קפה מיכל התחדש

שלחנו את אורדן לטעום ולדווח לנו על המקום שמתחדש בת"א ||| קפה מיכל מתחדש עם בעלים ומנות חדשים ||| ברנץ' של שבת בתל אביב ||| לפרטים ותמונות בהמשך <<<

פותחים שולחן של בוקר בקפה מיכל (צילום אורדן)

קפה מיכל או שמע קפה שרה

במשך 14 שנות קיומו, הצליח קפה מיכל להפוך לאחת מפינות החמד של תל אביב הוינטג'ית, הקלאסית והוא אחד מבתי הקפה היחידים בעיר שנשאר נאמן לתחושה התל אביבית של פעם, כמו שהיא משתקפת בתמונות ישנות של הרחוב משנות השישים והשבעים. לאחרונה עובר המקום סוג של רנסנס עם הצטרפותה כבעלים של אחת מאושיות הלילה המובילות שידעה תל אביב והאישה שאחראית כמעט בלעדית לכמה מהמוסדות הליליים הבולטים של שני העשורים האחרונים, אתי מרק. אתי מצטרפת לשרה אמרם שלקחה בעלות על המקום לפני כשנתיים וחיזקה את הצביון הליברלי והרב גוני שלו, וביחד הם מבטיחות לשמר את האופי הייחודי והמזמין של המקום, עם שימת דגש על אמנות מתחלפת, מופעי מוזיקה מזדמנים ותפריט שף משובח.

האוכל של חי מזרחי

חי מזרחי הוא מי שאחרי על הפן הקולינרי במקום והוא מציג סגנון מאכלי ביסטרו עם טוויסט ייחודי משלו, ארוחות בוקר ישראליות, ארוחות בנדיקט וביצים עלומות, מנות פתיחה הכוללות לבבות כרישה וציזיקי, רוסטביף על בריוש, סלק ורקם פרש, מנות עיקריות סלטי שף, כבד על הפלנצ'ה על לחמניית בריוש,  כריך שווארמה ארגנטינאית בפרנה ומגוון מנות טבעוניות וצמחוניות כדוגמת שווארמה טבעונית ותבשיל קארי עם ירקות. מזרחי אחרי עשור וחצי במטבחים מגוונים מכרמלה בתחנה האגדי, דרך טורקיז, טאטי, לילה מוראד, רושפלד, הרברט סמואל ועד 5 שנים אינטנסיביות לצידו של אייל שני. מזרחי מבטיח להפוך את קפה מיכל למקום של אוכל צבעוני, חד ורענן.

אורדן טועמים ומדווחים

שבת בבוקר, יום יפה. החלטנו לנצל את היום וליהנות מארוחת בראנצ' (בוקר- צהריים) מפנקת. הגענו לקפה מיכל המחודש, שהיום נקרא קפה שרה, הנמצא בפינת רחובות דיזינגוף – ז'בוטינסקי בת"א. 5 דקות מחופי הים של ת"א. מיקום מעולה!

את פנינו קיבלו מלצרים חביבים ומאד שירותיים, אשר סיפקו לנו תפריטים שללא ספק היו מגוונים מאד. ניתן למצוא בתפריט ארוחות בוקר, צהריים וכן מנות צמחוניות, קינוחים ועוד. לאחר התלבטות קלה בחרנו להתחיל את היום עם ה"בוקר הביתי".

מנת הבנדיקט של קפה מיכל (צילום אורדן)

בוקר ביתי

זו ארוחת בוקר מפנקת, שכללה סלט ענק הקצוץ דק-דק, חביתה עם עשבי תיבול ולחם מלא עם טחינה בצד. בנוסף, הזמנו "סלט ירקות", סלט עשיר עם גבינת טולום מיוחדת וטעימה במינה! לצד הסלט הזמנו את מנת ה"בנדיקט", טוסט בריוש המצופה בגבינת גאודה, תרד מוקפץ עם בצל ועם 2 ביצי עין מעל. זוהי מנה גדולה, משביעה וט-ע-י-מ-ה!  השילוב של הלחמנייה המתוקה עם הגבינה, התרד והביצה- מושלם! ממליצים מאד על המנה הזו. מכיוון שהיה קשה מאד לבחור והכל היה נראה טעים, החלטנו לנסות בנוסף את ה"רוסטביף על בריוש", שהיה מצויין! לחמנייה מתוקה עם שמנת, רוטב איולי, עגבניות, מלפפון חמוץ וכמובן הר של רוסטביף.

קפה מיכל עם רוסטביף על בריוש (צילום אורדן)

קינוחים

לאחר ש"התפוצצנו" מהמנות (כל מנה בפני עצמה מאוד גדולה ומשביעה), והשתכנענו ע"י המלצרים לנסות את הקינוחים, החלטנו לטעום את עוגת הביסקוויטים, עוגת שכבות של שוקולד וגבינה עם ביסקוויטים, ואת מנת נמסיס שוקולד, עוגה עשירה בטעמי שוקולד (ללא גלוטן), המגיעה עם כדור גלידה. קינוחים מעולים שלגמרי נתנו לנו סיום מתוק לארוחה מעולה ומשביעה!

קפה מיכל עם עוגת ביסקוויטים (צילום אורדן)
קפה מיכל עם עוגת ביסקוויטים (צילום אורדן)

סיכום של בוהוריים

אנו בהחלט ממליצים על המסעדה, נהנינו מאוד מהמנות, האדיבות והנחמדות של המלצרים והאווירה הרגועה והשקטה בלב העיר הגדולה. בהחלט נחזור בשנית!

קפה מיכל  דיזינגוף 230 תל אביב. פתוח ימי א'-ו' החל 7:30 ושבת החל 8:30 עד אחרון הסועדים. בקרו בדף הפייסבוק <<<

כתיבת תגובה