מה חדש על המדף של דני בר

הצעות לשבועות ולחופשת הקיץ הקרובה ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים ||| חופשות, אביזרים לחופש ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

גרניט ופיצה (צילום דן פרץ)

גרניט ופיצה (צילום דן פרץ)

דומינו'ס פיצה שף Assaf Granit by Domino's Pizza

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה בישראל משיקה את "דומינו'ס פיצה שף" – ליין פיצות בוטיק, המציע שת"פ ראשון מסוגו ברשת דומינו'ס העולמית עם שפים מובילים בתחומם. פיתוח הפיצות החדשות נמשך קרוב לשנה וחצי על ידי צמד השפים של מחניודה, השף אסף גרניט והשף אורי נבון ואנשי דומינו'ס.

בימים אלו תחל דומינו'ס פיצה בשיווק שלוש פיצות חדשות לחלוטין מסדרת הבוטיק Assaf Granit by Domino's Pizza. פיצת שף 4 מחבתות מציעה טעמים עזים המושגים בזכות שילוב של ארטישוק עם בצל, עגבניות שרי ושום המטוגנים ומבושלים בקונפי. פיצת שף בצלאל, המציעה חגיגת צבעים ובצלים בטעמים שונים, מבצל סגול מתקתק בזכות בישול ממושך בסילאן ועד בצל צהבהב מטוגן בכורכום. פיצת השף השלישית, בקרנה, הינה פיצה בשרית הכוללת שילוב בין פרוסות חזה בקר דקיקות וגבינת פרמז'ן איטלקית מיושנת – פרמז'נו גרנה פדאנה.

שלושת פיצות השף של דומינו'ס מציעות שורה של חידושים עבור הרשת:

  • פיצת דומינו'ס שף 4 מחבתות: פיצת 4 מחבתות מציעה שילוב של טעמים עזים, כשטעמי הקונפי מדגישים את טעם התוספות בזכות בישול איטי היוצר טעם דומיננטי בין ארטישוק לבין קונפי שום, קונפי עגבניות שרי וקונפי בצל. החמיצות העדינה של עגבניות השרי משתלבת עם מתקתקות הבצל המטוגן. מרכיבים אלו בתוספת כדורי בייבי מוצרלה איכותיים, גבינת מוצרלה ורוטב עגבניות משובח מוצעים על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום. להשלמת הטעם, כתוספת בצד לפיזור על ידי הלקוח, יוצעו צנוברים ועלי בזיליקום טריים.
  • פיצת דומינו'ס שף בצלאל: פיצה שכל כולה היא חגיגה צבעונית של בצלים בקונפי טעמים: מבצל סגול בטעם מתקתק המושג בזכות בישול עדין בסילאן, דרך בצל לבן המבושל אף הוא בקונפי ובצל לבן אפוי  ועד בצל מטוגן צהבהב המושג בזכות בישול בכורכום. שילוב טעמי וצבעי הבצלים יוצר פיצה מרהיבת צבעים המוצעת בליווי רוטב עגבניות משובח, כדורי בייבי מוצרלה וגבינת מוצרלה. תוספות אלו מוצעות על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום, כשלהשלמת הטעם מוצע כתוספת בצד, לפיזור על ידי הלקוח, עלי טימין יבשים.
  • פיצת דומינו'ס שף בקרנה: הפיצה הבשרית בקולקציית דומינו'ס שף מציעה שילוב של פרוסות חזה בקר דקיקות עם שלוש סוגי גבינות משובחות. מכדורי בייבי מוצרלה איכותיים, דרך גבינת מוצרלה מגורדת ועד פרמז'נו גרנה פדאנה – גבינת פרמז'ן מיושנת בת שנה וחצי המגיעה היישר מצפון איטליה. אלו בתוספת רוטב עגבניות משובח, המוגשים על הבצק הדק בתוספת שמן זית יוצרים פיצה בשרית עדינה לחובבי הז'אנר. להשלמת הטעם, מפזרים על הפיצה, לאחר יציאתה מהתנור, תוספת גבינה של פרמז'נו גרנה פדאנה וכתוספת מהצד, לפיזור על ידי הלקוח, עלי אורוגולה טריים.

מחיר הפיצות יהיה זהה למחיר פיצה משפחתית 100% מוצרלה, בעוד מחיר המבצע המומלץ יעמוד על 55 שקלים לפיצה, בהזמנת פיצה מסדרת דומינו'ס שף ופיצה משפחתית 100% מוצרלה

"מאיר בייגל" עם שטוחלה בטעם צ'ילי מתוק

חברת מאיר בייגל, משיקה מוצר מהפכני וראשון מסוגו בישראל בתחום הבייגלה: בייגלה שטוחלה צ'ילי מתוק. הבייגלה החדש מצטרף לסדרת שטוחלה המצליחה של מאיר בייגל וישווק באריזה משפחתית של 300 גרם וכן באריזה אישית של 40 גרם בכל רשתות המזון. בייגלה שטוחלה צ'ילי מתוק בשילוב של טעמים, אפוי ולא מטוגן, מכיל סיבים תזונתיים, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל.

בשנים האחרונות הפך הצ'ילי המתוק שמקורו בתאילנד, לאחד הרטבים הפופולאריים בישראל. זאת בשל שילוב הטעמים המתוק חריף שכל כך אהוב על הישראלים, ובזכות העובדה שהוא משתלב כל כך טוב עם מגוון רחב של מוצרים. שילוב נפלא זה בא לידי ביטוי בחיבור שלו לבייגלה השטוח של מאיר בייגל, כשרוטב הצ'ילי המשתלב בבצק נותן לבייגלה מרקם מאוד מיוחד וטעם נהדר.

חברת "מאיר בייגל" נוסדה בשנת 1962 ובבעלות גלעד זילברברג, הינה מחברות החטיפים המובילות בתחום החטיפים האפויים. החברה מתמחה בייצור בייגלה וגריסיני ונחשבת חדשנית בתחומה. לחברה עם מגוון חטיפים אפויים במספר רחב של תחומים, בעלי ערכים תזונתיים ובמחיר הוגן. מפעל החברה החדשני, שנחנך בשנת 2011 באור עקיבא, נבנה על פי הסטנדרטים והתקנים המתקדמים ביותר בענף המזון ומותאם מראש עבור דרישות התקן והאיכות המחמירות ביותר ברמה העולמית. מחיר: כ- 8.50 שקלים לאריזת 300 גרם.

"טבע דלי" עם  BBQ – סדרת בורגרים מהצומח לצלייה על הגריל

סדרת BBQ של טבע דלי

סדרת BBQ של טבע דלי

חברת "טבע דלי", יצרנית מוצרי המזון הטבעוני, משיקה סדרת מוצרים חדשה מהצומח: BBQ – סדרת בורגרים עסיסיים, בעלי ערכים תזונתיים טובים וללא כולסטרול. הסדרה החדשה כוללת ארבעה מוצרים:

  • בורגר ניו-יורק BBQ קלאסי
  • בורגר קליפורניה BBQ עם ברוקולי
  • בורגר טקסס BBQ עם פטריות
  • בורגר קבב BBQ עם פטרוזיליה.

סדרת הבורגרים הטבעונית החדשה מיועדת במיוחד לצלייה על הגריל, על פלאנצ'ה או מחבת ותשווק בכל רשתות המזון לפני יום העצמאות.

סדרת הבורגרים BBQ של "טבע דלי" מבוססת על סויה וסייטן, המהווים מקור חלבון איכותי ומשלבים בין מקורות חלבון צמחיים לבין סיבים תזונתיים. המבורגר BBQ נועד במיוחד לצלייה על הגריל, על הפלאנצ'ה או במחבת, וייחודו טמון במרקמו העסיסי. ההמבורגר, על בסיס סויה וסייטן, מהווה מקור חלבוני איכותי ומשלב בין מקורות חלבון צמחיים (חלבון סויה וחלבון חיטה) לבין סיבים תזונתיים. המבורגר מהצומח מספק חוויית "על האש" עסיסית וטעימה, זאת תוך שמירה על ערכים תזונתיים טובים וללא כולסטרול. מעכשיו ניתן ליהנות מארוחת מנגל ולהתענג על טעם נהדר, מרקם מעולה וחוויה קולינרית, מתוך כבוד לבעלי החיים וכדור הארץ.

סדרת BBQ משווקת באריזות של 4 יחידות בורגרים, 100 גר' ליחידה, 400 גר' סה"כ. בורגר קבב משווק באריזה של 8 יחידות, 50 גר' ליחידה, 400 גר' סה"כ.

מחיר: כ-23.90 ₪ (4 יח' בכל קופסא, 100 גר' ליח', סה"כ 400 גר', קבב: 8 יח' בכל קופסא, 50 גר' ליח', סה"כ 400 גר').

"אחוה" עם ממרח טחינה עם שוקולד

ממרח טחינה עם שוקולד אחוה

ממרח טחינה עם שוקולד אחוה

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה מוצר מהפכני וחדשני מסוגו בתחום ממרחי השוקולד: ממרח טחינה עם שוקולד. ממרח השוקולד החדש מתוצרת אחוה הינו בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום. הממרח מכיל 42% טחינה משומשום מלא, 348 מ"ג סידן, 3 מ"ג ברזל, 8 גרם סיבים תזונתיים. ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דל נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוני. ממרח השוקולד החדש פותח בסיוע המדען הראשי וחברת "אחוה" אף הגישה בקשה לפטנט למוצר.

מחיר: 11.90 – 12.90 שקלים לאריזת 400 גרם.

"רפאל'ס" עם חטיף טראפלס תמרים מן הטבע

טראפלס תמרים רפאלס

טראפלס תמרים רפאלס

חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, משיקה חטיף חדש על טהרת הרכיבים טבעיים: טראפלס תמרים מן הטבע – חטיף תמרים עגול, ללא תוספת סוכר, עשוי מתמרים כבושים, סילאן טבעי, קשיו, קוקוס וקקאו, ללא רכיבי חיטה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס ומשמש מקור לסיבים תזונתיים ולנוגדי חמצון. טרפאלס תמרים של רפאל'ס משווק באריזת נוחות של 6 יחידות עגולות עטופות בנפרד, ומתאימות כחטיף אנרגיה, מנת ביניים ונשנוש מתוק לצד שתייה חמה או קרה, לילדים ולמבוגרים.

טראפלס תמרים מן הטבע של רפאל'ס הינו פיתוח חדשני וזוכה לתגובות נלהבות בארץ ובעולם. החטיף ממזג שני עולמות – מצד אחד חטיפי אנרגיה ומצד שני פינוק בונבוניירה מתוק. צורתו העגולה של החטיף חדשנית וזו הפעם הראשונה שבה מוגש חטיף אנרגיה בצורה של כדור, על בסיס רכיבים טבעיים ובריאים בלבד.

חברת רפאל'ס מתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, טעימים ומזינים. במפעל החברה מיוצרת גרנולה באיכות הגבוהה ביותר המשווקת במספר טעמים וגדלים תחת המותג "גרנולה רפאל" ו"תענוג", תערובות מפנקות לסלט ("צ'וקולומומו"), חטיפי אנרגיה "פוזיטיב" ועוד. החברה המשפחתית פועלת מתוך שליחות של עשיית טוב ובמטרה להביא לצרכן מוצרי מזון באיכות גבוהה ומזינה.

מחיר: כ- 14.90 – 18.90 ₪ לאריזת 120 גרם (6 יח' X 20 גר').

לתינוק ולילד

אטרקציות משפחתיות מבוקשות ומוזלות באפליקציית וואלה!שופס

בשורה להורים לקראת חופשת הקיץ בהוזלה משמעותית של אטרקציות משפחתיות מבוקשות לבילוי במחירים מוזלים. את האטרקציות אפשר לרכוש עד 12 ליוני דרך אפליקציית וואלה!שופס בתשלום דרך PayPal אשר שותפה למבצע.

בין האטרקציות שישתתפו במבצע לרגל הקיץ:

  • סרט בגלובס מקס –מחיר מבצע לכרטיס: 15 ₪ בלבד (במקום 43.5 ₪)  השובר תקף עד לתאריך 15.07.16
  • פארק המים לונה גל – מחיר מבצע לכרטיס: 26 ₪ (במקום 98 ₪) השובר תקף עד תאריך 30.09.16
  • אייס מול אילת – מחיר מבצע לכרטיס: 24 ש"ח (במקום 76 ₪) השובר תקף עד תאריך 31.8.16
  • יער הקופים יודפת – מחיר מבצע לכרטיס: 22 ש"ח (במקום 47 ₪) השובר בתוקף עד תאריך 31.12.16
  • מדעטק חיפה – מחיר מבצע לכרטיס: 38 ₪ (במקום 98 ₪)  השובר בתוקף עד תאריך 31.08.16
  • ספינת הזכוכית ישראל ים  – מחיר מבצע לכרטיס: 20 ₪ (במקום 70 ₪) השובר בתוקף עד לתאריך 31.12.16
  • חי כיף בראשון לציון ב- 19 ₪ לכרטיס בלבד (במקום 50 ₪) השובר בתוקף עד לתאריך 31.12.16   ימית 2000 – מחיר מבצע לכרטיס: 35 ₪ (במקום 105 ₪) השובר בתוקף עד תאריך 31.08.16

לרכישת האטרקציות באתר <<<

אוכל ואלכוהול

בירת החודש Temple Bar Irish Pub אלכסנדר גרין

טמפל-בר (צילום יח"צ)

טמפל-בר (צילום יח"צ)

רשת Irish Pub Temple Bar, רשת הפאבים האיריים האיכותית והגדולה בישראל, תציע במהלך חודש יוני, את בירת הבוטיק, אלכסנדר גרין זהובה, כשותית ומיוחדת עם טוויסט ישראלי, לבירה הייחודית שייצרו מבשלת האיכות אלכסנדר יש ארומה פירותית שנפתחת באשכולית, גויאבה, מנגו ופירות נוספים. עם 6 אחוזי אלכוהול.

כחלק מתפיסת עולמה, הרשת מקדמת מאז היווסדה את האהבה לבירה, תרבות שתיית הבירה ואלכוהול וחוויה אירית. מתוך כך מעניקה הרשת מדי חודש הזדמנות ללקוחות לטעום בירה ייחודית, המתווספת  ל- 19 ברזי הבירה מחבית הקיימים. בנוסף מוצע תפריט עם מגוון מנות המוגשות לצד הבירה.

תפריט אלכוהול מגוון מוצע בכל סניפי הרשת: סינמה סיטי גלילות רמת השרון, מתחם G בכפר סבא, סינמה סיטי ראשון לציון, ב"סינמול" לב המפרץ בחיפה .

שעות פתיחה: ימים ראשון עד שישי  – 17.00 ועד אחרון הלקוחות, שבת החל מהשעה 12.30 ועד אחרון הלקוחות. אתר טמפל-בר <<< 

קורס יין חדש ביקב שורק בית ספר לעשיית יין

יקב שורק עם ניר שחם (צילום שי גלבוע)

יקב שורק עם ניר שחם (צילום שי גלבוע)

יקב שורק בית ספר לעשיית יין, הינו המוסד הוותיק בארץ ללימוד תורת עשיית היין. היקב והבית ספר פועלים בסינרגיה כשכל אחד מהענפים שזור בשני. בית ספר מהווה חממה לימודית ובה כרם, מעבדה ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים. תלמידי בית הספר נהנים מסביבת לימודים ייחודית המתקיימת בתוך יקב פעיל שהינו חלק מעשיית היין. הקורס משלב לימוד תיאורטי ומעשי בו מייצר כל משתתף יין אישי. התהליך נעשה בליווי מקצועי של צוות בית הספר והיינן ניר שחם.

הקורס מיועד לאוהבי יין, למעוניינים ליצר יין או לאלה הרוצים להתמקצע ולהעמיק את היכרותם עם עולם היין ואף להקים יקבים.

בכל שנה מסיימים עשרות בוגרים את לימודי עשיית היין במסגרת קורס הדגל של בית הספר, ובכל שנה מגלים הנוכחים את ההבדלים בין היינות, בדיוק כמו ההבדלים הניכרים בין "הייננים" הצעירים.

"לטעום מבחר יינות שונים שנעשו מכרם אחד באותה מסגרת לימודית, ולגלות הבדלים סגנוניים מפתיעים ממחיש את השפעת הטכנולוגיה וההשפעה האישית של כל "יינן" על היין שלו, לראות את האושר בעיני כל אחד מהבוגרים שמסיים את הקורס ממלא אותי ונותן לי הרבה כח. אני רואה את הבוגרים כ"מנועים" שיובילו את שוק היין קדימה" אומר ניר שחם יינן והבעלים של המוסד ללימודי היין הוותיק ביותר בישראל. הקורס השנתי כולל 19 מפגשים בהם משתתפי הקורס מלווים את תהליך עשיית היין במלואו: בוצרים, מתסיסים, סוחטים את היין מהקליפות, עוקבים אחר התבגרות היין ולבסוף מבקבקים ואוספים לביתם, כל משתתף את היין האישי שלו . זהו תהליך מרגש המשלב חווית עשייה וחווית לימוד גם יחד.

הקורס לעשיית יין של יקב שורק הינו אחד הקורסים הבולטים בענף מבחינת השפעתו על מפת היקבים בארץ. 150 יקבי בוטיק הוקמו על ידי בוגרי הקורסים שהתקיימו ביקב שורק.

השנה יפתח במקביל קורס "עשיית יין לבן ורוזה" – קורס ייחודי המתמקד בייצור של יין לבן יבש ורוזה. הקורס משלב הרצאות ומפגשים מעשיים בהם כל משתתף מייצר יין אישי בדמיג'אן 54 ליטר או מיכל 220 ליטר. הקורס מיועד לעוסקים בעשיית יין בעלי ניסיון ולבוגרי הקורסים המעשיים של יקב שורק.

לפרטים נוספים באתר <<< או בטלפון: 08-9450844

BOLS מציעה ליקר יוגורט טבעי

קוקטייל מעדן תות

קוקטייל מעדן תות

לרגל חג שבועות, מותג הליקרים ההולנדי BOLS מציע ליקר מיוחד, הראשון בעולם, המבוסס על בסיס יוגורט טבעי. הליקר מבוסס על יוגורט טבעי ומיוצר מחומרים טבעיים בלבד, ללא צבעי מאכל או חומרי טעם וריח .טעמו המיוחד, מעניק שילוב נפלא בין מתוק לחמוץ, והוא בעל מרקם קטיפתי עם סמיכות עדינה. מאפיינים אלו מאפשרים מגוון רחב של צורות הגשה. בולס יוגורט טבעי הוא בסיס מושלם לקוקטיילים, במיוחד לקוקטיילים מבוססי פירות טריים כמו תות, מלון, בננה, ענבים ועוד.

הליקרים של BOLS, ידועים בטעמם העשיר, בארומה ומרקמם המיוחד להם. מגוון הטעמים המיוחדים מאפשרים לברמנים הטובים ביותר, כמו גם למערבב הקוקטיילים החובב, יצירתיות רבה. מומלץ להגיש את הליקרים עם קרח, בתוספת מיצים וכמובן בקוקטיילים.

קוקטיילים על בסיס הליקר:

  • "מעדן תות" : 60 מ"ל בולס יוגורט / 30 מ"ל בולס תות / 15 מ"ל מיץ לימון / 10 מ"ל מי סוכר / 2 תותים. לכתוש את התותים בשייקר, להוסיף קרח ומרכיבים, לשקשק ולסנן לכוס גבוהה מלאה בקרח (עדיף כתוש), לקשט בלימון
  • "יוגי" : 45 מ"ל בולס יוגורט / 30 מ"ל בולס תפוח ירוק / 15 מ"ל מיץ לימון / כפית דבש מומסת בכפית מים רותחים. לשקשק המרכיבים עם קרח, לסנן לכוס נמוכה מלאה בקרח, לקשט בתפוח ירוק.

700 מ"ל, 15% אלכוהול. מחיר: 90 שקלים.

The blues rebels בגינת הבירה במתחם מסעדת דגי דפנה

אירוע השקה חגיגי לפתיחת גינת השיכר הגלילית במתחם מסעדת דגי דפנה על הבמה – הבלוז רבלס, להקת הבלוז המובילה של אנדי ווטס ודב המר, מוותיקי נגני הבלוז בישראל, אשר ברקורד שלהם הופעות עם מיטב נגני הבלוז בעולם. דב האמר (שירה ומפוחית) ואנדי ווטס (גיטרות) מלווים על ידי אבי ברק (תופים) ועמוס שפרינגר (גיטרה בס), נותנים כמעט שעה וחצי של בלוז הדוק, עם שירים מקוריים מאלבום הבכורה, לצד קלאסיקות בלוז.

יום חמישי 9.6.2016 פתיחת דלתות 20:00 תחילת הופעה: 21:00 הכניסה חינם. הכניסה חינם, הבירה במחיר חברתי .

אליפות היורו ברשת BBB

סניף BBB (צילום אסף לב)

סניף BBB (צילום אסף לב)

רשת BBB  תעניק בזמן משחקי היורו (10.6 – 10.7) חווית בילוי מהנה וכיפית, כמקובל במיטב המסעדות והברים, בהם משלבים את בילוי האכילה עם צפייה בשידורים  ישירים  על גבי מסך ענק של משחק כדורגל של הקבוצות מהטובות בעולם.

לרגל משחקי היורו, תוצע במהלך חודש השידורים מנה מיוחדת המתאימה לנשנוש בשעת צפייה במשחק, ליד כוס בירה קרה. המנה כוללת בורגוס רינגס, פלחי תפוחי אדמה וקריסבינס (שעועית פריכה) במחיר 29 שקלים.

בנוסף יוכלו הצופים במשחקי היורו בסניפי BBB ליהנות ממנות התפריט המשובחות לצד בירה טובה, יערכו מבצעים אטרקטיביים והטבות מיוחדות, סניפי הרשת יקושטו בדגלי הנבחרות שמשתתפות באליפות ומלצרים יהיו לבושים במדי הנבחרות המתחרות.

בזמן שידור המשחקים יקבלו הסועדים במקום הטבת 1+1 על בירות קרלסברג וטובורג מהחבית.

לקוחות אשר יצטרפו למועדון הלקוחות של BBB בעלות חד פעמית של 69 ₪, ייהנו ממתנה מפנקת – צידנית מהודרת וממותגת ובה 4 בקבוקי בירה טובורג במתנה. חברי המועדון יוכלו לרכוש את הצידנית המהודרת עם 4 בקבוקי בירה ב-39 ₪ בלבד.

סניפי BBB ילבשו חג ויחגגו את חודש משחקי היורו בסניפים עם שלל הטבות והפתעות במהלך תקופת המשחקים.

תערוכת Fresh AgroMashov 2016

בבית אריזה "רימון" אשר ממוקם במושב תומר בבקעת הירדן נארזו השנה כ- 300 טון תמרים מסוג סופר עסיסי אשר משווקים כ-50% לשוק המקומי וכ-50% לשווקי היצוא. התמרים נמכרים באריזות ממותגות ומושקעות מאוד, המתאימות כמתנה וכתוספת נפלאה לשולחן החג • התוצרת נמכרת באריזות של 300 גרם ובמחיר של 20 שקלים לאריזה

אם תזדמנו אל רשתות השיווק, אולי תפגשו בין המעברים את הדיילות של חברת דוד חי ואפי שלאו שיציעו לכם לנסות תמר סופר עסיסי בטעימה מתוקה. חברת "דוד חי ואפי שלאו" משווקים לרגל שבועות תמרים מזן מג׳הול תחת המותג "סופר עסיסי" ואומרים שמי שלא טעם תמר סופר עסיסי, לא טעם תמר מימיו.

תמר סופר עסיסי, "הבונבוניירה של הטבע", גדולים ועסיסיים מאוד, בעלי מרקם נימוח, טעם נפלא ומתיקות בדומה לפרי רענן וטרי. הסופר עסיסי נוצר הודות לפיתוח שיטה שבה מתבצע קטיף התמרים בשלבים הראשוניים של ההבשלה, לפיה בוחרים בקפידה את התמרים הגדולים והמובחרים ביותר, מבצעים מיון, חיטוי, אריזה ומיד מאחסנים בהקפאה עמוקה כך שמצליחים לשמר כמה שיותר על מצבם הטבעי וטעמם הנפלא. שיטה זו הינה פרי פיתוח כחול לבן של החקלאות הישראלית והיא תוצג בתערוכת פרש אגרו משוב שתיערך בסוף החודש בגני התערוכה תל אביב.

התמרים משמשים כחטיפי אנרגיה טבעיים וידועים בעלי סגולות בריאותיות, עשירים מאוד בוויטמינים ומינרלים ובנוגדי חימצון המסייעים לבריאות מערכת העיכול. כמו כן על פי מחקרים רבים הוכח שהתמרים מסייעים בהפחתת רמת הכולסטרול, שומרים על תפקוד הלב וכלי הדם ומפחיתים את רמת השומנים בדם.

תערוכת Fresh AgroMashov 2016 תיערך ב- 28-29 ביוני, גני התערוכה תל-אביב, האירוע השנתי הבינלאומי הגדול בישראל לשיווק תוצרת חקלאית

מבצעים לאליפות אירופה בכדורגל – 2016

רובינשטיין מבצע בירה (צילום יח"צ)

רובינשטיין מבצע בירה (צילום יח"צ)

עסקיות לילה ברובינשטיין: במסעדת רובינשטיין ישימו דגש על מבצעי אלכוהול: מסלולי שתייה ללא תחתית, 1/3 בירה בהזמנת מנה עיקרית, 1+2 על הבירות וכן שישיית בירה במחיר מיוחד לגברים ויין שני ב-50 אחוז הנחה לנשים. ומה לגבי האוכל? במסעדת רובינשטיין החליטו לצאת בתפריט מיוחד לשעות הלילה (החל מהשעה 22:00) במחיר מדהים של 35 שקלים למנה עיקרית+תוספת. בין האפשרויות תמצאו המבורגר 240 גרם מבשר אנטריקוט,  בראטוורשט – 400 גרם של נקניקיה גרמנית ביתית, פיש אנד צ'יפס, שניצל רובינשטיין  ועוד.  מסעדת רובינשטיין- Y Center פולג נתניה.

מבצעים על ויסקי בברולו: בבר-מסעדה ברולו בפתח תקווה הדגש יהיה לחובבי האלכוהול ובעיקר הוויסקי: במקום יהיו מבצעים מיוחדים על ויסקי מקאלן: ויסקי מקאלן 12 שנה: צ'ייסר -28 שקל, מנה -52 שקל ומנה כפולה -98 שקל;ויסקי מקאלן 15 שנה: צ'ייסר ב-32 שקל, מנה ב-60 שקל ומנה כפולה ב-114 שקל וויסקי מקלאן 18 שנה: צ'ייסר ב-58 שקל, מנה -110 שקל ומנה כפולה -210 שקל. בנוסף צ'ייסרים ב-10 שקלים של פינלנדה, סאוטן קומפורט ועראק וצ'ייסרים ב-15 שקלים של וודקה גרייס גוס, וויסקי בלאק דניאל וודקה ואן גוך בטעמים.  ברולו- Y Center פתח תקווה

בירה ויין ללא תחתית במרפי'ס: במרפי'ס תוכלו ליהנות מארוחות אלופים שכולל המבורגר ומשקה אלכוהולי ב-59 שקל,  1+1 על כל האלכוהול עד השעה 21:00 כאשר בימי שלישי – בירה ויין ללא תחתית ב-59 שקל . בנוסף, על כל גול תוכלו לקבל צ'ייסר ב-10 שקל. פאב מרפי'ס- Y Center פולג נתניה.

בירות גדולות במחירים קטנים באורנוס: בזמן משחקים יהיו מבצעים מיוחדים בפאב הוותיק בנתניה: בירה גדולה היינקן 26 שקלים; סטלה גדולה, 26 ש"ח; המבורגר36 שקלים; צ'וריסוס 32 שקלים ופלטת טוגנים 42 שקלים. פאב אורנוס- כיכר העצמאות 13 נתניה

תפריט המבורגרים חדש במסעדת Le Bistro Bar

צילום יח"צ

צילום יח"צ

מסעדת Le Bistro Bar  שבמתחם עזריאלי בחולון מציגה תפריט המבורגרים חדש וטעים במיוחד, המצטרף לתפריט הקיים. מדובר ב-250 גרם בשר טרי ומשובח שנטחן במקום, המוצע ב-5 וורסיות שונות. כל מנה מגיעה עם שתי תוספות לבחירה: צ'יפס, סירות תפוחי אדמה, פירה או סלט ירוק.

תפריט מנות ההמבוגר כולל את המנות הבאות:

  • המבורגר קלאסי – בצל סגול, חסה, עגבניה ומלפפון חמוץ.  59 שקל.
  • צ'יינה טאון – מלפפון חמוץ, ירקות מוקפצים (זוקיני, גזר, בצל וגמבה) ברוטב אסיאתי.  61 שקל.
  • אמריקנו- מקסיקנו – בצל סגול, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ, גואקמולי, צ'יפוטלה ומיונז.
  • LBB נורמנדי – בצל סגול, חסה ועגבניה, צהובה ופרמז'ן, בליווי יוגורט עיזים. 64 שקל.
  • FAT  BOB – המבורגר טקסני עם בצל סגול, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ, פטריות ובצל מוקפצים, ברביקיו, ביצת עין, וזילוף של רוטב הבית. 64 שקל.

לצד תפריט ההמבורגרים החדש, ממשיכים במסעדת Le Bistro Bar  להציע מבחר עשיר של ארוחות בוקר ומנות ראשונות, ביניהן קרפצ'יו סלק, כרובית בטחינה ועוד ומגוון מנות עיקריות גדול שעונה על כל טעם ודרישה. רשימת העיקריות כוללת בין השאר מבחר פסטות תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, רביולי 4 בטטה כתומה, שלל סלטים בשילובים שונים, פיצות אישיות שנאפות במקום, סטייק אנטריקוט, ניו יורק סטייק, המבורגר, שניצל, סטייק סלמון, ועוד ועוד. בצהריים מוגשות ארוחות עסקיות החל מ-35 שקל. ליד תפריט האוכל אפשר ליהנות מתפריט של אלכוהול עשיר, יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק.

LE BISTRO BAR  – כל יום חל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים. רחוב הרוקמים 26, חולון. לפרטים והזמנת מקומות באתר<<<

מקבץ מסעדות לשבועות

מסעדת 'תטה' – פרדס חנה: במסעדת 'תטה' של השף ניר פרומר חוגגים את חג השבועות כמיטב המסורת והפעם החליט לפנק את כל הלקוחות גם בשבוע איטליה מיוחד שיתחיל בשבועות וימשך לאורך כל השבוע שאחריו. פסטיבל שבועות יתחיל בסוף השבוע הקרוב, החל מיום חמישי, בערב פיצות  ובירה ב-49 שח יהנו הסועדים מפיצה מהטבון ובנוסף בירה ללא הגבלה מהחבית…. בשישי ושבת ייהנו הסועדים ממגוון מנות איטלקיות כמו טריאטילה/רביולי/ניוקי / פיצות /פסטות טבעוניות  . והחל מיום שני (13.6, יום ראשון המסעדה סגורה) ועד סוף השבוע ייהנו מעסקיות צהריים בסימן איטליה לדוגמה :מנת פתיחה פוקאצה וסלטים, מנה ראשונה פילה חציל ומנה עקרית רביולי בטטה/גבינות  וכמובן קפה איטלקי איכותי (כל זה ב65 ₪ לאדם). תטה – כביש 650, פרדס חנה, מתחם דור-אלון. טלפון להזמנות: 04-6376401

קפלצו מוצרלה- שבועות בפיאנו פאינו (צילום-אגמדיה)

קפלצו מוצרלה- שבועות בפיאנו פאינו (צילום-אגמדיה)

רשת המסעדות האיטלקיות 'פיאנו פיאנו': את חג השבועות הקרוב יחגגו במסעדות פיאנו פיאנו (יקנעם, כפר סבא ונתניה) עם תפרטי ספיישלים לצד התפריט הרגיל. אם תיסעו לסניף כפר בסבא תוכלו למצוא בתפריט של השף נמרוד מרום, במנות הראשונות תמצאו פנצנלה – סלט עגבניות צבעוניות, בזיליקום סגול וירוק, קרעי מוצרלה רכה, בצל סגול וקרם בלסמי מוגש על ברוסקטה עשבי תיבול שטוחה. (44 ₪) . ובמנות העיקריות תמצאו קנלוני עבודת יד במילוי פורטבלו וריקוטה אפוי בתנור עם חמאת מרווה ובשמל פורצ'יני (56 ₪) . אצל השף דייב בגיו מסניף נתניה תוכלו למצוא במנות הראשונות: קלצונה ספינאצ'ו-בצק פיצה במילוי תרד  תערובת גבינות עשבי תיבול וסלסת עגבנית פקנטית (42 ₪ ) בעיקריות תמצאו ריזוטו ים-שרימפס ,קלמרי,מולים, ברמונדי בריזוטו עגבניות וגבינת ריקוטה גרידת לימון בצל ירוק ובזיליקום (62 ₪ ). תושבי אזור הצפון יוכלו לאכול בסניף יקנעם בוראטה שבועות -מוצרלה במילוי ריקוטה ושמנת שרי צבעוני בזיל סגול אנשובי שמן זית חומץ בלסמי וקרוטוני בריוש ( 54 ₪ ) ובמנות העיקריות ניתן למצוא את הקפלצו מוצרלה-רביולי במילוי מוצרלה הרוטב  פורציני ופטריות צלויות ( 62 ₪ ), מתוך התפריט המיוחד שבנה השף אופיר דדי.

פיאנו פיאנו מתחם G כפר סבא – 09-7688778 , פיאנו פיאנו קניון G-6 יקנעם – 04-9121912, פיאנו פיאנו מתחם רוגובין נתניה –  09-9663663. התפריט יהיה תקף בשבת וראשון (13-14.2)

שבועות בשלו ביער (צילום: אגמדיה)

שבועות בשלו ביער (צילום: אגמדיה)

מסעדת השף 'שלו ביער': מסעדת השף הצרפתית 'שלו ביער' ממשיכה במסורת שבועות ותגיש בארוחת חג מספר של ספיישלים:

  • ניוקי עם חמאה חומה ומרווה, עלי גפן , שום קונפי לימונים כבושים וזוקיני .
  • רביולי טאבולה ובשר טלה ביוגורט וסומק.
  • קרפציו של סלקים צבעוניים פתיתי כרובית שמן זית בלסמי ופלפלים חריפים.
  • מרטיני גספצו  עם לאבנה כבשים וקונפי סלרי

גם בגזרת הקינוחים דאגו בשלו ביער לקינוח זוגי מיוחד, גבינת גורגונזולה דולצ׳ה ריבת תפוחי עץ וקינמון טוסטונים ארומטים ופירות ברולה. שבת ה- 11.6, החל מ- 18:00. מסעדת שלו ביער, שיכון אלה 2 , קריית טבעון . טלפון להזמנות – 04-9831837

שבועות בל-פיצה (צילום: אלון לויטה)

שבועות בל-פיצה (צילום: אלון לויטה)

ל-פיצה: פיצת הבוטיק, "ל-פיצה" מבית מסעדת "ללה" האיטלקית היושבת בלב שדות עמק יזרעאל (צומת כפר ברוך) תציע במהלך שבועות (שישי-שני) תפריט פיצות מורחב . פחות הפיצות הרגילות ויותר הפיצות המפנקות עם הבצק האיטלקי, הגבינה האיכותית ותוספות טריות לצד תוספות שלא נמצא בכל מקום כגון: גבינת ריקוטה, חצילים קלויים, בזיליקום, בצל מתוק ועוד, הפיצות נאפות בתוך תנור אבן מיוחד. דרך אגב המחירים של הפיצות מתחילים במחיר של 35 ₪ עד 47 ₪ עבור מגש אחד. כחלק מהשדרוג הוסיפו לתפריט הפיצות גם פיצה מקמח מלא ופיצה טבעונית. ל-פיצה, (בצמידות למסעדת ללה) – צומת כפר ברוך, עמק יזרעאל. טלפון 057-944068

אופנה ועוד

מסכי  SONY BRAVIA 2016

מסך סוני ליורוקאפ (צילום יח"צ חו"ל)

מסך סוני ליורוקאפ (צילום יח"צ חו"ל)

חברת ישפאר ייבואנית סוני ישראל השיקה סדרת מסכים חדשה לשנת 2016, הכוללת מסכי סמארט/אנדרואיד עם תמונה חדה ואיכותית יותר מכל מה שראינו עד עכשיו תודות למעבד התמונה X1 Processor המשופר של סוני וסטנדרט חדש באיכות תמונה4K HDR  ממקסם את יכולות המסך,  ליצירת תמונה חדה יותר ועם ניגודיות וצבע המשופרים ללא היכר.

לקראת משחקי היורו ישפאר מעניקה 4 שנות אחריות מלאה למגוון מסכי סוני ברוויה. בנוסף חשוב לציין כי השירות במסגרת זאת ניתן INHOUSE במעבדות חברת ישפאר הפועלות בסטנדרטיים בינלאומיים ובכפוף להנחיות SONY  העולמית.

המוצרים תמונות בעלות פרוט גבוה וניגודיות מרשימה, תואמים לתקן הוידאו החדש HDR 4K המגדיל את טווח הצבעים, החדות ובהירות המסך ב-30% בהשוואה למסכים אחרים. בעזרת מעבד התמונה המשופר של סוני X1 Processor וטכנולוגיית ה- Slim backlight Drive  הקיימים במגוון מסכי ה-4K כל וידאו בו תצפו ישודרג לאיכות תמונה 4K Ultra HD , עם ניגודיות וצבע משופרים ללא היכר.

בדומה ליכולות הסמארטפון עכשיו תוכלו לקבל על גבי מסך הטלוויזיה את עולם התוכן הידוע של Google . בעזרת מערכת ההפעלה Android 5.0 lollipop  טלוויזיות סוני חכמות עוד יותר מבעבר, מאפשרות לצרכן להנות ממגון עשיר של משחקים , תכנים ואפליקציות ישירות מחנות האפליקציות Google play store , ומרשת ה PSN של סוני .

הממשק החדש של טלוויזיות BRAVIA הוא ממשק אינטואיטיבי המאפשר גישה נוחה לכל נושא בלחיצה אחת.

סדרת גולת הכותרת של המסכים החדשים BRAVIA XD93, מספקת איכות תמונה  אולטימטיבית בעלת תקן 4K HDR  ( HIGH DYNAMIC RANGE  ) עומדת בקריטריונים 'פרימיום UHD' שנמדדת בערכי בהירות, ניגודיות, גיוון צבעים ומשיגה את הדרישה של 1,000nit  המותאמת לתקן מתקדם זה .

X-tended dynamic range pro – המייצרת צבעי שחור עמוקים במיוחד עם פרטים ברורים יותר וכך גם באזורים הלבנים. טכנולוגייה זו שומרת מצד אחד על צריכת אנרגיה נמוכה על ידי עמעום התאורה האחורית באזורים הכהים של התמונה ומאפשרת מצד שני ובעת הצורך הקצאת זרם חשמל גדול פי 3 לתאורה האחורית באזורים הבהירים. האלגוריתם הייחודי של טכנולוגיה זו מגדיל את הטווח הדינמי של בהירות התמונה ללא תקדים, הן באזורים הכהים והן באזורים הבהירים  על ידי מזעור זליגת אור וניהול אזורי של התאורה האחורית של המסך.

לחובבי הצפייה במשחקי ספורט, פורמט 4K/60p מספק את הפתרון המושלם לצפייה בסצנות מהירות. לטלוויזיות  4K  החדשות של סוני יש את היכולת לטפל בפורמט זה בצורה הטובה ביותר תוך תמיכה בתקן HDMI העדכני: HDMI 2.0. טלוויזיות אלה גם תואמות תקן MHL 3.0 שתומך ביציאת אות 4K מסמארטפונים ומטאבלטים. בנוסף, משולב בהן מפענח אות חדש התומך בקידוד   HEVC ומאפשר הצגת תכני 4K/60p משירותי הזרמת מדיה ברשת האינטרנט.

דגמי 4K החדשים של סוני עם 4K משדרגים כל תוכן בצורה מושלמת  בזכות המעבד

4K X-Reality™ PRO. בין אם אתם צופים בתכני 4K או HD, הטכנולוגיות החדשות של סוני מבטיחות לכם פרטים מציאותיים, צבעים דרמטיים וניגודיות ללא תקדים.

תצוגת ™TRILUMINOS הייחודית של סוני, ממשיכה לרגש בכל סצנה בזכות היכולת להשיג צבעים חיים ועשירים יותר . הכל נראה כל כך אמיתי כפי שאתם זוכרים מהמציאות: ים ושמים, שדות מוריקים, פרצופים ועוד. כמו כן תוכלו לקבל תוצאות מצוינות בהצגת תמונות וקטעי וידאו שצולמו במצלמות סוני התומכות בטכנולוגיית הצבע TRILUMINOS.

מצב צפייה בשידור כדורגל  מציב אתכם ממש בלב האיצטדיון ביום המשחק, אופטימיזציה של תמונות וצליל לחוויה אותנטית של נוכחות באצטדיון עם מרחבי הדשא המוריק ושאגת הקהל ביציעים. הממשק החדש אף משלב מבזקי חדשות מפיפ"א. במגע אצבע תוכלו לחתוך את קולו של הפרשן אם תרצו להתמקד בכסיסת ציפורניים ללא הסחות דעת.

ניתן להעלות לשרות הענן של סוני באמצעות אפליקציית  PlayMemories מהטלפון החכם, מהטאבלט או כל התקן תומך אחר ולגשת אליהם בקלות באמצעות הטלוויזיה שלך כדי לראות אותם על המסך הגדול באיכות 4K מדהימה. ניתן גם לצפות עם בני משפחה וחברים בתמונות החופשה שלכם כמצגת, תוך השמעת מוסיקת רקע על פי בחירה.

iPonic – מערכות לגידול צמחיית מזון בעיר

גידול הידרו אקופארם (צילום יח"צ)

גידול הידרו אקופארם (צילום יח"צ)

זו אולי האבולוציה החקלאית המתבקשת ביותר, היות וזיהום האוויר במרכזי הערים הגדולות צפוי להיות גורם המוות מספר 1 בשנת 2050. תרומתם של צמחים לניקוי האוויר היא עליונה והכנסתם לאזורי מחייה מאוכלסים צפויה להוריד את התחלואה ולהעלות את איכות החיים של המקומיים. חקלאות אורבנית תורמת גם להקטנה משמעותית של המרחק אותו עוברת התוצרת בדרכה מהשדה אל הצרכן, חוסכת בדלקי המטוסים, האוניות והמשאיות וכמובן גם בזיהום האוויר הנפלט מהם. הכנסת החקלאות לערים תעמוד במרכזה של תערוכת פרש אגרו משוב שתיערך בסוף יוני בגני התערוכה תל אביב.

iPonic, היבואנית הבלעדית של מוצרי "אקופארם" בישראל, משיקה ליין חדש של מערכות גידול מתקדמות ,AirPonic אשר מספקת פתרונות טכנולוגיים שמאפשרים לגדל צמחייה לגובה וב- 360 מעלות ללא אדמה – עובדה שמאפשרת ניצול שטח מקסימאלי ופוטרת מהצורך ביותר אדמות וכריתת יערות לגידול יותר מזון. בנוסף, מסוגלת  השיטה ההידרופונית  לחסוך עד 95% מהמים הנצרכים להשקיית התוצרת החקלאית לעומת הגידול המסורתי. חסכון כה אדיר במי השקיה יתרום רבות למאבק האנושי כנגד הידלדלות משאבים ויוריד משמעותית את צריכת המים העולמית. כמובן שההידרופוניקה הופכת את הגידול הביתי לזמין הרבה יותר בשל העובדה שאינה מסתמכת על אדמה ופותחת את עולם גידול המזון בפני תושבי הערים שגרים בבניינים.

מעבר לתועלות הברורות שהיא מקיימת כמו יצירת מקומות עבודה, הפחתה משמעותית של ריסוס היבולים, אספקת מזון טרי ובריא יותר לתושבים המקומיים, ניצול שטחים בנויים להקמת חממות ועידוד מודעות ומעורבות אקולוגית, החקלאות האורבנית גם מסוגלת להגיע לרמות יעילות שאף חקלאות קונבנציונאלית טרם הגיעה אליהן. כך למשל, מפעל פלדה ישן הוסב לחווה אירופונית בגודל של 6.5 דונם בלבד צפוי להניב מיליון ק"ג ירקות בשנה.

במערכת תוצג לראשונה בתערוכת Fresh AgroMashov 2016 תיערך ב- 28-29 ביוני, גני התערוכה תל-אביב, האירוע השנתי הבינלאומי הגדול בישראל לשיווק תוצרת חקלאית

ספירה אלתוש ספריי מועשר בקמומיל להרגעת העור

סדרת ספירה להגנה מיתושים מתרחבת - מוצרים חדש בסדרהספירה דוחה יתושים הינו המותג הוותיק והראשון בישראל. ספירה מתמחה במגוון פתרונות להגנה מפני עקיצות יתושים: מוצרים חשמליים לבית אשר כוללים מכשירים עם מילוי נוזלי ללא ריח לוואי, ועכשיו מכשיר הכולל מפסק חכם לכיבוי אוטומטי לאחר 8 שעות ,מכשירים עם מילוי טבליות ומוצרים לגוף בתחום המגן האישי,  אשר כוללים רול און ותרסיס למריחה על הגוף, לשימוש מחוץ לבית או בזמן השינה.

ספירה שמה לה לדגש את בטיחות הצרכנים ולכן מאפשר לך לילות שקטים ללא יתושים.

המוצרים החדשים: ספירה אנתוש ספריי –  מוצר הגנה להתזה על העור ללא תחושת דביקות, מיועד כנגד עקיצת יתושים. נוח לשימוש בשהייה מחוץ לבית ולאורך כל שעות היממה. המוצר בעל ריח נעים ומועשר בקמומיל להרגעת העור. מכיל 70 מ"ל. מחיר: 12.90-14.90₪.

ניופאן עם אזניות BOSE ממותגות מכבי FOX תל- אביב בכדורסל

לאור שיתוף הפעולה המוצלח של ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל הגדולה בישראל, ומכבי FOX תל אביב, תחל ניופאן לשווק ליין ייחודי של אזניות BOSE ממותגות בצבעי כחול- צהוב- לבן ולוגו הקבוצה שיימכר במהדורה מוגבלת.

מדובר באזניות מדגם BOSE QC-25 שהנו הדגם הנמכר ביותר ונחשב למוצר הדגל של BOSE, המצטיין בבידוד רעשים, הודות למנגנון סינון רעשים אקטיבי בטכנולוגיית השתקת

אוזניות מכבי-פוקס ת"א (צילום יח"צ)

אוזניות מכבי-פוקס ת"א (צילום יח"צ)

רעשים ייחודית ל BOSE  שהופך אותן מתאימות להאזנה שקטה גם בסביבה רועשת. האזניות עושות שימוש בסוללות AAA המאפשרות האזנה רציפה של עד 35 שעות וניתן להמשיך להאזין למוזיקה גם לאחר שהסוללות נגמרו.

מהלך זה הנו ייחודי לישראל ולמכבי FOX תל אביב , כאשר עד היום לאף מדינה בעולם  לא ניתנה האפשרות לבצע התאמה של מוצר לקבוצת ספורט.

האזניות יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 1,990 שקלים באתר מכבי תל- אביב, במועדון הכדורסל של מכבי תל אביב ובחנות הרשמית של מכבי תל- אביב בהיכל מנורה מבטחים במהדורה מוגבלת.

 

 

 

 

 

דורי קמחי עם מנורות עגולות בעיצוב דינאמי

מנורות דורי קמחי (צילום שי אפשטיין)

מנורות דורי קמחי (צילום שי אפשטיין)

תפקיד המנורות כבר מזמן לא רק "להאיר", אלא גם לשדרג ולהשלים את עיצוב החלל. דורי קמחי – תאורה אדריכלית מעלים את העיצוב והטכנולוגיה שלב ומציגים קולקציית מנורות עגולות בעיצוב דינאמי.

דורי קמחי – תאורה אדריכלית הינה חברה בת 50 שנה שמצליחה כל העת להתחדש ולשמור על איכות ועיצוב יחודי. המנורות החדשות הן מנורות לד בעיגול סימטרי חלול המחובר לבית המנורה באמצעות כבלים המעניקים לכל מנורה זווית שונה. עיגולי התאורה נדמים "מעופפים", הם מאירים באור רך ומשדרגים פלאים את מראה החלל. המנורות העגולות מתאימות למגוון חללים – מטבח, חדר אורחים, מבואה ועוד. מספר המנורות התלויות נבחר בהתאם לחלל שנרצה להאיר. דורי קמחי מציע גם גופי תאורה בהזמנה אישית. אולם התצוגה ברח' קיבוץ גלויות 32, תל אביב. אתר דורי קמחי <<< טלפון: 03-682-3857

כדי שהפיקניק יהיה מושלם- צריך סטנלי!

Classic - Vacuum Bottle - 1 1QT - Hammertone Green_1שני דברים חשובים שהופכים כל פיקניק למושלם:

  • שתייה קרה אחרי שעות של צעידה
  • קפה טעים וחם לסיום היום

תכירו את מותג התרמוסים האיכותי שמגיע היישר מארה"ב: סטנלי: המותג סטנלי נוצר בארה"ב בשנת 1913 וידוע כמצרדס של התרמוסים. המוצרים הנחלקים לתרמוסים ומאגים העשויים מנירוסטה (פלדת אל חלד) בעלת דופן כפולה בציפוי עמיד במיוחד. הם בעלי בידוד תרמי איכותי, השומר נוזלים במצב קר או חם למשך 32 שעות!

בנוסף, הם בלתי שבירים, נוחים לניקוי, אינם שומרים ריחות או טעמים ובעלי ידית לנשיאה או מזיגה נוחה.

דגמי התרמוס מגיעים בגדלים של 0.5-1.9 ליטר ובמחיר: 259-429 שקלים

דגמי המאגים מנפח 0.750  ליטר -1.2 ליטר ובמחיר: 199-275

להשיג באחת מ- 300 חנויות נבחרות ברחבי הארץ

מבצעים

מחקר eBay: 95% מהישראלים שקונים באינטרנט

eBay ביצעה לאחרונה מחקר מקיף ורחב ביותר שנעשה בישראל, השופך אור על ההעדפות הקנייה המקוונת של ישראלים. המחקר נערך על ידי MB – Market Research & Consumer Behavior  עבור eBay ישראל והשתתפו בו 1500 נשים וגברים מרחבי הארץ בגילאי 18-65.

 

עיקרי הנתונים:

  • 95% מהישראלים ביצעו רכישה באינטרנט אחת לפחות לעומת 91% בשנת 2014(.
  • עליה בשיעור החדירה של קניות נשים באינטרנט (94% לעומת 85%  ב- 2014).
  • הישראלי הממוצע מבצע שלוש רכישות חודשיות, כלומר 36 רכישות שנתיות (לעומת 30 רכישות שנתיות ב- 2014).
  • חלה התחזקות של הקניה באתרים הבינלאומיים וירידה באתרים המקומיים.
  • מסתמנת ירידה בתחום הקניה בקופונים.
  • מרבית הישראלים מבצעים רכישות מקוונות באמצע השבוע בשעות אחה"צ והערב.
  • 65% מהישראלים מעידים כי הקניה באינטרנט מהווה כלי להתמודדות עם יוקר המחייה.
  • בישראל, שיעור הקונים באינטרנט ממשיך לצמוח והגיע לכ- 95% מכלל האוכלוסייה שרכשו בשנה האחרונה באינטרנט לפחות פעם אחת, בהשוואה לכ- 91% ביוני 2014. מנתוני אתר eMarketer מפברואר 2016, ישראל מובילה ברכישות אונליין, לעומת גרמניה, בה שיעור הקונים באונליין בשנה החולפת עומד על 81% (79% בשנת 2014), בארה"ב 77% (74% בשנת 2014), בצרפת 72% (70% בשנת 2014) ובספרד 62% (57% בשנת 2014).
  • עלייה ניכרת ניתן לראות בקרב נשים הקונות באינטרנט (מ- 85% ביוני 2014 לכ- 94% בסקר הנוכחי). שיעור הגברים הקונים באינטרנט נותר 96%, נתון זהה ל-2014.
  • תדירות הרכישות באינטרנט גבוהה: 54% קונים באינטרנט לפחות מספר פעמים בחודש, 33% בתדירות של פעם בחודש-שלושה חודשים ו- 14% הם קונים מזדמנים (פעם בארבעה חודשים או פחות)..  קונה ממוצע קונה 3 פעמים בחודש, כלומר 36 פעמים בשנה. מנתוני אתר eMarketer מפברואר 2016, נראה כי האמריקאים קונים 43 פעמים בשנה בממוצע, האנגלים מבצעים 32 רכישות שנתיות בממוצע, הספרדים מבצעים 30 רכישות שנתיות בממוצע והאוסטרלים 29 רכישות שנתיות בממוצע.
  • בני 25-34 הם הקונים הכבדים ביותר עם כ- 63% שקונים כמה פעמים בחודש או יותר. גברים קונים בתדירות גבוהה יותר מנשים.
  • מספר הקניות החודשי הממוצע עלה מ -2.5 פעמים בחודש ביוני 2014 ל- 3 פעמים בחודש בסקר הנוכחי  (כלומר, מ- 30 פעמים בשנה ל- 36 פעמים בשנה). עליה זו נובעת בעיקר מעליה בתדירות הרכישה בקרב נשים.
  • מרבית הישראלים מעדיפים לבצע רכישות באתרים בינלאומיים על פני אתרים מקומיים (60% מול 40% בהתאמה) וככל שגיל הצרכנים יורד. לעומת זאת, מנתוני אתר eMarketer מפברואר 2016, נראה כי אתרים "זרים" (Cross-Border) הם פחות פופולאריים בקרב צרכנים אוסטרלים (49%), גרמנים (53%), אנגלים (68%)  ואמריקאים (75%).
  • היתרונות הבולטים של הקנייה באינטרנט נוגעים במחיר הזול (74%), קלות השוואת המחירים (56%), הנוחות (54%) והמגוון (54%).  לעומת זאת, החסרונות האינטרנט הם ההעדפה הבסיסית לראות את המוצר פיזית (78%), המשלוח בדואר (54%) והפחד במסירת פרטי תשלום (42%).
    משרדי eBay (צילום רמי זרנגר)

    משרדי eBay (צילום רמי זרנגר)

  • ניתן לסווג את התחומים של הקניות באינטרנט ל- 3 רמות , בהתאם לשיעור החדירה.
  • שיעור חדירה גבוה: כרטיסים לקולנוע, מופעי מוזיקה, הצגות ובידור (60%); אופנה ביגוד והנעלה (60%), גאדג'טים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, משחקים למחשב (59%), תיירות חוץ ופנים (52%).
  • שיעור חדירה בינוני: קנייה או הזמנת קופונים (47%), אקססוריז ומוצרים לבית ולמטבח (40%), הזמנת מזון משלוח TakeAaway (38%).
  • שיעור חדירה נמוך: קניות של סופר-מוצרי מזון, טואלטיקה, ניקיון וכיוב (26%), מוצרי טיפוח וקוסמטיקה (22%), מוזיקה, ספרים (20%), מוצרי תינוקות וילדים (19%), תכשיטים (18%), ציוד ספורט (17%), חלקי חילוף ואביזרים לרכב (10%). ירידה בתחום הקניה בקופונים.
  • שיעור הקונים ריהוט משלים לבית עומד על 65%.

מה קונים באינטרנט? פילוח לפי מין

  • רוב התחומים דומים ברמת החדירה בין גברים לנשים.
  • התחומים הפופולאריים בקרב נשים הם תחום האופנה (70% לעומת 50%), הקוסמטיקה (28% לעומת 16%) והתכשיטים (25% לעומת 11%) ואילו התחומים הפופולאריים בקרב גברים הם גאדג'טים ומוצרי חשמל (70% לעומת 48%), ציוד ספורט וקמפינג (23% לעומת 11%) וחלקי חילוק לרכב (14% לעומת 6%).

מה קונים באינטרנט? פילוח לפי גיל

  • גילאי 18-24 מרוכזים ב- 3 תחומים בולטים: אופנה, גאדג'טים ותכשיטים.
  • בגילאי 25-44 קיים מגוון רחב של תחומים שבהם קונים.
  • גילאי 45-65 מתרכזים בעיקר בנושאי פנאי ותרבות, מוצרי תינוקות וילדים ופחות בתחום המזון (הזמנת משלוחים, קניות של סופר).

מאיזה מכשיר קונים?

  • המחשב השולחני הינו עדיין המכשיר המוביל לקניות באינטרנט (79%), בדר"כ בבית או בעבודה.
  • הלפטופ מועדף במקום השני, בעיקר בבית.
  • הסמארטפון מועדף במקום השלישי (56%), כשהזדמנויות הקניה בו מגוונות מאוד – פחות בבית, ויותר בעבודה, בתור, בנסיעה בתחבורה ציבורית, אצל חברים ובמהלך קניות.

קניות משפחתיות

  • 71% קונים באינטרנט עם בני משפחתם (פעמים רבות/לפעמים).
  • 52% מההורים מציינים כי ביצעו קניות באינטרנט עם ילדיהם בשנה האחרונה: מחצית מהילדים הם מתחת לגיל 18 (כשליש בגילאי 12-17), וכמחצית מעל גיל 18.
  • תחום האופנה (53%) הינו התחום הפופולרי ביותר לקניה עם הילדים באינטרנט. אחריו גאדג'טים/מוצרי חשמל (42%), וכרטיסים לקולנוע ולמופעים (36%).
  • הקניות עם הילדים מתמקדות בעיקר בתחומים של אופנה ומוצרי תינוקות וילדים.
  • 52% מההורים ציינו כי ילדיהם ממליצים להם לקנות באינטרנט.
  • 49% מהקונים באינטרנט משתמשים באפשרות של Wish list.
  • נשים משתמשות באפשרות זו (47%) יותר מגברים (31%).

מתי קונים?

  • הימים שבהם קיים שיעור גבוה של קונים הם ימי אמצע השבוע א'-ה (78%-90%).
  • תנועת הקונים הגבוהה ביותר באינטרנט הינה בשעות הערב באמצע השבוע ובשבת, ובשעות אחה"צ באמצע השבוע.
  • תנועת קונים נמוכה יחסית בבוקר ביום חמישי-שבת, ובשעות הלילה.

כמחצית (53%  (נוהגים לקנות באתרי אינטרנט באירועים ספציפיים.

  • האירוע הפופולרי ביותר הוא Black Friday (36%), ואחריו פורים (24%).
  • גברים קונים יותר מנשים לאירועים ספציפיים, נשים קונות יותר לפורים.
  • הקניות לאירועים ספציפיים גבוהה יחסית בגילאי 18-44, ונמוכה בגילאי 45 ומעלה.
  • גילאי 18-24 קונים יותר בהזדמנויות של Black Friday ויום האהבה.
  • 40% רוכשים מוצרים ומתנות עבור אירועים משפחתיים, כשהאירוע הנפוץ ביותר הוא יום הולדת.

בישראל פועלת eBay באמצעות מרכז פיתוח בנתניה העוסק במידע מובנה (Structure Data) וכן חטיבה עסקית המקדמת עסקים ישראליים בפלטפורמת המסחר העולמית של החברה.

מועדון צרכנות הוט במבצעים לחופשות הקיץ

מועדון הצרכנות הוט, הגדול ביותר במדינה שמונה יותר מ-150 אלף בתי אב, יוצא במגוון הנחות והטבות (חלקן מסובסדות) לחופשות קיץ 2016, בארץ ובחו"ל. בין היתר, יוצע לחברי המועדון המבצע המסורתי במסגרתו שלושה לילות בסופ"ש במלון פרימה מיוזיק באילת במהלך חודש יולי (לבחירה בין שני תאריכים שונים) יעלה 1500 ₪ לזוג בלבד. ילד בחדר הורים בתוספת של 360 ₪.  למזמינים באמצעות כרטיס אשראי ישראכרט-הוט תינתן הנחה נוספת של 3%  במעמד החיוב.

בימים אלה קיבלו לבתיהם חברי המועדון חוברת מפורטת עם כלל המבצעים. לרשימה כללית, ניתן להכנס גם ללינק הבא <<<

דוגמאות להטבות לנופשים בארץ או בחו"ל:

  • יולי באילת: שלושה לילות בסופ"ש במלון פרימה מיוזיק ב-1,500 ₪ לזוג בלבד!
  • 4% הנחה על טיסות סדירות של מגוון חברות תעופה זרות באמצעות אתר "טסים וחוסכים".
  • אופיר טורס – חבילות נופש, להיטי קיץ 2016 וטיולים מאורגנים למזמינים בסניפי אופיר טורס או במרכז ההזמנות ובאתר אופיר<<< 1.5% הנחה בחיוב יינתנו למשלמים בישראכרט-הוֹט.
  • מלונות פרימה – 12% הנחה במעמד ההזמנה + 5% הנחה בחיוב
  • פארק יטבתה – 200 ₪ בלבד לכרטיס משולב הכולל: ארוחה בשרית משפחתית וכניסה עד ארבעה אנשים לאטרקציה החדשה ב"פארק יטבתה" + 7% הנחה בחיוב
  • הנחות גם בדיוטי פרי- חברי מועדון שעוברים בדיוטי פרי בנתב"ג זכאים למבצע 2+1 חינם בחנות או בדלפק Chocolate&More, ובנוסף מתנה ממועדון הוט וכן 6% הנחה במעמד החיוב למשלמים בכרטיס ישראכרט-הוט. ניתן לממש את ההטבה בהורדת קופון מאפליקציית המועדון בסלולאר.

כמו כן, חברי הוט זכאים להנחה של 20% בקנייה בחנות אופנת הילדים סקאל קידס ו-10% הנחה בקנייה בחנות הצעצועים סקאל טויס, ובנוסף 3% הנחה בחיוב למשלמים בכרטיס אשראי ישראכרט-הוט (לא כולל מוצרי מולטימדיה ומוצרים מסומנים, ללא כפל מבצעים, במסירת מודעה שנשלחה לחברים בדואר).

כל המבצעים הינם בכפוף לתקנון. לפרטי המבצעים המלאים יש להכנס לאתר מועדון הצרכנות הוט או לעיין בחוברת מבצעי תיירות 2016

הוספת תגובה