מה חדש על המדף של דני בר

מוצרים חדשים לאביב ולחג פסח ||| אוכל ומוצרים חדשים לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה, רכב, סקרים ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

שורש עם ליין ספורט ימי חדשני

גל פרידמן ושורש על סאפ (צילום יוהאן יורד)

שורש SOURCE יצרנית הסנדלים, תיקי המים וציוד ה outdoor-המקומית הותיקה, המובילה בקטגוריה מעל 2 עשורים, לא פספסה את טרנד הספורט הימי המתפשט בארץ ובעולם וסוחף אלפי אנשים לים ולא בשביל בטן-גב. ב- 5 השנים האחרונות שורש נכנסה והתמקצעה גם בתחומי הספורט השונים, תחילה עם תיקי הדיון וההיפסטר לריצה ואופניים והשנה יצאה גם עם ליין ייחודי של תיקים לספורט ימי (סאפ וקייק).

ב"שורש" חברו לאלוף האולימפי גל פרידמן וספורטאים מובילים נוספים בתחום השייט, קייק וגלישת סאפ ויחד איתם ועם המעצבים המוכשרים של החברה, יצרו ליין ספורט ימי חדשני, המשלב עיצוב וטכנולוגיה, יכולת תנועה טבעית וחופשית, נוחות ופונקציונליות, לצד יכולת לביצועים מייטביים והיכולת לבלות שעות ארוכות בים מבלי לוותר על משמעת מים. המוצרים החדשים:

  • תיק וורו Verve – פיתוח שנעשה על פי עיקרון העיצוב והטכנולוגיה של תיק הדיון, ה- X-Fit . הרצועות חופשיות ומאפשרות תנועה טבעית של הכתפיים בעת החתירה. כיסי רשת מאפשרים לאחסן דברים, ולא אוגרים מים במקרה של נפילה וכך התיק לא מסרבל עליה חזרה על הסאפ או הקייק. לתיק יש גומייה שמאפשרת איבטוח משוט בשעת עצירה ומשחררת את הידיים. מכיל מיימיה בנפח 2 ליטר. מתאים לקייקים ולסאפ. מחיר: 399 שקלים.
  • דוראבאג ימי Durabag Kayak – על פי דרישה שעלתה ממספר קייקיסטים, לקחו בשורש את המצ"ג, שיינו את הבד, האריכו את הקשית בחצי מטר והוסיפו גומיות לאיבטוח התיק. התוצאה- מיכל של 2.5 ליטר, עם בידוד לשמירה על קור המים, שאפשר לאבטח כמעט לכל מקום בקייק, וקשית שמאפשרת שתיה תוך כדי תנועה וללא עצירה. שלוש אפשרויות להוצאת הצינור מהתיק מאפשרות התאמה מירבית. כיסי רשת מאפשרים איחסון נגיש לדברים קטנים. פסי הייפלון בגב התיק מקנות לתיק אחיזה במשטח ומונעות החלקה. מכיל מימיה בנפח 2.5 ליטר, קשית באורך 140 ס"מ. מחיר: 199 שקלים.
  • היפסטר ימי Hipster Wave – לאחר ההצלחה של תיק ההיפסטר, בתחום הריצה והרכיבה נתנו תיק גם לגל פרידמן, מדליסט אולימפי, בעל מועדון גלישה וממובילי הסאפ בארץ שיגיד איך זה מרגיש בים. אחרי כמה שיפורים והתאמות, מגיע ה"היפסטר ווייב" – אותה גברת, אבל מתאימה לים! כמו בריצה ובאופניים היתרון של חגורת שתיה הוא שמירה על מרכז כובד נמוך ועל כתפיים חופשיות מעומס ולחצים שמגבילים את תנועתן. ה"היפסטר וייב" של שורש הינו תיק- פאוצ' נוח, בעל תא מרופד אטום למים עם מימיה בנפח 1.5 ליטר במבנה רוחבי שמחלק את המשקל לרוחב האגן ומאובזר בשסתום חזק ואמין עם תפס מגנטי. התא מחולק כך שיש מקום לאחסון ועדיין ההיפסטר קליל ויציב, לא מעמיס משקל על הכתפים והגב ומאפשר חופש תנועה ואיוורור.ה"היפסטר וויב" מאובזר גם בכיסי רשת לגישה מהירה ונוחה, ופאוץ' אטום למים לשמירה על דברים.(פלאפון צריך להכניס לשקית אטומה נוספת). מחיר: 299 שקלים.

  • ליקוויטיינר פרו – בשורש נענו לקריאת הקייקיסטים – והליקוויטיינר, בקבוק הקסם של חברת "שורש" למים, קל, גמיש ומתקפל, בנפח גלילי, עשוי יריעה יחודית חלקה כמו זכוכית ומשולבת חומר אנטי בקטריאלית של "שורש", המוכר והנוח מהיבשה מגיע כעת במיוחד למים בתצורת "ליקוויטיינר פרו". על ידי חיבור מתאם צינור עם שסתום, הליקוויטיינר הופך למערכת שתיה קטנה שמתאימה לכיס הקידמי באפודת הציפה של הקייק. ניתן לבצע התאמה אישית של אורך הצינור לשתיה נוחה ונטולת מאמץ. ליקוויטיינר פרו מאובזר במימיה של 1 ליטר, קשית המחוברת לפקק מצידה האחד ולשסתום הליקס של שורש מצידה השני. מחיר: 49 שקלים.

ניתן להשיג בחנויות המטיילים והספורט המובחרות. פרטים באתר <<<

סודהסטרים עם קבוקי סודהסטרים במהדורה מעוצבת לחג האביב

סודהסטרים (צילום כפיר זיו)

בהמשך להצלחת מהדורת הבקבוקים שהושקה בראש השנה, החליטו סודהסטרים להמשיך את קמפיין איכות הסביבה המעודד שימוש בבקבוקים רב פעמיים, ולהשיק מהדורת בקבוקים אביבית מיוחדת לקראת חג הפסח, המעוצבת ברוח הטרנד העולמי של Infused Water (מי סודה מעושרים בפירות ותבלינים טריים). הבקבוקים מהווים אלטרנטיבת אירוח דקורטיבית לשולחן החג, ומסייעים לחיזוק הרגלי שתייה בריאים יותר של כל המשפחה. מעבר לעיצובם המרשים של כלל הבקבוקים, הם מאפשרים לחסוך כסף וזיהום סביבתי רב הנגרם משימוש בבקבוקים חד פעמיים. מארז הבקבוקים החדש יכלול שלישיית בקבוקים ב-50 שקלים, ומארז יחיד של בקבוק 0.5 ליטר הניתן לנשיאה בתיק. הבקבוק מגיע בגימור מטאלי ייחודי בעלות של 35 שקלים, שיימכר בלעדית במוקד השירות והלקוחות בטלפון: *9880.

https://www.youtube.com/watch?v=DZ5OPEsITDc

על גבי אריזת הבקבוקים מצורפים שלושה מתכונים להצעות הגשה המשדרגות את הסודה, ותואמות את הפירות המעטרים את הבקבוקים (אננס, תות ולימון). ההכנה היא קלה ומהירה (השריית הפירות למשך שעה), ובסופה מתקבל משקה טרי מרענן וייחודי בעל טעם עשיר, ללא רכיבים מלאכותיים.

מתחילים בהגזת מים באמצעות ברי המשקאות של סודהסטרים, ולאחר מכן מוסיפים (מומלץ להשרות את המרכיבים במים מינימום שעה עד ליום לפני השתייה)::

  • לטעם חמצמץ ומרענן: 4 חצאי פרוסות לימון + 3 פרוסות ארוכות של מלפפון + פרוסת ג'ינג'ר + 4 עלי נענע. המשקה מסייע בשריפת שומנים, עיכול, כאבי ראש, עצירות ונשימה טובה מרעננת.
  • לטעם טרי ועשיר: 2 פרוסות אננס חתוכות למשולשים + 4 חצאי פרוסות לימון + גבעול לואיזה.
  • לטעם פריך ונועז: 4 תותים חצויים + 2 עלי בזיליקום.
  • מתכון סודה בשילוב תות וקיווי: המשקה מסייע בבריאות כלי הדם והלב, חיזוק המערכת החיסונית, זרימת הדם ועיכול.
  • מתכון סודה בשילוב תפוז, ליים ולימון: המשקה מסייע בעיכול, מספק ויטמין C, הגנה חיסונית וצרבות (המים צריכים להיות בטמפרטורת החדר).
  • מתכון סודה בשילוב לימון, עלי מנטה, תפוח, תמצית תה קמומיל וג'ינג'ר: המשקה תורם לעור בריא, מסייע בעיכול ומנקה את הכבד.

 רשת סולתם עם סכינים לחג

סכינים ברשת סולתם (צילום יח"צ)

חג הפסח מתקרב ורשת 'סולתם', המובילה בתחום הבישול וההכנה, אפייה, כלי בית ומתנות, מציעה מגוון מוצרים באיכות בלתי מתפשרת אשר יקלו על ההכנות לחג וגם יוכלו לשמש כמתנה נהדרת, בהנחות של עד 50%.

מיטל רובין, מנהלת שיווק ברשת סולתם:"לקראת הפסח התחדשנו בסדרות סירים חדשות והשנה השקנו את קטגוריית הסכינים המחודשת ואיכותית ומוצרים רבים נוספים.. מטרתנו היא ליצור נוחות ויעילות במטבח, בעיקר לקראת החג בו הבישולים הופכים להיות סיזיפיים בין כל משימות הניקיון הנשמרים לאורך זמן. עיצבנו מוצרים איכותיים המתאימים במיוחד כמתנות לחג, ומעוצבים באופן נקי ומודרני המשדרג כל מטבח. אנו שמחים להמשיך להעניק ללקוחותינו הנאמנים מוצרים חדשניים באיכות בלתי מתפשרת מבית סולתם".

סדרת הסכינים האיכותית Luxury:

סדרת סכינים מקצועית אשר מיוצרת מ-High Carbon German Steel, פלדת אל חלד גרמנית איכותית, בעלת אחוז גבוה של כרום ופחמן המעניקים חוזק, יציבות, גמישות ועמידות בשימוש ממושך. תהליכי הייצור המתקדמים ובקרת האיכות חסרת הפשרות תורמים גם הם להשגת התוצאה של סדרת סכינים מהטובים שיש ולמראה העכשווי.

קצות הלהב, בעל מבנה V, לוטשו לזווית של כ-30 מעלות (15 מעלות לכל צד) להקניית חדות ודיוק מרביים. הסכינים בטוחות בשימוש שכן ישנו הפרש המרחיק בין האצבעות ללהב והפרש נוסף בין גובה הלהב לידית, אשר מרחיק אותן משטח החיתוך. לסכין ידית ארגונומית המיוצרת מחומר פולימרי חזק ועמיד שנועד למנוע החלקה, מותאמת למבנה כף היד לנוחות מושלמת ואחיזה בטיחותית. בנוסף, לידית ישנה תוספת משקולת פנימית בקצה המשופע של הידית אשר תורמת למשקל מאוזן ותוצאות שימוש מדויקות יותר. מגוון רחב של סכינים החל מ-20 שקלים לסכין.

פסח

רוזנפלד- מרכז העיצוב עם טיפים לעריכת שולחן החג

שולחן חג י לחג ברוזנפלד (צילום אבישי פינקלשטיין)

רוזנפלד, מרכז העיצוב מציג שלל טיפים לעריכת שולחן חג עשיר, מפנק וחגיגי.

  1. חשוב בעת עריכת השולחן למקם  את הצלחות כך שלכל אורח יהיה את ה"ספייס" שלו בעת הישיבה והקימה מהשולחן וכן לא לייצור צפיפות יתרה על השולחן.
  2. יש להיוועץ מראש ולהחליט מי ישב ליד מי ולא לאפשר לכל אחד להתיישב היכן שנוח לו .הושבה נכונה תיצור דינמיקה נכונה לצד השולחן ואוירה נינוחה. כדאי להושיב את המבוגרים זה לצד זה , בעוד שאת הצעירים חשוב להושיב יחדיו.
  3. נחמד לעצב את השולחן עם כלים בסגנון המיקס& מאצ, דבר היוצר מראה אקלקטי מתוחכם ועליז.
  4. סידורי פרחים ומקוריים בעיצובם, נותנים לשולחן מראה אביבי ו"טרי" עם ניחוח מיוחד לשולחן החג.כדאי לחשוב על סידורי פרחים אישיים ולאו דווקא במרכז השולחן.
  5. כיף לעצב את שולחן החג עם בני הבית, כאשר כל אחד שם את ה-INNPUT  שלו וכך כולם מרגישים שייכים.
  6. כדאי להכין בצלחת לכל אורח הפתעה קטנה וחגיגית , ב דבר יוצר עניין ומכניס לאווירת החג .
  7. יש לעצב את שולחן החג עם פמוטים, המדגישים את תחושת החג המהודרת וניתן להשתמש גם באגוזים כפריט עיצוב הכרחי ואותנטי.

מתנות לחג – כמה תקבלו בחג הקרוב ומהי המתנה הכי פופולארית?

כמו בכל חג שמתקרב, גם לפני חג הפסח הזה ניחשף לידיעות בתקשורת שמספרות על המתנות לחגים שמקבלים עובדי החברות הציבוריות, שצפויות להיות גבוהות כרגיל. אך בניגוד למה שיוצג לנו, מרבית העובדים במשק צפויים לקבל מתנות צנועות יותר. הבשורה הטובה היא שהמתנה הממוצעת לפסח צפויה להיות גבוהה במקצת מהמתנה שקיבלנו בראש השנה האחרון. מסקר שערכה חברת  Sodexo BRS(סיבוס לשעבר),  עולה כי בחג הקרוב נקבל מתנה בשווי של 350 שקלים, גבוה במעט מהסכום הממוצע שקיבלנו בראש השנה. הסקר נערך בקרב כ-100 מנהלים ומנהלי משאבי אנוש מהמגזר העסקי.

מהסקר שערכה החברה עולה כי:

  • המתנה הפופולארית ביותר תהיה בדמות תווי הקניה, כש-65% מהנשאלים השיבו שהשנה הם יעניקו תווי קניה לחג. בהפרשים גדולים אחרי התווים ניתן למצוא את מארזי החג שיחולקו לכ- 16% מהעובדים בישראל וכסף מזומן שיוענק ל-13% מהם.
  • רוב מקומות העבודה יעניקו מתנה זהה לזאת שהוענקה להם בראש השנה, אך כ-שליש מהעובדים צפויים לקבל מתנה בשווי גבוהה יותר (מעסיקים בודדים בלבד הכריזו על מתנה נמוכה יותר בשווי שלה).
  • כ-7% מהעובדים במגזר הפרטי צפויים לקבל מתנות בשווי של למעלה מ-700 שקלים, כשמנגד כ-8% מהעובדים יזכו למתנות צנועות בשווי של עד 100 שקלים.
  • מה לגבי מתנות מקוריות שאינן תווים, מארזים או כסף מזומן ? מעסיקים רבים מתכוונים להעניק בחג הקרוב מתנות אישיות, שוברים למסעדות, מתנות עם ערך מוסף מעמותות העוסקות בנושא, כרטיסי כניסה לתערוכה ואפילו תכשיטים.

מועדון בהצדעה עם מבצעי פסח אטרקטיביים

חג הפסח בפתח ומאות אלפי משפחות יטיילו ברחבי הארץ ויוציאו ממיטב כספם עבור בילויים ואירועי פנאי ותרבות. בפסח הקרוב חברי מועדון "בהצדעה", המיועד לחיילים משוחררים בכבוד ואנשי מילואים, יוצא במגוון מבצעים אטרקטיביים עבור החברים ובני משפחותיהם. מבצעים אלה נועדו לשמש פלטפורמה מיטבית לבילויים במהלך החג ולחסוך בהוצאות. כך לדוגמא, יכולים חברי המועדון המחזיקים בכרטיס אשראי של "בהצדעה" לרכוש כרטיס כניסה ללונה פארק ולסופרלנד ב-46 שקלים ספארי החל מ-41 שקלים, צפארי החל מ-23 שקלים  ועוד.

חברי "בהצדעה" אף נהנים מאפשרות לרכוש "כרטיסים משפחתיים" (2 מבוגרים+ 2 ילדים) מוזלים עבור מגוון מוקדי בילוי ופנאי ובהם קיפצובה (כרטיס משפחתי החל מ 90 שקלים), גן גורו  (כרטיס משפחתי החל מ 101 שקלים), פארק קרסו למדע (כרטיס משפחתי החל מ 118 שקלים) היכל הקרח (כרטיס משפחתי החל מ 135 שקלים), מנוי משפחתי לרשות הטבע והגנים החל מ 267 שקלים  ועוד. יצוין כי חברי בהצדעה יכולים להתעדכן בכל המבצעים באמצעות אתר המועדון, עמוד הפייסבוק והניוזלטר שנשלח לחברי המועדון.

מבצע נוסף בפסח עבור חברי המועדון יהיה בתערוכת הרכב "אוטומוטור Super Car " שתתקיים במרכז הירידים, גני התערוכה ת"א. בתערוכה, המתקיימת כמדי פסח בישראל וזוכה לפופולאריות עצומה בקרב המבקרים,  יוצגו לראשונה בישראל "מכוניות – על" של מותגי עלית בעולם הרכבים העולמי וכן יוקם אולם מיוחד בו יוצגו מיטב האופנועים והקטנועים, יתקיימו מופעי אקסטרים עוצרי נשימה של אופנועי מוטוקרוס וטריאל, יתקיימו סדנאות רכב ועוד. חברי מועדון בהצדעה יכולים ליהנות מכרטיס כניסה במחיר של החל מ-53 שקלים.

לתינוק לילד ולצעיר

גלי עם קולקציית קיץ 2017 לילדים ופעוטות

השקת קולקציית גלי (צילום דני בר)

מותג ההנעלה גלי, אשר הוקם בשנת 1975, מזוהה כמותג ישראלי איכותי בתחום נעלי הילדים, המקפיד על ערכים של איכות, חדשנות טכנולוגית ועיצוב עדכני. קולקציית קיץ 2017 של המותג גלי לילדים, אופנתית וחדשנית מתמיד ומשלבת סגנונות וצבעוניות קיצית  תוך שמירה על איכויות המותג. הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת גם נעלי צעד ראשון לתינוקות.

נעלי בנים (מידות 22-41)

קולקציית הבנים של גלי, מקבלת השראה מעולם הספורט והטיולים ולצד זה מהעיר והאורבניות.

  • קבוצת ה-Sport : ההשראה לקבוצה זו שאובה מעולם הספורט וכוללת מגוון נעלי ספורט של מותגים מגוונים, ביניהם: יומברו, דאנלופ, שלזינגר, אטלטיקס, אל איי גיר, נעלי ספורט בעיטורי דמויות דיסני ועוד. קבוצה זו  עושה שימוש בסוליות קלות בתוספת גומי למניעת שחיקה, רפידות אנטומיות איכותיות ושילוב  חומרים חדישים כמו: רשתות, חומרים סרוגים אווריריים, תפרים גסים צבעוניים, רצועות  מתכווננות ועוד. הקבוצה מציעה מגוון רחב של נעלי קט רגל השואבת השראתה מנעלי הכדורגל בהתאמה לשימוש ילדים יומיומי, לקבוצה סוליות גומי עמידות וגמישות במגוון גפות צבעוניות וססגוניות ,בשילובי צורות גאומטריות אופנתיים בצבעי ניאון.
  • קבוצת ה-City : הכלאה בין נעל ספורט אורבאנית לבין סנדל מאוורר, היוצרת סנדלים ספורטיביים מאווררים במראה אופנתי ושיקי, לצד נוחות ואווריריות. בקבוצה דגמים המשלבים סוליות פולאוריטן ספורטיביות, עם רפידות מרופדות לגמישות מלאה, בשלל דגמים המתאימים לכל מבנה כף רגל. הקבוצה מתאפיינת בצבעוניות ססגונית ובשילובי דפוסים וגימיקים צבעוניים. בקבוצה זו סנדלי האש פאפיס לבנים –גמישים מאוד עם רפידות עור, השומרות על קרירות ומנדיפות  זיעה ומצוידות בבטנת לייקרה נעימה ורכה, בצבעים קלאסיים של כחולים גווני חום וירוק ושחור.
  • קבוצת הBasic-: הסנדל האולטימטיבי לגן ולבית הספר! קבוצה הכוללת מגוון סנדלים איכותיים בעלי  סוליית פוליאוריטן, העמידות מאוד בפני שחיקה ומאופיינות בגמישות.  גפות סנדל קיציות, מאווררות בשלל עיצובים בצבעי קיץ של כחול, ירוק, אפור משלוב עם צהוב ועוד וכן דגמים עם שילובי סרטים צבעוניים.
  • Fashion Snickers: סניקרס אופנתיות עם שרוכים וסוליות לבנות, במראה המתחקה אחר עולם המבוגרים. מתאימות מאוד לשילוב עם לבוש ספורטיבי למראה ספורטיבי לא מחייב, או עם בגדים מהודרים למראה חגיגי. הסניקרס בקבוצה זו עשויים בדי קנבס איכותיים בצבעוניות קלאסית של אפור, בייג', שחור, חום.

נעלי  הבנות

הקולקציה מתאפיינת בטרנדים כמו של הגדולים אך מותאמת במיוחד לרגלי הילדות ,כל הדגמים עברו התאמה ובדיקה של התאמה לכף רגל של ילדה , נבדקה אחיזה ויציבה נכונה.

  • Every Day Basic: קבוצת סנדלים לילדות ולנערות במראה עדכני, בשילובי צבעים אופנתיים המאופיין בעיטורי סרטים ומתאים לגן, לבית הספר ולבילוי בשעות הפנאי. הקבוצה עושה שימוש בצמדנים (סקוטש), להתאמה מלאה לכל כף רגל. השנה נוספו לקבוצה דגמים אופנתיים במיוחד המשלבים צבעים נועזים בהשראת עולם הממתקים והצעצועים.
  • Natural accent: קבוצת סנדלים בסגנון טבע, המיובאת מספרד ומאופיינת ברפידות דמוי שעם בציפוי רך ומטאלי  ובגפות עם הדפסים מדליקים, לאקים אופנתיים וגם פרחוניים ובשילוב נקודות. בצבעוניות קיצית: לבן, פוקסיה, סגלגל  פרחוני ועוד.

Urban fashiom

  • שרוכים  אתניים: כמו בדגמי הנשים –טרנדיות מאוד סנדלי שרוכים על מגוון סוליות ודגמים בשילובי שרוכים הנקשרים באזור הקרסול , המקנים מראה שובב וצעיר.
  • גלדיאטורים : סנדלים שטוחים בשילובי רצועות, גומיות צבעוניות ואבזרי מתכת ייחודיים . צבעוניות הקבוצה: חאקי, שחור, חום, בז' ועוד.
  • רקמות – קבוצה קיצית צעירה ועדכנית המתאימה לילדות ולנערות. מאופיינת ברקמות פרחים בשלל צבעים ודוגמאות.
  • כסף וזהב – קבוצת סנדלים בצבעוניות מטאלית של כסף וזהב. בקבוצה ניתן למצוא דגמים בשילוב תכשיטי זהב או כסף או שילובי הצבעים בגפה עצמה ותוספת גומי בצבעי מטאל לנוחות מרבית.
  • דמויות (פרוזן, הלו קיטי,באטמן,ספיידרמן)- בקבוצה מגוון דגמים של סנדלים אופנתיות, סניקרס מדליקים ונעלי בלרינה וספורט שילדות אוהבות, בצבעים האופייניים למותג: לבן, כסף, ורוד פוקסיה ואדום.

סירות

ליין רחב של נעלי סירה שטוחות. הליין מציע עיצובים ייחודיים ומגוון רחב של צבעים ודוגמאות: החל מנעלי סירה חלקות,  דרך נעלי סירה בגימור לק , תחרה, חיתוכי לייזר, וכלה בנעלי סירה שילובי ניטים, כפתורים .

קבוצת אקטיב

קבוצה רחבה ועשירה של נעלי הספורט לילדות בצבעוניות של ורוד, לבן, סגול ועוד, המצוידות בסוליות" פיילון" (כדוריות מוקצפות של EVA) המעניקות נוחות מרבית , תמיכה וגמישות.  בסוליות משולבות תחתיות גומי קשיחות בעלות חריצים למקסימום אחיזה, מניעת החלקה ואורך חיים גבוה של הנעל. הנעליים מצוידות ברפידות אנטומיות נושמות וסופגות זיעה. בקבוצת האקטיב ניתן למצוא גם סניקרס עם דמויות אהובות כמו הלו קיטי, פרוזן ועוד , עם או בלי אורות מהבהבים בסוליה, סניקרס עם סוליית פלטפורמה עם תוספת של פצ'ים אופנתיים בגפה ועוד.

נעלי גלי ילדים (צילום ירון ויינברג)

פצפוני גלי – צעד ראשון ושני לתינוקות

קולקציה ייחודית במידות 19-26, המתמחה בתינוקות שרק התחילו ללכת ותינוקות שכבר הולכים הליכה יציבה. הקולקציה מאופיינת בעיצובים קלילים, צבעוניים ואופנתיים שיתנו מענה לטעמה של כל אימא. כל הדגמים עשויים עור נובוק רך. בקולקציה ניתן למצוא סנדלים המספקות  תמיכה והגנה על הקרסול, אך יחד עם זאת משאירים אותו חופשי ובכך מאפשרים התפתחות תקינה. המבנה האנטומי של הנעליים אוחז את כף הרגל ומגן עליה.

הנעלים בקבוצה זו, מצוידות בבטנות עור ורפידות רכות למניעת זיעה, הסוליות קלות וגמישות במיוחד ומונעות שחיקה והחלקה.

  • לבנים מציעה הקולקציה סנדלים בהשראת עולם הצעצועים בצבעוניות של ניביי חום בי'ג וחאקי, והדפסות מתוקות של טרקטורים, רכבות ורובוטים בשילוב תפרים צבעוניים…
  • לבנות מציעה הקולקציה סנדלים בהשראת ממתקים וצעצועים ומאופיינת בריבוי של דפוסי סוכריות, פפיונים הדפסים בצבעוניות קיצית של ורוד, סגול, פוקסיה ולבן.
  • קבוצת בייבי סנדלי ספורט – קבוצת סנדלים לבנים. האימום עליו נבנתה הקבוצה, מדמה כף רגל אמיתית, המעורסלת בתוך רפידת נעל. כל הדגמים עשויים חומרים נושמים, המעניקים לכף הרגל הרגשה חופשית ומאווררת.
  • בנוסף בייבי Fashion -קבוצה חדשה ספורטיבית לבנות עם סוליה לבנה וגמישה ורפידה אנטומית מצופה למניעת הזעה ושמירה על כף הרגל בשילוב גפות סנדלים אופנתיות בכסף לבן פרחוני וורוד.

כל הסנדלים מצוידוים בסוליה ייחודית, עשויה חומרים רכים מונעים החלקה, תחתית הסוליה מחורצת בחריצים המאפשרים קיפול טוב ונוח באזור האצבעות ומקלים על הליכת הפעוט.

טווח מחירים:

סנדלים-  149.90- 199.90 שקלים, נעלי בובה- 79.90 שקלים, נעלי ספורט- 159.90 שקלים – 179.90 שקלים, סניקרס-  79.90 שקלים. להשיג ברשת גלי ברחבי הארץ.

עגלות תינוקות בוגבו עם Bugaboo Cameleon Kite 3

מותג העל היוקרתי לעגלות תינוקות "בוגבו" משיק את עגלת Bugaboo Cameleon Kite 3 במהדורה מוגבלת. חופש ותנועה תמיד עמדו בלב העיצובים בבוגבו ושום דבר לא מסמל חופש כמו עפיפון המתעופף בשמיים, מרחף באוויר, הולך לאן שהרוח לוקחת אותו. זוהי ההשראה לבוגבו קמיליון "Kite" בעיצוב מתוחכם, אלגנטי, קלאסי ומעודן אשר מהווה התאמה מושלמת עבור ההורים המודרניים והמעודכנים של היום.

"בוגבו קמיליון קייט 3" מתהדרת בבד ירוק במרקם חדשני ויוצא דופן בצידה החיצוני, והדפסים גאומטריים, המבוססים על צורת העפיפון בחלקה הפנימי. הריפוד הפנימי של חופת השמש ובד העריסה עשויים מבד מיקרו פליז בצבע שחור בשילוב ירוק. העגלה מאובזרת בשמיכת כותנה, גגון שמש נפתח, וידית נשיאה במראה עור יוקרתי.

בוגבו קמיליון, העגלה האייקונית האהובה על דורות של הורים. עגלה זו מתאימה לכל מסע, מיילודים ועד פעוטות, ילדים בכל הגדלים אוהבים את הקמיליון.

עגלת הקמיליון3 מותאמת לתנועה ונסיעה חלקה במיוחד בשלושה סוגי משטחים: לתנועה בעיר, בשטח, ואף לתנועה נוחה בחול ים. העגלה משולבת ומכילה את כל הפונקציות לתינוק בהתאם להתפתחות שלו, מגיל לידה ועד בגרות: עגלת אמבטיה המותאמת עד גיל 6 חודשים, ההופכת לטיולון בעל שלושה מצבים- ישיבה, מנוחה ושכיבה.

משקל העגלה כולל אמבטיה – 9 ק"ג בלבד. גגון מתארך להגנה וכיסוי אופטימלים. שילדה חזקה קלת משקל ונוחה לנשיאה. מנגנון קיפול נוח ומהיר, תוך שחרור ופתיחה בלחיצת כפתור. מנגנון ביטחון בשימוש המעניק לעגלה תמרון יציב בהפעלה ביד אחת. ידית טלסקופית מתכווננת. מערכת בלמים אינטואיטיבית. סלסלת אחסון גדולה בתחתית העגלה. רתמות מתכווננות ומרופדות, נוחות להתאמה לכל תינוק בכל גודל. אביזרים נלווים להשלמת החוויה: מתאמים לסלקל, ריפודית לטיולון, מתקן לכוס, מגשית לחטיף ושתייה לילד, שמשייה, מתקן לסמארטפון, אירגונית, שמיכות ועוד.

מחיר: 5,700 שקלים. להשיג באולם התצוגה של איי.בי.בי גרופ, יבואנית בוגבו, בייבי ביורן ובייביזן. הנביאים 55 רמה"ש  טלפון 03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

אקספלור Toys עם משחקי חשיבה וצעצועים לאביב ובכלל

לקראת החגים והקיץ הקרוב חברת אקספלור Toys- מקבוצת חגים נחלים, יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, מציגה את משחקי הקופסא והצעצועים המומלצים לשנת 2017.

כדור Bolli לתינוקות (צילום יח"צ חו"ל)
  • אבודים בחלל (Lunar Landing) – מבית Thinkfun – משחק מבוך מדליק, עזרו למעבורת להיכנס מחדש לספינת האם !  משחק המבוך אבודים בחלל, מסדרת המבוכים של ,Think Fun תורם לפיתוח התפיסה המרחבית, לכישורי התכנון ופתרון בעיות. במשחק עומדים בפני השחקנים  40 אתגרי חלל ברמות קושי עולות ומתאים לגילאי – 8+ . מחיר : 89.90 שקלים.
  • כדור לתינוקות -Bolli  מבית הוגו ספורט – כדור פיתוח חושי חדש לתינוקות, עשוי מחומר רך וגמיש. נוח לאחיזה ומקל על התינוקות בבקיעת שיניים. עשוי 100% סיליקון מחומרים שאינם רעילים, BPA . הכדור תורם לפיתוח המוטוריקה עדינה, חקר צורה, אחיזה ותיאום קשר עין-יד. בעיצוב משושים מדליק. מגיע במגוון צבעים. הכדור ניתן לשטיפה במדיח כלים. מחיר: 29.90 שקלים.
  • ליין משחקי מים לקיץ, מבית MonkeyBusinessSports – משחקי מים שהופכים את הבילוי בים או בבריכה לחוויה יוצאת דופן. צעצועים שמחזירים את המבוגרים לילדות ולילדים מבטיחים כיף והנאה. משחקי מים שישאירו את הילדים פעילים, יגרמו להם לשתף פעולה עם אחרים וכמובן המון כיף של משחקים מסורתיים. משחיק מים של MonkeyBusinessSports הם חוד החנית של חדשנות במשחקי מים, משחקים איכותיים ובעלי סגנון ייחודי. קיים מגוון רחב של משחקים למים, ביניהם: בומרנג, רוגטקה כדורי ספוג, שני חצי קרב אצבע למים, חץ וקשת למים-קטן, חץ קרב ארוך למים, חץ וקשת למים-גדול, אלת קרב למים ועוד. מחיר: מ- 39.90 – 129.90 שקלים.
  • ארוזיפ דיסק יחיד מבית הוגו ספורט – ארוזיפ דיסק יחיד מאפשר לכם לבצע זריקות לטווח ארוך בקלות. המתקן נועל את הדיסק בזווית המושלמת כדי לבצע זריקה לטווח ארוך ובאופן ישיר. עם מעט מאמץ ודיוק מדהים, זורקים את הדיסק למרחק של עד כ-60 מטר. דיסק האירו זיפ אוירודינמי, מחליק באויר ומהווה משחק מהנה לכל המשפחה. מחיר: 69.90 שקלים.

כל המשחקים נמכרים בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

אוכל ואלכוהול

ליב עם ד"ר שר Dr Schär לחולי צליאק ונמנעים מגלוטן

ד"ר שר ללא גלוטן (צילום יח"צ)

דר' שר Dr Schär, המותג הבינלאומי, מוביל את השוק העולמי מאז 1981, ובעל נוכחות חזקה בשווקים האירופיים והמזרח תיכוניים. החברה מייצרת למעלה מ-120 מוצרים ללא גלוטן בקטגוריות שונות. בינהם ניתן למצוא סוגי לחמים שונים, מגוון פסטות, מאפים, עוגיות, קרקרים, קמחים, מאפים קפואים למיניהם ועוד.

חברת ליב, הנה שחקן מוביל בתחום המזון האורגני הטבעי והטבעוני ובשנה האחרונה גם בתחום "ללא גלוטן". החברה שמה דגש על מתן מענה איכותי לצרכנים הנמנעים מגלוטן לרבות חולי הצליאק, קהלים טבעוניים, רגישים ללקטוז ועוד. כבר 20 שנה מחדשת החברה את מדפי המזון במוצרים החדשניים ביותר בקטגוריות השונות, שפותחו הן במותגי העל באירופה, כמו משקאות הצמחיים של  איזולה ביו האיטלקית ועכשיו גם ד"ר שר, והן תחת יצרנים ישראליים. התחייבות החברה כלפי צרכניה היא להמשיך לאתר ולאפשר לכולם ליהנות ממגוון מוצרים רחב ככל האפשר, שמאופיינים בבריאות, באיכות גבוהה ובטעם משובח.

דר' שר, המוביל בקטגוריית המוצרים ללא גלוטן, בחר בחברת ליב כשותפה האסטרטגית שלו בישראל. בעקבות ההתקשרות, יהנו חולי הצליאק בישראל מהגדלת מגוון מוצרי המותג. דר' שר נחשב לאחד המותגים המובילים בעולם, שמתמחים בפיתוח וייצור מוצרים ללא גלוטן. כתוצאה מכך, יעלו בקרוב למדפים מגוון חדש של מוצרים: דגני בוקר, חטיפי בריאות ולחם טרי וכן תורחב קטגוריית עוגיות ללא גלוטן, חטיפים ללא גלוטן (מלוחים ומתוקים) קמחים שונים לאפיית לחמים עוגות ואפייה כללית ופסטות.

מחירים לדוגמא : קמחים 1 ק"ג – 30-32 שקלים, פסטות- 10.90 שקלים , בסקוויטים שונים – 14.90-17.90 שקלים ,עוגיות שוקו ציפס- 012.9 שקלים , עוגיות ממולאות קרם וניל  11.90 שקלים, קרקרים – 22.90 שקלים – 29.90 שקלים, חטיף תאנים ושזיפים: 21.90 שקלים , דגני בוקר  24.90 שקלים .

את המוצרים של המותג ניתן יהיה למצוא שופרסל גרין, עדן טבע (החדשה), ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, שקדיה, זמורה, טיב טעם, סטופ מרקט, בתי הטבע הפרטיים וכן, במינימרקטים וסופרמרקטים המובילים ברחבי הארץ.

BLU משקה אנרגיה בגרסה כשרה לפסח

בלו 2017 (צילום יח"צ)

BLU, ממשקאות האנרגיה המובילים בישראל, ישווק גם השנה בגרסה כשרה לפסח, לאור ההצלחה בשנים האחרונות. בעבר לא היה ניתן לרכוש בישראל משקאות אנרגיה כשרים לפסח, אך BLU היו הראשונים להביא לישראל משקה כשר בהשגחת הרבנות, כמענה לרחשי לב הצרכנים והדרישה לצריכת המשקה גם בחג.

משקה האנרגיה BLU כשר לפסח בהשגחת בד"צ והרבנות. החברה תציע שני משקאות כשרים ממגוון משקאות החברה:

  • משקה אנרגיה BLU
  • משקה האנרגיה BLU DAY המכיל תמצית מצמח הגווארנה ועם כמות קפאין נמוכה

פחיות BLU הכשרות לפסח ישווקו במחירי הפחיות הרגילות, בנקודות מכירה ברחבי הארץ. מחיר 5-6 שקלים.

מרסי במהדורה מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירות

מרסי (צילום אפרת אשל)

בימים אלה עולה על המדפים מהדורה מיוחדת, כשרה לפסח וחגיגית של בונבוניירת מרסי במבחר טעמים, וגדלים. בונבוניירות מרסי – מכילות אצבעות שוקולד מובחר, במגוון טעמים, מוצעות במגוון אריזות מעוטרות בעיצוב אלגנטי ואביבי ובהן כל אצבע של שוקולד עטופה בנפרד:

  • מרסי באריזה האדומה הקלאסית, מוצעת במהדורה חגיגית וכשל"פ של 250 גרם ובאריזת חג כשל"פ של 400 גרם. כל אריזה מכילה אצבעות שוקולד ב- 8 טעמי שוקולד חלב ושוקולד מריר. מחירים: 250 גרם- 21.90 שקלים, 400 גרם- 44.90 שקלים
  • מרסי  שוקולד חלב באריזה הכחולה – בונבוניירה כשל"פ המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: קרם אגוזים, שוקולד חלב, שקדים-אגוזים וקרם פרלין, מוצעת במחיר מבצע של: 21.90 שקלים
  • מרסי שוקולד מריר באריזה החומה, בונבוניירה כשל"פ המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר.  מוצעת במחיר מבצע של: 21.90 שקלים.

אופנה ועוד

באקלס עם קולקציית אביב קיץ 2017

מוצרי באקלס והקמפיין החדש (צילום רפי דלויה)

רשת חניות באקלס אשר מתמחה במוצרי עור אופנתיים החל מחגורות בעיצוב אישי ועד תיקי עור מדהימים ואיכותיים משיקה את קולקציית אביב קיץ 2017. לקראת השקת קולקציית אביב קיץ  2017 יוצאת בקאלס בקמפיין חדש וייחודי עם הסלוגן Skin To Skin (עור על עור) בו השתתפו אנשים אמתיים מהחיים שעל עורם אין שום דבר מלבד מוצרי העור האיכותיים של באקלס. מטרת הקמפיין היא להתחבר לאנשים אמתיים מתוך מגמה לשים בפרונט אנשים ודמויות שכל אחד מאתנו יוכל להתחבר, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים במיוחד ולהבליט את החיבור של העורות ולהדגיש את השילוב ביניהם.

קולקציית אביב קיץ 2017 הושקה בתקופת האביב המביאה עמה תחושה של התחדשות ופריחה ומזמינה אתכם להגיע אל רשת "באקלס" וליהנות מתיק עור חדש שישדרג לכם את הלוק בקלות.

חגורה של באקלס (צילום יח"צ)

עם ריח האביב יש סיבה מצוינת לצאת לשופינג, אחרי שבחרתם את האאוט פיט לליל הסדר חייבים להשלימו עם תיק איכותי ויפה. בבאקלס מגוון תיקי נשים וגברים המעוצבים להפליא, נוחים ואיכותיים המשלימים את המראה בצורה מושלמת. בקולקציה מגוון של תיקי עור באיכויות בלתי מתפשרות שיישארו אתכם לאורך שנים וייתנו תוספת מעניינת ללוק שלכם

רשת באלקס מזמינה אתכם להגיע לחנויות ולמצוא את הפריט הבא שלכם לקיץ הקרוב. ארנק בצבעים נייטרליים שיתאים לכל אירוע, ארנק בצבעים חזקים שימשוך תשומת לב, חגורה שלא יוכלו להתעלם ממנה או תיק כזה שיחזיק עשרות שנים גם לקיץ הבא ולזה שאחריו ולזה שאחריו….

ניתן להשיג: סינמה סיטי ראשון לציון -רח' ילדי טהרן 5 ראשל"צ, דיזנגוף סנטר ת"א –רח' דיזינגוף 50 ת"א, אושילנד כפר-סבא- רח' עתיר ידע 4 כפר-סבא וביג פאשן אשדוד –רח' דרך הרכבת 1 אשדוד. פרטים נוספים באתר <<< ובפייסבוק: באקלס ישראל

דיסקרט ושירלי בוגנים עם עונה חמישית כפרזנטורית של המותג

רשת האופנה דיסקרט (צילום יריב פיין וגיא לוי )

הדוגמנית המובילה שירלי בוגנים נבחרה להמשיך עונה נוספת, חמישית במספר, עם רשת אופנת הנשים "דיסקרט". בוגנים, נבחרה להוביל את הרשת לראשונה בשנת 2015 וכיכבה כבר במספר קמפיינים של הרשת המובילים את המסר "כי כל אישה, בכל גיל, יכולה למצוא פריט המתאים לה".

יעקב גבאי, בעלים ומנכ"ל רשת דיסקרט מוסר: "שירלי בוגנים מלווה אותנו כבר 4 עונות, כאשר בחרנו להמשיך עם שירלי לעונה 5 ונוספת בשל החיבור המוצלח בינה לבין הרשת. שירלי היא דמות אהודה מאוד, אשר הקהל הישראלי מאוד מתחבר אליה – היא מציגה חיבור נכון לערכי המותג ונתפסת אותנטית בקרב קהל היעד של הרשת. אנו בטוחים כי גם בעונה הקרובה החיבור המדויק של שירלי בוגנים לרשת דיסקרט יניב תוצאות נפלאות".

רשת אופנת הנשים דיסקרט המונה כ- 60 סניפים בפריסה ארצית מציעה קולקציית נשים טרנדית ואופנתית לכל הגילאים. כמו כן, מציעה הרשת מגוון אקססוריז טרנדיים, בגדי חוף ועוד.

שבירו חולון עם חידושים יחודיים בתחום הזכוכית

מעקה מואר ובטיחותי- שבירו חולון (צילום יח"צ)

חברת שבירו חולון, מהחברות הגדולות, הותיקות והמובילות בענף הזכוכית ובבעלותו וניהולו של יאיר שבירו, משלבת חדשנות, יצירתיות ומענה לשינויים העיצובים והטכנולוגיים בענף הזכוכית ביחד עם ניסיון משנת 1955. מומחיותו של יאיר שבירו מתבטאת בביצוע פרוייקטים יחודיים, עבודה עם אדריכלים, מעצבי פנים, חברות קבלניות, ייצוג חברות בינלאומיות ידועות ופיתוח ואספקת מוצרים חדשניים.

מגוון תחומי הפעילות של "שבירו חולון" רחב וכולל: מוצרי חיפוי זכוכית, אמבטיונים ומקלחונים, מעקות זכוכית, מדרגות זכוכית, ריהוט משלים, מסכי קירות זכוכית, מסגרות, מוצרי פירזול מתקדמים, ועוד ועוד….

החברה משיקה בימים אלה חידושים יחודיים :

  • שבירו לייט – זכוכית שמתחלפת משקופה לאטומה ולהפך בלחיצת כפתור. אלו יריעותPVC  שקוף שבהן שתול נוזל קריסטל (שממנו מייצרים מסכי LCD) ובאמצעות חיבור למתח חשמל נמוך ניתן בלחיצת כפתור או באמצעות שלט רחוק להפוך את הזכוכית משקופה לאטומה ולהפך. יאיר שבירו מנכ"ל חב' שבירו חולון מציין, שההדבקה לחלונות קלה מאד. שבירו לייט ניתן להדבקה מבפנים או מבחוץ בכל זכוכית שטוחה או מכופפת. שבירו לייט הוא מוצר ירוק, אינו צורך אנרגיה (48 ואט בלבד), מבודד אקוסטי ותרמי. השקיפות בהפעלה היא 80% משקיפות חלון רגיל.
  • מקלחוני  NC-סדרה מיוחדת של מקלחוני הזזה שעוצבו בעיצוב טכנולוגי מיוחד. המוצרים מיוצרים מיחידת זכוכית אחת והמסילה לדלת ההזזה בתוך דופן המקלחון  (הזכוכית זזה בתוך חריץ בדופן הזכוכית). הזכוכית היא זכוכית אקסטרה קליר קריסטלית נקייה במיוחד, ללא גוון. ניתן גם להדפיס על הזכוכית (קיימים מגוון הדפסים) ואפשר להשאיר את הזכוכית שקופה. מחיר: 4,000-6,000 שקלים.
  • מעקות זכוכית חדשניים – מעקות הזכוכית שלא נגמרת, יחידת זכוכית אחת באורך של עד 12 מטר מיובאים מחו"ל והם בשורה אדריכלית: אין חלוקה של הזכוכית! אלא יחידת זכוכית אחת.
  • מעקות עם תאורת LED – מערכת נורות LED המותקנת בתחתית הזכוכית – מאירות את הדופן העליונה ומקנות תאורת אוירה למעקות. הלדים יכולים להחליף צבעים בעזרת אפליקצייה בסמארטפון או שלט. ניתן לשנות את גוון התאורה ואת רמת/חוזק התאורה (עמעום התאורה).
  • שולחנות סלון מזכוכית שלא נשברת (מיוחדים לילדים) – פיתוח חדש ויחודי בתחום שולחנות זכוכית סלוניים. שולחן המיוצר בטכנולוגיות מיוחדות ועשוי מזכוכית שאינה נשברת ומתאים במיוחד לבתים עם ילדים. הזכוכית הינה זכוכית קריסטלית מחוסמת ומחוזקת במיוחד, בעובי של 12 מ"מ ויכולה לשאת משקל של עד 100 ק"ג. מידות: 70 / 130 ס"מ. גובה: 40 ס"מ.

קליל עם חידושים ופיתוחים חדשים בתחום האלומיניום והחלונות המעוצבים

קליל גלאס (צילום יח"צ)

סידרה חדשה של חלונות בעיצוב בלגי המעוצבים בקוים דקים ועדינים במיוחד המיועדים לבנייה אורבנית עכשווית. הסדרה הבלגית החדשה מעוצבת בקווים דקים ועדינים במיוחד וכוללת מגוון עצום של דוגמאות מיוחדות ואפשרויות חלוקה בין חלונות קבועים לכנפיים על ציר, בהתאם לצרכים. פיתוח זה, המהווה חלופה אמיתית לפרופיל בלגי מברזל, נועד במיוחד לבנייה האורבנית העכשווית.

באמצעות הסידרה ניתן ליצור מגוון עצום של יישומים ושילובים קבועים וכנפיים נפתחות על ציר, בגמישות העיצובית המאפשרת את שילוב הסידרה עם מגוון סדרות קליל והתאמה לסגנון העיצובי של כל חלל. הפרופיל הבלגי החדש עמיד במיוחד, בעל אטימות משופרת וניתן לשלב בו זכוכית בידודית.

קליל נוף – הטרנד האחרון בתחום ובהתאם למגמות העכשוויות בתחום עיצוב הבית. משפחת מוצרים יוקרתית למפתחים גדולים בעיצוב עדין ונקי במיוחד, בהתאם למגמה העיצובית השולטת כיום – מערכות שיש בהן מינימום אלומיניום ומקסימום זיגוג,  בשילוב זכוכיות מתקדמות עם בידוד תרמי, בידוד אקוסטי, חסימת קרינה. מערכת "קליל נוף" הינה פיתוח טכנולוגי מתקדם המאפשר לבני הבית לתפעל בקלות דלתות ההזזה כבדות במיוחד.

משפחת "קליל נוף":

  • קליל נוף 2400 – מערכת חלונות ודלתות הזזה יוקרתית למפתחים גדולים בעיצוב עדין ונקי במיוחד.  כנפי החלונות מעוצבות עם קווים אנכיים בלבד והפרופיל סמוי מן העין, (שיטה הרשומה בפטנט). הכנפיים שקועות בצדדים, למטה ולמעלה בקיר –  למראה פתח נקי עם זכוכית בלבד. הכנפיים זזות בצורה חלקה וקלה במסילות המונעות שחיקה של הצבע, הודות למנגנון מיוחד.
  • קליל נוף 9400 –  פתרון ידידותי לכיס למעוניינים בקליל נוף. מערכת קליל נוף עם קווים אנכיים צרים במיוחד. מערכת הזזה של חלונות ודלתות תואמת במראה למשפחת אופיס.
  • קליל נוף 5400– כוללת דלתות וחלונות ציר בקווים דקים ומינימליסטיים, המאפשרת משחק של יישומים עם קיבועים במפתחים שונים.

קליל קונטרול – הפתרון המושלם למזג האויר

חיישנים המנהלים את תנועת התריס בעצמאות מלאה עפ"י תנאי מזג האויר והסביבה  (רוח / גשם /סופות ). משפחת מוצרים "קליל קונטרול" כוללת מגוון מוצרים טכנולוגים החל ממנוע סטנדרטי- המופעל ע"י מתג קיר, דרך שונים מנועי רדיו בתקשורת אלחוטית המופעלים על ידי שלט רחוק שולחני, נייד, במחזיק המפתחות, וכלה בחיבור המנועים והפעלתם דרך המחשב או הטלפון הנייד המתקדם בכל מקום בכדור הארץ. בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת הפעלה מבוקרת לפי ימים ושעות קבועים מראש, הפעלה מקובצת של קבוצת פתחים מוגדרים מראש או הפעלה ע"י חיישני אור, רוח, או טמפרטורה.

קליל Glass – פתרונות בענף הזכוכית ב-4 קטגוריות:

  • קליר – לשקיפות מרבית ( בשילוב בידוד תרמי משופר )
  • אנרג'י – לסינון אנרגטי ( בשילוב בידוד תרמי משופר )
  • אקוסטיק – לבידוד אקוסטי משופר
  • מולטי – המשלב בין היתרונות, בתוספת שדרוגים.

ניתן לשדרג כל זגוגית קליל GLASS בעזרת תוספת או עיבוד שישפרו עוד יותר את תכונותיה. תוספות אפשרית: חיסום זכוכית, זכוכית חלבית, זכוכית קלינוקס, זכוכית עם צביעה קרמית, זכוכית עם הדפס קרמי דיגיטאלי, זכוכית צבעונית, תריס סיתרין ידני.

קליל DOOR – דלתות פנים

קליל DOOR היא קולקציית דלתות פנים מעוצבות מאלומיניום בהזמנה אישית ובמגוון וקולקציות המשתלבות עם מראה החלונות ומהוות פתרון איכותי ייחודי בשוק פרי פיתוח ייחודי של קליל. הסדרה מאפשרת התאמה ועיצוב מושלמים בין כל פתחי הבית, לקבלת מראה מעוצב, יצירתי ועכשווי –  מעתה, דלת הפנים תהיה מעוצבת באופן דומה ותואם לחלון. ניתן להזמין דלתות בעיצוב אישי ובכל הדפס שרוצים באמצעות הדפסת תמונות, צילומים, הדפסיםעל גבי זכוכית.

ניתן להתרשם מהחידושים במרכזי התצוגה של קליל במתחם "הום דיזיין" בא.ת פולג בנתניה , בראשל"צ- במתחם One Design,  בחיפה- בצומת הצ'ק פוסט ובכרמיאל- במפעל החברה. לפרטים נוספים באתר <<<

רכב

יונדאי במקום הראשון במסירות רכב ברבעון הראשון של 2017

יונדאי 2016 (צילום יח"צ חו"ל)

בחודש מרץ מסרה יונדאי 4306 רכבים ומדורגת במקום הראשון. ברבעון הראשון של 2017 מסרה 15497 רכבים ומדורגת במקום הראשון. זהו גידול של כ- 18% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

הדגמים הבולטים:

  • יונדאי טוסון עם 4148 רכבים ברבעון
  • יונדאי IONIQ עם 1879 רכבים (המכונית ההיברידית הנמכרת ביותר בישראל) ברבעון
  • יונדאי i10 עם 2673 רכבים ברבעון
  • יונדאי i25 עם 2327 רכבים ברבעון
  • יונדאי אלנטרה עם 1565 רכבים ברבעון
  • יונדאי סונטה היברידית עם 927 רכבים ברבעון

גם מיצובישי עושה חיל עם 2531 אאוטלנדרים שנמסרו ברבעון 1 של 2017

האתר גלגלים עם שירות חדש: ציוד למוסכים

לאחר שביסס את מעמדו כזירת האינטרנט הגדולה בארץ להשוואות מחירי תיקונים,  טיפולים וחלפים לרכב, מרחיב אתר לגליםאת פעילותו בקרב בעלי המוסכים בישראל ומציע להם יכולת להשוואת מחירים עבור כל ציוד שדרוש להם. מדובר בשירות ראשון מסוגו לבעלי מוסכים בישראל, הכולל את היתרונות של מכרז הפוך, ממנו נהנים  עד כה בעלי המוסכים ועשרות אלפי בעלי רכבים שמשתמשים באתר ובאפליקציית גלגלים. המכרז ההפוך יוצר שוק משוכלל ופלטפורמה למסחר בין בעלי המוסכים למשווקי הציוד למוסכים שמציעים את מרכולתם ואת מגוון הציוד במחירים האטרקטיבים ביותר.

בזירה החדשה באתר גלגלים שמציעה ציוד למוסכים, ניתן לבקש הצעות מחיר לפי 3 קטגוריות:

  • ציוד למחלקות צבע ופחחות – אקדח צבע, צבעים לרכב, מכשיר למדידת שלדה, מכשיר ריתוך, מערכת אינפרא לייבוש צבא, פוליאסטר בהתזה, שפכטל מקצועי, תנורי צבע ועוד.
  • ציוד למכונאים וחשמלאים  -כלי עבודה, מאזני גלגלים, מחליפי צמיגים, מחרטה לתופי ודסקי בלמים, מחרטת בלמים, מכשיר לבדיקת אורות, מערכות יניקת גזים, מרימי רכב (ליפטים) ועוד.
  • ציוד סיכה – גלגלות גריז, גלגלות שמן, מריצה לפינוי שמן שרוף, עגלה לפינוי שמן שרוף ועוד.

סיגל עוז, מנכ"ל גלגלים: "אנחנו פועלים רבות לפיתוח טכנולוגיה ושירותים ייחודיים לענף הרכב ושמחים להרחיב את שירותי החברה לאלפי בעלי המוסכים בישראל. ציבור זה נהנה שנים רבות  מיתרונותיה של זירת גלגלים, המקשרת עסקית וטכנולוגית בין צרכנים לספקים ומעניקה פיתרון כולל של הנגשת המידע, השוואת מחירים, מקצועיות נותני השירותים וחוות דעת על רמת השירות". לאתר גלגלים <<<

solo גן שמואל עם מרכז התקנות ופנצ'ריה חדשה

עמדת פנצ'ר (תקר) ברשת SOLO (צילום יח"צ)

רשת solo למוצרים לרכב, הפועלת בתוך 28 סניפי הום סנטר ברחבי הארץ, והציבה לעצמה מטרה לפתוח מרכזי התקנות וצמיגים בכל סניפי הדגל שלה, חונכת מרכז SOLO חדש בסניף הום סנטר שפועל במרכז המסחרי בגן שמואל.

במקום ניתן להחליף צמיגים, נורות, מצברים, מגבים ולהתקין ציוד נוסף לרכב כגון מערכות שמע ומולטימדיה. לקוחות הרשת מוזמנים ליהנות מכל מה שצריך לרכב תחת קורת גג אחת ומאחריות מקיפה בפריסה ארצית לכל פריט או שירות שמוצע במקום. בזכות הפריסה הארצית של solo יכולים הלקוחות להיכנס לכל אחד מסניפי הרשת במקרה וחלילה נוצרה בעיה ברכב, ולממש את האחריות שקיבלו על המוצר או ההתקנה.

ברשת solo ניתן למצוא שלל מוצרים לרכב באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. בין המבחר העצום של הפריטים מוצעים בסניפי הרשת בוסטרים לילדים בכל הגילאים, מערכות מולטימדיה מתקדמות ומסכים לרכב, מבחר שמנים נוזלים ותוספים, מצברים, מוצרי טיפוח, ריפודים ושטיחים בצבעים ועיצובים מגוונים, גגונים, מנשאי אופניים, מגני שמש, וילונות, ערכות עזרה ראשונה, מגבים לרכב, מראות, כיסויים לרכב, נורות ואף צמיגים.

גן שמואל, בתוך סניף הום סנטר שבמרכז המסחרי. לפרטים ורשימת הסניפים המלאה באתר החברה >>>ב- facebook או בטל': 9383*

פורד מובילה בפיתוח מערכות נהיגה אוטומטיות עפ"יNavigant Research 

Navigant Research Leaderboard Report: Automated Driving בחן 18 חברות המפתחות מערכות נהיגה אוטומטיות ודרג אותן על פי 10 קריטריונים, לרבות חזון, פוטנציאל מסחרי, שותפים, אסטרטגיה וכוח עמידה. פורד הוכרזה כמובילה בקרב כל יצרניות הרכב וחברות הטכנולוגיה מהעולם בכל הנוגע לפיתוח טכנולוגיית כלי רכב אוטונומיים.

אם כן, מה צריך כדי להוביל את תחום המכוניות האוטונומיות? ראג׳ נאיר, סגן נשיא פיתוח מוצר וסמנכ״ל טכנולוגיות בפורד מסביר: אין ספק שכלי רכב אוטונומיים הם חלק מהעתיד הקולקטיבי שלנו. הם מייצגים שינוי מהותי בתחבורה, אשר בתורו, יחולל מהפכה בעולם שבו אנחנו חיים.

פורד מצהירה שהיא שואפת להוביל את מהפכת המכוניות האוטונומיות וידועה כמי שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר – מציבה את בטיחותם של הלקוחות בראש סדר העדיפויות ובונה עסק יציב וחזק, שמאפשר לטכנולוגיה הזו לענות על הדרישות של הלקוחות.

לכן בפורד שמחים שזכו בהכרה שלNavigant Research  שניתחה את האסטרטגיה והיישום של מערכות נהיגה אוטומטיות ודרגה את פורד במקום הראשון. מדובר בדו״ח חשוב, משום ש-Navigant בוחנת את כל המכלול הנדרש להשקת כלי רכב אוטונומיים בקנה מידה מסחרי, מעבר למאמצי פיתוח החומרה והתוכנה בלבד, שעולים לאחרונה לכותרות.

בפורד רושמים התקדמות ניכרת בפיתוח החומרה – הידועה בשם פלטפורמת כלי רכב אוטונומיים (Autonomous Vehicle Platform) והתוכנה – מערכת נהג וירטואלי (Virtual Driver System); ויש לנו צי של דגמיFusion Hybrid Autonomous Development Vehicles, שעורכים נסיעות מבחן בכבישים ציבוריים ברחבי ארה"ב מאז שנת 2013, אבל נותרה עובד הרבה עבודה בטרם נוכל להוציא לשוק מכוניות אוטונומיות.

מילת המפתח היא אינטגרציה. פלטפורמות החומרה והתוכנה שלנו צריכות להשתלב במערכת רכב יעילה ואיכותית. זו משימה מורכבת, כיוון שכל המערכות החשמליות והמכניות השונות חייבות לתקשר זו עם זו. הדבר דורש פיתוח בקרת הנעה עודפת. יש למטב את ניהול צריכת האנרגיה, כי מערכת המיחשוב דורשת אנרגיה מרובה. מערכות ההנעה וההילוכים חייבות להיות מכוילות באופן שימקסם את ניצולת הדלק. בנוסף, המתלה צריך להיות מכוונן כך שיעניק לנוסעים חווית נסיעה מהנה.

האלמנט השני הוא יכולת הייצור. בניית המכונית שתשמש בסופו של דבר ככלי רכב אוטונומי אינה משימה קלה. האמינו לנו, אנחנו מייצרים מכוניות כבר 113 שנים. אני מאמין שפורד מעסיקה את אנשי ההנדסה והייצור הטובים ביותר בעולם. העובדים שלנו מגיעים למפעלים מדי יום, לוקחים את כל המערכות המורכבות שהזכרתי קודם ומחברים אותן יחד כדי לייצר כלי רכב ברמה עולמית – והם עושים זאת מאות פעמים ביום.

צוותי ההנדסה והייצור שלנו, שעובדים בשיתוף פעולה, נמצאים בעמדה מצוינת לספק לאנשים את החוויה האיכותית והאמינה שהם צפויים לבקש ממכונית אוטונומית. כיוון שכלי רכב אוטונומיים צפויים לעשות קילומטרז׳ דומה יותר למוניות של ימינו מאשר לכלי רכב פרטיים, האיכות תמלא תפקיד מכריע ביכולתן של המערכות הללו לעמוד בדרישות המחמירות הכרוכות בנהיגה בסדר גודל כזה.

כל זה מתייחס רק לחלקה של המכונית במשוואה. כפי שמתואר בתרשים שלעיל, אנחנו מבחינים בשני אלמנטים קריטיים נוספים בתהליך הגעתן לשוק של מכוניות אוטונומיות.

התוכניות שלנו מבוססות על הצפי שכלי רכב אוטונומיים ישמשו בשלב הראשון בשירותי ניידות, כמו תחבורה שיתופית לסוגיה או ציי רכב שילוח. על מנת לתפעל את כלי הרכב במסגרת שירות ניידות ולספק יכולות דוגמת ממשק משתמש וניווט מנקודה לנקודה, יש צורך בספק שירות. זאת ועוד, מישהו צריך להיות בעליו של כלי הרכב ולדאוג לתחזוקה שלו.

אנחנו בפורד הקמנו את חברתFord Smart Mobility LLC  על מנת לבנות את אסטרטגיית הניידות שלנו בהיקף מסחרי, לרבות יכולות המספקות מענה לאופן שבו כלי הרכב ינוהלו ויתופעלו. אני גאה בעבודה שהצוות שלנו עושה כדי להוביל את מהפכת הנהיגה האוטונומית, ולכבוד הוא לנו לזכות בהכרה לאורך הדרך. עם זאת, איננו מזלזלים בכמות העבודה והחדשנות שעוד נותרה לפנינו, ואנחנו ממשיכים להיות מחויבים לספק כלי רכב שיחוללו שינוי אמיתי באופן שבו העולם נע וינגישו את התחבורה למיליוני אנשים ברחבי העולם

כללי

מדריך חדש ליציאה מעבדות לחירות פיננסית של דור ה- Z

Mastercard ו-ארגון Child & Youth Finance International (CYFI) השיקו מדריך למוצרים בנקאיים ותשלומים המיועד לדור הצעיר (דור ה-Z). המדריך ("מוצרי תשלום בטוחים יותר לקטינים")  מתאר דרכים ושיטות מומלצות עבור ספקי השירות הפיננסי לפיתוח מוצרי תשלומים מותאמים לגיל של הדור הצעיר. זאת כדי לעודד התנהלות וקבלת החלטות כספיות אחראיות, במקביל לאפשרויות פיקוח של ההורים.

מהמחקר שפורסם במדריך עולה כי:

  • 80% מההורים מאמינים כי כרטיס דביט (כרטיס חיוב מיידי) יועיל להתנהלות פיננסית נכונה של הילדים
  • 74% מההורים היו מעוניינים שילדיהם יקבלו חינוך פיננסי עצמאי על ניהול התשלומים והכספים שלהם
  • 90% מהילדים מסכימים עם עמדת הוריהם כי אחזקה ושימוש בכרטיס אשראי תוביל לשימוש זהיר ומושכל בכסף על ידם
  • 26% מהילדים מחזיקים בחשבון בנק
  • 38% מהצעירים בגילאי 15-18 דיווחו כי חוו ניסיון של הונאה טלפונית, הודעת SMS או מייל המבקש את פרטי החשבון או את קוד ה-PIN שלהם
  • 3% מהילדים העידו כי נגנב להם כרטיס האשראי

המדריך נועד לסייע למקבלי ההחלטות ולבעלי המוצרים להבין את תחומי האחריות של הילדים, הצרכים והסיכונים שיש בשוק. בנוסף לתמיכת המדריך בפיתוח מוצרים בטוחים והולמים לקטינים, השאיפה היא עידוד דו שיח בין ההורים לילדים. בדרך זו, ספקי השירותים וההורים יוכלו להנחות את הקטינים לקראת הכלה, אוטונומיה ואחריות פיננסית.

המדריך נכתב על ידי Mastercard, Child & Youth Finance International (CYFI), ParentPay, nimbl ו-Mirador Digital ובעזרתם של ארגונים שונים במגזר הפיננסי.

Child & Youth Finance International (CYFI) הוא ארגון ללא כוונת רווח הממוקם באמסטרדם ומטרתו לפתח דור המסוגל למנוע משברים עתידיים באמצעות הקניית השכלה פיננסית, גישה פיננסית, כישורים המתאימים לשוק העבודה וכישורי יזמות לילדים ונוער. תנועת Child & Youth Finance הוקמה באפריל 2012 וכיום יש לה סניפים ב-139 מדינות.

Mastercard עם מחקר חדש על שימוש באינטרנט

מסטרפס של מסטרקרד (צילום יח"צ חו"ל)

לנוכח תחזיות הצופות ששוק הסחר האירופאי יגדל ב-45% בין 2015 ל-2018, סקר של Mastercard שנערך בקרב צרכנים ב-20 מדינות באירופה מעיד ש- 25% השתמשו באינטרנט לפחות פעם בשבוע ב-2016 לרכישה מקוונת של מוצרים ושירותים.

כידוע, שיעור האימוץ של המסחר האלקטרוני ברחבי אירופה גבוה, אך המחקר חשף הבדלים מעניינים בין המדינות השונות מבחינת תדירות עריכת הקניות המקוונות, סוג הדברים שנרכשים ושיטות התשלום המועדפות. בתקופה שבה קובעי המדיניות באירופה עושים מאמצים לאפשר מסחר פיזי ואלקטרוני חוצה גבולות, מחקר Masterindex שופך אור על גישות המאפיינות מדינות שונות בקנייה מאתרים הממוקמים במדינות אחרות.

ממצאי מחקר Masterindex על התנהגות הצרכנים בתדירות הקניות באינטרנט:

  • 41% ממשתמשי האינטרנט בבריטניה רוכשים כל שבוע והם מדורגים במקום הראשון. הבריטים אם כך הם המשתמשים הקבועים ביותר בסחר אלקטרוני באירופה בפרמטר שבועי
  • במקום השני נמצאים משתמשי האינטרנט האירים עם 32%
  • במקום השלישי הגרמנים עם 30%
  • הפינים עם 17%
  • האסטונים עם 16%
  • הדנים עם 16%

בקניה יומית הפולנים והליטאים עוברים למקום הראשון עם 9% שרוכשים כל יום. האיטלקים והבריטים נמצאים במקום השני עם 8% אשר קונים באינטרנט כל יום.

ברחבי אירופה ניכרת עלייה משמעותית בפעילות המקוונת בהשוואת רכישות יומיות ושבועיות. גידול זה נובע ככל הנראה מסוגי הפריטים שאנשים קונים באינטרנט. דברים אלה אינם "פריטים יומיומיים". לדוגמה, בגדים ונעליים היא הקטגוריה הפופולריות ביותר בקרב כל הצרכנים המקוונים באירופה (ממוצע של 48%) ואחריה קטגוריית הכרטיסים למופעים (34%), מכשירים אלקטרוניים (33%) וספרים (31%). ואולם, המוצרים שאנשים קונים שונים מאוד ממדינה למדינה, עם תוצאות מפתיעות לעיתים:

אצל בריטים שקונים באינטרנט (33%) הסיכוי שיערכו קניות מכולת מקוונות הרבה יותר גבוה מאשר שכניהם ליבשת, ההולנדים (16%), הצרפתים (15%) או הבלגים (13%). הצרכנים ביוון הרבה יותר פתוחים לרכישת נסיעות ארוכות באינטרנט מאשר שכניהם לבלקן בקרואטיה.

עם זאת, אנו עדים למגמה אזורית עם פינלנד (31%), שוודיה (22%) ונורבגיה (22%) שהן המדינות היחידות שבהן יותר מ- 20% מהצרכנים משתתף במשחקי הימורים מקוונים. הגישות שונות מאוד גם בשיטות התשלום המועדפות לקניות באינטרנט. בצ'כיה, גרמניה, הולנד ופולין, הבנקאות המקוונת פופולרית פי שניים מכרטיסי אשראי. אך במדינות כגון בריטניה, צרפת, ספרד, אירלנד ואיטליה, כרטיסי אשראי הם אמצעי התשלום הפופולרי ביותר בפער מסוים. הסקר בחן גם שיטות תשלום חדשות כגון ארנקים אלקטרוניים, אפליקציות בנקאיות וסריקת קוד QR, מה שמעיד על פוטנציאל צמיחה גדול בתחומים אלה. למרות שברחבי אירופה ניכרת פתיחות להתנסות בטכנולוגיות חדשות אלו, העניין אינו מוביל בהכרח לשימוש בפועל. לדוגמה, בעוד שהצרכנים המקוונים בספרד נלהבים יותר מכולם להשתמש בארנקים אלקטרוניים בתיאוריה, הם מפגרים אחרי הנורבגים (20%), היוונים (20%), הפולנים (19%) והבלגים (18%) בכל הקשור לשימוש בטכנולוגיה זו מהתקן נייד.

למרות המגמות השונות בכל מדינה, אנשים ברחבי אירופה מוטרדים מאותם דברים כאשר מדובר בקניות מקוונות. חשש מתרמית היא הסיבה העיקרית להימנע מקניות באינטרנט בכל המדינות שנסקרו. עם זאת, במדינות מסוימות החשש הזה הוא מחסום גבוה במיוחד, למשל ביוון (71%) וספרד (64%) ופחות במדינות כגון דנמרק (46%).

ואולם ככלל, הסיבה העיקרית להימנעות מקניות באינטרנט אינה אמון או אבטחה, אלא הזמינות של חלופות מקומיות טובות. הסקר מעיד ש-40% מהקונים המקוונים בפינלנד ובפולין שאינם עורכים קניות בחו"ל נוהגים כך משום שלדעתם, אתרי הסחר האלקטרוני בארצם אינם מספקים את דרישותיהם. השקפות דומות נצפו בבריטניה, צרפת וגרמניה.

כאשר אנשים מחליטים לבחון אתרים מחוץ לארצם, החלטה זו היא בדרך כלל תוצאה של הצעה מושכת מאוד (40%) ולא שאלה של זמינות (32%). הפריטים הפופולריים ביותר הנרכשים במדינות אחרות הם בגדים, אקססוריז ונעליים (37%), ואחריהם מוזיקה, DVDs ומשחקי וידיאו.

הסבירות שבה אנשים יעדיפו לקנות ממדינה אחרת שונה מאוד ממדינה למדינה, ללא קשר לגודלה. מצד אחד, אחד מכל שני קונים מקוונים בבולגריה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונגריה, ליטא, הולנד, פולין, רומניה וסלובקיה טוען שמעולם לא קנה דבר באתר של מדינה אחרת. מצד שני, כמעט 90% מהקונים באינטרנט באוסטריה ואירלנד אומרים שקנו באינטרנט מוצרים ממדינה אחרת לפחות פעם אחד בחייהם. עובדה זו נכונה גם לגבי שניים מתוך שלושה קונים מקוונים באיטליה, ספרד ובריטניה.

בין הגורמים העיקריים לצמיחה, בין מדינות ובאופן מקומי, ניתן למנות מאמצים לבניית אמון וביטחון בסחר האלקטרוני וחשוב מכל, שיפור ההיצע ותנאי הסחר המקוונים.

עליה בביקוש לניתוחים פלסטיים לקראת פסח

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית (צילום אילוסטרציה )

החופשה הארוכה  מהסימנים המובהקים של חג הפסח, משפיעה כך מסתבר גם על ההחלטה החשובה של ניתוח פלסטי. האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית מדווח על עלייה בביקוש לניתוחים פלסטיים לקראת חג הפסח ומדגיש כי על מנת לאפשר ניתוח בטיחותי ולהשיג הצלחה מירבית, יש לבנות ציפיות ריאליות ולבחור נכון. מדיווחי הרופאות והרופאים בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית שחברים באיגוד, עולה כי הביקוש לניתוחים פלסטיים בנסיקה בשבועות האחרונים, בעיקר בקרב בני נוער וסטודנטים שרוצים לנצל את חופשת הפסח להחלמה.

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הינו חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל שהוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לרופאים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר. האיגוד מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בישראל. כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית. האיגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ לציבור להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח.

לדברי ד"ר יורם וולף, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית: "עיקר הביקושים הם ניתוחי אף ואוזניים המחייבים תקופת החלמה של 10 ימים לפחות, אך יש גם עלייה בניתוחי הגדלת חזה ועיצוב הגוף לאחר ירידה משמעותית במישקל והתעניינות בשאיבת שומן לקראת הקיץ. חשוב לדעת כי ניתוח פלסטי יכול לחולל שינוי דרמטי ולהשפיע על תחושת הביטחון העצמי והאושר, אך יחד עם זאת יש לשקול את ההחלטה לעומק ולבנות ציפיות ריאליות אשר יאפשרו לנו המומחים לבצע ניתוחים בטיחותיים. אני קורא לצעירים ולהורים, להתעמק ולא לסמוך על פרסומות או הנחות ולוודא שהמנתח שבחרתם הוא בעל תואר מומחה בכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד הישראלי".

מסקר שיזם לאחרונה האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית עלה כי מבין הניתוחים הפלסטיים, ההליך הכי פופולארי בישראל במהלך כל השנה הוא:

  • שאיבת שומן עם 27%,
  • במקום השני ניתוח אף שמועדף על ידי 23% מהישראלים
  • במקום השלישי ניתוח חזה 16%
  • במקום הרביעי הרמת עפעפיים עליונים ותחתונים 12%
  • מקום חמישי מתיחת פנים או צוואר עם  11%
  • במקום השישי עם 9%, מתיחת בטן וזרועות

הסקר נערך בקרב 508 נשים וגברים בגילאי 18 ומעלה במדגם ארצי מייצג המשקף את האוכלוסייה היהודית הדוברת עברית בישראל באמצעות מכון איפסוס מחקרי שוק.

כתיבת תגובה