מה חדש על המדף של דני בר

מוצרי מזון, חטיפים, בריאות ותינוקות חדשים ||| יין דלתון עם יינות חדשים ||| מוצרים ומבצעים חדשים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

סדרת סלטי דגים חדשה (צילום: חגית גורן)
סדרת סלטי דגים חדשה (צילום: חגית גורן)

"מעדני מיקי" עם סדרת סלטי דגים "בטעם של פעם"

חברת "מעדני מיקי" משיקה סדרת מוצרי "בטעם של פעם" בקטגוריית מעדני הדגים, אשר תכלול חמישה סלטי דגים:

  • מעדן צרפתי טרמה אשר מקורו בצרפת והוא מבוסס על ביצים של דגי קוד
  • הרינג ברוטב חרדל דיז'ון
  • רמולדה
  • סלט רוסי
  • מעדן דגים מסורתי

חברת "מעדני מיקי" נוסדה בשנת 1939 ומייצרת מאז ועד היום מגוון רחב מאוד של סלטים, סלטי דגים, מוצרי דגים מעושנים, כבושים ומלוחים. החברה מייצאת את מוצריה לארה"ב, קנדה ואירופה מגוון של מוצרים תחת שם המותג הישראלי "מעדני מיקי".

מחיר מומלץ לצרכן: בין 13.90 ל- 14.90 ₪ לאריזת 250 גרם. להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

חטיף חלבון ONE – אינו מכיל גלוטן

סדרת חטיפי ONE (צילום: סיטי תוספי מזון)
סדרת חטיפי ONE (צילום: סיטי תוספי מזון)

חלבון מהווה את אבן הבניין העיקרי של גופנו. על פי תקן ה- DRI (צריכה יומית מומלצת), הדרישה היומית לחלבון עומדת על 0.8 גרם חלבון לכל קילוגרם משקל לאדם בוגר שאינו עוסק בפעילות גופנית. בחלבוני גוף האדם קיימים 20 סוגי חומצות אמינו אשר מתוכן  8 הן חומצות אמינו שגוף האדם אינו יכול לייצר בעצמו, או לא מסוגל לייצר מספיק בשביל דרישות הגוף. לפיכך על מנת לקבל את מנת החלבון הנדרשת לגוף חשוב לצרוך מזון עשיר בחלבון. במיוחד הדבר חשוב למתאמנים וספורטאים הנדרשים לצריכת חלבון מוגברת על מנת למנוע הרס של השריר, בכדי לשמר את מסת השריר ובמקרה הצורך בכדי להגדיל אותה. אחת הצורות הנוחות והזמינות להשלמה תזונתית של חלבון היא בעזרת חטיפי חלבון איכותיים.

חברת "סיטי תוספי מזון", המתמחה בשיווק תוספי מזון לספורטאים, החלה לשווק חטיף חלבון חדש בשם- "ONE" של חברת OhYeah Nutrotion מארה"ב, המובילה בייצור תוספי תזונה לספורטאים.

חטיף החלבון ONE מכיל תערובת של חלבוני מי גבינה וחלבוני חלב המכילים את כל חומצות האמינו שהגוף זקוק להן. כל חטיף במשקל של 60 גרם מכיל 22 גרם חלבון, 1 גרם סוכר בלבד, ו- 10 גרם סיבים תזונתיים.

ONE הוא לא מכיל גלוטן, כך שהוא מתאים לחולי צליאק ולמעוניינים להפחית בצריכת גלוטן בתפריט היומי שלהם. החטיף מהווה פיתרון זמין ואיכותי להשלמה תזונתית של חלבון בתפריט דיאטה וכארוחת ביניים במהלך היום.

חטיפי ONE מוצעים במגוון טעמים מפנקים:

  • עוגת לימון
  • שוקולד צ'יפס
  • קרם עוגיות
  • פאי חמאת בוטנים

מחיר: כ-16 ₪ לחטיף. להשיג: ברשתות הפארם, בתי טבע, בתי מרקחת וחדרי כושר.

 

חדש ב- Elledi PokerHazelnut cream – וופל פריך במילוי קרם אגוזים

אלדי פוקר במילוי אגוזי לוז, מחיר 8.50 שח ל- 150 גרםמותג הוופלים האיטלקי אלדי, המשווק בישראל על ידי חברת 'סידס' – 'רק הטוב ביותר', משיק טעם חדש מסדרת אלדי פוקר: אלדי פוקר-אגוזי לוז – וופל פריך במילוי קרם אגוזי לוז, פינוק מתוק המעניק רגע של הנאה צרופה.

הוופלים של המותג האיטלקי Elledi, מצטיינים באיכות גבוהה במרקם עדין ואוורירי וטעם מעולה. סדרת אלדי פוקר החדשה, כוללת טעמים נוספים : וופל פריך במילוי קרם ווניל, וופל פריך במילוי קרם קקאו. הסדרה מגיעה באריזה של 150 גרם.

חברת Elledi האיטלקית מתמחה בייצור וופלים משנת 1968 ונחשבת לשחקן מוביל בתחום

מחיר 150 גרם:  7.50-8.50 ₪

מינימן – מיני ופלים מצופים של מן בטעם שוקולד

מינימן מצופה מן (צילום: סטודיו MI)
מינימן מצופה מן (צילום: סטודיו MI)

"מן", יצרנית הופלים והעוגיות הישראלית הוותיקה, משיקה מחדש ופלים: מינימן – מיני ופלים מצופים בטעם שוקולד. קוביות ופלים מצופים בטעם שוקולד, מבוססות על טעמם המשובח של ופלים מן האהובים והמוכרים, נהדרים כחטיף לצד קפה ושתיה חמה. הופלים החדשים ישווקו באריזה משפחתית של 200, בעיצוב וינטאג' צבעוני, להנאת כל המשפחה. הופלים החדשים, ככל מוצרי "מן", סומנו בתו התקן של ויגן פרנדלי ומתאימים לטבעונים.

לדברי אבי פקר מנהל השיווק של "מן", הישראלים אוהבים ופלים, במיוחד בחורף ובמהלך השנים חל גידול מתמיד בצריכת הופלים בישראל. "עפ"י מחקר צרכנים של 'הגל החדש' 92% ממשקי הבית הישראלים צורכים את המוצר. מנתוני החברה עולה כי, עונת החורף היא החזקה ביותר בקטגוריה. ההשפעה המירבית של העונות היא במצופים ובופלים וכ- 83% מהופלים הנמכרים בישראל הם בטעם שוקולד.

מחיר: כ- 7.90 ₪ לאריזת 200 גרם. להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.  צילום מן: סטודיו MI

קרם וסבון המועשרים בשמרי בירה של שוורץ קוסמטיקה

סט טיפוח עם שמרי בירה (צילום: עידן הצילום)
סט טיפוח עם שמרי בירה (צילום: עידן הצילום)

בירה היא כמעט קונצנזוס, כולם אוהבים לשתות אותה, אפילו לבשל איתה ולהנות מסגולותיה. ואם היא מגיעה כחלק ממוצרי טיפוח? הרווח הוא ללא ספק כפול. טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, מציגה מארז טיפוח חדשני מבית שוורץ קוסמטיקה המועשר בשמרי בירה. המארז מכיל שלושה מוצרים:

  • שמפו איכותי המועשר בשמרי בירה וויטמינים איכותיים המזינים את השיער והקרקפת בחומרי לחות והזנה מרוכזים. השמפו מעניק לשיער גמישות, רכות ומתן מראה רך, מבריק ומלא ברק.
  • קרם גוף מועשר בשמרי בירה וויטמין E לריכוך עור הגוף. הקרם מעניק הזנה עמוקה ומעשיר את העור בחומרי לחות והזנה בצורה מרוכזת. הקרם במארז בעל מרקם קטיפתי המותיר את העור נעים למגע, גמיש ורענן.
  • סבון טבעי מועשר בשמרי בירה הוא המוצר השלישי במארז. הסבון מוצק, מבוסס על רכיבים טבעיים, מנקה את העור ומעניק לו לחות.

מחיר המארז: 39.60 ₪ (במקום 49.40 ₪) למידע במוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63

ולמידע נוסף באתר טלפארמה <<<: ובפייסבוק<<<

פיצה מרגריטה ללא גלוטן של "גרין לייט"

פיצה מרגריטה ללא גלוטן (צילום: יולה זובריצקי)
פיצה מרגריטה ללא גלוטן (צילום: יולה זובריצקי)

חברת "גרין לייט", החברה המובילה בישראל בתחום המוצרים ללא גלוטן, משיקה לראשונה פיצה מרגריטה ללא גלוטן. פיצה באריזת 400 גרם, איכותית וטעימה במיוחד, עם 100% גבינה, המוכנה לשימוש ישירות מהמקפיא לתנור בהכנה מהירה של כ- 10 דקות בלבד. הפיצה החדשה תשווק ברשתות המזון, בתי טבע ובמתחמי המוצרים ללא גלוטן ברחבי הארץ.

פיצה מרגריטה ללא גלוטן של "גרין לייט", עשויה מ 100% גבינת נועם של טרה, שימורי עגבניות טריות, מועשרת בוויטמינים ומינרלים, סיבים תזונתיים, ברזל  וסידן וללא חומרים משמרים. כבכל מוצריה, שמה חברת גרין לייט דגש רב על איכות המוצר, דרך שימוש בחומרי גלם איכותיים ומקסימום יתרונות תזונתיים.

מחיר: כ- 29.90 ₪ לאריזת פיצה (400 גרם). להשיג ברשתות המזון.

M's&M חמאת בוטנים

m&m's חמאת בוטנים (צילום יח"צ)
m&m's חמאת בוטנים (צילום יח"צ)

'סידס – רק הטוב ביותר' משיק  בישראל לרגל חג פורים, עדשי שוקולד במילוי חמאת בוטנים.

תחת מותג M&M's בישראל, קיימים כיום הטעמים המובילים בעולם של שוקולד ובוטנים באריזות אישיות ומשפחתיות.

M's&M חמאת בוטנים יושק בשני גדלים: אריזה אישית של 46 גרם ואריזה משפחתית של 227 גרם בעלת סגירה חוזרת.

מחיר לאריזת 46 גרם: 4.9 שקלים ולאריזת 227 גרם: 18.9 שקלים.

Creation Lindt המבוססת על הקינוח פונדנט שוקולד

לינדט קריאיישן פונדנט שוקולד 24 שח 150 גרםלינדט קריאיישן פונדנט שוקולד, מצטרף לסדרת הקינוחים המובחרת  Lindt Creation, המציעה את הקינוחים הפופולאריים והאהובים במעטפת שוקולד לינדט משובח. הסדרה כוללת טעמים נוספים: קריאיישן מנטה, קריאיישן תפוז מריר, קריאיישן טירמיסו, קריאיישן קרם ברולה, קריאיישן מוס שוקולד מריר, וקריאיישן סורבה לימון.

מחיר: 24 שקלים

 

 

 

 

בצק מרודד לעיטוף עוגות של סוגת

סוגת ממשיכה לחשוב על רווחת הצרכנים ועל חסכון בזמן ומשיקה בצק מרודד לעיטוף עוגות. צוות הפיתוח בסוגת מציג מוצר חדש שמאפשר להכין עוגות "וואו" בקלות. לא צריך ללוש ולא לרדד. לוקחים עוגה מוכנה, מורחים עליה מעט סירופ או ממרח מתוק ומניחים את הבצק המרודד מראש, מחליקים עם היד ויש עוגה אלגנטית. המוצר הוא המשך לסדרת מוצרי בצק הסוכר של סוגת שמטרתם לספק לצרכנים קלות, נוחות ויעילות בקישוט עוגות.

בצק מרודד לעיטוף עוגות סוגתהבצק המרודד מגיע בצבע לבן באריזה של 400 גרם ובקוטר של 34 ס"מ. במידה ורוצים לקשט ניתן להשתמש בבצק סוכר צבעוני של סוגת הנדבק לציפוי במעט מים.

קצפיות מרנג בטעם וניל ותות של אחוה

קצפיות מרנג (צילום: יעל האן)
קצפיות מרנג (צילום: יעל האן)

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה מוצר חדש ומפנק: קצפיות. קצפיות אחוה עשויות מרנג בטעם וניל ותות, ללא שומן וכ- 15 קלוריות בלבד ליחידה. מהוות פינוק מתוק וטעים, לצד קפה ושתיה חמה, בארוחת ביניים מתוקה וכשמתחשק משהו מתוק, ללא מספר רב של קלוריות. הקצפיות נמכרות באריזת 180 גרם, המכילה קצפיות לבנות בטעם וניל וקצפיות ורודות בטעם תות. להנאה מושלמת לילדים ולמבוגרים.

מחיר לאריזת 180 גרם: 11 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

לתינוק ולילד

מכוניות למשחק ואספנות במותג המוביל RMZ City

מכונית RMZ-City (צילום יח"צ טופ פליי ישראל)
מכונית RMZ-City (צילום יח"צ טופ פליי ישראל)

חברת "טופ פליי ישראל", יבואנית ומשווקת צעצועים של מגוון המותגים המובילים, בהם  Carrera-RC, Smoby, DICKIE TOYS, HELLO KITTY  ועוד, המשווקת בישראל את מותג המכוניות הידוע למשחק ואספנותRMZ City , משיקה דגמים חדשים של מכוניות שכל ילד ישמח לקבל!

דגמי המכוניות החדשים הם דגמים מקוריים של מכוניות, המוצעים בקנה מידה אמיתי –  1:34 ו- 1:64. במגוון הדגמים החדשים – מודלים חדישים של מכוניות מרצדס, אאודי, ניסאן,  רנו, טויוטה, BWV, הונדה, לנד רובר  ועוד, המוצעים בצבע שחור מט במראה יוקרתי ומיוחד.

הליין החדש בשחור מט מצטרף למגוון דגמי המכוניות שמציעה החברה, הכוללים מגוון רחב של דגמי מכוניות עתיקות וחדישות במגוון צבעים. המכוניות חזקות ועמידות, ועשויות ממתכת ופלסטיק איכותי, ומתאימות למשחק ולאספנות.

למוצרים אחריות ל-3 שנים מבית היבואן, למעט שבר. להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, להיט בראש ועוד.

מחירים: מכונית בקנ"מ 1:64 9.90 שקלים ומכונית בקנ"מ 1:32 29.90 שקלים.

סובינקס – מוצצים ייחודיים עם אמירה אופנתית

סובינקס סקוטיש החדש (צילום יח"צ)
סובינקס סקוטיש החדש (צילום יח"צ)

אנחנו משקיעים כל כך הרבה בלוק של הילדים שלנו ומתאמצים להתאים את הבגדים זה לזה: את החולצה למכנסיים, את השמלה לנעליים וכשמדובר בפריט כמו מוצץ אנחנו הולכים על מה שיש בבית. קבוצת סגל מביאה בשורה אופנתית לתחום המוצצים והשרשראות- תכשיטים יפים וייחודיים המשתלבים היטב בלוק של הילדים.

סובינקס SUAVINEX הינו מותג ספרדי ותיק בן 30 שנה המשלב בין פיתוח מוצרי האכלה איכותיים לתינוקות לבין עיצוב חדשני ואופנתי. החברה מקפידה לפתח  סדרות מוצרים מגוונות כך שיתאימו לכלל צרכי התינוק והוריו.

סדרת המוצצים מתהדרת במוצץ ייחודי בעולם, מוצץ הפיוז'ן –  המוצץ הקטן בעולם המתאים גם לפגים, וכן בסדרות מוצצים בעלות פטמות סיליקון אורתודנטיות ופיזיולוגיות לכל הגילאים. החברה מקפידה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר וכל מוצריה עומדים בתקן האירופאי והישראלי.

בכל שנה משיקה החברה 2 קולקציות מוצצים חדשות הנשענות על הטרנדים האופנתיים המעודכנים ביותר. העיצובים של סובינקס מטפלים במוצרים כמשפחה, במראה של טוטאל-לוק כך שהמוצץ מתאים לשרשרת, לבקבוק ולמוצרים נלווים נוספים.

לסובינקס תפישה עיצובית -אופנתית למגוון מוצריה, וכל פריט נושא את טביעת האצבע הייחודית המאפיינת את הקו שלה.

לסובינקס 3 קבוצות מוצרים- בייסיק, מדיום וטופ- אנד. לכל סדרה עיצובים שונים בהשראות שונות. בכל סידרה ניתן למצוא מוצצים עם פטמה אנטומית המחקה את פטמת האם או פטמה פיזיולוגית סימטרית המתאימה באופן מושלם בכל צורה אותה יכניס התינוק לפיו. כל המוצצים המשווקים בישראל הם בעלי פטמת סיליקון.

מחירים: מוצץ סקוטיש ורוד/כחול 0-6 חודשים  – 27.90 ₪ (מוצץ בודד), מוצץ סקוטיש ורוד/כחול 6+חודשים – 39.90 ₪ לזוג מוצצים, קופסא תואמת לטוטאל לוק – סקוטיש– ורוד/כחול – 34.90 ₪, קליפס מחזיק מוצץ מעוצב ורוד/כחול סקוטיש – 34.90 ₪

אוכל ואלכוהול

יקב דלתון חוגג השנה 20 שנים

יינות דלתון חוגגים 20 שנה (צילום: יגאל עמר)
יינות דלתון חוגגים 20 שנה (צילום: יגאל עמר)

DALTON 20th Anniversary White – דלתון 20 שנה לבן בציר 2014

יין המורכב מ-67% ענבי שרדונה ו-33% ענבי סוביניון בלאן מן הגליל. לאחר התסיסה היין נח בחביות והתיישן sur lie  (על משקעי השמרים) למשך כ-8 חודשים.

ליין זה ניחוח של אגס, תפוח, וניל וקציפת לימון. בטעימה, היין מתאפיין בחומציות שתורמת לסיומת ארוכה ומינרלית. היין הינו בלנד לא שגרתי אך מאוזן מאוד. הרכב הממסך הוא שילוב של 2 זני ענבי יין מהחלקות האהובות עלינו (כרם בן זמרה וספסופה- החלקות הוותיקות ביותר, וכרם אלקוש וכפר תבור – מהנטיעות האחרונות), אשר ממחיש שיין טוב מדגיש תחושה של מקום וייחודיות בארצנו, כיצרנית יין.

בקבוקים: כ-6600, 13.5% אלכוהול, מחיר: 90 שקלים.

DALTON 20th Anniversary Red– דלתון 20 שנה אדום בציר 2013

היין הינו ריקוד בין הקברנה סוביניון (40%) והשיראז מכרם אלקוש (35%). בנוסף, קיימים גם אחוזים קטנים של גרנאש (10%), מורבדר (10%) ומרלו (5%), שהופכים את היין לעגול, מפולפל ועמוק עוד יותר. כל חלקה תססה בנפרד והן התיישנו אף בנפרד בחביות עץ אלון מובחרות למשך 18 חודשים.

יין מרוכז וקטיפתי, ממסך מיוחד המבליט את ייחודו של איזור הגידול והיקב.

בקבוקים: כ-10,000, 15% אלכוהול, מחיר: 200 שקלים

Cabernet Reserve 2013 דלתון קברנה סוביניון רזרב 2013 (צילום: יגאל עמר)
Cabernet Reserve 2013 דלתון קברנה סוביניון רזרב 2013 (צילום: יגאל עמר)

קברנה סוביניון רזרב 2013

היין מורכב מ- 4 חלקות באזור מרום הגליל והגליל המערבי: כרם אלקוש, כרם זרעית וכרם כפר שמאי, המרכיבים 90% אחוז מהיין, וביין עוד 10% מרלו מכרם זרעית השוכן על גבול לבנון. לאחר כשנה של התיישנות נפרדת בחביות, היינות מעורבבים ומועברים שוב לשהייה של 4 חודשים נוספים בחביות עץ אלון מובחרות.

יין עמוק בצבעו האדום, בעל ארומות של דובדבן בשל, טבק, שוקולד מריר. בלגימה מרגישים טאנינים מוצקים, המאפיינים את אדמת הגירית של הגליל העליון.

ניתן ליישן את היין ולהינות ממנו גם עוד 10 שנים.

בקבוקים: כ-30,000, 14.7% אלכוהול, מחיר: 110 שקלים.

קברנה סוביניון כרם מירון 2013

כרם מירון ניטע בשנת 2000 והוא אחד הכרמים האהובים שלנו. הכרם נמצא בגובה כ-715 מטר מעל פני הים. הוא גובל בשמורת הר מירון בחלקו הדרומי ויער מירון מצפון. בכרם כ- 70 דונם קברנה סוביניון שרק חלק קטן מהם, חלקה המערבי ביותר של החלקה, נמצא ביין זה. היין התיישן בחביות צרפתיות במשך 18 חודשים. כחציין חדשות וחציין בנות שנתיים-שלוש.

קברנה סוביניון כרם מירון (צילום: יגאל עמר)
קברנה סוביניון כרם מירון (צילום: יגאל עמר)

היין מתאפיין בארומה של מנטול, ואקליפטוס המאפיינות את הסביבה האופיינית כל כך של כרם מירון. יין זה הוא בעל משקל בינוני וחמיצות גבוהה יחסית, המזכירה את ייחודו של זן הקרבנה סוביניון שמקורו בבורדו.

בקבוקים: כ-8000, 15.0% אלכוהול, מחיר: 125 שקלים.

"חי בריא" – מהפכת התזונה הבריאה מהחי

"חי בריא" הוא תו איכות ברגולציה עצמית תחת פיקוח חיצוני ובלתי תלוי המספק לצרכן שקיפות מלאה לגבי מקור המזון ואופן הפקתו. תו "חי בריא" הוא תו המזון היחידי בישראל המבטיח לנו מזון מן החי שנולד וגדל בישראל, שהינו איכותי ובריא יותר והופק תוך שמירה על רווחת בעלי החיים. מוצרי חי בריא משווקים תוך שמירה על עקיבות מלאה מהמשק למזלג, בפיקוח מלא ובמעקב גנטי.

לוגו חי בריא
לוגו חי בריא

"חי בריא" הינו תו המזון הראשון והיחיד בישראל המבטיח כי מקור המזון במשקים שקיבלו על עצמם, באופן וולונטרי, את נהלי "חי בריא" – דרישות גידול מקיפות ומחמירות המתייחסות לכל שלבי הגידול של בעלי החיים מהמלטה ועד שחיטה, ומטרתם להבטיח כי גידול חיות המשק נעשה באופן שתורם לבריאות ולרווחת בעלי החיים ובני האדם.

נהלי "חי בריא" מתבססים על תקינה בינלאומית ועברו התאמות בעזרתם של מומחים, וטרינרים, חוקרים, מדריכי שה"מ של משרד החקלאות, יועצי תזונה של בעלי חיים ומגדלים מקומיים.

  • איסור שימוש באנטיביוטיקה ברמה המניעתית
  • תזונה נאותה שאינה כוללת חלבון מהחי (כדוגמת זבל עופות)
  • איסור על החזקת בעלי החיים בבידוד
  • קביעת גיל גמילה מינימלי
  • הגבלת זמן ההובלה של בעלי חיים למקסימום של 4 שעות
  • חיוב התקנת טלוויזיה במעגל סגור בבית המטבחיים

כל אלו הן רק דוגמאות מעטות לדרישות נהלי "חי בריא". כל הנהלים באתר <<<

מערך הפיקוח של חי בריא הוא בלתי תלוי ונעשה על ידי חברת פיקוח חיצונית ובלתי תלויה – "אגריאור", הפועלת בהתאם לדרישות ISO65 לחברות פיקוח והתעדה והמוסמכת מטעם משרד החקלאות לבצע פיקוח על תוצרת אורגנית, מה שמבטיח למגדלים, למשווקים ולצרכנים כי תהליך הפיקוח וההתעדה הינו אמין ונטול ניגוד עניינים.

כחלק מתהליך הפיקוח, "חי בריא" מנהלת מערך זיהוי גֶּנוֹמִי במשקי בקר לבשר וצאן לבשר על מנת לאפשר עקיבות (traceability) של כל נתח בשר, מהמזלג עד למשק בו גדל בעל החיים. מעבר ליתרונות בהקשר של בטיחות הציבור, מאפשר המערך הגנומי לזהות זיופים ומוצרים שאינם תוצרת "חי בריא" באופן ברור ומיידי.

תו איכות "חי בריא" מתכתב עם מגמות עדכניות מהעולם של צריכה מודעת, המעודדת חקלאות מקומית ואחראית ודוגלת ביכולת להתחקות אחר מקורות המזון שלנו.

חי בריא הינו מיזם פרטי חברתי שקם בכדי לתת מענה הומני ובריאותי לצרכני המזון מן החי בישראל. כיום בשוק הישראלי קיימת לאקונה הן בנושא התקינה לקידום חקלאות מקומית מן החי אחראית ומקיימת והן בשקיפות לצרכן לגבי מקור המזון שלו ואופן הפקתו. המשמעות היא שילדינו צורכים בשר באיכות ירודה, עם אנטיביוטיקה, ותוספים שונים. בנוסף, אופן גידול בעלי החיים לרוב אינו הומאני ומתייחס לבעלי החיים כלא יותר מ"יחידת ייצור".

אופנה, לבית ועוד

את השמלה הבאה שלי אני קוראת על שמך!

דגם ויקטוריה (צילום יח"צ)
ליאה רותם בדגם ויקטוריה (צילום יח"צ)

ליאה רותם

בעקבות הסערה שעורר קמפיין "אופנת פיפה" שהציג נשים אמתיות – מלכת היופי השמנה, ליאה רותם, יוזמת קמפיין סלפי עצמי ברשת – לכל אישה בכל מידה ואומרת: יחד ננפץ את המיתוס שמקדש את הרזון"

שלום אני ליאה רותם שוקלת 93 ובעיקר מאושרת!
אני אוהבת אופנה ויופי ודואגת להיות בריאה ומאושרת

אני שלמה עם עצמי בכל מידה ובחרתי להקים מותג כלה בכל מידה! כי נשים מלאות יפות לא רק בשחור אלא גם בלבן.

ליאה רותם:" הזדעזעתי מהתגובות לתמונות הנשים האמיתיות, אבל לא הופתעתי כי אני חווה זאת על בשרי בתגובות שמה שעולה מהן זה בעיקר בורות. מה שהמגיבים המביישים לא יודעים זה שעל כל תגובה כזו אני מקבלת עשרות תגובות אחרות, מכל אותן נערות ונשים אמיתיות שמחזקות ונותנות לי את הכוח להמשיך במה שאני עושה – ולכל אותן נשים מחזקות אני מתכוונת להחזיר."

לדגם שמלת כלה הבא שלי אני רוצה לבחור אישה אמיתית!!

לכן אני מזמינה אתכן לעשות סלפי עם הכיתוב "יפה ומאושרת בכל מידה" ולתייג את עצמך בעמוד הפייסבוק העסקי שלי Liaa  כלה בכל מידה <<<

יחד נקדם את הזכות לפרסום בכל מידה ובלי פוטושופ! וננפץ את המיתוס שמקדש את הרזון כמודל היופי הנשי. מבין המשתתפות אבחר את האחת שעל שמה יקרא דגם שמלת הכלה הבא שלי.

סט לקפה, סוכר ותה המחזיר עטרה ליושנה של Novell Collection

סט נחושת קפה תה סוכרשילוב אלמנטים מנחושת בעיצוב הבית הפך לאחד הטרנדים הבולטים בשנים האחרונות ונראה שהוא כאן בכדי להישאר. הנחושת מסמלת אותנטיות וחזרה למקורות, מעניקה אופי ייחודי לחלל, ומתאימה לשילוב בכל סגנון. בניגוד לאסוציאציות האוריינטליות הכבדות של כדים וצלחות מהעיר העתיקה, בגלגולה העכשווי מתקבלת הנחושת במגוון גימורים וגוונים שמחמיאים לרב-גוניות החומר. החל מגוון אדמדם ועד צהוב מוזהב, עם ברק אחיד ומודרני או בשלבי חמצון שונים בטקסטורות מעניינות.

השימוש המוכר ביותר של הנחושת הוא בתוך הבית הוא בכלי בית ואביזרי קישוט. אנחנו יכולים לפגוש בה כיום באלמנטים מרכזיים יותר כמו בפריטי ריהוט, חיפויים, צבעי קיר או כיורים, ברזים ואמבטיות, אבל גם באביזרים נלווים כמו מראות וכלי בית ומטבח, דוגמת סדרת הקפה והתה של "נובל קולקשיין" מבית "פלדינוקס". הסדרה כוללת סט של קפה, סוכר ותה, וקופסאות לעוגיות בצורות שונות.

החזרה של הנחושת לעולם העיצוב קשורה למגמה לחפש את החומרים הטבעיים יותר. כשמשלבים את הנחושת באופן טבעי בחלל, ואף נותנים לו להתחמצן, האפקט הטבעי חזק יותר.  אחרי שנים ארוכות שבהן כל פלדה, ניקל או נירוסטה פיארו בניינים, השתלטו על רהיטים ומילאו את עולמנו באפרוריותם הקרירה, חוזר עולם העיצוב אל הנחושת ומגלה אותה מחדש.

המחירים נעים בין: 113- 209 שקלים. להשיג ברשתות וחנויות כלי הבית המובחרות.

מותג תכשיטים איטלקי בישראל Le Corone

Le Corone (צילום: נמרוד קפלוטו)
Le Corone (צילום: נמרוד קפלוטו)

מותג Le Corone  נולד מתוך התפיסה שהבסיס לכל קולקציית תכשיטים של אישה היא טבעת הסוליטר הקלאסית, סביב הטבעת הזו מתווספים שאר התכשיטים עם השנים.

כמותג המעריך ומשמר את הקלאסיקות העיצוביות האיטלקיות, הקולקציות מבוססות על עיצובים קלאסיים באיכות האיטלקית המוכרת והמוערכת בכל העולם, תוך שימוש בחומרים חדשניים.

המותג מורכב מ- 4 קולקציות עיקריות:

  • קולקציית Classic
  • קולקצייתTrilogy
  • קולקציית Intrigo
  • קולקצייתForever

לכל אלה מצטרפים צמידים, שרשראות ועגילים במגוון רחב של צבעים: גווני סגול, ירוק, שמפניה, טורקיז, אדום ורוד ועוד… מותג התכשיטים Le Corone  נוסד בשנת 2011 ע"י Lorenza barboni ו Giorgio raffaeli,  בעל ואישה, בעלי חנויות  תכשיטי יוקרה ברחבי איטליה אשר רצו ליצור מותג המשלב בין עולם התכשיטים הקלאסי והיוקרתי לבין החדשנות והמקוריות של העולם המודרני וקצב החיים האורבני.

המותג מאופיין בתשומת לב לפרטים הקטנים, תהליך יצירה המשלב עבודת יד 100% made in Italy, משמע, הקפדה על גימורים באיכות האיטלקית הידועה והמוכרת ברחבי העולם.

ניתן להשיג באירועי מכירה סגורים למוזמנות בלבד (השארת הודעה בפייס, מייל ונייד לשם קבלת הזמנה) LeCoroneIsrael ובקרוב יעלה אתר <<<

בי ג'י 103 – סיליקון ניטראלי טהור לאיטום הבית

בי ג'י בונד 103 (צילום יח"צ)
בי ג'י בונד 103 (צילום יח"צ)

ביתכם ניזוק בעקבות הגשם ומזג האוויר הסוער בחוץ ? מים חודרים לביתכם דרך חריצים לא רצויים ? BG BOND מקבוצת אשטרום מציגים את המוצר הקטן שיעשה בביתכם שינוי גדול: בי ג'י 103 – סיליקון ניטראלי טהור לאיטום איזורים שונים ברחבי הבית.

בי ג'י 103 הינו חומר אטימה והדבקה מעולה על בסיס 100% סיליקון ניטראלי טהור. החומר אינו תוקף מתכות, אינו מכתים ושומר על גמישותו לשנים רבות. החומר מתאים לשימוש פנים וחוץ, עמיד בקרני U.V (קרינת שמש), בלחות גבוהה ובשינויי טמפרטורה קיצוניים. בי ג'י 103 הינו חומר ידידותי למשתמש, הוא נטול ריח וצבעו לבן/שקוף.

איך משתמשים ? שטח האיטום חייב להיות נקי מאבק, צבע וחלקים רופפים. מומלץ לנקות לפני היישום עם ממיס אורגני מתאים (אצטון, אלכוהול, ספירט וכד') ולאחר מכן להחדיר את הסיליקון על ידי לחץ רצוף ליישום אחיד.

מחיר: 15-20 שקלים. להשיג: בחנויות למוצרי בית, בניה, עשה זאת בעצמך. לפרטים חפשו בפייסבוק <<<

מבצעים

פסטיבל בירה בקפה קפה

קפה קפה -נקניקייה בלחמנייה ובירה (צילום: בן יוסטר)
קפה קפה -נקניקייה בלחמנייה ובירה (צילום: בן יוסטר)

רשת בתי הקפה הגדולה בארץ "קפה קפה" משיקה את פסטיבל הבירה, 3 חודשים של חגיגות המעמידות במרכזן את המשקה האלכוהולי האהוב, הכוללות תפריט בירות במחירים אטרקטיביים, לצד תפריט אוכל מותאם שהרכיב שף הקבוצה, ניר מזרחי, המציע מגוון מנות קלאסיות המשתלבות בהרמוניה עם הבירות השונות.

בין המנות החדשות בפסטיבל הבירה:

  • נקניקייה בלחמנייה- נקניקיית מרגז, מיונז, חרדל, עגבנייה וכרוב כבוש (29 ש"ח בסניפים הבשריים בלבד)
  • ברוסקטות סלמון מעושן- שתי ברוסקטות פריכות עם איולי לימונים כבושים, סלמון מעושן, סלסת עגבניות פיקנטית וקונפי שום (36 ש"ח בסניפים הכשרים בלבד)
  • פיש אנד צ'יפס- דג היום בציפוי פריך, מוגש עם צ'יפס ומטבל איולי לימונים כבושים (49 ש"ח)
  • ההמבורגר שלנו- נתחי בשר אנגוס קצוץ בתיבול של קפה קפה מונחים בלחמנייה עם חמוצים, איולי שום וירקות טריים. מוגש עם צ'יפס וסלט עלים ירוקים (69 ש"ח בסניפים הבשריים בלבד)

בהזמנת מנה מהתפריט הייחודי, בקבוקי הבירות יוצעו בעלויות אטרקטיביות, כגון: 12 ש"ח לבקבוקי טובורג וקרלסברג, 14 ש"ח לבקבוק סטלה ארטואה ו-22 ש"ח לבקבוק ווינשטפן (ללא הגבלה על כמות הבירות).

הטבות הפסטיבל באות לידי ביטוי גם בהזמנת ארוחה מתפריט העסקיות של הרשת בסניפים שבהם מתקיים פסטיבל הבירות, כאשר שדרוג המשקאות לבירות מוצע במחירים מוזלים: 7 ש"ח לבקבוקי טובורג וקרלסברג, 10 ש"ח לבקבוק סטלה ארטואה ו-17 ש"ח לבקבוק ווינשטפן.

פרטים אודות סניפי קפה קפה שמשתתפים בחודש הבירה באתר <<<

מבצע טרייד-אין חינם על מחבתות בכל סניפי רשת ACE

מחבת חדש במקום ישן (צילום יח"צ)
מחבת חדש במקום ישן (צילום יח"צ)

בשבוע הקרוב בלבד (עד ליום רביעי 24.2 או עד גמר המלאי) מציעה רשת ACE מבצע טרייד-אין על מחבתות ללקוחות הרשת בחינם. כל לקוח שיגיע עם מחבת ישנה יקבל מחבת חדשה תמורתה ללא תנאים.

במהלך ימי המבצע, ניתן להגיע עם המחבת המשומשת מהבית ולקבל במתנה מחבת חדשה. לרשות הלקוחות תעמוד האפשרות לבחור אחד מבין 2 גדלים למחבת נון-סטיק בציפוי עמיד: 22 או 24 ס"מ ובצבעים שונים.

במהלך השבועות האחרונים קיימה קבוצת ACE אוטודיפו שורת מבצעים דומים שזכו להצלחה רבה בקרב לקוחות הרשת ביניהם החלפת ראשי טוש, החלפת מגבים לרכב ומבצעים נוספים. לפרטים נוספים באתר <<<

שווי ההטבה הינו 59.90 ₪ או 79.90 ₪.

עוברים את החורף בבריאות ברשת בתי הטבע "שקדיה"

רשת שקדיה במבצעים על תוספי תזונה
רשת שקדיה במבצעים על תוספי תזונה (צילום: אלי חזן)

רשת בתי הטבע "שקדיה" יוצאת במבצעי חורף מיוחדים של 30-50% הנחה על מגוון רחב של תוספי תזונה. לדוגמא:

  • אומגה 3 (אלספה MAX) של "אלטמן" מוצע ב- 199 ₪ במקום 398 ₪ (לאריזה של 230 כמוסות)
  • מגוון תוספי התזונה של Nutri Care  מוצעים במבצע 1+1, כלורלה יפנית במותג PURE במארז של 500 טבליות, מוצע ב- 99 ₪  במקום 150 ₪
  • כמוסות "ג'ארו דופילוס (פרוביוטיקה) של אלטמן (במארז של 60 כמוסות) מוצע ב- 95 ₪ במקום 213 ₪
  • שמן אורגנו במותג PURE (30 מ"ל) מוצע ב- 99 ₪ במקום 203 ₪.

בנוסף, יוצאת הרשת במבצעים מיוחדים על מבחר מוצרי בריאות:

  • שמן זית כתית מעולה בעל 0.2% חומציות מירבית, מתוצרת נווה ירק ב- 39 ₪ בלבד, במקום 49 ₪, לבקבוק של 750 מ"ל.
  • מגוון מוצרי קטניות ודגנים להכנת תבשילי חורף ומרקים, מוצעים במבצעים מיוחדים בקנייה לפי משקל: לדוגמא – קינואה מוצעת במחיר של 19.90 ₪ לק"ג, תערובת קטניות להכנת מרק – מוצעת ב- 18 ₪ לק"ג בלבד.
  • מותג התה "פומפדור" – מוצע במבצע – 14 ₪ במקום 18 ₪ לאריזה של 20 שקיקים.
  • טחינה אתיופית מלאה ואורגנית (במותג SHEBA) מוצעת במחיר מיוחד של 34 ₪ בלבד, במקום 42 ₪ (לצנצנת של 720 גרם).

בבתי הטבע "שקדיה" מגוון מחלקות: תוספי תזונה וצמחי מרפא, מוצרי מזון ללא גלוטן, שמנים אתריים, תוספי תזונה לספורטאים, קטניות ודגנים אורגניים, קוסמטיקה טבעית, חומרי ניקוי אקולוגיים, ירקות אורגניים, פירות יבשים אורגניים, עוגות ועוגיות המבוססים על מרכיבים בריאותיים, לחמי בריאות הנאפים במקום, תבלינים אורגניים, מוצרי חלב ועוד.

הרשת מציעה ייעוץ נטורופתי לשירות הלקוחות ללא תשלום.

כמו כן, ניתן להזמין משלוחים בקנייה מעל 250 ₪. ניתן לבצע הזמנות בטלפון.

רשת "שקדיה" מונה 3 סניפים :

שד' ירושלים 48 רמת גן – 03-6746491

רח' הבנים 14 הוד השרון –09-7481486

רח' כצנלסון 56 גבעתיים –03-7319958.

כתיבת תגובה