הדרך הקלה לויזה בטיול לארה"ב

מתכננים טיול לארה"ב? ||| מה עם ויזה? ||| הכל על ויזה לארה"ב ושירות שיעזר לצלוח המשוכה בקלות ובבטחה ||| פרטים והסברים בהמשך <<<

קו הרקיע של ניו-יורק (צילום דור בר)

כמה זמן אפשר לשהות בארה"ב עם ויזת תייר?

ישראלים רבים טסים מדי שנה לארצות הברית למטרות שונות, בעיקר כדי לטייל בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. כדי לטייל ברחבי המדינה העצומה בגודלה או כדי לבקר במדינה למטרת עסקים, יש להוציא ויזה מסוג 2B/1B לארה"ב, זו ויזה שלא למטרות הגירה. יש עוד מגוון סוגי ויזות לארצות הברית, כאשר ממלאים טופס בקשה לוויזה הנקרא 160DS- יש לציין בדיוק את סוג הוויזה הנכון כדי להימנע מעיכובים מיותרים או מדחיית הבקשה.

האם ויזת תייר מבטיחה כניסה לארה"ב?

חשוב לציין כי ויזת תייר אינה מבטיחה את כניסתכם לארה"ב, למעשה הוויזה שתקבלו בשגרירות ארה"ב בישראל מאפשרת לכם מבחינת החוק האמריקאי רק להגיע לנקודת ביקורת גבולות בתחומי ארצות הברית, לתקופה המוגדרת בוויזה שקיבלתם בשגרירות. בנקודת ביקורת גבולות עליכם לבקש אישור כניסה לארה"ב, קצין הגירה ממחלקת ביטחון פנים של ארה"ב בוחן את בקשתכם והוא זה שיחליט האם לאשר לכם כניסה למדינה, ובמידה וכן לכמה זמן.

לכן, כדאי לדעת מראש כי תקופת השהייה הממוצעת לבעלי ויזת תייר לארה"ב היא 3-6 חודשים, אם אתם מגיעים לארה"ב וברשותכם ויזת סטודנט או ויזת עבודה, קצין ההגירה בנקודת הביקורת יקבע את תקופת שהייתכם בארצות הברית בהתאם למעמדכם, כלומר עד לסיום הלימודים או עד סיום תקופת העבודה בחברה ששכרה את שירותכם.

כמה פעמים ועד מתי אפשר להיכנס עם ויזת תייר?

חשוב לדעת כי ויזת תייר לארה"ב ניתנת לרוב לתקופה של 10 שנים, במהלך התקופה אתם יכולים לבקר במדינה ללא הגבלה, למטרת ביקורים או עסקים, בהתאם לוויזה שקיבלתם ועל פי תקופת השהייה שקבע קצין ההגירה.

ראיון לקבלת ויזה לתיירים ישראלים המבקרים בארה"ב

ישראלים המעוניינים לטייל בארה"ב או לבקר במדינה למטרות עסקים, השתתפות בתערוכות, ביקורים משפחתיים וכדומה, חייבים להגיש בקשה מסודרת לשגרירות ארה"ב, יש למלא טופס נפרד לכל מועמד לקבלת הוויזה, ללא קשר בגיל. עם זאת, מועמדים לקבלת ויזה לארה"ב (לא למטרות הגירה) מתחת לגיל 14 ומועמדים מגיל 80 ומעלה אינם נדרשים להגיע לראיון בשגרירות ארה"ב.

את הבקשה לקבלת ויזת תייר לארה"ב ניתן לשלוח באופן מקוון באתר או באמצעות חברת המשלוחים של דואר ישראל. לאחר מילוי הפרטים באתר יש לשלם את האגרה ולקבוע מועד לראיון.

שירות ויעוץ לקבלת ויזה לארה"ב

כדאי לדעת כי מילוי טופס הבקשה לוויזת תייר לארה"ב אינו דבר של מה בכך, יש למלא את הטופס באנגלית, להקפיד על מילוי כל הפרטים, וגם חשוב להגיע מוכנים לראיון בשגרירות. לכן כדאי לפנות לחברה מקצועית המתמחה במילוי טפסים לקבלת ויזת תייר או כל ויזה אחרת לארה"ב, החברה מעניקה גם ייעוץ לקראת הראיון בשגרירות וטיפים למי שזקוק לשירותי חידוש ויזה לארה"ב, כך משפרים את הסיכויים לקבל את הוויזה הנחשקת ולהימנע מבעיות בעת חידושה. אמנם השירות כרוך בתשלום, אך ניתן לחסוך זמן יקר ולהימנע מטעויות ועיכובים בקבלת הוויזה או בחידוש שלה.

 

כתיבת תגובה