי מבשלות בוטיק רבים פנו אליו כדי להיעזר בידע ובמומחיות שלו לאורך השנים. ההכשרה שרכש בגרמניה הפכה אותו לבעל ידע נרחב בייצור כל סוגי הבירה, במיוחד לאגר ופילסנר. ליאור הוא גם "סופר טייסטר" – אדם בעל חוש טעם מפותח יותר מהממוצע, דבר חיוני בעסקי השתייה.

ניל וסרמן – מומחה ומזקק ויסקי, יליד ניו יורק וקצין לשעבר במשטרת ניו יורק שעלה לארץ לאחרונה כדי לממש את חלומו להקים את מזקקת הוויסקי מהראשונות בישראל. זה כ 25 שנים שניל עוסק בתחום וצובר ניסיון מתוך תשוקה גדולה, וכמומחה לוויסקי איכותי, יש לו אוסף נדיר של וויסקי מכל העולם. ניסיונו של ניל העניק לו חושים מפותחים לטעימה ולבחינה של משקאות חריפים מכל הסגנונות והסוגים יחד עם הבנת כל הניואנסים והרבדים הייחודיים שלהם. מתוך אותה תשוקה, ניל מקפיד להתעדכן בכל הנוגע לדקויות ומגמות של שוק המשקאות החריפים העולמי, עם חוש מפותח במיוחד לוויסקי. נוסף על היותו אספן וויסקי, מומחה וחבר באגודות וויסקי רבות, הוא גם מזקק מוכשר, אשר רכש ידע ממקור ראשון מיצרנים חשובים מהעולם, הכולל שיטות זיקוק וייצור ייחודיות. ניל מחובר היטב לתחום המשקאות האלכוהוליים בארצות הברית ומשתתף בתערוכות וויסקי רבות בעולם. במסעותיו הרבים יצר קשרים חבריים עם רבים מהיצרנים החשובים בעולם, והוא משכלל ללא הרף את אומנותו ואת תשוקתו לזיקוק וויסקי איכותי ושאר משקאות חריפים.

שבט מייצרת מגוון רחב של סוגי בירות ומשקאות בוטיק משובחים כאשר כל סוג בירה מקבל את הבמה הראויה כחבר השבט. כל בירה והאופי המיוחד שלה.

  • ICE MANN – בירת הדגל הראשונה של שבט היא לאגר Helles גרמנית בשם אייסמן. בעלת גוף וטעם חד ומאוזן. בסוג זה של בירת לאגר נעשה שימוש בכשות "אצילי". 5.2% אלכוהול.
  • WEE LADDIE – בירה בסגנון אייל סקוטי בעלת גוף מלא ומעודן של לתת קלוי שמתאזן כתוצאה משימוש בכשות אנגלי. 5.5% אלכוהול.

להשיג בברים, במסעדות ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

Supersmart בכל סניפי אושר עד

ארבע שנים לאחר שהוקמה, חברת סופרסמארט מסמנת עוד יעד במטרה ועד סוף השנה תפעל בכל סניפי רשת "אושר עד" בישראל. היום כבר ניתן לעשות שימוש באפליקציה של סופרסמארט ב-10 סניפים של אושר עד בארץ. רשת מטרו העולמית חתמה על הסכם עם סופרסמארט להתקנת המערכת במספר מדינות באירופה ובאסיה, כאשר הפתרון פועל בחנויות בצ'כיה, סלובקיה ובימים אלו מתקיימות התקנות במדינות נוספות. בנוסף משיקה סופרסמארט פעילות חדשה עם רשתות נוספות בגרמניה, איטליה, ברזיל, ארה"ב ועוד.

האפליקציה הייחודית של סופרסמארט מקצרת את זמן העמידה בקופת התשלום לפחות מחצי דקה, כך שבכל מכשיר חכם שלה העומד בקו הקופות יכולים לעבור מעל ל-120 קונים בשעה. לקראת החג, שוברת האפליקציה שיאים חדשים, כשבשעות הערב למעלה מ -150 קונים עושים בה שימוש בו זמנית בכל חנות. כמו כן, המערכת הורחבה והותאמה לתמוך בקניה הכוללת שתיים ואף שלוש עגלות לאדם – כפי שמשפחות גדולות קונות לחג. בחנות בפתח תקווה הורחב השימוש לחמש עמדות של סופרסמארט כדי לספק את בחירת הקונים לעבור בהן.

לפי נתונים שמסרה סופרסמארט, כ-30% מהמכירות בסניפים בהם מותקנת התוכנה עוברות דרך האפליקציה. כאשר בלמעלה מ- 60% מהעסקאות מוצאת המערכת טעות בבדיקת החשבון. כלומר, טעות בין המוצרים שנסרקו למוצרים שזוהו בעגלה. המערכת חוסכת לרשתות אלפי שקלים בחודש לכל חנות על ידי זיהוי מוצרים בעגלה שלא נסרקו, ועוזרת כמובן גם לצרכן, לא רק בחסכון משמעותי בזמן, אלא מכיוון שהיא יכולה לזהות מוצרים שנסרקו על ידיו פעמיים בטעות או הושארו על המדף.

סופרסמארט היא מערכת שמשלבת בין אפליקציה ומתקן המשמש כסורק חכם המאפשר לחסוך את התורים לקופות בסופר. תהליך הקניה בסופר הופך לפשוט יותר. בזמן הקניה הצרכן סורק את המוצרים בעזרת אפליקציה בנייד ובסופה במקום ללכת לקופה הרגילה ולעמוד בתור, מכניס את הסל או העגלה למתקן סורק חכם שם הטכנולוגיה של סופרסמארט סורקת את תוכן העגלה ב-3 שניות, כדי לערוך עבורו חשבון וגם כדי לבחון שאכן כל המוצרים בעגלה נסרקו. התשלום מתבצע באפליקציה או בעמדה צמודה לסורק. ניתן להשתמש באפליקציה גם בעזרת סורק מיוחד שנמצא בסניפים במקום טלפון.

המערכת מבוססת על טכנולוגית AI  על בסיס מצלמות, חיישני משקל ואלגוריתמים שמבצעים בדיקת התאמה מתוחכמת בין הרשימה שהלקוח הרכיב לתוכן העגלה בפועל. במצב של חוסר התאמה, תדע המערכת להמליץ איזה מהמוצרים הלקוח שכח לסרוק או לחילופין – אילו סרק פעמיים בטעות.

יעקב אוריה עם יינות חדשים

מפגש כתבי יין עם יעקב אוריה (צילום דויד סילברמן)

מפגש עם יעקב אוריה, אחד מאומני מלאכת עשיית היין הלבן המוערכים ביותר בארצנו, ובצדק, הוא תמיד אור והארה ועם הרבה כיף של חושים. אוריה מכין את היינות הנושאים את שמו ביקב לִּבְנֶה שנמצא במושב שדה משה ע"י קריית גת. רוב הענבים ליינות יעקב אוריה, מגיעים מכרמים באזור שפלת יהודה בכלל ובסביבת היקב בפרט. ראוי לציין שמלאכת עשיית היינות תחת המותג יעקב אוריה עליהם שוקד ומייצר אוריה, הם בנוסף לעיסוקו כיינן של יקב פסגות.

באירוע לכתבי יין שקיים השבוע יעקב אוריה בכיתת ביה"ס ליין IWSI במתחם WeWork בדרום ת"א, פרש בפנינו אוריה, את הקולקציה הרחבה והמגוונת של יינות לבנים ומעט כתומים, מבציר 2018 שרובם ככולם כבר נמכרו לחנויות מתמחות ולקוחות נאמנים.

זני הענבים שבהם עושה יעקב אוריה שימוש הם במנעד רחב: שנין בלאן, סמיון, ושרדונה (מרמת הגולן), וגוורצטרמינר (רמת הגולן), ויונייה (גליל תחתון) ועוד. היינות נמכרים במחיר 110-140 שקלים וחלקם, כמו הצייד השקט 2018, ימשיכו להתבגר ויגיעה לשיאו עוד שנים רבות (10 שנים לדברי אוריה).

Ripplesä בשת"פ אסטרטגי עם ענקית המשקאות היפנית Suntory Beer

חברת הסטארטאפ הישראלית ריפלז (Ripples™), המפתחת פלטפורמה שיווקית חדשה, המאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות מוקצפים, מודיעה היום על עסקת מכירה עם ענקית הבירה היפנית סנטורי (Suntory Beer), יצרנית הבירות השלישית בגודלה ביפן. במסגרת העסקה רכשה סנטורי כ- 700 מדפסות משקאות חכמות ייחודיות מתוצרת ריפלז, ה – Ripple Maker PM, אותם תתקין במסעדות וברים מרכזיים ברחבי יפן, כולל בר הדגל של החברה God Foam Bar, הממוקם בטוקיו, ובמפעלי הייצור של המותג ברחבי יפן. מדפסות ה-Ripple Maker PM ישמשו את החברה לחיזוק הקשר והמעורבות עם לקוחותיהם, לעידוד הצריכה ובסופו של דבר להגדלת המכירות של מותג הבירה המוביל של החברה The Premium Malt’s.

ענקית המשקאות היפנית סנטורי שמה דגש רב על איכותם של הברים והמסעדות שמפעילה ברחבי יפן וכמו כן דואגת לאיכות קצף הבירה כסמן איכות לבירה עצמה. שיתוף הפעולה עם ריפלז הישראלית, יאפשר לה להציע ללקוחותיה חוויה ייחודית, מרתקת ומפתיעה, ולשלב מסרים שיווקיים, אמוג'ים ותמונות, מתוך הספרייה העשירה של ריפלז והדפסתם על בירת הפרימיום מתוצרתה, ה- Premium Malt.

חברת הסטארטאפ ריפלז, מפתחת פלטפורמת שיווקית חדשה, המאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות עתירי קצף, על מנת ליצור חוויית לקוח מפתיעה ולסייע למותגים לחזק את מעורבות הלקוחות במוצריהם, הגדלת מכירות וייצור תכנים לרשתות חברתיות. מדפסת המשקאות החכמה של ריפלז, ה- Ripple Maker PM מדפיסה באמצעות סילון "דיו" המופק מתמציות טבעיות על גבי משקאות עתירי קצף, ביניהם בירה, קפה וקוקטיילים.

ענקית המשקאות היפנית סנטורי, מצטרפת לאלפי לקוחות בארץ ובעולם שאימצו את הטכנולוגיה של ריפלז, ביניהם – רשתות בתי מלון Ritz-Carlton, Marriot, Four Seasons, ישרוטל ואחרות; חברות ועסקים כגון גוגל, אינטל, מיקרוסופט, מותגי מזון וקולינריה וביניהם – מבשלת גינס, בלאק סטאר בורגר, קפה לוואצה ואחרות.

לדברי יוסי משולם, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת ריפלז: "בירת Premium Malt, לא רק טעימה במיוחד אלא מתהדרת בקצף איכותי אשר החברה פיתחה לדרגת שלמות, ויחד עם ריפלז מציעה לברים ומסעדות דרך מפתיעה להתחבר אל הצרכנים באמצעות הבירה האהובה עליהם. ביפן מותקנות 700 יחידות של Ripple Maker PM המאפשרות ללקוחות סנטורי להנות מ-Bev-Top Media  , לרגש את הלקוחות עם כל כוס של סנטורי הנמזגת עבורם ולמכור יותר כוסות של הבירה האהובה".

סנטורי תתחיל להפיץ את מכונות ה Ripple Maker PM ללקוחות נבחרים ביפן במהלך אפריל וצפויה להרחיב את המהלך לשווקים נוספים בהמשך 2019. למידע נוסף על ריפלס באתר החברה .

אופנה ועוד

הוניגמן קידס עם מבצע עצמאות

הוניגמן קידס (צילום דימיטרי קמינסקי)

במבצע לכבוד יום העצמאות ה- 71, 30% הנחה על קולקציית קיץ 2019 לא כולל ספישל פרייס, ו- קולקציית  DBD.  תוקף המבצע 5/5/2019 עד 10/5/2019 . אין כפל מבצעים. לחברי מועדון.

CORNING עם תוכנית CSI – קורנינג סקאוטינג ישראל

תאגיד  CORNINGהעולמי משיק את תכנית CORNING Scouting Israel אשר מאתרת השקעות, חדשנות, רכישות ושיתופי פעולה של סטארט-אפים בישראל. בראש ה-CSI יעמדו ניסים אטיאס, מנכ"לCorning  ישראל אשר מונה לתפקיד, בשיתוף מישל פראסאס, דירקטור פיתוח עסקי ואיתור פרויקטים לצמיחה, אירופה אשר ינהל את הקשר מול הלקוחות הבינלאומיים של CORNING והתאגיד עצמו.

התחומים בהם תתמקד תכנית ה-CSI הם הטלקום, סלולר, קישוריות של הדור ה-5, Wireless, בינה מלאכותית, טכנולוגיות תלת ממד, מדעי החיים והאוטו-טק (הטענה מהירה, רכבים אוטונומיים), מחשוב קוונטי, מציאות רבודה (AR) ובנוסף תחפש חברות סטארט-אפ וטכנולוגיה בתחום האופטיקה  וזכוכית משוריינת. מעבר ליכולת ההשקעה בחברות,  CORNINGתאמץ טכנולוגיות ותוכל לשלב חברות סטארט-אפ ישראליות בקרב לקוחותיה הרבים בעולם כבטא-סייט ובהן חברות הטלקום והרכב מהגדולות בעולם כגון: דיימלר בנץ, Apple ו-AT&T.

ניסים אטיאס מנכ"לCORNING  ישראל ומנהל טכנולוגיות גלובליות בתחום הקישוריות האופטית מציין כי: "התאגיד העולמי רואה באקו-סיסטם הטכנולוגי המתקדם של ישראל כהזדמנות לפיתוח ואימוץ חדשנות בחברה. CORNING תשקיע בשנים הקרובות בתחומים רבים אשר בעשור הקרוב צפויים לצמוח בקצבים גבוהים בעיקר בתחומי הדור ה- 5, הסלולר, המציאות הרבודה והאוטו-טק".

CORNING הינה אחת החברות המובילות בעולם בתחום מדעי החומרים, עם יותר מ -165 שנות ניסיון בהמצאות טכנולוגיות ששינו את חיינו. מומחיות החברה באה לידי ביטוי בתחומים שונים עם יכולות יצור והנדסה נרחבות, בפיתוח מוצרים, אשר משפרים את חייהם של אנשים. ההצלחה של Corning  נובעת מהשקעה מתמשכת במרכזי מחקר ופיתוח (R&D), שילוב ייחודי של חדשנות, ומערכות יחסים מבוססות אמון עם חברות ולקוחות מובילים בעולם.

CORNINGפועלת בין השאר בתקשורת אופטית, מוצרי אלקטרוניקה ניידים, טכנולוגיות תצוגה, אוטו-טק ומדעי החיים. המוצרים המובילים שלCorning  כוללים זכוכית עמידות בפני נזק למכשירים ניידים; זכוכית מדויקת עבור תצוגה מתקדמת; סיבים אופטיים, טכנולוגיות אלחוטיות ופתרונות קישוריות לרשתות תקשורת חדישות.

בישראל – CORNING  פועלת באמצעות מרכז R&D מתקדם האמון על פיתוח טכנולוגיות חדשניות למתן פתרונות  לכיסוי אלחוטי, קישוריות סלולארית G4 ו-G5 המיושמות באצטדיונים, מרחבים הומי אדם, בתי חולים מבנים ציבוריים ועוד.

קיוי קידס KIWI עם מבצע עצמאות

קיווי קידס (צילום דניאל אליסטר)

במבצע לכבוד יום העצמאות – 40% הנחה על קולקציית הקיץ, לא כולל בייסיק, פרומו ומוצרי קופה. אין כפל מבצעים. לחברי מועדון. תוקף המבצע 5/5/2019 עד 10/5/2019.

מבצעים

Bugaboo עם מהדורה מיוחדת ומוגבלת Bugaboo Track Collection

Bugaboo משיק קולקציה במהדורה מיוחדת ומוגבלת, הטיול עם התינוק לא נראה מעולם טוב יותר. לקולקציה צבעים ספורטיביים, גימורים מינימליסטיים, מראה קז'ואל וגגון עם חלון שמאפשר הצצה על התינוק בזמן שאתם מטיילים בהנאה. המהדורה המוגבלת עוצבה מבד פטרול ייחודי ומרהיב העשוי מחומרים ממוחזרים, ריפוד פנימי רך אפור מבד ג'רזי בהיר. כמו תמיד, Bugaboo מעניקים להורים חדשנות שעד היום לא הייתה קיימת ושומרים על המוניטין של חברה שמניעה את התחום ומתאימה את העגלות לצרכי ההורים.

המהדורה החדשה Bugaboo Track Collection זמינה בדגמי Bugaboo Fox, Bugaboo Bee5 ו- Bugaboo Donkey2 אוסף של צבעים לעגלה על זמנית. החל מ 5,200 שקלים.

משווק בלעדית ע"י IBB GROUP יבואנית בוגבו, בי סייף, בייביזן ובייבי ביורן. ניתן להשיג באולם התצוגה משכית 14 הרצליה  03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

BeSafe עם To be safe or not to be safe

BeSafe מתמחה בפיתוח וייצור מושבי בטיחות מתקדמים וחדשניים, מתמקדת ומשקיעה משאבי עתק במחקר ופיתוח בתחום זה בלבד, מתוך בחירה להתמקצע ולהוביל את התחום. BeSafe מובילה חזון, שאף ילד לא ייפגע באופן חמור בתאונת דרכים. ומקדמת באופן עקבי את האג'נדה של ישיבה הפוך לכיוון הנסיעה, שהוכחה כבטוחה פי5! מטרתה לעזור להורים ברחבי העולם לשמור על בטיחות הילדים שלהם. כחברה שמובילה את תחום מושבי הבטיחות בעולם, פיתחה BeSafe את קונספט המודולאר, הכולל שלושה מוצרים: בסיס איזופיקס Modular base המחבר בין מושב הבטיחות לשלדת הרכב באופן הפשוט ביותר תוך שניות, וכולל חיוויים להתקנה נכונה והתראה במידה וההתקנה אינה נכונה, סלקל iZi Go Modular, המוצר הבטיחותי ביותר לתינוקות בני יומם, שמספק את התמיכה והמנח הטובים ביותר והבטוחים ביותר לקטנטנים וכסא בטיחות iZi Modular לשימוש מגיל חצי שנה, המאפשר ישיבה הפוך לכיוון הנסיעה או עם כיוון הנסיעה, מספר מצבי ישיבה/ שכיבה, כיוון גובה והגנות ראש וצד מוגברות. החדשנות פורצת הדרך בקונספט המודולאר של BeSafe מספקת סלקל וכסא בטיחות אשר מתחברים לאותו בסיס איזופיקס. כל מוצרי קונספט המודולאר עומדים בתקן האירופאי החדש והמחמיר ביותר בעולם i-Size שכולל בדיקות מחמירות, וביניהן לראשונה מבחני ריסוק לפגיעות צד. הסלקל וכסא הבטיחות מודולאר כוללים שניהם הגנת צד חדשנית, ייחודית ומתקדמת, שמגינה מפגיעות צד עד 20% יותר.

ברכישת קונספט המודולאר תקבלו במתנה מתאמים לסלקל לעגלות הטובות בעולם בוגבו/ בייביזן כך שתהיה לכם חבילת הנסיעות המושלמת. קונספט המודולאר: בסיס איזופיקס Modular base, סלקל iZi Go Modular, כסא בטיחות iZi Modular, מתאמים לסלקל לעגלת בוגבו/ בייביזן. מחיר החל מ- 2,600 שקלים. להשיג באולם התצוגה של IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בי סייף, בייביזן ובייבי ביורן, משכית 14 הרצליה  03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

מרכז  שלוה ירושלים עם מכירת תוצרי קרמיקה של בוגרי סדנת התעסוקה

ב'שלוה' – המרכז הלאומי לטיפול באנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה, מתקיימות פעילויות רבות ומגוון תכניות לטיפול ושילוב ילדים עם מוגבלויות בשלל תחומי החיים. כחלק מהתפיסה ההוליסטית לשלב את הילדים בשלל תחומי החיים, החליטו ב'שלוה' גם לדאוג לבוגרים מעל גיל 18 והקימו מרכז התעסוקה, אשר מכשיר בוגרים מעל גיל 18 לניהול אורח חיים עצמאי.
מרכז התעסוקה של המרכז הלאומי 'שלוה' מספק עבודה לבני +18 עם מוגבלויות, חלקם הגדול בוגרים של תכניות הילדים ב'שלוה', ומהווה עבורם שגרה ברוכה של יציאה לעבודה לצד מגורים מחוץ לבית וקיום חיים עצמאיים.

כחלק ממרכז התעסוקה שנפתח לפני כחצי שנה, גם סדנת הקרמיקה נפתחה ובה מעל ל-30 בוגרים, אשר עובדים מידי יום ומייצרים יצירות אמנות לצד כלים פרקטיים לשימוש היום-יום, ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר שנמצאת כיום בשוק. כעת, לאחר כחצי שנה של עבודה אינטנסיבית, מוצעים תוצרי סדנת הקרמיקה למכירה לקהל הרחב, בחנות במרכז 'שלוה' בירושלים. כך, כל מי שחפץ בכך, יוכל לרכוש את התוצרים לעצמו או כמתנה ערכית ובעלת משמעות, כבר לחג פסח הקרוב.

גולן טלקום עם החבילה האטרקטיבית והמבוקשת – G100 ב-29 שקלים לחודש

גולן טלקום לוגו

גולן טלקום במבצע לרגל חגיגות ה-71 לעצמאות ישראל עד ל-13.5.19. גולן טלקום משיבה לסל חבילותיה את חבילת הסלולר המבוקשת שלה הכוללת שיחות והודעות ללא הגבלה ונפח גלישה של G100 ב-29 שקלים לחודש בלבד וללא הגבלת זמן.

חברת גולן טלקום הינה חברת התקשורת הסלולרית הרביעית בישראל, שהוקמה בשנת 2010 כחלוצת חברות ה-Low Cost הסלולרי בישראל. לחברה כ-900 אלף מינויים במגזר הפרטי בישראל.

עגלת +YOYO של BABYZEN עם מגוון אקססוריס חדשים לחוויית טיולים מושלמת

עגלת התינוק יויו+ עטורת הפרסים, של חברת בייביזן הצרפתית. העגלה הקומפקטית, קלת המשקל עם הקיפול הקליל. זו ששינתה את הדרך בה הורים מטיילים עם ילדיהם ומורשית עלייה למטוס! לפי חוקי יאט"א. העגלה עם השיק הצרפתי שמעניק פתרון מגיל לידה, ממשיכה לכבוש את ישראל כל פעם מחדש, עגלה אחת – 3 מצבים. פתרון קל ומושלם שמאפשר לטייל עם הקטנטנים ב- 3 מצבים: סל קל, עריסה רכה וטיולון. כעת משיקה BABYZEN אקססוריס חדשים ל YOYO, שמתווספים למגוון אקססוריס שמשדרגים את הטיולים עבור ההורים ועבור הקטנטנים.

מנח רגליים – פשוט: מתחבר לעגלת היויו בקליק. חכם: היויו מתקפלת ונפתחת כשמנח הרגליים מחובר. קומפקטי: גודל העגלה אינו משתנה כאשר העגלה מקופלת או פתוחה, גם עם מנח הרגליים, העגלה מורשית עלייה למטוס. נוחות מעל הכל: מנח הרגליים מתכוונן לכמה מצבים, ומאפשר לתינוק שלכם לשבת ולנמנם ביויו שלו, בנוחות וברכות. פרקטי: בעל כיסוי בד נעים, שניתן להסרה בקלות מבלי לפרק את מנח הרגליים מהעגלה וכביס במכונת כביסה.

שמשיות – קולקציה חדשה של שמשיות בכל מגוון צבעי היויו המרהיבים, תספק ליויו שלכם הגנת 50 +UPF מוגברת מפני השמש, צל רחב, ויופי ססגוני ומיוחד.

מנח הרגליים והשמשיות החדשות, מתווספים למגוון האקססוריס הקיציים והחכמים של בייביזן- בורד טרמפיסט, מתקן לכוס, רשת נגד יתושים, והתיק המתגלגל, שמספק לעגלה הקלילה ביותר, את האחסון הגדול ביותר!

ניתן להשיג באולם התצוגה של IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בי סייף, בייביזן ובייבי ביורן, משכית 14 הרצליה 03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

רכב ותחבורה

ULTRA 4 – רכב מרוץ ראשון וייחודי שנבנה בארץ בסגמנט רכבי מרוץ השטח

ULTRA4 רכב השטח הישראלי (צילום דני בר)

רכבי  ULTRA 4 בעלי יכולת וביצועים במרוצי באחה ואקסטרים, המגיעים למהירויות גבוהות מאוד וטכניקות של עבירות. בישראל, זהו הרכב הראשון שיוצר ונבנה בסגמנט רכבי השטח, התכנון, הייצור והבניה נעשו במוסך גבע שלמרגלות הגלבוע, על ידי צוות המוסך.

הרכב תוכנן ונבנה במהלך השנתיים האחרונות, תוך הקפדה על סטנדרט גבוה ביותר, עם מכלולים מהטובים בעולם המיועדים לרכב זה. הצוות שנקרא GEVE RACING TEAM, מוכר בתחום הספורט המוטורי בארץ ובעולם, הצוות התחרה בישראל במרוצי העבירות ובעולם במרוצי האקסטרים הנקראים Croatia Trophy .

לצוות GEVE RACING TEAM, ההשתתפות ובניית רכבים למרוצים אינו דבר חדש ועם השנים שמו לעצמם מטרה לייצר ולבנות רכב שטח חדש ומיוחד בהתאמה ולהתחרות עמו במרוצים בחו"ל. הצוות מתכנן לצאת למספר תחרויות בחו"ל ולהשתתף במרוצי ראלי בישראל לכשיתקיימו. כרגע הצוות מחפש ספונסרים / משקעים אשר ייקחו חלק בהגשמת ההשתתפות במרוצים המתוכננים.

מפרט טכני של הרכב:

  • שילדת צינורות תכנון TRENT FABRICATION
  • יצור ובניה: מוסך קיבוץ גבע
  • מנוע: שברולט LS3  מפיק 520 כ"ס
  • מערכת ניהול CHEVROLET PERFORMANCE
  • גיר: CALLAHAN TRANSMISSION גיר מרוצים תומך 1500 כ"ס
  • טרנספר:ATLAS2 RACING.
  • סרנים: בסיס פורד מופחתים ונעולים ARB
  • מתלים:COILOVER FOX  ו bypass FOX.

נותר רק לחכות לתחרויות ולאחל בהצלחה.

קשישה שנפלה באוטובוס של חברת 'קווים' בתל אביב עם פיצוי של 440 אלף שקלים

קשישה כבת 90 שעלתה על אוטובוס של חברת 'קווים' בתל אביב, לא הספיקה להתיישב במקומה, כשנהג האוטובוס החל להאיץ את נסיעתו. כתוצאה מכך איבדה הקשישה את שיווי משקלה, הוטחה ונחבטה במושבים וברצפת האוטובוס, וסבלה משברים וחבלות בכל חלקי גופה. אמבולנס שהוזעק למקום הבהיל את הקשישה לביה"ח איכילוב, אך מצבה התדרדר – והיא הפכה לסיעודית. משפחתה פנתה לעוה"ד אדיר שויגמן ממשרד עורכי הדין אונגר-שויגמן – אשר הגיש תביעה כנגד חברת "איילון" שביטחה את האוטובוס בביטוח חובה.

בתביעה נטען כי טרם התאונה תפקדה התובעת ללא הגבלות מיוחדות, ניהלה את משק ביתה וקיימה אורח חיים פעיל ועצמאי. "מאז התאונה היא מוגבלת בביצוע פעולות בסיסיות, נזקקת לעזרת הזולת ותמשיך להיזקק לה גם בעתיד".

בימים אלה נחתמה פשרה בין הצדדים, בסך כולל של 440 אלף שקלים. לדברי עוה"ד שויגמן, פציעה שנגרמה במהלך נסיעה באוטובוס, או כתוצאה מעלייה או ירידה ממנו – נחשבת כתאונת דרכים לכל דבר ועשויה לזכות בפיצוי על פי החוק לפיצוי נפגעי תאונות דרכים (הפלת"ד), ללא כל קשר לעובדה אם האוטובוס עצמו היה מעורב בתאונה או לא.

"רבים בציבור אינם יודעים זאת ולמעשה מוותרים על פיצויים שיכולים להגיע לעיתים למאות אלפי שקלים" אומר עו"ד שויגמן. ממשרד עורכי הדין אונגר-שויגמן שעוסק בתביעות נזיקין, לרבות תאונות דרכים וייצוג במוסד לביטוח לאומי.

צוות MAN זוכה עם TGE 4×4 בתחרותAïcha des Geselles  במרוקו

TGE Ralley Aicha De Gazelle (צילום יח"צ חו"ל)

תחרות זו נערכת בפעם ה29 באזור המדברי של מרוקו וזאת הפעם ראשונה שנציגי MAN  השתתפו התחרות. הצוות הצרפתי, סטפני ומרינה שנהגו ברכב זכו במקום השני בקטגוריית קרוסובר / SUV.

דגם TGE 4X4 של MAN שונה במיוחד עבור התחרות המאתגרת, על ידי מרכז MAN להמרות טכניות ב- Bourg en Bresse. הצמד עם הרכב הוכיחו שליטה מושלמת בכל תנאי השטח. על אף היותו בעל מארז נמוך למדי, אף שהרכב הועלה במהלך עבודת ההכנה בשילוב הזריזות של המנוע, אפשרו לו לצאת בקלות משסעי החול הרבים שנקלעו בדרכו. מרכיביו החיוניים של הרכב היו מוגנים היטב, נגרם נזק קל לכלי הרכב,

טכנולוגיות אוטוטק של HARMAN שפותחו בישראל בשת"פ עם Great Wall Motors

יצרנית הרכב הסינית Great Wall Motors הודיעה בתערוכת הרכב בשנגחאי, על המשך השותפות העסקית עם HARMAN, חברת הבת של סמסונג, המתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם: פתרונות של HARMAN (שחלקן פותחו בישראל), דוגמת פלטפורמת תא הנהג הדיגיטלי המשדרגת את עולם מערכות האינפוטיינמנט של היום ופתרונות להגנת סייבר, ישולבו במכוניות של החברה. בשנה שעברה הודיעה החברה הסינית כי בחרה בטכנולוגיית ה- OTA (Over-the-air programming) של HARMAN שמפותחת בישראל, לעדכון אלחוטי של כל המכוניות המקושרות של החברה.

בין החידושים מהם יהנו הנהגים והנוסעים במכוניות של Great Wall: אפשרות לקבלת תכנים המותאמים אישית לשוהים ברכב, סייען להפעלה קולית, איתור סטייה ממסלול, ניטור 360 מעלות ופתרונות בטיחות חדשים. במקביל, מומחי הגנת הסייבר של הרמן יעבדו עם מהנדסי Great Wall Motors על מנת לפתח את ארכיטקטורת הרכב הבאה של היצרנית, במטרה להגן על מערכות הרכב השונות והנוסעים מפני איומי סייבר נוכחיים ועתידיים – כמו על סנסורים ומערכות תומכות-נהיגה אחרות (ADAS).

״לצרכנים כיום יש ציפיות רבות מהמערכות המקושרות במכוניתיהם והיצרנים חייבים לספק להם חוויית שהייה דינמית, ממוקדת ואישית יותר״, אמר אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל. ״שיתוף הפעולה יביא לפיתוח משותף של מערכת אינפוטיינמנט ייעודית ל-Great Wall, שתשלים את פרוייקט תא הנהג הדיגיטלי שלנו לטובת אספקה של חוויית נהיגה מסוג חדש״.

HARMAN מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30000 עובדים.  בישראל רכשה HARMAN  בעבר ושילבה בפעילותה את iOnRoad , מתחום ההתרעות בדרך , Red Bend שמאפשרת לחבר את המכוניות של היום לענן וחברת הסייבר לרכב, TowerSec. את HARMAN ישראל מנהל אורן בצלאלי.

במרץ 2017, הפכה HARMAN לחברת בת בבעלות מלאה של חברת  Samsung Electronics. למידע נוסף: harman.com

טלקאר עם ReCall לבעלי רכב מתוצר קיה קרניבל לשנים: 07/2017–08/2014

קיה קרניבל 2015 (צילום יח"צ חו"ל)

הודעת תיקון חוזר נשלחה ללקוחות בעלי רכב מתוצר קיה דגם קרניבל. יצרנית הרכב חברת KIA הודיעה למפיציה כי במקרים מסוימים יתכן ונורית חיווי כרית האוויר עשויה לדלוק בלוח המחוונים, נדרש לבדוק את תפס חיישן המשקל במושב הנוסע הקדמי ובמידת הצורך להחליף את כרית המושב. מס' כלי הרכב המושפעים בישראל הינו 1396.

לבעל הרכב המושפע תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן שיחת חינם בטלפון מספר 1-800-377-775 או לבדוק באתר האינטרנט https://kia-israel.co.il/recall.

את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה. רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה www.kia-israel.co.il תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום. מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך. משך התיקון:  כשעה. על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את ה"קריאה חוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב ולא תתאפשר העברת בעלות.

חדש בגוש דן – תחבורה ציבורית לפי קריאה ובזמן אמת

בשורה טובה לנוסעי התחבורה הציבורית בגוש דן. מעכשיו ניתן יהיה להזמין שירות תחבורה ציבורית מיוחד במטרופולין תל אביב, באמצעות אפליקציה. זאת, במסגרת ניסוי (פיילוט) הנערך על ידי משרד התחבורה, בשיתוף משרד האוצר, חברת דן וחברת via, המתמחה בניהול תחבורה חכמה ברחבי העולם. במסגרת הניסוי שיימשך כשנה, יופעל מערך של מיניבוסים משודרגים, לפי קריאה של הנוסעים (on demand), באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד של הנוסע. בשלב הראשון, יופעלו 40 מיניבוסים, ועד לחודש יוני צפויים לפעול כ-100 מיניבוסים.

השירות החדשני המבוסס על ביקוש בזמן אמת, יפעל בשלב הראשון ברוב אזורי הביקוש המרכזיים של תל אביב, גבעתיים ורמת גן. שירות המיניבוסים החדש, שיקרא "bubble", ישמש כשירות משלים לתחבורה הציבורית ויהווה חלופה נוספת ואיכותית לשימוש ברכב הפרטי.

נסיעות ההרצה של השירות החדש, יאפשרו לנוסעים להזמין באמצעות האפליקציה בטלפון הנייד נסיעה במיניבוס ליעדים מרכזיים בלב גוש דן כמו בתי חולים, מוסדות לימוד, תחנות רכבת, אזורי תעסוקה ועוד. הנוסע יופנה לתחנת אוטובוס הקרובה למקום הימצאו ומסלול הקו והעצירות יקבעו על פי ההזמנות של הנוסעים, תוך חישוב המסלול הקצר ביותר המחבר בין הנוסעים שהזמינו את ההסעה, אל היעדים.

המסלול יקבע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של חברת via, המאפשרת תכנון דינאמי של מסלול קצר ומהיר. האפליקציה תאפשר לכל המשתמשים לעקוב אחר זמן האיסוף, מסלול הנסיעה וזמני ההגעה המשוערים אל היעד. בנוסף, יותקן מסך מידע בו יוצג מועד ההגעה של הנוסעים ליעדם. השירות יינתן בתדירויות גבוהות ואמינות ובהתאם למיקום והיקף צרכי המשתמשים בכל רגע נתון, כך שיאפשרו למשתמשים לוותר את השימוש ברכב הפרטי.

השירות יהיה זמין בימים ראשון עד חמישי בין השעות 6:00 בבוקר ועד ל-22:00 בלילה.  תעריף הנסיעה בקווים אלה ינוע בין 12 שקלים לנסיעה בשעות השפל, ו-15 שקלים לנסיעה בשעות השיא, בין השעות 06:30 ל-09:30 בבוקר ובין 15:00 ל-18:30 אחר הצהרים. אזרחים ותיקים יהיו זכאים להנחה של 50% ממחיר הנסיעה.

האפליקציה תאפשר לכל נוסע בעל מוגבלות פיזית הזקוק לרכב מונגש, להזמין רכב המותאם לצרכיו. בהתאם להוראות משרד התחבורה, בעלי חיים לא יורשו לעלות לנסיעה (מלבד כלבי נחייה) והורים שיסעו עם ילדיהם יחויבו לחגור אותם על פי חוק עם אמצעי הבטיחות המתאים עבורם.

מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר-אייל ציינה כי המשרד מחויב לספק לציבור הרחב אמצעי התניידות מגוונים, איכותיים ויעילים, כחלופה לרכב הפרטי. "אנו בטוחים כי השירות החדש יביא לגידול בשימוש בתחבורה הציבורית ויתן מענה מצוין גם לבעלי המוגבלויות, הזקוקים לעיתים לקווים ישירים יותר ולשירות מותאם יותר", הוסיפה טרנר-אייל.

יו"ר חברת דן שמואל רפאלי, ומנכ"ל החברה, עופר זילביגר ציינו כי דן ממשיכה להוביל את החדשנות בתחום התחבורה הציבורית. "שירות Bubble יציע חוויית נסיעה ושירות שטרם נראתה בתחבורה הציבורית בישראל ובמחירים נוחים. אנו מקווים כי שירות נסיעות הגמיש והיעיל, יגרום לאנשים לוותר על הרכב הפרטי בדרכם לעבודה וליעדים אחרים. במהלך שנת הניסוי, אנו נבחן את השירות על כל היבטיו על-מנת להפוך אותו לאופטימלי ומזמינים את הציבור להעביר אלינו משוב".

מנהל הפעילות העסקית של Via בישראל, גיא שר: "אנו מקווים שכמו בעשרות ערים אחרות ברחבי העולם, גם בישראל הטכנולוגיה שלנו תסייע ביצירת תחבורה ציבורית גמישה ומותאמת. מטרתנו להוביל, בטווח הארוך, להפחתה משמעותית בשימוש ברכב הפרטי על ידי יצירת אלטרנטיבה יעילה ונוחה. אנו שמחים שחברת דן בחרה בנו ומתרגשים לפעול לראשונה בישראל".

כתיבת תגובה