מה חדש על המדף של דני בר

חסות לשלושת ספורטאים אולימפיים ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

הרבלייף עם PRO MAX וחסות לספורטאים אולימפיים

מנכ"ל הרבלייף ישראל ושלושת הספורטיים באולימפיים שגיא מוקי ,אילנה קרטיש ,שחר שגיב (צילום דני בר)

משקה PRO MAX להתאוששות לאחר אימון מבוסס מדע ומותאם לצרכים הייחודים של ספורטאים. המשקה מכיל 25 גר חלבון, המורכב מתשלובת חלבונים, מי גבינה וקזאין על מנת לשמור על בניית מסת שריר ממושכת. בנוסף, על מנת להגיע למקסימום בניית שריר לאחר אימון, המשקה מכיל 4.5 גר' חומצות אמינו מסועפות שרשרת BCAA , ביניהן לאוצין, המהווה מפתח בבניית מסת שריר, 3 גרם של חומצה אמינית גלוטמין הידועה בתרומתה לתמיכה במערכת החיסון ויחס חלבון פחמימה 1:2. המשקה אינו מכיל ממתיקים מלאכותיים וצבעי מאכל .

PRO MAX מתאים לבניית מסת שריר לאחר אימון, שמירה על מסת שריר בתהליך ירידה במשקל ונותן מענה לצריכת חלבון גבוהה במעט קלוריות. המשקה טעים, נוח וקל לשימוש ומיועד להתאוששות לאחר פעילות ספורטיבית אנארובית ואירובית ולבנייה יעילה של קבוצות שרירים שפעלו במהלך אימון.

מחיר מומלץ לצרכן: 351 שקלים. כמות הקלוריות במנה 15 מ"ל: 190.

חברת הרבלייף ישראל תעניק חסות אישית ל- 3 ספורטאים מובילים: שגיא מוקי, אילנה קרטיש ושחר שגיב בהשקעה של 1 מיליון שקלים. כמו כן, הרבלייף ישראל והוועד האולימפי בישראל מרחיבים את שיתוף הפעולה שהחל בשנה שעברה, במסגרתו חברת התזונה הרבלייף ישראל מעניקה חסות לוועד האולימפי בישראל, עד המשחקים האולימפיים טוקיו 2020.

  • שגיא מוקי – ג'ודאי המתחרה במשקל (עד 81 ק"ג), אלוף אירופה בשנת 2015. בקיץ שעבר סיים  מוקי במקום החמישי במשחקים האולימפיים ריו, חרף העובדה שסבל משתי פריצות דיסק בגבו.
  • אילנה קרטיש – מתאבקת, זכתה 4 פעמים ברציפות בתואר סגנית אלופת אירופה (2016-2013) ואלופת ישראל בהיאבקות משנת 2004. קרטיש ייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים בריו 2016.
  • שחר שגיב – טריאתלט, בן 23 מזכרון יעקוב , בגיל 15 עבר למכון וינגייט לאקדמיה מצוינות. החלום שלו – המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, השתתף ב- 3 אליפות אירופה עד גיל 23 (2016), ב- 4 אליפויות עולם עד גיל 23 (2017) וב- 10  תחרויות בסבב אליפות העולם בוגרים (2017)

מוצרי התזונה אותם מעניקה חברת הרבלייף ישראל לספורטאי הסגל האולימפי, ניתנים בהתאמה אישית לכל ספורטאי, בפיקוח של המחלקה הרפואית של היחידה לספורט הישגי – הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל בראשותה של הרופאה האולימפית ד"ר לובה גליצקייה, וייעוץ חיצוני של ד"ר יוני ירום מומחה לרפואת ספורט ומבעלי חברת מדיקס יחד עם בכירים בחברת הרבלייף ישראל.

הרבלייף הינה חברת תזונה עולמית. הרבלייף נוסדה בלוס אנג'לס ב-1980, ופועלת היום ביותר מ-94 מדינות ברחבי העולם, כבר למעלה מ-35 שנים. זוהי חברה ציבורית הנסחרת בבורסת המניות של ניו יורק (NYSE: תחת השם HLF) עם למעלה מ-7,000 עובדים ומיליוני לקוחות. החברה דוגלת באורח חיים בריא ופעיל הנתמך במוצריה המבוססים על מדע, מחויבות לפיתוח ולמחקר תזונה, תכנית הבטחת איכות מחמירה ואחידות בקרת מוצר "מזרע למוצר". מוצר הליבה של הרבלייף, אבקת משקה "פורמולה 1", שייק תחליף ארוחה בריא, הינו מותג מוביל בעולם בקטגורית תחליפי ארוחה.

החברה מעניקה חסות ללמעלה מ-250 אירועי ספורט, נבחרות וספורטאים ברחבי העולם, כחלק ממחויבותה של החברה לחיים פעילים ובריאים הנתמכים על ידי תזונה מאוזנת. ביניהם גם כוכב הכדורגל הידוע כריסטיאנו רונאלדו. יתן להשיג באתר <<< בטל': 03-9431155  ובדוא"ל <<< 

ליפטון עם 2 טעמים חדשים בסדרת התה הירוק

תה ליפטון (אילוסטרציה)

ליפטון, מותג התה המוביל בעולם מבית יוניליוור, ממשיך להרחיב את סדרת התה הירוק ומשיק לרגל החורף שני מוצרים חדשים.

  • לואיזה ולימונית הטעם האהוב על הקהל הישראלי, עכשיו גם בתה ירוק של ליפטון, אשר פותח ע"י המותג הגלובלי במיוחד עבור ישראל.
  • תה ירוק קינמון מתובל, המושק גם הוא לקראת עונת החורף הקרבה, מביא את חווית השתייה של טעם הקינמון הריחני בשילוב עלי תה ירוק.

תה ירוק לואיזה לימונית ותה ירוק קינמון מתובל מצטרפים אל סדרת התה הירוק של ליפטון שמונה את טעמי התה האהובים על הצרכן הישראלי: תה ירוק קלאסי, תה ירוק נענע מרוקאית, תה ירוק עם נגיעות לימון, תה ירוק ארל גריי ותה ירוק עם נגיעות יסמין. התה הירוק של ליפטון מכיל עלי תה אשר לא עברו תסיסה ויובשו בעודם ירוקים, הוא תורם לאספקת נוזלים לגוף ומדורג במקום השני כמשקה המרווה ביותר לאחר המים. מומלץ לשתות אותו באופן קבוע כחלק מתזונה נכונה ואורח חיים בריא.

הידעת?

  • ישראל היא המדינה היחידה בעולם בה יש העדפה לתה ירוק על פני תה שחור
  • על פי מחקרים, לשתייה של 2-3 כוסות תה ביום, השפעה חיובית על בריאות הלב וכלי דם
  • תה ירוק הוא תה שעבר חמצון מינימלי בתהליך העיבוד, בשונה מתה שחור שעובר חמצון מלא. תהליך זה מאפשר למרבית הפלבונדואידים הנמצאים בתה לשרוד, והם אלו המעניקים לו את טעמו וצבעו
  • קיים קשר בין שתיית תה וצריכת פלבונואידים לבין השפעה חיובית על לחץ הדם, רמת הכולסטרול בדם, דלקות והורדה של הנזק חמצוני בגוף
  • תה הוא מקור למים, קפאין ו- L תאנין – תרכובות אשר הוכחו כבעלות השפעה חיובית על החשיבה המנטלית ועל מצב הרוח
  • תה הינו מקור מצוין לפלואוריד המסייע בשמירה על בריאות השן

המסעדה עם סניף Express בתל אביב

רשת 'המסעדה' שחרטה על דגלה את הערך של "אוכל איכותי במחיר לכל כיס" פותחת סניף 'Express'  ראשון, בתל אביב. 'המסעדה' – רשת מסעדות שכבר מנהלת שני סניפים בראשון לציון (דוד סחרוב 22) ובתל אביב (רחוב הארבעה 18), פותחת סניף חדש במתכונת 'Express' ברחוב קרליבך 39 ת"א.

בסניף החדש תוכלו ליהנות מ- Street food איכותי במיוחד, מנות טעימות ומשביעות בעלויות נוחות ומשתלמות לכל כיס: 15 שקלים למנות עיקריות, 3-7 שקלים לתוספות,8  שקלים לשתייה קלה, 10 שקלים בירות ויין, 5  שקלים צ'ייסרים ו-15 שקלים למשקאות סמודי'ס במגוון טעמים.
הסניף החדש פועל במתכונת הרצה כבר מספר שבועות ויושק בצורה רשמית ביום חמישי ה-26.10.17. שעות הפעילות: כל ימות השבוע (כולל שישי ושבת) בין השעות 12:00 – 24:00

מבצעים

מכירת אאוטלט באימלדה שרונה

רק בשרונה ורק באוקטובר מכירת האאוטלט המטורפת של המעצבת "אימלדה" בשרונה תל אביב בלבד. אימלדה היא מותג נעלי מעצבים שהוקם ע״י המעצבת שני מיפאנו חסין בשנת 2007 . כל הנעליים עשויות בעבודת יד, ממש כמו פעם, מחומרי הגלם המשובחים ביותר ותהליך הייצור מתחיל ונחתם בישראל. ההשראות לקולקציות משתנות אך סימן ההיכר המאפיין את אימלדה נשאר מובהק, נעליים נשיות ומעוצבות במבנה סינגולארי, מלאות בצבעוניות, וטקסטורות מיוחדות ונועזות ומבלי להתפשר על איכות ונוחות. הקולקציות כוללות נעליים במידות 34-43 – מנעלי כלה, נעלי ערב, ועד לנעלי עבודה ויום יום. אימלדה מקיימת מכירת אאוטלט על כל הדגמים מקולקציות קודמות – עד 399 שקלים בלבד, עד 30 לאוקטובר. בחנות הדגל בשרונה תל אביב בלבד.

לתינוק לילד ולצעיר

אופנת הילדים KIWI עם קולקציית הנעלה לבנות ובנים

רשת KIWI נעלי חורף 2018 (צילום יח"צ)

מותג האופנה לילדים KIWI משיק את קולקציית סתיו- חורף  2018/ 2017  בהשראת אלמנטים מעולמות החלל ואופנת הרחוב. הקולקציה מחולקת לפי השראות:SPACE ,SIMPLICITY ,WOODLAND המשלבות בתוכה את המגמות המובילות של עולם האופנה הבוגר עם קריצה ילדותית שיוצרת בגדים שיקים מסוגננים.  כחלק ממגמת הרשת להעניק ללקוחותיה טוטאל לוק משיקה הרשת קולקציית הנעלה לבנות ולבנים.

קולקציית ההנעלה לבנות: נעלי בלרינה שתואמות לשמלות המפונפנות ולשמלות החג. בצבעי כסף, זהב, פודרה ושחור לק. שימוש בחומרים  צבעים וטקסטורות המתחברות לקולקציית הבגדים המעניקה מענה ומראה לטוטאל לוק לחורף. בנוסף סניקרס מדליקות לבנות בשילוב צבעי זהב עם פרנזים וסניקרס כסופות  בשילוב קשירת פפיון.

קולקציית ההנעלה לבנים: מגוון של סניקרס מדליקים בשחור לבן , קאמולפאג צבאי המעניק טוטאל לוק עם קולקציית הבנים .

כל הנעליים מיוצרים מחומרים רכים, סוליות מרופדות ונושמות, רצועות מתכווננות ושרוכי גומי אלסטיים לנוחות מירבית לילדים של KIWI. מחירי נעליים בנות החל מ- 59.90 שקלים, נעליים בנים החל מ- 79.90 שקלים. מידות 24 עד 35. רשת Kiwi – פריסה ארצית 76 סניפים.

אוכל ואלכוהול

יקב אמפורה ו'שלו ביער' עם אירוע קולינרי אינטלקטואלי המציג את המסע האבוציונלי של היין

יקב אמפורה מקורה מרלו ברברה 2009 (צילום רוני סופר)

החוויה הקולינרית תתקיים במסעדת שלו ביער השוכנת בלב לבו של היער הקסום בקרית טבעון ותציג לסועדים מסע אבולוציוני של יין אמפורה מהענב והטרואר ועד כוס היין המוכנה. הארוחה תפתיע את הסועדים עם אשכול ענבים על צלחתם אשר יציג את ראשיתו של המסע ואט-אט המשתתפים יוכלו להיחשף ולהכיר את הסודות העוברים במרתפי היין של אמפורה.

בעלת המסעדה והשפית – רוני גליקו תציע מנות ייחודיות לערב זה מהמטבח הצרפתי העילי בסגנון כפרי ומחומרי הגלם הגדלים באזור המסעדה והסביבה הקרובה. תפריט האירוע ישלב מגוון מנות המשודכת ליינות אמפורה כמו – קרפצ'יו שייטל אננס שיוצמד לשרדונה, רביולי במילוי צוואר טלה שיוגש לצד יין מסדרת הפרמיום מקורה ומקפא יוגורט פאוור מפנק לצד יין קינוח אדום בסגנון פורט.

מתי? ביום חמישי 26.10 בשעה 20:00

מחיר? בהרשמה מוקדמת 205 שקלים במקום 240 שקלים

להזמנת מקומות ופרטים נוספים – מסעדת שלו ביער – 04-9831837

מגזין Wine Enthusiast עם ציונים מצוינים ליינות דלתון

מרכז מבקרים יקב דלתון (צילום מיכל כהן)

יקב דלתון זוכה בפעם נוספת בהערכה עולמית מעורכי מגזין היין המוביל Wine Enthusiast. עורכי המגזין המוערך, אשר טעמו לאחרונה את היינות, העניקו ציונים גבוהים מאד ליינותיו ואלו התפרסמו במגזין אוקטובר. בין היינות שזכו לציונים מכובדים ביותר היו :

  • דלתון עלמה סקרלט 2013, שזכה לציון המרשים של 92 ובבחירת העורך (Editor's Choice)
  • דלתון עלמה קרימזון 2013, שזכה בציון גבוה מאד של 91
  • ודלתון מרלו 2014 מסדרת אסטייט שזכה בציון 90.

בנוסף לציונים הגבוהים שקבלו יינות היקב, זכה הדלתון כנען אדום 2016 בתואר "Best Buy", כלומר יין באיכות גבוהה במחיר נגיש ביותר, יין עם תמורה גבוהה מאד ביחס למחירו, וזאת במקביל לזכייתו בציון 88 שמשקף את היותו "טוב מאד" (Very Good).

"שמחתי לקבל גם השנה את החדשות הטובות על הציונים ממגזין Wine Enthusiast, המהווים הכרה בעבודה הקשה שאנו מבצעים ללא הרף. זוהי הוכחה נוספת לכך שההשקעה וההקפדה המתמשכות שלנו נושאות פרי", מסר אלכס הרוני, בעלים ומנכ"ל יקב דלתון.

מרכז המבקרים המשודרג של היקב, פתוח מידי יום (למעט שבתות) לקהל הרחב ומציע סיור, הסברים וטעימות. למידע נוסף <<< 

מונבטים עם רעיונות מקוריים וטעימים להגשה

מונבטים – לחמים מהצומח (צילום לירון זנדמן)

מותג לחמי הבריאות "מונבטים" (לחמים העשויים מרכיבים צמחיים ואורגניים בלבד), מציע מתכונים מזינים וקלים להכנה, המשלבים את מגוון הטעמים המיוחדים של לחמי "מונבטים".

מעדן מתוק ומזין ממונבט כוסמת או קינואה – מפשירים מונבט מקינואה או מכוסמת וחותכים אותו למשולשים. מכינים ממרח מזין וטעים: מערבבים כף חמאת שקדים טבעית, כף חמאת קוקוס וכף טחינה גולמית מלאה. מוסיפים מעט מייפל טבעי או סילאן, (או כל ממתיק אחר שאוהבים, כגון –  דבש, אגבה, סוכר קוקוס ועוד). מדללים במעט מים עד שמגיעים למרקם הרצוי. מורחים את הממרח בנדיבות על משולשי המונבטים. מעל הממרח מניחים עיגולי בננה פרוסים, ומפזרים קינמון וקוקוס גרוס.  מכניסים את המשולשים הקטנים לתנור לכמה דקות עד שהם משחימים, ומגישים.

חגיגת פירות צבעונית על מונבט קינואה-תמר-תפוח – מקפיצים מונבט מסוג קינואה-תמר-תפוח (מתוק) בטוסטר, וחותכים אותו למשולשים קטנים. על כל משולש מורחים גבינה לבנה בטעם טבעי, או גבינה טבעונית מקשיו או מסויה. מניחים מעל פרוסות של מגוון פירות העונה – אפרסק, מנגו, שזיף, תפוח וענבים. אפשר לפזר מעל עשבי תיבול גרוסים, כגון –  לואיזה, בזיליקום, תימין, עירית ועוד.

פיצה מונבטים – פיצה עשירה ממונבט עדשים – מפשירים מונבט עדשים צהובות או עדשים כתומות. מורחים מעט שמן זית וממרח פלפלים, או ממרח עגבניות. מגרדים מעל גבינה צהובה או טופו או תחליף גבינה. מוסיפים מעל עגבניות שרי, פטריות טריות, זיתי קלמנטה, עשבי תיבול ומתבלים במלח ובפלפל. מכניסים לתנור בחום של 200 מעלות לכ-10 דקות. אפשר להגיש לצד אנטיפסטי בטטה וזוקיני.

"מונבטים" הוא מוצר חדשני בעולם המזון, פרי פיתוח של בעז אוליברו, המספק פתרון של תחליף ללחם שלא מכיל גלוטן בבסיסו, ועשוי מרכיבים מהצומח בלבד – אורגניים, טבעיים וטהורים, ללא כל תוספות, למעט מעט מלח הימלאיה טהור. בין חומרי הגלם שמהם מכינים את מוצרי "מונבטים": קינואה, כוסמת, עדשים במגוון צבעים, שעועית מש, דוחן, בננה, גזר, דלעת, תאנים, בטטה, סלק, תמר, תפוח עץ ועוד. סדרת "מונבטים" כוללת 15 טעמים ממגוון חומרי הגלם. מוצרי "מונבטים" מתאימים לכל אחד שמעוניין לצרוך מזון טבעי, בריא ומזין, וכן מספקים מענה לחולי צליאק, לרגישים לגלוטן, לטבעונים ולצמחונים.

דורות עם בזיליקום ופטרוזיליה נקיים משאריות הדברה

מוצרי דורות (צילום ארקדי רסקין)

דו"ח ניטור שאריות חומרי הדברה במזון בישראל לשנת 2016 אשר מתפרסם בימים אלה, קובע כי בחלק מהפירות והירקות בישראל נמצאו שאריות הדברה שחורגות מהמותר. מהדו"ח עולה כי עיקר החריגות נמצאו בקיווי, מנגולד, בזיליקום ופטרוזיליה. כ- 25 אחוזים מהדגימות נמצאו חריגות בחומרי הדברה בבזיליקום וכ-17 אחוזים מדגימות הפטרוזיליה.

חברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, מעודדת צריכה של תיבול קפוא ומסבירה, כי במגשיות עשבי תיבול קפואות נעשה שימוש בחומרי גלם שגידולם והדברתם מפוקח על ידי אגרונום החברה. כמו כן, כל חומרי הגלם עוברים שטיפה ממוכנת מספר פעמים לפני קציצתם והקפאתם, מה שמהווה יתרון מובהק נוסף לשימוש במוצרים אלה, בתוספת לקלות, לזמינות ולנוחות השימוש.

חברת דורות חוללה מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול. החברה משווקת מוצרי שום ותיבול מתוצרתה באריזות נוחות חדשות ובעיצוב חדש בהם שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד, מוגשים במארזי נוחות להקפאה, מחולקים ליחידות בכמויות מדודות המאפשרות שימוש לפי טעם רצוי.

לדברי איילת שעבני, מנהלת השיווק של דורות, מוצרי התיבול הקפוא של דורות מיוצרים על פי תקנים בינלאומיים מחמירים. "עשבי התיבול של החברה נקטפים טריים ישירות מהשדה, עשירים ברכיבים התזונתיים של כל צמח. העלים נשטפים היטב בתהליך הייצור, נקצצים טריים ומיד עוברים לאריזה והקפאה במגשיות, מה שמבטיח שמירה על האיכויות הגבוהות של הירק".

אופנה ועוד

מבנה מגדלי תל אביב עם יריד התרמה למען עמותת "חיים"

מתחם הקניות מבנה מגדלי תל אביב מתגייס למען הקהילה ולמען עמותת "חיים" הפועלת להצלת חייהם של ילדים חולי סרטן ועורך יריד התרמה גדוש בפעילויות והפעלות המתאימות לכל בני המשפחה. במסגרת האירוע שיתקיים ברחבה המרכזית של הקניון ביום ד ה-25.10 החל מהשעה    17:00 תיערך הופעה של להקת "המגדלים", וכל מבקר שירכוש באחד מהדוכנים בסכום סמלי של 5 שקלים, יקבל כהטבה שובר להשתתפות בפעילות מתוך מגוון הפעילויות שיערכו במתחם: סדנת קעקועים, סדנת יצירה, מתחם צילום וכדומה.

חשוב לציין שכל הכנסות שיאספו במסגרת היריד יועברו במלואן כתרומה לעמותת "חיים" .כמו כן במקום תינתן חנייה חינם לכל הרוכשים/תורמים בדוכנים.

זירוקס עם 2 מדפסות VersaLink חדשות וחנות אפליקציות מובנת

זירוקס משיקה 2 מדפסות VersaLink חדשות עם טכנולוגיית ConnectKey המצטרפות לתמהיל הדגמים של החברה. הדגמים החדשים הינם: 505/C500 ו-C600/605 מאפשרים הדפסה ניידת מכל התקן ועוצבו במיוחד עבור סביבת עבודה של עסקים קטנים ומודרניים.

מהירות ההדפסה ב- Xerox VersaLink C500/C600 עומדת בהתאמה על /5545 דפים לדקה ברזולוציה של 1200 x 2400 dpi. המדפסות כוללת מסך מגע צבעוני בגודל של 5 אינץ' ומציגות קישוריות מלאה להדפסה ממכשירי הטלפון ושירותי הענן. בדגמי ה- C505/605 מהירות ההדפסה זהה והשוני מגיע במסך מגע של 7 אינץ'. כמו כן, המדפסות החדשות מאפשרות  חיבור מהיר לחנות האפליקציות דרך מסך המגע, ויצירת סביבת עבודה מותאמת אישית ומאובטחת עם אפליקציות שונות מעולם הדפוס.

דגמי ה- C500/505 במחיר של החל מ- 750$
דגמי ה- C600/605 במחיר של החל מ- $1,163

רכב

כלמוביל יבואנית מיצובישי עם מהדורה מוגבלת שלPajero Dakar Pro

כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה גרסה מיוחדת במהדורה מוגבלת, Special Edition לפאג'רו – Pajero Dakar Pro. הגרסה החדשה כוללת הגבהת הרכב ב- 5  ס"מ (רשומה ברישיון הרכב) באמצעות סט קפיצים מבית PEDDERS ובולמים מבית BILSTEIN, צמיגי All-Terrain מבית BFGoodrich, חישוקי סגסוגת שחורים בעלי מראה קשוח, מיגון גחון מלא (חבילת 6 חלקים) ומדרכי צד מבית אספיר ומצלמה קדמית באמצעות מערכת ה Connected Car המאפשרת בעת הצורך תצוגה קדמית של תוואי שטח ומכשולים על המסך.

חבילת השיפורים שנבחרה משדרגת באופן מהותי את יכולות השטח של פאג'רו. ערכת המתלים מגביהה את גחון הרכב, משפרת את יכולת התנועה בשטח טכני קשה עבירות והופכת את הפאג'רו למכונת שבילים, המסוגלת לגהץ ביעילות, במהירות ובנוחות נתיבי מדבר מהירים. ערכת המגינים משפרת את שרידות הרכב בכל סוגי השטח . הצמיגים שנבחרו מקנים עבירות גבוהה בכל תנאי השטח ועמידות גבוהה, בזכות מבנה קשוח המותאם לעבודת שטח . Pajero Dakar Pro מאפשר לצאת אל מסלולי השטח המאתגרים ביותר היישר מאולם התצוגה, כאשר כל השינויים רשומים כחוק ברשיון הרכב.

גרסת – Pajero Dakar Pro מקבלת עיצוב שונה ותמותג באמצעות סמל ייחודי. שילוב ההרים, המרחבים והמצפן המסמלים את היכולות של Pajero Dakar Pro להגיע כמעט לכל מקום.

הפאג'רו מצויד במנוע 3.2 ליטר עוצמתי עם הזרקה ישירה, 190 כ"ס. מערכת הזרקת דלק משופרת ומגדש טורבו גדול התורמים להספק גבוה יותר ולפעולה יעילה יותר של המנוע. מהירות מרבית של 180 קמ"ש, מערכת מתלים נפרדת לכל גלגל המעניקה ביצועי שטח בשילוב של נוחות ואחיזת כביש גבוהה, מערכת X44 מסוג סופר סלקט המאפשרת בחירה בין 4 מצבי הנעה, מערכת Connected Car כולל WAZE מובנה בתוספת יישומון ייחודי לניווט שטח "עמוד ענן" המציג מפות טופוגרפיות של ישראל, ריפודי עור, DRL תאורת יום מסוג LED, תאורה קדמית קסנון עם כיוונון אורות אוטומטי, פנסי ערפל, מתזים לפנסים קדמיים, חיישן גשם, בקרת אורות אוטומטי, בקרת שיוט, בקרת אקלים, מזגן אוויר אחורי ועוד.

לרגל ההשקה, גרסת פאג'רו דקאר פרו תוצע בתוספת מחיר של 19,900 שקלים במקום 38,000 שקלים. בנוסף ייהנו הרוכשים ממתנה יוקרתית שהותאמה במיוחד לדגם. מחיר הפאג'רו (לא כולל את עלות הגרסה החדשה): דגם Dakar  ארוך: 334,900 שקלים, דגםDakar  קצר: 299,900 שקלים.

חדש: קיה ריו 4 דלתות

הריו 4 דל' החדשה מצטרפת לדגם הריו 5 דל' אשר הושק בחודש אוגוסט. מספר דגשים לדגמי ה-4 דלתות:

מנוע 1.4 ליטר (זהה לדגם ה 5 דלתות) או 1.6 ליטר המפיק 123 כ"ס. נפח תא מטען משופר – 480 ליטר. מידות (מ"מ) – אורך 4,385 (ארוך יותר ב 320 מ"מ מדגם 5 דלתות) , שאר המידות זהות לדגם 5 דלתות .

מחירי המחירון (לרבות רמת בטיחות וקבוצה ירוקה)

  • ריו חדשה 4 דלתות  1.4 אוט'  LX, רמת אבזור בטיחות 6, קבוצה ירוקה 7, 113,900 שקלים
  • ריו חדשה 4 דלתות  1.6 אוט'  LX, רמת אבזור בטיחות 6, קבוצה ירוקה 9, 115,900 שקלים

מיצובישי בתערוכת הרכב Tokyo Motor Show

מיצובישי תשיק בתערוכת הרכב בטוקיו, שתערך זו הפעם ה-45, את MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT- הקונספט החשמלי המלא של היצרנית היפנית. זהו SUV בעל 3 מנועים חשמליים – אחד להנעת 2 הגלגלים הקדמיים ומנועים נוספים לכל אחד מהגלגלים האחוריים למען עבירות גבוה יותר כיאה ל- SUV. בנוסף תציג מצובישי עוד 11 דגמי רכבים אחרים כמו  Outlander PHEV, Eclipse Cross coupe SUV ועוד.

DB11 Volante חוזרת עם Convertible Sports GT

אסטון מרטין חוזרת עם דגם הספורט המוכר שיהיה הפעם מצויד במנוע 4 ליטר טורבו כפול 8V. הרכב יורכב משלדת אלומיניום קלה ובטיחותית. תיבת הילוכים בת 8 מהלכים והגה כוח יהיו עזרה לנהג לצלוח את הנסיעה הספורטיבית, בנוחות וקלות.

כללי

יקב הרי גליל. קרוב לאומנות

ולנטיין דיי ביקב הרי גליל (צילום יקב הרי גליל)

יקב הרי גליל דוגל בהובלת חזון הבר קיימא כדרך חיים ביקב, בכרמים ובסביבה החברתית, ולאחרונה השיק היקב מיתוג מחדש במטרה להוביל את חזונו. מהלך המיתוג מחדש מבטא את הערכים הירוקים על פיהם פועל יקב הרי גליל, החל מגידול הענבים ועד התוצר הסופי ומכירתו בנקודות המכירה, כל זאת באופן טבעי, בגובה העיניים ובמפגש משוחרר נטול יומרות. כחלק מהגשמת חזון הבר קיימא, יקב הרי גליל מזמין את הקהל הרחב ליהנות ממגוון תערוכות של אמנים שונים בדגש על תחום המחזור והבר קיימא. בכל מספר חודשים תוצג במרכז המבקרים אומנות של אמן שונה.

התערוכה הנוכחית היא של האמן אלעד גוטרמן; פסל, צורף, מסגר ומורה במחלקה לצורפות במכון לאומנויות תל חי, המפסל בעיקר בפסולת מתכת ועץ. גוטרמן מתגורר עם משפחתו בקיבוץ יראון שבגליל העליון בו שוכן גם היקב. בתערוכה יוצגו חלק מיצירותיו של גוטרמן כמו למשל פורטרטים ועבודות ריתוך שונות. על מנת ליהנות מיצירותיו של אלעד גוטרמן ניתן להגיע למרכז המבקרים של יקב הרי גליל. התערוכה מוצגת עד לתאריך: 31.12.2017 . כניסה חופשית. להתרשמות מעבודותיו של אלעד גוטרמן ניתן להיכנס לאתר <<<

כתיבת תגובה