מה חדש על המדף של דני בר

מארזי חג של יין, שמן זית ועוד &&&& יינות חדשים לחג  &&&& ממרחים בריאים לתלמידים ולכולם &&&& זיתים במקום בוטנים ובר מבעבעים &&&& לחצו על התמונה לשאר החידושים והחדשות<<<<

מוצרים חדשים

ממרח אגוזי לוז אורגני- צילום יח"צ נטורפוד
ממרח אגוזי לוז אורגני- צילום יח"צ נטורפוד

הפסקת 10 עם 5 ממרחים בריאים לסנדביץ'

הילד רוצה מתוק ואתם רוצים בריא? הילד מבקש סוכר ואתם רוצים טבעי? הסוף לויכוחים הגיע – למה לבחור כשאפשר גם וגם? רשת "ניצת הדובדבן" מציגה ממרחים מתוקים ובריאים שגם הילדים וגם ההורים יאהבו…

  • ממרח אגוזי לוז אורגני – נטורפוד: הממרח מופק מאגוזי לוז אורגניים ללא חומרי הדברה ודשנים כימיים. הממרח הוא מקור איכותי לסיבים תזונתיים, זרחן וסידן, ללא שומן מוקשה, ללא כולסטרול וללא גלוטן. רכיבי הממרח הם אגוזי לוז, סוכר, שמן חמניות מכבישה קרה, אבקת חלב רזה, אבקת וחמאת קקאו, לציטין ווניל. מחיר: 19.90 ₪ (270 גרם)
  • ממרח קוקוס אורגני – קוקומי: ממרח הקוקוס עשוי מ-100% קוקוס אורגני טהור טרי ומיובש. הממרח מכיל חומצה לאורית- חומצת שומן בעלת תכונות אנטי ויראליות ואנטי בקטריאליות. הממרח ללא תוספת סוכר, ללא חומר משמר, ללא חומרי טעם ומהווה מקור עשיר לסיבים תזונתיים. מחיר: 16.90 ₪ (200 גרם)
  • ממרח קשיו – מבית "ניצת הדובדבן": הממרח קשיו של ניצת הדובדבן הוא ללא תוספת סוכר ומקבל את המתיקות מהרכיבים שלו. הממרח מכיל אגוזי קשיו עשירים בנוגד החמצון סלניום ובמגנזיום, זרחן וברזל. הממרח מכיל אגוזי קשיו, עשוי להכיל בוטנים, שקדים, שומשום, חיטה, אגוזי לוז, פיסטוק, פקאן, אגוזי מלך וסויה. מחיר: 29.90 ₪ (350 גרם)
  • ממרח תמרים ודלעת – מבית "המתכון הסודי": ממרח בגוון חום שוקולד, בטעם מתוק של תמרים, אגוזים ועוד דברים טובים. הממרח עשוי משעועית לבנה, עדשים כתומות, דלעת, תמרים, אגוזי קשיו, אגוזי מלך, אבקת קקאו, סילן טבעי ולימון. התמר, הוא מתוק ומזין והאכילה ממנו תורמת להפחתת רמות השומנים בדם וכך מגינה מפני אירועי לב. אכילת התמר תורמת לירידה משמעותית ברמות חמצון הדם וכך מאיטה את תהליכי ההזדקנות בגוף. מחיר: 21.90 ₪ (200 גרם)
  • ממרח חרובים בטעם שוקולד – B&D: הממרח מיוצר מאבקת חרובים טהורה בתוספת סוכר דמררה חום מקנה סוכר טבעי ללא תהליך זיקוק. הממרח בעל טעם נפלא, דמוי שוקולד ועשוי רכיבים טבעיים ללא תוספת מלח. הממרחב מכיל סוכר דמררה, אבקת חרובים, קמח סויה, שומן צמחי לא מוקשה, סיבים תזונתיים, לציטין וחומר טעם. מחיר:  13.50 ₪ (350 גרם)

להשיג בסניפי "ניצת הדובדבן", בחנויות טבע ברחבי הארץ, בטל: 02-5473584  ובאתר.

"תבואות" – כוסמת אורגנית וקינואה אורגנית

תבואות - קינואה אורגנית וכוסמת אורגנית (צילום אנטולי מיכאלו)
תבואות – קינואה אורגנית וכוסמת אורגנית (צילום אנטולי מיכאלו)

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה לקראת ראש השנה והחגים הקרבים – קינואה אורגנית וכוסמת אורגנית להכנת מגוון תבשילים וסלטים טעימים ובריאים לאירוח והגשה.

הנטורופתית ד"ר הילה גבע אבירם, מנהלת מכללת מדיטבע לרפואה משלימה, מסבירה על היתרונות בריאותיים של הקינואה והכוסמת:

הכוסמת מהווה מקור מצוין לחלבון, חומצות אמינו – מתיונין, מינרלים (ברזל, מגנזיום, סידן וזרחן), ויטמין B וויטמין E. הודות לסיבים והמינרליים הכוסמת גם מסייעת במניעת רמות גבוהות של כולסטרול בדם. בנוסף, לכוסמת אינדקס גליקמי נמוך יחסית לשאר הדגנים, ולכן היא מסייעת לאיזון רמת הסוכר בדם ומניעת היפוגליקמיה. כמו כן, הכוסמת אינה מכילה גלוטן כך שהיא בטוחה לחולי צליאק.

הקינואה מכילה את כל חומצות האמינו הדרושות לגוף, כך שהיא מהווה תחליף בשר לצמחונים. כמו כן, היא עשירה בוויטמינים מקבוצת B ומינרליים חשובים כמו מגנזיום, סידן וברזל וסיבים תזונתיים. לקינואה ערכים נמוכים יחסית של פחמימות כך שהיא מתאימה לתפריט דיאטטי.

גם הקינואה וגם הכוסמת נטולות גלוטן, ומותרות לאכילה לחולי צליאק ולרגישים לגלוטן". לקינואה ולכוסמת של "תבואות" יתרון חשוב בהיותם אורגניים, כך שהם נקיים מחומרי הדברה ודשנים כימיים.

הכוסמת מתאימה להכנת תבשילים, מרקים, קציצות וממרחים ולמילוי ירקות מבושלים. ניתן להכין עם הכוסמת גם מנות מתוקות.

הקינואה מתאימה לשילוב בסלטים קרים וכתוספת בריאה ומזינה במקום אורז לצד דגים, בשר ועוף. ניתן להוסיף לקינואה פירות חתוכים וסילאן לקבלת מנת קינוח.

המוצרים כשרים. מחיר: כוסמת אורגנית 9.90 ₪ לאריזה של 500 גרם. קינואה רויאל אורגנית – 19.90 ₪ לאריזה של 500 גרם.

להשיג ברשתות השיווק וחנויות טבע, ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. לפרטים: www.tvuot.co.il

מארזים לחג

מארז שמן זית חגיגי של Olea essence  

צילום טל פרי
צילום טל פרי

Olea essence, מותג הבית של "בית הבד של הגולן", מציגים מארז חגיגי של 3 סוגי שמן זית כתית מעולה מיוצרים בכבישה קרה וללא סינון. השמנים מופקים ממגוון זני זיתים שנמסקו בזמנים שונים לאורך תקופת המסיק בכדי לייצר את שלושת הטעמים הייחודיים של Olea essence: "טבחא", "כורסי" ו"בית ציידא".

"טבחא" – התווית העגולה הזהובה. שמן זית כתית מעולה המיוצר מזיתים ללא הגרעין בתהליך ייחודי, ה- "טבחא" מאופיין בטעם עדין ומתון. מתאים לבישול או למטבל בו השמן נדרש להיות מאד עדין. המתאים ביותר לאלה הנוטלים שמן זית מדי בוקר.

"כורסי" – התווית העגולה השחורה, שמן זית כתית מעולה המיוצר מזיתים שחורים בשלים שנמסקו בסוף העונה. מאופיין בשילוב של טעם עדין ונוכחות ברורה (טעם חזק יותר משמן הזית "טבחא")

"בית ציידא" – התווית העגולה הירוקה. שמן זית כתית מעולה העשוי משילוב של מספר זני זית  ירוקים הנמסקים בתחילת העונה. מאופיין בטעם חזק ודומיננטי. השמן נפלא לשילוב בחומוס, טחינה, לבנה וכל מאכל בו שמן הזית הנו שחקן ראשי ליצירת החוויה הקולינרית.

השמנים של Olea essence מגיעים במארז פח ייחודי המאויר על ידי הצייר היהודי השוויצרי, דני רובינשטיין המתמחה בציורי תנ"ך. האיור כולל את דוד המלך מנגן על רקע ענפי הזית ומבוסס על הפסוק: "ולקח דוד את הכינור, וניגן בידו" (שמואל א, פרק טז, פסוק כג).

מארז שלישיית השמנים (1200 מ"ל סה"כ – 3 פחים של 400 מ"ל כל סוג) במחיר: 186 ₪.
ניתן להשיג בחנויות מרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן": קצרין, אזור תעשיה  04-6850023 / 050-2888709.  עין גב, נמל עין גב  050-2888709   ובאתר האינטרנט

בזלת הגולן מציע מארזי יין לראש השנה

מארז עץ מהודר -יקב בזלת הגולן (צילום יקב בזלת הגולן)
מארז עץ מהודר -יקב בזלת הגולן (צילום יקב בזלת הגולן)

לכבוד ראש השנה, מציע יקב בזלת הגולן, מארזי יין לחג עם יינות היקב: שרדונה נגב גולן 2013, שרדונה רזרב 2013, רוזה 2013, מאגמה 2012, מרלו רזרב 2012, קברנה סוביניון ברונזה 2012, קברנה סוביניון רזרב 2012.

מארזים לבחירה: מארז עץ מהודר, מארז קרטון ליין יחיד או זוגי, מארז עץ מהודר לזוג, שלושה או שישה בקבוקים ועוד.

יקב בזלת הגולן הוקם על ידי בעל הכרמים והיינן יואב לוי, בשנת 1998 בקדמת צבי בצפון רמת הגולן. סוד קסמו של היין, טמון בשילוב בין טיפוח שתילים איכותיים של גפנים, באדמת הבזלת הפורייה והעשירה (כמחווה נקרא היקב בזלת) ומיקומם של הכרמים בצפון רמת הגולן, באזור בו קיימים תנאי אקלים אידיאליים, המאפשרים מנות קור גבוהות המטיבים עם כרמי היין, ומביאים לבצירים של ענבים איכותיים. את היין מייצרים ביקב בזלת בתהליכי ייצור טבעיים וקפדניים.

היקב מטפח 40 דונם של כרמי יין בגובה של כ- 500 מטר מעל פני הים ו- 40 דונם נוספים בצפון רמת הגולן בגובה של 900 מטר מעל פני הים.

כל יינות יקב "בזלת הגולן " הינם כשרים. למידע ופרטים – יקב בזלת הגולן – 04-6965010. באתר האינטרנט

מארזי חג מבית "סבא חביב"

צילום דניאל לילה
צילום דניאל לילה

"סבא חביב" בית בד גלילי בקיבוץ פרוד – המייצר שמן זית משובח משנת 1913  ומבחר מוצרים גליליים המופקים במפעל ובחנות במקום מציע מארזי חג איכותיים במחירים מפתיעים, לצד מרכז מבקרים מקצועי וידידותי המציע מבחר סדנאות מרתקות בחינם במהלך השנה לילדים ולמבוגרים כאחד. סבא חביב הוא אחד ממייסדי ענף הזית שבגליל, אשר הוא ובהמשך – בניו ונכדיו, מגדלים עצי זית ומייצרים שמן זית שזכה במקום הראשון PRESTIGE GOLD בקטגורית שמני הבוטיק בארץ בתחרות בינ"ל שערכה מועצת הזית 2015
פרט לשמן זית משובח מציע "סבא חביב", טחינה המיוצרת בעזרת אבני ריחיים, מבחר זיתים בכבישה טבעית, חלווה דבש, זעתר וסבונים.  במהלך ימות השנה מתקיימות סדנאות וביקורים במרכז המבקרים בקיבוץ פרוד בחינם ובתיאום מראש.

ב"סבא חביב" מוצעים שני מארזי מתנה איכותיים לרגל החגים:

מארז 1 – המכיל בקבוק של שמן זית סבא חביב, מסדרת השמנים הייחודית המשלבת שמן זית עם שמן זרעי רימון (250 מ"ל) עוד מימי קדם נחשב הרימון לפרי מלכותי בעל סגולות מרפא רבות, לאחרונה נתגלו גם הסגולות הרבות הטמונות בשמן המופק מזרעי הרימון העשיר בנוגדי חמצון, ברזל ומינרלים חיוניים רבים. מחקרים אחרונים בעולם מצאו קשר בין צריכה של שמן זרעי הרימון לחיזוק המערכת החיסונית, הורדת לחץ דם ,איזון כולסטרול ואיזון רמות סוכר בגוף. במארז החג מגיע לצד שמן הזית, צנצנת דבש איכותית (350 גרם) במחיר:  35.99 ש"ח.
מארז 2 – המכיל  בקבוק שמן זית בלדי סבא חביב (750 מ"ל) ,צנצנת זיתים שחורים מרוקאים (300 גרם) ודבש (350 גרם)  במחיר: 55 ש"ח.

את המארזים ניתן יהיה להשיג בחנות המפעל בקיבוץ פרוד, ברשת "לגעת באוכל" ובהזמנה בשירות "סבא חביב עד הבית" (הספקה עד 3 ימי עסקים)-בטלפון- 046991888 או באתר.

ארועי ומבצעי יין בירה ואוכל קרובים

הספיישל במסעדת ״על המים״

צילום בני גמזו
צילום בני גמזו

השף של "על המים", חביב משה, מצא לו זמן להרכיב את אחת המנות היותר מרשימות שיצא לנו לראות בזמן האחרון. המנה החדשה, מוגשת במחבת ענקית ולוהטת למרכז השולחן והיא מותאמת במיוחד לחלוקה בין חמישה סועדים. מחירה אמנם נשמע יקר ( 750 שקלים ) אבל אחרי שתקראו את הפירוט שלה – תבינו שיש תמורה מלאה למחיר, וכנראה שגם מעבר.

את ההשראה למנה שאב חביב מהים, ואם מישהו מתקשה לעשות את החיבור, נזכיר לכם שהמסעדה ממוקמת על חוף ימה של הרצליה פיתוח, אבל ממש על החוף – אם תשבו במרפסת אתם תראו, תריחו, תשמעו ותרגישו את הים שנמצא במרחק של כמה מטרים ספורים ממקומות הישיבה במסעדה.

כיאה למנה ששואבת את ההשראה מהים, היא מורכבת ממרכיבים טריים המוזמנים במיוחד עבורה ולכן, אם תרצו להנות מהמנה, תצטרכו להזמינה מראש.

"ספיישל על המים" כולל:

  • פילה לוקוס
  • פילה מוסר ים
  • ג'מבו שרימפס
  • מצע של ריזוטו לימון
  • פטריות פורטבלו
  • קארי ועשבי תיבול אקזוטיים.

רק למען הסדר הטוב מדובר ב- 2 מנות לוקוס, 2 מנות מוסר ים, 3 מנות ריזוטו וגם ג׳מבו שרימפס. אז אם לא השתכנעתם עד עכשיו, קבלו תמונה של הספיישל החגיגי הזה, כי הרי אתם יודעים, תמונה שווה 1,000 מילים.

מסעדת ״על המים״, רמת ים 4, חוף השרון הרצליה פיתוח, להזמנת המנה ומקום במסעדה: 09-9511812

הסקוטית תפיץ את הבירות של מבשלת "שריגים"

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם   (צילום אסף לב.)
עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם (צילום אסף לב.)

החברה הסקוטית מבית ישרקו, מרחיבה את פעילותה בתחום הבירות וחתמה על הסכם זיכיון בלעדי לשיווק והפצה של בירות כשרות, מבית מבשלת הבוטיק שריגים.

מבשלת שריגים הינה מבשלת בוטיק עם מרכז מבקרים הממוקמת בעמק האלה ובבעלותם של אוהד אילון ועופר רונן. המבשלה מייצרת מידי שנה למעלה מ- 150,000 בקבוקי בירה ומציעה 7 סוגי בירות העשירות בארומות וטעמים ייחודיים.

בירות שריגים עטורות פרסים כמו: בירת "חיטה בווארית", ובירה "הכהה המרושעת" שזכו במקום ראשון בתחרות ה"לונג שוט" שהתקיימה בארץ ע"י סמואל אדמס, והבירה "ההודית המכוערת", שזכתה במדליית זהב בתחרות בירה BIRA הבינלאומית ועוד.

מבשלת שריגים מייצרת בירות בוטיק כשרות בשתי סדרות והן: סדרת עמק האלה – סדרת בירות קלאסיות אירופאיות: בירת חיטה בווארית, בלונד אנגלית, אירית אדמונית, טריפל בלגית וסדרת רונן – שהן בירות יותר "אגרסיביות" בסגנון בירות בוטיק אמריקאיות בטעמים מורכבים.

המבשלה הוקמה בשנת 2011 בישוב שריגים שבעמק האלה ומאז הקמתה שמה דגש על איכות וייחודיות. ציוד הבישול המקצועי יוצר לפי דרישות מפרט קפדני בשילוב ציוד טכני מתקדם. במבשלה 10 מכלי תסיסה בנפחים  של 600 ו- 1,200 ליטר כל אחד, מבוקרי טמפרטורה ולחץ המכפיל את כושר היצור של המבשלה.

הסיור למבקרים במבשלה כולל הסברים על חומרי הגלם, טעימות, בישול הבירה ותהליך הייצור, הביקבוק ועוד.

החברה הסקוטית נרכשה לפני כשנה ע"י קבוצת טיב טעם אשר מיזגה את מלוא פעילות החברה הסקוטית לתוך חברת הבת ישרקו.  על ידי כך הרחיבה את מגוון המשקאות והיינות שהיא מציעה בסניפיה, בחנויות מובחרות וללקוחות חיצוניים כמו מסעדות ומעדניות.

'זיתא' נכנסת לתחום חיי הלילה

יין וזיתים (צילום יח"צ זיתא)
יין וזיתים (צילום יח"צ זיתא)

מעתה, תוכלו להינות עוד יותר מהמשקאות בברים ומועדונים על ידי שיתוף הפעולה בין זיתא יצרנית זיתים כבושים ומועדוני לילה, שבמסגרתו עובר הצוות הדרכה כיצד להגיש זני זיתים ותיבולים שונים, בהתאמה לסוג המשקה המוזמן. לדברי מאיה בלבן, מנהלת השיווק של זיתא, הגשת זיתים בבר לצד אלכוהול מעניקה למשקה עניין של טעם נוסף. אבל גם בתחום זה יש חוקים ברורים שיעזרו להצליח להנות יותר מהחוויה, אותם ריכזנו במטרה לשפר את איכות הבילוי.

הזן קלמטה, לדוגמה, מעשיר את טעמם של בירות מתוקות כמו פאולנר והוגרדן. מליחות הזית סותרת אותן ומייצרת חשק ללגימה נוספת. ואוזו, שילוב נעים מאוד שהיוונים גילו עוד ממזמן, כשמליחות הזית יוצרת מעין יובש בפה המוכן לקבל את הרבדים של טעם האניס.

זית שחור במרינד חריף, התיבול החריף שלו מטפס לאט בעיקר בגלל שהשמן מעכב את החריפות, אבל אחרי כמה שניות ממלא את הפה בעקיצה שצריך לכבות עם איזה דרינק. בירות בהירות כמו הייניקן, גולדסטאר וקרלסברג יעשו את העבודה מצוין. המרירות של הכשות והרכות בטקסטורה של הבירה מפלרטטות ויתמזגו עם החריפות בפה. גם שרי יבש טיו פפה יתאים, בגלל היובש המוחלט שעוזר להעצים את התיבול החזק של הזית. רום לבן עם טעם מתקתק יהפוך את הנגיעה החריפה למעט אקזוטית.

זית ירוק בתיבול גלילי, בעל חמיצות נהדרת ושמנוניות מבורכת שהולכת נפלא עם ג'ין, במיוחד עם הגרסה הכי פופולרית שלו ג'ין וטוניק. בגלל המפגש המוצלח בין הלימוניות והמרירות הטבעית של הזית, הגורמים לתהות האם מקורו של הטעם המורגש כרגע הוא מהג'ין, טוניק או מהזית.

פישולין הוא זית ירוק גדול ובשרני, שנגיסה בו משחררת מיץ זיתים טבעי, חמצמץ ומלוח, כמעט ללא מרירות. גם הוא הולך מצוין עם שרי יבש טיו פפה. לפישולין הוא מתאים בעיקר בגלל מיצי הזית שיחד עם היובש של השרי יוצרים אווירה של קוקטייל קלאסי בפה, הצובעים את החך ביובש ושמנוניות גם יחד.

זית סורי עם לימון כבוש וזית ירוק בתיבול איטלקי, מפרגנים למשקאות כמו קמפארי, סמבוקה, גראפה ורקיחות עשבים חזקות בסגנון הפרנה בראנקה.

בוודקה נקיה ששואפת לניטרליות, משתלטים טעמי הזית על הפה ועוזרים להעלים את טעמי הלוואי הלא רצויים. לכן כל זית יתאים לצדה.

יש גם משקאות שלא מומלץ להגיש לצדם זיתים, כמו וויסקי עמוק ויבש שטעמי זית טרי לא יתחברו אליו טוב.

שיתוף הפעולה נעשה עם קבוצת NOX, המפעילה את המועדונים ובארים מורפיום, רובי, מנדלימוס, בירגארדן, Dream EX ומורחב בהדרגה למועדונים וברים נוספים.

יקב BRAVDO משיקים יינות חדשים בשישי 3 לספטמבר

חוגגים ראש השנה ביקב ברבדו (צילום אייל גוטמן)
חוגגים ראש השנה ביקב ברבדו (צילום אייל גוטמן)

יקב BRAVDO כרמי יוסף משיק יין חדש מסדרת הפרימיום  LANDMARK. ההשקה תתקיים ב- 3.9.15, בין השעות 19:00 – 22:00 . הארוע פתוח לקהל הרחב במרכז המבקרים. בין היתר ניתן יהיה לטעום יינות נוספים ולסייר בכרמים המקיפים את היקב

LANDMARK MERLOT 2013 – יין זה מצטיין  ברמת רזברטרול (האחראי העיקרי לסגולות בריאות ביינות אדומים) גבוהה משמעותית מהרמות המוכרות בענבים אדומים בכלל ובענבי מרלו בפרט בארץ ובעולם. זהו יין ייחודי, שמקורו  מענבים שנבצרו מחלקת מרלו, מקלון (תת זן) מצטיין, בו נמצאה רמת רזברטרול גבוהה מאוד, עובדה שהופכת את היין לא רק לטעים אלא לבריא ומסקרן במיוחד בארץ ובעולם. היין נבצר בהבשלה פנולית מלאה מחלקה יחודית זו, עבר השרייה קרה למיצוי מיטבי של חומרי הטעם, הארומה, הצבע והרזברטרול ולאחר התבגרות של  18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי (75%) ואמריקאי (25%), התקבל יין הרמוני, עמוק ומורכב.

עלות הביקור 40 שקלים המתקזזים ברכישת יין בימים הללו ימכרו היינות במחירים מיוחדים לכבוד החג.

מרכז המבקרים של היקב יהיה פתוח לקהל במשך כל תקופת החגים בין השעות 11:00-14:00. מספר טלפון לתיאומים, הדר-   050-2207022  או באתר היקב.

מסעדת יפו תל אביב עם בר מבעבעים של יקבי רמת הגולן

החל מה-02.09 ולמשך חודשיים, או עד שמזג האוויר יאפשר, הבר יפעל בשעות הערב ויציע תפריט שמפניות עשיר לצד ספיישליים מתאימים. מסעדת יפו תל אביב מזמינה את אורחיה ליהנות ממנעד רחב של שמפניות, מנות מותאמות לטעמי השמפניות ובריזה מושלמת.

בין תפריט המבעבעים:

V A. Margaine Cuvee Traditionelle Premier Cru, NV G. Chiquet Rose, NV Blanc de Blancs d'Ay Grand Cru NV G. Chiquet, NV Gaston Chiquet Brut Tradition 1er Cru, NV Jean Lallement et Fils Grand Cru Brut, NV Vilmart Grand Cellier, 2009 Pierre Gimonnet et Fils Blanc de Blancs Cuis Premier Cru Brut

טווח מחירי שמפנייה בכוסות: 48-55 שקלים, טווח מחירי בקבוקי שמפנייה: 310-355 שקלים. תפריט הבר יציע אוייסטרים ומנות קטנות ביניהן: מרק יוגורט, אנשובי טרי, סלמון מעושן, ברוסקטה שפונדרה, סלט קלמרי, רביולי בוטרדו.

"יפו תל אביב" יגאל אלון 98, תל אביב

יינות ראש השנה

שותים "יקב יפו" ותורמים ל"בית הגלגלים"

עמותת "בית הגלגלים" מציעה למכירה יינות מ"יקבי יפו" עם תוויות ייחודיות אותן ציירו ילדים עם נכויות פיזיות מהעמותה. כשלושים ילדים עם נכויות פיזיות מחוג האומנות של עמותת בית הגלגלים השתתפו בפרויקט יזמות עסקית וחברתית ייחודי במסגרתו הם ציירו והפיקו תוויות הקשורות ליין. בשיתוף פעולה מיוחד עם "יקב יפו"  נבחרו 17 תוויות שונות שהודבקו על בקבוקים של שני סוגי יינות בוטיק איכותיים וכשרים: מרלו סירה 2013 (50% סירה, 50%מרלו) וקברנה סוביניון 2013 (90% קברנה סוביניון, 5% מרלו, 5% סירה).

לעמותת בית הגלגלים, שהחלה פעילותה ב- 1979 ביוזמתה של מרים שורץ ז"ל, שישה בתים מותאמים לנכים ברחבי הארץ: במרכז הארץ (הרצליה), בירושלים (מושב אבן ספיר), 2 בתים בצפון  (בוסתן הגליל ואיזור המשולש ) ו-  2 בתים בדרום (קיבוץ אורים ובית נוסף לאוכלוסיית הבדואים) .

בית הגלגלים מהווה בית שני עבור מעל ל- 450 ילדים , בני נוער ובוגרים נכים, בעזרת צוות מדריכים מסור ומיוחד, יותר  מ- 450 מתנדבים חילונים, דתיים, יהודים ושאינם יהודים המגיעים ממקומות שונים בארץ ומייצגים קשת מגוונת אידיאולוגית ומקצועית.

מחיר כל בקבוק יין 100 שקלים. כל הרווחים הינם תרומה לילדי בית הגלגלים. לרכישה: 09-9557999    באתר היקב

יינות רקנאטי לראש השנה

יינות יקבי רקנאטי (צילום בועז לביא ושלמה שהם)
יינות יקבי רקנאטי (צילום בועז לביא ושלמה שהם)

גאווה ישראלית: בגליון החדש של מגזין היין הבינלאומי, Wine Enthusiast, קיבל יין של יקבי רקנאטי את הציון הגבוה ביותר שניתן ליין ישראלי אי פעם – 94 נקודות. היין הזוכה הוא קברנה סוביניון רזרב 2011, מכרם 'לבנון' בגליל העליון, והוא נבחר גם ל'בחירת המרתף' כיין שיוכל להתיישן ולהשתבח שנים רבות. יינות נוספים של היקב קיבלו אף הם ציונים מדהימים: 10 יינות עם ציונים מעל 90 נקודות, 5 יינות שנבחרו ל'בחירת העורך' ו-3 יינות שנבחרו ל'קניה משתלמת במיוחד'.

יינות נוספים של היקב קיבלו אף הם ציונים מדהימים: 10 יינות עם ציונים של 90 נקודות ומעלה, 5 יינות שנבחרו ל'בחירת העורך' ו-3 יינות שנבחרו ל'קניה משתלמת במיוחד'.

רשימת יינות המצטיינים:

  • קברנה סוביניון רזרב 2011 – 94 נקודות, Cellar Selection  – יין מרתף, עם פוטנציאל יישון ארוך
  • שיראז גליל עליון 2014 – 93 נקודות, 'בחירת העורך'
  • ספיישל רזרב אדום 2012 – 93 נקודות
  • ספיישל רזרב לבן 2013 – 92 נקודות, 'בחירת העורך'
  • מרלו גליל עליון 2013 – 92 נקודות, 'בחירת העורך'
  • ספיישל רזרב אדום 2011 – 92 נקודות, 'בחירת העורך'
  • קריניאן פרא רזרב 2013 – 92 נקודות, 'בחירת העורך'
  • פטיט סירה רזרב 2013 – 90 נקודות
  • סוביניון בלאן גליל עליון 2013 – 90 נקודות, 'קניה משתלמת במיוחד'
  • יסמין אדום 2014 – 90 נקודות, 'קניה משתלמת במיוחד'
  • רוזה 2014 – 89 נקודות, 'קניה משתלמת במיוחד'

לקראת חגי תשרי מציעים ביקבי רקנאטי להעלות על שולחן החג יינות מסדרת 'גליל עליון' – יינות איכותיים, מרשימים ומחירם מהווה תמורה מצוינת לכסף. המרלו והשרדונה הינם חלק מסדרת יינות חדשה – סדרת 'גליל עליון', בה היינות מגיעים מכרמים שניטעו בחלקות מובחרות שאנשי היקב איתרו ומצאו שהן מתאימות לגידול זנים קלאסיים. סדרת 'גליל עליון' החדשה מתרכזת בחלקות הטובות ביותר, ודרכן היא מצליחה לבטא את המאפיינים הטובים ביותר של כל זן.  עוד בסדרה: קברנה סוביניון, שיראז וסוביניון בלאן.

שרדונה גליל עליון 2013 – יין אלגנטי בעל גוף מלא וניחוחות וטעמי פירות טרופיים, לימון ואשכולית לבנה, המלווים בארומת תבלינים ועץ אלון. כחצי מסך היין התיישן על משקעיו ("Sur Lie") בחביות עץ אלון צרפתי מבורגון, בזמן שהחצי השני הותסס והתיישן במיכלי נירוסטה בלבד. השילוב ביניהם יוצר יין רענן ואלגנטי המשלב בהרמוניה את ארומת פרי השרדונה עם המרקם החמאתי וארומת עץ האלון שמקורם בחביות. מומלץ להגיש צונן היטב (8-12 מעלות). כשר. מחיר: 62 ₪.

מרלו גליל עליון 2013 – יין בעל ארומת מרלו אופיינית של דובדבן, שזיף ועשבי תיבול ים תיכוניים בליווי ניחוחות של עץ אלון. מרלו גליל עליון מעצים את הייחודיות של הטרואר, ודרכו מתבטאת הרעננות, הפירותיות והמורכבות המאפיינים את זן המרלו. מומלץ להגיש בין 16 ל-18 מעלות. כשר, מחיר:  62 ₪.

יקבי ירושלים

מארז שלישית היינות לראש השנה 2015 יקבי ירושלים (צילום יח"צ)
מארז שלישית היינות לראש השנה 2015 יקבי ירושלים (צילום יח"צ)

יקבי ירושלים מציע הישר ממרתפי היקב בעיר הבירה, את סדרת יינות הפרמיום שיהוו חלק בלתי נפרד מארוחת החג עם ניחוחות נפלאים וטעמים מושלמים. את היקב מוביל היינן שלנו, מומחה בעל שם עולמי, סם סורוקה.

פרמיום 3400 קברנה סובניון 2012 – מכיל 85% ענבי קברנה סוביניון ו- 15% ענבי מרלו. הענבים נבצרו משני אזורי גידול: נחל שילה וגבעת ניל"י. בזכות התיישנות היין עם עץ אלון במשך 10 חודשים, ליין ניחוחות של דובדבן, פטל, וניל ומעט טבק. היין ניחן בגוף מאוזן וסיומת מהנה. כשר. מחיר: 45 שקלים.

פרימיום 3400 שיראז 2012 – זוכה מדלית זהב ב"אשכול הזהב 2015" לקטגורית סירה- היין מ- 85% ענבי שיראז, 10% ענבי קברנה סוביניון ו-5% ענבי מרלו.

הענבים נבצרו מכרמים באזור גבעת ניל"י ושפלת יהודה. התיישנות היין עם עץ אלון במשך 10 חודשים, העניקו ליין ניחוחות של דובדבן אדום, אסנה, בשר מעושן ותבלינים אקזוטיים. היין ניחן בגוף מאוזן וחומציות מהנה. כשר, מחיר: 45 שקלים.

פרימיום 3400 אמרלד ריזלינג 2013 – יין חצי יבש, מכיל 85% ענבי אמרלד ריזלינג ו-15% ענבי שרדונה, שנבצרו בשיאם בכרמים משני אזורי גידול: גבעת ניל"י ושפלת יהודה. שילוב הזנים העניק ליין ניחוחות וטעמים של אגסים בשלים, פומלית רעננה, נגיעות אגוז ופריחה אביבית. היין יהיה במיטבו כאפריטיף וגם לצד מנות קלות מהמטבח החלבי. כשר. מחיר: 45 שקלים.

את המארזים ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות, בטלפון 050-4153000 בעמוד הפייסבוק ובאתר האינטרנט.   https://jerusalemwineries.co.il/he/

מבצעי מכירה SALE

"ליה לונדון" – 50% הנחה על מגוון בגדי הים

צילום יח"צ חו"ל
צילום יח"צ חו"ל

הקיץ עוד לגמרי כאן בכדי להישאר, לוהט מהרגיל, וברשת ההלבשה התחתונה היוקרתית "ליה לונדון" דואגים לרענן אותך כבר עכשיו בבגד ים ב-50% הנחה. המבצע עד גמר המלאי, בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית. המבצע על פריטים המשתתפים במבצע, ללא כפל מבצעים, לא כולל דגמי בייסיק. בגדי הים הם של המותגים FREYA  ו FANTASIE   מבית WACOAL. בגדי הים של רשת "ליה לונדון" מגיעים בדיוק באותו טווח מידות של החזיות, כך שכל אחת יכולה למצוא את המידה המדויקת שלה (ממש כמו בחזייה- להבדיל מחנויות שמוכרות בגדי ים במידות של בגדים-  S,M,L…). את בגדי הים של "ליה לונדון" ניתן למצוא בכל ההיקפים ובכל הקאפים.

מחירים לפני הנחה: חזיות 300-350 ₪, טנקיני 400-450 ₪, תחתונים 150-180 ₪, בגד ים שלם- 450 ₪.

רשימת הסניפים: עזריאלי תל אביב, בילו סנטר, דיזינגוף סנטר, קניון הזהב, באר שבע, קניון מול הים אילת, פתח תקווה, רננים רעננה, מלחה ירושלים, איילון רמת גן, מלכת שבא אילת, קרית אונו, גרנד חיפה, עיר ימים נתניה, קריון קרית ביאליק

שטיחי אלי ששון חוגגים 40 עם הנחות עד 40% על מגוון השטיחים

צילום יח"צ
צילום יח"צ

השנה מציין מותג שטיחי היוקרה "שטיחי אלי ששון" 40 שנות מוניטין. לכבוד האירוע מציעים בחנות הוותיקה בת ה-3 קומות בהרצליה מבצע של עד 40% על כל מגוון השטיחים:  פצ'וורק (טלאים) וינטג', זיגלר, קילים צבעוניים, סומקים, נעינים ועוד…

לצד העבודה עם הלקוחות הפרטיים, מפארים שטיחי אלי ששון  פרויקטים חשובים ונוצצים רבים. את מגע ידו של ששון ניתן למצוא במלון עלמה בת"א, במלונות אקירוב בהולנד, לונדון וירושלים ובמקומות רשמיים יותר כמו: בית המשפט העליון, תיאטרון יהלום, המשכן לאמנויות הבמה, בית הנשיא, מרכז רבין, היכל התרבות, בית ראש הממשלה, כנסת ישראל, מרכז פרס לשלום ועוד רבים וטובים.

"עבורי מדובר יותר באמנות מאשר מסחר" אומר אלי ששון, המומחה המוביל בתחום שבוחר בקפידה כל שטיח ושטיח בתערוכות בינלאומיות בחו"ל. מעבר לאהבתו הגדולה לשטיחים מנגן אלי על סנטור- כלי פרסי עתיק והנגינה מכניסה רובד אומנותי נוסף לחייו של ששון.

שטיחי אלי ששון מעניקים בנוסף שירות של ניקוי ותיקון על ידי מומחה  ואף נותנים הערכות שווי לשטיחים ללא תשלום. ביקור באולם התצוגה בהרצליה הוא חוויה יוצאת דופן של יופי ואמנות לצד שירות מקצועי ואמין. בואו להתרשם מהמבחר העצום ולהנות מהנחות ענק.

שטיחי אלי ששון  אמנות ויוקרה לביתך – רח' בן גוריון  46 הרצליה טלפון: 09-9555097  אתר הרשת

חגיגת מבצעים ברשת סוויטץ'
ההכנות לחגים בעיצומן, חיפוש המתנות לקרובים והתחדשות המוצרים בבית הופכת את התקופה הקרובה למאתגרת במיוחד. ברשת סוויטץ' הכינו מבצע חגיגי ומשמח במיוחד.

על כל מוצר מוזל שתרכשו תוכלו להתחדש במוצר נוסף מרשימת המוצרים בשקל אחד בלבד.

אז למה להתלבט בין מכונת כביסה למערכת קולנוע ביתית כשאפשר לבחור בשניהם??

מסך LG 60 אינץ' (צילום יח"צ חו"ל)
מסך LG 60 אינץ' (צילום יח"צ חו"ל)

בין המוצרים שבמבצע:

  • מקרר שארפ ב- 6890 ₪  (במקום ב- 7590 ₪ )
  • תנור סאווטר ב -1990 ₪ (במקום ב- 2690 ₪)
  • מסך LG לד 60אינץ' ב- 8880₪ (במקום ב- 9690 ₪)
  • מכונת כביסה Bosch 8 ק"ג רק ב- 2890 ₪ (במקום ב- 3690 ₪)

בנוסף אליהם תוכלו להתפנק באחד מהמוצרים הבאים בשקל אחד בלבד:

  • מערכת קולנוע ביתית LG ב- 1ש"ח  (מחיר רגיל 890 ₪ )
  • סמארטפון (Huawei) וואווי ב- 1ש"ח  ( מחי רגיל 890 ₪ )
  • שואב אבק SAMSUNG ב- 1ש"ח  (מחיר רגיל 590 ₪ )
  • כיריים KING ב- 1ש"ח  (מחיר רגיל 790 ₪ )

ניתן להשיג: רשת חנויות סוויטץ' בפריסה ארצית ב-34 סניפים (לאיתור הסניף הקרוב לביתך).  המבצע בתוקף עד 30/9 ובכפוף לתקנון.

GORENJE עם דור חדש של תנורי אידוי ובישול חכם – Homemade steam

תנור אידוי Gorenje (צילום יח"צ חו"ל)
תנור אידוי Gorenje (צילום יח"צ חו"ל)

מותג מוצרי החשמל  למטבח היוקרתי Gorenje, מוביל טכנולוגית את טרנד הבישול הבריא ומשיק דור חדש של תנורי אידוי ובישול חכם, Homemade steam. תנור האידוי מציע שיטת בישול ירוקה, מהירה וחסכונית יחסית באנרגיה ומים, אשר מניבה אוכל טעים עם ערכים תזונתיים. חברת gorenje משיקה תנור אידוי ובישול חכם בשלושה שלבים בתוכנית אחת.

התכונות והאופציות בתנור האידוי של המותג gorenje, מאפשרות בישול בריא, ללא צורך בשמן. תנור האידוי מגיע במידות של תנור מטבח בגודל סטנדרטי ובתוכו חבוי   מיכל מים נשלף לאידוי בנפח 1.2 ליטר מיםהתנור מעוצב עם דלת בעלת שלוש זכוכיות המותאמת לקווי העיצוב של המותג המוביל "גורניה פלוס". לתנור פיקוד אלקטרוני ותצוגה דיגיטלית אינטראקטיבית, המנווטת בין אפשרויות הבחירה השונות,  מסך מגע ותצוגה TFT צבעוני להפעלה אינטואיטיבית, קלה ונוחה בשילוב טקסט ובמבחר שפות שונות כולל, אנגלית, צרפתית ורוסית. התנור בעל הנפח הגדול  מסוגו של 75 ליטר ומאפשר בישול של מזון רב בו זמנית.

קבוצת ח.י. משווקת גורניה בארץ, הינה אחת הקבוצות המובילות בארץ ליבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת. הקבוצה מאגדת בתוכה מס' חברות פועלות בתחומים שונים: שיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, שיווק רכיבים לתעשייה, שיווק מוצרי תקשורת וכן חברת שירות ולוגיסטיקה. בין המותגים המיוצגים ע"י הקבוצה: LG, Ariston,  ASKO, Bellers, Gorenje, Hisense,QUE, SanDisk ,Seagate ועוד.

מחיר: 14,000 שקלים. להשיג בחנויות הקונספט של gorenje: מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח ויד חרוצים 10, א.ת. תלפיות, ירושלים ובחנויות החשמל והמטבחים המורשים.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. נבו אביעוז

    באמת שאינני מבין את הבלוג הזה. הבילבול שורר כאן. למה מתכוונים הבעלים? מה אתם מציעים מה אתם מוכרים? חזיות? מכוניות? ריבות?

    1. Dany Bar

      צרכנות זו צרכנות. "מה חדש על המדף" זו סקירה שבועית של מוצרי צריכה חדשים. ריבה וחזיה הם מוצרי צריכה מאד פופולריים בקרב קהל רחב. סקירת רכב שבועית מביאה את חדשות הרכב שמעניינים גם רבים וטובים.

כתיבת תגובה