מה חדש על המדף של דני בר

מבצעי חורף במסעדות ||| בירות וממתקים חדשים ||| 1+1 על בירות באילת ||| מוצרים לבית ||| לחצו על התמונה לשאר החידושים והחדשות <<<<

חדש

Waffeletten Dark (צילום אפרת אשל)
Waffeletten Dark (צילום אפרת אשל)

חדש: BAHLSEN מציעה Waffeletten Dark

ליימן שליסל, יבואנית דברי המתיקה המובילה בישראל, מרחיבה את משפחת מוצרי "בלזן" (BAHLSEN) בישראל ומשיקה את וָופֶלֶטֶן דארק (Waffeletten Dark) – וופל פרימיום מגולגל, מצופה בחלקו בשוקולד מריר מעולה (28%). וָופֶלֶטֶן דארק,  חידוש טעים ואיכותי מבית חברת בלזן, המובילה את שוק העוגיות בגרמניה.

וָופֶלֶטֶן דארק – גלילי וופל פריכים ונימוחים, בציפוי שוקולד מריר איכותי ומשובח, בעלי מתיקות מעודנת הבאה לידי ביטוי בשילוב הנהדר בין המרקם הקראנצ'י של הוופל לבין טעמו המשובח של השוקולד המריר המעניק חווית טעם מענגת במיוחד. וָופֶלֶטֶן דארק – מתאים מאד לאירוח וכן כתוספת משדרגת למנות אחרונות.

וָופֶלֶטֶן דארק –  מוצע באריזת נוחות השומרת על שלמות גלילי הופל וטריותם. מחירה המומלץ של אריזת 100 גרם: 15 ₪. ניתן להשיג את המוצר בכל רשתות השיווק והחנויות מובחרות . המוצר כשר.

חדש: חטיפי הדגנים 'Nature Valley' על בסיס פופקורן
מותג חטיפי הדגנים Nature Valley של קונצרן המזון הבינלאומי ג'נרלס מילס, השיק סדרת חטיפי דגנים מהפכנית שטרם נראתה על המדפים בישראל – חטיפי פופקורן.  מדובר כאן בסגמנט חדש וייחודי בשוק  חטיפי הדגנים שפותח על ידי ג'נרלס מילס העולמית, המביא איתו חדשנות ובשורה אמיתית לשוחרי חטיפי הדגנים, המחפשים חטיף חלופי למתוק המאפשר גם לשמור על המשקל.

חטיף פופקורן חדש (צילום יח"צ חו"ל)
חטיף פופקורן חדש (צילום יח"צ חו"ל)

בג'נרלס מילס מציינים כי בתהליך הפיתוח של חטיף החדש, על אף היותו ארוך ומורכב הושקעו מאמצים רבים לשמור על המרקם האוורירי של הפופקורן בצורה המקסימלית לצד שמירה על מרקם פריך בהתאם לפטנט.
הרעיון לפתח ולייצר חטיפי פופקורן נבע בעיקר מהצורך להציע לצרכני חטיפי הדגנים מוצר חדשני וייחודי ל- Nature Valley שישלב בתוכו את הערכים הקשורים לפופקורן לדוג': קליל, בריא, מפנק, טעים וכיפי.

בשלב ההשקה ישווקו חטיפי הפופקורן בשני טעמים: חמוציות וגרעיני חמניות בציפוי קרם יוגורט, בוטנים וגרעיני חמניות בציפוי קרם שקדים ובהמשך תורחב הקטגוריה לטעמים נוספים. כל חטיפי הפופקורן מכילים 92 קלוריות לחטיף, וימכרו במארז של חמישה חטיפים בכל רשתות השיווק ובבודדים בחנויות הנוחות. החטיפים החדשים עשויים מדגנים מלאים ומכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים כאשר הפופקורן מהווה מרכיב עיקרי ומשמעותי.

לקראת ההשקה ערכה חברת ג'נרל מילס ישראל מחקר סנסורי באמצעות חברת  new sense  research (מקבוצת נילסן ישראל). המדגם נערך בקרב 160 מבוגרים בגילאי 20 עד 40, צרכנים של חטיפי גרנולה.
ממצאי המחקר עולה כי, 93% אהבו את החטיף, במיוחד אהבו את הטעם, שילוב הרכיבים, קלוריות נמוכות והייחודיות.  יותר ממחצית מהמדגם מאד אהבו את החטיף ( 54% ) והעריכו אותו בציונים גבוהים מאד (מעל 8.0 בסקלה של 0-10).

עוד עולה מהמחקר, כי כוונות הקנייה למוצר החדש  היו גבוהות, כאשר 8 מתוך 10 צרכנים ציינו כי היו קונים אותו. החטיף החדש עונה על צורך חדש, בהשוואה לחטיפים הקיימים, ונמצא כי 60% הצהירו כי יקנו אותו בנוסף לחטיפים הקיימים, ולא במקומם.

ממחקר חדש אחר שערכה נילסן לאחרונה, שבחן את מידת הפתיחות של צרכנים למוצרים חדשים מגלה כי הישראלים הרבה יותר פתוחים לחדשנות מהאירופאים. אחוזי ההתנסות שלהם במוצרים חדשים גבוהים מאוד ביחס לצרכנים ממדינות אירופה, כאשר 57% מהנשאלים הישראלים השיבו כי רכשו מוצר חדש במהלך הקנייה האחרונה שלהם, זאת לעומת 44% בממוצע, מהנשאלים ממדינות אירופה.

שוק חטיפי הגרנולה בישראל עפ"י נתוני נילסן 2015 נאמד  בכ- 200 מיליון ₪ בשנה. ג'נרל מילס ישראל מובילה את שוק חטיפי הגרנולה עם המותג נייצ'ר וואלי ומחזיקה ב- 26.5% נתח שוק.

Nature Valley, הינו מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל. חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.

מחיר 19.90 ₪  למארז.

חדש: סוכריות קלפני (KALFANY) בטעם טרופי ובטעם תות

סוכריות קלפני בטעם פירות טרופיים (צילום יח"צ חו"ל)
סוכריות קלפני בטעם פירות טרופיים (צילום יח"צ חו"ל)

סוכריות קלפני הן סוכריות פרימיום המוכרות בכל העולם בעיקר בשל איכותן הבלתי מתפשרת ובשל קופסת הפח העגולה בה הן ארוזות. אריזת הפח נוחה לשימוש בבית, באוטו ובמשרד ושומרת על טריותן ורעננותן של הסוכריות לאורך זמן. כדי להבטיח את איכותן של הסוכריות, בייצורן נעשה שימוש בחומרי טעם וריח ובצבעי מאכל טבעיים המופקים מפירות ומצמחים בלבד.

סוכריות קלפני החדשות בטעמי תות וטרופי מצטרפות אל משפחת הטעמים האהובים והמוכרים של קלפני, בהם: פירות יער, הדרים, טעם מרענן, וסוכריות קלפני ללא סוכר בטעם מרענן, ליים וחמוציות..

את סוכריות קלפני בטעם טרופי ובטעם תות, כמו גם את כל משפחת סוכריות קלפני, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. המחיר לאריזת פח המכילה 150 גרם סוכריות קלפני: 7₪.

מבצעי אוכל ומסעדות

מסעדת אנגוס – ערב שכולו בשרים משובחים ויין חופשי

ערב בשר - אנגוס (צילום אנטולי)
ערב בשר – אנגוס (צילום אנטולי)

אנגוס, רשת מסעדות הבשר המפורסמת מהצפון, דוגלת בשיטה של ״מהשדה למזלג״ – העגלים מזן אנגוס והטלאים גדלים בתנאי מרעה טבעי, נתחי הבשר מגיעים שלמים ומיושנים למסעדות ומטופלים על ידינו לפי המסורת של משפחת דבאח – מגדלי בקר וקצבים כבר 3 דורות.

במסעדות אנגוס, כל חובב בשר וקרניבור יקבלו חווית בשרים הייחודית לאנגוס – החל במנות הפתיחה הבשריות (אנגוסונים), בנתחי ״אנגוס על העצם״ – נתחים כבדים באיכויות נדירות.

נבות שלח, שף מסעדות אנגוס  (ברפרטואר שלו מופיעות 'צ'ימיצ'נגה', זוזוברה, גוז' ודניאל וטורקיז)  חידש לאחרונה את התפריט.

התפריט מורכב ממנות הדגל האהובות של המסעדה לצד מנות חדשות וייחודיות כמו:

  • טיבון טלה בגריל מחלקו האחורי של הטלה 109 ₪
  • סינטה מושחרת על הפלנצ'ה בסגנון אנגוס 96 ₪
  • ספייסיבורגר המבורגר חריף במיוחד עם בצל מדורה ורוטב BBQ חריף 54 ₪
  • סלט אנגוס בייבי תרד, נגיסי טלה והום פרייז עם איולי תבלינים  46 ₪
  • סלט קיסר קלאסי עם קרעי אסאדו 54 ₪
  • קדירות בשרים ועוד.

מנות אהובות נוספות שממשיכות לככב בתפריט:

אנגוסונים – מבחר פיצוחי בשר ייחודיים, סלט שבבי שווארמה פריכים עם כורכום, שקדי עגל על הפלאנצ'ה עם לימון חרוך ועדשים, מח עצם עם בצל מאודה, בשר כבוש על סלט ירקות אביבי ועוד. סטייקים מובחרים, אנגוסיחים עסיסיים, צלעות טלה נימוחות, מגשי מיקסים מרהיבים של בשרים ונתחים על העצם בחיתוך ובהגשה ייחודית. מנת הענקים היחידה בישראל –  הטומהוק: צלע עגל שלמה הנושאת יותר מקילו בשר נדיר.

  • אנגוס דיר אל אסד. מתחם קניון דבאח (כביש 85) 04-9983647
  • אנגוס חיפה. המגינים 27 בעיר התחתית 04-8626603
  • אנגוס מגדל. צומת מגדל, מתחם ויטנייה (כביש 90) 054-2610125

פתוח כל יום 11:00-23:00. בפייסבוק – אנגוס בשרים – Angus

מסעדת "גרנד קפה טורקיז" בקניון רמת אביב עם "גרנד בופה" מעודכן

בופה סתיו 2015-2016 (צילום אביבית לוי )
בופה סתיו 2015-2016 (צילום אביבית לוי )

מסעדת "גרנד קפה טורקיז" בקניון רמת אביב מעדכנת את מזנון ארוחת הבוקר "גרנד בופה"  לקראת עונות הסתיו והחורף. בין הסלטים החדשים:

מרק עגבניות קר, גלילות חצילים ממולאות, סלט בובס, סלט שעועית ירוקה, סלט תפוחי אדמה ושמיר, פסטה פוזילי איטלקית, חציל ירוק, סלט עדשים שחורות, סלט בייבי מוצרלה ובלסמי, מגוון דגים מלוחים – לקרדה,מטיאס ושפרוטים, מגוון גבינות מקומיות ומיובאות, אנטי פסטי, פירות, חלבה, ריבות, ממרחים ועוד. המנה מוגשת עם לחם, שתיה קלה או חמה לבחירה.

"גרנד קפה טורקיז" בקניון רמת אביב היא מסעדת בראסרי מבית היוצר של "טורקיז" הוותיקה. המסעדה מציעה שילוב של אוכל משובח לצד מקום בילוי אטרקטיבי. חומרי הגלם והמוצרים בהם משתמשים מוקפדים ומצטיינים ברמת האיכות והטריות.

מחירים:

  • גרנד בופה – 62 ₪
  • גרנד בופה ביצים – 72 ₪

ארוחות הבוקר מוגשות בימים א-ה בשעות 9:00-12:30, יום ו' 8:30-13:00, שבת 9:00-13:00. פתוח ימים א' – ה', 09:00-22:00 , יום ו' – 08:30-16:00, שבת – 09:00-23:00. טלפון להזמנות: 03-5536677. כתובת: אינשטיין 40, רמת אביב, תל אביב. אתר הבית ובפייסבוק: Grand Café Turkiz

סתיו מתוק ב'ארטה גלידריה'

שוקולד עם צ'ילי (צילום יח"צ)
שוקולד עם צ'ילי (צילום יח"צ)

ארטה גלידריה היא גלידריה איטלקית, קטנה וביתית בנחלת בנימין. המקום מציע מגוון גלידות טבעיות, גלידות פירות העשויות מפירות טבעיים-אורגניים, גלידות ללא גלוטן, גלידות ללא תוספת סוכר ואף גלידות טבעוניות. כל הפירות נרכשים טריים בשוק הכרמל הסמוך וחומרי גלם שאינם זמינים בשוק, נבחרים ונרכשים בקפידה על ידי בעלי המקום.

לקראת הסתיו מתמסרים בארטה גלידריה לטעמי השוקולד העשירים, בהם טעמים נדירים כמו 'אצטקה שוקולד' – גלידה המורכבת משוקולד מובחר ופלפל צ'ילי, שוקולד תפוז ופיסטוק, שוקולד באצ'ו (עם אגוזי לוז) שוקולד מריר, שוקולד וקינמון סטרצטלה (רוטב שוקולד תוצרת בית), מאלקוף (חלב שקדים, שקדים ושוקולד), שוקולד רום,  גלידת שוקולד קלאסי כמובן, גרניטת שוקולד ועוד.

ארטה גלידריה היא גלידריה איטלקית חדשה, קטנה וביתית בנחלת בנימין. ארטה גלידריה מציעה מגוון גלידות טבעיות, גלידות פירות העשויות מפירות טבעיים-אורגניים, גלידות ללא גלוטן, גלידות ללא תוספת סוכר, גרניטות,  מגון טעמי סורבה ועוד.

ב'ארטה גלידריה' לא  משתמשים בצבעי מאכל. לא נעשה שימוש בחומרים מתחלבים, ולכן הגלידה רכה וטעימה יותר. לכל טעם יש איזון משלו, ואפילו קישוטי הגלידה הם מעשה ידי השפים. לכל טעם וטעם בארטה גלידריה יש סיפור!

בעלי הגלידריה, הם השפים סיסי (סטפניה) ומרקו קאמורלי המגיעים ממילאנו, איטליה. סיסי ומרקו מייצרים את הגלידה האיטלקית והאותנטית בארץ ממרכיבים טבעיים ואיכותיים אשר נבחרים אישית ובאופן מדוקדק . חומרי הגלם מיובאים מרחבי העולם וכמובן גם מישראל, כולל סוגים שונים של שוקולד, קקאו ופירות יבשים. כל המתכונים הינם מתכונים מקוריים של השפים. לאחר שהוכשרו באופן מקצועי במעבדות מזון לגלידה איטלקית וטוסקנה ובסיציליה.

ARTE  אמנות הגלידה, רחוב נחלת בנימין 11 תל אביב 055-9854868. פתוח א-ה בשעות 11-23. שבת 13-23.

יין בירה ועוד

המיקסרים האיכותיים של גסקו איטליה בישראל

ג'ינג'ר ביר (צילום יח"צ חו"ל)
ג'ינג'ר ביר (צילום יח"צ חו"ל)

לאחר מלחמת העולם השנייה, ג. גסקו חזר לאיטליה לאחר תקופה ארוכה בה עבד כברמן בארה"ב. הוא הביא עימו מאות מתכונים של קוקטיילים קלאסיים שאסף והשתכן בטורינו.

גסקו החליט לחפש את המרכיבים האיטלקיים הטובים ביותר על מנת לייצר מיקסרים איכותיים לקוקטיילים.חברת הכרם, יבואנית המשקאות החריפים הגדולה בישראל, החלה לייבא את גסקו- סדרת משקאות תוססים (מיקסרים) בבקבוקי זכוכית אישיים, לשתייה או לשדרוג כל קוקטייל.

סדרת המשקאות של גסקו מכילים מרכיבים טבעיים, שאינם מכילים חומרים משמרים או מלאכותיים עם אחוז סוכר נמוך ולכן זו הסיבה שטעמם כה איכותי וזכיר.

הקו המנחה היה ויהיה תמיד החתירה לאיכות מושלמת תוך שימור הטעם האיטלקי הקלאסי.

סדרת המשקאות של 'גסקו' נועדה בכדי לאפשר לברמן להכין משקאות איכותיים יותר. ניתן לערבב הטעמים עם מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים או ליהנות מהם ישירות כמות שהם.

בשלב זה הכרם משיקה 3 מוצרים מהסדרה:

  • גסקו אינדיאן טוניק – המיקסר הפופלארי בעל טעם עדין ורענן, המרירות המעודנת מהכינין הטבעי מקנה טעם בלתי נשכח וייחודי. משתלב באופן מושלם בלונג דריקנס האגדיים וודקה/ וג'ין טוניק.
  • גסקו ג'ינג'ר אייל- טעם עדין ופירותיי בעל מתיקות מעודנת וסיומת נקייה. מומלץ להוסיף לוויסקי, קוניאק או רום בכוס מלאה קרח, קשטו בקליפת לימון וקיבלתם  Horse’s Neck.
  • גסקו ג'ינג'ר ביר- מתכון עתיק ונדיר, חריפות עדינה מג'ינג'ר טבעי ואיזון מושלם. ה – Moscow Mule האגדי כל כך פשוט, מומלץ לפרוסת ליים ולהוסיף ג'ינג'ר ביר למנה סטולי בכוס מלאה קרח.

המשקאות מגיעים בבקבוקי זכוכית אישיים של 200 מ"ל. מחיר: 7 שקלים. להשיג בחנויות מתמחות וברים מובילים.

 

HAPPY HOUR עירוני באילת: 1+1 על כל הבירות בחופים ובמסעדות

יוזמה חדשנית של תאגיד התיירות העירוני אילת הצליחה לסחוף את הברים המובילים בחופי העיר ואת המסעדות להציע ביחד הטבה לתיירים – 1+1 על כל סוגי הבירה, בשעות הצהריים בברים שבחופים, ובשעות הערב המוקדמות –  במסעדות.

החורף חם באילת. כבר החל מהשבוע הקרוב ועד תום החורף הישראלי עתידים להגיע לאילת כ-40,000 תיירים מרחבי אירופה ביותר מ-22 טיסות שבועיות שינחתו בשדה התעופה הבינלאומי בעובדה. התיירים מחו"ל, בשונה מהתושבים הישראליים, מעדיפים אירוח המבוסס על לינה וארוחת בוקר בלבד, ולכן מבלים את מרבית זמנם מחוץ למלון בו הם לנים. עבורם ועבור התיירים הישראלים שמגיעים לעיר לנופש חם יצרו תאגיד התיירות ועיריית אילת הטבות אטרקטיביות. הראשונה בהן, 1+1 על כל סוגי הבירה.

HAPPY HOUR EILAT (צילום יח"צ)
HAPPY HOUR EILAT (צילום יח"צ)

יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני, מסביר: "לאילת יש המון מה להציע בחורף, מזג האוויר נהדר, והעיר שוקקת. המסעדות, החופים והעוסקים במתן שירותי מזון ומשקאות בעיר נרתמו למאמץ להציע את החוויה התיירותית הכי טובה בישראל בחורף, החל מהראשון בנובמבר ועד העשרה באפריל. הברים והמסעדות יציעו ללקוחותיהם 1+1 על בירה או משקה אלכוהולי בשעות קבועות, המסעדות עמלו על תרגום התפריטים למגוון שפות והתחייבו להציב תפריט מחוץ למסעדה שיסייע לתייר, הן הישראלי והן הבין-לאומי, להתרשם, לבחור ולחוות את כל הטוב שבאילת".

  • Happy Sunset בחופים – בכל יום, בין השעות 15:00 עד 17:00 בברים המשתתפים: בר ביץ', אבניו ביץ', יאנ'ס, ניין ביץ', אקווה ספורט וחוף קיסוסקי.
  • Happy Hour במסעדות – בכל יום, בין השעות 17:00 עד 19:00 במסעדות המשתתפות: ברזיל הקטנה, פדרו, ברביס, שוק דגים, ג'ינג'ר, פאגו פאגו, אחלה, ניוז קפה, קאזה דו ברזיל, אולה, פסטורי, קפה קפה (סניף דן) וברנז'ה

חדש: בירות פרימיום סקוטיות ממבשלת 'בלאק וולף'

בירה פלורידה בלאק 500 מ"ל (צילום אסף לוי)
בירה פלורידה בלאק 500 מ"ל (צילום אסף לוי)

הסקוטית מבית ישרקו – המייבאת ומשווקת יינות, אלכוהול ומזון, של המותגים המובילים בעולם, משיקה בימים אלו בישראל סדרת בירות פרימיום מסקוטלנד , ממבשלת 'בלאק וולף'.

בירות מבושלות מסקוטלנד למעלה מ- 5,000 שנה. מסורת זו של ייצור בירות ממשיכה עד עצם היום הזה, במבשלת 'בלאק וולף' , אשר מייצרת מעל 30 בירות שונות במבשלה, ביניהן בירות מבושלות עם דלעת, ג'ינג'ר, פירות יער ועוד.

ייצור הבירות, שם דגש לכל שלב ושלב בתהליך הבישול. תשומת הלב באה לידי ביטוי כבר בסלקציה הראשונית, בבחירת המרכיבים הטובים ביותר ודרך הטעם הרענן של הלתת, כל זאת על מנת להפוך את הבירה, למשקה המושלם ביותר שניתן להפיק.

את הבירות ניתן להשיג ב- 4 טעמים:

  • בירה קולס – פרימיום קראפט לאגר – בירה במרקם חלק, פריכה מאוד, המעניקה בפה תחושה של טריות מענגת. הבירה מומלצת בליווי אוכל פיקנטי ומתובל. 4.2% אלכוהול. מחיר לבקבוק של 330 מ"ל: 21 ₪.
  • בירה פלורידה בלאק – בירה ייחודית, רכה וחלקה ביותר, וטעם מלא מאוד של מתיקות ושוקולד, עם רמזים לשיבולת שועל מעושנת. בירה פלורידה בלאק זכתה בשנת 2014 במדליית הזהב – WORLD BEER AWARDS EUROPEAN GOLD. 4.5% אלכוהול. המחיר לבקבוק של  500 מ"ל: 27 ₪.
  • בירה וויסקי 1488  – הבירה מיוצרת ממאלט אשר מקורו במזקקת Tullibardine  המייצרת סינגל מאלט היילנד תחת אותו שם. לאחר הבישול הראשוני מיושנת הבירה בחביות הוויסקי הישנות. 7% אלכוהול. מחיר לבקבוק 330 מ"ל – 21 ₪.
  • בירה דאבל אספרסו – בירה כהה ועשירה בטעמים הקלויים האופייניים לפולי קפה שמוכנסים לתהליך הבישול. בעלת מרקם עשיר. 6% אלכוהול. מחיר לבקבוק 330 מ"ל – 18 ₪.

ניתן להשיג ברשת טיב טעם ובחנויות היין והאלכוהול המובחרות.

אופנה, צבע ועוד

העין השלישית משיקים פריטי פרנזים עדכניים

חולצת פראנזים כחולה העין השלישית (צילום עומר ואסף מסינגר)
חולצת פראנזים כחולה העין השלישית (צילום עומר ואסף מסינגר)

טרנד הפרנזים חזר אלינו הישר מפסטיבל הוודסטוק ואווירת החופש. הפרנזים סימן בוהמייני מובהק מהסיקסטיז, עושים קאמבק השנה ונמצאים בכל מקום: החל  ממעיל, ג'קט או חצאית ועד למגפיים ואקססוריז נוספים כנעליים או ארנקים.

חברת האופנה העין השלישית מציגה ליין פריטים עם  פרנזים לחורף 2016 הכולל חצאיות, סריגים, שכמיות וקרדיגנים בהתאם לסגנון הבוהו שיק הבלעדי של הרשת.

החורף הישראלי מאופיין בעיקר בתקופת הזמן הקצרה יחסית שאליה הוא מגיע. שלא כמו בחו"ל, החורף בארץ אינו כולל שלגים וסופות רעמים ולכן הקולקציות נבנות בהתאם. במסגרת קולקציית חורף 2016 מציגות מעצבות רשת העין השלישית מספר פריטים בסגנון שנות ה-60 היפות, פסטיבל הוודסטוק ואווירת חופש. צבעים חמים וקלילות המתאימה לאקלים הישראלי.

הליין כולל מגוון חצאיות, סריגים, שכמיות וקרדיגנים רכים המגיעים בצבעוניות המאפיינת את הרשת. מחירים: 99-259 ₪.

ניתן להשיג ברשת חנויות העין השלישית ברחבי הארץ (תל אביב- מרגוזה 11, שוק הפשפשים, תל אביב- שנקין 7, ראשל"צ – טוליפמן 7, הרצליה – קניון שבעת הכוכבים (קומה 2), אום אל פאחם- רחוב ראשי, באר שבע – מתחם ONE PLAZA, יצחק נפחא 26, גן שמואל – מתחם פאוור סנטר, כפר סבא – מתחם G, נהריה – קניון נהריה, סכנין – קניון סכנין, צמח – מתחם מול כנרת, רעננה – אחוזה 124, חיפה – גרנד קניון, רחובות – הרצל 198).
מותג הסלולאר הסיני ELEPHONE מגיע לישראל

Elphone-P7000 (צילום יח"צ חו"ל)
Elphone-P7000 (צילום יח"צ חו"ל)

מותג הסלולאר הסיני העולה,  ELEPHONE נכנס לישראל באמצעות היבואן הרשמי, "פמילי לינק", ומשיק דגם ראשון: מכשיר דגל יוקרתי מדגם 7000P, בעל עיצוב מוקפד ותכונות מתקדמות, הנמכר בתקופה האחרונה בהצלחה גדולה בעולם. המכשיר יימכר במחיר מיוחד של 1,599₪ בלבד לרגל ההשקה, מה שהופך אותו ל"מכשיר הדגל המשתלם בישראל".

המכשיר יימכר במאות סניפי דואר ישראל בפריסה ארצית רחבה. התכונות העיקריות של ה- 7000P: מסגרת מגנליום יוקרתית, סורק טביעת אצבע, זיכרון RAM GB3, מעבד מהיר 8 ליבות 64-ביט LTE, מסך "5.5 FHD גורילה, מצלמה איכותית MP13 תוצרת SONY + קדמית MP5, נפח אחסון של GB16 + כרטיס הרחבה של GB32 במתנה, סוללה חזקה במיוחד- 3,450mAh, תאורת LED ייחודית בכפתור הבית, אנדרואיד 5 Lollipop עם ממשק UI ELE החדש ועדכוני תוכנה דרך האוויר FOTA. כמו כן, המכשיר עבר התאמה מלאה לישראל  ומתאים לכל הרשתות הסלולריות בישראל ומאפשר עבודה עם שני כרטיסי סים בו זמנית.

מפרט מלא – בתחתית ההודעה לעיתונות וגם באתר החברה.

בשנה האחרונה הפכה ELEPHONE לאחת מיצרניות הסלולר עם שיעורי הצמיחה מהגבוהים בענף. מכשיר ה- 7000P מוגדר על ידי החברה כ-"מכשיר הדגל של השנה" ומאז השקתו הוא נמכר בהצלחה רבה בכל רחבי העולם. בחודשיים האחרונים, עבד היבואן הרשמי "פמילי לינק" בשיתוף עם מהנדסי היצרן, על מנת לבצע התאמה מלאה של המכשיר לשוק הישראלי, ובכלל זה: עברית מלאה במכשיר, כתיבה מימין לשמאל, תיקון פעילות ה- GPS, הטמעת ELE UI , הטמעת הפרמטרים של חברות הסלולר בישראל והתאמות רבות נוספות שהופכות את השימוש במכשיר לחוויה של ממש עבור הצרכנים בישראל.

חיים בוקאי, מבעלי פמילי לינק היבואנית הרשמית, אמר היום: "לאחר ההצלחה הגדולה שלנו בהחדרת המותג AMOI שנתן מענה מעולה לשוק הביניים בישראל עם אלפים רבים של לקוחות מרוצים, הבנו שכיום רוב הישראלים אינם מוכנים להתפשר ורוצים את הסמארטפון עם התכונות המתקדמות ביותר והעיצוב היוקרתי ביותר, במחיר משתלם. לכן, הכניסה של ELEPHONE לישראל הולכת לשנות את כללי המשחק כאשר תציע מכשירי פרימיום יוקרתיים וסופר מתקדמים בייבוא מסודר עם התאמה מלאה לישראל ואחריות יצרן אמיתית, המתחרים ראש בראש עם מכשירי הדגל של היצרניות הגדולות, בכמעט חצי המחיר".

החברה מעניקה אחריות יצרן למשך 12 חודשים ושירות תיקונים ב- 50 נקודות בפריסה ארצית.

Paint – מניפת הצבעים בעלת פטנט חלוקה ייחודי
תשכחו מהמניפות המסורבלות עם מגוון ומבחר הצבעים והגוונים הלא שמישים ומהמניפות שלא ברור איך הצבע ייראה על הקיר, ותכירו את מניפת הצבעים החדשנית של BG paint – "צובעים עולמות", מסדרת  BG BOND מקבוצת אשטרום.

מניפת צבעים (צילום: טל פלינט)
מניפת צבעים (צילום: טל פלינט)

מניפת BG paint מסדרת  BG BONDמבוססת על פיתוח מקומי ומותאמת לטעם הישראלי. מה שמיוחד במניפה זה הידידותיות למשתמש ובחירת גוונים מדויקת, 556 צבעים וגוונים המורכבים מ-8 משפחות בהם כ-70 גוונים לכל צבע. בשונה מהמניפות הקיימות היום בשוק המציעות פי 3 מבחר צבעים, דבר היוצר אצל הצרכן בלבול וקושי בבחירת הצבע הרצוי. במניפת הצבעים של BG paint ניתן למצוא מבחר גדול ומדויק של צבעים שנבחר מתוך ניסיון ומבחני בדיקה ובהתאמה לטרנדים המובילים בארץ ובעולם כפי שנבחנו על ידי צוות הפיתוח של חברת BG BOND.

מניפת הצבעים תוכננה במיוחד כדי להעניק כלי מקצועי ויעיל לבחירת הגוונים לצרכן. בפיתוח לקחו חלק ממומחי הצבע ומעצבים מהמובילים בארץ ובעולם כדי ליצור מניפת צבעים ססגונית, יצירתית ויעילה ובעיקר חווית צבע למשתמש.

המניפה החדשה של BG paint מחולקת לשני צדדים (ומכאן הפטנט):

  • פתיחת המניפה לימין – נותנת את הרצף המושלם של הצבע הכרומטי (צבעים מעושנים)
  • פתיחת המניפה לשמאל – נותנת את הרצף המושלם לצבעים 'חיים'.

זו המניפה הראשונה בעולם הבנויה בפורמט הזה ומאפשרת ללקוח לראות את הגוונים בסוג הצבע שהוא רוצה וכך מסייעת לו להגיע לבחירה המהירה והנכונה ביותר עבורו.

לדברי מירי פיקרסקי רובין, מעצבת BG paint "רוב האנשים בוחרים לצבוע את קירות הבית בגוונים בהירים, כגון: לבן, שמנת או נגזרות שונות של צבע הלבן. במניפה החדשה, יצרנו דוגמת צבע מאורכת וגדולה במיוחד העוזרת להבין טוב יותר איך יראה כל גוון על הקיר ובמיוחד בקטגורית הגוונים הבהירים. בנוסף, העיצוב המיוחד של המניפה- בה מסודרים הצבעים בכל קבוצה בשכבות ובגבהים שונים, מאפשרת לבחור בכמה גוונים, להניח אותם האחד ליד השני ולראות בקלות קומבינציות ושילובים של גוונים מתאימים."

בנוסף, BG paint מובילה מהפכה ירוקה בתחומה. כל המוצרים הם בעלי תו תקן ירוק והאריזות ניתנות למיחזור. הצבעים מכילים פולימרים על בסיס מים, מה שתורם גם כן לאיכות הסביבה. מאחר והחברה מתמחה בייצור מרכיב הפולימרים (דבקים) שהינו מרכיב מרכזי בצבע, החומר הנשפך לפחי BG paint הינו טרי ואיכותי כי מיד לאחר הכנתו נשפך לפחים וכך שומרים על איכות וטריות ועמידות הצבע על הקיר.

לדברי שרון לבנטר, מנכ"ל BG בונד,  "מהלך בניית המניפה החדשה מוביל אותנו ליצרן בצמיחה בשוק הצבע, בנוסף אנו מאמינים כי הצרכן צריך מגוון צבעים אשר עונים על הטעם והסגנון הייחודי לו ולשם כך יצאנו למהלך משמעותי זה. נמשיך לעדכן ולהפתיע גם בעתיד".

ניתן להשיג: בחנויות למוצרי בית, בניה, עשה זאת בעצמך, DIY וכו'. לפרטים נוספים: אתר הבית של BG BOND ובפייסבוק.

כתיבת תגובה