מה חדש על המדף של דני בר

חנוכה, וודקה טיטו ויינות חדשים ליקבי רמת הגולן ||| מבצעי נובמבר לכל ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| ריקול לקיה וסאנגיונג ||| תקנות חדשות לרוכבי אופניים חשמליים ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

VALLEY כפר סבא מתחם האירועים והקונגרסים הגדול בישראל

VALLEY כפר סבא מתחם אירועים וקונגרסים (צילום דני בר)

לאחרונה נפתח אחד ממתחמי האירועים והכנסים הגדולים והמעוצבים שנראו עד כה בישראל – מתחם ה VALLEY. ההשקעה בו נאמדת בכ-100 מיליון שקלים.

המתחם המצוי בעמק התעשייה של כפר סבא והמתפרש על פני 17 דונם, הוקם על ידי איש העסקים דודי אלקיים, מבעלי לרן השקעות ויזמות, שהחליט להגשים חלום לצד יצירת חווית לקוח יוצאת דופן. במתחם החדש חללי ענק מעוצבים בסגנון מודרני-אבסטרקטי, עם מסכי לד ומקרנים בכל אולם, מחיצות אקוסטיות, תקרה בגובה 9 מטר המעניקה לאורחים תחושה של גודל, חופש, זרימה וייחודיות.

בנוסף, נמצא גם 2 מתחמים  מקורים (Joy & Sweet), מסעדת שף פרטית המשמשת כחדר טעימות וחדר ישיבות, 4 סוויטות עבור מארחי האירוע, חופות צפות על גבי בריכות מוארות, מערכות תאורה והגברה מהמתקדמות בארץ, מגרש חנייה פרטי ומטבח שף מפואר שמעניק תפריט מגוון המתבסס על 70 מטבחים שונים בעולם.

מתחם הכנסים העסקי של VALLEY, הוא מהגדולים בארץ גם בתחום העסקי ומציע לחברות ולארגונים אפשרות לשימוש מודולארי בחללי המקום הן ביחידה אחת לאירוע של אלפי אנשים או כחללים מפוצלים עם חלוקות אטומות לרעשים, עזרים טכניים ושיא הטכנולוגיה המיועדים לתת מענה מקצועי לועידות, כנסים, ימי עיון, תערוכות, השקות, מסיבות חברה וקוקטילים.

את מטבח המתחם מוביל השף קולין גילון, החושף במתחם קונספט ייחודי של שווקי עולם לאחר שרקח אינספור מתכונים אניני הטעם בהשראת המטבח העולמי, המבוסס על חומרי גלם טריים וטכנולוגיות קצה היוצרות את חוויית הטעם האולטימטיבית.

המתחם מציע אירועים פרטיים ועסקיים החל מ-300 איש ועד-2000 מוזמנים בישיבה, מזנון, קוקטייל או אירוע משולב – לפי הצורך.

פעמית סטור עם קולקציה מעוצבת לבישול ואפייה

פעמית סטור (צילום אפרת אשל)

רשת פעמית סטור המתמחה בכלים חד פעמיים לאירוח בישול משיקה קולקציה מעוצבת לבישול ואפייה שיעניקו לבית שלכם ריח "משכר" של אפייה ובישול. המוצרים בקולקציה מגיעים במגוון רחב של עיצובים וצבעים   – לבבות או קווים גיאומטריים צבעוניים, בגוונים מונוכרומטיים בוגרים וטרנדיים, צבעים חלקים, ועוד…. מוצרי האפייה החדשים כוללים מגוון רחב של מנג'טים, תבניות נייר וקרטון לעוגות ומאפים ותבניות אישיות למאפים קטנים, כולם בעיצובים צבעוניים ומתוחכמים המתאימים לכל אירוע ומוסיפים סטייל וטאצ' אישי שישדרגו את האפייה והבישול לכל מטרה.

בקולקציה מעמדים לקינוחים עם עיצוב דו צדדי, גביעי נייר גדולים לקאפקייקס, מאפינס ומאפה אישי,    גביעי נייר מרובעים עם דופן מתקפלת לאחיזה נוחה לקאפקייקס, תבניות לב, תבניות אישיות נפתחות לקאפקייקס, מאפינס ומאפה אישי, תבניות עגולות גבוהות, תבניות לפאי קיש וטארט, מנג'טים המתאימים לאפייה ועוד… מחירים:

  • מגוון תבניות נייר צבעוניות החל מ- 0.80 שקלים  ליח’
  • גביע גולף לקינוח החל מ-  1.70 שקלים
  • תבניות אלומיניום 26/32 11 יח’ – ב 7.90 שקלים
  • תבניות נייר צבעוניות למאפינס החל מ-6.90 שקלים
  • תבניות  אפייה 4 ב- 12.90 שקלים

פרטים נוספים ברשת פעמית סטור ברחבי הארץ.

גרנות עם אבוקדו מהחקלאי ישירות לסופר

אבוקדו בית אריזה (צילום חגי נתיב)

בקרוב נוכל ליהנות מאבוקדו ופירות הדר טריים, אשר יגיעו לרשתות המזון ישירות מהחקלאים. התארגנות חדשה של עשרות חקלאים, חברי "גרנות", החלה להפעיל מערכת הפצה עצמאית של שיווק תוצרת חקלאית לשוק המקומי. בשלב הראשון ישווקו החקלאים בעיקר אבוקדו ופירות הדר, ובהמשך יורחב הסל לגידולי שדה ומוצרים נוספים. הסכמי סחר ראשונים נחתמו עם מרבית מהרשתות, בהן שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף, מגה, חצי חינם ואחרים, להם החלו החקלאים לשווק תוצרת חקלאית טרייה באופן ישיר. בשלב הראשון מרכזת ההתארגנות את פעילות השיווק של חקלאי גרנות, ובהמשך תורחב הפעילות גם לחקלאים שאינם חלק מהארגון.

תהליך הקמת ההתארגנות החדשה, שתפעל תחת השם "חקלאי גרנות", החל מגיוס צוות להובלת התהליך, כולל מנהל פעילות לשוק המקומי. הותאמה מערכת מחשוב חדשה המחברת בין בתי האריזה לאבוקדו ולהדרים של גרנות ובין מערך השיווק. גובש הסכם הפצה עם התנועה עמק חפר (שבבעלות גרנות) להפצת התוצרת הן לרשתות השיווק והן לשווקים הסיטונאים בארץ, בהתאם להזמנת הלקוח. לאחר השלמת שלב ההתבססות תפעל ההתארגנות החקלאית להרחיב את סל המוצרים לגידולי שדה בהם בצל, אבטיח מלון שום, בטטות ועוד.

לדברי גיורא מרום, מנכ"ל חקלאי גרנות, המהלך משקף את הרצון לקרב את הצרכן לחקלאי ולקחת אחריות על כל שרשרת הערך, משלב הנטיעה וגידול התוצרת, דרך קטיף ואריזת הפרי ועד לצינורות השיווק לצרכן הסופי. גרנות הינו ארגון אזורי בבעלותם של 43 קיבוצים ומושבים שיתופיים, השוכנים במרכזה של מדינת ישראל מקיבוץ נחשונים בשרון המזרחי ועד לקיבוץ החותרים שלמורדות הכרמל. באמצעות תאגידים וחברות בת עוסק הארגון בחקלאות, בתעשייה חקלאית, בחיים בקיבוצים ובצרכי המשקים, הקהילות והפרטים. אבוקדו גרנות הינה הפעילות המרכזית של גרנות בתחום הצומח. במסגרת זו גרנות, מלווה, תומכת ומעודדת את המשקים בנטיעת מטעי אבוקדו, בגידולם, באריזתם ובשיווקם בארץ ובעולם.

כיום נחשב אבוקדו גרנות לגורם מוביל בענף האבוקדו הישראלי, עם כ-33% מהפרי הנקטף בארץ. כ-35,000 טון פרי מגיע לבית האריזה מדי שנה מכ- 25,000 דונם של מטעים באזור גרנות. בית האריזה אבוקדו גרנות בו הושקעו בשנים האחרונות מעל 30 מיליון שקלים הינו מהגדולים והמתקדמים בעולם וממוקם באזור התעשייה הצמוד לקיבוץ גן שמואל. כ- 70% מהתוצרת מיועדת לייצוא, כ-12,000 דונם אבוקדו נטעו בעשור האחרון בהשקעה של מעל 100 מיליון שקלים ועוד אלפי דונמים צפויים להינטע בשנים הקרובות.

יקבי כרמל עם Tito's handmade Vodka בישראל

טיטוס TITO'S וודקה (צילום דני בר)

Tito's handmade Vodka, הוודקה הצומחת בעולם והנמכרת ביותר בארה"ב מרחיבה את הפעילות שיווקית בישראל בהתאם לאסטרטגיה הגלובלית. Tito's עשויה בעבודת יד, מיוצרת מתירס, ולא מחיטה או שעורה כמקובל, מה שמעניק לה טעם מתוק במקצת, והופך אותה גם לוודקה ללא גלוטן. זוהי וודקה צלולה עם ניחוח מתוק של תירס, טעם חלק וגוף מלא. הצלילות והחלקות של טיטו'ס היא הביטוי הנקי ביותר של המוצר, והיא אחד מסוגי הוודקה האידיאלים לשתייה ללא תוספות וללא טעמי לוואי.

הזיקוק נעשה באמצעות מכלי זיקוק מסורתיים מנחושת, בדומה לשיטה בה מיוצרים הקוניאק והסינגל מאלט האיכותיים ביותר. הוודקה עוברת זיקוק שש פעמים וסינון דרך פחם פעיל, מכיוון שעל פי הניסויים שערך טיטו זוהי כמות הזיקוקים הנותנת את התוצאה המושלמת.

המיקסולוג אוראל לוי חבר לוודקה טיטו'ס ופיתח מתכוני קוקטיילים ייחודיים בהשראת המותג ובעליו.

וודקה טיטו'ס יצאה לדרך בשנת 1996 עם החלטתו של בראט בטלר המכונהטיטו בברידג' – גיאופיזיקאי חובב וודקה מאוסטין, טקסס, שהוא רוצה לייצר את הוודקה הטובה ביותר בעולם, וודקה חלקה וטהורה. לאחר ניסויים רבים, באותה שנה הוא החל לייצר ולשווק את הוודקה שלו בעצמו.

כמו המרשם של הוודקה, גם ציוד הייצור תוכנן על ידי טיטו בעצמו, על פי שרטוטים של מזקקות מימי האיסור על שתיית אלכוהול. כדי להבטיח את האיכות, הוא בחר בשיטת ייצור בזיקוק דודי מסורתי במקום בתהליך זיקוק רציף כמו בסוגי וודקה רבים אחרים.

המזקקה של  "טיטו" הייתה מזקקת הבוטיק (Craft Distillery) הראשונה בארה”ב. מאז קמו לה מתחרים רבים, וכיום קיימות בארה”ב מאות מזקקות כאלה. לדברי Wine Spectator למותג וודקה סופר פרמיום טיטו'ס יש חלק מכריע בהתפתחות ענף זה בארה"ב. בשנת 2001  שלח טיטו 2 בקבוקים מתוצרתו לתחרות World Spirits Competition, שם הוא זכה בשתי מדליות זהב בהחלטה פה אחד של חבר השופטים, כשהוא גובר על 71 מותגי וודקה אחרים. בעקבות זכייה זו החל הזינוק במכירות של וודקה סופר פרמיום טיטו'ס.

הבקבוק הצנוע עם התווית הפשוטה, שעוצבו גם הם על ידי "טיטו" עצמו, ממחישים את נחישותו של טיטו להתמקד בעיקר – איכות הוודקה – ולא להשקיע בסמלים חיצוניים  שרק מייקרים את המשקה.

המלצות הגשה:

מתאימה לשתייה בפני עצמה, או כבסיס לקוקטיילים רבים. הטעם המתוק הוא יתרון מבחינה זו. 40% אלכוהול. מחיר 119 שקלים לבקבוק של ליטר או 99 שקלים לבקבוק של 700 מ"ל. להשיג בחנויות היין ובחנויות מתמחות ברחבי הארץ.

GREENY עם שמן תירס בכבישה קרה

שמן תירס בכבישה קרה (צילום אייל קרן)

מותג מזון הבריאות האורגני GREENY השיק שמן תירס בכבישה קרה, בעל טעם עשיר וקטיפתי. השמן מתוצרת חברת "אלפא ג'י אייץ'" האוסטרית, מופק מנבטי תירס מגידול אורגני, ללא הנדסה גנטית. לשמן טעם עשיר ומתקתק, המזכיר פופקורן. הוא מתאים לתיבול ולהוספה לסלטים וירקות טריים, על מאפים ותבשילים מוכנים, על פופקורן ועוד. ניתן לטגן עמו, אך יש להקפיד על טמפרטורת עישון נמוכה. יש לאחסן במקום אפל וקריר.

כשר. מחיר 40 שקלים לבקבוק של 250 מ"ל. מחיר השקה במבצע עד סוף נובמבר: 1+1 חינם. להשיג בחנויות הטבע המובחרות.

מיה עם סוכריות ג'לי בצורות חנוכייה נר וסביבון

מיה, סוכריות ג'לי (צילום אבי כהן)

חברת המזון 'מיה' מביאה לכבוד חג החנוכה סוכריות שכל הילדים אוהבים, בצורות של חנוכייה, נר וסביבון, לאווירה חגיגית לכל המשפחה. הסוכריות של חברת המזון 'מיה' ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן, ללא ג'לטין ונמכרות באריזות מאגדת חגיגיות. בכל מאגדת ישנן 8 יחידות במשקל 25 גרם וסביבון מאיר שלא תרצו להפסיק לסובב.

מיה מאפשרת לכל צרכן: שומרי משקל, נמנעים מגלוטן, טבעונים, סוכרתיים וכו' ליהנות משלל מוצרים המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא. מוצרי מיה מיוצרים בישראל ונארזים בסביבה חופשית מגלוטן. מיה, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: קטניות, אורז ודגנים, מוצרי עזר לאפייה, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד.  החברה משקיעה רבות ברכישת ציוד ומכשור מתקדם, במחקר ופיתוח של מוצרים חדשים בעלי ערך מוסף. מחיר 10:00-11.90  שקלים. פרווה נארז בסביבה חופשית מגלוטן.

VEGA מוצרים טבעוניים עם ממרח בטעם חמאה

ממרח בטעם חמאה של וגה (צילום הדס ניצן)

VEGA מוצרים טבעוניים מציגה לראשונה בשוק הישראלי ממרח בטעם חמאה טבעוני ואורגני. הממרח קל למריחה ובעל טעם ומרקם עשיר וארומטי כמו ממרחי החמאה שכולנו מכירים. מטעימות עיוורות שנערכו בקרב קהלים שונים נמצא כי 100% מהטועמים חשבו שזו חמאה. הממרח הוא תערובת של רכיבים אורגניים: שמן לפתית, שמן קוקוס, שמן שיאה, חמאת שקדים, מיץ גזר ומיץ לימון. הממרח מיוצר תחת ביקורת קפדנית ונקי מחומרי הדברה ו-GMO’s (הנדסה גנטית). בהשוואה לממרחי חמאה חלביים, הוא אינו מכיל שומן טראנס, כולסטרול, לקטוז, קזאין וחומרים משמרים.

הממרח הטבעוני בטעם חמאה מתאים למריחה על הלחם, לאפייה, לטיגון, לבישול ולהכנת רטבים. כל מאכל שבדרך כלל מכיל חמאה, ניתן מעכשיו להחליף בממרח הטבעוני החדש של וגה.

מחיר 18.90 שקלים. בנובמבר במחיר השקה של 14.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.

ליב עם הפצת מוצרי דגן מיני מזונות ואפקטבעי

סדרת גבינות עזים של ליב (צילום שי נייבורג)

חברת ליב, המתמחה ביבוא, שיווק ומכירות של מזון בריאות, טבעוני, אורגני, טבעי וללא גלוטן, מרחיבה את פעילותה בתחום ההפצה. החברה חתמה על הסכמי סחר להפצת מוצרי חברת "דגן מיני מזונות" וחברת "אפקטבעי", המתמחות בייצור מוצרי בריאות. שתי החברות מצטרפות למערך ההפצה של ליב, המנוהל באמצעות מרכז לוגיסטי חדש אותו הקימה החברה באזור מודיעין בהשקעה של 6 מיליון שקלים, ומעניק שירותי שיווק והפצה לחברות ומותגים מובילים בתחום מזון הבריאות.

לצד מותג הבית 'ליב', הפועל בשלוש קטגוריות: אורגני, טבעי וטבעוני, החברה הינה גם המשווקת הבלעדית בישראל של מותג המשקאות האיטלקי איזולה-ביו (Isola bio) ושל חברת שר (Schär), המוביל באירופה בקטגוריית הללא גלוטן. עוד משווקת החברה את מותגי טבע דלי, מוטי שף, וויולייף ועוד.

דגן מיני מזונות נוסדה בשנת 1989 ומתמחה בייצור עוגיות בריאות המכילות רכיבים טבעיים ומועשרים בסיבים תזונתיים. המוצרים כולם עשויים מקמחים מלאים בהם כוסמין, שיפון ושיבולת שועל. העוגיות הינן בסגנון ביתי והן ללא שומן טראנס, חלקן טבעוניות או ללא תוספת סוכר. בין מגוון המוצרים מוצעות עוגיות שקדים/אגוזים, מעמול תמרים, שבלולי תמרים, רולדות עם תמרים/שזיפים או תפוח עץ, קרקרים משיפון / שיבולת שועל/ כוסמין / חמניות, מגוון מאפים מלוחים ועוד ועוד.

חברת "אפקטבעי" היא חברה לפיתוח וייצור מוצרי מזון טבעיים ובריאותיים. החברה הוקמה בשנת 1995 ומתמחה בייצור גרנולה, תערובות צמחים, וחטיפי בריאות.

שוק המזון הטבעוני, אורגני וללא גלוטן, מגלגל כ- 700 מיליון שקל בשנה, המתחלקים בין המזון ללא גלוטן בהיקף של כ- 120 מיליון שקל, המזון הטבעוני עם כ- 210 מיליון שקל והמזון האורגני והטבעי כ-370 מיליון שקל, כולל פירות וירקות אורגניים. לדברי ערן רהב, מנכ"ל חברת ליב, יכולותיה של ליב מאפשרות לה, להגיע באופן רציף ועם מלאי זמין לרשתות הטבע, המזון ולחנויות הטבע. ליב הנה חברה העוסקת ביבוא ושיווק של מזון אורגני טבעוני וללא גלוטן. החברה הוקמה בשנת 1987, והנה מחלוצות השוק, ומפיצה בשלוש טמפרטורות : הקפאה, קרור, יבש. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות.

השדה עם חטיף צ׳יפס אורגני אפוי מתפוחי אדמה בטעמים: קלאסי, פיקנטי ובתוספת ירקות

חטיף ציפס אורגני אפוי מתפוחי אדמה (צילום הדס ניצן)

מזון אורגני הוא כבר מזמן לא טרנד חולף והתחום מתפתח בקצב מהיר בשנים האחרונות. ככל שחולף הזמן עולה המודעות לחשיבות המזון האורגני, בעיקר לאור ממצאים המעידים כי השימוש בחומרים משמרים, צבעי מאכל וחומרי הדברה עלולים לגרום לנזק בריאותי.

השדה מוצרים אורגניים, חברת המזון האורגני הוותיקה, מציגה לראשונה בשוק הישראלי: חטיף צ'יפס אורגני מתפוחי אדמה בשלושה טעמים: קלאסי, פיקנטי ובתוספת ירקות (גזר, סלק, עגבניות, תרד וברוקולי אורגניים). החטיף אינו מכיל שומן טראנס, כולסטרול, חומרים משמרים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית .GMO’s המשמעות היא שאין בחטיף שאריות חומרי הדברה וחומרים משמרים מלאכותיים. בזכות כך, החטיף בעל ערכים תזונתיים עדיפים על האחרים ומהווה אלטרנטיבה טובה יותר לאוהבי הנשנושים המלוחים. ניתן ליהנות מחטיף הצ'יפס האפוי כנשנוש בפני עצמו וכתחליף לקרקרים בתוספת מטבלים לאירוח מושלם. מחיר 9.90 – 10.90 שקלים. להשיג בבתי הטבע וברשתות השיווק.

פומפדור עם חליטת תה בטעם ג'ינג'ר וכורכום

חליטת צמחים ג'ינג'ר וכורכום של פומפדור (צילום אסף לוי)

מותג התה הבינלאומי פומפדור TEEKANNE, משיק לראשונה חליטת צמחים בטעם ייחודי:  ג'ינג'ר וכורכום, ללא קפאין ועם 100 אחוז רכיבים טבעיים. תבלין הכורכום בשילוב עם הג'ינג'ר, יוצר משקה טבעי המשלב שמנים אתריים טבעיים הנמצאים בג'ינג'ר ומשתלבים בצורה הרמונית עם יתרונותיו של הכורכום הידוע גם כ- "תבלין החיים".

בעשורים האחרונים, הרפואה המודרנית החלה לזהות את חשיבותו של הכורכום, וכיום ניתן למצוא למעלה מ 3000 מחקרים הבודקים את תכונותיו הרפואיות של  הכורכומין ,מהם עולה כי הכורכום משמש למניעה וטיפול במחלות שונות. שורש הג'ינג'ר מצטיין אף הוא ביתרונות בריאותיים רבים, והוא משמש כמעין ארון תרופות מהטבע. בנוסף, הג’ינג’ר הוא מקור טוב לוויטמינים ומינרלים.

תערובות התה של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות מקיפות כחלק מתהליכי בקרת איכות מחמירים. התוצאה: תערובת תה / חליטה הרמונית באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת. מחיר 14.90- 17.90 שקלים למארז 20 שקיקים.

AWACS עם צג חדשני למערכת CM107

מערכת AWACS (צילום מולי נעים)

AWACS משווקת מערכות התרעה למניעת תאונות דרכים מבית SDS, משיקה צג חדש למערכת מבוססת המצלמה אותה היא משווקת- CM107. הצג החדש, אשר ייחשף לראשונה בפסגת הרכב  2018 מבית מידע כנסים ב- 21.11.18 באווניו, בעל מסך IPS LCD  (ציפוי אנטיגליר) מתאפיין בניגודיות גבוהה המספקת צפייה אופטימאלית בכל תנאי התאורה, כולל בתנאי סנוור קרני השמש המאפיינים את מדינתנו שטופת השמש. הצג מאפשר טווח ראייה רחב של עד 180 מעלות לנוחות הנהג ויושבי הרכב בעת הנסיעה.

הצג החדש, מציג תכונות רבות כשהייחודית ביניהן, הנה Stop & Go, המתריעה בפני הנהג העומד ברמזור, או בפקק על התחלת התנועה בכדי שישוב לנסוע. עוד בולטות, התאמה סביבתית ללוח המכוונים, תצוגה חדה וברורה של זיהוי הרכבים, נתיבים, הולכי רגל ותמרורי הגבלת מהירות הפרוסים בכבישים. זיהוי נתיבים בהתאם לדירקטיבה אירופאית המזהה נתיבים המסומנים בלבן בלבד. כמו כן, הצגת 4 סימולציות של גודל הרכב על גבי המסך להמחשת גודל הסכנה (ככל שמתקרבים לרכב הסכנה ממשית יותר). הצג, מציג שלושה דירוגים של שמירת מרחק בצבעוניות של ירוק כתום ואדום, כשהאדום מסמל קרבה יתרה המסכנת חיים. כמו כן, הצג מספק התרעת הולכי רגל על ידי חיווי גדול וברור של הולך רגל הגדל בממדיו ככל שמתקרבת הסכנה, כך שחיווי באדום יציג סכנה ממשית.

מערכת CM107  כוללת התרעה מסכנת התנגשות, אי שמירת מרחק וסטייה בלתי מבוקרת מנתיב, התרעה על התנגשות בהולכי רגל, אופנועים ואופניים. מחיר מומלץ לצרכן למערכת: 2,100 שקלים כולל התקנה בבית הלקוח. להזמנה במוקד AWACS בטל': *5022

מבצעים

המועצה לצרכנות עם מדריך לקניות מאתרי אינטרנט בחו"ל

חגי הקניות באינטרנט של חודש נובמבר בפתח: סינגלס דיי (חג הרווקים הסיני), בלאק פריידי ונוספים. הצרכן הישראלי חובב הקניות הוא אחד הצרכנים הנלהבים בעולם וישראל היא מעצמת קניות עולמית. עפ"י נתוני דואר ישראל, בשנת 2017 הוציאו הישראלים כ- 13 מיליארד שקל על קניות מקוונות, זאת לעומת כ-1.3 מיליארד שקל בשנת 2010. השנה הצפי גדול הרבה יותר.

יוקר המחיה והאפשרויות הבלתי מוגבלות באינטרנט מביאים צרכנים ישראלים רבים מאוד להשתתף בחגיגת הקניות באתרים מחו"ל, בהם ניתן לרכוש כמעט כל מה שרוצים וחושקים, החל מביגוד ואביזרים, טלפונים, מכשירי חשמל, צעצועים, תכשיטים, בשמים, ריהוט ועוד…

כאשר האתרים הללו מנוהלים מחוץ לישראל, הרחק הרחק מעבר לים, יש לגלות משנה זהירות בשימוש בהם ולשים לב למספר היבטים טרם הרכישה. במועצה לצרכנות מתקבלות לא מעט תלונות בנוגע לרכישות באתרים אלו. להלן מידע חשוב וטיפים לרכישה בטוחה באינטרנט מהמועצה לצרכנות:

  • תשלום מאובטח- כדאי להעדיף רכישה באתר המאפשר לבצע תשלום מאובטח למשל באמצעות ,PAYPAL כך שאם לא מקבלים את הסחורה ניתן לבטל את התשלום בתנאי שהוא טרם נפרע. יש לעיין בתנאי השימוש לפני הרישום ל- PAYPAL. PAYPAL   לא מעבירה את מספר כרטיס האשראי לאתר, דבר המונע שימוש חוזר בפרטי אשראי ללא אישור, חיוב בסכום העולה על המוסכם או העברת פרטי הכרטיס לאתרים אחרים. אתרים המאפשרים תשלום מאובטח נחשבים לאמינים יותר מאתרים שאינם מאפשרים זאת.
  • מימוש זכויות לפי חוק הגנת הצרכן- לפני כל רכישה יש לוודא מי הגוף המנהל ומפעיל את האתר – חברה ישראלית או תאגיד שאינו רשום בישראל. תביעת חברה זרה בבית משפט בישראל הינו הליך יקר ומורכב.
  • אמינות האתר- מומלץ לעשות חיפוש בגוגל או בפורומים המוכרים כדי לברר אם התקבלו תלונות נגדו.  הקלידו את שם האתר וחפשו מידע שהתפרסם באינטרנט או בפייסבוק. אם האתר "בעייתי" ניתן להגיע מהר מאוד לתלונות ולגלות למשל כי האתר סיפק מוצרים מזוייפים או  אינו מספק את הסחורה עבורה שולם במזומן.
  • מדיניות החזרת מוצרים- באתרי קניות רבים בחו"ל קיימת מדיניות החזרה ברורה וכדאי לקרוא אותה לפני הרכישה. אתרים רבים מאפשרים להחזיר סחורה ולקבל החזר כספי מלא ללא קנס. יש לבדוק אם החזרת המוצר כרוכה בתשלום של דמי המשלוח, מה שהופך לעיתים את ההחזרה ללא כדאית.
  • הכנת רשימה קניות מסודרת- מומלץ לקראת יום הקניות לערוך רשימה מסודרת של המוצרים שברצונך לרכוש, וכן באיזה אתרים הם מצויים, על מנת שלא להיסחף ולקנות מוצרים שאינך צריך.
  • לפני לחיצה על אישור הקניה- יש לבדוק שאלו אכן הפרטים שרצינו לרכוש, הצבע, הדגם, הגודל, המחיר, האם יש לשלם עמלה כלשהי, ולוודא סופית שזוהי אכן ההזמנה שלך.
  • תשלום עבור המשלוח והמכס- משלוח המכיל מוצרים שערכם הכולל הוא עד 75 דולר פטורים לחלוטין מתשלום מסים. חשוב לדעת שלעתים למחיר המוצג באתר מתווספים תשלומים נוספים למשל כדי לשחרר את החבילה מהמכס או מע"מ. על כן מומלץ לוודא אם חלים תשלומים נוספים ולבצע השוואת מחירים בהתאם. עיקבו אחר פירוט כרטיס האשראי שלכם לוודא שאכן חוייבתם בסכום שרכשתם.
  • אישור עסקה- ודאו שקיבלתם למייל אישור עסקה ובה כתובים בדיוק הפריטים שהזמנת. המחיר המופיע באתר הוא במטבע זר. כיצד אדע מהו המחיר שעלי לשם בשקלים? אם שילמת בכרטיס אשראי – חברת האשראי היא זו שמבצעת את ההמרה לפי השער היציג של יום הקניה. אם שילמת דרך העברה בנקאית או paypal הבנק מבצע המרה לפי השער המופיע באתר הבנק לאותו יום הקניה. בדר"כ חברת האשראי או הבנק גובים עמלת המרת מט"ח.
  • רכשתי מוצר באתר חו"ל, אבל מה שקיבלתי לא דומה לתמונה/לתיאור שהופיע באתר. מה הן זכויותי? מומלץ לבצע הרכישה באתרים המאפשרים החזרת מוצרים ללא עלות. במקרה שאין אפשרות כזאת, עליך לפנות אל האתר ממנו רכשת תוך כדי תיעוד ברור וצילומי מסך רלוונטיים של מה שקיבלת ומה שהזמנת. עליך לשקול האם כדאי יותר לבקש זיכוי ולא להחזרת המוצר בשל דמי המשלוח הכרוכים בכך. בכל מקרה, מומלץ לתעד את אופן הצגת הפריט ומחירו טרם ביצוע הרכישה. הכניסו כמה שיותר פרטים ליצירת קשר עימכם – טלפונים, פקס, דוא"ל, כתובת פיזית ברורה ועוד, על מנת שהאתר יוכל ליצור קשר עימכם.

KIDSKIWI במבצע לבלאק פרידיי

הוניגמן קידס (צילום דניאל אליסטר)

50% הנחה על קולקציית החורף לא כולל בייסיק, פרומו ומוצרי קופה. אין כפל מבצעים. לחברי מועדון. בנוסף מגוון רחב של חולצות ומכנסי פוטר ב 19.90 שקלים ללא כפל מבצעים. מחיר הפוטרים לפני 39.90 שקל – מחיר מבצע: 19.90 שקל.

ממתי עד מתי המבצע: 22/11/2018 עד 24/11/2018. רק ברשת קיווי קידס.

הוניגמן קידס במבצע לבלאק פרידיי

50% הנחה על קולקציית החורף, לא כולל קולקציית special price DBD ומוצרי קופה.

המבצע בתוקף: 22/11/2018 עד 24/11/2018 רק ברשת הוניגמן קידס.

 בית האופנה לילדים פלמינגו קידס במבצע רק לבלאק פרידיי

עד 40% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף. החל מ- 19/11/2018 ועד 26/11/2018. רק ברשת פלמינגו קידס ובאתר <<<

טיב טעם למען ארגון לתת

רשת טיב טעם, תקיים במהלך חודש נובמבר, פעילות מיוחדת לגיוס כספים למען ארגון לתת– האגודה למען משפחות נזקקות בישראל. הפעילות תיערך בכל סניפי הרשת במהלך כל חודש נובמבר במסגרתה יציעו ללקוחות טיב טעם בעמדת הקופה, לתרום  5 שקלים בכל קניה. הסכום, שייאסף יועבר בסוף החודש לארגון לתת.

ארגון לתת– סיוע הומניטארי ישראלי נוסד בשנת 1996 במטרה להעניק סיוע לאוכלוסיות במצוקה, בארץ ובעולם, על בסיס אוניברסלי ושוויוני, באמצעות הנעת החברה האזרחית בישראל למעורבות בשדה הפעולה ההומניטרי. מאמציו של הארגון נועדים ליצור מוּדעוּת חברתית ולהקנות ערכים של נתינה ושל ערבות הדדית. הארגון תומך ב-113 ארגונים מקומיים הפועלים ב-77 יישובים ברחבי הארץ ומפעיל כ-4,000 מתנדבים. תקציבו של הארגון, המתבסס על נתינה ותמיכה של החברה הישראלית ושל המגזר העסקי, עומד על 29 מיליון שקלים. 95 אחוז מהתרומות נאספים בארץ.

ארגון לתת מקיים תוכנית מזון לחיים שנועדה להקל את מצוקת העוני והמחסור במזון. בכל שנת פעילות הצליח הארגון לאסוף יותר מ-1,500 טון של מוצרי מזון, ואלה נמסרו ל-40 אלף משפחות נזקקות ומעוטות יכולת. במהלך כל מבצע לאיסוף מזון נוטלים חלק אלפי מתנדבים, רבים מהם מתנדבי לתת ומתנדבים מארגונים אחרים אשר חוברים אל הארגון, בהם: צה"ל, בתי-ספר, תנועות הנוער, משלחות נוער וסטודנטים מחוץ-לארץ וחברות עסקיות.

ההתרמה תתקיים בכל סניפי טיב טעם ברחבי הארץ.

טיב טעם בקליק עם חגיגת יום הרווקים הסיני

טיב טעם מחלקת יינות (צילום אסף לב)

טיב טעם חוגגת את יום הרווקים הסיני, חג הקניות העולמי שיתקיים ב-11.11 ותציע ללקוחותיה עד 40% הנחה על מגוון מוצרים והטבות משתלמות במיוחד בהזמנת משלוחים עד הבית עד לתאריך 14.11  באתר ובאפליקציה – טיב טעם בקליק.

אתר טיב טעם בקליק מספק חווית קניות קולינארית ומתקדמת ומציע שירות משלוחים גם בשבתות וחגים ומשלוח מהיום להיום בהזמנה עד השעה 14:00. בנוסף, ניתן להזמין גם באפליקציה הניתנת להורדה חינם וזמינה עבור מכשירי אנדרואיד ואייפון. ע"פ מבחן המשלוחים שהתפרסם ביולי 2018 ע"י אתר מדרג עבור חברת החדשות, התכנית הכלכלית (קשת 12), אתר טיב טעם בקליק מוביל באיכות המוצרים הגבוהה ביותר במשלוחים מבין רשתות השיווק בישראל!

במהלך חגיגות יום הרווקים הסיני, יוצעו באתר ובאפליקציה מבצעים של עד 40% הנחה על מגוון מוצרים מובילים, לדוגמא:

  • כל מחלקת ויטמינים: מוצר שני זהה בחצי מחיר
  • כל מחלקת פירות וירקות אורגניים ב 20% הנחה
  • שוקולד גודייבה סוגים שונים 2 יח' ב 18.90 שקלים
  • יין מבעבע קודורניו קלאסיקו 6 יח' ב 189 שקלים
  • אוזו פלומארי 700 מ"ל 59.90 שקלים
  • עופיון קפוא 9.90 שקלים (לחברי מועדון בלבד)
  • שרימפס מקולף L קפוא 500 גרם 19.90 שקלים
  • פיצה משפחתית מעדנות 500 גרם 9.90 שקלים
  • מארז סכיני גילוח ג'ילט פיוז'ן 12 יח' 99.90 שקלים

אוכל ואלכוהול

יקב רמת הגולן עם ירדן רום 2014

יין חגיגי זה הינו יצירה משותפת של זלמה לונג, ייננית מומחית בעלת שם עולמי וויקטור שונפלד, היינן הראשי של יקב רמת הגולן. זלמה לונג עבדה עם ויקטור והצוות של יקב רמת הגולן מאז שנת 2002 בפרויקט הבוחן כרמים ייחודיים, במטרה להשביח את איכות היין. ירדן רום מהווה המשך טבעי של מאמצים אלה והוא מעניק לזלמה ולוויקטור הזדמנות להמשיך את עבודתם יחדיו עד ליין המוגמר, המשקף את איכות שיתוף הפעולה ביניהם ואיכויותיה של רמת הגולן כאזור גידול יין. בציר 2014 מציין את יצירתו השישית של ירדן רום, אשר נוצר לראשונה מבציר 2006 והוא הבציר האחרון בשיתוף הפעולה הזה.

ירדן רום 2014 מציג ארומות של פירות אדומים ושחורים, יחד עם ניחוחות של קליפת תפוז, שוקולד מריר, פרחים מיובשים, כוכב אניס, קקאו, עשן ואדמה. זהו יין ממסך עשיר ואלגנטי המציג גוף מלא וסיומת ארוכה. היין מוכן לשתייה כעת ובתנאים נאותים ימשיך להשתפר בבקבוק בשנים הקרובות ויישמר במצב מצוין גם לאחר למעלה מעשור משנת הבציר.

ירדן רום 2014 מורכב 48% ענבי קברנה סוביניון, 38% ענבי סירה ו-14% ענבי מרלו. הענבים נבצרו בכרמים הטובים ביותר שלנו הממוקמים ברמת הגולן. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי במשך 18 חודשים ובוקבק ללא סינון. כשר. מחיר 450 שקלים.

ביקב טוליפ ויקב מאיה חוגגים את הבוז'ולה

מאיה כרמים (צילום שגיא מורן)

ביקב טוליפ וביקב מאיה חוגגים את מסורת הבוז'ולה –  עם טעימה של יינות צעירים מבציר 2018. חלקם מוכנים וחלקם בתהליך. זאת הזדמנות מצוינת וייחודית לחוות יינות שהינם בתהליך וללמוד דרכם על איכויות בציר 2018. בנוסף אפשר יהיה לטעום את מגוון היינות של טוליפ ומאיה, לאכוש יינות במחירים מיוחדים, ליהנות ממוזיקה מצוינת, מנוף מרהיב ומפיצה נפלאה של הפיצה בר נונע

הכניסה חופשית. יקב טוליפ, כפר תקווה, קרית טבעון. פרטים נוספים באתר <<< ובטל': 04-9830573.

יקב רמת הגולן עם ירדן קצרין 2014

ירדן קצרין 2014 (צילום חגית גורן)

ירדן קצרין הראשון הופק מבציר 1990 וכמו אז גם היום, מופק בבצירים יוצאים מן הכלל בלבד. זהו יין סופר פרימיום אשר מושק במהדורות מצומצמות בלבד והופך בין לילה לפריט לאספנים. יין דגל זה הינו גולת היצירה של היקב. ירדן קצרין 2014 מציג מאפייני פרי מורכבים של פירות שחורים בשלים ושוקולד מריר, רמזים לקליפת תפוז, פרחים ועשבי תיבול טריים,  כשברקע  עץ אלון צרפתי עשיר. זהו יין ממסך בעל טעם עוצמתי, גוף מלא ואפילו שרירי, עם סיומת ארוכה במיוחד. למרות שניתן ליהנות מירדן קצרין 2014 עם שחרורו, היין ימשיך להשתפר בבקבוק בשנים הקרובות ובתנאים נאותים צפוי להישמר במצב מצוין כ-15 – 20 שנים מהבציר.

ירדן קצרין 2014 מורכב מ-84% ענבי קברנה סוביניון, 10% ענבי מרלו, 3% ענבי מלבק ו- 3% ענבי פטי ורדו. הענבים נבצרו מכרמים הממוקמים ברמת הגולן. היינות מהחלקות השונות יושנו בנפרד בחביות עץ אלון צרפתי חדשות למשך 18 חודשים; לאחר המיזוג הוחזר היין לאותן החביות למשך 6 חודשים נוספים, כך שזמן היישון הכולל בחביות הגיע ל- 24 חודשים. כשר. מחיר 450 שקלים.

אירועים קולינריים בגליל בחודש נובמבר

עמותת זמן גליל מערבי פועלת לקידום התיירות בדגש קולינרי, תוצרת מקומית ובעלי מלאכה, שצמחה מהשטח מאז קיץ 2011 עת הוקמה ע"י ייננים, שפים, גבנים, מורי דרך ותיירני בוטיק קטנים במרחב.

זמן גליל מערבי שמה לה למטרה לקדם את התיירות במרחב תוך קשר הבלתי אמצעי בין המטיילים לאנשים מאחורי העשייה והיצירה. העמותה והפעילות מדגישים את הרב תרבותיות באזור, את הדתות השונות, את הנוף המגוון הנפרש בין הר מירון במזרח לים התיכון במערב. העושר ההיסטורי, תרבותי ודתי. חברי העמותה מציעים בנובמבר:

סדנת "המדענים הצעירים" בוזה בסאסא 17 ו-24 בנובמבר

גלידה בוזה (צילום שרה פלד)

גלידה זה עניין לשפים?  או אולי עניין למדענים? – גם וגם!  בסדנת המדענים הצעירים של בוזה יהנו המשתתפים מהצצה לעולמו של הגלידאי, איש הגלידות. נסביר בצורה פשוטה וברורה את התהליך המדעי של הכנת הגלידה, נערבב טעמים כמו שפים אמיתיים ונכין גלידה בטכניקות שונות.

סדנת המדענים הצעירים תתקיים בימי שבת בתאריכים 17,24 בנובמבר בשעה 10:15. משך הסדנה כ-60 דקות. הסדנה בתאום מראש ומותנית במינימום משתתפים. טלפון להזמנות04-6918880  .

טעמי פקיעין עם איילת בר מאיר במסגרת דוקאביב-17.11

ביום שישי בתאריך ה-17.11 בין השעות 11:40-15:00 מוזמנים לצאת עם מורת הדרך איילת בר מאיר במסגרת דוקאביב לטיול אל התיבול והבישול המסורתי בכפר פקיעין, בהשראת הסרט שף פרלין.

מתכונת הטיול: 11:40 נפגשים בהיכל התרבות מעלות תרשיחא מיד לאחר  הסרט שף פרלין ויוצאים לפקיעין בנסיעה ברכבים פרטיים. שלב לפני המטבח- נפתח בהצצה לטחנות הקמח הישנות. קובה- תיבול ומסורת: נבקר בבית עאמר , נשמע ונלמד מאמירה על סודות הקובה ועל מקומו המכובד במטבח הדרוזי. כולל הדגמה והכרות עם עולם התיבול וטעימות קובה בתוספת תבשיל.נמשיך אל המעיין ועץ התות ומשם אל הסמטאות הציוריות והרובע היהודי.

בלאדי- היישר מהאדמה: נבקר בבית בד עתיק של משפחת בקריה, נכיר את עולם שמן הזית, את דבש החרובים ודבש הרימונים, את הפריקי ועוד מוצרים מפרי האדמה, נשמע על השימוש בהם, סגולותיהם ודרך הכנתם. כולל טעימות. משהו קטן (ומתוק) וטוב: לסיום נבקר בקונדיטוריה יוסף, נכיר את הכנפה ומרכביה, נחזה בהכנת כנפה ע"י הקונדיטור יוסף, נשמע על חלומה של הדיה, אימו של יוסף ,להקים קונדיטוריה ועל ההצלחה המתוקה. נקנח בכנפה עם כוס תה (15:30 סיום משוער).

טלפון לפרטים ולהזמנות: 054-6378901

בוקר חברתי-בראנץ והקרנת סרטים במסגרת דוקאביב במארג כפר ורדים-16.11

ביום שישי בתאריך ה-16.11 החל מהשעה 9:00 במארג כפר ורדים מוזמנים לשישי מרגש במיוחד-בראנץ וסרטים דוקומנטריים. קפה מארג ודוקאביב מזמינים אתכם לשישי חברתי בו תהנו מהבראנץ המפנק של המארג ולאחריו או לפניו תוכלו לצפות בשישה סרטים דוקומנטריים שהוכנו במסגרת דוקאביב ויוקרנו באולם מארג ע"י שחר גלנור. הסרטים יוקרנו בשעה 10:30 באולם מארג והצופים בסרט יוכלו לזכות גם ב 5% הנחה בברנצ' מארג אשר כל הכנסותיו מיועדים לשיקום אנשים עם צרכים מיוחדים. הברנצ' פתוח בין השעות 9:00-13:00 ועלותו 58 שקלים בלבד. הצפיה בסרטים ללא עלות.

חגיגת הבוז'ולה 2018 ביקב יפתחאל-17.11

יינות יקב יפתחאל (צילום אורי מלצר)

ביום שבת בתאריך ה-17.11 בין השעות 10:00-15:00 ביקב יפתחאל שבאלון הגליל מוזמנים לחגיגת הבוז'ולה 2018. השקת יין סנג'ובזה צעיר מבציר 2018. בתוכנית:

  • טעימות ממגוון יינות היקב כולל השקת יינות חדשים נוספים,
    מוזיקה טובה, אוירה נעימה בין עצי האיקליפטוס,
    ומבצעי מכירות מיוחדים על היינות

האירוע יתקיים ליד הבקתה, מרכז המבקרים של היקב באלון הגליל. הכניסה בתשלום של 40 שקלים, הכוס במתנה. מגשי גבינות בתשלום נוסף. לפרטים והרשמה צביקה 052-2824644.

יקב טורא עם ציון 90 במגזין Wine Spectator למאונטיין פיק 2014

Wine Spectator, כתב העת לתרבות היין הנחשב ביותר בארה"ב, שצוות המומחים המובילים שלו מפרסם ביקורת על אלפי יינות מרחבי העולם (15 גיליונות בשנה). המגזין נוסד ב-1976 והסקירות והציונים שהוא מפרסם נחשבים לאורים ותומים אצל אוהבי היין. האירוע השנתי של ווין ספקטייטור בניו יורק Wine Experience הוא אחד מאירועי היין היוקרתיים בעולם וכולל חגיגה של טעימות מודרכות, מפגשים וסדנאות עם מיטב יינות העולם, בהובלתם של הייננים ובעלי היקבים עצמם.

Mountain Peak הינו בלנד בסגנון בורדולזי שנעשה מארבעה זני ענבים: קברנה סוביניון, מרלו, קברנה פרנק ופטיט ברדו, שנבצרו מהחלקות המובחרות של היקב, ויושנו בחביות עץ צרפתיות חדשות במשך 22 חודשים. יין פירותי, כבד ומאוזן. היין בעל צבע אדום ארגמני עז עם ניחוחות פרי אדום בשל וגרגרי יער, תיבול קל של פלפל שחור, ציפורן ומנטה, גוף מלא וחומציות מאוזנת. היין התבגר תקופה ממושכת בחביות, עובר תהליך יישון במרתפי היקב וזוכה בפרסים רבים בארץ ובעולם, ביניהם מדליית כסף בתחרויות כמו: "דיקנטר", "וינאליס", ובשנת 2018 זכה היין בפעם השביעית ברציפות במדליית זהב בתחרות אשכול הזהב שנחשבת לתחרות האוסקר הישראלית.

מאפיית ברמן עם לחמים אורגניים תחת מותג green בשופרסל

מאפיות ברמן תחל לייצר לחמים אורגניים מיוחדים עבור רשת שופרסל. סדרת הלחמים החדשה, המונה 6 לחמים אורגניים מסוגים שונים, ימותגו תחת מותג green וישווקו בכל סניפי רשת שופרסל, הן במתחמי green והמוצרים האורגניים והן במדפי הלחם הראשיים. במסגרת שיתוף הפעולה הנחתם בין החברות תייצר מאפיית ברמן 6 לחמים מסוגים שונים באריזות 750 גרם עבור שופרסל בהם לחם שאור אורגני, לחם כוסמין אורגני, לחם דגנים אורגני, לחם מקמח מלא אורגני, לחם שיפון אורגני וחלה אורגנית.

במסגרת זו קיבלה "מאפיית ברמן" אישור מוסמך לייצור אורגני מטעם אגריאור – גוף ההתעדה המוביל בישראל. לדברי יהלי עתיר, מנכ"ל מאפיית ברמן, המאפיה עובדת מזה מספר חודשים על פרויקט הפיתוח, שכולל קווי ייצור ייעודיים, פיתוח טכנולוגיה, ייצור ואספקה של הלחמים האורגניים עבור שופרסל.

קבוצת מאפיות ברמן מובילה בשנים האחרונות מהלכים מתקדמים בענף הלחם. לאחרונה השיקה החברה סדרת לחמים חדשה, E-FREE, המתחברת למגמת הבריאות העולמית והנם לחמי מחמצת ללא תוספים מלאכותיים, ללא ממתיקים מלאכותיים ועם ערכים תזונתיים מוספים. לחמי ברמן אינם מכילים שומן טראנס, ללא תוספת סוכר ועומדים בדרישות "אייל" האגודה הישראלית לסוכרת וכן בתו האיכות של משרד הבריאות ללחמים בריאים ("אפשרי בריא"). פיתוח סדרת הלחמים האורגנים הוא צעד משלים לקבוצת מוצרים זו.

מאפיית ברמן הינה המאפייה הירושלמית הוותיקה שהוקמה בשנת 1875 והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. מאפיית ברמן מתמחה בייצור מגוון רחב של לחמים ומאפים תחת מותגים שונים אותם היא מוכרת בשלושת החנויות שלה ובכל רשתות השיווק והמרכולים ברחבי הארץ. לחברה מגוון מותגים שונים ביניהם ברמן, ודש, ליבו ומותג הפרימיום "לחם ארץ".

אופנה ועוד

KIWI עם קולקציית ווסטים לעונת המעבר

ווסטים של קיווי (צילום דניאל אליסטר)

מותג אופנת הילדים ותינוקות KIWI משיק מתוך קולקציית החורף, קולקציית ווסטים במגוון רחב של עיצובים לבנים ובנות הקולקציה עדכנית ומשלבת את הטרנדים הבולטים והשולטים העונה.

בקולקציה מגוון של דפוסים גאומטריים, הרבה שחור, ג'ינסים עם שטיפות, Color Block, נעשה שימוש בטכניקות חדשות הטבעות, הדפסי הולוגרמה, הדפסי קאמופלאג בגווני אפור שחור סגנון STREET מאוד בולטים בקבוצה זו של הווסטים. עוד ניתן למצוא בקולקציה צבעוניות רכה ופסטלית בצבעים: לבן, תכלת, קאמל, וורודים מעושנים. עוד ניתן למצוא פריטים קטיפות רכות בשילוב בדי קווילט רכים בצבעים רכים ונעימים.

מחירים: החל מ- 99.90 שקל במידות ניו בורן עד מידה 3 או 4 עד 16.

רשת Kiwi בפריסה ארצית עם 91 סניפים.

בייבי ביורן עם מנשאי  BabyBjorn Mini

לאחר שלמעלה מ 30 מיליון תינוקות מאושרים נישאו במנשאי בייבי ביורן ברחבי העולם, בימים אלו החברה משיקה את הבשורה האחרונה – מנשא בייבי ביורן מיני שפותח במיוחד עבור תינוקות ניו בורן. מנשא מיני החדש הוא דגם רך, קטן ונוח לשימוש ומעניק התחלה נעימה ומלטפת עבור התינוק שזה עתה נולד ועבור הוריו.

המנשא משווק ב- 3 סוגי בדים ייחודיים רכים ובטוחים לשימוש עפ"י התקנים המחמירים ביותר:

  • ג'רסי D3: החומר החדש והרך ביותר של בייבי ביורן אי פעם, עושה חשק להתכרבל בתוכו זמן רב, בזכות המרקם החלק והגמיש המחבק את התינוק בזמן שאתם נושאים אותו במנשא.
  • כותנה: מורכב מכותנה רכה במיוחד בשילוב סאטן ארוג ומתוח באזור המושב, מה שהופך את המנשא לרך, נוח ונעים במיוחד. שכבת ביניים דקה שומרת על מנשא התינוק הקטן קומפקטי וגמיש.
  • מש D3 :קליל, מאוורר ונושם. בד הרשת מש מצטיין במרקם רך מאוד המושלם לעור התינוק. הוא מבטיח זרימת אוויר טובה ומתייבש במהירות לאחר הכביסה.

הבדים הרכים שפותחו כולם ע"י בייבי ביורן, מספקים לתינוק הזעיר סביבה חמימה, מחבקת ומלטפת, שנעימה מאוד למגע עם העור העדין שלו. המנשא מחבק בעדינות את היילוד, הרגליים והירכיים ומספק תמיכה מצויינת ונשיאה בתנוחה ארגונומית נוחה ובטוחה.

Baby Carrier Mini קטן וקל לשימוש מתאים ביותר לתינוקות ניו בורן שצריכים את הקרבה, מחבק בעדינות את גוף התינוק, וניתן לפתיחה מקדימה כאשר התינוק ישן. כל הפונקציות הללו מעניקות חוויה משותפת וטובה עבור ההורים והתינוק בעת השימוש במנשא בייבי ביורן.

מנשאי בייבי ביורן מעניקים להורה חופש ונוחות לערוך פעולות יומיומיות בידיים פנויות ותורמים להתפתחות התינוק באמצעות הענקת ביטחון, קירבה ותמיכה להתפתחות הן פיזיולוגית והן קוגנטיבית. המנשא מאפשר לשאת את התינוק הן עם הפנים להורה והן עם הפנים לעולם.

קיים ב- 7 צבעים מרהיבים: אפור בהיר, אפור כהה, שחור, ורוד עתיק, כחול אינידגו, , אבן פחם וגרייז'.

מחיר מומלץ לצרכן:  400 שקלים למנשא מיני כותנה/ ג'רסי, 480 שקלים למנשא מיני אייר מש. מוצרי בייבי ביורן משווקים ומיוצגים בלעדית בישראל על ידי IBB GROUP, יבואנית בוגבו, בייבי ביורן ובייביזן. להשיג באולם התצוגה, משכית 14 הרצליה  03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

כמוני בספורט – כדורגל כאמצעי לחבר בין ילדים ולקדם הבנה ושיתוף פעולה

כמוני בספורט

כמוני בספורט- הוא משחק רביעיות. על כל קלף מופיע ילד או ילדה ממדינה אחרת, האוהדים נבחרת כדורגל אחרת. הילד המנצח במשחק הוא זה שמוצא חיבורים משותפים בין הילדים, לדוגמא: כולם אוהבים לאכול פיצה. ככה המחבר גובר על המפריד והילדים לומדים לקבל את כולם. במשחק תמונות של בנים ובנות, מקבוצות אתניות שונות, בעלי נכויות פיזיות או כאלה המתמודדים עם בעיות קוגנטיביות ועוד. העובדה שכולם אוהבים כדורגל וחולקים תחביבים דומים מעבירה את המסר שכולנו שווים.

המשחק פותח על ידי חברת המשחקים החינוכית יהלי רון ועל ידי ד"ר שלומית גיא, חוקרת ספורט.

כמוני בספורט הוא אחד מסדרה של משחקי שלום. לפרטים נוספים ורכישה באתר <<<

הוניגמן קידס עם קולקציית פוטרים

פוטר של הוניגמן קידס (צילום דן מילר)

חברת הוניגמן קידס ממשיכה את הפעילות ומשיקה קולקציית פוטרים חדשה מגוונת ומלאה בשיק וסטייל. הקולקציה מציעה מגוון רחב של פריטים אופנתיים המושפעים מהטרנדים העדכניים ביותר ומותאמים במיוחד לקהל הילדים של המותג.

מסווטשירט מודפס לסווטשירט ספורטיבי, מקפוצ'ון חורפי לקפוצ'ון צבעוני וקולי. כל הצבעים, ההדפסים והסגנונות במגוון רחב של סגנונות.

טווח מידות: 1-8 ובמחיר מיוחד של  29.90 שקלים.

חברת הוניגמן קידס בפריסה ארצית, 40 סניפים.

רשת יוסי ביטון עם מבצעים משמחים לחגים הסיניים

בכל תשעת סניפי יוסי ביטון (בהם ברחוב דיזנגוף פינת בן גוריון בתל אביב) ובאתר הבית של המותג הישראלי יימכרו כל מוצרי מוצרי מותג הבית B COSMIC בהנחה של 30% במהלך כל שלושת הימים שבין בלאק פריידיי לסייבר מאנדיי. לרכישה <<<

במשך שלושה ימי מכירה מטורפים (22-24 בנובמבר) תצא "כתר" במבצעים על פריטים הנחשבים כלהיטים בתחום עיצוב הבית, בהם ספסל אחסון מדגם Rockwood היעיל לחורף בשל היכולת לשמש כמחסן לפריטים קטנים ובינוניים במחיר של 599 שקלים בלבד, ארון גוליבר ב-499 שקלים, סט ישיבה קורונה מושלם הכולל ספה, שתי כורסאות יחיד ושולחן ב-1,299 שקלים בלבד, סט ישיבה פינתי לבן מדגם בהאמס ב-1,399 שקלים בלבד, ושולחן לחצר ולמרפסת מדגם מלודי יחד עם שישה כיסאות באלי במחיר של 899 שקלים בלבד. להשיג באתר <<< מוצרי כתר נוספים יימכרו בהנחות במהלך החגים הסיניים גם באתרים מרכזיים אחרים, בהם שופרסל, וואלה שופס ועזריאלי.

כל המזוודות החכמותROLLINK , תוצרת ישראל, יימכרו במהלך כל חגי נובמבר בהנחה של 100 שקלים כל אחת: מזוודה 31 אינץ' מדגם סוהו עם מד משקל מובנה בידית תימכר ב-455 שקל, מזוודה 27 אינץ' עם מד משקל מובנה בידית תימכר ב-395 שקלים, ומזוודה חכמה 21 אינץ' עם מטען לטלפון סלולרי תימכר ב-345 שקלים בלבד. לאתר רולינק <<<

הולנדיה עם קולקציית קפסולה ייחודית של Auping Original

חברת אאופינג נוסדה לפני כ- 130 שנה כאשר יוהנס אלברטוס אאופינג, נפח במקצועו, התבקש על ידי בית חולים הולנדי לייצר מיטות היגיניות יותר מאלו שהיו קיימות עד כה בשוק. הוא נענה לאתגר ופיתח מיטת רשת הכוללת בסיס קפיצי ואוורור למזרון. כך פיתחה אאופינג את מיטת העתיד. מאז, זכתה המיטה לעיצובים מחודשים ובמהלך השנים התעדכנה באופן קבוע כדי להתיישר עם המגמות האחרונות של צבע, דרישות ותובנות צרכניות.

לכבוד שיתוף הפעולה המוצלח והארוך של 37 שנה שבין הולנדיה וחברת Auping  פנה מנכ"ל הולנדיה, אבי ברססט לחברת אאופינג בבקשה לייצר מהדורה מוגבלת שתימכר בישראל בלבד. כך יוצרה מהדורת קפסולה מוגבלת של 130 מיטות Auping Original בעיצוב המקורי ובצבע לבן. זוהי הפעם הראשונה בה מיוצרת המיטה המקורית בצבעוניות שונה מהעיצוב המקורי.

המיטות תימכרנה ברשת הולנדיה במחיר 23,900 שקלים (הנחה של 50% מהמחיר המקורי) ותכלולנה את המיטה, מזרון טמפור ושתי שידות צד.

רכב ותחבורה

תלמידי נהיגה יוכלו לגשת למבחן התיאוריה מגיל 15 וחצי

בשורה טובה לתלמידי הנהיגה שיכולים לגשת למבחן הנהיגה העיוני (תיאוריה) החל מגיל 15 וחצי, במקום 16 ושלושה חודשים, עד כה. זאת, בעקבות תקנה חדשה שנחתמה על ידי שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, שנכנסה לתוקף.

שר התחבורה ציין כי הורדת גיל לימוד התיאוריה נועדה להקנות לצעירים ידע והתמצאות מוקדמים בחוקי התעבורה, הן כרוכבי אופניים רגילים והן כהולכי רגל, ולאפשר גם לבני 16 שיעמדו במבחן התיאוריה, לרכוב כחוק על האופניים והקורקינטים החשמליים. השר כץ החליט על הקדמת הגיל לביצוע מבחן התיאוריה העיוני, במקביל לתכנית הלאומית להגברת הבטיחות בדרכים של רוכבי האופניים החשמליים, שאושרה לפני כשבוע בממשלה. התכנית מתכללת את הפעילות של כל המשרדים והגופים העוסקים בנושא ובכללם משרד התחבורה, משרד האוצר, משרד המשפטים, משרד החינוך, משרד הפנים, המשרד לביטחון פנים, משטרת ישראל, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים והרשויות המקומיות.

משרד התחבורה מקדם כיום במרץ את תיקוני החקיקה והתקנות הנדרשות, ליישום התכנית. מדובר בין השאר בתיקוני תקנות המתייחסות לחובת חבישת קסדה ושימוש באפוד זוהר, דחיית רישיון הנהיגה בשנה לרוכב בניגוד לחוק, הגדלה משמעותית של הקנסות, החרמה וגריטה של כלי רכב לא תקניים, הרחבת סמכויות הפקחים גם לבתי עסק והקמת צוות בין-משרדי לרישום אופניים חשמליים.

כמו כן, התכנית כוללת קורס ייעודי לרוכבי אופניים חשמליים שבסיומו מבחן לימודי והנפקת אישור כשירות לכל תלמיד שעבר את המבחן בהצלחה. על פי ההצעה, החל מ-1.1.2019 תותנה הרכיבה על אופניים חשמליים לבעלי אישור כשירות לרכיבה בלבד.

כביש 16 בכניסה לירושלים עם חוזה הזיכיון במכרז PPP

מדינת ישראל, באמצעות אגף החשב הכללי במשרד האוצר ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים, חתמה על חוזה זיכיון עם חברה בבעלות משותפת של החברות שפיר (50%) ופיצרוטי PIZZAROTI (50%), לתכנון, מימון, הקמה, תחזוקה ותפעול ל-25 שנים של כביש מס' 16, כביש הכניסה החדש לירושלים. הכביש החדש, שעלותו מוערכת בלמעלה ממיליארד שקלים, יהווה כניסה מרכזית נוספת לבירה ויחבר את כביש ארצי מס' 1 לשכונות המערביות והדרומיות של ירושלים. אורכו כחמישה קילומטרים, והוא יכלול שתי מנהרות – תחת השכונות יפה נוף והר נוף, וכן, שלושה מחלפים: באזור מוצא (כביש 1), נחל רבידה (גבעת שאול) ורחוב בייט בירושלים (סמוך לביה"ח שערי צדק), וצפוי לשפר באופן משמעותי את הנגישות לירושלים, אשר תקל על עומסי התנועה ותצמצם את זמני הנסיעה.

לפני חודשיים הכריזה ועדת המכרזים הבין משרדית לפרויקט כביש מס' 16, בראשות סגן בכיר לחשב הכללי, מר נחמיה קינד, ומשותפת למשרד האוצר, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת נתיבי ישראל, עיריית ירושלים והחברה הממשלתית ענבל, על הצעתה של חברת שפיר-פיצרוטי כהצעה זוכה במכרז, מתוך 6 הקבוצות שהשתתפו במכרז. המכרז בוצע בשיטת PPP – Public Private Partnership, כאשר התחרות נשוא המכרז הייתה על גובה מענק ההקמה שתשלם המדינה למציע הזוכה. הצעתה של חברת שפיר-פיצרוטי למענק ההקמה עמדה על 50 מיליוני שקלים. שפיר – פיצרוטי צפויה להתחיל בבניית הכביש בשנת 2019 ולפתחו לתנועה בשנים 2022-2023.

השר כץ החליט לקרוא לכניסה החדשה לירושלים על שמו של הרב עובדיה יוסף ז"ל, שהיה דמות גדולה ונערצת עבור כל עם ישראל. הכביש המחבר בין מחלף מוצא וכביש בגין בירושלים עובר דרך שכונת הר נוף, בה התגורר הרב עובדיה. לדברי כץ כביש 16 יחבר באופן סמלי בין שני אישים דגולים, מנחם בגין והרב עובדיה יוסף.

יותר מרבע ממקרי שבר שמשות ברכב נובעות מאבן שניתזת על השמשה בזמן נסיעה

חברת סטארט שירותי רכב פרסמה נתונים סטטיסטיים לשנת 2017 על הגורמים לשבר שמשות ברכב: אבן ניתזת בנסיעה, פריצה, נסיעה לאחור, טריקת דלת וחבלה במזיד אלה מקצת הסיבות שבגללן מופעל כתב שירות לכיסוי שבר שמשות – הרחבה של פוליסת הביטוח לרכב. חברת סטארט שירותי רכב  מקבוצת קופל פרסמה לאחרונה נתונים סטטיסטיים תקפים לשנת 2017 על הסיבות לשבירתן של שמשות. הנתונים התקבלו מספקי השירות ונשענים על מאגר רחב של כ- 250,000 מנויי שירותי דרך המשווקים על ידי למעלה מ- 1300 סוכני ביטוח הפועלים בשיתוף פעולה עם החברה.

מהנתונים שפרסמה החברה עולה כי:

  • 27% מהמקרים המדווחים מקורם באבן שפגעה באחת השמשות ברכב
  • 21% מהמקרים קרו בזמן שהרכב היה בחנייה ללא עדות ראיה כלשהי
  • שבר שמשות שנגרם בגלל פריצה לרכב מהווה 7.5% מכלל המקרים
  • נסיעה לאחור מהווה 4.5% מכלל המקרים
  • כ-30% מהמקרים המדווחים בחברה נמצאו תחת הקטגוריה "לא ידוע" כלומר לא דווחה לגביהם סיבת המקרה
  • כ-10% נוספים מהמקרים כוללים מגוון סיבות שכל אחת מהן מהווה פחות מאחוז אחד ומקורן בהתקנה לקויה, חבלה במזיד, טריקת דלת, ילד ננעל ברכב, ירי, נזק שנגרם על ידי צד ג', נזק כתוצאת מחלודה, פגיעה בהולך רגל ופתיחת מכסה מנוע.

מהנתונים ניתן ללמוד כי מקרים שמקורן בפגיעה מכוונת מהווים כ-10% מכלל המקרים ומקרים שאינם נעשו בזדון מהווים כ-36% מכלל המקרים. לנתונים אלה צריך להוסיף את הנתון המשמעותי כי 30% מכלל המקרים המדווחים אינם כוללים את סיבת השבר ולכן לא ניתן לכמת אותם לשתי קטגוריות אלה. כמו כן, כ-21% מהמקרים המדווחים שקרו בזמן החנייה לא ניתן לקבוע גם לגביהם אם נעשו בזדון או שלא.

סרוויז'ן בהסכם עם הארגז להתקנת מערכות בכ-200 אוטובוסים של אגד

סרוויז'ן מקב' אדי מערכות, חתמה לאחרונה על הסכם עם הארגז להתקנת מערכות סרוויז'ן ב כ-200 אוטובוסים שמייצרת החברה עבור אגד. שווי העסקה מוערך בכ- 600,000 שקלים. סרוויז'ן, הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום פיתוח וייצור מערכות ווידאו לעולם התחבורה. מערכות הווידאו הדיגיטליות של סרוויז'ן מעבירות, באמצעות טכנולוגיה ייחודית, וידאו בזמן אמת ממצלמות המותקנות בציי רכב ומאפשרות למנהל צי הרכב צפייה ובקרה על המתרחש ברכב, ובכך לשפר את בטיחות ובטחון הנהג והנוסעים. עד כה התקינה סרוויז'ן ברחבי העולם כ-70,000 מערכות ברכבי ביטחון, אוטובוסים, משאיות, רכבות, בניינים ממשלתיים ועוד.

שוטר לחולת פרקינסון: אתם הנכים חושבים שאתם מנהלים את המדינה

מכתב דרישה חריג במיוחד הגיע בימים אלה אל משטרת ישראל. על המכתב חתום עוה"ד רן שפירא ממשרד עורכי הדין אלמוג-שפירא – בשמה של חולת פרקינסון תושבת פרדס-חנה כרכור.

האישה, בעלת תו נכה בשל מצבה הבריאותי הקשה, החנתה לפני מספר שבועות את רכבה הפרטי על המדרכה באחד מרחובות העיר חיפה, וזאת, לדבריה, משום שלא נמצאה חניה אפשרית ונגישה עבורה באזור. על פי עדותה, היא החנתה את רכבה כך שלא הפריע כלל למעבר הולכי רגל, והשאירה את תו הנכה על רכבה כמקובל. אך מששבה לרכבה, הופתעה האישה לגלות דו"ח בסך 250 שקלים, בגין חניה אסורה.

לדבריה, כאשר פנתה לשוטר אקראי שעמד בסמוך למקום בשאלה מדוע קיבלה דו"ח בהיותה נכה, ולאור העובדה שחנתה באזור שאינו מפריע לתנועה – היא נענתה לדבריה בגסות בנוכחות חבריה.

לעדותה, צעק השוטר לעברה "אם הייתי יכול הייתי גורר לך את הרכב. אתם הנכים חושבים שאתם מנהלים את המדינה".

יש לציין שדו"ח החניה אכן נרשם ע"י שוטר במשטרת ישראל, אך חרף כך, השוטר המעורב בתקרית איננו השוטר שרשם את הדו"ח המקורי. לדברי האישה, היא פרצה בבכי מאחר שנעלבה עמוקות מדבריו של השוטר. בצר לה, פנתה האישה לעו"ד שפירא, אשר נטל על עצמו את הטיפול בעניינה ללא תשלום.

עוה"ד שפירא שלח מכתב למרכז השירות לטיפול בדו"חות תנועה במשטרת ישראל, ובו דרישה לבטל לאלתר את הדו"ח בטענה להיותו מנוגד לדין. בנוסף מבקש עוה"ד שפירא במכתבו ממשטרת ישראל לערוך בירור מקיף בדבר התנהלותו החמורה לכאורה של השוטר, ולגנותה מכל וכל, שכן בכוונתו למצות את ההליכים מול השוטר עד תום.

קריאה ראשונה לחוק המחייב רוכבי אופניים חשמליים לחבוש קסדה, בכל גיל ובכל דרך

החוק מחייב כיום את כל רוכבי האופניים לחבוש קסדה בעת רכיבה בכבישים בינעירוניים בלבד. בכבישים עירוניים חלה חובת חבישת הקסדה על רוכבי אופניים עד גיל 18 בלבד. הצעת החוק החדשה קובעת עוד כי הקנס בגין אי חבישת קסדה בעת רכיבה על אופניים חשמליים יעמוד על 1000 שקלים, במקום 250 שקלים כיום.

על פי החוק כיום, הרכיבה על אופניים חשמליים מותרת מגיל 16 בלבד. חל איסור מוחלט על ילדים ובני נוער מתחת לגיל 16 לרכב על אופניים חשמליים בכל דרך. יצוין כי לפני שבוע נכנסה לתוקף תקנה חדשה, המאפשרת להיבחן במבחן התיאוריה בגיל 15 וחצי, במקום 16 ו-3 חודשים עד כה. הורדת גיל לימוד התיאוריה נועד להקנות לצעירים ידע והתמצאות מוקדמים בחוקי התעבורה, הן כרוכבי אופניים רגילים והן כהולכי רגל, ולאפשר גם לבני 16 שיעמדו במבחן התיאוריה, לרכוב כחוק על האופניים החשמליים.

יצוין כי נושא השימוש באופניים החשמליים הוסדר בתקנות עוד בשנת 2014. על פי התקנות, ניתן לרכב על אופניים חשמליים בעלי הספק מרבי של 250 ואט, שמהירות נסיעתם אינה עולה על 25 קמ"ש. עוד נקבע, כי באופניים החשמליים יותקנו אביזרי בטיחות, הכוללים בין השאר צופר או פעמון, פנס קדמי ואחורי ומחזיר אור.

התכנית מתכללת את הפעילות של כל המשרדים והגופים העוסקים בנושא האופניים החשמליים ומתייחסת לכשירות הרוכב והכשרתו, החמרת אכיפה וענישה בקרב רוכבי האופניים החשמליים, וכן פעולות נוספות שנועדו להסדיר את פעילות הרכיבה והבטיחות של הרוכבים, זאת, לצד הגברת ההסברה בקרב הרוכבים וההורים. בין היתר, מדובר בתיקוני חקיקה ותיקונים מנהליים, המחמירים את הענישה על הפרות חוק ברכיבה על כלים דו גלגליים חשמליים ועל שיווק של כלים בלתי תקניים, בניגוד לתקנות התעבורה. התוכנית כוללת בין השאר:

  • קורס ייעודי בסיסי לרוכבי אופניים חשמליים בנושא חוקי תנועה, הכרת הדרך, תמרורים והתנהגות זהירה ברכיבה. הקורס יתקיים במסגרת לימודי החינוך התעבורתי בבתי הספר התיכונים. בסיום הקורס יבחנו התלמידים במבחן ייעודי בנושא  הרכיבה על האופניים
  • רשות הרישוי במשרד התחבורה תנפיק אישור כשירות לכל רוכב האופניים שעמד בהצלחה במבחן ייעודי שיקבע על ידה
  • החל מ-1 בינואר 2019 יחויב כל רוכב אופניים חשמליים או קורקינט ממונע, שאין ברשותו רישיון נהיגה, באישור כשירות לרכיבה

ועידת פסגת הרכב 2018 תתקיים ב-21 בנובמבר במרכז הכנסים אווניו

פסגת הרכב 2018, המתקיימת זו השנה השביעית ברציפות, באירפורט סיטי, תארח מאות משתתפים מענף הרכב הצפויים להגיע לוועידה, ביניהם: יבואני רכב, חברות ליסינג, חברות טכנולוגיה, סטארטאפים, משרדי ממשלה, מנהלי צי רכב, קציני בטיחות, בעלי מוסכים, עמותות ועוד. הכנס ביוזמת והפקת חברת מידע כנסים ובהנחייתו של אלי אילדיס, מגיש חדשות הספורט.

בין הנושאים אשר ידונו בוועידה:

  • מבט אל עתיד עולם הרכב לקראת 2025
  • חדשנות ותחזיות בעולם הרכב
  • תחבורה חכמה ומוכנות המדינה לעידן הרכב המקושר, האוטונומי, החשמלי והשיתופי
  • במקביל, יתקיים פאנל בנושא מצלמות המהירות- מחדל הקליטה ומידת תרומתה לבטיחות

בוועידה יועלו נושאים חשובים כדוגמת בטיחות בדרכים, איכות סביבה, הצרכן הדיגיטלי והמוסך, רגולציה וטרנספורמציה בעידן החדש של המוסכים. בין השאר ידונו אף בתחומי מיסוי בענף הרכב ובהוצאות הרכב, שווי שימוש, התקן תדלוק אוניברסלי ותחליפי דלקים והשפעתו על ענף הרכב. כמו כן, הצצה אל העתיד, הערכות למכירת רכב בעשור הבא ועוד… בתום הוועידה , יערך טקס בחירת רכב השנה של iCar  לשנת 2018 וההכרזה על הזוכים בתואר הנכסף.

בין המציגים בוועידה : משרד התחבורה, אקסיומה, מובילאיי, קבוצת מאיר, כלמוביל, לוי יצחק, קל אוטו, AWACS, גלגלים,  Car2go,איתוראן, autotalks ,איגוד יבואני הרכב, לשכת המסחר, משרד עו"ד שיבולת, Gett, טרפילוג, הרשות לבטיחות בדרכים, אור ירוק, איגוד המוסכים, איגוד השמאים, אקומושיין, עיריית תל אביב, משרד איכות הסביבה, ספין פריים טכנולוגיות, iCar ,  עו"ד עומרי ארגמן, עו"ד תומר גונן, ארגון מנהלי התחבורה ועוד. למידע אודות הוועידה ולהרשמה <<<

ReCall – הודעת תיקון חוזר לסאנגיונג טיבולי XLV לשנים 07/2015-08/2018

הודעת תיקון חוזר נשלחה ללקוחות בעלי רכב מתוצר סאנגיונג דגם טיבולי דיזל. יצרנית הרכב חברת סאנגיונג הודיעה למפיציה כי בחלק מרכבי סאנגיונג טיבולי XLV דיזל צינור אספקת הדלק עלול להיפגע עקב ההפרעה בין הצינור לבין החיווט. מס' כלי הרכב המושפעים בישראל הוא 125 כלי רכב.

לבעל הרכב המושפע תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן שיחת חינם בטלפון מס' 1-800-800-484 או לבדוק באתר האינטרנט קריאת-שירות. את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה. רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה. תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום. מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך. משך התיקון: כחצי שעה.

על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את ה"קריאה חוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב ולא תתאפשר העברת בעלות.

סניף משרד רישוי חדש נפתח ברמת גן

בשורה טובה לתושבי המרכז: משרד רישוי חדש נפתח ברמת גן. המשרד החדש נפתח בבניין מנחמי (קומה 8), ברחוב ז'בוטינסקי 155, רמת גן. משרד זה מחליף את סניף הרישוי אשר פעל עד השבוע שעבר בקניון "אי.די דיזיין" ברחוב הלח"י בבני ברק.

משרד הרישוי החדש, המשתרע על שטח של 330 מ"ר, מרווח ומותאם לצרכי הנהגים המגיעים אליו. המשרד כולל 5 עמדות "אשנב כל" לקבלת קהל, אולם המתנה ממוזג ומערכות מחשוב מתקדמות, שיקצרו את זמן ההמתנה והטיפול. המשרד מונגש לבעלי מוגבלויות וכולל חניון צמוד בתשלום.

משרד הרישוי החדש ברמת גן מעניק לנהגים שירות הנפקת רישיונות רכב ונהיגה, הגשת בקשה לביצוע בדיקות של המכון הרפואי, הנפקת רישיונות רכב ציבורי וכבד, המרת רישיונות נהיגה לזרים, טיפול בהחזרי אגרות ותשלומים, ועוד. הסניף החדש יפעל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 08:00 בבוקר ועד 13:00 בצהרים וכן בשעות אחר הצהרים ביום שני, בין השעות 15:30-18:00 בערב.

סמנכ"ל השירות של משרד התחבורה, גילי כהן, הוסיף כי פתיחת הסניף החדש מצטרפת למהפכה בשיפור השירות לציבור והמשרד ממשיך לפעול לצמצום העומס במשרדי הרישוי. "משרד התחבורה הרחיב את מגוון האפשרויות בהן ניתן לבצע פעולות רישוי ורכב, מבלי להגיע לסניפי הרישוי, באמצעות 700 סניפי דואר ישראל, 120 עמדות רשיומט המוצבות ברשתות הסופר פארם ובמרכזי הקניות, באתר האינטרנט של משרד התחבורה ובמוקד השירות הטלפוני 5678* הפועל מידי יום מ- 07:00 בבוקר ועד 20:00 בערב", הוסיף כהן.

ReCall – הודעת תיקון חוזר לקיה נירו לשנים תחילת ייצור עד 19/09/2017

יצרנית הרכב חברת KIA הודיעה למפיציה כי עלולה להופיע בלוח המחוונים נורית חיווי    Check-Hybrid, נדרש לבדוק / להחליף את ממסרי המתח או בית הממסרים. מס' כלי הרכב המושפעים בישראל הינו 3599 כלי רכב.

לבעל הרכב המושפע תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן בטל' מס' 1-800-377-775 או לבדוק באתר האינטרנט את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה. רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום. מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך. משך התיקון: כשעה.

על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את ה"קריאה חוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב ולא תתאפשר העברת בעלות.

כתיבת תגובה