מה חדש על המדף של דני בר

דגמי רכב 2018 חדשים באולמות התצוגה ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

טפרברג עם שרדונה אסנס 2016

100% ענבי שרדונה מכרם בעמק איילון על שיפוע גבעה במפנה דרום מזרחי. לאחר כ-5 ימי תסיסה במיכל הועבר היין הלבן התוסס לחביות עץ אלון צרפתיות חדשות לסיום התסיסה האלכוהולית ולהתבגרות. היין התבגר על שמריו בשיטת ה-"sur lie"  למשך כ- 10 חודשים.

צבע זהוב עדין וצלול, ליין בוקה עשיר המלווה בארומות נקיות של פרי טרופי, אננס, הדרים בשילוב עם חמאה ועץ אלון אלגנטי. בפה, היין פירותי, מאוזן, בעל חמיצות עדינה וגוף בינוני עם סיומת עגולה, מהנה וארוכה. 13.5% אלכוהול. לשתייה החל מהוצאתו לשוק. כשר. מחיר 75 שקלים.

סדרת האסנס 2016 של טפרברג עם דני ושיקי הייננים ברקע (צילום דני בר)

טפרברג עם פינו גרי אסנס 2016

100% ענבי פינו גרי מכרם "כתף המוכתר" הנטוע ברום הרי יהודה בגובה של 900 מטר מעל גובה פני הים. בסיום התסיסה, היין התיישן על שמריו בשיטת ה-"sur lie"  למשך כ- 5 חודשים. צבע זהוב אפרפר עדין וצלול. ליין בוקה עשיר המלווה במינרליות מורכבת ונגיעה פרותית. בפה, היין עשיר ומהנה. היין בעל נוכחות, גוף בינוני פלוס, עשיר ומורכב עם חמיצות רעננה וסיומת עגולה ומהנה. 13.1% אלכוהול. לשתייה החל מהוצאתו לשוק. כשר. מחיר 75 שקלים.

עוף טוב עם סדרת מוצרי דגים

מנת דגים של עוף טוב (צילום יח"צ)

לראשונה, קב' 'עוף טוב" המובילה מהלך של גידול ללא אנטיביוטיקה ומהחברות המובילות בישראל בתחום מוצרי עוף נכנסת לתחום ייצור ושיווק מוצרי דגים. בשלב הראשון תייצר ותשווק קב' "עוף טוב" 2 מוצרי דגים:

  • פילה אמנון מצופה
  • קציצות דגים אפויות

בשלב הראשון תייצר ותשווק הקב' פילה אמנון מצופה וקציצות דגים אפויות, כאשר במהלך החודשים הקרובים המוצרים ישווקו לשוק המקצועי (מסעדות, אולמות ארועים ובתי מלון ) ולאחר מכן גם לשוק הקמעונאי, ולייצוא. מוצרי הדגים של קב' "עוף טוב"  מיוצרים תוך עמידה בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר, בתהליך ייצור מוקפד ועמידה בתקנים המחמירים בישראל  (לפי תקני( ISO 14000, ISO 9001, HACCP  וכן תקנים אירופאים ואמריקאים   USDA, EFSA.

צריכת הדגים השנתית בישראל הינה כ-70,000 טון ונמצאת בגידול בשנים האחרונות. צריכת הדגים הממוצעת לאדם בישראל כ- 12 ק"ג לשנה, לעומת צריכה ממוצעת לאדם בשנה במערב אירופה של כ-20 ק"ג. ביוון ובאיטליה כ-35 ק"ג לנפש ואילו ביפן כ-65 ק"ג לנפש לשנה.

WOLTERS – DIFFERENT BEER

WOLTERS היא מבשלת בירה מסורתית אשר מייצרת כבר מאות שנים סוגי בירה שונים באותה מתכונת עתיקה במפעל קטן באחד מפרבריה של בראונשווייג אשר בגרמניה. עם השנים רכשה לה מוניטין של חברה בינלאומית וכעת משווקת את מוצריה בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם וביניהן ארה"ב, סין, ברזיל ועוד. WOLTERS מייצרת את מוצריה תחת תקן גרמני מחמיר לייצור בירה ובשיטה המסורתית מאז שנת 1627 וידועה כבירה בינלאומית – איכותית .

WOLTERS PILSNER מבושלת באופן קפדני ובהתאם ל"חוק הטוהר הגרמני לבירות" אשר נוסד בגרמניה בשנת 1516. חוק זה הינו מבין חוקי המזון העתיקים בעולם ועל פיו בירה יכולה להיות מיוצרת אך ורק מארבעת רכיבים : מים, שעורה, כשות ושמרים. הקפדה עד ימים אלו על חוק זה לייצור בירה הפך להיות הסיבה העיקרית למוניטין הבינלאומי הרחב של הבירות הגרמניות.

בירה WOLTERS PILSNER המשווקת בארץ ע"י חברת AVEL היא בירה בינלאומית איכותית המשלבת מסורתיות בשילוב של ייצור על פי מתכון עתיק יומין ,מוניטין וניסיון נרחב והקפדה על רכיבים איכותיים וכמובן עמידה בסטנדרטים המחמירים של :"GERMAN PURITY LOW". נתונים אלו מובילים לטעם והייחודיות של WOLTERS ואף לעניין רב בקרב צרכני הבירה בישראל.

בעולם של קניבליזם עסקי ובו תאגידי ענק בתחום המזון ובפרט במבשלות הבירה הגלובליות משתלטים על מבשלות הבירה הגדולות ועד לקטנות בינהן, בעולם שבו אנו נשטפים השכם והערב בפרסומות סמויות וגלויות על מותגי הבירה הבינלאומיים (הייניקן, קורונה, קרלסברג ועוד) בירה WOLTERS לא נכנעה לתאגידי הענק בענף אשר ניסו לרכוש אותה מספר פעמים ונשארה נאמנה לערכים ולמסורתיות שלה,

אבי רווח, מנכ"ל ובעלים של חברת AVEL אשר הביא את הבשורה החדשה לשוק הבירה בישראל מאמין כי קהל צרכני הבירה בישראל הינו קהל דינמי אשר פתוח לשינויים ומחפש גיוונים חדשים במותגיות ובטעמי הבירה. "קהל זה מחפש אחר ייחודיות ומנסה כל העת להוביל ולנכס לעצמו את הטרנד הבא בעולם הבירות. בירה WOLTERS   מעניקה לכל אחת ואחד מצרכני הבירה בישראל את היכולת ליהנות ממותג בירה גרמני בינלאומי במחיר אטרקטיבי. כבר היום לאחר פרק זמן קצר מאוד אנו רואים כי באמצעות החשיפה הנרחבת של WOLTERS בקרב רשתות השיווק, חנויות היין והאלכוהול, מכולות, פיצוציות, חנויות נוחות ועוד בכלל רחבי הארץ אנו בכיוון הנכון להפוך ולהיות אחד ממותגי הבירה המובילים בישראל".

גילרו ועלמה עם גביעי גלידה לשימוש ביתי בעיצוב חדש

גביעי גלידריה וגביעי אמריקה של מותג עלמה חברת "גילרו" (צילום: אפרת אשל)

חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה כבר 67 שנה, ופלים וקישוטי עוגות, יצרנית ומשווקת מותג "עלמה", משיקה גביעי גלידה מיוחדים לשימוש ביתי בעיצוב חדש:

  • גביעי גלידריה במארז של 12 יחידות
  • גביעי אמריקה במארז 24 יחידות

גביעי הגלידריה של "עלמה" משווקים לכל מותגי הגלידה המובילים בישראל בהם מפעלי הגלידה נסטלה, יוניליוור, שטראוס, בן אנד ג'ריס, ריו, פלדמן וגלידריות מובילות דוגמת אייסברג, וניליה, אניטה, דלי קרים , ד"ר לק, אלדו, סיצליאנית ועוד. גביעי הגלידריה באריזה משפחתית, עשויים מחומרי גלם משובחים, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, המתאימים לטבעונים.

גביעי הגלידה של "עלמה" נחשבים לגביעים האיכותיים והמשובחים ביותר מיוצאים למדינות רבות ברחבי העולם. הגביעים מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית וברמת בטיחות ואיכות המזון מהגבוהים בעולם. לשימוש באירוח וכקינוח בתוספת גלידה להנאת המשפחה בימי הקיץ החמים. כשר. מחיר כ-9 – 12 שקלים לאריזת גביעי גלידריה (132 גרם ל- 12 יחידות), כ- 6.90 שקלים לאריזת גביעי אמריקה (120 גרם ל- 24 יחידות).

מעדני יחיעם עם כבד קצוץ באריזת 140 גרם ובמתכון ביתי

מעדן כבד קצוץ עם בצל מטוגן של מעדני יחיעם (צילום: אריה ויסמין)

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת "מוס כבד עוף ומשיקה מוצר חדש מתוצרתה: כבד קצוץ. המוצר החדש מבוסס על מתכון מבית "אמא" ומכיל  כ- 38% כבד עוף, בצל מטוגן ותבלינים. המוצר מוגש באריזת נוחות לשימוש ואכסון במשקל של 140 גרם ומתאים כמנה חגיגית בראש השנה וכממרח נפלא ועל צנימים בכריכים.

סדרת מוצרי מוס כבד עוף כוללת שני מוצרים בסגנון ובטעם צרפתי:

  • מוס כבד עוף קלאסי
  • מוס כבד עוף בתוספת פטריות

המוצרים נמכרים באריזות של 140 גרם, בקופסאות עם מכסה בעיצוב יוקרתי, לשימוש חוזר ונוח במוצר. מוצרי מוס הכבד מבוססים על ידע צרפתי ומיועדים למריחה על לחמים שונים וקרקרים, כבסיס לסנדוויץ' ולאירוח. המוצרים מכילים כ- 30% כבד עוף ואינם מכילים מונוסודיום גלוטומט וגלוטן. מחיר 13.90 שקלים.

אחוה עם חטיפי חלוה באריזות 50 גרם בטעמים וניל ושוקו-וניל

חטיפי חלוה בטעמי וניל ושוקו וניל של "אחוה" (צילום: יעל האן)

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה שני חטיפי חלוה חדשים באריזת 50 גרם:

  • חטיף חלוה בטעם וניל
  • חטיף חלוה בטעם שוקו-וניל

החטיפים החדשים מכילים 50% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", הידועה בערכים תזונתיים הגבוהים שלה ושהינה דלת נתרן. כל מוצרי הטחינה והחלוה מתוצרת "אחוה" ללא חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות. מחיר כל חטיף 1 – 1.5 שקלים בלבד. כשר פרווה.

הרבלייף עם תכשיר ניקוי פנים על בסיס אלוורה

הרבלייף – תכשיר ניקוי מרגיע על בסיס אלוורה (צילום סטודיו diTales)

נזקי מזג האוויר משאירים על עור הפנים שכבת שומן כאשר אנו מזיעים, ובעונת הגשם והקור יובש המונע מן העור את השמנוניות והלחות לה הוא זקוק על מנת שיראה קורן ובריא.

חברת הרבלייף, משיקה בימים אלה תכשיר ניקוי לפנים על בסיס אלוורה, מוצר חדש המצטרף לסדרת הטיפוח סקין ((SKIN. התרחיץ מעניק מענה מושלם לניקוי הפנים והרגעת העור מנזקי הסביבה ותוצאות אופטימליות יומיות. תכשיר הניקוי נבדק דרמטולוגית, ובעל תערובת ייחודית המשלבת ויטמין 3B, נוגדי חמצון, ויטמינים C ו- E, אלוורה ומרכיבים צמחיים אחרים המופקים מקוקוס, המיועדים לשפר את עור הפנים על בסיס יומי ולהעניק  לו  מראה רך,  חלק, זוהר ומופחת קמטים וקמטוטים.

התכשיר, אשר בעת השימוש הופך לקצף רך ומשיי על העור, מעניק תחושה של רוגע ומרקם יוקרתי. הוראות שימוש: לעסות  בעדינות על עור לח בתנועות סיבוביות. לשטוף במים חמימים. לנגב  בעדינות. לאחר מכן מומלץ להשתמש  במי פנים, סרום וקרם לחות. לשימוש בבוקר ובערב. מחיר 88 שקלים.

את מוצרי סדרת הסקין ניתן להשיג באתר <<< בדוא"ל <<< ובטל': 03-9431155

מבצעים

מאסטרקארד במבצע לתייר הישראלי – עד 10,000 שקלים החזר 

מסטרפס של מסטרקרד (צילום יח"צ חו"ל)

מאסטרקארד יוצאת במבצע קיץ  – "קיץ פרייסלס עם מאסטרקארד" ותעניק לכל מי שירשם מראש באתר ייעודי וישתמש בכרטיס האשראי של החברה, אפשרות להשתתף במבצע שבו תחזיר את עלות כל הקניות שביצע בזמן השהות בחו"ל.

ניתן יהיה לקבל החזר עד לעלות של 10000 שקלים בכל תקופת המבצע ללא הגבלה על מספר הטיסות, היעדים או המדינות. המבצע יסתיים ב- 8 בספטמבר.

הרישום למבצע נעשה דרך האתר <<<

לתינוק לילד ולצעיר

עיצוב חדר ילדים עם טאצ' אישי

גולדשטיין גלרי טפט – הוספת טפטים (צילום יח"צ)

עם מעט כישרון, יצירתיות ומעוף תוכלו גם אתם ליצור פריטים יחודיים שירעננו כל חלל, ואף לבלות זמן איכות יצירתי עם הילדים ובמינימום הוצאה כספית ובמקסימום הנאה.

  • יצירת מיני גלריות משפחתיות או אומנותיות – קירות מעוטרים בעיצוב בסגנון גלריית אמנות צצים לאחרונה לא מעט בבתים ובמשרדים, והדבר הכי טוב בטרנד הזה הוא שהוא לא צריך לעלות הרבה כסף. "פשוט בחרו את תמונות וציורים אהובים עליכם, או השתמשו בתמונות של משפחה וחברים, ופזרו אותן על אזור מוגדר בקיר כך שתהיינה קרובות אחת לשניה, אך באופן לא סימטרי. גם גודלן של התמונות לא חייב להיות זהה, ואף רצוי "להתפרע" באופן הצבתן. תוכלו לבחור בתמונות או במסגרות צבעוניות או בשחור לבן, כך או כך "קיר גלריה" הוא דרך מלאת סטייל לעצב את חדר הילדים ואולי לטפח את הפיקאסו הבא ". מסבירה מעצבת הפנים אריאלה עזריה ברקוביץ.
  • איסוף פריטים עם הזמן – השתמשו ברהיטים, אביזרים, תמונות ויצירות אמנות שצברצתם לאורך השנים בכדי להעניק טאצ' אישי ומעניין לחדר הילדים. זו לא רק דרך חסכונית לעצב, אלא גם דרך ליצירת מראה אקלקטי מיוחד, שכולל שילובים של חדש וישן, חומרים ומרקמים שונים, מה שיעניק אופי ייחודי לחדר הילדים.
  • לאוורר את מכונת התפירה מהבוידעם – במקום לכתת רגליים בנסיון למצוא רהיט, כרית או אביזר נוי שמעוצב לפי סגנונכם האישי, תוכלו ליצור אותו בעצמכם. עם מעט כישרון, יצירתיות ומעוף תוכלו לעצב בעצמכם כמעט כל פריט שתרצו באמצעות רקמה אישית בצבעים ובסגנון המועדף עליכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לנקות את האבק ממכונת התפירה הישנה של סבתא, לבחור פיסת בד באמצעותה תקשטו כל כסא, שולחן, פוף או תמונה, ולתת לדימיון ולידיים לעשות את העבודה. אם יש לכם ילדים גדולי יותר, תוכלו לשתף אותם בחוויה וליצור יחד עיטורים ססגוניים שירעננו כל חדר.
  • ליצור את הפרטים הקטנים בעבודת יד – מה יכול לתת טאצ' אישי וייחודי יותר לחדר ילדים מאשר יצירות אישיות, פרי כפיהם של ההורים והילדים? אתם לא צריכים להיות מרתה סטיוארט בכדי להיכנס למדריכי יוטיוב שונים ולקבל השראה לפריטים דקורטיביים שתוכלו ליצור בעצמכם. אם ניחנתם בזוג ידיים שמאליות במיוחד, תוכלו להדפיס תמונות וציורים אהובים על כמעט כל סוג נייר או בד שתרצו, ולקשט באמצעותו פריטים שונים בחדר הילדים.
  • נקודות צבע – אם גם אתם נמנים על חובבי הקירות הלבנים ועומס צבעוני פחות מושך אתכם, מומלץ לשלב נקודות של צבע בפריטי הריהוט בחדר. "טכנולוגיית הייצור המתקדמות מאפשרות היום בחירה מתוך מגוון רחב של פורמייקות צבעיוניות שבקלות ניתנות לשילוב על פריטי הריהוט בחדר ,חשוב רק לקחת בחשבון צבע שיעמוד במבחן הבגרות של הילד והחדר ,כזה שגם בעוד 5 שנים ימצא את מקומו בחדר".מסביר אלי שמעון מבעלי רשת רהיטי הילדים והנוער א.ש רהיטים.
  • פונפונים – הם זולים, הם קלים לעשייה, הם מכניסים צבע וחיים לכל חלל והם כבר מזמן לא נחלתן הבלעדית של מעודדות אמריקאיות: פונפונים! תוכלו ליצור אותם מניירות קרפ, לבד, בדים שונים, חוטים או צמר, לשלב בין גוונים אהובים וליצור אותם בכל גודל שתרצו. הם מתאימים ביומחד לקישוט חדרי תינוקות, כדקורציה מעל לעריסה, אך אפשר לתלות אותם בכל פינה משמימה בחדר שמשוועת לקצת רעננות.
  • עצב את המיטה שלך בעצמך – מה שהופך כל מיטה למיטה מעוצבת הוא, כמובן, ראש המיטה. באמצעות אקדח סיכות, דבק חם, בדים שונים ומעט שזירות תוכלו גם אתם להעניק למיטת הילדים לוק ייחודי ומפואר שיישאר עם הילד לאורך שנים, וכזה שתוכלו להחליף וליצור מחדש בכל זמן שתחפצו.
  • בחרו מדבקות קיר גדולות במיוחד (טפטים) – תוכלו לעצב את קירות חדרי הילדים בכל סגנון שתרצו, עם כמעט כל תמונה, הדפס או כיתוב שעולה על רוחכם באמצעות הדבקת טפטים או מדבקות קיר גדולות במיוחד. זהו פתרון קל לעשיה, חסכוני וססגוני להפליא. כיום קיימים בשוק יצרני טפטים רבים שיוכלו להפוך כל דמיון שלכם למציאות, וכל ציור לעיצוב קיר מרהיב בכל גודל שתחפצו.
  • הכינו מובייל דקורטיבי בעצמכם – הפיחו חיים בחדרי הילדים והתינוקות באמצעות מוביילים ססגוניים שתכינו בעצמכם ותוכלו לתלות מעל לעריסה, על יד החלון או מתחת למנורה תלויה כדי ליצור משחקי אור וצל מרהיבים. פרחים, פרפרים, צורות גאומטריות או דמויות אהובות הם חלק חלק מהרעיונות שתוכלו לשלב במובייל. כל מה שאתם צריכים הוא חישוק, חוטי דיג, קרטון ביצוע ודבק. את הצורות והדמויות הדפיסו, גזרו והדביקו על קרטון הביצוע. אליהן תפרו את חוטי הדיג וקשרו סביב החישוק – ויש לכם עוד פריט מעוצב וייחודי שלא עלה לכם כמעט דבר.
  • אבזור בתבניות – קווים, נקודות, צורות גיאומטריות, פרחים או צורות אמורפיות – הדפסי תבניות הן דרך מצויינת להפיח חיים בחדר הילדים, ולמעשה, על פי הטרנדים החמים האחרונים, בכל חדר בבית, ולהעניק לו עומק ועניין. "תוכלו לשלב את ההדפסים בשטיחים, כריות נוי, מנורות, ווילונות מדבקות ואפילו בטפטים שיכסו קיר שלם. הקפידו לא להעמיס קשת רחבה מדיי של צבעים על מנת לא להעמיס על מראה החדר, וכדאי שלא להשתמש בצבעים חמים עזים מדי בכדי לא ליצור תחושת מחנק. אם הצבעים הללו אהובים במיוחד, תמיד תוכלו לשלב אותם בעדינות באביזרים קטנים". מסבירה שרית קרייתי גולדשטיין מגולדשטיין גלרי טפט.

אוכל ואלכוהול

הגל הירוק עם רשת סופרמרקטים טבעונית ראשונה בישראל

הגל הירוק (צילום יח"צ)

הציפייה לרשת סופרים שכולה טבעונית הסתיים. בימים אלו נפתח להרצה "הגל הירוק", הסופר הטבעוני הראשון בישראל, אבן דרך משמעותית בהתפתחות הטבעונות במדינת ישראל. הבשורה שמביא "הגל הירוק" לעולם הצרכנות הטבעוני היא לא פחות מהיסטורית: הרשת מוקמת במודל ייחודי הבא להנגיש את הטבעונות לציבור הרחב ולהעניק חווית קנייה קולינרית של 100% טבעוני, המערבת את כל החושים. החנות הראשונה נפתחה בתחילת יולי, ממוקמת בשוק הכרמל, משתרעת על פני כ-100 מ"ר ומיועדת להיות החנות הראשונה ברשת קמעונאית חדשה ופורצת דרך, על טהרת המוצרים הטבעוניים, אשר תהווה "בית בטוח", לטבעונים  שרוצים להיות בטוחים כי המוצר שרכשו אינו מכיל מרכיבים מן החי ואינם מעוניינים לכתת את רגליהם בין מספר בתי עסק.

  • "הגל הירוק" נולד בהשראת רשת הסופר-מרקט הטבעוני Veganz הגרמני המחזיק בסניפים בברלין פרנקפורט והמבורג והינו בית העסק היחיד בישראל שהוא "בטוח" לטבעונים וחתום על אמנת מחויבות לטבעונות. על אמנת טבעונות לספקים יהיו חתומים כל ספקי הרשת. אנו מחייבים את הספקים לבצע בדיקות מחמירות ולהתחייב להביא אך ורק מוצרים בהתאם לעקרונות הטבעונות. אנו מוודאים כי המוצר עונה לצרכים ולהגדרות הטבעוניות, טרם הכנסתו למגוון. בתי המסחר בישראל, לא יוצא מהכלל, מציעים מוצרים טבעוניים עם מוצרים שאינם טבעוניים. "תו טבעוני" חדש של "הגל הירוק", יאפשר ללקוחות להיות בטוחים ב 100% כי המוצר טבעוני.
  • נדבך נוסף במהפכה הטבעונית של "הגל הירוק" – מחירים הוגנים ושפויים, ובקטגוריות מוצרים רבים- אף זולים משמעותית ממחירי השוק. הטבעונות נתפשת כשיטת תזונה יקרה, בעיקר כי המתחרים מתייחסים ללקוחות הטבעוניים כקהל שבוי ומתח הרווחים במוצרים רבים , גדול משמעותית מהמקובל בקמעונות.  אסטרטגיית המחיר ההוגנת, תמנף עבור הלקוח את ניסיונם הרב של היזמים בתחום הקמעונאות והשוק המקצועי ותציע מוצרים ייחודיים ואיכותיים תחת מותג פרטי, ללא פערי תיווך.
  • גישת הסחר ההוגן, באה לידי ביטוי לא רק במחירים הוגנים אלא גם במערכת היחסים עם הספקים והיצרנים הטבעוניים, הנמצאים תחת מכבש הלחצים של הרשתות הגדולות. "הגל הירוק" חרת על דיגלו לחבק את "יצרני הנשמה" הללו, שלא מקבלים שטח מדף בסופרים, לאסוף אותם ולהוות עבורם בית ובעיקר הזדמנות עסקית שהרשתות והחנויות הרגילות לא נותנות (גלידות, קמחים, בורקסים, פשטידות, – כל אלה מוצרים שקשה למצוא במגוון של חנויות טבע ורשתות שיווק אם בכלל. זאת בכדי להגדיל את המגוון ולתמוך בייצור מקומי
  • הסופרמרקט הינו לונה פארק קולינרי של מגוון מוצרים טבעוניים שלא תפגשו בשום מקום בישראל. הוא כולל כ-4000 מוצרים טבעוניים: תחליפי גבינות, תחליפי בשר, דגנים וקטניות, רטבים, שימורים, תבלינים, מוצרי סופר פוד (סוגי אצות שונים, שעועית אזוקי, אסאי קפוא), קמחים מיוחדים ללא גלוטן..ועוד ועוד. "הגל הירוק" מציע באמצעות מגוון "ספקי נשמה" ומותג הבית הפרטי שלו, חוויה קולינרית טבעונית מרגשת של צבעים, טעמים וריחות מסביב לעולם-  אסייתי טבעוני (סיני, יפני, תאילנדי, הודי);  איטלקי; אתיופי; מקסיקני, ישראלי, אמריקאי ועוד ועוד.
  • תחת המותג הפרטי של "הגל הירוק", תוצע סדרת מוצרים מגוונת המיוצרת על ידי קהילת עברים בדימונה המובילים את תחום הטבעונות בישראל. המותג הפרטי כולל כרגע 8 מוצרים, שלא ניתן למצוא אותם באף מקום אחר: 8 סוגי גלידות, גבינות סויה, מאפים, פשטידות, פסטרמות, מוצרי טופו וסייטן מיוחדים (מוצר אב, דמוי בשר ובטעם בשר שבסיסו חלבון חיטה) – למשל המבורגר, כדורי בשר, שווארמה. לצד מגוון מוצרי המזון מתעתדים קברניטי "הגל הירוק" להציע גם שלל מוצרי צריכה וביוטי, ללא מרכיבים מן החי- סדרות מוצרי קוסמטיקה ואופנה.
  • העיקרון השלישי המוביל את "הגל הירוק" מתבטא בסלוגן "טבעוני טעים זה כל הקטע": הדימוי המקובל לאוכל טבעוני הוא שהטעם פחות חשוב מהבריאות. "בגל הירוק" באים מאהבה לקולינריה טבעונית ומדגישים- "אנו לא רק מוכרים מוצרים אלא מלמדים איך ליהנות מאוכל טבעוני בבית". ב"גל הירוק" לא מסתפקים בהנגשת העולם הטבעוני וחווית הקנייה, אלא  מלמדים איך עושים מהם אוכל טעים, תוך הנגשת הידע המקצועי- טכניקות בישול, המלצות למנות ותפריטים. "ההבנה הקולינארית העמוקה שלנו והיכולת להוציא מקסימום טעם והנאה מכל תבשיל, מועברת לצרכן תוך דגשים על שימוש נכון בכל מוצר, שילוב נכון של כל מוצר עם מוצרים אחרים, התאמת המוצר הנכון לשימוש ולצרכים של הלקוח.
  • בנוסף לביטחון שכל מוצר הוא טבעוני, הלקוחות זוכים גם לידע מעשי שמאפשר להפיק מהמוצר טעמים טובים יותר והנאה גדולה יותר. לפני הכנסת כל מוצר מתבצע תהליך טעימה הכולל גם שימוש במוצר בבישול, על מנת לוודא "טעימות" ולהכין הנחיות בישול מבוססות ניסיון ולא תיאורטיות".

אורח החיים הטבעוני הולך ותופס תאוצה בישראל, ועם הגודל מגיע גם הכוח הצרכני. על פי הערכות כ- 7%-5% מכלל שוק צרכני המזון הינם טבעונים (300-500 אלף טבעונים) כאשר הזינוק במספרם החל לפני כחמש שנים ומאז הוא גדל בהתמדה. מסעדות טבעוניות רבות נפתחו בשנים האחרונות וליותר מסעדות יש תפריט טבעוני או לפחות מנות טבעוניות בתפריט, המבורגר טבעוני הוא אחת המנות השכיחות בארץ. יצרניות המזון הגדולות לא נותרו אדישות לקהילה ההולכת וגדלה והחלו בשנים האחרונות ל"טבען" ולהתאים את מוצריהם כך שיתאימו לצורכי מזון ללא רכיבים מן החי.

רפאל אברהם ואילון זקצר מייסדי הרשת:"אנו גאים על המיזם החדש, אשר ינגיש את הבשורה הטבעונית, בתחילה לשוק הכרמל בתל אביב ולאחר מכן לערים נוספות ברחבי הארץ. הקונספט הייחודי יעניק שקט נפשי לצרכן הטבעוני ולא פחות חשוב- חוויה קולינרית שתפתח בפניו עולמות חדשים של טעמים וריחות לבישול בייתי. אנו מאמינים שה"גל הירוק" יהפוך למוסד קמעונאי וקולינרי, שמשלב תחת קורת גג אחת חווית צריכה אחרת של חומרי גלם טבעוניים איכותיים במחירים הוגנים".

"הגל הירוק"- הסופרמרקט הטבעוני הראשון. החנות הראשונה בשוק הכרמל, רחוב הכרמל 50, ימים א-ה 09:00-20:00 , ו-09:00-16:00

עשבי תבלין טריים שנקצצו והוקפאו – מקדמים בישול אוכל בריא יותר במטבח

שום דורות מגשית טבליות (צילום יח"צ)

הידעתם? ישראל נמצאת היום במקום הראשון מבין מדינות אירופה בדירוג ההשמנה ובמקום הראשון בעולם, עם מעל לחצי מיליון ילדים הסובלים מעודף משקל. אחד הגורמים המשפיעים ביותר על השמנה הוא הבחירה לאכול מוצרים מעובדים ומזון מהיר. אנחנו מוצאים את עצמנו בתוך "מרוץ החיים", מסתפקים בהמבורגר וצ'יפס, שולפים מזון מעובד לחימום מהיר מהמקפיא וממעטים לבשל אוכל טרי.

חשוב לדעת, כי מרבית סוגי המזונות המוכנים מכילים כמויות גבוהות של שומנים, סוכרים ומלחים. מזונות אלה מכילים מעט מאוד רכיבים תזונתיים המספקים לגוף את אבני הבנייה שהוא זקוק להם, בהם אנרגיה איכותית, ויטמינים, מינרלים ואחרים.

חוסר הזמן והיכולת לעמוד במטבח, לקצוץ עשבי תיבול ולהשקיע בבישול טרי הוא מובן. כולנו עושים המון דברים ושיגרת היום היא עמוסה ומלחיצה. פתרונות חסכוניים בזמן מאפשרים לכם להכין אוכל איכותי, שופע בערכים תזונתיים ובריא – לכם, לילדים, ולכל בני המשפחה.

מזון בריא הוא מזון המכיל רכיבים מזינים, כזה שאין בו חומרים משמרים, צבעי מאכל וכמויות גדולות של סוכרים, מלחים ושומנים לא איכותיים. רכיבים מזינים רבים מצויים בעשבי התיבול והוספה של עשבים כאלה, כמו – שום, כוסברה או פטרוזיליה, שמיר, בזיליקום, ג'ינג'ר ואחרים – לכל מנה, אפילו המנה הכי פשוטה, משדרגת גם את הטעם וגם את ההרכב התזונתי שלה.

הסלט של ארוחת הערב, ביצה מקושקשת, ירקות מבושלים (מה שקרוי במטבח ההונגרי לצ'ו) ואפילו אורז של 20 דקות במיקרו – כולם, מקבלים תוספת משמעותית של רכיבים תזונתיים, עם קובייה אחת של תיבול קפוא, מבית דורות.

טרי וגם קפוא? איך זה יכול להיות ? טכניקה של הקפאה מהירה מאפשרת במוצרי התיבול הקפואים מבית דורות, להקפיא בצורה איכותית עשבי תיבול, כמו גם שום ובצל, תוך שמירה על הערכים התזונתיים שלהם. במוצרים הטריים הקפואים של דורות אין חומרים משמרים, אין צבעי מאכל, אין תוספות של כולסטרול או שומני טראנס וכדומה. מה שכן יש שם, זה מעל 90% מעשב התיבול הנבחר, ביחד עם סיבי הדרים, רכז לימון, שמן קנולה ומעט מלח (זה נכון למרבית עשבי התיבול הקפואים – אנחנו ממליצים לקרוא את הרכב המוצר המופיע על גבי התווית טרם הרכישה).

איך משתמשים בתבלינים הקפואים ? השימוש בתבלינים הקפואים הוא פשוט. התבלינים מגיעים מחולקים לקוביות נוחות לשימוש. הקוביות "קופצות" החוצה מן האריזה בקלות – הישר לתוך המחבת או הסיר. בחום הבישול, עשבי התיבול שהוקפאו חוזרים לטמפרטורה האכילה שלהם והם מוסיפים המון טעם, איכות, וערכים לכל תבשיל.

אילו עשבי תיבול טריים קפואים אפשר למצוא ? חברת דורות מייצרת תבלינים בשיטת הקפאה המשמרת את ערכי המזון כבר מאז שנת 1998 בכל העולם. בין עשבי התבלין הקפואים של דורות תמצאו: כוסברה, ג'ינג'ר, בזיליקום, בצל, פטרוזיליה, שום (קצוץ או כתוש), ושמיר. בין הרטבים הקפואים של דורות תמצאו: רוטב פסטו, רוטב שום ודבש, רוטב סצ'ואן, רוטב עגבניות ובזיליקום ורוטב עגבניות לילדים.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון עם וודקה U`LUVKA

וודקה U`LUVKA מארז בקבוק 100ML + 2 כוסות (צילום יח"צ)

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, ממשיכה להוביל את תחום האלכוהול בישראל, הן במגוון הרב והבלעדי והן במחירים האטרקטיביים ביחס לשוק המקומי ובכלל ומשיקה בבלעדיות את וודקה U`LUVKA, הוודקה זוכת למעלה מ- 72 פרסים בינלאומיים כולל 6 פרסים כוודקה סופר פרמיום הטובה ביותר בעולם!

מארק הולמס, המייסד של בית הוודקה הפולנית, ביקר בפולין ונחשף לאגדה מהמאה ה- 16 על המלך זיגיסמונד ה-3 שהזמין מאלכימאי החצר סנדיווגיוס –  וודקה מזוקקת לעילא, כזו שלא תעיר אצלו תסמיני "הבוקר שאחרי". אולם מאז, אבד המתכון, ועולם הוודקה היה צריך לחכות 400 שנה, כדי שהולמס יהיה זה שבסופו של דבר יצליח לספק את הסחורה. הולמס השתמש בארכיבים עתיקים, רישומי חצר ואגדות, ובסופו של דבר הצליח, בעזרתו של אלכימאי בן זמננו, ליצור מתכון איכותי ולייצר ווודקה משובחת.

וודקה U`LUVKA היא בעצם הצאצא של האלכימיה המלכותית ובעלת מרכיבים של חיטה, שיפון, שעורה ושיבולת שועל אולם המתכון המדוייק ידוע כיום רק לקומץ אנשים. U`LUVKA  עוברת זיקוק ע"י אומנית הזיקוק Elzbieta Goldyka, אחת מהמומחיות לזיקוק מהמוערכות ביותר בעולם ובעלת ותק של יותר מ- 35 שנה בענף.

בקבוק הוודקה נטול כל קישוט אולם בעל צורה א סימטרית ייחודית ובלעדית שאף זיכתה את הוודקה בפרסי עיצוב רבים. כמו כן, במיוחד לרגל ההשקה, עוצבו כוסות לשתייה ללא רגל, כאשר מאחורי העיצוב עומדת הידיעה שעם וודקה U`LUVKA אי אפשר באמת להפסיק לשתות ולכן אין צורך להניח את הכוס….מחירים: מארז בקבוק 100ML + 2 כוסות 26.90$ או בקבוק 1 ליטר 35.90$

אוסקר ווילד חולון עם ארוחה עסקית מושלמת ומשתלמת

אוסקר ווילד עם תפריט חדש (צילום יח"צ)

הפאב האירי החולוני, אוסקר ווילד מתאפיין בבר עשיר הכולל למעלה מ- 140 סוגי וויסקי, יותר מ- 60 בירות מהבקבוק, 25 סוגי בירות מהחבית הנמזגות היישר מברז מצופה זהב ומבחר סוגים של קוניאק משובח. תפריט האוכל כולל מנות ייחודיות כמו נקניקיות איריות אמיתיות, פיש אנד צ'יפס בבצק בירה ולקינוח ביסקוויט שוקולד וויסקי מטריף חושים. את החוויה של הפאב משלימה מוזיקה אירית שמחה, הופעות חיות ורוק קלאסי משנת ה- 80'.

הסניפים מעוצבים בהשראתו של הסופר והמחזאי האירי אוסקר ווילד.  דמותו ואופיו באים לידי ביטוי בפרטי האספנות שהובאו במיוחד מאירלנד, בויטראז'ים שעוצבו ע״י ידי אמן הויטראז'ים הבלגי הנודע, ז׳יל פלורנט, בשנדלירים שעוצבו במיוחד, בפרטי הריהוט שתוכננו בקפידה ובמאות התמונות המקשטות את קירות הפאב.

המוטו של הפאב – לבלות, לצחוק, לשתות, לאכול, לשמוח, לחיות. וזאת בהשראתו של אוסקר ווילד, מחזאי, משורר וסופר אירי, שבנוסף להיותו איש רוח היה גם נהנתן לא קטן.

בפאב, מקומות ישיבה בפנים (אזור ללא עישון) ומקומות בחוץ, אזור מעוצב המיועד לעישון (בחורף האזור מקורה). המוזיקה שמתנגנת ללא הפסקה היא בסגנון רוק קלאסי משולב עם מוזיקה אירית טיפוסית. מידי שבוע מתקיימות במקום הופעות חיות, להקת רקדנים אירים, מתנות ואווירה אירית אותנטית. הכניסה לפאב מגיל 24 ומעלה. הפאב האירי משיק תפריט עסקי הכולל מגוון עסקיות משתלמות במיוחד ופותח את שעריו מידי יום באמצע השבוע החל מהשעה 12:00 בצהריים

במחיר המנה העיקרית, מנה ראשונה + שליש בירה מהחבית החל מ- 54 שקל לסועד:

  • מנה ראשונה לבחירה: קרפצ'יו סינטה, ירקות שורש צלויים על מצע טחינה, סלט לבבות חסה אורגולה וקרוטונים ברוטב ויניגרט דבש וחרדל
  • מנות עיקריות לבחירה: שניצל חזה עוף עם פירה נימוח, Irish meatballs קציצות בשר ביתיות ברוטב עשיר של עגבניות וירקות שורש, חזה עוף סו-ויד מרינדת עשבי טיבול או חרדל ודבש. פילה דג אמנון בתבלינים ארומטיים עם סלסת עגבניות פיקנטית, סלמון סו-ויד פילה סלמון במרינדה אירית, סטייק אנטריקוט אנגוס 300 גרם. תוספות לבחירה: צ'יפס, פירה תפוחי אדמה נימוח, מיקס אורז בר עם שום וקונפיאפונה ירוקה מוקפצת בשמן זית, לימון שום ומרווה. "לחיות זה אחד הדברים הנדירים. רוב האנשים פשוט קיימים", אוסקר ווילד

אוסקר ווילד – פאב אירי הרוקמים 26, חולון

אופנה ועוד

DORINA עם קולקציית הלבשה תחתונה חדשה וסקסית

דורינה DORINA קולקציית חורף 2018 (צילום יח"צ חו"ל)

מותג ההלבשה התחתונה הגרמני DORINA משיק את המותג מחדש בכל העולם ובישראל. המותג הידוע באמינותו בנוחות מקסימלית, מגוון רחב של גזרות ומחירים ללא תחרות יעבור מתיחת פנים על ידי מיתוג והטמעת שפה חדשה בכל הנוגע לאריזות, לקולקציות ולצבעים. החברה ביצעה ריענון הלוגו המכור והאהוב עם הפרח הכחול המזוהה עם המותג מאז 1968.

לכבוד סתיו/חורף משיק המותג DORINA קולקציה מודרנית, מפתה המשלבת התאמה מושלמת כך שכל אשה באשר היא יכולה להיראות ולהרגיש סקסית וחושנית. שילוב של תחרה ובדים רכים וחושניים בגימור מוקפד ובתיפורים מעודנים, הנצמדים לחמוקיים ומעניקים מראה אלגנטי ומחמיא לכל אישה בכל מידת גוף.

הקולקציה משלבת בתוכה בדי סאטן עם הדפסים פרחוניים, רקמות וצבעים נשיים בגוונים חלומיים, תוך שימת דגש על העצמת הצד הנועז כאשר המוטו המוביל הוא שכל פריט  נוצר עבור האישה המודרנית והסגנון שלה. הייחודיות בפריטי ההלבשה התחתונה היא כי מדובר בקולקציה הכוללת מבחר פריטי הלבשה תחתונה חיוניים בכל המידות, בסגנונות מגוונים שיתאימו לכל מטרה.

קולקציית Autumn: החזיות מגיעות העונה במהדורה מיוחדת לאירועים חשובים. עם פוש אפ בינוני עם מחשוף בלקונט, מעוטרת בתחרה ופפיונים. ניתן להשיג את הקולקציה בצבעים סקסיים של בורדו, מנומר, ירוק,  שחור,  לבן ואפור ובשילובי אפליקציית פרחים.

קולקציית ביסייק: פריט חובה בכל מלתחה נשית. חזיות ללא ריפוד המעניקות תמיכה ומאפשרת לבישה גם כחזייה רגילה עם כתפיות שמתחברות אליה. החזייה מגיעה בצבעי בייסיק בלבד: שחור, לבן וגוף.

קולקציית הספורט: קולקציה ספורטיבית במיוחד הקולקציה מציעה מגוון רחב גזרות: גוזיות ספורט דו-צדדיות מחטבות, בעלות תמיכה מלאה לחזה … גוזיות ספורט בדוגמות זיג-זג, כתפיות מתכווננות, ועוד… בקולקציה האמורה ניתן למצוא פריטים בקשת צבעים כחול עם אלמנטים גרפיים, בורדו, ורוד, אפור ושילוב הדפסים עדינים ומתוחכמים והדפסי פרחים.

קולקציית lace Autumn: היא קולקציית גוזיות וחזיות מתחרה רכה, אשר מעניקות מראה ותחושה טבעיים. האיזון המושלם בין תמיכה ונוחות. הקולקציה מגיעה  במגוון צבעים: ורוד, בורדו, אפור, כחול ובצבעי בייסיק.

את קולקציית החזיות משלימים תחתונים באינספור גזרות כמו למשל: בוי-בריף, מיני בוי בריף, צ'יקי, ביקיני ומכנסונים. את מגוון התחתונים ניתן למצוא בבדי תחרה או כותנה ספנדקס בצבעים מרעננים והדפסים מגוונים.

מידות CUP: A-G ומידות רוחב: 70-100. תחתונים: S-XL

מחיר חזיות: 99.90 – 239.90 שקלים, מחיר תחתונים:  59.90- 79.90 שקלים. להשיג בחנויות ההלבשה התחתונה הנבחרות.

קבוצה רולטיים  עם MY GIFT CARD

MY GIFT CARD – רשת אימפרס

לקראת ראש השנה וחגי תשרי, בהם עם ישראל מעניק ומקבל מתנות בעלות משמעות,  קבוצת רולטיים המפעילה את רשת אימפרס (Impress) המייבאת ומשווקת מותגי שעונים ותכשיטים, רשת שעוני סווטש, רשת תכשיטי האופנה תומס סאבו וחנות סמסונייט בעזריאלי, משיקה לראשונה: גיפט קארד אחד הכולל את כל חנויות הקבוצה– כרטיס שי נטען.

הגיפט קארד של קבוצת רולטיים מעוצב ככרטיס יוקרתי, בצבעי זהב ושחור וניתן לרכוש עמו תכשיטים ושעונים של המותגים המובילים בעולם, ביניהם: אומגה, גוצ'י, קלווין קליין, טיסו, אוריס, סווטש, קומטה, תומס סאבו, סמסונייט, אן קליין, ואת קולקצית תכשיטי הזהב והיהלומים של רשת אימפרס ועוד.

דניאל רחום, מנהלת השיווק של  קבוצת רולטים מסרה: "שוק כרטיסי המתנה (גיפט קארד) בארץ נמצא בעליה מתמדת, בדומה למדינות אחרות. זיהינו את הביקוש לכרטיס שי, כשראינו שאנשים רבים הנכנסים לחנויות הקבוצה, מתלבטים מה לקנות כמתנה, בעיקר בחגים, ופעמים רבות אנשים מחזירים ומחליפים את המוצר אותו קיבלו במתנה".

על מנת לרכוש או לממש את הגיפט קארד יש להגיע לאחת מחנויות הקבוצה הפזורות ברחבי הארץ. הכרטיס ניתן למימוש בכל חנויות רשת אימפרס, רשת סווטש ובחנות סמסונייט בקניה אחת או במספר קניות והוא כולל כפל מבצעים והנחות. הכרטיס מכובד גם במרכז השירות של רולטיים לתיקון שעונים. כמו כן בקרוב תהיה אפשרות לרכישת גיפט קארד דיגיטל באתר של אימפרס או בעמוד הפייסבוק של המותגים השונים ללא צורך להגיע לחנות.

מדגל מבית פלסאון עם IFLOW  – ברז המופעל  ללא מגע

מדגל ברז IFLOW (צילום: אורטל בן יוסף)

ברז IFLOW מוצע בעיצוב אלגנטי המשדרג את המטבח. הברז מאופיין בקו עיצוב גבוה, מעוגל ויוקרתי, המקנה לו נוכחות מרשימה. הברז מכיל גם טבעת תאורה בצבע כחול שנדלקת כשהמים זורמים ומוסיפה לעיצוב.

חברת מדגל פועלת בישראל כבר יותר מ-40 שנה ובאוגוסט 2015 נרכשה על ידי חברת פלסאון ישראל. החברה מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי בתחום של ברזי מטבח ואמבט. באירוע ההשקה הציגה ג’יין מטלון דריי, מנהלת שיווק ומכירות במדגל, את מגוון היתרונות של הברז, המשלב לראשונה טכנולוגיות הפעלה מכנית ואלקטרונית. בהפעלת הברז באמצעות הידית המכנית מופעל החיישן האלקטרוני הנמצא בפיה של הברז ומאפשר להפעיל אותו ללא מגע וכך, הברז נפתח ונסגר רק כשצריך, ללא בזבוז מיותר של מים.

במהלך סדנת בישול שנערכה השבוע במסעדת ג’ונתן פוד קלאב, הדגים השף רושפלד את היתרונות של הברז החדש ואת נוחות השימוש בו, תוך שהוא מכין למוזמנים מגוון מנות ובהן סשימי טונה אדומה, דג לברק, פילה בקר, טרטר בקר, עוגת גבינה ריקוטה ועוד.

יתרון חשוב נוסף לברז הוא בטכנולוגיה המתקדמת, המאפשרת להתקין אותו מלמעלה בקלות ובמהירות, בתוך פחות מ-5 דקות. לברז שני מצבי זרימה – רגיל וספריי, ומזלף נשלף לנוחות השימוש. מדגל מעניקה למוצר שבע שנות אחריות.

מחיר: 3,175 שקלים. פרטים באתר <<<

GROHE עם GROHE BLUEסודה ישירות מהברז

GROHE Blue Home (צילום יח"צ חו"ל)

אורח החיים הבריא הוביל לירידה בצריכת משקאות ממותקים, ומעבר לצריכת מים ומים מוגזים. ברי המים למיניהם תופסים חלל חשוב במטבח, וסחיבת  בקבוקים מהמרכול מהווה נטל לא פשוט. בימים אלו, מציגה GROHE פטנט ייחודי ומהפכני : GROHE BLUE, ברז המספק מים מסוננים, צלולים וסודה בשתי דרגות: מבעבע עדין ומבעבע חזק. המערכת החדשנית מאפשרת מזיגת מים מטוהרים ובחירה, בלחיצת כפתור, האם יהיו מוגזים. הברז החכם מסנן את המים ומאפשר מזיגת מים מרעננים. התקנת המערכת אינה דורשת קדיחה בשיש וחוסכת מקום שתפס בעבר מכשיר ייעודי.

המערכת נוחה מאוד לשימוש ומונחת מתחת לכיור בצורה אלגנטית ואסתטית כך שאינה תופסת מקום על השיש. כל הדגמים של הברז מגיעים בגוון כרום ומוברש. את מגוון המוצרים הרחב של GROHE ניתן להשיג בחנויות המובחרות המעניקות 7 שנות אחריות ושירות של היבואן הרשמי- אורגל. מחיר: 9,999 שקלים.

גורי עם מותג ספירה פרש

ספירה פרש מילוי למבשם אויר חשמלי (צילום יח"צ)

קטגוריית שוק מבשמיי האוויר מגלגלת כ- 65 מיליון שקלים בשנה. גידול של 1.4% מול שנים קודמות. כאשר ישנם 3 סגמנטים עיקריים המהווים 63% מהשוק: מטהר אויר אוטומטי 23.9%, מטהר אוויר נטול גז 19.3% ומטהר אויר ספריי 18.6%. חברת גורי מרחיבה את פעילותה עם מותג חדש למוצרי אווירה ובישום הבית והרכב. סדרת ספירה פרש, שתושק בשלב הראשון עם 14 מוצרים חדשים בניחוחות שונים ובעתיד יצטרפו לסדרה מוצרים חדשים נוספים. חברת גורי תשקיע 800,000 שקלים בהשקת המותג החדש שמצטיין ביתרון בולט בקטגוריה: המחירים לצרכן נמוכים ב-15% בהשוואה למוצרים המתחרים בשוק.

סדרת ספירה  פרש מבשמיי אוויר:

  • תרסיס מבשם אויר ספריי – מגיע ב- 3 ריחות עדינים ונפלאים (לוונדר, פרחים לבנים ויסמין). מחיר: 7.90 שקלים
  • מבשם אוויר מילוי אוטומטי – המתאים כמעט לכל סוגי המכשירים בשוק, מגיע בשני ריחות (לוונדר ופרחים לבנים). מחיר: 14.90 שקלים
  • מבשם אוויר נטול גז – תרסיס נטול גז, מגיע ב- 3 ניחוחות עדינים (לוונדר, פרחים לבנים ויסמין). מחיר: 9.90 שקלים
  • מכשיר חשמלי + מילוי – מגיע ב- 2 ריחות (לוונדר, פרחים לבנים). המכשיר חשמלי מיועד לשקע הביתי כולל וסת לעוצמת הריח ומיועד לשימוש של עד 75 ימים. מחיר: 19.90 שקלים
  • מארז למילוי נוסף – מגיע ב- 2 ניחוחות (לוונדר, פרחים לבנים). מתאים למכשיר חשמלי כמילוי נוסף. ומיועד לשימוש של עד 75 ימים. מחיר: 14.90 שקלים
  • מבשם אויר לרכב – מוצר ייחודי המיועד לבישום אויר ברכב מתאים לשימוש עד 45 יום ומגיע ב-2 ניחוחות (פרח הווניל, ים). מחיר: 11.90 שקלים

מוצרי ספירה פרש החדשים ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות והחנויות המובילות.

רכב

נבחרת פורמולה של הטכניון עם מקום 8 ב"פורמולה סטודנט" אוסטריה

פורמולה טכניון (צילום דוברות טכניון)

נבחרת "פורמולה טכניון" דורגה בסוף השבוע במקום ה-8 בעולם בתום תחרות "פורמולה סטודנט" באוסטריה. בתחרות התמודדו 35 הנבחרות הטובות בעולם. הנבחרת מהטכניון היתה הנבחרת היחידה מישראל שהשתתפה בתחרות. בשבוע הבא תתחרה הנבחרת בתחרות נוספת בגרמניה.

לדברי חבר הנבחרת אלן אלטרי: “התחרות מחולקת לחלק הסטטי, שבו אנו מציגים את תהליך התכן, תהליך הייצור והתכנית העסקית, ולמקצים הדינמיים שכוללים מקצה תאוצה, מקצה סקידפד (מניעת החלקה) מקצה אוטוקרוס (נהיגה למרחק קילומטר) ומקצה אנדיורנס (סיבולת), הכולל החלפת נהגים ואורכו 22 קילומטרים. מכוניות מירוץ נדרשות לעמוד בתנאים קשים מאוד, ולכן תכנונן דורש מדע טהור ולא רק ידע מכני. אנחנו שמחים על הדירוג באוסטריה, מתכוננים לתחרות בגרמניה ומעריכים שבשנה הבאה נתחרה גם בקטגוריה החדשה של ‘רכבי מירוץ אוטונומיים'."

זו השנה החמישית שנבחרת הטכניון משתתפת בתחרויות פורמולה סטודנט. פיתוחה של פורמולה טכניון מתנהל במסגרת הקורס "פרויקט תכן מוצר חדש", שאותו מוביל ד"ר חגי במברגר תחת הנחייתו של פרופסור ראובן כ"ץ, ראש מגמת תכן וייצור בפקולטה להנדסת מכונות. בפרויקט, שאותו מובילות הפקולטה להנדסת מכונות והפקולטה להנדסת אווירונוטיקה וחלל, משתתפים השנה כחמישים סטודנטים מ-7 פקולטות שונות.

מכונית הפורמולה החדשה מהווה שדרוג דרמטי של הפורמולה הטכניונית שהתחרתה באירופה בשנה שעברה. בין השאר הוחלפה מערכת ההילוכים הפניאומטית בהילוכים חשמליים, משקל המכונית ירד מ-255 ק"ג ל-175 ק"ג והמנוע הוחלף במנוע חד צילינדרי של KTM. ברכב החדש הותקנה מערכת מתלים אקטיבית המבוססת על חיישני תאוצה. בשתי התחרויות באירופה מתמודדת נבחרת הטכניון מול נבחרות ותיקות ומנוסות הנתמכות על ידי חברות רכב מובילות ובהן BMW, אאודי ופורשה.

קרסו טרייד אין עם יריד מכוניות דיגיטלי

קיה פיקנטו החדשה (צילום יח"צ חו"ל)

קרסו טרייד אין  משיקה יריד דיגיטלי על מגוון רכבים ומותגים. היריד  יחל מה- 20.8.17 ובמסגרתו הלקוחות יבחרו את דמי הפריסה החודשית ואת גובה המקדמה. בנוסף, תינתן אפשרות לבחור אונליין את הרכב שהלקוח רוצה מבין עשרות רכבים המשתתפים במבצע. באמצעות מחשבון המימון יוכל הקונה לדעת מה הסכום אותו ישלם בסוף החודש על הרכב ובדרך זאת לבחור את ההחזר החודשי המתאים לו לפי תקציבו החודשי.

בין הרכבים שיוצעו במסגרת היריד:

  • קיה פיקנטו יד ראשונה פרטי 2014 החל מ-299 שקלים לחודש
  • הונדה סיוויק יד ראשונה פרטי 2014 החל מ- 799 שקלים לחודש
  • ניסאן ג'וק יד ראשונה פרטי 2014 החל מ-499 שקלים לחודש
  • דאצ'ה דאסטר יד ראשונה פרטי 2016 החל מ- 799 שקלים

לדברי אמיר בלכר מנכ"ל קרסו טרייד אין "קרסו טרייד אין ממשיכה להרחיב את פעילותה, על מנת לתת את המענה הטוב ביותר עבור ציבור לקוחותיה. בימים אלו אנו מחזקים את פעילותינו בעולם הדיגיטל מתוך רצון לשיפור והבאת שיא הטכנולוגיה, הנוחות והקדמה עבור לקוחותינו, אשר מחפשים קדמה זו בתחום הרכב ובכל העולמות הסובבים אותו."

חברת קרסו טרייד אין היא חלק מקבוצת "קרסו מוטורס" כיום לחברת קרסו טרייד אין 12 סניפים ברחבי הארץ, מכרמיאל ועד באר שבע. בעתיד יפתחו סניפים נוספים.

כלמוביל מרצדס עםS CLASS  חדשה

כלמוביל, יבואנית מרצדס בנץ לישראל, משיקה בימים אלה בין הראשונים בעולם, את סדרת ה-  S-Classהחדשה בישראל, עם הסטנדרט הטכנולוגי החדש, נהיגה אוטונומית, בטיחות ועיצוב. הסדרה החדשה הכוללת 5 דגמים בינהם המותגיםMaybach  ו-AMG. ה- S החדשה תוצע עם מנועים חדשים וחסכוניים בעלי 6 , 8 ו- 12צילינדרים.

ה-S-Class ממשיכה בפיתוח את ה-Intelligent Drive עם עדכון ושדרוג פיתוחים אוטונומיים הבאים לידי ביטוי במערכות ה- Active Distance Control DISTRONIC ובקרת ה-Active Steering Assist המספקות סיוע לנהג בשמירת מרחק בטוח, תמרון ובדגמים בהם משולבת בקרת המרכב ה MBC, הטיית הרכב בעת הצורך. המערכות יודעות להתאים את מהירות הרכב באופן אוטונומי בהתאם לתוואי הדרך בשילוב מערכת הניווט ומערכות הנהיגה.

מימד נוסף בטיחות הנסיעה ב-S קלאס הינה מערכת הMagic Body Control עם פונקציית ה-ROAD SURFACE SCAN היודעת לזהות מכשולים על הכביש כגון: בליטות ומהמורות ולהתחמק מהן בבטחה. בנוסף, ברכב משולב הדור הבא של מערכת ה- PRE-SAFE אשר חוזה מראש מצבי תאונה ומכינה את הרכב  להפחתה בעוצמת הפגיעה על ידי שינוי זווית המושבים, מתיחת חגורת הבטיחות, השמעת צלילי התראה, אפשרות להרחקה מהירה של המושבים מאזור הפגיעה, פתיחת הנעילה וסגירת החלונות.

https://www.youtube.com/watch?v=fwF1dbscDcE

מערכות אוטונומיות נוספות בדגם ה-S-Class החדשה: Active Lane Changing Assist, המאפשרת עקיפה אוטונומית בטוחה על ידי שימוש בידית האיתות ברכב וחזרה לנתיב המקורי תוך הדמיית מסלול העקיפה. Active Emergency Stop Assist מבצעת עצירת חירום מוחלטת כאשר היא מזהה שהנהג אינו מתערב בתהליך הנהיגה וקיים חשש להתנגשות. Traffic. Active Brake Assist מערכת בלימה אוטונומית היודעת לזהות הולכי רגל, להזהיר את הנהג מפני התנגשות צפויה לספק תמיכה אופטימלית באמצעות בלימה בעת הצורך. Evasive Steering Assist עובדת בסנכרון עם מערכת ה- Active Brake Assist ויודעת לשמור על יציבות הרכב בעת התחמקויות ותמרונים. Active Blind Spot Assist בעת איתות המתבצע לצורך עקיפה, המערכת מתריעה על כלי הרכב אשר נמצאים בשטחים המתים של מראות הצד.

עיצוב החוץ בא לידי ביטוי בין השאר בגריל קדמי חדש ובשילוב מערכת פנסי MULTIBEAM LED המייצרת עוצמת אור מקסימלית ומאפשרת התאמה מהירה ומדויקת לתנאי הדרך עם יכולת הארה של 650 מטר (מוגבלים על ידי התקינה) מבלי לסנוור את הנהגים האחרים. סדרת ה-S קלאס החדשה  מציגה עיצוב פנימי חדשני הכולל שני צגים פנימיים דיגיטליים (widescreen cockpit) בגודל 12.3 אינץ'. הנהג יכול לבחור בין שלושה מצבי תצוגה: קלאסי, ספורטיבי ופרוגרסיבי. כמו כן, מעל הקונסולה המרכזית הנהג יכול לחזות בכל נתוני הנהיגה וברכב קיימת אפשרות טעינה אלחוטית למכשירים תומכי שבב QI. חידוש נוסף הינה מערכת ה- ENERGIZING Comfort Control המקשרת בין מערכות הנוחות השונות ברכב – בקרת אקלים, עיסוי דרך המושבים, חימום, קירור או אוורור המושבים, התאורה, הסאונד וכו'. המערכת מאפשרת בחירה בין שישה מצבים שונים הכוללים גם מצב אימון המפעיל את שרירי הנהג או הנוסעים בהתאם לבחירה שנעשתה.

ה – Touch control ב-S-Class החדשה מאפשרים לנהג לשלוט בכלל מערכות ה-Infotainment של הרכב בעזרת אצבעותיו מבלי להזיז את הידיים מההגה בדומה לשימוש בטלפון נייד  מערכת הבידור ניתנת לשליטה קולית, על ידי ה- LINGUATRONIC, המאפשרת כ-450 פקודות שונות לרבות שליטה על בקרת האקלים, חימום המושב, תאורת הפנים, עיסוי המושב ועוד. הדגמים מגיעים עם מערכת סרואנד של מותג היוקרה Burmester ואפשרות להזמנת מערכת השמע בעלת סאונד 3D. המערכות הללו  משתלבות עם רמת האבזור הגבוהה ואיכות החומרים הייחודית של היצרן בשילוב אפשרות לבחירת התאורה הפנימית בעלת 64 צבעים. כמו כן לרכב קישוריות מלאה לממשקים לטלפונים ניידים Apple CarPlay ו Google Android auto כסטנדרט.

מנועים הדור החדש של מרצדס עם 6 צילינדרים בטור, מערכת חשמל ייחודית 48v המאפשרת שימוש במגדש טורבו חשמלי בשילוב מגדש טורבו מסורתי, תגבור של 20 כ"ס באמצעות מנוע חשמלי EQ-Boost וביצועים שהיו אפשריים רק במנועי V8 עד היום (455 כו"ס למנוע ה 500)

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין כי סדרת – S-Class החדשה הינה בשורה נוספת בשילוב שמציע היצרן בין טכנולוגיות פורצות דרך, פאר איכותי ויעילות שנועדה לחבר את הנהג למערכות הרכב השונות בדיוק ונוחות. "כפי שהיצרן מדגיש ומיישם בסדרה החדשה, כלמוביל תשים דגש בהמחשת חוויית הנהיגה שהינה מאבני היסוד של המותג" מוסיף אריאל פינטו.

מחירון:

  • S63 AMG מוצעת במחיר של החל מ- 1,550,000 שקלים
  • S500 ISG מוצעת במחיר של החל מ- 1,055,000 שקלים
  • S560 (4Matic) מוצעת במחיר של החל מ- 1,115,000 שקלים

רנו עם קליאו RS החדשה

בימים אלה משיקה חברת קרסו מוטורס את רנו קליאו RS Trophy החדשה. בגרסתה החדשה והחזקה יותר, מתווספים למנוע ה-1.6 ל' טורבו כ- 20 כו"ס יותר לעומת הדגם הקודם לקבלת הספק כולל של  220 כו"ס.

מהירותה המירבית של ה- RS Trophy החדשה תעמוד על 235 קמ"ש והתאוצה ל 0-100 קמ"ש ב- 6.6 שניות בלבד. הדגם מעלה את רף הספורטיביות והביצועים לרמה חדשה בעזרת תיבת הילוכים כפולת מצמדים מסוג EDC בעלת 6 יחסי העברה בכיול ספורטיבי.

עיצוב פנים הרכב גם הוא יהיה ספורטיבי בעל ריפודי עור DARK CARBON עם תפירה אדומה ולוגו RS במשענות הראש, דוושות אלומיניום מחוררות וחגורות בטיחות אדומות להשלמת המראה הספורטיבי. בנוסף מצויד הדגם במערכת שמע מבית Arkamys הכוללת 6 רמקולים לצליל נקי ואיכותי בחלל הרכב.

https://www.youtube.com/watch?v=okdGAx9V91E

עיצוב דגם ה- Trophy מציג אלמנטים הלקוחים מדגם הקונספט Renault Clio Sport R.S. 16 עם מראה ספורטיבי אגרסיבי הכולל פגוש קדמי מונמך עם יחידות LED בצורת C, ופנסי ערפל בעיצוב ייחודי של דגל שחמט. העיצוב החד מגובה ביכולת כביש גבוהה עם שילדת Trophy מונמכת (20 מ"מ מאחור ו-10 מ"מ מלפנים) ויחס היגוי ספורטיבי ומדוייק,  חישוקי 18" על צמיגי Michelin Pilot Super Sport שחורים וקליפרים אדומים. ה-RS Trophy מציגה בולמים וקפיצים מוקשחים בסרן האחורי ומצויידת במערכת  Launch Control (בקרת שיגור) בתוספת מתג R.S. Drive לשינוי רגישות מצערת, חדות היגוי ותזמון העברת הילוכים לנסיעה ספורטיבית בכל דרך ומהירות. בנוסף, מצויידת ה-RS במנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה עם פונקציית  Multi Down Shift ונעילת דיפרנציאל אלקטרוני. תאורת ה R.S. Vision Full LED מלפנים ומאחור מספקת ראות בטוחה ושמשות כהות ודיפיוזר אחורי עם פתחי מפלט מצופים בצבע כרום משלימים את המראה הקרבי.

לדברי מנכ"לית רנו ענת מילוסלבסקי כחלון, חטיבת Renault Sport העולמית משקיעה משאבים רבים בפיתוח דגמים הנשענים על הניסיון והידע הרב אשר נצברו בהשתתפות במרוצי הגרנד פרי – פורמולה 1. ה-RS Trophy הנה תוצאה ישירה של השקעה רבה זו ופרותיה ניכרים בה באופן מובהק.

לרגל ההשקה קרסו מוטורס מציעה הנחה מיוחדת של 10,000 שקלים. מחיר: 155,990 שקלים. בנוסף, לקוחות אשר ירכשו את הרכב בתקופת ההשקה יהנו מהשתתפות חינם באתגר הנהיגה CLIO challenge.

כללי

Swift Biosciences עם מתאמי אינדקסים חדשים לריצוף מספרים גדולים

Swift Biosciences, ספקית מובילה של פתרונות להכנת ספריות דנ"א לריצוף גנומי, הודיעה לאחרונה על השקת Accel-NGS® 2S Indexed Adapters, תיק חדש של אינדקסים שמשפרים משמעותית ריצוף מרובב מהדור הבא בפלטפורמות Illumina®. קבוצת האינדקסים הייחודית הזאת היא הקבוצה הגדולה ביותר של אינדקסים יחידים שזמינים מסחרית ליישומי ריצוף גנומי עם הספק גבוה, ומאפשרת למשתמשים לרבב באופן אמין עד 96 דגימות עם אינדקס אחד ו-768 דגימות עם שני אינדקסים בכל הפעלה. הטכנולוגיה מובילת הענף הזאת עונה על הביקוש הגדל ממעבדות מחקר וליבה לצרף מספר גדול יותר של דגימות לכל הפעלה של המכשיר, ולאפשר ריצוף יותר חסכוני עם דיוק טוב יותר של הנתונים.

ריצוף דנ"א מרובב הוא זרימת עבודה מקובלת שבה דגימות מרובות מסומנות ומצורפות יחד להפעלה אחת כדי להגביר את ההספק ולהפחית את עלויות הריצוף לדגימה. מאמרים שעברו ביקורת עמיתים שפורסמו לאחרונה הראו שאינדקסים אחרים שזמינים מסחרית מושפעים משגיאות ריבוב, שנקראות "דילוג אינדקסים" — שיוך שגוי של קריאות ריצוף לדגימה הלא נכונה. בנוסף, טכנולוגיות ריצוף דנ"א מרובב ישנות יותר מועדות לשגיאות ריצוף אחרות, שמגבירות את השיעורים של שגיאות שיוך. ככל שפלטפורמות הריצוף מגדילות קיבולת, כמו הפלטפורמה הכי חדישה של אילומינה, NovaSeq™, יש ביקוש גדול לצורך באינדקסים מאוד מחמירים כדי לאפשר ריבוב של מספר גדול של דגימות.

חוקרים ב-Swift Biosciences אמרו ש-Accel-NGS 2S Indexed Adapters שלהם הם קבוצה של 96 אינדקסים יחידים שממוטבים לעבודה יחד עם מתאמי Illumina TruSeq® P5 כדי לאפשר עד 768 צירופים ייחודיים של שני אינדקסים. האינדקסים החדשים האלה ממוטבים לאפשר גמישות רבה יותר לעבד בין 96-768 דגימות מסומנות באופן ייחודי להפעלה ויכולים להתאים למגוון רחב יותר של פרויקטים עם עומק ריצוף משתנה. בנוסף, התכנון הייחודי מבטל שיוך שגוי ודילוג אינדקסים, בעיה שספציפית לתאי הזרימה של התבנית של אילומינה. השיפורים האלה מאפשרים רגישות רבה יותר לזיהוי וריאנטים עם שכיחות נמוכה וגם דיוק רב יותר להאצת ביטול הריבוב בזמן ניתוח הנתונים.

כתיבת תגובה