חופשת חורף באילת

ישראלים רבים פיתחו בשנים האחרונות את תחביב היציאה לערי אירופה בחורף, ולא בהכרח עקב מזג האוויר הקר, אלא לרוב בשל מחיר הטיסות הזול, העומס שאינו קיים וסיילים למיניהם שתמיד ניתן למצוא בימות החורף. עם כל הכבוד לחו"ל, הידעתם שאת כל הדברים הללו ניתן למצוא גם ממש כאן בארצנו הקטנטונת? הנה כמה סיבות ממש טובות (שאולי גם יפתיעו אתכם) להגיע לאילת בחורף!

7D MAX בקניון האייס מול באילת – קולנוע רב חושי (צילום טל ניסים)

נתחיל עם הטיסות לאילת

אילו מבינינו שלא בדיוק ששים לקראת הנסיעה הארוכה לאילת, בטח ישמחו לשמוע שבעונות הסתיו והחורף ניתן למצוא טיסות לאילת במחיר משתלם במיוחד, וזאת בנוסף למבצעים שקיימים מפעם לפעם שיכולים להפוך את הבחירה בטיסה לבחירה המשתלמת ביותר. אם תכננתם נופש משפחתי, וחשבתם לעצמכם כי טיסה לכל המשפחה היא הוצאה כבדה מאד, תוכלו גם אתם להיות מופתעים מהמחירים הנוחים, במיוחד לרוכשים מספר כרטיסים יחדיו, אך גם אם אתם רק זוג שנוסע, תוכלו עדיין למצוא חבילת טיסות לאילת הלוך חזור במחיר שפשוט יהיה חבל לפספס.

אז מה יש לעשות באילת בחורף?

האמת שהתשובה לשאלה הזו תלויה בעיקר בחודש המסוים בו תגיעו ופחות בעונת החורף השלמה מכיוון שבאילת הטמפרטורות ממשיכות להיות נוחות גם בחורף. זה לא שאפשר לארוז רק בגדים קצרים במזוודה ובהחלט ייתכן שתנשב עליכם רוח קרירה (בייחוד בלילה כי בכל זאת,  אילת שוכנת באזור מדברי), אך את המעילים סביר להניח שתוכלו להשאיר בבית, ובד"כ גם את המטריות.

כל האטרקציות למעט כמה בודדות פועלות באילת גם בחורף, והן כוללות את: אתרי הקניות, בתי ספר לצלילה, מסלולי הטיול מסביב לאילת (פרט לתקופות בהן יש חשש לשיטפונות)  וכד'. אם התמזל מזלכם, יש סיכוי רב שאפילו תוכלו לנוח על החוף בבגד ים וליהנות מהשמש בעוד שתושבי המרכז לובשים סוודרים עבים.

הנה כמה אטרקציות המתאימות לחורף רגוע לעומת עונת הקיץ העמוסה

גשם אולי אין, אבל יער גשם כן: הגן הבוטני של אילת הינו מקום מושלם עבור הירגעות, טיול קליל וישיבה מול הנוף המדברי של סביבת אילת. הגן שוכן בגבולה הצפוני של העיר ובנוי על טרסות אבן בסגנון עתיק. בגן ניתן למצוא מגוון צמחים נדירים, פינות ישיבה, מצפורים ועוד.

מזרקה מוזיקלית שתגרום לכם להרגיש באירופה: במרכז העיר אילת, ממוקמת המזרקה המוזיקלית בה בימי שלישי, חמישי, שישי ושבת בערב, תוכלו ליהנות מ-20 דקות של מופע סילוני מים מרשים ולהיטים מכל הזמנים, כולל קלאסיקות שיגרמו לכולם להיזכר בעבר הנוסטלגי.

קר בחוץ אבל חם בפנים: לצד הפעילות בריף הדולפינים המוכר לנו, קיים גם מתחם "סתלבט על המים" הכולל כמה בריכות ספא ייחודיות ומושקעות שמתאימות במיוחד לימי החורף הקרירים יותר. במקום, תוכלו לקבל טיפול ייחודי ומלווה במוזיקה, או ליהנות מהמים החמימים תוך כדי ציפה. ניתן לבחור בין כמה חבילות בילוי מהנות במיוחד, בהתאם להעדפתכם האישית.

כתיבת תגובה