מה חדש על המדף של דני בר

יינות חדשים לראש השנה||| ארוחות חג, שווקים לחגים ולראש השנה ||| תוספים לקוקטיילים וקוקטייל חגיגי ||| לחצו על התמונה לשאר החידושים והחדשות<<<<

יינות ראש השנה

וינטאז' של כרמים (צילום יח"צ)
וינטאז' של הכורמים (צילום יח"צ)

יקב הכורמים "פרויקט קדש"

"קדש" הינו פרויקט אישי של אלי שור, בעל יקב הכורמים והיינן פטריק חבובו. אלי שור, נצר למשפחת היין הענפה, משפחת שור, כורם ענבי יין ובעלים של כרמים באזורים שונים בישראל חבר לפטריק היינן הצרפתי של יקב הכורמים המשפחתי, שאת השכלתו הייננית רכש בארץ הולדתו, החיבור הוליד את הפרוייקט הייחודי "קדש". היכולת לבחור את הכרם המתאים ביותר מחלקות הכרמים של אלי שור, מאפשרת לפטריק חבובו ליצור יינות בסגנון של ה"עולם הישן", הטוב והמוכר מצרפת, תחת הסיסמה: "הגפן מובילה את היינן". חבובו, אשר כיהן כיינן בצרפת ובמרבית היקבים הגדולים בארץ, הרגיש כי יש צורך ליינות בסגנון הנטורלי- אירופאי בשוק היין הישראלי, תוך מתן דגש על ייחודיות שינוי הטעמים המתבקש יחד עם השינוי הגיאוגרפי. הזנים שנבחרו הם זנים צרפתיים קלאסיים בעלי טעמים מובהקים.

  • סדרת וינטאז' 2014 – יינות מהבציר האחרון שהתבגרו, אבל לא התיישנו. בשלים, פירותיים, ארומטיים וגם רעננים. מדובר גם בבלנדים וגם ביינות גנריים. קברנה סוביניון, מרלו, קברנה מרלו, שיראז, מרלו שיראז ופטי וורדו. מחיר לצרכן 23-25 שקלים.
  • VS  2014 – היא סדרה שתצא בחורף 2015. יינות זניים חזקים ואפיניים עם יכולת התבגרות תלת שנתית, שהייה נוספת במיכלים עם שבבי אלון קלויים. קברנה סוביניון, מרלו ופטי וורדו. מחיר לצרכן 26-28 ₪ – טעימה ראשונה לפני כולם.

על אודות יקב הכורמים-  בהרי מדבר יהודה, קרוב אל הנחלים קדרון ואוג במרכז מישור האדומים ובמרחק קצר מירושלים נמצא יקב הכורמים. היקב שתחילת דרכו בשנת 1848 במרתף בית המשפחה ברובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים עבר בשנות השבעים למיקומו המדברי ע"י הדור השישי למייסדי היקב, הזוג יחיאל ונחמה שור, ובד בבד עם המעבר למבנה מודרני שונתה שיטת הייצור מקלאסית לגישת ייצור מודרנית והושפעה רבות מ"העולם החדש" של היין ובד בבד אף השפיעה על התפתחות הענף בארץ. היקב מייצר שני סדרות של יינות זניים ושני סדרות של יינות גנריים ונגישים, וממשיך בשיטות הייצור הקלאסיות של ייצור יינות מתוקים ומיושנים, יינות קינוח ותירוש ענבים טבעי 100% בשיטת הסבא ובאיכות הטובה ביותר. יינות היקב מיוצאים לארצות הברית ואירופה כבר שנים רבות וזוכים לשוק נאמן ולשם טוב. בשנתיים האחרונות הגדיל היקב את היקף ייצור היינות השולחנים ומפתח את השוק בישראל.

צוות היקב בכל האגפים מורכב מבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים מארגונים כדוגמת "עמותת שק"ל" "שיח סוד" "אלווין" וכו' שעובדים בשיתוף וכצוות עם העובדים המקצועיים שביקב, כל אחד בתחומו ולפי יכולתו. בעלי היקב מאמינים כי בעלי הצרכים המיוחדים הופכים בעבודה המשותפת גם את אנשי המקצוע לאנושיים יותר ולמקצועניים יותר ולכן העבודה הנדרשת מבעלי המוגבלויות היא תרומה אמתית ומשמעותית לתהליך הייצור ולא "בכאילו". רוב העובדים ביקב הם בעלי ותק של עשר שנים ומעלה ומוצאים ביקב בית חם ואוהב. משפחה של יין.

יקב דלתון פטי סירה 2013

דלתון-שירז רזרב (צילום יח"צ)
דלתון-שירז רזרב (צילום יח"צ)

הכרם נמצא באזור השפלה, סמוך למושבה גדרה וניטע בשנת 2000. החל משנת 2007 הוא מעובד עבור יקב דלתון. על מנת לקבל את מרב האיכות מחלקה זו הקפידו בדלתון לשמור על רמת יבול נמוכה ביחס לזן ולעשות דילולים חוזרים ונשנים לאורך השנה. בנוסף חילקו את הכרם ל- 3 תת חלקות והקפידו לגדל כל אחת מהן באופן המתאים לה. היין התיישן בחביות עץ אלון אמריקאיות למשך 12 חודשים. 14% אלכוהול. כשר. מחיר 55 שקלים.

יקב בנימינה רזרב מרסלן 2013

יין המורכב 90% ענבי מרסלן ו- 10% ענבי פטי סירה מכרמים באזור הגלבוע. יין המרסלן התבגר 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי. בסיום תקופת ההתבגרות נבנה הממסך (בלנד) הסופי – חביות מרסלן נבחרות ותוספת של 10% פטי סירה מכרם מירב. צבע אדום כהה. ארומה עוצמתית ופרחונית ובפה הרבה פרי יער בשל ומצומק. סיומת בינונית. 14.5% אלכוהול. כשר. מחיר 55 שקלים.

בנימינה (צילום יח"צ)
בנימינה (צילום יח"צ)

יקב בנימינה רזרב סמיון 2014

יין המורכב 90% ענבי סמיון ו- 10% ענבי סוביניון בלאן מכרמים ברמת סירין שבגליל התחתון ובגלבוע. בסיום התסיסה היין עבר שפייה, תקופת התיישנות בת 6 חודשים על המשקעים ה"רכים" אשר תרמה למרקם היין ולמורכבותו. צבע זהוב קש. ארומה של פירות קיץ בשלים כמו מלון ואפרסק לבן וכן מעט הדרים. בטעימה היין מהודק מאד, יבש, מינראלי ובעל נוכחות ואינטנסיביות טובה. בעולם, יינות סמיון חיים ובועטים גם 10 שנים אחרי הבציר ובבינימינה צופים לכך אולם עוד ימים יגידו.
12.5% אלכוהול. כשר. מחיר 55 שקלים.

גבעות גופנה רזרב, קברנה סוביניון 2012
יין המורכב מ-85% ענבי קברנה סוביניון בתוספת 15% ענבי מרלו. זה יין שאפשר להגדיר כרמה עילית. קברנה סוביניון מאוד עוצמתי מכרם ליד גבעת הראל. היין התבגר 18 חודשים בחביות עץ אלו. צבע שחור בוהק. ארומה מתפרצת של פרי יער בשל, שזיף מצומק ודומדמנים. בפה נושך ולא מרפה לאורך זמן רב ורק אז מתחיל לדאוך אט אט.

14.5% אלכוהול. כשר. מחיר 175 שקלים.

הכנות לחג וארוחות חג

גפילטע פיש - אוכל ביתי ניר עציון (צילום יח"צ)
גפילטע פיש – אוכל ביתי ניר עציון (צילום יח"צ)

"אוכל ביתי ניר עציון" מציעה תפריט עשיר וחגיגי לארוחת החג 

חברת "אוכל ביתי ניר עציון", המתמחה באספקת אוכל מוכן למקומות עבודה, שוק מקצועי ואירועים, מציעה לקראת חג ראש השנה אוכל מוכן לחג בחנות המפעל במושב ניר עציון.

התפריט כולל מגוון מנות עשיר וחגיגי הכולל: תבשילים מסורתיים, דגים, מגוון בשרים, סלטים, תוספות, מנות צמחוניות ועוגות.

להלן דוגמאות של המנות ומחירים:

  • כרעי עוף בדבש ופירות יבשים – 75 ₪ לק"ג
  • צלי בקר ברוטב פטריות – 120 ₪ לק"ג
  • סטייק פרגיות ברוטב ברביקיו – 110 ₪ לק"ג
  • חציל ממולא ברוטב – 65 ₪ לק"ג
  • פילה סלמון ברוטב לימון – 120 ₪ לק"ג
  • פילה אמנון אפוי בתנור – 120 ₪ לק"ג
  • מעדן לשון – 140 ₪ לק"ג
  • סירות תפודים בשמן זית – 35 ₪ לק"ג
  • פשטידת פטריות  – 45 ₪ ליחידה
  • כבד קצוץ (500 גרם) – 55 ₪
  • עלי גפן – 40 ₪ לק"ג
  • פטריות שלמות מוקפצות –75 לק"ג
  • קרפלך תפוחי אדמה – 40 ₪ לק"ג
  • גפילטע פיש (6 קציצות)– 40 ₪
  • מרק עוף מסורתי (2 ליטר) – 25 ₪
  • קניידלך (20 כדורים) – 35 ₪
  • קיגל מסורתי – 40 ₪ ליחידה
מרק עם קניידלך - אוכל ביתי ניר עציון (צילום יח"צ)
מרק עם קניידלך – אוכל ביתי ניר עציון (צילום יח"צ)

האוכל כשר בהשגחת הרבנות ניר עציון.  החנות בניר עציון פתוחה לקנייה לחג: יום ה'  10.9.15 שעות: 10:00 – 18:00,

יום ו' 11.9.15 שעות: 9:00 – 13:00,   יום א' 13.9.15 שעות: 9:00 – 13:00.

שוק פישפשים ב-Max קניון ערים- יום שישי 11 לספטמבר

שוק הפשפשים בכפר סבא (צילום מתי פז מועדון השרון)
שוק הפשפשים בכפר סבא (צילום מתי פז מועדון השרון)

חברי מועדון שרון יקיימו ביום שישי 11 לספטמבר שוק פשפשים במקס קניון ערים. זו מכירה שנערכת כבר 10 שנים בחגים: ראש השנה, פסח, חנוכה ובשבוע האהבה לאיכות הסביבה. בשוק הפשפשים שייערך בקניון, ליד גן המשחקים, ימכרו: כלי אוכל ומטבח, מוצרי חשמל קטנים, תמונות, חפצי נוי, צעצועים, ספרי קריאה ועוד.

המוצרים נמכרים במחירים סמליים החל מ-10 ₪ לפריט. כל ההכנסות ממכירת המוצרים מיועדות לרכישת ספרי לימוד לתלמידים ממשפחות נזקקות. חברי המועדון מובילים מזה שנים את פרוייקט הספרים בשיתוף אגף הרווחה של עיריית כפר סבא וקניון ערים.

STYLE RIVER- לראשונה חנות פופ אפ בקניון רננים ברעננה

מייקל קורס לסטייל ריבר (צילום נועה סלטי)
מייקל קורס לסטייל ריבר (צילום נועה סלטי)

בחנות יוצעו למכירה פריטים נבחרים מתוך קולקציית הסתיו החדשה במחירים מיוחדים, וכן  פרטי הקיץ בהנחות סוף עונה. בין מגוון פרטי האופנה שיוצעו למכירה, תוכלנה למצוא גם את המותגים הבינלאומיים הנחשקים, ביניהם: תיקי מייקל קורס ודונה קארן, אקססוריז ולבני נשים של ויקטוריה סיקרטס והלבשה תחתונה של CK.

היקף ההשקעה בחנות עומד על כ- 100 אלף ₪, החנות תפעל למשך חודש ימים. גודל החנות 230 מ"ר והיא ממוקמת בקומה הראשונה של קניון רננים, רעננה. טווח מחירים לחנות הפופ אפ בלבד: 29-999 ₪

תאריכים: 7-30 ספטמבר 2015.    מיקום: קניון רננים, קומה 1, רעננה.

LE BISTRO BAR במתחם עזריאלי, חולון עם תפריט חגיגי לראש השנה

ברבוניה על מצע עלי בייבי וחסה (צילום יח"צ)
ברבוניה על מצע עלי בייבי וחסה (צילום יח"צ)

במסעדת הביסטרו הראשונה בחולון  LE BISTRO BAR יוגש במהלך ימי חג ראש השנה תפריט של מנות חדשות ומיוחדות בהשראת סימני החג, המצטרפות לתפריט האהוב והמוכר:

  • דג דניס שלם – נסגר על הגריל ונאפה בתנור, לאחר שמזליפים עליו צ'ימיצ'ורי ולימון טרי, מניחים עליו ענף רוזמרין, ומורחים אותו בשום ובשמן זית. מוגש עם תוספת: אורז, פירה, צ'פס, סירות תפוחי אדמה שעועית ירוקה, פירה בטטה, סלט ירוק, סלט קצוץ.   89 שקל.
  • פילה אמנון מונייר  – אפוי בתנור, ברוטב לימון עם שעועית ירוקה. מוגש עם תוספת: אורז, פירה, צ'פס, סירות תפוחי אדמה שעועית ירוקה, פירה בטטה, סלט ירוק, סלט קצוץ .  79 שקל.
  • סלט חג – פקאן מסוכר קצוץ, גרעיני חמנייה קלועים קצוצים, שומשום קלוי, חצי כוס גרעיני רימונים, עלי רוקאט, עלי חסה, פילפל ירוק חריף, ברוטב שמן סומסום, מלח פלפל ומיץ לימון סחוט. מעלה הסלט מונחים פלחי תפוחי גרנד סמית ותפוחי חרמון. מוגש ברוטב הדרים. 44 שקל.
  • ברבוניה – חתיכות ברבוניה בהקמחה עם תערובת תבליני הבית , על מצע עלי בייבי וחסה מסולסלת ברוטב דג חמצמץ. מוגש ב-3 רטבים שונים – פסטו, איולי צ'ילי, איולי עגבניות. מוגש עם תוספת: אורז, פירה, צ'פס, סירות תפוחי אדמה שעועית ירוקה, פירה בטטה, סלט ירוק, סלט קצוץ.  75 שקל.

תפריט החג מצטרף לתפריט הקבוע של LE BISTRO BAR  המשלב את הטעמים והריחות של מסורת מסעדות הביסטרו של פריז וניו-יורק, עם מנות מקומיות ואהובות. התפריט כולל מבחר מנות ראשונות, ביניהן קרפצ'יו סלק, קרפצ'יו בקר, כרובית בטחינה ועוד ומגוון מנות עיקריות גדול שעונה על כל טעם ודרישה. רשימת העיקריות כוללת בין השאר מבחר תבשילים ביתיים ביניהם מרק קובה, סופריטו בקר עם תפוח אדמה, מוסקה, קציצות דגים,  מנות פסטה תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, פפרדלה עם פירות ים, שלל סלטים בשילובים שונים, מחבת פירות ים עם יין לבן על מצע ניוקי, סטייקים, המבורגים וקבבים אוריינטליים שנטחנים במקום, שניצלים עם פירה, סטייק סלמון, טבעות קלמארי ועוד ועוד.  כמו כן מציעה המסעדה תפריט ילדים עשיר במחירים הוגנים.

לצד תפריט האוכל, ניתן ליהנות מתפריט אלכוהול עשיר של יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק. רשימת הקינוחים מציעה כמה מנות מנצחות, כשהמומלצות ביניהן: עוגת גבינת פירורים צרפתית ועוגת הבית ביסקוויט שוקולד.

LE BISTRO BAR  פועלת 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים. לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות:

לפתיחת שנת הלימודים

פיאנו פיאנו משיקים תפריט מיוחד לילדים לאחר ביה"ס

לינגוויטי נפוליטנה. (צילום דרור כץ )
לינגוויטי נפוליטנה. (צילום דרור כץ )

רבים מאיתנו עובדים משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הצהריים המאוחרות. בין משימות היומיום אנו נדרשים להכין לילדינו ארוחה חמה ומזינה.. אבל איך? מתי? במרוץ החיים המטורף הזה …במסעדות פיאנו פיאנו הממוקמות בקניון G-6 ביקנעם, מתחם G כפר סבא ומתחם רוגובין בנתניה, קיבלו בתקופת החופש הגדול אינספור פניות לבנות עבור הילדים ארוחת צהריים, כזו אשר מתאימה  בדיוק לאחר סיום יום הלימודים. המסעדה החליטה להיענות לבקשה והרכיבה תפריט עסקיות לילדים. התפריט עשיר ומגוון והמחיר נוח לכל כיס (39 ₪), כזה שכל אחד מאיתנו יכול לעמוד בו.
במסעדות 'פיאנו פיאנו' החליטו להרים את הכפפה ולדאוג גם לילדנו לתפריט מזין, איכותי וטעים במחיר משתלם של 39 ₪. תפריט עסקיות הילדים כולל מנות ראשונות כגון לחם, סלט קצוץ או ירקות חתוכים החשובים בכל ארוחה לצורך קבלת ויטמינים מינרלים וסיבים תזונתיים. התפריט יהיה תקף באמצע השבוע בין השעות 12:00-17:00.

המנות העיקריות כוללות בתוכן מגוון מנות איכותיות:

  • פנה ארביאטה  – מנת פסטה עם רוטב עגבניות הכולל בתוכו גם פטריות בצל וזיתי קלמטה שיספקו לילדים סיבים תזונתיים, ויטמינים, שומנים טובים ונוגדי חמצון כגון הליקופן שבעגבניות, אותו יוכלו לקבל גם בלינגוויני נפוליטנה מנת פסטה נוספת המכילה רוטב עגבניות עשיר ואיכותי.
  • פנה ארצ'ו- פסטה ברוטב עגבניות עשיר הכולל חזה עוף, זיתי קלמטה, פטריות, שום ועוד. תהווה ארוחת צהריים מאוזנת הכוללת בתוכה את כל קבוצות המזון- פחמימות, חלבונים, שומנים טובים וירקות אותם צריכים הילדים כחלק מתזונה מאוזנת.
  • פונגי אליו אי אליו- פסטה ברוטב שמן זית איכותי (כתית מעולה) בצירוף עגבניות שום ופטריות. רוטב עשיר ב"שומנים הטובים" המסייעים להגנה מפני מחלות לב וכלי דם. זוהי כמובן תמיד אופציה עדיפה על רוטב שמנת המכיל את השומנים הרוויים והטובים פחות.
  • פיצה- הפיצה במסעדת פיאנו פיאנו הינה פיצה איכותית העשויה מקמת המיובא מאיטליה, מכילה גבינה איכותית העשירה בסידן וחלבון בניגוד לתחליפי הגבינה בהם משתמשים במקומות רבים. הרוטב עשוי מעגבניות טריות. מומלץ מאוד להוסיף על הפיצה ירקות כגון פלפלים, בצל, פטריות ועוד על מנת להגדיל את כמות הסיבים התזונתיים והמינרלים אותם יקבלו הילדים. לפני או לצד הפיצה מומלץ לאכול סלט ירקות קצוץ או ירקות חתוכים.

לימור גל, תוזנאית בכירה: "כדיאטנית וכאמא ל-2 ילדים קטנים, יוצא לי לראות ארוחות ילדים במסעדות שונות, אמנם המסעדות מתחלפות אך מגוון הארוחות כולל בתוכו לרוב את אותן מנות כגון שניצלונים+ צ'יפס, שניצל+ צ'יפס, פסטה עם רוטב עגבניות ופיצה. כולנו נסכים כי 2 האופציות הראשונות רוויות שומן ורעלים בעקבות טיגון בשמן שחומם אינסוף פעמים והפך כבר מזמן לרעיל והאופציות של פיצה או פסטה היו יכולות להיות טובות לו באמת נעשו מחומרים איכותיים  . במסעדת 'פיאנו פיאנו' עשו מעשה מבורך ובנו תפריט מעניין ובריא במחיר שכולנו בתור הורים נוכל לעמוד בו."

"ריחות וטעמים"- שוק איכרים ראשון ברמת השרון

ריחות וטעמים- שוק האיכרים ברמת השרון (צילום גל בן זאב)
ריחות וטעמים- שוק האיכרים ברמת השרון (צילום גל בן זאב)

"ריחות וטעמים" הוא רשת שווקי איכרים שהסניף הראשון שלה הוקם זה מכבר ברמת השרון. בין היתר הוקם לראשונה בישראל אזור גידול הידרופוני  לקטיף במקום וגידול בבית

המסעדנית  והיזמית הקולינרית המובילה לימור אורן ( ג'ירף, ג'פניקה, TYO, ניטאן תאי)  ובן זוגה עודד שהרבני יועץ מס ,משפטן וסוחר ירקות מזה 20 שנה  , השיקו בראשית אוגוסט את "ריחות וטעמים", שוק איכרים חדש, בקונספט ייחודי, באזור המוסכים המתפתח והמדובר ברמת השרון. בהקמת השוק החדש, המשתרע על פני כ- 300  מ"ר, הושקעו כ-1,000,000 ₪ והוא מיועד להיות השוק הראשון מבין רשת שווקי איכרים עם קונספט ייחודי שיוקמו במהלך השנים הקרובות בערים שונות ברחבי הארץ.

"ריחות וטעמים" נבנה במודל ייחודי המשלב השראות משווקי האיכרים בתאילנד, רומא, ברצלונה, לונדון ואף שוק לוינסקי בתל אביב וחנויות המתמחות במזון איכותי וביתי והכל תחת קורת גג אחת. השוק פועל תחת המוטו "כמה שיותר קרוב לאדמה, כמה שיותר קרוב ליצרן, כמה שיותר קרוב לטבע" ובהתאם, ניבנו כלל החללים והדוכנים ב"ריחות וטעמים" מעץ ממוחזר. השוק מציע, בניגוד לשווקי האיכרים האחרים, תוצרת חקלאית מגוונות, במחירים הוגנים, ללא פערי תיווך. השוק כולל למעלה מ-1000 מוצרים , דוכנים  וברים של אוכל. בין היתר הוקם בו לראשונה בישראל אזור גידול הידרופוני (גידול ירקות על מים)  לקטיף במקום. עוד מציע השוק:

  • דוכני פירות וירקות
  • מחלקת תבלינים
  • מחלקת חמוצים
  • מחלקת יין
  • מחלקת שמנים
  • מחלקת טחינה וחלווה
  • מחלקת עוגות ועוגיות
  • מחלקת שימורים
  • מחלקת קטניות, גבינות, עמדת שייקים, עגלת פירות חתוכים, מחלקת ריבות תוצרת בית ועוד.
ריחות וטעמים רמת השרון (צילום גל בן זאב)
ריחות וטעמים רמת השרון (צילום גל בן זאב)

השוק מתוכנן בהמשך דרכו גם לפעול כשוק לילה ( יתחיל בימי חמישי )ולשלב הופעות מוזיקה עם הפתעות קולינריות מתחלפות, סדנאות שף למבוגרים וילדים, אירוח שפים מובילים ועוד.

"ריחות וטעמים" מציע בכל יום חוויה קולינרית מרגשת של טעמים, צבעים וריחות שכוללים בר חופשי (בופה) שיציע מגוון ארוחות בוקר הכוללות מגוון סלטים, ירקות וביצים  (49 ₪ לארוחה חופשית כולל שתיה) וארוחות צהריים כשתבשילים שונים- למשל, מפרום וממולאים יהוו את מרכזן (ארוחה חופשית כולל שתייה 59 ₪ ) לארוחות הבוקר והצהריים אין תפריט קבוע- כל המנות משתנות על בסיס התוצרת הטרייה באותו היום בשוק.

"ריחות וטעמים" כולל מספר יתרונות לצרכן- לראשונה בישראל יעניק השוק תעודת אחריות על הפירות והירקות שימכרו, אשר תאפשר החזרת מוצרים שנקנו פגומים. יזמי השוק מבטיחים אסטרטגיית מחיר הוגנת, אשר תמנף עבור הלקוח את ניסיונם הרב של היזמים בתחום הקמעונאות ותציע מחירים ללא פערי טיווח; טעימות בכל דוכני השוק; מגוון המוצרים; טריותם; אפשרות של הכנת הזמנות מראש; אפשרות למשלוחים.

"ריחות וטעמים"- החרש 8 אזה"ת רמת השרון, א-ה 08:00-22:00 , ו- 10:00-16:00

מועדון צרכנים נכנס לתחום הייעוץ להורים

'הורים מתכוננים לבית הספר'. בשנים האחרונות המשפט הזה כבר לא נשמע מוזר. התרגלנו לכך שלא רק הילדים מתכוננים (ומתרגשים) לקראת החזרה לשגרה, אלא גם הוריהם. עם סיום החופש הגדול, הבית כולו נערך מבחינה לוגיסטית לשגרה החדשה הצפויה, וההיערכות היא גם נפשית ומנטאלית של ההורים. על רקע מגמה זו, לא מפתיע לשמוע שמועדון צרכנות גדול בישראל יוצא לראשונה במבצע חדש ותקדימי: הנחה גדולה על מפגשי ייעוץ והכוונה להורים לקראת בית הספר.

מדובר במועדון הצרכנות 'שלך', בו חברים כ- 90 אלף עובדי הרשויות המקומיות בישראל.  מועדון 'שלך' מציע לחבריו: 3 מפגשי ייעוץ והכוונה אישיים להורים לרגל פתיחת שנת הלימודים עם מומחי אגודת ניצן (לקידום ילדים ובוגרים עם לקויות למידה ו/או הפרעת קשב וריכוז) במחיר מוזל של 500 ₪ במקום 750 ₪.

המפגש הראשון של ההורים עם מומחי אגודת ניצן יעסוק בהכרת הילד דרך משקפי ההורה – מיפוי חוזקות ויכולות, המפגש השני יעסוק בלימוד כללי המשחק הבית ספרי – רתימת בית הספר והמערכת לעזרת הילד, ואילו המפגש השלישי יעסוק בבניית תכנית עבודה, הכוללת יעדים ומטרות לקראת שנת הלימודים – הכוונת ההורים, קביעת סדרי עדיפויות, הצבת יעדים ועוד.

מספר עו"ד אופיר אלקלעי, יו"ר מועדון 'שלך': "כאבא ל- 4 ילדים אני מודע באופן אישי ללחץ ההורי הרב  לקראת פתיחת השנה. הרבה דילמות מלוות כל הורה, חששות, דאגות, שאלות שונות לגבי תפקוד צפוי של הילד. החלטנו לפרוץ דרך ולהיכנס לראשונה לנישה הזו של ייעוץ להורים ובחרנו בגוף המוסמך המרכזי בארץ בנושא, שאינו מסחרי, אלא מקצועי נטו: אגודת ניצן".

מוצרים חדשים

Touch– תוספים לאלכוהול ייחודיים

מגוון מוצרי touch (צילום יח"צ)
מגוון מוצרי touch (צילום יח"צ)

מהפכה בשוק האלכוהול בישראל-  Touch מוצר חדשני וייחודי מסוגו בעולם- משקה פרמיום מוגז על בסיס מי טוניק ומים מינרליים במגוון טעמים שונים ומפתיעים, המיועד לערבוב עם משקאות אלכוהוליים שונים- כל אלכוהול וה- Touchהמיוחד לו. עוד לא נוצר מוצר כל כך מרענן ומעניין בתחום הערבוב למשקאות אלכוהוליים .  Touch נותן מענה לערבוב עבור כל סוגי המשקאות האלכוהוליים- וודקה, וויסקי, ערק ובקרוב גם עבור ג'ין וטקילה.

בשנת 2012 השיקה יפאורה תבורי, תוסף אלכוהול חדש בשם "ראשן", תחת המותג "שוופס".  כחלק מהצלחת המותג שוופס בארץ, ה"ראשן" שינה את השוק ונתן מענה לצורך בתחליף למשקה האנרגיה, שהחל להיתפס כנמוך, משעמם, לא בריא וישן. על לפי נתוני נילסן לחודש מרס 2013, ובהשוואה למרס 2012, רשם מותג "שוופס ראשן" צמיחה של 96% במכר כמותי וצמיחה של 92% במכר כספי. בהמשך לנתונים אלה השיקה לאחרונה יצרנית המשקאות, יפאורה, את המשקה באריזה פחית חדשה. המוצר הושק במסגרת סדרת המיוחדים ל שוופס, כמוצר בלעדי המשלב טעמי טוניק ופירות יער ומושלם לערבוב עם וודקה וגם לשתייה בנפרד ". ועדין, שוק משקאות האנרגיה שולט בקטגוריה ללא עוררין ( כ 80% ) אך ניתן לראות שיש רצון וצורך לצרכן הסופי במוצר חדש , מעניין , בריא יותר ,  שונה , צעיר ומרענן שעדין ינטרל את טעם האלכוהול אך בצורה שונה.TOUCH  הוא התשובה.

Touch פותח במיוחד עבור החיך הישראלי ועבור צרכנים היודעים להעריך משקה איכותי במחיר משתלם.  Touch מנטרל את הטעמים החזקים של האלכוהול ומשאיר טעם נפלא וייחודי בכל לגימה מחדש.

על פי נתונים עדכניים 85% מצרכני האלכוהול, מערבבים את המשקה שלהם עם תוסף אלכוהול, ומאידך שוק תוספי האלכוהול בארץ ובעולם אינו מפותח דיו ובעל היצע דל. Touch נוצר, בדיוק עבור אותם צרכני אלכוהול, הנוהגים לצרוך אלכוהול עם תוסף, אך משתעממים מההיצע הקיים בשוק ועבור הצרכנים שאינם אוהבים את טעמו הדומיננטי של האלכוהול.

המידה המושלמת לטעם המושלם. Touch מגיע במידה המדויקת עבור הדרינק שלך. מנה של אלכוהול ( וודקה / וויסקי / ערק ) +קרח + פחית  Touch .למשקה מגוון רחב של טעמים חדשניים, מפתיעים ומעניינים שבטאצ' אחד משנים את הדרינק:

  • Touch אסאי- מיועד לערבוב עם וודקה
  • Touch אננס- מיועד לערבוב עם וודקה
  • Touch פירות יער- מיועד לערבוב עם וודקה
  • Touch לימונענע- מיועד לערבוב עם ערק (מומלץ גם עם וודקה או ג'ין)
  • Touch קולה ודבש- מיועד לערבוב עם וויסקי (מומלץ גם עם רום)

מוצרי החברה מיוצרים במפעל קרניצה ויטמין, המפעל השני בגודלו בפולין, המייצר משקאות פרימיום איכותיים על בסיס מי מעיינות טבעיים אשר מופקים ממי שלגים ומחזיק בתקנים האירופאיים המחמירים ביותר.

החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי יזמי העסקים אורי שקל ויקיר ארז, בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום חיי הלילה והאלכוהול, המכירים היטב את הצרכים של הצרכן הסופי והקמעונאים, לאחר שזיהו כי ישנו צורך בחידוש בעולם תוספי האלכוהול.

מחיר מומלץ לצרכן: 4 שקלים ל-150 מ"ל.  ניתן להשיג ב: חנויות אלכוהול מקצועיות , ובברים והמועדונים נבחרים

קוקטייל לראש השנה מטעם הטיילור מיד- אלנבי 99 ת"א

בר האלכוהול "הטיילור מייד" (אלנבי 99 ת"א) מציע לקהל לקוחותיהם קוקטייל מיוחד באווירת ראש השנה:

קוקטייל מיוחד באווירת ראש השנה: תפוח סמיט ירוק עם מרווה (צילום יח"צ)
קוקטייל מיוחד באווירת ראש השנה: תפוח סמיט ירוק עם מרווה (צילום יח"צ)

תפוח סמיט ירוק עם מרווה

רכיבים

  • דרמבוי
  • פינלנדיה
  • לימון טבעי
  • דבש

הכנה

לערבב המשקאות ולהגיש על פניני קרח ורימונים, לצד תפוחי עץ מקורמלים, על מצע סירופ דבש וסירופ רימונים.

כתיבת תגובה