מה חדש על המדף של דני בר

CULINARY 2017 התערוכה השנתית למזון וקולינריה ||| חגיגות יין ומינויים ||| רכב ספורטיבי מדליק ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

CULINARY 2017 התערוכה השנתית למזון וקולינריה  

Culinary – התערוכה השנתית למזון ולקולינריה – תתקיים זו הפעם החמישית ב-12-13 ביוני, בין השעות: 11:00 – 19:00 מרכז הכנסים דן פנורמה ת"א. במסגרת התערוכה מוצגים חידושים ומגמות בעולם הקולינריה והמסעדנות הישראלי. תחת קורת גג אחת יציגו השנה עשרות יצרני מזון מקומיים לצד יבואנים, החל מיצרני ויבואני בוטיק מסקרנים ועד חברות מזון גדולות ומובילות, כמו החברה המרכזית (קוקה קולה, טרה-צוריאל, קרלסברג, נביעות), נספרסו ישראל, דיפלומט ועוד.
אחד החידושים שיהיו השנה הוא כנס הבירה שיערך ביום השני של התערוכה, בו יהיו הרצאות שונות בנושא בירה, טעימה של בירות חדשות ומסקרנות וגולת הכותרת הכרזה על הבירות הזוכות בתחרות 2017  Golden Beer- שהתקיימה השנה לראשונה בארץ. בתערוכה, המיועדת לשוק המקצועי, יוצגו חידושים רבים הנשענים על חדשנות טכנולוגית, המצאות מגוונות בתחום שמשפרות את חווית הלקוח והצרכן (רבות מהן המצאות ישראליות שזכו בפרסים ובשבחים בעולם), מגמת הטבעונות שהולכת וגדלה ומגיעה לצרכן, החדשנות בעולם הקפה שהולכת ומתחזקת, סכינים ייחודיים, כלים מאפים ועוד- עושר קולינארי ורבגוניות אינסופית של מרקמים, ריחות וטעמים בחלל אחד. אורחי התערוכה יוכלו לטעום ולחוות את מיטב החידושים בחוד החנית של הקולינריה הישראלית ביניהם:

  • פריז בייקרי – השקה ראשונה בארץ של מותג הפטיסרי הצרפתי Lenotre והלחמים והמאפים של המותג הצרפתי Bridor.
  • עמיאל פירות יער – ידועים כחלוצים בגידול פירות יער לאורך כל השנה דומדמניות, פטל, פטל שחור, דובדבנים, תותי יער, אוכמניות ועוד- כולם גדלים בצפון רמת הגולן במושב שעל.
  • כמהין ברעם – יציגו את כמהין הקיץ השחורות הגדלות בארץ לצד חמאות כמהין ומלח כמהין.
  • דרינק איט – מציגים  לראשונה את ברז הבירה עם המזיגה ההפוכה – המזיגה נעשית מתחתית הכוס כלפי מעלה ומאפשרת שתייה חלקה והרמונית יותר של הבירה על כל טעמיה.
  • פיין קוק – השף יאיר פיינברג יציג לראשונה את הדור הבא של המקרר הביתי: life – מכשיר אחד המאפשר ליהנות מקירור עוצמתי או חימום עדין במטבח הביתי. ושומר על איכות חומר הגלם עם כל פעולה.
  • Ripples – ציור בקפה – פיתוח ישראלי שמפורסם בעולם ומוצג לראשונה בארץ – מדפסת בטכנולוגיית הדפסה תלת מימדית המוגנת בפטנט, ומאפשרת הדפסה על שכבת המשקה הראשונה (קפה וכו) של כל תמונה או לוגו שבוחרים.
  • Nitro- קפה קר הזורם מברז בירה ומועשר בחנקן. טעמו כטעם קפה אך המרקם מזכיר מאוד בירת Stout  בעלת מרקם קרמי ועשיר.
  • Nutraid – תוכנה ישראלית שנותנת פתרון פשוט ונוח לחישוב ערכים תזונתיים ויצירת תוויות מזון בהתאם לתקן האחרון של משרד הבריאות. בנוסף מהווה התוכנה כלי לניהול מתכונים חישוב ערכים תזונתיים בשלבי פיתוח מוצר.
  • תבליני בר – יציגו את סדרת תחליפי הבשר שלהם (מוכרות כפטנט)- סדרה צמחית מרכיבים טבעיים עתירי חלבון. זוהי תערובת יבשה אותה משרים במים
  • סודות האוקיאנוס – יציגו קוויאר טבעוני – העשוי מאצות ים ומים בבישול מולקולארי עם מגוון טעמים.

כמו כן יציגו סכיני לובלינסקי יציגו את סדרת סכינים יוקרתית מבית קאי, מרינה פטריות תציג סדרה חדשה של עשבי תיבול, דיפלומט עם מגוון פתרונות מזון ביניהם דיספנסרים של היינץ, נעמן תציג לראשונה סיר מחולק, נספרסו עם תפריט של 5 קוקטיילים מרעננים על בסיס תערובות הקפה של החברה, שוקולד ולרונה יציגו לראשונה גלידות שכל טעמיהן על טהרת השוקולד, כרמל דיירקט יציגו את הסכום הייחודי של המותג הברזילאי TRAMONTINA , טרה צוריאל יציגו מתחם מרקט עם מגוון גבינות איכות,

תמרה רטבים עם בסיס להכנת רוטב הולנדז, עמותת קבוצת שורשים יציגו את הספר סבתא בישלה גורמה, לחמא יציגו לחמי שאור ייחודיים, תבליני נפטון יציגו ליין חדש של חטיפי חומוס טבעוניים, ברקנית יציגו את הגבינות הייחודיות שלהם, טרס פזוס יציגן את קמח התירס של חברת מינסה המקסיקנית.

לצד התערוכה יתקיים גם השנה מתחם הרצאות שימשיך להוביל את הנושאים שמעסיקים את הקולינריה בישראל. במתחם ההרצאות יוצגו פאנלים אותם ינחו עיתונאי אוכל מהשורה הראשונה ומשתתפים בהם שפים, מסעדנים ואנשי אוכל בכירים. בין הפאנלים תהיה בחירת עורכי האוכל את הפתיחות של השנה, ידברו על אוכל בפיתה, על בירה, אוכל מהיר, נשים במטבח ועוד.

רשימת המציגים וההרצאות המלאה מפורסמת באתר התערוכה <<< הרשמה לקהל המקצועי בלבד <<< ניהול והפקה: סטודיו בן עמי. תערוכת קולינרי 12-13 ביוני, בין השעות: 11:00-19:00 דן פנורמה תל אביב, מרכז הכנסים, קויפמן 10, תל אביב יפו.
גורי מרחיבה את מותג GFree עם סדרת דגני בוקר ללא גלוטן

חברת גורי מעמיקה את כניסתה לשוק המוצרים נטולי הגלוטן ומרחיבה  את מותג GFree, מותג באיכות גבוהה וללא התפשרות על הטעם, לצד מחירים אטרקטיביים מאלו הקיימים  בשוק. המותג כולל מוצרי מזון קפואים, מוצרי מזון יבשים וחטיפים נטולי גלוטן.

סדרת,GFREE  דגני בוקר פריכים וטעימים, המתאימים גם למבוגרים וגם לילדים. הסדרה מציעה קורנפלקס ללא גלוטן, ברנפלקס ללא גלוטן ודגני בוקר במילוי בטעם שוקולד ואגוזים .

  • קורנפלקס ללא גלוטן 375 גרם – קורנפלקס- פתיתי תירס ללא שומן רווי, ללא שומן טראנס וללא כולסטרול. מחיר: 11.90 שקלים.
  • ברנפלקס ללא גלוטן 375 גרם-  פתיתי תירס מקמח תירס מלא. עשיר בסיבים תזונתיים ללא שומן רווי, ללא שומן טראנס וללא כולסטרול. מחיר:15.90 שקלים.
  • דגני בוקר במילוי בטעם שוקולד ואגוזים – דגני בוקר בצורת כריות,  ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא כולסטרול. מחיר: 17.90 שקלים.

אופיס דיפו עם פתרונות אבטחת המידע של חברת G Data גרמניה

לפני כשבועיים התקיימה מתקפת הכופר הגדולה בהיסטוריה מצד האקרים על ארגונים עסקיים ואזרחים פרטיים. עד כה הותקפו למעלה מ-100 מדינות כולל משרדי ממשלה, בתי חולים, מוסדות וגם צרכנים פרטיים ומומחים מעריכים כי המגמה תימשך ואולי אף תזלוג לישראל במהלך התקופה הקרובה.

היקף תקיפות הכופר ברחבי העולם גדל במהלך 2016, בה חלה צמיחה של כ-40% לעומת השנה הקודמת. על פי מחקרים שנעשו ע"י מומחים של חברת אבטחת המידע הגרמנית G DATA שהחלה לאחרונה לשווק את מוצריה בישראל, נמצא כי במהלך שנת 2016 נוצרו לא פחות  מ- 6,834,443 זנים חדשים של תוכנות זדוניות, המהווים צמיחה של כ- 32.9% לעומת שנת 2015. גם ברבעון הראשון של 2017 נרשמה עליה עצומה עם 1,852,945 זנים חדשים של תוכנות זדוניות.

על פי דבריהם של מנתחי הנתונים בחברה, בכל 4.2 שניות צצה תכנה זדונית חדשה בעולם, ומדובר בקפיצה של כ- 72.6% לעומת הרבעון הקודם. מומחי האבטחה של G DATA חזו כי עד סוף 2017 יחולו כ-7.41 מיליון פגיעות ע"י תוכנות זדוניות.

האדם הממוצע מוציא בממוצע מאות שקלים בשנה על תיקונים ופירמוט המכשיר כתוצאה מבאגים, ווירוסים או תקלות. הוצאות אלה לא כוללות סכומי כסף גבוהים המשולמים ע"י צרכנים פרטיים להאקרים התוקפים את הסמארטפונים והמחשבים האישיים שלהם ודורשים סכומי כסף גבוהים בתמורה לשחרור ההצפנה.

בתוך כך ולאור המודעות הגוברת בקרב צרכנים והביקוש למוצרי אבטחה יעילים, החלה לאחרונה רשת אופיס דיפו לשווק בסניפיה את פתרונות אבטחת המידע של חברת G DATA  הגרמנית, המשווקים באופן בלעדי בישראל ע"י חברת 'יעד טכנולוגיות' ופועלים בכ-100 מדינות ברחבי העולם. פתרונות החברה מעניקים הגנה מתקדמת ומקיפה למחשב והסמארטפון מפני וירוסים, תוכנות ריגול, תכנות כופר, סוסים טרויאניים ועוד.

אס.סי ג'ונסון עם רייד RAID – חומת ההגנה שלך ללילה

מדוע דווקא אתם נעקצים? בטוח שחשבתם על זה לא פעם, בעיקר בתקופת השיא של היתושים כשהעקיצות הופכות למטרד של ממש. כיום בישראל יש כ – 40 מינים של יתושים, הפופולארי מבניהם הוא יתוש הנמר האסייתי, וכולם יכולים לעקוץ ולגרום לאי נוחות באותה המידה. בדרך כלל יוצאות היתושות לפעולת העקיצה במהלך היום ובשעות בין הערביים.

רוית קלוד, מנכ"לית חברת אס סי ג'ונסון ישראל, המביאה לצרכנים בישראל את המוצרים המתקדמים בעולם להגנה מיתושים, מספרת: "עם פתיחת עונת הקיץ אנו מתחילים לראות ולהרגיש את היתושים. עקיצות היתושים הן מטרד עבור אנשים רבים ובמיוחד לילדים קטנים שנוטים לפתח רגישות במקום העקיצה".  עוד לדבריה: "הקיץ אנחנו גאים להציע לצרכן הישראלי את המכשיר החשמלי של Raid עם בקבוקוני הנוזל.  המכשיר בטכנולוגיה החדשנית ביותר, מפסיק את פעולתו באופן אוטומטי לאחר 8 שעות ומהווה פתרון מתקדם ובטוח לשימוש, ללילות שקטים ללא עקיצות לכל המשפחה".

לדברי ד"ר להבית אקרמן, יועצת למותג רייד RAID: "למרות הדעה הרווחת, האמת היא שההבדלים בין אלו שנעקצים יותר לאלו שנעקצים פחות אינם קשורים לרמת המתיקות של הדם, אלא לגורמים רבים שרק אחד מהם קשור לסוג הדם." לדבריה : " כשאנחנו מזיעים אנחנו מפרישים חומצה לקטית, אמוניה ותרכובות נוספות.  הריח מושך אלינו את היתושות כפי שאנחנו נמשכים לריח של מאכל טעים למשל. לכן חשוב להימנע מפעילות גופנית לפני השינה"

סיבות נוספות וטיפים שמומלץ לגזור ולשמור:

  • אתם מחובבי הבירה – על פי מחקר שנערך בשנת 2002 על ידי היפנים מסתבר שיתושות אוהבות בירה בדיוק כמוכם, החוקרים הניחו כי הסיבה לכך טמונה בגידול באתנול בזיעה – תרכובת כימית המצויה במשקה האהוב, ובהעלאת טמפרטורת הגוף כתוצאה מהאלכוהול
  • את בהריון – חוקרים מאפריקה מצאו כי נשים הרות נמצאות בסיכון מוגבר פי שתיים למשוך אליהן את היתושות, שמחפשות את החלבונים שבדם בכדי לגדל גם את הצאצאים שלהן.  זאת, על פי ההשערות שלהם, כתוצאה מהגברה בפליטת הפחמן הדו חמצני בתקופה זו. במחקר הם גילו שנשים הרות פולטות עוד 21 אחוזים של פחמן דו חמצני בהשוואה לנשים אחרות. בנוסף, הם גילו כי גם כי טמפרטורת הבטן  הגבוהה שלהן בחודשי ההריון , מושך אליהן לא מעט התעניינות.
  • יש לכם את ה"לוק" הנכון –  אוהבת ללבוש שמלות אדומות בקיץ? מכור לטי שירט השחורה והנוחה שלך? גם היתושות! קחו בחשבון שצבעים כהים הופכים אתכם לבולטים יותר ובכך לטרף קל יותר ליתושות. נסו ללבוש צבעים בהירים יותר.
  • וכן – סוג הדם שלכם – מחקר שפורסם בכתב העת Journal of Medical Entomology מצא כי יתושות נמשכות לאנשים עם סוג דם O פי 2 יותר מלאנשים עם סוג דם A . סוג דם B נמצא במקום טוב באמצע, ולא ברור מה מצבם של אנשים עם סוג דם AB . עוד נתון מעניין הוא ש-85 אחוזים מאיתנו מפרישים חומר שמאפשר ליתושים לזהות מהו סוג הדם שלנו. המחקר הראה כי היתושים יעדיפו אנשים אלו – ללא קשר לסוג הדם שלהם.

אם אתם מזדהים עם הסיבות הללו, וגם אם רק עם חלק, חברת אס.סי ג'ונסון מציעה פתרון לקיץ הקרוב: מוצר חשמלי איכותי של המותג הבינלאומי רייד RAID "חומת ההגנה שלך ללילה": מכשיר חשמלי חכם, מפסיק אוטומטית אחרי 8 שעות פעילות, המעניק את ההגנה המושלמת והיעילה ביותר הודות לטכנולוגיה חדשנית, ומציעה פתרון המשלב יעילות מתמשכת לאורך כל השימוש, בטיחות מלאה, וזאת ללא כל צורך בהתעסקות במכשיר.

רייד נוזל מספיק ל-720 שעות ומכיל שני בקבוקוני נוזל למילוי, ארוזים ומוגנים, שאינם מצריכים מגע בעת השימוש. המכשיר כולל מנגנון המפסיק את פעולת המכשיר לאחר 8 שעות, בטיחותי לחדרי ילדים מגיל 3 ומעלה וללא בישום. בשימוש במוצרים חשמליים יש להשאיר פתח אוורור בחדר. מחיר:  39.90 שקלים.

טעימת קפה Nitro מקצועית ובלעדית בתערוכת Culinary

Nitro הינו קפה קר הזורם מברז בירה ומועשר בחנקן. טעמו כטעם קפה אך המרקם מזכיר מאוד בירת Stout בעלת מרקם קרמי ועשיר.

לראשונה בישראל, מבקרי תערוכת Culinary 2017 הגדולה והמקצועית ביותר בתחום, יזכו לטעום את הדבר הבא בעולם הקפה, Nitro Cold Brew. הטעימות יודרכו ע"י מומחה הקפה, עופר גבירצמן, כחלק מאירוע VIP ביום הראשון לתערוכה.

באירוע הטעימות האקסקלוסיבי, יזכו המבקרים לסדנת טעימות מקצועית והדרכה כיצד לטעום קפה Nitro לצד הסברים עיוניים על ייצורו המיוחד של הקפה והיתרונות שבו. מומחה הקפה, עופר גבירצמן, ימזוג בהדרכה מספר סוגי Nitro בטעמים שונים כדי לתת לטועמים טעימה מהמשקה שהולך לסחוף את ישראל בקיץ הקרוב.

הטעימות יועברו בשיתוף Ripples, פלטפורמת תוכן חדשנית שהופכת כל כוס קפה לחוויה אישית ע"י הדפסה על שכבת הקצף העליונה. Ripples ו-Nitro משלימים אחד את השני, כאשר האחד הוא המשקה שכולם ידברו עליו הקיץ והשני יעביר חוויה בלתי נשכחת לכל מי שישתה אותו.

מבצעים

עוזי ריעני וועדי הורים מרחבי הארץ עם ירידים לרכישת ציוד לחזרה לבית הספר

מה שהתחיל לפני שלוש שנים כיוזמה מקומית בגבעתיים, תופס גם בקיץ הזה תאוצה ומתרחב לכל רחבי הארץ. נכון להיום כבר נקבעו 13 ירידים שיתקיימו במהלך חודש יולי בגדרה, נתניה, קדימה, הוד השרון, ירושלים, רמת גן, גבעת זאב, הרצליה, נס ציונה, רחובות, ראשון לציון, חולון ובת ים והכוונה היא לקיים למעלה מ-30 ירידים במהלך הקיץ.

גולת הכותרת בירידים השנה תיהיה מכירה של תיקי תלמיד אורטופדיים מבית טלבר פופ יצרנית מותג התיקים COOL אשר ייצרה במיוחד עבור קבוצת הרכישה של ריעני ליין של תיקים, אשר ימכרו כמעט במחיר הקרן.

מדובר בעשרים וחמישה דגמים שונים לבנים לבנות, בהם הלו קייטי, ניקי הכבשה, מותגי דיסני וספורט בדגמים אורטופדיים ובדגמי סמארט טרול [טרולי]. את התיקים ניתן להזמין כבר היום באתר האינטרנט קבוצתית [https://www.kvutzatit.co.il ] ולקבל אותם ביריד ואו במשלוח הביתה. המחיר לתיק אורטופדי יעמוד על 139 שקלים במקום 220 שקלים, הנחה של 37 אחוזים ולתיק טרולי המחיר הוא 179 שקלים במקום 350 שקלים הנחה של 49 אחוזים.

נכון להשבוע ריעני כבר תיאם את קיומם של 13 ירידים אשר יהיו פתוחים לקהל הרחב, גם למי שלא חבר בקבוצות הרכישה "להיות חבר בקבוצת הרכישה זה לא פעולה שדורשת מהציבור מאמץ או תשלום, זה בסך הכל אקט חברתי שנועד לעזור לכולנו להשיג את המטרה. הירידים מאורגנים עם ועדי ההורים בכל יישוב ובמהלכם נעמיד דוכן שבו נבקש מכל שמי שטרם הצטרף לקבוצה לעשות זאת, כי אני מאמין שאם יהיו לנו 20 אלף חברים, נוכל בפעם הבאה להשיג הנחות עוד יותר גדולות, לגודל יש משמעות".

הצטרפו אל עוזי בפייסבוק <<<

טיב טעם עם פסטיבל בירה

טיב טעם מחלקת בירות מהארץ והעולם (צילום אלעד גוטמן)

רשת טיב טעם במבצע חודש פסטיבל בירה עד 10 ליולי. במסגרת פסטיבל הבירה תשיק טיב טעם מבחר רחב של מותגים וטעמים ותעניק  מגוון מבצעים על הבירות לדוגמא: שישיית בירה קורונה רק 39.90 שקלים בנוסף, תערוך מבצע  לחברי מועדון ומצטרפים חדשים אשר ירכשו בירות מן המחלקה ב – 50 שקלים ומעלה יקבלו קופון 50 שקלים מתנה לקניה מעל 349 שקלים מכלל מוצרי החנות בין התאריכים 11.07.17 – 29.08.17.

בין המבצעים הבולטים שתעניק רשת טיב טעם בפסטיבל הבירה: 2 שישית הייניקן בבקבוק 330 מ"ל ב- 69.90 שקלים, שישית קורונה 355 מ"ל ב- 39.90 שקלים, בירה אסאי מוצר שני בחצי מחיר, 2 שישיות קרלסברג בקבוק 330 מ"ל ב 65.90 שקלים, שישיית בקס בקבוק 275 מ"ל 29.90 שקלים ועוד…

LG במבצע לכל מי שרוכש LG G6 מקבל שעון חכם LG WATCH STYLE

LG ישראל ורונלייט יוצאות במבצע לקראת הקיץ בו כל מי שרוכש LG G6 יקבל שעון חכם LG WATCH STYLE בשווי 1200 שקלים במתנה. המבצע מתקיים בכל הערוצים כולל במפעילות הסלולריות  וברשתות השיווק. המבצע מתקיים עד ה- 30.06.17 או עד גמר המלאי.

השעון החכם של LG LG Watch Style הוא שעון קטן, דק, מעוצב ועמיד לאבק וגשם בדרגת IP67. השעון מגיע ב- 2 צבעים, כסף וטיטניום ומגיע עם מסך P-OLED, 4GB נפח אחסון, Wi-Fi ו- Bluetooth . השעון החכם פועל עם מערכת ההפעלה Android Wear 2.0 המשלבת גם את Google Assistant. העונדים את השעון יכולים להשיב להודעה, להגדיר תזכורת או לבקש הנחיות על ידי לחיצה על לחצן ההפעלה או אמירת "Ok Google". בעזרת Google Fit ניתן להגיע ליעדי הכושר באמצעות מעקב פעילויות, אימון כוח ואימון. ניתן גם להוריד יישומים מותאמים לשעון ישירות מחנות Google Play.

אוכל ואלכוהול

בירה מכבי בפעילות לעידוד יצירה מקומית עם כתב העת מעין

בירה מכבי ממשיכה לתמוך בתרבות ישראלית, אלטרנטיבית וצעירה, ויוצאת בפעילות לעידוד יצירה מקומית עם כתב העת לשירה וספרות 'מעין'. צ'יקי ארד עורך כתב העת ילווה את הפעילות.

בדומה למותגים בינלאומיים גדולים התומכים בפרויקטים של תרבות מקומית, בירה מכבי, הבירה הישראלית האהובה, משיקה פעילות ייחודית תחת השם "שיר ושליש" במסגרתה, יפורסם קול קורא בדף הפייסבוק של בירה מכבי אשר מזמין משוררים מרחבי הארץ להציע שירים שכתבו.

מתוך הטקסטים שיוצעו ייבחרו 5 השירים המעניינים והמוצלחים ביותר שיודפסו על גבי מארזי שישיות של בירה מכבי שיופצו במהלך הקיץ בסופרים ובחנויות ברחבי הארץ ועל גבי תחתיות בירה של מכבי שיופצו ויחולקו במקומות בברים נבחרים.

כמו כן, במסגרת הפעילות בירה מכבי תערוך ערבי שירה בהם יופיעו חמשת המשוררים אשר השירים שלהם נבחרו. בנוסף, מכבי תפיק קליפ מושקע לאחד מהמשוררים ששירו ייבחר לשימושו הפרטי.

מיני סייט להרשמה לפעילות "שיר ושליש" <<<

אפליקציית Winni בשת"פ עם דומינוס פיצה

אפליקציית המשחק החדשנית Winni, המתמחה בפיתוח משחקי תוכן חווייתיים במובייל עבור מותגים, יוצאת בשיתוף פעולה עם דומינוס פיצה, במסגרתו פיתחה עבורה סדרה של משחקי מובייל השאובים ממגוון עולמות תוכן ברוח המותג כגון מסיבת בריכה, לאונג' בר או פסטיבל פיצה. סדרת משחקים זו תהווה את יריית הפתיחה לסדרות משחקים נוספות שצפויות השתיים להשיק בהמשך.

האתגר העומד בפני השחקנים הוא איתור אובייקטים מתוך עולם התוכן בזמן מוקצב. המומחיות של Winni היא בהטמעת אובייקטים המשתלבים בתוך עולם התוכן של המותג, והם בבחינת פרסומת חווייתית עבור השחקנים. בין האובייקטים בסדרה, השחקנים יצטרכו לאתר דמויות של השף אסף גרניט שעומד מאחורי ליין פיצות הגורמה של דומינוס, של הפרזנטור מאור כהן ומגוון דמויות מעולם ההנאה והפנאי ברוח המסיבה או הפסטיבל.

בשתי דקות בלבד, יוכלו השחקנים ליהנות מפרסים שווים, שתחלק Winni בחסות דומינוס, כגון פיצה חינם או ארוחת דומינוס חינם, ואפילו פיצה גורמה – פיצת השף אסף גרניט. מאות מגשי פיצה וארוחות חינם כבר חולקו לעשרות אלפי השחקנים באפליקציה, במסגרת השקה שקטה של הקמפיין, ומאות נוספים ממתינים לשחקנים שיצטרפו. בשורה משמחת למפסידים – יוענקו הטבות בונוס לשחקנים שלא זכו במקום הראשון כמו פונדנט שוקולד או אצבעות גבינה מתנה.

באפליקציית וויני, שהושקה לאחרונה בהשקה שקטה, משחקים למעלה מ- 50 אלף שחקנים. במהלך החודש האחרון האפליקציה כבשה מס' פעמים את המקום הראשון בדירוג האפליקציות הטרנדיות ביותר באפסטור ובגוגל פליי.  סדרת המשחקים של דומינוס תהיה זמינה באפליקציה של Winni עד סוף החודש, וייתכן שתתארך מעבר לכך. עדכונים באפליקציה. האפליקציה זמינה להורדה בחנות האפסטור ובחנות הגוגל פליי  .

אמריקן אקספרס עם פסטיבל Vinum TLV

רחבת רוטשילד 1 בלב תל אביב תארח פסטיבל ייחודי של יין, גבינות, שוקולד ומופעי רחוב כמו בבירות העולם עכשיו גם בתל אביב: פסטיבל אורבני ראשון מסוגו של יין, בשילוב הופעות חיות. הפסטיבל יתקיים בלב ליבה של תל אביב, רחבת רוטשילד 1 בתאריכים 22 וב 23 לחודש יוני. הכניסה חינם לקהל הרחב. בפסטיבל יציגו עשרות יקבים גדולים לצד יקבי בוטיק מובחרים, בינהם:  יקבי כרמל, יקבי ברקן, יקב טוליפ, יקב Maya, יקב אור הגנוז, יקב מונד, יקב טפרברג, יקב סגל, יקב פלורה ועוד. להעצמת טעמי היין ישולבו מגוון הגבינות של מחלבות גד לצד שוקולד איכותי של שוקולטרי גליצקי, מאפים ולחמי גורמה של La Farina ועוד מגוון הפתעות קולינריות ותרבותיות. הפסטיבל ישלב בין טעימות גורמה לבין מופעים, אמני רחוב – ציירים, נגנים ועוד ויעניק חוויה תל אביבית בהתאם לרוח העיר.

הכניסה לפסטיבל חופשית. מכירת כרטיסי טעימות במקום בלבד, עלות כרטיסייה הכוללת חמש טעימות יין וטעימת גבינות 60 שקלים, מתנה תמורת 100 נקודות. הכניסה חינם לקהל הרחב. הופעות: להקת ריטלין, חמישי, 22/6, 19:00, 20:00 ו 21:30, פסטיבל  Vinum tlv by American express במתחם רוטשילד 1 חמישי, 22/6, 18:00-23:00, שישי, 23/6, 10:00 – 16:00.

יקב רמת הגולן יאיר שפירא – מנכ"ל חדש

יאיר שפירא מנכ"ל יקב רמת הגולן (צילום יח"צ)

יקב רמת הגולן הודיע על מינויו של יאיר שפירא למנכ"ל יקב רמת הגולן. המינוי יכנס לתוקף החל מאוקטובר 2017. יאיר שפירא מביא עמו לחברה ניסיון רב בשיווק, מכירות וניהול כללי. לפני מינוי זה שימש כמנכ"ל חברת קפה לנדוור בע"מ במשך 4 שנים ולפני כן כיהן במספר תפקידי ניהול בחברה. לדברי יונתן בשיא, יו"ר יקב רמת הגולן, "יאיר שפירא מביא עימו ניסיון רב בהתוויית אסטרטגיה, הנעת תהליכים, פיתוח עסקי  ויצירת ערך לחברות. אני בטוח שניסיונו ומומחיותו יתרמו להמשך צמיחת יקב רמת הגולן".

יאיר שפירא, בן 49,  נשוי + 3,  מחזיק בתואר ראשון במדעי ההתנהגות ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ובתואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

יקב רמת הגולן נוסד בשנת 1983 ומאז היווסדו נחשב למוביל בישראל באיכות היינות, באיקלום וגידול זני גפן יין חדשים ובטכנולוגיה חדשנית. פעילותו שינתה את תפיסת עולמו של הצרכן הישראלי, מיסדה את תרבות היין בארץ ונחשבת לסמן המוביל שלה, ומעל הכל – הציבה את ישראל על מפת היין העולמית. בשנת 1996 זיהו השותפים את הפוטנציאל הטמון באדמות הגליל העליון והחלו בנטיעת כרמי יין ובשנת 2000 נוסד רשמית יקב הרי גליל בבעלות משותפת  של יקבי רמת הגולן וקיבוץ יראון. סה"כ מונה היקב 100 עובדים והמחזור השנתי מוערך בכ-  220 מיליון שקלים.

אופנה ועוד

בית העיצוב של Mili&Sara עם Home Tattoo

הטאטוז הצבעוניים הם הכלאה בין מדבקה לטפט צורני וצבוני. מגיע בחלקים מופרדים, קלים להדבקה וקלים להסרה ולהדבקה מחדש! הקולקציה מעוצבת על טהרת הקו האקזוטי טרופי, הרבה ירוק ופרחוני, קצת ים קצת קקטוסים. הרעיון הוא לא לעצור בקירות, ולהרים גם למראות הבית, לדלתות, לרהיטים השקטים מידי, למחשב הנייח/נייד, למשרד או לאוטו. מודיעים לכם כבר – שזה ממכר!

קיימת גם האפשרות ״לעשות לבד״. תנו לנו משפט מנצח שלכן ואנחנו נכין לכם בהתאמה אישית לפי אחד העיצובים שלכם. כדאי ושווה כי לאף אחד אחר לא יהיה בול כזה.

היוש-ביוש, אותיות, כנפיים, קקטוס, משקפי שמש הן חלק מקולקצית המראות הצורניות, בכסף וזהב להשתקפות אחרת של עצמך. תמיד טוב לקבל עוד נקודת מבט. הכי כיף-ליצור לבד מילה, ראשי תיבות או שם מלא מהאותיות הבודדות.

המותג צפוי להשיק עוד חיבורים מיוחדים בין הבית, השידה הכניסה והמטבח לעולם הקעקועים, ג׳ינס, קרעים, נצנצים ניירות, וכל מה שביניהם.

Home Tattoo אוהב להיות ידידותי במחיר: ובשוק האקססוריז מובטחת הנחה סופר שווה!

רכב

ניסאן עם Z370 NISMO בישראל

כמו כל דגמי NISMO האחרים של ניסאן, ה-Z370 NISMO החדשה מהווה תמצית של נהיגת ביצועים, כשהיא שמה את הנהג במרכז העניינים והאקשן. ה-Z370 NISMO החדשה, שרותמת 30 שנה של רוח ה-NISMO עם ניסיון הנדסי ומכאני רב, עברה עדכון מקיף כדי להעניק חוויית נהיגה חדה ומרתקת יותר.

https://www.youtube.com/watch?v=-T-CkiKW9DU

ה-Z370 NISMO הייתה תמיד מסובבת ראשים, ועם השקה של תוספת מראה נועז ועוצמתי, היא בעלת משיכה חזקה עוד יותר. הפגוש הקדמי תוכנן מחדש לחלוטין, ונוספו כניסות אוויר לפני קשתות הגלגלים ותאורת נסיעה ביום LED חדשה. עדכונים אחרים כוללים מסגרות שחורות לפנסים, קישוט אדום מיוחד של NISMO בבסיס הפגוש, עיצוב חדש לספי הצד ומראות הצד, וסמלי NISMO מיוחדים. ה-Z370 NISMO המחודשת מתאפיינת גם בחישוקי סגסוגת חדשים Rays בגימור כסף ושחור.

מאחור, מציגה ניסאן עיצוב חדש של הפגוש והספויילר שמאפיין את הגישה של המותג לעיצוב ותכנון. כחלק משדרוג מקיף של חבילת האווירודינמיות של ה-Z370 NISMO, הגרסה החדשה מתאפיינת בספויילר אחורי קטן יותר שפועל יחד עם הפגוש הקדמי החדש כדי לייצור כוח הצמדה בעת נסיעה מהירה. יתר על כן, הכוח מתחלק כעת בצורה אחידה יותר בין הסרן הקדמי לאחורי, ומעניק תחושה מאוזנת יותר על הכביש. החישובים של ניסאן מוכיחים שהמערכת האווירודינמית החדשה שהוצגה ב-Z370 NISMO מעניקה לה כוח הצמדה גדול יותר מאלה של כל מתחרותיה הישירות.

ניסאן יודעת שנהגי NISMO הם בעלי תשוקה לנהיגת ביצועים. כדי לעמוד בדרישות של בעלי המכונית שרוצים לנצל במלואם את הביצועים והשלדה של המכונית, הדגם החדש מתאפיין במושבי Recaro חדשים שמציעים שיפורים משמעותיים בתמיכה ובנוחות.

המושבים החדשים, המבוססים על מושבי Recaro Sportster המפורסמים, הותאמו במיוחד ל-Z370 NISMO ומתאפיינים במגוון רחב של שינויים, כדי להעניק תמיכה מרבית לנהג. כל היבט של המושב ומיקומו בתוך המכונית נותח על-ידי ניסאן כדי לייצר תנוחת נהיגה מושלמת.

באמצעות אימוץ של מבנה מושב המבוסס על צורת קונכייה, במקום מסגרת הצינורות המסורתית, הצליחה ניסאן לשפר את הקשיחות ולהפחית במשקל בו-זמנית. כדי להשלים את המהפך הפנימי, המושבים מחופים בעור ואלקנטרה בצבעים אדום ושחור התואמים את צבעי גלגל ההגה.

ה-Z370 NISMO החדשה מונעת באמצעות מנוע שישה צילינדרים המפיק 344 כ"ס ומעניק חוויית נהיגה נמרצת ובלתי נשכחת. עם מומנט יוצא מן הכלל בסל"ד נמוך ורצועת כוח רחבה יותר, מסוגלת ה-Z370 NISMO לזנק מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 5.2 שניות בלבד. עם מערכת פליטה כפולה של NISMO, ה-Z370 NISMO מעניקה פסקול ספורטיבי מושלם.

ה-Z370 NISMO החדשה מגיעה בתצורת קופה עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים, ומתאפיינת במספר שיפורים בשלדה. כדי לשפר את נוחות הנסיעה, שונו מקדמי הקפיצים ובולמי הזעזועים האחוריים, ושינויים בשטיחים ובציפוי המגן הפנימי של בית הגלגל האחורי הפחיתו עוד יותר את רעשי הכביש.

מחיר: 350,000 שקלים

כללי

בכמה זמן תבנו מגדל קלפים על מכונת כביסה פעילה ?

חברת LG זכתה בפרס ה- AME (Advertising & Marketing Effectiveness) בתחום המיתוג, בזכות קמפיין ויראלי שיצרה, ובו אמן הקלפים בריאן ברג בונה מגדל קלפים בגובה של 3.3 מטרים על גבי מכונת הכביסה של החברה בזמן שהיא פועלת בקצב של 1000 סל"ד. לאמן האמריקאי שזכה בשיא גינס בזכות מגדל הקלפים, לקח 12 שעות בכדי לבנות את המגדל כולו שהכיל 48 קומות.

מרגע שהקמפיין הוויראלי של LG עלה ל- Youtubeהוא זכה לכ-100 מיליון צפויות בפרק זמן קצר. המטרה של הסרטון הייתה להציג בצורה יצירתית את מערכת ה-Centum החדשה של LG הממקסמת את אמינות מכונת הכביסה ויעילותה האנרגטית בשילוב רטט ורעש מינימלי.

ספורטן עם השקעה של כ-3 מיליון שקל בהיערכות לעונת הקיץ

חברת ברטן החזקות, המפעילה את רשת מועדוני קאנטרי קלאב 'ספורטן' השקיעה כ-3 מיליון שקל בהיערכות הרשת לקראת עונת הקיץ 2017. עיקר ההשקעה בהפיכת מתחמי המדשאות והבריכות שבמועדוני הרשת למתחמי אטרקציות לילדים ומופעים של מיטב אומני ישראל לכל המשפחה. בכל מועדון, בנוסף ל-3 הבריכות שבמתחם יוצבו  אטרקציות, מתקני מים מיוחדים וחדישים (למשל מגלשת קמיקזה בגובה 8 מטר) ואטרקציות יבשות,  שישמשו את המנויים במהלך חודשי הקיץ מדי יום.

במסגרת אירועי קיץ 2017  יתקיימו במועדוני הספורטן מופעי מוסיקה  למבוגרים של זמרים מהשורה הראשונה, בהם: אליעד נחום וקובי אפללו, ליאור נרקיס, אתניקס ושלומי שבת. גם הילדים יהנו בקיץ הזה משפע מופעים עם  הכוכבים הנערצים עליהם, בהם: רוני דלומי, ליבי רן, אליענה תדהר, נועה קירל, יובל המבולבל, רוי בוי ועוד.

רשת ספורטן הינה רשת של מועדוני קאנטרי קלאב יוקרתיים, המציעה מגוון רחב של חוגים, פעילויות ואירועים לכל המשפחה. ברשת ספורטן מגוון רחב של מתקנים לרווחת המנויים: חדר כושר מאובזר, אולמות סטודיו, מגרשי ספורט, מתקני ספא, בריכות חיצוניות, מחוממות/ מקורות, ובריכות לפעוטות.

בר מים גם לשומרי השבת

כפתור אחד בלבד הופך את המיני בר הרגיל לבר מים קרים וחמים לשימוש בשבת. את המוצר המהפכני הזה משווקת חברת 'ריבר' הגדולה ביותר במגזר הדתי והחרדי, את המיני בר שלהם רכשו עשרות אלפים בשנה האחרונה, כאלה שהחליטו להפסיק לדאוג למי-חם הרגיל בערב שבת ולהפוך את חייהם לנוחים יותר ובטוחים יותר.

חברת ריבר, שפיתחה את השיטה הייחודית לשבת ובלחיצת כפתור אחת בר המים הופך לשומר שבת. תוכלו להשתמש במים חמים עד 40 כוסות ומים קרים ללא הגבלה ישירות מהמיני בר, באישור ובהשגחת בד"צ העדה החרדית.

אחד היתרונות הבולטים בהפיכת בר מים למצב שבת היא לחסוך את כאבי הראש של ארגון המיחם הרגיל ויחד עם זאת להפוך את הבית למקום בטוח יותר לילדים, מכיוון שבר המים בטיחותי בניגוד למיחם הרגיל שגרם לכוויות ואסונות.

מנהלי נמלי חיפה ואשדוד פוחדים לגייס כוח אדם חדש בגלל ההסתדרות

פאנל – דני קושמרו, דוד כהן, יצחק בלומנטל, איתי רון, צביקה שכטמן ויוני איזקוב- כנס קוראל (צילום אביב חופי)

למה אוניות עם תבואות ומוצרי גרעינים (תירס, סויה וכיו"ב), שהם הבסיס לשוק המזון בארץ ממתינות כשבועיים מחוץ לנמלי ישראל בהמתנה לתחילת פריקה, מה שמחמיר את יוקר מחירי המזון בארץ? שאלה זו עמדה במרכז פאנל שנערך היום בכנס לחגיגת 40 שנה לחברת שירותי הספנות והים: 'קוראל שירותי ים'.

יצחק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד סיפר: "בשנתיים האחרונות פניתי לראשי ההסתדרות כדי לייצר מערכת יחסי עבודה שתייצר גמישות. לא ייתכן שאקלוט עובדים בני 24, שיהיו עובדי הנמל עד גיל 65. זה קריטי. בשנת 2020 או 2012 ייפתחו הנמלים החדשים ואני לא יודע אם אזדקק אז לעוד כוח אדם. מה אעשה אז? אשאר תקוע עם עובדים עודפים"?

גם דוד כהן, סמנכ"ל תפעול ומסופים חברת נמל חיפה: "יש עלינו מגבלות בחופש הפעולה. ההסתדרות מחייבת אותנו להעסיק עד גיל הפנסיה את העובדים הצעירים שאנו רוצים לגייס. קשה לנו מאוד מבחינת הסכמי העבודה, וגם כוחנו לא רב בבתי הדין לעבודה. התוצאה היא שאין לנו מספיק ידיים לפריקת אוניות, והמחסור בכוח אדם תורם להגדלת התורים לפריקת האוניות ובכך באמת ליוקר המחיה".

מנכ"ל נמל אשדוד יצחק בלומנטל גם התלונן על המחסור בשטחים לנמל: "בשנת 2005 הגיעו לנמל אשדוד 14 מיליון טון מטענים. השנה כמעט הכפלנו ל- 24 מיליון טון, אבל שטח הנמל נשאר אותו הדבר. הכול יותר צפוף. למשל משאיות. יש גידול מאז 2005 מ-  2500 משאיות ביממה, ל- 3,500 משאיות ביממה. מחר בבוקר, למשל, צפוי להיות דיון על הקמת שכונה של 3,500 דירות, בסמוך לנמל אשדוד. חשבו על המכוניות ועל הפקקים הצפויים ליד הנמל".

בעניין תכנית משרד התחבורה לקדם מכרז להקמת מסוע גרעינים,  אמר בלומנטל: "בנמל חיפה יש מערכת אוטומטית לפריקת גרעינים. לנו אין. אוניות הגרעינים מגיעות בסדר לא קבוע, המסוע אצלנו יגדיל את כמויות אוניות הגרעינים, שתגענה אלינו".

בלומנטל חזר על תלונתו כי מופע אוניות הגרעינים לא מגיע בסדר קבוע, כך שידוע כי בחודש אוגוסט יגיעו הרבה אוניות, ואילו בשלושת החודשים האחרונים בקושי הגיעו אוניות גרעינים. הוא ביקש מהיבואנים להביא יותר אוניות בחורף.

על כך השיב לו יוני איזקוב, מנכ"ל קוראל שירותי ים: "כל שנה בעשור האחרון , קצב מופעי האוניות דומה, יותר בקיץ, פחות בחורף. אנחנו לא ממציאים כלום. האם אתה מצפה שהשוק יתנהל לפי צרכי הנמל, ולא להפך? מדובר בתנאים של השוק העולמי. אתם מחזירים אלינו את הכדור, ומאשימים אותנו שלא מביאים אוניות לפי מה שנוח לכם בנמלים. יש כאן בלבול. זה לא טיעון שתופס בעולם הרחב, בכל העולם הרציפים ממתינים לאוניות ולא להפך".

איתי רון , מנכ"ל חברת צנציפר, לייבוא גרעינים ותבואות העיר: "צריך להקצות בנמלים מחסנים למקרים שחסרות משאיות כשיטה של אחסון ביניים שנהוגה בעולם, ומשום מה לא קיימת בישראל, ואז התירוץ של לא פורקים, אלא ממתינים למשאיות לא יישמע עוד".

רון גם אמר: "הקטסטרופה הגדולה של השנה האחרונה, שהיא השנה הקשה אי פעם מבחינת המתנות השווא של האוניות בנמלים והנזקים הכלכליים בהיקף של מאות מיליארדי שקלים, נובעת מכך שאין מבוגר אחראי. לא שר התחבורה ולא גורם אחר שישכלל את כלל הנתונים וימצא פתרון וככה פרויקט המסוע עליו הוחלט לפני עשור! אולי סוף סוף יצא לדרך וייבנה עוד כמה שנים, וככה אף אחד לא באמת מחפש פתרון לכך, שדגון חיפה יפסיק לפעול תוך כמה שנים (בגלל תכנית 'חזית הים' בחיפה)".

צביקה שכטמן, מנכ"ל נמל מספנות ישראל, סיפר: "אנחנו מוגבלים בהיקף של 5% במטענים שמגיעים לנמלים. זוהי מגבלה היסטורית משנת 2005, אשר קמה כדאגה של עובדי הנמלים להגביל את פעילותנו, מתוך חשש מהילד החדש אז בשכונה. המגבלה הזו יותר לא רלוונטית. יש מחסור ברציפים בנמלים. יש 5 ק"מ רציפים בנמל אשדוד, 5 ק"מ רציפים בנמל חיפה ואצלנו כ 1.5 ק"מ רציף. זה לא מספיק. בכל העולם הרציפים ממתינים לאוניות ולא להפך, אפילו במרוקו. השנה נחגוג 10 שנים לפעילות הנמל, שחזק בתחום הגרעינים, הברזל והמלט. אנחנו מייצרים תחרות. פנינו לרשויות כדי להגדיל את חלקנו בחוק, ואנחנו זקוקים לעזרה שלכם וללחץ על הרשויות, שכן הנושא נמצא על סדר היום בשיח עם הוועדים בנמלים".

יוני איזקוב סיכם בפנייה למנהלי הנמלים: "באנו אליכם במשך השנים והצענו ללכת יחד לרגולטור כדי לפתור את המצב, אבל אתם הצגתם לאורך שנים תמונת מצב כאילו הכול מצוין, וזה לא כך. נראה שרק לאחרונה אתם מוכנים אולי לחשוב לקבל עזרה. דרושה תכנית לאומית אסטרטגית של הממשלה, הנמלים היבואנים. אפשר לעשות דברים בטווח המידי".

כתיבת תגובה