חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חדש על המדף של דני בר


הצעות לקיץ ולחופש הגדול ||| בירה ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

LABIOS– שפתונים בטעמים

85271הקיץ כבר כאן ואתו אווירת החופש, הים והבילויים. אבל מה יותר קייצי מאבטיח קר או תותים מתוקים? לרגל הקיץ מציגה "טלפארמה" את סדרת שפתוני LABIOS לטיפוח השפתיים בטעמים תות, פירות יער, אבטיח וקלמנטינה.

שפתוני LABIOS בטעמים שונים הינם שפתונים לטיפוח השפתיים ולטיפול בהן, למניעת שפתיים יבשות וסדוקות ולהגנה על השפתיים מפני פגעי הסביבה ומפני יובש. התוספת הייחודית של הטעמים נשארת לאורך זמן ומותירה ריח וטעם נעימים ורעננים.

מחיר: 16.90 שקלים. למידע נוסף באתר טלפארמה <<< או במוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63

חטיפי סניקרס במהדורה מוגבלת לרגל משחקי יורו 2016

סניקרס אוהדים יורו 2016 (צילום יח"צ)
סניקרס אוהדים יורו 2016 (צילום יח"צ)

חברת mars המשווקת בישראל על ידי חברת 'סידס- רק הטוב ביותר, משיקה בישראל לרגל משחקי יורו 2016, סדרת חטיפי "סניקרס", במהדורה מוגבלת, עם מדבקות אוהדים, תחת הסלוגן: איזה אוהד אתה כשאתה רעב?

סניקרס, חטיף שוקולד חלב ובוטנים קלויים במילוי חמאת בוטנים וקרמל מבית Mars, נחשב לחטיף השוקולד הנמכר ביותר בעולם. הסדרה במיתוג ייחודי כאשר בכל חטיף מדבקות הומוריסטיות, על פי סוגי אוהדים, ביניהם: אוהד שרוף, אוהד winner, אוהד בכיין, אוהד חשדן וכדומה. ההשקה תלווה בקמפיין דיגיטלי ובסטנדים ממותגים בנקודות המכירה. מחיר: 3 שקלים

לתינוק ולילד

דזיטין חוזר למדפים עם נוסחה חדשה ומשופרת

דזיטין קומפוזיציהסדרת קרמי ההחתלה דזיטין מושקת מחדש בימים אלה בישראל ומוצעת ברשתות הפארם. ממחקרים שערכה החברה עולה כי 50-60% מכלל התינוקות יסבלו מתפרחת חיתולים בשלב כזה או אחר. סדרת דיזטין החדשה, מציעה מענה רחב לנושא תפרחת החיתולים הן לטיפול יומיומי למניעה ולשמירה על עורו הרגיש של התינוק והן לטיפול בשלב הפעיל של תפרחת החיתולים. הסדרה כוללת שני מוצרים, דזיטין קרם החתלה ודזיטין אקסטרה המבוססים על נוסחה משופרת למניעה, הקלה וטיפול בתפרחת החיתולים.

  • דזיטין קרם ההחתלה מתאים לתינוקות בני יומם, קל ונוח למריחה, מרגיע במהירות, מגן מפני אדמומיות ועור מגורה ושומר על רכות העור. מחיר: 25 שקלים ל-100 מ"ל
  • דזיטין אקסטרה- להגנה מוגברת. קרם ייעודי לטיפול בתפרחת חיתולים היוצר שכבת הגנה מידית המסייעת להגן על עורו העדין של התינוק. הקרם מרגיע את העור ומעניק תחושת הקלה כבר מהשימוש הראשון. מכיל 25% אבץ (ZINC OXIDE). מחיר: 35 שקלים  ל-75  מ"ל

המתכון לאמבטיה לתינוק – פעולות פשוטות שייהפכו את זמן האמבטיה למשמעותי יותר

תרחיץ מכף רגל ועד ראש ג'ונסונס (צילום יח"צ חו"ל)
תרחיץ מכף רגל ועד ראש ג'ונסונס (צילום יח"צ חו"ל)

שעת הרחצה מספקת הזדמנות למגע עור בעור ולקשר עין ישיר, כמו גם להצגת מרקמים, מראות, צלילים וריחות חדשים, שביכולתם לעורר את חוש המישוש, הראייה, הריח והשמיעה של התינוק. מומחי ג'ונסונס® מציעים פעולות פשוטות שיסייעו להפוך את זמן האמבטיה למשמעותי הרבה יותר בשביל התינוק שלך…

  • השמעת מוסיקה ושירה במהלך זמן האמבטיה – צלילים יוצרים זיכרון באזורי השמיעה והשפה שבקליפת המוח, כמו גם קשרים עצביים למערכת הלימבית במוחו של התינוק.
  • דיבור עם התינוק במהלך זמן אמבטיה יכול לסייע בהתפתחות השפה. מחקרים מראים כי לפעוטות איתם מדברים יותר, יש אוצר מילים רחב יותר בגיל 24 חודשים! הסבירו כל הזמן מה אתם עושים.
  • התזה עדינה של מים במהלך זמן האמבטיה יכולה ללמד את התינוק על סיבה ותוצאה.
  • חוש הריח מתקשר לזיכרון רגשי – השתמשו בסבון עם ניחוח שאתם אוהבים כמו תרחיץ ושמפו מכף רגל ועד ראש. ניחוח נעים בשעת הרחצה תורם להרגעת התינוק וההורה גם יחד – רמות הקורטיזול (סמן ביולוגי למתח) של התינוק וההורה הראו ירידה לאחר רחצה עם מוצר ריחני.
  • משחק עם בועות סבון יכול לסייע לתינוק שלך לפתח תיאום עין-יד.
  • התלהבו מהישגים של פעוטכם כמו יכולתו לסחוט את הספוג או להשיט צעצוע. הוא ילמד מכך שהוא חכם ושההורה נהנה לגלות יחד דברים חדשים כשמשחקים.
  • עיסוי התינוק באופן שגרתי לפני (או אחרי) זמן האמבטיה מהווה הזדמנות מושלמת למגע של עור לעור. העיסוי הוכח כגורם המשפר את איכותה ואורכה של שנת התינוק כאשר משולב בשגרת השינה של התינוק.
  • תרחיץ ושמפו מכף רגל ועד ראש: עורם של תינוקות זקוק לטיפול מיוחד. שכבת עורו של התינוק דקה עד 30% מעורו של מבוגר. עורו העדין של התינוק, זקוק לניקוי יסודי ותהליך הסרת לכלוך עדין תוך הקפדה על  שמירה על לחות העור ושמירה על רמת ה-PH   הטבעית שלו. לשם כך ייצרנו בג'ונסונס® תרחיץ ושמפו מכף רגל ועד ראש (סבון ושמפו במוצר אחד)  המתאים מגיל לידה שהוכח כמנקה בעדינות את עורו העדין של התינוק. התרחיץ הינו בעל רמת pH מאוזנת, המתאים לעור רגיש ולעור תינוקות בני יומם. עם נוסחת הקץ לדמעות®  הייחודית והעדינה לעיניים כמו מים טהורים. התרחיץ הינו הבחירה מספר 1 של בתי החולים בארה"ב. מחיר:  17.1 ש"ח

אוכל ואלכוהול

קלר ביר היא בירת החודש ברשת ה- Temple Bar Irish Pub

טמפל-בר (צילום יח"צ)
טמפל-בר (צילום יח"צ)

רשת Irish Pub  Temple Bar, רשת הפאבים האיריים, תציע במהלך חודש יולי את קלר ביר בירת פרימיום  גרמנית, בירת מרתפים מחבל בוואריה, בעלת 5 אחוז אלכוהול . הבירה עצמה לא מסוננת, מעוננת ובעלת גוף מלא. אינה מרירה וקולעת בול לטעם הישראלי.

כחלק מתפיסת עולמה, הרשת מקדמת מאז היווסדה את האהבה לבירה, תרבות שתיית הבירה ואלכוהול וחוויה אירית. מתוך כך מעניקה הרשת מדי חודש הזדמנות ללקוחות לטעום בירה ייחודית, המתווספת  ל- 19 ברזי הבירה מחבית הקיימים. בנוסף מוצע תפריט עם מגוון מנות המוגשות לצד הבירה.

תפריט אלכוהול מגוון מוצע בכל סניפי הרשת: סינמה סיטי גלילות רמת השרון, מתחם G בכפר סבא, סינמה סיטי ראשון לציון, ב"סינמול" לב המפרץ בחיפה .

שעות פתיחה: ימים ראשון עד שישי  – 17.00 ועד אחרון הלקוחות, שבת החל מהשעה 12.30 ועד אחרון הלקוחות. אתר הטמפל-בר <<< ובפייסבוק

יקב בנימינה עםB-BOX

B-BOX של בנימינה (צילום יח"צ)
B-BOX של בנימינה (צילום יח"צ)

יקב בנימינה מציע בשלב זה יין שיראז הממולא בתוך שקית וואקום אטומה עם ברז נשלף, ומאוחסן בתוך קופסה מעוצבת עם ידית נשיאה נוחה.
ביקב אומרים כי פיתוח המוצר בא מתוך רצון להנגיש יין לצרכנים הישראלים, והם מאמינים כי יין הוא משקה יום-יומי, ולא נדרשת סיבה מיוחדת כדי למזוג כוסית יין טוב בסוף יום עבודה, או להזמין את החברים לדרינק בכל אירוע משמח.
הטכנולוגיה מאפשרת לצרכן ליהנות מכוס יין בכל יום, מבלי לפתוח בקבוק במיוחד. בטכנולוגיה זו נפח השקית עוקב אחרי נפח הנוזל בה, ומאפשר לשמור את היין כמעט ללא חמצן גם לאחר מזיגת היין לכוס. כתוצאה מכך, לדברי היקב, היין בשקית נשמר כשלושה שבועות לאחר הפתיחה הראשונית. לפני הכנסת היין לשקית, מוצא האוויר בשקית ע"י מערכת וואקום, כך שהיין מתמלא כמעט ללא מגע עם חמצן.
עבור ה B-BOX נבחרו ענבי שיראז מכרמים בצפון הארץ. הענבים הותססו במכלים, ולאחר התסיסה היין התבגר במגע עם עץ אלון, כך שנוצר יין פירותי, בעל גוף בינוני. כשר.
מחיר קרטון של 3 ליטר יין שירז אדום: 99 שקלים ( שווה ערך ל-4 בק' יין סטנדרטיים)

Nespresso משיקה מכונת בריסטה חדשה – Aguila 220

נספרסו ממשיכה לעצב את תרבות הקפה גם מחוץ לבית, ומשיקה מכונה חדשה המיועדת לשוק העסקי: Aguila 220. המכונה החדשה, מסדרת מכונות ה-Aguila , המיוצרות בהרכבה ידנית על ידי חברת thermoplan השוויצרית, מאפשרת לייצר מגוון חסר תקדים של 25 מתכוני קפה ברמת בריסטה מקצועית ובלחיצת כפתור אחת. התוצאה האיכותית המתקבלת אינה תלויה במיומנות המפעיל, בזכות טכנולוגיה חדשנית ותערובות קפה באיכות הגבוהה ביותר.  משרדים, בתי מלון, מסעדות ועוד יוכלו להציע באמצעות המכונה החדשה חווית קפה איכותית, תוך כדי הפעלה פשוטה ותחזוקה קלה ביותר.

Aguila 220, משלבת בין יכולות פונקציונאליות יוצאות דופן, לעיצוב מוקפד. שני ראשי קפה מאפשרים להכין 120 מתכוני קפה בשעה ממגוון רחב של מתכוני קפה חם וקר- ריסטרטו, אספרסו, לונגו, קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו, לאטה מקיאטו קר ועוד. למכונה מקרר חלב מובנה בנפח 5 ליטר, החוסך התעסקות וניקוי של מקציפי קיטור, ומבטיח הגיינה מקסימלית. ניתן לכוונן את הטמפרטורה הרצויה לחימום החלב והקצפתו אחידה ומושלמת וזאת גם כן ללא תלות במפעיל.

החטיבה העסקית של נספרסו פועלת בישראל בשנה וחצי האחרונות, ומציעה מגוון רחב של פתרונות לחווית קפה איכותי. שפים מובילים בישראל כבר מגישים קפה נספרסו לסועדים ביניהם מאיר אדוני (כתית, בלו סקיי, לומינה והמזללה) ויובל בן נריה (טאיזו), קייטרינג היוקרה אביגדור, וכן מלונות 5 כוכבים ביניהם רשת מלונות ישרוטל ודן. בתחום המשרדים הצטרפו לחווית הקפה של נספרסו חברות כגון Amazon , YAHOO, איירון סורס, מיטב דש, אורקל, קלריזן, ג'נרל מוטורס ועוד רבים אחרים. השקת המכונה החדשה תחזק את הנוכחות של נספרסו בשוק המקצועי ותוצע ללקוחות קיימים וחדשים.

'יקבי ברקן' עם יינות חדשים לקיץ

ברקן ספיישל רזרב סוביניון בלאן 2015 (צילום יח"צ)
ברקן ספיישל רזרב סוביניון בלאן 2015 (צילום יח"צ)

עלמון מסדרת Assemblage 2015

שמו של יין זה נגזר מהאיזור ממנו מגיעים הענבים המרכיבים את הבלנד הסופי – רמת עלמה. בלנד של 60% ענבי שרדונה מכרמים בהר ריחן, 24% ענבי ויוניה מכרמים בהר ריחן, 16% סובניון בלאן מכרמים בכרם-בן-זמרה. ענבי השרדונה והויוניה התבגרו 6 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי רובן חדשות. צבע זהבהב בהיר. ארומה של פירות קיץ כמו אפרסק לבן, נקטרינה ואגס. מתקתקות נעימה ומעט אדר. יין מרענן בעל חמיצות מעוררת וסיומת ארוכה. 14% אלכוהול, כשר, מחיר 79 שקלים.

סוביניון בלאן Special Reserve 2015

יין זני מענבי סוביניון בלאן מכרמים באזור הרי ירושלים והגליל העליון. צבע זהוב קש. ארומה של תפוח עץ, אגס ומינראלי מאד. בפה הרבה הדרים בעיקר אשכוליות. לאחר לגימה שניה עטלה מעט אננס ותפוח. חמיצות מאוזנת מתמשכת לאורך זמן. 13.6% אלכוהול, כשר, מחיר 70 שקלים.

"מלח הארץ" עם סדרת מטחנות מלח ושפע תבלינים לתיבול טבעי של כל מנה

מטחנות מלח הארץ (צילום אלן צפלסקי)
מטחנות מלח הארץ (צילום אלן צפלסקי)

חברת "מלח הארץ" ממשיכה לתמוך במגמת הבישול הביתי ובפיתוח תרבות המלח ומשיקה סדרת מוצרים חדשה של מטחנות מלח ותבלינים. סדרת המטחנות החדשה של "מלח הארץ" מכילה  תערובות טבעיות ועשירות של מלח ותבלינים  שמשדרגות כל מנה

אריזת המטחנה שימושית, מעוצבת וטרנדית ומוסיפה "לייף סטייל" וייחודיות למטבח ולשולחן האוכל הביתי.

ניתן להשתמש במטחנות לתיבול והמלחה של אנטיפסטי, תבשילים שונים, בשרים, דגים ועוף, פסטות, מאפים, מרקים, סלטים וניתן גם להניח אותם על שולחן האוכל לנוחות הסועדים.

תיבול באמצעות המטחנות הינו יעיל ושימושי, תערובות המלח והתבלינים פותחו על ידי שף והן מכילות מגוון עשיר של עד 16  סוגי תבלינים ועשבי תיבול ומייתרות את הצורך בתבלינים נוספים. כמה סיבובים קלים  של המטחנה – והרי לכם מנה מתובלת בצורה טבעית וחוויה אנינה לכל המשפחה.

סדרת המטחנות של "מלח הארץ" כוללת מגוון של 5 סוגים בהם:

  • מלח טבעי – גבישי מלח טבעיים וגולמיים שנאספו בבריכות המלח. גבישי המלח לא נשטפו  ולא עברו שום תהליך עיבוד. הם עשירים במינרלים מהים כגון מגנזיום, סידן ואשלגן והם נמצאים במטחנה בתצורתם הטבעית והגולמית המעניקה חוויה קולינרית בכל מנה.
  • מלח הימלאיה – מלח טבעי ייחודי המופק מסלעי מלח גרוסים מהרי ההימלאיה. בעל צבע ורוד טבעי וארומה מיוחדת- מלח זה הוא טרנד בכל העולם, מעניק לכל מנה ולכל תבשיל טוויסט ייחודי ומעשיר אותם בטעמים עמוקים ועשירים.
  • עשבי תיבול – תערובת של מלח ים  ושל  מבחר 8 עשבי תיבול טריים ונפלאים כמו נענע, כוסברה, טימין, טרגון, קצח ועוד. התערובת מושלמת לתיבול סלטים, מרקים ומאפים מלוחים, ותעשיר את טעמה של כל מנה.
  • גריל – מלח ים עם תערובת עשירה של 16 תבלינים כמו פלפל אדום, בצל, זעתר, כורכום, טימין, רוזמרין, פפריקה, פלפל אנגלי, שום, מוסקט, קינמון ועוד. מושלמת לתיבול עוף, בשר ודגים, ומעניקה טעם עשיר לכל מנה.
  • איטלקי – תערובת מלח ים עם תבלינים בסגנון איטלקי. מכילה מלח ים עם תערובת מפולפלת של 14 תבלינים כמו פפריקה מתוקה, פפריקה גרוסה, פפריקה מעושנת,  פלפל אדום, פלפל שטה, תה ירוק, קליפות הדרים, בזיליקום, שום, רוזמרין, אורגנו, מרווה ועוד. מעניקה טעם איטלקי נפלא למנות פסטה, פיצה, מרקים ועוד.

מטחנות המלח של "מלח הארץ" הן מטחנות גדולות ומעוצבות המכילות 300 גרם (במטחנת מלח הימלאיה) ו-250 גרם (בארבעת המטחנות האחרות) ובמחיר של 12.90 שקלים בלבד למטחנת המלח הטבעי ו- 15.90 ₪ למטחנות האחרות.

פסטיבל הבירה ומתחם בירה חדש ברשת טיב טעם 

טיב טעם מחלקת בירות מהארץ והעולם (צילום אלעד גוטמן)
טיב טעם מחלקת בירות מהארץ והעולם (צילום אלעד גוטמן)

רשת טיב טעם עורכת במהלך יולי,  זו השנה השישית ברציפות, את חגיגות פסטיבל הבירה,    ב- 35 סניפי הרשת ברחבי הארץ.  טיב טעם תשווק במהלך הפסטיבל למעלה מ- 500 סוגים שונים של בירות והרשת תציע   מגוון רחב של בירות מובחרות,  מסוגים וטעמים שונים המיובאים  מרחבי העולם כגון: גרמניה, צ'כיה, רוסיה, אוסטריה, ארה"ב ועוד. ובירות בוטיק ישראליות. לקוחות הרשת יוכלו במהלך חודש הפסטיבל, ליהנות ממתחמי בר, טעימות, מוסיקה, השקת בירות חדשות, מבצעים, הנחות ו הטבות  מיוחדות.

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם מסר : "הבירה הינו המשקה השלישי הפופולארי בעולם. כיום מציע שוק הבירות מספר קטגוריות כמו: בירה לייט, בירה ללא אלכוהול, בירה ללא גלוטן ועוד. לקוחות הרשת ייהנו מחוויית טעמים וריחות משכרים. וההערכה היא במהלך חודש יולי תשווק הרשת כ 250 אלף בקבוקי בירות , גידול של כ- 26% אחוז לעומת חודש רגיל."

שוק הבירה בישראל הינו שוק עונתי המתחזק בחודשי הקיץ. צריכת הבירה בישראל לנפש עומדת על כ- 22 ליטר בשנה, נמוך משמעותית ביחס למדינות אחרות כמו גרמניה עם כ- 136 ליטר לנפש, הבריטים 110 ליטרים, וארה"ב כ- 100 ליטר לנפש.

כמו כן, תקיים הרשת מבצעים והנחות  לחברי המועדון במחלקת הבירה: קונים במחלקת הבירה ומקבלים *כסף חזרה לקניות בטיב טעם.

  • קונים ב 50 ₪ ומעלה במחלקת הבירה ומקבלים קופון 50 ₪ מתנה לקניה ברשת בחודש אוגוסט בקניה מעל 349 ₪.
  • קונים ב 100 ₪ ומעלה במחלקת הבירה ומקבלים 2 קופונים בשווי מצטבר של 100 ₪ מתנה לקניה ברשת ( 50 ₪ לקניה בחודש אוגוסט ו 50 ₪ למימוש בחודש ספטמבר, הקופונים למימוש בקניה מעל 349 ₪)

בנוסף, רשת טיב טעם משיקה בסניף רמת החייל (רח' דבורה הנביאה 122 ) מתחם בירה חדש שיכלול למעלה מ- 500 סוגי בירות מרחבי העולם ומישראל, מגוון פיצוחים, חדר יין, בר ושירותי ברמן וכן, 6 מסכי ענק לשידורי ספורט. מתחם הבירה החדש ישתרע על שטח של כ- 50 מ"ר ויפתח בהשקעה של כ 200 אלף ₪.

רשת טיב טעם הנה הרשת הראשונה בישראל, שפיתחה מחלקות בירה ייחודיות ומצליחה להגדיל את  הפעילות בקטגוריה זו באופן משמעותי. עם רכישת החברה הסקוטית, ע"י חברת הבת של הקבוצה ישרקו, הוחלט לפתוח מחלקות בירה שלא קיימות כיום ברשתות המזון האחרות ובכך לחזק את חוויית הקנייה.

עוד מציעה רשת טיב טעם מחלקות בירה עשירות בסניפי ראשל"צ (רח' המכבים 62) ונתניה (איזור התעשיה רמת פולג).

שוק הבירה בישראל הינו שוק עונתי המתחזק בחודשי הקיץ. הישראלי שותה יחסית מעט בירה, אך מתחיל לפתח אנינות. מתוך 2 מיליארד השקלים שמגלגל שוק הבירה בישראל בשנה, רק 500 מיליון שקלים הם ברשתות השיווק (או 150 מיליון דולר). היתר, על פי הערכות בענף, הוא במסעדות ובברים.

אף שמבשלות הבוטיק המקומיות תופסות נתח מצומצם בלבד משוק הבירה, השפעתן ניכרת, והמבשלות הגדולות נדרשות לתת לכך מענה. הן מציעות מהדורות מוגבלות ו"בוטיקיות" משל עצמן ויבואני הבירה מרחיבים את ייבוא הבירות האיכותיות. בטיב טעם מכירות בירות הבוטיק והבירות הפרימיום המיוחדות  מהוות נתח משמעותי במחלקה –בירות בוטיק ישראליות  מובילים בקטגוריה אלכסנדר, מלכה, נגב ובזלת.

בירות פרימיום מיוחדות מובילות ברשת – בנדקטינר, ווינשטפן, קורונה, סטלה ארטואה, בקס, הוגרדן, לה טראפ, קרומבכר, פרנסי סקנר, פאולנר, ביטבורגר וקסטל רוז'.

La- Frutta: שלגוני פרי מפנקים המכילים 50% פרי וכ- 80 קלוריות ליחידה

תמונת קומפוזיציהכמענה למגמת הצמיחה של שלגוני הפרי, משיקה גלידות נסטלה את La-Frutta – סדרה חדשה של  שלגוני פרי מפנקים, טעימים ומרעננים עם 50% פרי ובין 67-90 קלוריות בלבד ליחידה. הסדרה, המתאימה גם לטבעונים, מציגה שילובים של שישה טעמים מפתיעים בעלי מרקם נימוח, המותאמים לטעמים המועדפים על הצרכן הישראלי: בננה- תמר- פקאן, פירות אדומים, תות שדה, מנגו טרופי, אננס- תפוז, מלון- תפוח. המוצרים ישווקו גם במאגדות ברשתות השיווק ובמרכולים.

סדרת La-Frutta מצטרפת למוצרים נוספים של גלידות נסטלה המזוהים עם מגמת ה- wellness. גלידות נסטלה מובילה את מגמת ה- wellness בעולם עם מגוון עשיר של מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.

לדברי  גלית בר, סמנכ"לית שיווק, גלידות נסטלה: "כמענה למגמת ה- wellness בעולם הגלידות, השנה החלטנו להיענות לדרישה ההולכת וגוברת מצד הצרכנים בישראל ליהנות משלגונים בטעמים מגוונים ומפנקים, מופחתי קלוריות וסוכר. סדרת La-Frutta מועשרת באחוזי הפרי הגבוהים ביותר כיום בשוק ובטעמים ייחודיים, המותאמים לחיך הישראלי".

שלגוני הפרי משווקים במאגדות וביחידים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובמרכולים.

Nespresso עם תערובת קפה חדשה – Envivo Lungo

שרוול קפסולות קפה אנויוו לונגו (צילום יח"צ)
שרוול קפסולות קפה אנויוו לונגו (צילום יח"צ)

לגימת הקפה הראשונה בבוקר היא רגע של פינוק מעורר. לאוהבי הקפה האיכותי שרוצים להעצים את החוויה שמהווה פתיחה ליום כולו , מציגה נספרסו את Envivo Lungo: תערובת חדשה המצטרפת למגוון של 23 תערובות הקפה הקבועות של נספרסו. התערובת ה 24 היא בעלת טעם עוצמתי ואיכות מעוררת, והיא נרקחה במיוחד על ידי מומחי הקפה של נספרסו כך שתתאים לרגע של תחילת היום עם ספל קפה גדול ועוצמתי.

תערובת Envivo Lungo החדשה הינה בדרגת חוזק 9 בסולם דרגות חוזק הקפה של נספרסו (נע בין 1-12). זוהי התערובת החזקה ביותר במשפחת Lungo (אספרסו ארוך) של נספרסו המצטיינת בטעם עשיר ומקורי. דירוג  החוזק נקבע על פי שלושה משתנים: דרגת הקליה, המרירות וגוף הקפה, הקפסולה החדשה מתווספת לחמשת התערובות הקיימות בסדרת Lungo, המיועדות כולן לכוסות בנפח 110 מ"ל.

מומחי הקפה העומדים מאחורי פיתוח התערובת התייחסו במיוחד לצרכני קפה השותים קפה בבוקר בספל גדול, ובתוספת חלב.  התערובת Envivo Lungo הותאמה לכך במיוחד, כך שהחלב הופך את גוף הקפה למעוגל יותר אך עדיין שומר על אופיו וטעמו העוצמתי. הקפה החדש, Envivo Lungo, מתאים גם לחובבי אספרסו חזק המעוניינים בקפה ארוך יותר.

תערובת הקפה Envivo הינה שילוב של פולי ערביקה הגדלים בהודו, עם פולי רובוסטה משובחים המגיעים ממקסיקו. הצירוף הייחודי מעניק לקפה ניחוחות קליה, תווים ארומטיים עציים ועוגיית ג'ינג'ר. הוא מאופיין בגוף מלא שמשאיר בחיך טעם נפלא ואינטנסיבי לאורך זמן. מחיר:  23.30 ₪ לשרוול של 10 קפסולות

מרטינס עם צ'יפס תפוחי העץ קירספי

צילום יח"צ חו"ל
צילום יח"צ חו"ל

תחשבו על צ'יפס קראנצ'י וטעים מתנפץ לכם בפה בעונג, חשבתם על טעם טוב אבל שמנוני? תחשבו שוב, היישר משדות התפוחים הלא נגמרים של קנדה מגיע אלינו "צ'יפס תפוחי העץ של מרטינס" בשלושה טעמים: טבעי, קינמון ושוקולד שבכולם המרכיב העקרי הוא: תפוח עץ טרי וטעים.

צ'יפס תפוחי העץ של מרטינס מיוצר אך ורק מתפוחים טריים לאחר קטיף ובטכנולוגיית יבוש מתקדמת אשר שומרת על יתרונותיו התזונתיים של תפוח העץ בצורה מעולה עם טעם ומרקם שילדים יאהבו לקחת לבית הספר והמבוגרים פשוט לא יוכלו להפסיק לנשנש, למה להם?

מרטינס דוגלים בשימוש בחומרי בשימוש בתפוחי עץ טריים ואיכותיים, בטעם המקורי הרכיבים הם 100% תפוח עץ,בטעם הקינמון הם רק תפוח עץ ו (1%) אבקת קינמון אמיתי וציפוי השוקולד מכיל שוקולד איכותי עם קקאו, כך שאתם יכולים להיות רגועים שאתם אוכלים צ'יפס תפוח טוב ואיכותי.

משפחת מרטינס מייצרת תפוחי עץ כבר 35 שנים בחלקות שלהם באונטריו והפכו מחווה משפחתית קטנה לחברת יצור צ'יפס תפוחי עץ שהמוצרים שלה נמכרים בכל העולם ובכל חנויות סטארבקס בארה"ב ובקנדה. עכשיו גם בישראל יכולים להנות מהטעם והאיכות של מרטינס, צ'יפס תפוחי העץ הכי קראנצ'י שיש!

את צ'יפס תפוחי העץ של מרטינס באריזות 64 גרם ובטעמים : מקורי, קינמון ושוקולד,

ניתן להשיג ברשתות סטופ מרקט, עדן טבע מרקט, מעדניות, חנויות מזון מתמחות, בתי טבע ובחנויות נוחות ברחבי הארץ. משווק ע"י חברת אימפורט פור יו 09-9580522.

פטריות כמהין תוצרת ישראל הוצגו לראשונה בתערוכה קולינריה 2016

פטריות כמהין ישראלי
פטריות כמהין ישראלי

הפיתוח החשוב של השנה במו"פ (מחקר ופיתוח) צפון של החברה לפיתוח הגליל בשיתוף קק"ל וקיבוץ ברעם- הינו גידול פטריות כמהין ייחודיות וכשרות למאכל על אדמת ישראל שהוצג אחר כבוד- במהלך השבוע האחרון בתערוכה הקולינרית הארצית השנתית , כאחד החידושים המרכזיים והמשמעותיים בתחום החקלאות והמזון. החידושים שהוצגו נשענים על מגמות בתחום הקולינריה בישראל.

הפטרייה המוכרת גם בשמה 'הכמהה הקיצית השחורה' או 'הכמהין של בורגונדי', נחשבת לפטרייה איכותית, יוקרתית ומבוקשת מאוד במסעדות יוקרה ברחבי העולם (וגם בישראל) ומחירה עשוי להגיע לכמה מאות דולרים לק"ג.

פיתוח גידול זה במדינת ישראל הצריך שנים רבות של מחקר והתאמות ,החל מסוג הקרקע, האקלים וכו'. המחקרים בנושא הכמהין בישראל החלו כבר בשנות ה-90 ולאחר הפסקה קצרה חודש המחקר על ידי יורם לוצאטי ורפי הלל מברעם, בליווי והדרכה של צוות החוקרים ממו"פ צפון כשבמיזם משתתפים גם חוקרים מאוניברסיטת בן גוריון.

בחברה לפיתוח הגליל אומרים כי גידול פטריות הכמהין בישראל נחשב לפריצת דרך במחקר שהתקיים במו״פ צפון בראשותו של עופר דנאי והביא לפיתוח זן כמהין איכותי ברמה בינלאומית, המטופח כיום על גבי שורשי עצי אלון בשטחים חקלאיים בגליל ובגולן ויעניק מענה למסעדות היוקרה בארץ , כמו כן יאפשר שימוש בהם גם במסעדות הכשרות.

לצורך איתור הכמהין נעשה שימוש בכלבים לאיתור פטריות המאומנים במיוחד לתפקיד זה באמצעות חוש הריח.  ראוי לציין כי ברחבי אירופה מקבל החקלאי תמורה של 300 יורו לק״ג פטריות כמהין.

 

אופנה ועוד

PLUS SIZE באליס

צילום יח"צ
צילום יח"צ

אליס תמיד הרגישה שהלבשה תחתונה, ובעיקר חזייה היא כמו העור השני שלה. החזייה צמודה אליה, מלטפת אותה והיא אינה סתם פיסת בד, אלא מסוג הדברים שהיא עושה עבור עצמה, המזכירים לה מיהי, באיזו מידה היא חשובה לעצמה  ומחברים אותה לנשיות שלה.

עבור אליס – השקעה בחזייה היא כמו השקעה בגוף שלה, בדיוק כמו לאכול נכון, לעשות כושר, למרוח קרם גוף וללבוש ביגוד הולם ומפרגן.

חזייה היא עולם מלא של תחושות ורגשות וחשוב שהיא תהיה מחמיאה ותומכת, מותאמת באופן אישי ומדויק לחזה, נוחה במיוחד וכמובן יפה וסקסית.

כולנו יודעות שחזייה "שווה" – יפה, נעימה ונוחה יכולה לגרום לכל היום שלך להיראות אחרת.

לכן, שאליס בוחרת את החזייה האדומה, הקטיפתית עם התחרה ומסתכלת במראה היא מעלה חיוך קטן שממשיך איתה כל היום. זה הסוד הפרטי שלה הגורם לה להרגיש נשית ומיוחדת.

Alice, My Underworld

עכשיו באליס 20% הנחה על כל החזיות (*בתוקף עד סוף חודש יולי וללא כפל מבצעים) חברות המועדון נהנות יותר! חנות הדגל של אליס: קניון גם העיר, אבן גבירול 71 תל-אביב

ISABELLA מציגה: Think pink

ISABELLA SUMMER 2016 (צילום: אור יניב)
ISABELLA SUMMER 2016 (צילום: אור יניב)

גווני הורוד הפסטלי ,הניוד, מלווים אותנו כבר כמה עונות והעונה הוכתר הורוד קוורץ לצד התכלת לצבעים של קיץ 2016 ע"י חברת פנטון האמריקאית

גווני גוף בהירים ופודרה טבעית, שמעניקים מראה וינטג'י, אצילי וקלאסי, גווני ורוד פסטלים ורגועים שעוזרים לנו להשיג מראה טבעי, נקי ורגוע וכמעט שקוף הם הצבעים שיבלטו העונה

איזבלה מציגה מגוון פריטים מפלטת צבעי הניוד בין הפריטים הבולטים ניתן לראות שמלות מקסי עם מחשופים שונים ואורכים שונים, שמלות מיני , חליפות, אוברולים ועוד .

טווח מידות: 36-44

טווח מחירים: 400-1000 ₪

ניתן להשיג בחנות השואו רום: דרך בן צבי 84, בית פנורמה, ת"א ובמגוון בוטיקים נבחרים. טלפון לבירורים: 03-6414101 / 052-6979200

מקררי 1.20 של מותג מוצרי החשמל למטבח Gorenje

מקרר 1.20 בעיצוב אורה איטו למותג גורניה (צילום יח"צ)
מקרר 1.20 בעיצוב אורה איטו למותג גורניה (צילום יח"צ)

המטבח של היום הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של הבית וטומן בחובו חשיבות עליונה ליצירת אווירה ורושם שהבית מקרין על דייריו ועל אורחיו. הדור החדש של המקררים מתאים את עצמו לחיים המודרניים המתקדמים. הוא ממשיך את הקו העיצובי של המטבח ואף של הבית כולו, הוא יעיל וידידותי לסביבה ויחד עם זאת מציג את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם.

מותג מוצרי החשמל היוקרתי למטבח gorenje, מוביל את שוק מקררי 1.20 מ'  והמקררים האינטגרליים באירופה ובישראל וזאת בעזרת טכנולוגיית  Ion Air, טכנולוגיה פורצת דרך בשילוב עיצוב על זמני עוצר נשימה, היוצרים הרמוניה במטבח והופכים גם את הדברים השגרתיים ביותר למרגשים.

מותג מוצרי החשמל היוקרתי למטבח gorenje הינו המותג המוביל באירופה, המציג קולקציות פרי יצירתם של מעצבי העל – Karim Rashid, Ora-Ito, Pininfarina, Phillip Stark ועוד. המוצרים של gorenje יוצרים הרמוניה, שפה אחידה ועיצוב טוטאלי במטבח, וזאת לצד הטכנולוגיה המתקדמת והגבוהה בעולם, תוך שימת דגש על פונקציונאליות, נוחות ותוכניות עבודה חסכוניות.

נפח המקררים של gorenje נע בין 630-700  ליטר נטו (תלוי בדגם), נפח אידיאלי המאפשר לראות ביתר קלות את כל מה שמאוחסן במקרר ומאפשר נגישות גדולה למוצרים. למקרר תא הקפאה תחתון בטכנולוגיית ה- ION AIR  הירוקה. טכנולוגיה פורצת דרך המבטלת עד 95% מהחיידקים והמיקרואורגניזם בתוך המקרר ובכך שומרת על טריות המזון ומאריכה את חיי המדף של המזון ב- 20%. מדובר בטכנולוגיית קירור חדשנית וירוקה, עם אקלים אידיאלי למזון, ידידותית לסביבה וחסכונית בחשמל (בעלת דירוג אנרגטי גבוה). המקררים נשלטים על ידי מדחס אשר מתאים את פעילות המקרר לטמפרטורה בחדר ויכול לחסוך למעלה מ-50% בצריכת האנרגיה, דבר המשמעותי במכשיר חשמלי כגון מקרר שעובד עשרים וארבע שעות.

חידוש מהפכני נוסף בתחום מקררי ה- 1.20 מ' הוא היכולת להגדיל את שטח אחסון המקרר על חשבון המקפיא התחתון בלחיצת כפתור, דבר המאפשר לנו להתאים את המקרר לצרכים האישיים שלנו. את הטכנולוגיה המהפכנית ניתן למצוא בסדרת מקררי NRC  המגיעה בציפוי נירוסטה.

מקררי 1.20 של גורניה מאפשרים התאמה אישית למטבח והקניית מראה אחיד ואינטגרלי, בעזרת אלמנטים כמו צירים פנימיים לפתיחת דלתות ב- 90 מעלות, כמו גם עומקו של המקרר המאפשרים להצמידו לקו פני ארונות המטבח, באופן בו המקרר נראה חלק אינטגרלי מהארון. אלמנט נוסף הוא  זכוכית המקרר בחזית, הניתנת להזמנה בצבעים שונים ועם ידיות שונות ועוד חידושים מפתיעים.

נפח המקרר נע בין  630-700  ליטר נטו, גדלים: רוחב-  1.2 מ' גובה-  1.85 מ'.

מותג מוצרי החשמל הביתיים היוקרתי gorenje משווק בישראל על-ידי קבוצת ח.י – אחת הקבוצות המובילות בארץ לייבוא שיווק תכנון וביצוע בתחום מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, תאורת לד ותקשורת. ניתן להשיג בחנויות הקונספט של gorenje: יד חרוצים 10, א.ת. תלפיות, ירושלים  02-5666727; מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח ובחנויות החשמל והמטבחים המורשים

VIM SPA מרכז ספא מציג: טיפולי מים חדשניים

צילום: שי בן אפריים
צילום: שי בן אפריים

הקיץ הגיע, עונת הרחצה כבר כאן וזה הזמן המתאים ביותר להנות ממגוון טיפולי מים לגוף ולנפש. VIM SPA, מרכז הספא המוביל בישראל, מציג: טיפולי ספא חדשניים במים העונים על צרכים שונים:

  • טיפול הידרותראפי- הידרותרפיה הוא טיפול שיקומי הנשען על יסודות הפיזיותרפיה ומתבצע במים. הטיפול מנצל את יתרונות המים, מותאם אישית לצורכי המטופל ומתאים למגוון מצבים רחב בכדי להקל על חוסר נוחות הפיזי ולקדם את מצבו של המטופל. משך הטיפול: 30-45 דקות
  • וואטסו – טיפול פאסיבי המבוסס על עקרונות השיאצו. חוויה מדיטטיבית מעולם
    השיאצו המתבצעת בבריכת מים חמימים ומשלבת ציפה של המטופל
    על-ידי תמיכה של המטפל. הטיפול משלב מתיחות, הנעות ותנועות רכות,
    סיבובים הנועדו למתוח את עמוד בשדרה, לחיצות במים ועירסולים. משך הטיפול: 45 דקות
  • Water dance – שיטת טיפול המבוססת על טכניקת הטנטרה ואייקדו. הטיפול החוויתי מתבצע ע"י הצללת המטופל תוך הקשבה לנשימתו. שיטה זו מסייעת
    לריפוי, תמיכה ושינוי. השילוב של מתיחות יוגה, שיאצו וריקוד תחת המים מגדיל את טווח התנועה, משחרר את המפרקים והשרירים ומפיג מתחים. משך הטיפול: 45 דקות
  • שחיית פעוטות – להרגיל את התינוק שלך למים בגיל מוקדם הוא אחד הדברים הבטיחותיים שאנו יכולים לתת לילדים שלנו. מלבד הביטיחות שחיית תינוקות היא מחזקת את גוף התינוק וכיפיית להורה ולילד. משך הטיפול: 45 דקות
  • ג'הארה – טיפול ג'הארה, מאפשר חווית הרפיה עמוקה להפגת כאבים ושחרור
    ממתחים. הרעיון המרכזי של השיטה הוא להאריך את עמוד השדרה
    ולהפחית את המתח מהמפרקים. המטופל צף בבריכה מחוממת ונתמך על ידי המטפל עם מצוף מתחת לברכיים. משך הטיפול: 45 דקות
  • התעמלות במים – התעמלות במים הינה שיטת אימון בה מתאמנים בעמידה במים הרדודים כך שגובה המים מגיע לחזה ומבצעים מגוון תנועות ומשתמשים באביזרים צפים כמו בננות, קרשים, כדורים, משקולות מים. משך הטיפול: 45 דקות

כתובת: מתחם G הסמוך לסינמה סיטי בראשון לציון (רח' ילדי טהרן 5).

מבצעים

חנות Pop Up חדשה בקניון כפר סבא הירוקה

צלחות פורצלן של המעצבת SHIRANKA (צילום יח"צ)
צלחות פורצלן של המעצבת SHIRANKA (צילום יח"צ)

חנות Pop Up  חדשה בקניון כפר סבא הירוקה: החנות  תיפתח למשך חודש בלבד החל מ-19.6.16. החנות היא חלק ממיזם TLV Designers שמאגד מעצבים מתחומי עיצוב שונים, במרכזי מסחר מחוץ לת"א. מטרת המיזם היא לחשוף את המעצבים הידועים לקהל חדש ברחבי הארץ ובמקביל לחשוף את הקהל הרחב למעצבים עצמם . כמו כן, יוענקו מגוון הנחות מיוחדות על הפריטים הנמכרים.

בחנות ה- Pop Up יציגו כ-25 מעצבים מתחומי עיצוב שונים: עיצוב הבית, בגדי נשים, בגדי גברים, פריטים לחדרי ילדים, בגדי ילדים, תכשיטים, משקפי שמש, בגדי ים, בגדי יוגה, מוצרי נייר ומגוון מוצרים של מעצבים ישראלים ידועים.

בין המעצבים המשתתפים במיזם החדש :

  • אופנה: Pioo Pioo, Muli 69, Ana Bidi, Shos People, Mayaya, Nouveauriche Dog, Come Om.
  • בגדי ים: Beacha, Kahiko
  • תכשיטים: Ya Jewelry, C' Clair, Yoshco, Michal Schadel
  • תיקים, נעליים וטקסטיל: Balagan, Complet, Adi Bakshi
  • Home Décor: Shiranka, Yahalomis, Bandana, Mess Studio, Ruche Shelving, Pulp
  • משקפי שמש: Ns

חנות הPop Up- נמצאת בקומה 1 בקניון כפר סבא הירוקה (ליד darnben), והיא תפעל עד 19 ליולי בשעות פעילות הקניון. אתר המיזם <<<  

מבצעי הקיץ של רב בריח

דלת מונטבלה כפולה
דלת מונטבלה כפולה

עונת השיפוצים נפתחה ובחודשים הקרובים, בין אם אתם משפצים את ביתכם ובין אם אתם עוברים דירה, תתלבטו לגבי הדלתות החדשות בביתכם, שמזמן הפכו לאחד מפריטי העיצוב הבולטים בבית. כעת מציעה חברת רב בריח מגוון רחב של דלתות כניסה ודלתות פנים מסדרתTOP  הנחשבת למובילה בישראל בעיצוב ובטכנולוגיה, בהנחות גדולות.

רב בריח מציעה 20% הנחה על דלתות הכניסה לבית מהדגמים הנמכרים של החברה, בהם ולנסיה, נווה צדק, קליאופטרה, מונטבלה ובולוניה, ועד 15% הנחה על מגוון דלתות הפנים מסדרת TOP המובילה של החברה.

המבצעים ניתנים בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ואצל המשווקים המורשים. פרטים מלאים באתר <<< או בטלפון 1-800-800-100.

עלו החודש

נושאים פופולריים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *