במהלך השנים הקרובות, ישודרגו טרקליני Admirals Club של אמריקן אירליינס ברחבי העולם ויציעו אפשרויות נוספות ללקוחות החברה. זהו מהלך יוצא דופן בהיקפו בתעשיית התעופה המתעצמת וצומחת
American Airlines
קבוצת אמריקן אירליינס (סימון AAL בנאסד"ק) היא חברת האחזקות עבור אמריקן אירליינס ו-US איירווייז. יחד עם חברות התעופה האזוריות בבעלות מלאה ומצד שלישי הפועלות תחת השמות American Eagle ו-US Airways Express, מופעלות בממוצע כ-6,700 טיסות יומיות ל-339 יעדים ב-54 מדינות ממרכזי הפעילות שלהן בשארלוט, שיקאגו, דאלאס/פורט וורת', לוס אנג'לס, מיאמי, ניו-יורק, פילדלפיה, פניקס ו-וושינגטון הבירה. תוכניות הנוסע המתמיד AAdvantage ו- US Airways Dividend Miles מאפשרות לחברים לזכות בנקודות (מיילים) עבור טיסות, חבילות נופש, השכרת רכב, לינות בבתי מלון ורכישות שוטפות. החברים בשתי התוכניות יכולים לנצל את הנקודות לכרטיסי טיסה וכן לשדרוג למחלקה ראשונה ולמחלקת עסקים. בנוסף, חברי AAdvantage יכולים לנצל נקודות עבור חבילות נופש, שכירת רכב, לינות בבתי מלון ומוצרי צריכה. אמריקן אירליינס היא חברה מייסדת בברית oneworld, כאשר החברות המשתתפות בברית משרתות קרוב לאלף יעדים עם 14,250 טיסות יומיות ל-150 מדינות.
Admirals Club
אמריקן אירליינס, חברת התעופה הגדולה ביותר בעולם, החלה בתהליך השדרוג של טרקליני החברה – הגדול ביותר בהיסטוריית תעשיית התעופה. טרקליני Admirals Club של אמריקן אירליינס בפיניקס (PHX) וסאו פאולו (GRU) הם הראשונים בתהליך החידוש אשר נסגרו לצורך השיפוצים. הטרקלינים הראשונים בתוכנית השדרוג לשנת 2015, בנוסף לפיניקס וסאו-פאולו שכבר נמצאים בתהליך, יהיו בשדות התעופה במיאמי, ניו-יורק (JFK), דאלאס/פורט וורת' ולוס אנג'לס. בהמשך ישודרגו הטרקלינים בשיקגו, לונדון ויעדי מפתח נוספים. בסוף התהליך, שיימשך מספר שנים, ישודרגו כלל טרקלינים החברה ברחבי העולם.
הטרקלינים המשודרגים
טרקליני אדמירלס קלאב המחודשים יהיו קלים לזיהוי ללקוחות אמריקן אירליינס: הטרקלינים יעוצבו באופן עכשווי בשילוב צבעי החברה כאשר בכל טרקלין יוכנסו אלמנטים אמנותיים מיוחדים בהתאם ליעד הספציפי והכניסות יכללו את לוגו החברה על זכוכית לבנה מלוטשת. עם הכניסה לטרקלין, עובדי החברה יקבלו אותם בברכה מעבר לדלפק צ'ק-אין מודרני ויסייעו להם בסידור צרכי הנסיעה והשדרוגים. לצורך שיפור נוחות הנוסעים לצד שמירה על יעילות תפעולית, הטרקלינים המשודרגים יציעו רהיטים מעוצבים בהתאמה לצרכי הלקוחות: החל משולחנות גדולים ונוחים ועד כיסאות בעלי גב-רחב בעלי חיבור לחשמל ול-USB, שיקלו על הנוסעים לעבוד ולהתכונן לטיסה ללא צורך בתזוזות רבות לנקודות החשמל או בין שולחנות צפופים ועמוסים. זאת ועוד, חדרי הנוחיות ישודרגו אף הם עם דלפקים רחבים יותר ומרצפות חדשות.
המשך התהליך
במהלך השנים הקרובות, טרקליני החברה ברחבי העולם ישודרגו ויקבלו מראה אופנתי ועדכני וחלקם יגדלו בצורה משמעותית ויציעו אפשרויות נוספות ללקוחות החברה. השדרוג יכלול גם שיפורים נרחבים במזון ובשתייה, בתהליך שהחל בתחילת השנה: תפריט הטרקלינים מציע מגוון רחב ובריא יותר של הצעות: לבנה, מרקים, לחמים משיבולת שועל וחטיפי בריאות מלוחים ומתוקים כחלק ראשון משדרוג התפריט.
"בעתיד, כאשר לקוחותינו יראו את הסימן של טרקליני Admirals Club ברחבי העולם הם יהיו בטוחים בכך שימצאו בהם את השירות הטוב ביותר: מרחב מודרני בהם יוכלו לנוח, לעבוד ולאכול בסטנדרטים הגבוהים ביותר", אומר פרננד פרננדז, סגן נשיא לשיווק גלובאלי באמריקן אירליינס. "המטרה שלנו היא ליצור מרחבים שיהיו דומים עד כמה שניתן לסביבה היומיומית בה חיים ופועלים לקוחותינו".
ניתן לעקוב אחרי השינויים בדף הפייסבוק https://www.facebook.com/AmericanAirlines
בטווויטר : אמריקן אירליינס בטוויטר @AmericanAir
US איירווייז בטוויטר @USAirways.