מה חדש על המדף של דני בר

הצעות לט"ו בשבט ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה, אופנועים ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

ט"ו באב – חג האהבה ב- 18 לאוגוסט

'קאזה דו ברזיל' אילת עם ספיישל זוגי

קזה דה ברזיל אילת (צילום יח"צ)
קזה דה ברזיל אילת (צילום יח"צ)

קאזה דו ברזיל, מסעדת הבשרים האילתית הוותיקה, המשלבת חוויה גסטרונומית ברזילאית אותנטית מושלמת, מציעה ט"ו באב ספיישל זוגי:

בהזמנת 2 ארוחות צ'ורסקריה הכוללות 11 סוגי בשר כגון אנטריקוט מובחר ומיושן, אסאדו עגל, שוק טלה, פיקאניה ועוד, יחד עם מגוון רחב של מנות פתיחה ללא הגבלה מהמטבח הברזילאי כגון צ'ילי קונקרנה, אורז ברזילי, תפוחי אדמה ועוד, יינתן בקבוק יין הבית לזוגות, ורד לבת הזוג ולהשלמת האווירה הרומנטית יוצבו נרות על כל שולחן.

רח' חטיבת גולני 3, אילת. להזמנות באתר <<< ובטל': 08-6323032.

מקגרגור וד"ר נונה בפעילות משותפת של אהבה וטיפוח לחג האהבה היהודי

מקגרגור (צילום יח"צ חו"ל)
מקגרגור (צילום יח"צ חו"ל)

100 הלקוחות הראשונים שיגיעו לסניפי מקגרגור,  יזכו בשובר בסך 100 שקלים לקניה במקגרגור מקולקציה חדשה ובמתנה של מוצר קוסמטי של ד"ר נונה בשווי 200 שקלים, בתמורה להצטרפות למועדון הלקוחות של ד"ר נונה ובחוויית קניה של אופנה וטיפוח.

הצרכנים יצטלמו עם פריט של מקגרגור ומוצר של ד"ר נונה, התמונה תעלה ברשתות החברתיות, התמונה שתזכה להכי הרבה שיתופים תזכה בשובר בסך 1,000 שקלים מקולקציית החורף של מקגרגור + ערכת טיפוח מלאה של ד"ר נונה בשווי שייבחר מראש.

המבצע מותנה בקנייה ברשת מקגרגור בסך 300 שקלים.

המבצע יתקיים בין התאריכים:

18-19.8 בקניון עזריאלי, ת"א.

19-20.8 בקניון ארנה, הרצליה.

ט"ו באב באליס

1208-RedLovePR-Ex_Page_4ט"ו באב ידוע כיום של ריבוי אהבה אמיתית וטהורה בין האדם לזולתו ולאלוהיו. בתקופה זו של חג האהבה היהודי, אליס מזמינה אתכן לחגיגה שכולה אהבה!

בואי להתחדש בהלבשה תחתונה שתזכיר לך את מי ומה שאת אוהבת, בסטים יפהפיים שיחטבו אותך מתחת לבגדים וינעימו לך את התחושה. בין אם תבחרי בחזייה צחורה, תחתון צבעוני או סט משובץ, תהיי בטוחה שבחרת באיכות ונוחות. בין אם את הכלה, חברתה הטובה או פשוט אישה במיטבה, לבשי לבן ובואי להתפנק באליס.

Alice, My Underworld – 20% הנחה* על כל החזיות+ 10% לחברות מועדון.

ומבצעים מיוחדים לכלות! *ללא כפל מבצעים –חברות המועדון נהנות יותר!

חנות הדגל של אליס: קניון גם העיר, אבן גבירול 71 תל-אביב.

מבצעים

Two באב בליה לונדון

ט"ו באב הוא הזדמנות מצוינת עבור בני זוג רבים,  להפתיע עם מתנות רומנטיות. זה הזמן להשקיע ולקנות לבת זוגך סט הלבשה תחתונה לערב רומנטי.

ליה לונדון משיקה קולקציית לנז'רי רומנטית המורכבת מתחרות יוקרתיות בשילוב רקמות מסתלסלות וגימורים מיוחדים השמים דגש במראה הנשי הסקסי. הקולקציה עשויה מכותנה בשילוב משי טהור, רך ונעים למגע בשילוב נגיעות חושניות של רקמת תחרה מעודנת במקומות המדויקים. הסט מכיל תחתונים בסגנון חוטיני, ברזילאי או קלאסי. סט המעניק חווית לנז'רי מפנקת ונשית.

רשת ההלבשה התחתונה ליה לונדון, המתמחה בפתרונות לנשים במידות שונות יוצאת במבצע לחג האהבה ומציעה מגוון מתנות מקוריות לרגל ט"ו באב. כל אישה אוהבת להרגיש במיטבה, יפה, מטופחת ונינוחה.

רשת ליה לונדון מציעה ללקוחותיה דגמי חזיות ותחתונים בצבעי אדום ולבן המסמלים את חג האהבה.

ליה לונדון-פנטזי.דגם HERO. חזיה 380 שקל.תחתונים 120 שקל
ליה לונדון-פנטזי.דגם HERO. חזיה 380 שקל.תחתונים 120 שקל

מבצע ט"ו באב ברשת ההלבשה התחתונה "ליה לונדון"

100 ₪ הנחה לחברות מועדון בקניית חזייה בצבעי- לבן, שמנת, ורוד ואדום. ללא כפל מבצעים. לחברות מועדון ומצטרפות חדשות בלבד. בין התאריכים 15-20 לאוגוסט. ט.ל.ח

ניתן למצוא בחנויות ליה לונדון ב: קניון קריון- קרית ביאליק, גרנד קניון – חיפה, קניון עיר ימים – נתניה, קניון רננים – רעננה, קניון איילון – רמת גן, קניון עזריאלי – תל אביב, דיזינגוף סנטר – תל אביב, קניון קרית אונו, הקניון הגדול – פתח תקווה, קניון הזהב – ראשל"צ, קניון מלחה – ירושלים, בילו סנטר, קניון הנגב – באר שבע, מלכת שבא אילת. אתר הרשת <<< ובטל': 03-6480653

Temple Bar Irish Pub חוגגת את החג לאוהבים

חוגגים עם הרבה בירה, אלכוהול משובח ואוכל טוב. מבצע צמד קוקטיילים הבית ב- 69 ₪ בלבד! רק ביום חמישי ה- 18 באוגוסט 2016.

  • סינמה סיטי, גלילות, רמת השרון, 03-6995536,
  • מתחם G, ויצמן 207, כפר סבא, טל. 09-7677575
  • סינמה סיטי ראשון לציון טל. 03-7165757
  • מתחם Cinemall, צומת לב המפרץ, חיפה. טל. 04-8404460

מסעדת פאסטל עם הטבה מיוחדת לאוהבים – 2 כוסות קיר רויאל וקינוח זוגי מפנק

אווירה מרפסת צהריים מסעדת פאסטל (צילום נעם נכון)
אווירה מרפסת צהריים מסעדת פאסטל (צילום נעם נכון)

מסעדת פאסטל מציעה הטבה לחוגגים את ט"ו באב, בהזמנת מנה ראשונה ועיקרית לסועד

בין המנות הראשונות המוצעות במסעדה:

  • סלט אנדיב קשיו מקורמל, פרמז׳ן ווינגרט קלאסי (48 ₪)
  • סלמון נא ויניגרט צ'ילי, מלפפונים פריכים, ויניגרט יוזו, שומשום שחור ולבן (56 ₪)
  • שרימפס אספרגוס איולי שרי, צנונית, נענע, זיתי קלמטה וגבינה בולגרית (64 ₪)

בין המנות העיקריות המוצעות במסעדה:

  • מפלדיני אפונה פטה, ברוקולי, נענע, שום ויין לבן (86 ₪)
  • ניוקי פטריות יער אפונה, חמאה חומה, יין לבן, פרמז'ן ועירית קצוצה (89 ₪)
  • לינגוויני מולים יין לבן, פטרוזיליה, שום, צ'ילי וגרמולטה (98 ₪)
  • פילה בקר בגריל מח עצם, רוטב שמנת וברנדי של פעם, פירה, תרד מוקפץ ופטריית פורטבלו (156 ₪)

מסעדת פאסטל שוכנת בליבו של האגף החדש של מוזיאון תל אביב, אל מול גן הפסלים וברצף אורבני טבעי לרחבת האופרה והקאמרי.

הדגש על הפרטים הקטנים בפאסטל נוכח בכל אלמנט עיצובי החל מהמנות המוגשות על שולחנות המסעדה, כאשר במבט ראשון נראה כאילו כל מנת נלקחה בעצמה מקירות המוזיאון.

שף המסעדה, הלל תווקולי יצר מנות ים תיכוניות עם פרשנות מודרנית ועם תפריט מדויק שלוקח את הסועד למסע קולינרי מיוחד במינו, המשלים את חווית הבילוי במתחם התרבות התל אביבי הייחודי.

פאסטל – בראסרי ובר שד’ שאול המלך 27, תל אביב שעות פתיחה: ראשון עד שבת 12:00-24:00 טל':03-6447441/ 03-7294493

יין מרלו מסדרת 'רכסים' דובב בציר 2011

סגל רכסים מרלו 2011
סגל רכסים מרלו 2011

סדרת רכסים של 'סגל' הינה סדרת סינגל ויניארד, המוכיחה את עוקץ הטעם של ההליכה אל הגליל, המקופל במושג טרואר וחושפת את המבע המיוחד והחד-פעמי של זן ענבים נבחר בכרם מסוים.

יין זני 100% ענבי מרלו מכרם דובב, הר גודרים. היין התבגר 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי. כשר. 13.5% אלכוהול. מחיר 79 שקלים.

יין רוזה סדרת ספיישל רזרב בציר 2015

ברקן רוזה SR 2015 (צילום יח"צ)
ברקן רוזה SR 2015 (צילום יח"צ)

רבות נאמר במהלך ההיסטוריה אודות יין, אהבה ועל מה שביניהם, על הניחוחות הארומטיים המסחררים, על הפעולה הזוגית שבטקס השתייה ועל הצבע הורוד המפתה. הרוזה ילווה בהרמוניה כל סעודה אינטימית לאוהבים השנה.

מקור ענבי הפינו נואר ביין הרוזה של סדרת ספיישל רזרב הינו בכרמי היקב בקרבת מושב דלתון שבגליל העליון המאופיינים באדמה בזלתית. היין משלב חמיצות טובה ומרעננת עם ארומות פירותיות וגוף קליל הנותנים ליין תחושה מרעננת של קיץ. כשר. 11.9% אלכוהול. מחיר:70  שקלים.

חדש

החדשים של  "פרימור"

פרימור גספצ'ו - מיקס ירקות קר בסגנון ספרדי
פרימור גספצ'ו – מיקס ירקות קר בסגנון ספרדי

חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", המתמחה בייצור מיצים טבעיים סחוטים, משיקה משקה חדש וייחודי מתוצרתה: גספצ'ו – מיקס ירקות קר בסגנון ספרדי. מיקס עגבניות במתכון ספרדי, מושק בשני גדלים, בקבוק אישי 400 מ"ל ובקבוק משפחתי 1 ליטר. לרגל השקת המשקה החדש, תעלה פרימור בקמפיין חסויות בטלוויזיה , פעילות קד"מ של דיילות אשר יטעימו את המוצר ובמקביל בקמפיין ברשתות החברתיות, של סרטונים המציגים מתכון להכנת גספצ'ו מרענן לקיץ על ידי שף מומחה, אשר מציע בסיום את האפשרות ש"לא לעשות כלום" ולשתות גספצ'ו מוכן של פרימור.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 11.00 ₪ לאריזת 400 מ"ל; כ- 19 ₪ לאריזת 1 ליטר.

בנוסף, חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", משיקה מיץ בכשרות מהדרין: פרימור למהדרין – מיץ תפוזים 100% מיץ עשוי מרכז, בכשרות בד"צ העדה החרדית. המיץ החדש, מקורר ומפוסטר, ישווק  בבקבוק 2 ליטר וייכנס למגוון מיצי מותג "פרימור" באופן קבוע.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 21.90 ₪ לבקבוק 2 ליטר. כשרות בד"ץ העדה החרדית.

MASHUמשו  עם גוש טבעוני בטעם מוצרלה ומלוחה בטעם פיקנטי

מלוחה בטעם פיקנטי משומשו (צילום יח"צ)
מלוחה בטעם פיקנטי משומשו (צילום יח"צ)

לאחר שהשיקו בהצלחה קו מוצרים טבעוניים בקטגוריית תחליפי החלב, אשר כולל צהובות ומלוחות טבעוניות, ממשיך המותג "משומשו", בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד" לחדש, ומשיק שני מוצרים חדשים: מוצרלה טבעונית בטעם מעודן ובמרקם חצי קשה ומלוחה בטעם פיקטני. המוצרלה החדשה תשווק בבלוק במשקל 300 גרם ומתאימה לשימוש כמגורדת לפיצות, מאפים ופסטות או לשימוש בסלטים, פרוסות, כריכים וטוסטים. המלוחה החדשה תשווק בבלוק במשקל 250 גרם.

מותג "משומשו" כולל ששה מוצרים טבעוניים בהם:

  • צהובה 18% במרקם חצי קשה בסגנון גאודה מעודנת
  • צהובה מופחתת שומן 9% בסגנון עדין קלאסי
  • צהובה זיתים 18% עם זיתים ירוקים מועשרת בסידן ובסיבים תזונתי בסגנון ים תיכוני
  • מלוחה 16% בסגנון יווני
  • מלוחה 16% עם עשבי תיבול
  • מלוחה 5% מופחתת שומן

כל מוצרי "משומשו" ללא חומרים משמרים, אינם מכילים סויה, גלוטן ולקטוז ובעלי כשרות פרווה מהודרת של בד"ץ העדה החרדית. מחיר מומלץ לצרכן למוצרלה: 19.90 ₪ – 21.90 ₪ לאריזות 300 גרם. מחיר מומלץ לצרכן למלוחה בטעם פיקנטי: 19.90 ₪ – 21.90 ₪ לאריזות 250 גרם. להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

בייגלה עיגולים

בייגלה עיגולים (צילום יח"צ)
בייגלה עיגולים (צילום יח"צ)

אסם שוב מחדשת ומרעננת את קטגורית הבייגלה ומשיקה את בייגלה עיגולים, הבייגלה שיאפשר לכם חווית אכילה חדשה, כיפית, שמחה ושובבה. עיגולים קטנים לנשנוש כיפי, מתאימים להזדמנויות צריכה מגוונות, מתאים לצריכה אישית ולאירוח .

בייגלה עיגולים כולל 3 מוצרים:

  • בייגלה עיגולים קלאסי 300 גר'
  • בייגלה עיגולים עם שומשום 300 גר'
  • בייגלה עיגולים עם מלח 60 גר'

טווח מחיר מומלץ לצרכן   10-12 ₪ (כמו השטוחים והשמיניות) ולהשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

ממרח טחינה עם סילאן של אחוה

ממרח טחינה עם סילאן (צילום יעל האן)
ממרח טחינה עם סילאן (צילום יעל האן)

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה מוצר נוסף בסדרת הממרחים החדשנית מתוצרתה: ממרח טחינה עם סילאן. המוצר החדש מטחינה משומשום מלא, מכיל 67% טחינה משומשום מלא דלת נתרן, מכיל סילאן וסוכר קנים חום, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. הממרח עשיר בערכים תזונתיים באופן חריג: 578 מ"ג סידן, 5 מ"ג ברזל, 10 גרם סיבים תזונתיים, 15 גרם חלבון ממקור טבעי ומתאים לטבעונים (ויגן פרנדלי – VEGAN FREINDLY). ממרח טחינה עם סילאן נהדר כממרח מתוק בכריכים לילדים, בימי החופש ובמהלך הלימודים.

ממרח טחינה עם סילאן הינו מוצר שני בסדרת הממרחים המתוקים של "אחוה" שהושקה לאחרונה, כשהמוצר הראשון בסדרה – ממרח טחינה עם שוקולד – זוכה להצלחה אדירה. ממרח השוקולד החדש מכיל 42% טחינה משומשום מלא והינו בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. גם הדיאטנית יעל דרור, ממליצה ואומרת, "ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית".

מחיר מומלץ לצרכן: 10.90 – 12.90 שקלים לאריזת 400 גרם.

"פרוביוטיקה FOS " של הדס

פרוביוטיקה FOS של הדס (צילום יח"צ)
פרוביוטיקה FOS של הדס (צילום יח"צ)

"הדס" משיקה בימים אילה ולקראת עונת החגים (מאופיינת בריבוי ארוחות כבדות) את "פרוביוטיקה FOS ":  שילוב בפרוביוטיקה + עם פרה ביוטיקה לפעילות מוגברת. "פרוביוטיקה FOS "  הינה פורמולה חדשה ו"מתוחכמת" המשלבת יחד פרוביוטיקה – חיידקים החיוניים לאיזון פעילות מעי, הקלה בגזים, כאבי בטן, שלשולים ממושכים, יחד עם "פרה ביוטיקה" – סיבים תזונתיים המהווים קרקע פורייה, לשגשוג החיידקים הטובים.

שילוב "מנצח" זה מאפשר שיקום ושגשוג חיידקי הפרוביוטיקה המצויים במעי באופן טבעי, במהלך טיפול משולב עם אנטיביוטיקה, לאחר מחלה, תזונה לא מאוזנת או כל הפרעה באיזון המעי הטבעי.

"פרוביוטיקה FOS "  מכיל שילוב אפקטיבי של חיידקים עמידים במינון מוגבר, שמקורם במעבדת כריסטופר הנסון הקנדית – מהמובילות בעולם בגידול חיידקי מעי. חיידקים אילה, מסייעים במניעת התפתחות טפילי מעי, פטרת ושגשוג שמרים. הימצאותם של חיידקים פרוביוטיים במעי, חיונית לספיגה אופטימאלית של מינרלים וויטמינים מהמזון, נוכחותם מסייעת בייצור רכיבים נוגדי חמצון ובעיכול מוצרי חלב.

סיבי ה -FOS   מסייעים גם בהגדלת  נפח הצואה ומקלים על עצירות ובמחלות מעי כמעי דלקתי, מעי רגיש וסרטן המעי הגס. "פרוביוטיקה FOS" מוצע בפורמולה ייחודית לילדים ופעוטות המונגשת באבקה ובכמוסות לבליעה למבוגרים.

  • "פרוביוטיקה FOS "  לתינוקות פעוטות וילדים באבקה: מוצע במארז של 60 גרם בחלוקה ל-30 מנות עם כפית מדידה מונגשת לילדים. התוסף מכיל סיבים תזונתיים מסוג FOS  בשילוב 2 זנים פרוביוטים, ייחודיים לילדים, שנבדקו קלינית על פעוטות ונמצאו אפקטיביים ביותר בכל הקשור באיזון מערכת העיכול. מחיר: 84 שקלים.
  • להחזרת איזון פעילות מערכת העיכול לאחר מחלה וטיפול באנטיביוטיקה: ניתן לשלש את הכמות בהתאם לגיל בעת הצורך ולהמשיך במשך מספר ימים לאחר סיום הטיפול האנטיביוטי ניתן למהול במשקה לא חם או לערבב במזון כמו מחית או מעדן. עדיפה מהילה בנוזל. מומלץ להפריד כשעה בין לקיחת אנטיביוטיקה לבין פרוביוטיקה FOS. "פרוביוטיקה FOS "  למבוגרים מוצע בשני גדלים של 60 כמוסות- באריזת חיסכון, מחיר-95 שקלים ו- 24 כמוסות- לשימוש קצר טווח-45 שקלים.

"פרוביוטיקה FOS"ניתן לרכוש בבתי הטבע, רשתות הפארם ובבתי המרקחת ובאתר <<<

מהם המוצרים שכל מתגייס/ת חייב בתיק

מארז אקילן לחייל חדשטלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, מציע מגוון מוצרים שיקלו על כל חייל את שירותו הצבאי. אמנם אומרים "קשה באימונים – קל בקרב", אך לא צריך שיהיה עד כדי כך קשה באימונים… בין המוצרים:

  • אקילן ספורט – קרם למניעת שפשפות: שפשפות נוצרות מחיכוך העור ומאוד נפוצות אצל העוסקים בפעילות גופנית בצבא. אקילן ספורט הינו קרם השומר על העור רך וגמיש בזמן מאמץ ובתנאים קשים. הקרם מבוסס על חמאת שיאה וויטמין E ליצירת איזון ברמת הלחות ומניעת גירוי וצריבה בעור. איך משתמשים? טרם הפעילות יש למרוח במקומות הרגישים לשפשוף: אזור הירכיים, בית השחי, כפות הרגליים והקרסוליים על מנת למנוע חיכוך. מחיר: 24.70 ₪
  • אודורגון – מנטרל ריח טבעי: חיילים עשויים להעביר יום שלם בשטח, בחום כבד וכדי לתרום לתחושת הרעננות ניתן להשתמש בספריי אודורגון. הספריי מנטרל ריחות לא נעימים לאורך זמן, הוא ידידותי לסביבה ואינו מכיל חומרים כימיים. אודורגון מכיל תערובת של 37 תמציות שמנים טבעיות. איך משתמשים? מרססים על הגוף וכאשר החומר בא במגע עם ריחות לא נעימים, נוצרת תרכובת הגורמת לסביבה ניטרלית נטולת ריח. מחיר: 19.70 ₪.
  • פנגד-תוש – מגבונים להגנה מפני עקיצות יתושים: חיילים נתקלים ביתושים ומעופפים בשטח, בבסיס ואפילו בחדרי המגורים. פנגד-תוש הם מגבונים המגנים מפני עקיצות יתושים ומעופפים עד 4.5 שעות ומבטיחים הגנה מקסימאלית. המגבונים מתאימים גם לבעלי עור רגיש, הם בעלי ריח ומרקם נעים ואינם דביקים. איך משתמשים? משתמשים במגבון למריחה על הגוף ומוגנים עד 4.5 שעות. מחיר: 21.70 ₪ לאריזה עם 15 מגבונים אישיים (במקום 29.94 ₪).
  • קמומילו הנד-ספריי: במהלך היום-יום לא תמיד יש מים זורמים לחיילים שבהם הם יכולים לשטוף ידיים לשמור על היגיינה והימנעות מחיידקים. התרסיס קמומיל הנד-ספריי עוזר לניקוי ושמירה על היגיינת הידיים. הספריי מועשר בקמומיל אורגני ובלחות למניעת יובש בידיים, הוא מתייבש במהירות, אינו דביק, מקרר ומרגיע את העור. איך משתמשים? מרססים על כפות הידיים. מחיר: 10.80 ₪ ל-50 מ"ל (במקום 16.86 ₪).
  • בליסטר פלסטר – למניעת שפשופים בכפות הרגליים: במסעות, ניווטים והליכות ממושכות, עשויים להיווצר אצל החיילים שפשפות וחיכוכים בכפות הרגליים. "בליסטר פלסטר" הוא פלסטר סיליקון "נושם", רב פעמי, שמונע חיכוך ושלפוחיות. ניתן להניח את הפלסטר גם על פצעים פתוחים ובכך למנוע חיכוך מתמשך. הפלסטר ניתן להסרה ללא כאבים וכן אפשר לכבסו במכונת כביסה עד 30 מעלות, לייבש ולהשתמש שוב. איך משתמשים? יש לנקות את העור מאבק, לחות ושומנים, ולייבשו היטב לפני הצמדת ה"בליסטר פלסטר". מחיר: 34.70 ₪ (במקום 42.64 ₪)

למידע נוסף באתר טלפארמה <<< או במוקד הטלפוני 1-800-61-62-63.

נקניקיות ללא חומרים משמרים של "מעדני יחיעם"

צילום יח"צ
צילום יח"צ

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, משיקה סדרת נקניקיות חדשה ללא חומרים משמרים. השקת הסדרה היא חלק ממהלך מקיף אותו היא מבצעת, להביא לצרכן מוצרים המותאמים לתזונה מאוזנת ולאורח חיים בריא. הסדרה החדשה מתווספת לסדרת מוצרי יחיעם המיוצרים מ 100% חומרים טבעיים אשר כבר משווקת מזה מספר שנים.

מחיר מומלץ לצרכן: נקניקיות 400 גר – 13.90 ₪ ;  נקניקיות 900 גר' 26.90 ₪.

 

 

 

לתינוק לילד ולצעיר

חזרה מתוקה לבית הספר…עם קלמר ולאנץ'-בוקס של לואקר

ליימן שליסל, ממתיקה לילדים את החזרה לביה"ס ומציעה לכבוד פתיחת שנת הלימודים , שני מארזים מיוחדים במהדורות מוגבלות:

  • קלמר לואקר ממותג ובו 10 וופלים מיני של לואקר וכלי כתיבה – במחיר 10 ₪ בלבד.
  • קופסת אוכל של לואקר ובה שני מארזים של חטיפי לואקר –  במחיר 19.90 ₪ בלבד.

את שני המארזים במהדורות המוגבלות ניתן להשיג בחודש אוגוסט ברשת חנויות שופרסל

אוכל ואלכוהול

דומינו'ס פיצה עם פיצה פולנטה ופיצה שקשוקית

שקשוקית של דומינוס פיצה (צילום דן פרץ)
שקשוקית של דומינוס פיצה (צילום דן פרץ)

אחרי ההצלחה הגדולה של השקת קטגוריית הפרמיום בדומינו'ס פיצה, תפריט פיצות השף של הרשת מתרחב. לפני כחודשיים השיקה דומינו'ס פיצה את הקטגוריה עם תפריט שכלל שלוש פיצות חדשות  – ארבע מחבתות, בצלאל ובקרנה. ההשקה יצאה לדרך לאחר תהליך פיתוח שנמשך קרוב לשנה וחצי ביחד עם השפים אסף גרניט, אורי נבון וצוות מחניודה.

כעת משיקה דומינו'ס פיצה שתי פיצות חדשות בתפריט פיצות השף, פרי השראת המנות הייחודיות המפורסמות של מחניודה, פולנטה ושקשוקית. הפיצות החדשות, בדומה לשלושת הפיצות הראשונות בסדרה, כוללות שילוב של חומרי גלם איכותיים המוכרים ממחוזות פיצות הבוטיק וגם הן נאפות בתהליך הכנה ייחודי על גבי מחבת ליצירת קריספיות ומראה מלבני. תכירו את דומינו'ס פולנטה ודומינו'ס שקשוקית.

  • פיצת דומינו'ס שף – פולנטה: בדומה למנה המפורסמת של מחניודה גם הפולנטה הזו עשויה מתבשיל פולנטה איטלקי איכותי עם שמנת קטיפתית וחמאה רכה. מעליו תוכלו למצוא פטריות עסיסיות, אספרגוס צרוב קלות וגילופי פרמז'נו גרנה פדאנה – גבינת פרמז'ן מיושנת בת שנה וחצי המגיעה היישר מצפון איטליה. מרכיבים אלו בתוספת כדורי בייבי מוצרלה איכותיים ורוטב שמנת אלפרדו משובח מוצעים על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום. להשלמת הטעם, כתוספת בצד לפיזור על ידי הלקוח, יוצע שמן כמהין איכותי.
  • פיצת דומינו'ס שף – שקשוקית: גם כאן ההשראה לפיצה מגיעה מהמנה האותנטית של מחניודה המשלבת את ניחוחות השוק הירושלמי – טחינה, עמבה ובשר. עבור פיצה ייחודית זו פיתחו השפים אורי נבון ואסף גרניט לאחר נסיונות רבים בצק ייחודי שכולל שילוב של עמבה ושמן זית עבור הטעם והמרקם. הפיצה עצמה מורכבת מבשר בקר טחון ואיכותי יחד עם צנוברים ופיסטוקים, רוטב עגבניות משובח לצד רוטב אריסה פיקנטית ולימון כבוש, זיתי קלמטה וגבינה בולגרית מגורדת. להשלמת הטעם נוספו ממעל גם פסי טחינה משובחת.

מחיר הפיצות יהיה זהה למחיר פיצה משפחתית 100% מוצרלה, בעוד מחיר המבצע המומלץ יעמוד על 55 שקלים לכל פיצה, בהזמנת פיצה מסדרת דומינו'ס שף  פלוס פיצה משפחתית 100% מוצרלה.

בירת החודש Temple Bar Irish Pub – בירה תאילנדית אמיתית SINGHA

בירה סינגה
בירה סינגה

רשת Irish Pub  Temple Bar, רשת הפאבים האיריים האיכותית והגדולה בישראל, תציע במהלך חודש אוגוסט, בירת לאגר תאילנדית singha בעלת צבע זהוב צלול, בירה קלילה מתאימה במיוחד לקיץ.

הבירה מבושלת על פי שיטת הלאגר הגרמנית, כוללת סינון אינטנסיבי. מרכיביה – לתת זהוב מגרמניה , צרפת , אנגליה , הולנד ואוסטרליה , כשות מאזורים מובחרים בעולם ומי באר שטופלו בכדי להתאים מבחינה מינרלית. כחלק מתפיסת עולמה, הרשת מקדמת מאז היווסדה את האהבה לבירה, תרבות שתיית הבירה ואלכוהול וחוויה אירית. מתוך כך מעניקה הרשת מדי חודש הזדמנות ללקוחות לטעום בירה ייחודית, המתווספת  ל- 19 ברזי הבירה מחבית הקיימים. בנוסף מוצע תפריט עם מגוון מנות המוגשות לצד הבירה.

פריט אלכוהול מגוון מוצע בכל סניפי הרשת: סינמה סיטי גלילות רמת השרון, מתחם G בכפר סבא, סינמה סיטי ראשון לציון, ב"סינמול" לב המפרץ בחיפה .

שעות פתיחה: ימים ראשון עד שישי  – 17.00 ועד אחרון הלקוחות, שבת החל מהשעה 12.30 ועד אחרון הלקוחות   www.templebar.co.il

לילות קיץ חמים בטאיזו עם קוקטיילים פרותיים על בסיס וודקה עלית

קוקטיילים של וודקה עלית בטאיזו (צילום יח"צ)
קוקטיילים של וודקה עלית בטאיזו (צילום יח"צ)

"עלית", וודקת האולטרא פרימיום הטובה בעולם מבית סטוליצניה, מתארחת במסעדת טאיזו, ובמשך שלושה ערבי קייץ חמים, 8-10 באוגוסט, תציע לסועדי המסעדה מגוון קוקטיילים אקוזטיים, שרקח המיקסולוג האנגלי המוערך קסטר תומפסון,

במחיר אטרקטיבי במיוחד- 39 ₪ בלבד:

  • Wild rose – עלי ורדים, וודקה עלית, ליים, ליצ'י, למון גראס.
  • Apple Smash – תפוח ירוק, וודקה עלית, ליים, אמארו נונינו, בולס ג'ינג'ר, מי סוכר.
  • Pineapple express – צ'ילי, וודקה עלית, ליים, ליקר 43 , סירופ ציפורן, מיץ אננס.
  • Lemon pear – אגסים, וודקה עלית, ליים, סירופ למון גראס, סירופ גרניום, ליקר סנט ג'רמיין.

8-10.8.2016 / טאיזו- דרך מנחם בגין 32 טל': 03-522-5005

בר "אימפריאל רד" מגיע למלון כרמים

מלון הספא והיין כרמים, הממוקם במבואות לירושלים בקיבוץ קריית ענבים, ונמנה עם קבוצת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, משיק בימים אלו את בר אימפריאל רד, האח הצעיר של בר אימפריאל התל אביבי. אימפריאל רד הוא בר יוקרתי המעוצב בהשראת מועדוני הג'אז המפורסמים של ניו אורלינס, בעל מבחר גדול ביותר של יינות איכות אלגנטיים, משקאות וקוקטיילים יוקרתיים ואקסקלוסיביים לצד תפריט אוכל מגוון וכשר.

האימפריאל רד הוא פרויקט משותף של בר האימפריאל מתל אביב ורשת מלונות ישרוטל. הבר מבוסס על ה- DNA של בר בתל אביב אך עם שינויים והתאמות לצרכי המלון והחלל החדש. בין השינויים, נושא הכשרות שמשלב תפריט אוכל מגוון אך בלתי מתפשר באיכותו. ובנוסף, מלון כרמים אשר שם את נושא היין והאלכוהול במרכז שם דגש בבר על תפריט יין איכותי מאזור ירושלים מעבר לקוקטיילים.

קוקטייל בבר כרמים (צילום יח"צ)
קוקטייל בבר כרמים (צילום יח"צ)

בר האימפריאל שנפתח ב-2013, גרף כמעט כל פרס אפשרי בביצה המקומית (טיים אאוט, עכבר העיר, MAKO), הברמנים שלו זכו בתחרויות מקומיות (WORLD CLASS, BACARDI LEGACY, CHIVAS MASTERS. JAMESON BALL) והבר עצמו הוכתר בשנתיים האחרונות כבר הטוב ביותר באפריקה והמזרח התיכון על ידי מגזין DRINKS INTERNATIONAL ומדורג כיום במקום ה-17 בדירוג הברים העולמי.

החלל בו ממוקם הבר נמצא בקומת הלובי של מלון כרמים. זהו חלל בן 150 מ"ר. בכדי להתמודד עם הגודל, הבר עוצב באופן מודולרי ובו מספר אופציות ישיבה וחללים נפרדים אשר נפתחים בהתאם לכמות האנשים בבר. בנוסף, קיים חדר פרטי המסוגל להכיל אירועים פרטיים עד 40 מקומות, הפועל באופן נפרד לחלוטין מפעילות הבר.

בר אימפריאל רד פתוח לאורחי המלון ולאורחים מבחוץ בימים א'-ש' בין השעות: 17:30-00:00 (Happy Hour בין השעות: 17:30-19:00). הזמנות ניתן לבצע בין השעות 13:00-18:00 בטלפון: 02-5489809. מלון כרמים, קריית ענבים 10, קריית ענבים

יקב עמק האלה 2016 מחשב מסלול מחדש

הצוות החדש ביקב עמק האלה - יעקב אוריה ויעל סנדלר
הצוות החדש ביקב עמק האלה – יעקב אוריה ויעל סנדלר

יקב עמק האלה ארח השבוע מבחר עתונאי יין. המפגש היה לטעימת יינות של יינני העבר ובעיקר לפגוש את הצוות החדש ביקב אבל מוכר לכולנו ממפגשים קודמים ביקבים אחרים ובמרחב הווירטואלי.

הטעימה הונחתה על ידי יעקב אוריה, היינן הראשי החדש של היקב, ונטעמו מגוון רחב של יינות מבצירים שונים על ציר חיו של היקב. בין היינות שנטעמו היו שרדונה UNOAKED 2007, קברנה סוביניון 2003, קברנה סוביניון 2011, מרלו 2004, מרלו 2012, E משנת 2006, מבעבע 2009, מוסקט 2002 ועוד, חלקם ניתנים לרכישה במסגרת היינות המתיישנים של היקב.

תאריך הטעימה יצא בתזמון מושלם כיון שסוביניון בלאן 2016 התחיל את דרכו אתמול בבציר ידני ולילי בכרם בנס הרים, ולמעשה הוא היין הראשון שיעקב ייצר ביקב, יחד עם יעל סנדלר.

אלון לוי – מנכ"ל היקב שהגיע מניהול חברות גדולות במשק, הודיע שהחזון שלו כמנכ"ל צפוי להכשל, כיון שבעל היקב מעדיף איכות על פני חסכון בעלויות, והוא מוכן לממן את ההפרש כל עוד היקב מקפיד על ESTATE WINERY, בצירה לילית ידנית, חביות איכותיות מצרפת והשקעה מקסימלית בכל פרט.

בעל היקב, איש עסקים יהודי שחי בחו"ל (השמועות אומרות שהוא ממשפחת הבנקאים ספרא), טוען שיין הוא לא רק ביזנס, הוא בעיקר אהבה. הרצון שלו להשקיע ביקב היא תשוקה המלווה אותו משחר ילדותו ומבחינתו זו גם ציונות. הוא גאה בהשקעה שלו באזור בעל היסטוריה מפוארת בתחום היין. הגתות העתיקות שנמצאו באזור זה בחפירות ארכיאולוגיות מוכיחות כי גם בעבר הכירו בעובדה שהאזור אידיאלי לייצור יין.
בדיוק כפי שטען פטריק ליאון, יועץ בינלאומי המלווה את היקב מאז הקמתו, ומשמש כיינן ראשי של יקב רוטשילד: "טרואר אזור עמק האלה הנו אופטימלי עבור יינות ישראלים". זו הסיבה לחכירת האדמות לגידול הכרמים בכרם נס הרים ובכרם אדרת כבר לפני 18 שנה על ידי בעלי היקב.

ארנון הראל, מנהל השיווק הותיק שפרש לאחרונה מיקב רמת הגולן, הוא יועץ חיצוני ביקב. ארנון סיפר בחיוך כי מי שרוצה להיות מיליונר מיקב, שיבוא מיליארדר. כנראה שזו האמת. ולמרות זאת הוא בטוח שיש עתיד לשוק היין הישראלי. לטענתו, למרות שמפת היקבים בארץ עמוסה ב – 300 יקבים, יקב עמק האלה מצליח לשמור על בולטות בזכות האיכות וההשקעה בכל פרט.
"אין לי מנדט להתפשר על איכות" טען המנכ"ל אלון לוי ורק לאחרונה הוא השקיע מאות אלפי דולרים בנטיעה חדשה ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אך מאידך הוא נחוש להצליח במשימה שנטל על עצמו – להביא את היקב לאיזון תקציבי. שתי הסדרות EverRed  ו – L  מתאימות לצרכנים שרוצים להנות מיין איכותי במחיר נגיש, לעומת זאת סדרת 'עמק האלה' וסדרת "Vineyards Choice"" הן סדרות המתאימות לאנשים שאוהבים להתפנק ולפנק עם יין איכותי במיוחד. היינות נמכרים במגוון חנויות היין, ברשת טיב טעם ובמרכז המבקרים של היקב.
אופנה ועוד

"העמוד" – אפליקצייה למכירה ורכישת כרטיסי הופעות ומשחקי ספורט יד 2

"העמוד" הינו סטארט אפ ישראלי חדש שפיתח זירה למכירה וקניה של כרטיסים להופעות, משחקים ועוד האתר משנה את כללי המשחק בעולם הכרטיסים, מאפשר לאנשים למכור ולקנות כרטיסים בדרך בטוחה ויעילה.

כמה  פעמים נתקעתם עם כרטיס לאירוע? כמה פעמים הבנתם, ברגע האחרון, שלא תוכלו להגיע לאירוע שכבר רכשתם אליו כרטיס? אם זה בגלל שהבייביסיטר הבריזה, עומס בלתי צפוי בעבודה, מחלה, נסיעה ובעצם כמעט כל סיבה שהיא שמנעה מכם ללכת לאירוע ולא ידעתם איך ולמי למכור את הכרטיס? בטח ניסיתם למכור לחברים או דרך רשתות החברתיות ניסיתם להציל את הכסף בעזרת חברים של חברים. אבל זה לא תמיד עובד הרשתות החברתיות מציעות חשיפה לא גבוהה ולא יעילה מספיק. כך שיוצא שבסוף נשארים בבית וגם נשארים עם הכרטיס.

"העמוד" הינו פלטפורמת On-line חדשנית, המחברת בין אנשים הרוצים לקנות ו/או למכור כרטיסי יד 2 לאירועים השונים בארץ ובעולם, בצורה יעילה, פשוטה ובטוחה תוך שמירה על הוגנות וללא סיכון.

הפלטפורמה החדשה מרכזת את כל הפעילות במקום אחד. באתר קיים מאגר של כרטיסי יד 2, המאובטחים במערכות מתקדמות, ובאמצעות כלים חדשניים מביאים לבדיקת טיב ותקינות הכרטיס, לאבטחה מרבית להעברת התשלום ובכך למיצוב האמון בין הקונה למוכר.  כפועל יוצא האתר יוצר שקיפות ובכך מקטין את תופעת הספסרות וייקור הכרטיסים.

הפלטפורמה החדשה מפשטת את הליך מכירת כרטיסי יד השנייה ל-3 פעולות פשוטות: מעלים את הכרטיס לאתר האינטרנט,המוכר קובע את המחיר המבוקש, המערכת מאשרת את המכירה, במידה והכרטיס נמכר הכרטיס מועבר לקונה באמצעות מייל או שליח וכעבור 24 שעות מסיום ההופעה התשלום מועבר ישירות לחשבון הבנק.

לרוכשים הפעולות קלות אף יותר. הרוכשים בוחרים את האירוע המבוקש, מהמאגר הקיים באתר, ובכלל זה את הכרטיס המבוקש, מבצעים את הרכישה, מעבירים אמצעי תשלום והכרטיס מגיע עד אליכם לדואר האלקטרוני או הביתה.

אנשי האתר בודקים את מקוריות הכרטיסים והתוקף שלו, ולמעשה מהווים כסוכן, המתווך בין הקונה והמוכר, במטרה לשמור על טוהר העסקה.

עמלת הטיפול ודמי המשלוח ידועים מראש ונמוכים מהמקובל בשוק. האתר החדש עלה לאוויר בימים אלה וכבר מהווה זירת פעילות רוחשת וגועשת כך לדוגמא ניתן למצוא בעמוד כרטיסים למופעים:…..מכיוון שמדובר במכרת כרטיסי יד 2, מאנשים המבקשים להיפתר מהכרטיסים המצויים בידם לעיתים מחירי העמוד נמוכים ממחירי השוק.

עם "העמוד", הכרטיס לא אבוד!אתר החברה <<<

האם את יודעת מה מידת החזיה שלך?

מיס רוזי קולקציית 2016 חזיית פוש אפ עם אוויר ושמן תינוקות (צילום יח"צ)
מיס רוזי קולקציית 2016 חזיית פוש אפ עם אוויר ושמן תינוקות (צילום יח"צ)

רוב הנשים אינן יודעות מה מידת החזייה שלהן. שולה כהן, מחברת מיס רוזי ישראל (כהן לבני נשים) פורשת את כל הטיפים וההסברים לבחירת חזייה מותאמת. מספרת שולה כהן:

"גם בגד יפה ומושקע המותאם למבנה גופך לא יגרום לך להיראות מצוין אם החזייה לא מונחת נכון.  הבסיס למראה מושלם נמצא בבגדים התחתונים ובחזייה בעיקר. על פי נתון מפתיע שפורסם לאחרונה בארה"ב: 75% מכלל מהנשים לא ידעו את מידת החזייה שלהן". מוסיפה שולה ואומרת: "קנייה נכונה של חזייה נעשית בחנות שמתמחה בלבני נשים בעזרת מוכרת מקצועית שיודעת לזהות את המידה בעין או שתמדוד לך את הקיף החזה. חזייה במידה הנכונה תגלה מותן צרה ותיצור מראה פרופורציונאלי ומחמיא יותר. "

6 כללי הזהב לבחירת חזיה במידה הנכונה

  1. יש למדוד ולהתעדכן במידה לפני כל קנייה.
  2. חזייה מותאמת ונכונה היא זו שבה כל שד ממוקם בתוך הכאפ שלו.
  3. מבחן המידה הנכונה יכול להיעשות בהרמת יד פשוטה. אם החזיה נשארה צמודה לגוף הרי שהיקף החזיה נכון.
  4. כשקונים חזייה כדאי לסגור אותה עם הכרסים הראשונים כדי שיהיה מקום לשחק עם המידה כשחזייה נמתחת ומתרחבת.
  5. יש לוודא שגובה הפטמה ממוקם בקו ישר לאמצע הזרוע.
  6. לאחר בחירת החזייה המועדפת, יש ללבוש חולצה חלקה כדי לבדוק אם החזייה מונחת היטב ומבליטה רק את הרצוי.

חברת Miss Rosy Israel, מתמחה ביבוא הלבשה תחתונה לנשים,  לא מכבר נפתחה חנות און ליין לרכישת מוצרי ההלבשה תחתונה ופנאי במידה ואינך יודעת את מידת החזיה את מוזמנת לפנות אל שולה כהן  בטלפון או  דרך האתר  והיא תשמח להדריך אותךך כיצד למדוד את מידת החזיה המדויקת שלך.

באתר המאובטח שכתובתו: www.missrosy.co.il  ניתן למצוא את הדגמים החדשים ביותר של הלבשה תחתונה מהמותגים המובילים:  מיס רוזי, טריומף, פמינה, דלתא, אניטה,לי קופר  ועוד עם התחייבות למחירים הנמוכים ביותר. בקניה מעל 250 ₪  משלוח חינם עד הבית. להזמנות באתר החברה <<<

'ברוקרים'-  זירת התיווך הווירטואלית הראשונה בישראל

על פי נתוני משרד המשפטים, שמנפיק את רישיונות התיווך בישראל, כ-3,000 מתווכים מקבלים מדי שנה רישיון ומתווספים לשוק. מ-2007 ועד 2015 (כולל) ניתנו רישיונות ל-30,663 מתווכים. נכון להיום רשומים בארץ 19,441 מתווכים בעלי רישיון. בישראל, כ-30% מעסקאות קניית/מכירת דירה נעשות באמצעות שירותי תיווך.

מגמת הכלכלה הישירה מגיע גם לשוק הנדל"ן: 'ברוקרים', רשת התיווך הווירטואלית הראשונה, השיקה את פעילותה בישראל ותהווה פלטפורמה אינטרנטית לפעילות של מתווכים ולקוחות, באופן שלמעשה מייתר את סוכנויות התיווך הוותיקות. 'ברוקרים' תיתן קורת גג וסל שירותים רחב למתווכים מבלי לגבות מהם עמלות מעסקאות, ותאפשר ללקוחות לבצע מכרז על גובה העמלה בין מתווכים על מנת לעודד את הוזלת השירות ללקוחות הקצה.

שלומי זוין,  ממייסדי 'ברוקרים': "תחום התיווך סובל מתדמית בעייתית, בין היתר בגלל פעילות של מעכארים ללא רישיון ועושק של משרדי התיווך הגדולים, שנוגסים נתח משמעותי מהעמלות של עובדיהם בלי לתת להם ערך מוסף משמעותי. אנחנו מכניסים את שוק התיווך למאה ה-21 ונותנים בית ומענה לצרכים של כל הצדדים בעסקה – שקיפות, פשטות ואמינות לצד פוטנציאל חיסכון משמעותי הן ללקוח והן למתווך".

הזירה, שתפעל כאתר אינטרנט ואפליקציה, תיתן מעטפת שלמה לפעילות המתווכים, שרובם המוחלט פועל כיום באופן עצמאי, למרות קורת הגג של סוכנויות התיווך, שנוגסות נתח של 50% ויותר מעמלותיהם. זאת, למרות שהמתווכים עדיין נדרשים לפרסם על חשבונם נכסים, לרדוף אחרי לקוחות ולייצר שיתוף פעולה עם עמיתים מסוכנויות אחרות בקבוצות פייסבוק ו-ווטסאפ מסורבלות.

  • ללקוחות: הזירה תבטיח שהלקוח ימצא את המתווך המתאים ביותר לפי סוג הנכס והאזור ותאפשר לו ליצור "לחיצת ידיים" ראשונית על-גבי הפלטפורמה. לקוח יוכל לקבל החלטה עם איזה מתווך לעבוד לאחר בחינת כל המידע אודותיו, כולל צפייה בביקורות והמלצות ואף תאפשר לבצע מכרז על דמי התיווך שהוא מוכן לשלם. מתווכים ללא רישיון או כאלה שהפרו את כללי האתר מול הלקוחות- ייחסמו. מייסדי 'ברוקרים' מעריכים כי בשל המודל הכלכלי והתחרותי של הפלטפורמה, והחיסכון המהותי למתווכים עצמם, במרבית העסקאות ייקבעו דמי תיווך נמוכים מהנהוגים כיום בשוק.
  • למתווכים: 'ברוקרים' מציעה בית אחד שנותן מענה לכלל הצרכים – דף פרופיל ידידותי וקל לעיצוב (אתר אישי) לצורך הצגת המתווך או החברה בדסקטופ ומובייל, פלטפורמה לפרסום הנכסים, רשת חברתית חכמה לתקשורת עם עמיתים לצורך שיתופי פעולה וסגירת עסקאות (שמחליפה את קבוצות הפייסבוק והווטסאפ הקיימות), הטבות מבתי עסק משלימים לחברים ברשת (כמו חללי עבודה, עורכי דין, רואי חשבון, צלמי אדריכלות, שירותי מרכזייה ועוד) וכמובן- תזרים של לידים, לקוחות ונכסים, מפגשי נטוורקינג וסדנאות ועוד.

כל זאת, מבלי לגבות אחוזים מעמלות התיווך – סכומים שיכולים להצטבר לעשרות ומאות אלפי שקלים בשנה. בתקופת ההרצה של הזירה, מתווכים יוכלו להירשם לשירות בחינם ועם סיומה יידרשו לתשלום חד פעמי של דמי חבר בעלות של 3,000 ₪ לשנה. השימוש בזירה עבור לקוחות שמבקשים לרכוש/לקנות נכסים יינתן ללא תשלום.

להורדת האפליקציה <<<

KTM עם ליין דגמי EXC 2017 חדשים בישראל

KTM 2016
KTM 2016

בשנת הדגם החדשה מציגהKTM  אופנוע חדש לחלוטין – מנועים חדשים, שלדות, מתלים, מכלולי תפעול חדשים ועיצוב חדשני לשיפור חווית הרכיבה – כלל הדגמים קלים יותר מהדגמים היוצאים ב-2 עד 5 ק"ג.

ד.ל.ב מוטוספורט משווקת KTM בישראל השיקה את סדרת אופנועי השטח החדשה של  מותג KTM סדרת הEXC 2017.  בד.ל.ב. מוטוספורט הדגישו כי לראשונה מאז שנת 2000, KTM מציגה דגמים חדשים לחלוטין כולל מנועים, שלדות, מתלים ומכלולי הגוף. סדרת ה-EXC כוללת 2 תצורות מנועים–דגמי ה-2 פעימות  250/300 EXC ודגמי ה- 4 פעימות EXC-F בנפחי 250, 350, 450 ו-500 סמ"ק. בכלל ששת הדגמים מוצעות גם גרסאות סופר פרימיום  – SIX DAYS בגרפיקה חדשה של ספרד.

סדרת הדגמים תימכר במחיר של החל מ-58,900 שקל לדגם הכניסה 2017 EXC 250 שתי פעימות ועד 81,900 לדגם 500 EXC-F SIX DAYS 2017.

מהדורת ה- Six Days הקרויה על שמו של מרוץ האנדורו הנמשך לאורכם של שישה ימים רצופי תלאות וקשיים מספקת חבילת אבזור ייחודית המותאמת לצרכי רוכבי מרוצים ורוכבי קצה. השנה, לראשונה בדגמי השטח, מציגה KTM מערכת בקרת החלקה מבוקרת מחשב ניהול מנוע.

בד.ל.ב. מוטוספורט הדגישו כי דגמי 2017 החדשים ייכנסו לפעילות במסגרת אירועי הספורט המוטורי במרוצים הקרובים בליגת האנדורו הישראלית שצפויה לחדש את פעילותה

בתום הפגרה באוקטובר וזאת לאחר זכייתם של רוכבי קבוצת המרוצים של KTM  באליפות ישראל 2016

בד.ל.ב. ציינו כי כל הדגמים החדשים זכו להפחתת משקל משמעותית ביחס לדגמים היוצאים ב-2 עד 5 ק"ג לפי הדגם. בין הסיבות להורדת המשקל המשמעותית, היא החלפת מצברי האופנועים למצברי ליתיום במשקל של 1 ק"ג בלבד.

השלדה החדשה של סדרת ה-EXC קשיחה ב-20% לפיתול, אלסטית ב-30% לעומת השלדה היוצאת וקלה ממנה ב-350 גרם. עוד בזירת הפחתת המשקל ושיפור הכלים ב-2017 לעומת הכלים היוצאים היא הזרוע האחורית שקלה ב-220 גרם ביחס לזרוע הקודמת.

ב-KTM החליטו גם לעצב מחדש את רגליות הרוכב כ-NO DIRT, רגליות גבוהות ב-6 מ"מ מדגמי המוטוקרוס ובעיצוב חדש המונע מבוץ, אבנים או חול להיתפס בין הרגלית לבין הציר ומונע את תפיסתה בקיפול ובפתיחה.

בזירת המנועים, כל מנועי ליין ה- EXC זכו לתכנון ופיתוח חדש לחלוטין שבעזרתו השיגו מהנדסי החברה משקל מופחת ומרכוז המסה לכיוון מרכז הכובד של האופנוע, כך מתקבל אופנוע אנדורו חזק יותר, מדויק יותר ומהיר יותר.

בדגמי 2017 מציגה KTM שיפור ופריצת דרך בכל רכיבי האופנועים החדשים. KTM כראוי לחברה שהיא Ready To Race  בתחום האנדורו והמוטוקרוס תגיע השנה לשיאים חדשים בשוק הישראלי וזאת בזכות הצגת ליין דגמי השטח החדשים שאנו משיקים כעת בישראל.

פרימיום צ'ק אין במבצע קיץ לטסים לחו"ל

shovarPRINT-page-00150 ₪ מתנה לרכישת נעליים בדיוטי פרי ספורט בהזמנת שירות טרום טיסה מהבית: כל מי שיזמין, בחודשים אוגוסט-אוקטובר, שירות טרום טיסה מהבית של חברת "פרימיום צ'ק אין" יקבל שובר מתנה בסך 50 ₪ לקניית נעליים בדיוטי פרי ספורט של ג'יימס ריצ'רדסון. שירות טרום הטיסה מאפשר לבצע צ'ק אין מלא מהבית, כולל הבידוק הביטחוני, מסירת המזוודות וקבלת כרטיס העליה למטוס, לחסוך את התור לבידוק בנתב"ג ולהגיע ישירות לביקורת הגבולות ולדיוטי פרי. השירות מוצע לנוסעים בכל חברות התעופה הישראליות (אל על, ארקיע וישראייר) ובטורקיש איירליינס.

עשר ב-10 ₪ חוזר ובגדול

cellularוואלה!NEWS חוזרת במבצע מיוחד לחודש האחרון של החופש הגדול בלעדי למשתמשי אפליקציית וואלה!NEWS. מידי יום, בכל שעה במשך שבועיים, יוצעו עשרות אלפי כרטיסים ב-10 ₪ בלבד! למיטב האטרקציות לבילוי משפחתי של המותגים המובילים: מצפה התת ימי באילת, סרט צבי הנינג'ה, שובר לדומינוס פיצה, היכל הקרח חולון, תערוכת עידן הקרח והדינוזאורים, תערוכת לילה מהאגדות, ועוד.

בנוסף גולשים אשר ישלמו באמצעות PayPal יוכלו ליהנות בכל יום בשעה 10:00 בבוקר ממכירה מוקדמת ובלעדית.

איך זה עובד? מורידים את אפליקציית וואלה!NEWS ובכל שעה עגולה תוצע הטבה לאטרקציה אחרת. רוכשים כרטיסים ב- 10 שקלים בלבד, מקבלים קוד קופון אישי לשימוש.

החל מיום ראשון 7/08 עד 18/08, בכל כניסה לאפליקציית וואלה!NEWS בין הימים א'-ה', בין השעות 10:00 בבוקר לבין 16:00, יהיה ניתן לרכוש קופון לאחת מההטבות באופן אקראי. הרכישה מתבצעת באופן מאובטח במסגרת אתר הסחר וואלה!שופס. לינק לאתר המבצע <<< 

כתיבת תגובה