מה חדש על המדף של דני בר

הצעות לקראת חג השבועות ||| יין ואלכוהול לרוב ||| מוצרים חדשים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

תערובות יחודיות לגבינות ופשטדות

תערובות לגבינות ופשטידות (צילום יח"צ)
תערובות לגבינות ופשטידות (צילום יח"צ)

חג שבועות מאופיין בארוחות עשירות בגבינות ומגוון מאכלים חלביים מכל הסוגים. לרגל החג, "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציעים תערובות יחודיות לגבינות ופשטדות:

  • תערובת פיקנטית לגבינה – התערובת מכילה גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה, שומשום חום, קצח, פפריקה מרוקאית מתוקה, פלפל שחור גרוס, בצל, שום, עגבניות וגמבה. את התערובת ניתן לפזר על סלט או לערבב עם גבינה רכה. מחיר: 13 שקלים (100 גרם)
  • תערובת בצלית לגבינה – התערובת מכילה בצל מיובש, פפריקה הונגרית מתוקה, גמבה ועגבניות. ניתן להוסיף לגבינה רכה, לערבב ולאכול, להגיש כדיפ לשולחן, לשלב בקיש בטטה/ קיש תרד/ לביבות גבינה ועוד. מחיר: 13 שקלים (100 גרם)
  • תערובת בזיליקאן – התערובת מכילה עגבניות שרי, שמן זית, מלח ים אטלנטי גס ובזיליקום. התערובת מתאימה להעשרת גבינות קשות, סלטים ופסטות. כמו כן, ניתן לערבב עם גבינה רכה או להגיש כמטבל לשולחן האירוח. מחיר: 16 שקלים (100 גרם)
  • תערובת לחביתות ופשטידות – התערובת מכילה בצל מיובש ומטוגן, שום מיובש, קצח, פטרוזיליה, שמיר, בזיליקום, שומשום חום, גמבה, בטטה וסלרי. יש לערבב את התערובת עם בלילת הפשטידה או עם הביצים ולטגן/לאפות. התערובת מתאימה גם לאורז, שקשוקה ירוקה ועוד. מחיר: 13 שקלים (100 גרם)
  • תערובת ציזיקי לסלט – התערובת מכילה שמיר ושום מיובש. יש לחתוך מלפפונים, לערבב עם יוגורט ולהוסיף את התערובת. התערובת מתאימה גם להכנת פירשקי – מאפי שמרים רכים רוסיים במליות שונות. מחיר: 13 שקלים (100 גרם)
  • תערובת בצל וסומק לגבינה – התערובת מכילה בצל מיובש וסומק. התערובת מתאימה לציפוי מאפי גבינה, לתיבול סלטים ולערבוב עם גבינה לבנה ולהגיש. מחיר: 13 שקלים (100 גרם)
  • תערובת עגבניות ונענע לגבינה – התערובת מכילה נענע ועגבניות מיובשות. ניתן לשלב בלחמניות גבינה, בערבוב עם גבינה לבנה ואף כמטבל על שולחן האירוח. מומלץ להשתמש בתערובת להכנת חטיפי גבינת עיזים. מחיר: 13 שקלים (100 גרם)

ניתן להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, ובסניפי הרשת. לאתר החברה <<< ובדף הפייסבוק <<<

נודלס אטריות ביצים ונודלס אטריות אורז של סוגת

אטריות ביצים בינוניותחברת סוגת נכנסת לקטגורית האטריות ומשיקה 5 מוצרים בסדרה החדשה.

  • אטריות אורז דקות  – עשויות מ-90% אורז ומגיעות באריזות של 250 גרם
  • אטריות אורז עבות- עשויות מ-90% אורז ומגיעות באריזות של 250 גרם
  • אטריות ביצים דקות- מגיעות באריזות של 250 גרם
  • אטריות ביצים בינוניות- מגיעות באריזות של 250 גרם
  • אטריות ביצים עבות – מגיעות באריזות של 250 גרם

סוגת  מובילה את שוק האורז והסוכר בישראל. החברה פועלת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת כאשר מפעל החברה משתרע על פני כ- 100 דונם בקרית גת. לחברה מגוון רחב של מוצרים החל מסוגים רבים של אורז ועד קמח, קטניות, פתיתים ועכשיו גם אטריות אורז וביצים. כל זאת תוך הקפדה על תהליכי איכות וטעם של חומרי הגלם המשובחים ביותר.

עוברים דירה ומחפשים מוביל ? www.getmoving.co.il

מסך הצעות המחיר באתר גטמובינג למובילים (צילום הדמיה)
מסך הצעות המחיר באתר גטמובינג למובילים (צילום הדמיה)

עוברים דירה ומחפשים מוביל? מפחדים ממחיר מופרז? מעוקץ או מחיובים לא קשורים? אתר חדש,  www.getmoving.co.il  יחולל מהפכה בתחום מעברי הדירות/והעסקים ויהפוך את הלקוח – לבעל כוח. מדובר באתר הראשון בישראל המבצע "תיווך" בין לקוחות המבקשים לעבור דירה לחברות הובלה באמצעות 'מכרז' און ליין.

האתר מציע פלטפורמה ייחודית המאפשרת לכל לקוח, פרטי ועסקי כאחד, להעלות את התכולה אותה הוא מבקש להעביר ובתוך דקות ספורות לקבל למסך המחשב שלו, מספר הצעות מחיר להובלה, ממובילים שונים אמינים, מקצועיים ואיכותיים הקשורים בהסכם עם חברת Get moving. השירות ניתן ללא תשלום.

כיצד מקבלים את השירות באתר? לאחר שהלקוח הגיש את תכולת המעבר שברצונו להעביר, הוא יוצא ל"מכרז" בין המובילים הקשורים בהסכם עם האתר ובתוך דקות ספורות  מקבל הגולש  הצעות מחיר של מובילים פוטנציאליים לשיקולו והחלטתו.

עוד יכול הגולש באתר, לצפות בדירוג לבעלי המקצוע השונים, לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי לקוחות ואף להוסיף חוו"ד מטעמו בסוף התהליך. כמו כן מפורסם מידע מקיף לגבי כל מוביל ומוביל כמו: ותק החברה, סוגי הביטוחים, צוות העובדים, גודל החברה, מספר כלי הרכב ועוד.

לדברי מגל מולנר מנכ"ל ושותף באתר get moving: "מטרת האתר היא להפוך את תהליך מעבר הדירה ליעיל , מהיר וחסכוני עבור הלקוחות השונים ולחולל מהפיכה בתחום "שוק ההובלה בישראל". לדבריו, האתר מציע כרגע היצע של  כ- 150  מובילים הטובים ביותר בשוק, שייתנו ללקוחות את המחיר המשתלם ביותר ומבלי החשש "לעקיצות" מצד בעלי המקצוע השונים, והכל תחת פיקוח מחמיר של החברה מתחילת תהליך המעבר  ועד סיומו.

אתר Getmoving.co.il  הושק בימים אלה והוא היחיד בישראל המספק פתרונות בתחום העברת דירות ועסקים. לאתר מנגנון המאפשר לגולש לסמן את התכולה אותה הוא מעוניין להעביר, ולפתוח 'מכרז' ישיר בו  משתתפים מובילים נבחרים מכל חלקי הארץ (העובדים בהסכם עם האתר) ולקבל בתוך מספר דקות מחיר להובלה הטוב ביותר.

השירות ניתן ללא תשלום וחברת גט מובינג היא האחראית על המעבר של הלקוח ונותנת שירות עד לסיום ההובלה. אתר גטמובינג <<<
טל' שרות הלקוחות : 07-3322-3322 פקס: 07-3322-3344

אוכל ואלכוהול

רום דיפלומטיקו Rum DIPLOMATICO

רום דיפלומטיקו אקסלוסיב (צילום אסף לוי)
רום דיפלומטיקו אקסלוסיב (צילום אסף לוי)

בשנות החמישים של המאה הקודמת, היה רוב ייצור הרום בוונצואלה מרוכז בידיו של תאגיד יחיד שהיה בשליטה של חברת סיגראם הקנדית. לאחר שזו התפרקה וחלקיה השונים פוזרו בין תאגידי המשקאות הגדולים, קמה קבוצת משקיעים ויצרה חברה חדשה לייצור רום, והיא שמייצרת את רום דיפולמטיקו, על פי אותן מסורות בנות 120 שנים ויותר.

דון חואנקו מלנדז, "הדיפלומט", היה יצרן קטן אך שיטתי של רום וליקרים. הוא חיפש דרכים לשפר את המוצר שלו, במיוחד בהתחשב באקלים הקשה של ונצואלה של ימיו – המאה ה- 18. הוא אסף דוגמאות ושיטות מג'מייקה, שהייתה אז מרכז הייצור העולמי, מהאנטילים ומקומות אחרים, הביא אותן הביתה והפך ל"שגריר הרום". הידע שהביא והמסורות שפיתח הם אלה שבבסיס רום דיפלומטיקו גם היום.

ה'סקוטית' , תייבא 3 מותגים שונים מהמזקקה :

  • רום דיפלומטיקו אנייחו – דיפלומטקו אנייחו עשוי מרום בזיקוק רציף, המעניק משקה רום חלק ורך המתיישן במשך 4 שנים בתוך חבית. הרום מפגין ארומות של שקדים ואגוזים, מעורב בארומות של קינמון, מים וסוכר דמרה. המשקה עצמו אוורירי ונעים. המשקה מתקתק ומעט עוקצני עם סיומת טעמים מעניינת. 40% אלכוהול. 700 מ"ל. מחיר 130 שקלים.
  • רום דיפלומטיקו רזרבה – דיפלומטיקו רזרבה עשוי מרום בן שנתיים ועד 8 שנים, תוך איזון בין תזקיקים מזיקוק דודי – מנתי וזיקוק רצי, המעניק יישון ובטעם עשיר. הרום מעט מתקתק ומעולה לשתייה כשלעצמו או לקוקטיילים מתוחכמים ועשירים. הרום בעל רמזים של סירופ זהוב , קינמון וסוכר חום כהה המעניק מרקם קטיפתי של שוקולדיות בעת השתייה, עם תבליני – עץ טיפוסיים וטעמי הדרים רעננים המאזנים את המתיקות. בסיומת טעמי קקאו המקיפים את טעמי התבלינים החמים. 40% אלכוהול, 700 מ"ל. מחיר 163 שקלים.
  • רום דיפלומטיקו רזרבה אקסלוסיב – זהו משקה רום לשתייה איטית, שעשוי כמעט כולו ממולאסות (קנה סוכר) קלות, עדינות יותר בטעמן. ומורכב מ- 80% רום כבד, בעיקר מזיקוק מנתי ו- 20% רום קל, מזיקוק רציף, שיושנו עד 12 שנים בתוך חבית. משקה הרום בעל מאפיינים מתוקים ופירותיים, מרוכזים. יכול להתאים וללוות קינוחי שוקולד עשירים ועוד. הרום מפגין ארומות של עוגת פירות, גלידת רום וצימוקים, קקאו, קינמון וציפורן. הטעם בפה בטעמי שוקולד עשירים, פאדג' טופי מתוק ופירות טרופיים המשתלבים בארומות מפתות. 40% אלכוהול. 700 מ"ל. מחיר 212 שקלים.

את רום דיפלומטיקו  – ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, חנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים.

רום אל דוראדו EL DORADO  

רום אל דוראדו 12 שנים (צילום אסף לוי)
רום אל דוראדו 12 שנים (צילום אסף לוי)

אל דוראדו הינו מותג של יצרנית הרום הגדולה דמררה, השוכנת בגויאנה שבקריביים. טעמי העץ, מהחביות בהן מתבגר ומתיישן הרום והאינטראקציה בינו לבין הכוהל, מוגברים ומועצמים הודות לאקלים של גויאנה. תהליך ההתיישנות של הרום במדינה זו מואץ מאוד, כאשר רום בן שמונה שנים שקול למעשה לרום שהתיישן כ- 16 שנים במקומות אחרים.

הרום מיוצר בשילוב של שלושה סוגי מזקקות: זיקוק במזקקה רציפה, מעץ (האחרונה בעולם!), זיקוק דודי במזקקות עץ מנתיות וזיקוק דודי במזקקה צרפתית מסוג Salvalle, שיוצרת רום מתקתק, בעל טעמים אופייניים מאוד לקנה סוכר. לצד מזקקות אלה, בנות 200 שנים ויותר, מפעילה החברה גם מזקקות מודרניות, במגוון שיטות.

סיפורו של רום אל דוראדו החל בגואינה ב- 1640, כאשר המתיישבים האירופיים הראשונים הביא איתם את קנה הסוכר. זיקוק הרום החל ב- 1650 לערך, כאשר הבריטים הביאו לדמררה את המזקקות הראשונות. במהלך המאות ה- 17 וה- 18 זיקוק היה פופולרי מאוד, וכל מגדל (300 במספר) החזיק מזקקה משל עצמו. רק במאה ה- 20 החלו כל המזקקות להתארגן ליצירת "דמררה", כעין קואופרטיב, ש-אל דוראדו הוא מותג הבית והדגל שלו.

ה'סקוטית' , תייבא 2 מותגים חדשים :

  • רום רום אל דוראדו 5 שנים – רום זה עובר יישון של חמש שנים לפחות בחביות ברבן. מקורו בתזקיק ממזקקות Savalle והמזקקה הרציפה עשויית העץ, בת ה- 200 שנים. רום ורסטילי מאוד שממנו אפשר ליהנות כמות שהוא, על קרח או בקוקטיילים יוקרתיים שונים. האף ארומתי מאוד, מלא ריחות של פירות טרופיים, קרמל, סוכריות כרמית ומולאסות. מתקפה עשירה ומתובלת מובילה לפה עשיר בטעמי פירות, קרמל, קוקוס ווניל. 40% אלכוהול. 700 מ"ל. מחיר 155 שקלים.
  • רום אל דוראדו 12 שנים – משקה רום חלק ביותר, עדין בעל מתיקות דמררה אופיינית. הרום מלא טעמי פירות טרופיים ותבלינים, עם רמזים לדבש וסוכר כהה. הסיומת עדינה, יבשה ואלגנטית. בלנד הרום מתיישן 12 שנים בחביות ברבן. ומיוצר מתזקיקים במזקקות קופי עתיקות ומזקקות עץ מנתיות עתיקות. 40% אלכוהול. 700 מ"ל. מחיר 225 שקלים.

את רום אל דוראדו  – ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, חנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים.

יקב היוצר ליריקה GSM 2012

בלנד של שלושה זנים: גרנאש (50%), סירה (40%) ו- 10% מורבדר. הענבים מגיעים מכרמים בסביבת כפר תבור שבעמק יזרעאל. צבע אדום כהה נוטה לסגול-שחור עמוק. ארומה מעץ חמצמצה. בפה מלטף ונעים לאחר מספר לגימות. 13.8% אלכוהול. כשר. מחיר 90 שקלים.

אופנה ועוד

קולקציית מגשי עוגות ומתוקים לחג השבועות

כלי אירוח לשבועות (צילום יח"צ)
כלי אירוח לשבועות (צילום יח"צ)

הביקוש לחלב מרקיע שחקים בימים אלו, וכשיש כל כך הרבה חלב בבית, חייבים להכין איתו כמה שיותר מעדנים. רעיונות למאכלי שבועות לא חסר, אבל איך להגיש אותם? לשם כך מציגה "נובל קולקשיין" קולקציית כלים להגשת מטעמים לשבועות כך ששולחן החג לא יוצא נפסד. נובל קולקשיין הינו מותג הבית של חברת "פלדינוקס", הכוללת מגוון רחב של כלי בית והגשה בעיצוב ייחודי ובאיכות מעולה. המותג נותן מענה לאוהבי עיצוב ויוקרה, במחירים השווים לכל נפש.

כשמדובר בארוחה על טהרת הגבינות ישנם כלי הגשה ואביזרים המתאימים במיוחד לארוחה חגיגית מסוג זה. בקולקציה תוכלו למצוא מגשים מיוחדים להגשת גבינות, כוסות וכלים לתה וקפה וכמובן- כלי הגשה למתוקים ועוגות שיגרמו לאורחים ולכם לחייך בארוחת החג. ואם אתם מתארחים בעצמכם, כל אחד מהכלים שלפניכם יכול לשמש כמתנת חג נהדרת.

בין הפריטים ניתן למצוא מגוון רחב של קעריות, צלוחיות וכוסות קפה, פעמונים לעוגה, מגשי עוגה בקומות וערכות להגשה תה או קפה הכוללים סט קפה וסוכר, ספלים, צלחות לעוגה סוכרון וחלבון.

מחירים לדוגמא: פעמונים לעוגה- נע בין 54- 197 ₪. סט קפה וסוכר מפח- נע בין 185-209 ₪. מגש לעוגה זכוכית- 161 ₪ . סט של 6 כוסות פורצלן ותחתיות- 208 ₪.

ניתן להשיג במגוון רשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ. לאתר החברה <<< לפרטים נוספים ורשימת החנויות: 08-9255501

פצירה חשמלית לכף הרגל מחברת Scholl

פצירה חשמלית של שול (צילום יח"צ)
פצירה חשמלית של שול (צילום יח"צ)

הקיץ מגיע ואיתו נחשפות גם כפות הרגליים."טלפארמה" בית המרקחת המקוון המוביל בישראל מציעה מגוון של מוצרים לבריאות וטיפוח כף הרגל, ביניהן הפצירה החשמלית לכף הרגל של חברת Scholl.

scholl velvet smooth wet&dry הפצירה הנטענת ניתנת לשימוש לכל סוגי העור עד לתוצאות של כפות רגליים רכות כקטיפה ברגע… פצירה חשמלית עם ראש אבן פצירה מסתובב המסירה עור קשה, לקבלת כפות רגליים יפות ורכות הפצירה נטענת ועמידה במים ומספקת פתרון יעיל ומיידי להסרה של עור קשה בכף הרגל ללא מאמץ.

המוצרים עשירים ברכיבים ייחודיים וחיוניים, המסייעים בניקוי ושיקום עור כף הרגל ובשמירה על כפות רגליים חלקות, בריאות ומטופחות. ומותאמים לשימוש באקלים הישראלי לאורך כל ימות השנה. לאחר השימוש בפצירה החשמלית, אפשר למרוח קרם שול לכפות רגליים סדוקות, להשלמת הטיפול בכף הרגל. המכשיר החדש קל ונוח לשימוש: הוא פועל על סוללות וראש האבן ניתן להחלפה .מחיר: 227 ₪.

למידע נוסף באתר <<< או במוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63

מולטי רוסטר! עם תעלת מלח ומכסה ארומטי לצלייה

מולטי רוסטר עם מלח (צילום יח"צ)
מולטי רוסטר עם מלח (צילום יח"צ)

התבנית היחידה בעולם (פטנט ייחודי בינלאומי) בעלת תעלת המלח יחד עם התכונות המופלאות של משטח אבן השיש השחורה מאפשר הכנת מנות עסיסיות של עוף , דגים וירקות בקלות, במהירות ובתוצאה טעימה ומפתיעה  וללא מגע מלח. ממש כמו בטאבון! עסיסי ובטעם נפלא.

המוצר כולל מכסה ארומטי להכנסת נוזלים דרך מיקרו חור במהלך הבישול דבר המאפשר ספיגה הדרגתית של הניחוח והטעמים לקבלת תוצאה מושלמת!

יתרונות הצלייה במולטי רוסטר: המלח תורם לפיזור חום אחיד, מגביר חום ומאפשר צלייה אידיאלית, סוגר את הבשר ומונע התייבשות, ללא שמן, שומר על טעמו הטבעי של המזון.

כלי הבישול מסדרת BLACK MARBLE  מיוצרים בטכנולוגיה חדשה של יציקת אלומיניום, המאחדת את גוף הכלי והציפוי ליחידה אחת חזקה ועמידה ביותר.
בישול כמעט ללא שמן בקלות וללא הידבקות המזון הודות למשטח השיש החדשני המאפשר שימוש מופחת בשמן. בטוח לשימוש במדיח כלים, מתאים לשימוש על כיריים גז, חשמל, הלוגניות, קרמי, אינדוקציה. מחיר 449 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות המובילות: לגעת באוכל, פור שף, DOMO, ספייסס, בחנויות כלי הבית והמתנות ובאתרי הסחר המורשים.

Super white וסיד סופר – סט לצביעת הבית בלבן

חדר שינה צבוע בלבן (צילום יח"צ)
חדר שינה צבוע בלבן (צילום יח"צ)

חג השבועות מתקרב ואיתו מגיעים גווני הלבן שמופיעים בכל פינה; בגבינות המוגשות על השולחן, בלבוש החגיגי ובכל קישוטי הבית והרחוב. BG PAINT, מותג הצבע החדשני מקבוצת אשטרום מצטרף לחגיגה הלבנה ומציג את הסט המושלם לצביעת הבית בלבן – Super white וסיד סופר. Super white מיועד לצביעת קירות וסיד סופר מותאם לצביעת תקרות.

  • Super white – צבע אקריל לבן לקירות בעל כושר כיסוי גבוה. המוצר מתאים לצביעת קירות פנים הן בבניה קבלנית חדשה והן לחידוש קירות קיימים. הצבע מיועד במיוחד לצביעת קירות גבס וטיח גבס. היחודיות של ה- Super white היא שהוא בעל כושר כיסוי גבוה במיוחד, קל ונוח ליישום, בעל מגע קטיפתי ועמיד לאורך זמן. איך משתמשים? יש לערבב את הצבע היטב ולצבוע שתי שכבות עם מברשת, גליל או התזה. את השכבה הראשנה יש לדלל ב- 15-25% מים ואת השכבות הנוספות ב- 5-10% מים בהתאם לנדרש. זמן הייבוש בין השכבות: 2-3 שעות. מחיר: 65 ₪ (5 ליטר)
  • סיד סופר – צבע לבן לתקרה בעל כושר כיסוי גבוה. המוצר מתאים לצביעה פנימית של תקרות, קירות, משטחי בטון, טיח, קירות גבס וכד'. המוצר אינו מצהיב, הוא "נושם" ומונע התעבות אדי מים על התקרה. סיד סופר מעניק לתקרה רענון ומחדש את הצבע. איך משתמשים? יש לערבב את הצבע היטב ולצבוע שתי שכבות עם מברשת, גליל או התזה. את השכבה הראשנה יש לדלל ב- 15-25% מים ואת השכבות הנוספות ב- 5-10% מים בהתאם לנדרש. מחיר: 55 ₪ (5 ליטר)

להשיג בחנויות לחומרי בניין, עשה זאת בעצמך, חנויות למוצרי בית וסניפי הום סנטר ברחבי הארץ. חפשו גם בפייסבוק <<<

מבצעים

בירת נגב ענברי קייצית ומרעננת ברשתIrish Pub  Temple Bar

טמפל-בר, רשת הפאבים האיריים מציע את בירת הבוטיק נגב אמבר אייל – 4.9%.  בירת בעלת צבע ענברי-אדמדם, הבירה מאוזנת להפליא וניתן להרגיש בה את טעמי הלתת הקלוי

והקרמלי לצד סיומת מרירה, כמיטב המסורת המייחדת את סגנון האמבר אייל. בעלת

גוף בינוני, ניחוח פירותי-קרמלי ומוגזות נעימה, מתאימה לכל מצב. נגב אמבר אייל מלווה נהדרת למנות עוף, דגים ופירות ים ולקינוחי ריבת חלב, מיני אגוזים ובננות.

כחלק מתפיסת עולמה, הרשת מקדמת מאז היווסדה את האהבה לבירה, תרבות שתיית הבירה ואלכוהול וחוויה אירית. מתוך כך מעניקה הרשת מדי חודש הזדמנות ללקוחות לטעום בירה ייחודית, המתווספת  ל- 19 ברזי הבירה מחבית הקיימים. בנוסף מוצע תפריט עם מגוון מנות המוגשות לצד הבירה.

תפריט אלכוהול מגוון מוצע בכל סניפי הרשת: סינמה סיטי גלילות רמת השרון, מתחם G בכפר סבא, סינמה סיטי ראשון לציון, ב"סינמול" לב המפרץ בחיפה .

שעות פתיחה: ימים ראשון עד שישי  – 17.00 ועד אחרון הלקוחות, שבת החל מהשעה 12.30 ועד אחרון הלקוחות. אתר האינטרנט <<<

צידנית פפסי מקס במהדורה מוגבלת

צידנית פפסי מקס 1.5 ליטר (צילום יח"צ)
צידנית פפסי מקס 1.5 ליטר (צילום יח"צ)

לרגל הקיץ חברת טמפו משיקה במהדורה מוגבלת צידנית פפסי מקס הכוללת 4 בקבוקי פפסי מקס 1.5 ליטר. הצידנית כוללת רצועת כתף לנשיאה נוחה ותלווה אתכם בטיולים, בים ובבריכה!

מחיר צידנית הכוללת 4 בקבוקי פפסי מקס ליטר וחצי –  19.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק הנבחרות עד גמר המלאי.

כתיבת תגובה