מה חדש על המדף של דני בר

מבצעי חורף במסעדות ||| Shopping IL ||| Singles day יום המכירות המיוחד השבוע ||| מוצרים לבית ||| לחצו על התמונה לשאר החידושים והחדשות <<<

Shopping IL או Singles Day

 Singles day יום רביעי 11.11.15

Singles day- חגיגת הקניות הסינית שגורמת ל-Black Friday  של האמריקאים להחוויר לעומתו, מגיעה לישראל ב-11.11! אתר chinabuy יציע עד 80% הנחה על מגוון מוצרים, מסלולר וגאדג'טים טכנולוגיים ועד סלונים ופינות אוכל.  כמו כן, מוצרים יוקרתיים ימכרו ביום זה בלבד במחיר מצחיק של 10$ ובנוסף יינתנו הנחות ייעודיות ללקוחות ויזה כאל.

מה זה Singles day ?  בסין, נושא הרווקות הנו נושא כאוב מאוד ומעסיק את רוב הצעירים. בגלל שיש הרבה יותר גברים מנשים, הרווקים מתקשים למצוא בת זו מתאימה. לפני כ-20 שנה החלה להתפתח מסורת סביב התאריך ה- 11.11 ועל פי האמונה התפלה – כל מי שחוגג כמו שצריך ביום הרווקים יזכה לזיווג עד ה- 11.12! מי שיבקר בסין ביום זה יגלה מדינה שוקקת ,עם מסיבות ריקודים וקריוקי ענקיות , קרנבלים בכל מקום ובעיקר חגיגת קניות מטורפת.

לפני כמה שנים, החליט ענק הקניות הסיני טאו-באו (האי-ביי הסיני) "לנכס" לעצמו את התאריך ולהפוך את היום הזה ליום של קניות און ליין עם הנחות מטורפות. בשנה החולפת עמד היקף הרכישות בטאו-באו בסין בלבד על 9.3 מיליארד דולר ביום אחד!!!

בשנה שעברה אתר chinabuy ישראל החליט להביא את ה- Singles dayלארץ והיקף הרכישות היה פי 300 (!!!) מיום רגיל. השנה מעריכים בchinabuy כי מספר זה יוכפל.

אתר chinabuy Israel מקבוצת chinabuy group העולמית המפעילה רשת אתרים בינלאומית אשר הוקמה ב-2012 . ב- chinabuy, למעלה ממיליון פריטים מכל גווני הקשת הצרכנית- ריהוט, אופנה והנעלה לכל המשפחה, סלולר, גדג'טים, קוסמטיקה, קטגוריות עשירות במשחקים ופריטים לילדים ועוד, וניתן כאמור דרכו לרכוש מוצרים המגיעים היישר ממפעלי הייצור בסין לצד המוצרים של ענקי הקניות הגדולים שלה המיוצגים וביניהם: taobao, tmall, jd.com dealextreme ,alibaba

בשונה מאתרי סחר אחרים, תפיסת הקבוצה מיישמת מודל ייחודי לשירות ולחוויית לקוח –chinabuy מפעילים בקרת איכות למוצרים, מענה ושירות 24/7 בעברית, משלוח חינם ואפשרות להחזרת המוצרים.

Shopping IL – חג הקניות המקוונות של Google חוזר ב-11-12 בנובמבר

Shopping IL logoחגיגת הקניות המקוונת Shopping IL, הנערכת ביוזמת Google ובשיתוף ישראכרט, תתקיים זו השנה השנייה ברציפות ותיערך בתאריכים 11-12 בנובמבר. היוזמה, שהושקה בשנה שעברה, הורחבה באופן משמעותי וצפויים להשתתף בה 300 עסקים ישראלים (לעומת כ-125 אשתקד), מרביתם עסקים קטנים שיציעו 2,200 מבצעים במגוון רחב של תחומים: אופנה, חשמל ואלקטרוניקה, ילדים, פנאי ומתנות, כלי בית ועוד.

לראשונה יוצעו למכירה במהלך ימי הקניות רכבים חדשים ישירות מהיבואן וכן חבילות תיירות ליעדים מובילים. בנוסף בכל שעה יוצעו מבצעים ייחודיים שיוגבלו בזמן ובכמות. כל בתי העסק ומבצעי ימי המכירה, יוצגו ויקודמו באתר ייעודי בכתובת  shoppingil.co.il. לצד עסקים קטנים רבים, צפויות גם רשתות מובילות לקחת חלק בימי Shopping IL, בהן: קסטרו, רנואר, גולף קידס, לובינסקי (עם מותגי פיג'ו, סיטרואן) ודלק מוטורס (עם מותג פורד), סוהו, ארקיע, מלונות פתאל, דלתא, באליגם, ועוד.

השתתפות בתי העסק במיזם היא ללא תשלום אך מותנית בעמידה במספר קריטריונים על מנת להבטיח כי הלקוחות ייהנו מאתר איכותי, חווית קניה טובה והטבות של ממש במסגרת ימי החגיגה. חשוב לציין כי בתי העסק המשתתפים אינם נדרשים לשלם עבור ההשתתפות או הפניות מהאתר.

במסגרת ימי המכירות, ישראכרט תשיק את MasterPass – פתרון תשלום דיגיטלי שמאפשר תשלום אינטרנטי ללא צורך בהקלדת פרטי כרטיס האשראי. כל עסקה שתבוצע במסגרת Shopping IL באמצעות MasterPass תקבל הנחה נוספת של 30 שקלים בנוסף על ההנחות הניתנות במסגרת האירוע. ההנחה תינתן רק בבתי העסק המאפשרים קבלת תשלום בעזרת השיטה החדשה.

על פי נתוני Google, בשנה שעברה כחצי מיליון ישראלים ביקרו באתר Shopping IL. בסך הכל נרשמו כ- 1.1 מיליון כניסות ל- 152 החנויות הווירטואליות שלקחו חלק במיזם. 44% מתנועת הגולשים לאתר המכירות הגיע ממכשירים ניידים והצפי לקראת השנה עומד על יותר מ-50%. היקף המכירות בשני ימי החגיגה עמד על פי 6 לעומת יום רגיל. בנוסף, כ- 67% מהרוכשים סיפרו שקנו באתר ישראלי שלא הכירו קודם.

הערכה היא כי היקף המכירות הכולל בימי החגיגה בשנה שעברה עמד על כ-20 מיליון שקל. הערך הכלכלי של הפרויקט עבור בתי העסק שנטלו בו נאמד בכ-60 מיליון שקל ע"י חברת המחקר הלוי דואק, הנובעים, בין היתר, מהגברת המודעות לקניות אונליין, הצטרפות לקוחות חדשים, השקעות באתרי המסחר האלקטרוניים ומעבר למכירות במובייל. לאור הרחבה משמעותית של מספר בתי העסק והמבצעים, ההערכה השנה כי היקף המכירות יעמוד על 30 מיליון שקל לפחות, עליה של 50% לעומת שנה שעברה.

פרויקט Shopping IL נולד במטרה לחשוף את הצרכנים לבתי עסק ישראליים שמוכרים ברשת ולהעלות את המודעות למגוון האופציות הרחב הקיים בארץ לקניות אונליין. Google שואפת לעודד את בתי עסק המקומיים, בדגש על עסקים קטנים, להרחיב את פעילותם המקוונת וכך לתרום לצמיחה כלכלית ולהגברת תחרות לטובת הצרכן הישראלי. הפרויקט העלה את המודעות של רבים מבעלי האתרים לפוטנציאל הגלום בסחר האלקטרוני וכתוצאה מכך הם השקיעו  בשיפור ושיווק החנות האלקטרונית שלהם.

ממחקר שערכה Google עם שילוב מילווארד בראון בחודש יולי האחרון בנושא הרגלי קנייה באינטרנט[i], עולה כי הישראלים מעדיפים לקנות באתרים בינלאומיים. לטענתם החסרונות העיקריים של אתרים ישראליים בהשוואה לאתרים מחו"ל, הם המחירים והמבצעים, כשהיתרונות הבולטים הם שפה, מטבע, הטיפול בהחזרות ומותגים מקומיים. יתרונות אלה נתפסים כחשובים בעיקר בקרב אלו שקונים באתרים המקומיים, אך פחות בקרב אלה שקונים בעיקר באתרים מחו"ל.

עוד עולה מהמחקר כי כרבע מהצרכנים הם קונים "כבדים" שביצעו לפחות חמש רכישות באינטרנט במהלך החודשיים האחרונים שקדמו למועד המחקר. כשליש מהם הוציאו מעל 500 שקל בקניות באינטרנט בחודשיים אלו. יותר ממחצית מהנשאלים היו מוכנים לשלם פרמיה על קנייה באתרים ישראליים, מרביתם ציינו פרמייה של כ-5%-20%. המשמעות היא, שבהשקעה והכוונה נכונה ניתן להשאיר את הרכישות המקוונות בישראל, לחזק את השחקנים המקומיים ולתרום לצמיחה ולהגברת התחרות.

ממחקר בינלאומי שערכה Google עם ii TNS עולה כי בשנת 2015:

  • 93% מהישראלים החזיקו בטלפון סלולרי
  • מתוכם כ-75% הם בעלי סמארטפון
  • יותר מ- 50% נתקלו בבעיות בגלישה באתרים דרך המובייל
  • במצב כזה כ-30% יחפשו אתר מותאם למובייל כשבעיות אלו קורות.

באליגם בחגיגת מבצעים בשופינג IL

באליגם, משלושת אתרי הקניות המכוונות הגדולים בישראל, יקח חלק מרכזי באירוע המקוון של גוגל. לאתר יותר ממיליון (!) מנויים ישראלים לאי-מייל היומי אודות המבצעים והקופונים המוצעים.

לרגל שבוע השופינג הישראלי, יציע האתר מאות מבצעים והנחות גדולות במיוחד על מגוון גדול של מוצרים, בכל התחומים- צריכה, טקסטיל, אופנה, ילדים ותינוקות, כלי מטבח, גאדג'טים ועוד. למשל:

  • פמפרס פרימיום – רביעיית אריזות נשיאה ב-69 ₪ בלבד, כולל משלוח.
  • עד 46% הנחה על משחקי קודקוד ( דומינו ראלי ב-75 ש"ח !)
  • aden&anais  – רביעיות שמיכות טטרה ב-129 ש"ח
  • 50% הנחה על מגוון ארנקים של עמנואל
  • טיול מאורגן לסין רק ב-799$ – טיסות אלעל + מדריך צמוד + כניסות לאתרים + מלונות ע"ב לינה וארוחות בוקר ל-8 ימים
  • חלוקי רחצה למבוגרים ב-99 ש"ח ולילדים ב- 79 ₪
  • כרבוליות איכותיות של מותג Basic ב-139 ש"ח במקום 200 ₪
  • Kitchen aid  – מגוון מוצרים בהנחה, כמו:
  • קופסאות אחסון ב-39 במקום 95 ₪
  • מגבות ב-35ש"ח במקום 79 ₪
  • סט 4 מוצרי ששת ב-89 ש"ח במקום ב-236 ש"ח
  • food appeal  – פח אשפה נירוסטה מוברשת- ב199 ש"ח במקום 499 ש"ח(!) בנוסף, מגוון מבצעים והנחות על סדרת המחבתות והסירים החדשה של המותג.
  • קופסאות האחסון של OXO – LOCKTOP מלבן קטן 0.9 ל' ירוק+רבוע בינוני 0.9+מלבן קטן 0.66 ב-69 ש"ח במקום 139 ש"ח
  • מכסף – מגוון דגמים של סט סכום ב-69 במקום 150 ₪
  • "שטיחים בסנטר"- שטיחי שאגי (129*170) צבעים לבחירה- ב149 ש"ח במקום 490 ש"ח

חדש

חדש: טורטינה שוקולד לבן של לואקר

טורטינה שוקולד לבן (צילום יח"צ חו"ל)
טורטינה שוקולד לבן (צילום יח"צ חו"ל)

לואקר, וופל הפרימיום המוכר והאהוב, מציע  עם בוא החורף פינוק איכותי, יוקרתי וטעים במיוחד: טורטינה שוקולד לבן – עלי וופל עגולים, פריכים ונימוחים, ממולאים בשכבות קרם אגוזים סמיך ומעולה המכיל 30% אגוזים, ומצופים בשוקולד לבן עשיר. כל אלו ביחד, הופכים את טורטינה שוקולד לבן של לואקר לחוויית טעם מפנקת, מענגת ומושלמת – המתמזגת נהדר עם אווירת החורף.

חטיף טורטינה שוקולד לבן – נמכר ביחידות בודדות ובאריזות של 6 או 3 וופלים יוקרתיים אישיים. כמו כל מוצרי לואקר, גם הם אינם מכילים צבעי מאכל, עשויים ללא חומר משמר וללא שומן טראנס. כל יחידה עטופה בנייר איכותי השומר על טריות המוצר ופריכותו לאורך זמן.

את טורטינה שוקולד לבן, כמו גם את כל מוצרי לואקר המשווקים בישראל, ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הקמעונאים, הקיוסקים ונקודות המכירה. הן מוצעות במארז יוקרתי המכיל 6 יחידות במחיר מומלץ של 17 ₪ או במארז של 3 יחידות במחיר מומלץ של  10 ₪.  ניתן להשיג את טורטינה שוקולד לבן גם ביח' בודדות במחיר מומלץ של 4.5 ₪ ליחידה.

חדש:  LG V10 בישראל ב- 17.11.15

LG V10 (צילום יח"צ חו"ל)
LG V10 (צילום יח"צ חו"ל)

LG ישראל תשיק את הסמארטפון הראשון מסדרת V החדשה והיוקרתית של LG, ה-  LG V10 ב- 17.11.15 במסגרת מסיבת עיתונאים. מכירת המכשיר תחל בשבוע לאחר מכן, השבוע ה 4 של חודש נובמבר.

זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל : "באמצעות הסדרה החדשה, LG שוב מוכיחה  שהיא פורצת דרך טכנולוגית בתחום הסלולר. ה LG V10 מהווה פתרון מולטימדיה מושלם והוא מצוייד ב 3 מצלמות- אחת עוצמתית אחורית ו 2 מצלמות קדמיות לייצור סלפי פנורמי, מה שמייתר את הצורך במקל סלפי. העיצוב של המכשיר ייחודי  ויוקרתי עם מסגרת מתכת מהודרת והוא היחיד בעולם שמצוייד ביכולות צילום וידאו ידני שמאפשר לכל חובב צילום לערוך ולשלוט בצילום עצמו ובפרמטרים השונים."

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל , היבואנית הרשמית של LG MOBILE הוסיף כי " LG שוב מפתיעה את הצרכנים והשוק עם מכשיר יוקרתי בעל יכולות מולטימדיה חדשניות, עיצוב ייחודי, עמידות מיוחדת לשברים וחווית משתמש יוצאת דופן. עיצובו של המכשיר פורץ דרך בתחום העמידות, הוא עשוי פלדת אל חלד ברמה גבוהה וסיליקון עמיד, דבר שהופך את ה LG V10 לאחד מהסמארטפונים הבודדים שעברו בהצלחה מבחני ריסוק ונפילה. אין לי ספק כי כל הצרכנים אשר ירכשו את המכשיר יהנו מחווית שימוש יוצאת דופן בזכות שלל תכונות המולטימדיה, הצילום, החומרה החזקה וממשק המשתמש המתקדם שיש לv10 להציע.

מוצרי חורף מעוצבים בגלריה "לה ברוכאנט דו וילאז" La Brocante du Village

סט לעישון מקטרת (צילום שי סמיה)
סט לעישון מקטרת (צילום שי סמיה)

הגלריה הייחודית לה ברוכאנט דו וילאז' אשר בשרון (הלימון 19 רמות השבים) צלחה בשלום את הסערה ומכינה את החורף בשורה של חפצי אספנות ייחודיים .

  1. דלי לאיסוף פחם – SCEAU A CHARBON EN CUIVRE  לפני בוא החורף התושבים מתחילם לאסוף בולי עץ לאח, את הפחמים הנוצרים אוספים באמצעות  סט של 4 כלים לאח המשמשים לאיסוף הפחם .
  2. מתקן למטריות יש לנו מספר מתקנים כאלו בגלריה ANCIEN PORTE PARAPLUIES עתיקים עשויים מנחושת .
  3. למניעת שפעת חורף המקומיים היו מיצרים  חומץ ביתי באמצעות כלי מיוחד ושמו VINAIGRIER.
  4. פינת האח המחממת את הבית בחום נעים ומשרה אוירת חורף נעימה וחמימה לבני הבית CHEMINEE..
  5. מחמם מיטה באמצעות גחלים לוהטות  בשיטה עתיקה פריטים משנות ה 40-50. CAUFFE LIT

גלריית "La Brocante du Village " מהווה חנות קונספט שונה וייחודית. היא שונה מחנויות עתיקות אחרות בארץ , בכך שהיא מסודרת כמו בגלריה/מוזיאון בסגנון אירופאי קלאסי.
החפצים והרהיטים הם פריטי אספנות,שנבחרו בקפידה בירידי חפצים באירופה (ברוכאנטים)** ויובאו ארצה. לכל חפץ מוצמדת תגית בה מסופר סיפורו האישי הכולל את ייעודו במקור, התקופה והסגנון אליה הוא משתייך והייחודיות שלו (גם בעזרתו של המומחה לעתיקות מוטי הררי). לחלק מהחפצים הסטוריה משפחתית שלוקטה מהמוכרים.
החפצים מתאימים לבית ישראלי המעוצב בסגנון כפר, אקלקטי או מודרני.

בשל העובדה שכל פריט ופריט לוקט על ידי בעלי הגלריה. הם החליטו לתאר את הגלריה כ"אסופת חפצים",  בין שלל הפריטים ניתן למצוא: נברשות ייחודיות ועתיקות מקריסטל, נחושת או פליז, מנורות תיקרה וקיר מתקופות ובסגנונות שונים. אגרטלים וכדי חלב מאמייל, סגסוגות של מתכות בגדלים שונים, כלי קרמיקה ישנים, מטחנות קפה עתיקות, עששיות נחושת פליז וזכוכית, כלי כסף מרתקים, מראות במסגרות מגולפות בעבודות יד ועתיקות, שידות צד ואירוח, משקלים בצורות ובגדלים שונים, כסאות וכורסאות שעברו חידוש ורופדו בבדים מאירופה, ארונות כניסה (גרדרובה) עתיקים, מתלי עץ עתיקים, חפצי נחושת מיוחדים ומקוריים, כלים לקמין, שולחנות צד ואירוח ועוד. רבים מהפריטים הם יחידים במינם בגלריה, ולאחר המכירה כלל לא בטוח שימצא חפץ דומה להם, בנסיעה הבאה לשווקי אירופה.

את הגלריה הקים עזרא ברהום, מהנדס איכות סביבה במקצועו, שכחלק משלים בשאיפתו לסביבה איכותית וברת-קיימא, הגיע לתחום שימור ומיחזור של פרטי אספנות ואמנות עתיקים.
יד ימינו היא רעייתו מרטין המביאה למקום את הניחוח הצרפתי ואת הטיפול בלקוחות הגלריה (אחות שירותי בריאות כללית וקצינה בכירה במילואים המצטרפת תדיר למשלחות הסיוע הרפואי של צה"ל).
La Brocante du Village  הלימון 19 רמות השבים

ד"ר גב משיקה את "קריאייטיב"

כיסא קריאייטיב ד"ר גב (צילום יח"צ)
כיסא קריאייטיב ד"ר גב (צילום יח"צ)

חברת ד"ר גב משיקה בימים אלה דגם חדש של כיסא משרדי המציע ישיבה ארגונומית המספקת תמיכה נכונה לגוף, נוחות מרבית וכולל ידיות מתכווננות להתאמה נוחה למצבי ישיבה שונים.

כיסא "קריאייטיב" המאופיין בעיצוב הייטקיסטי – מתוחכם, מציע חוויית ישיבה נוחה המשלבת תמיכה מצוינת לגב, ידיות מתכווננות בהתאם לצורך, גב רשת אוורירי, מנגנון נדנוד כולל נעילת מצבי ישיבה.

מחיר: 890 ₪. להשיג ברשת ד"ר גב.

 

 

מבצעי אוכל ומסעדות

ערב איטלקי בשבת הקרובה במסעדת 'תטה' של השף ניר פרומר

ממסעדת 'תטה' של השף ניר פרומר בפרדס חנה תפתח את שעריה באופן חד פעמי במוצאי שבת, ה14.11 לכבוד ארוחת ערב איטלקית, הערב כולו יאופיין במנות איטלקיות שכולם הוכנו בעבודת יד כולל כל הפסטות. בין היתר ניתן למצוא : טורטליני ציידים (השף פרומר אכל את המנה הזאת בביקורו האחרון בצפון איטליה והחליט להוסיף אותה לערב המיוחד) – טורטליני עבודת יד במילוי תבשיל עגל ראגו מוקפץ עם ירקות ביין לבן. (עלות המנה- 58 ₪) ופיצה מהטבון בהרכבה אישית (עם מגוון ענק של תוספות)  (עלות הפיצה- 48 ₪)

בנוסף, החליט השף פרומר שלאורך הערב יהיה ניתן לשתות יין (מגוון של סוגים) באופן חופשי בעלות חד פעמית של 45 ₪.

התפריט המיוחד מרכיב בין השאר את המנות הבאות :

  • פטוציני ברוטב שמנת, פטריות, פסטו ועגבניות.49 ₪
  • רביולי גבינות – כסוני פסטה ממולאים בגבינה 56 ₪
  • רביולי בטטה – כיסוני פסטה ממולאים בבטטה עם פסטו ועגבניות 56 ₪
  • ניוקי ערמונים – ניוקי עבודת יד ממולא בעגבניות ברוטב שמנת, ערמונים ופטריות 69 ₪
  • ניוקי סלמון – נתחי סלמון מוקפצים עם ניוקי ממולא עגבניות ברוטב פרמזן 69 ₪
  • ניוקי אנטריקוט – נתחי אנטריקוט טרי וניוקי ממולא עגבניות מוקפצים ברוטב חריף מתוק – 81 ₪

טלפון להזמנות – 04-6376401, יום שבת ה – 14.11.15, תטה – כביש 650, פרדס חנה, מתחם דור-אלון.

ארוחת ילדים חדשה ב"מקסיקלי"

ארוחת נקניקייה ילדים (צילום יח"צ)
ארוחת נקניקייה ילדים (צילום יח"צ)

מסעדת מקסיקלי שנפתחה בהרצליה (במקום מוזס הרצליה) ממשיכה לפתח את תפריט ארוחות הילדים, כיאה לקרובת משפחה מדרגה ראשונה של רשת מוזס, המעניקה לקהל הצעיר את מלוא תשומת הלב.

בזמן שהמבוגרים נהנים מתפריט עשיר המורכב מאוכל מקסיקני המתכתב עם המטבח האמריקאי, שילוב הזוכה לפופולאריות רבה בארה"ב וכולל בין היתר שפע של מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים ושתייה אלכוהולית מגוונת, הילדים מקבלים תפריט שהוא גם חוברת משחקים שלמה, פלייסמט לצביעה ומתנה עם כל ארוחת ילדים.

לשלל הפינוקים מתווספת כעת מנת ילדים חדשה הקולעת בדיוק לטעמים שילדים אוהבים:

נקניקייה בטורטייה המוגשת עם קוביות תפוחי אדמה מטוגנות וירקות טריים, שתיה ולקינוח- גלידת שוקו או וניל, במחיר ארוחת ילדים של מקסיקלי- 45 ₪.

מנה זו מצטרפת אל מבחר מנות הילדים בתפריט הילדים: חזה עוף, שניצלונים או קסדיה, עם תוספת של אורז מקסיקני/ קוביות תפו"א מטוגנות, שתייה וגלידה- בעלות של 45 ₪.

דיקלה פוגל, מנהלת השיווק של מוזס, מסרה כי "סקרים שערכנו הראו כי אחת המנות שילדים הכי אוהבים היא נקניקייה בלחמנייה, מנה מאוד אופיינית למטבח האמריקאי. רצינו לעשות ווריאציה מקסיקנית שלה, ואני חושבת שמצאנו את השילוב המושלם- נקניקייה בטורטייה. הילדים שלקחו חלק בטעימות המנה התלהבו ולא הפסיקו לדבר עליה"

בנוסף לארוחות הילדים, המיועדות לילדים עד גיל 12, בתפריט של מקסיקלי ניתן למצוא מנות כמו קסדיית גבינות: תערובת גבינות, פלפלים קלויים, בצלים חרוכים, תירס, כוסברה וצ'ילי (39 ₪), מבחר מנות טאקו (32-36₪) ובוריטו (42-46 ₪) במילוי דג/ עוף/ בקר/ צמחוני/ טבעוני, מנות עיקריות כמו צ'ילי קון קרנה: תבשיל בקר ושעועית אדומה מוגש על אורז מקסיקני עם שמנת חמוצה, עגבניות טריות וכוסברה, ופהיטה על הפלאנצ'ה (60-79 ₪), כולם ברוח מקסיקנית חריפה.

מקסיקלי– אריה שנקר 14, הרצליה. טלפון:  09-9566628. שעות פתיחה: שבת-רביעי: 12:00-01:00, חמישי-שישי: 12:00-02:00.

יין בירה ועוד

ישראל חוגגת בוז'ולה בדרך היין

מה זה בוז'ולה ? מקור היינות בחבל בוז'ולה המקסים בצרפת, עליו מספרים שיש בו יותר כרמים מאנשים ויותר יין ממים. יינות הבוז'ולה נובו, היינות הראשונים היוצאים אל השוק בכל בציר, הינם יינות קלים ופירותיים אשר מיוצרים בשיטה מיוחדת ואינם מתיישנים בחביות עץ אלון כלל. יינות אלו מהווים אינדיקציה לגבי הבציר בהמשך, אך חשיבותם העיקרית היא בחגיגה המסורתית בכל רחבי העולם עם צאתם.

היינות הצעירים המפורסמים ביותר בעולם נוחתים בישראל ונפתחים בחגיגת טעימות וכיבודים בסניפי דרך היין.  בקבוקי היין הפירותיים מגיעים מחבל בוז'ולה שבצרפת בארגז חתום וסגור, בהתאם למסורת, כדי שנוכל גם אנחנו להצטרף לחגיגה הגלובלית. על פי החוק הצרפתי, את יינות הבוז'ולה נובו פותחים בחצות, בין הימים רביעי לחמישי, בשבוע השלישי שבחודש נובמבר ולא דקה לפני. בישראל, כידוע, חל חוק האוסר מכירת אלכוהול לאחר השעה 23:00 ולכן החגיגות ב'דרך היין' נדחות ביום אחד, ומוקדמות לשעות הערב כדי שכולם יוכלו לשתות, לטעום, ולרגע אחד להרגיש במקום אחר לגמרי. גם השנה, יינות הבוז'ולה מגיעים מיקבים ידועי-שם: יקב דובאף, ויקב ז'אדו.

ביום חמישי ה-19.11 בין השעות 20:00 ועד 22:00 יערכו את החגיגה בסניפי הרשת: תל אביב חשמונאים, תל אביב השלום, צומת סביון, נס ציונה וברמת השרון. ביום שישי ה-20.11 יחגגו בין השעות 11:00 ל-15:00 בסניפים G צמרת, דיזנגוף סנטר, גבעתיים, מודיעין, רעננה ובסניף החדש שנפתח החודש, ביבנה.

האירוע ללא תשלום. לצד היינות יוגש כיבוד קל. לבני/ות 18+ בלבד.

מידע נוסף באתר 'דרך היין' או בטלפון 1-599-505-909

BEERFEST במתחם שרונים

פסטיבל הבירה 2014 ירושלים (צילום קובי שרביט)
פסטיבל הבירה 2014 ירושלים (צילום קובי שרביט)

לראשונה, פסטיבל הבירה BEERFEST מגיע להוד השרון ויתקיים בתאריכים 18-20.11 במתחם שרונים. אחד מהאירועים הגדולים של תעשיית הבירה בישראל הוא פסטיבל הבירה שהפך ומושך אליו מדי שנה עשרות מותגי בירה מקומיים ובינלאומיים ועשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ. בפסטיבל מתקיים השילוש הקדוש של בירה-אוכל-מוזיקה והוא מיועד לחובבי הבירה ולאלו שרוצים לגלות בירות בטעמים חדשים.

BEERFEST מרכז מבשלות בוטיק ישראליות שהפכו לטרנד בשנים האחרונות לצד מבשלות בירה גדולות ומוכרות של מותגים בינלאומיים, בין מציגי הבירה ניתן למצוא את המותג הותיק פאולנר ומבשלות ישראליות כמו ג'מס, שפירא, dancing camel, busters cyder and hard lemonade ועוד.

לצד ברזי הבירות יפתח מתחם BEER FOOD עם מגוון של מאכלים שבכל העולם נהוג לאכול לצד הבירה כמו : הנקניקיות הפופולאריות של פרנק, המבורגרים, פוקצ'ות, דים סאם ועוד. במתחם BEER FOOD  ניתן להשיג את  café xoho המוכר בלחם הבירה הטוב בישראל ובנוסף ניתן לרכוש צנצנות להכנת לחם בירה לפי טעם אישי. כל המצרכים נמצאים בתוך הצנצנת ולבאי הפסטיבל נותר רק לבחור את הבירה שהם אוהבים, להוסיף לצנצנת, לערבב ולאפות לחם בירה משלהם!

במהלך ה-BEERFEST יתקיימו סדנאות בירה שיעביר שחר הרץ דמות מיתולוגית בעולם הבירה המקומית ובהן יסביר איך "עושים כבוד לבירה" ? משלב ההכנה ועד לטעמים השונים ומגוונים  .

באי הפסטיבל יוכלו להסתובב בדוכנים ולהכיר בירות חדשות, כמו כן לרכוש ב- 20 שקלים בלבד לכוס טעימה ויקבלו 3 קופונים נוספים לטעימות בירה מהמותגים המוצגים בפסטיבל.

BEERFEST – ימים ד'-ה בין השעות 17:00-22:00  ויום ו' 9:00-15:00  מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השרון

גרנד וין 2013 של יקב קסטל זכה בציון הגבוה ביותר שניתן ליין ישראלי- 94

מבקר היין המוערך בעולם, רוברט פרקר, העניק בסוף השבוע האחרון ל"גרנד וין 2013" של יקב קסטל את הציון 94, הציון הגבוה ביותר שאי-פעם ניתן ליין ישראלי

בסוף השבוע האחרון פורסם באתר www.erobertparker.com של מבקר היין המוערך בעולם, רוברט פרקר, כי "גרנד וין 2013" של יקב קסטל זכה בציון 94, הציון הגבוה ביותר שניתן ליין ישראלי עד כה.

הישג זה מתווסף ללמעלה מ-20 יינות של יקב קסטל אשר דורגו לאורך 15 השנים האחרונות אצל מבקר היין פארקר בציונים של 90 ומעלה, הישג חסר תקדים ליקב ישראלי.

הגרנד וין 2013 הינו בלנד אלגנטי בסגנון בורדו, אשר זני הענבים המרכיבים אותו הינם ענבי קברנה סוביניון, מרלו, פטי ורדו, מלבק וקברנה פרנק, הנבצרים מהחלקות המובחרות ביותר בכרם. היין גדל במשך  כעשרים חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות, רובן חדשות והוא מיועד ליישון ארוך בבקבוק.

מחיר מומלץ לצרכן : 220 ש"ח

אופנה ועוד

איזבלה מציגה קולקציית קוקטייל

איזבלה (צילום איתן טל)
איזבלה (צילום איתן טל)

המותג איזבלה משיק סדרת פריטים מושקעים בעלי שיק פאם פאטאלי בהתאמה לקהל הישראלי ותחילת החורף. נילי מרציאנו, מעצבת המותג איזבלה, מקפידה להישמע לצורך המקומי ובשל כך מקפידה לעצב ולייצר מיני קולקציות אשר אותן היא מוציאה אחת לחודש. בכל פעימה  ניתן לראות מגוון בדים ושינוי אווירה שמותאמת לצרכי השוק באותו הזמן.

הפעימה הנוכחית היא שנייה במספר לעונה ומתמקדת בפריטים אלגנטיים המתאימים ליום וערב. הסדרה מתחלקת לשמלות קוקטייל בעיצוב מינימליסטי ושמלות יום אווריריות, חליפות שני חלקים המיועדים למיקס אנד מאטץ' עם פריטים שונים בקולקצייה,

כאשר הגזרות גם הן נחלקות לקבוצות: האחת בקווים זורמים ונופלים הנעים סביב הגוף בנוחות מירבית ותחושת "לוז" מרגיעה ובקבוצה השנייה הסילואטות חובקות מותן, חצאיות מתרחבות ושימוש בהרבה בד, עם זאת: המותג שומר בנגיעותיו בדידטיילים הקטנים על איפוק אופייני, חוסר מאמץ וחושניות בניחוח מינימליסטי. הבדים ששולבו בקולקצייה הנוכחית הם בדי ויסקוזה, רשת וכתנה מרוככת.

מעצבת המותג, נילי מרציאנו, שואבת את השראתה מעולם התרבות בבד בבד עם עולם הפנטזיה האישית שלה, רבות הטרנדים מגיעים מפינות אינטלקטואליות כקולנוע או תיאטרון בהם יודעת לילי לזהות את הפריטים השיבלטו העונה ברחובות ובבוטיקים. חתימת ידה של נילי מאופיינית בסגנון מוקפד ומתכתבת עם האופנה האירופאית תוך שימת דגש על איכות הבדים ותפירה עילית .

הקולקצייה מורכבת מדגמים המיוצרים במהדורה מוגבלת ונמכרים לבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ וכן ללקוחות פרטיים.

כל הפריטים מיוצרים בישראל. טווח מידות: 36-44, טווח מחירים: 400-1000 ₪,

ניתן להשיג: בחנות השואו רום – דרך בן צבי 84,  בית פנורמה, תל אביב ובמגוון בוטיקים נבחרים ברחבי הארץ.

Jump עם קולקציית חורף 2016

רשת האופנה ג'אמפ מציגה קולקציית חורף אפנתית, ייחודית וחדשנית, המכילה מגוון פריטים המתכתבים עם הטרנדים הלוהטים לעונה.
קולקציית החורף של רשת ג'אמפ עונה על כל המגמות הרלוונטיות לחורף 2016.

שנות ה – 70 עם השפעת המראה הבוהמייני, מציג נוסטלגיה נשית עם נימה רומנטית, הנעשית תחת המעטפת של צלליות ויקטוריאניות ומראה הגראנ'ג של שנות ה – 80. המעצבים בעולם העלו את הרף בבחירות נועזות, חדשניות ומפתות בחורף 16 תוך כדי שימוש במרקם מפואר של ריקמות, בדי ריפוד, ג'קארדים, גליטרים, ברק, פייטים שילוב של חוטים מתכתיים ועוד.
הקולקציה משלבת את הטרנדים העולמיים שמכתיבים גדולי המעצבים בעולם האופנה, אך יחד עם זאת הקפידה מיכל הויברגר, מעצבת הרשת, לתת דגש על סגנון ייחודי השומר על נצחיות הפריטים כך שימשיכו לשמש את לקוחות הרשת גם בעונה הבאה.  פריטים רבים בקולקציה עוצבו ברוח המדינות הבלקניות, עם ניחוח וינטג' עדין השולח אותנו למסע של השראה הלקוחה מהאופי הייחודי של מדינות מזרח אירופה. דרך פרינטים מתוחכמים וצבעוניות נועזת בגוונים עמוקים של בורדו, אדום, חרדל וירוק, ולצד מגוון פריטים בטווח רחב מאוד של מידות ומחירים נוחים – מצליחה קולקציית החורף של רשת ג'אמפ לתת מענה לכל אישה המעוניינת במראה שיקי, מוקפד ובעל אמירה ייחודית.

רשת ג'אמפ, כמו בכל עונה, שמה דגש על איכות הפריטים ומשלבת בדים נשפכים וכן בדים מחטבים וכולם ברמה גבוהה, על מנת להעניק ללקוחותיה בגדים מחמיאים שיתאימו לגזרתן. בין הבדים נעשה שימוש בבדי משי, ויסקוזה, עור, ג'רסי, 100% כותנה, שיפון, תחרה ועוד.

בנוסף, בקולקציה משלבים גזרות המחמיאות לקווי המתאר הנשיים, מבליטים את החלקים היפים בגוף האישה ומסתירים את נקודות החולשה – עיצובים שילוו את הנשים בכל שעות היום, החל מיום במשרד ועל לבילוי לילי.

הקולקציה מורכבת מתתי קטגוריות בצבעוניות הטרנדית של חורף 2016, החל משילובים של שחור ולבן ומצבעים חמים של גווני החום (צבעי אדמה, קרמל וחאקי)  וצהובים, לצד צבעוניות עזה של כחול רויאל, פוקסיה, ירוק ובורדו.

קולקציית דנים –  קבוצת פריטי הג'ינס מתרחבת העונה. מלבד מכנסיים בגזרות מחמיאות ניתן למצוא שמלות, טופים וחצאיות שמתכתבות עם יתר הפריטים שבקולקציה ומציעות לוק עכשווי ונכון. בין הפריטים הבולטים: ג'קט ג'ינס גרנג'י משופשף, ג'ינס סקיני כהה, מכנס ג'ינס חיתוכים בגזרה גבוהה, שמלת ג'ינס בעלת שרוולי מידי ועוד.

קולקציית ערב –  פריטי הערב שבקולקציה משולבים פייטים, שילובי תחרות ורקמות הנותנות מראה גלאמי זוהר ומוקפד. חיבור פריטי הערב ביחד עם פריטי הקז'ואל ייתן מענה ללובשות מראה מופקד לאורך כל שעות היום. בין הפריטים הבולטים: שמלה שחורה מבד ג'קארד המגיעה עם בולרו תואם המשולב בנגיעות זהב, שמלת מידי שחורה בגזרת קולר ועוד.

קולקציית 24/7 – קז'ואל – מעצבת הרשת, מיכל הויברגר, נותנת מענה לקצב החיים המהיר שלנו כנשים ומציגה קולקציה שנותנת מענה לבוש המתאים לאורך כל שעות היום. המראה הקזו'אלי המוקפד יבוא לידי ביטוי בשילוב של חולצות וסריגים עם מכנסיים רחבים, שילוב טופים מבדים קלילים עם חצאיות ועוד שלל פריטים שיושבים על הגדרת המינימליזם שילווה אותנו בחורף 2016. בין הפריטים הבולטים: סריגים בגווים של צבעי אדמה, נוד, צבעים חרדליים, וכחולים. חולצה מכופתרת בעלת קשירה בחלקה העליון, שמלת משבצות, מכנסיים בשלל גזרות מחמיאות ומגוון פריטים טרנדיים בדמוי עור ביניהם חצאית דמוי עור בגזרה גבוהה.

קולקציית חליפות –  טרנד חליפות בשני חלקים ממשיך אתנו לעונת החורף. מעצבת הרשת שמה דגש על הסגנון האירופאי ומציגה ליין חליפות אלגנטיות וטרנדיות בצבעי החורף.

בין הפריטים הבולטים: חליפת משבצות שחור לבן, המגיעה עם חצאית באורך ברך יחד עם טופ תואם בעל מפתח עגול, חליפת מכנסיים לבנה בעלת גזרה רחבה, חליפת פסים בגזרת סקיני בצבעוניות אפורה ועוד. טווח המחירים: 99.90-599.90 ₪, טווח המידות- 38-48.

ניתן להשיג ב-35 סניפים בפריסה ארצית, מתוכן 7 סניפים בזכיינות. לצפייה ברשימת החנויות באתר ג'אמפ.

Miss Rosy Israel עם חנות און ליין

מיס רוזי - 1חברת Miss Rosy Israel, המתמחה ביבוא הלבשה תחתונה לנשים, פותחת לראשונה חנות און ליין לרכישת מוצרי ההלבשה תחתונה ופנאי באתר שכתובתו: ww.missrosy.co.il

באתר החדש והמאובטח ניתן למצוא את הדגמים החדשים ביותר של הלבשה תחתונה מהמותגים: מיס רוזי, טריומף, פמינה, דלתא, אקספוז לי קופר ועוד עם התחייבות למחירים הנמוכים ביותר. החנות מספקת משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 250 ₪.

לרגל השקת החנות און ליין, Miss Rosy Israel יוצאת במבצע – 33% הנחה על כל המוצרים בחנות.

Miss Rosy נוסדה בשנת 1979 ביוון, ומאז יצרה סטנדרטים גבוהים ונחשבת מהגדולות והטובות בחברות המייצרות את תוצרתם ביוון. דגמי Miss Rosy מעוצבים על ידי מיטב המעצבים ובעלת תו תקן אירופאי ISO.

החברה מתמחה במיוחד בלבני נשים חושניים וסקסיים המיוצרים בהקפדה יתרה, המפנקים את גוף האישה. הדגמים מיוצרים במבחר גדול של תחרות ורקמות בשלל צבעים. לכל חזייה תחתונים תואמים בכמה גזרות. Miss Rosy  מתמחה בלעדית בחזיות פוש אפ המכילות שמן תינוקות ואויר. החזיה מעניקה נוחות מרבית, מראה מושלם ותוספת של עד 50% לגודל החזה.התחתונים התואמים לחזיות מקנים מראה מושלם וייחודי לגוף האישה. Miss Rosy Israel בבעלות אבי ושולה כהן )כהן לבני נשים) הינה היבואנית הבלעדית בישראל של חברת Miss Rosy מאז שנת 2000.

את מוצרי Miss Rosy ניתן להשיג בחנויות המובחרות ללבני נשים וגם באתר החדש. לפרטים נוספים ולרכישת המוצרים באתר.

פמינה מציגה: קולקציית "פסטל רומנטי"
3400_400 פמינה 2015, סט חרציות. 278 שח. תחתון תואם 99 שח. צילום יחצ
האישה המודרנית, אוהבת הלבשה תחתונה יפה ורומנטית. היא מדקדקת בבחירתה בכדי שיהיה לה נוח אך כמובן לא שוכחת שמדובר בפריט שיקי וחתיכי. הקולקציה החדשה של רשת פמינה, שמה דגש על הרצון להעצים את הביטחון העצמי ולתת לאישה להרגיש נחשקת ואטרקטיבית ועם זאת לשמור על פונקציונליות ונוחות מרבית תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

ההשראה לקולקציה נלקחה מחלונות הראווה של פריז, מהן מציצות עוגיות המקרון בצבעים ענוגים של פסטל מתוק ורומנטי. הצבעים המטריפים הללו, יוצרים עולם רענן ונאיבי לצד נגיעות קטנות של וינטג' צרפתי ובעיקר המון עדינות ורוך המתבטאים דרך האווריריות והשקיפות של תחרות מיוחדות ורקמות מתוחכמות שכולן איכותיות מאוד ודקות להפליא.

המחשבה העמוקה שהושקעה בתהליכי העיצוב והייצור ניכרת בכל דגם ודגם והופכת את הפריטים ליפים, הנוחים והמחמיאים ביותר – במחירים נגישים לכל כיס ובטווח מידות רחב במיוחד. כל זאת תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר אשר הופכים את כל אחד מהסטים ל-Second Skin , במגוון רחב של גזרות ואין ספור אפשרויות עבור האישה הישראלית. טווח מחירים: 49-298 ₪. טווח מידות: A70 ועד ל- F100.

ניתן להשיג ברשת חנויות פמינה: רמת גן, רחוב תובל 15 | נתניה, קניון סיטי  | חולון, מרכז פרימיום סנטר | נצרת, קניון וואן | באר-שבע, קניון מול 7 | נשר, מתחם וואן. ברשתות:  אפרודיטה, המשביר לצרכן ו- H&O, דונה ויקטוריה, את ובחנויות הלבשה תחתונה מובחרות.

כתיבת תגובה